Τετάρτη 13.11.2024,  

«Βόμβες» Παπακώστα εναντίον Σερετάκη- Γκούμα ΚΑΙ του κλίματος στο δημοτικό συμβούλιο

Δημοσιεύτηκε στις 01/07/2021 στην κατηγορία Ο Δήμος  |  35 σχόλια

του Διαμαντή Σεϊτανίδη

 

Μια επιστολή με πολλούς αποδέκτες απέστειλε πριν λίγη ώρα η αντιδήμαρχος κοινωνικής πολιτικής Ανθή Παπακώστα προς όλα τα μέλη του Δημοτικού Συμβουλίου, μετά τη χθεσινή, για μια ακόμα φορά θλιβερή συνεδρίαση το οργάνου.

 

Η κυρία Παπακώστα αναφέρει περιστατικό με τον επικεφαλής της Λαϊκής Συσπείρωσης Νίκο Σερετάκη και τη δημοτική σύμβουλο του ίδιου συνδυασμού Δανάη Γκούμα, ωστόσο στην εκτενή επιστολή της, την οποία δημοσιεύουμε στο σύνολό της πιο κάτω, αφήνει σαφείς αιχμές τόσο για τη χθεσινή συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου, που φυσικά αποτελεί ευθύνη κυρίως της διοίκησης Βούρου, όσο και για το πολιτικό κατεστημένο της πόλης που την οδηγεί στην παρακμή.

 

Είναι ενδεικτική η πρώτη φράση της επιστολής Παπακώστα (υπογράμμιση δική μας): «Σε συνέχεια του χθεσινού Δημοτικού Συμβουλίου που δεν επιθυμώ να χαρακτηρίσω και δεν θα σταθώ σε κανένα του σημείο καθώς προσωπικά δεν με εκφράζει και με απογοητεύει βαθιά, αισθάνομαι την υποχρέωση να ενημερώσω όλους τους συμβούλους για τα παρακάτω...».

 

Υπενθυμίζεται ότι η Ανθή Παπακώστα προ ολίγων εβδομάδων υπέβαλε την παραίτησή της από την Οικονομική Επιτροπή, από όπου προ ημερών η ομάδα Βούρου -με τη συνδρομή της αντιπολίτευσης που απείχε (παρών ήταν μόνο ο Κώστας Τομπούλογλου)...- πέρασε τη σκανδαλώδη επιλογή της να αλλάξει τον ηλεκτροφωτισμό έναντι 3,7 εκατ. ευρώ, όταν μπορεί να το κάνει είτε με 1,09 εκατ ή με 1,7 εκατ ευρώ.

 

Με αυτή της την πράξη, η ομάδα Βούρου ουσιαστικά ακύρωσε την απόφαση του δημοτικού συμβουλίου που κατά πλειοψηφία τάχθηκε εναντίον της επιλογής του περαστικού από την πόλη μας δημάρχου.

 

Προφανώς η κα Παπακώστα παραιτήθηκε από την Οικονομική Επιτροπή, προκειμένου να μην συμμετέχει σε τέτοιου είδους απαράδεκτες και πολιτικά ολέθριες επιλογές, ενώ θυμίζουμε ότι σε άλλη συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου, είχε ανεβάσει στο προφίλ της (με το οποίο μετείχε στην τηλεδιάσκεψη το συμβουλίου) τη φράση "σιγά μη φοβηθώ", κάτι που είχε εκληφθεί ως απάντησή της σε πιθανές πιέσεις εκ μέρους της ομάδας Βούρου.

 

Ο περαστικός από την πόλη και ολίγιστος ως δήμαρχος Γιάννης Βούρος και η μικρή ομάδα που έχει προσκολληθεί (οδηγούμενη μετά βεβαιότητος σε πολιτική αυτοκτονία) γύρω του, έχουν θορυβηθεί από τις φυγόκεντρες δυνάμεις που έχουν αναπτυχθεί στο εσωτερικό της Πολιτών Πολιτείας και από την πλήρη απόρριψη του σημερινού δημάρχου εκ μέρους της τοπικής κοινωνίας. 

 

Είναι χαρακτηριστικό ότι προχθες "δοκίμασε" να κάνει την πρώτη διαδικτυακή επαφή με τους πολίτες την οποία παρακολούθησαν 15- 16 άτομα, σε μια πόλη που δημότες και κάτοικοι ξεπερνούν τις 50.000. 

 

Ολόκληρη η επιστολή της Ανθής Παπακώστα έχει ως εξής: 

 

*****

 

Καλημέρα σε όλους και καλό μήνα,

 

Σε συνέχεια του χθεσινού Δημοτικού Συμβουλίου που δεν επιθυμώ να χαρακτηρίσω και δεν θα σταθώ σε κανένα του σημείο καθώς προσωπικά δεν με εκφράζει και με απογοητεύει βαθιά, αισθάνομαι την υποχρέωση να ενημερώσω όλους τους συμβούλους για τα παρακάτω:

 

Τα τρία πρώτα θέματα της ημερήσιας διάταξης όπως γνωρίζετε, άπτονταν της Κοινωνικής Υπηρεσίας και αφορούσαν κριτήρια και συγκρότηση επιτροπής για τις κατασκηνώσεις κυρίως για παιδιά ευπαθών ομάδων, ένταξη ευάλωτων συμπολιτών μας στο πρόγραμμα Σίτισης και Κοινωνικού Παντοπωλείου, καθώς και συνεργασία του Δήμου μας για παροχές σε καρκινοπαθείς πολίτες.

 

Στην τοποθέτησή μου – μετά από 20 λεπτά αναμονής και συνεχόμενων παρεμβάσεων- ανέφερα πως θα παραμείνω στη συνεδρίαση σεβόμενη τους Δημότες μας μέχρι να ολοκληρωθούν τα παραπάνω θέματα και στη συνέχεια θα αποχωρήσω, όπως και έπραξα κατά την ολοκλήρωσή τους. Μάλιστα σε προσωπική ερώτηση της κ. Γκούμα για το αν συμφωνώ με την αποβολή του κ. Σερετάκη, απάντησα κατευθείαν και απόλυτα ξεκάθαρα πως δεν συμφωνώ με καμία αποβολή.

 

Με έκπληξη και μετά από την παραπάνω τοποθέτησή μου έλαβα ένα μήνυμα στο viber από τον κ. Σερατάκη γράφοντάς μου «Ντροπή σου». Του απάντησα απορημένη τι εννοεί και συνέχισε γράφοντάς μου πως λυπάται και πως νομιμοποιώ την αποβολή του!

 

Έχω την ανάγκη μετά από το συγκεκριμένο συμβάν να γνωστοποιήσω στον κ. Σερετάκη και να απευθυνθώ προς πάσα κατεύθυνση πως δεν έχω να ντρέπομαι για ΤΙΠΟΤΑ! Υπηρετώ τη θέση μου με σεβασμό και αξιοπρέπεια απέναντι στους Δημότες και αυτό θα συνεχίσω να πράττω μέχρι το τέλος! Δεν έχω δώσει το δικαίωμα σε ΚΑΝΕΝΑΝ να μου απευθύνει το λόγο είτε προφορικά είτε γραπτά με αυτόν τον τρόπο.

 

Δεν έχετε κανένα δικαίωμα κ. Σερετάκη να με θίγετε και να προσβάλετε την τιμή και την προσωπικότητά μου υπονοώντας ότι έχω πράξει κάτι για οποίο θα έπρεπε να ντρέπομαι, πολύ περισσότερο ότι αυτό που υπονοείται είναι πως δεν ακολούθησα την πρακτική που εσείς θεωρείτε σωστή!

 

Αναμένω τη μεταμέλεια σας!

 

Υ. Γ.1. κ. Γκούμα, σας άκουσα μεταξύ άλλων να φωνάζετε πως η αποβολή του κ. Σερετάκη είναι πολύ πιο σοβαρή από τα θέματα της Κοινωνικής Υπηρεσίας που προσπαθούσα να εισάγω.

 

ΟΧΙ κ. Γκούμα! Η εμπειρία σας θεωρώ σαν δημοτικός σύμβουλος δεν σας επιτρέπει να βάζετε πολιτικές στάσεις και θέσεις παραπάνω από τις ανάγκες των συνανθρώπων μας. Εκτός και αν δεν είναι αυτή η προτεραιότητά σας. Οι άνθρωποι για εμένα είναι πάνω από όλα, οι Δημότες μας έφεραν σε αυτή τη θέση και αυτούς θεωρώ πως έχουμε υποχρέωση ΟΛΟΙ να υπερασπιζόμαστε. Τα χθεσινά θέματα όπως προανέφερα αφορούσαν εντάξεις συνανθρώπων μας που βιώνουν ακραία φτώχεια, αφορούσαν κατασκηνώσεις παιδιών που οι περισσότεροι γονείς εξ αυτών δεν έχουν τη δυνατότητα να τους προσφέρουν διακοπές καθώς και παροχές σε ανθρώπους που βιώνουν ή έχουν βιώσει τη μάστιγα του καρκίνου.

 

Αυτά είναι τα σοβαρότερα θέματα για εμένα, αυτά θα εισάγω όσο και αν συμφωνώ ή διαφωνώ με τον τρόπο όποιας διαδικασίας γιατί η εισαγωγή και ψήφιση τέτοιων θεμάτων βελτιώνει ζωές!

 

Οι Συνδημότες μας δεν τρώνε πολιτική, δεν χορταίνουν με πολιτικές στάσεις, δεν λύνουν τα προβλήματα τους ακούγοντας φωνές από αιρετούς! Όταν έχεις να λύσεις βιοποριστικά θέματα ποσώς σε ενδιαφέρει αν αποβλήθηκε ένα μέλος από το δημοτικό συμβούλιο.

 

Διαφέρουμε ίσως στη στάση ζωής, αλλά δεν διαφέρουμε ως φύλο και ως εκ τούτου από εσάς αναμένω με το ίδιο σθένος που εικάζατε για το αν ο πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου θα τολμήσει να σας αποβάλει ως ΓΥΝΑΙΚΑ σηκώνοντάς σας από την καρέκλα, με το ίδιο σθένος να κατακρίνετε την προσβολή της προσωπικότητάς μου από τον αρχηγό της παράταξής σας προς το πρόσωπο μου, αποστέλλοντας μου μηνύματα στο προσωπικό μου κινητό με το παραπάνω περιεχόμενο!

 

Υ.Γ.2. Η επιστολή μου, όπως θα διαπιστώσετε όλοι, δεν περιέχει χαρακτηρισμούς (κάποιος άλλος στη θέση μου θα την είχε κάνει σημαία) σεβόμενη για άλλη μια φορά τον εαυτό μου και τους Δημότες αυτής της πόλης.

 

Υ.Γ. 3. Δεν γνωρίζω πως χαρακτηρίζεται η προσπάθεια επιβολής της άποψης κάποιου κατά αυτόν τον τρόπο, αλλά με βρίσκει κατηγορηματικά αντίθετη.

 

Με εκτίμηση,

Ανθή Παπακώστα

 

*****

 

Σε αυτή την επιστολή- καταπέλτη, υπήρξε μια ολιγόλογη απάντηση της Δανάης Γκούμα που λέει τα εξής: «Στο ιστορικό σύνθημα 'ψωμί παιδεία ελευθερία' συνοψίστηκε ο αγώνας για ζωή με δικαιώματα και όχι για επιβίωση την περίοδο της επταετούς χούντας.... και ο νοών νοείτω!»

 

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ:

 

Τρώνε τις σάρκες τους στο Βουρέικο- «Μπάχαλο» το δημοτικό συμβούλιο- Αποχώρησε ο Γεωργαμλής

 

Όλη η πόλη μαζί κι ο Βούρος χώρια...

 

Η ντροπή της πόλης

 

200: Όλη η Ελλάδα γιόρταζε κι ο Βούρος έκανε ομιλία... στα δέντρα!

 

Οι πραγματικοί εχθροί της ΑΕΚ

 

Διαχειριστική για το Άλσος: Τα τρία ολέθρια λάθη του Γιάννη Βούρου

 

Δυο ανακοινώσεις του δήμου επιβεβαιώνουν: Ο Βούρος περιφρονεί Φιλαδελφειώτες και Χαλκηδονιώτες

 

Αν είσαι δήμαρχος στο «Ζεφύρι», γράφεις τους νόμους εκεί που ξέρεις...

 

Κορονοϊός: Στο «κόκκινο» η Φιλαδέλφεια- Χαλκηδόνα- «Κοιμάται» η διοίκηση Βούρου

 

«Έλα κρυφά, έλα λαθραία» είπε η διοίκηση Βούρου στην υπουργό Παιδείας

 

Ο ξένος με το ηθικό μειονέκτημα στην πόλη

 

Εικόνες μιας σκοτεινής πόλης σε παρακμή

 

Δημοτικά τέλη: Η ενωμένη αντιπολίτευση επέβαλε μεγαλύτερες μειώσεις στην ανίκανη διοίκηση Βούρου

 

Όλο το παρασκήνιο για το Άλσος, το Βούρο και την πόλη μας

 

Αντιπολίτευση: κάτω τα χέρια από το Άλσος κύριε Βούρο

 

Αχαχαχαχα είναι αλήθεια, Τασουλίνο;

 

Κωμωδία...

 

Παράτησε κι εσύ τον συνδυασμό σου. Μπορείς. Σε περιμένει θέση στη διοίκηση της τσόντας

 

Αδίστακτη ομολογία αντιδημάρχου: Επί Βούρου, ο δήμος κινδυνεύει με επιτήρηση

 

Εκλογές στον ΣΕΓΑΣ και Νόμπελ Ειρήνης...

 

Ναυάγιο η διοίκηση Βούρου- AMBER ALERT για Κουτσάκη που εξαφανίστηκε για να μην δώσει απαντήσεις

 

Πορτοσάλτε για Βούρο: Άχρηστος δήμος - Φταίει ο δήμαρχος- Να ψηφίζετε σοβαρούς - Τον κουδούναγε

 

Γράψτε την άποψή σας

Εμφανιση (01/07/2021 15:47)

Υποψήφιας δημάρχου στη θέση του Βούρου;;;;;

Ανώνυμος (01/07/2021 15:52)

Αυτό το κορίτσι έχει πολύ μέλλον στην πόλη κι από την "Πολιτών Πολιτεία" είναι η μόνη που δικαιούται να διασωθεί.

Οκ (01/07/2021 16:30)

Παπακωστα μπροστα, με Γεωργαμλη και Καραβια απο πισω. Η κοροιδια συνεχιζεται.

Γ.Ι. (01/07/2021 18:44)

Άλλα λόγια ν' αγαπιόμαστε η Γκούμα. Προφανώς και τους χαλάει τη σούπα η Παπακώστα που κάνει ουσιαστική και αθόρυβη δουλειά στην κοινωνική πολιτική, έναν τομέα που οι κομματικοί αριστεροί θεωρούν ιδιοκτησία τους. Μάλλον αγνοούν ότι η Παπακώστα δεν έχει καμία σχέση με τον υπόλοιπο πασοκοακροδεξιό συρφετό της παράταξης με την οποία εκλέχτηκε. Πράγματι! Είναι η μόνη που όχι απλά "δικαιούται να διασωθεί" (βλ. Ανώνυμος (01/07/2021 15:52) ) αλλά και να έχει μεγαλύτερο ρόλο την επομένη των δημοτικών εκλογών.

Ξηντ. (01/07/2021 19:08)

@Ανώνυμος (01/07/2021 15:52) Συμφωνώ. Απλά θα προσθέσω και Καραβία. Οι υπόλοιποι του συνονθυλεύματος δεν λογαριάζονται πλέον ως φιλαδελφειώτες - χαλκηδονιώτες. Ειδικά αποστάτες άλλων παρατάξεων και τα έμμισθα τρολ που δεν εκλέχτηκαν και ονειρεύονται να ξαναμπούν στο δημαρχείο ως αιρετοί.

ΕΞΟΡΙΣΤΟΣ (01/07/2021 19:49)

Νίκο, αλήθεια, ανταλλάζεις μηνύματα στο viber με την Ανθή;
Νίκο, γιατί ντροπή στην Ανθή;
Νίκο μου, Νίκο μου.

Καημένη Φιλαδέλφεια (01/07/2021 19:52)

Μιλάει και το σκυλάκι του τίγρη...σημεία των καιρών

Ανωνυμος (01/07/2021 23:29)

Δεν μας λέει καλύτερα ποιος την απογοητευσε από το Δημοτικό Συμβούλιο;
Δεν μας λέει αν έπρεπε να προηγηθεί το αίτημα του Σερετακη;
Δεν μας λέει αν αποχώρησε για πολιτικούς λόγους η γιατί είχε δουλειά;
Η κοπελιά είναι τσιράκι του Μελισσανίδη και δεν είναι φιλαδελφειωτισσα ούτε γνωρίζει τι εστί Φιλαδέλφεια για τους κατοίκους! Βρήκε έδαφος πρόσφορο για να λύσει το βιοποριστικό της πρόβλημα μεσω Δήμου Νέας Φιλαδέλφειας
Υπεύθυνη Δημ Σχέσεων = μισθός
Αντιδήμαρχος= μισθός! Γιατί όχι και Δήμαρχος; Εδώ έγινε δήμαρχος η Γσιτανα και ο Βούρος! Ας τριτωσει το κακό!
Απλά αρχικές εμφανίσεις με πολλά λόγια χωρίς να λένε τίποτα έχουν κάνει και άλλοι!
Τους έφαγε η μαρμάγκα!

Ανώνυμοs (01/07/2021 23:37)

@Καημένη Είναι εύκολο να πετάς χαρακτηρισμούς. Μάλλον αγνοείς ότι είναι στις δημόσιες σχέσεις της ΠΑΕ πολύ πριν την επιστροφή του "τίγρη". Συγκεκριμένα είναι στο πόστο της από την εποχή Ντέμη, αν δεν κάνω λάθος. Και για να είναι τόσα χρόνια, με όλες τις διοικήσεις, μάλλον είναι πάρα πολύ καλή στη δουλειά της. Για το έργο της ως αντιδήμαρχος κοινωνικής πολιτικής έχεις να προσάψεις κάτι; Με την Ανθή βρήκες να τα βάλεις; Μάθε πρώτα και μετά τα ξαναλέμε.

Ανωνυμος (02/07/2021 01:45)

@23.37
Το πότε άρχισε την δουλειά στην ΠΑΕ και το πόσο καλή είναι ποσως με ενδιαφέρει,!
Υποψηφιότητα στην Νέα Φιλαδέλφεια έθεσε όταν ο Μελισσανίδης έφτιαξε το ψηφοδέλτιο με τους σφουγγοκωλαριους του και μπήκε ως τοποτηρητής!
Η κοινωνική πολιτική είναι τυφλοσουρτης και δεν κινδυνεύει να πατήσει μπανσνοφλουδες!
Όταν όμως εμφανίζεται ως "επαναστάτρια" ας μας εξηγεί κιόλας γιατί το κάνει!
Οι αρχηγικές εμφανίσεις άσχετων με την περιοχή και με πλάτες αμφιλεγόμενης ηθικής επιχειρηματιών δεν πρέπει επουδενί να περάσουν στην Φιλαδέλφεια και όποιος έχει τέτοιες σκέψεις θα χάσει τα αυγά και τα πασχαλιά!

ΑΕΚ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΠΡΟΣΦΥΓΙΑ ΞΕΡΙΖΩΜΕΝΗ (02/07/2021 02:44)

Η Κα Γκουμα κι ο κος Σερετακης, που ειναι φανταζομαι υπερ των προσφυγων και πολυ καλα κανουν, ξερουν κατα που πεφτει η Μορια και η Ειδομενη; Γιατι η Παπακωστα πηγαινε εκει ως αλληλεγγυα πολυ πριν ασχοληθει με τα κοινα κι οχι με φωτογραφους ουτε εβγαζε σελφυ για να διαφημίζεται στο φεισμπουκ. Σεβομαι το κομμουνιστικο κομμα για τους αγωνες του αλλα δεν ειναι ουτε ιδιοκτητης ουτε αποκλειστικος αντιπροσωπος της ανθρωπιας και της αλληλεγγυης. Επιτιθενται στη Παπακωστα και ουτε κουβεντα για τα ακροδεξια τσουτσεκια που αλωνιζουν στο Δημο. Το λες και αβαντα στους εσωπαραταξιακους της αντιπάλους τελικα αυτο που κανουν.

Ηλίας (02/07/2021 03:04)

Δύο παιδιά διαμάντια έχει αυτή η διοίκηση. Τον Καραβία που τον ξέραμε και τη Παπακώστα που τη μάθαμε. Δυστυχώς και οι δύο βρίσκονται σε λάθος παράταξη.

Απορια (02/07/2021 08:44)

Πάντως δεν κατάλαβα. Μια σελίδα επιστολή για ποιό λόγο;

Μάλλον ανέλαβε να βγάλει από τη δύσκολη θέση για τα όσα απαράδεκτα έκανε ο Γεωργαμλής στο δημοτικό συμβούλιο πετώντας τη μπάλα στην εξέδρα

ΑΚΡΟΒΟΛΙΣΤΗΣ (02/07/2021 08:51)

Όποιος η όποια διαφωνεί με τον τρόπο που διοικείται η πόλη (μιλάμε για εκλεγμένους) και αδυνατεί συνειδησιακά να συμμετέχει ,ενώ ταυτόχρονα διατηρεί θέση αμοιβόμενη θέση ( αντιδήμαρχος πχ) οφείλει να παραιτηθεί . Έτσι θα κυκλοφορεί στην πόλη μας με το κεφάλι υψηλά ( όσοι είναι Φιλαδελφιώτες ) και επειδη η ελπίδα είναι το όνειρο του ξυπνητού ,μπορεί να ελπίζει και στην καρέκλα του Δημάρχου . Τι λέτε να γίνει εάν κάποια στιγμή (όπως έχει γραφτεί κάπου) καταργηθεί ο σταυρός προτίμησης και οι εκλογές γίνουν με λίστα ? Εκεί να δω τα τοπικά ΓΑΤΟΝΙΑ ( άνδρες και γυναίκες) .Μήπως είναι η μόνη ευκαιρία να βγούν μπροστά όλα οι ''ικανές'' πρόσωπικότητες της πόλης μας ? Αυτούς δηλαδή που θα προσλαμβάναμε για να διοικήσουν την δική μας επιχείρηση .Καλό μήνα .

Ανωνυμος (02/07/2021 12:08)

02.44
ΠΑΕ ΑΕΚ δεν σημαίνει προσφυγιά σημαίνει ΑΕ που για να βρεις έναν πρόσφυγα μέσα ψάχνεις με τον φακό! Αν βρεις υπάρχει γιατί του έκαναν καλύτερο συμβόλαιο από τους άλλους!
Το λιβανισμα στην Παπακώστα δεν μας αφορά ! Κάνεις εδώ δεν ψάχνει για αλληλεγγύους η μέλη ΜΚΟ!
Όπως πολύ σωστά γράφει ο ακροβολιστης αν δεν σου αρέσει η διοίκηση παραιτήσεις! Βέβαια θα χάσεις ένα χιλιάρικα κι καθαρό αλλά οι καθαρές σκέψεις και η αξιοπρέπεια έχουν κόστος την σήμερον !
Αφήστε το λιβανισμα λοιπόν γιατί λειτουργεί εις βάρος αυτήν την περίοδο!

@Απορια (02/07/2021 08:44) (02/07/2021 13:29)

\
Εχω κι εγω απορια. Γιατι απορεις; Ειναι περιεργο η κακο ειναι να επικοινωνει μια αιρετη και μαλιστα διοικητικη γραπτως με τους δημοτες; Μακαρι να το εκαναν συχνα ολοι απ ολους τους συνδυασμους για να ξερουμε και τι καπνο φουμαρει ο καθενας κι οχι να εκλεγεται απο μηχανισμους και μονο. Και μετα τι! Να αφησει τις εντυπωσεις που παει να δημιουργησει ο κουκουες κανοντας τα παιχνιδια του επειδη νομισε οτι βρηκε το ευκολο θυμα;

@Ανωνυμος (02/07/2021 12:08) (02/07/2021 16:38)

Γιατί ειδικά αυτή τη περίοδο; Θεωρείς ότι υπάρχει ικανή αντιπολίτευση να απορροφήσει τη δυσαρέσκεια για το Βούρο; O Βούρος αν πέσει θα πέσει και θα αντικατασταθεί μόνο από εσωτερική αντιπολίτευση με λίγες προσθήκες. Ούτε ο ΑΒ, ούτε τα κουκούδια, ούτε ο Τομπούλογλου, ούτε ο Γρετζελιάς, ούτε οι ανεξάρτητοι μεμονωμένοι μπορούν να τον αντικαταστήσουν ακόμα κι αν ενωθούν ανοιχτά.

Ανώνυμος* (03/07/2021 00:43)

@13.29
Η επικοινωνία με τους δημότες γίνεται μέσω μιας ανακοίνωσης προς τους δημότες και όχι με μια επιστολή προς τους δημ.συμβουλους! Ποιες εντυπώσεις δημιούργησε ο "κουκουες";
Ζήτησε κάτι στο δημ. Συμβούλιο που άπτεται των αρμοδιοτήτων του και αποβλήθηκε!
Με την Παπακώστα δε είχε ΙΔΙΩΤΙΚΟ διάλογο μέσω viber όπως λέει η Παπακώστα!
Κάποιος θέλει να δημιουργήσει εντυπώσεις και δεν είναι ο Σερετακης!
@16.38 Ο Βούρος είναι ο μοναδικός στα χρονικά των δημάρχων που ένωσε όλη την αντιπολίτευση εναντίον του! Έχει δε αποδεδειγμένα ανίκανους συνεργάτες με προϋπηρεσία στην αμέσως προηγούμενη άχρηστη δημ διοίκηση της Γσιτανα! Όλοι οι επικεφαλής μπορούν να αντικαταστήσουν ην Διοίκηση Βούρου! Όλοι!
Βέβαια όχι τον Ταφα ! Όλοι τον θέλουν μαζί τους σαν νότα γραφικότητας!

Εξοριστος (04/07/2021 14:22)

@ΑΝΩΝΥΜΟΣ *
Δεν το ηξερα οτι μελη του Κκε εχουν τηλεφωνα των μελων αλλων δημοτικων παραταξεων, της δημοτικης αρχης, αυτης που καταγγελλεται κι απο το Κομμα και στελνουν μηνυματα στο viber τυπου: "Ντροπη σου". Μαθαινω ομως...

@Ανώνυμος* (04/07/2021 17:52)

"Με την Παπακώστα δε είχε ΙΔΙΩΤΙΚΟ διάλογο μέσω viber όπως λέει η Παπακώστα!". Δηλαδή ψεύδεται η Παπακώστα Κε εκπροσωπε του Σερετακη; Ας δημοσιοποιησουν λοιπόν κι οι δυο, το περιεχόμενο, να δούμε ποιος λέει αλήθεια και ποιος ψέμματα.

@Ανώνυμος* (03/07/2021 00:43) (04/07/2021 18:39)

Φυσικά και μπορούν όλοι οι επικεφαλής της αντιπολίτευσης να αντικαταστήσουν το Βουρο από πλευράς διοικητικής ικανοτητας και επάρκειας. Το θέμα είναι αν μπορούν να εισπράξουν τη δυσαρέσκεια σε ψήφους από το λαό.
Ο ΑΒ έχει πια τεράστια αμφισβήτηση από τους συριζαιους.Φανηκε τις προηγούμενες μέρες σε άρθρο στελέχους του τοπικού σύριζα. Ο Γρετζελιάς έφτασε στο πικ του με 17% αν και πίστευε ότι μπορεί να πλασαριστεί δεύτερος. Δυστυχώς γι αυτόν οι Φιλαδελφειώτες δεν ξεχνάνε τα έργα και τις ημέρες του. Ο Τομπυ για όλους τους γνωστούς λόγους είναι απλά πια μια φραξια νέοδημοκρατών και παλιών ευεργετημενων ρουσφετολογικα και δεν μπορεί να ξεπεράσει το 10 με 15%. Και το αγαπημένο σου ΚΚΕ απλά θα πάει μόνο του φοβούμενοι κλασσικά να συνεργαστεί με οποιονδήποτε για να καταγράψει και πάλι το σύνηθες μονοψήφιο ποσοστό του.
Πες μας λοιπόν ποιος θα ρίξει το Βουρο από τους υπάρχοντες; Ποιος θα εισπράξει τη δυσαρέσκεια;

ΕΞΟΡΙΣΤΟΣ (05/07/2021 18:05)

@ Ανώνυμος* (03/07/2021 00:43)
Δηλαδή ο Καραθανασόπουλος έχει το κινητό του Χατζηδάκη, κι έχουν κι οι δύο λογαριασμό στο viber, κι όταν τελείωσει η ψηφοφορία για το εργασιακό νομοσχέδιο, ο Καραθανασόπουλος έγραψε μήνυμα στον Χατζηδάκη: " Nτροπή σου".
Επίσης η κα Παπακώστα είναι αριστερή, ψηφίζει ΚΚΕ αλλά κατεβαίνει με άλλη παράταξη, γιατί να την εγκαλέσει ο κος Σερετάκης; Γιατί να είναι ντροπή της; Τιμή της και καμάρι της είναι που υπερασπίζεται τα συμφέροντα της ΑΕΚ.
Κομμουνίστρια είναι;

@ 03/07/2021 00:43 (05/07/2021 19:04)

Εάν βάλεις κάτω πόσες ψήφους πήρε ο Βασιλόπουλος από το ΕΣΤΙΑ που είχε 30 καλοπληρωμένες οικογένειες που έτρεχαν σαν παλαβοί στις εκλογές και ήταν η ατμομηχανή της προπαγάνδας του, θα δεις ότι ο Γρετζελιάς μπορούσε να αγγίξει το 2ο γύρο - έστω και οριακά

@ 02/07/2021 13:29 (05/07/2021 19:12)

qu'est-ce que c'est και αιρετή και διοικητική; Υπάρχει αντιδήμαρχος που δεν είναι και διοικητικός; Τι εννοείς από μηχανισμούς και μόνο; Από αυτούς που πήγαιναν και ψήφιζαν οπαδικά Παπακώστα σαν στρατιωτάκια ή από αυτούς που πλάκωσαν στο ξύλο τον Τομπούλογλου;

ΕΞΟΡΙΣΤΟΣ (05/07/2021 20:54)

Δεν υπάρχει ούτε επαναστατικό προτελαριάτο, που αντιμάχεται ο Τάφας, ούτε τίποτα.
Η υποψηφιότητα και η εκλογή Βούρου-Παπακώστα αποδεικνύει ότι δεν υπάρχει τίποτα που να μπορείς να βασιστείς στη Φιλαδέλφεια. Τίποτα. Στάχτη.
Και, συγχωρέστε με, για έναν τέτοιο λαό δεν δίνω δεκάρα.
ΕΞΟΡΙΣΤΟΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟΕΞΟΡΙΣΤΟΣ.

Ανώνυμος* (05/07/2021 22:33)

@14.22 Έμαθες ότιοι δημοτικοί σύμβουλοι έχουν τα τηλέφωνα ο ένας του άλλου! Ότι μάθει κανείς καλό είναι! Συνέχισε έτσι!
@17.52 Ένα σημείο στίξης που δεν μπήκε μπορεί και να αλλάξει το νόημα μιας πρότασης αν και για κάποιον ψιλομορφωμενο θα ήταν κατανοητό οτι το"δε" πριν από το "είχε" αν εννοούσε άρνηση θα γραφόταν "δεν"! Με την Παπακώστα δε, είχε.....είναι το σωστό!
@18.05 Πουθενά δεν κρίνω το τι έγραψε ο Σερετακης και γιατί! Ας απαντήσει ο Σερετακης σε αυτό! Γράφω ότι η Παπακώστα χρησιμοποιεί ιδιωτικό διάλογο για να προβάλει τα έργα της και να κουνήσει το δάχτυλο! Για την ταμπακιέρα τίποτα!

Ανωνυμος* (05/07/2021 22:56)

@18.39 Μοιράζεις τις ψήφους με κριτήρια του 2019! Εκτός του ότι φάνηκε ότι η διοίκηση Βούρου πλέον συναγωνίζεται την διοίκηση Γσιτανα σε ανεπάρκεια αναφέρεσαι σε άρθρο μέλους του ΣΥΡΙΖΑ που εκφράζει δύο τρεις ακόμα τοπικούς Συριζαιους και τίποτα άλλο! Και την προηγούμενη φορά που θέλησε να παίξει ενεργό ρόλο στις τοπικές εκλογές πήρε πόδι για την Δούρου! Ο καπελαδουρας δε, ανάξιος λόγου πολιτικά! Ο κεντρικός ΣΥΡΙΖΑ θα πάει στα σίγουρα! ΑΒ!
Γρεντζελιας μεγάλωσε! Τα δύο αποκόμματα θα εξαφανιστούν! Τόμπυ; Πολιτικά νεκρός είναι μόνον ο πεθαμένος! ΛαΣυ! Ο υποψήφιος χρειαζεται καλύτερες δημόσιες σχέσεις!

@05/07/2021 19:12 (06/07/2021 10:53)


Ειναι όλοι (και οι 33 αιρετοί του δσ) αντιδήμαρχοι; Στα γαλλικά τα καταφέρνεις αλλά στα ελληνικά έχεις θέμα.

ΕΞΟΡΙΣΤΟΣ (06/07/2021 11:26)

@ Ανώνυμος* (05/07/2021 22:33)
Στέλνουν και η Γκούμα και ο Ζαχαριάδης σε μέλη της δημοτικής αρχής μηνύματα στο viber: "Ντροπή σου".
Στέλνει και ο Κουτσούμπας στο Μητσοτάκη ή στον Τσίπρα μήνυμα στο viber;: "Ντροπή σας";
Αυτό δεν το ήξερα, το ομολογώ.

@ΑΕΚ ΣΗΜΑΊΝΕΙ ΠΡΟΣΦΥΓΙΆ ΞΕΡΙΖΩΜΕΝΗ (09/07/2021 23:02)

Διαβάζω καλά; Βλέπουν τα ματάκια μου καλά; Γράφεις για το ΚΚΕ που ιστορικά στην περιοχή έχει αγώνες δεκαετιών και το συγκρίνεις με την Παπακώστα από την περα ραχουλα; Κάνει αβάντα το ΚΚΕ του Σάββα Σταματιαδη στους ποιους; Στους εσωπαραταξιακους αντιπάλους της Παπακώστα; Χαχαχαχαχα! Της Παπακώστα; Λίγη ισορροπία στη σκέψη δε θα έβλαπτε!

Ανώνυμος* (19/07/2021 12:01)

@11.26
Στην παπαρια που έγραψες και την απευθύνεις σε μένα πρέπει να σου απαντήσω!

Ανώνυμος (21/07/2021 15:22)

@ (09/07/2021 23:02)

Για ποιους αγώνες του ΚΚΕ μιλάς? Εκατό χρόνια ένα Σταματιαδη καταφέρατε να βγάλετε κι αυτόν τον διαγράψατε. Κι αν δεν τον ψήφιζαν οι δεξιοί που δεν ήθελαν τη Τρυπιά λόγω του Χάρη (πάντα προκαλούσε πάθη αυτό το παιδί!) ούτε αυτό δεν θα καταφέρνατε. Ως εδώ με τις μυθοπλασίες περί αριστερής Φιλαδέλφειας. Πολιτικά η περιοχή ήταν ανέκαθεν βενιζελικη και κεντρωα. Το ΚΚΕ ανύπαρκτο και τα τελευταία χρόνια βουλιάζει στη παρακμή μέχρι να εξαφανιστεί. Οπως συμβαίνει σε όλο τον πολιτισμένο κόσμο.

Ανωνυμος (22/07/2021 00:47)

@23.02
Το ΚΚΕ έβγαλε μετα την νομιμοποίηση του τον Σταματιάδη ! Πριν, άστο καλυτερα! Έβγαλε τους καλύτερους σε Μακρόνησο Γιαρο Αϊ Στράτη όπως συνέβαινε στον πολιτισμένο κόσμο!
Η Φιλαδέλφεια ήταν κεντρώα διότι δεν είχε δεξιά αντανακλαστικά και επειδή δεν άντεχε το κυνηγητό και τις εξορίες!
Όσο για την κ. Νίκη για ρωτα την...ποιος την πούλησε στις εκλογές;
Ο Χάρης η ο κυρ Παντελής;
Είσαι άσχετος από πολιτικη Φιλαδέλφεια αλλά ας μην το κάνουμε θέμα!

Ανώνυμος (22/07/2021 14:55)

@ (22/07/2021 00:47)

Εχεις μπερδέψει τη βούρτσα με τη λούτσα. Έγραψα εγώ ότι τη Τρυπια τη πούλησε ο Χάρης??? Αυτό κατάλαβες? Ίσα ίσα που είπα ότι λόγω Χάρη οι δεξιοί που δεν ήθελαν κεντρωα δήμαρχο και τα ειχαν με το Χάρη γι αυτό, ψήφιζαν Σταματιαδη στο δεύτερο γύρο. Με αυτές τις ψήφους έβγαινε ο Σάββας. Με αυτές τις ψήφους (δεξιών) και για παρόμοιους λόγους βγήκε κι ο Βασιλόπουλος το 2014.

ΚΚΕ = "αμορτισέρ" του συστήματος (25/07/2021 13:07)

Μας έχετε ζαλίσει τα μέζεα με το ΚΚΕ. Ποιο ΚΚΕ; To "αμορτισέρ" του συστήματος;
Αληθεύει κ. Σερετάκη (μιας και είστε και επαγγελματικό στέλεχος του ΚΚΕ) ότι η Εθνική Τράπεζα έβγαλε σε πλειστηριασμό το “Ριζοσπάστη” μαζί με την εταιρεία του ΚΚΕ που τον εκδίδει, την γνωστή Τυποεκδοτική;
O πλειστηριασμός είχε eπρογραμματιστεί να γίνει την Τετάρτη 21 Ιουλίου.
Είναι ψέμα ότι γι' αυτό είστε το πιο “νομοταγές” κόμμα παρά τα φραστικά πυροτεχνήματα που εξαπολύετε κατά διαστήματα για την τιμή των όπλων και για τα προσχήματα;
Συνεχίστε να κάνετε "λελογισμένη" αντιπολίτευση και να λειτουργείτε ως “αμορτισέρ” σε κρίσιμα και μεγάλα θέματα που η λαϊκή οργή απειλεί να γίνει ανεξέλεγκτη και θα εξαφανιστείτε απ' το χάρτη. Κοντά είστε.

Προσθέστε το σχόλιό σας

Ονοματεπώνυμο ή ψευδώνυμο  
Το e-mail σας (προαιρετικό - δεν δημοσιεύεται)  
Το σχόλιό σας

Η Αλήθεια Newsletter

Κάντε κλικ εδώ για να εγγραφείτε στο newsletter μας

Τελευταία σχόλια

Και πάλι λόγια του αέρα από τον Γιάννη Τζέλη
Xρήστης: ΑΚΡΟΒΟΛΙΣΤΗΣ
Καλά ρε παιδιά γιατί ασχολείστε με αυτούς τους τύπους ? Για τον υπερεπιστήμονα ΄και πολιτική φυσιογνωμία κο Τζέλη κανένα απολυτότατα σχόλιο ...

Και πάλι λόγια του αέρα από τον Γιάννη Τζέλη
Xρήστης: ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ
Μπορεί ο κος Τζέλης να μας πει τι δημοτικά τέλη, για ποια επιφάνεια, και από ποιο χρονικό διάστημα και μετά πληρώνει δημοτικά τέλη η OPAP AR...

Ποιοι Δήμοι αυξάνουν τα δημοτικά τους τέλη
Xρήστης: marcus
Πλάκα θα έχει να προβεί η δική μας δημοτική αρχή και σε νέες αυξήσεις! Αν και θέλω να πιστεύω ότι θα πράξει το ακριβώς αντίθετο......

Άστραψε και βρόντηξε η Συμπαράταξη
Xρήστης: Μαριγουλα-Μαριγω.
marcus Ανέξοδες κορόνες ....

Νάχτλαντ, μια παράσταση που πραγματικά αξίζει
Xρήστης: Κώστας
@ μερακλης Τι σχέση έχει αυτό που στελνεις με το άρθρο; ...

Νάχτλαντ, μια παράσταση που πραγματικά αξίζει
Xρήστης: μερακλης
https://www.protothema.gr/greece/article/1555249/neo-epeisodio-opadikis-vias-xulokopisan-patera-kai-gio-sti-nea-filadelfeia/ ...

Νάχτλαντ, μια παράσταση που πραγματικά αξίζει
Xρήστης: απορία
ο πρώην δήμαρχος της πόλης μας σε ποια παράσταση παίζει μιας κι απέχει το τελευταίο διάστημα από τα δρώμενα; ...

Άστραψε και βρόντηξε η Συμπαράταξη
Xρήστης: marcus
Καλά, από τη λαϊκή συσπείρωση οτιδήποτε πέρα από όχι, θα ήταν τεράστια έκπληξη... ...

Άστραψε και βρόντηξε η Συμπαράταξη
Xρήστης: ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ
http://laikisyspeirosi-fx.blogspot.com/2024/10/blog-post.html Απ' ό,τι βλέπω εδώ και το ΚΚΕ αντιπαρατέθηκε ευλόγως....

Άστραψε και βρόντηξε η Συμπαράταξη
Xρήστης: ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ
Περιμένουμε να μάθουμε τους λόγους της προσφυγής και το όργανο στο οποίο έχει κατατεθεί αυτή. Επίσης, δεν προκύπτει από την ανακοίνωση ο τόπ...

Άστραψε και βρόντηξε η Συμπαράταξη
Xρήστης: marcus
Μπορεί o καθένας να θαυμάσει τι γράφει ο Γιάννης Βούρος στο προφίλ του στο Facebook... "-Ποιος είχε πρώτος την ιδέα του Χριστουγεννιάτικου ...

Προσωπικά παιχνίδια Τζέλη με το γήπεδο του Αττάλου
Xρήστης: Μαριγουλα-Μαριγω.
Ο Λαός μίλησε δια της ψήφου και τον κατέταξε στην ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ θέση. ...

Στην πολιτική υπάρχουν αντίπαλοι, στον υπόκοσμο εχθροί
Xρήστης: Ότι ναναι!
@ 08.12 Πως κατορθώνει να γράφεις τόσα πολλά χωρίς να λες τιποτα; Τι σχέση έχει το σχόλιο σου με το άρθρο που αναρτήθηκε με αφορμή ένα συγκε...

Ισχυρή νεροποντή σε Φιλαδέλφεια- Χαλκηδόνα- Η Σκρα υπενθυμίζει την ανάγκη του αντιπλημμυρικού έργου
Xρήστης: ςςςςςςςςς
@Κωνσταντίνος ο απίθανος που λες είναι σύμμαχος της τωρινής καταστασης....

Στην πολιτική υπάρχουν αντίπαλοι, στον υπόκοσμο εχθροί
Xρήστης: ΑΚΡΟΒΟΛΙΣΤΗΣ
Καλημέρα . Τι είπατε ? Πολιτική συνθήκη ?Καλά εχθές γεννηθήκατε ? Τι έχουμε είπατε ? Πολλούς αξιόλογους ανθρώπους ? Πόσοι και ποιοί είναι ξέ...

all rights reserved | developed & hosted by Jetnet ©