Πέμπτη 11.06.2026,  

Με το ΔΣ του Ιωνικού συναντήθηκε η «Πόλης Ενότητα»

Δημοσιεύτηκε στις 05/04/2019 στην κατηγορία Η πόλη  |  22 σχόλια

Την Τρίτη, 2/4/2019, πραγματοποιήθηκε στα γραφεία του Ιωνικού Ν. Φιλ/φειας στο Δημ. Γυμναστήριο «Ζαχαρίας Αλεξάνδρου» συνάντηση αντιπροσωπείας του συνδυασμού ΠΟΛΗΣ ΕΝΟΤΗΤΑ, αποτελούμενη από τον επικεφαλής και υποψήφιο Δήμαρχο Τάσο Κωνσταντινίδη και τους υποψήφιους δημοτικούς συμβούλους και μέλη του Αθλητικού Τομέα του Συνδυασμού Σπύρο Καπετανάκη και Ιωάννη Σπυρόπουλο, με το Δ.Σ. του Ιωνικού με επικεφαλής τον Πρόεδρό του κ. Χρήστο Σύλλα.

 

Αντικείμενο της συζήτησης που ακολούθησε σε ιδιαίτερα θερμό κλίμα απετέλεσε η αναλυτική καταγραφή των προβλημάτων του Συλλόγου και η προσπάθεια εξεύρεσης των κατάλληλων τρόπων επίλυσής τους.

 

Η ΠΟΛΗΣ ΕΝΟΤΗΤΑ εξέφρασε στο Δ.Σ. του Ιωνικού την ιδιαίτερη εκτίμησή της για την μεγάλη ιστορία του Συλλόγου που είναι συνυφασμένη με την ιστορία της πόλης και την αμέριστη συμπαράστασή της προς τον Ιωνικό τόσο για την επίλυση των προβλημάτων του όσο και για την περαιτέρω ανάπτυξη του Συλλόγου που τόσο έχει τιμήσει τον Δήμο μας. 

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: 

 

Κάποιοι, από το ημίφως...

 

Προεκλογικό σκηνικό, κομμένο και ραμμένο...

 

Ντροπή, μια λέξη άγνωστη στη δημοτική Αρχή

 

Βαρεμάρα...

 

Ο Στράτος Διονυσίου παρεμβαίνει στα δημοτικά πράγματα της πόλης μας...

 

Ο Γιώργος Νταλάρας, παρεμβαίνει στην προεκλογική περίοδο

 

Πολυτεχνίτης κι ερημοσπίτης

 

Προαναγγελθέν ναυάγιο για την Αυτοδιοίκηση ο νέος Εκλογικός Νόμος

 

Προεκλογικός διάλογος, περί... όνου σκιάς

 

Να δεις που κάποτε θα μας πούνε...

 

Ούτε τους χομπίστες, ούτε τους τουρίστες

 

«Τη μια τη λέγαν Αφροδίτη, και την άλλη Αφροδίτη επίσης»

 

Τυφλοί τα τ' ωτ' τον τε νουν τα τ' όμματα...

 

Μόνη χαμένη, η πόλη...

 

ΑΕΚ - Άρης...

Γράψτε την άποψή σας

Anonymous (06/04/2019 00:56)

Αργα αλλα σταθερα ανεβαiνει η μακραν πιο σοβαρη υποψηφιoτητα για την πoλη μας.
Eχει τα προσoντα να μπει σφhνα στο παιχνιδι των δυο μεγαλων.

Ναι, αλλά..... (06/04/2019 10:07)

.... ο επικεφαλής είναι πολύ "λιγος" και άπειρος.

@Anonymous (06/04/2019 12:52)

Γιά πές μας και τους 2 μεγάλους, Πυθία!

Ανώνυμος (06/04/2019 19:28)

@10:07

Το "λίγος" πως το εννοείς;
Ποιος υποψήφιος είναι "πολύς" δηλαδή;

@Anonymous (06/04/2019 00:56) (06/04/2019 22:25)

Ποιοι θεωρούνται οι δύο μεγάλοι και ποιος ανεβαίνει; Ρε ξυπνήστε. Κανείς δεν ασχολείται μαζί τους. Ζείτε σε παράλληλο σύμπαν. Ούτε τις θέσεις τους γνωρίζουν, ούτε που μένουν ούτε τίποτα. Με βάση την όποια πολιτική καταγωγή ή για να στηρίξουν κανά γνωστό τους δημ. σύμβουλο ψηφίζουν όλοι. Και πολλοί αποφασίζουν την τελευταία στιγμή όπως έγινε την προηγούμενη φορά με τον Βασιλόπουλο με μόνο κριτήριο μήπως γλυτώσουν το νέο γήπεδο.

ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΑΣ ΤΗΣ ΣΥΜΦΟΡΑΣ (07/04/2019 09:09)

@ Ναι, αλλά.
1 . Ας τους πιάσουμε λοιπόν έναν-έναν αλφαβητικά.
Βασιλόπουλος: Εκλεγμένος δήμαρχος. Όσο κι αν διαφωνεί κανείς μαζί του, ούτε λίγος, ούτε πλέον άπειρος.
Βούρος: Μεταγραφή απ τα Βριλήσσια (έλλειψη ντόπιων προθύμων στελεχών απ το ΚΙΝΑΛ;) Και λίγος και άπειρος.
Γρετζελιάς: Απ τα χαράματα κοντά σας. Ούτε λίγος, ούτε άπειρος.
Κοπελούσος: Το ¨ορφανό¨ του Χάρη. Οι παραπέρα αναλύσεις περιττές.
Κουτσάκης: Θα κατέβει για δήμαρχος, δεν θα κατέβει, θα κατέβει, δεν θα κατέβει; Ρώτα μια μαργαρίτα καλύτερα, είναι και η εποχή τους.
Κωσταντινίδης: Και λίγος και άπειρος.
Σερετάκης: Μεταγραφή, από Καρπενήσι – Ευρυτανία (έλλειψη ντόπιων στελεχών απ το ΚΚΕ;). Εδώ θα κάνω μια προβοκάτσια: Απ τα τροφεία στους παιδικούς σταθμούς του δήμου μας απαλλάσσονταν οι ασθενέστερες εισοδηματικά οικογένειες.

ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΑΣ ΤΗΣ ΣΥΜΦΟΡΑΣ (07/04/2019 09:10)

2 . Κατάργηση των τροφείων σημαίνει ότι αυτές οι οικογένειες μπαίνουν στο ίδιο «καλάθι» με τις μη ασθενείς εισοδηματικά. Για να το επικαλείται ως επίτευγμα ο κ. Σερετάκης μάλλον είναι κακός σκακιστής.
Τομπούλογλου. Και λίγος (έχασε απ τον πεθαμένο) και άπειρος (πιάστηκε -πρωτοδίκως- με τη γίδα στην πλάτη)
Ναι αλλά. . . .συμπέρασμα;

@ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΑΣ ΤΗΣ ΣΥΜΦΟΡΑΣ (07/04/2019 09:09) (07/04/2019 11:03)

Βασιλοπουλος δεν ειναι λιγος λες.Οκ μας επεισες αλλα η πενταετια στο δημο αλλα λεει.

@ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΑΣ ΤΗΣ ΣΥΜΦΟΡΑΣ (07/04/2019 09:09) (08/04/2019 18:10)

Ο ΑΒ από "τίποτε" έγινε με την ψήφο μας "κάτι". Επίσης απέκτησε με την ψήφο μας και πείρα.
Όμως δυστυχώς ουτε αυτό το ”κάτι" είναι αρκετό ούτε και βοήθησε τη ΝΦ κ ΝΧ.
Απο την πείρα πάλι που απέκτησε δεν ωφεληθήκε η πολή ως σύνολο... Τώρα αν ωφέληθηκαν κάποιοι μεμονωμένα........ Τί να πω;;; Έχετε ακούσει κάτι;;;

Anonymous (08/04/2019 20:48)

Από αυτούς τους "έμπειρους" χίλιες φορές ο Κωνσταντινίδης....
Τουλάχιστον τολμά να εκτεθεί χωρίς κομματα κ χωρίς χρημάτόδοτες.

Ανώνυμος (08/04/2019 22:05)

@20:48 Υπερτερεί σε όλα ο Κωνσταντινίδης σε σύγκριση με τους υπόλοιπους υποψηφίους. Σε επιστημοσύνη, σε εργασιακή εμπειρία, σε εντοπιότητα και σε ώριμη και παραγωγική ηλικία. Δείγμα του τι μπορεί να κάνει ως δήμαρχος η επιτυχημένη του θητεία στην Ενωση Γονέων.

@20:48 @22:05 (09/04/2019 09:36)

Καλά πότε πρόλαβε και υπερτερεί των αντιπάλων του και σε εργασιακή εμπειρία; Ο καθένας κρίνει εδω μέσα απο ότι αντιλαμβάνομαι με βάση τις συμπάθειές του κι απο ουσία μηδέν. Ο Δήμος δεν είναι Ένωση Γονέων. Υπάρχουν σοβαρά προβλήματα και αντικρουόμενα συμφέροντα που οφείλει ο νέος Δήμαρχος να διαχειριστεί. Κάτι τέτοια διαβάζαμε και για τον Βασιλόπουλο και είδαμε τα αποτελέσματα. Εγώ θα κρίνω κάποιον όταν ακούσω θέσεις και προτάσεις για σοβαρά ζητήματα τις οποίες θα θεωρήσω ότι δεν είναι πυροτεχνήματα που επαναλαμβάνονται σχεδόν σε κάθε προεκλογική περίοδο αλλά φαίνονται πρωτότυπες, έξυπνες και υλοποιήσιμες.

@ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΑΣ ΤΗΣ ΣΥΜΦΟΡΑΣ (09/04/2019 09:57)

Εκεί που δίνω εγώ σημασία στο να θεωρήσω έναν υποψήφιο κατάλληλο για Δήμαρχο είναι οι προθέσεις κατά 60% και οι ικανότητες και εμπειρία κατά 40%. Όλα τα άλλα είναι αμελητέα. Και βέβαια δίνω το μεγαλύτερο ποσοστό στις καλές προθέσεις γιατί τι να τον κάνω έναν ικανό και κλέφτη. Εννοείται ότι δεν μπορώ να γνωρίζω τι έχει ο καθένας στο μυαλό του προκαταβολικά αλλά όπως και οι περισσότεροι θα πρέπει να ψηφίσω με την αίσθηση που έχω για τον καθένα.

Μαύρο στη παλιατζούρα (09/04/2019 10:52)

Ο βασικός λόγος που εμπιστεύομαι και θα ψηφίσω τον Κωνσταντινίδη είναι ότι έχει αποφύγει να στελεχώσει τον συνδυασμό του με κάθε είδους "παλιούς". Εκείνη δηλαδή την γλοιώδη και αντιπαθητική ράτσα των σχεδόν «μόνιμων δημοτικών συμβούλων», που έχουν εκλεγεί με κάθε δυνατό συνδυασμό, με όλους τους παλιούς δημάρχους "που δεν τα έκαναν καλά και γι’ αυτό αυτοί τώρα θα τα κάνουν καλύτερα". Ήταν, λέει, όλοι τους μειοψηφία, μέσα στις πλειοψηφίες που ανήκαν και που βούλιαζαν διαχρονικά την πόλη.

@(09/04/2019 09:36) (09/04/2019 11:03)

Συμφωνώ ότι πρέπει επιτέλους να ασχοληθούμε με την ουσία. Αυτά τα περι εντοπιότητας και ότι είναι νέος και όμορφος δεν μου λένε τίποτα. Για παράδειγμα είναι σε εξέλιξη ένα τεράστιο έργο γύρω απο το νέο γήπεδο. Δεν πρόκειται για κάτι που θα γίνει στο μέλλον. Τώρα υλοποιείται. ΄Έχουν ενημερωθεί οι υποψήφιοι για τα σχέδια ώστε να έχουν άποψη και κάποιες προτάσεις βελτίωσης; Έχουν κάτι να προτείνουν που θα βελτιώσει τις συνθήκες στην Περιφέρεια και στην ΑΕΚ; Γνωρίζουν τα δεδομένα της αναζήτησης μόνιμης λύσης για τον σταθμό μεταφόρτωσης; Τι έχουν να προτείνουν σαν λύση και να το παρουσιάσουν στον κόσμο;

@Μαύρο στη παλιατζούρα (09/04/2019 11:21)

Ούτε οι νέοι και άγνωστοι διασφαλίζουν την επιτυχία. Εκτός απο το ότι δεν έχουν φθαρεί με την ενασχόλησή τους στο παρελθόν τι προσόντα έχουν για τη θέση που διεκδικούν; Μπορούν να τον βοηθήσουν να υλοποιήσει το πρόγραμμά του; Και για να μην πάμε τόσο μπροστά και να μείνουμε στην προεκλογική περίοδο. Υπάρχουν νέες ιδέες και προτάσεις απο την παράταξη του τις οποίες μπορούν να τις υποστηρίξουν και να τις περάσουν στον κόσμο;

Nick (09/04/2019 11:25)

Ευτυχώς διαπιστώνω ότι υπάρχουν και άλλοι που ενδιαφέρονται για την ουσία γιατί όταν πριν καιρό μίλησα για προγράμματα περίπου μου ειπαν ότι είμαι αφελής που ασχολούμαι με αυτά.

Το παραμύθι ότι δεν παίζει ρόλο η εντοπιότητα τελείωσε (09/04/2019 11:39)

Εσείς που ισχυρίζεστε (σίγουρα χωρίς να το πιστεύετε) ότι δεν παίζει ρόλο η εντοπιότητα για να γίνει κάποιος δήμαρχος σε μια πόλη, απαντήστε ειλικρινά στον εαυτό σας κυρίως...

Θα κάνατε ποτέ διαχειριστή στην πολυκατοικία που μένετε κάποιον από άλλη πολυκατοικία και μάλιστα άλλης γειτονιάς πού δεν θα ήξερε ούτε που βρίσκεται το μηχανοστάσιο του ασανσέρ κι ο καυστήρας του καλοριφέρ ;

@Μαύρο στη παλιατζούρα (09/04/2019 11:45)

Δυστυχώς οι παλιοί φέρνουν τις ψήφους. Η πλειοψηφία του κόσμου ψηφίζει με βάση γνωριμίες. Δεν ασχολούνται ιδιαίτερα με τις δημοτικές εκλογές και τα προγράμματα. Ούτε γνωρίζουν την προσφορά του κάθε δημοτικού συμβούλου στο παρελθόν. Δεν συμφωνώ με την αδιαφορία του κόσμου αλλά έτσι λειτουργεί η πλειοψηφία.

@09:36 (09/04/2019 11:54)

Λες "ο Δήμος δεν είναι Ένωση Γονέων"... Σίγουρα πάντως δεν είναι θίασος, δεν είναι κοινοβουλευτική ομάδα του πασόκ και δεν είναι και μουσείο.
Όσο για εργασιακή εμπειρία; Να συγκρίνουμε;
Τα τελευταία δέκα χρόνια ο Κωνσταντινίδης ήταν μάχιμος νομικός.
Όταν ο Βασιλόπουλος ήταν κομματικός υπάλληλος,
ο Βούρος δεν είχε κάνει ούτε διαφημιστικό σποτάκι,
ο Γρετζελιάς ήταν στη γνωστή για το... έργο της ΑΕΠΙ και τώρα πια συνταξιούχος,
ο Τομπούλογλου αργόμισθος συνδικαλιστής και τώρα συνταξιούχος (αφήνω στην άκρη τα υπόλοιπα)
ο Κοπελούζος συνταξιούχος
κι ο Σερετάκης κομματικός υπάλληλος.
Κάτι άλλο;

Ανωνυμος (09/04/2019 12:10)

@11.03
Κώστα θα πρέπει να συνειδητοποιήσεις ότι δεν είναι η ΑΕΚ το κέντρο του κόσμου επειδή ο μικρόκοσμος σου έχει μόνον αέρα!
Υπάρχουν περιοχές της Φιλαδέλφειας και της Χαλκηδόνας που οι κάτοικοι τους περιμένουν πώς και πώς κάποιος να ασχοληθεί μαζί τους!!

@Μαύρο στη παλιατζούρα (09/04/2019 15:22)

Αγαπητέ συνδημότη,
Από τα πιο πετυχημένα σχόλια που έχω διαβάσει!
Νομίζω ότι εκφράζει πολλούς Νεοφιλαδελφειώτες-Νεοχαλκηδονειώτες

Προσθέστε το σχόλιό σας

Ονοματεπώνυμο ή ψευδώνυμο  
Το e-mail σας (προαιρετικό - δεν δημοσιεύεται)  
Το σχόλιό σας

Δημοφιλέστερα άρθρα

Η Αλήθεια Newsletter

Κάντε κλικ εδώ για να εγγραφείτε στο newsletter μας

Τελευταία σχόλια

Nύχτα ήλθε, νύχτα έφυγε…
Xρήστης: Διαμαντής Σεϊτανίδης
@10.08 Γεια σου γειτονα. καλή χρονιά...

Nύχτα ήλθε, νύχτα έφυγε…
Xρήστης: Γείτονας
Διαμαντή βάλε για δήμαρχος επιτέλους τι περιμένεις; Πολύ ξύνεσαι στη γκλίτσα του τσοπάνη… όπως είπε και ο μέγας Κουτσούμπας! Τόσα χρόνια σ...

Nύχτα ήλθε, νύχτα έφυγε…
Xρήστης: ΑΚΡΟΒΟΛΙΣΤΗΣ
Όλα να τα περιμένετε MARCUS . Άλλωστε μην ξεχνάτε ότι ο κος Σωτήρης ανδρώθηκε πολιτικά με τον Χάρη Τομπούλογλου .Μετά ανεκάλυψε την πυρίτιδα...

Nύχτα ήλθε, νύχτα έφυγε…
Xρήστης: marcus
Το μόνο κακό στην παραίτηση Βούρου, είναι ότι τη θέση του στο δημοτικό συμβούλιο πήρε ένας άλλος "αστέρας" της τοπικής δημοτικής σκηνής, ο Σ...

Nύχτα ήλθε, νύχτα έφυγε…
Xρήστης: ΑΚΡΟΒΟΛΙΣΤΗΣ
Δηλαδή νομίζετε ότι δεν θα τον ξαναδείτε? Ας ελπίσουμε όχι .Όμως η κωλοτούμπα του σας περνάει απαρατήρητη?Την στιγμή που μάλιστα κάποιοι τώρ...

Η οικολογική υποκρισία και το αριστερό αίτημα για λογοκρισία
Xρήστης: ΑΚΡΟΒΟΛΙΣΤΗΣ
Καλημέρα σε όλους . Ξέρετε τι εύχονται όλοι σχεδόν σε αυτήν την πόλη των Ζα(ε)φυριών και των εξειδικευμένων ,ειδικών και των ''πολιτευόμενων...

Σπύρος Γραμμένος
Xρήστης: Ανδρέας Τζαβάρας
Ο ορισμός της λέξης "Gentleman". Δεν γεννιούνται κάθε μέρα τέτοιοι άνθρωποι. Ο Σπύρος είναι ένα πρότυπο που θα πρέπει να αναφέρουμε όλοι σαν...

Σπύρος Γραμμένος
Xρήστης: Νεα φιλαδελφεια
Καλό ταξίδι φίλε μας Σπύρο. Θα σε θυμόμαστε πάντα. ...

Σπύρος Γραμμένος
Xρήστης: ΑΚΡΟΒΟΛΙΣΤΗΣ
Δυστυχώς έγινε αυτό που κάθε Φιλαδελφιώτης δεν ήθελε να συμβεί .Τα ειλικρινέστερα συλληπητήρια στους δικούς του ανθρώπους .Ένας δικός μου φ...

Τι δείχνει η ανεξαρτητοποίηση του Γιάννη Αϊβάζη
Xρήστης: ΑΚΡΟΒΟΛΙΣΤΗΣ
Καλησπέρα ,Το σχόλιο μου θα το ανεβάσετε η όχι ?Θα ήθελα να το ξέρω.Ευχαριστώ....

Τι δείχνει η ανεξαρτητοποίηση του Γιάννη Αϊβάζη
Xρήστης: ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ
Είναι κι ο χωρισμός στη μέση. Είναι πολλά....

Τι δείχνει η ανεξαρτητοποίηση του Γιάννη Αϊβάζη
Xρήστης: ΑΚΡΟΒΟΛΙΣΤΗΣ
Καλησπέρα σας .Μία απορία . Όλο αυτό το χρονικό διάστημα που ΄συνβάδιζε με τον προηγούμενο Δήμαρχο σημαίνει ότι ακολουθούσε και συμφωνούσε μ...

Απλώς, νομίζει ότι μας κοροϊδεύει...
Xρήστης: Να τα λέμε και αυτά......
Παρόλο που αρκετοί δημοτικοί σύμβουλοι μετά την μεταπολίτευση είτε λόγω εργασιών εκτός Αθηνών, είτε λόγω αδιαφορίας άφησαν τα δημοτικά τους ...

Απλώς, νομίζει ότι μας κοροϊδεύει...
Xρήστης: ΑΚΡΟΒΟΛΙΣΤΗΣ
Αλήθεια αγαπητοί φίλοι .Ο Παιπέτης (ΝΔκράτης) συνελήφθη για χρέη στο δημόσιο .Σωστά ?.Σωστά . Μήπως για αυτόν τον λόγο κάποιος αγάπησε ξαφ...

Απλώς, νομίζει ότι μας κοροϊδεύει...
Xρήστης: ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ
Όποιος κοροϊδεύει το δημοτικό συμβούλιο, ναι, πρέπει το δημοτικό συμβούλιο να παίρνει πειθαρχικά μέτρα. Αλήθεια, ψάχνετε ευθιξία σε έναν άνθ...

all rights reserved | developed & hosted by Jetnet ©