Σάββατο 25.03.2023,  

Μαλλιά- κουβάρια: Γρετζελιάς- Κοπελούσος υπέρ Βούρου, προς Βασιλόπουλο το περιβάλλον Τομπούλογλου

Δημοσιεύτηκε στις 30/05/2019 στην κατηγορία Ο Δήμος  |  77 σχόλια

του Διαμαντή Σεϊτανίδη

 

Χοντραίνει το παιχνίδι στη Φιλαδέλφεια- Χαλκηδόνα ενόψει των επαναληπτικών εκλογών της προσεχούς Κυριακής μεταξύ του Γιάννη Βούρου και του Άρη Βασιλόπουλου.

 

Ο τρίτος των εκλογών της περασμένης Κυριακής, Παντελής Γρετζελιάς, τάχθηκε υπέρ της υποψηφιότητας Βούρου στην επαναληπτική κάλπη της προσεχούς Κυριακής.

 

Η τελική απόφαση Γρετζελιά διαμορφώνει εκ των πραγμάτων και την κεντρική συμμαχία, πάνω στην οποία θα στηριχθεί η διοίκηση του δήμου εάν τελικά δήμαρχος εκλεγεί ο Γιάννης Βούρος.

 

Θυμίζουμε ότι η Πολιτών Πολιτεία έχει εκλέξει 10 δημοτικούς συμβουλους και το Ξανά Μαζί έχει εκλέξει άλλους έξι. Έτσι, υπάρχει μια κατ' αρχήν συμμαχία των 16 συμβούλων (εάν δεν υπάρξουν διαρροές από το στρατόπεδο Γρετζελιά...) σε ένα δημοτικό συμβούλιο το οποίο λαμβάνει αποφάσεις με 18 ψήφους (απόλυτη πλειοψηφία), με λιγότερες εάν δεν υπάρχει παρουσία και των 33 συμβούλων και με τον Χρήστο Κοπελούσο να έχει πει ότι είναι πιθανό στο δεύτερο γύρο να στηρίξει τον Άρη Βασιλόπουλο (θυμίζω εδώ ότι αυτό το λόγο επικαλέστηκε τότε ο κ. Χρήστος Τριανταφύλλου για να αποχωρήσει από την παράταξη Τώρα- Ωρα του Χρήστου Κοπελούσου: Ότι διαφώνησε με τον επικεφαλής για το ποιον θα στηρίξουν στο εύτερο γύρο. Ο κ. Κοπελούσος, προτιμούσε Βασιλόπουλο...).

 

ΝΕΟΤΕΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ: Με δήλωσή του στο fx-news o Χρήστος Κοπελούσος τάσσεται υπέρ του Γιάννη Βούρου

 

Αντίθετα, η παράταξη του Χάρη Τομπούλογλου επισήμως έδωσε το μήνυμα της ψήφου "κατά συνείδηση" στις επαναληπτικές της Κυριακής. Ωστόσο, δεκάδες συμπολίτες μας μεταφέρουν το κλίμα και οι παρασκηνιακές κατευθύνσεις είναι υπέρ του Άρη Βασιλόπουλου

 

Ενισχυτική αυτών των πληροφοριών είναι η ανακοίνωση που εξέδωσαν τέσσερα μέλη της ΔΗΜ.Τ.Ο. της Νέας Δημοκρατίας, τα οποία ήταν υποψήφια με τον συνδυασμό του Τομπούλογλου: Οι κ.κ. Χάρης Τσούλας, Τάκης Αθανασόπουλος, Νούλη Βαλάκου και Χρήστος Τριανταφύλλου υπογράφουν την παρακάτω ανακοίνωση, ως απάντηση στη στήριξη της τοπικής Νέας Δημοκρατίας προς τον Γιάννη Βούρο

 

«Η ανακοίνωση της ΔΗΜ. Τ.Ο Νέας Δημοκρατίας Νέας Φιλαδέλφειας – Νέας Χαλκηδόνας που είδε το φως της δημοσιότητας και στηρίζει συγκεκριμένο υποψήφιο εν όψει του δεύτερου γύρου των Δημοτικών εκλογών στην Νέα Φιλαδέλφεια και Νέα Χαλκηδόνα έγινε εν αγνοία μας, διότι ουδέποτε συνεδρίασε το Διοικητικό Συμβούλιο της Οργάνωσης για να λάβει σχετική απόφαση. Επομένως η ανακοίνωση που εκδόθηκε δεν μας αντιπροσωπεύει».

Έτσι για μια ακόμα φορά η τοπική Νέα Δημοκρατία μπαίνει σε περιπέτειες, καθώς βγαίνουν στη φόρα τα (υποτίθεται) εσωτερικά της, και φυσικά πληρώνει την παθητική της στάση απέναντι στην δικαστικά βεβαρημένη υποψηφιότητα Τομπούλογλου

 

Αυτό που μένει να μετρηθεί στις κάλπες, είναι το κατά πόσον οι υποψήφιοι των συνδυασμών που αποκλείστηκαν από τη δεύτερη Κυριακή, αλλά και οι ψηφοφόροι τους, θα υπακούσουν στις εντολές των ηγεσιών. 

 

Την Κυριακή το βράδυ, θα ξέρουμε...

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

 

Τι θα ψηφίσω τη δεύτερη Κυριακή

 

Μια λαμπρή ευκαιρία...

 

Υποχρέωση κάθε δημοκράτη η ήττα του Άρη Βασιλόπουλου

 

Η υποψηφιότητα Βούρου αποτελεί προσβολή για τη Φιλαδέλφεια και τη Χαλκηδόνα

 

Ο Παντελής Γρετζελιάς σε ρόλο «Ελ Σιντ» ποντάρει στο συναίσθημα, όχι στη λογική

 

«Βουνό» τα εμπόδια στο δρόμο του Χάρη Τομπούλογλου προς τη δημαρχία

 

Οι δημοκρατικοί πολίτες αντιστέκονται σε φασιστικού τύπου πιέσεις

 

Αν δεν μας πουν τίποτα, θα υποθέσουμε τα πάντα...

 

Για άλλη μια φορά τα φασισταριά της πόλης επιτέθηκαν εναντίον της τοπικής ΝΔ

 

Εκλογές με ομάδες

 

Άσπρα κοράκια, κόκκινα κοράκια, κοκορίκο

 

Κάποιοι, από το ημίφως...

 

Ο ένας τώρα «θυμήθηκε» τους πολίτες, ο άλλος... ούτε τώρα!

 

Σκάσε και ψήφιζε...

 

Προεκλογικό σκηνικό, κομμένο και ραμμένο...

 

Ντροπή, μια λέξη άγνωστη στη δημοτική Αρχή

 

Βαρεμάρα...

 

Ο Στράτος Διονυσίου παρεμβαίνει στα δημοτικά πράγματα της πόλης μας...

 

Ο Γιώργος Νταλάρας, παρεμβαίνει στην προεκλογική περίοδο

 

Ο Γιώργος Ζαμπέτας παρεμβαίνει -κι αυτός- στις εξελίξεις στην πόλη μας

 

Πολυτεχνίτης κι ερημοσπίτης

 

Προαναγγελθέν ναυάγιο για την Αυτοδιοίκηση ο νέος Εκλογικός Νόμος

 

Προεκλογικός διάλογος, περί... όνου σκιάς

 

Να δεις που κάποτε θα μας πούνε...

 

Ούτε τους χομπίστες, ούτε τους τουρίστες

 

«Τη μια τη λέγαν Αφροδίτη, και την άλλη Αφροδίτη επίσης»

 

Τυφλοί τα τ' ωτ' τον τε νουν τα τ' όμματα...

 

Μόνη χαμένη, η πόλη...

 

ΑΕΚ - Άρης...

Γράψτε την άποψή σας

Σιγά μην (30/05/2019 11:01)

ακούσουν τον κατάδικο οι δεξιοί, κάνε μια βόλτα στην πλατεία και θα καταλάβεις

Ανώνυμος (30/05/2019 11:31)

Γρετζελίας, Τομπούλογλου και τοπικη ΝΔ νομίζουν οτι είμαστε πρόβατα. Ειδικά ο Γρετζελίας που κυκλοφορεί με ύφος εστεμμένου αυτοκράτορα, θυμίζοντας τον κλασσικό παλιό κακό αλαζονικό εαυτό του, νομίζει ότι οι ψηφοφόροι του είναι μπετόν αρμέ και θα τους πάει όπου θέλει. Βαθιά νυχτωμένος, νομίζει ότι θα διαπραγματευτεί το 17% που πήρε. Τουλάχιστον τα 3/4 των ψηφοφόρων του έχουν εκδηλωθεί υπέρ Βασιλόπουλου αφού σκέφτονται και ψηφίζουν με τοπικιστικό κριτήριο.

Anon (30/05/2019 11:36)

Που είναι τώρα ο μπαγλαμάς να μας πει ποσό τομπυ έχει μέσα του ο Ρούλης

ΑντιΓρέτζ για πάντα. (30/05/2019 11:36)

Τι στηρίζει ο τουβλάκιας-αλαζόνας-καταστροφέας-εκμαυλιστής-παλαίμαχος πρασινοφρουρός ;

Ε, ακριβώς το αντίθετο για τη σωτηρία της πόλης.

Ναι (30/05/2019 11:55)

Παντα αυτο εκανε ο κωνσταντινουπολιτης ,παντου

ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΚΑΘΕ ΣΚΕΠΤΟΜΕΝΟΥ Η ΣΥΝΤΡΙΒΗ ΤΟΥ ΒΟΥΡΟΥ (30/05/2019 11:55)

Αφού μάζεψε όλο το σάπιο τοπικό πολιτικό κατεστημένο των δεινοσαύρων και των αντιδημάρχων της παρακμής, τώρα πήρε τη προσωπική στήριξη και του Γρετζελιά ο Γιαννάκης; Θα ξεράσω.

Ανωνυμος (30/05/2019 12:26)

Η μεγαλυτερη πλακα ειναι οτι ο mr. ΑΕΠΙ θεωρει το 17% που πηρε ιδιοκτησια του. Την ειδε ρυθμιστης κι ονειρευεται διαφορα. Χρυση ευκαιρια να προσγειωθει αποτομα το βραδυ της Κυριακης και να καταλαβει οτι ο δημοκρατικος -κατα βαση- κοσμος που τον ψηφισε απορριπτει τις προσωπικες του επιλογες που βρωμανε ιδιοτελεια.

Ανώνυμος (30/05/2019 12:29)

Ψηφίζεις Βασιλόπουλο, παίρνεις Βασιλόπουλο.
Ψηφίζεις Βούρο, παίρνεις Γρετζελιά.
Εσύ αποφασίζεις.

΄΄Τζογαδόρος΄΄ (30/05/2019 12:30)

Και τι νομίζετε οτι είμαστε βρε. Κουρδιστά αρκουδάκια που τους πατάτε το κουμπί και χορεύουν !!!!!!
Αει σιχτιρ !!!!!!!

΄΄ΤΟΜΠΟΥΛΟΓΛΟΥ΄΄ (30/05/2019 12:41)

Εγώ εαν δεν κάνει δήλωση ο Γαυροδήμαρχος οτι στηρίζαι ΠΑΤΟΥΛΗ και οι Καλαμπόκης- Κατερίνης ΄΄απεταξάμην΄΄ τον γιάνη, σταυρό δεν παίρνουν.

Δημοτης (30/05/2019 13:08)

Τα δυο -τρια γαυρακια γραφουν συνεχεια εδω με διαφορετικα προφιλ.4.000 μολις ψηφισαν τον πυργιωτη κι ομως εδω βρισκονται παντου.

@Ανώνυμος (30/05/2019 11:31) (30/05/2019 14:06)

Ασε μας ρε παραμυθά που οι ψηφοφόροι του Γρετζελιά θέλουν να ψηφίσουν τον αποτυχημένο Συριζέο που έκανε την πόλη μπάχαλο. Αρχίσατε το μοιρολόι απο τώρα.

@(30/05/2019 11:55) (30/05/2019 14:07)

Κλάψε όσο θες. Ο Βασιλόπουλος τελείωσε οριστικά.

@ΑντιΓρέτζ για πάντα. (30/05/2019 11:36) (30/05/2019 14:09)

Καλά στην αγωνία σου να αναστήσεις τον Αρούλη γράφεις τη μια ανοησία μετά την άλλη. Τελείωσε ο γαυροδήμαρχος οριστικά και αμετάκλητα.

Ψύχραιμος (30/05/2019 14:57)

Ο Παντελής Γρετζελιάς, αντικειμενικά, είναι μια εμβληματική φιγούρα της πόλης κι έχει αφήσει το δικό του στίγμα στην τοπική πολιτική ζωή. Έχει φανατικούς φίλους και φανατικούς εχθρούς. Οι φίλοι του μετρήθηκαν πια και είναι το 17% των ψηφισάντων. Τεράστια επιτυχία. Όλοι τον είχαν ξεγραμμένο και διέψευσε τους πάντες. Αυτό το 17% όμως δεν πρόκειται να ψηφίσει ως ενιαίο σώμα. Ισως τα 2/3 από αυτό να ακολουθήσει. Το πολύ.

Oranje (30/05/2019 15:27)

Εκτιμώ ότι με στήριξη Γρετζελιά αποδυναμώνεται ο Βούρος παρά ενισχύεται.
Ίσως δούμε και το φαινόμενο κόσμος που ψήφισε Βούρο στον πρώτο γύρο, να μην πάει στη κάλπη αυτή την Κυριακή.
Πολλές φορές έχει συμβεί να φέρνει κάποιος 1000 ψήφους και να διώχνει διπλάσιους.

Φιλαδέλφεια- Χαλκηδόνα: Πολιτικό Τσέρνομπιλ (30/05/2019 15:53)

Τόσο τοξικό κλίμα δεν ξαναθυμάμαι στις δημοτικές εκλογές. Κανονική πολιτική ραδιενέργεια. Χαρακτηριστικά, όχι μόνο δεν ξεφορτωθήκαμε Γρετζελιά και Τομπούλογλου αλλά θα έχουμε στο δημοτικό συμβούλιο 2 Γρετζελιάδες και 2 Τομπούλογλου.

Εξ Ακανθώνος (30/05/2019 15:58)


Προς κάθε ενδιαφερόμενο
«Μήτε ακούσιος ενέργει μήτε ακοινώνητος μήτε ανεξέταστος μήτε ανθελκόμενος. Μήτε κομψεία την διάνοιάν σου καλλωπιζέτω, μήτε πολυρρήμων μήτε πολυπράγμων έσο.»

Ελεύθερη απόδοση: «Μην ενεργείς δίχως την θέλησή σου, δίχως το πνεύμα της κοινής ωφελείας, δίχως συγκρότηση ή από αντίδραση. Μην προσπαθείς να κάνεις πιο όμορφη την σκέψη σου με ψεύτικα στολίδια ή πολυλογίες και μην καταπιάνεσαι με τα πάντα».

Marcus Aurelius (121-180 μ. Χ. , Ρωμαίος Αυτοκράτωρ)
αλαζονικόν ύφος, υπερόπτης, παλαίμαχος πρασινοφρουρός, μόνον για καταστοφή είναι, σας θυμίζει κάποιον

— ‘τα εις εαυτόν’ γ’ 3

@Oranje (30/05/2019 15:27) (30/05/2019 16:20)

Καλά ότι πιο άκυρο έχει γραφτεί. Όσοι ψήφισαν Βούρο και δεν γουστάρουν με τίποτα Γρετζελιά τουλάχιστον θα αισθάνονται ότι έκανε κάτι σωστό ο Γρετζελιάς με το να στηρίξει τη δική τους προτίμηση. Και θα αισθάνονται ότι ο Βούρος θα διοικήσει πιο άνετα αφού απο τις φετινές εκλογές χρειάζεται ευρεία συναίνεση για να υλοποιήσει το έργο του ο κάθε Δήμαρχος. Ότι να ναι διαβάζουμε.

@Oranje (30/05/2019 15:27) (30/05/2019 16:43)

Ενώ τον Βασιλόγαυρο που δεν τον στηρίζει κανένας θα διαπρέψει. Ελεος.

ΝΦ (30/05/2019 16:48)

Εγώ θέλω να δω πως θα αντέξουν οι δημοτικοί σύμβουλοι του Βασιλόπουλου σαν αντιπολίτευση να λένε σε όλα όχι ακόμα κι αν συμφωνούν απλά για να στηρίξουν τη γραμμή του αφεντικού τους. Τους βλέπω να σκορπάνε πάλι όπως έγινε και στην προηγούμενη θητεία του.

Oranje (30/05/2019 16:58)

Προς: 30/05/2019 16:20
Αν ήταν "άκυρο" δεν θα το σχολίαζες. Ξέρεις καλά όμως ότι το όνομα "Γρετζελιάς" όσο καλά λειτουργεί για κάποιους, τόσο απωθητικά λειτουργεί για κάποιους άλλους που είναι και οι περισσότεροι, αν το καλοσκεφτείς.
Ο αρωγός του σχεδίου Γρανίτσα, ο εκ των συνυπεύθυνων για το χωρίς εγγυήσεις γκρέμισμα του "Νίκος Γκούμας", προσπαθεί να γίνει πιο Βούρος απ το Βούρο. Ο καταστροφέας της αισθητικής της πόλης με τον αλαζονικό χαρακτήρα, επιστρέφει απο το παράθυρο. Ευχαριστώ. Δεν θα πάρω.

Τα ίδια Παντελάκη μου... (30/05/2019 17:06)

ΞΑΝΑ ΧΑΖΟΙ ?

@Oranje (30/05/2019 16:58) (30/05/2019 17:30)

Ο Γρετζελιάς ότι ψήφους και συμβούλους πήρε τους πήρε και τελείωσε. Τώρα η φαντασίωση ότι επειδή οι περισσότεροι ψηφοφόροι του Γρετζελιά θα ψηφίσουν Βούρο τότε κάποιοι που ψήφισαν Βούρο θα ψηφίσουν Βασιλόπουλο επειδή δεν γουστάρουν τον Γρετζελιά είναι για πολλά γέλια.

ΤΣΙΝ ΛΑΟ (30/05/2019 18:44)

Ο ΓΡΕΤΖΕΛΙΑΣ ΘΑ ΣΥΝΕΡΓΑΣΤΕΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΡΩΗΝ ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ ΤΗΣ ΓΑΙΤΑΝΑ ΠΟΥ ΠΟΛΕΜΗΣΕ ΚΑΙ ΑΝΤΙΣΤΑΘΗΚΕ ΔΗΘΕΝ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ ΑΦΟΥ Ο ΙΔΙΟΣ ΔΕΝ ΕΚΑΝΕ ΚΟΥΜΑΝΤΟ ΣΤΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΓΑΙΤΑΝΑ ΟΧΙ ΞΑΝΑ ΟΧΙ ΕΚΒΙΑΣΜΟΥΣ ΟΧΙ ΣΕ ΣΚΟΤΕΙΝΕΣ ΔΙΟΙΚΗΣΕΙΣ ΞΕΚΑΘΑΡΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΑ ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΣΥΝΔΙΟΙΚΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΞΥΠΗΡΕΤΟΥΝ ΑΥΤΟΥΣ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΑΥΤΟΥΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΟΝ ΛΑΟ ΤΗΣ ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑΣ ΧΑΛΚΗΔΟΝΑΣ

Oranje (30/05/2019 18:53)

Προς: @Oranje (30/05/2019 17:30)

Θα στο πω απλά. Η γυναίκα μου, ο γυιός μου, η νύφη μου, οι συμπέθεροί μου, δυο φίλοι κι εγώ (σύνολο ψήφων 8) ψηφίσαμε Βούρο για να βοηθήσουμε με σταυρούς μια φίλη που κατέβηκε μαζί του.
Μπάζοντας τον Γρετζελιά στο κάδρο και κάνοντάς τον ρυθμιστή και συνέταιρο στο δσ, λέμε να πάμε στο εξοχικό το Σαββατοκύριακο. Την ώρα που θα ψήνω μπριζολίκια στο bbq να μοιράσετε τις αντιδημαρχίες. Να δώσετε και μια στον Χρηστάκη να μαθαίνει τη δουλειά το παιδί.

@Oranje (30/05/2019 18:53) (30/05/2019 21:13)

Ναι σε πιστέψαμε. Αλλά άντε για την οικονομία της κουβέντας να δεχτούμε τον παραλογισμό που περιγράφεις. Αυτό που μας λες είναι ότι επειδή ο Σύριζα άλλαξε το νόμο και δεν μπορεί ο κάθε δήμαρχος που εκλέγεται την δεύτερη Κυριακή να έχει απόλυτη πλειοψηφία δεν θα στηρίζουμε πλέον τις επιλογές του αν τις στηρίξουν δημοτικοί σύμβουλοι από κάποιον που δεν γουστάρουμε; Να μην γίνει κανένα έργο τότε να είσαι ευχαριστημένος.

ΚΡΗΤΙΚΟΣ Ο ΕΠΙΚΡΙΤΙΚΟΣ (30/05/2019 22:20)

Ποτέ δεν εματάγινε
Ετσά κουτί ρημάδι
Να βγάνει Γιάννη το πρωί
Και Παντελή το βράδυ.

Και Χάρη τάλλο πρωινό
Χρήστο το μεσημέρι
Αν βγεί κι ο Άρης δήμαρχος
Κειονά δε θάχει ταίρι.

Πούσαι Κλεισθένη μου να δεις
Τα καταντήματά σου
Στρουφίζεις στο κιβούρι σου
Βροντούν τα κόκκαλά σου

Εχω την εξης απορια (30/05/2019 22:45)

Ο Βουρος δεν με εχει πεισει οτι διακατεχεται απο σταθεροτητα. Ειναι και καλλιτεχνικη φυση κι ευκολα μπορει να του τη δωσει ολο αυτο το σκηνικο και να τη κανει για Αυστραλια σε καμια φαρμα να γραφει βιβλια και να σχεδιαζει παραστασεις. Κυριως αν βγει δημαρχος. Σε τετοια περιπτωαη θα ειναι νο2 ποιος; Ποιος θα τον διαδεχθει; Ο Παντελης;

Σκηνοθέτης (30/05/2019 23:06)

Αυτό που είδα στην τοπική προεκλογική περίοδο, θα το κάνω ταινία. Παρά το γεγονός ότι είμσι λάτρης του Κώστα Γαβρά, που ως σκηνοθέτης έχει πάντα πολιτική ματιά στα πράγματα, και ήθελα να κάνω κάτι ανάλογο, με το υλικό που έχω μόνο σε κωμωδία μου βγαίνει και μάλιστα με κίνδυνο να κυλήσει σε καλτ. Αν έχετε ιδέες ποιος ηθοποιός θα μπορούσε, για παράδειγμα, να ενσαρκώσει το ρόλο του Παντελή σε πλάνο στην πλατεία να σκάει με κουστωδία συμβούλων ωσάν τον αυτοκράτορα, ευπρόσδεκτες.

ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΚΑΘΕ ΣΚΕΠΤΟΜΕΝΟΥ Η ΣΥΝΤΡΙΒΗ ΤΟΥ ΒΟΥΡΟΥ (30/05/2019 23:48)

Έστω και την ύστατη αυτή στιγμή, ας σκεφτούν οι Φιλαδελφειώτες κυρίως που ψήφισαν Βούρο τη 1η αν θέλουν την επιστροφή του διψασμένου για εκδίκηση Γρετζελιά διά της πλαγίας. Όσο για τους Χαλκηδονιώτες που δεν ξέρουν, ας ρωτήσουν να μάθουν.

Απλή λογική (31/05/2019 00:28)

Μας είπε ο κ. Γρετζελιάς....

Παράλληλα καλούμε από αυτό το βήμα δημόσια και τον κ. Γιάννη Βούρο και την Παράταξή του στο σύνολό της, να υπερβούν εαυτούς και να αποδεχθούν δημόσια και πεντακάθαρα και να ενστερνησθούν χωρίς υποκριτική υστεροβουλία και σκοπιμότητα, τόσο το Δημοτικό μας Πρόγραμμα που θα προωθήσει την λύση προβλημάτων για ένα πολύ καλύτερο αύριο στο Δήμο που ζούμε μέσα από την προγραμματική μας συμφωνία που κάναμε , όσο και στην πράξη την αυριανή στενή συνεργασία των παρατάξεων μας και των εκλεγέντων συμβούλων μας μέσα από κανόνες και αρχές αλληλοσεβασμού και αναλογικότητας, που θα ενισχύσουν και θα προωθήσουν μέσα από τις προβλεπόμενες διαδικασίες της απλής αναλογικής, την εύρυθμη λειτουργία τους Δήμου και του Δημοτικού Συμβουλίου μας επ’ ωφελεία των συνδημοτών μας που περιμένουν πολλά από εμάς .
...... Τι δεν καταλαβαίνετε?? Ψηφιστε Βούρο να σας έρθει ο Γρετζελιας

Ωραια διαπλοκή

Το μη χείρον (31/05/2019 00:36)

Θεωρούσα ότι η επιλογή Κωνσταντινίδη ήταν η καλύτερη....τώρα όμως μετα τα όσα συμβαίνουν στην πόλη και δεν ειμαστε χτεσινοί, μονόδρομος ο Βασιλόπουλος...εκεί μας φτάνουν οι υπόγειες διεργασίες... Τι να πω?

Τώρα ξέρετε (31/05/2019 00:41)

Όσοι λέτε να ψηφίσουμε Βούρο που δεν τον έχουμε δοκιμάσει τώρα ξέρετε ποιος πραγματικά θα διοικεί....που τον έχουμε δοκιμάσει...Σωστά?????? Τέρμα οι δικαιολογίες

Οχι άλλο ΑΕΚ (31/05/2019 00:42)

Ας τελειώσει το παραμύθι με την ΑΕΚ...το γήπεδο έγινε...όλα τα άλλα απλά θα οδηγήσουν στην καταστροφή της πόλης αν ψηφίσουμε Βούρο...Βασιλόπουλος λοιπόν. Τέλος

ΟΛΑ ΣΤΟ ΦΩΣ (31/05/2019 00:47)

Τίποτα κάτω από το τραπέζι...αν δεν βγούν να πουν στην πόλη τι έχουν συμφωνήσει εγω προσωπικά Βασιλόπουλο δαγκωτό

Ανώνυμος (31/05/2019 00:59)

Έξω ο βουρος από την Νέα Φιλαδέλφεια να πάει να γίνει δήμαρχος στα Βριλήσσια
Αχ το ξέχασα δεν τον ήθελαν εκεί

ΟΛΑ ΣΤΟ ΦΩΣ (31/05/2019 01:01)

Άρη Βασιλόπουλο ΔΑΓΚΩΤΟ !!!!!!!! Ξυπνήστεεεεεεεεε

ΟΛΑ ΣΤΟ ΦΩΣ (31/05/2019 01:05)

Δεν θα αφήσουμε την πόλη μας να γίνει προτεκτορατο κανενός και ποσο μάλλον των συμφερόντων του Βούρου και των λοιπών ...

Χρήστος (31/05/2019 01:07)


Ένας ένας του φεύγουν του ψεύτη του γρετζελια !
Ο κόσμος πρέπει να πάψει να φοβάται. Αρκετά.
Δεν θα ψήφιζα ποτε βασιλόπουλο αλλά θα τον ψηφίσω ως αντι Βούρο

Ελ Σιντ (31/05/2019 01:07)

Τελικά κ. Σειτανίδη πόσο δικιο είχατε.....

ΑΝΩΝΥΜΟΣ (31/05/2019 01:09)

Μας χρεοκοπήσατε τον δήμο και έχετε το θράσος να εμφανίζεστε Γρετζελια ΨΕΥΤΗ ;;;;;;;;

Νικος (31/05/2019 01:13)

Ε οχι και μαλλια -κουβαρια. Ειναι ξεκαθαρα τα πραγματα. Ο τριτος σε σειρα συνδιασμος με 18% περιπου τασσεται υπερ Βουρου. Ο Κοπελουζος με 4% τασσεται υπερ Βουρου. Και ενα κομματι του Τομπουλογλου που πηρε 13% τασσεται υπερ Βασσιλοπουλου. Οι υπολοιποι συνδισμοι καλουν σε ψηφο κατα συνειδηση. Οι προυποθεσεις ειναι συντριπτικα υπερ Βουρου. Βεβαια αυτο δεν σημαινει νικη ντε και καλα Βουρου. Αλλα θα ειναι τεραστια εκπληξη να μην κερδισει ο Βουρος και μαλιστα ανετα.

Τα ίδια Παντελάκη μου (31/05/2019 01:14)

Ο Πανμέγιστος νομίζει ότι ξεχνάμε...αλλά δεν θα του κάνουμε τη χάρη να έρθει από την πίσω πόρτα στο Δήμο μας...αυτή έκλεισε μία για πάντα

Λαός που ξεχνάει την ιστορία του είναι καταδικασμένος να την ξανά ζήσε (31/05/2019 01:16)

Πριν ψηφίσετε Βούρο - Γρετζελια - ΞΕΦΤΙΛΑ
ΜΑΘΕΤΕ κάποια πράγματα , μάθετε πως ο κύριος βουρος χαρακτήρισε σε συνέντευξη του τη νέα Φιλαδέλφεια και τη νέα Χαλκηδόνα ΖΕΦΥΡΙ
ΜΑΘΕΤΕ πως ο κύριος Βουρος ψήφισε μνημόνια σε βάρος των Ελλήνων πολιτών όντας βουλευτής με το ΠΑΣΟΚ
ΜΑΘΕΤΕ πως ο κύριος βουρος ΦΕΝ ψήφισε στις δημοτικές εκλογές καθώς την μεταδημότευση του από τα Βριλήσσια την έκανε μόλις 30 μέρες πριν
ΜΑΘΕΤΕ ΑΚΟΜΑ πως ο βουρος έχει συνεργάτες του ανθρώπους που κατέστρεψαν αυτή τη πόλη
Μην ξεχνάτε την ιστορία ... και ας μην αφήσουμε την πόλη μας να την διοικήσουν ανίκανοι άνθρωποι ας μην γκρεμίσουμε όσα χτίσαμε

απογοήτευση (31/05/2019 01:20)

Τον εκτιμούσα και τον ψήφισα αλλά ο κ. Κοπελούσος μας απογοήτευσε..κρίμα...εγώ ως ψηφοφόρος της ΝΔ αν και δεν συμφωνώ σε πολλά μαζί του θα ψηφίσω Φιλαδελφειώτη

@Χρήστος (31/05/2019 01:07) (31/05/2019 05:03)

Σταμάτα να αλλάζεις ονόματα και να μας πουλάς το παραμύθι ότι δεν ψήφισες Βασιλόπουλο αλλά θα το κάνεις τώρα. Σε έχουμε πάρει χαμπάρι.

tasos (31/05/2019 05:08)

Ο ανεγκέφαλος γαύρος ξενύχτησε για να γράφει κάθε λίγα λεπτά και ένα μήνυμα κατά του Βούρου. Η απόλαυση και το γέλιο που μας προσφέρει συγκρίνεται πλέον με τις εποχές του ΣτΕ, της οικοδομικής άδειας κλπ. Να σαι καλά που μας διασκεδάζεις.

ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΚΑΘΕ ΣΚΕΠΤΟΜΕΝΟΥ Η ΣΥΝΤΡΙΒΗ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΥ (31/05/2019 07:12)

Τα ψέματα τελείωσαν. Οι ψεύτες, οι ανίκανοι, αυτοί που δίχασαν την πόλη θα πάρουν αυτό που τους αξίζει. Μόνο Βούρο ψηφίζουμε την Κυριακή.

ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΚΑΘΕ ΣΚΕΠΤΟΜΕΝΟΥ Η ΣΥΝΤΡΙΒΗ ΒΟΥΡΟΥ (31/05/2019 09:38)

@ 07:12

Η ξεφτίλα σου είναι τέτοια που ούτε κάτι πρωτότυπο δεν βρήκες να γράψεις.
Από τη Δευτέρα γράφω ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΚΑΘΕ ΣΚΕΠΤΟΜΕΝΟΥ Η ΣΥΝΤΡΙΒΗ ΒΟΥΡΟΥ κι έρχεσαι και το αντιγράφεις αλλάζοντας το όνομα. Προκαλείς για πολλοστή φορά το γέλιο.

Η ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑ ΔΕΝ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΜΠΟΓΚΟΤΑ.

Ανώνυμος (31/05/2019 09:52)

@ Νικος (31/05/2019 01:13)

Μην γίνεσαι αφελής αθροίζοντας ποσοστά. Ο τρίτος σε σειρά συνδυασμός έχει ήδη διαλυθεί από την Κυριακή το βράδυ. Οι μισοί τουλάχιστον άδειασαν τον τέως και τάχθηκαν ανοιχτά υπέρ Βασιλόπουλου.
Να δεις που ο τέως θα μείνει με την... "αντιδημαρχία" στο χέρι και θα αποτρελαθεί γυρνώντας σαν το Μέγα Ναπολέοντα στους δρόμους της πόλης.

Η ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑ ΔΕΝ ΞΕΧΝΑ.

Λυπηθείτε τον Παντελή Γρετζελιά (31/05/2019 10:17)

Είστε απαράδεκτοι που χλευάζετε έναν ηλικιωμένο άνθρωπο.
Σεβαστείτε τουλάχιστον ότι ταλαιπωρείται από αλτσχάιμερ, αφού πριν μια εβδομάδα αποκαλούσε τον εξηντατετράχρονο ηθοποιό από τα Βριλήσια "Ψινάκη" και "αρσενική Γαϊτανά" και τώρα τον στηρίζει.

Γιάννη διαχώρισε τη θέση σου άμεσα (31/05/2019 11:27)

Γιάννη Βούρο δεν μας τα λες καλά. Βγες και πες καθαρά ότι δεν θέλεις καμμία σχέση με τον αρχικαταστροφέα της πόλης γιατί δεν θα βρεις ούτε την ψήφο σου. Μην πέφτεις στη λούμπα των χαλκηδονιωτών της παράταξης που δεν έχουν μυρωδιά από το τι συμβαίνει στη πόλη και παριστάνουν τους γνώστες. Η κολεγιά με τον Γρετζελιά είναι καταστροφική.

Α (31/05/2019 11:38)

Πριν ψηφίσετε Βούρο - Γρετζελια - ΞΕΦΤΙΛΑ
ΜΑΘΕΤΕ κάποια πράγματα , μάθετε πως ο κύριος βουρος χαρακτήρισε σε συνέντευξη του τη νέα Φιλαδέλφεια και τη νέα Χαλκηδόνα ΖΕΦΥΡΙ
ΜΑΘΕΤΕ πως ο κύριος Βουρος ψήφισε μνημόνια σε βάρος των Ελλήνων πολιτών όντας βουλευτής με το ΠΑΣΟΚ
ΜΑΘΕΤΕ πως ο κύριος βουρος ΔΕΝ ψήφισε στις δημοτικές εκλογές καθώς την μεταδημότευση του από τα Βριλήσσια την έκανε μόλις 30 μέρες πριν
ΜΑΘΕΤΕ ΑΚΟΜΑ πως ο βουρος έχει συνεργάτες του ανθρώπους που κατέστρεψαν αυτή τη πόλη
Μην ξεχνάτε την ιστορία ... και ας μην αφήσουμε την πόλη μας να την διοικήσουν ανίκανοι άνθρωποι ας μην γκρεμίσουμε όσα χτίσαμε

ΑΝΩΝΥΜΟΣ (31/05/2019 11:38)

Αισθανομαι ντροπη και απεχθεια για αυτο που βλεπω να συμβαινει. Ενας ηθοποιος που γερασε και θελει να βγαλει χαρτζιλικι στις πλατες μας. Γιατι το επιτρεπετε αυτο ???? Γιατι δν αγαπατε την πολη μας??? Ενημερωθειτε διαβαστε και ανοιξτε τα ματια σας !!!!!…

ΒΟΥΡΟΣ ΓΡΕΤΖΕΛΙΑΣ ΣΥΜΜΑΧΙΑ ΛΑΜΟΓΙΑΣ (31/05/2019 11:44)

Έστω και την ύστατη αυτή στιγμή, ας σκεφτούν οι Φιλαδελφειώτες κυρίως που ψήφισαν Βούρο τη 1η αν θέλουν την επιστροφή του διψασμένου για εκδίκηση Γρετζελιά διά της πλαγίας. Όσο για τους Χαλκηδονιώτες που δεν ξέρουν, ας ρωτήσουν να μάθουν.

ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΚΑΘΕ ΣΚΕΠΤΟΜΕΝΟΥ Η ΣΥΝΤΡΙΒΗ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΥ (31/05/2019 12:09)

Ότι τίτλο γουστάρω θα βάζω σανμ τίτλο χρηματοδοτούμενε γλύφτη του Βασιλόπουλου. 2 μέρες σου έμειναν να συνεχίσεις την κλάψα. Μετά θα εξαφανιστείς.
Όλοι Βούρο να σωθεί η πόλη. Τον σταθμό μεταφόρτωσης να τον πάει ο Αρούλης στη βίλα του και όχι στο Άλσος.

@Ανώνυμος (31/05/2019 09:52) (31/05/2019 12:11)

Υπερ Βασιλόπουλου έχουν ταχτεί μόνο στη φαντασία σου. Συνέχισε να εκτίθεσαι. Περίπατο θα κάνει ο Βούρος με τέτοιο αντίπαλο.

@(31/05/2019 01:16) (31/05/2019 12:14)

Ναι γλύφτη του αποτυχημένου. Χειρότερη και απο Ζεφύρι ήθελε την πόλη ο γαυραρούλης και το απέδειξε με τον αγώνα του να παραμείνει ο βρωμοσταθμός των απορριμματοφόρων στην καρδιά του Άλσους. Ο κόσμος δεν ξεχνάει. Η συντριβή για τους ψευταράδες έρχεται. Μόνο Βούρος.

Πανικός (31/05/2019 12:28)

Και πριν τον πρώτο γύρο επικρατούσε απογοήτευση στο στρατόπεδο του Βασιλόπουλου αλλά τώρα όπως φαίνεται απο τα μηνύματα απόγνωσης η απογοήτευση έχει μετατραπεί σε πανικό. Μα τι είχε υποσχεθεί πια σε εσάς τους κολλητούς και κάνετε έτσι;

ΓΕΩΡΓΙΑ (31/05/2019 14:20)

Ψηφίζεις Βασιλόπουλο, παίρνεις Βασιλόπουλο.
Ψηφίζεις Βούρο, παίρνεις Γρετζελιά.
Εσύ αποφασίζεις.

ΝΙΚΟΣ ΑΕΚ (31/05/2019 14:27)

ΡΕ ΠΑΙΔΕΣ ΔΕΝ ΤΡΩΜΕ ΚΟΥΤΟΧΟΡΤΟ ΚΑΙ ΚΑΛΑ Ο ΒΟΥΡΟΣ ΕΙΠΕ ΣΕ ΟΛΑ ΝΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΕΚ ΚΑΙ Ο ΓΡΕΤΖΕΛΙΑΣ ΞΕΠΟΥΛΗΘΗΚΕ ΣΤΟΝ ΜΕΛΙΣΣΑΝΙΔΗ !!!!!! ΠΟΙΟΥΣ ΘΑ ΒΑΛΟΥΜΕ ΝΑ ΜΑΣ ΔΟΙΗΚΟΥΝ ΕΝΑΝ ΤΕΛΕΙΩΜΕΝΟ ΗΘΟΠΟΙΟ Κ ΕΝΑΝ ΞΕΦΤΗΣΜΕΝΟ WANNABE ΠΟΛΙΤΙΚΟ ???? ΕΓΩ ΗΜΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΡΩΤΟΥΣ ΠΟΥ ΕΙΧΑ ΕΝΑΝΤΙΩΘΕΙ ΣΤΟΝ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟ ΑΛΛΑ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΣΕΒΑΣΤΗΚΕ ΤΙΣ ΕΠΘΥΜΙΕΣ ΟΛΩΝ ΕΜΑΣ ΠΟΥ ΑΓΑΠΑΜΕ ΤΗΝ ΑΕΚ ... ΕΓΩ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟ ΘΑ ΨΗΦΙΣΩ Κ ΟΣΟΙ ΑΓΑΠΑΜΕ ΤΗΝ ΑΕΚ ΑΣ ΜΗΝ ΘΑΜΠΩΘΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΑ ΨΕΥΤΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΒΟΥΡΟΥ

Ερώτηση (31/05/2019 15:06)

Δηλαδή η Γαϊτανά και ο Βασιλόπουλος που δεν είχαν πριν καμιά σχέση με Διοίκηση, μπόρεσαν να είναι Δήμαρχοι και ο Βούρος που έχει διατελέσει βουλευτής δε μπορεί;

ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΚΑΘΕ ΣΚΕΠΤΟΜΕΝΟΥ Η ΣΥΝΤΡΙΒΗ ΤΟΥ ΒΟΥΡΟΥ (31/05/2019 15:28)

Φυσικά κι έχεις δικαίωμα να αντιγράφεις. Δεν απαγορεύεται. Απλώς, ένας σκεπτόμενος έχει δική του σκέψη. Δεν αντιγράφει.
Επίσης, αν δεν μπορείς να καταλάβεις ότι γελοιοποιείσαι επικαλούμενος τους σκεπτόμενους ειδικά εσύ, που τα... "επιχειρήματά" σου εξαντλούνται σε κλασσικό λούμπεν... ρεπερτόριο (ο γαυροδήμαρχος, οι χρηματοδοτούμενοι, οι κολλητοί κλπ) τι να σου πω; Να σου πω για αυτογνωσία; Φοβάμαι μην σε μπερδέψω και νομίζεις ότι σε έβρισα με άγνωστες λέξεις.

ΑΝΩΝΥΜΟΣ (31/05/2019 17:01)

Ο ΓΡΕΤΖΕΛΙΑΣ ΤΣΑΚΩΘΗΚΕ ΜΕ ΑΝΘΡΩΠΟ ? ΔΕΝ ΤΟ ΠΙΣΤΕΥΩ ΑΠΙΣΤΕΥΡΟ.... ΓΙΑΤΙ ΑΡΑΓΕ?

ΠΑΥΛΟΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ (31/05/2019 17:03)

ΦΕΥΓΟΥΝ ΟΙ ΨΗΦΟΙ ΤΟΥ ΓΡΕΤΖΕΛΙΑ???? ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΓΙΑΤΙ???? ΜΗΠΩΣ ΓΙΑΤΙ ΜΕΧΡΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΗΛΠΙΖΑΝ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΚΑΤΑΛΑΒΑΝ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΥΛΗΜΕΝΟΣ?

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ (31/05/2019 17:04)

ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ ΔΕΝ ΘΑ ΨΗΦΙΖΑ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟ ΠΟΤΕ ΠΟΤΕ ΠΟΤΕ.... ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΤΟ ΒΟΥΡΟ 1000 ΦΟΡΕΣ

Παλιος (31/05/2019 17:08)

Τα μαθατε;;; Μεχρι κι ανακοινωση καποιας τοπικης ΟΝΝΕΔ ειδε το φως της δημοσιοτητας που στηριζει λεει το Βουρο. Μη φανταζεστε βεβαια καμια πολυμελη οργανωση εδω στη Φ.Χ.. Ο αδελφος του Σωτηρη, ο Ρενος και δυο τρεις αλλοι παιζουν με τη σφραγιδα της... οργανωσης για να δημιουργησουν κλιμα κι εντυπωσεις. Ουτε μιση φιλαδελφειωτικη νεοδημοκρατικη ψηφος στους υπηρετες και στα τσιρακια του Γρετζελια.

Πανικός (31/05/2019 17:13)

ΕΓΩ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΚΟΛΛΗΤΟΣ ΚΑΝΕΝΟΣ ΜΗΠΩΣ ΕΙΣΑΙ ΕΣΥ?ΜΗΠΩΣ ΕΙΣΑΙ ΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΚΟΜΑΤΟΣΚΥΛΑ ΠΟΥ ΜΕ ΠΑΡΑΚΑΛΑΓΑΝ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ ΤΗΝ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΚΑΙ ΘΑ ΜΕ ΠΑΡΑΚΑΛΑΝΕ ΚΑΙ ΑΥΤΗ ΤΗ ΚΥΡΙΑΚΗ....? ΑΝΤΕ ΤΑ ΦΙΛΑΚΙΑ ΜΟΥ ΑΓΝΩΣΤΟΙ ΠΟΥ ΦΙΛΑΤΕ ΚΑΤΟΥΡΗΜΕΝΕΣ ΠΟΔΙΕΣ

ΜΑΝΩΛΗΣ (31/05/2019 17:15)

ΚΛΑΙΩ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΥΣ 2 ΣΑΣ ΠΟΥ ΑΛΛΗΛΟΣΦΑΖΕΣΤΕ. ΞΤΟ ΛΕΣ ΚΑΙ ΑΣΤΕΙΟ ΠΑΙΔΙΑ ΗΡΕΜΗΣΤΕ. ΕΝΑΣ ΔΗΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΜΗΝ ΚΑΝΕΤΕ ΕΤΣΙ. ΑΑΛΛΑ ΟΤΙ Ο ΒΟΥΡΟΣ ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΟ ΑΚΥΡΟΣ ΑΥΤΟ ΝΑ ΤΟ ΛΕΜΕ.

ΒΑΛΚΑΝΙΟΣ (31/05/2019 18:33)

Τη λυση θα δωσει το τεστ της νεας χαλκηδονας.κλεινεις τα ματια και των δυο υποψηφιων αφηνοντας τους σε ενα στενακι και τους λες να βγουν στη δεκελειας...δεν ειμαι σιγουρος αν θα τα καταφερουν και οι δυο.

Καλη ψηφο την κυριακη. Σε 4 χρονια παντως εγω θα διεκδικησω τη δημαρχια στο δημο καλλιθεας.μεναμε εκει πριν ερθουμε φιλαδελφεια.απο τοτε εχω ξαναπαει δυο φορες στην πλατεια δαβακη που εχει ωραιες καφετεριες.why not?

ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΚΑΘΕ ΣΚΕΠΤΟΜΕΝΟΥ Η ΣΥΝΤΡΙΒΗ ΤΟΥ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΥ (31/05/2019 18:55)

Καλά επέλεξε καλύτερα τα διάφορα ονόματα με τα οποία προσπαθείς να μας παραμυθιάσεις και άσε τους σκεπτόμενους. Ξέρουμε ποιος είσαι και τι ήττα έχεις φάει. Κατάλαβες Νίκο, Γεωργία, Χρήστο, Αννα, Μαρία; Με ποιο όνομα θα μας ενημερώσεις μεθαύριο για την μεγάλη νίκη του Βούρου;

@Ερώτηση (31/05/2019 15:06) (31/05/2019 18:59)

Ο κόσμος έχει καταλάβει τι έχει απέναντί του. Ένα σοβαρό υποψήφιο που δούλευε μια ζωή για να αποκτήσει την αναγνωρισιμότητα που έχει και έναν ανεπάγγελτο φυτευτό που το μόνο που κατάφερε στην αποτυχημένη θητεία του ήταν να διχάσει τον κόσμο και να κάνει πλούσιους τους κολλητούς του.

ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΚΑΘΕ ΣΚΕΠΤΟΜΕΝΟΥ Η ΣΥΝΤΡΙΒΗ ΤΟΥ ΒΟΥΡΟΥ (31/05/2019 23:15)

Ακόμα να καταλάβεις ότι δεν ανήκεις στους σκεπτόμενους;

Ακριβώς! Ο κόσμος έχει καταλάβει! (01/06/2019 00:49)

@18:59 Ειδικά τις τελευταίες τρεις μέρες, ο κόσμος έχει συνειδητοποιήσει ποιες είναι οι δύο υποψηφιότητες που διεκδικούν την δημαρχία της πόλης που ζούμε, εργαζόμαστε και αγαπάμε. Κι επειδή ακριβώς ζούμε, εργαζόμαστε και αγαπάμε αυτή την πόλη, θα επανεκλέξουμε έναν από εμάς που τον ξέρουμε από παιδί και τον αποκαλούμε με το μικρό του όνομα, συγχωρώντας του λάθη, παραλείψεις και κακές συμπεριφορές που μάλλον θα τις αποφύγει στη νέα του θητεία.

Ο κ. Βούρος, αν κι εφόσον μείνει στην πόλη μας και στο δημοτικό συμβούλιο, θα έχει την ευκαιρία να μάθει και την πόλη και την αυτοδιοίκηση και αν καταφέρει να μας πείσει, θα έχει την ευκαιρία να διεκδικήσει με αξιώσεις σε τέσσερα χρόνια τη δημαρχία. Δυστυχώς για τον ίδιο, σε αυτές τις εκλογές του 2ου γύρου, η στήριξή του από τον Π. Γρετζελιά (που δεν εννοεί να καταλάβει ότι από το 2002 μέχρι και σήμερα η πόλη του γυρνάει συνεχώς εμφατικά τη πλάτη) θα αποδειχθεί μοιραία και καταστροφική.

Ξεπεράσατε και τον Γκέμπελς (01/06/2019 11:30)

@18:59

Φυτευτός ο Βασιλόπουλος που τον ξέρουμε και τον βλέπουμε εδώ από μαθητή στο 1ο και όχι ο Γιάννάκης που τα λίγα χρόνια που έζησε εδώ ούτε σχολείο δεν πήγε αφού πήγαινε στη Λεόντειο;
Είπαμε να λέτε ψέματα μέχρι ενός σημείου. Θα βγει ο Γκεμπελς απ το τάφο να σας δώσει συγχαρητήρια.

@Ακριβώς! Ο κόσμος έχει καταλάβει! (01/06/2019 11:44)

Ακριβώς! Ο κόσμος έχει καταλάβει το ρόλο του Βασιλόπουλου και των υποστηρικτών του. Η νίκη του Βούρου θα είναι συντριπτική.

Προσθέστε το σχόλιό σας

Ονοματεπώνυμο ή ψευδώνυμο  
Το e-mail σας (προαιρετικό - δεν δημοσιεύεται)  
Το σχόλιό σας

Ροή ειδήσεων

Πόσο θα κοστίζει το ηλεκτρικό ρεύμα τον Απρίλιο

Γιατί η διοίκηση Βούρου δεν φέρνει στο Δημοτικό Συμβούλιο, σοβαρά θέματα της πόλης που εκκρεμούν;

Πώς αμείβονται οι μισθωτοί του ιδιωτικού τομέα που θα εργαστούν την 25η Μαρτίου

Δείτε ΟΛΟΚΛΗΡΗ τη συνέντευξη Μητσοτάκη στον Στ. Θεοδωράκη (video)

Γιάννης Οικονόμου: Πρώτη στην Ευρώπη στην καινοτομία η Ελλάδα

Πόπη Τσαπανίδου: Πρωτόγνωρη επικοινωνιακή αναισθησία Μητσοτάκη

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ: Υποψήφιος Δήμαρχος ο Λύσσανδρος Γεωργαμλής

Άλλοι δήμοι (όχι εμείς επί Βούρου...) προσέχουν πραγματικά τις σχολικές τους υποδομές

Δεν κάνει πίσω ο Μακρόν...

Η αλήθεια για το νερό μέσα από 10 ερωτήσεις κι απαντήσεις

Μεγαλώνει η παρουσία της Microsoft στην Ελλάδα

Πρόταση για ονοματοδοσία δρόμου στη μνήμη του Μίμη Παπαϊωάννου

Μια ωραία πεταλούδα...

Αυτά είναι τα τιμολόγια ρεύματος Απριλίου- Συγκρίνετε κι επιλέξτε το φθηνότερο

Το σχόλιο του «Θηραμένη» για τον Πούτιν

Δημοφιλέστερα άρθρα

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ: Υποψήφιος Δήμαρχος ο Λύσσανδρος Γεωργαμλής

Ιδού η πόλη του Γιάννη Βούρου...

Πώς ο Γκόρτσος της τοπικής πολιτικής συσπειρώνει τους πάντες απέναντί του

Βούρος εκτός τόπου και χρόνου... (όπως πάντα)- video

Μια ωραία πεταλούδα...

Κούλουμα παντού στην Αττική- Στο Βουριστάν τίποτα- Στο Άλσος ερημιά- Παντού γλέντι, εδώ μιζέρια

Οι άξιοι Δήμαρχοι δημιουργούν στις πόλεις τους, οι άχρηστοι όχι...

Τομπούλογλου- Ανεμογιάννης αποχαιρέτισαν τον μεγάλο Μίμη- Ούτε λέξη από την παράλυτη διοίκηση Βούρου

Σημασία έχει ποιοι ήλθαν, ή ποιος έφυγε;

Πρόταση για ονοματοδοσία δρόμου στη μνήμη του Μίμη Παπαϊωάννου

Μίμης Παπαϊωάννου

Συμπαράταξη: Διοργανώνει αιμοδοσία για τους τραυματίες του σιδηροδρομικού δυστυχήματος

Γεραπετρίτης: Έτσι θα ξαναλειτουργήσουν τα τρένα στην Ελλάδα

Σκεπασμένη με τη σημαία της ΑΕΚ η σορός του Μίμη Παπαϊωάννου στην Αγία Τριάδα

Σαββατιάτικη εκδήλωση για την Παγκόσμια Ημέρα της Γυναίκας

Η Αλήθεια Newsletter

Κάντε κλικ εδώ για να εγγραφείτε στο newsletter μας

Τελευταία σχόλια

Τους πρώτους υποψηφίους ανακοίνωσε η Σύγχρονη Πόλη
Xρήστης: Μυστήριες εκλογές
Παρά τα όσα λένε περί "ανεξάρτητων" παρατάξεων και άλλα τέτοια ωραία, μέχρι στιγμής έχουμε... Τομπούλογλου - Γατσούλη - Γεωργαμλή - Βούρο πο...

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ: Υποψήφιος Δήμαρχος ο Λύσσανδρος Γεωργαμλής
Xρήστης: τηλεμαχος
Σημαντική παρουσια στην πόλη ,εδω και αρκετά χρονια εδωσε δείγματα γραφής και ο κόσμος δείχνει την αγαπη στο πρόσωπό του και τον εμπιστ...

Τους πρώτους υποψηφίους ανακοίνωσε η Σύγχρονη Πόλη
Xρήστης: Ανώνυμος
Δεν είναι η υποψηφιότητα που με τραβάει για ψήφο. Για πολλούς λόγους. Οφείλω όμως να πω δύο θετικά που βλέπω: Πολύ νέο αίμα και όχι ανακυκλω...

Τους πρώτους υποψηφίους ανακοίνωσε η Σύγχρονη Πόλη
Xρήστης: Олена Петрівна Блаватська
Γιώργο Καλογεράκη Μονοσταυρία και Δαγκωτό...

Μια ωραία πεταλούδα...
Xρήστης: Να τα λέμε κι αυτά
Κομψότατος πάντως ο Γιάννης. Μοντέλο! Με το μαντηλάκι στο πέτο! Φτου... Φτου να μην τον βασκάνω! Τι δουλειά έχει ένας bon viveur εδώ στο ...

Πρόταση για ονοματοδοσία δρόμου στη μνήμη του Μίμη Παπαϊωάννου
Xρήστης: Παμπάλαιος
@ Ανωνυμος (23/03/2023 16:54) Ο Λάκης ήταν παλαιάς κοπής οπαδός, από αυτούς που όλα τελειώνανε στο πείραγμα. Ούτε τοξικότητες, ούτε αφιόνι....

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ: Υποψήφιος Δήμαρχος ο Λύσσανδρος Γεωργαμλής
Xρήστης: Ζούμε Ανάπτυξη
@Anonymous (23/03/2023 13:39) Και παγωτά. Όχι μόνο σουβλάκια. Ανοίγει ο καιρός. Φήμες λένε ότι ιστορική επιχείρηση εστίασης (ζαχαροπλαστεί...

Όταν δεν ξέρεις την πόλη σου και δεν έχεις τίποτα να πεις γι αυτήν, τότε θυμάσαι τα παλιά...
Xρήστης: Ανώνυμος
Μόνο μικρούτσικοι και βούρκοι βγάζουν τα ερωτικοπροσωπικά τους στα μανταλάκια....

Πρόταση για ονοματοδοσία δρόμου στη μνήμη του Μίμη Παπαϊωάννου
Xρήστης: Αλλά... Αυτοί είστε...
@ Ντινοτασογιωργάκηδημότη Εγώ από εδώ και πέρα θα σε λέω Βασιλάκη απ' το Καματερό. Εκείνον μου θυμίζεις. https://www.youtube.com/watch?v=4...

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ: Υποψήφιος Δήμαρχος ο Λύσσανδρος Γεωργαμλής
Xρήστης: Τι φάση ;
Αληθεύει ότι έρχεται συμπαράταξη Γεωργαμλή - Ανεμογιάννη με τις ευλογίες του Σύριζα; ...

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ: Υποψήφιος Δήμαρχος ο Λύσσανδρος Γεωργαμλής
Xρήστης: Ανώνυμος
Δήμαρχος δεν ξέρω αν θα καταφέρει να γίνει αλλά σίγουρα αποδυναμώνει κι άλλο τον ήδη αποδυναμωμένο Βούρο αφού απευθύνεται στο ίδιο target gr...

Πρόταση για ονοματοδοσία δρόμου στη μνήμη του Μίμη Παπαϊωάννου
Xρήστης: Ανωνυμος
Μητσαρα αυτό που μου αρέσει σε σένα είναι ότι είσαι πολλοί οπαδοί σε συσκευασία του ενός! Υ.Γ. Λάκης ήταν το όνομα ενός από τους μεγαλύτερου...

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ: Υποψήφιος Δήμαρχος ο Λύσσανδρος Γεωργαμλής
Xρήστης: Διαμαντής Σεϊτανίδης
@14.53 Δικό μου είναι αυτό το φταίξιμο- εγώ το σκάναρα πρόχειρα, ή μάλλον "στο πόδι" για να το ανεβάσω πιο γρήγορα...

Πρόταση για ονοματοδοσία δρόμου στη μνήμη του Μίμη Παπαϊωάννου
Xρήστης: Ντίνος
@ George (23/03/2023 00:04) ΑΕΚΑΡΑ μου, θερμή παράκληση να τον αποκαλείς Λάκη κ εσύ τον ανόητο που γράφει ακατάπαυστα τις ασυναρτησίες του! ...

Πρόταση για ονοματοδοσία δρόμου στη μνήμη του Μίμη Παπαϊωάννου
Xρήστης: Ντίνος
@ Ανωνυμος (22/03/2023 21:42) Γεια σου Λάκη αριθμέ! Λάκη σε βάφτισα να ξέρεις! Λάκη Ζήσε τον εφιάλτη σου στην κιτρινόμαυρη ΝΦ Lakis live y...

all rights reserved | developed & hosted by Jetnet ©