Παρασκευή 08.11.2024,  

Η ομιλία του Γιάννη Τομπούλογλου στη συνέντευξη του τελικού του Conference League στην OPAP Arena

Δημοσιεύτηκε στις 19/02/2024 στην κατηγορία Η πόλη  |  27 σχόλια

 

 

Κύριε Πρόεδρε της ΕΠΟ,

Κύριε Υπουργέ,

Κυρίες και κύριοι αθλητικοί παράγοντες,

Κύριε Δήμαρχε Αθηναίων, που μας φιλοξενείτε σήμερα,

Αγαπητοί συνάδελφοι της Αυτοδιοίκησης,

 

Είναι μεγάλη μου χαρά που μετέχω σε αυτήν την εκδήλωση, εκπροσωπώντας όλους τους δημότες, κατοίκους κι εργαζόμενους στη Νέα Φιλαδέλφεια και τη Νέα Χαλκηδόνα.

 

Η πόλη μου θα ακουστεί για ακόμα μια φορά στα πέρατα του κόσμου, σε όλη την Ευρώπη, καθώς το ομορφότερο και πιο σύγχρονο γήπεδο της Ελλάδας φιλοξενεί τον τελικό του Conference League.

 

Οι δυο κατά τεκμήριο καλύτερες ομάδες του συγκεκριμένου θεσμού θα βρεθούν στην πόλη μας και θα αναμετρηθούν σε μια αθλητική συνάντηση που όλοι προσπαθούμε, ελπίζουμε κι ευχόμαστε να αναδείξει τα πολλά θετικά του αθλητισμού.

 

Και είναι ευτυχής συγκυρία, κυρίες και κύριοι, το ότι το μεγάλο αυτό παιχνίδι, κορυφαίο ευρωπαϊκό γεγονός στο χώρο του αθλητισμού, θα γίνει στην πόλη μας, η οποία φέτος και το επόμενο διάστημα εορτάζει τα 100 χρόνια από την οικοδόμησή της. Συμπληρώνονται φέτος 100 χρόνια από την εποχή που τα πρώτα σπιτάκια στη Νέα Φιλαδέλφεια κι αργότερα στη Νέα Χαλκηδόνα, κτίστηκαν για να στεγάσουν τους ρακένδυτους πρόσφυγες, που έφτασαν κυριολεκτικά με την ψυχή στο στόμα από τα πατρογονικά τους εδάφη, στη Μικρά Ασία, τη Σμύρνη, το Αϊβαλί, την Προύσα, τους τόπους των προγόνων μας και βέβαια την Κωνσταντινούπολη.

 

Η διπλή αυτή επέτειος, δηλαδή τα 100 χρόνια από την οικοδόμηση των πρώτων σπιτιών στη Νέα Φιλαδέλφεια και τα 100 χρόνια από την ίδρυση της ΑΕΚ, αυτό το διπλό νέο ξεκίνημα των ξεριζωμένων προσφύγων, συμπίπτει με τη διεξαγωγή του τελικού του Conference League και η δημοτική Αρχή θα αξιοποιήσει αυτή την ευτυχή συγκυρία για να μιλήσει για την προσφυγιά, για να αναδείξει το από πού ερχόμαστε, γιατί μόνον έτσι μπορούμε καλύτερα να χαράξουμε το πού πάμε. Το επετειακό σήμα, μάλιστα, της επετείου, θα παρουσιαστεί στην προσεχή συνεδρίαση του Δημοτικού μας Συμβουλίου, την Τετάρτη.

 

Αυτό που θέλω να πω στη σημερινή μας συνάντηση, είναι ότι ο Δήμος Νέας Φιλαδέλφειας και νέας Χαλκηδόνας, με βάση τις αντικειμενικές μας δυνατότητες, θα καταβάλλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια, θα ξεπεράσουμε τον εαυτό μας ώστε να αποδεχθούμε καλοί οικοδεσπότες για τις δυο ομάδες που θα διεκδικήσουν το τρόπαιο και τους φιλάθλους τους. Ελληνική επινόηση είναι και ο Ξένιος Δίας, κι αυτό θέλουμε να το αποδείξουμε για μια ακόμα φορά στον μεγάλο τελικό του Μαΐου.

 

Κυρίες και κύριοι,

 

Δράττομαι της ευκαιρίας να απευθυνθώ στο σημερινό ακροατήριο και να πω ότι η πόλη μου δοκιμάστηκε σκληρά, όταν τον περασμένο Αύγουστο έγινε θέατρο σκληρών συμπλοκών με αποτέλεσμα να χάσει τη ζωή του ένας νέος άνθρωπος.

 

Η νέα διοίκηση του Δήμου μας, είναι ολόψυχα και με κάθε πρόσφορο τρόπο στο πλευρό της Πολιτείας, της μεγάλης ΠΑΕ της πόλης μας, της ΑΕΚ και όλων των θεσμικών φορέων, προκειμένου να καταπολεμηθεί το τέρας της οπαδικής βίας και των αντικοινωνικών ταραχών σε αθλητικούς χώρους, όπου πρέπει να κυριαρχεί το Ωραίο, το Μεγάλο και το Αληθινό, το τρίπτυχο της Ολυμπιακής Ιδέας που κι αυτή είναι γέννημα της Ελλάδας.

 

Σας ευχαριστώ

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

 

Αυτός είναι ο πραγματικός λόγος που ο Βούρος δεν ψήφισε προϋπολογισμό του δήμου

 

Κεραυνοί Τομπούλογλου κατά Βούρου: Η ανευθυνότητά του υπονομεύει τις προσπάθειές μας

 

Η συζήτηση για τα δημοτικά τέλη, ένα in στέκι της πόλης και... ο ήλιος που χάσαμε (video)

 

Γράψτε την άποψή σας

Ούτε να το σκέφτεται (19/02/2024 22:23)

Τελικά υπάρχει σκέψη για να γινει πάρκινγκ στα προαύλια του σχολικού συγκροτήματος της Εφέσου;
Ούτε να το σκέφτεται. Θα βρει απέναντι όλη τη σχολική κοινότητα.

marcus (20/02/2024 02:06)

Διπλό και σοβαρό φάουλ του δημάρχου, στη συγκεκριμένη ανακοίνωση.

Πρώτον, διότι προφανώς δεν εκπροσωπεί το σύνολο των δημοτών (51.5% έλαβε) και δεύτερον, διότι δεν είναι άπαντες υπέρ της ύπαρξης του εν λόγω γηπέδου.

Καλό είναι να προσέχουμε τι λέμε...

Διαμαντής Σεϊτανίδης (20/02/2024 11:49)

@02.06
Νομίζω ότι αστειεύεστε. Υπάρχει Δήμαρχος εκλεγμένος που να μην εκπροσωπεί ΤΟ ΣΥΝΟΛΟ των δημοτών του, αλλά μόνο αυτούς που τον ψήφισαν;

Πού τα βρήκατε αυτά;

@Διαμαντής Σεϊτανίδης (20/02/2024 11:49) (20/02/2024 21:28)

εδώ τα βρήκε: https://ekloges.ypes.gr/current/d/home/municipalities/9193/

5.146 ψήφοι διά 30.809 εγγεγραμμένοι ίσον 16,7 % των ΕΓΓΕΓΡΑΜΜΕΝΩΝ, ούτε καν των δημοτών. αυτούς εκπροσωπεί, και θα περίμενε κανείς να γνωρίζετε τα νούμερα.

παρόμοια τραγική κατάσταση και το 2019: 24,9 % των εγγεγραμμένων μας φόρτωσε τον προηγούμενο. θέλετε το λινκ;

κανείς δεν εκπροσωπεί την πλειοψηφία των ΔΗΜΟΤΩΝ εξ ορισμού, ούτε καν των ΕΓΓΕΓΡΑΜΜΕΝΩΝ. θλιβερές μειοψηφίες κάνουν κουμάντο, και ταϊζουν τον εκάστοτε. αλλά όπως όλοι ξέρουμε, δεύτερη δεν έχει!

@marcus (20/02/2024 02:06) (21/02/2024 01:24)

Αφου δεν αντέχεις το γήπεδο ας έβρισκες άλλη περιοχή να ζήσεις. Το γήπεδο βρίσκεται εκεί 90 χρόνια με μια μικρή απρόσμενη διακοπή λειτουργίας μερικών ετών μετά το γκρέμισμα του παλιού. Εκτός αν εμπιστεύτηκες κάποια λαμόγια που που σου υποσχέθηκαν ότι δεν θα ξαναγίνει και αποφάσισες να έρθεις στην πόλη μας εκείνο το διάστημα. Ας πρόσεχες

Διαμαντής Σεϊτανίδης (21/02/2024 11:28)

@21.28
Αυτά είναι μαθήματα "δημοκρατίας" της μπακαλικής. Τα επικαλούνται οι εχθροί της Δημοκρατίας, γιατί ΝΤΡΕΠΟΝΤΑΙ να πουν ότι είναι θιασώτες ολοκληρωτικών καθεστώτων, ή οι άσχετοι με του ςδημοκρατικου΄ς θεσμούς. Διαλέξτε σε ποια κατηγορία ανήκετε.

Πάμε λοιπόν: Η αποχή είναι, μεν, σοβαρό πλήγμα για τη Δημοκρατία, αλλά αυτός/ή που απέχει ΔΕΝ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ότι ΔΕΝ ΕΚΠΡΟΣΩΠΕΙΤΑΙ. Εσείς αυθαιρέτως -λες και μιλάτε σε ανίδεο- φορτώνετε όσους απέχουν στο ίδιο τσουβάλι με όσους καταψήφιαν αυτή τη Δημοτική Αρχή. Μπακαλίστικα πράγματα, ασόβαρα.

Δεύτερον σας έχει μιλήσει κανείς για την αρχή της πλειοψηφίας; Έχετε καμιά ιδέα, θολή έστω, για το τι είναι αυτό; Ξέρετε ότι την επικαλείται το Σύνταγμά μας; Ξέρετε τι λέει το Σύνταγμα της χώρας μας; Όποιος πάρει την πλειοψηφία ΕΚΠΡΟΣΩΠΕΙ ΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΚΑΙ ΔΡΑ ΣΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥΣ

Τα υπόλοιπα είναι στα τεφτέρια του μπακάλη...

Α la carte ευαισθησίες βλέπω κ. διαχειριστά. (21/02/2024 17:39)

Η πίστη σου στην δημοκρατία και η αντίθεσή σου στα ολοκληρωτικά καθεστώτα είναι εντελώς a la carte και προσχηματική, όταν λογοκρίνεις (όπως έχεις κάνει κατ' επανάληψη) σχόλια που χαλάνε τα αφηγήματα των αδελφών Τομπούλογλου.

Διαμαντής Σεϊτανίδης (21/02/2024 17:43)

Πόσο άνανδρο να γράφεις ότι ακαθαρσίες έχεις στο κεφάλι σου, ως ανώνυμος...

Δεν έχει έλθει κανένα σχόλιο που να έκοψα, φασιστάκο...

@Διαμαντής Σεϊτανίδης (21/02/2024 11:28) (21/02/2024 21:41)

πληρωμένες απαντήσεις, κυριολεκτικά. το να είσαι εκτός πραγματικότητας είναι αναμενόμενο, το να μη δέχεσαι να νούμερα είναι απλά φαιδρό.

η αποχή είναι η υπέρτατη μορφή διαμαρτυρίας του εκλογικού σώματος στα υποψήφια σκουπίδια. το γεγονός ότι την εκμεταλλεύεστε προς όφελός σας δεν την κάνει λιγότερο διαμαρτυρία.

16,7 % = πλειοψηφία = καλά κρασιά!!!

Διαμαντής Σεϊτανίδης (21/02/2024 22:40)

Εγώ γράφω τι λέει το Σύνταγμα, εσύ λες όποια παπάρα έλθει στο άδειο σου κεφάλι. Είσαι αστείος, με απόψεις που υπονομεύουν τη Δημοκρατία. Από κάθε άποψη, απαράδεκτος.

Ανωνυμος (21/02/2024 23:39)

@21.41 Η ανώτατη μορφή δημοκρατίας δεν είναι η αποχή αλλά η διακυβέρνηση από την πλειοψηφία που συμμετέχει. Η καπηλια του ποσοστού των απεχοντων και η ερμηνεία του αφορά κόμματα που αδυνατούν να περάσουν την ιδεολογία τους στον κόσμο!
@Μαρκος. Οι μη συμμετέχοντες στην εκλογική διαδικασία αν διαφωνούν με τον εκλεγμένο δήμαρχο δεν είναι άμοιροι ευθύνης! Είτε το θέλουν είτε όχι Δήμαρχος είναι αυτός που έχει την πλειοψηφία όσον ενδιαφέρονται. Το λευκό και το άκυρο είναι μορφή διαμαρτυριας. Η αποχή είναι εκδήλωση βαριεστημαρα.
Αυτοί που δεν θέλουν το γήπεδο από ποιους εκπροσωπούνται;

16τακατο (22/02/2024 09:02)

Μας τα 'χετε κάνει τσουρέκια με τη πλειοψηφία (16% αποδοχή οι τομπηδες από τη τοπική κοινωνία, δηλαδή ούτε 2 στους 10).
Αλλά ακόμα κι αν είναι έτσι όπως -θέλετε να- τα λέτε, απλώς θυμίζω τη σοφή ρήση ενός εκ των κορυφαίων της παγκόσμιας λογοτεχνίας και στοχαστών όλων των εποχών, του Λέοντος Τολστόι:

«ΤΟ ΛΑΘΟΣ ΔΕΝ ΠΑΥΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΛΑΘΟΣ, ΕΠΕΙΔΗ ΕΓΚΡΙΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ».

Διαμαντής Σεϊτανίδης (22/02/2024 10:06)

@09.02
Λάθος για την τσέπη σου, μπορεί.

Για την κοινωνία της πόλης είναι λύτρωση κι ελπίδα

Άντε να βρεις; καμιά δουλειά τώρα, ΑΝ μπορείς φυσικά...

Αλλιώς, μείνε να σε τρέφει η μαμά σου

@Ανωνυμος (21/02/2024 23:39) (22/02/2024 13:39)

πάλι εδώ τρολ? εν τω μεταξυ να διαβάζεις δεν ξέρεις, μου θες και πολιτικό σχολιασμό. γράφω "η αποχή είναι η υπέρτατη μορφή ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ του εκλογικού σώματος στα υποψήφια σκουπίδια". εσύ τώρα ψηφίζεις δηλαδή, ε?

τελικά σε ποιά θεσούλα σε βόλεψαν, θα μας πεις?

Διαμαντής Σεϊτανίδης (23/02/2024 13:04)

@ ανώνυμο υβριστή

Πεμονή, μόνο 4,5 χρόνα έμειναν από την επόμενη ήττα σας.

Άντε στη μανούλα σου τώρα για χαρτζηλίκι...

Αποβράσματα της πόλης, ησυχάσαμε από σας...

Ανωνυμος (23/02/2024 17:47)

@13.39
Στο μόνο που έχεις δίκιο μέσα στην ακατάσχετη παπαρολογια σου είναι ότι διάβασα λάθος αυτήν την νέα παπάρα που παρουσίασες!
Σε ποιον χώρο βρίσκεις την άποψη ότι αν οι υποψήφιοι δεν μας αρέσουν δεν πάμε να ψηφίσουμε; Στους τεμπέληδες που βαριουνται να περιμένουν στην σειρά;

Από ποια θέση ξεβολευτηκες δεν μας είπες!

@Ανωνυμος (23/02/2024 17:47) (24/02/2024 00:30)

συγχαρητήρια για το επίπεδο σου, τι νέα από το βόθρο? ασχολήσου με κάτι άλλο σε παρακαλώ, με κουρασες.

Ανωνυμος (24/02/2024 16:33)

@00.30
Κουράστηκες...και κούρασες με τις βλακείες που γράφεις! Και έχεις και χρόνο μπροστά σου κοντά 5 χρόνια! Ελπίζω να τα καταφέρεις!

marcus (26/02/2024 19:11)

@ Διαμαντής Σεϊτανίδης

Γράψατε παραπάνω "Όποιος πάρει την πλειοψηφία ΕΚΠΡΟΣΩΠΕΙ ΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΚΑΙ ΔΡΑ ΣΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥΣ".

Αυτό δηλαδή σημαίνει ότι
α. Ο κ. Βούρος με εκπροσωπούσε όταν περνούσε την απόφαση του ηλεκτροφωτισμού;
β. Ο κ. Τομπούλογλου θα με εκπροσωπεί αν αποφασίσει να δώσει προαύλιο χώρο σχολείου για να γίνει parking της ημέρα του αγώνα;

Οπότε θα σας ρωτήσω ό,τι ακριβώς με ερωτήσατε κι εσείς παραπάνω: Πού τα βρήκατε αυτά;

Διαμαντής Σεϊτανίδης (27/02/2024 07:51)

@19.11
Κι αυτό που με ρωτάτε το έγραψα, αλλά δεν διαβάζετε προσεκτικά, οπότε το ξαναγράφω:

Στο Σύνταγμα της Ελληνικής Δημοκρατίας

Ανωνυμος (27/02/2024 11:04)

Ρε Μάρκο βάλε λίγο το μυαλό σου( αν υπάρχει) να δουλέψει!!
Η πλειοψηφία μέσα στο Δ.Σ. φαίνεται στο σύνολο των Δημοτικών Συμβούλων!
Τώρα την πλειοψηφία την έχει η συμπολιτευση!
Επί Βούρου την πλειοψηφία την είχε η αντιπολίτευση!
Αυτό είναι το εκλογικό σύστημα και με αυτό πορευόμαστε!

γηπεδοστανεαφιλαδελφεια (27/02/2024 13:25)

Το θέμα δεν είναι ότι θα δώσει το προαύλιο του σχολικού συγκροτήματος της Εφέσου για τον τελικό του Conference, αλλά ότι θα δημιουργηθεί προηγούμενο και θα παγιοποιηθει αυτή η κατάσταση όποτε έχει παιχνίδι. Τέτοια δουλοπρεπεια απέναντι στον οργανισμό opap Arena ούτε ο τουρίστας δεν τόλμησε να εκδηλώσει. Γελάω με κάτι αριστεριτζηδες που στήριξαν τον αδελφό του Χάρη επειδή -και καλά- δεν θα έδινε γη και ύδωρ στην αρένα, ενώ δίνει τελικά (μη πω καλύτερα).

marcus (27/02/2024 13:48)

@ Διαμαντής Σεϊτανίδης

'Αρα, αν ασπάζεστε αυτό που γράφετε, τότε εκπροσωπούσε κι εσάς η πρώην δημοτική αρχή σε όλα όσα έκανε, σωστά;

Διαμαντής Σεϊτανίδης (27/02/2024 13:49)

@αδημοσίευτον φασίστα

Δεν απαντώ σε ηλιθίους, ούτες τους φιλοξενώ στην Αλήθεια. Μη σε ξαναδώ εδώ...

Διαμαντής Σεϊτανίδης (27/02/2024 13:51)

@13.48
Εκπροσωπούσε όλους τους, δημότες, πόσο πιο σαφώς να το γράψω; Πληρώνω κι εγώ για το σκάνδαλο του οδοφωτισμού, θέλω - δεν θέλω.

Πώς να το γράψω για να γίνω κατανοητός;

Ως εδώ μπορώ.

Διαμαντής Σεϊτανίδης (27/02/2024 13:55)

@προς πάντα ενδιαφερόμενο
Με εκπροσωπεί κάποιος ΔΕΝ σημαίνει συμφωνώ με όσα κάνει, αυτά είναι στοιχειώδη ζητήματα για πρωτοετείς φοιτητές πολιτικών επιστημών, μην μου τρώτε το χρόνο μου με τέτοια, ανοίξτε ένα βιβλίο και ενημερωθείτε, τουλάχιστον για τα στοιχειώδη...

Διαμαντής Σεϊτανίδης (27/02/2024 14:47)

@αδημοσίευτον υβριστή

Στην Αλήθεια εγώ αποφασίζω, όχι εσείς

Προσθέστε το σχόλιό σας

Ονοματεπώνυμο ή ψευδώνυμο  
Το e-mail σας (προαιρετικό - δεν δημοσιεύεται)  
Το σχόλιό σας

Ροή ειδήσεων

Ποιοι Δήμοι αυξάνουν τα δημοτικά τους τέλη

Νάχτλαντ, μια παράσταση που πραγματικά αξίζει

Άστραψε και βρόντηξε η Συμπαράταξη

Θεόδωρος Μαγκλάρας

Προσωπικά παιχνίδια Τζέλη με το γήπεδο του Αττάλου

Στην πολιτική υπάρχουν αντίπαλοι, στον υπόκοσμο εχθροί

Ένοπλη ληστεία σε τράπεζα στη Νέα Φιλαδέλφεια

Πυροβολισμοί στη Νέα Φιλαδέλφεια χθες το βράδυ- δεν υπήρξε τραυματισμός, μόνο υλικές ζημιές

Η κακοπαιγμένη παράσταση και τα μεγάλα ερωτήματα που δεν έχουν απάντηση

Το αύριο της πόλης και η ρεβάνς που θέλει να πάρει το χθες

Μια 14χρονη τραυματίστηκε από κολώνα που έπεσε στη Νέα Φιλαδέλφεια (ΦΩΤΟ)

Υπάρχει καλή και κακή λογοδοσία;

Άμεσα κινήθηκε η Δημοτική Αρχή για την αποκατάσταση των προβλημάτων από τη νεροποντή (ΦΩΤΟ)

Ισχυρή νεροποντή σε Φιλαδέλφεια- Χαλκηδόνα- Η Σκρα υπενθυμίζει την ανάγκη του αντιπλημμυρικού έργου

Τα σύκα- σύκα και τη σκάφη- σκάφη λέει ο Γιάννης Ουσταμπασίδης

Η Αλήθεια Newsletter

Κάντε κλικ εδώ για να εγγραφείτε στο newsletter μας

Τελευταία σχόλια

Άστραψε και βρόντηξε η Συμπαράταξη
Xρήστης: Μαριγουλα-Μαριγω.
marcus Ανέξοδες κορόνες ....

Νάχτλαντ, μια παράσταση που πραγματικά αξίζει
Xρήστης: Κώστας
@ μερακλης Τι σχέση έχει αυτό που στελνεις με το άρθρο; ...

Νάχτλαντ, μια παράσταση που πραγματικά αξίζει
Xρήστης: μερακλης
https://www.protothema.gr/greece/article/1555249/neo-epeisodio-opadikis-vias-xulokopisan-patera-kai-gio-sti-nea-filadelfeia/ ...

Νάχτλαντ, μια παράσταση που πραγματικά αξίζει
Xρήστης: απορία
ο πρώην δήμαρχος της πόλης μας σε ποια παράσταση παίζει μιας κι απέχει το τελευταίο διάστημα από τα δρώμενα; ...

Άστραψε και βρόντηξε η Συμπαράταξη
Xρήστης: marcus
Καλά, από τη λαϊκή συσπείρωση οτιδήποτε πέρα από όχι, θα ήταν τεράστια έκπληξη... ...

Άστραψε και βρόντηξε η Συμπαράταξη
Xρήστης: ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ
http://laikisyspeirosi-fx.blogspot.com/2024/10/blog-post.html Απ' ό,τι βλέπω εδώ και το ΚΚΕ αντιπαρατέθηκε ευλόγως....

Άστραψε και βρόντηξε η Συμπαράταξη
Xρήστης: ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ
Περιμένουμε να μάθουμε τους λόγους της προσφυγής και το όργανο στο οποίο έχει κατατεθεί αυτή. Επίσης, δεν προκύπτει από την ανακοίνωση ο τόπ...

Άστραψε και βρόντηξε η Συμπαράταξη
Xρήστης: marcus
Μπορεί o καθένας να θαυμάσει τι γράφει ο Γιάννης Βούρος στο προφίλ του στο Facebook... "-Ποιος είχε πρώτος την ιδέα του Χριστουγεννιάτικου ...

Προσωπικά παιχνίδια Τζέλη με το γήπεδο του Αττάλου
Xρήστης: Μαριγουλα-Μαριγω.
Ο Λαός μίλησε δια της ψήφου και τον κατέταξε στην ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ θέση. ...

Στην πολιτική υπάρχουν αντίπαλοι, στον υπόκοσμο εχθροί
Xρήστης: Ότι ναναι!
@ 08.12 Πως κατορθώνει να γράφεις τόσα πολλά χωρίς να λες τιποτα; Τι σχέση έχει το σχόλιο σου με το άρθρο που αναρτήθηκε με αφορμή ένα συγκε...

Ισχυρή νεροποντή σε Φιλαδέλφεια- Χαλκηδόνα- Η Σκρα υπενθυμίζει την ανάγκη του αντιπλημμυρικού έργου
Xρήστης: ςςςςςςςςς
@Κωνσταντίνος ο απίθανος που λες είναι σύμμαχος της τωρινής καταστασης....

Στην πολιτική υπάρχουν αντίπαλοι, στον υπόκοσμο εχθροί
Xρήστης: ΑΚΡΟΒΟΛΙΣΤΗΣ
Καλημέρα . Τι είπατε ? Πολιτική συνθήκη ?Καλά εχθές γεννηθήκατε ? Τι έχουμε είπατε ? Πολλούς αξιόλογους ανθρώπους ? Πόσοι και ποιοί είναι ξέ...

Προσωπικά παιχνίδια Τζέλη με το γήπεδο του Αττάλου
Xρήστης: Ο Πολιτικος Γίγαντας....
....Τζελης, μίλησε στο you tube και διαπίστωσε ότι "εταιροκλιτες συμμαχίες" δημιουργούν μόνον προβλήματα! Ο συριζαιος Τζελης δεν είχε ακούσ...

Προσωπικά παιχνίδια Τζέλη με το γήπεδο του Αττάλου
Xρήστης: ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ
Ανήκει στον κύριο Τζέλη το γήπεδο του Άτταλου; Για να ξέρω. Ήταν του παππού του; Το έχει αγοράσει ο ίδιος; Γιατί επιτρέπεται στον κύριο Τζέλ...

Θεόδωρος Μαγκλάρας
Xρήστης: ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ
Και λίγα γράφετε για τον Θόδωρο. Μας αφήνει κοσμήματα, την οικογένειά του. Ακομπλεξάριστος, ειλικρινής, δεν φοβήθηκε ποτέ να πει την αλήθεια...

all rights reserved | developed & hosted by Jetnet ©