Πέμπτη 12.12.2024,  

Νύχτα ήλθε, νύχτα φεύγει-Βούρος τέλος-Αυτοκαταργήθηκε-«Φέρτε μου ό,τι χαρτί θέλετε, θα το υπογράψω»

Δημοσιεύτηκε στις 25/10/2021 στην κατηγορία Ο Δήμος  |  49 σχόλια

του Διαμαντή Σεϊτανίδη

 

Τάλεγα, ο έρμος, δεν τάλεγα;

 

Σα να τα έβλεπα μπροστά μου.

 

Ένας άνθρωπος που ήλθε στην πόλη την οποία απαρνήθηκε, χωρίς κανένας να τον θέλει και να τον θυμάται, ένας αρνητής της Φιλαδέλφειας, ένας ξένος, ένας άνθρωπος που έγινε δήμαρχος με πλάτες άλλων, τελειώνει πρόωρα -και δυστυχώς όχι μόνο για εκείνον, αλλά για την ποιότητα της αυτοδιοίκησης στην πόλη μας- με τον πιο εξευτελιστικό τρόπο τη θητεία του ως δήμαρχος.

 

Μπορεί ως τις επόμενες δημοτικές εκλογές να παραμείνει τύποις δήμαρχος, προκειμένου να παίρνει τον μισθό του, αλλά η πολιτική ουσία δεν αλλάζει: Όσο ξαφνικά κι απρόσμενα ήλθε στην πόλη που απαρνήθηκε ο Γιάννης Βούρος, τόσο εξευτελιστικά ο ίδιος καταργεί τον εαυτό του. 

 

Ειλικρινά σας το λέω. Μπορεί να επιβεβαιώθηκα σε όλα όσα έγραφα τόσον καιρό, αλλά μετά από το τελευταίο δημοτικό συμβούλιο έχω μια στυφή γεύση, μια πίκρα: Πόσο χαμηλά έπεσε η πόλη μας φέρνοντας νύχτα κάποιον που την είχε αυτοβούλως εγκαταλείψει πλήρως κι ολοκληρωτικά επί 40 χρόνια, που μέχρι την επίσημη αυτοκατάργησή του από του βήματος του δημοτικού συμβουλίου έδειχνε με κάθε τρόπο την απέχθειά του στους άλλοτε συμπολίτες του, που δεν είχε καν την ευαισθησία να κρατήσει εδώ τα πολιτικά του δικαιώματα, πόσο χαμηλά, λέω, έπεσε αυτή η πόλη; 

 

Πάμε, λοιπόν, μαζί, αγαπητοί μου αναγνώστες (και τηλεθεατές σήμερα...) να ξετυλίξουμε την αυτοκατάργηση του Γιάννη Βούρου από δήμαρχος της πόλης, της παράδοσης των κλειδιών της στον ισχυρό άξονα Γεωργαμλή- Παπακώστα με την επιστράτευση του "παλαιού" και έμπειρου Παντελή Γρετζελιά (να δούμε αν η "επιστράτευση" είναι προσωρινή για να προχωρήσει η υπόθεση του γηπέδου της ΑΕΚ ή αν φθάνει έως τις επόμενες δημοτικές εκλογές)... 

 

Ξεκινάμε με την τοποθέτηση Γρετζελιά.

 

Ακούστε καθαρά ότι λέει πως ΔΙΑΦΩΝΕΙ με τον τρόπο που η διοίκηση Βούρου (δηλαδή, ποια διοίκηση; ο τουρίστας δήμαρχος και 2-3 άλλοι κολλητοί του, ο Ηλίας Τάφας, ο Σωτήρης Κοσκολέτος, μην ξεχάσω και τον δήμαρχο (από την ανάποδη) μπαρμπαΧρήστο... ε... ως εκεί) χειρίστηκε το θέμα του γηπέδου.

 

Μιλάει για μια συνάντηση που δεν λέει ποιος την συγκάλεσε, και στην οποία μετείχαν ο ίδιος ο κ. Γρετζελιάς, κ. Βούρος, η κα Παπακώστα και ο κ. Γεωργαμλής και "η ΑΕΚ", όπως είπαν...

 

Η συνέχεια επί της οθόνης:

 

 
 

Στη συνέχεια ο Παντελής Γρετζελιάς κάνει μια αξιοσημείωτη παρατήρηση: Ότι δεν θα ανελάμβανε την υπόθεση της επίσπευσης των έργων γύρω από το γήπεδο εάν δεν συμφωνούσε ο (ας τον πούμε...) δήμαρχος. Δείτε:

 
 
 
 

Ωραία. Και τώρα, περνάμε στην "αντίδραση" Βούρου, ο οποίος φανερά ενοχλημένος ΑΥΤΟΚΑΤΑΡΓΕΙΤΑΙ.

 

Νωρίτερα δείχνει ότι η άφρων πολιτική του διέλυσε τον συνδυασμό του (τα λέγαμε ΕΔΩ, αλλά και ΕΔΩ) με τη φράση "ο αντιδήμαρχος τεχνικών υπηρεσιών (Γεωργαμλής) έκανε μια πάσα με πολλά φάλτσα", φόρα- παρτίδα η διάλυση δια χειρός Γιάννη Βούρου...

 

Ακούστε μόνοι σας, τα δικά μου σχόλια περιττεύουν:

 
 
 
 

Ήδη οπως έχετε αντιληφθεί η διοίκηση και προσωπικά ο Γιάννης Βούρος έχει αυτοκαταργηθεί, κι από εδώ και πέρα το έργο γίνεται φαρσοκωμωδία- τύπου "The Κόπανοι" ξέρει ο τύποις δήμαρχος.

 

Το λόγο παίρνει ο Λύσσανδρος Γεωργαμλής, ο οποίος διαφωνεί ανοικτά και κάθετα με τον τύποις δήμαρχο Γιάννη Βούρο, ωστόσο ο τελευταίος ΤΟΝ ΚΡΑΤΑΕΙ ακόμα αντιδήμαρχο Τεχνικών Υπηρεσιών, μιλάμε για την ΑΠΟΛΥΤΗ ΞΕΦΤΙΛΑ. 

 

Ακούστε τον κ. Γεωργαμλή:

 
 
 
 

Ε, ρε έρμε Ευγένιε Σπαθάρη, καλή σου ώρα εκεί που βρίσκεσαι, οι ντόπιοι μετέχοντες στο θέατρο σκιών σε έχουν ξεπεράσει προ πολλού, αγαπητέ μου...

 

Πάμε παρακάτω: Ο Παντελής Γρετζελιάς ξαναπαίρνει το λόγο, βλέποντας ότι ο Γιάννης Βούρος έχει καταπιεί τη γλώσσα του και ρίχνει "τη χαριστική βολή": 

 
 

 

Τόμπολα! 

 

Που πας έρμε Βριλησσαίε; Δεν καταλαβαινεις ότι όταν γίνεσαι κάποιος με άλλων πλάτες, αυτές οι πλάτες μπορεί να αποχωρήσουν ανά πάσα στιγμή; 

 

Ωχχχ Παναγία μου. Πάμε πιο κάτω:

 

Η Ανθή Παπακώστα έχει ήδη αντιληφθεί ότι η κατάσταση με ττυς "μυρωδιές" της πολιτικής έχει ξεφύγει και προσπαθεί με μια διπλωματική παρέμβαση να καταλαγιάσει τα πνεύματα. Αλλά εδώ, κυρία μου ,δεν περιστοιχίζεστε από πνεύματα, αλλά από οινοπνεύματα...

 

Ακούστε την παρέμβαση Παπακώστα:

 

 

 

Το λόγο αμέσως μετά έλαβε ο Χάρης Τομπούλογλου, ο οποίος απευθυνόμενος στην Ανθή Παπακώστα (κι όχι στον Γιάννη Βούρο!) τής ειπε ότι ως παράταξη απέτυχαν.

 

Μου αρέσει βρε Χάρη που τους θεωρείς ακόμα "παράταξη". 

 

Εμένα πιο πολύ για "παράλυση" μου κάνουν παρά για παράταξη...

 

Τέλος πάντων.

 

 

Προχωρούμε στο θέατρο σκιών, που προσποιείται ότι είναι δημοτικό συμβούλιο. Το λόγο παίρνει ο Νίκος Ανανιάδης της Δύναμης Πολιτών, που κατηγορεί τη διοίκηση (που λέει ο λόγος "διοίκηση" αυτοί σε λίγο ούτε καλημέρα δεν θα ανταλλάσσουν μεταξύ τους...) για έλλειμμα ενημέρωσης του δημοτικού συμβουλίου. 

 

Χαχαχα, καλό. Εδώ το κατάργησαν για να κάνουν το διαγωνισμό της πλάκας και να αναθέσουν σκανδαλωδώς τον ηλεκτροφωτισμό έναντι 3,7 εκατ ευρώ ενώ μπορούσαν να το κάνουν με 1,7 το πολύ, εσύ κύριε Ανανιάδη θέλεις να σε ενημερώσουν κιόλας... έλα Παναγία μου... 

 

 
 

Και τώρα, κυρίες και κύριοι, η ώρα που όλοι περιμένετε...

 

Ο λαοπρόβλητος...

 

Ο οικουμενικός...

 

Ο έμπειρος...

 

Ο ηγέτης (από την ανάποδη) αυτής της πόλης...

 

Ο (δικό σας...)

 

....

 

... ναιαιαιαιαι!

 

Ο μπαρμπαΧρήστος!!!

 

Απολαύστε έναν αρχηγό συνδυασμού που στις τελευταίες εκλογές ήθελε να γίνει δήμαρχος αντί του Βούρου, να παίρνει κάμψεις (μια ζωή άλλωστε, έχει πείρα) υπέρ του Γιάννη Βούρου.

 

Πρόσεχε τύποις δήμαρχε, μήπως και μετά από καμιά 15αριά χρόνια σου ρίξει χαστούκι μέσα στη Δεκελείας...

 

Ο λόγος τώρα στον κ. Κοπελούσο, και μετά στον παραγωγικό διάλογο με τον κ. Γεωργαμλή:

 
 
 
 

Στο τέλος αυτής της ΘΛΙΒΕΡΗΣ (οσο κι αν την διακωμωδούμε) για την πόλη μας κατάστασης, ο Παντελής Γρετζελιάς λέει ότι αφού ο τύποις δήμαρχος δεν δηλώνει καθαρά ότι είναι σύμφωνος να αναλάβει εκείνος (δηλ. ο Π. Γρετζελιάς) τότε ο πρώην δήμαρχος παραιτείται. Και ο νυν τύποιος δήμαρχος του λέει "δεν πα να παραιτηθείς"...

 
 
 
 

Τι άλλο να γράψεις για την πόλη από την οποία πέρασαν ως δήμαρχοι, άνθρωποι σαν τον Τρυπιά ή τον Σταματιάδη;

 

Γελάμε, για να μην κλαίμε...

 

Καλή εβδομάδα, αδέλφια...

 
 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ:

 

Τα έξι «καρφιά» της παραίτησης Παπακώστα- Τι γράφει- Ποια μηνύματα στέλνει

 

Παραίτηση- βόμβα της Ανθής Παπακώστα

 

Ανασχηματισμός απελπισίας- Ποιος έλεγε πάντα «ναι» στο Βούρο κι αυτός τον στέλνει στα αζήτητα

 

Ραγδαίες εξελίξεις- Έκτακτη συνεδρίαση ζητούν 16 μέλη του συμβουλίου- Τελεσίγραφο Γεωργαμλή

 

Βούρου κατάβασις (VIDEO)- Η «ενημέρωση» στους Φιλαδελφειώτες και Χαλκηδονιώτες

 

Τρώνε τις σάρκες τους στο Βουρέικο- «Μπάχαλο» το δημοτικό συμβούλιο- Αποχώρησε ο Γεωργαμλής

 

Όλη η πόλη μαζί κι ο Βούρος χώρια...

 

Η ντροπή της πόλης

 

200: Όλη η Ελλάδα γιόρταζε κι ο Βούρος έκανε ομιλία... στα δέντρα!

 

Οι πραγματικοί εχθροί της ΑΕΚ

 

Διαχειριστική για το Άλσος: Τα τρία ολέθρια λάθη του Γιάννη Βούρου

 

Δυο ανακοινώσεις του δήμου επιβεβαιώνουν: Ο Βούρος περιφρονεί Φιλαδελφειώτες και Χαλκηδονιώτες

 

Γράψτε την άποψή σας

"ΚΟΥΜΜΟΥΝΙ" (25/10/2021 04:14)

Έγινε μία συνάντηση που ο ένας την έμαθε τελευταία στιγμή (Γεωργαμλής).
Ο άλλος δεν ήξερε ότι θα είναι αυτός (Βούρος για Γρετζελιά).
Ο ένας το έμαθε τελευταία στιγμή (Γεωργαμλής).
Αυτός (Γρετζελιάς) εκλήθη για να βοηθήσει και ο άλλος είπε εκ των υστέρων αν συμφωνείτε ότι καθυστερήσαμε. (Βούρος).
Αλλά αυτός αν δεν συμφωνούν, παραιτείται (Γρετζελιάς).
Ο άλλος το θέτει θέμα στην ολομέλεια και φεύγει (Βούρος).
Και ένας (Κοπελούσος) κατηγορεί τον άλλον (Γεωργαμλή) για καθυστέρηση.
Ο άλλος του λέει: "Δεν ντρέπεσαι".
"Αυτό ακριβώς τίποτα άλλο".
https://www.youtube.com/watch?v=lqtM9HMMlq8
υ.γ. Να μιλήσουμε με "Ελληνοφρένεια" να ανέβει το βίντεο. Τέτοια επιθεώρηση να γελάσει το πανελλήνιο.

Ένας πραγματικός Υμνος στην Διαλεκτική !!! (25/10/2021 12:46)

Η μονομαχία "μπαρμπαχρήστος vs κόκος" ήταν πραγματικά ένας ΥΜΝΟΣ στην ΔΙΑΛΕΚΤΙΚΗ!!!

Δεν θα κομπιάσω να χαρακτηρίσω τους δύο πρωταγωνιστές καθαρόαιμους ΠΛΑΤΩΝΙΣΤΕΣ αφού απογείωσαν την τέχνη να φτάνει κανείς στην αλήθεια μέσω της σύγκρουσης των αντιθέτων απόψεων.
Είναι πασιφανέστατη η επιρροή του Πλάτωνα επάνω τους.

"ΚΟΥΜΜΟΥΝΙ" (25/10/2021 19:27)

Το ερώτημα είναι απλό: Πόσοι αντιπρόεδροι Εδεσσαϊκού χωράνε σε μία δημοτική αρχή και σε έναν δημοτικό συνδυασμό;

Marcus (25/10/2021 19:50)

Ερώτηση: Αν ΠΑΡΑΙΤΗΘΕΙ ο Βούρoς, τι προβλέπεται για τη συνέχεια; Τον αντικαθιστά άλλος από την παράταξη, ή πάμε σε νέες εκλογές;

"ΚΟΥΜΜΟΥΝΙ" (25/10/2021 21:48)

@Παπακώστα @Τομπούλογλου
Εγώ νόμιζα ότι οι δημοτικοί σύμβουλοι εκπροσωπούν ή μάλλον αντιπροσωπεύουν τους δημότες που τους ψηφίζουν. Δεν το ήξερα ότι αντιπροσωπεύουν ΠΑΕ. Η αλήθεια, είναι βέβαια ότι προσωπικά δεν πουλάω αριστεριλίκι, βάζοντας τον Τσε Γκεβάρα στο γραφείο μου-η αλήθεια είναι ότι αποφεύγω τις πολιτικές συζητήσεις στο γραφείο-όπως επίσης δεν συνομιλώ στα πλαίσια αντιδικίας με αντιδίκους και φυσικά σαν κομμουνιστής που θέλω να λέω ότι είμαι, ή να το πω κάπως αλλιώς για να συμφωνήσουν και περισσότεροι, σαν σοβαρός άνθρωπος δεν στέλνω μηνύματα στο viber σε δημοτικούς συμβούλους που αντιπροσωπεύουν ΠΑΕ. Ανερυθρίαστα μέσα στο δημοτικό συμβούλιο λέγεται ότι κάποιοι αντιπροσωπεύουν κεφαλαιουχικές εταιρίες. Και δεν μιλάει κανείς.

Διαμαντής Σεϊτανίδης (26/10/2021 08:25)

@19.50

Δεν πρόκειται να παραιτηθεί, αγαπητέ. Θα μείνει να παίρνει τη μισθάρα του, να περάσει τη σκανδαλώδη σύμβαση του οδοφωτισμού (η οποία παρεμπιπτόντως θα καθυστερήσει γιατί αναβλήθηκαν οι δημαιρεσίες και ο τωρινός υπεύθυνος για το θέμα ΑΡΝΕΙΤΑΙ ΝΑ ΥΠΟΓΡΑΨΕΙ τα αίσχη Βούρου.

Ποιος να παραιτηθεί; Αστειεύεστε; Να πέφτει όσο γίνεται το μπαγιόκο, αυτή ήταν η μοναδική επιδίωξη που έφερε τον κύρι αυτό στην πόλη μας μετά από 40 χρόνια πλήρους απουσίας.

Δεν πρόκειται να παραιτηθεί διότι ΔΕΝ ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ τι συμβαίνει στην πόλη. Απλώς νομίζει ότι βρέχει...

Georgi (26/10/2021 12:05)

@ "ΚΟΥΜΜΟΥΝΙ" (25/10/2021 21:48) Τουλάχιστον η Παπακώστα το λέει στα ίσια. Δεν κρύβεται και είναι προς τιμήν της. Ή μήπως αμφιβάλεις ότι δεν υπάρχουν άλλοι δημοτικοί σύμβουλοι που λειτουργούν (χωρίς να έχουν το θάρρος να το πουν ευθέως) ως εκπρόσωποι των ίδιων ή άλλων συμφερόντων και εταιριών ;

Ανώνυμος (26/10/2021 12:09)

@Marcus (25/10/2021 19:50)

Όσο περίεργο κι αν ακούγεται, εύχομαι να μην παραιτηθεί.
Γιατί αν παραιτηθεί, θα αναλάβει ο λίγδης καφετζής της κάτω ρούγας.
Ας μην το ζήσουμε κι αυτό !

Ανώνυμος (26/10/2021 17:00)

Τόσες νέες παραγωγές και τηλεοπτικές σειρές τα τελευταία δύο χρόνια σε κρατική και ιδιωτική τηλεόραση και δεν τον φώναξαν σε καμία. Μ@λ@κ@ς είναι να παραιτηθεί;

Marcus (26/10/2021 22:37)

@ κ. Σεϊτανίδης, 25/10/2021 19:50, 26/10/2021 17:00

Δεν είμαι ανόητος, το ξέρω ότι δε πρόκειται να παραιτηθεί, ρώτησα απλά αν γνωρίζει κάποιος τι προβλέπεται σε αυτήν την -ΑΠΙΘΑΝΗ- περίπτωση....

Λάκων (27/10/2021 01:35)

@17:00 Γιατί παίζει θέατρο, κυρίως! Είναι θεατρικός.

Αχευρωπηεσυμαςμαρανες (27/10/2021 02:09)

ΚΟΥΜΟΥΝΙ αν εβαζες τον ΤΣΕ ΓΚΕΒΑΡΑ δεν θα ειχες προβλημα με το εργασιακο σου περιβαλλον αλλα με τους δικους σου τους δικαιωματικους. Θα στη λεγανε. .Για δυο λογους. Ο τυπος μεγαλη μορφη αλλα ηταν ομοφοβικος και θεωρουσε την ομοφυλοφιλια αστικη παρεκλιση δημιουργωντας μαλιστα και στρατοπεδα με συνθημα ¨εδω θα γινετε αντρες" . .Επισης ειχε βασικο συνθημα το patria o muerte-πατριδα η θανατος. .Αρα θα σου πετουσαν και τη ρετσινια του φασιστα μιας και οι αναφορες στην πατριδα ειναι φασιστικες ναζιστικες ακροδεξιες ρατσιστικες η δεν ξερω κι εγω τι αλλο. Θα σε φωναξουν στην αχτιδα για εξηγησεις. Προσεχε. Απ τους δικους σου κινδυνευεις..σκεψου το λιγο.

Άλλο βόλεϊ κι άλλο τρόλεϊ. Κι άλλο κόλεϊ, επίσης ! (27/10/2021 11:12)

Για όσους άντεξαν να δουν και ν' ακούσουν το βίντεο του μπαρμπαΧρήστου μέχρι το τέλος, το κερασάκι στη τούρτα είναι στο 5:10 λίγο πριν το τέλος. Εκεί που λέει επί λέξη "πρέπει να ξεκαθαρίσει το στάρι από τη ΨΕΙΡΑ".

Α ρε έρμε μπαρμπαΧρήστο τρομάρα σου!
Τι τις θες τις ευαγγελικές παραβολές!!!

Η ήρα είναι ζιζάνιο που το βρίσκουμε στο σιτάρι. Έτσι προήλθε η παραβολή των ζιζανίων (Ματθαίος, 13.24) αλλά και η παροιμία: «ξεχώρισε η ήρα από το σιτάρι».

Η ψείρα είναι άλλο πράγμα· κι όταν χορταίνει βγαίνει στο γιακά.

@17:00 (27/10/2021 11:40)

Δεν υπάρχει καλύτερη παραγωγή από το υπερθέαμα που μας παρουσίασε ο Διαμαντής με λίγα βίντεο.
Σημασία έχουν οι καλλιτέχνες και όχι η ακριβή παραγωγή. Με χαμηλό μπάτζετ με μία μόνο κάμερα, παρακολουθήσαμε ένα συνδυασμό κωμωδίας και σουρεαλισμού.

ΑΚΡΟΒΟΛΙΣΤΗΣ (28/10/2021 10:44)

Όλα σωστά αυτά που λέτε αδέλφια .Πάμε ένα στοίχημα? Θα ξαναδείτε κάποιους απο αυτούς ξαναματαπάλι να ζητάνε την ψήφο μας για να σώσουν ξαναματαπάλι την πόλη μας .Περιμένετε και θα δείτε .Τότε να μας δούμε .Προτείνω εάν το δούμε και αυτό να κατέβουμε όλοι οι δημότες σε απεργία πείνας στην πλατεία μας ,να καλέσουμε όλα τα κανάλια (ντόπια και ξένα ) για να αποφασίσουν να πάνε όλοι ''τούτοι'' στις καφετέριες που συχνάζουν. Εκτός απο 2 φορές τον μήνα ( ξέρετε γιατί) .Πατριώτες η μπάλλα είναι στα πόδια μας . Το ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΕΣΤΕ ???????

Ανωνυμος* (28/10/2021 11:20)

@Κουμμουνι
Έπρεπε να παραδεχτεί χτες η Παπακώστα έμμεσα ότι λειτουργεί ως εκπρόσωπος μιας παε για να το αναφέρεις; Ψηφοδέλτιο με επικεφαλής ΟΠΑΔΟ ηθοποιό εξαφανισμένο από την περιοχή και συμμετοχή της υπεύθυνου Δημ σχέσεων της ΠΑΕ κάτοικο Ηλιούπολης που γνωρίζει μόνο την Δεκελείας είναι ξεκάθαρο ότι δεν ενδιαφέρονται για τον τόπο αλλά για τα συμφέροντα της ΠΑΕ!
Οι παρκετεζες ( χαχα) βρίσκονται εκεί μήπως και γλείψουν κανένα κοκκαλακι!
Οι ψηφοφόροι αυτών; Πώς κρίνονται;
Εδώ είναι η πρόκληση! Η κριτική των προθεσεων των ψηφοφόρων αυτών των τυχαρπαστων !

Grande Place (31/10/2021 20:55)

@27/10/2021 11:12 O Ρένος ο θεολόγος και επικοινωνιολόγος είναι πιο ειδικός έτσι όπως τέθηκε το θέμα.

"ΚΟΥΜΜΟΥΝΙ" (01/11/2021 20:17)

@ Ανωνυμος* (28/10/2021 11:20)
Περίμενα μια αντίδραση από τους παρευρισκόμενους ή μια καταγγελία μετά την συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου. Μία, έστω, καταγγελία. Τίποτα, δεν μίλησε κανείς.
@ Αχευρωπηεσυμαςμαρανες (27/10/2021 02:09)
Δεν έχω εικόνα ότι το ΚΚΕ είναι κόμμα δικαιωματικών. Δεν είναι.
Το ότι καθένας προσπαθεί να βάλει κάθε προσωπικότητα στον δικό του φακό, είναι πρόβλημά του. Σκεφτείτε να κρίναμε τις ιστορικές προσωπικότητας με παρονομαστή αν ήταν βίγκαν ή αν αγαπούσε τα ζώα...
Λ.χ, ο Κολοκοτρώνης ήταν επαναστάτης, στρατιωτική ιδιοφυΐα, αλλά δεν ήταν βίγκαν και δεν είχε κατοικίδιο.
Δυστυχώς ανιστόρητοι άνθρωποι, που νομίζουν ότι ο κόσμος περιστρέφεται γύρω από τον εαυτούλη τους, προσπαθούν να κρίνουν με τα δικά τους μικρονοϊκά κριτήρια.

ΑποθηΚευμένα ΔεΔομένα (03/11/2021 21:04)

Περιμένεις αντιδράσεις;;;
Από ποιους;;;
Δεν έχεις καταλάβει ακόμα ότι είναι μια παρέα που παίζουν εκ περιτροπής τη διοίκηση και την αντιπολίτευση;;;
https://www.youtube.com/watch?v=P-ZZekW5TMc&t=200s
στο 3:18. Όποιος κατάλαβε κατάλαβε.

Ανώνυμος (03/11/2021 21:16)

@Ανωνυμος* (28/10/2021 11:20)

Σε ΠΟΠΟΛΟ που ψηφισε δημαρχο καποια Γαιτανα απο το Βολο μονο και μονο επειδη ηταν η χηρα Αποστολακη και ξαναψηφισε και ενα παλαιμαχο ηθοποιο απ τα Βριλησια που ειχε να φανει απο τα μερη μας καμια τριανταρια χρονια ριχνοντας μαυρη πετρα, ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΜΙΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ και δεν πρεπει κανενας σκεπτομενος πολιτικα ανθρωπος να εχει. Συνεπως, δεν αποτελει επιχειρημα οτι η ΠΑΠΑΚΩΣΤΑ ειναι απο την Ηλιουπολη και ξερει μονο τη Δεκελειας. ΟΠΩΣ ΤΟ ΕΚΑΝΕ ΑΥΤΟΣ Ο ΟΞΥΔΕΡΚΗΣ ΛΑΟΣ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ ΤΙΣ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΕΣ ΔΥΟ ΦΟΡΕΣ ΕΤΣΙ ΘΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ ΤΡΙΤΗ. ΜΗ ΣΟΥ ΠΩ ΚΑΙ ΤΕΤΑΡΤΗ ΑΝ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙ. Αν ηταν στο χερι μου θα καταργουσα τις εκλογες σε αυτη τη πολη. Αυτο το ποπολο δεν δικαιουται να ψηφιζει.

Ανωνυμος (03/11/2021 21:33)

@ΑΚΡΟΒΟΛΙΣΤΗΣ (28/10/2021 10:44)"Πατριώτες η μπάλλα είναι στα πόδια μας ." Αισιοδοξο σε βρισκω!!!

Ρήτορας (04/11/2021 17:20)

Το πιο ωραίο σημείο ήταν στη μάχη των γιγάντων της ρητορικής Κοπελούσου - Γεωργαμλή που λέει ο μπαρμπα Χρήστος "να ξεχωρίσει το στάρι από την ΨΕΙΡΑ".

Γεια σου ρε μπαρμπα Χρήστο με τα ωραία σου που ήθελες να γίνεις και πρόεδρος τοπικής. Τουλάχιστον γίνεται προσφορά άπειρου γέλιου στο φιλοθεάμον κοινό.

Ανωνυμος* (06/11/2021 02:11)

@21.16
Θέλω να γράψω κάτι και να σε αποστομωσω που κατηγορείς τον σοφό λαό!
Όμως δεν μου έρχεται τίποτα διότι σε όσα γράφεις έχεις δίκιο!

Αστρολόγος (06/11/2021 14:15)

Ο Οκτώβριος ήταν μήνας παύσης και κενού. Μπορεί να τον αφήσαμε πίσω όμως έφερε κάποια μηνύματα για το μέλλον.
Τώρα όμως που διανύουμε τον Νοέμβριο οι ενέργειες αλλάζουν. Είναι ο μήνας της δράσης και της μάχης. Η έκρηξη του κόσμου.
Η νέα σελήνη (4/11) φέρνει ανατροπή ισχυρών προσώπων και απρόβλεπτες καταστάσεις που ανατρέπουν τα σχέδια της εξουσίας. Έρχεται οργή, θυμός και ξέσπασμα. Πολλά στόματα ανοίγουν και αποκαλύπτονται μυστικά.
Πολλές αλήθειες στον μήνα του Σκορπιού.
Μην τους λυπάστε.

Φ. W. (07/11/2021 13:03)

Μου τα έλεγαν και δεν τα πίστευα. Θεωρούσα υπερβολική την περιγραφή του φίλου συνομιλητή από την άλλη άκρη της τηλεφωνικής σύνδεσης. Εκείνος επέμενε... Μπες στην "αλήθεια" και δες τα βίντεο. Σήμερα το πρωί τα κατάφερα. Κυριακή πρωί έφτιαξα ένα διπλό σκέτο καφέ κι άνοιξα τον υπολογιστή.
Οι προτάσεις του γιουτιουμπ με πήγαν και σε άλλο τοπικό μέσο που ανέβασε και τις τοποθετήσεις της ΛΣ καθώς και την αλαζονικη συμπεριφορά του "θεσμού" Κανταρέλη ως προεδρου του δσ προς την Κα Γκουμα.
Η πόλη στα χειρότερα της!!! Νόμιζα ότι ο πάτος ήταν η μαυρη περίοδος Γαϊτανα. Δεν περίμενα ποτέ ότι θα υπήρχε διοίκηση χειρότερη απο της Εφης. Κακώς βέβαια. Τα ίδια, λίγο πολύ, δημοτικοδίαιτα κομματοσκυλα της ΝΔ κουμανταραν και τη νέα προοπτικη σε αγαστή συνεργασία με το πιο βαθύ κομμάτι του τοπικου πασοκ. Έπρεπε να είμαστε πιο υποψιασμένοι. Το δις εξαμαρτείν!

Παράνοια και Φιλαδέλφεια είναι αδέλφια δίδυμα (07/11/2021 14:23)

@Ανώνυμος (03/11/2021 21:16)
Η παράνοια αυτής της πόλης αντικατοπτρίζεται στα εξής:
1. Βγάζει πασοκοακροδεξιό δήμαρχο ουσιαστικά άγνωστο στη πόλη και άσχετο με την περιοχή, κι ένα μήνα μετά δίνει 40% στο ΣΥΡΙΖΑ στις εθνικές εκλογές και το ΚΚΕ πάνω από το ΠΑΣΟΚΙΝΑΛ στη 3η θέση.
2. Το 1ο κόμμα της πόλης ο ΣΥΡΙΖΑ έχει δεν έχει 50 ενεργά μέλη τοπική του οργάνωση και το 2ο η ΝΔ κάνει εσωκομματικές με 400+ άτομα. Το δε ΚΚΕ στη κοσμάρα του.

"ΚΟΥΜΜΟΥΝΙ" (08/11/2021 12:20)

Αααχ Κούλα

Αμπεμπαμπλόμ (08/11/2021 13:02)

@14:23 Καλά! Μην είσαι και τόσο σίγουρος ότι οι 400 που ψήφισαν είναι όλοι ενεργοί νουδούληδες. Φήμες λένε ότι πολλοί ήταν οι ίδιοι μεταφερόμενοι ψηφοφόροι από την εποχή του "συνδέσμου". Τι εννοείς ποιου "συνδέσμου" ;

Ανώνυμος (08/11/2021 13:08)

@Ανώνυμος (03/11/2021 21:16) Συγγνώμη κιόλας αλλά έναν Παπακώστα που είχε εκλεγεί στη Χαλκηδόνα με τον Βασιλόπουλο τον ήξερε κανένας; Τον είχε δει ποτέ κανένας; Γιατί κοροϊδευόμαστε; Όλες οι παρατάξεις όποιον θέλουν τον πριμοδοτούν σε σταυρούς. Ακόμα κι αν δεν τον ξέρει κανένας. Δεν είναι τωρινό το φαινόμενο.

Φούσκας (09/11/2021 16:44)

Αμπεμπαμπλομ του κιφεμπλομ, μπλιμ μπλομ. Ας πηγαινες να δεις αν ηταν περιφερομενοι οπως λες. Αλλα λεγε λεγε κατι θα μεινει , γνωστο αυτο.

Αμπεμπαμπλόμ (10/11/2021 11:24)

@16:44 Μεταφερόμενοι έγραψα. Όχι περιφερόμενοι. Να ακριβολογούμε.

Ανωνυμος* (12/11/2021 02:19)

@13.08
Τον Παπακώστα τον ξέρει ο προοδευτικός κόσμος της Χαλκηδόνας γι'αυτό και βγήκε!
Η μοναδική παράταξη που πριμοδοτεί θελωντας να στείλε άτομα που είναι γνωστές και ικανά να ανταπεξέλθουν ήταν και είναι η ΛαΣυ και οποία στηρίζεται από το ΚΚΕ!
Στις υπόλοιπες παρατάξεις τα καπελλωματα και οι ίντριγκες μεταξύ υποψηφίων δίνουν και παίρνουν!

Λάκων (18/11/2021 09:09)

@"ΚΟΥΜΜΟΥΝΙ" (25/10/2021 19:27)
Όλοι έχουν "αντιπροέδρους Εδεσσαϊκού". Μην τα βλέπεις όλα κόκκινα.

https://www.youtube.com/watch?v=zvgvbU6MbDw&t=52s

"ΚΟΥΜΜΟΥΝΙ" (19/11/2021 15:45)

@ Ανωνυμος* (12/11/2021 02:19)
"Τον Παπακώστα τον ξέρει ο προοδευτικός κόσμος της Χαλκηδόνας γι'αυτό και βγήκε!".
Αλήθεια το λες αυτό ή κάνεις πλάκα;
Η ώρα που υπογράφεις και τα πολλά λάθη που περιέχει το σχόλιό σου, με κάνει να σκέφτομαι τα ακόλουθα:
Δανείστηκες το ψευδώνυμο για να γράψεις τα δικά σου
Είχες πιει και μπήκες 02:19 να γράψεις.
Ποιον Παπακώστα και ποιος προοδευτικός κόσμος της Χαλκηδόνας;
Την τελευταία φορά που ψήφισε προοδευτικά η Χαλκηδόνα ήταν όταν έβγαινε ο Τσαγκάς.
Ο Παπακώστας αμφιβάλλω αν ήξερε πριν βγει ποιος είναι ο Τσαγκάς.
Δεν είσαι ο "Ανώνυμος*, είμαι σίγουρος. Κανάς πασόκος είσαι που πήρες θάρρος.
Υποθέτω θα ψηφίσεις Λοβέρδο

@10/11/2021 11:24 (22/11/2021 00:40)

420+ ουτε μεταφερομενοι ουτε περιφερομενοι. Αμα μου βαλεις τους 90 του ΣΥΡΙΖΑ εδω τοπικα ως περιφερομενους να το δεχτω.

? (28/11/2021 11:15)

Συμφωνώ σε όλα. Αντιπολίτευση υπάρχει?

Ανώνυμος (02/12/2021 01:02)

@15.45
Που γραφει ότι η ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ της Χαλκηδόνας ψήφισε προοδευτικα;
Ο Βασιλόπουλος στην Χαλκηδόνα βγήκε 5ος νομίζω!
Εξάλλου προοδευτικός κόσμος στην Χαλκηδόνα είναι όποιος ψηφίζει από ΝΔ και αριστερά μέχρι κατρουγκαλο!

"ΚΟΥΜΜΟΥΝΙ" (02/12/2021 13:30)

@ Φούσκας (09/11/2021 16:44)
@ @10/11/2021 11:24 (22/11/2021 00:40) ρε μάστορα μπήκες μία παρά είκοσι να γράψεις αυτό το σχόλιο;)
Δεν θα μιλήσω ούτε για το πολιτικό παρελθόν της Φιλαδέλφειας-αυτό είναι αναχρονισμός και πλέον αυτισμός- θα μιλήσω, όμως, για τα τελευταία εκλογικά αποτελέσματα.
Εντάξει, είναι εγγεγραμμένοι στην ΝΔ 500, δεν πήγαν να ψηφίσουν στις εσωκομματικές, αναρωτιέμαι γιατί;
Κι αν δεν πάνε στις εσωκομματικές, γιατί λογίζονται μέλη;
Και ψήφισαν 400 άτομα, και πού βρίσκονται αυτά τα 400 άτομα.
Δηλαδή η ΝΔ έχει τα περισσότερα μέλη από κάθε άλλη οργάνωση στη Φιλαδέλφεια, αλλά παίρνει λιγότερες ψήφους από τον ΣΥΡΙΖΑ;
Προφανώς κάτι δεν πάει καλά.

"ΚΟΥΜΜΟΥΝΙ" (02/12/2021 13:36)

@ Ανώνυμος (02/12/2021 01:02)
Εσύ λογίζεις τον Πολάκη και τον ΣΥΡΙΖΑ που παίζει βρώμικο παιχνίδι με τους αρνητές και τους αντιεμβολιαστές, ως προοδευτικό κόσμο; Για να ξέρω.
Να μου πεις και η ΝΔ χαϊδεύει τα αυτιά των αντιεμβολιαστών. Κι ο Μητσοτάκης το παίζει τσάμπα μάγκας και δεν μιλάει μόνο με τον Πολάκη που είναι αντιεμβολιαστής ΚΑΙ ΓΙΑΤΡΟΣ. Κατά τα άλλα θα έπρεπε να τους έχει μπουζουριάσει όλους εδώ και μήνες, αρνητές και αντιεμβολιαστές, αλλά παίζει παιχνιδάκι.
Σου είπα προοδευτικά έχει να ψηφίσει η Χαλκηδόνα από τον Τσαγκά.

"ΚΟΥΜΜΟΥΝΙ" (02/12/2021 19:32)

@ Ανώνυμος (02/12/2021 01:02)
Παιδιά, μην τσακώνεστε.
Πασόκοι είστε όλοι και την Κυριακή θα ψηφίσετε μαζικά Γιωργάκη για να βγει από την πρώτη Κυριακή.
Μην κρύβεστε.

Ανώνυμος (05/12/2021 11:24)

@"ΚΟΥΜΜΟΥΝΙ" (02/12/2021 13:36) Προφανώς σε πονάει πολύ το γεγονός ότι η Περισσός ΑΕ αδυνατεί να εισπράξει ποσοστά από τους απογοητευμένους με το ΣΥΡΙΖΑ και καταφεύγεις σε ασύστολα ψέματα. Που και πότε ακριβώς παίζει παιχνίδι με τους ψεκασμένους ο ΣΥΡΙΖΑ; Ο Πολάκης αν και δεν συμφωνώ με τον τρόπο που πολιτεύεται εμβολιάστηκε τέλη Αυγούστου αλλά ή δεν πήρες χαμπάρι ή το αποκρύπτεις για να δημιουργήσεις εντυπώσεις. Κατά τ' άλλα τα ίδια ακριβώς περί υποχρεωτικότητας λέει κι ο Κωνσταντινίδης κι εσύ μια χαρά τον δουλεύεις τον κοινωνικό αυτοματισμό στον ίδιο τόνο με την κυβέρνηση.

Αnonymous (05/12/2021 13:40)

@ 13:30 Ρε ξεφτυλισμένε κρυφοχρυσαυγίτη που το παίζεις και κουκουές τραβάς κάνα ζόρι με τα άτομα που βρίσκονται στο φάσμα του αυτισμού και χρησιμοποιείς τον όρο για τα παραληρήματά σου; Θα έπρεπε να ντρέπεσαι. Σάλτα γ@.... μπας και ξελαμπικάρεις ρε φασιστάκο.

"ΚΟΥΜΜΟΥΝΙ" (05/12/2021 21:46)

@13:40
Δεν τραβω κανενα ζορι, κι αν θες, σου ζητω και συγγνωμη για την λεξη. Τις βρισιες σου τις επιστρεφω. Εσυ τραβας ζορι μαζι μου
@11:24
Ο Πολακης γιατρος επρεπε να εμβολιαστει απο τους πρωτους.
Ποιος Κωνσταντινιδης; Ποια κυβερνηση; Εδω κιοτευουν να επιβαλλουν την υποχρεωτικοτητα στους αστυνομικους; Σε ποιους τα λετε αυτα;

Ανωνυμος* (06/12/2021 09:12)

@13.36
Τα έχεις μπερδέψει με τους συνεχεις σχολιασμούς!
Το νόημα της ανάρτησης που μιλάει για προοδευτικούς όλους από δεξιά και μέχρις Κατρουγκαλο (χαχαχα) προφανώς και είναι χιουμοριστικο και δείχνει ότι όποιος δεν ψηφίζει ΝΔ σε αυτόν τον χώρο θεωρείται "προοδευτικός"! Άκου ...προοδευτικός ο σφαγέας των συντάξεων Κατρουγκαλος!
@11.23 Αν θεωρηθούν όλα τα κόμματα ΑΕ το ΚΚΕ είναι το μόνο που δεν έχει αλλάξει ΑΦΜ για να ξεπλύθει! Έχει το ίδιο όνομα 100 χρόνια κουβαλώντας την ιστορία του με όλα τα καλά του και όλα τα λάθη του που διαμορφώνουν την πορεία του! ΟΛΟΙ οι υπόλοιποι προσπαθούν να κρύψουν τις λαμογιες και τις ενδοτικες πολιτικές τους με αλλαγές ονομάτων! ΕΡΕ-ΝΔ, ΕΚ- ΠΑΣΟΚ-ΚΙΝΑΛ, ΚΚΕ εσ..-Συνασπισμος- ΣΥΡΙΖΑ και τα υπόλοιπα αποκόμματα που εμφανίζονται και εξαφανίζονται!

Ουρανία (07/12/2021 14:15)

@ "ΚΟΥΜΜΟΥΝΙ"
Άι να χαθείς Σταλινοφασίστα που έχεις κάνει κατάληψη στο site και γράφεις τις αηδίες σου σε κάθε άρθρο του Διαμαντή! Δε σε παίρνει κανένας στα σοβαρά παλιοτόμαρο!

Αnonymous (10/12/2021 09:04)

@ 21:46 Δεκτή η συγγνώμη αν είναι ειλικρινής. Συγγνώμη κι από μένα για τα μπινελίκια. Αγάπη μόνο ΑΕΚ.

Τριπολιτσιωτης (13/12/2021 10:51)

Αχ, κουλα

"ΚΟΥΜΜΟΥΝΙ" (13/12/2021 12:02)

@ Ανώνυμος (05/12/2021 11:24) Έχετε θράσος, βγάζετε και γλώσσα. Ναι, ο ΣΥΡΙΖΑ παίζει βρώμικο παιχνίδι με τους αντιεμβολιαστές-αρνητές. Τα λέει κι η δικιά σας η Ακρίτα. Όπως παίζατε και βρώμικο παιχνίδι με την Χρυσή Αυγή, καθυστερώντας την δίκη της, ή μειώνοντας τις διώξεις εναντίον τους. Είστε πολιτικά βρωμιάρηδες οι συριζαίοι, ίσως και χειρότεροι από τους πασόκους https://www.iefimerida.gr/ellada/kritiki-akrita-ston-syriza-gia-antiemboliastes

"ΚΟΥΜΜΟΥΝΙ" (13/12/2021 20:52)

@ Ουρανία (07/12/2021 14:15)
Ράνια εσύ; Κοριτσάρα μου
Εντάξει, θα σταματήσω να σχολιάζω, αφού το λες εσύ, κοριτσάρα μου

Προσθέστε το σχόλιό σας

Ονοματεπώνυμο ή ψευδώνυμο  
Το e-mail σας (προαιρετικό - δεν δημοσιεύεται)  
Το σχόλιό σας

Ροή ειδήσεων

Χριστουγεννιάτικο παζάρι από το Σύλλογο Γονέων-Κηδεμόνων του 3ου Δημοτικού Νέας Φιλαδέλφειας

Αντίστροφη μέτρηση για την ανέγερση του νέου κτηρίου του ΚΑΠΗ Νέας Φιλαδέλφειας

«Στα μουγγά» έφυγε από τον ΣΥΡΙΖΑ ο Γιάννης Τζέλης

Ο επίμονος Γιάννης Τομπούλογλου

Και πάλι λόγια του αέρα από τον Γιάννη Τζέλη

Οι ψηφοφόροι αποφασίζουν οι ίδιοι πού ακριβώς βρίσκονται τα συμφέροντά τους

Ποιοι Δήμοι αυξάνουν τα δημοτικά τους τέλη

Νάχτλαντ, μια παράσταση που πραγματικά αξίζει

Άστραψε και βρόντηξε η Συμπαράταξη

Θεόδωρος Μαγκλάρας

Προσωπικά παιχνίδια Τζέλη με το γήπεδο του Αττάλου

Στην πολιτική υπάρχουν αντίπαλοι, στον υπόκοσμο εχθροί

Ένοπλη ληστεία σε τράπεζα στη Νέα Φιλαδέλφεια

Πυροβολισμοί στη Νέα Φιλαδέλφεια χθες το βράδυ- δεν υπήρξε τραυματισμός, μόνο υλικές ζημιές

Η κακοπαιγμένη παράσταση και τα μεγάλα ερωτήματα που δεν έχουν απάντηση

Η Αλήθεια Newsletter

Κάντε κλικ εδώ για να εγγραφείτε στο newsletter μας

Τελευταία σχόλια

Αντίστροφη μέτρηση για την ανέγερση του νέου κτηρίου του ΚΑΠΗ Νέας Φιλαδέλφειας
Xρήστης: ΑΚΡΟΒΟΛΙΣΤΗΣ
Θαυμάσια νέα .Καλά ρε παιδιά ? Κανείς δεν σκέφτηκε τους ''αποκεί'' ειδήμονες ? Πως θα ζήσουν τώρα βλέποντας όλα αυτά τα καλά ? Μαλλον θα πάν...

«Στα μουγγά» έφυγε από τον ΣΥΡΙΖΑ ο Γιάννης Τζέλης
Xρήστης: ΑΚΡΟΒΟΛΙΣΤΗΣ
Φίλε @09,50 ξαναδιάβασε τι έγραψα γιατί μάλλον δεν ''τόπιασες το υποννοούμενο ''.Κάνε ακόμα μία προσπάθεια.Ίσως να φανείς τώρα πιο τυχερός!!...

«Στα μουγγά» έφυγε από τον ΣΥΡΙΖΑ ο Γιάννης Τζέλης
Xρήστης: @09,50
Που διάβασες παταπανω σύγκριση Βασιλόπουλος Τζελη; Ο ένας αποστασιοποιηθηκε ως Δήμαρχος και ο άλλος ως Δ.Συμβουλος! Ο Βασιλοπουλος "αποχωρησ...

«Στα μουγγά» έφυγε από τον ΣΥΡΙΖΑ ο Γιάννης Τζέλης
Xρήστης: ΑΚΡΟΒΟΛΙΣΤΗΣ
Όχι ότι υποστηρίζω τον Βασιλόπουλο αλλά τι συγκρίνεται παραπάνω .?Ο Τζέλης με τον Βασιλόπουλο ? Για πάρτε ένα χαρτί και κάνε την μέθοδο του ...

«Στα μουγγά» έφυγε από τον ΣΥΡΙΖΑ ο Γιάννης Τζέλης
Xρήστης: ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ
Πέρασα πριν λίγο από Δεκελείας. Απόλυτη βουβαμάρα....

«Στα μουγγά» έφυγε από τον ΣΥΡΙΖΑ ο Γιάννης Τζέλης
Xρήστης: ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ
Σε άλλη βάση η συζήτηση για τον παγκόσμιο σοσιαλισμό......

«Στα μουγγά» έφυγε από τον ΣΥΡΙΖΑ ο Γιάννης Τζέλης
Xρήστης: Διότι, αυτοί είστε!
Είναι σε όλους γνωστό ότι τα ποντίκια φεύγουν πρώτα από ένα καράβι που βουλιάζει. Όταν ο Βασιλόπουλος αστασιοποιηθηκε από το Συριζα όλοι αυτ...

Και πάλι λόγια του αέρα από τον Γιάννη Τζέλη
Xρήστης: ΑΚΡΟΒΟΛΙΣΤΗΣ
Καλά ρε παιδιά γιατί ασχολείστε με αυτούς τους τύπους ? Για τον υπερεπιστήμονα ΄και πολιτική φυσιογνωμία κο Τζέλη κανένα απολυτότατα σχόλιο ...

Και πάλι λόγια του αέρα από τον Γιάννη Τζέλη
Xρήστης: ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ
Μπορεί ο κος Τζέλης να μας πει τι δημοτικά τέλη, για ποια επιφάνεια, και από ποιο χρονικό διάστημα και μετά πληρώνει δημοτικά τέλη η OPAP AR...

Ποιοι Δήμοι αυξάνουν τα δημοτικά τους τέλη
Xρήστης: marcus
Πλάκα θα έχει να προβεί η δική μας δημοτική αρχή και σε νέες αυξήσεις! Αν και θέλω να πιστεύω ότι θα πράξει το ακριβώς αντίθετο......

Άστραψε και βρόντηξε η Συμπαράταξη
Xρήστης: Μαριγουλα-Μαριγω.
marcus Ανέξοδες κορόνες ....

Νάχτλαντ, μια παράσταση που πραγματικά αξίζει
Xρήστης: Κώστας
@ μερακλης Τι σχέση έχει αυτό που στελνεις με το άρθρο; ...

Νάχτλαντ, μια παράσταση που πραγματικά αξίζει
Xρήστης: μερακλης
https://www.protothema.gr/greece/article/1555249/neo-epeisodio-opadikis-vias-xulokopisan-patera-kai-gio-sti-nea-filadelfeia/ ...

Νάχτλαντ, μια παράσταση που πραγματικά αξίζει
Xρήστης: απορία
ο πρώην δήμαρχος της πόλης μας σε ποια παράσταση παίζει μιας κι απέχει το τελευταίο διάστημα από τα δρώμενα; ...

Άστραψε και βρόντηξε η Συμπαράταξη
Xρήστης: marcus
Καλά, από τη λαϊκή συσπείρωση οτιδήποτε πέρα από όχι, θα ήταν τεράστια έκπληξη... ...

all rights reserved | developed & hosted by Jetnet ©