Σάββατο 25.01.2025,  

Εκλογομαγειρείο

Δημοσιεύτηκε στις 02/06/2021 στην κατηγορία Γνώμες  |  77 σχόλια

της Μαίρης Μαργαριτοπούλου (*)

 

Θα περίμενε κανείς την σαφή, άμεση και δυναμική τοποθέτηση των δημοτικών μας εκπροσώπων σχετικά με το Νομοσχέδιο που συζητείται σήμερα στην Βουλή και αφορά την κατάργηση της απλής αναλογικής στους δήμους.

 

Δεν είναι περίεργο, αφού η αντιπαλότητα και στον δικό μας δήμο έχει περιοριστεί σε μια στείρα μικροπολιτική, πολλές φορές σε επίπεδο λαϊκισμού, ενώ απομονώνει την πορεία της από τις κεντρικές πολιτικές αποφάσεις που όμως επηρεάζουν άμεσα την χρηματοδότηση, τα εργαλεία, τα έργα, τις υποδομές, το προσωπικό και εν τέλει την αξιολόγηση  του δημοτικού έργου.

 

Το βασικό επιχείρημα του νομοσχεδίου, που επικαλείται η κυβέρνηση  σήμερα, στηρίζεται στην κυβερνησιμότητα των δήμων. Στην δυνατότητα δηλαδή να αποφασίζει η μικρή συνήθως πλειοψηφούσα παράταξη του δημάρχου κατά παράβαση της συνταγματικής επιταγής περί Ισοτιμίας της ψήφου. Κάτι που η Απλή Αναλογική εξασφάλιζε μέσω της συνεργασίας, της σύγκλισης και του ελέγχου της δημοτικής πλειοψηφίας  και όχι μέσω της αναγκαστικής συσσωμάτωσης, όπως τώρα θεσμοθετείται. Της υποχρεωτικής δηλαδή υποταγής κάποιων  ανεξάρτητων παρατάξεων στην παράταξη του δημάρχου προκειμένου να ενισχύονται οι αποφάσεις του. Της ακύρωσης επομένως της λαϊκής βούλησης και της μεταφοράς της, άνευ έγκρισης,  στην μικρή συνήθως πλειοψηφία που προκρίνεται κατά τις εκλογές. Να σημειώσω εδώ ότι η αποφασιστική αρμοδιότητα ανήκει στα δημοτικά συμβούλια και όχι στον Δήμαρχο. Ο Δήμαρχος είναι το εκτελεστικό όργανο των αποφάσεων του Δ.Σ.

 

Επανερχόμαστε επομένως στο δημαρχοκεντρικό μοντέλο με χειραγώγηση και χειρουργική επέμβαση στο εκλογικό σύστημα, όπου εσύ άλλον ψηφίζεις και άλλος σου προκύπτει χωρίς να εξασφαλίζεται η διαφοροποίηση της ψήφου σου, αφού δεν βασίζεται σε διαυγείς κανόνες συνεργασίας σε σοβαρά κυρίως ζητήματα.

 

Παραδείγματα έχουμε και στον δικό μας δήμο. 

 

Επιπλέον, μέσω του Ν/Δ, καταργείται η ανεξαρτησία των Τοπικών  Συμβουλίων  των οποίων η συμμετοχή, η δράση, η απόφαση  θα αποτελεί  εφεξής υποχρεωτικό παράρτημα της κάθε δημοτικής παράταξης. Καταργείται ο θεσμός της άμεσης δημοκρατίας με την συμμετοχή ανεξάρτητων πολιτών που μέσω της Απλής Αναλογικής είχε το δικαίωμα αποτύπωσης γνώμης  στο πλαίσιο της ενδοδημοτικής αποκέντρωσης και της τοπικής διεκδίκησης. Οι πάνω από 20.000 Έλληνες και νέοι που εκλέχτηκαν στα τοπικά συμβούλια στις εκλογές του 2019, που με την συμμετοχή τους διεύρυναν την δημοκρατία σε τοπικό επίπεδο, ενίσχυσαν την συμμετοχή στα κοινά, στήριξαν τα τοπικά αιτήματα μέσω της ανεξαρτησίας των αποφάσεων, τώρα θα γυρίσουν σπίτια τους ή θα γίνουν τοποτηρητές του εκάστοτε δημάρχου.

 

Δηλαδή όσο λιγότεροι, τόσο ευκολότερα.

 

Εκ των πραγμάτων αποδεικνύεται πως η  κυβερνητική πλειοψηφία φοβάται την δημοκρατία. Φοβάται μήπως χάσει τον έλεγχο.

 

Φοβάται την αντίδραση των τοπικών κοινωνιών σε σοβαρές παρεμβάσεις που σχεδιάζονται, αφού μέσω του Ν/Δ καταργεί και τα τοπικά δημοψηφίσματα. Το νομοσχέδιο επιδιώκει την απόλυτη εξάρτηση των δημάρχων από την κυβέρνηση αφού μόνο αν την στηρίζεις και την παρακαλάς θα παίρνεις τα κονδύλια. Απόδειξη είναι και η κατάργηση του θεσμικού πλαισίου χρηματοδότησης των δήμων μέσω του προγράμματος Φιλόδημος, όπως ψηφίστηκε από την προηγούμενη κυβέρνηση, και αγκαλιάστηκε από όλους τους δήμους, ανεξαρτήτως κομματικής προέλευσης, το οποίο έθετε διαυγή κριτήρια χρηματοδότησης ως προς τον πληθυσμό, τις κτιριακές και πολιτιστικές υποδομές, τις αθλητικές εγκαταστάσεις, την ανεργία, την νησιωτικότητα κλπ.

 

Αυτή η κατάργηση πάγωσε ώριμα και εγκεκριμένα δημοτικά έργα και έφερε τους δήμους σε αδιέξοδο. Δεν θέλω να υποψιαστώ ότι ο σημερινός μαρασμός της Τοπικής Αυτοδιοίκησης, η αδυναμία εκτέλεσης έργων, οφείλεται στην μικροπρέπεια της κυβέρνησης να τιμωρήσει όλους τους δημάρχους που είχαν στηρίξει το πρόγραμμα Φιλόδημος, το οποίο χάθηκε. 

 

Αλλά ακόμη και σήμερα φαίνεται πως η Τ.Α. ως φορέας πρακτικής ικανοποίησης των τοπικών αναγκών δεν θα τύχει καλής αντιμετώπισης. Οι δήμοι αποκλείονται από το αναμενόμενο και πολυπόθητο Ταμείο Ανάκαμψης και την Αναπτυξιακή Τράπεζα  και οι χρηματοδοτήσεις θα γίνονται  μέσω του ΤΑΙΠΕΔ επί τη βάσει του χρόνου ωρίμανσης και όχι επί τη βάσει των αναγκών.

 

Επανέρχομαι στην αρχική μου απορία. Θα το συζητήσουν σοβαρά οι δημοτικές παρατάξεις και οι ανεξάρτητοι δημοτικοί σύμβουλοι  του δήμου μας; Θα πάρει την ευθύνη ο Πρόεδρος του Δ.Σ. να φέρει το θέμα σε ανοικτή συνεδρίαση. Έχουν και ευθύνη και λόγο σ´αυτό. 

 

(*) Π. Αντιδήμαρχος Περιβάλλοντος Δήμου Ν. Φιλαδέλφειας - Μέλος του Συντονιστικού Οργάνου ΣΥΡΙΖΑ Προοδευτική Συμμαχία Ν.Φιλαδέλφειας-Ν. Χαλκηδόνας

 

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ:

 

Τρώνε τις σάρκες τους στο Βουρέικο- «Μπάχαλο» το δημοτικό συμβούλιο- Αποχώρησε ο Γεωργαμλής

 

Όλη η πόλη μαζί κι ο Βούρος χώρια...

 

Η ντροπή της πόλης

 

200: Όλη η Ελλάδα γιόρταζε κι ο Βούρος έκανε ομιλία... στα δέντρα!

 

Οι πραγματικοί εχθροί της ΑΕΚ

 

Διαχειριστική για το Άλσος: Τα τρία ολέθρια λάθη του Γιάννη Βούρου

 

Δυο ανακοινώσεις του δήμου επιβεβαιώνουν: Ο Βούρος περιφρονεί Φιλαδελφειώτες και Χαλκηδονιώτες

 

Αν είσαι δήμαρχος στο «Ζεφύρι», γράφεις τους νόμους εκεί που ξέρεις...

 

Κορονοϊός: Στο «κόκκινο» η Φιλαδέλφεια- Χαλκηδόνα- «Κοιμάται» η διοίκηση Βούρου

 

«Έλα κρυφά, έλα λαθραία» είπε η διοίκηση Βούρου στην υπουργό Παιδείας

 

Ο ξένος με το ηθικό μειονέκτημα στην πόλη

 

Εικόνες μιας σκοτεινής πόλης σε παρακμή

 

Δημοτικά τέλη: Η ενωμένη αντιπολίτευση επέβαλε μεγαλύτερες μειώσεις στην ανίκανη διοίκηση Βούρου

 

Όλο το παρασκήνιο για το Άλσος, το Βούρο και την πόλη μας

 

Αντιπολίτευση: κάτω τα χέρια από το Άλσος κύριε Βούρο

 

Αχαχαχαχα είναι αλήθεια, Τασουλίνο;

 

Κωμωδία...

 

Παράτησε κι εσύ τον συνδυασμό σου. Μπορείς. Σε περιμένει θέση στη διοίκηση της τσόντας

 

Αδίστακτη ομολογία αντιδημάρχου: Επί Βούρου, ο δήμος κινδυνεύει με επιτήρηση

 

Εκλογές στον ΣΕΓΑΣ και Νόμπελ Ειρήνης...

 

Ναυάγιο η διοίκηση Βούρου- AMBER ALERT για Κουτσάκη που εξαφανίστηκε για να μην δώσει απαντήσεις

 

Πορτοσάλτε για Βούρο: Άχρηστος δήμος - Φταίει ο δήμαρχος- Να ψηφίζετε σοβαρούς - Τον κουδούναγε

 

Γράψτε την άποψή σας

Πιο βουρική πεθαίνεις (03/06/2021 08:44)

μπλαμπλαμπλα...."η αντιπαλότητα και στον δικό μας δήμο έχει περιοριστεί σε μια στείρα μικροπολιτική, πολλές φορές σε επίπεδο λαϊκισμού"....μπλαμπλαμπλα

Καταλάβαμε! Το ίδιο ακριβώς αφήγημα έχουν και τα στελέχη του Βούρου.

Άρθρο Μνημείο !!!!!!!!! (03/06/2021 09:16)

Γράφει μεταξύ άλλων η κα Μαίρη Μαργαριτοπούλου: "η Απλή Αναλογική εξασφάλιζε μέσω της συνεργασίας, της σύγκλισης και του ελέγχου της δημοτικής πλειοψηφίας και όχι μέσω της αναγκαστικής συσσωμάτωσης, όπως τώρα θεσμοθετείται. Της υποχρεωτικής δηλαδή υποταγής κάποιων ανεξάρτητων παρατάξεων στην παράταξη του δημάρχου προκειμένου να ενισχύονται οι αποφάσεις του. Της ακύρωσης επομένως της λαϊκής βούλησης και της μεταφοράς της, άνευ έγκρισης, στην μικρή συνήθως πλειοψηφία που προκρίνεται κατά τις εκλογές.
Δηλαδή, κατά την κα Μαργαριτοπούλου, στη πόλη μας, κάποιες "ανεξάρτητες" παρατάξεις ΔΕΝ υποτάχθηκαν στην παράταξη του δημάρχου!!!!!!! Ούτε με τον Κων/νίδη συνέβη κάτι τέτοιο ούτε με τον Κοπελούσο!!!!! Ήταν "λαϊκή βούληση" και "σύγκλιση" η αντιδημαρχοποίηση του Κων/νίδη που βγήκε τελευταίος με λιγότερο από χίλιες ψήφους και τώρα κινδυνεύει με το νέο νομοσχέδιο η δημοκρατία!!!!

Μέλος ΣΥ.ΡΙΖ.Α. - Π.Σ. της Ο.Μ. Ν.Φ-Ν.Χ. (03/06/2021 09:46)

Δεν θα έμπαινα καν στον κόπο να σχολιάσω δημοσίως την αρθρογραφία μέλους ενός κόμματος στο οποίο ΚΑΙ εγώ είμαι μέλος και μάλιστα παλαιότερο από την σφσα. Όμως το γεγονός ότι η σφσα υπογράφει μεταξύ άλλων ως... "Μέλος του Συντονιστικού Οργάνου ΣΥΡΙΖΑ Προοδευτική Συμμαχία Ν.Φιλαδέλφειας-Ν. Χαλκηδόνας", χωρίς να έχει γίνει κάποια Συνέλευση για τα Δημοτικά, με ξεπερνά!!!
Τα υπόλοιπα μέλη της ΟΜ και το υπόλοιπο συντονιστικό την έχουν εξουσιοδοτήσει να υπογράφει ως "ΣΥΡΙΖΑ" τα προσωπικά άρθρα της περί των δημοτικών;
ΔΙΚΑΙΟΥΤΑΙ και ΝΟΜΙΜΟΠΟΙΕΙΤΑΙ να μιλάει εξ ονόματος όλων με δημόσια αρθρογραφία, εκφράζοντας τις ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΤΗΣ ΑΠΟΨΕΙΣ περί των τοπικών σχημάτων, σχεδόν χρησιμοποιώντας τη σφραγίδα της οργάνωσης;

Φωτιά στο Διαφάνι (03/06/2021 10:17)

Τέτοιο κόλλημα και τέτοια εμμονή εναντίον του Βασιλόπουλου ούτε η Μυρσίνη Σεβαστού με τις αδελφές Σταμίρη.

Το άλλο με το "Μπάμπη τον εργάτη" ήταν πιο συγκινητικό (03/06/2021 10:36)

Μπράβο Μαίρη. Καλά κάνεις και μας θυμίζεις ότι ήσουν αντιδήμαρχος του Αδαμόπουλου. Πολύ επιτυχημένη η θητεία εκείνης της διοίκησης. Αν το καλοσκεφτείς, ήταν πολύ επιτυχημένο όλο το κόνσεπτ και πολλά χρόνια μπροστά κι έφερε και την Εθνική Συμφιλίωση στη πόλη. Και πολύ επιτυχημένη διοίκηση!
ΥΓ: H Κεραμέως τελικά σου απάντησε σ' εκείνη την επιστολή;

Ανώνυμος (03/06/2021 11:47)

Θερμή παράκληση προς όλους:
Μην προτρέχετε θα σχολιάσει εντός της ημέρας το ΚΟΥΜΜΟΥΝΙ έτσι ώστε να ξεκαθαρίσει η κατάσταση και να λάμψει η αλήθεια.

Ανώνυμος* (03/06/2021 11:54)

Από την μια η Παπακώστα που αποστασιοποιείται από τα σκάνδαλα "για προσωπικούς λόγους"!
Από την άλλη η Μαργαριτοπουλου που αναρωτιέται έμμεσα ποιος είναι αυτός που στηρίξε Βασιλόπουλο να το ξεμαλιασει και κάνει γνωστή την παρουσία της με άρθρα τύπου"ότι ναναι" ευελπιστωντας να ηγηθεί ψηφοδελτίου!
Στην γωνία κρυμμένη η Παπαλουκά περιμένει την κατάλληλη στιγμή για να εκποιήσει την "προίκα της" που απέκτησε ως φαν του Βενιζέλου συνεργάτιδα του ΣΥΡΙΖΑ στα καλά του προστατευόμενη του Παντελή και ελεύθερη προς αξιοποιήση τώρα!
Λαχανιασμενος ακολουθεί ο Ουσταμπασιδης με βλέψεις και χτίσιμο καριέρας προσεχώς!
Κανάς της προκοπής με ξεκάθαρες θέσεις υπάρχει;


Ανωνυμος (03/06/2021 12:55)

Ηξερα ότι ο ΣΥΡΙΖΑς προσπαθεί να ανοιχτεί και σε άλλους χώρους αλλά δεν περίμενα τόσο θεαματικά ανοίγματα. Η χρήση του όρου "λαικισμός" από μια επώνυμη συριζαία ακούγεται ωραία στ' αυτιά των ψηφοφόρων του Τζήμερου. Μη σου πω διεμβολιζει όλο το φιλελέ ακροατήριο.

@09:46 (03/06/2021 13:42)

Γι' αυτό έχει πιάσει νυχτερίδες κι αράχνες η ομ. Δεν πατάει ψυχή με το τοξικό κλίμα και την ιδιοκτησιακή αντίληψη. Δεν το θέλουν σουπερ-μάρκετ που είναι αλλά μικροψιλικατζίδικο. Αρκεί να κρατάνε τις σφραγίδες και τα κλειδιά και να παριστάνουν τα στελέχια παίζοντας προσωπικές και μόνο προσωπικές τακτικές. Πρώτο κόμμα είναι ο συριζα στη πόλη με πολλές χιλιάδες ψηφοφορους. Πόσοι είναι μέλη; 50; 70; 100 άτομα; Πόσοι ενεργοί; Είναι δεν είναι τριάντα άτομα. Ούτε κι εμένα μ αρέσει το δημόσιο ξεκατίνιασμα αλλά καποτε να σπάσει το απόστημα.

Συγκλονιστικό!!!!!!!!!! (03/06/2021 14:31)

Συγκλονίστηκα με το άρθρο και ειδικά εκεί που γράφει (σε bold μάλιστα!!!) ότι το Ν/Δ "Καταργεί και τα τοπικά δημοψηφίσματα"!!!!!!!!
Τι λε ρε παιδί μου!!!! Σοβαρά;;;; Και τώρα τι θα κάνουμε χωρίς δημοψηφίσματα;;;;;
Πως θα εκτονωθεί τόση "αντίδραση των τοπικών κοινωνιών";;;; Ωιμέ!!!!!

(Το ένα και μοναδικό εν τω μεταξύ "δημοψήφισμα" που έγινε στη Φιλαδέλφεια, ήταν επί Παντελή για το κολυμβητήριο κάπου στα eighties)

Ανώνυμος (03/06/2021 15:26)

Αντικυβερνητικές γενικότητες. Καμία πρόταση. Και φυσικά ούτε υποψία αιχμής για τοπικά θέματα που αφορούν την διοίκηση Βούρου-Κωνσταντινίδη. Άλλωστε αυτά είναι... "λαϊκισμός".

Ανώνυμος (03/06/2021 15:48)

Όσο πλησιάζουμε προς τις δημοτικές, τόσο θα αυξάνονται και τα "ό,τι να 'ναι" άρθρα. Μόνο θυμηδία προκαλούν ειδικά όταν γράφονται από παράγοντες του παλιού τοπικού κατεστημένου που εξαυλώθηκαν πολιτικά λόγω παταγώδους αποτυχίας στη διάρκεια της θητείας τους.

"ΚΟΥΜΜΟΥΝΙ" (03/06/2021 18:28)

@ Ανώνυμος (03/06/2021 11:47)
Έχει έκτακτη εκπομπή ανάλυσης στον ΣΚΑΙ για το άρθρο.
Πυροδοτούνται εξελίξεις στο ευρύτερο πολιτικό σκηνικό και πανελλαδικά, μην σου πω και πανευρωπαϊκά.
Η Κεραμέως, από το προηγούμενο άρθρο, πιέζεται για παραίτηση ή για "μετακόμιση" σε άλλο υπουργείο.
Δεν παίζει κανείς μαζί της.

Anonymous (03/06/2021 19:31)

Γράφετε που γράφετε για να προβληθείτε. Τουλάχιστον γράψτε κάτι ουσιαστικό και συγκεκριμένο για τα θέματα του Δήμου. Τέτοια άρθρα εκθέσεις ιδεών με γενικότητες για την κεντρική πολιτική μπορούμε να διαβάσουμε και στην Αυγή, την Εφσυν, την Εποχή και το Left.gr

Ανώνυμος (03/06/2021 19:42)

Κάποιοι δεν λένε να χωνεψουν ότι ανήκουν στο παρελθόν. Ότι όταν τους δόθηκε η ευκαιρία να διοικησουν απέτυχαν παταγωδώς. Ότι έχουν καταγραφεί σε αυτό που λέμε τοπικό κατεστημενο. Δεν τους έγινε μάθημα ούτε το τοπικο μαύρισμα στις εκλογές της περιφέρειας. Το λες και γεροντικο εγωισμό τελικά. Δεν υπάρχει άλλη εξήγηση.

@Ανώνυμος (03/06/2021 11:47) (03/06/2021 20:42)

Το ΚΟΥΜΟΥΝΙ μπορεί να υστερεί σε συμπεριφορά εδώ στο σαϊτ αλλά υποστηρίζει κάτι (ΚΚΕ) που λειτουργεί συντεταγμενα ως κόμμα. Όχι το σύριζα που είναι ο καθένας ότι του φανεί του λολοστεφανη κι ο καθένας γράφει το μακρύ του και το κοντό του με άξονα τα προσωπικά του θέματα. Σιγά μην ασχοληθεί με τους παπαευρουληδες.

Απασφαλισμένη (03/06/2021 21:46)

Στις πρόσφατες εσωκομματικες στην ΟΜ ψήφισαν καμια εκατοστή άτομα. Πρόσβαση σε αυτό το σώμα εκλεκτόρων είχες μόνο εσύ και το παρεάκι σου. Οι άλλοι υποψήφιοι δεν είχαν δυνατότητα να στειλουν ούτε μέιλ γιατί απλά έτσι αποφάσισες και διέταξες σε συνεργασία με τη Νομαρχιακή, νομίζοντας - ξέρω 'γω- ότι η οργάνωση για κάποιο λόγο σου ανήκει! Εκλέχτηκες τελικά οριακά με καμια εικοσαριά ψηφους και ευνοούμενη από την ποσοστωση των γυναικων. Αν δεν υπήρχε ποσόστωση δεν θα εκλεγοσουν ούτε ως επιλαχουσα. Δηλαδή δεν σε ψήφισε ούτε ο μηχανισμός που έστησες. Ούτε οι δικοί σου! Αντί να σε προβληματισει αυτό, εξακολουθείς μετά μανίας να θεωρείς ότι είσαι επικεφαλής του τοπικου ΣΥΡΙΖΑ κι ότι μπορείς να τον εκφράζεις. Έλεος! Για να μην πω... (πετρ)έλαιος.

Ανώνυμος (03/06/2021 22:09)

Αν το στελεχιακό δυναμικό του σύριζα είναι τέτοιο και στην υπόλοιπη χώρα, είκοσι χρόνια θα κυβερνάει ο Κουλης. Ένας Τσίπρας μόνος του δεν μπορεί να φέρει την άνοιξη.

Αν'ωνυμος (03/06/2021 22:48)

Κυρία Μαργαριτοπούλου είχατε λαμπρή ευκαιρία το 2002 να βάλετε για παντα στο χρονοντουλαπο τον Γρετζελιά. Κατορθώσατε με την μνημειώδη ανικανότητά σας ως διοίκηση να τον αναστήσετε και να τον κάνετε να φαίνεται ως μέγας έμπειρος αυτοδιοικητικός. Έχετε τελειώσει αγαπητή μου από την τοπική πολιτική ζωή. Τι δεν καταλαβαίνετε επιτέλους;

Σ. (04/06/2021 08:32)

Οι γνωστές κουτοπονηριές της Μαιρούλας. Τσουβαλιάζει από την αρχή του αρθρου όλες τις δημοτικές παρατάξεις (και τη Δύναμη Πολιτών) χρησιμοποιώντας (για πρώτη φορά σε άρθρο της) την κομματική ιδιότητά του μέλους του συντονιστικού της οργάνωσης στην υπογραφή της, για να δημιουργήσει εντυπώσεις ότι ο τοπικός Σύριζα δεν στηρίζει Δύναμη Πολιτών. Όλα αυτά χωρίς απόφαση συνέλευσης.

Anthemios (04/06/2021 10:29)

Μιλάει για λαϊκισμό η Μαργαριτοπούλου. Ποια; H Μαργαριτοπούλου!!! Που χωρίς να έχει αρθρώσει ποτέ μία θέση ή μία πρόταση εκλέχτηκε το 2002 με μοναδική σημαία το ANTI-γρετζελικό μέτωπο.
Αμ κι αυτό το "μέλος συντονιστικού οργάνου ΣΥΡΙΖΑ" τι το 'θελες βρε Μαίρη; Στις εσωκομματικές της ΝΔ έτρεχες και πανηγύριζες. Τώρα ξαναθυμήθηκες ότι είσαι αριστερή; Γελάνε κι οι κάνουλες των πετρελαίων στα βενζινάδικα.

Τ.Τ.Κ. (04/06/2021 10:51)

@Ανώνυμος*
Τι εννοείς "αναρωτιέται ποιος στήριξε Βασιλόπουλο"; Τον στήριξε η Συνέλευση του τοπικού ΣΥΡΙΖΑ.
Αυτή είναι η διαδικασία.
Απλά, η κυρία είναι δύστροπη και κακομαθημένη όταν δεν περνάει το δικό της.
Δεν σέβεται ούτε το κορυφαίο όργανο της οργάνωσης που ανήκει και είναι η Συνέλευση, ούτε τον δημοτικό σύμβουλο που είναι μέλος του ΣΥΡΙΖΑ, ούτε τους χιλιάδες ψηφοφόρους του ΣΥΡΙΖΑ στη πόλη που είτε της αρέσει είτε όχι είναι συσπειρωμένοι τοπικά γύρω από τη ΔΠ.

Πατατάκια και Coca-Cola (04/06/2021 11:12)

Μισό παιδιά... Παίρνω πατατάκια και coca-cola να κάτσω να απολαύσω το δημόσιο ξεκατίνιασμά σας για τα δημοτικά. Και που να φτάσουμε και στην προεκλογική περίοδο!!!

ΥΓ 1: Ωραίο κόμμα ο ΣύΡΙΖΑς!!! Θαυμάζω την κομματική πειθαρχία σας και κυρίως την αυτοπειθαρχία σας!!!
ΥΓ 2: Ε ρε δημοκρατικός συγκεντρωτισμός που σας χρειάζεται!!!

Σκηνοθέτης (04/06/2021 11:17)

@Φωτιά στο Διαφάνι Μπα! Υπάρχει άλλη καταλληλότερη για το ρόλο της Μυρσίνης με περισσότερες εμμονές. Αλλά αυτή την εποχή λόγω πανελληνίων εξετάσεων δεν μπορεί να συμμετάσχει στα γυρίσματα.

Και στην κορυφή μπαχαρικό... (04/06/2021 18:59)

Για την ουσία αυτών που γράφει η συντάκτρια του άρθρου δεν βλέπω σχόλια...

Ανώνυμος* (04/06/2021 19:53)

@Τ.Τ.Κ 10.51
Χρησιμοποίησες ρητορικά το ερώτημα μου για το ποιος αποφάσισε την στήριξη Βασιλοπούλου για να γράψεις αυτό που έπρεπε!
Δεν νομίζω ότι είναι δύστροπη και κακομαθημένη η Μαργαριτοπουλου!
Το κόμμα έχει την ευθύνη που κάθε άλλο παρά κόμμα θυμίζει! Βρίσκει και κάνει και πιστεύω ότι αν στην θέση της ήταν κάνενα χοντρό πολιτικό λαμόγιο θα τα είχε τιναξει όλα στον αέρα!
Έτσι και αλλιώς οι τοπικοί παράγοντες αυτού του κόμματος μόνο ζημιά έχουν κάνει στον προοδευτικό κίνημα της Φιλαδέλφειας!
Ποιον να πρωτοθυμηθει κάνεις;
Υ.Γ. Για ποια κομματική πειθαρχία μιλάς; Κόμμα που ο αρχηγός διαγράφει η συνεργάζεται με άτομα που έχουν παίξει κάποιον πολιτικό ρόλο χωρίς να ενεργούν τα ανύπαρκτα όργανα είναι κόμμα της Πλάκας! Και το βλέπουμε καθημερινά σε όλους τους χώρους!

Ανωνυμος (04/06/2021 23:11)

@ "ΚΟΥΜΜΟΥΝΙ" (03/06/2021 18:28)
Σοβαρά μιλάς; Πάρε θέση και παρακολούθησε τα λεγόμενα της.
Αύριο το πρωί να μας ενημερώσεις για τη συζήτηση και φυσικά να μας μεταφέρεις την επίσημη θέση του ΚΚΕ που ασφαλώς είναι η μόνη ορθή άποψη που πρέπει να ασπαστούμε όλοι.

Ανωνυμος (05/06/2021 04:04)

@18:59 Αυτο ακριβως! Καμια ουσια! Διαπιστωσεις και μονο διαπιστωσεις.

Ανώνυμος* (05/06/2021 13:01)

@23.11
Σοβαρά τώρα πιστεύεις ότι το ΚΚΕ θα βγάλει ανακοίνωση για το άρθρο της κυρίας Μαίρης;
Όχι βέβαια , αστειεύεσαι!
Όσο για τις θέσεις του ΚΚΕ δεν είναι κανένας υποχρεωμένος να τις ασπαστεί αν έχει επιχειρήματα που στέκουν για να τις αντικρούσει!
Αν δεν έχει επιχειρήματα καλό είναι να μην την αντικρούει επειδή είναι θέσεις του ΚΚΕ!

Πολίτης με γνώμη (05/06/2021 14:56)

Τόσα ανώνυμα σχόλια σε ένα επώνυμο. Μάλλον έχεις δίκιο η κ. Μαργαριτοπούλου

"ΚΟΥΜΜΟΥΝΙ" (06/06/2021 08:36)

@ Ανωνυμος (04/06/2021 23:11)
Δεν είμαι μέλος του ΚΚΕ, οπότε δεν εκφράζω την επίσημη θέση του κόμματος.
Το ΚΚΕ έχει πάντα σοβαρή άποψη.
Ελπίζω να μη μου χρεώσετε και την κυρία, όπως την αντιδήμαρχο.
Και πάρα πολλά έγραψα...

καραβολιδας (06/06/2021 17:45)

η ειδοποιός διαφορά ανάμεσα στην αρθρογραφούσα και τους σχολιάζοντες είναι ότι απ την μια μεριά υπάρχει μια τεκμηριωμένη επώνυμη άποψη ανεξαρτήτως αν κάποιος συμφωνεί ή διαφωνεί μαζί της και απ την άλλη ανώνυμες άναρθρες κραυγές.....χαώδης η διαφορά λοιπόν....

ΜΚΟ (06/06/2021 18:24)

Αμετανόητοι αυτοί οι δυναμοπολίτες βλέπω τίποτα δεν διδάσκονται απ το παρελθόν. Δίχασαν την πολη σε γηπεδο αντιγήπεδο και ΑΕΚ αντιΑΕΚ δίχασαν τον συριζα διχασαν την ιδια την παράταξη τους απ το ξεκίνημα και συνεχίζουν στην ίδια τακτική. Κακό του κεφαλιού τους και της κεφαλής τους. Το πλήρωσαν το 2019 και θα το πληρωνουν καθε φορα που θα το επιχειρούν

Σκέψεις (07/06/2021 07:34)

Πανικός με ένα λογικό άρθρο

Ανώνυμος (07/06/2021 14:20)

Τι όμορφο που σχεδόν όλοι οι σχολιαστές του Βούρου υπερασπίζονται την Κα Μαίρη! Αυτό θα πει διεύρυνση!

Σολαν (07/06/2021 15:13)

@καραβολιδας
Από πότε μια "επώνυμη" άποψη σημαίνει ντε και καλα ότι είναι και "τεκμηριωμένη"; Είναι γεμάτα από ψώνια που λένε... επώνυμα την άποψη τους τα ΜΜΕ, χωρίς βέβαια να σημαίνει κι ότι είναι ψώνιο η Μαργαριτοπούλου. Αλλά και να είναι δικαίωμα της και δικό της θέμα.
Εδώ έχουμε ένα γενικά αντιπολιτευόμενο άρθρο για το Ν/Δ για τη νέα αυτοδιοικηση από τα δεκάδες που μπορεί κανείς να διαβάσει στα συριζεϊκα ΜΜΕ αυτές τις μερες. Χωρίς ίχνος κριτικης για την δημοτική αρχή, βάζει όλες τις παρατάξεις στο ίδιο καζάνι και κάνει λόγο για... λαϊκισμό, αβανταροντας τελικά τη διοίκηση.
Ο κύριος στόχος της γράφουσας (το δείχνει απ την αρχή) είναι να καταστήσει σαφές ότι κρατάει αποστάσεις από τη ΔΠ. Μόνο που υπογράφει με την τοπική κομματική ιδιότητά δημιουργώντας εντυπώσεις ότι ο Σύριζα δεν στηρίζει δπ. Δεν θυμάμαι σε άλλο άρθρο της να προβάλει αυτη την κομματική ιδιότητα.
Πάντως και μόνο που την υπερασπίζονται τα τρολακια του βουρισταν, καταλαβαίνουν οι πάντες τι ρόλο βαράει.

Χαγιαμπουσάκιας (08/06/2021 10:49)

Εδώ ο Ζαχαριάδης ως βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ κάνει επίσημη θεσμική επίσκεψη στο Βούρο μαζί με τους τοπικούς κομματάρχες του, με φωτογραφίες και δελτία τύπου, κι εσείς ασχολείστε ακόμα με τον Aρη και αν θα ξανακατέβει για δήμαρχος ; Ποια δου-που και ποιος Βασιλόπουλος ; Silver Alert θα παίξει όπου να 'ναι. Εξαφανισμένος!

City f (09/06/2021 12:56)

Καμμία εντύπωση που τα "άρθρα" ανθρώπων της διοίκησης Αδαμόπουλου συγκεντρώνουν τόσα αρνητικά σχόλια. Τους δόθηκε η δυνατότητα να διοικήσουν έχοντας μαζί και τη δεξιά και την αριστερά. Μεγαλύτερη συναίνεση δεν είχε ποτέ καμμία διοίκηση. Κι όμως! Τα έκαναν τοσο θάλασσα με αποτέλεσμα να καταποντιστουν στην 3η θέση σε μόλις 4 χρόνια και να αναστησουν όσους θα έπρεπε να είναι από χρόνια σπίτι τους.

Ανώνυμος (09/06/2021 15:30)

@ΚΟΥΜΜΟΥΝΙ
Είναι προτιμότερο να μη σχολιάζεις γιατί με τις απόψεις που διατυπώνεις δεν πείθεις κανέναν από την μια και σου γυρίζουν μπούμερανγκ από την άλλη. Εν ολίγοις δεν έχεις κάτι σημαντικό να πεις και σε κυριεύει σύγχυση και σκοταδισμός.

ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΑΣ ΤΗΣ ΣΥΜΦΟΡΑΣ (09/06/2021 21:57)

Πριν τις προηγούμενες εκλογές ένας υποψήφιος δήμαρχο είπε στην TV «οι συνεργασίες είναι καταδικασμένες σε αποτυχία διότι σε κανέναν απ τους συνεργαζόμενους δεν συμφέρει να επιτύχει ο Δήμαρχος επειδή έτσι βάζουν υποθήκη για μελλοντική δική τους εκλογή». Αν σε αυτά προσθέσεις τις αποσχίσεις «για λόγους αρχής ή «προσωπικούς», την «αποδόμηση» συγκεκριμένων προσώπων – μελλοντικών αντιπάλων κλπ έχεις μια γενική εικόνα των δήμων. Αυτά περί συνεργασίας, σύγκλισης, διαυγών κανόνων κλπ.
Αλλά η «αναγκαστική» συσσωμάτωση δεν μπορεί να γίνεται ως συνεργασία μέσω συγκλίσεων, ελέγχου κλπ; Βέβαια ούτε στην περίπτωση αυτή αποκλείονται οι εσωτερικές ή εξωτερικές αποσχίσεις κλπ αν θυμασαι.
Τελικά η «κυβερνησιμότητα» είναι η πάγια επιλογή της κυβερνητικής «παράταξης» και απ ότι φαίνεται ο νέος «νόμος» θα κριθεί σε αυτό, τουτέστιν αν αυτή η γάτα πιάνει περισσότερα ποντίκια, όπως γράφω και αλλού.

Ανωνυμος (11/06/2021 11:17)

@Πολιτης με γνώμη
Αν έγραφες την άποψη αυτή επώνυμα θα είχε κάποια αξία!
Τώρα απλώς πιάνεις τον χώρο και τρως τον χρόνο των αναγνωστών!
Άσε που οι κακοπροαίρετοι μπορεί να δουν πίσω από το σχόλιο σου την κα Μαίρη(δεν θα το έκανε ποτέ!,)

Παλιά φιλαδελφειώτικη παροιμία (12/06/2021 09:02)

«Όπου ακούς "να γίνει μια παράταξη από παλιούς φιλαδελφειώτες" μ@λ@κι@ θα γίνει»

Ανώνυμος (12/06/2021 09:18)

@12:56 Oxι όλη την αριστερά. Ένα κομμάτι της. με Κασίμη και Μαργαριτοπούλου. Ο τότε Συνασπισμός είχε κατέβει ξεχωριστά και δεν ψήφισαν όλοι Αδαμόπουλο στο 2ο γύρο. Το υγιές κομμάτι της αριστεράς έμεινε μακριά από τον αχταρμά εκείνης της διοίκησης και δεν ψάρωσε.

Ιορδάνης Μπρούνος (12/06/2021 20:18)

Τη συριζεϊκη υπογραφή στο άρθρο δεν τη σχολιάζω. Δικαίωμα στον αυτοπροσδιορισμό εχουν οι πάντες. Αυτό όμως που υπερηφανευεται ότι ήταν αντιδήμαρχος του γιατρου, αντί να το αφήνει να ξεχαστει, με ξεπερνά. Η χειρότερη διοίκηση αν δεν υπήρχε η Γαϊτανα με κάτι παραγοντάρες που θα μας μείνουν αξέχαστοι όχι για καλό.

"ΚΟΥΜΜΟΥΝΙ" (14/06/2021 11:59)

@ Ανώνυμος (09/06/2021 15:30)
Εσύ μην τα διαβάζεις αν δεν σου αρέσουν.
Η παράταξη που ψάχνεις πτυχίο ΤΕΙ με το ντουφέκι, ομιλεί περί σκοταδισμού.
Δεν θα μιλάτε οι υπερασπιστές του Βούρου για αξιοκρατία και διαφωτισμό, γιατί σείονται τα θεμέλια του ΕΜΠ και του ΕΚΠΑ...
Για απευθείας αναθέσεις ουδείς λόγος.

mono iron maiden (15/06/2021 08:53)

@12:56 Ενώ του Κόντου που ακολούθησε ήταν πολύ επιτυχημένη! Ε? Ο Κόντος κι αν είχε συναίνεση!

Ανώνυμος (15/06/2021 09:10)

Παιδιά το 'χουμε ξαναδεί αυτό το έργο πολλές φορές από τις εποχές Κόντος Vs Κασίμης. Κούρασε πια.

i3 (16/06/2021 11:25)

@12/06/2021 09:18
Όταν λες το "υγιές κομμάτι της αριστεράς" (που όπως γράφεις, "έμεινε μακριά από τον αχταρμά εκείνης της διοίκησης και δεν ψάρωσε") συμπεριλαμβάνεις κι αυτούς που ψήφισαν ή στήριξαν Γρετζελιά στο 'β γύρο κόντρα στον Αδαμόπουλο ;

Για σεμινάριο όλο το concept ! Υποκλίνομαι ! (16/06/2021 12:11)

Και στο σημείο αυτό να δώσω τα συγχαρητήριά μου στον "καπελαδούρα" που έμεινε στο απυρόβλητο απ' όλο αυτό το μακελειό που έλαβε χώρα στα παραπάνω σχόλια.
Μόνο ως σεμινάριο εξουδετέρωσης χθεσινών φίλων και σημερινών εσωκομματικών αντιπάλων θα μπορούσε να το χαρακτηρίσει κανείς. Δικαιώνεται απόλυτα κι η σ/φσα που ψηφίζει πάντα "ό,τι πει ο κύριος σύντροφος τάδε". Κακώς την τρολάρουμε.

Ανώνυμος (16/06/2021 14:04)

Πρέπει να καταλάβετε ότι η κατάντια των τοπικών οργανώσεων όλων των κομμάτων (με εξαίρεση ίσως το ΚΚΕ) έχει πολύ συγκεκριμένη αιτία. Πέραν από το ότι δεν υπάρχει πια το ρουσφετάκι για μια θεσούλα στο δημόσιο (πλην ελαχίστων εξαιρέσεων), χρόνο διαθέσιμο για να ασχολούνται με τη γραφειοκρατία μιας τοπικής οργάνωσης έχουν κατά κανόνα συνταξιούχοι, εισοδηματίες, κρατικοδίαιτοι αργόμισθοι και αρκετοί αργόσχολοι. Οι άνθρωποι που τρέχουν για τον επιούσιο και βρίσκονται σε παραγωγική επαγγελματική και οικογενειακή διαδικασία δεν ασχολούνται όχι γιατί δεν θέλουν, αλλά γιατί δεν μπορούν.
Έτσι ο χώρος (επαναλαμβάνω σε όλα πλην ΚΚΕ κόμματα) μένει για τους ανθρώπους της πρώτης κατηγορίας. Αν μάλιστα προσθέσετε και το ότι οι ψηλότερα στην ιεραρχία θέλουν απλά χειραγωγίσιμα εκτελεστικά όργανα χαμηλών δυνατοτήτων, φυσική εξέλιξη η παρακμή και η μικροίντριγκα.

iSyrizαίος (16/06/2021 15:48)

Ευτυχώς είμαι μέλος μόνο στον iSyriza χωρίς παρτίδες με [απο]συντονιστικά με [απο]συντονισταράδες και [απο]συντονισταρούδες.

@Ανώνυμος 14:04 (16/06/2021 15:48)

Ενώ στις Ο.Β. του ΚΚΕ είναι μαζεμένοι όλοι οι άνθρωποι της αγοράς, οι βιοπαλαιστές και οι πολυπράγμονες,ε;

Τιμημένα γηρατειά (16/06/2021 16:18)

@(16/06/2021 15:48) Πόση ζωντάνια μπορεί να έχει ένα κόμμα τοπικά όταν στο συντονιστικό οι 6 στους 9 είναι συνταξιούχοι;

-ριος (16/06/2021 18:29)

Μετά από μέρες, κι αφού έμαθα χθες βράδυ για τον θάνατο του Βέττου, είπα να κάνω το πρωί μια περατζάδα από τα τοπικά μμε να μάθω τι συνέβη. Μεταξύ άλλων, πέφτω και σ' αυτό το άρθρο και στα σχόλια. Θερμή παράκληση προς τις συντρόφισσες και τους συντρόφους της τοπικής ΟΜ να δείξουν αυτοσυγκράτηση -όσο δίκιο κι αν έχουν (που έχουν). Έχουμε όργανα να συζητηθούν τα πάντα. Ας κρατήσουμε την όρεξή μας για τη συνέλευση όποτε γίνει (υποτίθεται θα γινόταν το Μάρτη με zoom για τα δημοτικά. Δεν έγινε ακόμα). Εκεί είναι ο χώρος δημιουργικής εσωτερικής αντιπαράθεσης. Όχι εδώ. Είναι απαράδεκτο να καταναλώνουμε δυνάμεις μεταξύ μας -και μάλιστα δημοσίως- αντί να εστιάζουμε στο πως θα απαλλαγούμε από τη φιλελέ λαίλαπα. Ευχαριστώ.

Ανωνυμος* (17/06/2021 02:13)

@i3
Ήταν ο Γρεντζελιας αριστερός;;
Από όσο θυμάμαι το ΠΑΣΟΚ είχε βγάλει Προβοκατορικο ανακοίνωση ότι πασοκ-κκε- συν στηρίζουν στον β γύρο Γρεντζελια και το ΚΚΕ το κατήγγειλε!

ΔΕΞΙΟΣ (ΟΥΤΕ ΚΕΝΤΡΟ ΟΥΤΕ ΑΚΡΟ) ΣΚΕΤΟ (17/06/2021 09:50)

ΓΑΤΑΚΙΑ ΖΑΙΟΙ όταν εμείς στήναμε ΠΑΡΑΣΚΗΝΙΑ και ΙΝΤΡΙΓΚΑ στις δημοτικές, εσάς σας έβαζε η μαμά σας Οβομαλτίνη στο γάλα. Ούτε ως ΚΚΕ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΥ δεν υπήρχατε.

ΟΧΙ ΑΛΛΑ ΣΧΙΣΜΕΝΑ ΜΝΗΜΟΝΙΑ (17/06/2021 10:58)

@-ριος (16/06/2021 18:29) Τα οικογενειακα σας ειναι δικο σας προβλημα. Αν και τετοιοι ησασταν παντα απο παλια. Αλλα αυτο το 'νεοφιλε λαιλαπα' σπαστο σε δεκαρικα να το καταλαβω λιγακι. Δηλωνεις μελος του ΣΥΡΙΖΑ ΠΟΥΣΟΥ αν καταλαβα. ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΣ ΜΕ τον ΚΑΜΕΝΟ που ειναι πιο δεξιος απο τον Κυριακο. ΕΚΑΝΕΣ ΑΝΑΚΕΦΑΛΑΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΡΑΠΕΖΩΝ. Για ποια 'νεοφιλε λαιλαπα" μας τσαμπουνας ρε φιλαρακι;

Φίλη ΣΥΡΙΖΑ (17/06/2021 11:26)

Λυπηρό φαινόμενο για τη πρώτη πολιτική δύναμη της πόλης. Δεν αντικατοπτρίζει ούτε αριθμητικά ούτε ποιοτικά η "οργάνωση" το εκλογικό αποτέλεσμα των βουλευτικών εδώ. Γίνονται γνωστά πολλά απ' όσα υποψιαζόμαστε οι ψηφοφόροι για τα εσωτερικά και τα συζητάμε μεταξύ μας. Τα εσωτερικά σας κύριοι αν και θα 'θελα να σας πω σύντροφοι αλλά δε μου βγαινει καθώς δεν είμαι στο κόμμα. Τα εσωτερικά σας οι ομπρέλες, οι πλατφόρμες, τα ρεύματα, οι συνιστώσες και οι κινήσεις δεν απασχολούν ΚΑΝΕΝΑΝ. Ψηφίζουμε ΣΥΡΙΖΑ γιατί μπορεί να κρατήσει λίγο τα μπόσικα σε θέματα κοινωνικής πολιτικής. Το ποιοι ειναι συντονιστές και γενικά της καρέκλας λίγο μας νοιαζει και δεν κάνετε καλά που γράφετε και άρθρα αυτοπροβολής. Είμαστε χιλιάδες στη Φιλαδέλφεια. ΕΜΕΙΣ είμαστε ο ΣΥΡΙΖΑ. ΕΣΕΙΣ είστε το 5%. Αυτό που η δεξιοί λένε ο ΣΥΡΙΖΑ του 3%.

Μόνο ΠΑΣΟΚ ρε μούτρα (17/06/2021 15:22)

Να εδώ. Αρχίζει η πράσινη επανάσταση.

https://youtu.be/LUNx9bsYS-8

@Φίλη ΣΥΡΙΖΑ (17/06/2021 18:57)

Χαχαχαχαχσ Γελάει το σύμπαν με το τσίριζα που θα κρατήσει τα μπόσικα σε θέματα κοινωνικής πολιτικής. Η ξεφτίλα που έζησαν οι μεροκαματιάρηδες την 5ετία της λαίλαπας τσίριζα θα κάνει δεκαετίες να ξεχαστεί. Τέτοιους ψευταράδες, άχρηστους και λαϊκιστές δεν έχει ξαναζήσει η Ελλάδα. Αναστησατε την ΝΔ και παραλίγο να πετύχετε το ίδιο και με το ΠΑΣΟΚ. Με εσάς αντιπολίτευση και κάνοντας απλά τα αυτονόητα ο Μητσοτάκης θα κυβερνήσει για δεκαετίες. Θα πρέπει να σας ευγνωμονεί. Τα χαιρετίσματα μου στον Καλογρίτσα και την Novartis.

@(17/06/2021 18:57) (17/06/2021 22:22)

Πράγματι αυτό το έκτρωμα που κυβέρνησε με συμβούλους επιπέδου Καρανικα, χωρίς κανένα σχέδιο και με ατελείωτα ψέματα είναι ντροπή για τους Έλληνες να μην έχει επιστρέψει στο 3%.
Ακόμα δεν είναι σίγουροι αν είναι υπέρ ή κατά του γηπέδου, υπέρ η κατά του έργου του Ελληνικού, υπέρ η κατά του εμβολίου.

Δημήτρης (18/06/2021 01:07)

Καλά συνεχίστε να ψηφίζετε συριζαίους και γενικά αριστερούς εκεί στη Φιλαδέλφεια είτε σε βουλευτικές είτε σε δημοτικές εκλογές και θα δείτε προκοπή. Ευτυχώς η υπόλοιπη Ελλάδα δεν σας ακολουθεί στην ανωριμότητα σας

Φιατ Λουξ (18/06/2021 11:31)

@18:57 Ευτυχώς τώρα με το εργασιακό νομοσχέδιο του Χατζηθάφτη οι μεροκαματιάρηδες θα δουν άσπρη μέρα και θα τρώνε με χρυσά κουτάλια. Θα γεμίσει η τσέπη τους... ρεπό.

@ Για σεμινάριο….......... (18/06/2021 12:22)

Ναι! Ναι! Τιτανομεγιστοτεράστιο μυαλό. Μέγας οργανωτής και επικοινωνιακός επιτελαρχης. Ρώτα και τον Σταύρο που τον έστειλε τρίτο ή τον Γιώργο που επίσης μετά από τέσσερα χρονια τον έστειλε τρίτο. Εξασφαλισμενη η τρίτη θέση για οποιον του δώσει ρόλο.

Emile (18/06/2021 13:04)

@(17/06/2021 18:57) (17/06/2021 22:22)

Είναι πολύ εύκολο και βολικό να εκτοξεύεις ένα "επιπέδου Καρανίκα", σαν τρολάκι των 20 λεπτών του ευρώ από τα πολλά που κοπιάρουν τους ζούκωφ-μαυρίδηδες εκεί έξω στο τουίτερ και να νομίζεις ότι λες κάτι.

Κάνε μας μια ανάλυση αυτού του "επιπέδου" -που προφανώς δεν είναι του δικού σου- για να καταλάβουμε κι εμείς οι πλεμπαίοι.

Φωτιά στο Διαφάνι (18/06/2021 13:54)

Ο τρίτος κύκλος θα είναι μοβόρικος και κομμουνιστικός λένε τα σπόϊλερ.

Ανώνυμος (18/06/2021 14:32)

@15:22 Εγώ να σου πω την αλήθεια τον ψιλολυπάμαι τον Λοβέρδο, παρ' όλο που ξεφτέλισε την ανθρώπινη αξιοπρέπεια τότε με τις οροθετικές και παρ' όλο που έλεγε τη Χρυσή Αυγή "γνήσιο κίνημα".
Ο άνθρωπος θα έπρεπε από χρόνια να είναι στη Νέα Δημοκρατία και σήμερα να είναι πρωτοκλασάτος υπουργός και τώρα στα γεράματα αναγκάζεται να λέει στο σποτάκι πράγματα που κάνει μπαμ ότι ούτε ο ίδιος δεν τα πιστεύει. Θυμάμαι και κάτι παλιούς τοπικούς γκρούεζες του Λοβέρδου που είχαν νοικιάσει και γραφεία για να κάνουν δημοτική παράταξη του ΠΑΣΟΚ κόντρα σε πρώην δήμαρχο (επίσης του ΠΑΣΟΚ) με τον οποίο τελικά συνεργάστηκαν σε χρόνο ντε-τε κι όλοι έμειναν ικανοποιημένοι. Μόνο ο ιδιοκτήτης των γραφείων περιμένει ακόμα τα νοίκια.
(Carmina Burana σε μεταμοντέρνα λάϊτ εκτέλεση με εισαγωγή ηλεκτρικές κιθάρες, όλα τα λεφτά στο σποτάκι)

Η ΓΗ ΝΑ ΤΡΕΜΕΙ Ο ΗΛΙΟΣ ΑΝΑΤΕΛΕΙ (18/06/2021 14:37)

Εμάς στις Τ.Ο. μας 100 μέλη είχαν μόνο τα συντονιστικά. Κι είχαμε 4 Τ.Ο..

Ανώνυμος (19/06/2021 17:46)

Καλά λένε τελικά ότι τα συντροφικα μαχαιρώματα είναι τα χειρότερα.

Φίλη ΣΥΡΙΖΑ (22/06/2021 10:31)

@(17/06/2021 18:57) Εσύ απολογήσου που ψήφισες τον κουκλοχερετάκια κι άσε τα υπόλοιπα.

@Ανωνυμος* (17/06/2021 02:13) (22/06/2021 10:35)

Εδώ δηλώνoυν ΣΥΡΙΖΑ μέχρι κι η Μαίρη κι ο καπελαδούρας. Στον Παντελή κόλλησες εσύ; Στην Ελλάδα άλλωστε είσαι ό,τι δηλώσεις.

Ανώνυμος (22/06/2021 10:46)

@Για σεμινάριο όλο το concept ! Υποκλίνομαι ! (16/06/2021 12:11)

Ξέρεις τι σημαίνει να παίρνεις το λόγο μόνο και μόνο για να λες μόνιμα "συμφωνώ με τον τάδε"; Λίγο το ΄χεις;

@ (17/06/2021 18:57) (22/06/2021 13:32)

Μ' εσένα γελάει το σύμπαν.

Ανώνυμος (22/06/2021 13:59)

@Ανωνυμος* (17/06/2021 02:13) Δεν τον έχω ψηφίσει ποτέ και ούτε και πρόκειται. Αλλά σε σύγκριση με τη γράφουσα και το συστηματάκι που κουμαντάρει (όχι και τόσο επιτυχημένα) τοπικά, ο Παντέλος είναι μαοϊκός.

Η μάσκα έπεσε (28/07/2021 17:27)

Ωραία η φωτογραφία στον πολυχώρο της Δροσίνη !!!

Και άκρως συμβολική !!!

Η μάσκα έπεσε !!!

(κι όχι ότι δεν το 'χαμε καταλάβει. Απλά τώρα το είδαν όλοι ξεκάθαρα)

Απλά (07/09/2021 13:36)

Απέφυγα να πάρω θέση σ' αυτό το "άρθρο" όταν έγινε ο κακός χαμός στα σχόλια. Προτίμησα να σιωπήσω αν και θα μπορούσα να γράψω σελίδες επί σελίδων για τα έργα και τις ημέρες κάποιων.

Η ουσία είναι ότι όσο εμφανίζονται στο προσκήνιο εκείνοι που οδήγησαν σε πολλαπλές ήττες υπονομευτικά ή έχουν εκτεθεί στην κοινωνία, η ανάκαμψη θα αναστρέφεται.

Είναι απογοητευτικό ότι τα «βαρίδια» της τοπικής ΟΜ και οι παταγωδώς αποτυχόντες παλαιών δημοτικών αρχών εκπέμπουν ότι άρχισε η αντίστροφη μέτρηση για την επιστροφή τους.

Όσοι πολίτες δείχνουν διάθεση να τρέξουν για εκλογική νίκη του ΣΥΡΙΖΑ στις επόμενες εκλογές, αλλά και τοπικά για τη ΔΥΝΑΜΗ ΠΟΛΙΤΩΝ, αν δουν πάλι στο προσκήνιο τους δακτυλοδεικτούμενους, θα απομακρυνθούν.

Κατερίνα Ξ. (17/09/2021 12:14)

Λυπάμαι για τον "λαϊκισμό". Μόνο και μόνο αυτό δείχνει πως είσαι σε λάθος κόμμα.
Βάλε κι άλλο νερό στο μύλο της δεξιάς. Μπορείς!

Προσθέστε το σχόλιό σας

Ονοματεπώνυμο ή ψευδώνυμο  
Το e-mail σας (προαιρετικό - δεν δημοσιεύεται)  
Το σχόλιό σας

Δημοφιλέστερα άρθρα

Ω, Ελλάς, ηρώων χώρα...

Η Αλήθεια Newsletter

Κάντε κλικ εδώ για να εγγραφείτε στο newsletter μας

Τελευταία σχόλια

Με αφορμή τη Χριστουγεννιάτικη Γιορτή στον Άγιο Ιωάννη Μαδύτου (φωτο)
Xρήστης: ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ
Παναγιτσα, η ενορια μου...

Με αφορμή τη Χριστουγεννιάτικη Γιορτή στον Άγιο Ιωάννη Μαδύτου (φωτο)
Xρήστης: Διαμαντής Σεϊτανίδης
@18.34 Και "Κύριος" και με "Κ" κεφαλαίο, μεγάλες αλλαγές βλέπω ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ. Άντε με το καλό και ψαλτάκι στον Άη Γιάννη......

Με αφορμή τη Χριστουγεννιάτικη Γιορτή στον Άγιο Ιωάννη Μαδύτου (φωτο)
Xρήστης: ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ
Μωραίνει Κύριος ον βούλεται απολέσαι, https://www.govostis.gr/product/9925/polytelis-syllektiki-epeteiaki-ekdosi.html Πολύ ωραίο για δώρο, χ...

Αντίστροφη μέτρηση για την ανέγερση του νέου κτηρίου του ΚΑΠΗ Νέας Φιλαδέλφειας
Xρήστης: ΑΚΡΟΒΟΛΙΣΤΗΣ
Θαυμάσια νέα .Καλά ρε παιδιά ? Κανείς δεν σκέφτηκε τους ''αποκεί'' ειδήμονες ? Πως θα ζήσουν τώρα βλέποντας όλα αυτά τα καλά ? Μαλλον θα πάν...

«Στα μουγγά» έφυγε από τον ΣΥΡΙΖΑ ο Γιάννης Τζέλης
Xρήστης: ΑΚΡΟΒΟΛΙΣΤΗΣ
Φίλε @09,50 ξαναδιάβασε τι έγραψα γιατί μάλλον δεν ''τόπιασες το υποννοούμενο ''.Κάνε ακόμα μία προσπάθεια.Ίσως να φανείς τώρα πιο τυχερός!!...

«Στα μουγγά» έφυγε από τον ΣΥΡΙΖΑ ο Γιάννης Τζέλης
Xρήστης: @09,50
Που διάβασες παταπανω σύγκριση Βασιλόπουλος Τζελη; Ο ένας αποστασιοποιηθηκε ως Δήμαρχος και ο άλλος ως Δ.Συμβουλος! Ο Βασιλοπουλος "αποχωρησ...

«Στα μουγγά» έφυγε από τον ΣΥΡΙΖΑ ο Γιάννης Τζέλης
Xρήστης: ΑΚΡΟΒΟΛΙΣΤΗΣ
Όχι ότι υποστηρίζω τον Βασιλόπουλο αλλά τι συγκρίνεται παραπάνω .?Ο Τζέλης με τον Βασιλόπουλο ? Για πάρτε ένα χαρτί και κάνε την μέθοδο του ...

«Στα μουγγά» έφυγε από τον ΣΥΡΙΖΑ ο Γιάννης Τζέλης
Xρήστης: ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ
Πέρασα πριν λίγο από Δεκελείας. Απόλυτη βουβαμάρα....

«Στα μουγγά» έφυγε από τον ΣΥΡΙΖΑ ο Γιάννης Τζέλης
Xρήστης: ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ
Σε άλλη βάση η συζήτηση για τον παγκόσμιο σοσιαλισμό......

«Στα μουγγά» έφυγε από τον ΣΥΡΙΖΑ ο Γιάννης Τζέλης
Xρήστης: Διότι, αυτοί είστε!
Είναι σε όλους γνωστό ότι τα ποντίκια φεύγουν πρώτα από ένα καράβι που βουλιάζει. Όταν ο Βασιλόπουλος αστασιοποιηθηκε από το Συριζα όλοι αυτ...

Και πάλι λόγια του αέρα από τον Γιάννη Τζέλη
Xρήστης: ΑΚΡΟΒΟΛΙΣΤΗΣ
Καλά ρε παιδιά γιατί ασχολείστε με αυτούς τους τύπους ? Για τον υπερεπιστήμονα ΄και πολιτική φυσιογνωμία κο Τζέλη κανένα απολυτότατα σχόλιο ...

Και πάλι λόγια του αέρα από τον Γιάννη Τζέλη
Xρήστης: ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ
Μπορεί ο κος Τζέλης να μας πει τι δημοτικά τέλη, για ποια επιφάνεια, και από ποιο χρονικό διάστημα και μετά πληρώνει δημοτικά τέλη η OPAP AR...

Ποιοι Δήμοι αυξάνουν τα δημοτικά τους τέλη
Xρήστης: marcus
Πλάκα θα έχει να προβεί η δική μας δημοτική αρχή και σε νέες αυξήσεις! Αν και θέλω να πιστεύω ότι θα πράξει το ακριβώς αντίθετο......

Άστραψε και βρόντηξε η Συμπαράταξη
Xρήστης: Μαριγουλα-Μαριγω.
marcus Ανέξοδες κορόνες ....

Νάχτλαντ, μια παράσταση που πραγματικά αξίζει
Xρήστης: Κώστας
@ μερακλης Τι σχέση έχει αυτό που στελνεις με το άρθρο; ...

all rights reserved | developed & hosted by Jetnet ©