Σάββατο 19.04.2025,  

Τα δημοτικά τέλη, ένα από τα πιο in στέκια της πόλης και ο... ήλιος της πόλης που χάσαμε! (video)

Δημοσιεύτηκε στις 01/02/2024 στην κατηγορία Εκπομπές  |  38 σχόλια

Γράψτε την άποψή σας

Διαμαντής Σεϊτανίδης (01/02/2024 13:03)

Ευχαριστώ για τις παρατηρήσεις και τις μεν και τις δε. Τις λαμβάνω όλες υπόψη μου

πολιτισ (01/02/2024 18:57)

μπραβο πολλη καλη ενημέρωση μαθμε πολλα λιγο παραπανω φωςστην καμεα

Κλαίει κι η μάνα μου στο μνήμα (01/02/2024 19:10)

Τέλειο το κλείσιμο...κλαίμε όλοι

marcus (04/02/2024 20:17)

Κύριε Σεϊτανίδη, μου προξενεί μεγάλη εντύπωση που, τόσο ο δήμαρχος, όσο και εσείς, κάνετε λόγο μόνο για το 77% της αύξησης στις οικείες και δεν κάνετε την παραμικρή νύξη για τη σφαλιάρα που έπεσε, με το καλημέρα, στα καταστήματα. Λες και η πόλη μας διαθέτει ελάχιστα από αυτά.

Μια και έχω φίλους λοιπόν που διατηρούν τέτοια στην πόλη μας, σας φαίνεται λογικό τα 50.80€ που έδινε ένα κατάστημα εστίασης 150τ.μ για έναν μήνα (Δ.Τ + Δ.Φ), να γίνονται ξαφνικά 81.80€; Οι άνθρωποι έχουν φρίξει και με το δίκιο τους! Ένα κατάστημα ρούχων, με επιφάνεια 90τ.μ, καλείται να δίνει 41.70€ μηνιαίως, ενώ έδινε 28.10€. Ούτε εκεί τρέχει τίποτα; Και ξέρετε πολύ καλά νομίζω ότι υπάρχουν ουκ ολίγα καταστήματα με ακόμη περισσότερα τετραγωνικά μέτρα, οπότε η επιβάρυνση είναι ακόμη μεγαλύτερη. Επίσης δε μπήκε κανείς τον κόπο να εξηγήσει γιατί στα εμπορικά η αύξηση είναι 50%, ενώ σε καφέ, εστίαση κτλ, ανεβαίνει στο -ασύλληπτο- 64%! Μήπως επειδή ο δήμος διαθέτει περισσότερα από τα δεύτερα;
[ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ]

marcus (04/02/2024 20:18)

Ειλικρινά εξακολουθώ να απορώ με τη στάση της δημοτικής αρχής απέναντι σε όλους αυτούς τους ανθρώπους. Ξέρετε και αυτοί και ψηφίζουν και οικογένειες έχουν, αλλά και στενούς φίλους, που με τη σειρά τους ψηφίζουν επίσης. Όσο για την αύξηση στις οικείες μας, το ότι φτάσαμε στο 1.59€ / τ.μ, λες και είμαστε στην Δροσιά ή στην Πολιτεία, αποτελεί την απάντηση στο επιχείρημα ότι η αύξηση, σε χρήματα, είναι 3-4€ για το μέσο σπίτι. Αλλά ούτε αυτό πρέπει να μας ενοχλεί μάλλον, διαφορετικά μπορεί και να χαρακτηριστούμε γκρινιάρηδες.

Κακή αρχή για τη νέα δημοτική αρχή, πολύ κακή.

Διαμαντής Σεϊτανίδης (05/02/2024 12:28)

@20.17, @20.18
Τα καταστήματα, αγαπητέ, έχουν κέρδη -ειδικά αυτά της εστίασης. Στην ίδια πόλη ζούμε και γνωρίζουμε τι γίνεται.

Είναι ευχαριστημένοι οι φίλοι σας καταστηματάρχες με την καθαριότητα που είχαν τα προηγούμενα χρόνια; Θυμίζω για πολλοστή φορά ότι τα δημοτικά τέλη είναι ΑΝΤΑΠΟΔΟΤΙΚΑ. Κι η έλλειψη καθαριότητας δεν επηρέαζε, πιστεύετε, τις πωλήσεις τους και συνεπώς τα κέρδη τους;

Κι ακόμα: Μπορείτε να δώσετε μια απάντηση στο ερώτημα που απηύθυνε ο κ. Τομπούλογλου και ακούγετια στο βίντεο παραπάνω; Είεπ ο κ. Δήμαρχος: "Ποιος από τους δυο μας είναι υπεύθυνος για τα οικονομικά του δήμου, κύριε Βούρο; Εγώ που είμαι 3 εβδομάδες Δήμαρχος, ή εσείς που ήσασταν 4,5 χρόνια Δήμαρχος;"

Εσείς, τι λέτε, αγαπητέ;

marcus (05/02/2024 18:13)


Όσο για το ερώτημά σας, επειδή δεν έχω κανένα λόγο να αποφύγω να απαντήσω, προσωπικά θεωρώ παραπάνω από ακατάλληλους να διαχειριστούν χρήματα πολλούς εκ της προηγουμένης δημοτικής αρχής, οπότε φυσικά και δεν φταίει ο Γιάννης Τομπούλογλου για την κατάσταση του δήμου που παρέλαβε. Αλλά αυτό δε μπορεί και δε πρέπει να αποτελεί συνεχώς το επιχείρημα της νέας αρχής, μη ξεχνάτε ότι ψηφίστηκε για να δώσει λύσεις, όχι για να πάρει κεφάλια με το καλημέρα από κατοίκους και -ακόμη περισσότερο-επιχειρηματίες.

Μια και το θίξατε όμως, αξίζει σαν δημοσιογράφος που είστε, οπότε μπορείτε να το πράξετε, να κάνετε μία έρευνα σε 5-6 μήνες από σήμερα σε καταστήματα της περιοχής μας, ερωτώντας αν η καθαριότητα που θα δούμε από εδώ κι πέρα, θα έχει ανεβάσει τα κέρδη τους παραπάνω από το ποσό που καλέστηκαν να καταβάλλουν επιπλέον, λόγω της αύξησης ΔΤ - ΔΦ. Αν δικαιωθείτε από το αποτέλεσμα, δε θα έχω κανένα πρόβλημα να σας πω ότι είχατε απόλυτο δίκιο κι εγώ φυσικά άδικο.

@ Μarcus (05/02/2024 20:34)

Πρόγραμμα 100 ημερών υποσχέθηκε ο νέος προεκλογικά. Ας του δώσουμε το χρόνο του λοιπόν. Και μετά την πρωτομαγιά θα κάνουμε ένα πρώτο ταμείο.

Ανωνυμος (05/02/2024 23:50)

Στα καταστήματα εστίασης τα δημοτικά τέλη θα έπρεπε να είναι και παραπάνω! Μια απλή επίσκεψη στο τέλος της ημέρας έξω από αυτά τα μαγαζιά θα πείσει για το ποιος είναι υπεύθυνος για την βρωμιά που ταλανίζει την πόλη! Και την άλλη μέρα όλα στην εντέλεια! Πληρωμή για την καταπάτηση πεζοδρόμων και ξηλωμα όλων των παράνομων κατασκευών!
@20.17 Οι φίλοι σου όταν πληρώνουν ενοίκια τεράστια γνωρίζουν ότι οι τζίροι τους θα είναι τέτοιοι που θα τα πληρώσουν! Αν τώρα δυσκολεύονται στην αύξηση των 30€ καλύτερα να τα κλείσουν!

Διαμαντής Σεϊτανίδης (06/02/2024 13:17)

@18.13
Φυσικά και θα κριθεί η αποτελεσματικότητα της δημοτικής Αρχής, εννοείται.

Τι εννοείτε, όμως όταν λέτε "δεν μπορεί να αποτελεί ΣΥΝΕΧΩΣ το επιχείρημα της νέας αρχής"; Το "συνεχώς" από πού προκύπτει; 40 μέρες είναι που ανέλαβε, δεν υπάρχει συνεχώς.

Διαμαντής Σεϊτανίδης (06/02/2024 17:43)

@Αδημοσίευτον

Πρώτον έχουμε πει ότι άσχετα με την ανάρτηση σχόλια δεν ανεβαίνουν.

Δεύτερον, δεν μπορεί να λέει ο καθένας ότι θέλει βάζοντας μπροστά το "ακούγεται ότι...".

Ποιος το λέει και με ποια τεκμηρίωση το λέει;

marcus (06/02/2024 22:30)

@ Ανώνυμος (23:50)

Άλλο οι παράνομες κατασκευές κάποιων μαγαζιών, άλλο η τρελή αύξηση των δημοτικών τελών για όλα.

Όσο για το σχόλιο περί των 30€, ασχολίαστο από μεριάς μου, κι εγώ θα ήθελα να έχω μαγαζί, αλλά δε ξερνάω χολή για εκείνους που έχουν, επειδή εγώ δεν το κατάφερα.

Ανωνυμος (07/02/2024 21:07)

@22.30
Δεν ξέρω για σένα αλλά εγώ δεν είχα όνειρο ζωής να ανοίξω μαγαζί και ειδικά εστιασης. Βέβαια στις μέρες μας το να ανοίξεις ένα μαγαζί είναι εύκολο , η δυσκολία υπάρχει στην διατήρηση του! Υπέρογκα ενοίκια, τεράστιος ανταγωνισμός μεροκάματα χαμηλά με ένα ένσημο την βδομάδα και βέβαια αποδείξεις(;) ΦΠΑ ΙΚΑ εφορίες που να αντέξει ο άλλος το +30 € τον μήνα των Δ Τ.
Έχεις μπερδευτεί λίγο! Πρώτα εγκαλεις τον διαχειριστή που " μιλάει μόνο για το 77%" και όταν μιλάω για αυτό που θέλεις θυμάσαι τις τρελλές αυξήσεις για όλα! Οι δε παράνομες επεκτάσεις αφορούν το 95% των μαγαζιών και κάνουν την ζωή μας δύσκολη.

marcus (08/02/2024 01:12)

@ Ανώνυμος (21:07)

Αδερφέ, είσαι εσύ ΟΛΊΓΟΝ μπερδεμένος, όχι εγώ.
Θα μας πεις εν τέλει ποια μαγαζιά κάνουν τη ζωή μας δύσκολη, ή θα αερολογείς επ΄αόριστον;

Ανωνυμος (08/02/2024 11:49)

@01.12
Εγώ ξεκάθαρα στα γράφω! Εσύ κάνεις πως δεν καταλαβαίνεις!
Σε όλον τον πεζόδρομο της Δεκελείας τα μαγαζιά έχουν βγει έξω από τα όρια τους και έχουν καλύψει με μαξιλαρακια μέχρι και τα παρτέρια ! Αν δε, κάτσεις εκεί να ξεκουραστείς έρχεται το γκαρσονι για παραγγελία!
Άλλη ερώτηση!;

marcus (08/02/2024 13:21)

@ Ανώνυμος

Τι άλλη ερώτηση ρε παλικάρι, μόλις μας είπες ότι τα μαγαζιά στον πεζόδρομο (που όντως το έχουν παρακάνει) αποτελούν το 95% των μαγαζιών της πόλης μας....

marcus (08/02/2024 13:23)

@ Διαμαντής Σεϊτανίδης

Δε ξέρω αν στο μυαλό σας έχετε 5-6 καταστήματα εστίασης που όντως βγάζουν χρήματα με τη σέσουλα, αλλά το επιχείρημα “αυτός έχει κέρδη, ας του αυξήσουμε λοιπόν 64% τα δημοτικά τέλη”, λυπάμαι, αλλά δε στέκει καθόλου. Με τη δική σας λογική, αν έχει κέρδη και του χρόνου, ας του κάνουμε άλλη μία τέτοια αύξηση, μέχρι να την κλείσει την επιχείρηση και να πάει σπίτι του. Επίσης, μου κάνει μεγάλη εντύπωση αυτό που γράφετε, καθώς δε μου είχατε δώσει την εντύπωση μέχρι σήμερα ότι ανήκετε σε αυτούς που δαιμονοποιούν το κέρδος ενός ελεύθερου επαγγελματία.
[ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ]

marcus (08/02/2024 13:24)

Για τη διάκριση της αύξησης 50% και 64% δε μου απαντήσατε αν τη θεωρείτε λογική. Ούτε για το 1.59€ / τ.μ μου είπατε αν προσωπικά σας φαίνετε σωστό. Επίσης, αφού εξακολουθείτε να τονίζετε ότι τα τέλη είναι ανταποδοτικά, θέλω να μου πείτε αν τελικά ήταν σωστή η μείωση που επέβαλε σε αυτά η ενωμένη αντιπολίτευση (άρα και η Συμπαράταξη) επί δημαρχίας Βούρου. Το είχα ρωτήσει και σε άλλη ανάρτησή σας και δε πήρα απάντηση. Γιατί αν ισχύει η σχέση περισσότερα τέλη = αυξημένη ανταπόδοση, τότε μάλλον ισχύει και η σχέση λιγότερα τέλη = μειωμένη ανταπόδοση, σωστά;

Όσο για το συνεχώς, όντως αποτελεί άστοχη έκφραση από μεριάς μου, το αποσύρω.

marcus (08/02/2024 13:30)

Κύριε Σεϊτανίδη, υπάρχει λόγος που έχω στείλει όχι μία, όχι δύο, αλλά τέσσερις φορές το ίδιο σχόλιο, με συγκεκριμένες ερωτήσεις προς εσάς και το σχόλιο αυτό δεν έχει ανέβει;

Διαμαντής Σεϊτανίδης (08/02/2024 13:42)

@13.30
Όποιο σχόλιο έχει έλθει από εσάς, έχει ανέβει. Στείλατε τα τρία παραπάνω σχόλια πριν απο περίπου ένα τέταρτο, φαίνεται η ώρα αποστολής τους, κι ανέβηκαν. Δεν καταλαβαίνω γιατί διαμαρτύρεστε.

Στα ερωτήματά σας τώρα, αν κι εγώ δεν πολιτεύομαι άρα δεν δίνω συνεντεύξεις, αλλά ας πω μια γνώμη αφού ρωτάτε: Τα καταστήματα εστίασης ρυπαίνουν εκ των πραγμάτων -όχι γιατί οι εργααόμενοι έιναι αμελείς κλπ- περισσότερο από τα άλλα, συμφωνούμε σε αυτό; Άλλα σκουπίδια βγάζει ένα σουβλατζίδικο, άλλα βγάζει πχ ένα ωρολογοποιείο. Τα δημοτικά τέλη ήταν πολυ΄χαμηλλά κι έπρεπε να έχουν αυξηθεί από πέρυσι, αλλά οι λαϊκιστές του Βούρου που φοβούνταν (δικαίως όπως απεδείχθη) την πόλη, δεν τόλμησαν, γιατί είχαμε εκλογές. ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΑ μείωσε η τότε αντιπολίτευση τα τέλη ΔΙΟΤΙ Ο ΔΗΜΟΣ ΕΙΧΕ ΠΛΕΟΝΑΣΜΑ, άρα μπορούσε να ανακουφίσει τους δημότες. Πέρυσι η αλόγιστη πολιτική βούρου δημιούργησε ΕΛΛΕΙΜΜΑΤΑ οπότε η αύξηση ήταν μονόδρομος.

marcus (08/02/2024 18:19)

Κύριε Σεϊτανίδη, έχω καταλήξει στο ότι αν σε ένα σχόλιο ξεπεράσουμε ένα όριο χαρακτήρων, το σχόλιο δεν ανεβαίνει ποτέ. Κοιτάξτε το αν μπορείτε.

Στην απάντησή σας, τα καταστήματα εστίασης ήδη πληρώνανε παραπάνω τέλη από τα άλλα καταστήματα, κάτι που δεν έθιξα στο σχόλιό μου. Η ερώτηση είχε να κάνει με το εύρος της παραπάνω αύξησης (64% αντί 50%), που ανοίγει ακόμη περισσότερο την ψαλίδα.
[ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ]

marcus (08/02/2024 18:20)

Αν τα τέλη ήταν πολύ χαμηλά, όπως είπατε, μπορείτε να μου αναφέρετε άλλους δήμους με μεγαλύτερα; Γιατί, από πρόχειρη έρευνα που έκανα, μπορώ να σας ονομάσω πολλούς δήμους που έχουν χαμηλότερα τέλη ακόμη κι από αυτά που είχαμε στην πόλη μας προ αυξήσεων!

Ανωνυμος (08/02/2024 22:48)

@ 13.21
Γιατρέ μου μόλις κατάλαβα ότι θέλεις πιο ήπια αντιμετώπιση διότι δεν αρπάζεις!
Σου αναφερα ως παράδειγμα τον πεζόδρομο της Δεκελείας που μας έκανες την χάρη και δέχτηκες ότι το έχουν "παρακάνει"! Δεν ήξερα ότι θα έπρεπε να σου αναφέρω και τον Πεζόδρομο της Σάρδεων και να σου γράψω και τις διευθύνσεις των υπολοίπων μέχρι την συμπλήρωση του 95%. Όμως και εσύ ρωτά, μην ντρέπεσαι.

marcus (10/02/2024 14:53)

@ Ανώνυμος (22:48)

Πεζόδρομος Δεκελείας, πεζόδρομος Σάρδεων. Συνέχισε, πες μας κι άλλα....

Ανωνυμος (10/02/2024 23:49)

@14.53
Οι απαντήσεις δείχνουν ότι σου δόθηκε υπερβολική σημασία από τον διαχειριστή ειδικά για το επίπεδο που βρίσκεσαι!

marcus (13/02/2024 18:45)

@ Ανώνυμος (23:49)

Δε νομίζω να προσέβαλα πουθενά κανέναν ή να εκφράστηκα απρεπώς, οπότε το αν μου δόθηκε σημασία καλώς ή κακώς, άσε άλλους να το κρίνουν....

Ανωνυμος (15/02/2024 21:08)

@18.45
Έκπληκτος με ρώτησες ποια μαγαζιά παράνομουν. Σου ανέφερα ως παράδειγμα τον πεζόδρομο της Δεκελείας, με ειρωνευτηκες λέγοντας για 95% και αφού υποτίμησες την νοημοσύνη των αναγνωστών άφησες στην άκρη τις αποδεδειγμένες παρανομίες και ζήτησες ουσιαστικά να σου αναφέρω ένα προς ένα τα παρανομουντα μαγαζιά! Αυτό συνιστά ΠΡΟΣΒΟΛΗ όχι μόνο δική μου αλλά και των υπολοίπων και πολύ σωστά σου έγραψα ότι σου δώθηκε παραπάνω σημασία από όση αξίζεις!
Κατάλαβες τώρα Μάρκο;

marcus (16/02/2024 17:48)

Το εκπληκτικό με την περίπτωσή σου είναι ότι εξακολουθείς να νομίζεις ότι έχεις δίκιο με αυτό που έγραψες για το 95%....

Ανωνυμος (18/02/2024 01:33)

Μάρκο,
Οχι άλλη σημασία στις ανοησίες σου;

marcus (18/02/2024 23:48)

Κοίτα, επειδή βαρέθηκα το υφάκι σου, ανοησία είναι ΜΑΛΛΟΝ μια αυθαίρετη γνώμη, που έτσι απλά και αόριστα λέει ότι το 95% μιας συνομοταξίας ανθρώπων προχωρά σε παραβάσεις.

Οπότε κάνε μου τη χάρη και μη μου απευθύνεσαι με τέτοιο τρόπο, γιατί έχουν ήδη καταλάβει όλοι ότι δε μπορείς πλέον να μαζέψεις την κοτσάνα που αμόλησες....

Ανωνυμος (19/02/2024 15:29)

Άκου Μαρκο,
Το ύφος μου το καθορίζω εγώ και κανένας άλλος!
Έχεις ξεκινήσει την κλαψα για τα ΔΤ της εστίασης και σε ενοχλούν οι αλήθειες! Είτε το θέλεις είτε όχι τα μαγαζιά της εστίασης της κεντρικής Φιλαδέλφειας κατά 95% και ίσως και παραπάνω παράνομουν εις βάρος των κατοικων και κάποια στιγμη αυτό πρέπει να σταματήσει! Εγώ από τον Δήμο περιμένω ξηλωματα πρόστιμα και υποχρέωση σε συνέπεια από τους επαγγελματίες! Αν αυτό εσένα σε ενοχλεί , πρόβλημα σου!

κατάντια (19/02/2024 20:42)

μήπως θα βάλουν δημοτικά τέλη και στα σχολεία που θα μετατρέψουν σε parking???

marcus (20/02/2024 01:59)

Άκου Ανώνυμε,

το ύφος σου μου είναι παγερά αδιάφορο, αλλά το περίμενα 101% ότι θα τσιμπήσεις. Χαλάρωσε λοιπόν...

Κατά τα άλλα, ήδη το άλλαξες το τροπάριο (όπως θα έλεγαν και οι νέοι, τη γύρισες τη μπιφτέκα) και ΞΑΦΝΟΥ μιλάς για το 95% των μαγαζιών της ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ Φιλαδέλφειας. Αυτό αποτελεί μία πρώτη παραδοχή της τερατώδους κοτσανας που πέταξες. Καλά τα πας...

Ανωνυμος (21/02/2024 23:44)

Ρε Μάρκο έλεος! Σταμάτα την παπαρολογια! Πόσα μαγαζιά εστίασης υπάρχουν εκτός κεντρικής Φιλαδέλφειας; 10; 15; Ακόμα και από αυτά τα μισά παράνομουν!
Μας κούρασες ρε μεγάλε!
Παπαρολογεις ασυστολα!!

@Ανωνυμος (21/02/2024 23:44) (22/02/2024 13:35)

εσύ μας τα έχεις κάνει τσουρέκια τρολ με την ασχετοσύνη σου. μαζεψουυυυ

marcus (25/02/2024 19:40)

Ανώνυμε, σε πήρανε χαμπάρι. Μάλλον δεν είμαι εγώ που παπαρολογώ....

Ανωνυμος (27/02/2024 11:08)

@παπαρας 13.35
Μάρκος
Έρχονται τουλάχιστον 5 χρόνια μαύρα για τα αριστερδέξια τρολ!

marcus (02/03/2024 22:57)

@ Ανώνυμος

Σοβαρό σχόλιο, αλλά ναι, όταν πλέον δεν έχεις κάτι να πεις, απλά αποκαλείς τον άλλο troll. Εύγε...

Προσθέστε το σχόλιό σας

Ονοματεπώνυμο ή ψευδώνυμο  
Το e-mail σας (προαιρετικό - δεν δημοσιεύεται)  
Το σχόλιό σας

Ροή ειδήσεων

Ένοχη σιωπή Βούρου για τις καταγγελίες σε βάρος του - Από κοντά και τα παιδιά της καρπαζιάς

Βόμβα Grant Thornton: Η διοίκηση Βούρου άφησε οικονομικές υποχρεώσεις 10 εκατ. στον Τομπούλογλου

Κούφιος αντιπερισπασμός Τζέλη: Μας λέει το άλσος εκπέμπει SOS- μεγάλη ανακάλυψη!

Στα εξ ων συνετέθη: Δεκατρία στελέχη εγκαταλείπουν τον Γιάννη Τζέλη

Θέλει η αντιπολίτευση να κρυφτεί κι η χαρά δεν την αφήνει

Ένας ανασχηματισμός διαφορετικός από τους άλλους…

Αντιπολίτευση με τρολς και ύβρεις, πληρώνεται στις κάλπες

Επιτέλους, η πόλη μας απέκτησε Κέντρο Ημέρας για τον Αυτισμό

Η άλλη όψη της επίσκεψης Μητσοτάκη στη Νέα Φιλαδέλφεια

Το 8ο Δημοτικό της Νέας Φιλαδέλφειας επισκέφθηκε ο Κυριάκος Μητσοτάκης (φωτο-video)

Τα Αρσάκεια προκηρύσσουν 42 υποτροφίες για το σχολικό έτος 2025-2026

Τι έδειξε για την αντιπολίτευση του δήμου η αντιπαράθεση για το Χριστουγεννιάτικο Χωριό

Ω, Ελλάς, ηρώων χώρα...

Τι θα πει «αφέθηκε ελεύθερος» κύριοι της κυβέρνησης;

Με αφορμή τη Χριστουγεννιάτικη Γιορτή στον Άγιο Ιωάννη Μαδύτου (φωτο)

Η Αλήθεια Newsletter

Κάντε κλικ εδώ για να εγγραφείτε στο newsletter μας

Τελευταία σχόλια

Κούφιος αντιπερισπασμός Τζέλη: Μας λέει το άλσος εκπέμπει SOS- μεγάλη ανακάλυψη!
Xρήστης: Giannis
Μέχρι να γίνουν όμως πόσο θα παραμένει ο δήμος σε αυτήν την κατάσταση; Εστω να υπάρχουν συχνότερες ενημερώσεις απο την διοίκηση. Μία βόλτ...

Ένοχη σιωπή Βούρου για τις καταγγελίες σε βάρος του - Από κοντά και τα παιδιά της καρπαζιάς
Xρήστης: ΑΚΡΟΒΟΛΙΣΤΗΣ
Τι είπατε ??Τι έιπατε ?? Να πεί κάτι το πρώην ''ΦΩΣ'' της πόλης μας η και οι ''συνεργάτες'' του ,που μας πούλαγαν μούρη όσο ήταν ''αφεντικά...

Ένοχη σιωπή Βούρου για τις καταγγελίες σε βάρος του - Από κοντά και τα παιδιά της καρπαζιάς
Xρήστης: Θεόδωρος Δεμεσλης
Αγαπητέ Διαμαντή ο αθώος θα πρέπει να αποδείξει ότι είναι αν δεν απαντάς σίγουρα κάτι τρέχει η ΚΎΡΙΑ έδωσε να καταλάβει όλη η Ν.Φιλαδελφεια ...

Βόμβα Grant Thornton: Η διοίκηση Βούρου άφησε οικονομικές υποχρεώσεις 10 εκατ. στον Τομπούλογλου
Xρήστης: ΑΚΡΟΒΟΛΙΣΤΗΣ
Καλημέρα . Άλλος κανείς δεν θα σχολιάσει ? Μάλλον τυχαίο θα είναι !!!!!!!...

Βόμβα Grant Thornton: Η διοίκηση Βούρου άφησε οικονομικές υποχρεώσεις 10 εκατ. στον Τομπούλογλου
Xρήστης: ΑΚΡΟΒΟΛΙΣΤΗΣ
Καλημέρα .Θυμάστε σε κάποιο ΔΣ όπου ο Γεωργαμλής σε μία κόντρα του με τον Βούρο είχε πεί αφήνοντας απευθυνόμενος σε αυτόν "" μη με αναγκάσε...

Κούφιος αντιπερισπασμός Τζέλη: Μας λέει το άλσος εκπέμπει SOS- μεγάλη ανακάλυψη!
Xρήστης: Διαμαντής Σεϊτανίδης
@11.00 Στον Giannis απάντησα, είναι προφανές νομίζω......

Κούφιος αντιπερισπασμός Τζέλη: Μας λέει το άλσος εκπέμπει SOS- μεγάλη ανακάλυψη!
Xρήστης: ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ
@ (03/04/2025 18:34) Έγραψα εγώ ότι έργα δεν γίνονται; Επίσης, όποιος έχει την μύγα, μυγιάζεται. Ποιος ασχολείται με τον Gel-i, αναρωτιέμαι...

Κούφιος αντιπερισπασμός Τζέλη: Μας λέει το άλσος εκπέμπει SOS- μεγάλη ανακάλυψη!
Xρήστης: Διαμαντής Σεϊτανίδης
@11.25 Έχεις δίκιο, φαίνεται ότι παρακολουθείς συστηματικά τι συμβαίνει στο δήμο. Έργα δεν γίνονται, καλά τα λες. Δηλαδή αν εξαιρέσεις το α...

Κούφιος αντιπερισπασμός Τζέλη: Μας λέει το άλσος εκπέμπει SOS- μεγάλη ανακάλυψη!
Xρήστης: Giannis
Πάντως η κατάσταση του δήμου είναι απαίσια τους 2 τελευταίους μήνες. Λες και τα άφησε ο Τομπούλογλου στην μοίρα τους. Ελπίζω μην τον ψηφίσα...

Στα εξ ων συνετέθη: Δεκατρία στελέχη εγκαταλείπουν τον Γιάννη Τζέλη
Xρήστης: Κάρμα....
@ 22.37 Τι ονοματα να βγουν.... Διαφορα πολιτικά υπόλοιπα δορυφόροι του χώρου Συριζα και οχι μονο που νόμιζαν ότι είναι πολιτικοί παράγοντες...

Στα εξ ων συνετέθη: Δεκατρία στελέχη εγκαταλείπουν τον Γιάννη Τζέλη
Xρήστης: Σχολαζων
Οι 13 ,εάν πραγματικά έχουν δίκιο, τι έχουν να φοβηθούν και κρύβονται, όταν θέλεις εξουσία και δεν μπορείς λες διαφορά,αλλά αυτό κατάργησε ό...

Κούφιος αντιπερισπασμός Τζέλη: Μας λέει το άλσος εκπέμπει SOS- μεγάλη ανακάλυψη!
Xρήστης: ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ
Άρχισαν οι πασχαλιάτικες στρακαστρούκες και τα βαρελότα. Θα έλεγα, όμως, να μην ασχολούμαστε με πολιτικά πτώματα. Κατά τα άλλα δεν υποτίθετα...

Στα εξ ων συνετέθη: Δεκατρία στελέχη εγκαταλείπουν τον Γιάννη Τζέλη
Xρήστης: Διαμαντής Σεϊτανίδης
@08.40 Αυτό μειώνει την επίπτωση της ομαδικής παραίτησης; Επειδή κάποιοι δεν θέλουν τα ονόματά τους να γίνουν βούκινο και να υποαστούν τη γν...

Στα εξ ων συνετέθη: Δεκατρία στελέχη εγκαταλείπουν τον Γιάννη Τζέλη
Xρήστης: ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ
Μια επιστολή παραίτησης εν κρυπτώ, χωρίς ονοματεπώνυμο...

Στα εξ ων συνετέθη: Δεκατρία στελέχη εγκαταλείπουν τον Γιάννη Τζέλη
Xρήστης: Αυτά δε μπορώ...
Αυτοί οι 13 δεν έχουν όνομα;...

all rights reserved | developed & hosted by Jetnet ©