Σάββατο 14.12.2024,  

Οι φασίστες ξαναχτύπησαν τα γραφεία της τοπικής Νέας Δημοκρατίας

Δημοσιεύτηκε στις 04/02/2021 στην κατηγορία Η πόλη  |  51 σχόλια

του Διαμαντή Σεϊτανίδη

 

Κάθε τρεις και λίγο τα φασισταριά (όποια λεοντή κι αν φορούν) βάζουν στόχο τα γραφεία της τοπικής Νέας Δημοκρατίας, στην οδό Δεκελείας. Τα ίδια και σήμερα τη νύχτα.

 

Αλλά, φασίστες είναι, άρα παντελώς ανεγκέφαλοι.

 

Γιατί αν είχαν ψήγμα εγκεφάλου θα καταλάβαιναν ότι τόσες φορές που έχουν βάλει φωτιά, αν ήταν οι τοπικοί ΝεοΔημοκράτες να πανικοβληθούν και να τα παρατήσουν, θα είχαν ήδη πανικοβληθεί και θα τα είχαν ήδη παρατήσει.

 

Αλλά, τι γράφω...

 

Για φασιστόμουτρα, τέτοιες σκέψεις είναι εξαιρετικά πολύπλοκες κι ακατανόητες...

 

Ακολουθεί η ανακοίνωση της τοπικής Νέας Δημοκρατίας και το φωτογραφικό υλικό

 

*****

 

Στόχος εμπρηστών έγιναν τα ξημερώματα τα γραφεία της Δημοτικής Τ.Ο Νέας Δημοκρατίας Νέας Φιλαδέλφειας – Νέας Χαλκηδόνας.

Περίπου τις 04.00 τα ξημερώματα, άγνωστοι πέταξαν εύφλεκτο υλικό στην είσοδο των γραφείων της τοπικής οργάνωσης και στη συνέχεια έβαλαν φωτιά, με αποτέλεσμα να προκληθούν σοβαρές υλικές ζημιές.

Το Διοικητικό Συμβούλιο της Δημοτικής Τ.Ο Νέας Δημοκρατίας Νέας Φιλαδέλφειας – Νέας Χαλκηδόνας καταδικάζει τέτοιες συμπεριφορές και δηλώνει ότι οι εμπρηστικές επιθέσεις σε γραφεία της Νέας Δημοκρατίας αλλά και άλλων πολιτικών κομμάτων στρέφονται ευθέως εναντίον της ίδιας της Δημοκρατίας. Ας γνωρίζουν οι γνωστοί – άγνωστοι νυχτοβάτες ότι τέτοιες συμπεριφορές δεν τρομοκρατούν κανέναν και καταδικάζονται από όλους τους Έλληνες.

Έρευνα για το συμβάν διενεργούν η πυροσβεστική και το Αστυνομικό Τμήμα της Νέας Φιλαδέλφειας – Νέας Χαλκηδόνας.

Για το Διοικητικό Συμβούλιο

της Δημοτικής Τ.Ο Νέας Δημοκρατίας

Νέας Φιλαδέλφειας – Νέας Χαλκηδόνας

Η ΠΡΟΕΔΡΟΣ

Βάσω Φιλιππάτου

 

 

 

 

 

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ:

 

«Πρωταθλήτρια» στον κορονοϊό η πόλη μας- Ο δήμος κάνει σαν να μην τρέχει τίποτα

 

Κορονοϊός: Στο «κόκκινο» η Φιλαδέλφεια- Χαλκηδόνα- «Κοιμάται» η διοίκηση Βούρου

 

«Έλα κρυφά, έλα λαθραία» είπε η διοίκηση Βούρου στην υπουργό Παιδείας

 

Ο ξένος με το ηθικό μειονέκτημα στην πόλη

 

Εικόνες μιας σκοτεινής πόλης σε παρακμή

 

Δημοτικά τέλη: Η ενωμένη αντιπολίτευση επέβαλε μεγαλύτερες μειώσεις στην ανίκανη διοίκηση Βούρου

 

Όλο το παρασκήνιο για το Άλσος, το Βούρο και την πόλη μας

 

Αντιπολίτευση: κάτω τα χέρια από το Άλσος κύριε Βούρο

 

Αχαχαχαχα είναι αλήθεια, Τασουλίνο;

 

Κωμωδία...

 

Διοίκηση για γέλια: Άρχισαν τεστ covid19 στα σχολεία τη μέρα που τα σχολεία... έκλεισαν!

 

Παράτησε κι εσύ τον συνδυασμό σου. Μπορείς. Σε περιμένει θέση στη διοίκηση της τσόντας

 

Να ανέβει ΑΜΕΣΩΣ το κατεβασμένο video της συνεδρίασης του δημοτικού συμβουλίου

 

Αδίστακτη ομολογία αντιδημάρχου: Επί Βούρου, ο δήμος κινδυνεύει με επιτήρηση

 

Εκλογές στον ΣΕΓΑΣ και Νόμπελ Ειρήνης...

 

Ναυάγιο η διοίκηση Βούρου- AMBER ALERT για Κουτσάκη που εξαφανίστηκε για να μην δώσει απαντήσεις

 

Πορτοσάλτε για Βούρο: Άχρηστος δήμος - Φταίει ο δήμαρχος- Να ψηφίζετε σοβαρούς - Τον κουδούναγε

Γράψτε την άποψή σας

"ΚΟΥΜΜΟΥΝΙ" (04/02/2021 14:34)

Υπογράφει κι ο υπόδικος την ανακοίνωση, ή μάλλον ο συνεργός του υπόδικου;
Εντάξει αυτοί είναι οι φασίστες, οι Νδημοκράτες πότε θα διώξουν τον συνεργό του καταδικασθέντος για εκβίαση;
Εφτά χρόνια πέρασαν.
Να θυμηθούμε και τις παλίες καταγγελίες και την παραίτηση; Ή να ξεχάσουμε;
Να μου πεις, εδώ υπερασπίστηκε η Μισέλ Ασημακοπούλου παρουσία του Κυρανάκη στο δικαστήριο τον καταδικασθέντα για παιδεραστία Γεωργιάδη, στον καταδικασθέντα για εκβίαση θα κωλώσουν.
Εντάξει, αυτοί είναι οι φασίστες...
Μήπως όμως και οι άλλοι καλύπτουν παιδεραστές;
Μέρες που είναι, που γιορτάζουμε το ΟΧΙ της Μπεκατώρου...

Διαμαντής Σεϊτανίδης (04/02/2021 17:09)

Είναι ντροπή αυτό το σχόλιο. Σε καλώ να το ξανασκεφτείς και να ζητήσεις την απόσυρσή του. Συμψηφισμούς και μάλιστα τέτοιου είδους μόνο οι χιτλερικοί έκαναν. Και δεν είσαι τέτοιος. Ανακάλεσε.

"ΚΟΥΜΜΟΥΝΙ" (04/02/2021 18:37)

Θα ανακαλέσω όταν οι ψηφοφόροι του πατριώτη της γιαγιάς μου (γεννηθείσας στην Πρώτη Σέρρων (ΚιουπκιοΪ) και πνευματική συγγενής της οικογένειας Καραμανλή) διαγράψουν από τα κιτάπια τους τον Τομπούλογλου και τον καταδικασθέντα για συνέργεια.
Επίσης ο ψηφοφόρος της ΝΔ, παππούς μου (κανείς δεν είναι τέλειος), γιος εξοντωθέντος στο Μαουτχάουζεν, αξιωματικός του Ε.Σ. και υπηρετήσας από την επομένη της επέμβασης στην Κύπρο το 74 δεν θα ήθελε ούτε να τους βλέπει στα μάτια του, να υπερασπίζονται τον Γεωργιάδη, το ξαναγράφω, τον καταδικασθέντα για παιδεραστία.
Μέρες που είναι.
Συμψηφισμούς δεν κάνω. Κακώς έγινε ο εμπρησμός.
Επίσης περιμένω από την επίσημη ΝΔ κριτική για την δημαρχία Βούρου και για την έξαρση των κρουσμάτων.
Μέρες που είναι.

Διαμαντής Σεϊτανίδης (04/02/2021 21:57)

@18.37
Είναι πολύ κρίμα. Για να θέσεις θέματα εντελώς άσχετα με την ανάρτηση, εκτιμάς ακόμα και τι θα πρέσβευαν άνθρωποι που είναι νεκροί από χρόνια... Πολύ κρίμα...

Επίσης γράφεις ένα επώνυμο χωρίς όνομα, για να μπερδευτούν κάποιοι και να νομίζουν ότι κατηγορείται ένας υπουργός. Όπως έλεγαν οι ναζί "Εβραίος" κι άντε να βρεις ποιος Εβραίος. Γιατί γίνεσαι σαν αυτούς; Πολύ κρίμα...

Επίσης δεν υπάρχει καμία υπεράσπιση του ΝΙΚΟΥ Γεωργιάδη για αυτά που κατηγορείται (και που εσύ γνωρίζεις ότι δεν κατηγορείται για αυτό που ψευδώς γράφεις). Ποιος τον υπερασπίστηκε;

Γενικώς, πολύ κρίμα. Δηλητηριάζεις τον διάλογο με ψεύδη και συκοφαντίες, ενώ μπορείς να είσαι δημιουργικός σε αυτό. Σύνελθε.

"ΚΟΥΜΜΟΥΝΙ" (05/02/2021 11:13)

https://www.lifo.gr/now/greece/227926/katadikastike-o-nikos-georgiadis-enoxos-gia-aselgeia-se-varos-anilikon-o-proin-voyleytis-tis-nd
Προφανώς εγώ λέω ψέματα και ζητώ συγγνώμη... (Μου θυμίζω τον περίφημο πίνακα του Μαγκρίτ: Αυτό δεν είναι μια πίπα:)
Αν οι αναγνώστες σας δεν ξέρουν σε ποιον Γεωργιάδη αναφέρομαι, τότε είναι πρόβλημα των αναγνωστών σας, όχι δικό μου. Προφανώς δεν αναφέρομαι και στον εκλιπόντα προπονητή ποδοσφαίρου.
Ελπίζω να με συγχωρέσουν οι καθόλα σεβαστοί μη παιδεραστές ψηφοφόροι της ΝΔ και να μην "με πάνε αίμα", όπως θα πήγαινε η κα Μισέλ Ασημακοπούλου τον Φαήλο Κρανιδιώτη:
https://www.periodista.gr/parapolitika/article/105073/o-failos-kranidiotis-xeftilise-dimosia-kai-me-apokalupseis-tin-asimakopoulou-gia-tin-upothesi-paiderastias-binteo
Μέρες που είναι.

Ανωνυμος @ΚΟΥΜΜΟΥΝΙ (05/02/2021 11:55)

Τέτοιο παραληρηματικό αχταρμά δεν περίμενα ότι θα διάβαζα από εσένα, παρά τις από καιρό επισημάνσεις ανθρώπων τις οποίες θεωρούσα υπερβολικές. Τελικά ομολογώ ότι είχαν δίκιο και δεν ήταν διόλου υπερβολικοί. Θεωρείς ότι οι αναφορές σου σε πράγματα άσχετα με την ουσία της ειδησης και του σχολιασμού της προάγουν το δημόσιο διάλογο; Θεωρείς ότι τέτοιου τύπου βανδαλιστικες ενέργειες προωθούν κάτι θετικό;

"ΚΟΥΜΜΟΥΝΙ" (05/02/2021 13:50)

@ Ανωνυμος @ΚΟΥΜΜΟΥΝΙ (05/02/2021 11:55)
Τελειώνοντας τον κατ'εσέ "αχταρμά" μου, περίμενα μία λέξη καταδίκης για το ντου των φασιστών-αντικομμουνιστών στο Καπιτώλιο, αλλά εις μάτην.
Προφανώς κάτι συνδέει ΝΔ και αυτούς τους τύπους.
Κατά τα άλλα δεν χαρίζω στη ΝΔ ούτε πεζοδρόμιο.

Διαμαντής Σεϊτανίδης (05/02/2021 13:54)

@13.53

ΚΑΙ ανενημέρωτος- μα τι έχεις πάθεις;

https://www.lifo.gr/now/politics/308892/mitsotakis-gia-eisvoli-sto-kapitolio-frikta-ta-gegonota-stin-oyasigkton

"ΚΟΥΜΜΟΥΝΙ" (05/02/2021 14:12)

@ Διαμαντής Σεϊτανίδης (05/02/2021 13:54)
Έχετε δίκιο, έγραψε σχόλιο στο twitter.
I am sorry.

Ανωνυμος @"ΚΟΥΜΜΟΥΝΙ" (05/02/2021 13:50) (05/02/2021 17:51)

Στην έκθεση ιδεών δεν πρέπει να τα πήγαινες καλά στο σχολείο. "Παίζει" να ήσουν συχνά εκτός θέματος. Αφου το θες αλλιώς λοιπόν, ΔΕΝ καταδικάζω τη βία απ' όπου κι αν προέρχεται, αλλά ΔΕΝ την επικροτώ κιόλας.
Προσπάθησε να είσαι εντός θέματος την άλλη φορά.
Βία σημαίνει και αίμα. Και το αίμα δεν πρέπει να χύνεται άσκοπα επί αδίκω.

Ανώνυμος* (06/02/2021 15:31)

@ ΚΟΥΜΟΥΝΙ
Ενώ σε γενικές γραμμές έχεις σωστές θέσεις πράγματι σε αυτό το άρθρο ο αχτσρμας κυριαρχεί.
Βασικά είναι καταδικαστέα η οποιαδήποτε μεμονωμένη εναντίον είτε γραφείων είτε προσώπων!
Η αντιθεση με την ΝΔ ειναι ιδεολογική και δεν αλλάζει τίποτα αν καταδικαστούν πολιτικά ένα δύο πέντε η δέκα άτομα!
Το πρόβλημα δεν είναι τα πρόσωπα που έρχονται και παρέχονται αλλά οι πολιτικές και αυτές είναι καταδικαστέες! Οποιαδήποτε μεμονωμένη βιαιοπραγία λειτουργεί σε βάρος των προθέσεων προσδίδοντας άλλοθι

George P. (07/02/2021 02:28)

Το τι ακριβώς είναι οι κάθε είδους αριστεροφασίστες το ξέρουμε πολύ καλά. Σιχάματα που το παίζουν δημοκράτες και με κάθε ευκαιρία υπερασπίζονται τρομοκράτες δολοφόνους. Αλλά δεν πειράζει. Ξυπνάει σιγά σιγά και στη χώρα μας ο κόσμος και στέλνει τα κάθε είδους "κουμούνια" εκεί που τους αξίζει με την ψήφο του.

Λάκων (07/02/2021 16:22)

@ George P. Φως φανάρι ότι είσαι η άλλη όψη του ίδιου νομίσματος.

Ανωνυμος (08/02/2021 12:02)

@02.28
Έγραψες!
Μετά την μεταπολίτευση ξύπνησε ο κόσμος και έστειλε την αριστερά εκεί που της "αξίζει"! Παράλληλα έδωσε την ευκαιρία στην δεξιά να συνεχίζει να κυβερνά και να κατακλεβει αυτήν την χώρα σε όφελος των λίγων! Η χρεοκοπία το ΔΝΤ η επίτροπια είναι έργο των αρίστων!
Η ιστορία γράφει για τους φασίστες και ναζιστές! Ο όρος "αριστεροφασιστας" εφευρέθηκε από τους απογόνους των δωσίλογων για να ξεπλύνει την ντροπή των συνεργατών των κατακτητών !

"ΚΟΥΜΜΟΥΝΙ" (08/02/2021 16:31)

@ Ανωνυμος @"ΚΟΥΜΜΟΥΝΙ" (05/02/2021 13:50) (05/02/2021 17:51)
Ο καθένας θέτει ως θέμα της ανάρτησης. Για μένα δεν είναι θέμα μόνο οι μολότωφ που έριξαν κάποιοι (άραγε ποιοι-γιατί να μην είναι κι απογοητευμένοι Χρυσαυγίτες;) στα τοπικά γραφεία της ΝΔ.
Για μένα έτσι κι αλλιώς είναι απαξιωμένη η συντηρητική παράταξη ειδικά στη Νέα Φιλαδέλφεια, ειδικά στην Ελλάδα, με όσα πρεσβεύει.
Για μένα είναι άχρηστη μια μολότωφ στα γραφεία αυτού του κόμματος...
Έχω, λοιπόν, κάτι να πω και σε αυτούς που έριξαν τις μολότωφ. Μην τους ρίχνετε μολότωφ, αποκτούν αξία που δεν την έχουν και γίνονται κήνσορες της αντι-βίας, όντας οι ίδιοι κήνσορες βίας γενικά και ατελείωτα.
Θέμα δεν είναι μόνο τα καμμένα γραφεία. Θέμα είναι και η κάλυψη της ΝΔ σε πολλά θέματα, και το τι πρεσβεύει η ΝΔ εν γένει.
Κατά τα άλλα, για αίματα και για εμφυλίους, η παράταξη που παραβίασε την συνθήκη της Βάρκιζας από την επομένη της υπογραφής της δεν δικαιούται να ομιλεί...

"ΚΟΥΜΜΟΥΝΙ" (08/02/2021 19:18)

@ Ανώνυμος* (06/02/2021 15:31)
Το θέμα είναι ότι η πολιτική προβολή του Τραμπ στην Ελλάδα, ναι αυτοί εισέβαλαν στο Καπιτώλιο με αδαμιαίες περιβολές, όπως είχαν κάψει το Reichstag, ναι αυτοί διεκδικούν καταδίκες σε πράξεις βίας, όταν ο Μητσοτάκης ο Β' "καταδίκασε" το ντου με νεκρούς μάλιστα στο Καπιτώλιο με σχόλιο στο twitter. Μιλάμε, ξεσκίστηκε. Μιλάμε για ΤΗΝ υποκρισία.
Βεβαίως και κυρίως και σε τοπικό επίπεδο, που καταρρίπτονται τα ρεκόρ κρουσμάτων, οι μολότωφ στα γραφεία βγάζουν την τοπική ΝΔ από το κάδρο των ευθυνών της-και για να είμαι και επίκαιρος το κάδρο των ευθυνών περιλαμβάνει και την σεξουαλική παρενόχληση έως βία λ.χ. ίδετε αντιμετώπιση της Μενδώνη εν είδει αντιπροέδρου του Εδεσσαϊκού στο θέμα Λιγνάδη, στην αρχή εμείς είπαμε ναι, μετά αυτός είπε όχι, στο τέλος αυτό ακριβώς τίποτα άλλο.

"ΚΟΥΜΜΟΥΝΙ" (08/02/2021 19:18)

Δεν θα καταδικάσω τους επιτιθέμενους για να αθωώσω τους συνεργούς, σιωπηλώς συνεργήσαντες και αποσιωπήσαντες σε δεκάδες πολιτικά ατοπήματα κι εγκλήματα λ.χ. παιδεραστία Γεωργιάδη.
Αν δεν απατώμαι, και το Κόμμα καταδίκασε την επίθεση στον Μπογδάνο, αλλά δεν ξεχνά τον χαφιεδισμό του.

@12:02 (08/02/2021 20:25)

Η ιστορία μια χαρά γράφει για τα εγκλήματα κομμουνιστών και άλλων φασιστών με αριστερό πρόσημο σε όλοκληρο τον κόσμο και βέβαια και στην Ελλάδα εδώ και δεκαετίες.
Με αυτούς που κάνουν ότι δεν τα βλέπουν απλά γελάμε και τους δίνουμε τις απαντήσεις στις εκλογές.
Αλλά το παραμυθακι τελειώνει σιγά σιγά και στη χώρα μας οπότε και ο κάθε είδους φασίστας από όπου κι αν προέρχεται θα παίρνει αυτό που του αξίζει για τις πράξεις του.
Οι δολοφόνοι και μπαχαλάκηδες αριστεροί δήθεν επαναστάτες της φακής θα έχουν τις ίδιες ποινές με όσους προέρχονται από άλλους χώρους.
Με λίγα λόγια τέρμα το πάρτι για τους αριστεροφασίστες.

"ΚΟΥΜΜΟΥΝΙ" (09/02/2021 16:31)

@ @12:02 (08/02/2021 20:25)
"Γενναίε αντιφασίστα", μήπως τυχόν λέω ρε παιδί μου, μήπως αυτοί που έριξαν τις μολότωφ αντέδρασαν στην κυβερνητική κάλυψη στον Λιγνάδη;
https://www.zougla.gr/greece/article/otan-maxerosan-ton-dimitri-lignadi
τι διαβάζω εδώ; Ελπίζω να τον θυμάστε τον Λιγνάδη...
Καλό θα είναι οι "γενναίοι αντιφασίστες" να μην ξεχνάτε την συμφωνία του Μονάχου
https://el.wikipedia.org/wiki/%CE%A3%CF%85%CE%BC%CF%86%CF%89%CE%BD%CE%AF%CE%B1_%CF%84%CE%BF%CF%85_%CE%9C%CE%BF%CE%BD%CE%AC%CF%87%CE%BF%CF%85#/media/%CE%91%CF%81%CF%87%CE%B5%CE%AF%CE%BF:MunichAgreement.jpg που προηγήθηκε του συμφώνου Ρίμπεντροπ-Μολότωφ, εκείνη ντε που πανηγύριζε ο Τσάμπερλαιν στο αεροδρόμιο

Διαμαντής Σεϊτανίδης (09/02/2021 17:22)

@16.31

Ως εδώ με την παραχάραξη της ιστορίας. Είναι ΕΝΤΕΛΩΣ ΑΛΛΟ η ΒΛΑΚΩΔΗΣ αντίληψη των Τσάμπερλεν- Νταλαντιέ περί κατευνασμού του Χίτλερ και ΕΝΤΕΛΩΣ ΑΛΛΟ η συμφωνία Ρίμπεντροπ- Μολότοφ όπου τα δυο συνεταιράκια ΣΥΜΦΩΝΗΣΑΝ ΣΤΟ ΔΙΑΜΕΛΙΣΜΟ ΤΗΣ ΠΟΛΩΝΙΑΣ και σε άλλα εγκλήματα.

Στο πρώτο βλακωδώς οι ηγέτες Αγγλίας- Γαλλίας πίστευαν ότι κατευνάζοντας τον Χίτλερ θα απέτρεπαν τον πόλεμο. Έδωαν στον ίτλερ εδάφη και οικονομικούς πόρους της Τσεχοσλοβακίας, ΑΛΛΑ ΟΙ ΙΔΙΕΣ ΔΕΝ ΚΕΡΔΙΣΑΝ ΤΙΠΟΤΑ. Μια αδιέξοδη και βλακώδη πολιτική εφάρμοζαν.

Στο δεύτερο, υπήρξε ΣΥΝΑΛΛΑΓΗ ΧΙΤΛΕΡ- ΣΤΑΛΙΝ για διαμελισμό της Πολωνίας. Κια ήταν συναλλαγή διότι ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ ΣΥΝΕΤΑΙΡΑΚΙΑ ΩΦΕΛΗΘΗΚΑΝ από τον διαμελισμό της Πολωνίας. Κέρδισε ο Χίτλερ εδάφη, κέρδισε κι ο Στάλιν. Γουίν- γουίν... (συνεχίζεται)

Διαμαντής Σεϊτανίδης (09/02/2021 17:29)

(συνέχεια)

Τι προέβλεπε η συμφωνία Ρίμπεντροπ- Μολότοφ; Η Πολωνία χωρίστηκε ανάμεσα στη Ναζιστική Γερμανία και τη Σοβιετική Ένωση. Η Φινλανδία έχασε το 10% του εδάφους της και το 12% του πληθυσμού της, η Βορειο-Ανατολική Ρουμανία καθώς και οι τρεις Βαλτικές χώρες προσαρτήθηκαν άμεσα από τη Σοβιετική Ένωση. Από έναν πληθυσμό 6 περίπου εκατομμυρίων ψυχών πάνω από 700.000 Εσθονοί, Λιθουανοί, και Λετονοί εκτοπίστηκαν. Στην Πολωνία εκτοπίστηκαν περίπου ενάμισι εκατομμύριο πολίτες. Από αυτούς πέθαναν οι 760.000. Πολλοί από αυτούς ήταν παιδιά.

Αυτή είναι η ιστορική αλήθεια. Φυσικά στους Σοβιετικούς οφείλουμε την τελική ήττα του Χίτλερ. Αλλά το 1939 ήταν συνεταίροι με ΑΜΟΙΒΑΙΟ ΟΦΕΛΟΣ.

"ΚΟΥΜΜΟΥΝΙ" (09/02/2021 17:42)

@ Διαμαντής Σεϊτανίδης (09/02/2021 17:22)
Τα περί παραχάραξης τα προσπερνώ.
Η συμφωνία του Μονάχου προέβλεπε ότι η Πολωνία θα ήταν υπό την προστασία της Μεγ. Βρετανίας.
Θυμάστε να κάνει κάτι ο Τσώρτσιλ σας όταν εισέβαλε ο Χίτλερ στην Πολωνία;
Εγώ δεν θυμάμαι. Σφύριξε κλέφτικα η Μεγάλη Βρετανία...
Όπως σφύριζε κλέφτικα από το 1941 έως και το 1943 όταν ζητούσε ο Στάλιν δεύτερο μέτωπο στην Ευρώπη.
Μετά, βέβαια, όταν άρχισε να γέρνει η πλάστιγγα άρχισαν να τρέχουν.
Δεν τα κατάφεραν, έφτασαν πρώτοι οι Σοβιετικοί και στην Βιέννη και στο Βερολίνο.
Και ζήσαμε εμείς καλά και αυτοί καλύτερα.

Διαμαντής Σεϊτανίδης (09/02/2021 18:04)

@17.42
Γιατί ρε παιδάκι μου χώνεσαι και σχολιάζεις πράγματα για τα οποία δεν έχεις γνώση; Γιατί, πες μου σε παρακαλώ; Λοιπόν, αφού δεν μου αφήνεις περιθώρια, θα σε εκθέσω. Η εισβολή του Χίτλερ στην Πολωνία έγινε τον Σεπτέμβριο του 1939. Μόλις λίγες μέρες αφού του το επέτρεψε το Σύμφωνο Ρίμπεντροπ- Μολότοφ. Και λίγο αργότερα ακολούθησε η σοβιετική εισβολή στην Πολωνία, ώστε και τα δυο συνεταιράκια του Συμφώνου Ρ-Μ να αποκομίσουν τα συμφωνηθέντα κέρδη.

Α, να μην το ξεχάσω: Ο Τσόρτσιλ ανέλαβε πρωθυπουργός τον Μάιο του 1940.

Πες για τον Βούρο τώρα και άστα τα άλλα...

"ΚΟΥΜΜΟΥΝΙ" (09/02/2021 18:25)

Διορθώνω, ο Τσάμπερλαιν.
https://el.wikipedia.org/wiki/%CE%93%CE%B5%CF%81%CE%BC%CE%B1%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CE%AE_%CE%B5%CE%B9%CF%83%CE%B2%CE%BF%CE%BB%CE%AE_%CF%83%CF%84%CE%B7%CE%BD_%CE%A0%CE%BF%CE%BB%CF%89%CE%BD%CE%AF%CE%B1
Το πιο πρόχειρο λήμμα που βρήκα, επιβεβαιώνει ότι η Αγγλία σφύριζε κλέφτικα.

"ΚΟΥΜΜΟΥΝΙ" (09/02/2021 18:33)

Για τον Λιγνάδη θα μας πει τίποτα η τοπική ΝΔ;
Ή παίζει κάλυψη;

@"ΚΟΥΜΜΟΥΝΙ" (09/02/2021 16:31) (09/02/2021 19:40)

Ακου κουμμούνι γνωρίζει καλά ολόκληρος ο πλανήτης ότι είσαστε αριστεροφασίστες και δολοφόνοι. Τις ασυναρτησίες σου να πας να τις πεις σε κάθε λαό της πρώην Σ. Ένωσης και θα σε πάρουν στο κυνήγι. Έχουν όλοι τους θρηνήσει νεκρούς στην δημοκρατία του Τσέρνομπιλ και των εξαφανισμένων αντικαθεστωτικών.
Τους είχε μπολιάσει τόσο πολύ ο κομμουνισμός με την αίσθηση του θύματος που τους κάνει το κράτος ότι γουστάρει που βλέπουν τον Πούτιν σήμερα και τον θεωρούν τον ορισμό της δημοκρατίας όσο φασιστικά κι αν κυβερνάει. Θα τους πάρει πολλά χρόνια ακόμα να κατανοήσουν τι σημαίνει πραγματική δημοκρατία.
Οι αριστεροφασίστες της Ελλάδας βέβαια δεν θα το καταλάβουν ποτέ.

Ανώνυμος* (10/02/2021 18:43)

Οι ηγέτες Αγγλίας Γαλλίας ήθελαν να "κατευνάσουν" τον Χίτλερ ....οι βλάκες!
Οι οποίοι βλάκες φρόντισαν να περιέχει κατά την δεκαετία του 30 η πολεμική μηχανη της Γερμανίας και να γίνει φόβητρο! Όταν ο Στάλιν επιζητούσε από Φινλανδία και Γαλλοαγγλους συμμαχίες εναντίον των Γερμανών δεν εύρισκε ανταπόκριση!
Όσο κατευθύνονταν προς ανατολάς εναντίον της Σοβιετικής Ένωσης ποθούσαν την βίασαν ....οι βλάκες. Όταν γύρισε εναντίον τους τότε έπαψαν να είναι βλάκες!
Το άνοιγμα του Συνεδρίου του κόμματος Εργασίας του Χίτλερ το 1936 το έκανε ένας άλλος βλάκας....ο Τσώρτσιλ!
Ασε την ιστορία! Αυτή γράφτηκε και δεν ξαναγράφεται! Οι Αμερικανοί παρατηρητές και ιστορικοι δικαίωσαν την Σ. Ε.
Στην Διαύγεια είσαι πολύ καλύτερος.

"ΚΟΥΜΜΟΥΝΙ" (11/02/2021 13:27)

@ @"ΚΟΥΜΜΟΥΝΙ" (09/02/2021 16:31) (09/02/2021 19:40)
Αυτά στους φίλους σου. Στον Ν. Γεωργιάδη, τον Λιγνάδη και τον Σπυρόπουλο.
Όχι, σε μένα.
Τραγούδα τώρα την Γ' Διεθνή για να στρώσεις.

Διαμαντής Σεϊτανίδης (11/02/2021 14:07)

@18.43

Αστερίσκε, σε κατανοώ, πίστεψέ με. Προσπαθείς να δικαιολογήσεις τα αδικαιολόγητα. Η ΕΣΣΔ ξεπάστρεψε σε συνεργασία με τον Χίτλερ την Πολωνία, αυτό είναι σοτρική αλήθεια, δεν αλλάζει. Όπως δεν αλλάζει η ιστορική θυσία των σοβιετικών κατά την εισβολή του Χίτλερ στην ΕΣΣΔ.

Τα άλλα τι τα θες; Με γνήσιες λαϊκές επαναστάσεις οι πολίτες ΟΛΩΝ των χωρών που πήγε να εφαρμοστεί το μοντέλο που και σήμερα εσύ θεωρείς σωστό, απαλλάχτηκαν από τους τύρρανους κι ως σήμερα, δεν θέλουν ούτε καν να ακουν ο,τιδήποτε τους θυμίζει εκείνη τη μαύρη περίοδο.

Θυμήσου, αστερίσκε, από ποια πλευρά έπεσε το Τείχος του Αίσχους στο Βερολίνο. Έχει αξία να θυμόμαστε από ποια πλευρά γκρεμίστηκε το τείχος, για να καταλάβουμε ποιοι θέλησαν να απαλλαγούν από την τυρρανία που τους καταδυνάστευε. Εδώ, βέβαια, συζητάμε και πάλι άλλο θέμα από αυτό της ανάρτησης, που έπρεπε ΟΛΟΙ να καταδικάσουν. Τέλος πάντων, κι αυτό είναι ενδεικτικό πολλών πραγμάτων

Αλίμονο (11/02/2021 14:17)

Η ΕΣΣΔ ξεπάστρεψε τον ναζισμό και πολέμαγε όταν οι άλλοι ήταν γατάκια. Αν κάτι ξεπάστρεψε στην Πολωνία ήταν το αίσχος του Άουσβιτς

Διαμαντής Σεϊτανίδης (11/02/2021 16:17)

@14.17
Αυτού του είδους η διαστρέβλωση στην ΚΟΒα, όχι εδώ.

"ΚΟΥΜΜΟΥΝΙ" (11/02/2021 17:43)

@ Διαμαντής Σεϊτανίδης (11/02/2021 16:17)
Κρίμα, εδώ που τα λέμε, και αν εξαιρέσετε την δική σας παρουσία, εγώ νόμιζα ότι η ιστοσελίδα σας είναι φιλόξενη για τους οπαδούς, συντρόφους και ψηφοφόρους. ΚΟΒΑ είναι κι εδώ.
Άλλωστε το λέει κι ο τίτλος της ιστοσελίδας Pravda.
Ρωτήστε τον δήμαρχο και πολλούς συνοδοιπόρους. Είμαι σίγουρος ότι σας θεωρεί κομμουνιστή.
Μπορεί να νομίζει ότι είστε κιόλας.

Διαμαντής Σεϊτανίδης (11/02/2021 20:05)

@17.43
Αμφιβάλλεις ότι είναι φιλόξενη; Ανέβηκε το σχόλιο, όπως και τα δικά σου, παρά το ότι συστηματικά αλλάζεις θέμα από αυτό της ανάρτησης. Απλώς εδώ υπάρχουν κι απαντήσεις, δεν μιλάτε μόνοι σας...

"ΚΟΥΜΜΟΥΝΙ" (12/02/2021 11:48)

Εσείς παριστάνετε τον επιθετικό με τους κομμουνιστές. Κατά βάθος όμως είστε κομμουνιστής, ρωτήστε τους παρατρεχάμενους του δημάρχου.

Διαμαντής Σεϊτανίδης (12/02/2021 13:55)

@11.48
Πολλά με έχουν πει ως τώρα, πολύ περισσότερα από όσα ίσως φαντάζεσαι. Κομμουνιστή όμως, δεν το έχω ματακούσει, για να πω την αλήθεια. Ας είναι...

ΥΓ Επιθετικός δεν είμαι ούτε αμυντικός ούτε μέσος. Λέω την άποψή μου και την τεκμηριώνω όσο και όπως μπορώ με στοιχεία. Οι οικογένειες των γονιών μου είχαν επιφανή στελέχη και στις δυο πλευρές του εμφυλίου.

Έχω αφιέρωση από θειο μου σε βιβλίο του, που πολλοί ΚΝΙτες το έχουν σαν Ευαγγέλιο -που λέει ο λόγος, καλύτερα να πω το έχουν δίπλα στο "Κεφάλαιο". Κι ούτε ξέρω σε ποια πλευρά θα ήμουν αν ζούσα στον εμφύλιο. Αλλά διαμόρφωσα πολιτική συνείδηση στη μεταπολίτευση και αυτή είναι εμπεδωμένη κι επιβεβαιωμένη. Αλλά πάντα τη θέτω υπό κρίση με βάση νέα δεδομένα. Ούτε επιθετικός, λοιπόν, ούτε αμυντικός, αλλά ούτε και "παγκίτης". Καλό σ/κ

Emile (14/02/2021 12:17)

@13:55
"ούτε ξέρω σε ποια πλευρά θα ήμουν αν ζούσα στον εμφύλιο"
"Αλλά πάντα τη θέτω υπό κρίση με βάση νέα δεδομένα"

Και μόνο γι αυτές τις δύο φράσεις......... RESPECT!!!

ανώνυμος (15/02/2021 12:08)

Εμένα μου αρέσει που χαλάτε το σάλιο σας με τα ντόπια στοκαρισμένα βλήματα που έφτυσαν οι άλλοι λαοί, αυτοί που υπέφεραν τόσα χρόνια από τον χαφιεδισμό τους.

"ΚΟΥΜΜΟΥΝΙ" (15/02/2021 12:14)

@ Διαμαντής Σεϊτανίδης (12/02/2021 13:55)
"Κι ούτε ξέρω σε ποια πλευρά θα ήμουν αν ζούσα στον εμφύλιο".
Θα ήσαστε με το πλευρό της γειτονιάς σας που έδωσε τον αγώνα κατά του ναζισμού και του φασισμού, ενάντια και στους ντόπιους δοσίλογους.
Κι όπως δεν σας αρέσει (χρησιμοποιείται η επιεικέστερη φράση, δανειζόμενος την ρήση "Η αισθητική είναι η μελλοντική ηθική") η περίπτωση (να το πω δοτού ή δοσίλογου με την κυριολεκτική έννοια) Δούρου, που φτάσατε στο σημείο να επιχειρηματολογήσετε υπέρ του Βασιλόπουλου στον δεύτερο γύρο-ναι, γιατί το μη χείρον βέλτιστον- διαβλέποντας την τοπική κατάντια, θα είσαστε με το πλευρό του λαού και στην Αθήνα και σε όλη την Ελλάδα έδωσε τη μάχη ενάντια στο φασισμό, μην υπολογίζοντας θυσίες, καριέρες κλπ.
Κι επειδή δεν αισθάνθηκα ποτέ εδώ μέσα ότι συνομιλώ είτε με έναν δοτό είτε με έναν δοσίλογο, εξακολουθώ κι εγώ (αυτοκρινόμενος) να "μουντζουρώνω" τον τοίχο σας.
Με εμάς θα είσαστε. Κι αν δεν είστε, θα έρθετε... ΚΑΤΩ Ο ΒΟΥΡΟΣ ΚΙ Ο ΦΑΣΙΣΜΟΣ.

Διαμαντής Σεϊτανίδης (15/02/2021 13:38)

@ 12.14

Εδώ δεν ξέρω εγώ, είναι δυνατό να ξέρεις εσύ; Έλα Χριστέ και Παναγιά...


@12.08

Μάχομαι για τις ιδέες μου- Είμαι πολίτης μαχόμενος, όχι πολιτικά παράλυτος

Εκτός Γραμμής (17/02/2021 11:54)

Προσπαθείτε να αναλύσετε το φαινόμενο ΕΣΣΔ με σημερινούς όρους και με σημερινή αντίληψη των πραγμάτων. Είναι αδύνατο! Επίσης είναι λάθος να συνδέετε την αποτυχία του μοντέλου ΕΣΣΔ με τον σοσιαλισμό και τον κομμουνισμό γενικότερα.
Το πρόβλημα στην ΕΣΣΔ ξεκίνησε απ' την εποχή Χρουτσώφ. Ήταν πολύ γραφειοκρατικά τα πενταετή, χωρίς ευελιξία. Όταν η άλλη πλευρά επένδυε στην ψηφιακή τεχνολογία και διαμόρφωνε την νέα ψηφιακή εποχή, στην ΕΣΣΔ έπρεπε να παράγονται εκατομμύρια Lada από χάλυβα. Και μετά ;
Μπρέζνιεφ, Αντρόποφ, Τσερνιένκο, Γκορμπατσόφ.
(Αξίζει να μελετήσει κανείς την πορεία τους).
Και κάπως έτσι επεκράτησε η αντεπανάσταση και κορυφώθηκε τη στιγμή που πρόεδρος της Ρωσίας έγινε ο μεθύστακας Γέλτσιν.
Τι το ζαλίζετε;

Ανώνυμος (17/02/2021 20:40)

@ George P. (07/02/2021 02:28)
@ @12:02 (08/02/2021 20:25)
@ ανώνυμος (15/02/2021 12:08)

Αφού βλέπεις ρε φιλαράκο ότι δεν σου δίνει κανένας καμία σημασία.
Γιατί ταλαιπωρείσαι και μπαίνεις με άλλα ονόματα αναμασώντας αφηγήματα βγαλμένα από την εποχή του Γεωργαλά με χρυσαυγίτικη φρασεολογία και αισθητική ;
Τα ίδια έκανες και σαν αεκάρας, kostas, george and the otheys guys. Γιατί σ' αρέσει να γίνεσαι ρόμπα;
Τουλάχιστον παραδειγματίσου από τον διαχειριστή της "αλήθειας" με τον οποίο έχουμε διαφορετικές απόψεις αλλά μπορούμε να συζητάμε με επιχειρήματα. Μη γίνεσαι κρετίνος συνθηματολόγος της οκάς απ' τα πανέρια της Δαπ-νουδουφουκου.

Διαμαντής Σεϊτανίδης (17/02/2021 20:58)

@11.54

Δεν διαφωνούμε και πολύ. Η ΕΣΣΔ του Στάλιν, με τα στρατόπεδα συγκέντρωσης, τα γνωστά "Γκουλαγκ", με τις διώξεις και τις εξορίες, με το τακίμιασμα με τη ναζιστική Γερμανία, με τον εξανδραποδισμό του Τρότσκι, τις μεγάλες εκκαθαρίσεις του 36-38, τις "δίκες της Μόσχας" όπου εξόντωσε όλους τους αντιπάλους του (από τον Τουχατσέφκσι έως τον Μπουχάριν), το Σύμφωνο Ρίμπεντροπ Μολότοφ, την "μυστηριώδη" εξαφάνιση δεκάδων μελών της Κεντικής Επιτροπής και του Πολιτμπιρό που -τι σύμπτωση...- είχαν άλλες απόψεις από τον Ιωσήφ Τζουγκασβίλι, το άνανδρο άδειασμα των Ελλήνων κομμουνιστών με το "σβαρνούτ", όταν τους ξεπούλησε μέσα σε λίγα λεπτά για να δώσει τα χέρια σε Τσόρτσιλ- Ρούσβελτ, ναι! Συμφωνώ. Αυτή είναι η ΕΣΣΔ. Τα ίδια λέμε...

Να περάσει ο επόμενος...

Ανώνυμος (17/02/2021 23:18)

κ. Σεϊτανίδη
Το ότι γίνεστε υπερασπιστής όλων όσων είναι και ήσαν "αντίπαλοι" της ΕΣΣΔ με ξεπερνά!
Τώρα και Τροτσκιστής! Και. αναρχικός!
Μπείτε στον κόπο να διαβάσετε τις εκθέσεις των Αμερικανών παρατηρητών στις δικες!

Στην χώρα της δυτικής ελευθερίας ετοιμάζεται ένα νομοσχέδιο για το μαντρωμα των φωτορεπόρτερ στις διαδηλώσεις και την ποινικοποίηση των τραγουδιών και των άρθρων στον τύπο!
Θα είχε μεγάλο ενδιαφέρον η άποψη σας ως καραδεξιος αντικειμενικός δημοσιογράφος!

Διαμαντής Σεϊτανίδης (17/02/2021 23:38)

@23.18
Καλωσορίζω τον επόμενο.

Αγαπητέ μου κάτι έχει μπερδέψει. Το ότι γνωρίζω την εξόντωση του Τρότσκι, δεν με κάνει τροτσκιστή, χαλάρωσε. Επίσης, επισημαίνω ότι η "απάντηση" στο σχόλιό μου είναι του τύπου "μην κοιτάς εκεί που κοιτάς, κοίτα αλλού". Ευχαρίστως να κοιτάξω μαζί σου αλλού, εκεί που θέλεις, αλλά όχι ότι θα πάψω να κοιτάζω εκεί που οι σύντροφοί σου με πήγαν -γιατί ξαναλέω η ανάρτηση είναι άσχετη με αυτό το κομμάτι του διαλόγου.

Τροτσικστής δεν είμαι και ξέρω καλά το γιατί, αν είναι αυτό που σε ενδιαφέρει. Και δεν κλείνω τα μάτια στις μαύρες τρύπες των δυτικών κυβερνήσεων. Και δεν λέω ότι πρόκειται περί παραδείσου (εσείς τα λέγατε αυτά πριν ο παράδεισός σας ξεπέσει). Λέω απλώς ότι είναι το καλύτερο από τα ως τώρα συστήματα. Μακάρι να βρεθεί κάτι ακόμα καλύτερο. (Μεταξύ μας, νομίζω ότι περισσότερο σε τσάντισε το "σβαρνούτ". Λυπάμαι αλλά είναι η πικρή αλήθεια).

Νέξτ...

Ανωνυμος (18/02/2021 04:16)

Και τι είναι τα συστήματα κυρ Διαμαντή μου για να βρεθεί καινούριο το οποίο θα σταματήσει να εκμεταλλεύονται οι λίγοι τους πολλούς;
Στην ερώτηση που σου έκανα για το νομοσχέδιο που τονώνει την ελευθερία του λόγου που δεν είχαν οι κομμουνιστές αλλά έχει ο ελεύθερος κατ εσε κόσμος .....γάργαρα;
Δεν περιμένει κανείς διαφορετική αντιμετώπιση από ....δημοκράτες!

Εκτός Γραμμής (18/02/2021 09:36)

@ Διαμαντής Σεϊτανίδης (17/02/2021 20:58)

Διαφωνούμε αγαπητέ και μάλιστα αρκετά (αν και προτιμώ το έχουμε διαφορετικές απόψεις και οπτική).
Υπερασπίζομαι ακράδαντα την περίοδο από το 1917 μέχρι την εποχή Χρουτσώφ.

Όσον αφορά το περίφημο... "σταλινικό"... "σβαρνούτ"...
Επειδή παρά τις ιδεολογικές μας διαφορές, με έχετε πείσει ότι αναζητάτε καλόπιστα την αλήθεια, υπερβαίνοντας τις «διαχωριστικές γραμμές» και είστε σεβαστός αντίπαλος και διαβασμένος (και όχι στείρος αναπαραγωγέας της δεξιάς αφήγησης σαν κάτι λιμά που κατά καιρούς εμφανίζονται στο σάϊτ σας) ξεκινώ από κάτι βασικό: Δεν είναι το ίδιο πράγμα να λες «να αναδιπλωθεί η εξέγερση στην Ελλάδα», με το να λες «να σταματήσει». (επιτρέψτε μου να συνεχίσω με 2ο σχόλιο διότι δεν χωράει και συζητάμε αν θέλετε).

Εκτός Γραμμής (18/02/2021 09:54)

(συνέχεια) Η διαφορά είναι και αντιληπτή και τεράστια. Αρκεί να μεταφέρει την φράση στις συνθήκες του εμφυλίου και να επιχειρήσει να δει τι πραγματικά σημαίνουν από πολιτική άποψη.
Με αυτό το... «να σταματήσει το αντάρτικο», έχει φτιαχτεί ολόκληρη μυθοπλασία κι έχουν ειπωθεί απίστευτες παπάτζες για τη στάση της ΕΣΣΔ πάνω στο ελληνικό ζήτημα.

Η αλήθεια είναι απλή: Ο Στάλιν, είχε ευρύτερη αντίληψη του διεθνούς συσχετισμού δυνάμεων. Έτσι, κατέληξε στο συμπέρασμα, ότι το αντάρτικο στην Ελλάδα δεν είχε πιθανότητες νίκης κατανοώντας ότι το Η.Β. και οι Η.Π.Α. που το διαδέχονταν ως ισχυρότερη δύναμη στον κόσμο, θα έκαναν τα πάντα, για να μη χάσουν τον έλεγχο της Μεσογείου (κι έκαναν τα πάντα! Μέχρι ναπάλμ έριξαν!). Είχε σαφή, ρεαλιστική και ζυγισμένη εκτίμηση του διεθνούς συσχετισμού δυνάμεων. Πρέπει να γίνει κατανοητό ότι αντιλαμβάνονταν τον ελληνικό εμφύλιο στη διεθνή διάστασή του, ως αναπόσπαστο κομμάτι της ταξικής πάλης σε παγκόσμιο επίπεδο.

"ΚΟΥΜΜΟΥΝΙ" (18/02/2021 14:58)

Διαβάζοντας γενικότερα την επικαιρότητα, λέτε αυτοί που έκαναν ό,τι έκαναν, να έριξαν τις μολότωφ για το θέμα που έχει προκύψει με τον Λιγνάδη;

ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΑΣ ΤΗΣ ΣΥΜΦΟΡΑΣ (19/02/2021 14:39)

Καλά σου γράφει ο Ανώνυμος (17/02/2021 23:18) κυρ-Διαμαντή. Υπερασπίζεσαι όσους είναι εναντίον της ΕΣΣΔ παραβλέποντας ότι ολόκληροι λαοί της Ευρώπης την λατρεύουν και αναπολούν την εποχή της ισχύος της. Οι Ουκρανοί μετά το Γολοντομόρ το 1932-33, οι Φινλανδοί, που από το 1939 αγάπησαν τόσο τους Σοβιετικούς που έδωσαν το όνομα του Μολότωφ στο γνωστό Φινλανδικής έμπνευσης κοκτέιλ, οι Πολωνοί μετά το Κατίν το 1940, οι τέως Ανατολικογερμανοί μετά κατάπνιξη της αντεπανάστασης το 1953, οι Ούγγροι επίσης μετά την κατάπνιξη της αντεπανάστασης το 1956, οι Τσεχοσλοβάκοι μετά την άνοιξη της Πράγας το 1968, κι αν ξέχασα κανέναν να με συγχωρούν οι σύντροφοι.

Διαμαντής Σεϊτανίδης (22/02/2021 15:45)

Πρώτον ζητώ συγνώμη για την καθυστέρηση του διαλόγου- εγώ ευθύνομαι που άργησα να ανεβάσω σχόλια, αλλά αυτόν τον καιρό... τέλος πάντων αφήστε τα, το "δουλεύω από απόσταση" έχει γίνει "δουλεύω νυχθημερόν". Πάμε:

@04.16
Δεν καταλαβαίνω τι λες, δεν μπορώ να σε παρακολουθήσω και δεν σου δίνω συνέντευξη για να απαντώ σε ερωτήματα. Γίνε αν θέλεις πιο συγκεκριμένος κι αν μπορώ, θα σου απαντήσω. Αλλά απαιτήσεις του τύπου "δεν απαντάς γιατί δεν είσαι δημοκράτης" κράτα τες και, όταν ανοίξουν πάλι τα καφενεία και ξαναβρεις τους φίλους σου, να τις λες σε αυτούς.

@09.54
Το ξαναέγραψα: Τα ίδια λέμε. Η σωστή ΕΣΣΔ ήταν η ΕΣΣΔ του Στάλιν. Τώρα αυτά που λες για το "σβαρνούτ" καλό είναι να τα πεις σε όσους έχασαν πατεράδες και δικούς τους, επειδή τους πούλησε ο Στάλιν "γιατί έβλεπε τον ελληνικό εμφύλιο ως αναπόσπαστο κομμάτι της ταξικής πάλης σε παγκόσμιο επίπεδο". Έτσι να τους πεις, αλλά κράτα και μια απόσταση από αυτούς, δεν ξέρεις πώς θα αντιδράσουν...

Ανώνυμος (23/02/2021 10:10)

@ 19/02/2021 14:39

Πράγματι! Της συμφοράς!
Όπως και τα αφηγήματα του Γεωργαλά που μηρυκάζεις.

Προσθέστε το σχόλιό σας

Ονοματεπώνυμο ή ψευδώνυμο  
Το e-mail σας (προαιρετικό - δεν δημοσιεύεται)  
Το σχόλιό σας

Ροή ειδήσεων

Χριστουγεννιάτικο παζάρι από το Σύλλογο Γονέων-Κηδεμόνων του 3ου Δημοτικού Νέας Φιλαδέλφειας

Αντίστροφη μέτρηση για την ανέγερση του νέου κτηρίου του ΚΑΠΗ Νέας Φιλαδέλφειας

«Στα μουγγά» έφυγε από τον ΣΥΡΙΖΑ ο Γιάννης Τζέλης

Ο επίμονος Γιάννης Τομπούλογλου

Και πάλι λόγια του αέρα από τον Γιάννη Τζέλη

Οι ψηφοφόροι αποφασίζουν οι ίδιοι πού ακριβώς βρίσκονται τα συμφέροντά τους

Ποιοι Δήμοι αυξάνουν τα δημοτικά τους τέλη

Νάχτλαντ, μια παράσταση που πραγματικά αξίζει

Άστραψε και βρόντηξε η Συμπαράταξη

Θεόδωρος Μαγκλάρας

Προσωπικά παιχνίδια Τζέλη με το γήπεδο του Αττάλου

Στην πολιτική υπάρχουν αντίπαλοι, στον υπόκοσμο εχθροί

Ένοπλη ληστεία σε τράπεζα στη Νέα Φιλαδέλφεια

Πυροβολισμοί στη Νέα Φιλαδέλφεια χθες το βράδυ- δεν υπήρξε τραυματισμός, μόνο υλικές ζημιές

Η κακοπαιγμένη παράσταση και τα μεγάλα ερωτήματα που δεν έχουν απάντηση

Η Αλήθεια Newsletter

Κάντε κλικ εδώ για να εγγραφείτε στο newsletter μας

Τελευταία σχόλια

Αντίστροφη μέτρηση για την ανέγερση του νέου κτηρίου του ΚΑΠΗ Νέας Φιλαδέλφειας
Xρήστης: ΑΚΡΟΒΟΛΙΣΤΗΣ
Θαυμάσια νέα .Καλά ρε παιδιά ? Κανείς δεν σκέφτηκε τους ''αποκεί'' ειδήμονες ? Πως θα ζήσουν τώρα βλέποντας όλα αυτά τα καλά ? Μαλλον θα πάν...

«Στα μουγγά» έφυγε από τον ΣΥΡΙΖΑ ο Γιάννης Τζέλης
Xρήστης: ΑΚΡΟΒΟΛΙΣΤΗΣ
Φίλε @09,50 ξαναδιάβασε τι έγραψα γιατί μάλλον δεν ''τόπιασες το υποννοούμενο ''.Κάνε ακόμα μία προσπάθεια.Ίσως να φανείς τώρα πιο τυχερός!!...

«Στα μουγγά» έφυγε από τον ΣΥΡΙΖΑ ο Γιάννης Τζέλης
Xρήστης: @09,50
Που διάβασες παταπανω σύγκριση Βασιλόπουλος Τζελη; Ο ένας αποστασιοποιηθηκε ως Δήμαρχος και ο άλλος ως Δ.Συμβουλος! Ο Βασιλοπουλος "αποχωρησ...

«Στα μουγγά» έφυγε από τον ΣΥΡΙΖΑ ο Γιάννης Τζέλης
Xρήστης: ΑΚΡΟΒΟΛΙΣΤΗΣ
Όχι ότι υποστηρίζω τον Βασιλόπουλο αλλά τι συγκρίνεται παραπάνω .?Ο Τζέλης με τον Βασιλόπουλο ? Για πάρτε ένα χαρτί και κάνε την μέθοδο του ...

«Στα μουγγά» έφυγε από τον ΣΥΡΙΖΑ ο Γιάννης Τζέλης
Xρήστης: ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ
Πέρασα πριν λίγο από Δεκελείας. Απόλυτη βουβαμάρα....

«Στα μουγγά» έφυγε από τον ΣΥΡΙΖΑ ο Γιάννης Τζέλης
Xρήστης: ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ
Σε άλλη βάση η συζήτηση για τον παγκόσμιο σοσιαλισμό......

«Στα μουγγά» έφυγε από τον ΣΥΡΙΖΑ ο Γιάννης Τζέλης
Xρήστης: Διότι, αυτοί είστε!
Είναι σε όλους γνωστό ότι τα ποντίκια φεύγουν πρώτα από ένα καράβι που βουλιάζει. Όταν ο Βασιλόπουλος αστασιοποιηθηκε από το Συριζα όλοι αυτ...

Και πάλι λόγια του αέρα από τον Γιάννη Τζέλη
Xρήστης: ΑΚΡΟΒΟΛΙΣΤΗΣ
Καλά ρε παιδιά γιατί ασχολείστε με αυτούς τους τύπους ? Για τον υπερεπιστήμονα ΄και πολιτική φυσιογνωμία κο Τζέλη κανένα απολυτότατα σχόλιο ...

Και πάλι λόγια του αέρα από τον Γιάννη Τζέλη
Xρήστης: ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ
Μπορεί ο κος Τζέλης να μας πει τι δημοτικά τέλη, για ποια επιφάνεια, και από ποιο χρονικό διάστημα και μετά πληρώνει δημοτικά τέλη η OPAP AR...

Ποιοι Δήμοι αυξάνουν τα δημοτικά τους τέλη
Xρήστης: marcus
Πλάκα θα έχει να προβεί η δική μας δημοτική αρχή και σε νέες αυξήσεις! Αν και θέλω να πιστεύω ότι θα πράξει το ακριβώς αντίθετο......

Άστραψε και βρόντηξε η Συμπαράταξη
Xρήστης: Μαριγουλα-Μαριγω.
marcus Ανέξοδες κορόνες ....

Νάχτλαντ, μια παράσταση που πραγματικά αξίζει
Xρήστης: Κώστας
@ μερακλης Τι σχέση έχει αυτό που στελνεις με το άρθρο; ...

Νάχτλαντ, μια παράσταση που πραγματικά αξίζει
Xρήστης: μερακλης
https://www.protothema.gr/greece/article/1555249/neo-epeisodio-opadikis-vias-xulokopisan-patera-kai-gio-sti-nea-filadelfeia/ ...

Νάχτλαντ, μια παράσταση που πραγματικά αξίζει
Xρήστης: απορία
ο πρώην δήμαρχος της πόλης μας σε ποια παράσταση παίζει μιας κι απέχει το τελευταίο διάστημα από τα δρώμενα; ...

Άστραψε και βρόντηξε η Συμπαράταξη
Xρήστης: marcus
Καλά, από τη λαϊκή συσπείρωση οτιδήποτε πέρα από όχι, θα ήταν τεράστια έκπληξη... ...

all rights reserved | developed & hosted by Jetnet ©