Παρασκευή 08.11.2024,  

Άσπρα κοράκια, κόκκινα κοράκια, κοκορίκο!

Δημοσιεύτηκε στις 03/05/2019 στην κατηγορία Γνώμες  |  111 σχόλια

του Διαμαντή Σεϊτανίδη

 

Διάβαζα το πόνημα με τίτλο «Πολίτες και Πολιτικοί» που υπογράφει ο κ. Γιάννης Βούρος και δεν πίστευα στα μάτια μου! Κι εξηγώ αμέσως το "γιατί": Λέω "που υπογράφει" κι όχι "που έγραψε" γιατί είμαι ΑΠΟΛΥΤΩΣ βέβαιος ότι δεν το έγραψε ο ίδιος. Κάποιος από το γνωστό επιτελείο μπαρουφολόγων, του το ετοίμασε κι εκείνος, που τρέχει δεξιά κι αριστερά, μήπως πείσει τους συμπολίτες μας για τα άπειστα, ότι δηλαδή "εγώ πάντα εδώ ήμουν και για την πόλη είχα ενδιαφέρον" και τα ρέστα, κι εκείνος, μέσα στο χαμό του προεκλογικού αγώνα, δέχτηκε να μπει το όνομά του. Μόνο έτσι μπορώ να εξηγήσω πώς ένας άνθρωπος που αν μη τι άλλο έχει διαβάσει κλασικούς, έχει υποδυθεί και σημαντικούς ρόλους κι έχει, τέλος πάντων, μια θεατρική και καλλιτεχνική, αλλά και μια ευρύτερη παιδεία, βάζει το όνομά του κάτω από αυτό το -ας το πω έτσι- "γραπτό". 

 

Σε παρακαλώ θερμά, αναγνώστη μου, να θυσιάσεις μαζί μου λίγο από το χρόνο σου, για να διαβούμε μαζί αυτή την τυχαία παράθεση λέξεων, που κάποιος ονόμασε αυθαιρέτως "κείμενο". Και θα συνιστούσα στον κ. Βούρο -αν μου το επιτρέπει και με όλο το θάρρος- να ρίχνει μια ματιά στα κείμενα που του δίνουν να υπογράψει. Με όλο το θάρρος... 

 

Πάμε, λοιπόν. 

 

Αρχικά θα σταθώ στο εισαγωγικό μέρος, όπου -παρεμπιπτόντως- το γραπτό μας ενημερώνει για το ποιος είναι ο κ. Βούρος. Και καλά κάνει. Πού να ξέρουμε ποιος είναι κάθε ένας που αλλού μένει, αλλού δρα, αλλού περνά τη ζωή του; Ως προς αυτό, λοιπόν, σωστά.

 

Ως προς τα επιμέρους του βιογραφικού, όμως, υπάρχουν λάθη. Πώς λέγεται "ανεξάρτητος" κύριε Βούρο μου, ένας συνδυασμός που έχει το επίσημο χρίσμα του ΚΙΝΑΛ και το επισημότατο της ΑΕΚ; Τέτοια "ανεξαρτησία" είχε κι ο μπαρμπα Θωμάς, στη δούλεψη του Λέγκρι, εάν ενθυμείστε το σχετικό με την καλύβα του, παιδικό βιβλίο. 

 

Αφήνω ασχολίαστο το «γέννημα- θρέμμα Νεοφιλαδελφειώτης». Άλλωστε αυτό, προκύπτει από παντού. Όλοι στο δρόμο έτσι αποκαλούμαστε: «Γεια σου Νεοφιλαδελφειώτη», «τι κάνεις Νεοχαλκηδονιώτη» κλπ. Αλλά, γιατί μας το γράφει αυτό ο κ. Βούρος; Είναι κανείς που το αμφισβητεί; Καλέ, μια ζωή εδώ ήταν, τα πεζοδρόμια, οι δρόμοι, τα στενάκια, οι πλατείες και οι Σύλλογοι της πόλης τον έχουν δει να λιώνει σόλες γυρίζοντας την πόλη πάνω- κάτω, συνέχεια, χρόοοονια τώρα. Ενεργός πολίτης, μια ζωή στη Νέα Φιλαδέλφεια. Τα δημοτικά συμβούλια, να σκεφτείτε, δεν ξεκινούσαν πριν εμφανιστεί, τόσο πολύ τον είχαν συνηθίσει. Οι Πρωτομαγιές στη Νέα Φιλαδέλφεια πάντα άρχιζαν μόλις έκανε την εμφάνισή του στη Δεκελείας, ποτέ πριν (σόρι, Δεκελείας δεν λέγεται αυτή που είναι 100 μέτρα από το γήπεδο της ΑΕΚ;). Απορώ, λοιπόν, για ποιο λόγο θέλησε να το περιλάβει στο σύντομο βιογραφικό του, λες και είναι κανείς που δεν το ξέρει...

 

Επίσης, δεν καταλαβαίνω γιατί γράφει στο βιογραφικό του «αρθρογράφος κειμένων επικαιρότητας», με δεδομένο ότι έχει δημοσιεύσει τόνους κειμένων τόσα χρόνια που αλωνίζει στην πόλη μας, για τα τοπικά ζητήματα. Κι όλοι εσείς, που λέτε ότι δεν σύχναζε εδώ και δεν έχει γράψει τίποτα για τα προβλήματα της Φιλαδέλφειας (εγώ δεν είμαι από δω και δεν βάζω υποχρεωτικά το “Νέας” μπροστά), μάλλον γαύροι θα είστε...

 

Λέω, μάλιστα, να προσπαθήσω να συγκεντώσω όοοολα τα “κείμενα επικαιρότητας” που έχει γράψει για την πόλη όοοολα αυτά τα χρόνια πυο τη ζει μέρα- νύχτα, και να του προτείνω να εκδώσουμε έναν πολυτελή, ογκώδη τόμο με τίτλο “Ο Γιάννης Βούρος γράφει για την αγαπημένη του πόλη”. Λίγο να ηρεμήσει από την εκλογική μάχη και θα του το προτείνω, μάλλον...

 

Τέλος, δεν αντιλαμβάνομαι τι ακριβώς σημαίνει “υποστηρικτής της WWF. Υποστηρικτής της Greenpeace”. Δηλαδή αφιερώνει και λίγο από το χρόνο του σε τέτοιες οργανώσεις; Σεπά ποσίμπλ!! Δεν τον αφιερώνει ΣΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΤΟΥ στη Νέα (μη μπερδεύεστε με την παλιά) Φιλαδέλφεια;

 

Ξέρω, αγαπητέ αναγνώστη, ότι ήδη σου έχω φάει ένα πεντάλεπτο μέσα στο νερό, αλλά σε βεβαιώνω ότι ΤΩΡΑ αρχίζουν τα καλύτερα.

 

Πάμε στο κείμενο, λοιπόν, σιγά- σιγά, μήπως και πιάσουμε κάτι από όσα θέλει να μας πει ο ποιητής:

 

«Η επιφανειακή σχέση μας με την πολιτική πραγματικότητα μπορεί και πρέπει να παραχωρήσει τη θέση της στη δημιουργία και την αποφασιστική συμμετοχή μας στις επιταγές των σύγχρονων απαιτήσεων και προδιαγραφών». Άρχισε δύσκολα μια μας, τους κοινούς θνητούς. Πάω να κάνω σύνταξη: Ρήμα: Παραχωρήσει. Υποκείμενο: Η επιφανειακή σχέση κλπ. Αντικείμενο: Στη δημιουργία και αποφασιστική συμμετοχή μας στις επιταγές των σύγχρονων απαιτήσεων και προδιαγραφών.

 

Δεν το πιάνω, δεν μπορώ να φτάσω σε τόσο υψηλά επίπεδα διανόησης. Προσπαθώ πάλι: ...στη δημιουργία και συμμετοχή μας στις επιταγές των σύγχρονων απαιτήσεων και προδιαγραφών. Εκδίδουν επιταγές οι σύγχρονες απαιτήσεις; και οι προδιαγραφές, επίσης; Κι εμείς, συμμετέχουμε στις επιταγές που εκδίδουν οι απαιτήσεις και οι προδιαγραφές; Πάει, θόλωσα, βοηθάτε, Χριστιανοί, δεν σκαμπάζω, τέτοιο ντουβάρι που είμαι... Θόλωσα, είναι το βλέμμα μου θολό, πωπωπωπω, πωπωπωπω...

 

Ας προχωρήσω, δεν μπορεί, όσο στούρνος κι αν είμαι, κάτι θα καταλάβω, για να δω:

 

«Η εξελιγμένη τεχνολογία και οι λύσεις που προσφέρει, καθώς έχει τη δυνατότητα να ομαδοποιεί σκόρπιες απόψεις, δημιουργεί τις καλύτερες των προϋποθέσεων. Ο πολίτης δεν είναι εύκολο πια να περιθωριοποιείται σαν ένα άτομο που γενικά συμφωνεί ή διαφωνεί».

 

Κάτι πιάνω εδώ, είναι πιο εύκολο: Εμείς οι ρόμπες σκορπάμε τις απόψεις μας (κάτι θα εννοεί για την καθαριότητα στο δήμο, ίσως...), αλλά η τεχνολογία τις ομαδοποιεί (τώρα που θα αποκτήσουμε και γήπεδο, να τις φωνάζουμε τις ομαδοποιημένες απόψεις εκεί για προπόνηση), κι έτσι ο πολίτης που συμφωνεί ή διαφωνεί (με τι; πάλι το χάνω ο βλαξ...) δεν είναι εύκολο να περιθωριοποιηθεί.

 

Ωχχχχ, Παναγία μου, πάμε πιο κάτω μήπως... Αν και δεν το βλέπω, τέλος πάντων μην το αφήσω ημιτελές και με ομαδοποιήσει καμιά τεχνολογία. Έχω που έχω πίεση, πόσα φάρμακα θα παίρνω πια...

 

«Τώρα το άτομο έχει την ευκαιρία να συνεισφέρει τον οβολό της διαφωνίας ή συμφωνίας του στη μαζικότητα των απόψεων και των θέσεων που ανεβαίνουν παγκοσμίως ανά δευτερόλεπτο στο διαδίκτυο διαρρηγνύοντας τις πόρτες των μέχρι τώρα κλειστών Κοινοβουλίων».

 

Πριν δεν με βοήθησε, αλλά ίσως τώρα σταθώ πιο τυχερός: Πάμε για σύνταξη: Ρήμα: Έχει. Υποκείμενο: Το άτομο. Ως εδώ καλά πάμε. Αντικείμενο άμεσο: Την ευκαιρία. Ωραία, σκίζω. Αντικείμενο έμμεσο: ...να συνεισφέρει τον οβολό της διαφωνίας ή συμφωνίας του στη μαζικότητα των απόψεων και των θέσεων που ανεβαίνουν παγκοσμίως ανά δευτερόλεπτο στο διαδίκτυο. Τάπαιξα τώρα. Ξαναδιαβάζω: συνεισφέρει-τον-οβολο-της-διαφωνίας-ή-συμφωνίας-στη-μαζικότητα-των-απόψεων, κοκορίκοοοοο, κοκορίκοοο, δεν κατέω πράμα, ωρέ διάολε τσ' απολιμάρη, ωρέ αυτό ξεπερνά και τα φιλοσοφικά κείμενα που διάβαζα στο πανεπιστήμιο... Η $#%τεχνολογία θα φταίει, που με έχει ομαδοποιήσει ενώ ήμουν μια σκόρπια άποψη...

 

Κι όλα αυτά που οδηγούν: στη ΔΙΑΡΡΗΞΗ των θυρών των μέχρι τώρα κλειστών Κοινοβουλίων. Έλα ρε, δεν το ήξερα: Διαρρήκτες είναι τα άτομα που συνεισφέρουν τον οβολό στη μαζικότητα των απόψεων, διαρρηγνύοντας τις πόρτες των μέχρι τότε κλειστών Κοινοβουλίων. Τώρα κατάλαβα. Την παραβατικότητα στο δήμο εννοεί, α ρε Βασιλόπουλε, πού σε πονεί και πού σε σφάζει, μόλις βρει ο Βούρος θα διαρρήξει μαζικά τις πόρτες του δημοτικού συμβουλίου και μαύρο φίδι που σ' έφαγε...

 

Προχωρώ στο πεφωτισμένο κείμενο (χαρά στο κουράγιο μου, ελπίζω ότι ακόμα κάποιοι από εσάς μου συμπαραστέκεται, δεν θέλω να λαλάω σαν κοκκόρι μόνος μου). «...να αναγεννήσουμε την πρόοδο στην έννοια της συμμετοχής». Εύκολο: Δεν θα γεννήσουμε απλά, αλλά θα αναγεννήσουμε την πρόοδο (καταλάβατε τι έχουμε κάνει στη μάνα της προόδου) στην έννοια της συμμετοχής. Αφού διαρρήξαμε τις πόρτες κλπ και πιο πριν βάλαμε τον οβολό μας στη μαζικότητα των απόψεων, που νωρίτερα ήταν σκόρπιες αλλά ήλθε η πόρνη η τεχνολογία και τις ομαδοποίησε. Λά σουσουρερά, λα σουσουρερά...

 

Ζήκο, βόηθα λίγο...

 

 

Ας πάω πιο κάτω, αν και νιώθω τις (όποιες...) δυνάμεις μου να με εγκαταλείπουν. «Το πώς θα διαχειριστούμε την πρόοδο είναι θέμα δικής μας επιλογής αλλά κυρίως σοφίας.» Επιτέλους, φτάσαμε και στο επίμαχο: Κυρίως ΣΟΦΙΑΣ. Κι επειδή είμαστε και θρηκευόμενοι, ΑΓΙΑΣ ΣΟΦΙΑΣ. Ελά στο προκείμενο, ότση ώρα φάγαμε με ομαδοποιήσεις, μαχικότητες, διαρρήξεις και αναγεννήσεις. Πάμε στο προκείμενο. Της Σοφίας, που γίνεται κερκίδ... Αγία, ήθελα να πω. Στο ζουμί είμαστε.

 

Πιο κάτω, όμως, παρατηρώ κάτι που δεν μου αρέσει καθόλου: Διαβάζω: «Σ΄ αυτόν τον τόπο τον διαδικτυακό, τον εκτός τόπου και χρόνου το άτομο και το σύνολο αφομοιώνονται». Πρώτα από όλα, καθόλου δεν είναι εκτός τόπο και χρόνου ο διαδικτυακός τόπος που φιλοξένησε το κείμενό σας κύριε Βούρο. Ο Βασίλης είναι φίλος, καλό παιδί, δουλευταράς και γυρίζει την πόλη όπως κανένας άλλος. Φιολξένησε το κείμενό σας κι εσείς λέτε ότι αυτός ο διαδικτυακός τόπος είναι “εκτός τόπου και χρόνου”; Ντροπή!

 

Πιο κάτω, τα ξαναπαίζω: «Το ιδιωτικό και δημόσιο εξατομικεύονται και μαζικοποιούνται ταυτόχρονα. Εγωισμός και ομαδικότητα χάνουν τις έννοιες τους, οι  ρόλοι αλλοιώνονται, τα όρια του ατομικού και του συλλογικού ακυρώνονται και μοιραία, ευτυχώς, εκκολάπτεται η ψυχολογία της εποχής που εμπεριέχει τη διαφάνεια όταν δεν υποκρύπτει ανώνυμες φασίζουσες επιθέσεις». Εξατομικεύονται και μαζικοποιούνται ταυτόχρονα; Πώρε φίλε, πόση φιλοσοφία να ουμ... Παράγκες απέχω από αυτήν (έτσι δεν το λένε;). Εξατομικεύονται και μαζικοποιούνται, σαφές σίγουρα, όλοι το καταλάβαμε, βρε πως μιλάει τηγ λώσσα του λαού αυτός ο άνθρωπος, κοκορίκοοο, κοκορίκοοοο, είναι το βλέπμμα μου θολό, πωπωπωπω, πωπωπωπω, και πάω πιο κάτω «στη σημερινή κοινωνία ο άλλος «άγνωστος» είναι στην πραγματικότητα ο επί της ουσίας «γνωστός», αφού δεν μεσολαβεί η ιδιοτέλεια και η ανάγκη του αλλά η καταλυτική απόσταση», ωρεεε πουλιά μου, αχ, που-λιά μου, δια-βατάααα-ρικαααα, ο άγνωστος που είναι γνωστός, εξατομικεύονται και μαζικοποιούνται, οι σκόρπιες ομαδοποιούνται, οι πόρτες διαρρηγνύονται, οι οβολοί μπαίνουν στη μαζικότητα των απόψεων, ιτιά- ιτιάααα, λουλουδιασμένηηηη..., πάω πιο κάτω χορεύοντας «Τώρα τον αν θα  συναντηθεί το ατομικό με το συλλογικό, προκειμένου να παραχθεί το οικουμενικό, είναι μια άλλη ιστορία», ιστορίααα μου, αμαρτίαααα μου, κοκορίκοοοο, εβίβα μου, πες τα ρε Σκοταδόψυχεεεε...

 

 

 

Γράψτε την άποψή σας

Σηκω Ανδρεα για να δεις τα παιδια της Αλλαγης (03/05/2019 16:19)

Ο Βουρος ειναι ενας Κιμων Κουλουρης αλλα σε ξανθο. Κι ο Κιμωνας κατι τετοια ακαταλαβιστικα ελεγε. Πασοκικα εντελως. Ο,τι να 'ναι.

Ανώνυμος (03/05/2019 17:28)

@16:19 Υπερβολές!
Ο ένας έβαφε και τις βλεφαρίδες.
Ενώ ο άλλος μόνο το μαλλί.

΄΄Τζογαδόρος΄΄ (04/05/2019 08:57)

ΟΛΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ............του ΄΄Αφεντικού΄΄.......... ΟΛΟΙ ΝΑ ΓΛΕΊΨΟΥΝ ΚΑΝΕΝΑ ΚΟΚΚΑΛΑΚΙ..........ΟΛΟΙ ΝΑ ΄΄ΡΙΞΟΥΜΕ΄΄ τον Βασιλόπουλο, την ΑΡΙΣΤΕΡΑ δηλ....... ακόμη και αυτό το έρημο το ΚΚΕ......αλλά για ΄΄αλλους΄΄ λόγους αυτό....... Απλός το κατεβαίνουν χώρια ειναι για την ΄΄μοιρασιά΄΄......στο τέλος της βραδιάς εαν τα έχουν καταφέρει............ΘΑ ΤΑ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΑΦΕΡΕΙ ΟΜΩΣ ..........

Διαμαντής Σεϊτανίδης (04/05/2019 10:02)

@08.57
Θες και τα γράφεις, ή σου ξεφεύγουν; μεγαλύτερος υποστηρικτής του Βασιλόπουλου από αυτόν που εσύ αποκαλείς "Αφεντικό", δεν υπάρχει. Τον έβγαλε το 2014 νε μια γελοία και χωρίς λόγο αντισυγκέντρωση και ίσως τον ξαναβγάλει το 2019 με μια γελοία και χωρίς λόγο υποψηφιότητα. Τα άλλα είναι κουτόχορτο, για την... αριστερά & τον Βασιλόπουλο. Κάτι τέτοιους βρίσκει και πουλάει το παραμύθι του ο ανεπάγγελτος...

Διαμαντή (04/05/2019 10:44)

Εγώ σταμάτησα να διαβάζω στο σημείο που αναφέρεσαι στο ότι δηλώνει ανεξάρτητος. Λυπάμαι αλλά στην προσπάθεια σου να στηρίξεις συγκεκριμένο υποψήφιο έχεις ξεφύγει τελείως. Το 80% των Δημάρχων σε όλη τη χώρα που έχουν και τη στήριξη κάποιου κόμματος ανεξάρτητοι δεν δηλώνουν; Οι υπόλοιποι υποψήφιοι της πόλης τι δηλώνουν ότι είναι;

Διαμαντή (04/05/2019 10:48)

Αλλά το να μπλέκεις και την ΑΕΚ στην συγκεκριμένη κουβέντα περί στήριξης ξεπερνάει τα όρια. Την ΑΕΚ που δεν έχει καμιά απαίτηση πλέον από τον Δήμαρχο. Μήπως να ζητήσει συγνώμη ο Βούρος που δεν είναι γαύρος; Δεν σου φταίει ο Βούρος αν ο δικός σου δεν έχει την απήχηση στον κόσμο που περίμενες.

ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΑΣ ΤΗΣ ΣΥΜΦΟΡΑΣ (04/05/2019 13:47)

Κυρ Διαμαντή πέρασα το κείμενό σου στο word. Αντί να γράψεις κάτι για το πρόγραμμα του συνδυασμού του κ. Βούρου έκατσες κι έγραψες 1540 λέξεις – 9981 χαρακτήρες (με κενά) για το βιβλίο που υπογράφει. Τι άλλο θα δούμε ακόμα;

φιλαδελφειωτης (04/05/2019 15:08)

Διαμαντής Σεϊτανίδης (04/05/2019 10:02)

Φίλε Διαμαντή, όμως ο Βασιλόπουλος έκανε αυτό που του ζητήσαμε. ΔΕΝ άνοιξε καμία πόρτα της περιοχής μας σε κανέναν αφεντικό οπαδό αλήτη από τη συμμορία που λέγεται "αεκ" να φτιάξει το έκτρωμα εδώ. Ας το έχτιζε στη Βούλα έξω από το σπίτι του.
Ρίσκαρε τη ζωή του ο Άρης, μην το ξεχνάμε όπως οι αναρχοάπλυτοι του εξαρχιστάν απειλούν και θέλουν να σκοτώσουν τους δικαστές για τον φίλο τους κουφοντίνα και επιτίθενται δολοφονικά στους κατοίκους εξαρχιστάν και τους ιδιοκτήτες των υπό κατάληψη περιουσιών τους.
Έτσι θα ζούμε και εμείς δυστυχώς για τα επόμενα 100 χρόνια ή εκτός αν γίνει σεισμός θαύμα που θα σπάσει το έκτρωμα.

Διαμαντής Σεϊτανίδης (04/05/2019 16:17)

@10.44 - 10.48
Συνεπώς, κατά δήλωσή σου, σχολιάζεις κείμενο που δεν έχεις διαβάσει. Οκ. Τα όρια, που λες, ποιος τα θέτει; Εσύ; Χαχαχαχα

@13.47
Εσύ, κάτσε και γράψε για το πρόγραμμα. Εχω τα προγράμματα ΟΛΩΝ των συνδυασμών την τελευταία 30ετία στην πόλη. Ποτέ, μα ποτέ, ο κόσμος δεν ψήφισε με βάση το πρόγραμμα. Εσύ, κάτσε και γράψε για το πρόγραμμα.

@15.08
Τα θέλεις και τα λες, ή σου ξεφεύγουν; Ο Βασιλόοπυλος δεν κέρδισε ΚΑΜΜΙΑ μάχη με την ΑΕΚ, απλώς έδωσε στην ΑΕΚ το άλλοθι να μην δώσει ΤΙΠΟΤΑ ως αντάλλαγμα στην πόλη, καθώς ο δήμαρχός της -δήθεν- την... πολεμούσε. Πες μου μια- ΕΣΤΩ ΜΙΑ- νίκη του Βασιλόπουλου εναντίον της ΑΕΚ. Δεν υπάρχει. Το "ρίσκαρε τη ζωή του" το εκλαμβάνω ως ανέκδοτο.

Αγράμματος (04/05/2019 18:25)

Ρε μάγκες μου ακόμα δεν έχετε πάρει χαμπάρι σε τι λούκι θα μπεί ολόκληρη η πόλη μας, εαν σπάσει ο διάολος το ποδάρι και βγεί ο Βούρος ή κανείς αλλος απο τα ΄΄λιμά΄΄ που έχουν το ...........και εμφανίζονται στην κοινωνία προσπαθώντας να δείξουν ενα άλλο πρόσωπο, το πρόσωπο του ΄΄σωτήρα΄΄ μας. Ξεκάθαρα πράγματα την ΄΄τύχη΄΄ του ΠΕΙΡΑΙΑ και του ΒΟΛΟΥ θά έχουμε!!! Τώρα εκλογες με αιχμή το γήπεδο δείχνει ελλειψη επιχειρημάτων και άγνοια του αντικειμένου που θέλουν να κατακτήσουν!!!! Δεν έχουν ουτε πολιτική ευκρίνεια, ουτε πρόγραμμα για το τι θά κάνουν, ουτε όραμα για το που θα πάει ο Δήμος μας!!!!! Απλως το γήπεδο, το γήπεδο, το γήπεδο....... Λες και ο Βασιλόπουλος δεν ήθελε το γήπεδο. Αλλού λεβέντες μου είναι το μυστικό και αυτό το κρύβουν πολύ καλά δοκιμάζοντας την νοηομοσύνη μας !!!!!!

@φιλαδελφειωτης (04/05/2019 15:08) (04/05/2019 18:46)

Γαυροσίχαμα άσε την κλάψα και το γνωστό παραμυθάκι. Εσύ και οι όμοιοι σου ήρθατε να ζήσετε δίπλα στο γήπεδο που προϋπήρχε. Αν δεν σας αρέσει στα τσακίδια μαζί με τον γαυροδήμαρχό σας που ήρθε στην πόλη μας σαν δούρειος ίππος με μόνο σκοπό να επιβάλει τα θέλω του χοντρού αφεντικού του. Όχι 100 αλλά πάνω από 1000 χρόνια θα κλαίτε.

Αγράμματος (04/05/2019 19:16)

@φιλαδελφιωτης.
Μπράβο ρε "μάγκα" μου, με τρεις κουβέντες τα είπες όλα και μάλιστα τόσο πολύ ωραία που ούτε η ασφάλεια να ήσουν !!!!
Τόσα πολλά "ξέρεις" για μένα !!!!!
Βούτα την γλώσσα σου στο μυαλό σου εάν υπάρχει και μετά πέτα όση λάσπη έχεις !!!

Εξ Ακανθώνος (04/05/2019 19:20)

Κε Διαμαντή Σεϊτανίδη,
κάπου προς το τέλος αντιγράφεις
Ας πάω πιο κάτω, ……… ……. ……. «Το πώς θα διαχειριστούμε την πρόοδο είναι θέμα δικής μας επιλογής αλλά κυρίως σοφίας.»
ΔΗΛΑΔΗ αν το κατάλαβα καλά αντικαθιστούμε το
‘’’ ΑΠΟΦΑΣΙΖΟΥΜΕ ΚΑΙ ΔΙΑΤΑΣΣΟΥΜΕ‘’’
με το
‘’’ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΑ ΔΙΚΗΣ ΜΑΣ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΚΑΙ ΣΟΦΙΑΣ.
Κούνια που μας κούναγε.

@φιλαδελφειωτης (05/05/2019 06:40)

Ανεγκέφαλε ο γαυροβασιλόπουλος πήγε να παίξει το ρόλο του Ρουβίκωνα και μαζί με μια μερίδα γαύρων σναρχοάπλυτων απειλούσε να μας εμποδίσει να χτίσουμε και πάλι το δικό μας σπίτι στο δικό μας οικόπεδο.
Από κει και πέρα να είσαι σίγουρος ότι τα επόμενα 100 χρόνια δεν πρόκειται να ξεχάσουμε τι προσπαθήσατε να κάνετε και θα έχετε την αντιμετώπιση που σας αξίζει.

@Αγράμματος (04/05/2019 18:25) (05/05/2019 06:44)

Η κουβέντα δεν γίνεται για το γήπεδο που προχωράει χωρίς εμπόδια. Γίνεται για τα έργα γύρω από το γήπεδο. Και όσο οι υπόλοιποι σφυρίζουν αδιάφορα πολύ καλά θα κάνουμε να ψηφίσουμε Βούρο που τουλάχιστον μπορεί να συνεργαστεί και με την ΑΕΚ για το συγκεκριμένο ζήτημα.

Απλά τα πράγματα (05/05/2019 08:38)

Αν ψηφίσετε Βούρο αναγκάζετε την ΑΕΚ που έχει καλή σχέση μαζί του να τον στηρίξει στα όποια αιτήματά του για τα περιφερειακά έργα. Αν ψηφίσετε Βασιλόπουλο ή κάποιον που δεν έχει καλή σχέση με την ΑΕΚ της αφαιρείτε ένα βάρος αφού δεν πρόκειται να συναινέσει σε οποιοδήποτε αίτημα του Δήμου την επιβαρύνει αλλά εξυπηρετεί την πόλη.

Πρόσφυγας (05/05/2019 11:40)

Αφήστε κατά μέρος το γήπεδο, και δείτε πίσω από την κουρτίνα.......
Μαζεύτηκαν όλα τα παλιά υλικά και θέλουν ξανά την καρέκλα !!!!!
Βάζουν μπροστά την ΑΕΚ και το γήπεδο γιατί άραγε ;;;;
Γιατί δεν έχουν άλλα επιχειρήματα να αντιπαράθεσης απέναντι στην Δημοτική Αρχή.
Η δυστυχία είναι ότι και η επίσημη ΑΕΚ μπαίνει σ' αυτό το παιχνίδι !!!!!
Αυτό είναι το μεγαλύτερο ΛΑΘΟΣ !!!!!

Εκδικητής (05/05/2019 13:12)

Σαν Αεκτζής δεν ένιωθα ποτέ την υποχρέωση να ψηφίσω Βούρο ούτε τον θεωρώ αυτόν με τα περισσότερα προσόντα για αυτή τη θέση. Ο πόλεμος όμως που δέχεται σε αντίθεση με άλλους με κάνει να πιστεύω ότι κάτι βρώμικο παίζεται παρασκηνιακά. Εφόσον λοιπόν μας τελείωσε με απογοητευτικά αποτελέσματα και ο χρόνος αναμονής για κάποιες νέες ιδέες και θέσεις για σοβαρά ζητήματα από όλους τους υποψηφίους θα ψηφίσω αυτόν που δέχεται τον πόλεμο.

Φερώνυμος (05/05/2019 13:20)

@απλά τα πράγματα

Δηλαδή παραδέχεσαι ότι ο Βούρος μόνο με την ΑΕΚ έχει σχέση, όχι με οτιδήποτε άλλο αγοραστή Φιλαδελφεια και τη Χαλκηδόνα. Τότε συμφωνώ μαζί σου

Φιλαδελφειώτης 100% (05/05/2019 19:31)

@(05/05/2019 08:38) όχι αγαπητέ. Δεν θα ψηφίσουμε Βούρο γιατί απλά δεν μας ενδιαφέρει ούτε να αναγκάσουμε καμία ΑΕΚ για οτιδήποτε ούτε τι φαντασιώνεται ο κάθε Μελισσανίδης για μια πόλη με την οποία δεν έχει κανένα δεσμό. Κατάλαβέ το επιτέλους παπαγαλάκι του τίγρη ότι θα ψηφίσουμε Φιλαδελφειώτη και μόνο.

Ανώνυμος (05/05/2019 19:40)

Ο Βούρος δέχεται πόλεμο; Σε ποιους τα πουλάτε αυτά τα παραμύθια; Όλο το παλιό και φθαρμένο πολιτικό προσωπικό μάζεψε και δεν μπορεί κανείς να τον αισθανθεί ως συμπολίτη γιατί απλά ήταν 35 χρόνια πουθενάς σε Φιλαδέλφεια και Χαλκηδόνα. Αυτά τα δύο μεγάλα προβλήματά του δεν λύνονται με τίποτα. Απλά τα πράγματα.

Ανώνυμος (05/05/2019 19:58)

@08:38 & 13:12 είναι πιο έντιμο να πεις "γουστάρω να ψηφίσω Βούρο" από το να βάζεις την ΑΕΚ στο κάδρο. Υπάρχουν κι άλλοι υποψήφιοι που δεν έχουν θέματα και προβλήματα με την ΑΕΚ. Θεωρητικά και μόνο θεωρητικά μόνο ο Βασιλόπουλος έχει. Που δεν έχει. Αλλά ο Βούρος δεν είναι Φιλαδελφειώτης. Μολις πριν ένα μήνα μεταδημότευσε εδώ.

Για να μην το κουράζουμε (05/05/2019 21:30)

Πρώτη Κυριακή: Βασιλόπουλος 24%, Βούρος 22%, Τομπούλογλου 18%, ΚΚΕ 12%, Κωνσταντινίδης 12%, Γρετζελιάς 9%, Κοπελούσος 3%
Δεύτερη Κυριακή: θα εξαρτηθεί από πολλούς παράγοντες.

Χαλκηδόνιος (05/05/2019 22:07)

Πέρα από όσα προαναφέρθηκαν περί Βούρου, για την ακατανόητη και προβληματική υποψηφιότητά του (με τα οποία ψιλοσυμφωνώ) είναι κι οτι ήταν βουλευτής του πασοκ στο 1ο καταστροφικό μνημονιο. Αλλά έχει κι άλλα προβλήματα. Δείχνει γερασμενος και κουρασμένος. Ακόμα κι ο Γρετζελιάς δείχνει πιο ακμαίος και υγιέστερος.

Ραμπεσατρατανά (05/05/2019 22:33)

@Για να μην το κουράζουμε

Υψηλά τον έχεις τον Παντελή! Στη Χαλκηδόνα θα είναι τελευταίος, κάτω κι απο τον Κοπελούσο κι ένας Λέκκας δεν φέρνει την άνοιξη. Ούτε τοπικούς δεν κατάφερε να κατεβάσει.

φιλαδελφειωτης (05/05/2019 23:35)

ποτε δε λεω φαντασιες.
οπαδοι αεκ=καρκινος για εδω και οι πιο επικινδυνοι οπαδοι της Ελλάδας. γι αυτο κυκλοφορει μονιμα με αστυνομικο ο δημαρχος μας. αισχος και ξεφτιλα. συνεχως μας απειλουν για κατι λεφτα που θα μπαινουν στις τσεπες του λαθρεμπορα τους σε βαρος μας. εχει τελειωσει πια εδω η φιλαδελφεια απο τον Ιουλη 2017.

Nick (06/05/2019 02:28)

Το αν είναι πουθενάς ο Βούρος θα κριθεί μόνο αν εκλεγεί. Η αλήθεια είναι ότι έχουν περάσει πολλοί πουθενάδες από το
δημαρχείο της πόλης. Και ανακυκλώνονται συνέχεια. Για αυτό έχει ελπίδες ο Βούρος. Στους τυφλούς βασιλεύει ο μονόφθαλμος.

@Για να μην το κουράζουμε (06/05/2019 07:09)

Αν συμβεί αυτό τότε ο Βασιλόπουλος έχει εξασφαλισμένη την εκλογή του. Μακάρι για να μην έχει απαιτήσεις ο Δήμος για δέντρα και άλλα τέτοια από την ΑΕΚ. Να έχει και η ΑΕΚ κάποιον να τον τρέχει στα δικαστήρια να γελάμε.

@Ανώνυμος (05/05/2019 19:40) (06/05/2019 09:09)

Τα προβλήματα του κόσμου της πόλης δεν συνοψίζονται στο που κατοικούσε τα τελευταία χρόνια ο Βούρος. Βρείτε κάτι άλλο πιο σοβαρό να ασχοληθείτε. Εχουμε πραγματικά προβλήματα και θα ψηφίσουμε αυτόν που θεωρούμε πιο ικανό με βάση τη δική μας κρίση. Όχι με βάση τη δική σας προπαγάνδα.

#save_pantelis (06/05/2019 09:29)

Το δίδυμο που θεωρείται φαβορί είναι το "Βασιλόπουλος - Βούρος". Αυτό δείχνουν μέχρι αυτή την στιγμή τα πράγματα. Επειδή όμως στην πολιτική, αλλά και γενικότερα, είμαι οπαδός του δόγματος "Μην Υποτιμάτε Κανέναν", θεωρώ ότι ο Τομπούλογλου θα το παλέψει να διεμβολίσει το δίδυμο των φαβορί, κάτι που πλήττει τον Βούρο καθώς και οι δύο φιλοδοξούν να εκφράσουν τον πασοκονουδού (ή νουδουπασόκ) αχταρμά που συνηθίζεται να λέγεται -τρόπος του λέγειν- "αστικός χώρος".
Από την άλλη ο Βασιλόπουλος δεν δείχνει να κινδυνεύει από συγγενή του πολιτικά χώρο. Το ΚΚΕ ή δεν μπορεί ή δεν θέλει να αποτελεί την εξ αριστερών αντιπολίτευσή του στο δήμο, ενώ και οι αριστερότερα του Βασιλόπουλου διαφωνήσαντες (κυρίως οι "παλιοί") και δεν πείθουν με τους ισχυρισμούς τους και δεν έχουν πια, όπως απεδείχθη, κάποια ιδιαίτερη επιρροή στην τοπική κοινωνία. Θεωρώ ότι ο Βασιλόπουλος είναι σε πλεονεκτικότερη θέση καθώς ψηφίζεται πλέον και από σιωπηρή μερίδα του λεγόμενου "αστικού χώρου".

δημΟτης (06/05/2019 10:17)

Κάποια παπαγαλάκια του Βούρου που μπαίνουν εδώ μέσα και όπου αλλού μπορούν να σχολιάσουν, προσπαθούν απεγνωσμένα να αποκρύψουν ότι... O Γ. Βούρος επέλεξε πριν 35 χρόνια να φύγει από την Φιλαδέλφεια για τα βου.που. και την μεγάλη ζωή που του παρείχε ο χώρος του θεάματος της πλασματικής ευμάρειας των δεκαετιών '80 και '90. Απέκοψε δε, κάθε δεσμό με την πόλη, για τους όποιους δικούς του λόγους. Στην πορεία, τού προέκυψε κι η πολιτική, αφού τα κόμματα παίρνουν μέσα στα ψηφοδέλτια αναγνωρίσιμους τηλεοπτικούς αστέρες, μπαλαδόρους και γενικότερα πρόσωπα του βλαχοκιτσάτου νεοελληνικού lifestyle. Ως βουλευτής του ΠΑΣΟΚ ψήφισε μνημόνιο, μεσοπρόθεσμο και εφαρμοστικούς με τον πρωθυπουργό του Δ.Ν.Τ. τον ΓΑΠ, τα αποτελέσματα των οποίων δεν χρειάζονται περαιτέρω ανάλυση.
Σήμερα, 64 ετών πια, εμφανώς κουρασμένος και στα όρια του γήρατος, επιστρέφει στη γενέτειρα σαν παλαίμαχος ποδοσφαιριστής για τα... ένσημα. Τι μπορούμε να περιμένουμε από αυτή την υποψηφιότητα ;

Σκεπτικιστής ΑΕΚτζής (06/05/2019 10:39)

@Εκδικητής Ρε φίλε κι εγώ ΑΕΚτζής είμαι. Κι εγώ θέλω να πέσει ο βασιλόγαβρος. Αλλά γιατί πρέπει να συρθώ πίσω από το Βούρο που τον είδα πρώτη φορά στα σαρανταπέντε μου στο πεζόδρομο πριν δυο μήνες;
Έχω κι άλλες επιλογές και μάλιστα Φιλαδελφειώτες που τους βλέπω εδώ καθημερινά.
Είναι ή ήταν ποτέ κατά του γηπέδου ή εναντίον της ΑΕΚ ο Κωνσταντινίδης; Κάθε άλλο!
Δεν συζητώ για Γρετζελιά. Πιο γηπεδικός πεθαίνεις.
Μήπως ο Τομπούλογλου είναι κατά του γηπέδου;
Ούτε καν το ΚΚΕ δεν ήταν ποτέ κατά και το απόδειξε πρόςφατα εκτός απο κατι χλιαρές ανακοινώσεις παλιές.
Ακόμα κι ο Κοπελούσος που είναι γάβρος ήταν υπέρ.
Προσωπικά Κωνσταντινίδη ή Γρετζελιά θα ψηφίσω. Αλλά τον τουρίστα λυπάμαι δεν θα μπορέσω. Άμα ήθελε ο Τίγρης να βγάλει δικό του δήμαρχο να έβρισκε ένα Φιλαδελφειώτη.

NoN SeRvIaM (06/05/2019 10:51)

Αυτό που μπαίνεται οι Βουρικοί και λέτε οτι δέχετΑι πόλεμο να το προσέξετε.

Δηλαδή να μη θυμόμαστε ότι έριξε κοντά σαράντα χρόνια μαύρη πέτρα στη Φιλαδέλφεια;
Να μη θυμόμαστε ότι ήταν βουλευτής της προσφυγής στο Δ.Ν.Τ.;
Να μη λέμε ότι η παράταξη του είναι δημιούργημα άρπακόλα τριών τεσσάρων μηνών;
Να μη λέμε ότι δεν είναι παράταξη αλλά σύλλογος παλαίμαχων αντιδημάρχων;
Να μη λέμε ότι είναι εξήντα τέσσερα πια και πάει για σύνταξη;

Να στρώσουμε κόκκινο χαλί να τον στέψουμε από τώρα. Χωρίς εκλογές.

Ρε πάτε καλά; Που τον είδατε τον πόλεμο;

Μαυρο σε οσους ρυπαινουν τη πολη (06/05/2019 11:17)

Οταν εμαθα οτι ο Βουρος θα ειναι υποψηφιος δημαρχος χαρηκα γιατι πιστευα οτι παρα τα οσα του σερνουν (κι οχι παντα αδικα) ως ανθρωπος της τεχνης και του πολιτισμου που ειναι θα εκανε τη πολιτισμικη διαφορα στη προεκλογικη περιοδο.

Διαψευστηκα. Δυστυχως.
Ηδη οι περισσοτεροι υποψηφιοι του, ειδικα πολλοι χαλκηδονιωτες και μαλιστα εκεινοι που ειναι χρονια στο κουρμπετι και δεν εχουν προβλημα αναγνωρισιμοτητας, εχουν επιδοθει στο σπορ του φυλλαδιου σε στυλ φειβολαν εξω απο σχολεια και εισοδους πολυκατοικιων, βρωμιζοντας τη πολη.

Ο,τι κι αν ψηφισουμε, ας μαυρισουμε στους σταυρους τους βλαχουποψηφιους με φοτοσοπαρισμενες φάτσες, στα ιλλουστρασιον με τις κουφιες ατακες και τα τζουφια συνθηματα.

Anonymous (06/05/2019 12:34)

@11:17 ΣΥΜΦΩΝΩ! Ε μα ναι! υποτιμούν τη νοημοσύνη μας λερώνοντας τη πόλη για την οποία υποτίθεται νοιάζονται. Στην εποχή των E-mails, των Mail lists, του Facebook, του Twitter και του Instagram των blogs και του YouTube, και με αρκετά τοπικά ΜΜΕ και έντυπες εκδόσεις στη πόλη μας, είναι έλλειψη αισθητικής το φυλλάδιο που δεν ταχυδρομείται ή δεν μπαίνει διακριτικά με συνεργείο, αλλά πετιέται σαν σκουπίδι στη πόρτα μας. Δείχνει παλιό και σάπιο. Υπάρχουν όμως και υγιειώς σκεπτόμενοι υποψήφιοι σε όλες τις παρατάξεις που είναι και ευφυείς και πολιτισμένοι, κάνοντας αξιοπρεπή προεκλογικό αγώνα χωρίς να βρωμίζουν τους δημόσιους χώρους. Αυτούς ας προτιμήσουμε με το σταυρό μας. Δεν έχει σημασία μόνο ο δήμαρχος αλλά και ποιοι θα απαρτίζουν το δημ.συμ.

NoN SeRvIaM (06/05/2019 13:41)

@ Διαμαντής Σεϊτανίδης

Σας ζητώ συγγνώμη και από εσάς και από τους αναγνώστες της "Αλήθειας" για το... "μπαίνεται" στο προηγούμενο σχόλιό μου. Προφανώς το πληκτρολόγιό μου... αυτονομήθηκε κι έβαλε κατάληξη -αι, αλλά κυρίως εγώ φταίω που δεν το έλεγξα. Προσπαθώ, αν μη τι άλλο, να γράφω ορθογραφημένα.

Ράδικαλ (06/05/2019 14:12)

@Για να μην το κουράζουμε (05/05/2019 21:30)

Όπου Βούρος, βάλε Τομπούλογλου.
Βασιλόπουλος-Τομπούλογλου θα είναι οι φιναλίστ.
Δεν έχει καμμία απολύτως τύχη μη Φιλαδελφειώτης-Χαλκηδονιώτης εδώ.
Οι σύμβουλοι του Τίγρη (προφανώς για να του πουλήσουν εκδούλευση και να τον γλύψουν, προσδοκώντας σε κάτι) του έχουν μεταφέρει λάθος εικόνα για την περιοχή μας και τον αφήνουν τον άνθρωπο να νομίζει ότι θα τον κάνει δήμαρχο τον ηθοποιό όπως έκανε ο Μαρινάκης τον Μώραλη. Καμμία σχέση η Φιλαδέλφεια και ακόμα περισσότερο η Χαλκηδόνα με τον Πειραιά.
Με αυτό το δεδομένο, ο Βασιλόπουλος θα επανεκλεγεί δήμαρχος, αφού ο Τομπούλογλου δεν τα κατάφερε ποτέ να κερδίσει το δήμο, ούτε στη Χαλκηδόνα ούτε στη Φιλαδέλφεια, ακόμα κι όταν δεν είχε προβλήματα.

@δημΟτης (06/05/2019 10:17) (06/05/2019 14:44)

Και μόνο που γράφεις για μνημόνια που τα έχουν ψηφίσει όλοι όσοι απέκτησαν εξουσία ενώ πριν τα έσκιζαν μας δείχνει τη σοβαρότητα των επιχειρημάτων σου. Μην εξαφανιστείς μετά τις εκλογές.

Ανώνυμος (06/05/2019 14:58)

@Nick (06/05/2019 02:28) δεν έχεις καταλάβει ότι αυτό έχει ήδη κριθεί αφού δεν τον είχε δει στη πόλη ποτέ πουθενά κανένας. Αυτό δεν αλλάζει ακόμα κι αν του αναλάβουν τη καμπάνια οι καλύτεροι αμερικανοί διαφημιστές με τα μπάτζετ με τα επταψήφια νούμερα. Πόσο μάλλον οι τσίπηδες αυτοαποκαλούμενοι επικοινωνιολόγοι από τα Λιντλ.

δημΟτης (06/05/2019 15:08)

@14:44 Τι να κάνουμε. Είναι ο μόνος που ήταν τότε βουλευτής και συνέδεσε το όνομά του με το ΔΝΤ και το μνημόνιο. Δεν βλέπω άλλον υποψήφιο δήμαρχο που να ήταν βουλευτής. Αρα σαθρό το επιχείρημά σου για τους άλλους. Για τα υπόλοιπα θα πεις κάτι; Ισως μετά τις εκλογές. Εγώ εδώ ζω πενήντα χρόνια. Αλλος θα επιστρέψει απο εκεί που 'ρθε.

Φ.Χ. (06/05/2019 15:11)

Τόσο καιρό η ίδια προπαγάνδα κατά του Βούρου. Τα μνημόνια και το πότε άλλαξε τόπο κατοικίας. Ούτε τολμάτε να μας πείτε εσείς ποιον στηρίζετε. Τι έγινε; Όλοι δήθεν αντιμνημονιακοί ακροαριστεροί και ακροδεξιοί είσαστε; Αλλά τι να πείτε για τους δικούς σας υποψηφίους; Για το εμπνευσμένο τους πρόγραμμα; Περαστικά.

@Μαυρο σε οσους ρυπαινουν τη πολη (06/05/2019 11:17) (06/05/2019 15:22)

Και κλασικά όπως για τα μνημόνια που ψηφίζει μόνο ο Βούρος έτσι και τα φυλλάδια μόνο ο Βούρος και οι οι υποψήφιοι του τα μοιράζουν και βρωμίζουν την πόλη. Η γελοιότητα έχει χτυπήσει κόκκινο. Και ο πανικός βεβαίως.

@δημΟτης (06/05/2019 15:08) (06/05/2019 15:38)

Χαχαχα δηλαδή όποιος υποψήφιος δήμαρχος δεν έχει εκλεγεί βουλευτής είναι αυτόματα αντιμνημονιακός; Μα τόσος πανικός πια για τον Βούρο; Να τους πεις να δηλώσουν και επίσημα αντιμνημονιακοί να ρίξουμε κι άλλο γέλιο.

Θέλω Φιλαδελφειώτη-Χαλκηδονιώτη δήμαρχο (06/05/2019 15:42)

@Φ.Χ. (06/05/2019 15:11) Αν και δεν έχω χρόνο να σου κάνω μάθημα και είσαι κι ανεπίδεκτος μαθήσεως, η προπαγάνδα (λέξη που τη χρησιμοποιείς χωρίς να γνωρίζεις τη σημασία της) βασίζεται αρκετά στο ψέμα. Εδώ λοιπόν δεν υπάρχει ψέμα. Μεταδημότευσε πριν ένα μήνα μόλις και ψήφισε και το μνημόνιο. Αν είναι ψέματα, ας βγει να τα διαψεύσει.

Anonymous (06/05/2019 15:50)

@(06/05/2019 15:22
"Όποιος έχει τη μύγα μυγιάζεται". Προβλέψιμο το ότι θα τσίμπαγε σαν χάνος κάποιος από τους υποψήφιους του Βούρου αφού αυτοί είναι κυρίως που παίζουν χαρτοπόλεμο με τις φάτσες τους. Ο "περίπατος" εξελίσσεται σε συντριβή. Που να δεις στο β ημίχρονο τι έχει να γίνει. Γκολ εμείς, σέντρα εσείς.

Στο καλό και να μην μας γράφεις 15:22 (06/05/2019 16:20)

Τους χαρακτηρισμούς κράτα τους για 'σένα. Αν δεν μπορείς να αντιπαρατάξεις επιχειρήματα γίνεσαι πιο γελοίος και γραφικός από όσο ήδη είσαι. Που τον είδες τον πανικό; Σε πανικό βρίσκεται όποιος λερώνει τη πόλη με τη φάτσα του επειδή αναδείχθηκε το πρόβλημα. Σε ακόμα μεγαλύτερο πανικό όποιοι κληθούν να απολογηθούν στο "αφεντικό" για το κάζο. Αυτά παθαίνουν όμως όποιοι νομίζουν ότι είναι ό,τι δηλώνουν.

Adrenaline Junkie (06/05/2019 16:30)

@15:22 ΝΑΙ! Μόνο ο Βούρος ψήφισε μνημόνια απο όσους είναι υποψήφιοι δήμαρχοι στη πόλη μας.
ΝΑΙ! Μόνο κάποιοι (όχι όλοι) υποψήφιοι του Βούρου πετάνε φέιγ-βολάν τα φυλάδιά τους.
Κάτι άλλο;

Γελάνε και τα τσιμέντα της ΑγιαΣοφιά (06/05/2019 17:05)

Το πόσο Γκούφη είναι ο Βούρος φάνηκε από το πότε έκανε μεταδημότευση. Ούτε τον εαυτό του δεν μπορεί να ψηφίσει. Αδικώ τον Γκούφη βέβαια που είναι ψηλός.

Δημότης (06/05/2019 17:13)

Προπαγάνδα κύριε δεν είναι η απλή αναφορά σε γεγονότα υπαρκτά και αναμφισβήτητα, όπως το οτι ο επικεφαλής σας είναι ο μνημονιακότερος υποψήφιος δήμαρχος της πόλης αφού το ψήφισε πρώτος και καλύτερος, ούτε οτι παριστάνει τον Φιλαδελφειώτη μετά απο τριανταπέντε χρόνια απουσίας. Προπαγάνδα και μάλιστα κάκιστη είναι ότι προσπαθείτε να μας πείσετε για τα αντίθετα θεωρώντας μας ηλίθιους. Ραντεβού στις κάλπες.

ανώνυμος (06/05/2019 17:26)

Το πρόβλημα δεν είναι τα φυλλάδια αλλά ο τρόπος διανομής τους. Κι άλλοι βγάζουν φυλλάδια αλλά δεν τα έχουν κάνει φέιγβολάν όπως κάποιοι υποψήφιοι του Βούρου που νομίζουν ότι ζούμε στη δεκαετία του '50.

Περί ρύπανσης (06/05/2019 18:08)

Είπε κανένας να μη βγάλουν φυλάδια; Δεν είδα να γράφεται κάτι τέτοιο. Να μην τα πετάνε σε εισόδους και δημόσιους χώρους γράφτηκε. Μόνο του Βούρου οι υποψήφιοι τα πετάνε γι αυτό και μόνο του Βούρουωοι οπαδοί αντέδρασαν. Ακόμα και του Γρετζελιά οι υποψήφιοι που ήταν παλιά ο βασιλιάς της χαρτούρας τα διανέμουν χέρι χέρι.

@Φ.Χ. (06/05/2019 15:11) (06/05/2019 18:15)

Μήπως θέλεις και πιστοποιητικό κοινωνικών φρονημάτων; Ό,τι θέλω θα ψηφίσω. Φιλαδελφειώτη πάντως. Όχι ευκαιριακό επισκέπτη της πόλης.

Προπαγανδιστής; Are you talking to me? (06/05/2019 23:51)

@Φ.Χ.
Σου προτείνω να διαβάσεις για αρχή τα εξής τρία βιβλία...
1. "Προπαγάνδα και κοινός νους". (Τσόμσκι & Μπαρσάμιαν) 2. "Προπαγάνδα και δημόσιος λόγος" (Σταμάτης Πουλακιδάκος) 3. "Η μάχη της προπαγάνδας" (Δανάη Γιαννοπούλου). Έχω βιβλιοθήκες ολόκληρες βεβαίως να σου προτείνω πάνω στο θέμα και ειδικά ξενόγλωσση βιβλιογραφία, αλλά ξεκίνα με αυτά. Μετά, μπορούμε να συζητήσουμε όσο θέλεις πάνω στην έννοια "προπαγάνδα" που ατυχώς χρησιμοποιείς. Διότι, τι είναι η προπαγάνδα; Μία μορφή advocacy. Ό,τι δηλαδή κάνει κι ένας δικηγόρος. Η διαφορά έγκειται στο ότι ο προπαγανδιστής αντί να χρησιμοποιήσει την πειθώ και την κατανόηση, χρησιμοποιεί την σύγχυση και κάποιες φορές και την εξαπάτηση. Παραθέτοντας λοιπόν απλώς γεγονότα, όπως για παράδειγμα ότι ο Βούρος ήταν απών επί τριανταπέντε χρόνια από την πόλη ή ότι ήταν βουλευτής του μνημονίου, δεν μιλάμε για προπαγάνδα αφού ούτε σύγχυση σπέρνεται ούτε εξαπατάται κανείς.

Δεν θέλω δήμαρχο κοινωνικό εγκληματία (07/05/2019 00:28)

@Φ.Χ. (06/05/2019 15:11) Οι ζαριές που έπαιζε, κατά δήλωσή του, ο εκ βορείων προαστείων Γιάννης Βούρος όταν ψήφισε ως βουλευτής του πασοκ το μνημόνιο, στοίχισαν στον Ελληνικό λαό την βίαιη καταβαράθρωση του βιοτικού του επιπέδου, δυστυχισμένα πρόσωπα και χιλιάδες αυτοκτονίες. Ε δεν θα τον επιβραβεύσουμε κιόλας με την ψήφο μας για το κοινωνικό έγκλημα στο οποίο ήταν συνεργός.

Φ.Χ. (07/05/2019 08:49)

Οι ξεφτίλες που μιλάτε για μνημόνια με την κοιλιά χορτάτη σας άξιζε μια επιστροφή στη δραχμή ώστε οι μισοί με τα κρυμμένα ευρώ να ζουν καλά και οι άλλοι μισοί να τρώνε από τα σκουπίδια. Για αυτό το 90% των βουλευτών ψήφισε μνημόνια και όχι ο Βούρος μόνος του. Αν τέτοιοι ανεγκέφαλοι σαν εσάς είναι οι αντίπαλοι του Βούρου τότε 1000 φορές Βούρο παρά άθλιους λαϊκιστές.

@Προπαγανδιστής; Are you talking to me (07/05/2019 08:55)

Τέτοια διαβάζεις και απ' ότι φαίνεται κάνεις μεγάλη προσπάθεια να τα εφαρμόσεις. Όλο και κάποιος βλάκας πιστεύεις ότι θα βρεθεί να μην ψηφίσει Βούρο λόγο μνημονίων και να ξεχάσει ότι τα έχουν ψηφίσει ΟΛΟΙ. Με 2-3 βλάκες που θα πιστέψουν την άθλια και αστεία προπαγάνδα σου δεν χτυπάς τον Βούρο. Εσύ ξεφτιλίζεσαι στα μάτια όλων των υπολοίπων.

Nick (07/05/2019 09:43)

Εγώ πάντως στην πολυκατοικία μου βλέπω πεταμένα φυλλάδια σχεδόν από όλους τους συνδυασμούς. Από κει και πέρα το έχω πάρει πλέον απόφαση ότι κριτική για συγκεκριμένες θέσεις υποψηφίων δεν πρόκειται να διαβάσουμε σε αυτή την προεκλογική περίοδο. Δεν ασχολείται ο κόσμος; Δεν έχει κανείς ξεκάθαρες θέσεις; Ότι και να συμβαίνει είναι απογοητευτικό.

Η ιστορία επαναλαμβάνεται (07/05/2019 10:40)

2014: Αντισυγκέντρωση οπαδών της ΑΕΚ κατά την διάρκεια της προεκλογικής συγκέντρωσης της Δύναμης Πολιτών. Αποτέλεσμα; Η πλειοψηφία της δημοκρατικής μας πόλης είδε με συμπάθεια τον εμφανιζόμενο ως θύμα Άρη Βασιλόπουλο και το ισχνό 18% μετετράπη σε περίπατο την 2η Κυριακή.

2019: Μια ακατανόητα άστοχη υποψηφιότητα, με επικεφαλής έναν βουλευτή του μνημονιακού ΠΑΣΟΚ (ιδιότητα αντιπαθής από μόνη της) που δεν ερχόταν επί τριανταπέντε χρόνια ούτε για καφέ στην πλατεία Πατριάρχου. Μια πρόχειρα στημένη ας την πούμε παράταξη με έντονη και απροκάλυπτη την παρουσία μέσα και γύρω από τον συνδυασμό ανθρώπων άσχετων με τη πόλη (αλλά του προεδρικού περιβάλλοντος) και με συσσώρευση όλου του παλιού και παρωχημένου τοπικού πολιτικού προσωπικού.

Δύο τινά συμβαίνουν. Ή ο "πρόεδρος" είναι κρυφοβασιλοπουλικός ή οι σύμβουλοί του είναι για τα μπάζα.

Προπαγανδιστής; Are you talking to me? (07/05/2019 11:21)

@08:55 είναι σαφές πια πως έχω να κάνω με βλάκα σε αυτή τη συζήτηση. Ναι! Για ´σένα μιλάω. Έχασα τρία πολύτιμα λεπτά από το χρόνο μου για να σου εξηγήσω τι σημαίνει προπαγάνδα και να μην πέφτεις σε λάθη χρησιμοποιώντας λέξεις που δεν γνωρίζεις τη σημασία τους. Σου εξήγησα ότι η απλή αναφορά σε γεγονότα δεν συνιστά προπαγάνδα, αλλά... "τζάμπα καίει η λάμπα" που έλεγε κι ένα τραγούδι. Εσύ εκεί... Το χαβά σου.
Εγώ πάντως να είσαι σίγουρος ότι δεν ξεφτυλίζομαι. Ρίξε μια ματιά στον καθρέφτη σου καλύτερα.
Επίσης, δεν καταλαβαίνεις πόσο γραφικός γίνεσαι όταν νομίζεις ότι ειρωνεύεσαι κάποια βιβλία που σου πρότεινα; Εγώ αυτά διαβάζω και γενικώς είμαι βιβλιόφιλος. Εσύ προτίμησε βιβλία του Λιακό και του Βελόπουλου για τους Νεφελίμ (όταν δεν βλέπεις power of love και survivor στην τηλεόραση). Μέχρι εκεί σε κόβω, το πολύ, αν και είμαι σίγουρος ότι ακόμα και σε αυτές τις συνωμοσιολογομπουρδολογίες που διαβάζεις στην δεύτερη σελίδα σε πιάνουν ζαλάδες.

@Η ιστορία επαναλαμβάνεται (07/05/2019 12:31)

Έχουμε βαρεθεί να εξηγούμε στους ανεγκέφαλους ότι η ΑΕΚ δεν περιμένει ούτε θέλει τίποτα πλέον από τον Δήμο και δεν την απασχολεί το ποιος θα είναι ο νέος Δήμαρχος. Αν ο υποψήφιος σας δεν βρίσκει ανταπόκριση από τους ψηφοφόρους της πόλης βρείτε κάτι άλλο σοβαρό να τον στηρίξετε και αφήστε τις γελοιότητες.

Χαχαχαχα (07/05/2019 13:01)

@Φ.Χ. (07/05/2019 08:49) Κλασσικός μενουμευρώπης. Προφανώς και ψηφοφόρος του Σπύρου-Άδωνι.

Πρόταση προς το υπόγειο της Πανόρμου (07/05/2019 13:07)

Μετά τις εκλογές μπορείτε να την κρατήσετε την παράταξη και με μια αίτηση στο Πρωτοδικείο για αλλαγή καταστατικού να την κάνετε "Σύνδεσμος Παλαίμαχων Αντιδημάρχων η Πολιτών Πολιτεία". Προτείνω μάλιστα να ξεκινήσετε με Πρόεδρο τον Μιχάλη τον Κουτσάκη που έκανε και δήμαρχος επ ολίγον.

@Χαχαχαχα (07/05/2019 13:01) (07/05/2019 15:37)

Κλασικός ψηφοφόρος Σύριζα που θα έσκιζε τα μνημόνια αλλά τελικά δεν γινόταν αλλιώς όμως αυτό μόνο για τον Σύριζα.
Άλλωστε για τα μνημόνια το είπαμε. Υπεύθυνος είναι ο Βούρος.

@Πρόταση προς το υπόγειο της Πανόρμου (07/05/2019 15:44)

Εσείς εκεί στο ρετιρέ της βλακείας να φτιάξετε μετά τις εκλογές ομάδα ψυχολογικής υποστήριξης για υποψηφίους Δημάρχους που έχασαν από τον μνημονικό Βούρο. Περαστικά.

@(07/05/2019 11:21) (07/05/2019 16:09)

Άκου αρχιβλάκα. Μεγαλύτερη προπαγάνδα από το να κατηγορείς κάποιον το έτος 2019 σαν μνημονιακό αφήνοντας να εννοηθεί ότι οι υπόλοιποι ήταν κάτι άλλο δεν υπάρχει. Το ότι απλά παραθέτεις γεγονότα να το λες μόνο στους ηλίθιους στους οποίους απευθύνεσαι. Μόνο σε τελείως ανεγκέφαλους περνάει τέτοιου είδους προπαγάνδα.

Ανωνυμος (07/05/2019 16:17)

@(07/05/2019 12:31)

Οταν λες "Έχουμε" τι εννοεις;
Πληθυντικος της μεγαλοπρεπειας σε α' πληθυντικο; Ενας εισαι και νομιζεις οτι εισαι εκπροσωπος της αεκ. Ο γνωστος ολελες με τα πεντε-εξι ψευδωνυμα.

Nick (07/05/2019 16:31)

Συνεχίζω να διαβάζω αστεία επιχειρήματα από πολλές πλευρές. Ίσως τελικά να είμαι εγώ ο βλάκας που ψάχνω να βρω συγκεκριμένες θέσεις και προτάσεις για τα πιο σοβαρά ζητήματα της πόλης. Θα ψηφίσω οπότε όπως κάνουν οι περισσότεροι τον γνωστό του γνωστού που έχει κατέβει σαν δημ. σύμβουλος με οποιαδήποτε παράταξη και δεν ασχολούμαι περισσότερο. Εξαιρείται η παράταξη του Βασιλόπουλου που δεν πρόκειται ποτέ να δει την ψήφο μου.

Ανωνυμος (07/05/2019 16:51)

@(07/05/2019 08:55)
Ποσο κωμικοτραγικος εισαι!!! Ενω ο ιδιος ο Βουρος υπερασπιζεται εκεινη την επιλογη του λεγοντας οτι δεν μπορουσαν να κανουν αλλιως, ερχεσαι εσυ να πεις: κι οι αλλοι τα ψηφισαν. Ο Βουρος φυσικα και θα τιμωρηθει στη καλπη για την επιλογη του αφου η κοινοβουλευτικη ομαδα στην οποια ανηκε ηταν εκεινη που ανοιξε τους ασκους του Αιολου με το δντ. Εσυ ομως ουτε για παπαγαλος δεν κανεις.

Χ. Αμπίφ (08/05/2019 03:41)

@12:31 Αυτά τα κουλά ότι δήθεν δεν ενδιαφέρεται η ΑΕΚ για το δήμο να πας να τα πεις στους συναδέλφους σου απ' τα Μανιάτικα. Γάβροι καταντήσατε και μικρύνατε την ΑΕΚ πολύ με την όλη στμπεριφορά σας.

Ζεφυριώτης (08/05/2019 08:34)

@11:21

Σας τσούζει και σας τσουρουφλάει που έχετε επικεφαλής έναν βουλευτή ΠΑΣΟΚ του gap. Δηλαδή έναν που εγκλημάτισε εναντίον του Ελληνικού λαού το 2010 και μοιραία με αυτή τη ρετσινιά θα πάει στις εκλογές.
Ας πρόσεχε κι αυτός κι αυτοί που πρόθυμα συντάχτηκαν μαζί του κι αυτοί που σκέφτηκαν να του αναθέσουν την αποστολή Δήμος Νέας Φιλαδέλφειας Νέας Χαλκηδόνος και τον κουβάλησαν από τα βόρεια προάστια εδώ για να μας πει και Ζεφύρι!
Με την απύθμενη βλακεία που σας δέρνει βέβαια εσύ και δυο τρεις απολογητές του εξακολουθείτε να λέτε ότι "κι οι άλλοι τα ψήφισαν". Ποιος υποψήφιος δήμαρχος λοιπόν από όλους τους υπόλοιπους, εδώ στη πόλη μας, υπήρξε ποτέ βουλευτής και ψήφισε μνημόνια; Έλα. Για πες να δούμε.

ΜΙΚΡΗ ΑΓΓΕΛΙΑ (08/05/2019 09:22)

ΑΑΑΒΑΔΙΣΤΑ ΖΗΤΕΙΤΑΙ ΣΙΔΕΡΩΤΗΡΙΟ ΣΕ ΚΑΛΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΓΙΑ ΤΣΑΛΑΚΩΜΕΝΗ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΠΡΩΗΝ ΒΟΥΛΕΥΤΗ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ. ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΠΑΝΟΡΜΟΥ 7.

Προπαγανδιστής; Are you talking to me? (08/05/2019 09:35)

@16:09

Χαίρομαι που έκανες ένα βήμα αυτογνωσίας και παραδέχτηκες ότι είσαι ηλίθιος. Σ´ εσένα απευθύνθηκα.

@Προπαγανδιστής; Are you talking to me (08/05/2019 12:22)

Ναι αρχιβλάκα. Σε εμένα απάντησες ξεκινώντας με αυτό @08:55. Μα πόσο ηλίθιος πια.

@Ανωνυμος (07/05/2019 16:51) (08/05/2019 12:27)

Γελοίε αυτοί που και καλά θα τα έσκιζαν και ψήφισαν ακόμα χειρότερα μνημόνια απέδειξαν με την πράξη τους ότι πράγματι ο Βούρος και οι υπόλοιποι δεν μπορούσαν να κάνουν αλλιώς. Μην γελοιοποιείσαι άλλο.

Μαντάμ Σουσού (08/05/2019 12:38)

Σιλάνς! Πτωχοί ζεφυριώτες!

Φ.Χ. (08/05/2019 12:45)

Και ο πανικός σας για τον Βούρο συνεχίζεται. Μάλλον δεν είναι καλά τα μηνύματα που έρχονται ε;

Προπαγανδιστής; Are you talking to me? (08/05/2019 15:04)

@ όλα τα τρολάκια του Γιάννη απ´ τα βου που.

Θα σας εκμυστηρευτώ κάτι κι αν θέλετε το πιστεύετε. Κατά βάθος παρακαλάω να βγει ο Βούρος και μάλιστα σκέφτομαι να τον ψηφίσω κιόλας.
(οι γονείς μου που είναι και συνομήλικοί του έτσι κι αλλιώς θα τον ψηφίσουν γιατί τους θυμίζει τα νιάτα τους που νοίκιαζαν βιντεοκασέτες με ταινίες του στα eighties).

Εγώ βέβαια θα τον ψηφίσω για άλλο λόγο. Με το μνημόνιο που ψήφισε το 2010 με καταδίκασε να μην μπορώ να πάω ένα θέατρο ή ένα σινεμά αφού δεν φτάνουν τα λεφτά για τέτοια. Θα πηγαίνω λοιπόν στο δημοτικό συμβούλιο και θα περνάω σούπερ. Είμαι σίγουρος ότι θα φτιάξω καινούργιο συκώτι όχι μόνο και τόσο με τον ίδιο αλλά με όλο τον εκλεκτό θίασο. Βούρο δαγκωτό. Yessssssss.

ΟΥΓΚΑΝΟΣ (08/05/2019 15:41)

@ Φ.Χ. (08/05/2019 12:45)
Σας παρακαλούμε μην πάρετε τον Δήμο από την πρώτη Κυριακή.
Σας στηρίζει και θέλει να σας στηρίξει και ο Τομπούλογλου την δεύτερη Κυριακή.

Fashion Blogger (08/05/2019 15:53)

Φίλες και φίλοι μου, Ζεφυριώτισες και Ζεφυριώτες. Γειά σας και χαρά σας.
Βαρέθηκα πια να διαβάζω πολιτικά σχόλια και γι αυτό σκέφτηκα να ελαφρύνω λιγάκι το κλίμα.

Ως fashion influencer της πόλης θα σας μιλήσω για τις νέες τάσεις της μόδας που μας έρχονται από τα μακρινά βόρεια προάστια. Διότι και το Ζεφύρι χρειάζεται το στυλ του.

Textures, υφές, χρώματα, prints και γραμμές που έχουμε δει σε περασμένες δεκαετίες, “ξεπηδούν” από τα βάθη του παρελθόντος και έρχονται στο τώρα. Ένα από αυτά είναι το κοτλέ!
Το texture που μεσουρανούσε τη δεκαετία του ’70 και λανσάρεται πρόσφατα και στη πόλη μας, ακόμα και τις ζεστές μέρες.

Πανικοβλημενος (08/05/2019 19:00)

@ΦΧ 12:45
Ουουου! Και λιγα λες. Τα 'χουμε κανει πανω μας. Αφου να φανταστεις σκεφτομαστε να μην κατεβουμε καν! 77% θα παρετε απο το μεσημερι της 1ης Κυριακης για να εκλεγουν κι ολοι οι παλιοι αντιδημαρχοι. Καλα ειναι ή να το κανουμε στρογγυλο στα 80;

Τύφλα να 'χει ο Ζαμπούνης λέμε (08/05/2019 19:05)

Μου αρέσει ο πολιτικός πολιτισμός των οπαδών του Βούρου εδώ μέσα και η ψυχραιμία στις απαντήσεις. Με το σαβουάρ βιβρ στο χέρι!

Γ.Π. (09/05/2019 00:01)

Βούρος και Βασιλόπουλος θα περάσουν στον δεύτερο γύρο. Δυστυχώς οι βλάκες αντί να ασχολούνται με τις αθλιότητες της διοίκησης Βασιλόπουλου τα βάζουν με τον Βούρο. Και δίνουν έτσι προβάδισμα στον Βασιλόπουλο για τον δεύτερο γύρο. Μάλλον αυτός σας αξίζει. Μην τολμήσει μετά να παραπονεθεί κανείς για αναθέσεις σε κολλητούς και φασιστικές συμπεριφορές απέναντι σε όσους τον κρίνουν. Καλά σας κάνει.

φιλαδελφειωτης (09/05/2019 00:11)

Δεν θελουν να παραδεχτουν τα εγκληματα που επραξαν και πραττουν τωρα σε βαρος μας και των περιουσιων μας οσοι μας κατηγορουν ως φιλους της βρωμοεταιρειας ξεπλυματος χρηματος των κοσκωτα κοκκαλη μαρινακη. Αυτοι οι σκληροι της συμμοριας αεκ ειναι οι χειροτεροι που γνωρισα ποτε. να δουμε ποσο θα υποβιβασουν την ομορφη φιλαδελφεια μας με τη καθημερινη παρουσια τους..

@φιλαδελφειωτης (09/05/2019 00:11) (09/05/2019 08:36)

Ειδικά εσύ γαυροσίχαμα θα περάσεις μαύρες μέρες με την καθημερινή παρουσία μας.

@Τύφλα να 'χει ο Ζαμπούνης λέμε (09/05/2019 08:39)

Κοιτάξτε τα χάλια σας ανύπαρκτοι που εδώ και 2 μήνες σας φταίει μόνο ο Βούρος και μετά μιλήστε για πολιτικό πολιτισμό.

25ΦιλΧαλ25 (09/05/2019 09:40)

@ Γ.Π. (09/05/2019 00:01) Πιο αβανταδόρικη για τον Βασιλόπουλο υποψηφιότητα δεν θα μπορούσε να υπάρξει. Η πιο λανθασμένη εξ αρχής επιλογή για όποιους και όσους σκέφτηκαν να τον κουβαλήσουν εδώ. Πέρα από το ότι ήταν μνημονιάκιας βουλευτής πασοκ, πέρα από το ότι έλειπε 35 χρόνια, έκανε και τραγικά λάθη. Είπε το αμίμητο ότι είμαστε σαν το Ζεφύρι (κωμικοτραγική υπερβολή και τεράστια προσβολή). Τα 'βαλε με χυδαίο και σεξιστικό τρόπο με κάποιον (κάνοντάς τον τελικά να φαίνεται θυματοποιημένος). Και το χειρότερο απ' όλα: μάζεψε στο συνδυασμό του σχεδόν όλο το παλιό τοπικό πολιτικό προσωπικό και τους περιπλανώμενους παράγοντες.

Ανώνυμος (09/05/2019 16:46)

@08:39
Οπως ακριβως το ειπες... "εδώ και 2 μήνες".
Τελικα δεν χρειαζεται να γραφει κανενας τιποτα. Μονοι σας τα λετε.
Δυο μηνες ειναι η παρουσια του στη πολη την οποια ξεχασε για τρεις δεκαετιες γραφοντας την εκει που δεν πιανει μελανι.

Κεντροδεξιός (09/05/2019 17:19)

Θα ψηφίσω τη σημερινή διοίκηση όχι φυσικά με πολιτικά ή κομματικά κριτήρια αφού έτσι κι αλλιώς ανήκω σε άλλο χώρο. Θα την ψηφίσω διότι πιστεύω ότι μια διοίκηση (όπως και μια κυβέρνηση) πρέπει να κάνει δύο θητείες. Όχι λιγότερες ούτε περισσότερες. Εχει υποφέρει η Φιλαδέλφεια λόγω των συνεχών αλλαγών από τον Αδαμόπουλο μέχρι σήμερα. Κάποια στιγμή πρέπει να μπορει να ολοκληρώνει το έργο της μια διοίκηση.

@25ΦιλΧαλ25 (09/05/2019 17:39)

Το ίδιο ακριβώς παραμύθι για τα ίδια ακριβώς θέματα για τα οποία έχουν δωθεί 100 φορές απαντήσεις. Αν δεν δέχεσαι τις απαντήσεις πρόβλημά σου. Πες όμως στα αφεντικά να σε βάλουν να γράφεις κάτι καινούργιο.

@Πανικοβλημενος (09/05/2019 17:48)

Πες μας εσύ ποιόν στηρίζεις και τι ποσοστό περιμένεις να πάρει για να δούμε μετά την πρώτη Κυριακή πόσο έξυπνος είσαι.

25ΦιλΧαλ25 (09/05/2019 23:08)

@ 09/05/2019 17:39

Το παραμύθι σ' αυτές τις εκλογές είναι ότι ο Βούρος ήταν πάντα εδώ.
Αυτό είναι και το μεγαλύτερο παραμύθι απ' όλα.
Για την ακρίβεια δεν είναι παραμύθι αλλά το μεγαλύτερο ψέμα κι έχετε πάθει παράκρουση επειδή δεν το τρώμε και το αναδεικνύουμε καθημερινά, όπως και όλα τα υπόλοιπα που βαραίνουν αυτή την αστεία υποψηφιότητα.

Για να δεχτώ απάντηση, πρέπει να υπάρχει και απάντηση.
Προς το παρόν εκτός από βρισιές, απειλές και μπούρδες, δεν υπάρχει καμία απολύτως απάντηση.

Αφεντικό έχεις εσύ και όπως ξέρεις δεν σε πληρώνει κιόλας. Προσδοκάς να σου πετάξουν κάνα ψίχουλο.
Με τις προσδοκίες θα μείνεις.

@Ανώνυμος (09/05/2019 16:46) (10/05/2019 00:27)

Εδώ και 2 μήνες τα έχετε βάψει μαύρα γιατί η συντριπτική πλειοψηφία της πόλης δεν ασχολείται με τους ανύπαρκτους που παρουσιάζετε σαν πολιτικούς γίγαντες. Και είπαμε. Μην εξαφανιστείτε μετά τις εκλογές.

Φ.Χ. (10/05/2019 00:29)

Γιάννη αυτοί δεν σε φοβούνται απλά. Έχουν χάσει ήδη και ξεκίνησαν τον αντιπολιτευτικό αγώνα. Περαστικά και αντίο...

Ανωνυμος (10/05/2019 00:35)

@17.19
α Δύο θητείες να να ολοκληρώσει τι; Ο Δήμος τρέχει επιμέρους ζητηματα που μπορούν να επιλυθούν σε μια τετραετία!
Δεν νομοθετεί θεσμικές αλλαγές ώστε να περιμένει τα μακροχρόνια αποτελέσματα!
Παπαρολογεις διότι ντρέπεσαι να πεις ότι είσαι Συριζαιος και βρήκες την χειρότερη δικαιολογία!

Ζ (10/05/2019 11:42)

Πάρτυ κάνουν καθημερινά στη ΔουΠου από τότε που έσκασε ο κομήτης Βούρος.

Με οποιοδήποτε Φιλαδελφειώτη βασικό αντίπαλο δεν θα είχαν την παραμικρή τύχη. Τους ανέστησε.

Πόσο δύσκολο είναι να καταλάβετε ότι στις δημοτικές εκλογές το πρώτο και βασικό στοιχείο που πρέπει να έχει ένας υποψήφιος ειδικά σε δήμους σαν τον δικό μας είναι η εντοπιότητα;

Αυτό το τεράστιο μειονέκτημα δεν μπορεί να το ξεπεράσει ο Βούρος με τίποτα κι ας λέει ο ίδιος και οι ιντερνετικοί παπαγάλοι του ότι ήταν πάντα εδώ. Χειρότερα τα κάνει με το να προσπαθεί να μας πείσει ότι ήταν εδώ και απλά δεν τον βλέπαμε. Μας περνάει για ηλίθιους;

Ανώνυμος (10/05/2019 11:59)

Δύσκολα θα μπορούσα να συμφωνήσω σε κάτι με τον ΟΥΓΚΑΝΟ με τον οποίο με χωρίζει ιδεολογική άβυσσος. Αλλά αυτό που λέει στο σχόλιο (08/05/2019 15:41) κρύβει τη μεγαλύτερη αλήθεια που θα μπορούσε να έχει γραφτεί. Ψηφίζεις Βούρο, παίρνεις αντιδήμαρχο Τομπούλογλου και γελάει πάλι όλη η Ελλάδα με τη Φιλαδέλφεια. Εσύ αποφασίζεις που έλεγε κι ο Γιάννης σε μια παλιά του εκπομπή στο μέγκα.

Ανώνυμος (10/05/2019 12:33)

@11:42

Η εντοπιότητα σίγουρα παίζει τεράστιο ρόλο αλλά δεν είναι κι εντελώς απαραίτητη. Κι ο Μητσικώστας λείπει πολλά χρόνια από τη πόλη. Αλλά είναι συμπαθής κι αγαπητός στον κόσμο κι εκπέμπει αστείρευτη ενέργεια. Αν ήταν στη θέση του Βούρου θα έκανε περίπατο. Ισως κι από την πρώτη Κυριακή. Ο Βούρος δεν μπορεί να πείσει γι αυτό και βλέπουμε μεγάλο εκνευρισμό από τους οπαδούς του και τους υποψηφίους του. Δίνει την εντύπωση βαριεστημένου και κουρασμένου που ψάχνει αποκούμπι στη θέση -και στο μισθό φυσικά- του δημάρχου. Αν μάλιστα ψάξει κανείς συνεντεύξεις του στο γιουτιουμπ πριν ένα μόλις χρόνο, πουθενά δεν προκύπτει η παραμικρή διάθεση να ασχοληθεί με τα κοινά της Φιλαδέλφειας που ξαφνικά αγάπησε. Κι αυτό θα έπρεπε να προβληματίσει τους πάντες.

Αυτογκόλ (10/05/2019 12:43)

@ Ανωνυμος (10/05/2019 00:35)

Δεν ξέρω αν το κατάλαβες αλλά μόλις άδειασες με αυτό το σχόλιο όλους τους αντιδημάρχους της Γαϊτανά που έχουν μαζευτεί στο Βούρο οι οποίοι όχι μόνο δεν κατάφεραν να λύσουν προβλήματα σε μια τετραετία αλλά δημιούργησαν και πολλά άλλα. Πρέπει να σου στείλει τούρτα και λουλούδια ο Βασιλόπουλος για το δώρο που του έκανες! Αρχίζω να πιστεύω ότι δουλεύεις γι αυτόν τελικά.

Κεντροδεξιός (10/05/2019 12:59)

Προς τον Ανωνυμο 00:35

Το τι πιστεύεις ότι είμαι, καλύτερα να μη σου πω που ακριβώς το έχω γραμμένο. Με αυτά που βλέπω από τον Αδαμόπουλο και μετά, με διοικήσεις να αλλάζουν κάθε τέσσερα χρόνια, έχω γίνει θιασώτης της σταθερότητας και πιστεύω ότι σε οποιοδήποτε αιρετό αξίωμα πρέπει κανείς να είναι οκτώ χρόνια. Ούτε λιγότερα ούτε περισσότερα.
Όπως γράφεις εσύ τη γνώμη σου έτσι κάνω κι εγώ. Αν δεν σου αρέσει η γνώμη μου, ξύδι.

@25ΦιλΧαλ25 (09/05/2019 23:08) (10/05/2019 13:23)

Κάτσε και κλάψε εσύ για την διεύθυνση κατοικίας του Βούρου. Κάποιοι άλλοι δεν ήταν εδώ όχι πριν αλλά μετά την εκλογή τους. Με τα παραμυθάκια λόγο πανικού δεν βγάζετε δήμαρχο. Περαστικά.

Εκ των έσω (10/05/2019 14:08)

Οι φωνές από το υπογειάκι ακούστηκαν μέχρι το Συντριβάνι. Οχι το παλιό που είναι κοντά. Το νέο. Απέναντι από το Iris.

Ανώνυμος (10/05/2019 14:25)

@(10/05/2019 00:27)

Πρέπει να είναι κανείς μεγάλο θρασίμι για να υποστηρίζει έναν επί τριανταπέντε χρόνια εντελώς απόντα από την Φιλαδέλφεια και να γράφει προς όσους δεν μασάνε τα ψέματα ότι θα εξαφανιστούν απο εδώ στην απίθανη περίπτωση που γίνει δήμαρχος.
Κι επειδή πολύς λόγος γίνεται για την εντοπιότητα του ηθοποιού, το πρόβλημα δεν είναι αν έμενε ή δεν έμενε εδώ. Το πρόβλημα είναι ότι δεν συμμετείχε ποτέ σε τίποτα. Δεν τον είδε ποτέ κανένας ούτε σε μία εκδήλωση. Δεν ερχόταν ούτε για καφεδάκι. Επέλεξε να εξαφανιστεί. Θα είχε τους λόγους του που τα περισσότερα από τα εξήντατέσσερα χρόνια του τα πέρασε μακριά από εδώ στα βόρεια προάστια. Τόσο απλό. Είναι ο τελευταίος που μπορεί να έχει άποψη για την πόλη. Πόσο μάλλον να θέλει να ασχοληθεί και με το δήμο.

Για να μην ξεχνιόμαστε (10/05/2019 15:15)

«Αυτός ο ατόφιος και χαρισματικός άνθρωπος, ο αγωνιστής για την ανθρωπιά με τον ακέραιο χαρακτήρα, θα συνεχίσει τον αγώνα του και δεν θα σκύψει το κεφάλι όση λάσπη και αν δεχθεί. Χάρη, ήσουν και είσαι ο άνθρωπος της γειτονιάς, ο άνθρωπος που πιστεύει τους ανθρώπους. Αυτό εκμεταλλεύθηκαν και αυτό πληρώνεις σήμερα. Όμως και πάλι όρθιος εσύ θα οδηγήσεις σε νίκη τον κόσμο που σε πιστεύει»

Μήπως μπορεί κανείς να μας υπενθυμίσει ποιοι υπέγραφαν αυτή τη μνημειώδη ανακοίνωση που εξεφτέλισε τη πόλη μας σε όλη την Ελλάδα περισσότερο κι από αυτή καθ' αυτή τη σύλληψη του Τομπούλογλου;

Μήπως μπορεί κανείς να μας πει αυτός που τους επέλεξε για να τους πάρει μαζί του με ποια κριτήρια το έκανε;

@Ανώνυμος (10/05/2019 14:25) (10/05/2019 17:23)

Προφανώς ήταν τόσο άχρηστοι οι παρόντες που προτιμάμε να ψηφίσουμε τον απόντα. Ιδιαίτερα αυτοί που έπιναν το καφεδάκι τους και έτρεχαν στις εκδηλώσεις μόνο και μόνο για να κανονίσουν τις δουλίτσες τους με τους κολλητούς τους μόνο αηδία μας προκαλούν πλέον. Σας μάθαμε και δεν τρώμε το σανό σας. Θα πάρετε αυτό που σας αξίζει.

Ρε παιδιά να ρωτήσω κάτι... (10/05/2019 19:16)

Αφού (όπως λέτε) την ΑΕΚ δεν την ενδιαφέρει ποιος θα βγει δήμαρχος εφόσον κατάφερε ο Μελ όσα ήθελε κι αφού (όπως λέτε) ο Βούρος δεν έχει σχέση με την ΑΕΚ, ως τι έβγαλε ανακοίνωση για τον αυριανό τελικό;

Τι φοβάται ο Βούρος και μιλάει για προβοκάτσιες;

Μήπως τρέμει ότι οι Φιλαδελφειώτες θα καταλάβουμε στην πράξη τι πρόκειται να γίνει αν και όταν λειτουργήσει το γήπεδο και θα καταποντιστεί εκλογικά;

@Ρε παιδιά να ρωτήσω κάτι... (10/05/2019 23:53)

Γαυράκο μη βιάζεσαι και έρχεται μεγάλος πόνος όταν λειτουργήσει το γήπεδο. Τώρα τι σχέση έχει αυτό με τον Βούρο μόνο το άρρωστο μυαλό σου μπορεί να το συλλάβει.

@Εκ των έσω (10/05/2019 14:08) (10/05/2019 23:56)

Η κλάψα σας απο τότε που εμφανίστηκε ο Βούρος να δεις μέχρι που ακούγεται. Χαλαρώστε μην πάθετε τίποτα.

@(10/05/2019 19:16) (11/05/2019 08:24)

Ναι πανέξυπνε δεν την ενδιαφέρει την ΑΕΚ ο Δήμαρχος. Τι τον θέλει; Για να της φτιάξει γήπεδο; Η ανησυχεί αν θα μαζεύουν στην ώρα τους τα σκουπίδια; Οι πολίτες θα έπρεπε να ενδιαφέρονται να εκλεγεί Δήμαρχος με καλές σχέσεις με την ΑΕΚ για να διεκδικήσει τις καλύτερες δυνατές παρεμβάσεις και αλλαγές προς όφελος της πόλης σε ότι αφορά τα περιφερειακά έργα. Ξυπνάτε πρόβατα.

@25ΦιλΧαλ25 (09/05/2019 23:08) (11/05/2019 08:34)

Κάτσε και κλάψε εσύ για την διεύθυνση κατοικίας του Βούρου. Κάποιοι άλλοι δεν ήταν εδώ όχι πριν αλλά μετά την εκλογή τους. Με τα παραμυθάκια λόγο πανικού δεν βγάζετε δήμαρχο. Περαστικά.

@10/05/2019 19:16) (11/05/2019 11:40)

Ξέρουμε πολύ καλά ότι οι πραγματικοί οπαδοί της ΑΕΚ χωρίς αντίπαλους οπαδούς όπως συμβαίνει εδώ και χρόνια δεν δημιουργούν κανένα πρόβλημα στη Ν.Φ. Οι ομάδες κάποιων αναρχικών που εκμεταλλεύονται τον πολύ κόσμο για να επιτεθούν στην αστυνομία είναι δουλειά της αστυνομίας και θέμα βούλησης του κράτους να τους μαζέψει. Γιατί αυτοί δρουν παντού σχεδόν ανενόχλητοι.

Ανώνυμος (11/05/2019 13:04)

@17:23

Μπα! Κατεβαίνει και στο δικό σου δήμο απόντας επί πολλές δεκαετίες;
Νόμιζα ότι μόνο εμείς έχουμε αυτό το... προνόμιο.

Προσθέστε το σχόλιό σας

Ονοματεπώνυμο ή ψευδώνυμο  
Το e-mail σας (προαιρετικό - δεν δημοσιεύεται)  
Το σχόλιό σας

Ροή ειδήσεων

Ποιοι Δήμοι αυξάνουν τα δημοτικά τους τέλη

Νάχτλαντ, μια παράσταση που πραγματικά αξίζει

Άστραψε και βρόντηξε η Συμπαράταξη

Θεόδωρος Μαγκλάρας

Προσωπικά παιχνίδια Τζέλη με το γήπεδο του Αττάλου

Στην πολιτική υπάρχουν αντίπαλοι, στον υπόκοσμο εχθροί

Ένοπλη ληστεία σε τράπεζα στη Νέα Φιλαδέλφεια

Πυροβολισμοί στη Νέα Φιλαδέλφεια χθες το βράδυ- δεν υπήρξε τραυματισμός, μόνο υλικές ζημιές

Η κακοπαιγμένη παράσταση και τα μεγάλα ερωτήματα που δεν έχουν απάντηση

Το αύριο της πόλης και η ρεβάνς που θέλει να πάρει το χθες

Μια 14χρονη τραυματίστηκε από κολώνα που έπεσε στη Νέα Φιλαδέλφεια (ΦΩΤΟ)

Υπάρχει καλή και κακή λογοδοσία;

Άμεσα κινήθηκε η Δημοτική Αρχή για την αποκατάσταση των προβλημάτων από τη νεροποντή (ΦΩΤΟ)

Ισχυρή νεροποντή σε Φιλαδέλφεια- Χαλκηδόνα- Η Σκρα υπενθυμίζει την ανάγκη του αντιπλημμυρικού έργου

Τα σύκα- σύκα και τη σκάφη- σκάφη λέει ο Γιάννης Ουσταμπασίδης

Η Αλήθεια Newsletter

Κάντε κλικ εδώ για να εγγραφείτε στο newsletter μας

Τελευταία σχόλια

Άστραψε και βρόντηξε η Συμπαράταξη
Xρήστης: Μαριγουλα-Μαριγω.
marcus Ανέξοδες κορόνες ....

Νάχτλαντ, μια παράσταση που πραγματικά αξίζει
Xρήστης: Κώστας
@ μερακλης Τι σχέση έχει αυτό που στελνεις με το άρθρο; ...

Νάχτλαντ, μια παράσταση που πραγματικά αξίζει
Xρήστης: μερακλης
https://www.protothema.gr/greece/article/1555249/neo-epeisodio-opadikis-vias-xulokopisan-patera-kai-gio-sti-nea-filadelfeia/ ...

Νάχτλαντ, μια παράσταση που πραγματικά αξίζει
Xρήστης: απορία
ο πρώην δήμαρχος της πόλης μας σε ποια παράσταση παίζει μιας κι απέχει το τελευταίο διάστημα από τα δρώμενα; ...

Άστραψε και βρόντηξε η Συμπαράταξη
Xρήστης: marcus
Καλά, από τη λαϊκή συσπείρωση οτιδήποτε πέρα από όχι, θα ήταν τεράστια έκπληξη... ...

Άστραψε και βρόντηξε η Συμπαράταξη
Xρήστης: ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ
http://laikisyspeirosi-fx.blogspot.com/2024/10/blog-post.html Απ' ό,τι βλέπω εδώ και το ΚΚΕ αντιπαρατέθηκε ευλόγως....

Άστραψε και βρόντηξε η Συμπαράταξη
Xρήστης: ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ
Περιμένουμε να μάθουμε τους λόγους της προσφυγής και το όργανο στο οποίο έχει κατατεθεί αυτή. Επίσης, δεν προκύπτει από την ανακοίνωση ο τόπ...

Άστραψε και βρόντηξε η Συμπαράταξη
Xρήστης: marcus
Μπορεί o καθένας να θαυμάσει τι γράφει ο Γιάννης Βούρος στο προφίλ του στο Facebook... "-Ποιος είχε πρώτος την ιδέα του Χριστουγεννιάτικου ...

Προσωπικά παιχνίδια Τζέλη με το γήπεδο του Αττάλου
Xρήστης: Μαριγουλα-Μαριγω.
Ο Λαός μίλησε δια της ψήφου και τον κατέταξε στην ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ θέση. ...

Στην πολιτική υπάρχουν αντίπαλοι, στον υπόκοσμο εχθροί
Xρήστης: Ότι ναναι!
@ 08.12 Πως κατορθώνει να γράφεις τόσα πολλά χωρίς να λες τιποτα; Τι σχέση έχει το σχόλιο σου με το άρθρο που αναρτήθηκε με αφορμή ένα συγκε...

Ισχυρή νεροποντή σε Φιλαδέλφεια- Χαλκηδόνα- Η Σκρα υπενθυμίζει την ανάγκη του αντιπλημμυρικού έργου
Xρήστης: ςςςςςςςςς
@Κωνσταντίνος ο απίθανος που λες είναι σύμμαχος της τωρινής καταστασης....

Στην πολιτική υπάρχουν αντίπαλοι, στον υπόκοσμο εχθροί
Xρήστης: ΑΚΡΟΒΟΛΙΣΤΗΣ
Καλημέρα . Τι είπατε ? Πολιτική συνθήκη ?Καλά εχθές γεννηθήκατε ? Τι έχουμε είπατε ? Πολλούς αξιόλογους ανθρώπους ? Πόσοι και ποιοί είναι ξέ...

Προσωπικά παιχνίδια Τζέλη με το γήπεδο του Αττάλου
Xρήστης: Ο Πολιτικος Γίγαντας....
....Τζελης, μίλησε στο you tube και διαπίστωσε ότι "εταιροκλιτες συμμαχίες" δημιουργούν μόνον προβλήματα! Ο συριζαιος Τζελης δεν είχε ακούσ...

Προσωπικά παιχνίδια Τζέλη με το γήπεδο του Αττάλου
Xρήστης: ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ
Ανήκει στον κύριο Τζέλη το γήπεδο του Άτταλου; Για να ξέρω. Ήταν του παππού του; Το έχει αγοράσει ο ίδιος; Γιατί επιτρέπεται στον κύριο Τζέλ...

Θεόδωρος Μαγκλάρας
Xρήστης: ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ
Και λίγα γράφετε για τον Θόδωρο. Μας αφήνει κοσμήματα, την οικογένειά του. Ακομπλεξάριστος, ειλικρινής, δεν φοβήθηκε ποτέ να πει την αλήθεια...

all rights reserved | developed & hosted by Jetnet ©