Τετάρτη 09.10.2024,  

Η οπαδική βία «κτύπησε» στη Νέα Φιλαδέλφεια

Δημοσιεύτηκε στις 30/09/2019 στην κατηγορία Η πόλη  |  151 σχόλια

Σε περιπολικό του τμήματος της Νέας Φιλαδέλφειας αλλά και σε αξιωματικούς της ομάδας ΔΙΑΣ επιτέθηκε μια ομάδα περίπου 30 ατόμων, στη γέφυρα Βρυούλων στην Ε.Α. Αθηνών – Λαμίας.

 

Ακολούθησε ανθρωποκυνηγητό μέσα στα στενά της παλιάς Φιλαδέλφειας, κυρίως στις οδούς Μαιάνδρου, Ανακούς και Γεωργίου Παπανδρέου, αλλά βέβαια και στη Βρυούλων. Οι κάτοικοι θορυβημένοι κλείστηκαν στα σπίτια τους και νωρίς σήμερα το πρωί κάποιοι εξέταζαν τα αυτοκίνητά τους, που είχαν παρκάρει στο δρόμο. 


Οι δράστες προκάλεσαν φθορές στο περιπολικό και τις μηχανές, ενώ τραυματίστηκαν έξι αστυνομικοί.

 

Στο σημείο έσπευσαν ισχυρές δυνάμεις της ΕΛ.ΑΣ.

Το περιστατικό έγινε μετά τον αγώνα ΑΕΚ-ΠΑΟΚ που έληξε με ισοπαλία 2-2.

 

Νωρίτερα, είχαν σημειωθεί επεισόδια και συγκρούσεις οπαδών της ΑΕΚ με αστυνομικές δυνάμεις στους δρόμους της Νέας Φιλαδέλφειας, κυρίως στο παλιό τέρμα, στη διασταύρωση Φωκών και Δεκελείας. Αποτέλεσμα ήταν να προκληθούν σημαντικές υλικές ζημιές σε καταστήματα και επιχειρήσεις.

 

Είναι ώρα ο δήμος να καταδικάσει απερίφραστα τα επεισόδια, να αποδοκιμάσει την οπαδική βία και να αναλάβει πρωτοβουλία σε συνεννόηση με την επίσημη ΑΕΚ, με σκοπό να μην διαταραχθεί ξανά η ζωή στην πόλη. Ήδη η ΑΕΚ έχει κάνει μια σειρά κινήσεων, όπως την παιδική κερκίδα, που ευνοούν την έλευση οικογενειών στο γήπεδο, ωστόσο φαίνεται πλέον πως είναι ώρα οι πρωτοβουλίες να αφορούν και στην προστασία των γύρω χώρων από καταστροφές που κάνουν λίγοι ανεγκέφαλοι. 

Ακολουθούν εικόνες από το σημείο: 

 

 

 

 

 

 

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Τι θα κάνετε με τις οφειλές σας στο δημόσιο κύριε Βούρο;

 

Η επίσκεψη του δημάρχου στο υπουργείο Παιδείας και η «κολοβή» ενημέρωση

 

Τι λέει η διοίκηση Βούρου για τα οικονομικά του δήμου- Τι απαντά ο Βασιλόπουλος

 

Πώς προέκυψε η νέα δημοτική Αρχή της πόλης...

 

Ο κ. Βούρος, δυστυχώς μας κοροϊδεύει...

 

Ανακοινώσεις της πλάκας

 

Η Πολιτών Πολιτεία απαντά στη Δύναμη Πολιτών- Και διαβάζει την «Αλήθεια»

 

ΑΥΤΟ είναι προγραμματική συνεργασία, κύριοι της δημοτικής Αρχής

 

Κωνσταντινίδης: «Γιατί έγινα αντιδήμαρχος του Βούρου»

 

Ανεξαρτητοποιήθηκε ο Γιάννης Ουσταμπασίδης

 

Τι είπε (μάλλον...) ο Γιάννης Βούρος στους εργαζόμενους

 

Κανονίζει συναντήσεις χωρίς φανερή ατζέντα ο Βούρος

 

«Καφενές» στο Δημαρχείο με τον Κουτσάκη αναπληρωτή δημάρχου...

 

Τίποτα...

 

Εμείς κάνουμε κουμάντο...

Γράψτε την άποψή σας

Χαμός... (30/09/2019 10:01)

Και που να γίνει το γήπεδο!

Ε.Ε. (30/09/2019 10:17)

Τιμή και δόξα στη Μάργκαρετ Θάτσερ. Αυτό μόνο έχω να πω κι όποιος κατάλαβε κατάλαβε. Μόνο αυτή είχε τα γκατς να τελειώσει τέτοιου είδους αλητείες και να κάνει το ποδόσφαιρο γιορτή όπως πρέπει να είναι.

(Χ)ΟΥ(ΛΙ)ΓΚΑΝΟΣ (30/09/2019 11:04)

Πάρτε "τζούρες" από την "ανάπτυξη" που έρχεται.
Παραδόξως δεν βλέπω δηλώσεις καταδίκης της βίας από τα αστικά κόμματα.
"Καταδικάζουμε τη βία απ' όπου κι αν προέρχεται".

Ανώνυμος (30/09/2019 11:23)

Κρατήθηκαν τα "παιδιά" προεκλογικά για να δείξουν καλό πρόσωπο και να μασήσει ο κόσμος ότι έχουμε να κάνουμε με μια πολιτισμένη κατάσταση. Τώρα όμως όλοι ακόμα κι οι πιο δύσπιστοι κατάλαβαν με τι έμπλεξε η γειτονιά μας. Σημειωτέον: όλα αυτά σε ένα παιχνίδι χωρίς αντιπάλους μερικά χιλιόμετρα από τη Φιλαδέλφεια.

(Χ)ΟΥ(ΛΙ)ΓΚΑΝΟΣ (30/09/2019 12:14)

Μπήκα στην "Καρακαηδόνα" του έμμισθου συμβούλου.
Προφανώς για την ελληνική ακροδεξιά δεν υπάρχει οπαδική βία.
Μόνο πολιτική βία...
Δεν λειτουργεί το διαδίκτυο ή δεν έχει τηλεόραση, δεν είδε τις ζημιές ούτε τους τραυματίες. Δεν ξέρει.
Τελικά η ελληνική ακροδεξιά δεν "καταδικάζει την βία, απ'όπου κι αν προέρχεται"...

Διαμαντής Σεϊτανίδης (30/09/2019 13:02)

@12.14
Εδώ γράφουμε ελεύθερα, αλλά όχι "γκρίζα". Τις διαστρεβλώσεις τίτλων και ονομάτων δεν θα τις αφήσω άλλη φορά να βγουν στον αέρα. Θέλεις να γράψεις κάτι για κάποια ιστοσελίδα; Γράψε την με το όνομά της, όχι τέτοιου τύπου αστειάκια, Καρακαηδόνες και λοιπά. Ο καθένας που έχει δημόσιο λόγο κρίνεται, και κρίνεται στα φανερά, με το όνομά του και το όνομά του site του.

Δημοτης (30/09/2019 13:16)

Ολα ξεκινησαν οταν οπαδοι του οσφπ ηλθαν φιλαδελφεια με βανακια οπλισμενοι με σκοπο να χτυπησουν οπαδους της ΑΕΚ. Στο σημείο σπευσαν ατομα της ομαδας διας αλλα το νεο ειχε γινει ηδη γνωστο.Οπαδοι της ΑΕΚ πηγαν εκει αλλα οι γαύροι ειχαν φυγει.Για αλλη μια φορα ολα ξεκινησαν απο τα ερυθρόλευκα παρασιτα και εγω δεν θα καταδικασω την αντιδραση των ενωσιτων.Εγω μενω εκει και μπορουσα ανετα οπως γυρνουσα σπιτι να επεφτα πανω στους γαυρους και να με ειχαν αφησει ξαπλωμενο στην ααφαλτο.Η ευθυνη ειναι καθαρα της αστυνομίας που δεν πηρε χαμπαρι την κοκκινη αλητεια που εκανε τοσα χιλιόμετρα ανενοχλητη και ηλθε φιλαδελφεια.

Νεος χαλκηδονιος (30/09/2019 13:24)

Να μην γινει το γηπεδο,να γραψουμε στο χιόνι την πλειοψηφια των κατοικων που θελουν το γηπεδο και να διωξουμε τους οπαδους της ΑΕΚ απο την πολη.Ας κανουμε αλλη μια προσφυγη για την υπογειοποιηση τωρα.

ΦΑ (30/09/2019 14:03)

@ Νεος χαλκηδονιος (30/09/2019 13:24)

Eίχες δεν είχες την είπες τη παπαριά σου. Έγινε κάποιο δημοψήφισμα για το γήπεδο ποτέ; Αν τολμάτε κάντε δημοψήφισμα με τους εκλογικούς καταλόγους των τελευταίων εκλογών να δούμε πόσα απίδια έχει ο σάκκος.

ο νυχτοφύλακας (30/09/2019 14:33)

Τόσα ξερονήσια έχουμε, κρίμα να μη τα χρησιμοποιήσουμε για να μπαγλαρώσουμε εκεί την αλητεία.
Δες τε τι έκανε η Θάτσερ και οι Άγγλοι συνάδελφοι αλήτες είναι τώρα Παναγίες.
Απλό είναι, ξερονήσια και άστους εκεί να φάνε τα συκώτια τους μεταξύ τους.

Τα παραμύθια της Χαλιμας (30/09/2019 14:35)

@ Δημοτης (30/09/2019 13:16)

Ναι. Ναι. Ετσι ειναι. Ήρθαν γάβροι μεταμφιεσμένοι σε αστυνομικούς γι αυτο και τους πήρατε τη μοτοσυκλέτα και στείλατε και μερικούς στο 401. Επίσης το Χωριάτικο και η Πολη ειναι κρυφά κλαμπ των γαβρων και καλώς έσπασαν.

Μετα σε φίλησε η μαμά στο μέτωπο και σου είπε.... Άντε αγόρι μου. Εχουμε σχολείο αύριο. Την άλλη Κυριακη θα σου πω κι ενα παραμύθι με βαζελους.

Φιλαδελφειώτης (30/09/2019 14:47)

Εσυ ρε Δημοτη (13:16) τι ακριβώς παριστάνεις; Τον εκπρόσωπο τύπου του... Μπάμπη του Σουγιά ;
Δεν μας νοιάζουν ούτε οι οπαδικές διαφορές σας ούτε τα μπραβιλίκιΑ μεταξύ όλων αυτών των λουμπεναριών.
Ωραία αγάπη στην πόλη που... "έχτισαν οι παππούδες το γήπεδο". Την είδαμε και τη νοιώσαμε χθες.

(X)ΟΥ(ΛΙ)ΓΚΑΝΟΣ (30/09/2019 15:01)

@ Διαμαντής Σεϊτανίδης (30/09/2019 13:02)
Να το γράψω και Φιλαηδόνα για να σας ικανοποιήσω.
Επίσης φανερό είναι ότι η εν λόγω ιστοσελίδα ξέχασε να γράψει κάτι για την "ανάπτυξη" που ήρθε έξω από τα σπίτια μας.
Μισθοφόρος ή έμμισθος τι διαφορά έχει;

(Χ)ΟΥ(ΛΙ)ΓΚΑΝΟΣ (30/09/2019 15:06)

@Διαμαντής Σεϊτανίδης (30/09/2019 13:02)
Επίσης αναμένεται η καταδίκη της οπαδικής βίας και από την ελληνική λαλίστατη και υπέρμαχη του νόμου και της τάξης ελληνική κεντροδεξιά.
Με αγωνία...

(Χ)ΟΥ(ΛΙ)ΓΚΑΝΟΣ (30/09/2019 15:16)

Δεν θα βγει κι ο βρωμοΣύριζα να πει κάτι για το οπαδικό κίνημα;
Η κυρία Φωτίου που ερχόταν στην Φιλαδέλφεια προσκεκλημένη γνωστής αριστερής περσόνας, δεν θα βγει να γράψει τίποτα για το καρτέρι;
Ο κύριος Στρατούλης της Αριστερής Φαιδρότητας δεν θα πει τίποτα για στολίδια;

(Χ)ΟΥ(ΛΙ)ΓΚΑΝΟΣ (30/09/2019 16:23)

Ας κάνουμε όμως και μια αναγωγή ή προβολή στο μέλλον, αν θέλουν κάποιοι:
Χθες ο αγώνας δεν γινόταν στο "ναό", αλλά στο ΟΑΚΑ, λίγα χιλιόμετρα μακριά.
(Φανταστείτε να γίνεται στο "ναό" ο αγώνας).
Χθες δεν επιτρεπόταν η ανταλλαγή "οπαδών" (και το οπαδοί ευφημισμός είναι).
(Φανταστείτε να επιτραπεί).
Χθες υπήρχε παρουσία αστυνομικής δύναμης.
(Φανταστείτε να μην υπήρχε).
Προσθέστε, αφαιρέστε, πολλαπλασιάστε, διαρέστε.
Βεβαίως μέχρι να φτιαχτεί ο "ναός", η Θάτσερ θα έχει πατάξει την οπαδική βία.
Υπάρχει βέβαια κι ένα καλύτερο, αυτό με τον Τοτό...
Αλλά, βέβαια, οι "σφηκοφωλιές βίας", οι καταλήψεις στέγης μεταναστών και προσφύγων πατάχθηκαν πάρ' αυτα...Α, ναι και το πανεπιστημιακό άσυλο καταργήθηκε.
Μιλάμε για ανάπτυξη όχι για μπαρμπούτσαλα...

Nick (30/09/2019 16:24)

Οι αναρχικοί επιτίθενται σχεδόν καθημερινά σε αστυνομικούς σε διάφορα σημεία κυρίως στο κέντρο της Αθήνας αλλά επειδή έγινε στη ΝΦ φταίει η ΑΕΚ που έπαιζε κάποια χιλιόμετρα μακριά.
Αντί να αναγνωρίσετε ότι χωρίς συλλήψεις και βαριές ποινές η ανομία θα συνεχίσει να αυξάνεται παντού σας φταίει η ΑΕΚ που πράγματι έχει φέρει ήδη ανάπτυξη στην πόλη.
Λόγω της ΑΕΚ κάνουν επιθέσεις σε αστυνομικούς;
Μήπως έπαιζε η ΑΕΚ με την ομάδα της αστυνομίας;
Ξεστραβωθείτε γελοίοι και αντιληφθείτε τι συμβαίνει γύρω σας.

@Νεος χαλκηδονιος (30/09/2019 13:24) (30/09/2019 16:29)

Και μετά να ανατινάξουμε τα υπόλοιπα γήπεδα και στο τέλος και τα Εξάρχεια για να λυθεί οριστικά το πρόβλημα. Η απόλυτη βλακεία στα καλύτερα της.

(Χ)ΟΥ(ΛΙ)ΓΚΑΝΟΣ (30/09/2019 18:06)

@ Nick (30/09/2019 16:24)
@ @Νεος χαλκηδονιος (30/09/2019 13:24) (30/09/2019 16:29)
Μιλάω με φίλους από Φιλοθέη, Κηφισιά, Εκάλη, Νέα Ερυθραία, και μου ζητούν να τους δανείσουμε λίγη ανάπτυξη...
Στην δε Φιλοθέη, με ρωτάνε πώς μπορούν να εγκιβωτίσουν άλλως μπαζώσουν και αυτοί τον Ποδονίφτη που περνάει μέσα από τον Δήμο τους.
Τους απάντησα, ανταλλάζουμε δημοτικούς συμβούλους;
Να σας δώσουμε τον Παντελή να σας μάθει;

ΔΗΜΟΤΗΣ (30/09/2019 18:23)

https://www.youtube.com/watch?v=tF-1VY568jQ&fbclid=IwAR1E2i8akA5oJKjlAvAv7rPsspjpvCm_a-b2NyHCGIGm-bI1DuMfFYS_qCI Εδω σε αυτο το βιντεο δινεται η απαντηση σε καθε ασχετο.Αν δεν ερχοντουσαν γαυροι για να επιτεθουν στα πουλμαν που θα φευγανε μετα δεν θα γινονταν τιποτα.Αυτο ξεκινησε τα παντα χτες και βρηκε την ευκαιρια ο καθε γραφικος να γραφει οτι θελει.Γραφει ο αλλος για τον ναο που τον ποναει λες κι αν δεν γινονταν το γηπεδο παλι τα πουλμαν δεν θα ερχοντουσαν εδω η μηπως θελουν να απαγορευουν την εισοδο στο κοσμο της ΑΕΚ που ερχεται απο επαρχια;Ο αλλος γραφικος λεει για τις εκλογες λες και η πλειοψηφια της πολης δεν ψηφισε Βουρο που ειχε σημαια την αγια σοφια;Επαναλαμβανω το ερωτημα και καποιος να μου απαντησει.Πως ηλθαν 40 οπλισμενοι γαυροι στην φιλαδελφεια;Η αστυνομια δεν πηρε χαμπαρι;Συνελλαβαν καποιους απο αυτους;

@(Χ)ΟΥ(ΛΙ)ΓΚΑΝΟΣ (30/09/2019 18:06) (30/09/2019 18:59)

Ακου γελοίε παρακαλάνε οι μαγαζάτορες σε πολλές απο αυτές τις περιοχές να είχαν τη δουλειά και την προοπτική της ΝΦ.
Όσο κι αν επενδύεις σε μια χούφτα χουλιγκάνους για να στηρίξεις το αφήγημά σου μάθε το καλά ότι το υπόλοιπο 99,9% των Αεκτζήδων θα στηρίξουν τα μαγαζιά και θα προστατεύσουν την ομάδα και την πόλη.
Το μόνο που χρειάζεται είναι η αστυνομία να κάνει το αυτονόητο. Όταν αρχίσουν οι παραδειγματικές τιμωρίες το φαινόμενο θα εξαλειφθεί σε τεράστιο βαθμό όπως έγινε σε όλα τα πολιτισμένα κράτη.
Δεν διαλύουν πουθενά ομάδες ούτε γκρεμίζουν γήπεδα για μια χούφτα μπαχαλάκηδες.

Κεντροδεξιός (30/09/2019 19:53)

Ο κύριος Παπανικολάου είναι συνδεδεμένος με το διαδίκτυο;
Έχει πληροφορηθεί τίποτα από αυτό που έγινε χθες;
Ο υποψήφιος με τον κύριο Βούρο.
Ο έμμισθος σύμβουλος;
Ναι, αυτός.

Φιλαδελφειώτης (30/09/2019 20:37)

@ΔΗΜΟΤΗΣ (ή Nick ή George -and the other... guys)

Πόσες φορές πρέπει να σου εξηγήσουμε ότι δεν μας ενδιαφέρουν τα ξεκαθαρίσματα λογαριασμών μεταξύ μπράβων που καλύπτονται πίσω από την ταυτότητα των οπαδών;
Να στο πω σε γλώσσα που καταλαβαίνεις.
Στ' @ρχίδι@ μας αν ήρθαν γάβροι ή βάζελοι ή εξωγήινοι με βανάκια, με ελικόπτερα ή με ιπτάμενους δίσκους.

Η ουσία είναι ότι η ύπαρξη του σωματείου σου στην πόλη, είναι ελκυστής βίας εδώ και πολλά χρόνια, απ' το '80 και μετά. Είτε με γήπεδο είτε χωρίς γήπεδο, ακόμα και σε κάτι βόλλευ γυναικών στον Ιωνικό όποτε έπαιξε το σωματείο σου ζήσαμε επεισόδια, κυνηγητά και καμμένους κάδους στη Ν. Τρυπιά. Ξεκαθαρίστε την εξέδρα σας για να σας δούμε με συμπάθεια.

@ Δημοτης @ ΔΗΜΟΤΗΣ (30/09/2019 22:00)

Εχει περασει καθολου απ' το μυαλο σου -αν εχεις και οσο εχεις- οτι με τετοιες γελοιες δικαιολογιες μικραινεις την ΑΕΚ; Οτι ολα αυτες οι συνομοσιολογικες μπουρδες που λες δεν εχουν την παραμικρη σχεση με την ΑΕΚ και το σκοπο (φανερο και κρυφο) που ιδρυθηκε; Χθες το βραδυ συμπτωματικα ειχε καποιο καναλι το δραματοποιημενο ντοκιμαντερ του Μπουλμετη για το 1968 που χρηματοδοτησε το AEK BC. Παρολο που ηταν καθαρα διαφημιστικου σκοπου υπηρξαν δυο τρεις φορες που δακρυσα σκεφτομενος τον παππου μου και τη γιαγια μου απ τον πατερα μου που εφυγαν απο τη Σμυρνη οπως οπως. Σκεφτομουν και τον αλλο παππου και την αλλη γιαγια που περπατουσαν με ενα μωρο στην αγκαλια (τη μανα μου) πανω στα χαλασματα στο Περα εκεινο τον Σεπτεμβρη του '55 .
Μετα εμαθα τι εγινε χθες στη Βρυουλων και στην Εφεσου (τι ειρωνια! Να ξερες τι σημαινουν τα ονοματα αυτα) και αναρωτηθηκα. Τι σχεση εχετε ολοι εσεις που ασχολειστε με τα πεσιματα, τα ψιρισματα με την ΑΕΚ; Απολυτως καμμια.

λαθρομεταναστης (30/09/2019 22:34)

αγαπητοι μου φιλαδελφειωτες, οπως ακριβως τα ειπατε.
για αλλη μια φορα μετετρεψαν σε λαυριου τη περιοχη μας οι οπαδοι των μελισσανιδη τσουκαλα βαζοντας σε κινδυνο της σωματικη μας ακεραιοτητα, των περαστικων και των περιουσιων μας. ειναι εκτος ελεγχου ολοι οσοι ακολουθουν τα μεγαλα κεφαλια και υποστηριζουν στα τυφλα σε οτι τους λενε.
ολοι μας οι φιλαδελφειωτες με τον ηρωα δημαρχο μας τον αρη και, τους συμβουλους του για αλλη μια φορα δικαιωθηκαμε.
δυστυχως δεν προκειται ποτε να σωθουμε, αφου δεν ειναι επισημη χωρα εδω.
σε μη κατοικημενες περιοχες να χτιζονται γηπεδα.
περαστικα στους αστυνομικους.

Ανώνυμος (30/09/2019 22:45)

@Φιλαδελφειώτης (30/09/2019 20:37)

Ε όχι και σωματείο απλά.
Ο... "οργανισμός" ΑΕΚ, που λένε και γράφουν και κάτι τοπικά νούμερα. Κάτι σαν τον ΟΤΕ δηλαδή.

@Φιλαδελφειώτης (30/09/2019 20:37) (30/09/2019 22:46)

Να πας να ζήσεις στα Εξάρχεια όπου δεν θα σε ενοχλεί η ΑΕΚ ή στο βοθρολίμανο που είναι όλοι καλά παιδιά.
Η ΑΕΚ είναι η μόνη ομάδα που απο την εποχή Νικολαϊδη έκανε αγώνα κατά των χούλιγκαν. Και σήμερα έχει εκπροσώπους σοβαρούς και με ήθος όπως ο Δημάτος και δεν προάγει τη βία με εμετικές δηλώσεις και πράξεις όπως κάνουν παράγοντες των γαύρων βορρά και νότου.
Αλλά δεν μπορεί να υποκαταστήσει και το έργο της αστυνομίας.
Αν υπάρχει κράτος και κάνει καλά τη δουλειά του όλα βρίσκουν το δρόμο τους.

Δημοτης (30/09/2019 22:51)

Αλλα γράφω αλλα απανταει ο γραφικος.Φυσικα ανοητο πλασμα εχει σημασια ο λογος που ξεκινησαν ολα και φυσικα δεν μας ενδιαφερει η γνωμη μιας χουφτας γραφικων που πολεμησαν την αγια σοφια.Καρφακι δεν μας καιγεται πως μια μικρη μειοψηφια βλεπετε την ΑΕΚ γιατι η μεγαλη μαζα της πολης μας θελει τον ναο.Αν δεν σας αρεσει μετακομιση στην εκαλη γιατι εδω ειναι η πολη της ΑΕΚ σας αρεσει η δεν σας αρεσει.

Νεος χαλκηδονιος (01/10/2019 07:14)

Ας το παρουν χαμπαρι καποιοι το γηπεδο αρχες του 21 θα ειναι ετοιμο και ο πιο παλιος κατοικος της περιοχης ξαναγυρναει αν και στην ουσια δεν εφυγε ποτε.Ο αλλος ο χαζουλης γραφει για δημοψήφισμα λες και δεν εγιναν εκλογες πρόσφατα. Αλλα σε λιγο θα διαβασουμε οτι πολλοι που ψηφισαν Βουρο δεν θελουν το γηπεδο χαχα.Βλεπω ομως καποιους που το παιζουν αριστεροι(δεξιοι καργα που ψηφισαν Αρη για το γηπεδο) να έχουν ιδιαιτερη ευαισθησία οταν οπαδοι της ΑΕΚ συγκρούονται με την αστυνομια.Τι εγινε ρε παιδια στις πορείες αγωνιστες και μπατσοι γουρουνια και στη γειτονια οι αστυνομικοί ειναι παιδια του λαου?

Τσουκαλάδες με κιτρινόμαυρα (01/10/2019 08:55)

@ (30/09/2019 22:46)

Πόσο υποκριτής και ψευτάκος είσαι;
Όταν ο Ντέμης έκανε προσπάθεια να εξαλείψει τη βία από την εξέδρα της ΑΕΚ με την ονομαστική ηλεκτρονική κάρτα οπαδού, ρουφιάνο τον ανεβάζατε χαφιέ τον κατεβάζατε οι ίδιοι οι ΑΕΚάρες. Τον στοχοποιήσατε με φειβολάν στους δρόμους και συνθήματα στους τοίχους. Ακόμα υπάρχουν πίσω απ' την Καπαδοκίας κάποια συνθήματα (Ντέμη χαφιέ). Ποιον; Αυτόν που προτίμησε τη φωνή της καρδιάς του από τα εκατομμύρια του Κόκκαλη. Αυτόν που σας έκανε τόσες φορές μάγκες με τα γκολ του. Αυτόν που χτύπησε τον Δικέφαλο στο μπράτσο και ανέβαινε στα κάγκελα της σκεπαστής πανηγυρίζοντας.
Είστε Τσουκαλάδες με κιτρινόμαυρα. Απλά.

tasos (01/10/2019 09:20)

Η διαφορετικότητα της συντριπτικής πλειοψηφίας του λαού της ΑΕΚ φάνηκε όταν τα σιχάματα για χρόνια πολεμούσαν με παράνομες ενέργειες το γήπεδο και παρά την προσπάθεια τους δεν τους πείραξε κανείς.
Η ΑΕΚ συνεχίζει τον αγώνα σε επίπεδο διοίκησης αλλά και απλού κόσμου να περιορίσει και τους ελάχιστους που προκαλούν επεισόδια.
Η ΝΦ έχει αλλάξει ήδη και τα καλύτερα είναι μπροστά όσο κι αν κλαψουρίζουν μερικά γαυράκια.
Ας κοιτάξουν την παράγκα τους όπου η βρωμιά έχει κυριαρχήσει παντού. Απο την διοίκηση μέχρι τον τελευταίο κάφρο.

Ντόνκεν (01/10/2019 09:35)

@22:46 Άκου φιλαράκο. Εγώ είμαι ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ μεγαλωμένος μέχρι τα δώδεκα στα προσφυγικά στο πεδίο του Άρεως κοντά στη Λεωφόρο. Ποτέ δεν είχα πρόβλημα με την ΑΕΚ την οποία συμπαθούσα και λόγω οικογενειακής προσφυγικής καταγωγής και λόγω του ότι μετακομίσαμε στη Φιλαδέλφεια μετέπειτα και την έβλεπα πιο συχνά κι απ' την ομάδα μου στο παλιό γήπεδο. Με τη βλακώδη συμπεριφορά που έχετε δείξει τα τελευταία χρόνια εδώ στη Φιλαδέλφεια κοντεύετε να με κάνετε αντιΑΕΚτζή. Ακόμα κι οι μισητοί μαουνιέρηδες έχουν κάνει βήματα προόδου ενώ κι εδώ πια δεν βλέπω περήφανους μικρασιάτες ΑΕΚτζήδες όπως κάποτε. Σε ένα βίντεο που κυκλοφορεί με τα επινίκια του Βούρου το 80% αυτών που πανηγυρίζουν υπό τους ήχους του ύμνου είναι κάτι καταυλακιώτες καλαματιανοί πατρινοί και κορίνθιοι μιας και γνωριζόμαστε σ' αυτή τη πόλη.

@λαθρομεταναστης (30/09/2019 22:34) (01/10/2019 09:39)

Οπαδέ της παράγκας και γλύφτη του Αρούλη το γήπεδο της ΑΕΚ κατασκευάστηκε πριν απο περισσότερο απο 80 χρόνια σε μεγάλη απόσταση απο τα σπίτια του τότε μικρού οικισμού.
Ας φρόντιζε η πολιτεία να γίνει ένα πάρκο γύρω γύρω και όχι πολυκατοικίες στα 10 μέτρα.
Ευτυχώς η ΑΕΚ φρόντισε και να απομακρυνθεί το γήπεδο περισσότερο απο τα σπίτια στην Καπαδοκίας και να γίνει νέα πλατεία με υπογειοποίηση που διευκολύνει την κίνηση και να απομακρύνει τον σταθμό μεταφόρτωσης.
Απο κει και πέρα οταν αρχίσουν επιτέλους η αστυνομία και η δικαιοσύνη να κάνουν τη δουλειά τους αυτοί που προκαλούν επεισόδια παντού και όχι μόνο στη ΝΦ θα περιοριστούν.
Άλλωστε έτσι κι αλλιώς οι Αεκτζήδες με απειροελάχιστες εξαιρέσεις πάντα σέβονταν τις περιουσίες και τις επιχειρήσεις της πόλης μας.
Ασχολήσου πρώτα με τα γαυροσιχάματα που ήρθαν στη γειτονιά μας και προκάλεσαν τα επεισόδια και μετά να βάζεις στο βρωμόστομά σου τον κόσμο της ΑΕΚ.

@tasos (01/10/2019 09:20) (01/10/2019 09:54)

Δεν διαφερετε σε τιποτα απο τους αρωστημενους οπαδους των υπολοιπων ομαδων ουτε ειναι η "παραγκα" το προβλημα σας. Μην αυτοπαραμυθιαζεστε οτι διαφερετε απο τα υπολοιπα ουγκανα και μην προσπαθειτε να πεισετε κι εμας. Το προβλημα σας ειναι οτι δεν εχετε κι εσεις "παραγκα". Αν ηταν το προβλημα σας η εξυγιανση του ποδοσφαιρου θα ειχατε βγει ως οπαδοι να διαμαρτυρηθειτε οτι ο γνωστος και ως κοκκαλιαρης (ο γνωστος Θωμας ντε) σημερα προσφερει τις "υπηρεσιες" του στο δικο σας μαγαζι.

(Καποιος ανεφερε τα Εξαρχεια σε καποιο σχολιο προτρεποντας μας να μετακομισουμε εκει. Εχει υποψη του ποιο οπαδικο κλαμπ κανει εκει κουμαντο στα ντραγκς, στα ψιρισματα, στα νταβατζιλικια και στις παρενοχλησεις; Ας παει μια βολτα να μαθει αν δεν ξερει).

Διαμαντής Σεϊτανίδης (01/10/2019 10:46)

@09.35
Άρνε Ντόνκεν, παικταράς του βάζελου...

Ανώνυμος (01/10/2019 11:18)

Οι αντίπαλοι θα χλευάσουν. Θα πουν ένας πικραμένος βάζελος. Δεν με απασχολεί.
Το βίντεο που ανεβάζω απευθύνεται σε ΟΛΟΥΣ τους οπαδούς που αγαπάνε τις ομάδες τους με συναίσθημα.
Ίσως τους βοηθήσει να καταλάβουν τι σημαίνει Ποδοσφαιρική Ανώνυμη Εταιρεία, Αθλητικός (ουσιαστικά όμως οπαδικός) τύπος και "οργανωμένοι".

https://www.youtube.com/watch?v=ksdQ-iDXrUA

@ο νυχτοφύλακας (30/09/2019 14:33) (01/10/2019 11:26)

Όταν ο κάθε ψευτόμαγκας μείνει ένα διάστημα στη φυλακή θα το σκεφτεί πολύ περισσότερο αν θα ξανατολμήσει να κάνει μαγκιές.
Έτσι λύνονται αυτά τα θέματα και όχι με πρόστιμα και διάλυση των ποδοσφαιρικών ομάδων για παράνομες ενέργειες που δεν μπορούν να ελέγξουν.

@Τσουκαλάδες με κιτρινόμαυρα (01/10/2019 08:55) (01/10/2019 11:35)

Αυτοί που στοχοποίησαν τον Ντέμη είναι αυτοί που έκαναν και τα επεισόδια και όχι η συντριπτική πλειοψηφία του λαού της ΑΕΚ που τον στηριξε μέχρι τέλους.
Γι αυτό μην βάζεις τον λαό της ΑΕΚ στο βρωμόστομά σου.
Δεν είμαστε ούτε θα γίνουμε ποτέ παράγκες και γαυροσιχάματα σαν εσάς με δικογραφίες για εγκληματικές οργανώσεις και πληρωμένους στρατούς που ανατινάζουν φούρνους διαιτητών.
Απο κει και πέρα μετά τις προσπάθειες του Ντέμη και ολόκληρου του οργανισμού της ΑΕΚ το μπαλάκι πέρασε στην πολιτεία που δεν έκανε απολύτως τίποτα.
Η ΑΕΚ έκανε αυτό που έπρεπε. Δεν θα της φορτώσετε την ανικανότητα και την αδιαφορία του κράτους.
Όπως για παράδειγμα δεν φταίνε οι κάτοικοι των Εξαρχείων επειδή κάποιοι δημιουργούν άβατα με τσαμπουκά και ανενόχλητοι.

@Ντόνκεν (01/10/2019 09:35) (01/10/2019 11:42)

Γαυράκο μην προσπαθείς να το παίξεις βάζελος γράφοντας γελοιότητες για μικρασιάτες και για βλακώδη συμπεριφορά.
Το μόνο που διεκδικήσαμε με αγώνες τα τελευταία χρόνια είναι το γήπεδο εκεί που υπήρχε για 80 χρόνια έχοντας τον νόμο και τις αποφάσεις των δικαστηρίων με το μέρος μας.
Και δεν θα φτιάξουμε ένα γήπεδο σαν το παλιό αλλά φροντίσαμε να βελτιωθεί η εικόνα της πόλης και να μειωθεί η ταλαιπωρία των κατοίκων κατά τη διάρκεια των αγώνων.
Επίσης θα τιμήσουμε με τα μουσεία τις αλησμόνητες πατρίδες και τον προσφυγικό ελληνισμό.
Τα παραμύθια εκεί που σε παίρνει.

@(01/10/2019 09:54) (01/10/2019 11:47)

Ξερόλα για πες μας τι υπηρεσίες μας προσφέρει ο γεροΘωμάς που δεν κατέχει κανένα θεσμικό ρόλο μέσω του οποίου να μπορεί να στηρίξει έστω υποψία κιτρινόμαυρης παράγκας;
Τα παραμυθάκια για να δικαιολογήσετε τα δικά σας αίσχη της 20ετίας δεν πείθουν ούτε παιδάκια του νηπιαγωγίου.
Ασχολήσου με τα δικά σου στησίματα γιατί σε έχει αφήσει πίσω ο γαύρος του βορρά.

@Ανώνυμος (01/10/2019 11:18) (01/10/2019 12:03)

Χαίρω πολύ. Δηλαδή τι περίμενες; Διαπλοκή και συμφέροντα κυριαρχούν σε όλο τον πλανήτη και σε όλους τους τομείς. Το ποδόσφαιρο θα έμενε απέξω;
Αυτό βέβαια δεν σημαίνει ότι είναι όλοι ακριβώς το ίδιο στο χώρο του ποδοσφαίρου και λειτουργούν με τον ίδιο τρόπο.

GeorgeAEK (01/10/2019 12:23)

Μόνο με την ΑΕΚ θα μπορούσε να γίνει αυτό.
Ερχονται γαύροι χούλιγκαν και δημιουργούν επεισόδια αφού και η αντίδραση απο την άλλη πλευρά είναι αναμενόμενη και αντί να κράξουμε αυτούς πάλι η ΑΕΚ και οι οπαδοί της φταίνε.
Αν το έκαναν Αεκτζήδες στον Πειραιά θα κατηγορούσατε τους γαύρους και θα ζητάγατε την απομάκρυνση του γηπέδου Καραϊσκάκη;
Αφού δεν καταλαβαίνετε ότι γίνεστε τουλάχιστον γελοίοι δεν μπορώ να σας βοηθήσω.

Α χχαχαχαχαχαχααχα Χαχαχαχαχαχαχα (01/10/2019 12:24)

@07:14, 09:20, 09:39, 11:35, 11:42, 11:47

Ω! Τι βλέπω! Μόνο σήμερα, από τις 7.15 μέχρι τις 11.47 έχεις σπάσει τα δάχτυλά σου στο πληκτρολόγιο. Κάνε και λίγο κράτει. Να πω ότι γράφεις και κάτι πάει στα κομμάτια. Μας έχεις πρήξει στη συνομωσιολογία (ήρθανε-οι-γάβροι-με-βανάκια). Μόνο ότι τα επεισόδια τα έκαναν εβραιομασόνοι δεν έχεις γράψει ακόμα.
Πάντως να ξέρεις ουσιαστικά δεν απευθύνονται σ' εσένα που καμιά φορά σου απαντάνε. Ευτυχώς οι περισσότεροι που μπαίνουν Αλήθεια είναι σκεπτόμενα όντα. Εσύ είσαι η εξαίρεση. Μέχρι "γαβροσιχάματα", "εγκληματική οργάνωση", "βρωμολίμανο", φτάνει και το μυαλό σου (αυτό τέλος πάντων που μπορεί να έχεις) και το λεξιλόγιό σου φυσικά. Το πολύ 200 λέξεις σε κόβω. Για κοινωνικά αναλφάβητος δεν το συζητώ. Όλο σου το σύμπαν είναι Φωκών & Καπαδοκίας.

Ανώνυμος (01/10/2019 12:28)

@@Ντόνκεν (01/10/2019 09:35) (01/10/2019 11:42)

"Το μόνο που διεκδικήσαμε με αγώνες τα τελευταία χρόνια είναι το γήπεδο"

Τα ποτάμια, υπέρ του κλεισίματος ή εγκιβωτισμού τους, είστε κατά ένα περίεργο τρόπο όλοι οι ολελεδες που γράφετε εδώ είναι μέρος του γηπέδου;

Ντόνκεν (01/10/2019 12:30)

@Διαμαντής Σεϊτανίδης σίγουρα δεν έχεις αλτσχάιμερ!!!!!!!!

@11:42 εσύ είσαι πραγματικά αξιολύπητος. Καληνύχτα.

(Χ)ΟΥ(ΛΙ)ΓΚΑΝΟΣ (01/10/2019 12:47)

@ @(Χ)ΟΥ(ΛΙ)ΓΚΑΝΟΣ (30/09/2019 18:06) (30/09/2019 18:59)
Ναι, αυτός ο φίλος μου κλαίει που δεν μένει Νέα Φιλαδέλφεια, αφού σκέφτεται να πουλήσει το σπίτι του στη Φιλοθέη να έρθει να μείνει στη Νέα Φιλαδέλφεια.
Παίρνεις ναρκωτικά, αυτό είναι σίγουρο.

Ευτυχώς ΗΣΥΧΑΣΑΜΕ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (01/10/2019 12:50)

ΕΥΤΥΧΩΣ ρε παιδιά!!!! Ευυτυχώς!!!!! έπεσε ο σταλινικός-ιδεοληπτικός-αναρχοκουμουνιστής-μαδουρικός που δίχασε τη πόλη και δεν γίνονται πια επεισόδια στη Φιλαδέλφεια. ΕΥΤΥΧΩΣ!!!! Αυτός μέχρι και την ΑΝΤΑΡΣΥΑ είχε καλέσει και είχε γεμίσει με αιμοδιψείς εαμοβούλγαρους και αναρχικά στοιχεία η Φιλαδέλφεια!!!!!!!!!. Ευτυχώς!!! Ευτυχώς!!!!!!! Μας φύλαξε όχι μόνο η Παναγία η Βουρλιώτισα αλλά κι η Αγιασοφιά και σταμάτησε ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ η βία.

aris (01/10/2019 12:58)

Σκέψου να ολοκληρωθεί κιόλας η "ΑΓΙΑΠΑΥΤΟΥΛΑ" και να τους έχουμε κάθε δεύτερη Κυριακή να κλείνουν δρόμους, ν' αλωνίζουν τις γειτονιές, να φεσώνουν μαγαζιά, να κυνηγιούνται, να τις παίζουν με τους αντίπαλους επιστήμονες του είδους ή με τους έτερους επιστήμονες της ΕΛ.ΑΣ.
Γήπεδο όμως δε θέλατε;;
Φάτε, λοιπόν, τώρα επεισόδια, σπασμένα τραπεζοκαθίσματα και μαχαιρώματα φόρα παρτίδα στη Δεκελείας και μη διαμαρτύρεστε.

ανωνυμος (01/10/2019 12:58)

αν οι νεοτερες γενιες αεκτσηδων ειναι σαν αυτους που βλεπω εδω εχει προβλημα ταυτοτητας αυτη η ομαδα.
ας τους πει καποιος το σκεπτικο της ιδρυσης γιατι μαλλον δεν ξερουν ουτε την ιστορια τους. εχεις γινει γαβρος απ τους παλιους τους γραφικους με τους κορνεδες χωρις να το καταλαβεις οταν μπαινεις σε διαδικασια να συζητας "μας τη πεσανε-τους τη πεσαμε". κωμικοτραγικο.

@δημοτης (01/10/2019 13:22)

Ποιες ηταν οι γελοιες δικαιολογιες?Ηλθανε γαυροι ναι η οχι στην γεφυρα?Ηταν οπλισμενοι ναι η οχι?Σπασαν αμαξια ναι η οχι?Εμαθες τι εγινε λες στην εφεσου και επιμενεις οτι ηταν οπαδοι της ΑΕΚ? Μην πιανεις στο στομα σου την προσφυγια γιατι εμενα ηταν και οι δυο παππουδες μου προσφυγες ,ειμαι γραμμενος σε προσφυγικο σωματειο και εχω παει και στην πολη αλλα και την μικρα ασια οποτε αλλου αυτα.Και δεν εγραψα λασπολογε οτι ημουν στο πεσιμο απλως εγραψα τι εγινε.

Μια απλή απορία (01/10/2019 13:55)

@ GeorgeAEK (01/10/2019 12:23)

Mε τους γάβρους συναδέλφους σας έχετε θέματα. Τους αστυνομικούς γιατί τους χτυπήσατε;

Ανώνυμος (01/10/2019 14:28)

@13:22 Από την ταραχή σου απαντάς στον εαυτό σου; Επίσης... Αφού δεν ήσουν όπως λες στο «πέσιμο» πως γράφεις με σιγουριά τα γεγονότα και με λεπτομέρειες; Στα είπανε και τα κατάπιες αμάσητα μεταφέροντάς τα εδώ; Παραδέχεσαι ότι είσαι ένα φερέφωνο; Μπράβο! Αυτό τουλάχιστον είναι προς τιμήν σου.

Ανώνυμος (01/10/2019 14:55)

@ @δημοτης (01/10/2019 13:22)

Α! Μάλιστα! Είσαι γραμμένος σε μικρασιατικό σωματείο! Ησουν και πρόεδρος μήπως στο σωματείο; Μήπως σε παραιτήσανε κιόλας, επειδή έφερνες από το Χαλάνδρι κάτι φίλους σου με μαύρα από "κόμμα" που δεν μπήκε ξανά στη βουλή;

@Ανώνυμος (01/10/2019 15:56)

Εισαι αρρωστος φίλε .

@Ανώνυμος (01/10/2019 14:28) (01/10/2019 16:38)

Δεν χρειαζεται να κανω τα κολπακια που κανεις εσυ .Τυχαινει να μενω παπανδρεου και βρυουλων και οποτε τα ξερω απο πρωτο χερι και τα γραψαν και οι ιδιοι οι γαυροι στα σαιτ τους .Μηπως θελεις να σου στειλω το λινκ;Κοιτα εδω κατι γαυροσαινια που εχει.

@aris (01/10/2019 12:58) (01/10/2019 17:00)

Καθε μερα εδω ειμαστε γαυρακο και δεν φυγαμε ποτε.Μπορεις να μας βρεις σε ολα τα στεκια της πολης και κερναμε και καφε.Αν δεν σου αρεσει εδω μτακομιση τωρα.

@Ντόνκεν (01/10/2019 09:35) (01/10/2019 17:06)

Γραφεις ...Σε ένα βίντεο που κυκλοφορεί με τα επινίκια του Βούρου το 80% αυτών που πανηγυρίζουν υπό τους ήχους του ύμνου είναι κάτι καταυλακιώτες καλαματιανοί πατρινοί και κορίνθιοι μιας και γνωριζόμαστε σ' αυτή τη πόλη.
Πιο στημενος πεθαινεις .Φαινεται η πλειοψηφια της πολης μας που ψηφισε Βουρο ηταν απο επαρχια.Πρεπει να ντρεπεσαι για αυτο που εγραψες.Δυστηχως για σενα τα προσωπα που δειχνει το βιντεο ειναι παντου στην πολη καθε μερα οποτε η στημενος εισαι η δεν μενεις εδω.

@Μια απλή απορία (01/10/2019 13:55) (01/10/2019 18:29)

Μην κάνετε ότι ήρθατε από άλλο πλανήτη.
Οι επιθέσεις χούλιγκαν έχουν απάντηση από αντίστοιχους χούλιγκαν. Όχι από απλούς οπαδούς και φιλάθλους.
Αυτό που επισημαίνω είναι ότι η κριτική πρέπει να γίνεται πρώτα σε αυτούς που το ξεκίνησαν και μάλιστα στην έδρα του αντιπάλου.
Αφού λοιπόν βρέθηκαν οι χούλιγκαν μαζεμένοι ήταν ευκαιρία για αυτούς η επίθεση και στην αστυνομία.
Τα ίδια άτομα που εκμεταλλεύονται τώρα το όνομα της ΑΕΚ σε άλλη περίσταση εκμεταλλεύονται μια πορεία και σπάνε το κέντρο.
Να τους βρουν και να τους τιμωρήσουν παραδειγματικά.
Ούτε η ΑΕΚ φταίει ούτε το γήπεδο.

Η επιστήμη σηκώνει τα χέρια ψηλά (01/10/2019 18:47)

Ο άνθρωπος (01/10/2019 13:22) είναι για τον ψυχίατρο. Επειδή είναι γραμμένος σε μικρασιατικό σωματείο και πήγε κι ενα δυο ταξίδια στην Τουρκία εγκαλεί τους άλλους να μην μιλάνε. Υπάρχει πρόβλημα.

ΠΑΣΟΚος (01/10/2019 18:54)

Η επάρατος δεξιά ακόμα να καταδικάσει την οπαδική βία.
Όταν πέφτει καμιά μπογιά ή κανένα γιαούρτι στα γραφεία της, μας τα κάνει τσουρέκια με το να καταδικάσουμε την βία απ'όπου κι αν προέρχεται.
Ο έμμισθος σύμβουλος-δημοσιογράφος-λογιστής προφανώς έχει πρόβλημα με την ταχύτητα του διαδικτύου του, δεν ξέρει, δεν είδε.

Διαμαντής Σεϊτανίδης (01/10/2019 19:26)

@18.54
Δεν αποφασίζει κανένας συνεργάτης του δημάρχου για την τελική στάση του δήμου. Ο Δήμαρχος αποφασίζει κι αυτός πρέπει να δέχεται τα μπράβο, ή τα γιούχα. Όχι να τα φορτώνουμε στους παρακάτω, η επιλογή της μούγκας είναι επιλογή του κυρίου Βούρου.

@Η επιστήμη σηκώνει τα χέρια ψηλά (01/10/2019 18:47) (01/10/2019 19:32)

Εγραψα να μην πιανει στο στομα του την προσφυγια οχι να μην μιλαει κανεις.Αλλος εχει το προβλημα μαλλον και ουτε εγραψα οτι εκανα ενα-δυο ταξιδια εχω καταγωγη απο εκει και μενουν ακομα συγγενεις μου οποτε παω συχνα.Αλλα αντι αλλων.

tasos (01/10/2019 19:48)

Όσο και να χτυπιέστε όσο και να κλαίγεστε τη λειτουργία του νέου γηπέδου δεν θα την συνδέσετε στη συνείδηση του κόσμου με μπαχαλάκηδες, πρεζάκηδες και οτιδήποτε άλλο.
Το γήπεδο και ο χώρος γύρω από αυτό θα αποτελέσει αναβάθμιση για την πόλη και θα δώσει ζωή στις επιχειρήσεις.
Οι όποιες άνομες πράξεις γίνονται πλέον με τον ίδιο τρόπο παντού και είναι ευθύνη του κράτους όπως γράφτηκε και πιο πάνω να τις περιορίσει.

Μαγαζάτορας (01/10/2019 20:57)

Που είδατε βία βρε παιδιά. Κανα δυο καρέκλες στο δρόμο και και μερικά σκουπίδια. Αυτα είναι παράπλευρες απώλειες. Να ειναι καλά ο τζιρος.

Sosos (01/10/2019 21:00)

Αγανακτήσαν τα παιδιά που τους κοροιδευουν με την υπογειοποίηση και δεν τελειώνουν τόσο καιρό το γήπεδο. Την άλλη φορά μπουρλότο θα γίνει.

hooligan (01/10/2019 22:02)

1) Και το γήπεδο να μην γινόταν στη Ν. Φιλαδέλφεια, οι αεκτζήδες θα συνέχιζαν να μένουν ή να συχνάζουν εκεί.
2) Όταν γίνει το γήπεδο, τουλάχιστον τις ημέρες των αγώνων, η αστυνόμευση θα είναι πολύ καλύτερη απ' ό,τι είναι τώρα, επομένως οι οπαδοί του κόμματος της τάξης μπορούν να κοιμούνται ήσυχοι.
3) Το club στα Εξάρχεια πράγματι είναι μπλεγμένο σε "προστασίες", αλλά κι αυτό δεν θα έπρεπε να δυσαρεστεί τους φίλους του νόμου και της τάξης. Πριν μερικά χρόνια χάρη στην παρέμβαση τους αποκαταστάθηκε η τάξη στην πλατεία όταν έδιωξαν τα πρεζάκια που κοιμόντουσαν εκεί. Επομένως μαζί τους θα έπρεπε να είναι οι αγανακτισμένοι σχολιογράφοι.
4) Όσοι (δικαίως) αγανακτούν για τα επεισόδια και τα συνδέουν (αδίκως) με το γήπεδο, αγανακτούν επειδή είναι κατά της βίας γενικά ή επειδή τα θύματα ήταν αστυνομικοί;

@ΠΑΣΟΚος (01/10/2019 18:54) (01/10/2019 22:10)

Πρόσεξε μόνο γιατί αν σε βάθος χρόνου παρουσιάσει η σημερινή κυβερνηση αποτελέσματα στην καταπολέμηση της βίας είτε οπαδικής είτε όχι εσείς και κάτι συριζαίοι της συμφοράς θα κλαίτε για άλλο ένα θέμα που ΘΑ λύνατε κάποια στιγμή στην επόμενη ζωή.
Κατά τα άλλα η καταδίκη σε μάρανε. Λόγια του αέρα δηλαδή και πάμε παρακάτω. Χορτάσαμε από αυτά.

Nick (02/10/2019 01:03)

Όποιος τραβάει ζόρι με το γήπεδο της ΑΕΚ δήθεν με αγαθά κίνητρα θα του πρότεινα να ξεκινήσει την επανάσταση του από το Καραϊσκάκη.
Κι εκεί μένει κόσμος κοντά στο γήπεδο που δεν γουστάρει τους κάφρους του γαυροσωματείου.
Η διαφορά είναι ότι χρωστάνε για το γήπεδο Καραϊσκάκη κάτι εκατομμύρια στις τράπεζες.
Να παραδώσει λοιπόν το χοντρό αφεντικό το ακίνητο στις τράπεζες να γλυτώσει και από τους κάφρους η πόλη.

Δημοτης (02/10/2019 07:04)

Σημερα ολοι συμμετέχουμε στην μεγαλη απεργια που θα γινει.Για τον αεργο γαυρο που ζει μονο για να μην γινει το γηπεδο και γραφει συνεχεια για το αμαξι του αυτα ειναι αγνωστα πραγματα μιας και ζει απο την πατρικη περιουσια και αραζει καθε πρωι στα φτηνα καφε της πλατειας για ωρες.Αλλα για καθε εργαζομενο η σημερινη απεργια ειναι καθηκον γιατι υπαρχουν κι αλλα πραγματα εκτος απο το ποδοσφαιρο.Εσεις μιλατε για ζημιες εμεις μιλαμε για ζωές.Ολοι σημερα στις συγκεντρωσεις.

ΜΠΑΤΜΑΝ (02/10/2019 09:39)

@ hooligan (01/10/2019 22:02)
Σου απαντώ γιατί φαίνεσαι ο πιο σοβαρός και συγκροτημένος:
- Όσον αφορά στο (1), ας γινόταν αλλού να γλιτώναμε τις συρράξεις. Και διαφωνώ, αν γινόταν αλλού, τα κάθε είδους ραντεβού, ακόμα και να το δουν στην τηλεόραση θα γίνονταν μέσα ή έξω από την έδρα, το γήπεδο δηλαδή.
-Όσον αφορά στο (2), όταν γίνει το γήπεδο, θα υπάρχει ένα απίστευτο μπάχαλο. Το τελευταίο που θα ενδιαφέρει την αστυνομία, θα είναι μικροκλοπές, που και αυτές θα πολλαπλασιαστούν, όπως και οι ζημιές σε ιδιωτικές περιουσίες. Επίσης, το σκηνικό θα είναι τρομακτικό για οικογένειες και για ανήλικα παιδιά Γυμνασίου και Λυκείου που θα θέλουν να πάνε βόλτες με τους φίλους τους. Πάνοπλοι αστυνομικοί θα κάνουν ελέγχους παντού σε κατοίκους και μη. Θα υπάρχουν αποκλεισμοί δρόμων κλπ. Τα ξέχασες, σου τα θυμίζω. Εκτός, αν βρε παιδί μου, δεν μένεις Νέα Φιλαδέλφεια...

ΚΚες (02/10/2019 10:04)

@ Δημοτης (02/10/2019 07:04)
Σιγά ρε μάστορα, κόντεψες να σηκώσεις πανό του ΠΑΜΕ στην ιστοσελίδα του κυρίου Σεϊτανίδη.
Παραλίγο να σε πιστέψω.
Βρωμάς χρυσαυγίλα όμως από την ατονία...

2EΑΤεράς (02/10/2019 10:17)

@ ......

#soto_kopse_ta_sota_kai_min_to_paizeis_aristeros

ΑΠΕΡΓΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΟΝ (Χ)ΟΥ(ΛΙ)ΓΚΑΝΟ (02/10/2019 10:33)

ΟΛΟΙ ΣΗΜΕΡΑ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΒΡΕΙ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΕΙ Ο (Χ)ΟΥ(ΛΙ)ΓΚΑΝΟΣ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΜΑΣ ΠΡΙΖΕΙ ΤΑ ΦΡΥΔΙΑ. ΑΡΑΓΕ ΤΑ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ ΑΠΕΡΓΟΥΝ ΣΗΜΕΡΑ; ΑΛΛΑ ΤΙ ΤΟΝ ΝΟΙΑΖΕΙ ΑΥΤΟΣ ΜΟΝΟ ΑΙΤΗΣΕΙΣ...

ΑΠΕΡΓΙΑΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ (02/10/2019 11:07)

"ΓΙΑ ΝΑ ΒΡΕΙ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΕΙ', " "ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΜΑΣ ΠΡΙΖΕΙ..."
Θέλει ο ναζιστής να κρυφτεί και η ανορθογραφία δεν τον αφήνει...

ΜΠΑΤΜΑΝ (02/10/2019 11:30)

@ hooligan (01/10/2019 22:02)
Όσον αφορά στο (3) ομολογείς ότι το club (αν οι Βρετανοί αστοί, λόγιοι, επιστήμονες, έμποροι γνώριζαν την εκφυλιστική χρήση που θα έκαναν οι οπαδοί ποδοσφαιρικών ομάδων στον όρο club θα είχαν ανατινάξει το Big Ben), είναι μπλεγμένο σε "προστασίες" (εγώ νόμιζα ότι όλως τυχαίως σπάσανε την Πόλη και το Χωριάτικο-εντελώς συμπτωματικά). Έδιωξε το club των Εξαρχείων τα πρεζάκια που κοιμόντουσαν στην πλατεία; Κοιμόντουσαν πρεζάκια στην πλατεία; Πότε;
Το καταλαβαίνω βέβαια γιατί τα μέλη του κλάμπ είναι αντικαπνιστές, που συγκεντρώνονται και πίνουν τσάι... Γελάμε για να μην κλαίμε.

ΜΠΑΤΜΑΝ (02/10/2019 11:36)

Όσον αφορά στο (4), βία ασκείται οπουδήποτε υπάρχουν γήπεδα ποδοσφαίρου. Και στον Πειραιά και στο ΟΑΚΑ. Οπότε η βία είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με την τοποθεσία του γηπέδου και τους επαγγελματικούς αγώνες. Η αγανάκτηση είναι δίκαιη γιατί κυβέρνηση, Νέα Δημοκρατία, κεντρικά και τοπικά, Κινάλ κεντρικά και τοπικά, ΣΥΡΙΖΑ κεντρικά και τοπικά, δημοτική αρχή δεν έχουν γράψει λέξη για το τι έγινε την Κυριακή στη Νέα Φιλαδέλφεια.
Καλή η προσπάθεια, φίλε, αλλά δυστυχώς και συγγνώμη δεν σου βγήκε.
Το τι μαχαιρώθηκε ένας αστυνομικός που του την έπεσαν δέκα νοματαίοι ("είναι διαφορετικό να είσαι ...") που είχε πρωτοστατήσει στην διακομιδή ανθρώπων στο Μάτι, κοιτάξου στον καθρέπτη και πες ότι είσαι μεγάλος υποκριτής.

@ (02/10/2019 10:33) (02/10/2019 11:38)

Κι εμείς ξέρουμε ότι το γραφείο σου έκλεισε και δουλεύεις το ταξί, αλλά δεν το γράφουμε κιόλας.

Ανώνυμος-^ (02/10/2019 14:37)

Με την άδεια -ελπίζω- του διαχειριστή της ιστοσελίδας, προτείνω να σταματήσουν οι προσωπικές επιθέσεις. Μικρή πόλη είμαστε και λίγο πολύ γνωριζόμαστε όσοι σχολιάζουμε. Ας μείνουμε ατο θέμα, που είναι ότι η πόλη λόγω ΑΕΚ είναι ελκυστής βίας κι ας δούμε τι θα κάνουμε για να εξαλειφθεί το φαινόμενο που πλήττει κυρίως την ΑΕΚ και το προφίλ της. Κανέναν δεν ενδιαφέρει αν έχει ή δεν έχει ο τάδε ή ο δείνα δουλειά.

hooligan (02/10/2019 17:17)

@ΜΠΑΤΜΑΝ
1)Ηφιλαδέλφεια είναι η πόλη της ΑΕΚ και έχει γίνει γνωστή σε όλο τον κόσμο απο αυτήν.Δηλαδή θα φύγει η ΑΕΚ απο την πόλη της για μια χούφτα ανθρώπους που ήλθαν δεκαετίες μετά απο αυτήν εδω; Πάντα εδώ θα μαζεύονται οι οπαδοί της ΑΕΚ ακόμα κι αν δεν γινόνταν ποτέ το γήπεδο άλλωστε η πλειοψηφία στην περιοχή είναι οπαδοί της ΑΕΚ.
2)Αν ε΄σασταν σωστοί οι φιλαδελφιώτες οπαδοί της ΑΕΚ δεν θα αφήναμε να γινόνταν τίποτα άλλα μετά τον χυδαίο πόλεμο που κάνατε για την αγιά σοφιά ,με προσφυγές για τα πάντα,με λάσπες και ψέμματα εμείς δεν αναλαμβάνουμε καμμία ευθύνη.Πεθάνανε πολλά αδέλφια μας που είχαν σαν πιο μεγάλη επιθυμία να μπούν στο νέο γήπεδο και φύγανε με την πίκρα κι αυτό δεν θα ξεχαστεί ποτέ.Εγώ έχασα αδελφικό φίλο που ζούσε μόνο και μόνο για να μπεί στο ναό.

hooligan 2 (02/10/2019 17:27)

(3) Το κλάμπ στα εξάρχεια ήταν στο στόχαστρο των νεοναζί για την αντιφασιστική του δράση.Εδιωξέ οχι μόνο πρεζάκια αλλά και βαποράκια απο την πλατεία οπως και συμμετείχε σε πεσίματα κατά εμπόρων.
(4),Αν δεν ερχόντουσαν οι γάυροι στην γέφυρα την κυριακή δεν θα είχε γίνει το παραμικρό αλλά αυτο σκόπιμα δεν το αναφέρεις.Μα τόσο πολύς πόνος για κάποιες μικροζημιές σε δό μαγαζιά που έχουν θησαυρίσει απο τον λαό της ΑΕΚ;Σήμερα έιδες τα γουρούνια που υποστηρίζεις πως επιτεθήκανε σε κόσμο που κατέβηκε στην πορεία;Αλλά αυτά δεν θα τα δείξει ποτέ η τηλεόραση .Μέσα σε αυτούς θα ήταν και ο κύριος που αναφέρεις αν ήταν σήμερα στην δουλειά.

@ΚΚες (02/10/2019 10:04) (02/10/2019 17:31)

Ωστε εγινα και χρυσαυγιτης επειδη δεν βαζω τονους.Ποτε δεν ειπα οτι ειμαι κ..κ.ε παντα συριζα ψηφιζω αλλα δεν χρειαζεται να εισαι αριστερος για να κατεβεις σε μια απεργια.Αφου εφτασες στο σημειο να με αποκαλεσεις νεοναζι δεν αξιζει ουτε στη μουρη να σε φτυσω.Θα σε παρακαλουσα να μην μου ξαναμιλησεις εδω η αλητεια σου ξεπερασε καθε οριο.

Καράφλας (02/10/2019 21:54)

Με την ηλίθια λογική που γεννά το απειροελάχιστο μυαλό σας πρέπει να κλείσουμε όλα τα μανάβικα της Φιλαδέλφειας γτ μπούκαραν 2 συνεχόμενες νύχτες με αμάξι κλέφτες και έπεσαν τουφεκιές!
Το μόνο που καταφέρνετε τσουτσέκια του πληκτρολογίου και άφαντοι στην περιοχή μας είναι το εξής: αυτοί οι 50 θα γίνουν 100, 1000, αμέτρητοι και τότε θα σας βρούνε βιασμένους σε μια γωνιά!
Γίνατε όλοι ειδικοί του θέματος για άλλη μια φορά. Άσχετοι, φιλήσυχοι, κουκουδια, ρουφιάνοι και λοιποί ευαίσθητοι κλάψτε για τα γουρούνια τους φίλους σας.

@ΜΠΑΤΜΑΝ (02/10/2019 11:36) (02/10/2019 23:08)

Επειδή εμπλέκονται οπαδοί της ΑΕΚ απο τον αναρχικό χώρο ξαφνικά σε έπιασε ο πόνος για τον αστυνομικό και για το ποιοι μετέδωσαν την είδηση;
Όταν γίνονται εκατοντάδες παρόμοια περιστατικά αλλού απο άτομα του αναρχικού χώρου ποιος ασχολείται και ποιός καταδικάζει θα μου πεις;
Η μήπως τότε τα θύματα απο τη βία και τις μολότωφ είναι απλά ασήμαντοι μπάτσοι;
Ασχολήσου λοιπόν γαύρε της συμφοράς με την εγκληματική οργάνωση του χοντρού αφεντικού σου και άσε ήσυχη την ΑΕΚ.
Δεν εκφράζει μια ασήμαντη μειοψηφία την ΑΕΚ ούτε η πόλη είχε την εικόνα που παρουσιάζεις με την λειτουργία του γηπέδου στο παρελθόν.
Γιορτινή ήταν η ατμόσφαιρα όταν έπαιζε η ΑΕΚΑΡΑ και μέσα και έξω απο το γήπεδο.
Δεν είμαστε σαν τα μούτρα σας και όσα ονόματα και να αλλάξεις ξέρουμε ακριβώς τι και ποιος είσαι.
Βρες άλλο μέσο για να προωθήσεις την προπαγάνδα σου.

Ντόνκεν (03/10/2019 09:18)

Ωραίος ο ΜΠΑΤΜΑΝ!!!!!

Ψόφο (03/10/2019 10:52)

@hooligan (02/10/2019 17:17) αντί να ζητήσετε συγγνώμη ρε ανθρώπινο σκουπίδι για το πέσιμο και μαχαίρωμα από δέκα τζάμπα μάγκες στον αστυνομικό που πριν ένα χρόνο έσωζε ζωές στο Μάτι, επανέρχεσαι για να ξεράσεις τον οπαδικό εμετό σου; Πόσο σκουπίδι είσαι άραγε;

ΜΠΑΤΜΑΝ (03/10/2019 11:07)

@ hooligan (02/10/2019 17:17)
Όσον αφορά στο (1): Όταν ήρθαν οι πρόσφυγες στην Φιλαδέλφεια, και μέχρι το 1979 όλα ήταν μέλι-γάλα με το αθλητικό σωματείο. Τα προβλήματα άρχισαν με το επαγγελματικό ποδόσφαιρο. Για την πλειοψηφία των Φιλαδελφειωτών μην παίρνεις όρκο, έχεις δει πόσοι βλέπουν αγώνες άλλων ομάδων στη Φιλαδέλφεια;
Κι επίτρεψε σε πολλούς Φιλαδελφειώτες να έχουν έρθει οι οικογένειές τους πριν την κατασκευή γηπέδου επαγγελματικού ποδοσφαίρου
Όσον αφορά στο (2): Γράφεις: "Αν ε΄σασταν σωστοί οι φιλαδελφιώτες οπαδοί της ΑΕΚ δεν θα αφήναμε να γινόνταν τίποτα άλλα μετά τον χυδαίο πόλεμο που κάνατε για την αγιά σοφιά ,με προσφυγές για τα πάντα,με λάσπες και ψέμματα εμείς δεν αναλαμβάνουμε καμμία ευθύνη": Ουσιαστικά ομολογείς ότι δεν είσαι Φιλαδελφειώτης και μας απειλείς; "δεν αναλαμβάνουμε καμμία ευθύνη" Για ποιο θέμα δεν αναλαμβάνετε καμία ευθύνη;

ΜΠΑΤΜΑΝ (03/10/2019 11:11)

@ hooligan 2 (02/10/2019 17:27)
Σε όλα μέσα είναι το κλαμπ. Και προστασία πουλάει (εσύ το έγραψες παραπάνω), και πρεζάκια διώχνει και εμπόρους και αντιφασιστικό είναι. Δεν ξέρω τι να πρωτοδιαλέξω;
Όσον αφορά στο (4), πες μου ότι σε έπιασε ο πόνος για την απεργία;
Για τις μικροζημιές και τους τραυματισμούς άνοιξε την τηλεόραση και δες τα, πρώτη είδηση τα παίζουν. Αλλά κάποιοι δεν είδαν τίποτα. Για το ενδεχόμενο να έγινε πέσιμο από οπαδούς άλλης ομάδας, τι διαφορά έχει για τον κάτοικο, μου λες; Αλλά συγγνώμη, εσύ ομολόγησες ότι δεν είσαι κάτοικος.

ΚΚες (03/10/2019 11:14)

@ (02/10/2019 17:31)
Και δεν βάζεις τόνους, και διαστήματα δεν αφήνεις μετά την τελεία. Παλιότερα πολλοί Πασόκοι ψήφισαν Χρυσή Αυγή, οπότε δε θα μου κάνει εντύπωση ψηφοφόροι ΣΥΡΙΖΑ να ψηφίσουν ή να ψήφισαν Χρυσή Αυγή. Για να με φτύσεις στη μούρη, πρέπει να έχεις σάλιο. Δεν σε βλέπω να έχεις ούτε σάλιο (πάντως κύριε Σεϊτανίδη, δεν το άρχισα εγώ). Βάλε κανένα τόνο.

Φιλαθλος (03/10/2019 11:45)

Ειναι ολοφανερο οτι εδω πια εχουμε να κανουμε με υπανθρωπους που δεν σεβονται ουτε τη πολη ουτε την ΑΕΚ και την ιστορια της. Μακαρι να διαβαζει κανενας εισαγγελεας αυτα που γραφουν και κινησει τις νομιμες διαδικασιες ταυτοποιησης μηπως και ξηλωθει επιτελους η γαγγραινα των οργανωμενων νταβατζηδων ολων των ομαδων και ξαναγυρισει ο κοσμος στο γηπεδο.

ΜΠΑΤΜΑΝ (03/10/2019 11:46)

@ Καράφλας (02/10/2019 21:54)
Γράφεις: "Το μόνο που καταφέρνετε τσουτσέκια του πληκτρολογίου και άφαντοι στην περιοχή μας είναι το εξής: αυτοί οι 50 θα γίνουν 100, 1000, αμέτρητοι και τότε θα σας βρούνε βιασμένους σε μια γωνιά!".
Δηλαδή εκτός των άλλων ύβρεων, δεχόμαστε και απειλές για κακουργήματα (βιασμούς).
@ (02/10/2019 23:08)
Κι εσύ πού το ξέρεις ότι ήταν από τον αναρχικό χώρο; Τους είδες; Ήσουν εκεί κοντά;
Με έπιασε ο πόνος που αυτά γίνονται στη γειτονιά μου, ρε κόπανε (συγγνώμη κύριε Σεϊτανίδη).
Ότι μπορεί να περνάει η μάνα μου, ο αδερφός μου, ο θείος μου, τα ξαδέρφια μου και να βρεθεί ανάμεσά σας, ρε κόπανε.
Κι εγώ ξέρω ποιος είσαι. Αγγίξτε με και θα δείτε.

Πάρτε το αλλιώς (03/10/2019 11:49)

Ούτε λίγο ούτε πολύ τα λουμπεναριά της ΑΕΚ μας λένε ότι αν και όποτε έρχονται εδώ τα αντίστοιχα λουμπεναριά του ΟΣΦΠ του ΠΑΟ και του ΠΑΟΚ για να τις παίξουν, η Φιλαδέλφεια θα μετατρέπεται σε πεδίο μάχης και δεν θα μπορούμε να κυκλοφορούμε.
Συνέλθετε και πάρτε το αλλιώς.

Ανώνυμος (03/10/2019 11:55)

@hooligan του γλυκού νερού και του καναπέ δεν είναι δουλειά του... "club" οποιασδήποτε ομάδας να επιβάλλει το νόμο για την εμπορία και διακίνηση των ναρκωτικών. Ακριβώς τα ίδια έκαναν κι οι χρυσαβγίτες στον Αγιο Παντελεήμονα υποκαθιστώντας την αστυνομία σε περιπτώσεις παραβατικότητας αλλοδαπών.

Ντόνκεν (03/10/2019 12:17)

@(01/10/2019 17:06) Δεν βλέπω κανέναν Κωνσταντινουπολίτη ή εστω Σμυρνιό στα πανηγύρια στο βίντεο. Βλέπω πολλούς γνωστούς καταυλακιώτες που το πιθανότερο είναι να έγιναν ΑΕΚ από σπόντα στην προοπτική ότι μπορεί κάτι να κερδίσουν από αυτή την ιστορία (τα πιάσανε τα λεφτά τους). Εσύ παρεξηγήθηκες για το καταυλακιώτες; Εντάξει. Πελοποννήσιοι αλλά πάντως όχι μικρασιάτες. Κι Επειδή όπως λες "κυκλοφορούν στη πόλη" αυτό τι σημαίνει; Ότι είναι και σοβαροί;
Στημένο με έλεγαν και κάτι τσουτσέκια του Βασιλόπουλου όποτε του τα χωνα. Τι σύμπτωση!

Διαμαντής Σεϊτανίδης (03/10/2019 12:33)

@12.17
Υπάρχουν πολλές οικογένειες Μικρασιατών εγκατεστημένες στην Πελοπόννησο. Ας μην αυτοτραυματιζόμαστε με τέτοιους γεωγραφικούς αποκλεισμούς.

Μαζέψου Καράφλα (03/10/2019 12:53)

Καραφλα γελοίο υποκείμενο ποιους απειλείς ρε απόγονε του Αυνάν; Να παρακαλάς γονατιστός μην συμβεί κάτι σε κανένα παιδί μου καμια Κυριακή απόγευμα από τιποτα ξεφτιλισμένα όντα σαν εσένα γιατι σου υπόσχομαι να σε κρεμάσω απ τη σουφρα στη γεφυρα της Βρυούλων. Προειδοποίηση είναι. Όχι απειλή.

@Πάρτε το αλλιώς (03/10/2019 11:49) (03/10/2019 13:11)

Ειμαστε περηφανοι που ειμαστε προλεταριοι αυτοι που σφαξαν κοπροσκυλα αστους σαν εσενα στην ισπανική επανασταση του 36 ,στην Μοσχα το 1917,στο παρισι,στην ουκρανια ρο 1919 κτλ.Επειδη γαυρουκο αεργε βρηκες περιουσια απο τον πατερα σου νομιζεις οτι εγινες ανθρωπος?

@ΚΚες (03/10/2019 11:14) (03/10/2019 13:19)

Παντως φασιστακο εγω ημουν χτες στην απεργια ενω εσυ εγραφες εδω.Α και ποτε δεν ημουν πασοκος ουτε δεξιος.Τα ιδια γραφω και σε σελιδες της φιλαδελφειας που υπάρχουν στο φαισμπουκ οποτε ευκολα μπορεις να με βρεις.Εσεις κρυβεστε σαν τα ποντικια και γραφετε ανωνυμα οπως ο γραφικος. γαυρακος που αλλαζει συνεχεια ονοματα λες και δεν ξερουμε ποιος ειναι.Μηπως θυμαται να σου πει τι εγινε στο σουπερ μαρκετ που βρίσκεται στο γηπεδο του ιωνικου?

Φιλαδελφειώτης (03/10/2019 13:39)

Καράφλα έχεις μπερδέψει τη βούρτσα με τη... λούτσα στη σύγκριση μανάβικου και εκτροφείου αλητείας που είναι ήδη η αρένα του αφεντικού σου πριν καν τελειώσει. Αλλά ούτε βούρτσα έχεις καθότι καραφλας ούτε... λούτσα απειλωντας τον κόσμο για βιασμούς.

Ανώνυμος (03/10/2019 14:09)

Γαύροι έχετε καταντήσει. Πεσίματα και μαχαιρώματα 10 σε 1 ακόμα κι αν ήταν τσέος και αξιόποινες απειλές απο τα κομπιουτερ είστε η ντροπή των οπαδών. Κάποτε σεβόμουν την original. Οι τωρινοί είστε κοτες λιράτες.

aris (03/10/2019 14:10)

@01/10/2019 17:00
Γένημμα - θρέμμα Φιλαδέλφεια και θα 'ρθουν τώρα ξαφνικά οι σύνδεσμοι απ' όλη την Αττική να μας πουν να μετακομίσουμε;; Ρε ουστ.
Αυτοί που μετακόμισαν, τη φάγαν μόνοι τους και το γκρέμισαν το '03 (και πολύ καλά κάνατε) κι είχαμε ησυχάσει τόσα χρόνια, είστε εσείς.
Η Φιλαδέλφεια, λοιπόν, δεν είναι ούτε καφεδούπολη, ούτε σουβλακούπολη, ούτε καφρούπολη, είναι γειτονιά.
* Όσο για τα "γαύρακο" κλπ, δε θα μπω στη διαδικασία.
Μάλλον δε φτάνει η νοημοσύνη σας (λέμε τώρα) να καταλάβετε ότι μπορεί κι άνθρωποι που δεν είναι γαύροι ή βάζελοι ή ό,τι τελοσπάντων, να εναντιώνονται στην καταστροφή της πόλης. Και for the record, μπαλίτσα βλέπω, αλλά καθυστερημένος υποστηρικτής επιχειρηματικών συμφερόντων δεν έγινα και δε θα γίνω ποτέ.

aris (03/10/2019 14:31)

@hooligan
Ρε φίλε, καλοί οι δαρμένοι μπάτσοι, δε λέω, γουστάρω, αλλά δεν πάτε να τις παίξετε κάπου αλλού; Κάθε Π-Σ-Κ έχει ξεκ****μα Στουρνάρη, Τοσίτσα, Χαριλάου.. Δεν πάτε μια βολτίτσα προς Εξάρχεια μεριά;
Όσο για το club των Εξαρχείων, άσε και ξέρουμε τι ρόλο βαράνε όλοι εκεί μέσα - είναι γνωστά όλα τα σκηνικά, δε χρειάζεται να τα ξαναλέμε.
Το μόνο σίγουρο πάντως είναι ότι πάνω από ANTIFA είναι ΑΕΚ. Αλλιώς πώς άφηναν τα "αδέρφια" τους να σπάνε/καίνε τη Στρούγκα και να βαράνε τον κόσμο το '14;;
Καλό το κίνημα μάλλον, αλλά μπρος στην ΑΕΚ δεν πιάνει μία.

Διαμαντής Σεϊτανίδης (03/10/2019 15:09)

Όπως βλέπετε, αφήνω τα πάντα να βγουν προς τα έξω. Όλη η μπόχα, όλη η βρωμιά, όλο το ίζημα. Μόνη μου ελπίδα- που δεν το βλέπω- να ιδρώσει το αυτί κανενός εισαγγελέα...

Μπα. Ως τώρα, όλα καλά, εσείς;

Δημοτης (03/10/2019 15:56)

Συμφωνω Διαμαντη απολυτα.Προτεινω να μπαινουμε μονο με λογαριασμο φαισμπουκ και με φωτο .Ετσι θα δουμε ποιος γραφει με πολλα ονοματα,ποιος ειναι οπαδος ποιας ομαδας,ποιος με αποκαλει χρυσαυγιτη κτλ

GeorgeAEK (03/10/2019 16:53)

Όλοι οι Αεκτζήδες προσπαθούμε να απαλλάξουμε την ομάδα μας από μια θλιβερή μειοψηφία που καταστρέφει πρώτα την ίδια.
Από κει και πέρα μια άλλη θλιβερή μειοψηφία που προσπαθεί να φορτώσει όλα τα κακά του κόσμου στη διοίκηση και τον απλό κόσμο της ΑΕΚ είναι απλά για να διασκεδάζουμε.
Οι συνθήκες με τη λειτουργία του γηπέδου θα είναι πολύ καλύτερες απ' ότι στο παρελθόν με το παλιό γήπεδο και όποιος δεν μπορεί να το αντιληφθεί πρόβλημα του.

aris (03/10/2019 14:31) (03/10/2019 16:56)

Μάλλον τα έκανες ολα αχταρμά.Πολλές φορές σε εμετικές ανακοινώσεις της στρούγκας κάναμε το παγώνι και παίζαμε ξ΄υλο με δικούς μας για να μην γίνει τίποτα.Φτάσαμε μέχρι στο σημείο να τους συνοδεύσουμε τότε στην δεκελείας οταν ήλθαν κάποιοι με κράνη και ρόπαλα και να πουν μετά κάποια γραφικά τυπάκια εδώ οτι κολώσαμε κτλ.Την δεύτερη φορά δεν μπορούσαμε να τους συνοδεύσουμε ξανά αφου αυτοί δεν σεβάστηκαν τίποτα και αποκαλο΄υσαν τον λαό της ΑΕΚ χρυσαυγίτες με αποτέλεσμα να μην περάσουν ουτε τα ανω πατήσια ....ευτυχώς για αυτούς. Αν τότε δεν πετάγαν το μπουκάλι που το χρέωσαν σε εμάς δεν θα γινόνταν τίποτα.Η φιλαδέλφεια είναι η γειτονιά της ΑΕΚ και απο αυτήν έγινε γνωστή σε ολη την γή .Αυτή είναι η αλήθεια σου αρέσει δεν σου αρέσει .Ενελώς τυχαία μα εντελώς τυχαία όσους γαύρους γνωρίζουμε στην φιλαδέλφεια ψήφισαν Αρη και πρέπει να είναι σύμπτωση οτι σχεδόν κανένας απο αυτούς δεν δήλωνε ποτέ αριστερός.

2ΕΑΤεράς (03/10/2019 18:30)

@13:11 #grafikometro_to_termatises

Εμπρος της γης οι κολασμενοι (03/10/2019 18:56)

@13:11 σιγα μη σκισεις κανα καλτσον με τα κονσερβοκουτια.

Θ. Ξεν. (03/10/2019 20:47)

@GeorgeAEK (03/10/2019 16:53)
Αφού όπως λες.......
«Όλοι οι Αεκτζήδες προσπαθούμε να απαλλάξουμε την ομάδα μας από μια θλιβερή μειοψηφία που καταστρέφει πρώτα την ίδια» -και δεν έχω λόγο να μην το δεχτώ-

απευθύνσου/απευθυνθείτε σε "αδέλφια" όπως ο "Καράφλας" και ο "hooligan" πιο πάνω και διώξτε τους.

Διάβασε τι ακριβώς έχουν γράψει και πράξε/πράξτε τα δέοντα.

Μπορεί η Νέα Φιλαδέλφεια να είναι η έδρα της ΑΕΚ αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν είναι πόλη-γειτονιά με δεκάδες χιλιάδες μόνιμους κατοίκους που πρέπει να ζουν ειρηνικά 7 ημέρες την εβδομάδα 24 ώρες το 24ωρο. Δεν υπάρχουν ώρες γηπέδου και μη γηπέδου. 7/7 και 24/24. Απλά.

Π. Αργυριάδης (03/10/2019 21:11)

@03/10/2019 13:11

Δεν καταλαβαίνεις ότι γίνεσαι ακόμα πιο γελοίος και γραφικός και το συνεχίζεις.
Θεωρείς ότι επειδή (αντι)γράφεις μερικά πολιτικά ορόσημα της αριστεράς σε περνάει κανένας για αριστερό.

Για πες μας, λοιπόν, μιας και είσαι σούπερ-ντούπερ αριστερός, να μάθουμε κι εμείς, τι "παίχτηκε" στην Παρισινή Κομμούνα μιας και αναφέρεις και το Παρίσι. Με δικά σου λόγια. Όχι copy-paste από τη wikipedia.

@Θ. Ξεν. (03/10/2019 20:47) (03/10/2019 22:45)

Δεν πρόκειται να ασχοληθώ ούτε εγώ, ούτε κανείς με ανώνυμες απειλές απο κάποιους που μπορεί να μην έχουν και καμιά σχέση με επεισόδια αλλά απλά θέλουν να την πουν σε κάποιον που θεωρούν γαύρο ή εχθρό της ΑΕΚ.
Το γράφω και πάλι. Αυτό που χρειάζεται είναι να γίνουν τα αυτονόητα σε όλο τον πολιτισμένο κόσμο.
Δηλαδή συλλήψεις και αυστηρές τιμωρίες σε όσους προκαλούν επεισόδια είτε στο γήπεδο είτε οπουδήποτε.
Δεν φταίει η ΑΕΚ για όσους εκμεταλλεύονται το όνομά της και μπλέκονται με τον κόσμο της ώστε να κάνουν επιθέσεις σε αστυνομία ή οτιδήποτε άλλο.
Δεν θα τους συλλάβει και θα τους συνετίσει η ΑΕΚ.
Γιατ'ι δεν ζητάτε και απο τους πρυτάνεις για παράδειγμα να εξαλείψουν οι ίδιοι τη βια στους χώρους των Πανεπιστημίων;

@Π . Αργυριάδης (03/10/2019 21:11) (04/10/2019 13:27)

Αριστερο σε κανει ο τροπος ζωης σου ,η συμπεριφορα σου στους αλλους,η οικονομικη σου κατασταση και η ταξικη σου θεση και φυσικα η δραση σου στα κοινωνικα δρωμενα.Τα τεστακια σου λοιπον αστα για αλλους.Αμα θες βρισκομαστε και σου δινω καποια βιβλια που εχουν εκδοθεί για το θεμα που ανεφερες οπως και για την κροστανδη ,για τον μαχνοβιτικο στρατο στην ουκρανια κτλ.Εδω βασικα μπαινω σαν οπαδος της ΑΕΚ και δημοτης και δεν θα ανεφερα κατι απο αυτα αν ενας απιθανος δεν με ελεγε χρυσαυγιτη.

Να αναλάβει ο Βούρος πρωτοβουλία ευθύνης (04/10/2019 13:39)

Ο κ. Βούρος, οφείλει να αναλάβει πρωτοβουλία ευθύνης υπεράσπισης της πόλης.

Ακόμα κι αν χρειαστεί να συγκρουστεί με τις αλητείες κάποιων (όχι όλων και μην τσουβαλιάζουμε όλους) "οργανωμένων οπαδών" της ομάδας του.

Αν θέλει να λέγεται Δήμαρχος ΟΛΩΝ των πολιτών και αν η φράση του "είμαστε όλοι δεμένοι με το ίδιο σκοινί" δεν είναι άνευ περιεχομένου.

Θεωρώ ότι ούτε την Εταιρεία ΑΕΚ την συμφέρει αυτό που γίνεται γιατί δύσκολα θα αγοράσει κάποιος οικογενειάρχης οικογενειακό διαρκείας για να ζει μαζί με τα παιδιά του τέτοια σκηνικά στη Φιλαδέλφεια.

Παραμυθας (04/10/2019 19:24)

Κάποτε ήταν μιά παρέα που άλλα έλεγε απο αυτά που έκανε στην καθημερινή της ζωή.Κάποια στιγμή κατάφερε να γίνει η απόλυτη εξουσία σε ένα μικρό χωριό.Ομως τα έκανε θάλασσα και ο κόσμος τους έδιωξε απο τον θρόνο και αυτοί θύμωσαν και πήγαν να παίξουν μπάλα σε γήπεδο που το είχε κάποιος αντιπαλός τους που τον έβριζαν με τα χειρότερα λόγια .Ενω ήταν μόνο έντεκα φαινόντουσαν τριάντα μιας και άλλαζαν συνέχεια ονόματα και σκοπούς. Το παίζαν απλοί χωριανοί και οτι δεν είχαν σχέση με την προηγούμενη εξουσία.Κάποια στιγμή ολο το χωριό τους πήρε χαμπάρι και γέλαγε.

@(04/10/2019 13:39) (04/10/2019 23:09)

Το ότι αποφεύγετε συντονισμένα να παραδεχτείτε ότι το πρόβλημα είναι θέμα βούλησης του κράτους αρχίζει και καταντάει γελοίο.
Ο Βούρος και η ΑΕΚ θα τους συλλάβουν και θα επιβάλλουν ποινές;

Θ. Ξεν. (05/10/2019 00:23)

@22:45
Αυτοαναιρείσαι.
Aπό τη μία λες: "ολοι οι Αεκτζήδες προσπαθούμε να απαλλάξουμε την ομάδα μας από μια θλιβερή μειοψηφία που καταστρέφει πρώτα την ίδια".
Kαι στο επόμενό σου σχόλιό σου απαντάς: "δεν πρόκειται να ασχοληθώ ούτε εγώ, ούτε κανείς με ανώνυμες απειλές απο κάποιους που μπορεί να μην έχουν και καμιά σχέση με επεισόδια αλλά απλά θέλουν να την πουν σε κάποιον που θεωρούν γαύρο ή εχθρό της ΑΕΚ".
Πώς να σε πάρει κανείς στα σοβαρά;

Παμπάλαιος (05/10/2019 00:42)

@ (04/10/2019 13:39)
Tην πόλη μόνο το ΚΚΕ θα μπορούσε να την υπερασπιστεί. Αν ήθελε. Το `χε κάνει παλαιότερα. Πόσοι γνωρίζουν ότι η μοναδική πλατεία στον κόσμο που είναι πάνω σε θεμέλια πενταόροφης πολυκατοικίας είναι η Πλατεία Ειρήνης; Ακόμα τρέχουν οι μπουλντόζες του εργολάβου όταν πήγαν ένα πρωί και την βρήκαν φυτεμένη. Κνίτες την φύτεψαν που σε συνενόηση με τον ΤΕΡΑΣΤΙΟ Σάββα Σταματιάδη "σήκωσαν" δέντρα από το φυτώριο του Αλσους κι όχι μόνο την φύτεψαν όλο το βράδυ αλλά έμειναν και για περιφρούρηση κάνοντας τις μπουλντόζες να τρέχουν.
Παλιά όμως αυτά.

ΔΗΜΟΤΗΣ (05/10/2019 07:43)

@Παραμυθας (04/10/2019 19:24)
Θες να πεις οτι μπαινουν εδω ατομα απο γνωστη παραταξη και το παιζουν απλοι κατοικοι;Δεν το πιστευω αλλωστε εδω πριν τις εκλογες οι εννια στους δεκα λεγανε οτι ο Αρης θα κερδιζε περιπατο χαχαχα.Οτι και να κανουν το ποταμι δεν γυριζει πισω και το πιο σημαντικο ειναι οτι ο χαζος γαυρος που μπαινει εδω και σχολιαζει τους κανει ρεζιλι και τους χαλαει το σεναριο. Και κανεις απο αυτους δεν ασχολειται με ποδοσφαιρο τουλαχιστον εδω μεσα. Τωρα οτι μιλανε για ωρες στα καφε που αραζουν για την αγαπημενη τους ομαδα τον οσφπ δεν εχει σημασια.Μα για ποσο βλακες περνανε τους δημοτες;

Ανώνυμος (05/10/2019 11:02)

@ ΔΗΜΟΤΗΣ (05/10/2019 07:43)

Μ` αρέσει που ως... αριστερός (λέμε τώρα) έχεις... πολιτικά και... ταξικά επιχειρήματα. Γελάει όλη η πόλη μαζί σου.

Δημοτης (05/10/2019 13:49)

Δεν ειμαι αριστερος γιατι ειμαι εργατης και οχι κοπριτης,δεν ειμαι αριστερος γιατι μενω στο νοικι κι οχι σε βιλα,δεν ειμαι αριστερός γιατι κατεβαινω σε απεργιες και οχι στα καφε της πλατειας.Δεν ειμαι αριστερος γιατι παω σε συγκεντρωσεις κι οχι σε καφενεια να λεω αμπελοφιλοσοφιες.Εχετε δικιο εσεις ειστε αριστεροι και εγω μαλλον κατι αλλο.Ραντεβου στην επομενη απεργία που ισως γινουν και επεισοδια και θα κανετε κριτικη απο εδω.

hooligan (05/10/2019 15:17)

Ανώνυμος (05/10/2019 11:02)
Τι έγινε μαζευτήκατε όλοι οι επαναστάτες στην παράταξη του Ρούλη και όλοι οι άλλοι είναι ψεύτικοι;Είστε τόσο αριστεροί που συνεργάζεστε με τους μπάτσους και δίνετε άτομα στην αστυνομία.Ειστε τόσο αριστεροί που πηγαίνετε σε κανάλια εμπόρων ηρωίνης οταν κάποιοι που τους αποκαλείται αλήτες τους πολεμάνε. Μάλλον σε πείραξαν αυτά που έγραψε ο αδελφός.Οικονομική κατάσταση και που ανήκεις ταξικά και εδώ το μάτς τελείωσε 6-0 γιατί ολοι γνωρίζουμε οτι πολλοί απο εσάς ζούνε απο τις περιουσίες τους και δεν έχετε καμμία σχέση με τον κόσμο του μόχθου.Εμετό μου προκαλεί ανθρωπος που δεν έχει ούτε ένα ένσημο να τραγουδάει τον ύμνο της διεθνούς.

Nick (05/10/2019 17:56)

Το σίγουρο είναι οτι αυτή η σιχαμένη ερυθρόλευκη φάρα που βρώμισε την γειτονιά μας απο το 1999 που ήλθαν εδω μετα τον σεισμό θα βρίσκει πάντα αφορμή να τα χώνει στην ΑΕΚ και τον λαό της.Μέχρι να κάνουμε την φιλαδέλφει α μελιγαλά για τους απόγονους του στόλου.

@Θ. Ξεν. (05/10/2019 00:23) (05/10/2019 22:39)

Η θλιβερή μειοψηφία είναι αυτοί που πράγματι κάνουν τα επεισόδια.
Στην δεύτερη περίπτωση αναφέρομαι σε αυτούς που ανώνυμα εκτοξεύουν απειλές στο διαδίκτυο και ως συνήθως το κάνουν για να εκνευρίσουν τον αντίπαλο που έχουν απέναντί τους και δεν το εννοούν.
Ξεκάθαρα το γράφω και μην κάνεις ότι δεν καταλαβαίνεις.
Ας ασχοληθούμε σαν κράτος πρώτα με αυτούς που πράγματι σπάνε και καταστρέφουν ανενόχλητοι.

Αχ! Αυτές οι πασοκιές (Πρωτοβουλία Ευθύνης). Τι λες τώρα!!! (06/10/2019 01:33)

@13:39

Τι να αναλάβει;;;; Για ξαναπέστο!!!!!! Ωραίο!!! Και πολύ πασοκικό (πρωτοβουλία ευθύνης!!!! τρέχα γύρευε!!!!!).

Ένα ψήφισμα καταδίκης των επεισοδίων με τον άγριο ξυλοδαρμό και το μαχαίρωμα 6 ανθρώπων -ΠΟΥ ΟΜΟΦΩΝΑ ΠΗΡΕ ΤΟ ΔΗΜΟΤιΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ- και δεν έχει επικοινωνηθεί πουθενά σε κανένα μέσο της πόλης!!!!

Μιλάμε για κείμενο, που αποτελεί απόφαση του κορυφαίου υποτίθεται πολιτικού οργάνου του δήμου.

Ανώνυμος (06/10/2019 01:51)

@Παμπάλαιος (05/10/2019 00:42)

Σωστά τα ιστορικά!!! Σήμερα όμως που μιλάμε, γειτνιάζουν τα γραφεία του κόμματος στην Ηρακλείου με το προτζεκτ Γήπεδο-Περισσός και είναι λίγο μυστήρια τα πράγματα. Έχει λεπτές ιδιαιτερότητες. Γι' αυτό και το ΚΚΕ το πήγε αμυντικά από την αρχή με την Αγιασοφιά. Έβγαλε κάτι ανακοινώσεις πριν πέντε εξη χρόνια έκανε και μια δυο εκδηλώσεις για το ρυθμιστικό της Αθήνας -θεωρώντας ότι το εδώ πρόβλημα είναι απλά μέρος του ρυθμιστικού- και δεν ξανασχολήθηκε.

Καραφλας (06/10/2019 13:50)

Μαζέψου Καράφλα (03/10/2019 12:53)
Κανείς δεν απείλησε το παιδί σου αν και απο οτι γνωρίζω δεν εχεις οικογένεια αλλά γράφεις για παιδιά για να το παίξεις τραγικός .Αν ομως βγείς στην φιλαδέλφεια με μπλούζα του γαύρου θα μαζέψεις μέχρι τα αυτιά .Κατάλαβες βλάκα;

πτωση (06/10/2019 21:55)

οτι και να λενε οι οπαδοι του μελισσανιδη, παντα οι ιδιοι θα ειναι ενοχοι. αυτοι ερχονται εδω και δημιουργουν προβληματα απο το 1980.
το φετινο πρωταθλημα θα το δωσουν σιγουρα στον μελισσανιδη λογω του ετοιμου μαγαζιου του για να πιασει καλα και μονιμα πελατακια.

(X)ΟΥ(ΛΙ)ΓΚΑΝΟΣ (07/10/2019 13:25)

Παιδιά, έχουμε κανένα νέο για την υπογειοποίηση;
Περιμένω πώς και πώς να πηγαίνω μέσω Ιφιγενείας ή μέσω σταθμού Περισσού στη Νέα Ιωνία;
Αρχίστε την το συντομότερο.

@13:25 (07/10/2019 15:38)

Δεν σε επηρεάζει το έργο διότι θα έχει βλακόμετρο στις εισόδους οπότε καταλαβαίνεις οτι θα πηγαίνεις μέσω Λ. Ηρακλείου ή Μεταμόρφωσης!

(Χ)ΟΥ(ΛΙ)ΓΚΑΝΟΣ (07/10/2019 17:04)

@ @13:25 (07/10/2019 15:38)
Έτσι όπως το γράφεις, συμπεραίνω ότι μόνο όταν πιάνεις τον απαιτούμενο δείκτη βλακόμετρου θα μπαίνεις στην υπόγεια σήραγγα.
Εάν έμενες Φιλαδέλφεια, θα καταλάβαινες πόσο άχρηστο είναι το έργο για τους κατοίκους.
Κοίταξε, από 10 χρονών, έχω χαρτί από την MENSA ότι έχω δείκτη νοημοσύνης πολύ περισσότερο του μέσου όρου.
Πες μου την αλήθεια: Είσαι στο βίντεο της "Πόλης" και σε ψάχνουν;

(Χ)ΟΥ(ΛΙ)ΓΚΑΝΟΣ (07/10/2019 20:32)

@ (07/10/2019 15:38)
Πάρ'αυτά, κανένα νέο έχεις για την υπογειοποίηση;
Περίπου μήνα έναρξης, έστω εποχή;

Νεος χαλκηδονιος (07/10/2019 23:15)

@(Χ)ΟΥ(ΛΙ)ΓΚΑΝΟΣ (07/10/2019 17:04)
Κοίταξε, από 10 χρονών, έχω χαρτί από την MENSA ότι έχω δείκτη νοημοσύνης πολύ περισσότερο του μέσου όρου
Φιλε εισαι ολα τα λεφτα.Πεντε ατομα τωρα διαβαζουμε τα σχολια σου κι εχουμε πεσει κατω.Μιλησε μας για το ατυχημα στο κεφαλι που επαθες μικρος.Δεν γινεται να εισαι τοσο βλαμμενος.

Hooligan (08/10/2019 06:59)

Χαχαχα. Η φιλαδέλφεια έχει πολύ καμμένο κόσμο τελικά. Επαναστάτες που ζούνε καλύτερα απο βολεμένους αστούς ,δεξιούς με αριστερές τσέπες,αριστερούς με δεξιές τσέπες,αριστερούς που υποστηρίζουν την αστυνομία και βλάκες που νομίζουν οτι είναι τέρατα εξυπνάδας. Και εγώ είμαι ο πιό όμορφος άντρας του κόσμου χαχα.

(Χ)ΟΥ(ΛΙ)ΓΚΑΝΟΣ (08/10/2019 11:15)

@ Νεος χαλκηδονιος (07/10/2019 23:15)
Εγώ έχω χαρτί, εσύ έχεις κάτι εκτός από χαρτί υγείας;

ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΣ (08/10/2019 12:37)

Τελικά, με την υπογειοποίηση τι γίνεται;

Δημοτης (08/10/2019 13:09)

Χουλιγκανε μην αγχωνεσαι.Δεν θα γινει ποτε η υπογειοποίηση το έργο θα σταματησει και ο χωρος θα γινει θεατρο.
Στα Έβερεστ συχναζεις εκει που πατε ολοι οι πυροβολημενοι?

@17:04 (08/10/2019 14:51)

Πρόσεξε καθυστερημένε:
Φιλαδέλφεια μένω, το έργο είναι απαραίτητο για την περιοχή, το IQ σου είναι μηδαμινό και είσαι άλλος ένας ρουφιάνος της ΕΑ.
Σε όλα μέσα έπεσες πάλι.

@Nick (05/10/2019 17:56) (08/10/2019 19:48)

Ξεφτιλισμένε γαυρε εγώ είμαι ο "Nick".
Και εννοείται ότι δεν μιλάω ποτέ με τον τρόπο που έγραψες χρησιμοποιώντας το όνομα μου και δεν τσουβαλιάζω ανθρώπους ότι ομάδα και να υποστηρίζουν.
Κατακρίνω μόνο χρηματοδοτούμενα αποβράσματα σαν εσένα που πολεμήσατε το γήπεδο ακόμα και με παράνομες μεθοδεύσεις εξυπηρετώντας συγκεκριμένα συμφέροντα.

Nick (08/10/2019 19:55)

Παραγκόγαυρε που χρησιμοποίησες το όνομά μου για να γράψεις βλακείες και λοιποί τεθλιμμένοι συγγενείς λίγη υπομονή ακόμα.
Και η υπογειοποίηση θα προχωρήσει σφαίρα παρά τις όποιες καθυστερήσεις λόγο νόμων και δημοσίου και ο Δήμος με τη βοήθεια του Βούρου θα ξεκινήσει όσο το δυνατόν πιο γρήγορα τα έργα στον περιβάλλοντα χώρο που είναι στην ευθύνη του. Περαστικά και πάλι.

@(Χ)ΟΥ(ΛΙ)ΓΚΑΝΟΣ (07/10/2019 17:04) (08/10/2019 19:59)

Χαχαχα. Πιο βλάκας πεθαίνεις.
Θα σου κρατήσω θέση εργασίας να καθαρίζεις τις τουαλέτες του γηπέδου.
Φέρε και τη μαμά σου μαζί να σου συμπληρώσει την αίτηση.

@ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΣ (08/10/2019 12:37) (08/10/2019 21:10)

Ολα καλα αδελφε.Δες τις δηλωσεις του Πατουλη τα εργα θα πανε σφαιρα ,τα συνοδα εργα γυρω απο το γηπεδο ξεκινανε αμεσα και το στεγαστρο προχωραει.Δεν υπαρχει κηπος της εδεμ η φιλαδελφεια ειναι ο παραδεισος.

Δημοτης (09/10/2019 06:56)

Παλι επεσε μεσα ο γαυρος πρωην ουγκανος,γαυροτρολ και τωρα χουλιγκανος.Καποτε μας εβαζε βιντεάκια με μπουλντόζες, καποτε ελεγε οτι τα μπετα ειναι ψεύτικα, τωρα πιστευε οτι δεν θα γινει η υπογειοποίηση. Θα εχει πολυ σκονη φίλε σε λιγο δεν θα πλησιαζεις καθολου την σμυρνης και την φωκων γιατι εισαι και κυριλε τυπακος.Αστα μονο με μασκες θα περπατάς σε λιγες μερες.Ο στρατος του Μελισσανιδη μπαινει στην φιλαδελφεια.

Γ.Π. (09/10/2019 12:08)

1 εκατομμύριο εξασφάλισε ο Βούρος από την Περιφέρεια για περιφερειακά του γηπέδου έργα.
Μα πως έγινε αυτό;
Αφού ο τόπος κατοικίας του είναι αλλού και δεν γυροφέρνει μια ζωή στα καφενεία της πόλης, αφού είναι μεγάλος σε ηλικία, αφού ασχολείται μόνο με παραστάσεις;
Κλάψτε εραστές του Βασιλόπουλου με το ανύπαρκτο έργο.
Και τα καλύτερα έρχονται.

Φερώνυμος (09/10/2019 12:51)

Του τα έβαλε το αφεντικό στην τσέπη ως αμοιβή για την απόλυτη αφοσίωσή του. Για τα αντιπλημμυρικά της Σκρα, ας πούμε, δεν έκανε τίποτα. Ποιος ασχολείται, θα μου πεις, με τα αντιπλημμυρικά;

tasos (09/10/2019 13:10)

Όταν βλέπετε γαύρους να κλαίγονται αυτό σημαίνει ότι όλα πάνε πάρα πολύ καλά και ο πόνος είναι μεγάλος.
Περαστικά και από τον Πατούλη...

@Δημοτης (09/10/2019 06:56) (09/10/2019 13:14)

Χαχαχα. Ωραία το είπες. Έρχεται ο στρατός του Μελισσανίδη. Ζουν τις τελευταίες τους στιγμές.
Και τους είχα προειδοποιήσει.
Βρείτε σπίτι για μετακόμιση όσο είναι νωρίς.
Τώρα με το airBNB οι τιμές έχουν πάει στα ύψη.

Νεος χαλκηδονιος (09/10/2019 13:20)

Αλήθεια οι φίλοι του δάσους (μία σέχτα που ειχε εμφανιστεί μολις η ΑΕΚ ενδιαφέρθηκε να κάνει γήπεδο) που χάθήκανε?Πόσα ψέμματα αλήθεια γράψανε αυτοί που δεν θέλαν το γήπεδο?Κάποια στιγμή θα πρέπει να εκδοθεί τόμος που να γράφει όλα τα χυδαία ψέματα τους.Το καλύτερο απο όλα πάντως ήταν αυτο περί καζίνου που θα έφτιαχνε ο Μέλ στο άλσος το κορυφαίο σίγουρα.

@Φερώνυμος (09/10/2019 12:51) (09/10/2019 14:05)

Μακάρι να του τα έβαλε το αφεντικό και να του βάλει κι άλλα.
Αλλά σε έπιασε ο πόνος για τα αντιπλημμυρικά μετά από 2 μήνες θητείας.
Πες μας τι έκαναν οι άχρηστοι 5 χρόνια με τα αντιπλημμυρικά και με πολλά άλλα.

Φερώνυμος (09/10/2019 15:52)

Τώρα μιλάς σωστά. Δυο μήνες και άργησε για το γήπεδο. Αλλά για τα αντιπλημμυρικά δυο μήνες είναι πολύ μικρό διάστημα. Αυτές είναι οι προτεραιότητες

@Φερώνυμος (09/10/2019 15:52) (10/10/2019 06:51)

Δεν απάντησες πέντε χρόνια τι κάναν οι άχρηστοι εκτός απο προσφυγές κατά του γηπέδου?

@Φερώνυμος (09/10/2019 15:52) (10/10/2019 08:36)

Το γήπεδο δεν άργησε 2 μήνες αλλά 5 χρόνια. Και μιλάω για το τωρινό σχέδιο. Γιατί ουσιαστικά άργησε όσα χρόνια έχουν περάσει απο τον καιρό που γκρεμίστηκε. Σχεδόν κάθε διαδικασία που αφορά το γήπεδο γίνεται με μεγάλη αργοπορία μέχρι σήμερα.
Για τα αντιπλημμυρικά εννοείται ότι 2 μήνες είναι μικρό διάστημα χωρίς καμιά προεργασία απο την προηγούμενη διοίκηση.

Ρε ουστ (14/10/2019 00:33)

Διαβάζοντας τα σχόλια, διαπιστώνει εύκολα κανείς ότι στην Ελλάδα των τελευταίων δεκαετιών έχει βαρέσει κόκκινο η νοσηρότητα του ποδοσφαιρικού οπαδισμού. Το φαινόμενο του χουλιγκανισμού ως αποκορύφωμα του γελοίου οπαδισμού, ξεπερνά τα όρια του παραλογισμού και της ψυχικής διαταραχής. Τέτοιο πράμα δεν υπήρχε μέχρι το ’80. Ξαφνικά, νέα παιδιά προκειμένου να εκδηλώσουν την ανωμαλία τους ανακαλύπτουν μια γηπεδική ομάδα. Και κάποιες απ' αυτές τις νεολαιίστικες χολέρες είναι εκείνοι που αποτελούν τον πυρήνα της αναγνωστικής πελατείας των "αθλητικών" εφημερίδων που δεν καλούν τον οπαδό να γνωρίσει το ποδόσφαιρο, να αγαπήσει περισσότερο την ομάδα του και να την χειροκροτήσει. Αυτά απαιτούν γνώση, περιεχόμενο, δίψα για ζωή κι αλήθεια. «Σκίστε τους» θα γράψουν τα πρωτοσέλιδα. «Δείξτε τους αυτά που έχετε».
Η κοπριά των οπαδών και εκείνες οι φυλλάδες που ευλογούν την οπαδική λεχριτοσύνη είναι έξω από τον λαϊκό πολιτισμό της μπάλας.

Προσθέστε το σχόλιό σας

Ονοματεπώνυμο ή ψευδώνυμο  
Το e-mail σας (προαιρετικό - δεν δημοσιεύεται)  
Το σχόλιό σας

Ροή ειδήσεων

Θεόδωρος Μαγκλάρας

Προσωπικά παιχνίδια Τζέλη με το γήπεδο του Αττάλου

Στην πολιτική υπάρχουν αντίπαλοι, στον υπόκοσμο εχθροί

Ένοπλη ληστεία σε τράπεζα στη Νέα Φιλαδέλφεια

Πυροβολισμοί στη Νέα Φιλαδέλφεια χθες το βράδυ- δεν υπήρξε τραυματισμός, μόνο υλικές ζημιές

Η κακοπαιγμένη παράσταση και τα μεγάλα ερωτήματα που δεν έχουν απάντηση

Το αύριο της πόλης και η ρεβάνς που θέλει να πάρει το χθες

Μια 14χρονη τραυματίστηκε από κολώνα που έπεσε στη Νέα Φιλαδέλφεια (ΦΩΤΟ)

Υπάρχει καλή και κακή λογοδοσία;

Άμεσα κινήθηκε η Δημοτική Αρχή για την αποκατάσταση των προβλημάτων από τη νεροποντή (ΦΩΤΟ)

Ισχυρή νεροποντή σε Φιλαδέλφεια- Χαλκηδόνα- Η Σκρα υπενθυμίζει την ανάγκη του αντιπλημμυρικού έργου

Τα σύκα- σύκα και τη σκάφη- σκάφη λέει ο Γιάννης Ουσταμπασίδης

Τίνα Αλεξανδρή

Γιάννης Τομπούλογλου: «Δώρα Γκουντούρα, μας κάνεις υπερήφανους»

Έπεα πτερόεντα από την Αριστερά του καναπέ, κι ένα αφιέρωμα στον Πιραντέλο

Η Αλήθεια Newsletter

Κάντε κλικ εδώ για να εγγραφείτε στο newsletter μας

Τελευταία σχόλια

Στην πολιτική υπάρχουν αντίπαλοι, στον υπόκοσμο εχθροί
Xρήστης: Ότι ναναι!
@ 08.12 Πως κατορθώνει να γράφεις τόσα πολλά χωρίς να λες τιποτα; Τι σχέση έχει το σχόλιο σου με το άρθρο που αναρτήθηκε με αφορμή ένα συγκε...

Ισχυρή νεροποντή σε Φιλαδέλφεια- Χαλκηδόνα- Η Σκρα υπενθυμίζει την ανάγκη του αντιπλημμυρικού έργου
Xρήστης: ςςςςςςςςς
@Κωνσταντίνος ο απίθανος που λες είναι σύμμαχος της τωρινής καταστασης....

Στην πολιτική υπάρχουν αντίπαλοι, στον υπόκοσμο εχθροί
Xρήστης: ΑΚΡΟΒΟΛΙΣΤΗΣ
Καλημέρα . Τι είπατε ? Πολιτική συνθήκη ?Καλά εχθές γεννηθήκατε ? Τι έχουμε είπατε ? Πολλούς αξιόλογους ανθρώπους ? Πόσοι και ποιοί είναι ξέ...

Προσωπικά παιχνίδια Τζέλη με το γήπεδο του Αττάλου
Xρήστης: Ο Πολιτικος Γίγαντας....
....Τζελης, μίλησε στο you tube και διαπίστωσε ότι "εταιροκλιτες συμμαχίες" δημιουργούν μόνον προβλήματα! Ο συριζαιος Τζελης δεν είχε ακούσ...

Προσωπικά παιχνίδια Τζέλη με το γήπεδο του Αττάλου
Xρήστης: ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ
Ανήκει στον κύριο Τζέλη το γήπεδο του Άτταλου; Για να ξέρω. Ήταν του παππού του; Το έχει αγοράσει ο ίδιος; Γιατί επιτρέπεται στον κύριο Τζέλ...

Θεόδωρος Μαγκλάρας
Xρήστης: ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ
Και λίγα γράφετε για τον Θόδωρο. Μας αφήνει κοσμήματα, την οικογένειά του. Ακομπλεξάριστος, ειλικρινής, δεν φοβήθηκε ποτέ να πει την αλήθεια...

Προσωπικά παιχνίδια Τζέλη με το γήπεδο του Αττάλου
Xρήστης: Βρε κακο που μας βρηκε....
Αφηστε κύριοι τον ανθρωπακο ησυχο! Έπρεπε να τον είχατε ενημερώσει για το θέμα ώστε μετά από μια πλατιά ολομέλεια προέδρου καπελαδουρα και τ...

Στην πολιτική υπάρχουν αντίπαλοι, στον υπόκοσμο εχθροί
Xρήστης: Με αγγιξατε;
Θα αναλάβει η Ένωση Γυναικών το θέμα οπως κανει παντα για "ολα" τα θυματα μπουλινγκ και θα μπουν τα πράγματα στην θέση τους! Τι οχι;...

Ένοπλη ληστεία σε τράπεζα στη Νέα Φιλαδέλφεια
Xρήστης: Έλληνας
Το άλλο με τον παπά το μάθατε; ...

Πυροβολισμοί στη Νέα Φιλαδέλφεια χθες το βράδυ- δεν υπήρξε τραυματισμός, μόνο υλικές ζημιές
Xρήστης: ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ
Εμπεδωνεται το αισθημα ασφαλειας......

Ισχυρή νεροποντή σε Φιλαδέλφεια- Χαλκηδόνα- Η Σκρα υπενθυμίζει την ανάγκη του αντιπλημμυρικού έργου
Xρήστης: Κωνσταντίνος
@ ε.ν. (31/08/2024 20:13) Πεσμου πρώτα εσύ για τους νεκρούς στο Μάτι, στα τέμπη κ για τους εκατοντάδες νεκρούς που δεν πρόλαβαν να μπουν στο...

Ισχυρή νεροποντή σε Φιλαδέλφεια- Χαλκηδόνα- Η Σκρα υπενθυμίζει την ανάγκη του αντιπλημμυρικού έργου
Xρήστης: ε.ν.
με το καλο συντομα θα ολοκληρωθει το αντιπλημμυρικο. @Κωνσταντίνος (30/08/2024 20:07) για τους νεκρους μεσα σε ενα χρονο δεν λες κατι ουτε...

Άμεσα κινήθηκε η Δημοτική Αρχή για την αποκατάσταση των προβλημάτων από τη νεροποντή (ΦΩΤΟ)
Xρήστης: Μαμά έβρεξε
Και η αντιπολίτευση κινητοποιήθηκε άμεσα με προβολή στα social τις σκηνές της νεροποντής. Καθώς και οι σύζυγοι και οι μανάδες πρώην αντιδημά...

Ισχυρή νεροποντή σε Φιλαδέλφεια- Χαλκηδόνα- Η Σκρα υπενθυμίζει την ανάγκη του αντιπλημμυρικού έργου
Xρήστης: τίγρης
@Κωνσταντίνος: Όχι μόνο 2.000, δεν θυμάσαι τη δενδροφύτευση που οργάνωσε ο Μελισσανίδης πέρσιτο καλοκαίρι; 30.000 δέντρα φύτεψε ο λαός μας....

Ισχυρή νεροποντή σε Φιλαδέλφεια- Χαλκηδόνα- Η Σκρα υπενθυμίζει την ανάγκη του αντιπλημμυρικού έργου
Xρήστης: τίγρης
Ο Παντελόγλου είχε κάνει πρόταση, αφού το πρόβλημα ήταν πώς θα κυκλοφορούν τα τρόλεϊ: https://www.kosmosnf.gr/2024/03/gia-na-syzitame-prepei...

all rights reserved | developed & hosted by Jetnet ©