Παρασκευή 07.02.2025,  

Αγράμματοι κομματάνθρωποι πίσω από τις καταλήψεις σχολείων

Δημοσιεύτηκε στις 22/09/2020 στην κατηγορία Σχόλια  |  52 σχόλια

του Διαμαντή Σεϊτανίδη

 

Δεν ξέρει κανείς αν πρέπει να κουνήσει με αηδία το κεφάλι του ή να βάλει τα γέλια.

 

Πρακτικές περασμένων χρόνων, του προηγούμενου αιώνα, αναβιώνουν εν μέρει στις μέρες μας υπό τη μορφή της... κατάληψης σχολείων. 

 

Πέντε- δέκα κομματάνθρωποι, δήθεν οργανώνουν μια "συνέλευση" που ούτε απαρτίες λογαριάζει, ούτε διαφορετική φωνή επιτρέπει, κάποιοι εκμαιεύουν μια απόφαση μόνο και μόνο για να έχουν να λένε, κρατούν επίτηδες τη μεγάλη πλειοψηφία των μαθητών έξω από όλο αυτό (όχι ότι είχε και καμιά όρεξη να εμπλακεί, τα σημερινά παιδιά έχουν τα δικά τους ενδιαφέροντα) και... αρχίζουν την επαναστατική γυμναστική. 

 

Αναρτούν και μια ανακοίνωση που δείχνει καθαρά ότι την έγραψαν αγράμματοι -αφού βρίθει συντακτικών και ορθογραφικών λαθών- και αυτοί, που δεν αξιώθηκαν να μάθουν δυο κολλυβογράμματα, θέλουν να μας πείσουν ότι ξέρουν καλύτερα από τους επιστήμονες τι πρέπει να κάνουμε για τον κορονοϊό, πώς πρέπει να γίνονται τα μαθήματα, αλλά και γιατί είναι εντελώς σωστό να μπαίνει κανείς στο Πανεπιστήμιο έχοντας γράψει δύο, τέσσερα ή επτά με άριστα το 20. 

 

Κάποτε όλο αυτό το αποκρουστικό κατασκεύασμα με εξόργιζε.

 

Τώρα, απλώς με διασκεδάζει. 

 

Και ξέρετε τι σκέπτομαι; 

 

Σκέπτομαι ότι οι δεινόσαυροι εξαφανίστηκαν, ακριβώς γιατί αδυνατούσαν να προσαρμοστούν στις αλλαγές.

 

Κι αφού δεν γλίτωσαν κοτζάμ δεινόσαυροι, δεν έχουν καμιά ελπίδα να γλιτώσουν οι κομματικές σκνίπες.

 

ΥΓ. Προς ινστρούχτορες της κακιάς ώρας: Η χούντα τελείωσε το 1974 (κι όχι το 1973 αγράμματοι...) και το Τείχος του Αίσχους στο Βερολίνο έπεσε το 1989. Οριστικά και αμετάκλητα. Περαστικά σας (που δεν το βλέπω...)

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

 

Σοβαρότης μηδέν...

 

Μια νέα αντιπολίτευση δημιουργείται στο δήμο

 

Κοινή επιστολή Γούλα- Ουσταμπασίδη: Υπάρχει η «Πόλης Ενότητα»;

 

Τι με «χάλασε» στους νέους αντιδημάρχους

 

Η Πόλης Ενότητα αλληλογραφεί μεταξύ της ως... Δήμος και Ένωση Γονέων

 

Νέα σχολική χρονιά: Είναι ασφαλή τα παιδιά μας στα σχολεία;

 

Παράδειγμα προς μίμηση και για τη δική μας πόλη

 

Θρήνησε όλη η πόλη στην κηδεία του Κώστα Μελιγκώνη

 

Ο Σκακιστικός Όμιλος ΝΦ αποχαιρετά τον Νίκο Σκαλκώτα

 

Διασωληνωμένο στην εντατική το ερασιτεχνικό ποδόσφαιρο

 

Θα το τολμήσετε κύριοι της διοίκησης του δήμου;

Γράψτε την άποψή σας

H Πέμπτη φάλαγγα (22/09/2020 21:23)

ΣΥΡΙΖΑ και λοιπών αριστερών γκρουπουσκουλων ξαναχτυπά χρησιμοποιώντας ως πιόνια τους μαθητές.

ανώνυμος (23/09/2020 10:18)

@ (22/09/2020 21:23) Ντροπή να υποτιμάς τους μαθητές αποκαλώντας τους πιόνια. Έχουν περισσότερη κρίση απ' όσο νομίζεις. Μην κρίνεις εξ ιδίων.

Απορημένος Γονιός (23/09/2020 13:29)

Περιμένουμε τα ακριβή στοιχεία που να αποδεικνύουν αυτό που λέτε. Εγώ ξέρω πάντως από το σχολείο που πηγαίνει το παιδί μου, ότι τρεις μέρες τώρα ψηφίζουν κάθε μέρα και βγάζουν συντριπτικό αποτέλεσμα υπέρ της κατάληψης.

Διαμαντής Σεϊτανίδης (23/09/2020 13:33)

@13.29

Θα σας απαντήσω ως εξής: Το πρόβλημα με τους βλαμμένους, είναι πως νομίζουν ότι και οι άλλοι είναι βλαμμένοι.

Απορημένος Γονιός (23/09/2020 14:18)

Να είστε καλά κύριε Σεϊτανίδη. Ευχαριστώ για την ευπρέπεια της απάντησής σας.

Γ. Δ. (23/09/2020 15:26)

Μια χαρά τα λέει ο Διαμαντής για τα κομματόσκυλα. Δεν πρέπει να συνεχίσουμε να τους αφήνουμε να κάνουν τα σχολεία σαν τα μούτρα τους.

Διαμαντής Σεϊτανίδης (23/09/2020 19:51)

@14.18

Συ είπας... και με επιβεβαιώνεις...

Ανωνυμοεπώνυμος (24/09/2020 03:43)

@ ΔΙΑΜΑΝΤΗ

Δεν αμφισβητώ ότι η ανακοίνωση βρίθει συντακτικών και άλλων λαθών. Δεν αντιλέγω επίσης, ότι κάποιες μορφές αγώνα από αυτές που επιλέγονται στο έτος 2020 είναι παρωχημένες. Όταν έχεις στη διάθεσή σου σήμερα internet με μέσα κοινωνικής δικτύωσης και μπορείς να κάνεις ακόμα και με τη κάμερα του κινητού σου ένα σποτάκι στο youtube και να στείλεις το όποιο μήνυμά σου παντού (κυριολεκτικά), τα πανώ κι οι ντουντούκες είναι και μουσειακά και μη αποτελεσματικά. Αλίμονο στη δική μου γενιά (55άρης γαρ) που γράφαμε ανακοινώσεις σε γραφομηχανή και βγάζαμε αντίτυπα σε πολύγραφο με μεμβράνες.

Αλλά μήπως να δούμε και λίγο τα αιτήματα που είναι και η ουσία; Έχουν δίκιο ή άδικο σ' αυτά που ζητάνε τα Φιλαδελφοχαλκηδονιωτάκια των σχολείων μας;

Ανώνυμος (24/09/2020 08:01)

@ Γ. Δ. (23/09/2020 15:26)

Μήπως σε λένε Γιάννη Καλαμπόκα και είσαι από την Πάτρα ;

Προβοκάτωρ της συμφοράς ALLLLEEEERRRRTTT (24/09/2020 09:45)

@ Γ. Δ. Δεν ξέρω αν τα λέει μια χαρά ο Διαμαντής, αλλά έστω κι αν μας χωρίζει ιδεολογικοπολιτική άβυσσος και "τά χουμε πάει και τα 'χουμε φέρει" ουκ ολίγες φορές, κι όσο κι αν διαφωνώ με το άρθρο του, σίγουρα ΔΕΝ κάνει με αυτό το άρθρο αυτό που εσύ νόμιζες (στην καλή περίπτωση, της βλακείας) ή προσπαθείς να προβοκάρεις (έστω και σαν αποτυχημένος προβοκατορίσκος).

Γράφεις: «Δεν πρέπει να συνεχίσουμε να τους αφήνουμε να κάνουν τα σχολεία σαν τα μούτρα τους»

Ποιοι είστε εσείς (μιας και γράφεις σε α' πληθυντικό) ; Ποιοι είναι οι άλλοι που... "τους αφήνετε" ;
Έχεις σκεφτεί ότι με την διατύπωσή σου προτρέπεις -τρόπον τινά- σε χειροδικία, γυρνώντας μας σε σκοτεινές εποχές με καταλήψεις-ανακαταλήψεις-επανακαταλήψεις που πληρώθηκαν με αίμα το '91 στη Πάτρα, με τη δολοφονία του Τεμπονέρα; Είπαμε... Οι δεινόσαυροι εξαφανίστηκαν. Απ' όπου κι αν προέρχονται.

ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΑΣ ΤΗΣ ΣΥΜΦΟΡΑΣ (25/09/2020 07:05)

. . . .the original.
Λοιπόν ψευτοδημοκράτες της συμφοράς, διαφημιστές της ιδιωτικής εκπαίδευσης, εδώ δεν αγνοούνται απλά τα δικαιώματα της μειοψηφίας αλλά καταπατούνται τα δικαιώματα μιας ομάδας πολιτών να έχουν πρόσβαση σε υπηρεσίες που τους παρέχει το Κράτος, τις οποίες με τους φόρους που καταβάλουν ήδη ΕΧΟΥΝ ΠΛΗΡΩΣΕΙ. Αλλά αυτό, φωστήρες της πολιτικής σκέψης, είναι το λιγότερο. Δημοσιεύτηκαν τα αποτελέσματα του PISA του 2018. Πιο βαθειά απ το 2015. Τα γειτονόπουλά μας το 2018 ανέβηκαν στη θέση 40 με 466 πόντους και για πρώτη φορά πέρασαν και στα τρία γνωστικά αντικείμενα τα δικά μας παιδιά που έπεσαν στη θέση 42 με 455 πόντους. Βέβαια, εμείς είχαμε το πλεονέκτημα να έχουμε εκλέξει έναν καταληψία για πρωθυπουργό (. . .αυτό σημαίνει ότι ο 15χρονος Έλληνας μαθητής είναι σαν να έχει πάει 2,5 χρόνια λιγότερα σχολείο από τον μέσο 15χρονο μαθητή από την Σιγκαπούρη) ενώ αυτοί οι φουκαράδες έναν «παρανοϊκό δικτάτορα ».

ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΑΣ ΤΗΣ ΣΥΜΦΟΡΑΣ (25/09/2020 07:07)

.. συνέχεια..
Αυτός ο τύπος αύξησε το ποσοστό των 15χρονων που πηγαίνουν σχολείο απ το 36% του 2003 σε 73% το 2018. Τα στοιχεία είναι ελεύθερα στο διαδίκτυο κι όποιος ψάχνει βρίσκει. Μετά απ αυτά εύλογα προκύπτει ένα ερώτημα; Ποιος θα κάνει σε λίγα χρόνια κουμάντο στην ανατολική μεσόγειο; ΟΕΟ;
Υ.Γ.
1. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα του PISA τα ελληνόπουλα έχουν πρόβλημα με την κατανόηση κειμένου κι εσύ περίμενες κυρ-Διαμαντή, να μπορούν να το συντάξουν κιόλας;
2. Όταν το υπουργείο πει ότι δεν θα πληρώνονται οι καθηγητές για τις μέρες που δεν κάνουν μάθημα οι καταλήψεις θα λήξουν αμέσως.

Γερακίνα (25/09/2020 10:05)

Διαμαντή φαίνεται ότι βαδίζεις ολοταχώς για την ένταξη σου , στη δεύτερη λίστα Πέτσα.Οποιος δεν δέχεται την εικονική πραγματικότητα , χαρακτηρίζεται ανόητος κλπ.
Δυστυχώς όμως η αληθινή πραγματικότητα είναι τόσο αδίστακτη και σκληρή που στο τέλος θα παρασύρει όλους όσους ονειρεύονται ότι μπορούν να δαμάσουν ένα ολόκληρο λαό που αγωνίζεται για την διαβίωση του, την υγεία του την δημοκρατία και την αλληλεγγύη.

Διαμαντής Σεϊτανίδης (25/09/2020 11:01)

@10.05

Το πρόβλημά σου το έχουν πολλοί, δεν είσαι μόνη σου: Καταπίνεις αμάσητη την όποια κομματική προπαγάνδα, και δεν μπαίνεις στον κόπο (εκτός εάν δεν μπορείς...) να την υποβάλλεις στη βάσανο της λογικής. Θα προσπαθήσω να σε βοηθήσω, αν και δεν είμαι αισιόδοξος για την περίπτωσή σου:
1. Η λίστα Πέτσα έκανε γνωστή σε όλη την Ελλάδα τη σειρά μηνυμάτων, με την οποία η χώρα μας είχε μια από τις καλύτερες επιδόσεις στο θέμα του κορονοϊού σε όλη την Ευρώπη. Σου διαφεύγει. Γιατί;
2. Η λίστα Πέτσα βοήθησε ΕΚΑΤΟΝΤΑΔΕΣ μικρά Μέσα Ενημέρωσης της επαρχίας να μην βάλουν λουκέτο, διασώζοντας επιχειρήσεις και θέσεις εργασίας δημοσιογράφων, τεχνικών κλπ. Κι αυτό σου διαφεύγει. Γιατί;
3. Η λίστα Πέτσα ΔΕΝ μετέβαλε το χάρτη της ενημέρωσης στην Ελλάδα. Πες μου ένα Μέσο Ενημέρωσης που πριν ήταν με τον Τσίπρα και μετά τη λίστα Πέτσα γύρισε στον Μητσοτάκη. ΕΝΑ περιμένω να μου ονοματίσεις, μόνο ένα.

Συμβουλή: Μην καταπίνεις αμάσητη την όποια κομματική προπαγάνδα. Θα βαρυστομαχιάσεις.

"Γερακίνα" (25/09/2020 11:33)

Τώρα Διαμαντή πιστεύεις ότι έπεισες, παρουσιάζοντας την εικονική πραγματικότητα.
Αλήθεια μπορείς να μας γράψεις τα ποσά και τα μέσα που μοιράστηκαν τα 20 εκατομμύρια ευρώ;
Για να μάθουμε την αληθινή πραγματικότητα.
Ερώτηση κάνω !!
Δεν καταπίνονται αμασητα αυτά που γράφεις !!!

Γερακίνα (25/09/2020 11:53)

Και επειδή βλέπω μια διάθεση να πετάξεις την μπάλα στην εξέδρα, θα ήθελα και τις απαντήσεις σου, στα αιτήματα των μαθητών που πραγματοποιουν καταλήψεις στα σχολεία, με την συμμετοχή και συμπαράσταση, καθηγητών, δασκάλων, αλλά και γονιών, είναι "παλαιοκομματικές" πρακτικές ή αφορά τη μόρφωση τους και την υγεία ολόκληρης της μαθητικής κοινότητας και γενικότερα τις κοινωνίας ;;;
Δεκαπέντε μαθητές ανά τάξη.
Προσλήψεις Δασκάλων - Καθηγητών.
Προσλήψεις προσωπικού καθαριότητας.
Παρακαλώ περιμένω απαντήσεις, όχι υπεκφυγές και όχι αμασητα λόγια !!!

Ανώνυμος (25/09/2020 12:38)

@ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΑΣ ΤΗΣ ΣΥΜΦΟΡΑΣ (25/09/2020 07:05)
Έτσι όπως τα λες. Μπράβο! Ευτυχώς! Πάει ο καταληψίας! Τώρα έχουμε πρωθυπουργό άνθρωπο που έχει εργαστεί πολύ σκληρά στη ζωή του. Έναν μπαρουτοκαπνισμένο στο μεροκάματο!
Αλήθεια! Δεν μας είπες που εργάστηκες(?) κι εσύ στη ζωή σου. Μη μου πεις ότι είσαι κι εσύ σαν κάτι νεοφιλελέδια που κατηγορούν το δημόσιο αλλά σιτίζονται μόνιμα από το κράτος. Αλήθεια! Ήσουν στον ιδιωτικό τομέα ή σε διόρισε κάνας βουλευτής της ΕΡΕ χωρίς διαγωνισμό σε καμιά τράπεζα ή κάνα ΙΚΑ.

Ανωνυμος* (25/09/2020 13:59)

Με τα 20 εκατ φτιάχνεις 570 ΜΕΘ!
Παράξενες προτεραιότητες στηρίζετε κ. Σεϊτανίδη!

Διαμαντής Σεϊτανίδης (25/09/2020 18:59)

@Γερακίνα
Είπες τη μια μπαρούφα για τη λίστα Πέτσα, σε ρώτησα κάτι, έκανες πως δεν το διάβασες. Δεν ήρθε, φαίνεται, η γραμμή ακόμα. Δεύτερη μπαρούφα σου. Η κυβέρνηση έχει δώσει στη δημοσιότητα τη λίστα Πέτσα. Τι θέλεις να σου γράψω εγώ; Ούτε αυτό δεν ξέρεις, κι όμως προσπαθείς να δημιουργήσεις εντυπώσεις. Τρίτον δεν είναι 20 εκατομμύρια. Ούτε αυτό το ξέρεις. Δηλαδή ένα θέμα το οποίο αγνοείς πλήρως, το θέτεις ως "επιχείρημα" και όταν σου παρουσιάζω την αλήθεια, κάνεις τον ψόφιο κοριό. Πες μου, ξαναρωτώ, ΕΝΑ μέσο ενημέρωσης που άλλαξε στάση μετά τη λίστα Πέτσα κι από ατνιπολίτευόμενο έγινε φιλοκυβερνητικό. Ντουμπουντρούμ, Γερακίνα, τα βραχιόλια σου βροντούν...

Συνεχίζεται...

Διαμαντής Σεϊτανίδης (25/09/2020 19:02)

...συνέχεια

Επίσης, με υποτιμάς. Όχι ότι με πειράζει, αλλά να, το αναφέρω. Με υποτιμάς. Λες και δεν ξέρω πώς "δημιουργούνται" τα αιτήματα μέσα σε συγκεκριμένα κομματικά γραφεία και μετά προβάλλονται ως δήθεν "αιτήματα" των μαθητών. ΑΣΦΑΛΩΣ και ορισμένοι από τους καταληψίες (λιγότεροι από όσοι πιστεύεις) δεν προσέρχονται στις καταλήψεις από κομματική εντολή, αλλά από διάθεση να διεκδικήσουν για το καλό των σχολείων και της Παιδείας. Αυτό όμως ΔΕΝ αλλάζει την πραγματικότητα ότι οι καταλήψεις είναι ΥΠΟΚΙΝΟΥΜΕΝΕΣ.

Σε ρωτώ: Δεν σου κάνει εντύπωση ότι οι καταλήψεις γίνονται φέτος ΠΡΙΝ καν υπάρξουν εκλογές στις μαθητικές κοινότητες και εκλεγούν τα 15μελή; Ποιοι "ανέλαβαν" εξ ονόματος των μαθητών, ΧΩΡΙΣ εντολή των μαθητών, να οργανώσουν "συνελεύσεις" και να αποφασίσουν, δήθεν, καταλήψεις; Γιατί πρώτα δεν εξελέγησαν 15μελή; γιατί το κόμμα (ένα είναι το κόμμα...) ΔΕΝ μπορεί να περιμένει. Θέλει ΤΩΡΑ την ανακατωσούρα. Απλά πράγματα...

Διαμαντής Σεϊτανίδης (25/09/2020 19:03)

@13.59
Ωπ! Καλώς τον ινστρούχτορα. Με είδες λαύρο κι είπες να παρέμβεις. Η σημερινή κυβέρνηση παρέλαβε πέρυσι 570 ΜΕΘ, τώρα τις έχει κάνεις 900 και ως το τέλος του χρόνου θα τις έχει κάνει 1200.

"Μπάζει" η γραμμή, αστερίσκε, μπάζει...

Γερακίνα (25/09/2020 21:34)

Διαμαντή μου μπράβο σου !!!
Μπαίνεις με το σπαθί σου στην επόμενη λίστα Πέτσα.
Τώρα όλα αυτά που μου αραδιασες ως απάντηση πιστεύεις ότι είναι και επιχειρήματα που πείθουν, τότε σ' αφήνω να αιωρείσαι στον διαστημικό χώρο της πραγματικότητας που έχεις πείσει τον εαυτό σου να υπηρετεί !!
Πάντως γνωρίζεις πολύ καλά ότι μυνήματα, σποτ κλπ, που υπηρετούν το Δημόσιο συμφέρον, υποχρεούται να μεταδίδονται ΔΩΡΕΑΝ, πληρώνοντας μόνο το κόστος παραγωγής.
Εξάλλου πόσα μέσα επέστρεψαν τα χρήματα ;;
Είπαμε η κανονική πραγματικότητα γκρεμίζει την εικονική στα τάρταρα της ανυποληψίας ._
Τέρμα το σανό Διαμαντή !!!

Διαμαντής Σεϊτανίδης (25/09/2020 22:12)

@21.34
Αυτά ακριβώς που γράφεις, τα έγραψες και πιο πάνω. Τι έγινε; Δεν έφτασε νέα "γραμμή";

Πολιτικά απολιθώματα του 20ού αιώνα...

Αναγνώστης (26/09/2020 10:35)

Το Σουηδικό μοντέλο διαχείρισης της κρίσης του covid19 ήταν απείρως καλύτερο από το δικό μας. Στα ίδια επίπεδα κρουσμάτων, χωρίς λεφτά σε ΜΜΕ, χωρίς lockdown, χωρίς κλειστά σχολεία. Αφήστε λοιπόν την κυβερνητική προπαγάνδα κατά μέρος γιατί η αυτή είναι που μπάζει από παντού. Όσο για τα ΜΜΕ, δεν καταλαβαινω γιατί πρέπει να τα συντηρούν οι κυβερνήσεις με τα λεφτά μας. Ελεύθερη αγορά έχουμε. Ας κάνουν το προϊόν τους αξιόπιστο κι ας αποκτήσουν αναγνωστικό κοινό ικανό να τα κάνει να απευθυνθούν στις διαφημιστικό εταιρείες.

Διαμαντής Σεϊτανίδης (26/09/2020 13:16)

@10.35

Δεν είναι έτσι. Ελλάδα και Σουηδία δεν είναι συγκρίσιμες χώρες. Όλοι λένε ότι ο ιός διασπείρεται σε πρώτο χρόνο από την οικογένεια. Λοιπόν η Σουηδία έχει 50% μονογονεϊκές οικογένεις (δυο ατόμων) η Ελλάδα μόλις 8%. Στη Σουηδία τα παιδιά φεύγουν από το σπίτι στα 18-20, στην Ελλάδα όχι. Στη Σουηδία υπάρχει μεγάλη διασπορά πληθυσμού, στην Ελλάδα το 60% του συνολικού πληθυσμού είναι στοιβαγμένο στο Λεκανοπέδιο. Δεν είναι χαζές οι άλλες κυβερνήσεις που δεν υιοθετούν το μοντέλο της Σουηδίας. Οι κοινωνίες δεν είναι συγκρίσιμες, ούτε ένα μοντέλο μπορεί να μεταφέρεται (copy- paste) από τη μια κοινωνία στην άλλη.

Γενικότερα θέλω να πω με αφορμή το ενδιαφέρον σχόλιό σου, ότι τα προβλήματα του 21ου αιώνα είναι πολύ πιο σύνθετα, πιο πολυεπίπεδα από παλαιότερα. Δεν είναι όλα προφανή. Χρειαζεται έρευνα και γνώση για να στηρίξεις μια θέση, εάν μιλάμε για αντιπαράθεση επιχειρημάτων. Ως γενική μου διαπίστωση το λέω.

Ανώνυμος (26/09/2020 14:58)

Οι πεζοδρομιακοί τσαμπουκάδες ένα ''αποτέλεσμα'' έχουν. Μια άλλη υπουργική απόφαση, η οποία θα θεωρηθεί ''νίκη'' των μαθητών και δεν θα αντέξει στο χρόνο.Οι καταλήψεις στα σχολεία είναι μια πλάκα. Μια σκέτη πλάκα. Ασόβαρος είναι όποιος παίρνει στα σοβαρά αυτή την αστεία ιστορία. Που φτάνει τα όρια του γελοίου αν οι μαθητές στα σοβαρά κάνουν την πλάκα τους με τις καταλήψεις.Δεν στέκεται... διάλογος για τις καταλήψεις και τις κάθε είδους εκδηλώσεις διαμαρτυρίας με όποια αιτήματα, τα οποία βγαίνουν στον αέρα με συνθήματα, απλά για να δικαιολογήσουν την παράσταση.
Για κλωτσές είναι κάθε κυβέρνηση αν δείχνει.... κατανόηση και αποδέχεται τον τραμπουκισμό των καταλήψεων. Όπως για κλωτσές και μάπες είναι κάθε αντιπολίτευση και οι γονείς που... συμπαραστέκονται στα... αγωνιζόμενα βλαστάρια τους.

Ανωνυμος* (26/09/2020 19:34)

Τουλάχιστον κ. Σεϊτανίδη όλοι ξέρουν ότι η δική μου "γραμμή" το πολυ πολύ να βρει υποστηρικτές που συγκαταβατικα θα συμφωνήσουν χωρίς εγώ να έχω κάποιο προσωπικό όφελος!
Η δική σου "γραμμή" σε βάζει στην λίστα με όλα τα προσωπικά οφέλη! Χρήμα , ίσως και δουλειές πολλές με τους υπόλοιπους συντρόφους σου στην λίστα!
Έχουμε κάνει τις επιλογές μας!
Εγώ με την κοινωνία και για όλους , εσύ με το κεφάλαιο και την πάρτη σου!
Υ.Γ. Πολιτικό απολίθωμα είσαι εσύ! Τον αντικομμουνισμό που ξερνάς τον ξερνούσαν οι οπαδόί του Μεταξά πριν 80-90 χρόνια!
Υ.Γ.1.Κατα ομολογία των αρμοδίων οι ΜΕΘ έχουν αυξηθεί όσο αυξήθηκαν οι νοσηλευτές και οι γιατροί με τις 6200 προσλήψεις και τα νέα λεωφορεία που κυκλοφορούν !
Δηλαδή καμμία αύξηση ΜΕΘ καμμία πρόσληψη κανένα λεωφορείο!
Ξαναπροσπάθησε! Θα γλύψεις και εσύ κάποιο κοκκαλακι!

Διαμαντής Σεϊτανίδης (27/09/2020 12:14)

Νευράκια, βλέπω, ινστρούχτορα, και απώλεια ψυχραιμίας. Έτσι, δείχνεις το πραγματικό σου πρόσωπο που τίποτα δεν έχει να ζηλέψει από εκείνο του Αδόλφου, με τον οποίο άλλωστε τακιμιάσατε το 1939, μετά πλακωθήκατε και αν ο ναζισμός επιβίωνε, καθόλου δεν αποκλείεται να ξανατακιμιάζατε....

Έτσι, λοιπόν. Οι δικές σου απόψεις είναι «ανιδιοτελείς» ενώ οι δικές μου, που είχα το... θράσος να είναι διαφορετικές από τις δικές σου, δείχνουν ότι «τα πιάνω», ότι «κάνω δουλειές» και τα ρέστα. Εσύ, λες, είσαι «με την κοινωνία» κι ας σε απορρίπτει πάλι, και πάλι και πάλι αυτή η κοινωνία και στους δρόμους, και στις κάλπες και παντού. Εσύ ίσως φαντασιώνεσαι ότι είσαι με την κοινωνία, το βέβαιο είναι ότι διαχρονικά η ελληνική κοινωνία αποδεικνύει με κάθε τρόπο ότι αρνείται να είναι μαζί σου. Ευτυχώς για την Ελλάδα...

Συνεχίζεται...

Διαμαντής Σεϊτανίδης (27/09/2020 12:15)

...συνέχεια του προηγουμένου

Μια φορά δοκιμάσατε να ξεφύγετε από το περιθώριο, γι αυτό χρειάστηκε η Ελλάδα να υποστεί έναν αιματηρό εμφύλιο, κι όταν υπήρχε πιθανότητα να τον κερδίσετε, το αφεντικό σας ο Στάλιν έκανε τα δικά του deals και σας «έδωσε στεγνά», σας τράβηξε το χαλί, σας πούλησε ρε παιδί μου, πώς το λένε, πούλησε και τους αγνούς αγωνιστές του Δημοκρατικού Στρατού που έδιναν τη ζωή τους για τα «πιστεύω» τους, και τους αρχηγούς σας πούλησε και όλους σας.

Εκτοτε, φίλε μου ινστρούχτορα, κινείστε μονίμως στο πολιτικό και κοινωνικό περιθώριο.

Σε συμπονώ, αναμφίβολα, αλλά δεν θα σου επιτρέπω να διαστρέφεις την πραγματικότητα.

Συνεχίζεται...

Διαμαντής Σεϊτανίδης (27/09/2020 12:21)

...συνέχεια του προηγουμένου

Τον αντικομμουνισμό που, όπως λες «ξερνάω», τον «ξερνάνε» και ΟΛΟΙ οι λαοί που απαλλάχτηκαν από αυτόν μετά από αυθεντικές λαϊκές εξεγέρσεις εναντίον ενός απάνθρωπου, ολοκληρωτικού καθεστώτος.

Πήγαινε στην Πολωνία και μίλησέ τους για κομμουνισμό.

Τράβα στην Τσεχία, την Ουγγαρία, τη Σλοβακία…

Αν αυτά σου πέφτουν μακριά, κάνε μια βόλτα στα Βαλκάνια.

Παντού οι πολίτες αυτών των σωρών ακούνε «κομμουνισμό» και το βάζουν στα πόδια.

Άσε τον Μεταξά πριν 80 χρόνια και πήγαινε στον Πολωνό, τον Τσέχο, τον Βούλγαρο και τον Ρουμάνο του σήμερα.

Εκεί θα δεις την χρεοκοπία αυτού που ακόμα απολιθώματα σαν κι εσένα υποστηρίζουν.

Τέλος για τις ΜΕΘ λες χοντρά ψέματα, όπως κάνετε πάντα: Διαστρέφετε την πραγματικότητα.

Οι ΜΕΘ στην Ελλάδα έχουν φτάσει τις 900 σήμερα και θα είναι 1200 μέχρι το τέλος της χρονιάς.

Περαστικά (δύσκολο, πολύ δύσκολο...).-

Λίγα λέτε... 2000 ΜΕΘ και βάλε...!!! (27/09/2020 14:11)

Προφανώς εχουν αυξηθεί εντυπωσιακά οι ΜΕΘ γιατί βρήκαμε πιο πρωτότυπο τρόπο να τις μετράμε!
Όχι σαν τους... Μαδούρους, που τις μέτραγαν με τα κρεβάτια. Έχουμε και λέμε λοιπόν...
Παίρνουμε τις ΜΕΘ που άφησε ο ΣΥΡΙΖΑ. Προσθέτουμε τις ΜΕΘ των ιδιωτικών νοσοκομείων και βγαίνουν πανω από 1.000. Τα κενά κρεβάτια βεβαίως στην Αττική είναι 28, αλλά αυτά είναι... λεπτομέρειες!
Αν υπολογίσουμε μάλιστα και τις ΜΕΘ που παραμένουν κλειστές επειδή δεν προσλαμβάνουν προσωπικό να τις τρέξει, βγαίνουν τουλάχιστον 1.100.

Διαμαντής Σεϊτανίδης (27/09/2020 14:37)

@14.11

Δεν πρόκειται εδώ να κάνω αναπαραγωγή της πολιτικής αντιπαράθεσης στη Βουλή.

Άσε το φτηνό χιούμορ και την ειρωνεία της δεκάρας και πες μας αν θέλεις πόσα κρεβάτια άφησε ο ΣΥΡΙΖΑ, πόσα είναι τώρα, πόσα θα είναι ως το τέλος της χρονιάς και πώς προέκυψαν οι αυξήσεις. Πόσες προσλήψεις έγιναν στην υγεία και πόσες έχουν εξαγγελθεί να γίνουν.

Στοιχεία φέρε, όχι εντυπώσεις.

Γράψε τα εδώ και θα ανέβουν αμέσως.

Είρων με φτηνό χιουμορ (27/09/2020 15:07)

Έχετε δίκιο. ΘΑ γινουν προσλήψεις για τις ΜΕΘ που δεν έχουν προσωπικό (αλλά προσμετρώνται ως ΜΕΘ) . Μάλλον περιμένουν να περάσει ο Θεοδωρικάκος το... τεστ προσωπικότητας στον ΑΣΕΠ για να πάρουν αυτούς που πρέπει. Μην πάρουν τίποτα εξειδικευμένο προσωπικό που δεν ταιριάζει το ταμπεραμέντο του με τη δουλειά. Δεν θα είναι σωστό.

Διαμαντής Σεϊτανίδης (27/09/2020 16:51)

@15.07

Ρώτησα να πεις και πόσες ΕΓΙΝΑΝ. Αλλά εσύ αυτό το "ξέχασες".

Θα έλεγα "ντροπή" αν είχα να κάνω με σοβαρό συνομιλητή.

Αλλά δεν έχω...

Διαμαντής Σεϊτανίδης (27/09/2020 16:54)

@Αδημοσίευτον αστερίσκο

Σχόλιο με βρισιές, (όπως σου έμαθαν στο σπίτι σου προφανώς), εδώ δεν ανεβαίνει εκτός αν αποκαλύψεις ποιος με βρίζει, ώστε να σε στείλω στα δικαστήρια.

Άντε να χαθείς, σκουλήκι...

Ανωνυμος* (27/09/2020 17:13)

Κατάλαβες γιατί σε φτύνουν όλοι!
Δεν σε πείραξε τίποτα διότι στον βωμό της κονομας είσαι παχύδερμο!
Ο Σαμαράς σε πόνεσε! Πολύ όμως!
Δεν έχεις καταλάβει ότι σε μάθανε πια μετά από τόσα χρόνια!
Ανίκανος για οτιδήποτε!

Είρων και με φτηνό χιούμορ (1) (27/09/2020 19:07)

Κε Σεϊτανίδη, μπορεί να είμαι "είρων" και με "φτηνό χιούμορ" αλλά εύκολα διαπιστώνει ο οποιοσδήποτε αναγνώστης σας ότι δεν κατέφυγα σε προσβολές και χαρακτηρισμούς, όπως εσείς... Πάμε παρακάτω λοιπόν με στοιχεία, αν κι εγώ δεν έχω την δυνατότητα να γράψω μεγάλο κείμενο λόγο της περιορισμένης σας φόρμας σχολίων· γι' αυτό και θα γράψω το σχόλιό μου σε συνέχειες...

Αν βγείτε από τα τηλεοπτικά studio στο Μαρούσι και κάνετε ένα ρεπορτάζ στη γειτονική μας Νέα Ιωνία και συγκεκριμένα στο «Αγία Όλγα», θα μάθετε ότι τον Μάρτιο ετοίμασαν μια απομονωμένη κλινική για Covid19 (με απευθείας ανάθεση και χωρίς να ξέρει κανείς πόσα δαπανήθηκαν!) εκεί που βρίσκονταν η Ορθοπεδική, προκειμένου να δημιουργηθούν 29 κρεβάτια ΜΕΘ.

Ο σχεδιασμός άλλαξε (!) τον Σεπτέμβριο και ξαναμετακόμισε η Ορθοπεδική στον χώρο όπου έγιναν οι μετατροπές και αποφασίστηκε να διατεθούν 10 κρεβάτια από τα 33 της Β’ Παθολογικής.

Είρων και με φτηνό χιούμορ (2) (27/09/2020 19:12)

Σημειωτέον ότι στον χώρο της κλινικής φιλοξενούνται ήδη 7 επιβεβαιωμένα περιστατικά Covid19, στους 4 από τους 12 θαλάμους, ενώ δεν έχει γίνει κάποια ενδεδειγμένη διαδικασία προκειμένου να διαφυλαχθεί η υγεία των εργαζομένων και των υπολοίπων ασθενών. Αποτέλεσμα είναι να έχει νοσήσει ήδη μια νοσηλεύτρια προκαλώντας ανασφάλεια σε όλους τους εργαζόμενους και τους ασθενείς της κλινικής και του νοσοκομείου.

Ο "σχεδιασμός" του "βλέποντας και κάνοντας" αποτυπώνεται στην τελευταία απόφαση της διοίκησης, όπου λόγω της πληρότητας περιστατικών μετατρέπεται όλη η Β’ Παθολογική για τις ανάγκες νοσηλείας ασθενών και ύποπτων περιστατικών Covid19.
Ο διοικητής του νοσοκομείου σε ερώτημα του Συλλόγου Εργαζομένων απάντησε ότι του το πρότειναν οι επιστήμονες, όμως, όταν πήγε ο Σύλλογος στους επιστήμονες της Επιτροπής Λοιμώξεων του νοσοκομείου, αυτή απάντησαν ότι «εμείς εισηγήσεις κάνουμε» κι ότι «η απόφαση είναι του διοικητή».

Είρων και με φτηνό χιούμορ (3) (27/09/2020 19:18)

Αξίζει να σημειωθεί ότι στον χώρο της Β’ Παθολογικής δεν έγινε καμία διεργασία για τη διασφάλιση, σύμφωνα με τις προδιαγραφές ασφαλείας του προσωπικού, αλλά και των υπόλοιπων (εκτός Covid19) ασθενών και από την προηγούμενη Δευτέρα συνυπάρχουν ασθενείς με Covid19 μαζί με ύποπτα περιστατικά, που σύμφωνα με καταγγελίες καταλαμβάνουν κι άλλους θαλάμους της κλινικής.
Ούτε λόγος βέβαια για ενίσχυση του νοσοκομείου με νέο προσωπικό !!!

Αυτά λοιπόν κ. Σεϊτανίδη, μιας και θέλατε στοιχεία με τόσο επίμονο τρόπο. Κι αυτά μόλις για ένα νοσοκομείο που βρίσκεται και δίπλα μας.
Ο διπλασιασμός των κρεβατιών ΜΕΘ, για τον οποίο πανηγυρίζει και αυτοθαυμάζεται η κυβέρνηση, αποδεικνύεται φύκια για μεταξωτές κορδέλες. Εκτός αν η Ομοσπονδία Ενώσεων Νοσοκομειακών Γιατρών Ελλάδας που τα λέει, είναι κι αυτή... υποκινούμενη όπως οι μαθητές των σχολείων μας.

Διαμαντής Σεϊτανίδης (27/09/2020 21:15)

@17.13

Ένα και το αυτό με τον Χίτλερ. Αδέλφια... Όποιον έχει διαφορετική γνώμη, πολύ θα θέλατε να τον στείλετε στον υπόμονο (όταν δεν μπορείτε να τον στείλετε στα γκουλάγκ).

Ύβρεις, υπεράσπιση της ακροδεξιάς, προσπάθεια προσωπικής αποδόμησης. Αυτή είναι η "πολιτική" των φασιστών τύπου "αστερίσκου".

Αστερίσκε εκπροσωπείς ότι πιο χυδαίο στην δημόσια ζωή.

Εσύ σίγουρα όχι, αλλα οι δικοί σου δεν μπορεί παρά να ντρέπονται για σένα.

Και πολλοί σύντροφοί σου, ασφαλώς.

Για λύπηση...

Διαμαντής Σεϊτανίδης (27/09/2020 21:21)

@ Είρων...

Μα ούτε τα στοιχειώδη, αγαπητέ; Τι θα πει "κανείς δεν ξέρει πόσα ξόδεψαν"; Δεν σας έχει μιλήσει κανείς για τη "Διαύγεια"; Εκεί είναι όλα, μα όλα!

Κατά τα λοιπά περιγράφετε μια εικόνα που -αναμφίβολα- γνωρίζετε από πρώτο χέρι. Κανείς δεν είπε ότι ο κορονοϊός δεν δημιουργεί προβλήματα. Έχω πει επανειλημμένως ότι την αρρώστεια αυτή ΔΕΝ τη γνωρίζουμε επαρκώς, γι αυτό και ΚΑΜΙΑ ΧΩΡΑ δεν μπορεί να κάνει σχεδιασμό, καθώς καθημερινά προκύπτουν νέα επιδημιολογικά δεδομένα που οδηγούν σε αναθεώρηση αποφάσεων.

Αυτό που γίνεται στην Ελλάδα γίνεται σε όλη την Ευρώπη. Εάν θέλετε να μας πείτε ότι όλες οι ευρωπαϊκές κυβερνήσεις είναι "ανίκανες" να αντιμετωπίσουν τον ιό, πείτε το καθαρά.

Τον ιό αυτό ΤΩΡΑ τον μαθαίνουμε. Κι είναι φτηνιάρικο να τον κλείνετε μέσα σε στενά αντιπολιτευτικά τσιτάτα. Δείτε τι γίνεται σε όη την Ευρώπη. Εμείς εδώ, είμαστε καλύτερα.

Διαμαντής Σεϊτανίδης (28/09/2020 02:02)

@Αστερίσκο

Πες αλεύρι... Ο Στάλιν σε γυρεύει...

Ανώνυμος (28/09/2020 10:03)

Αγαπητέ Διαμαντή τις τελευταίες ημέρες προέκυψες full φιλοκυβερνητικός και δικαίωμά σου. Ωστόσο, η ύφεση ήρθε πριν τον κορονοϊό. Τα δώρα στην μεσαία τάξη αναβλήθηκαν. Το "επιτελικό" κράτος κατέρρευσε και ο Κυριάκος (το αουτσάιντερ που έγινε πρόεδρος της ΝΔ και μετά πρωθυπουργός) είναι πια απλά ένας ακόμα Μητσοτάκης. Ο πρωθυπουργός... "με πυγμή", ο... "μεταρρυθμιστής", ο... "Μωυσής" που... θα μας οδηγούσε στη Γη της Επαγγελίας, με... "καλές δουλειές για όλους" βρίσκεται ήδη απέναντι σε αναπόφευκτη κοινωνική διαμαρτυρία κυρίως από τους ψηφοφόρους του. Και βεβαίως ο covid-19 δεν θα είναι για πολύ ακόμα το άλλοθι της γενικευμένης αποτυχίας. Από την άλλη έχουμε ένα ΣΥΡΙΖΑ με υπαρξιακά διλήμματα και πολιτική νωθρότητα με αποτέλεσμα το παράδοξο να πέφτει σε δημοτικότητα η κυβέρνηση, αλλά να μην ανεβαίνει η αντιπολίτευση. Κι επειδή όπως έχεις γράψει κι εσύ, η φύση (όπως και η πολιτική) απεχθάνεται το κενό, υποψιάζομαι ότι σύντομα θα προκύψουν νέα κόμματα που θα αντικαταστήσουν τα υπάρχοντα.

Κακεντρεχής (28/09/2020 10:51)

Μαθητές έξω από το σχολείο χασκογελούν για το κατόρθωμα τους να βάλουν λουκέτο εν είδει επαναστατικού μανιφέστου. Αυτά από μια γενιά που ξημεροβραδιάζεται στο φέισμπουκ.
''Γιατί κλείσατε το σχολείο;'' ''Εεεεεε (μακρόσυρτο), δεν ξέρω.... ''.
Και να σου πάλι γέλια!!!
Γνωστή μου nail artist (νυχού δηλαδή) μου έλεγε τις προάλλες πως οι καλύτερες πελάτισσες της είναι πλέον τα 15χρονα. ''Για να ξύνονται καλύτερα'' σκέφτηκα ο κακεντρεχής.

ΠΡΟΣ SYRI-ZAIOUS (28/09/2020 14:24)

Στο σπίτι του κρεμασμένου είναι προτιμότερο μην μιλάτε για σχοινί. Προτού ξαναμιλήσετε για ακροδεξιά και άλλα τέτοια συγκινητικά και επαναστατικά να καταλάβετε ότι ξεκαρδίζεται ο ελληνικός λαός με την αστεία εικόνα του «αριστερού» κόμματος που κυβέρνησε παρέα με την ακροδεξιά για τεσσεράμισι χρόνια και τώρα ψάχνει να βρει τι είναι και που πάει. Ο Τσίπρας προσωπικά μπορεί να κράτησε τον SYRIZA σε αξιοπρεπή ποσοστά αλλά είναι πολύ εύκολος αντίπαλος για τον Κυριάκο Μητσοτάκη. Το μόνο που του έχει μείνει είναι να προσπαθεί να δημιουργήσει ένα αυστηρά προσωπικό κόμμα για να αντιμετωπίσει τους κραδασμούς μετά από την επόμενη ήττα. Όσοι μάλιστα πιστεύετε σε επανιδρύσεις, ευρείες προοδευτικές παρατάξεις και σύγχρονες κεντροαριστερές, καλύτερα να γυρίσετε πλευρό πριν να αισθανθείτε άσχημα για τις ευγενείς αυταπάτες σας.

Γερακίνα (28/09/2020 22:56)

@ΠΡΟΣ SYRI - ZAIOYS
Πολύ ζόρι φαίνεται ότι τραβάς φίλε μου και δεν σ' αφήνει να χαρείς την εικονική πραγματικότητα που έχεις χρόνια στο μυαλό σου.
Βλέπεις ότι έρχεται μπούφλα κατακεφαλα και προσπαθείς να δώσεις ελπίδες στον εαυτό σου.
Άσε τις αμπελοφιλοσοφιες σου, βολεύψου στη τρύπα και μην ασχολείσαι με τον ΣΥΡΙΖΑ.
Πρόσεχε λοιπόν το πώς κοιμάσαι και ήρεμα στον ύπνο σου, όχι άσχημα όνειρα σε πειράζουν !!!

Μόνο ΠΑΣΟΚ. (28/09/2020 23:39)

@ 28/09/2020 14:24. Ναι πασοκε μου. Ο. Τι πεις. Φώφη δαγκωτό την άλλη φορά για να έρθει επιτέλους ο σοζιαλιζμοζ. Κι η ΑΛΛΑΓΉ.

ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΑΣ Τ ΗΣ ΣΥΜΦΟΡΑΣ (29/09/2020 06:30)

@25/09/ 12:38 Στην οικογενεια μου κάνεις δεν διορίστηκε πουθενά από κανέναν. Με μπερδεύεις με τα συντροφια σου. Πυροβολώντας στον αέρα ψάρι δεν τρως. Οι προσωπικές ωστόσο επιθέσεις προσδιοριζουν την ποιότητα της κριτικής που μπορείς να ασκήσεις.

Γερακίνα (29/09/2020 20:03)

Λοιπόν για να συνεχίσουμε τον διάλογο, θα πρέπει να μου γράψεις. Πρωί κάτι για την πολιτική που εφαι η Ν.Δ και δεύτερο τη γνώμη σου γιατί δεν ψηφίσατε την απλή αναλογική ;;
Τώρα τα περί "προβοκάτορα" και διορισμούς ελπίζω να καταλαβαίνεις ότι εκτίθεσαι ανεπανόρθωτα !!!! Ελπίζω !!!

@(24/09/2020 09:45) (30/09/2020 15:26)

Θα σου απαντήσω ποιοι είμαστε εμείς. Είμαστε αυτοί που δεν θα αφήσουν κάποιους βρωμιάρηδες αριστεροφασιστες να κάνουν τα σχολεία σαν τα μούτρα τους όπως έχουν κάνει και τα πανεπιστήμια.
Άντε να βρείτε καμιά δουλειά επαναστάτες της φακής που σας ταίζει ο ακόμα ο μπαμπάς και υπερασπίζεστε κάθε αθλιότητα. Δεν είναι η πλειοψηφία των μαθητών ρεμάλια σαν εσάς ούτε θα καταφέρετε να τους κάνετε ίδιους.

Συνελθε! Κινδυνεύεις. (01/10/2020 09:42)

@ 30/09/2020 15:26 Ως τι θα τα κάνετε αυτά; ως... αγανακτισμενοι; θα πάτε να "τις παίξετε" με τους... "άλλους" όπως τα χούλιγκανια των ομάδων που κλείνουν οπαδικα ραντεβού;
Αν κι εφόσον οι καταλήψεις είναι παράνομες πράξεις, υπάρχει συντεταγμενη πολιτεία να λύσει το πρόβλημα.
Συνελθε μη σε τυλίξει κανενας σε μια κόλλα χαρτί για προτροπή σε βία και ψάχνεις δικηγόρο.

GERA-KINA ΜΕ ΠΟΙΟΝ ΕΊΣΑΙ. ΜΕ ΤΟΝ AL6 Ή ΤΟΝ EUKLID? (01/10/2020 10:35)

@ΓΕΡΑ-ΚΙΝΑ ΔΕΝ ξέρω τι εννοείς με το "εικονική πραγματικότητα" που γράφεις και ξαναγράφεις αλλά η σκέτη πραγματικότητα λέει 4 στα 4 σερί. Δημοτικές, περιφέρειας, ευρωεκλογές και εθνικές εκλογές. Να κάνετε την Κουντουρα πρόεδρο η την Κατερίνα τη Παπακώστα αν αλλάξετε αρχηγο.

Προσθέστε το σχόλιό σας

Ονοματεπώνυμο ή ψευδώνυμο  
Το e-mail σας (προαιρετικό - δεν δημοσιεύεται)  
Το σχόλιό σας

Η Αλήθεια Newsletter

Κάντε κλικ εδώ για να εγγραφείτε στο newsletter μας

Τελευταία σχόλια

Με αφορμή τη Χριστουγεννιάτικη Γιορτή στον Άγιο Ιωάννη Μαδύτου (φωτο)
Xρήστης: ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ
Παναγιτσα, η ενορια μου...

Με αφορμή τη Χριστουγεννιάτικη Γιορτή στον Άγιο Ιωάννη Μαδύτου (φωτο)
Xρήστης: Διαμαντής Σεϊτανίδης
@18.34 Και "Κύριος" και με "Κ" κεφαλαίο, μεγάλες αλλαγές βλέπω ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ. Άντε με το καλό και ψαλτάκι στον Άη Γιάννη......

Με αφορμή τη Χριστουγεννιάτικη Γιορτή στον Άγιο Ιωάννη Μαδύτου (φωτο)
Xρήστης: ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ
Μωραίνει Κύριος ον βούλεται απολέσαι, https://www.govostis.gr/product/9925/polytelis-syllektiki-epeteiaki-ekdosi.html Πολύ ωραίο για δώρο, χ...

Αντίστροφη μέτρηση για την ανέγερση του νέου κτηρίου του ΚΑΠΗ Νέας Φιλαδέλφειας
Xρήστης: ΑΚΡΟΒΟΛΙΣΤΗΣ
Θαυμάσια νέα .Καλά ρε παιδιά ? Κανείς δεν σκέφτηκε τους ''αποκεί'' ειδήμονες ? Πως θα ζήσουν τώρα βλέποντας όλα αυτά τα καλά ? Μαλλον θα πάν...

«Στα μουγγά» έφυγε από τον ΣΥΡΙΖΑ ο Γιάννης Τζέλης
Xρήστης: ΑΚΡΟΒΟΛΙΣΤΗΣ
Φίλε @09,50 ξαναδιάβασε τι έγραψα γιατί μάλλον δεν ''τόπιασες το υποννοούμενο ''.Κάνε ακόμα μία προσπάθεια.Ίσως να φανείς τώρα πιο τυχερός!!...

«Στα μουγγά» έφυγε από τον ΣΥΡΙΖΑ ο Γιάννης Τζέλης
Xρήστης: @09,50
Που διάβασες παταπανω σύγκριση Βασιλόπουλος Τζελη; Ο ένας αποστασιοποιηθηκε ως Δήμαρχος και ο άλλος ως Δ.Συμβουλος! Ο Βασιλοπουλος "αποχωρησ...

«Στα μουγγά» έφυγε από τον ΣΥΡΙΖΑ ο Γιάννης Τζέλης
Xρήστης: ΑΚΡΟΒΟΛΙΣΤΗΣ
Όχι ότι υποστηρίζω τον Βασιλόπουλο αλλά τι συγκρίνεται παραπάνω .?Ο Τζέλης με τον Βασιλόπουλο ? Για πάρτε ένα χαρτί και κάνε την μέθοδο του ...

«Στα μουγγά» έφυγε από τον ΣΥΡΙΖΑ ο Γιάννης Τζέλης
Xρήστης: ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ
Πέρασα πριν λίγο από Δεκελείας. Απόλυτη βουβαμάρα....

«Στα μουγγά» έφυγε από τον ΣΥΡΙΖΑ ο Γιάννης Τζέλης
Xρήστης: ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ
Σε άλλη βάση η συζήτηση για τον παγκόσμιο σοσιαλισμό......

«Στα μουγγά» έφυγε από τον ΣΥΡΙΖΑ ο Γιάννης Τζέλης
Xρήστης: Διότι, αυτοί είστε!
Είναι σε όλους γνωστό ότι τα ποντίκια φεύγουν πρώτα από ένα καράβι που βουλιάζει. Όταν ο Βασιλόπουλος αστασιοποιηθηκε από το Συριζα όλοι αυτ...

Και πάλι λόγια του αέρα από τον Γιάννη Τζέλη
Xρήστης: ΑΚΡΟΒΟΛΙΣΤΗΣ
Καλά ρε παιδιά γιατί ασχολείστε με αυτούς τους τύπους ? Για τον υπερεπιστήμονα ΄και πολιτική φυσιογνωμία κο Τζέλη κανένα απολυτότατα σχόλιο ...

Και πάλι λόγια του αέρα από τον Γιάννη Τζέλη
Xρήστης: ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ
Μπορεί ο κος Τζέλης να μας πει τι δημοτικά τέλη, για ποια επιφάνεια, και από ποιο χρονικό διάστημα και μετά πληρώνει δημοτικά τέλη η OPAP AR...

Ποιοι Δήμοι αυξάνουν τα δημοτικά τους τέλη
Xρήστης: marcus
Πλάκα θα έχει να προβεί η δική μας δημοτική αρχή και σε νέες αυξήσεις! Αν και θέλω να πιστεύω ότι θα πράξει το ακριβώς αντίθετο......

Άστραψε και βρόντηξε η Συμπαράταξη
Xρήστης: Μαριγουλα-Μαριγω.
marcus Ανέξοδες κορόνες ....

Νάχτλαντ, μια παράσταση που πραγματικά αξίζει
Xρήστης: Κώστας
@ μερακλης Τι σχέση έχει αυτό που στελνεις με το άρθρο; ...

all rights reserved | developed & hosted by Jetnet ©