Παρασκευή 13.12.2024,  

Τι θα κάνετε με τις οφειλές σας στο δημόσιο, κύριε Βούρο;

Δημοσιεύτηκε στις 27/08/2019 στην κατηγορία Ο Δήμος  |  59 σχόλια

του Διαμαντή Σεϊτανίδη

 

Στην καρδιά του καλοκαιριού είδε το φως της δημοσιότητας μια –κακογραμμένη, είναι αλήθεια, κι ατεκμηρίωτη- είδηση, ότι ο νέος δήμαρχος της πόλης Γιάννης Βούρος, συγκαταλέγεται στους μεγαλοφειλέτες του ελληνικού δημοσίου.

 

Η οδός της συγκεκριμένης δημοσίευσης είναι συνηθέστατα αναξιόπιστη και φαύλη, αλλά επειδή τίποτα δεν πρέπει να αφήνει κανείς χωρίς έρευνα, μπήκα στη λίστα των μεγαλοφειλετών, την οποία η ΑΑΔΕ, δηλαδή το ελληνικό κράτος δίνει στη δημοσιότητα με τα ονόματα κάθε μεγαλοφειλέτη (όποιου χρωστάει πάνω από 150.000 και δεν έχει κάνει καταβολές τον τελευταίο ένα χρόνο) και βρήκα αυτό:

 

 

Ερωτώ, λοιπόν: Ο Γιάννης Βούρος του Στεφάνου που ορκίζεται αύριο δήμαρχος της Νέας Φιλαδέλφειας και της Νέας Χαλκηδόνας και ο Γιάννης Βούρος του Στεφάνου που έχει ΑΦΜ 024564475 και φιγουράρει στη λίστα των μεγαλοφειλετών του δημοσίου, επειδή οφείλει στο ελληνικό δημόσιο το ποσό των 479.615,47 ευρώ, είναι δυνατό να μην είναι το ίδιο πρόσωπο;

 

Έκανα κι έναν τελευταίο έλεγχο βάζοντας το ΑΦΜ που έχει δημοσιεύσει η ΑΑΔΕ δίπλα στο όνομα του κ. Βούρου. Και μου έβγαλε αυτό που βλέπετε πιο κάτω, με διεύθυνση στα Βριλήσσια –για ευνόητους λόγους δεν τη δημοσιοποιώ αν και μπορεί ο οποιοσδήποτε να τη βρει με ένα googleάρισμα.

 

 

 

Συνεπώς, χωρίς ΚΑΜΙΑ αμφιβολία, ο Γιάννης Βούρος του Στεφάνου που ορκίζεται αύριο δήμαρχος της πόλης μας κι ο Γιάννης Βούρος του Στεφάνου που οφείλει στο ελληνικό δημόσιο το ποσό των 479.615.47 ευρώ, είναι το ίδιο πρόσωπο.

 

Εδώ, τίθενται μια σειρά από σοβαρά ζητήματα τα οποία απαιτούν λεπτομερείς εξηγήσεις, πρώτα από μέρους του κυρίου Βούρου.

 

Πώς είναι δυνατό να πληρώνεται από το ελληνικό δημόσιο –ως δήμαρχος- και ταυτόχρονα θα του οφείλει αυτό το μεγάλο ποσό που υποχρεώνει την ελληνική Πολιτεία να δημοσιοποιήσει το όνομά του ως μεγαλοφειλέτη του δημοσίου, δηλαδή να τον «κρεμάσει στα μανταλάκια» κατά το κοινώς λεγόμενο;

 

Τι λέει γι αυτό η νομική υπηρεσία του δήμου;

 

Είναι δυνατό να πληρώνεσαι από το δημόσιο και ταυτόχρονα να είσαι μεγαλοφειλέτης του;

 

Μήπως, όμως, ο κ. Βούρος σκοπεύει να αξιοποιήσει την ευεργετική ρύθμιση της νέας κυβέρνησης και να ρυθμίσει τις οφειλές του, ώστε να βγάλει το όνομά του από αυτή τη ντροπιαστική λίστα;

 

Η ΑΑΔΕ υποστηρίζει ότι ο κ. Βούρος οφείλει συνολικά στην εφορία το ποσό των 479.615,47 ευρώ.

 

Ακόμα και αν το ρυθμίσει στο μέγιστο των δόσεων (120), ο κ. Βούρος θα είναι υποχρεωμένος κάθε μήνα να καταβάλει στο ελληνικό δημόσιο το ποσό των 4.000 ευρώ (3.996,79 για να είμαι απολύτως ακριβής).

 

Με δεδομένο ότι ο μισθός του δημάρχου της πόλης μας αντιστοιχεί στο 72% του μισθού του γενικού γραμματέα υπουργείου, είναι προφανές ότι δεν ξεπερνά τα 3.340 ευρώ το μήνα.

 

Είναι δηλαδή 660 ευρώ λιγότερα από την απαιτούμενη δόση για να ρυθμιστούν οι οφειλές του κ. Βούρου στο ελληνικό δημόσιο.

 

Εδώ, βέβαια, μπαίνει άλλο θέμα: Πώς θα ζει ο κ. Βούρος εάν δίνει το σύνολο του μισθού του ως δημάρχου στη ρύθμιση των οφειλών του στο δημόσιο; Πώς θα σιτίζεται; Πώς θα καλύπτει τα απαραίτητα για τον καθένα μας έξοδα; (φως, νερό, τηλέφωνο στο σπίτι του κλπ). Σε αυτά τα ερωτήματα ο νέος δήμαρχος που ορκίζεται αύριο είναι ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΣ να δώσει πειστικές και ρεαλιστικές απαντήσεις.

 

Κι αφού απαντήσει σε αυτά τα ερωτήματα, ο κ. Βούρος μετά πρέπει να εξηγήσει στους πολίτες της Νέας Φιλαδέλφειας και της Νέας Χαλκηδόνας πού θα βρει τα υπόλοιπα 660 ευρώ το μήνα, που λείπουν ώστε να διακανονίσει τις οφειλές του στην εφορία (είπαμε ότι ο μισθός του είναι 3.340 ευρώ το μήνα και η μηνιαία δόση αν κάνει 120 τις δόσεις του χρέους του είναι 3.996,79 ευρώ, άρα λείπουν 660 ευρώ).

 

Πού θα τα βρει αυτά τα χρήματα;

 

Μήπως θα συνεχίσει να δίνει παραστάσεις ως ηθοποιός –και μάλιστα πολύ καλός- για να συμπληρώνει τα εισοδήματά του; Θα κάθεται με τις ώρες να μαθαίνει ρόλους, να κάνει πρόβες, να δίνει παραστάσεις, να πηγαίνει περιοδείες; Θα τελειώνει το θέατρο μεταμεσονύκτια, και νωρίς το πρωί θα βρίσκεται στο δημαρχείο;

 

Αν ναι, πότε θα ασχολείται με την πόλη; Δήμαρχος μερικής απασχόλησης θα είναι; Αν, και όταν προλαβαίνει;

 

Εσείς κύριε Ηλία Τάφα που αναλαμβάνετε τα οικονομικά του δήμου, μήπως μπορείτε να τον –και μας- διαφωτίσετε;

 

Θα υπογράφετε αποφάσεις για πληρωμή του δημάρχου από το δημόσιο, ενώ είναι μεγαλοφειλέτης του δημοσίου;

 

Θα υπάρξει έστω και μία διαταγή πληρωμής του κ. Βούρου με την υπογραφή σας;

 

Θα υπογράψετε προϋπολογισμό του δήμου που προβλέπει αμοιβές δημάρχου χωρίς να έχει διακανονίσει τα χρέη του στην εφορία ο μεγαλοφειλέτης του δημοσίου Γιάννης Βούρος;

 

Και τώρα, πάμε στο καθαρά πολιτικό κομμάτι της υπόθεσης.

 

Η Πολιτών Πολιτεία είναι ένας νέος δημοτικός συνδυασμός, που προέκυψε όταν ΞΑΦΝΙΚΑ ο απών επί δεκαετίες από την πόλη μας Γιάννης Βούρος αποφάσισε (μόνος του, υποτίθεται...) να διεκδικήσει το αξίωμα του δημάρχου. Καταλαβαίνω ότι τα στελέχη που (εννοείται...) αυθόρμητα προσέτρεξαν στο συνδυασμό Βούρου, είναι λογικό να μην πήγε το μυαλό τους στο ότι ο νέος τους αρχηγός θα μπορούσε να είναι μεγαλοφειλέτης του δημοσίου.

 

Για να είμαι ειλικρινής, ούτε το δικό μου θα πήγαινε.

 

Όλοι χρωστάμε, όλοι πιεζόμαστε, όλοι προσπαθούμε στο μέτρο των δυνατοτήτων μας να διακανονίσουμε για να μην έχουμε περαιτέρω τρεχάματα.

 

Αλλά από το να χρωστάς, μέχρι το να είσαι μεγαλοφειλέτης του δημοσίου, να του χρωστάς σχεδόν μισό εκατομμύριο ευρώ και την ίδια ώρα να διεκδικείς τη δημαρχία για να... σώσεις την πόλη που ξαφνικά αγάπησες, απέχει, πώς να το κάνουμε...

 

Αλλά, ας μην ξεφεύγω.

 

Λέω ότι εύλογα τα στελέχη της Πολιτών Πολιτείας δεν θα μπορούσαν να υποψιαστούν ότι ο νέος επικεφαλής τους είναι μεγαλοφειλέτης του δημοσίου.

 

Σημειώνω, βέβαια, ότι προεκλογικά είχε γραφεί –κι από την «Α» αλλά και από άλλα μέσα που ασχολούνται με την πόλη μας- ότι ο κ. Βούρος είχε πει σε συνέντευξή του λίγα χρόνια πριν ότι «περνάει έξω από τις τράπεζες και χτυπάνε κουδούνια, ή κάπως έτσι, για να δείξει ότι χρωστάει ΚΑΙ στις τράπεζες, προφανώς όχι ευκαταφρόνητα ποσά αφού «κτυπάν κουδούνια».

 

Αυτό, ρωτώ, δεν προβλημάτισε τα στελέχη της Πολιτών Πολιτείας;

 

Πώς εντάχθηκαν στο συνδυασμό ενός ανθρώπου με μηδενική ως τότε παρουσία στην πόλη, χωρίς να τον ρωτήσουν «Γιάννη είναι αλήθεια αυτό που είχες πει; Τι θα κάνεις με αυτά σου τα χρέη στις τράπεζες;»

 

Άντε, να το παραβλέψω κι αυτό.

 

Μπροστά στη δικαιολογημένη αντίθεση στη διοίκηση Βασιλόπουλου, αυτό ίσως παραβλέφθηκε.

 

«Πάμε όλοι με το Βούρο, να ξεμπλέξουμε από τον Άρη» ήταν το προεκλογικό μοτίβο, που κι εδώ μέσα στα σχόλια γράφτηκε εκατοντάδες φορές.

 

Άρα τότε, προεκλογικά, το θέμα των οφειλών του κ. Βούρου προς τις τράπεζες έμεινε σε δεύτερη μοίρα.

 

Τώρα, όμως;

 

Τώρα που –εκτός των χρεών του νέου δημάρχου στις τράπεζες- η ΑΑΔΕ «κρέμασε στα μανταλάκια» τον Γιάννη Βούρο ως μεγαλοφειλέτη του δημοσίου, θα υπάρξουν άραγε στελέχη της Πολιτών Πολιτείας που θα ρωτήσουν με ποιο τρόπο ο νέος δήμαρχος της πόλης σκοπεύει να ρυθμίσει αυτό το ζήτημα;

 

Πολιτικά είναι ξεκάθαρο: Όποιος δεν ΑΠΑΙΤΗΣΕΙ εξηγήσεις και τρόπους ρύθμισης του θέματος, καθώς και πλήρη ενημέρωση της κοινής γνώμης για όλες τις παραμέτρους του ζητήματος «χρέη του δημάρχου προς το δημόσιο και τις τράπεζες» καθίσταται πολιτικά ΣΥΝΥΠΕΥΘΥΝΟΣ και θα χρεωθεί πολιτικά το σύνολο του ζητήματος.

 

Καθαρές κουβέντες.

 

Οι πολίτες αυτής εδώ της πόλης –και όλης της χώρας- έδωσαν ένα τιτάνιο αγώνα δέκα χρόνια τώρα να επιβιώσουν, έκαναν ρυθμίσεις ,τις έχαναν, τις ξαναέκαναν, μείωναν όσο μπορούσαν τα χρέη τους σε τράπεζες και εφορία, και τώρα βγάζουν ένα στεναγμό ανακούφισης γιατί στην μεγάλη τους πλειοψηφία μπορούν να ενταχθούν στις 120 δόσεις και να ρυθμίσουν τα χρέη τους.

 

Κι ας μην ξεχνάμε τη ρητή και κατηγορηματική δήλωση Μητσοτάκη, ότι αυτή η ρύθμιση είναι η τελευταία.

 

Όποιος δεν ενταχθεί, δεν θα έχει άλλη ευκαιρία.

 

Και τα νούμερα για τον κ. Γιάννη Βούρο, όπως επεχείρησα να δείξω παραπάνω, δεν βγαίνουν...

 

Ζητούνται εξηγήσεις από ΟΛΗ την Πολιτών Πολιτεία.

 

Και τώρα, πάμε στο εκλογικό πεδίο της υπόθεσης:

 

Η Πολιτών Πολιτεία έκανε έναν πολυέξοδο προεκλογικό αγώνα.

 

Πιστεύω ότι έχει τηρήσει το νόμο κι έχει καταγράψει τα εκλογικά έξοδα του προεκλογικού αγώνα μέσα από ειδικό λογαριασμό στην τράπεζα, όπως προβλέπει ο νόμος.

 

Επ’ αυτού δεν έχω αμφιβολίες.

 

Προσέξτε, όμως: Ο νόμος αυτός ορίζει τη διαφάνεια των εξόδων ΜΟΝΟ στην αμιγώς προεκλογική περίοδο, των περίπου 20 ημερών, δηλαδή.

 

Εδώ, εν προκειμένω, έχουμε ΠΟΛΛΑ περισσότερα έξοδα ΠΕΡΑΝ του 20ημέρου.

 

Έχουμε την ενοικίαση γραφείου στην Πανόρμου 4 –ο κ. Βούρος ήταν ο ΜΟΝΟΣ από τους 7 συνδυασμούς που νοίκιασε για τόσο μεγάλο χρονικό διάστημα γραφείο του συνδυασμού του, (ενώ έκανε και ΞΕΧΩΡΙΣΤΟ εκλογικό περίπτερο) έκανε εγκαίνια των γραφείων τα οποία διαφήμισε, έκανε ομιλία με εξέδρες και μεγάφωνα, με αναγγελία τους, και φυσικά έκανε όλα τα έξοδα ενός εντατικού προεκλογικού αγώνα από περίπου το Νοέμβριο έως τις εκλογές του Μαΐου.

 

Άλλωστε ο ίδιος το έχει πει ότι από τον Οκτώβριο- Νοέμβριο μέχρι τις εκλογές γυρνούσε την πόλη.

 

Φυσικά, μοίραζε φυλλάδια τα οποία έχει επιμεληθεί επαγγελματίας- δεν χρειάζεται να είναι κανείς το χώρου μας για να το καταλάβει.

 

Για έναν οποιονδήποτε υποψήφιο δήμαρχο, κατά κανόνα ευκατάστατο, το ζήτημα των προεκλογικών εξόδων είναι διαχειρίσιμο.

 

«Έδωσα», θα πει, «αυτά που εμφανίζονται στο λογαριασμό που άνοιξα στο όνομα του συνδυασμού όπως επιτάσσει ο νόμος, οκ, πιο πριν έκανα και μερικά ακόμα μικροέξοδα κερνώντας δυο καφέδες και πέντε δείπνα σε φίλους».

 

Ας μην αναφερθώ στη ροή του μαύρου χρήματος στην ελληνική πολιτική κονίστρα, είναι ένα ΠΟΛΥ πονεμένο κεφάλαιο.

 

Όμως, ένας μεγαλοφειλέτης του δημοσίου, ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ να πει τέτοια πράγματα.

 

Αντίθετα, ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΕΞΗΓΗΣΕΙΣ:

 

Δικά του ήταν τα χρήματα που ξόδεψε κατά τον προεκλογικό αγώνα;

 

Αν ήταν δικά του, πρέπει να εξηγήσει στους πολίτες –έστω και μετά την κάλπη- γιατί αποφάσισε να ξοδέψει τα χρήματά του σε έναν αβέβαιο προεκλογικό αγώνα (κανείς δεν ξέρει 100% ότι θα νικήσει, εννοείται αυτό) κι όχι να αποπληρώσει ένα μικρό, έστω μέρος από τα χρέη του προς το ελληνικό δημόσιο.

 

Αν πάλι ΔΕΝ είναι δικά του, πρέπει να πει στην κοινή γνώμη της πόλης ποιος ή ποιοι του τα δάνεισαν και με ποιους όρους.

 

Ποιοι φίλοι του τον βοήθησαν να δώσει τη μάχη των δημοτικών εκλογών και για ποιο λόγο οι ίδιοι φίλοι του δεν κουνήθηκαν όταν έφτασε το όνομα Γιάννης Βούρος να μπαίνει στη λίστα των μεγαλοφειλετών του δημοσίου και να μοστράρεται σε κοινή θέα.

 

Τι είδους «φίλοι» είναι αυτοί που αδιαφορούν εάν ένας «φίλος» τους γίνεται ρόμπα μπαίνοντας στη λίστα των μεγαλοφειλετών του δημοσίου, αλλά όταν πρόκειται να διεκδικήσει το αξίωμα του δημάρχου, σπεύδουν να τον «βοηθήσουν»;

 

Για την ψυχή της μανούλας τους το έκαναν, κύριε Βούρο;

 

Θα μας πείτε ποιοι είναι αυτοί και πόσα σας έδωσε ο καθένας τους, για να ανάψουμε κι εμείς από χριστιανικό καθήκον ένα κεράκι στην ψυχή της μανούλας τους;

 

Εμείς, όπως πάντα, τα ερωτήματα τα θέσαμε πιο πάνω, με τη μεγαλύτερη δυνατή αναλυτική περιγραφή.

 

Στο ίδιο πνεύμα θα δημοσιεύσουμε και τις όποιες απαντήσεις.

 

Περιμένουμε...

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

 

Ανακοινώθηκε ο Γεωργαμλής για πρόεδρος ΔΣ- Τάφας, Κανταρέλης αντιδήμαρχοι

 

Εμείς κάνουμε κουμάντο...

 

Ο Βούρος παίζει «κατενάτσιο» και περιμένει τον Θεοδωρικάκο

 

Γκρίνιες, τριβές και παράπονα στην «Πολιτών Πολιτεία» για την κατανομή των αρμοδιοτήτων

 

Πώς ψήφισε η Φιλαδέλφεια και η Χαλκηδόνα

 

Βούρος: «Ματαιοπονεί κι αποδεικνύεται ολίγιστη» η ομάδα Βασιλόπουλου

 

Χαμός στο "Ξανά Μαζί- Γενικεύεται η αμφισβήτηση στο πρόσωπο του Γρετζελιά

Ο Μπάμπης Καραηλίδης, υποψήφιος με τον Π. Γρετζελιά, παίρνει θέση...

Η Φώφη Γεννηματά στην πλατεία Πατριάρχου

Άρχισε πάλι τα δικά του ο Χάρης...

Ο Γιάννης Βούρος, νέος δήμαρχος Νέας Φιλαδέλφειας- Νέας Χαλκηδόνας - ΑΥΤΟ είναι το τελικό αποτέλεσμα

 

Ανακοινώσεις Βασιλόπουλου - Τομπούλογλου για το αποτέλεσμα των δημοτικών εκλογών

 

Η "Πολιτών Πολιτεία" ευχαριστεί, η "Πόλης  Ενότητα" ξεκαθαρίζει τη θέση της

 
 

 

Γράψτε την άποψή σας

(Χ)ΟΥ(ΛΙ)ΓΚΑΝΟΣ (27/08/2019 17:19)

Γιάννη μου το μαντήλι σου, γιατί είναι λερωμένο
Γιάννη μ.

(Χ)ΟΥ(ΛΙ)ΓΚΑΝΟΣ (27/08/2019 17:25)

Σπίτι χωρίς Γιάννη
προκοπή δεν κάνει.

Ιωάννης (27/08/2019 17:26)

Στις 27/8/2019 με ημερομηνία άντλησης δεδομένων 28/6/2019 το συνολικό ποσό της οφειλής ανέρχεται στα 521.199,57 €

024564475 ΒΟΥΡΟΣ ΙΩΑΝΝ ΣΤΕ 426.442,97 - 94.756,60 521.199,57

https://www.aade.gr/dl_assets/dos/ofeilfp2019_3.html

Ανώνυμος (27/08/2019 18:13)

@ (Χ)ΟΥ(ΛΙ)ΓΚΑΝΟΣ (27/08/2019 17:19)

Για λερωμένο δεν ξέρω, αλλά χρεωμένο είναι σίγουρα.

ΠΑΡΑΙΤΗΣΟΥ ΜΟΝΟΣ ή ΠΑΡΑΙΤΗΣΤΕ ΤΟΝ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ (27/08/2019 18:44)

Είναι στο χέρι των υπολοίπων μελών της «Πολιτών Πολιτεία» να απαιτήσουν εδώ και τώρα την παραίτησή του και να προχωρήσουν σε εκλογή νέου επικεφαλής (και φυσικά και δημάρχου).
Είναι θέμα ηθικής -πρωτίστως- αλλά και πολιτικής τάξεως.

Πέραν όλων, είναι και κοινωνική πρόκληση να χρωστάει πεντακόσια χιλιάρικα ένας ευνοημένος της ζωής και του συστήματος (βλ. βουλευτής και πρόεδρος του ΚΘΒΕ) όταν για πολύ λιγότερα χρέη άλλοι μεροκαματιάρηδες των 500-1000 ευρώ/μήνα (και αν) χάνουν τα σπίτια τους.

Πρόταση προς το νέο δήμαρχο για την Πρωτομαγιά 2020 (27/08/2019 19:16)

Να φέρετε τα "Παιδιά από την Πάτρα" να παίζουν αυτό:

https://www.youtube.com/watch?v=9GBEQ9Thm3Y

Αρκεί να υπάρχει όρεξη για δουλειά (27/08/2019 19:23)

Νέος είναι. Θα δουλέψει και θα ξεχρεώσει. Λίγο δήμος, λίγο θέατρο, καμιά ταινία, καμιά διαφημισούλα, καμιά εκπομπούλα θα τη μαζέψει τη πεντακοσαρού.

Κλάψτε κι άλλο (27/08/2019 21:45)

Όταν πληρώσουν και οι υπόλοιποι που χρωστάνε θα πληρώσει κι αυτός. Μέχρι τότε θα σας γλεντάει.

(Χ)ΟΥ(ΛΙ)ΓΚΑΝΟΣ (27/08/2019 22:11)

@Κλάψτε κι άλλο (27/08/2019 21:45)
Μπήκαν και οι Πασόκοι στην συζήτηση.
("Μαζί τα φάγαμε") κι έτσι δικέ μου;
"Σε κατάλαβα από την γραφή".

(Χ)ΟΥ(ΛΙ)ΓΚΑΝΟΣ (27/08/2019 22:13)

Στην αυριανή ορκωμοσία θα παραβρεθεί σύσσωμο το "Δεν πληρώνω".
Πατρός και υιού.

Ανώνυμος (28/08/2019 03:19)

Η Φιλαδελφεια έχει δήμαρχο τον Π. Γρεντζελια.
Γιατί ανακατεύετε τον Βούρο;
Υ.Γ. Επειδή ο νέος πρόεδρος του Δ Σ ειναι εντελώς άσχετος χρέη προέδρου θα εκτελεί ο αντιπροεδρος που τυχαίνει να είναι από άλλη παράταξη. Παντελή;;;
Σωτήρη ξεκινά να γίνεις μέλος του ΠΑΣΟΚ μπας και πάρεις και εσύ κάτι.

Διαμαντής Σεϊτανίδης (28/08/2019 08:25)

Μια ζωή αμελέτητο, το γνωστό υποπόδιο του Βασιλόπουλου. Μια κουβέντα του είπαν κατακαλόκαιρο, αυτή τη μοναδική κουβέντα ανέβασε και τώρα μας ψέγει γιατί, λέει, δεν κάναμε ρεπορτάζ ενώ εκείνο έκανε. Λες και ξέρουν τα δουλικά τι είναι ρεπορτάζ. Αμελέτητο, μια ζωή...

Είναι πολλά τα λεφτά 'Αρη (28/08/2019 10:07)

Μόνο αυτό μπορώ να σκεφτώ Διαμαντή, μετά από τα γραφόμενά σου.
Όλο αυτό το διάστημα που ήσουν "σιωπηλός", αυτή την ανάρτηση ετοίμαζες?
Μας απογοήτευσες πλήρως!

ΔΗΜΟΤΗΣ (28/08/2019 10:12)

Παρτε το ολοι χαμπαρι η πολη μας θα εχει Βουρο δημαρχο μεχρι το μακρινο 2023.Αυτον ηθελε ο λαος της πιο ομορφης πολης του κοσμου κι αυτος βγηκε.Ραντεβου στα εγκαινια της αγιας σοφιας και αφου θελατε πολεμο ο τιγρης σας πεταξε εξω κι απο την δημαρχια.Το ΑΕΚ η φαπα αυτο σημαινει οτι θα τρωτε φαπες παντου.Και ακομα δεν εχετε δει τιποτα το γλεντι τωρα ξεκιναει .

Διαμαντής Σεϊτανίδης (28/08/2019 10:44)

@10.07
Ο καθένας σκέπτεται ανάλογα με την ανατροφή του και τις προσλαμβάνουσες που έχει. Όσο ασκούσα κριτική στον Βασιλόπουλο, νόμιζες ότι είμαι μαι χαρά γιατί εξυπηρετούσα τις επιδιώξεις σου. Τώρα, ξαφνικά "τα παίρνω" επειδή γράφω ότι ο εκλεκτός σου χρωστά στο ελληνικό δημόσιο κοντά μισό εκατομμύριο το οποίο ΔΕΝ πληρώνει συστηματικά.

"Τα παίρνω" επειδή γράφω την αλήθεια. Κι η απάντησ πυο δίνεις σε ΟΛΑ ΟΣΑ γράφω παραπάνω, είναι ότι "τα παίρνω".

Με ασπάλακες ούτε ασχολήθηκα, ούτε θα ασχοληθώ. Συνέχισε να πιστεύεις ό,τι θέλεις. Εγώ θα γράφω την αλήθεια.

@10.12
Η πόλη έχει Βούρο, αλλά η πόλη βρίσκεται και σε μια χώρα με νόμους. Μια χώρας που κανονικά ΤΟΥΣ ΕΦΑΡΜΟΖΕΙ, δηλαδή δεν επικρατεί το δίκαιο της νύχτας. Για να δούμε...

Είναι πολλά τα λεφτά 'Αρη (28/08/2019 11:39)

Διαμαντής Σεϊτανίδης (28/08/2019 10:44)

Και πάλι με απογοήτευσες.
Για να μη πω ότι "με κόλλησες στον τοίχο", αφού γνωρίζεις πολύ καλά με ποιον επικοινωνείς.
Κρίμα.

"ΣΑΡΔΕΩΝ" (28/08/2019 11:44)

Μην περάσεις κανείς να μου ζητήσει τέλη κατάληψης κοινόχρηστου πεζοδρομίου, γιατί η υποκρισία έχει και όρια...

Διαμαντής (28/08/2019 12:02)

@11.34
Προβοκάτσιες της πεντάρας. Έχω γράψει άπειρες φορές ότι δεν έχω τεχνικά τη δυνατότητα να δω ποιος κρύβεται πίσω από ποιο ψευδώνυμο και δεν με ενδιαφέρει. Άσε τις παπάντζες λοιπόν.

Ανώνυμος (28/08/2019 15:00)

Συνυπεύθυνοι όλοι στην "πολιτών πολιτεία" όσο δεν απαιτούν την παραίτηση του μνημονιάκια μπαταχτσή απ` τα Βριλήσσια.

Φιλαδελφειώτης (28/08/2019 15:02)

Συμφωνώ με "ΣΑΡΔΕΩΝ".
Ούτε μισό ευρώ σε αυτόν το δήμο με αυτόν το δήμαρχο.

Προς τσιράκι του μπαταχτσή (28/08/2019 16:47)

@10:07 Μπα! Θεωρείς τον εαυτό σου σκεπτόμενο; Δεν προκύπτει κάτι τέτοιο από όσα γράφεις.

G.21 (28/08/2019 17:02)

Καλά να πάθετε. Ψηφίζετε τη μια τον αριστερό ξεφτίλα που το μόνο του σχέδιο ήταν να εμποδίσει το γήπεδο. Μετά ψηφίζετε τον πασοκτζή που μας έχει βουλιάξει στα χρέη.
Μια ζωή η πλειοψηφία στη ΝΦ παραμυθιάζεται από αριστερά και σοσιαλιστικά οράματα.
Ευτυχώς δεν έχει η πλειοψηφία των Ελλήνων τα ίδια μυαλά γιατί αλλιώς θα φορτωνομασταν για άλλη μια τετραετία τον Τσίπρα με μόνο σχέδιο να φορτώνει τεμπέληδες το δημόσιο.

ΔΗΜΟΤΗΣ (28/08/2019 17:57)

Το ενα ατομο που γραφει εδω ο κομπλεξικος γαυρος που ελεγε πριν τις εκλογες οτι ο Βουρος θα βγει τεταρτος,την δευτερη κυριακη οτι το ταβανι του Βουρου ειναι το 30 τοις εκατο να αφηνει ανοιχτη την αυλη του.Χιλιαδες αεκτζηδες θελουν να εχουν μια προχειρη τουαλατα.

ΧΟ ΧΟ ΧΟ (28/08/2019 20:22)

@17:57 Για να δεις ότι κατά βάθος σε συμπαθώ, δεν σε ξέχασα. Να εδώ...

https://www.skroutz.gr/s/19502767/Marco-%CE%A4%CF%81%CE%B9%CE%B8%CE%AD%CF%83%CE%B9%CE%BF%CF%82-%CE%9A%CE%B1%CE%BD%CE%B1%CF%80%CE%AD%CF%82-%CE%9A%CF%81%CE%B5%CE%B2%CE%AC%CF%84%CE%B9-180x80cm-074-000005.html

Ωραιότατος και φτηνός καναπές. Στα χρώματα της Κούλας. Για να απολαμβάνεις τις μεγάλες ομάδες του Champions League.

Δημοτης (28/08/2019 21:58)

Ειπαμε 8 φλεβαρη θα σε κερασω τουρτα απογονε.Κι εγω σε αγαπαω.Κατα τα αλλα εσεις θελατε ενα γηπεδο που να σεβεται το περιβαλλον ε?Για αυτο ο κοσμος πηρε χαμπαρι οτι σας ειχε βαλει ο πρεζεμπορας και σας εφτυσε στις εκλογες.

ΚατοικοςΚ (28/08/2019 22:00)

Ζητω η 8 φλεβαρη την μερα που δακρυσε απο χαρα ο ουρανος.Ζητω η 2 ιουνη την ωρα που επεστρεψε στην πολη η κανονικοτητα.

Περαστικά (28/08/2019 22:38)

Σιχάματα η γηπεδάρα γίνεται, ο γαυραρούλης στα τσακίδια και οι οπαδοί του στα τέσσερα συνεχίζουν την κλάψα.
Σας γλεντάει ο Τίγρης και ο Βούρος. Περαστικά.

ΧΟ ΧΟ ΧΟ (29/08/2019 02:12)

Εγώ σου κάνω ανώδυνο οπαδικό πείραγμα από αυτά που κάνουμε και πειραζόμαστε στις παρέες, που είμαστε και γάβροι και βάζελοι και χανούμια, πίνοντας καφέ. Επειδή αντιμετωπίζουμε το πείραγμα για τη μπάλα ως αλατοπίπερο. Που τελειώνει το βράδυ της Κυριακής.
Εσύ από την άλλη δεν σέβεσαι ούτε νεκρούς. Θεωρείς την 8η Φεβρουαρίου του 81` που συνέβη το ατύχημα της Θύρας 7 με τους 21 νεκρούς μέρα γιορτής.
Κοιτάξου στον καθρέφτη και φώναξε κλαίγοντας: "Ναι! Είμαι μια ρόμπα ξεκούμπωτη. Προσβάλω μνήμες νεκρών." Θα νοιώσεις καλύτερα.

Εξ Ακανθώνος (29/08/2019 02:27)

Είναι τρομερά αποστομωτική η απάντηση που σας έδωσε ο δήμαρχος.
" Η σιωπή μου προς απάντησή σας".
Πως και δεν το καταλάβατε τι εννοεί ο ποιητής

ΔΗΜΟΤΗΣ (29/08/2019 08:20)

Εγω ξερω οτι ειδα αδελφια μου να φευγουν απο την ζωη με το παραπονο οτι δεν προλαβαν το γηπεδο.Εγω ξερω οτι ειδα αδελφια μου να φευγουν απο την κακη αρρωστεια και παρα τους πονους που ειχαν λεγανε με παραπονο δεν θα δω ουτε την αγια σοφια.Γιατι για παρα πολλους ενωσιτες το να βρεθουν στο νεο γηπεδο ηταν το μεγαλυτερο τους ονειρο.Κι ομως δεν το προλαβαν γιατι καποια παρασιτα στην συντριπτικη τους πλειοψηφια οπαδοι της πιο βρωμικης ομαδας της γης(τυχαιο μαλλον)πολεμησανε με καθε μεσο και με καθε βρωμικο τροπο το μεγαλυτερο μας ονειρο με τερατωδη ψευδη .Σχεδον ολοι οσοι πολεμησανε το γηπεδο πλην μιας χουφτας γραφικων μιας το κανανε για οπαδικους λογους κι αυτο δεν θα το ξεχασουμε ποτε .Εδω μενουμε και γνωριζουμε πολυ καλα ο ενας τον αλλον.Οσο για την 8 φλεβαρη ειναι η μερα που γεννηθηκα και το αρρωστο μυαλο σου εφτασε μεχρι εκει και κατα τα αλλα δεν εισαι αρρωστος οπαδος.

Διαμαντής Σεϊτανίδης (29/08/2019 08:23)

@2.27
Τα ίδια έλεγε κι η Γαιτανά και στις εκλογές δεν βρήκε την ψήφο της. Εκείνη τουλάχιστον σιωπούσε, δεν έλεγε κενολογίες όπως ο τωρινός

@ΔΗΜΟΤΗΣ (29/08/2019 08:20) (29/08/2019 10:34)

Ασε τους χρηματοδοτούμενους και τα σιχάματα να βουλιάζουν στην ανυπαρξία τους. Η ΑΕΚΑΡΑ τους γλέντησε και θα συνεχίσει να τους γλεντάει.

@ΔΗΜΟΤΗΣ (29/08/2019 08:20) (29/08/2019 11:09)

Ρε σαχλαμάρα καλύτερα να το κόψεις εδώ και να ζητήσεις συγγνώμη χωρίς φτηνές δικαιολογίες ότι δήθεν 8/2 είναι τα γεννέθλιά σου. Ακόμα κι οι πιο άρρωστοι χούλιγκανς τους νεκρούς τους σέβονται. Είσαι η ντροπή όλων των οπαδών γελοίε κι εκθέτεις και την ΑΕΚάρα και το νέο Δήμαρχο.

Την ΑγιαΣοφιά να κάμωμεν κι ας τρώγομεν και πέτρες (29/08/2019 11:48)

Κλασσικό και πολυπαιγμένο το έργο.

Αντί κριτικής, απάντησης και επιχειρημάτων (ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ. Όχι προσωπικών και άσχετων με το θέμα) μπουκάρει το τρολάκι.
(ο "έχω-αέρα-σαν-τη-μπάλα-μεσα-στο-κεφάλι")
Και αρχίζει το δικό του παραληρηματικό μονόλογο:
"τα γαυροπαράσιτα", "οι τσάτσοι του χοντρού", "η παράγκα", "το βρωμολίμανο".

Την ΑγιαΣοφιά να κάμωμεν κι ας τρώγομεν και πέτρες.

Κάπως έτσι.

@Την ΑγιαΣοφιά να κάμωμεν κι ας τρώγομεν και πέτρες (29/08/2019 13:24)

Τωρα αλλαξε παλι το παραμυθακι;Δεν εισαι απογονος του στολου αλλα απλως πολιτης;Να πας να δουλεψεις αεργε να μην τρως πετρες αλλα τι σου λεω τωρα ;Εμεις και εργαζομενοι ειμαστε και την αγια σοφια θελουμε και την φιλαδελφεια μας καθαρη ,με φωτισμο και να νιωθουμε ασφαλεις οταν την περπαταμε.Κι ολα αυτα θα γινουν πολυ γρηγορα και ο απλος δημοτης θα συγκρινει χωρις αυτη η δημοτικη αρχη να παιρνει λεφτα κατω απο το τραπεζι απο υποδικους και αρχηγους εγκληματικης οργανωσης.Οσο για το αν ειμαι τρολακι στο εχω γραψει πολλες φορες.Στην διαθεση σου τα στοιχεια μου και να δουμε ποιος κρυβεται στο σκοταδι και ποιος ειναι δημοτης της πολης και ποιος οχι.

@ΔΗΜΟΤΗΣ (29/08/2019 08:20) (29/08/2019 13:30)

Εγραψες τωρα γαυροτρολ σαν οπαδος της ΑΕΚ και καλα;Μπορω να σου αποδειξω οποτε θελεις οτι 8-2 ειναι τα γενεθλια μου και οτι το γυρισες εντελως τυχαια εκει δειχνει ποσο αρρωστος γαυρος εισαι και οτι εχεις το μυαλο σου μονο σε οτι εχει σχεση με την ομαδα σου.Βεβαιως και τους νεκρους τους σεβομαι αλλα εγραψα την ημερομηνια γενεθλιων μου χωρις να γραψω οτι τετοια μερα γεννηθηκα για να σε παγιδεψω.Μονο ενας τελειως αρρωστος γαυρος θα το συνδιαζε αυτο και χωρις να αναφερω το παραμικρο για κατι ποδοσφαιρικο.Τιμη σε ολους τους νεκρους γαυρε πιαστηκες παλι.

Συνεπής η επιλογή της ΝΔ και του ΠΑΣΟΚ για τον Βούρο Ιωάννη (02/09/2019 23:23)

533.000.000 € είναι το χρέος της ΝΔ και του ΠΑΣΟΚ.

Για την ακρίβεια 278.951.569,84 € χρωστάει η ΝΔ και 254.073.885,35 € χρωστάει το ΠΑΣΟΚ που προσπαθεί απεγνωσμένα να αλλάξει ΑΦΜ εμφανιζόμενο ως ΚΙΝΑΛ.

Συνεπώς, αγαπητέ κ. Σεϊτανίδη γιατί ασχολείστε με τα χρέη του κ. Βούρου Ιωάννη. Παραφράζοντας μάλιστα και τον μακαρίτη τον Ευάγγελο Γιαννόπουλο: Ε! Δεν θα χάσουμε και το Δήμο για πεντακόσα κολοχιλιάρικα.

@23:23 (06/11/2019 08:57)

ΣΥΝΕΠΕΣΤΑΤΑ ΚΟΜΜΑΤΑ. ΑΝΑΜΦΙΒΟΛΑ!

ΚΑΤΑΔΡΟΜΕΑΣ (06/11/2019 13:42)

Σκεφτείτε ότι κάποιοι υποχρέωσαν τη νεολαία της πόλης να παρελάσει μπροστά από τον υπερπατριώτη που χρωστάει κοντά 500.000 ευρώ στο Δημόσιο μόνο.
Τυχόν οφειλές σε Τράπεζες και τρίτους δεν συνυπολογίζονται.
Μιλάμε για πατριωτισμό όχι αστεία.

ΚΑΤΑΔΡΟΜΕΑΣ (06/11/2019 13:46)

Ασφαλώς η παράταξη "ΞΑΝΑ ΝΑΖΙ" καταδίκασε την παρέλαση των κοριτσιών.
Τα χρέη του Δημάρχου θα τα καταδικάσει;

Τώρα ξυπνήσατε; (06/11/2019 15:40)

Ας μην έδιναν οι τράπεζες δάνεια στα κόμματα, στον Βούρο και στη μισή Ελλάδα που δεν θα τα πληρώσουν ποτέ.
Πριν κατακρίνετε τους άλλους να κοιτάτε τι χρωστάτε στις τράπεζες πρώτα εσείς. Κι αν όχι εσείς τότε οι συγγενείς σας που τους δίνετε συμβουλές για το πώς θα βρουν άκρη να μην τα επιστρέψουν.
Τον Βούρο δεν τον ψηφίσαμε για τη σχέση του με τις τράπεζες αλλά για να κάνει συγκεκριμένα έργα που οι προηγούμενοι ξεφτίλες δεν θα τα έκαναν ποτέ.

tasos (06/11/2019 18:29)

Τουλάχιστον ο Βούρος θα βοηθήσει να γίνουν και μερικά απαραίτητα και προγραμματισμένα έργα στην πόλη και θα αναγκαστεί να πληρώσει και κάποια απο τα χρέη του με τον μισθό του Δημάρχου.
Ο γαυραρούλης δεν έκανε απολύτως τίποτα για την πόλη παρά μόνο τον αποτυχημένο πόλεμο κατά του γηπέδου και με τα χρήματα που έπαιρνε για το τίποτα έφτιαχνε βίλα.
1000 φορές καλύτερα με τον Βούρο και τα χρέη του.

Ανωνυμος (09/11/2019 13:35)

@15.40
Όσο λιγότερο υποστηρίζεις τον χρεωκοπημενο τουρίστα τόσο πιο καλό του κάνεις!
Η λογική σου " δεν φταίει ο κλέφτης αλλά αυτός που άφησε ξεκλειδωτη την πόρτα" είναι λογική πρασινοφρουρου που έχει φάει με δέκα μασελες!
Και ο Βούρος τέτοιος είναι!

Η χαρά των γαβροβάζελων !!!!!!!!! (11/11/2019 08:56)

Εγώ ξέρω ότι από τότε που πάτησε το πόδι του η μαυρόγατα στην πόλη, η ΑΕΚ δεν μπορεί να δει άσπρη μέρα. Στο τσου λου δεν πήρε πέρσι ούτε βαθμό. Όταν έκανε εγκαίνεια στο εκλογικό του κέντρο, το κοντέρ στο Καραϊτάβλι σταμάτησε στα τέσσερα. Από πρωταθλήτρια βρέθηκε τρίτη. Μετά έχασε και το κύπελλο από τους γάβρους του βορρά. Δεν έχει σταυρώσει νίκη σε ντέρμπυ και χθες κατέρρευσε μέσα σε μισή ώρα κι από 0-2 έγινε 3-2.

Γ.τ.π.κ. (11/11/2019 09:54)

@ tasos (06/11/2019 18:29)
Ακόμα στα "θα" είσαι! Ξύπνα! Τελειώνει όπου να `ναι κι η περίοδος χάριτος κι έχετε ήδη κάνει τόσα φάουλ και τόσες γκέλες που θα αναπολήσουμε το Μαδουρίσκο.

ΔΗΜΟΤΗΣ (11/11/2019 20:41)

@Η χαρά των γαβροβάζελων !!!!!!!!! (11/11/2019 08:56)
Ρε σχιζοφρενη γαυρε τα παντα δεν κυλανε γυρω απο την μπαλλα.Πως καταφερες ρε αρρωστε τυπε να μπλεξεις την εκλογη Βουρου με τα αποτελεσματα της ποδοσφαιρικης ΑΕΚ;

ΑΕΚ ΣΤΑ ΕΥΚΟΛΑ ΑΕΚΑΡΑ ΣΤΑ ΔΥΣΚΟΛΑ (12/11/2019 13:21)

@11/11/2019 08:56

ΑΕΚ ΓΕΡΑ
ΜΕ ΑΡΗ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΞΑΝΑ

@Ανωνυμος (09/11/2019 13:35) (12/11/2019 18:36)

Να έρθω κι εγω να κρίνω τη δουλειά σου με βάση το τι χρωστάς στην εφορία και να σε λέω κλέφτη στο αφεντικό σου;
Μην ανησυχείς. Δεν θα τα πληρώσουν τα χρέη του οι δημότες όπως πλήρωναν τις προσφυγές του Αρούλη κατά του γηπέδου και τις στημένες μελέτες απο εταιρεία των κολλητών του.
Αλλά σε πονάει ο Βούρος που θα κάνει και κάποια έργα γλύφτη του Βασιλόπουλου. Περαστικά.

εδω στην ελλαδα κυβερνουν οι 4. (12/11/2019 21:23)

ειστε ιδιοκτητες της εταιρειας αεκ; του γηπεδου; ειστε προπονητες της ομαδας του αλλου; ειστε παικτες του αλλου; οχι. διαλεξατε εναν απο τους 4 και σκοτωνεστε για χαρη του ενω τα κονομαει απο εσας.

ΛΕΦΤΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ (13/11/2019 08:59)

ΛΕΦΤΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ.

Το 'λεγε κι ο Γιώργος ο Παπανδρέου ο Β', κάτω απ' την πεφωτισμένη ηγεσία του οποίου εξελέγη βουλευτής ο Γιάννης ο Βούρος που στο σύντομο πέρασμά του από την κεντρική πολιτική σκηνή πρόλαβε κι αυτός ως κυβερνητικός βουλευτής να ψηφίσει ό,τι υπήρχε σε μνημόνια, μεσοπρόθεσμα και εφαρμοστικούς.
(Πώς νομίζετε ότι σωθήκαμε κι έφτιαξε η ζωή μας εδώ και μια δεκαετία;)

Αφού λοιπόν ΛΕΦΤΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ, κάποια στιγμή θα πληρωθούν και τα χρέη.

Μεγάλο θέμα το κάνατε πια!!!

Ανώνυμος (13/11/2019 19:10)

@ 18:36 Άκου φιλαράκο... Αυτές τις ψευτοσοφιστείες να τις λες στις παρέες σου ή στο facebook να αποθεώνετε ο ένας τον άλλον και να ανταλλάζετε Like και καρδούλες.

Εγώ και να χρωστάω, δεν εμφανίστηκα μετά από τριάντα χρόνια στη Φιλαδέλφεια να το παίξω σωτήρας της πόλης. Είναι θέμα προσωπικής αξιοπρέπειας. Τσίπας, να στο πω κι έτσι. Χρωστάω φυσικά (και δεν είμαι ούτε κρατικοδίαιτος αλλά αυτοαπασχολούμενος) γιατί μου ρήμαξαν τη ζωή κάτι τύποι σαν το Βούρο το '10 (με πόνο ψυχής βέβαια), ο οποίος σήμερα παίζει όρθιος θεατρικά μονόπρακτα στα δημοτικά συμβούλια νομίζοντας ότι με ασαφείς και γλυκανάλατες αναφορές στον "εμφύλιο που πρέπει να λήξει" ότι θα "ξεπλυθεί ".

Όσο για τα... έργα που... ΘΑ κάνει, ας κοιτάξει να συμμαζέψει πρώτα τους ανθρώπους του συνδυασμού του και των... συνεργαζομένων, που ξεκατινιάζονται "δίνοντας" ο ένας τον άλλο διαγκωνιζόμενοι ακόμα και για την μικρότερη θέση και μετά βλέπουμε και για τα ΕΡΓΑ που... ΘΑ κάνει.

@(13/11/2019 19:10) (14/11/2019 10:32)

Αν σε χαλάει ο Βούρος ας βρίσκατε κάποιον περισσότερο ικανό να προχωρήσει ακόμα πιο γρήγορα τα έργα στην πόλη.
Αλλά αφού θέλατε γαυροβασιλόπουλους χίλιες φορές καλύτερος ο Βούρος.
Από κει και πέρα από αυτούς που έγλυφες και ψήφιζες 30 χρόνια ο Βούρος είναι ο τελευταίος που ευθύνεται για τις εξυπηρετήσεις συμφερόντων και τους διορισμούς στο δημόσιο τεμπέληδων κολλητών που μας έφεραν στη χρεοκοπία.
Και αφού ήρθε η χρεοκοπία καλά έκανε και ψήφισε τα μνημόνια για να μη γίνουμε Βενεζουέλα με υποτιμημένη δραχμή.

Y el pueblo unido, Jamás será vencido ! (14/11/2019 14:50)

@10:32 Μιας και το 'πιασες με την Λατ. Αμερική και την all-times-classic καραμελίτσα "να μη γίνουμε Βενεζουέλα", εσύ τι ακριβώς θα ήθελες να γίνουμε;

Χιλή; Τι λες; Ωραίο πράγμα να σκοτώνουν διαδηλωτές στο δρόμο εν ψυχρώ. Ε;

Ή μήπως Βολιβία, με σπίτια να πυρπολούνται από ακροδεξιούς παρακρατικούς που στηρίζουν το πραξικόπημα εναντίον του Μοράλες; Ε; Φασιστάκο.

Κολομβία εποχής Εσκομπάρ πάντως είμαστε κοντά να γίνουμε, αν δεν είμαστε ήδη.
Ειδικά εδώ στη γειτονιά μας, για όλους τους λόγους που όλοι αντιλαμβανόμαστε.

https://www.youtube.com/watch?v=LoKEnMENZn4

ΧΑαχχαχα γελάω για να μην κλαίω μ' αυτά που γράφεις (14/11/2019 15:27)

@(13/11/2019 19:10) (14/11/2019 10:32).......... «ο Βούρος είναι ο τελευταίος που ευθύνεται για τις εξυπηρετήσεις συμφερόντων και τους διορισμούς στο δημόσιο τεμπέληδων κολλητών που μας έφεραν στη χρεοκοπία».

Στο ΠΑΣΟΚ δεν ήταν και είναι ο Βούρος; Έχω χάσει κάτι;
Επί ΠΑΣΟΚ δεν διορίζονταν ΟΛΟΙ από πόρτες, παράθυρα και φινιστρίνια; Είναι ψέμα ότι απ' το '81 και μετά με ένα χαρτί από Τ.Ο. του ΠΑΣΟΚ έμπαινες σε όποιο τομέα του δημοσίου γούσταρες; Για να μην πω για το βούλιαγμα του Δήμου που ο (τότε ΠΑΣΟΚ) Γρετζελιάς είχε βάλει τόσο κόσμο που δεν είχαν καρέκλες να κάτσουν. Ρε θα μας τρελάνετε; Εμ χρεοκοπήσαν τη χώρα, εμ γιγαντώσαν το δημόσιο και ήρθαν μετά με τα μνημόνια οι ιδιοι οι ΠΑΣΟΚΟΙ (ποιοι οι ΠΑΣΟΚΟΙ!) να παριστάνουν τους εξυγιαντές και τους μεταρρυθμιστές. Στις τρύπες σας και γρήγορα.

Ανώνυμος (14/11/2019 15:55)

Μακράν το πιο ανοιχτό, απρόβλεπτο, πλουραλιστικό και αμφίδρομο Μαζικό Μέσο Επικοινωνίας της Νέας Φιλαδέλφειας-Νέας Χαλκηδόνας. Δημοσιεύει ακόμα και σχόλια που -υποψιάζομαι ότι- δεν αρέσουν στον διαχειριστή της.
Ελάχιστοι οι πραγματικοί δημοσιογράφοι σ' αυτήν την πόλη, που αντί για PR και δουλίτσες ενοχλούν την εκάστοτε τοπική εξουσία και ακόμα πιο λίγοι (δύο, άντε τρεις) εκείνοι που γνωρίζουν το μεγάλο, το μεγαλύτερο, μυστικό της δημοσιογραφίας: Μην κάνεις αυτή τη δουλειά αν φοβάσαι.

Keep going Διαμαντή... :)


ΥΓ: Εύχομαι σύντομα να δούμε και την έντυπη εκδοχή της «Αλήθειας». Μετά από δέκα χρόνια συνεχούς και συνεπούς παρουσίας (ως «Αλήθεια», μη υπολογίζοντας και "Τα Πράγματα"), δεν νομίζεις ότι ήρθε η ώρα;

Θεόδοτος (14/11/2019 19:28)

@Ανώνυμος (14/11/2019 15:55)
Κάποια στιγμή θα πρέπει να κάτσουν σε ένα τραπέζι όλοι οι έχοντες ΜΜΕ στη Φιλαδέλφεια και να βρουν ένα κοινό και αντικειμενικό τρόπο μέτρησης της επισκεψιμότητας και της αναγνωσιμότητας. Ενημερωτικά, για να προλάβω, αυτό γίνεται. Με ένα κοινό μετρητή, που εκτός από την επισκεψιμότητα (που είναι πολλές φορές και τεχνητή) θα μετράει και τον χρόνο παραμονής στην ιστοσελίδα.
Αυτό θα είναι καλό πρώτα για την αξιοπιστία των ίδιων, διότι πολλοί λένε ότι έχουν ενημερωτικά σάϊτ και ισχυρίζονται ότι επηρεάζουν την κοινή γνώμη, αλλά λειώνουν τα δάχτυλό τους με τα refresh που κάνουν οι ίδιοι ή βάζουν άλλους να το κάνουν. Θα είναι καλό και για την δική μας τοπική διαφημιστική αγορά. Σε εποχές κρίσεις, είναι αμαρτία οι διαφημιζόμενοι να πετάνε τα λεφτά τους σε σάϊτ με μηδενική επισκεψιμότητα και αναγνωσιμότητα. Δεν θα πω ποια είναι. Όλοι τα ξέρουμε. Η Αλήθεια πάντως σίγουρα δεν είναι ένα από αυτά.

@(13/11/2019 19:10) (14/11/2019 10:32) (14/11/2019 19:46)

Φίλε μου εμένα δεν με χαλάει ο Βούρος. Αν υπήρχε δυνατότητα και στην αυτοδιοίκηση να γίνουν πρόωρες εκλογές για οποιοδήποτε λόγο, είναι σίγουρο ότι δεν θα έβγαζε χρόνο στη διοίκηση. Θα τον ανεχτούμε όμως λόγο νόμου τέσσερα χρονάκια. Και θα υποστούμε αρκετούς απ' τους δημοτικούς συμβούλους του που εμφανίζουν συμπεριφορές κοινών τραμπούκων (όπως πχ εκείνος που κυνήγαγε την Χαραμαρά στο δημαρχείο και σαν θρασίμι αποκάλεσε συλλήβδην τους ψηφοφόρους της αντιπολίτευσης λοβοτομημένους) καθώς και τη στρατιά των έμμισθων τρολακίων. Όχι απλά δεν με χαλάει ο Βούρος, αλλά μπορώ να σου πω ότι τον ψιλολυπάμαι κιόλας με τους περισσότερους από αυτούς που μάζεψε (ή του μάζεψαν) δίπλα του. Είναι εμφανές ότι ο άνθρωπος ασφυκτιά μ' αυτό που τον βρήκε. Το φωνάζει η γλώσσα του προσώπου και του σώματός του. Θα προτιμούσε να ασχοληθεί με άλλα πράγματα, αλλά βλέπεις ένεκα η ανάγκη που λένε.

@(14/11/2019 15:27) (14/11/2019 23:48)

Συμφωνώ απόλυτα για το πως κυβέρνησε το ΠΑΣΟΚ. Και για να έχεις τη δυναμική να εκλέγεσαι έστω βουλευτής με το ΠΑΣΟΚ θα έπρεπε να γλύψεις, να υποσχεθείς και να διορίσεις.
Αλλά αυτό ακριβώς έγραψα. Ότι ο Βούρος δεν εκλέχτηκε κάνοντας όλα αυτά γιατί δεν ήταν επαγγελματίας πολιτικός. Εκλέχτηκε μόνο και μόνο λόγω της αναγνωρισιμοτητάς του σαν επιτυχημένος ηθοποιός.
Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν έχει ευθύνες για το ότι στήριζε ένα κόμμα βουτηγμένο στο λαϊκισμό αλλά έχει πολύ περισσότερα ελαφρυντικά σε σύγκριση με τους άλλους.
Αλλωστε στη μοναδική χώρα του πλανήτη που κάνουν σοβαρή συζήτηση για το αν οι αναρχικοί ροπαλοφόροι και δολοφόνοι με μολότοφ θα πρέπει να έχουν ή όχι ελεύθερη πρόσβαση στους χώρους των Πανεπιστημίων μόνο το παλιό ΠΑΣΟΚ του Τσοχατζόπουλου της αξίζει. Και ο Βούρος πολύ της πέφτει.

@(14/11/2019 14:50) (14/11/2019 23:56)

Φυσιολογική δημοκρατική Ευρωπαϊκή χώρα θα ήθελα να γίνουμε θλιβερέ αριστεροφασίστα.
Ευτυχώς ο κόσμος άρχισε να καταλαβαίνει ποιοι θέλουν να μας κάνουν Βενεζουέλα με τάγματα εφόδου απο Ρουβίκωνες και τρομοκράτες και ποιοι κανονική χώρα με ευκαιρίες εργασίας και κανόνες.
Όταν λοιπόν κάνεις διάλειμμα απο την επανάσταση βρες και καμιά δουλειά γιατί δεν θα σε ταΐζει μια ζωή ο μπαμπάκας.

Προσθέστε το σχόλιό σας

Ονοματεπώνυμο ή ψευδώνυμο  
Το e-mail σας (προαιρετικό - δεν δημοσιεύεται)  
Το σχόλιό σας

Ροή ειδήσεων

Χριστουγεννιάτικο παζάρι από το Σύλλογο Γονέων-Κηδεμόνων του 3ου Δημοτικού Νέας Φιλαδέλφειας

Αντίστροφη μέτρηση για την ανέγερση του νέου κτηρίου του ΚΑΠΗ Νέας Φιλαδέλφειας

«Στα μουγγά» έφυγε από τον ΣΥΡΙΖΑ ο Γιάννης Τζέλης

Ο επίμονος Γιάννης Τομπούλογλου

Και πάλι λόγια του αέρα από τον Γιάννη Τζέλη

Οι ψηφοφόροι αποφασίζουν οι ίδιοι πού ακριβώς βρίσκονται τα συμφέροντά τους

Ποιοι Δήμοι αυξάνουν τα δημοτικά τους τέλη

Νάχτλαντ, μια παράσταση που πραγματικά αξίζει

Άστραψε και βρόντηξε η Συμπαράταξη

Θεόδωρος Μαγκλάρας

Προσωπικά παιχνίδια Τζέλη με το γήπεδο του Αττάλου

Στην πολιτική υπάρχουν αντίπαλοι, στον υπόκοσμο εχθροί

Ένοπλη ληστεία σε τράπεζα στη Νέα Φιλαδέλφεια

Πυροβολισμοί στη Νέα Φιλαδέλφεια χθες το βράδυ- δεν υπήρξε τραυματισμός, μόνο υλικές ζημιές

Η κακοπαιγμένη παράσταση και τα μεγάλα ερωτήματα που δεν έχουν απάντηση

Η Αλήθεια Newsletter

Κάντε κλικ εδώ για να εγγραφείτε στο newsletter μας

Τελευταία σχόλια

Αντίστροφη μέτρηση για την ανέγερση του νέου κτηρίου του ΚΑΠΗ Νέας Φιλαδέλφειας
Xρήστης: ΑΚΡΟΒΟΛΙΣΤΗΣ
Θαυμάσια νέα .Καλά ρε παιδιά ? Κανείς δεν σκέφτηκε τους ''αποκεί'' ειδήμονες ? Πως θα ζήσουν τώρα βλέποντας όλα αυτά τα καλά ? Μαλλον θα πάν...

«Στα μουγγά» έφυγε από τον ΣΥΡΙΖΑ ο Γιάννης Τζέλης
Xρήστης: ΑΚΡΟΒΟΛΙΣΤΗΣ
Φίλε @09,50 ξαναδιάβασε τι έγραψα γιατί μάλλον δεν ''τόπιασες το υποννοούμενο ''.Κάνε ακόμα μία προσπάθεια.Ίσως να φανείς τώρα πιο τυχερός!!...

«Στα μουγγά» έφυγε από τον ΣΥΡΙΖΑ ο Γιάννης Τζέλης
Xρήστης: @09,50
Που διάβασες παταπανω σύγκριση Βασιλόπουλος Τζελη; Ο ένας αποστασιοποιηθηκε ως Δήμαρχος και ο άλλος ως Δ.Συμβουλος! Ο Βασιλοπουλος "αποχωρησ...

«Στα μουγγά» έφυγε από τον ΣΥΡΙΖΑ ο Γιάννης Τζέλης
Xρήστης: ΑΚΡΟΒΟΛΙΣΤΗΣ
Όχι ότι υποστηρίζω τον Βασιλόπουλο αλλά τι συγκρίνεται παραπάνω .?Ο Τζέλης με τον Βασιλόπουλο ? Για πάρτε ένα χαρτί και κάνε την μέθοδο του ...

«Στα μουγγά» έφυγε από τον ΣΥΡΙΖΑ ο Γιάννης Τζέλης
Xρήστης: ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ
Πέρασα πριν λίγο από Δεκελείας. Απόλυτη βουβαμάρα....

«Στα μουγγά» έφυγε από τον ΣΥΡΙΖΑ ο Γιάννης Τζέλης
Xρήστης: ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ
Σε άλλη βάση η συζήτηση για τον παγκόσμιο σοσιαλισμό......

«Στα μουγγά» έφυγε από τον ΣΥΡΙΖΑ ο Γιάννης Τζέλης
Xρήστης: Διότι, αυτοί είστε!
Είναι σε όλους γνωστό ότι τα ποντίκια φεύγουν πρώτα από ένα καράβι που βουλιάζει. Όταν ο Βασιλόπουλος αστασιοποιηθηκε από το Συριζα όλοι αυτ...

Και πάλι λόγια του αέρα από τον Γιάννη Τζέλη
Xρήστης: ΑΚΡΟΒΟΛΙΣΤΗΣ
Καλά ρε παιδιά γιατί ασχολείστε με αυτούς τους τύπους ? Για τον υπερεπιστήμονα ΄και πολιτική φυσιογνωμία κο Τζέλη κανένα απολυτότατα σχόλιο ...

Και πάλι λόγια του αέρα από τον Γιάννη Τζέλη
Xρήστης: ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ
Μπορεί ο κος Τζέλης να μας πει τι δημοτικά τέλη, για ποια επιφάνεια, και από ποιο χρονικό διάστημα και μετά πληρώνει δημοτικά τέλη η OPAP AR...

Ποιοι Δήμοι αυξάνουν τα δημοτικά τους τέλη
Xρήστης: marcus
Πλάκα θα έχει να προβεί η δική μας δημοτική αρχή και σε νέες αυξήσεις! Αν και θέλω να πιστεύω ότι θα πράξει το ακριβώς αντίθετο......

Άστραψε και βρόντηξε η Συμπαράταξη
Xρήστης: Μαριγουλα-Μαριγω.
marcus Ανέξοδες κορόνες ....

Νάχτλαντ, μια παράσταση που πραγματικά αξίζει
Xρήστης: Κώστας
@ μερακλης Τι σχέση έχει αυτό που στελνεις με το άρθρο; ...

Νάχτλαντ, μια παράσταση που πραγματικά αξίζει
Xρήστης: μερακλης
https://www.protothema.gr/greece/article/1555249/neo-epeisodio-opadikis-vias-xulokopisan-patera-kai-gio-sti-nea-filadelfeia/ ...

Νάχτλαντ, μια παράσταση που πραγματικά αξίζει
Xρήστης: απορία
ο πρώην δήμαρχος της πόλης μας σε ποια παράσταση παίζει μιας κι απέχει το τελευταίο διάστημα από τα δρώμενα; ...

Άστραψε και βρόντηξε η Συμπαράταξη
Xρήστης: marcus
Καλά, από τη λαϊκή συσπείρωση οτιδήποτε πέρα από όχι, θα ήταν τεράστια έκπληξη... ...

all rights reserved | developed & hosted by Jetnet ©