Τετάρτη 09.10.2024,  

Η υποψηφιότητα Βούρου αποτελεί προσβολή για τη Νέα Φιλαδέλφεια και τη Νέα Χαλκηδόνα

Δημοσιεύτηκε στις 13/05/2019 στην κατηγορία Ο Δήμος  |  77 σχόλια

Του Διαμαντή Σεϊτανίδη

 

Καθώς βρισκόμαστε μόλις λίγες ημέρες πριν τις εκλογές, είναι ανάγκη να πούμε τα πράγματα με το όνομά τους, χωρίς φτιασιδώματα.

 

Με μπροστάρη την «Αλήθεια», η τοπική κοινωνία αποκάλυψε τον πραγματικό ρόλο και τις δυνατότητες του σημερινού δημάρχου Άρη Βασιλόπουλου. Σιωπηρά, αλλά σταθερά η πλειονότητα των πολιτών, έπαιρνε θέση απέναντι από τον σημερινό δήμαρχο και την καταστροφική για την πόλη πολιτική του. Κι αυτό, παρά την πλήρη, εκκωφαντική, στα όρια του σκανδάλου απουσία της αντιπολίτευσης στο δημοτικό συμβούλιο και την κοινωνία. Ο καλύτερος πολιτικός χορηγός του Άρη Βασιλόπουλου, δηλαδή ο Γεωργαμλής ως αξιωματική αντιπολίτευση, αλλά και οι υπόλοιπες παρατάξεις, πλην ελαχίστων εξαιρέσεων στις οποίες έχουμε αναφερθεί (μόνο τους Κόντο, Τομπούλογλου και Πλάτανο ξεχωρίζω) ουσιαστικά αποτέλεσαν τους καλύτερους διαφημιστές του Βασιλόπουλου, υπό την έννοια ότι πρόδωσαν αυτή είναι η σωστή λέξη: ΠΡΟΔΩΣΑΝ- τη λαϊκή εντολή, αρνήθηκαν να ασκήσουν αντιπολίτευση όπως ζήτησαν οι πολίτες στην κάλπη το 2014, έδειξαν δηλαδή ότι το μόνο που του ενδιαφέρει είναι η τοπική εξουσία, και χωρίς αυτήν, απλώς δεν ασχολούνται.

 

Καλό είναι να ρωτήστε όσους εκ των ακόμα και σήμερα δημοτικών συμβούλων της αντιπολίτευσης εκτίθενται ως υποψήφιοι και συνεπώς ζητούν την ψήφο σας, να σας πουν με στοιχεία, όχι με παρόλες, τι χρήση έκαναν της προηγούμενης εντολής που τους έδωσε ο λαός αυτής εδώ της πόλης.

 

Θα δείτε τότε, πολύ, πάρα πολύ ενδιαφέροντα πράγματα.

 

Δοκιμάστε το, αν θέλετε.

 

Είχε διαμορφωθεί, τότε, ένα περιβάλλον όπου πολιτικά ετερόκλητες τοπικές δυνάμεις, ήταν διατεθειμένες να διερευνήσουν μια κοινή κάθοδο απέναντι στον σημερινό δήμαρχο. Σε αυτές μετείχα ενεργά και τις ξέρω από μέσα. Υπήρχαν διαφωνίες, προσωπικές στρατηγικές, κάποιοι θεωρούσαν αναγκαίο να ονομαστεί αμέσως (εκεί και τότε, ένα χρόνο πριν από τις εκλογές) ο υποψήφιος που θα στεκόταν απέναντι στον Βασιλόπουλο, ενώ άλλοι –ανάμεσά τους κι εγώ- έλεγαν ότι το πρόσωπο του υποψηφίου θα έπρεπε να προκύψει από τα κάτω, δηλαδή με εκλογικές διαδικασίες, όταν το κύμα αυτής της προσπάθειας θα είχε φτάσει στο ανώτατο δυνατό σημείο του.

 

Για να μην κουράζω με αυτά, ας μείνω στο ότι είχαν δημιουργηθεί οι προϋποθέσεις μια αξιόπιστης και με πραγματικές δυνατότητες ανατροπής δημοτικής προσπάθειας που θα εξέφραζε το αντιβασιλοπουλικό αίσθημα στην πλειοψηφία της τοπικής κοινωνίας και ταυτόχρονα την ανανέωση του τοπικού στελεχιακού δυναμικού.

 

Κι ήλθε ακριβώς τότε, η υποψηφιότητα Βούρου. Μια υποψηφιότητα ενός ανθρώπου, που μπορεί ως προσωπικότητα να είναι αξιόλογος, (δεν τον ξέρω αλλά δεν έχω λόγο να αμφιβάλλω για αυτό) αλλά ως υποψηφιότητα για δήμαρχος Νέας Φιλαδέλφειας- Νέας Χαλκηδόνας είναι αληθινή προσβολή για κάθε κάτοικο, δημότη, εργαζόμενο αυτής εδώ της πόλης.

 

Στην πολιτική η «ύβρις» είναι μεγάλο αμάρτημα. Κι αυτό ακριβώς είναι η υποψηφιότητα Βούρου. Ύβρις στην τοπική μας κοινωνία: Ένας άνθρωπος έρχεται «από το πουθενά» για... να μας σώσει! Πόσο πιο προσβλητικό θα μπορούσε να είναι κάτι που αντιμετωπίζουμε στην πόλη μας, στις προσεχείς εκλογές;

 

Ο κύριος Γιάννης Βούρος έκανε προς δεκαετιών μια επιλογή, που είναι απόλυτο δικαίωμά του. Επέλεξε όχι απλώς να μετακομίσει από την πόλη μας, αυτό είναι το λιγότερο. Επέλεξε να κόψει τελείως κάθε δεσμό με τη Νέα Φιλαδέλφεια και τη Νέα Χαλκηδόνα. Το πρόβλημα δεν είναι ότι το βράδυ γύριζε στο σπίτι του στα Βριλήσσια για να κοιμηθεί, αυτό πραγματικά δεν αφορά στον πολιτικό διάλογο. Το πρόβλημα είναι ότι από τότε –προ δεκαετιών...- κανείς δεν τον είδε ποτέ, σε κανένα καφενείο της πόλης να συζητά τα προβλήματά της. Κανείς δεν είδε ποτέ τον κύριο Βούρο να δειπνεί σε ένα στέκι της Φιλαδέλφειας ή της Χαλκηδόνας. Ποτέ, μα ποτέ, ο κύριος Βούρος δεν έκανε ούτε μια παρέμβαση για τα πολλά προβλήματα αυτής της πόλης, ποτέ δεν είπε μια ιδέα, ποτέ δεν διατύπωσε μια πρόταση, ποτέ δεν στήριξε κάποιον ή δεν στάθηκε απέναντι από κάποιον. Ποτέ ο κύριος Βούρος επί τόσες δεκαετίες δεν υπήρξε αυτό που λέμε «μέλος της τοπικής μας κοινωνίας». Έκανε την επιλογή του, μετακόμισε όχι μόνο ως προς το σπίτι του, αλλά και ως προς την όποια κοινωνική του δράση, έριξε μαύρη πέτρα πίσω του, δεν ξανασχολήθηκε. Δικαίωμά του, βέβαια, εννοείται. Αλλά συμφωνούμε, ελπίζω, ότι αυτό ακριβώς έκανε. Έφυγε από την πόλη, και σε αυτό το ρήμα «έφυγε» ο ίδιος ο Γιάννης Βούρος έδωσε κάθε δυνατή διάσταση που αυτή η λέξη μπορεί να λάβει.

 

Τα χρόνια πέρασαν, έγιναν δεκαετίες, κι η Φιλαδέλφεια ζούσε κι εξελισσόταν χωρίς τον Γιάννη Βούρο. Όταν κατέβηκε για υποψήφιος βουλευτής πέρασε κι από την πόλη μας αναζητώντας σταυρουδάκια από το ΠΑΣΟΚ και τότε πρωτοθυμήθηκε –και θύμισε και σε μας- ότι ήταν Φιλαδελφειώτης. Και μετά... ξαναχάθηκε. Πήρε ό,τι πήρε από σταυρούς Φιλαδελφειωτών και Χαλκηδονιωτών και μετά συνέχισε να έχει τη σχέση που είχε επιλέξει με την πόλη μας: Καμία, απολύτως.

 

Ο Βασιλόπουλος διοίκησε, προχώρησε σε αυτή την άλογη κόντρα του με την ΑΕΚ, αναπτύχθηκε ενός είδους «βεντέτα» ανάμεσα στη διοίκηση της ΑΕΚ και το σημερινό δήμαρχο της πόλης –αν και ποτέ δεν μου βγάζετε από το μυαλό πώς εξελέγη ο Βασιλόπουλος...- και δεν ήταν λίγοι αυτοί που αναρωτιούνταν τι θα κάνει η ΑΕΚ στις εκλογές του 2019. Θα «έσπερνε» υποψηφίους σε πολλούς συνδυασμούς, όπως το 2014; Ή θα επέλεγε να στηρίξει έναν και να σώσει εκεί όλους τους «δικούς» της;

 

Κι μια ωραία πρωία, η Φιλαδέλφεια κι η Χαλκηδόνα μαθαίνουν ότι ο Γιάννης Βούρος θα είναι υποψήφιος δήμαρχος! Ο με επιλογή του εξαφανισθείς από την πόλη, ο άνθρωπος που οικειοθελώς απέκοψε επί δεκαετίες κάθε δεσμό του με τη Φιλαδέλφεια και τη Χαλκηδόνα –εκτός της ΑΕΚ, και μόνον αυτής- τώρα «επιστρέφει» με τη φιλοδοξία να γίνει δήμαρχός της! Ο ξένος, δήμαρχος! 

 

Το μήνυμα είναι σαφές: Η Φιλαδέλφεια κι η Χαλκηδόνα, μας λέει η υποψηφιότητα Βούρου, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΙΚΑΝΕΣ να λύσουν μόνες τους τα προβλήματά τους, επιστρατεύοντας κι αναδεικνύοντας μια υποψηφιότητα μέσα από τα σπλάχνα τους. Είναι ανίκανη η πόλη μας να βρει κάποιον ή κάποιαν για να ενώσει δυνάμεια απέναντι στην κατατροφική πολιτική Βασιλόπουλου. Και χρειαζόταν ένας εμιγκρές, ένας συνειδητά αρνητής της πόλης, ένας που την εγκατέλειψε επειδή αυτό θεώρησε καλό προ αμνημονεύτων χρόνων, γιατί έτσι αποφάσισαν κάποιοι μέσα σε κλειστά, πολυτελή γραφεία, ερήμην των ανθρώπων της πόλης, ερήμην της ιστορικής πορείας της Φιλαδέλφειας και της Χαλκηδόνας. Κάποιοι νομίζουν ότι η Φιλαδέλφεια θα γίνει Πειραιάς. Κάνουν τόσο λάθος, όσο έκαναν το 2014.

 

Έτσι, η προσβλητική υποψηφιότητα Βούρου μεταθέτει το επίκεντρο του προεκλογικού διαλόγου από το πόσο μπορούν να συνυπάρξουν οι δυνάμεις που θεωρούν προτεραιότητα την αλλαγή της σημερινής, αποτυχημένης δημοτικής Αρχής, σε ένα άλλο κεντρικό ερώτημα: Θα ομολογήσει με την ψήφο της η πόλη μας ότι είναι ανίκανη να λύσει τα προβλήματά της με τους πολίτες που ζουν σε αυτήν; Η Φιλαδέλφεια κι η Χαλκηδόνα είναι μια πόλη τόσο παράλυτη, που δεν μπορεί να βρει ΟΥΤΕ ΕΝΑΝ ικανό να αντιπαρατεθεί στον Άρη Βασιλόπουλο και θα χρειαστεί την εγκάθετη μεταγραφή ενός ανθρώπου που προ δεκαετιών την απαρνήθηκε, έριξε μαύρη πέτρα πίσω του και τώρα θέλει να μας πείσει ότι... ξαφνικά τον πήρε ο πόνος για τη Φιλαδέλφεια και τη Χαλκηδόνα;

 

Το επίκεντρο του διαλόγου μετατοπίζεται: Από πολιτικό, γίνεται ζήτημα προσωπικής και συλλογικής αξιοπρέπειας. Πώς θα συνομολογήσουμε όλοι ότι ζούμε σε μια τοπική κοινωνία ανικάνων, που έπρεπε να βρουν κάποιον «σωτήρα» ο οποίος με τη δική του βούληση απέκοψε προ δεκαετιών κάθε δεσμό με την πόλη, για να μας ξελασπώσει, δήθεν;

 

Αν η πόλη μας είναι το κοινό μας σπίτι, θα βάζαμε ποτέ στο σπίτι μας δραγουμάνο έναν ξένο; Έναν που μας έχει απαρνηθεί με δική του θέληση, χωρίς κανένας να τον εξαναγκάσει; Που μας έχει εγκαταλείψει; Θα τον βάζαμε, μόνο και μόνο επειδή θα μας έλεγε καλά λόγια; Τόσο αναξιοπρεπείς θα αποδειχθούμε; Θα ομολογήσουμε τη συλλογική μας ανικανότητα, τη συλλογική μας αχρηστία; Και αν κάνουμε κάτι τέτοιο, την επόμενη μέρα πώς θα ξανακοιτάξουμε στα μάτια τα παιδιά μας, τους γείτονές μας, τους φίλους μας, τον κοινωνικό μας περίγυρο;

 

Είναι ώρα να μιλήσουμε έξω από τα δόντια: Η υποψηφιότητα Βούρου (όχι ο ίδιος ο διακεκριμένος ηθοποιός, σκηνοθέτης και θιασάρχης. Η υποψηφιότητά του για Δήμαρχος της πόλης μας) αποτελεί όνειδος για τη Φιλαδέλφεια και τη Χαλκηδόνα. Αποτελεί ντροπή για τους λόγους που εξέθεσα πιο πάνω.

 

Κι είναι ακριβώς γι αυτούς τους λόγους, υποχρέωσή μας να του φράξουμε το δρόμο. Και να στείλουμε ένα καθαρό μήνυμα προς πάντα ενδιαφερόμενο: Η Νέα Φιλαδέλφεια δεν είναι, ούτε θα γίνει ποτέ Πειραιάς.

 

ΥΓ: Για τους υποψηφίους δημοτικούς συμβούλους του συνδυασμού Πολιτών Πολιτεία, θα κάνω ξεχωριστή ανάρτηση...

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

 

Υποχρέωση κάθε δημοκράτη η ήττα του Άρη Βασιλόπουλου

 

Εκλογές με ομάδες

 

Άσπρα κοράκια, κόκκινα κοράκια, κοκορίκο

 

Κάποιοι, από το ημίφως...

 

Ο ένας τώρα «θυμήθηκε» τους πολίτες, ο άλλος... ούτε τώρα!

 

Σκάσε και ψήφιζε...

 

Προεκλογικό σκηνικό, κομμένο και ραμμένο...

 

Ντροπή, μια λέξη άγνωστη στη δημοτική Αρχή

 

Βαρεμάρα...

 

Ο Στράτος Διονυσίου παρεμβαίνει στα δημοτικά πράγματα της πόλης μας...

 

Ο Γιώργος Νταλάρας, παρεμβαίνει στην προεκλογική περίοδο

 

Ο Γιώργος Ζαμπέτας παρεμβαίνει -κι αυτός- στις εξελίξεις στην πόλη μας

 

Πολυτεχνίτης κι ερημοσπίτης

 

Προαναγγελθέν ναυάγιο για την Αυτοδιοίκηση ο νέος Εκλογικός Νόμος

 

Προεκλογικός διάλογος, περί... όνου σκιάς

 

Να δεις που κάποτε θα μας πούνε...

 

Ούτε τους χομπίστες, ούτε τους τουρίστες

 

«Τη μια τη λέγαν Αφροδίτη, και την άλλη Αφροδίτη επίσης»

 

Τυφλοί τα τ' ωτ' τον τε νουν τα τ' όμματα...

 

Μόνη χαμένη, η πόλη...

 

ΑΕΚ - Άρης...

Γράψτε την άποψή σας

Υπάρχει χρήμα? (13/05/2019 09:37)

Το 2014 έβγαλες τον Βασιλόπουλο ο ίδιος και οταν σταμάτησε να στα στάζει άρχισες να τον βρίζεις. Τώρα προωθεις Κωνσταντινίδη αλλά μάλλον στρωνεσαι προς Γρετζελια. Όπου υπάρχει το μπικικινι τρέχεις. Ούτε τον εαυτό σου δεν πείθεις πια! Τώρα σε επιασε ο πόνος για την πόλη. Χαχαχαχαχα!

Διαμαντής Σεϊτανιδης (13/05/2019 10:28)

@09.37
Αυτή είναι η "απάντηση" στο παραπάνω άρθρο. Όποιος διαβάζει, κρίνει.

Επίσης: Κι άλλοι πονούν σαν κι εσένα, αλλά δεν σκούζουν έτσι. Εάν ο Βασιλόπουλος "μου τα έσταξε" υπάρχει η Διαύγεια που τα δείχνει ΟΛΑ. Κι η διαύγεια, συμβολή της "αλήθειας" είναι στο δημόσιο διάλογο της πόλης. Βρες μου ΜΙΑ ΦΟΡΑ που μου τα έσταξε και θα κλείσω την "Αλήθεια".

Την άλλη φορά που θα σε κάνω να σκούξεις, προσπάθησε να μην το δείξεις. Σκούζε από μέσα σου...

Σπύρος Καβακόπουλος (13/05/2019 10:48)

Εμείς με τον Τάσο Κωνσταντινίδη δεν έχουμε ούτε φανερούς ούτε κρυφούς χορηγούς ούτε τα χρήματα που έχουν οι άλλοι για να κάνουν τα διάφορα. Εμείς βάζουμε τα χέρια μας, την καλαισθησία μας και ότι έχει ο καθένας από υλικά στο σπίτι του, βάζουμε την ψυχή μας. Έτσι μόνοι μας φτιάξαμε το εκλογικό κέντρο, το εκλογικό περίπτερο, ο D.J. υποψήφιός μας δημοτικός σύμβουλος φέρνει τα ηχητικά, εμείς μόνοι μας φτιάχνουμε τα βιντεάκια, εμείς μόνοι μας όλα, δεν περιμένουμε από κανένα γιατί δεν θέλουμε δεσμεύσεις και κρυφές υποχρεώσεις. Αν το εκτιμήσουν οι συνδημότες έχει καλώς, διαφορετικά ο Τάσος Κωνσταντινίδης και οι υποψήφιοι δημοτικοί σύμβουλοι έχουν τις δουλειές τους και δεν έχουν κανένα πρόβλημα. Εγκάθετοι πολιτικοί ή οτιδήποτε άλλο δεν είμαστε. Για πρώτη φορά μπαίνουμε ως υποψήφιοι, διαμαρτυρόμενοι για την κατάντια της πόλης μας. Υπόψη εγώ ήμουν υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος το 1986, χωρίς να εκλεχθώ.

ανώνυμος (13/05/2019 11:15)

Η προσπάθεια που ξεκίνησε με την "Επανεκκίνηση" ήταν μια ελπιδοφόρα προσπάθεια που δεν ευδοκίμησε.
Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν μπορεί να επανέλθει ξανά.

Οι αρχές που είχε σαν στόχο να υπηρετήσει ήταν τα αυτονόητα που ισχύουν σε κάθε επιτυχημένο δήμο.

Αλλά φαίνεται ότι ήταν ταυτόχρονα και πολύ προχωρημένες, σε σχέση με αυτά που συμβαίνουν στις κλασικές δημοτικές παρατάξεις.

Κάποιες φορές ίσως χρειάζεται να ωριμάσει η ιδέα για να εφαρμοστεί.

ιθαγενής (13/05/2019 11:56)

Με κάποια από όσα έχει πει ο κ. Σεϊτανίδης μπορεί να μην συμφωνώ, αλλά έχει απόλυτο δίκιο όταν λέει ότι η υποψηφιότητα του Βούρου προσβάλλει την πόλη και τους ψηφοφόρους. Δηλαδή είναι σαν να μας λέει ότι αυτή η πόλη δεν έχει κανέναν άξιο κάτοικο να γίνει δήμαρχος και πρέπει να κάνουμε εισαγωγή από εξωτερικό. Αν είχε ο Βούρος σχέση με την πόλη ή ήθελε να έχει σχέση δεν θα έπαιρνε τα εκλογικά δικαιώματά του από εδώ πριν τόσα χρόνια. Το θέμα είναι να μην κερδίσει από αυτή την επιλογή ο Βασιλόπουλος και ξεχαστούν όσα έκανε ή δεν έκανε τόσα χρόνια.

Φιλόδημος (13/05/2019 13:18)

Θα γραφτεί αντίστοιχο άρθρο και για Τομπούλογλου, Γρετζελιά ή ιστοσελίδα θεωρεί ότι αυτές οι 2 υποψηφιότητες αποτελούν τιμή για την πόλη μας;

Διαμαντής Σεϊτανιδης (13/05/2019 13:44)

@13.18
Γιατί προτρέχεις;

ΟΥΓΚΑΝΟΣ (13/05/2019 14:58)

@ Σπύρος Καβακόπουλος (13/05/2019 10:48)
Πες και με ποιον ήσουν υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος το 1986. Μην ντρέπεσαι.
Επίσης το ότι κατεβαίνετε εναλλάξ με την γυναίκα σου, δεν σημαίνει ότι δεν κατεβαίνετε.
Συμπληρωματικά λειτουργείτε για να ξεφεύγετε από τη λέζα. Τελευταίως της Γαϊτανά.

Για γέλια (13/05/2019 19:36)

Διαμαντή οσο πήρε ο πόνος τον Βούρο για την Ν.Φ. και τη Ν.Χ. άλλο τόσο πήρε ο πόνος όλους αυτούς που γλείφουν εδώ και χρόνια τους συμπολίτες μας στα καφενεία μοιράζοντας ψέματα και αναθέσεις στους κολλητούς. Θα ψηφίσω Βούρο μόνο και μόνο για τον πόλεμο που του κάνεις. Και εννοείται ότι αν εκλεγεί θα είσαι ο τελευταίος για τον οποίο θα λάβω σοβαρά τη γνώμη του για την διοίκησή του. Είσαι ορκισμένος εχθρός του Βούρου και πλέον η άποψή σου γι αυτόν και τις επιλογές του δεν έχει καμιά αξία.

Τι του λείπει του ψωριάρη; Φούντα με μαργαριτάρι. (13/05/2019 19:51)

@ Υπάρχει χρήμα? (13/05/2019 09:37)

Σιγά τα μεγάλα μπάτζετ ρε φίλε!!! Σιγά μην είναι κι οι προεδρικές των ΗΠΑ ειδικά αυτές οι δημοτικές.

Ούτε τους καφέδες τους δεν πληρώνουν πολλοί και στα τυπογραφεία πάει το φέσι σύννεφο.
Πλάκα μας κάνεις;;;

Η ημέρα που έκλειναν τα ψηφοδέλτια για το πρωτοδικείο θα μείνει στην ιστορία ως η μάχη του πενηντάρικου.
Ο δανείσας του δανείσαντος..

Διαμαντής Σεϊτανίδης (13/05/2019 22:32)

@19.36
Σωστά. Αυτοί που δεν είναι ορκισμένοι αντίπαλοι του Βούρου, είναι- είστε αυτοί που τον γλείφετε.

Για τους άλλους, όχι για σένα, θυμίζω ότι ΑΚΡΙΒΩΣ τα ίδια μου έλεγαν και τα αμελέτητα στελέχια του Βασιλόπουλου. Όλοι οι σφουγγοκωλάριοι, μια φάτσα!

@Διαμαντής Σεϊτανίδης (13/05/2019 22:43)

Τον Βασιλόπουλο τον στήριζες και μετά στράφηκες εναντίον του για τον τρόπο που διοίκούσε με αιτιολογημένη κριτική για συγκεκριμένες ενέργειες και πράξεις. Τον Βούρο τον πολεμάς με λύσσα από το πρώτο λεπτό της υποψηφιότητας του. Με την εμπάθεια που δείχνεις έχεις κάψει την όποια κριτική σου εφόσον εκλεγεί. Αν δεν το καταλαβαίνεις πρόβλημα σου.

Διαμαντής Σεϊτανίδης (13/05/2019 22:53)

@22.43
Σωστά. Εσύ θέλεις απάθεια, να γίνεται η δουλίτσα. Ατύχησες, τι κρίμα...

Δημότηs (14/05/2019 11:41)

Κακώς! Κάκιστα, μετέφεραν κάποιοι "μυαλοπώλες" της κακιάς ώρας στον Βούρο και σε όποιους και όσους τον έβγαλαν μπροστά την εντύπωση ότι η υποψηφιότητά του θα περάσει αβρόχοις ποσίν σε μια πόλη όπως η Φ.Χ.. Ούτως ή άλλως, στο χαλαρό και στο άνετο καμμία μάχη δεν κερδίζεται εκ των προτέρων.
Η περίπτωση Βούρου μου θυμίζει την περίπτωση Απόστολου Κόντου που όλοι τον είχαν για 1ο την πρώτη Κυριακή και βρέθηκε 4ος. Κι ο Κόντος είναι και Φιλαδελφειώτης και πιο αναγνωρίσιμος και αγαπητός μεταξύ των δημοτών.
Η εντύπωση που καλλιεργήθηκε από τα πολλά επιτελεία του Βούρου ότι θα αποτελέσει το μεγάλο αντίπαλο δέος στον Τσίπρα τσέπης Βασιλόπουλο, ήταν η πιο λανθασμένη.
Η γεύση που αφήνει η προεκλογική περίοδος μέχρι στιγμής είναι ότι πάλι όλα λειτούργησαν (ηθελημένα ή αθέλητα δεν έχει καμμία απολύτως σημασία, γιατί μόνο το αποτέλεσμα μετράει) για να ξαναγίνει δήμαρχος ο Βασιλόπουλος.

Φρ.Μ.Α (14/05/2019 11:51)

Ακριβώς το ίδιο ΜΗ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑ χρησιμοποιούν ΟΛΟΙ όσοι θίγονται από την κριτική του κόσμου και των μέσων απέναντι σε κάποιον. Από την άκρα αριστερά μέχρι την άκρα δεξιά και σε όλα τα ενδιάμεσα στάδια πάντα θα πεταχτεί κάποιος και θα πετάξει τον όρο "εμπάθεια".

Πρέπει κάποτε όλοι όσοι ασχολείστε καθ' οιονδήποτε τρόπο με την πολιτική, είτε ως υποψήφιοι, είτε ως σχολιαστές-αναλυτές, είτε ακόμα και ως στρατευμένοι οπαδοί, ότι ΠΟΛΙΤΙΚΗ με τέτοιους όρους (εμπάθεια, κακία, μοχθηρία και άλλα τέτοια κουλά που διαβάζουμε κατά καιρούς) δεν υφίσταται.

Μιλάμε για πολιτική, μιλάμε για διοίκηση, μιλάμε για εξουσία.
Με ψυχολογικούς-ψυχιατρικούς όρους δεν μπορεί να γίνει καμμία πολιτική συζήτηση και γενικά δεν μπορεί να γίνει πολιτική.

Ανώνυμος (14/05/2019 12:06)

@ΟΥΓΚΑΝΟΣ (13/05/2019 14:58) Από το 1986 έχουν περάσει 33 χρόνια. Συνέβησαν τέτοιες και τόσες αλλαγές στον πλανήτη που αναρωτιόμαστε όλοι μας αν όλο αυτό που ζήσαμε σ' αυτά τα 33 χρόνια είναι πραγματικότητα ή ταινία επιστημονικής φαντασίας. Γιατί τα λέω όλα αυτά; Σκέψου μόνο ότι το 1986 που κατέβηκε ο Σπύρος στις δημοτικές εκλογές, υπήρχε ακόμα Ε.Σ.Σ.Δ.. Υπερδύναμη. Σκέψου ότι τότε, το να έχουμε πάνω μας μια συσκευή τηλεφώνου παντού, το βλέπαμε μόνο στις ταινίες του Τζειμς Μποντ.
Έχεις δίκιο σε πολλά απ' όσα λες, έστω κι αν ο τρόπος σου θυμίζει πράγματι ΟΥΓΚΑΝΟ. Για να διαλέξεις τέτοιο ψευδώνυμο σίγουρα κάτι θες να πεις μ' αυτό. Όμως το να μέμφεσαι κάποιον επειδή το 1986 έκανε μια επιλογή να κατέβει με κάποιον και μετά από 33 χρόνια να το χτυπάς δεν έχει κανένα νόημα. Ξέρεις, υπάρχει κι η αναθεώρηση κάποιων πραγμάτων πάντα. Και στο φινάλε δεν έκανε κι έγκλημα καθωσιώσεως κατεβαίνοντας με το Γρετζελιά τότε.

πολιτικος αλητης (14/05/2019 16:34)

καλω τον ουγκανο σε αυτοψεκασμο.

Ανώνυμος (15/05/2019 09:05)

@ΟΥΓΚΑΝΕ καλά σου λεέι ο Ανώνυμος 14/05/2019 12:06. Αν τα βάζεις με τον Καβακόπουλο που κατέβηκε το ´86 με Παντελή, τι πρέπει να πεις για υποψήφιους μεγάλα ονόματα του Βούρου που πριν πέντε μόλις χρόνια ήταν πρωτοκλασάτα στελέχη του Τομπούλογλου;

Κώστας (15/05/2019 09:45)

Ο Γιάννης, μετά από δεκαετίες πλήρους απουσίας από τη ζωή της πόλης, κλήθηκε να παίξει ένα ρόλο εξυπηρετητή συγκεκριμένων συμφερόντων. Είναι απόλυτα διακριτό αυτό και δεν το κρύβει.
Δεν κρατάει καν αποστάσεις -έστω για το θεαθήναι- από το περιβάλλον συγκεκριμένου επιχειρηματία που ονειρεύεται ότι θα μετατρέψει την πόλη σε προαύλιο χώρο του project του.
Αυτό το πλαίσιο είναι ήδη προβληματικό από μόνο του.

Ακόμα όμως κι αν το ξεπεράσει ένας ψηφοφόρος αυτό και δεν δώσει σημασία, βλέπει ότι η πολύ πρόχειρα στημένη αυτή παράταξη στελεχώνεται από αντιδημάρχους παλιών διοικήσεων, πρώην στελέχη του Τομπούλογλου και γενικότερα επαγγελματίες "παράγοντες" με ιδιοκτησιακή αντίληψη για την τοπική εξουσία.

Τι μπορεί να περιμένει ένας δημότης από ένα τέτοιο συνοθύλευμα με επικεφαλής έναν σχεδόν γερασμένο και κουρασμένο άνθρωπο που δείχνει σαν να βαριέται?

Γκουίνπλεϊν (15/05/2019 11:08)

Το μνημόνιο που ψήφιζε "ρίχνοντας ζαριές" με "τσαλακωμένη συνείδηση", ας πω ότι ξεπερνιέται.
Το ότι τριανταπέντε χρόνια ήταν παντελώς απών από τη πόλη, ας πω ότι ξεπερνιέται.
Το ότι στηρίζεται από συγκεκριμένη κατάσταση που θέλει τη πόλη φέουδό της, ας πω ότι ξεπερνιέται.
Το ότι μάζεψε στο συνδυασμό του όλο το παλιό τοπικό πολιτικό κατεστημένο, ας πω ότι ξεπερνιέται.
Το ότι έκανε άστοχες και ατυχείς ρατσιστικές και ομοφοβικές δηλώσεις στο fb, ας πω ότι ξεπερνιέται.

Εκείνο που δεν ξεπερνιέται με τίποτα είναι η εικόνα ενός κουρασμένου, γερασμένου και βαριεστημένου ανθρώπου χωρίς ενέργεια, που εκπέμπει σε κάθε δημόσια παρουσία και ομιλία του από τότε που εμφανίστηκε ξανά στη πόλη. Ακόμα κι ο 70+ Παντελής Γρετζελιάς, δείχνει πιο ακμαίος.

Artsi (16/05/2019 12:11)

Δε συμφωνώ με την άποψη ότι είναι προσβολή η υποψηφιότητα Βούρου για τη Νέα Φιλαδέλφεια-Χαλκηδόνα. Δε θα ψηφίσω το Βούρο αλλά έχει δημοκρατικό και νόμιμο δικαίωμα να βάλει υποψηφιότητα και αυτός όπως βάζουν τόσοι άλλοι όχι μόνο για το Δήμο αλλά και για την Ευρωβουλή κλπ. χωρίς να τεκμηριώνεται ότι γνωρίζουν τα πράγματα..
Δηλαδή ο αρθρογράφος δεν έχει νοιώσει άλλη προσβολή από υποψηφιότητες; Άδικο το βρίσκω και αντιδημοκρατικό.

Διαμαντής Σεϊτανιδης (16/05/2019 12:41)

@12.22

Δεν συμφωνώ μαζί σας, ιδιαίτερα στο "αντιδημοκρατικό". Έγραψα κάπου εγώ ότι δεν ε΄χει δικαίωμα να βάλει; γιατί στρεβλώνουμε τον διάλογο; Απαντήστε μου επί αυτών που γράφω, όχι επί άλλων που δεν αναφέρω.

Ναι, έχω νιώσει κι άλλες προσβολές. Τι πρέπει να κάνω τώρα; Ιστορική αναδρομή για να θυμηθουμε όλες τις φορές που ένιωσα προσβεβλημένος;

Εγώ γράφω επί του επικαίρου. Διαφωνήστε όσο θέλετε, αλλά επί των γραφομένων μου, παρακαλώ.

@Κώστας @Artsi (16/05/2019 13:13)

Αναπαραγωγή όλο τα ίδια και τα ίδια στην υπέρτατη υπερβολή. Ιδιαίτερα αυτά περί ρατσισμού είναι εμετικά για όσους γνωρίζουν τι πρόβλημα έχει αντιμετωπίσει στην οικογένεια του και με ποιο τρόπο δεν το εκμεταλλεύτηκε ενώ είχε κάθε δικαίωμα. Με τέτοιες βρωμιές δεν θα πάρετε έξτρα ψήφους. Καλύτερα να συνεχίσετε τις υποσχέσεις και τις χάρες στους κολλητούς.

Ανώνυμος (16/05/2019 17:59)

@13:13 δεν είδα πουθενά σχόλιο από Artsi περί των ρατσιστικών και ομοφοβικών δηλώσεών του (Ζεφύρια και τριανταφυλλιές). Οσο για το πρόβλημα που έχει με το παιδί του σεβαστό αλλά καλύτερα να σεβαστεί το παιδί του πρώτα ο ίδιος που έχει κάνει δεκάδες αναφορές στο πρόβλημά του σε πρωινάδικα και σε πρόσφατη ομιλία του στη πόλη ως "επιχείρημα".

Ανώνυμος1 (17/05/2019 03:23)

Τι δουλειά έχει ένας ηθοποιός που δεν μπορεί να κανονίσει τα οικονομικά του σπιτιού του να αναλάβει έναν δήμο; Βλάκας δεν είναι σίγουρα αυτός, αλλά όσοι τον ψηφίσουν με γνώμονα την δημοσιότητα του. Τα αμπέλια θέλουν αμπελουργούς!

Ο κύβος ερρίφθη. (22/05/2019 11:16)

Είχα αρχίσει να βλέπω με συμπάθεια την υποψηφιότητα Βούρου.
Διαβάζοντας όμως κάποια άρθρα στο σάϊτ υποψηφίου του, έγειρε η πλάστιγγα στο να θεωρώ τον Βασιλόπουλο αναγκαίο κακό πια.

Ένας από τους πιο αποτυχημένους πρώην αντιδήμαρχους της χειρότερης διοίκησης στην ιστορία της πόλης (Γαϊτανά) να γίνεται τιμητής και να λέει ότι η διοίκηση αυτή απέτυχε, πάει πάρα πολύ. Το λες και αμετροέπειά και έλλειψη αυτογνωσίας.

Συνιστώ να μην εκμεταλλεύονται ορισμένοι τα προσωπικά τους δράματα.
Ούτε λοβοτομημένοι είμαστε ούτε λωτοφάγοι. Είναι και γνωστά και σχετικά πρόσφατα τα έργα και οι ημέρες κάποιων που κινήθηκαν ως διοίκηση στα όρια μεταξύ "νόμιμου και ηθικού". Ο νοών νοείτω.

Μακράν η πιο τοξική υποψηφιότητα (22/05/2019 12:03)

Φιλαδελφειώτης επί της ουσίας δεν είναι. Εγκατέλειψε τη πόλη επί τριανταπέντε χρόνια φεύγοντας για τη μεγάλη ζωή του λάϊφ σταϊλ των βορείων Προαστείων αφού δεν άντεχε στο... Μπίθουλα της Νέας Φιλαδέλφειας. Πασόκος είναι και μάλιστα ψήφισε όσα μνημόνια, μεσοπρόθεσμα και εφαρμοστικούς προλάβαινε και με τα δύο χέρια. Με τσαλακωμένη συνείδηση βέβαια. Αποτυχημένος στα οικονομικά του, όπως ο ίδιος λέει. Δεν του έφταναν ούτε τα λεφτά που έπαιρνε ως βουλευτής, όπως ο ίδιος λέει. Σαν να μας χλευάζει κατάμουτρα δηλαδή. Κατά τ άλλα θέλει να σώσει το δήμο.
Επιλογές για το ψηφοδέλτιό του; Εδώ πραγματικά η επιστήμη σηκώνει τα χέρια ψηλά. Ό,τι πιο σάπιο ταλαιπώρησε τη πόλη από θέσεις διοίκησης με αντιδημάρχους της χήρας Αποστολάκη που βούλιαξε τέσσερα χρόνια τη πόλη παρέα με υποψηφίους του Τομπούλογλου που ρεζίλεψαν τη πόλη με εκείνη την κωμικοτραγική ανακοίνωση, συν διάφορους κουβαλητούς εκλεκτούς του Μελ. Ηλικία; Εξήντατέσσερα με φυσική κατάσταση ογδοντάρη. Η πιο τοξική επιλογή.

Ανωνυμος (22/05/2019 14:05)

@ο κύβος ερρίφθη
Όπως το λες ...?ούτε λοβοτομημενοι είμαστε ούτε λωτοφάγοι!
Γι'αυτό τέτοιου είδους σχόλια οπώς το δικό σου καλό είναι να τα γράφεις στην εφημερίδα του Βασιλόπουλου μπας και αποτρέψεις κάποιον που έχει αποφασίσει να μην κάνει το λάθος ξανά να σας ψηφίσει!

@Μακράν η πιο τοξική υποψηφιότητα (22/05/2019 15:10)

Μεγάλη αγωνία για να βρείτε επιχειρήματα κατά του Βούρου. Φυσιολογικό αφού τα μηνύματα που έρχονται δεν είναι καθόλου καλά για τους δήθεν σωτήρες σας. Εγκατέλειψε την πόλη λέει. Ενώ οι υπόλοιποι είχαν αφιερώσει τη ζωή τους στην ευημερία της πόλης και όχι της τσέπης τους. Για γέλια οι αναφορές σας σε μνημόνια που τα ψήφισαν όλοι και σε δημοτικούς συμβούλους. Ξέρουμε καλά τι συνεργάτες έχουν και οι άλλοι. Την Κυριακή θα βουλώσουν πολλά στόματα.

@Ο κύβος ερρίφθη (22/05/2019 15:15)

Ναι σε πιστέψαμε ότι ήθελες να ψηφίσεις Βούρο και το μετάνιωσες. Το παραμυθάκι σου κάνει μπαμ από χιλιόμετρα. Πες στο αφεντικό σου ότι δεν πρόκειται να δει β γύρο.

Ανώνυμος (22/05/2019 16:11)

@ 22/05/2019 14:05, 15:10, 15:15

1ον: Προσωπικά ΕΠΙΛΕΓΩ που θα γράφω· γι αυτό και έχω απορρίψει προτάσεις "εκδοτών" όταν δεν μου κάνουν ούτε τα έντυπά τους και τα σάϊτς τους ούτε οι στόχοι τους. Δεν γράφω κατά παραγγελία. Όπως καταλαβαίνεις, είσαι ο τελευταίος που μπορείς να κάνεις σ´ εμένα υποδείξεις στο που θα γράφω και πολύ περισσότερο τι θα γράφω. 2ον: Δεν χρειάζεται να χτίσει κανένας οποιοδήποτε επιχείρημα εναντίον του Βούρου. Γνωστά όλα όσα τον βαραίνουν, τόσο τον ίδιο όσο και πολλά "βαριά" ονόματα που του φόρτωσαν. 3ον: Αφεντικό δεν έχω. Είναι εκτός λογικής μου ο όρος. Είμαι ελεύθερος επαγγελματίας κι εργοδότες μου είναι οι πελάτες μου. Αλλά αυτό τι σχέση έχει με τα τοπικά; Είμαι απλώς ένας πολίτης που σχολιάζει τα τεκταινόμενα. Σε κάποιους αρέσουν τα σχόλιά μου σε ´σένα μάλλον όχι (αν και με διαβάζεις φανατικά). Ακόμα, ευτυχώς, δεν απαγορεύεται ο σχολιασμός.

@Ανώνυμος (22/05/2019 16:11) (22/05/2019 20:53)

Ναι ανώνυμε απλέ πολίτη σε πιστέψαμε. Άραξε τώρα και απόλαυσε την πρωτιά του Βούρου γιατί ο χρόνος τελείωσε.

Ανώνυμος (22/05/2019 21:59)

@20:53 Σου είπε κανένας ότι με απασχολεί τι πιστεύεις και τι όχι; Όποιος κι αν σου το `πε σε δούλεψε. Η γραφή μου δεν απευθύνεται σε καμμένους εγκεφάλους σαν εσένα που όλη τους η ζωή περιστρέφεται γύρω από το τόπι. Ευτυχώς οι αναγνώστες της "Αλήθειας" είναι στη συντριπτική τους πλειοψηφία έλογα όντα. Εσύ είσαι η εξαίρεση του κανόνα. Μ` αρέσει βέβαια που εμφανίζεσαι και δίνεις μια εύθυμη νότα στις συζητήσεις.

Νικ. Φ. (23/05/2019 08:12)

Εκείνο που οφείλουμε να παραδεχτούμε για τον Βούρο είναι ότι κατάφερε μέσα από την προεκλογική στρατηγική του να εξαφανίσει πολιτικά τον Γρετζελιά η συμμετοχή του οποίου είναι πλέον καθαρά τυπική. Το μόνο εμπόδιο που του έμεινε στο δρόμο προς τη ´β Κυριακή είναι ο Τομπούλογλου, ο οποίος όμως αποδεικνύεται πολύ σκληρό καρύδι.

@Ανώνυμος (22/05/2019 21:59) (23/05/2019 10:55)

Ο σταθμός μεταφόρτωσης που έφυγε, η υπογειοποίηση και πολλά άλλα που έρχονται δεν περιστρέφονται γύρω από το τόπι ανεγκέφαλε. Είναι η προσπάθεια των σοβαρών πολιτών της ΝΦ μαζί με την ΑΕΚ να κάνουν πιο ανθρώπινη την πόλη ιδιαίτερα κατά τη διάρκεια των αγώνων. Δεν φταίει το γήπεδο ανεγκέφαλε για τον λάθος τρόπο που χτίστηκε η πόλη γύρω από αυτό.

10:55 Είσαι ο καλύτερος σύμμαχος του Αρη!!! (23/05/2019 13:09)

@ 10:55

Τόσα χρόνια που δεν υπήρχε γήπεδο γιατί δεν έπιασε κανέναν κανένας πόνος για το σταθμό μεταφόρτωσης;

Μήπως να γκρεμίσουμε και την πόλη που... "χτίστηκε με λάθος τρόπο γύρω από το γήπεδο";

Γράφε, γράφε. Θα τον στείλετε τρίτο τέταρτο μόνοι σας τον Βούρο με αυτά που γράφετε. Συνεχίστε.

Ε ρε γλέντια !!! (23/05/2019 13:56)

@@Ανώνυμος (22/05/2019 21:59) (23/05/2019 10:55)

Μεγαλύτερο δώρο στη Δύναμη Πολιτών από αυτό το σχόλιο δεν θα μπορούσε να υπάρχει.
Όλη η κυρίαρχη νοοτροπία της παράταξης Βούρου ανάγλυφη σε λίγες λέξεις:

"Όλα για την ΑΕΚ! Στα... φρύδια μας η πόλη κι οι πολίτες" σε ελεύθερη απόδοση.

Μέχρι κι ότι η πόλη χτίστηκε λάθος γύρω από το γήπεδο είπες.
Θα καταλάβεις το βράδυ της Κυριακής το μέγεθος της γκέλας.

Ασοβαρος (23/05/2019 15:07)

@23/05/2019 10:55

Ποιοι ειναι οι... σοβαροι πολιτες; Αυτοι που ανα τετραετια αλλαζουν παραταξεις με νεα ονοματα και νομιζουν, αγνωστο γιατι, οτι η πολη τους χρωσταει; Αυτοι που βλεπουν τη σκια τους σαν αναστημα και θεωρουν τους εαυτους τους ιδιοκτητες της τοπικης εξουσιας; Για πες κανα ονομα... σοβαρου πολιτη να γελασουμε.
Αν αυτοι ειναι... σοβαροι πολιτες εγω προτιμω να ειμαι ασοβαρος κι ευτυχως κι οι περισσοτεροι οπως θα αποδειχθει.

Δ.Δ. (23/05/2019 15:43)

@ @Ανώνυμος (22/05/2019 21:59) (23/05/2019 10:55

Δε μου λες ρε μάστορα... Αν εγώ είμαι μεγαλολεφτάς κι αγοράσω τον Ιωνικό επειδή μπορεί να θεωρήσω ότι μπορώ να τον κάνω κερδοφόρα επιχείρηση με χιλιάδες διαρκείας, έχω δικαίωμα να ζητήσω να υπογειοποιηθεί η Βρυούλων με λεφτά της περιφέρειας για να εξυπηρετεί το πήγαινέλα των πελατών οπαδών;

@(23/05/2019 13:09) (23/05/2019 20:30)

Σε ευχαριστώ. Εσύ με αυτά που γράφεις αυξάνεις την διαφορά της πρωτιάς του Βούρου. Γι αυτό θα εξαφανιστούν οι Γρετζελιάδες και οι Βασιλόπουλοι. Γιατί δεν φρόντισαν ποτέ να λύσουν τα σημαντικά προβλήματα της πόλης όπως ένας βρωμοσταθμός μεταφόρτωσης σκουπιδιών στη μέση του μοναδικού πνεύμονα της πόλης. Αλλά δεν πειράζει. Ζουν χρόνια στην πόλη και γνωρίζουν τα προβλήματα ενώ ο Βούρος έλειπε χρόνια. Αυτά δεν μας λέτε τόσο καιρό;

@Ε ρε γλέντια !!! (23/05/2019 20:35)

Ακου γελοίε. Γράφω αυτό που έχουν γράψει πολλοί δεκάδες φορές. Το γήπεδο προϋπήρχε του βασικού ιστού της πόλης. Δεν φταίει το γήπεδο και η ΑΕΚ που κάποιοι επέλεξαν να χτίσουν την πόλη αγκαλιάζοντας το γήπεδο χωρίς να σκεφτούν να αφήσουν ζωτικό χώρο για να βελτιωθεί η ποιότητα ζωής των κατοίκων.
Ποιος λοιπόν ενδιαφέρθηκε και φρόντισε γι αυτό; Μόνο η ΑΕΚ και κανένας Δήμαρχος. Με την απομάκρυνση του σταθμού μεταφόρτωσης, με την υπογειοποίηση και με τη νέα πλατεία. Ο γαυροβασιλόπουλος τί ζητούσε; Ένα γήπεδο σαν το παλιό χωρίς να αλλάξει τίποτα. Άντε γεια ανεγκέφαλε. Θα καταλάβεις κι εσύ πολλά την Κυριακή το βράδυ.

@Δ.Δ. (23/05/2019 15:43) (23/05/2019 20:37)

Δεν έχει κόσμο ο Ιωνικός ώστε να δημιουργούνται κυκλοφοριακά προβλήματα και να ζητάει υπογειοποιήσεις. Μην γελοιοποιείσαι άλλο με αστεία επιχειρήματα.

@Ασοβαρος (23/05/2019 15:07) (23/05/2019 20:38)

Σοβαροί πολίτες είναι όσοι γνωρίζουν εδώ και δεκαετίες τα αυτονόητα τα οποία σου γράφω στα πιο πάνω μηνύματα. Περαστικά.

ΟΥΓΚΑΝΟΣ (23/05/2019 23:04)

Το ΠΑΣΟΚ ποτέ δεν πεθαίνει: https://www.youtube.com/watch?v=zykafTuIMKo

Έκαστος εφ’ ω ετάχθη (24/05/2019 04:36)

Η ΚΟΙΝΗ ΛΟΓΙΚΗ λέει ότι η ΑΕΚ δικαιούτο το γήπεδο που γκρεμίστηκε, στον ιστορικό της χώρο, όπως ήταν, έστω και αν αυτό έγινε με υπαιτιότητα των τότε διοικούντων της (και όχι κάποιων... οικοταλιμπάν) και αν για την κατεδάφιση δαπανήθηκε πολύ δημόσιο χρήμα.
Εκείνο που δεν είναι ΚΑΘΟΛΟΥ ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ για την συντριπτική πλειοψηφία των πολιτών του Δήμου Νέας Φιλαδέλφειας - Νέας Χαλκηδόνας (είτε είναι ΑΕΚτζήδες, είτε άλλες ομάδες, είτε είναι δεξιοί, είτε αριστεροί, είτε ακόμα και απολιτίκ) είναι να προσαρμοστεί η ζωή 50.000 κατοίκων και η λειτουργία της πόλης πάνω σε συνοδά έργα που μόνο σκοπό έχουν την εξυπηρέτηση των 32.000 πελατών-οπαδών μιας Ανώνυμης Εταιρείας που θα έρχονται από αλλού κάθε δεύτερη Κυριακή και λίγες Τετάρτες.

Η συντριπτική και βουβή πλειοψηφία της πόλης μας ξέρει τι πρέπει να πράξει την Κυριακή.
Εσείς μέχρι τότε μοιράστε αντιδημαρχίες και υποσχεθείτε θέσεις εργασίας στο πόπολο. Τζάμπα είναι.

@Ε ρε γλέντια (24/05/2019 09:24)

Δεν μπορείς να κατανοήσεις ούτε το αυτονόητο. Ότι δηλαδή πράγματι η πόλη χτίστηκε λάθος γύρω από το γήπεδο.
Οπότε τι άλλο να καταλάβεις από κει και πέρα. Για εξηγησέ μας τι ζητάει η ΑΕΚ που δεν έχει; Ότι γίνεται από δω και πέρα την πόλη δεν αφορά; Αν θέλετε να βοηθήσει και η ΑΕΚ στην βελτίωση της πόλης όπως έκανε μέχρι σήμερα καλώς. Αν όχι πρόβλημα σας.

Ανωνυμος (24/05/2019 12:29)

@04.36
Ελπίζω να έχεις καταλάβει ότι έχεις ανοίξει διάλογο με τον Κώστα Γιώργο Τάσο Νίκο κλπ!!!
Αντιμετώπισε τον ανάλογα! Με καλοσύνη!

@Έκαστος εφ’ ω ετάχθη (24/05/2019 12:49)

Η είσαι απλά αντιαεκτζής αντιγηπεδικός ή τελείως άσχετος. Ζήτησε ποτέ κάποιος Αεκτζής πλατεία δίπλα στο γήπεδο; Όταν δεν έχει αγώνα ποιοι θα χαίρονται την νέα πλατεία; Η υπογειοποίηση για να μειωθεί το μποτιλιάρισμα την ώρα των αγώνων ποιους αφορά; Το ότι θα κινούνται άνετα τα αυτοκίνητα στο συγκεκριμένο σημείο που έχουμε συμφόρηση πολλές φορές κατά τη διάρκεια της ημέρας χωρίς αγώνα και κυρίως βέβαια όταν έχει αγώνα δεν αφορά τους κατοίκους; Τα πάρκινγκ που θα είναι διαθέσιμα και όταν δεν έχει αγώνα δεν εξυπηρετούν τους μόνιμους κατοίκους; Η απομάκρυνση του παράνομου βρωμοσταθμού απο το Άλσος έγινε μόνο για τους Αεκτζήδες επισκέπτες;. Απλά για λύπηση είσαστε ορισμένοι.

Οι πολλοί ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΙ της πόλης στηρίζουμε... (24/05/2019 13:02)

ΓΙΑΝΝΗ ΒΟΥΡΟ.
Την ημέρα που μίλησε για πρώτη φορά στη ζωή του σε τοπικό κοινό, όταν έκανε τα εγκαίνια του εκλογικού του κέντρου στην Πανόρμου, το ίδιο βράδυ στο Καραϊσκάκη το σκορ σταμάτησε στα τέσσερα και επανήλθαμε στη φυσιολογική μας θέση να μοιράζουμε μεγάλα σκορ σε επίδοξους ανταγωνιστές.
Μήπως να μιλήσουμε και για το handball ;
Επιπλέον, ένας τίτλος είχε μείνει για την AEK να διεκδικήσει, αυτός του κυπέλλου και για τρίτη συνεχόμενη χρονιά έφαγε στο τέλος μπουγάτσα με ήττα. Έπαιξε και ΤσουΛου βέβαια. 0 βαθμοί, με τον Γιάννη της καρδιάς μας να έχει σκάσει για πρώτη φορά στη πόλη Σεπτέμβρη ´18.
Κάποιοι τον λένε "μαυρόγατα", για άλλους λόγους που δεν μάς αφορούν.
Εμείς οι ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΙ της πόλης τον στηρίζουμε, για δικούς μας ευνόητους λόγους.

@Ανωνυμος (24/05/2019 12:29) (24/05/2019 13:32)

Εμείς γαυράκο καρπαζοεισπράκτορα που απαντάς στον εαυτό σου θα σε αντιμετωπίσουμε όπως εδώ και 4 χρόνια. Συνέχισε την κλάψα. Δεν σου έφτανε το γήπεδο τώρα σε χαλάει και ο Δήμαρχος. Ο Αρούλης σου τελείωσε οριστικά.

Τι δεν καταλαβαίνεις ; (24/05/2019 13:43)

@ 09:24 Αν εισαι ένας από αυτούς που τους έχουν τάξει θέση στο project θα το σεβαστώ. Έχω περάσει στην ζωή μου κάποιο χρονικό διάστημα ανεργίας (αλλά ποτέ αεργίας) και μπορώ να μπω στα παπούτσια ενός ανέργου, με ό,τι αυτό σημαίνει.

Δεν θέλω να σε προβληματίσω και να σου χαλάσω το όνειρο αλλά κάνε ένα πρόχειρο υπολογισμό...
Χοντρικά, 100 νοματαίοι (υποψήφιοι και περιφερειακοί μικροπαράγοντες και εντεταλμένοι) τριγυρίζουν και λένε "έχω 10 καβάτζωμένες". 10x100= 1000.
Πες μου τι δεν καταλαβαίνεις;
Όλες μαζί οι ομάδες της Πριμέρα στην Ισπανία, αμφιβάλλω αν έχουν 1000 άτομα προσωπικό.

Επαναλαμβάνω... Τι δεν καταλαβαίνεις;

@(24/05/2019 13:02) (24/05/2019 13:52)

Δεν σε έχει ανάγκη για να εκλεγεί ο Βούρος πελάτη γαυροπαράγκα. Και μη μιλάς και πολύ ιδιαίτερα για το κύπελλο. Μόνο μια φορά κατάφερες να περάσεις απο την ΑΕΚΑΡΑ του Τίγρη στο κύπελλο και αυτό όταν ήμασταν ακόμα β εθνική με γκολ χέρι στο 80φεύγα. Απ τότε που κατέρρευσε η εγκληματική σου οργάνωση δεν έχεις κατακτήσει απολύτως τίποτα. Άραξε στην πρώην παράγκα σου και συνέχισε να κλαις όχι μόνο για τις αγωνιστικές αποτυχίες σου και για το γήπεδο αλλά και για τον γαυροδήμαρχο σου που τελειώνει την Κυριακή.

Κλείνει ο ΟΑΕΔ της περιοχής. Άχρηστος θα ειναι πια. (24/05/2019 17:08)

Μιλάμε για χιλιααααααδες θέσεις εργασίας. Δεν θα μείνει κανείς χωρίς δουλειά. Θα διοριστούν όχι μόνο όλοι οι Φιλαδελφειώτες αλλά και όλη η Νέα Ιωνία και οι Αγιοι Αναργυροι. Στο τέλος οι υπάλληλοι θα είναι πιο πολλοί από τους θεατές. Κακώς το έκαναν μόνο 32.000 θέσεων.

@Τι δεν καταλαβαίνεις ; (24/05/2019 13:43) (24/05/2019 18:44)

Κι εγώ σε καταλαβαίνω. Όταν δεν μπορείς πλέον να αμφισβητήσεις τα οφέλη για την πόλη και τους πολίτες και όχι για την ΑΕΚ απο τα περιφερειακά έργα πηγαίνεις την κουβέντα σε κάτι τελείως άσχετο. Κλασική τακτική των πολιτικών. Μάλλον για υποψήφιο σε κόβω.

Ανώνυμ (24/05/2019 19:06)

@17:08. Παίζει και σε "καφέ" (κυρίως για το μουσείο με τη βάρκα του Καζαντζίδη). Έχει γεμίσει η πόλη υποψήφιους κυλικειάρχες που μοιράζουν φυλλάδια για τα βύσματα.

@Κλείνει ο ΟΑΕΔ της περιοχής. Άχρηστος θα ειναι πια (24/05/2019 19:55)

Ακόμα και 1 νέα θέση εργασίας είναι όφελος. Αλλά τι σε ενδιαφέρει εσένα βολεμένε;

@(24/05/2019 17:08) (24/05/2019 20:14)

Εσύ σίγουρα θα συνεχίσεις να ψάχνεις στα σκουπίδια μέχρι να σε διορίσει κάποιο κόμμα στο δημόσιο.
Αλλά μπορεί να είσαι και τυχερός και να σε ταϊζει ο μπαμπάκας.
Είμαστε τώρα σοβαροί να ασχολούμαστε με την όποια ανάπτυξη; Αυτά είναι για τους βλάκες.

Μόνο Βούρος (24/05/2019 22:33)

Χίλιες φορές Βούρος που μπορεί να προσαρμοστεί στα νέα δεδομένα της πόλης. Τέρμα τα πειράματα με φαντάσματα του παρελθόντος και αριστερούς επαναστάτες με βίλες.

ΟΥΓΚΑΝΤΑ (24/05/2019 23:48)

Α,ΡΕ ΚΑΚΟΜΟΙΡΗ ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑ ΜΟΥ ΣΕ ΕΜΠΛΕΞΑΝ ΤΟΣΟ ΑΣΧΗΜΑ..

@Μόνο Βούρος (24/05/2019 22:33) (25/05/2019 06:38)

Μα σου το λένε ξεκάθαρα. Δεν τους ενδιαφέρει αν ο δήμαρχος της πόλης ούτε τις σκουπιδιάρες από το Άλσος δεν μπορούσε να διώξει. Αρκεί που ζούσε στην πόλη. Τι μας ενδιαφέρει αν θα λύνει ο Βούρος προβλήματα αφού είναι τουρίστας; Αν τον ρωτήσεις που έχει καλό τσίπουρο στην πόλη τί θα σου απαντήσει; Α όλα κι όλα. Εμείς οι Φιλαδελφειώτες βάζουμε προτεραιότητες όταν επιλέγουμε.

Φερώνυμος (25/05/2019 11:11)

Ποιος Βούρος θα λύνει προβλήματα; αυτός που δεν μπορεί να λύσει ούτε τα δικά του; που περνάει έξω από τις τράπεζες και βαράνε συναγερμοί από τα χρέη του; τώρα, πού βρήκε τόσο χρήμα και ξοδεύει εδώ, είναι κάτι που χρωστάει να πει στον κόσμο του "Ζεφυριού".

@Φερώνυμος (25/05/2019 11:11) (25/05/2019 12:09)

Στον κόσμο της ΝΦ-ΝΧ θα πει και μια και δέκα και εκατό φορές ότι δεν θα επιτρέψει στην πόλη να καταντήσει σαν το Ζεφύρι γιατί δεν είναι Βασιλόπουλος να αγωνίζεται να διατηρήσει τα σκουπίδια μέσα στο Άλσος. Αντε γεια οπαδοί της βρώμας.

@Μόνο Βούρος (24/05/2019 22:33) (25/05/2019 12:12)

Εννοείται μόνο Βούρος. Μια ολόκληρη προεκλογική περίοδος οι αποτυχημένοι και οι άχρηστοι ασχολήθηκαν μόνο με τον τόπο κατοικίας του Βούρου και την προσπάθεια να μας πείσουν ότι τα μνημόνια του Βούρου είναι τα κακά και τα δικά τους τα καλά. Μαύρο στον λαϊκισμό.

@Φερώνυμος (25/05/2019 11:11) (25/05/2019 12:38)

Προφανώς ο Βούρος όσο ήταν βουλευτής δεν φρόντισε να λύσει τα δικά του οικονομικά προβλήματα όπως οι περισσότεροι ούτε να διορίσει τον υιό του σαν ΑΜΕΑ. Ο Βασιλόπουλος ο αριστερός μια χαρά την έχτισε τη βίλα του κατά τη διάρκεια της θητείας του.

@(25/05/2019 11:11) (25/05/2019 16:12)

Οι ξερόλες και οι σωτήρες που ψηφίζατε τόσα χρόνια ακόμα προσπαθούν να πετύχουν τα βασικά. Με αυτό το δεδομένο μια χαρά επιλογή είναι ο Βούρος.

Ανωνυμος (26/05/2019 02:14)

Βούρος
Η ηλίθιος η τραμπούκος!

Φερώνυμος (26/05/2019 10:32)

12.38 σα να έχεις δίκιο. Δεν τα έλυσε τότε. Τώρα τα λύνει

δημοτης (26/05/2019 11:09)

Τελος για την χειροτερη δημοτικη αρχη στην ιστορια της πολης.Τα ψεμματα ,η λασπη ,οι συκοφαντιες τελειωσαν.Απο σημερα η πολιτων πολιτεια ειναι η μεγαλυτερη δημοτικη παραταξη στην νεα φιλαδελφεια αρεσει δεν αρεσει σε καποιους και την αλλη κυριακη τα πανηγυρια σε ολη την περιοχη θα ειναι απιστευτα.

Κριτικός θεάτρου (26/05/2019 11:44)

Προτελευταία παράσταση απόψε για την επιθεώρηση:

"Ένας κατά φαντασίαν Φιλαδελφειώτης".

Μπορεί και τελευταία βέβαια.
Δεν τράβηξε παρά τις προσδοκίες ενώ κι ο υπόλοιπος θίασος απογοήτευσε. Δεν άγγιξε το κοινό.
Λίγα τα εισιτήρια.

Τέλος τα ψέματα (26/05/2019 12:00)

Άντε πάμε να ψηφίσουμε Βούρο να τελειώνουμε

@Ανωνυμος (26/05/2019 02:14) (26/05/2019 15:19)

Κλάψε κι άλλο για τον Βούρο ανεγκέφαλε.

@Φερώνυμος (26/05/2019 10:32) (26/05/2019 15:22)

Αν βγει Δήμαρχος ο Βούρος και αν κάνει κι αυτός αναθέσεις σε κολλητούς όπως έκανε ο Βασιλόγαυρος τότε έλα να μας πεις ότι λύνει τα οικονομικά του προβλήματα.

@Κριτικός θεάτρου (26/05/2019 22:44)

Γατα εισαι .Δυστηχως για σενα ο Βουρος ειναι ο ηγετης της μεγαλυτερης δημοτικης παραταξης της πολης γιατι η πρωτη κυριακη που ολοι ψηφιζουν ολους δειχνει την δυναμικη του καθενος.

Κριτικός θεάτρου (27/05/2019 03:05)

Το ξέρω ότι είμαι γάτα.
Το 29,5 είναι το peak του.
Αντε να φτάσει 35.
40 αν το τραβήξεις απ` τα μαλλιά.

@Κριτικός θεάτρου (27/05/2019 03:05) (27/05/2019 12:59)

Και το peak του Βασιλόγαυρου ποιο είναι; Άσε τα παραμύθια. Δεν τον έχουν ανάγκη πλέον οι αντιγηπεδικοί για να εμποδίσει το γήπεδο. Τα κριτήρια έχουν αλλάξει.

Δημοτης (27/05/2019 13:12)

Οποτε ο αποτυχημενος θα φτασει το 60!!! Φιλε πηγαινε στο ψυχιατρο θα μου πεις εδω εγραφες καποτε οτι το χαρτι οικοδομικης αδειας δεν ειναι τιποτα,οτι τα μπετα ειναι ψευτικα κι οτι ο μελ μας δουλευει με το γήπεδο οποτε συνεχισε.

Ιωάννα (30/05/2019 01:48)

Όταν ο Βούρος θα τσεπώνει το παραδάκι απο τον Μελισσανίδη με τον οποίο έχουν πυκνώσει οι "φιλικές" συναντήσεις και θα εχει τον δήμο σε κατάσταση διάλυσης, τότε θα αναπολείτε τις τετραετίες Γρεντζελιά. Αλλά βέβαια δεν θέλετε έναν δήμαρχο που ΕΙΧΑΤΕ ΕΚΛΕΞΕΙ και εκανε τη δουλειά του και τον κατηγορείτε για χίλια μύρια, θέλετε ένα τσίρκο που είναι καταχρεωμένο παντού και το μονο που το απασχολεί είναι το άλσος και το γήπεδο. Τέτοιους ψηφίζετε τόσα χρόνια και τέτοιοι σας αξίζουν. Και μετά να παραπονιέστε για την μοίρα σας έτσι για να λέτε ό,τι δεν υπάρχουν άξιοι να διοικήσουν.

Προσθέστε το σχόλιό σας

Ονοματεπώνυμο ή ψευδώνυμο  
Το e-mail σας (προαιρετικό - δεν δημοσιεύεται)  
Το σχόλιό σας

Ροή ειδήσεων

Θεόδωρος Μαγκλάρας

Προσωπικά παιχνίδια Τζέλη με το γήπεδο του Αττάλου

Στην πολιτική υπάρχουν αντίπαλοι, στον υπόκοσμο εχθροί

Ένοπλη ληστεία σε τράπεζα στη Νέα Φιλαδέλφεια

Πυροβολισμοί στη Νέα Φιλαδέλφεια χθες το βράδυ- δεν υπήρξε τραυματισμός, μόνο υλικές ζημιές

Η κακοπαιγμένη παράσταση και τα μεγάλα ερωτήματα που δεν έχουν απάντηση

Το αύριο της πόλης και η ρεβάνς που θέλει να πάρει το χθες

Μια 14χρονη τραυματίστηκε από κολώνα που έπεσε στη Νέα Φιλαδέλφεια (ΦΩΤΟ)

Υπάρχει καλή και κακή λογοδοσία;

Άμεσα κινήθηκε η Δημοτική Αρχή για την αποκατάσταση των προβλημάτων από τη νεροποντή (ΦΩΤΟ)

Ισχυρή νεροποντή σε Φιλαδέλφεια- Χαλκηδόνα- Η Σκρα υπενθυμίζει την ανάγκη του αντιπλημμυρικού έργου

Τα σύκα- σύκα και τη σκάφη- σκάφη λέει ο Γιάννης Ουσταμπασίδης

Τίνα Αλεξανδρή

Γιάννης Τομπούλογλου: «Δώρα Γκουντούρα, μας κάνεις υπερήφανους»

Έπεα πτερόεντα από την Αριστερά του καναπέ, κι ένα αφιέρωμα στον Πιραντέλο

Η Αλήθεια Newsletter

Κάντε κλικ εδώ για να εγγραφείτε στο newsletter μας

Τελευταία σχόλια

Στην πολιτική υπάρχουν αντίπαλοι, στον υπόκοσμο εχθροί
Xρήστης: Ότι ναναι!
@ 08.12 Πως κατορθώνει να γράφεις τόσα πολλά χωρίς να λες τιποτα; Τι σχέση έχει το σχόλιο σου με το άρθρο που αναρτήθηκε με αφορμή ένα συγκε...

Ισχυρή νεροποντή σε Φιλαδέλφεια- Χαλκηδόνα- Η Σκρα υπενθυμίζει την ανάγκη του αντιπλημμυρικού έργου
Xρήστης: ςςςςςςςςς
@Κωνσταντίνος ο απίθανος που λες είναι σύμμαχος της τωρινής καταστασης....

Στην πολιτική υπάρχουν αντίπαλοι, στον υπόκοσμο εχθροί
Xρήστης: ΑΚΡΟΒΟΛΙΣΤΗΣ
Καλημέρα . Τι είπατε ? Πολιτική συνθήκη ?Καλά εχθές γεννηθήκατε ? Τι έχουμε είπατε ? Πολλούς αξιόλογους ανθρώπους ? Πόσοι και ποιοί είναι ξέ...

Προσωπικά παιχνίδια Τζέλη με το γήπεδο του Αττάλου
Xρήστης: Ο Πολιτικος Γίγαντας....
....Τζελης, μίλησε στο you tube και διαπίστωσε ότι "εταιροκλιτες συμμαχίες" δημιουργούν μόνον προβλήματα! Ο συριζαιος Τζελης δεν είχε ακούσ...

Προσωπικά παιχνίδια Τζέλη με το γήπεδο του Αττάλου
Xρήστης: ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ
Ανήκει στον κύριο Τζέλη το γήπεδο του Άτταλου; Για να ξέρω. Ήταν του παππού του; Το έχει αγοράσει ο ίδιος; Γιατί επιτρέπεται στον κύριο Τζέλ...

Θεόδωρος Μαγκλάρας
Xρήστης: ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ
Και λίγα γράφετε για τον Θόδωρο. Μας αφήνει κοσμήματα, την οικογένειά του. Ακομπλεξάριστος, ειλικρινής, δεν φοβήθηκε ποτέ να πει την αλήθεια...

Προσωπικά παιχνίδια Τζέλη με το γήπεδο του Αττάλου
Xρήστης: Βρε κακο που μας βρηκε....
Αφηστε κύριοι τον ανθρωπακο ησυχο! Έπρεπε να τον είχατε ενημερώσει για το θέμα ώστε μετά από μια πλατιά ολομέλεια προέδρου καπελαδουρα και τ...

Στην πολιτική υπάρχουν αντίπαλοι, στον υπόκοσμο εχθροί
Xρήστης: Με αγγιξατε;
Θα αναλάβει η Ένωση Γυναικών το θέμα οπως κανει παντα για "ολα" τα θυματα μπουλινγκ και θα μπουν τα πράγματα στην θέση τους! Τι οχι;...

Ένοπλη ληστεία σε τράπεζα στη Νέα Φιλαδέλφεια
Xρήστης: Έλληνας
Το άλλο με τον παπά το μάθατε; ...

Πυροβολισμοί στη Νέα Φιλαδέλφεια χθες το βράδυ- δεν υπήρξε τραυματισμός, μόνο υλικές ζημιές
Xρήστης: ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ
Εμπεδωνεται το αισθημα ασφαλειας......

Ισχυρή νεροποντή σε Φιλαδέλφεια- Χαλκηδόνα- Η Σκρα υπενθυμίζει την ανάγκη του αντιπλημμυρικού έργου
Xρήστης: Κωνσταντίνος
@ ε.ν. (31/08/2024 20:13) Πεσμου πρώτα εσύ για τους νεκρούς στο Μάτι, στα τέμπη κ για τους εκατοντάδες νεκρούς που δεν πρόλαβαν να μπουν στο...

Ισχυρή νεροποντή σε Φιλαδέλφεια- Χαλκηδόνα- Η Σκρα υπενθυμίζει την ανάγκη του αντιπλημμυρικού έργου
Xρήστης: ε.ν.
με το καλο συντομα θα ολοκληρωθει το αντιπλημμυρικο. @Κωνσταντίνος (30/08/2024 20:07) για τους νεκρους μεσα σε ενα χρονο δεν λες κατι ουτε...

Άμεσα κινήθηκε η Δημοτική Αρχή για την αποκατάσταση των προβλημάτων από τη νεροποντή (ΦΩΤΟ)
Xρήστης: Μαμά έβρεξε
Και η αντιπολίτευση κινητοποιήθηκε άμεσα με προβολή στα social τις σκηνές της νεροποντής. Καθώς και οι σύζυγοι και οι μανάδες πρώην αντιδημά...

Ισχυρή νεροποντή σε Φιλαδέλφεια- Χαλκηδόνα- Η Σκρα υπενθυμίζει την ανάγκη του αντιπλημμυρικού έργου
Xρήστης: τίγρης
@Κωνσταντίνος: Όχι μόνο 2.000, δεν θυμάσαι τη δενδροφύτευση που οργάνωσε ο Μελισσανίδης πέρσιτο καλοκαίρι; 30.000 δέντρα φύτεψε ο λαός μας....

Ισχυρή νεροποντή σε Φιλαδέλφεια- Χαλκηδόνα- Η Σκρα υπενθυμίζει την ανάγκη του αντιπλημμυρικού έργου
Xρήστης: τίγρης
Ο Παντελόγλου είχε κάνει πρόταση, αφού το πρόβλημα ήταν πώς θα κυκλοφορούν τα τρόλεϊ: https://www.kosmosnf.gr/2024/03/gia-na-syzitame-prepei...

all rights reserved | developed & hosted by Jetnet ©