Κυριακή 01.10.2023,  

Προεκλογικό σκηνικό, κομμένο και ραμμένο...

Δημοσιεύτηκε στις 17/03/2019 στην κατηγορία Γνώμες  |  46 σχόλια

του Διαμαντή Σεϊτανίδη

 

Γράφαμε προ ημερών ότι "γεννούν και τα κοκκόρια" του δημάρχου, καθώς η προεκλογική περίοδος έχει προχωρήσει (δυο μήνες έχουν μείνει ως τις εκλογές, βγάλε 25 Μαρτίου, βγάλε Πάσχα, βγάλε Πρωτομαγιά...) και το σκηνικό είναι ιδανικό για τον Άρη Βασιλόπουλο: Οι αντίπαλοί του ή παραμένουν ήπιοι, πολύ ήπιοι, εξαιρετικά ήπιοι, δηλαδή με εκλογικούς όρους ΔΕΝ δημιουργούν εκλογικό κριτήριο στους αναποφάσιστους πολίτες, ή ανταλλάσσουν τροχιοδεικτικές βολές μεταξύ τους, χωρίς να αντιλαμβάνονται ότι η “μεγάλη εικόνα” που δημιουργούν άθελά τους είναι ότι μάχονται μεταξύ τους ποιος θα μπει με τον Βασιλόπουλο στη δεύτερη Κυριακή.

 

Το εντυπωσιακό -κι ενδεικτικό του “αρρωστημένου” τρόπου που δημιουργήθηκαν κάποιοι συνδυασμοί- παρέες, είναι ότι δεν υπάρχει κριτική στην πενταετία Βασιλόπουλου από όσους επιθυμούν να τον διαδεχθούν!

 

Διαβάσατε καμία αυστηρή- ή επιεική...- κριτική στα έργα και τις ημέρες του δημάρχου από τους έξι ανταγωνιστές του; Εγώ όχι! Ανακοινώσεις υποψηφίων δημοτικών συμβούλων -θα πούμε και γι αυτές...- συγκεντρώσεις με κοινό τις οικογένειες των υποψηφίων, μια αγχωμένη προσπάθεια δημιουργίας εντυπώσεων, μακριά από τη δημιουργία εκλογικού κριτηρίου για να τους προτιμήσει κάποιος αναποφάσιστος, στην κάλπη.

 

Αν περιμένουν να επιτεθούν στον Βασιλόπουλο την τελευταία... εβδομάδα, εντάξει, η πόλη “ψώνισε από σβέρκο”.

 

Αυτά βλέπει ο σημερινός δήμαρχος και κάθε πρωί τρίβει τα χέρια του από χαρά, καθώς κερδίζει μέρα- μέρα το χρόνο μέχρι να στηθούν οι κάλπες, χωρίς να του ασκείται κριτική, χωρίς να βλέεπι κάποιον από τους αντιπάλους του να δημιουργεί μια πολιτική φυσιογνωμία η οποία θα του επιτρέψει να σταθεί απέναντι στον Άρη Βασιλόπουλο και να τον κερδίσει.

 

Ο Γιάννης Βούρος, κάνει ό,τι μπορεί για να χάσει. Δεν βρίσκεται πουθενά στην πόλη (πότε ήταν;), δεν λέει τίποτα, δεν δίνει το παραμικρό “χέρι βοηθείας” σε όποιον ψηφοφόρο αναζητεί στοιχεία για να αποφασίσει τι θα ρίξει στην κάλπη. Αντίθετα, μαζεύει όλα τα “βαρίδια” των γνωστών και μη εξαιρετέων “μαϊντανών” που περιφέρονται από συνδυασμού σε συνδυασμό κάθε παραμονές εκλογών και χάνονται μετά τις κάλπες, μέχρι τις παραμονές των... επόμενων εκλογών. Το ωραίο του διημέρου είναι και η ... ξεχωριστή ανακοίνωση του Λύσσανδρου Γεωργαμλή, ο οποίος -πέραν του ότι οι πάντες λέμε ότι είναι “καλό παιδί”- διακρίθηκε για την πλήρη αφωνία του και την ολοκληρωτική δημοτική του ανυπαρξία όσο ήταν επικεφαλής της αντιπολίτευσης (τρόπος του λέγειν...) στο δημοτικό συμβούλιο (στο ΤΩΡΙΝΟ δημοτικό συμβούλιο, υπενθυμίζω, μην ξεχνιέστε...) κι ο οποίος περισσότερο ασχολήθηκε αυτά τα πέντε χρόνια  με την πορεία των επιχειρήσεων που διατηρεί στο κέντρο της πόλης, παρά να κάνει τη ζωή του δημάρχου έστω κι ελάχιστα δύσκολη. Τι νόημα έχει η συμμετοχή του στο συνδυασμό Βούρου, ούτε ο ίδιος δεν είχε την ευαισθησία να μας ενημερώσει. Αλλά, μήπως είναι ο μόνος; 

 

Ο Χάρης Τομπούλογλου κάνει, μεν, αυτό που πρέπει, δηλαδή επιχειρεί να παρουσιάσει μια δραστηριότητα και να πολώσει, όσο μπορεί, το κλίμα με τον δήμαρχο αλλά (θα έπρεπε να γνωρίζει ότι) δεν έχει περιθώρια να βρει υποστηρικτές πέραν του στενού περιβάλλοντος που επί χρόνια έχει κτίσει. Κι αυτή την Κυριακή άλλη μια εφημερίδα -όχι η πρώτη, κι ασφαλώς ούτε η τελευταία- εμφανώς για να βλάψει τη ΝΔ, κατηγορεί το κόμμα της αξιωματικής αντιπολίτευσης για στήριξη του Τομπούλογλου, και παρεμπιπτόντως θυμίζει όλη την ιστορία των δικαστικών περιπετειών του και, βέβαια, την πρωτόδικη καταδίκη του. Άλλωστε η “καλύτερη” του Βασιλόπουλου είναι να πολώσει με Τομπούλογλου – το ξανάκανε το 2014 κι ας είχε απέναντί του τον Γεωργαμλή...

 

Ο Παντελής Γρετζελιάς βρίσκεται μπροστά σε δίλημμα: Αν βγει επιθετικά προς τα έξω, θα θυμίσει σε πολλούς την κακή πλευρά της δημαρχιακής του πορείας, με τον αυταρχισμό και την επιβολή. Αν, πάλι, παραμείνει σε ήπιους τόνους όπως μέχρι τώρα, δεν θα έχει αναδείξει την υποψηφιότητά του ως κυρίαρχη απέναντι στον Βασιλόπουλο. Η συγκέντρωσή του στο ΠΠΙΕΔ ήταν μεγάλη, αλλά προφανώς αυτό απέχει πολύ από το να κερδίσει την πλειοψηφία των εκλογένω στην κάλπη. Άρα;

 

Ο Τάσος Κωνσταντινίδης εμφανίζει, μεν, ένα ήπιο προφίλ, συναινετικό, άλλωστε είναι ο μόνος ντόπιος που κατεβαίνει πρώτη φορά ως υποψήφιος δήμαρχος. Ισχύει όμως και γι αυτόν η παράμετρος ότι με αυτή την στρατηγική δεν αναδεικνύεται ως ο αντίπαλος του Βασιλόπουλου, δεν δημιουργεί δηλαδή στο μυαλό των πολιτών το δίπολο “Βασιλόπουλος- Κωνσταντινίδης”. Κι αυτός έχει το δίλημμα που έχει κι ο Γρετζελιάς, αλλά πιστεύω ότι η απόφαση του Κωνσταντινίδη είναι πιο εύκολη από εκείνη του πρώην δημάρχου.

 

Ο Νίκος Σερετάκης της Λαϊκής Συσπείρωσης θα κάνει έναν καθαρά κομματικό αγώνα για το ΚΚΕ, προσπαθώντας -όπως κάνουν πάντα οι συνδυασμοί αυτού του κόμματος- να προσελκύσει όσο μπορεί περισσότερες ψήφους εκτός των κομματικών τειχών. Αυτό, πάντως ΔΕΝ είναι το πρωτεύον για το ΚΚΕ. Στοίχημα για τον Σερετάκη είναι αν θα μπορέσει να προσελκύσει κάποιους από τους αποχωρήσαντες από τη Δύναμη Πολιτών. 

 

Ο Χρήστος Κοπελούσος δεν έχει καμία ελπίδα διάκρισης, ακόμα κι αν αποφασίσει τελικά να κατέβει ως υποψήφιος δημαρχος, ενώ ο Μιχάλης Κουτσάκης είναι ο μόνος που δεν έχει ανακοινώσει κανέναν δημοτικό σύμβουλο και προφανώς αναζητεί φόρμουλα για να πάρει πίσω την υποψηφιότητά του.

 

Με δυο λόγια: Κάθε μέρα που περνάει, ο Βασιλόπουλος τρίβει τα χέρια του. Υπάρχει, άρα γε, κανείς από τους αντιπάλους του, που θα τον κάνει το βράδυ των εκλογών να τρίβει τα μάτια του;

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: 

 

Προεκλογικός διάλογος, περί... όνου σκιάς

 

Ντροπή, μια λέξη άγνωστη στη δημοτική Αρχή

 

Να δεις που κάποτε θα μας πούνε...

 

Ούτε τους χομπίστες, ούτε τους τουρίστες

 

«Τη μια τη λέγαν Αφροδίτη, και την άλλη Αφροδίτη επίσης»

 

Τυφλοί τα τ' ωτ' τον τε νουν τα τ' όμματα...

 

Μόνη χαμένη, η πόλη...

 

ΑΕΚ - Άρης...

Γράψτε την άποψή σας

Άννα (17/03/2019 21:51)


Αναφορικά με την κριτική στη διοίκηση βασιλοπουλου θεωρώ ότι ο Σερετακης κάνει μια πολυ συγκεκριμενη τοποθέτηση, άσχετα με το αν κάποιος την υιοθετεί εξ ολοκλήρου ή όχι
http://laikisyspeirosi-fx.blogspot.com/2019/02/1622019_18.html

προσωπικη μου αποψη (17/03/2019 22:26)

η τοποθετηση σου:
Α.ΠΕΡΙ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΩΣ ΕΞΩΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ( εκεινος εχει λαθος τακτικη,δεν παει καλα)
Β.ΠΕΡΙ ΒΟΥΡΟΥ ΕΙΝΑΙ ΛΑΘΟΣ..Ο ΒΟΥΡΟΣ ΕΧΕΙ ΣΩΣΤΗ ΤΑΚΤΙΚΗ(εχει καλους επικοινωνιολογους,προφανως,αφου εκεινος εχει αγνοια περι ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ)
Γ ΠΕΡΙ ΓΡΕΤΖΕΛΙΑ ΕΙΝΑΙ ΛΑΘΟΣ....Ο ΓΡΕΤΖΕΛΙΑΣ ΕΧΕΙ ΣΩΣΤΗ ΤΑΚΤΙΚΗ(εμπειρια+διαβασμενους επικοινωνιολογους για τα τρωτα του)
Δ.ΠΕΡΙ ΚΩΝ/ΔΗ ΕΙΝΑΙ ΑΚΑΤΑΛΑΒΙΣΤΙΚΗ
Ε ΠΕΡΙ ΣΕΡΕΤΑΚΗ ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΗ
ΣΤ. ΠΕΡΙ ΤΟΜΠΟΥΛΟΓΛΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΗ
Ζ.ΠΕΡΙ ΚΟΠΕΛΟΥΣΟΥ,ΚΟΥΤΣΑΚΗ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΕΣ

Παραμύθια (17/03/2019 23:43)

Αυτά τα περί πόλωσης και αντιπαράθεσης πριν τις δημοτικές για μένα είναι αστεία. Κανείς δεν ασχολείται με τις δημοτικές ιδιαίτερα τόσο καιρό πριν εκτός αν θέλει να εξασφαλίσει κανένα ρουσφέτι.
Γνωρίζετε κανέναν απλό ψηφοφόρο ( και όχι υποψήφιο Δήμαρχο ή έστω δημοτικό σύμβουλο) που να ασχολείται με τις δηλώσεις, τις καταγγελίες ή τις υποσχέσεις των υποψηφίων Δημάρχων;
Το γνωρίζουν και οι υποψήφιοι και είναι κι αυτοί χαλαροί. Σιγά μην αρχίσουν να ξεκατινιάζονται απο τώρα.
Το 99,5% ψηφίζει έχοντας μαύρο σκοτάδι. Γι αυτό μπορεί να ξαναψηφίσουν Βασιλόπουλο. Λοιπόν καλά να πάθουν. Ας πληρώσουν την αδιαφορία τους.

Γ. Π. (18/03/2019 03:02)

Ο Βούρος δυνάμωσε με τη στήριξη Γεωργαμλή. Αυτή είναι η αλήθεια.
Τώρα όποιος θέλει να βλέπει ακόμα και αυτή τη στήριξη σαν κάτι αρνητικό πρόβλημα του. Όπως έγραψε και ο φίλος πιο πάνω η πλειοψηφία έχει μαύρο σκοτάδι από λεπτομέρειες σχετικά με την προσφορά του καθένα.
Οι εκλογές είναι κοντά και θα δούμε ποιοι θα δικαιωθούν.

Καλημέρα (18/03/2019 07:53)

Αφού μόλις ανακοίνωσε ο Βούρος όλοι λύσσαξαν, υπόδικοι, κατάδικοι, γιουσουφάκια, πάλαι ποτέ κλπ και ξέχασαν το Βασιλόπουλο. Κι εσύ τον ψιλοξέχασες, σαν να σας τσίμπησε όλους μύγα με το Βούρο.

Διαμαντής Σεϊτανίδης (18/03/2019 08:00)

@03.02
Μπερδεύεις την αλήθεια με την άποψη. Αυτό που γράφεις για ενδυνάμωση Βούρου από Γεωργαμλή είναι άποψη και μάλιστα ατεκμηρίωτη. Η αλήθεια προκύπτει από γεγονότα αδιαμφισβήτητα. Κι αυτά λένε ότι ο Γεωργαμλής που θεσμικά ΕΙΝΑΙ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ αρχηγός της αντιπολίτευσης στο δήμο, διακρίθηκε για την αφωνία του, δεν άσκησε κανενός είδους πίεση στον Βασιλόπουλο, πλακώθηκε με τους άλλους δυο εκλεγμένους συμβούλους του συνδυασμού του και πρωτίστως το ενδιαφέρον του ΔΕΝ ήταν να υλοποιήσει τη λαϊκή εντολή, αλλά να ασχοληθεί με τις επιχειρήσεις του. Υπάρχει διαφορά γεγονότων κι απόψεων χωρίς τεκμηρίωση...

Διαμαντής Σεϊτανίδης (18/03/2019 08:10)

@07.53
Δεν σου κάνει εντύπωση πώς ΟΛΟΙ ξεσηκώθηκαν εναντίον του Βούρου; και μάλιστα με την ίδια αιτία; αυτό δεν σε προβληματίζει; τι είχαν ΟΛΟΙ εναντίον του Βούρου; τους πείραξε ποτέ ο άνθρωπος σε κάτι προσωπικό ή επαγγελματικό; μάλλον όχι. Κάτι ενόχλησε και ξέρεις πολύ καλά τι είναι αυτό. Εγώ λέω όχι σε γιουσουφάκια, κατάδικους κλπ, αλλά δεν μπορεί να μην βλέπω πώς, με ΕΝΤΟΛΕΣ ποιών και με ποια ενασχόληση με την πόλη, κάποιος θέλει να γίνει πρώτος πολίτης της. Δεν θα τρελαθούμε ούτε θα γίνουμε λωτοφάγοι , αγαπητέ...

Πριν μου πεις ότι ψιλοξέχασα τον Βασιλόπουλο, φέρε στο διάλογο τη μισή δική μου κριτική και τα μισά από τα δικά μου στοιχεία που τον εκθέτουν, τα οποία έφερε ΟΠΟΙΟΣΔΗΠΟΤΕ σημερινός δημοτικός σύμβουλος της αντιπολίτευσης και ΟΠΟΙΟΣΔΗΠΟΤΕ υποψήφιος δήμαρχος ή υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος που ζητεί την ψήφο μας το Μάιο, και μετά τα ξαναλέμε. Τα μισά από τα δικά μου, ζητάω. Πολλά ζητάω;

@ (18/03/2019 08:10) (18/03/2019 08:40)

Διαμαντή το ότι όλοι ασχολούνται με τον Βούρο δείχνει ότι τον φοβούνται και τον θεωρούν τον νούμερο ένα αντίπαλο.
Τώρα αν θεωρείς ότι παίρνει εντολές πες μας απο ποιον; Απο την ΑΕΚ; Ωραία σαν Αεκτζής που είναι η ΑΕΚ τον στηρίζει. Αλλο θέμα όμως να τον στηρίζει και άλλο να τον έχει βάλει η ίδια να εκτελέσει συγκεκριμένες εντολές. Αν πιστεύεις το δεύτερο να μας πεις τι θα της προσφέρει. Ούτε για να χτίσει το γήπεδο τον χρειάζεται, ούτε για την υπογειοποίηση. Μήπως τον θέλει για να την αφήσει να φυτέψει τα δέντρα στο Άλσος; Περιμένω επιχειρήματα και όχι αστήρικτες υποθέσεις.

@ (18/03/2019 08:00) (18/03/2019 08:48)

Ξεπερνάω τις όποιες ενστάσεις έχω και για την οικονομία της συζήτησης δέχομαι όλα όσα γράφεις για τον Γεωργαμλή. Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν έχει κάποια δύναμη και δεν βοηθάει τον Βούρο. Οι περισσότεροι απο αυτούς που τον ψήφισαν δεν έχουν ιδέα για την αφωνία του και την έλλειψη αντιπολίτευσης.
Εχει γραφτεί ήδη ότι ελάχιστοι ασχολούνται με την ουσία. Η πλειοψηφία των ψηφοφόρων του στις προηγούμενες εκλογές αν τους ρωτήσει κάποιος δεν έχουν ιδέα για την στάση που κράτησε μέσα στο Δήμο.
Μην κρίνεις απο τον εαυτό σου και απο κάποια άτομα με τα οποία συναναστρέφεσαι ή σου στέλνουν μηνύματα. Δες την μεγάλη εικόνα.

@ 08:10 (18/03/2019 08:48)

Για τις εντολές πρέπει να το αποδείξεις. Να βλέπουμε θέσεις, προγράμματα, ποιοι πλαισιώνουν όλους τους άλλους αλλά για το Βούρο να μη μας νοιάζει και να λέμε ότι είναι κατευθυνόμενος.

"Ψυχανάλυση" (18/03/2019 09:16)

Για πρώτη φορά οφείλω να βροντοφωναξω ότι ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ μαζί σου Διαμαντή μου !!!!
Με τα "λιμα" και τους ξοφλημενους δεν έχεις καμμία τύχη απέναντι στον έμπειρο και δημιουργικό Βασιλόπουλο !!!!!

Εγώ νομίζω ότι ο Κόκος είναι τροτσκιστής κατά βάθος (18/03/2019 09:42)

Τρία άτομα στο δ.σ. και ο καθένας τράβηξε το δρόμο του.

Τέτοιες διασπάσεις να πάνε τρεις άνθρωποι σε τρεις διαφορετικές παρατάξεις με τέτοια ταχύτητα φωτός, ούτε στα πιο ανύπαρκτα τροτσκιστικά και νεοτροτσκιστικά γκρουπούσκουλα.

Βέβαια ο @3:02 βλέπει ότι "ο Βούρος δυνάμωσε με τη στήριξη Γεωργαμλή".

Διαμαντής Σεϊτανιδης (18/03/2019 10:02)

@08.40, 08,48

1 Διαβάζεις αυτό που θέλεις, όχι αυτό που γράφω. Να αποδείξω εντολές και μπαρμπούτσαλα. Έχω ρωτήσει ΟΛΟΥΣ τους υποψηφίους δημάρχους με ποια πορεία στην πόλη διεκδικούν τη θέση του πρώτου πολίτη. Ξέρω ΕΝΑΝ τουλάχιστον που δεν μπορεί να απαντήσει ούτε μια λέξη. Κόψε λοιπόν τα φτηνιάρικα, εδώ δεν περνάνε.

2 Η άποψή σου ότι οι πολίτες αυτής εδώ της πόλης στη μεγάλη τους πλειοψηφία είναι αδιάφοραοι, άσχετοι, ανενημέρωτοι, πέρα από προσβλητική, είναι και υπονομευτική των δικών σου επιχειρημάτων. Δηλαδή ο εκλεκτός σου θα εκλεγεί (λες εσύ...) από τέτοιους πολίτες. Γιατί, άρα γε;

@09.16
Έμπειρος μόνο στην ίντριγκα και την εντύπωση, όχι στην ουσία. Άλλωστε που άλλού να βρει την εμπειρία, στην... επαγγελματική του ενασχόληση; (χαχαχα λέμε και καμιά αποτέτοια, να περνάει η ώρα...). «Δημιουργικός» για να λες, μια απάντηση αξίζεις: Κόψε τα ληγμένα.

Ανώνυμος (18/03/2019 10:19)

@ "Ψυχανάλυση" (18/03/2019 09:16)

Καλά! Είπαμε! Θα ξαναβγεί (μάλλον). Αλλά κι εσύ το χόντρυνες.
Ούτε αγλάϊσμα ευφυίας είναι, ούτε επαγγελματική εμπειρία διαθέτει (πλην ντουντούκας).
Απλά "στους τυφλούς βασιλεύει ο μονόφθαλμος".

@ 10:02 (18/03/2019 10:52)

Διακαιούνται μόνο όσοι έχουν ξανακατέβει να ενδιαφέρονται για την πόλη, εντάξει καταλάβαμε

Διαμαντής Σεϊτανιδης (18/03/2019 10:57)

@10.52

Δεν καταλάβατε. Δικαιούνται μόνο όσοι έχουν ξαναϋπάρξει στην πόλη. Οι άλλοι, όσοι ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΞΑΝΑΫΠΑΡΞΕΙ στην πόλη, πρέπει να δώσουν εξηγήσεις γι αυτό το ξαφνικό τους ενδιαφέρον... Εκτ΄ςο αν μας περνούν για ανυποψίαστους...

ΥΓ: Ελπίζω να συμφωνείς, επίσης, (μια και με τσιγκλάς το γράφω, αλλιώς θα το προσπερνούσα), ότι οι πολιτικοί όλων των βαθμίδων πρέπει να είναι διαφανείς και πρόθυμοι για λογοδοσία στον κόσμο. Σε αυτό το πλαίσιο, κάποιος που πριν δυο χρόνια έλεγε ότι χρωστάει παντού και όταν περνά έξω από τράπεζα κτυπάνε οι συναγερμοί (από τα χρέη του) δεν πιστεύεις ότι πρέπει να αποκαλύψει στους πολίτες τις πηγές των χρημάτων που δαπανά για να εκλεγεί δήμαρχος σήμερα;

Για πες...

"Ψυχανάλυση" (18/03/2019 10:59)

Διαμαντή μου, εδώ νομίζω ότι βγάζεις εμπάθεια και μια εμμονή απαξίωσης του έργου και της δημιουργικότητας που έχει παραχθεί στα 4 χρόνια της θητείας του Βασιλόπουλου.
Γιατί όσο καί νά τό θέλεις , δεν μπορεί να μην βλέπεις αυτό που παραδέχεται τουλάχιστον η πλειοψηφία των δημοτών μας !!!!
Τώρα για τούς χαρακτηρισμούς τόσο τους δικούς σου, όσο και των άλλων που δήθεν απαντούν, να με συγχωρείς αλλά το επίπεδο μου καί τό ήθος μου, με υποχρεώνουν να σταματήσω ΕΔΩ ._

Διαμαντής Σεϊτανιδης (18/03/2019 11:07)

@10.59
Ρε δεν αφήνεις τα κουλά και τα σάπια για ήθος και επίπεδο; Πες μας πού εργάστηκε, πού τη βρήκε την εμπειρία ο Βασιλόπουλος εκτός από κομματικό σωλήνα; ΠΟΥΘΕΝΑ. Πώς εσύ ξέρεις πριν στηθούν οι κάλπες τι πρεσβεύει η πλειοψηφία των δημοτών μας;

Να σου πω κάτι; Με αερολογίες σαν τις δικές σου, πολιτικός διάλογος δεν γίνεται. Άντε κάνε τις ημερήσιες κάμψεις σου στον τρίτο όροφο κι άστα τα άλλα, αφού δεν τα μπορείς.

Διαμαντής Σεϊτανιδης (18/03/2019 11:41)

@Αδημοσίευτον
Τόσο καιρό εδώ με΄σα, δεν έμαθες ότι ο ψευδώνυμος που βρίζει επώνυμο, κόβεται; Ακόμα να το μάθεις;

@10:57 (18/03/2019 12:10)

Πάνε καλά οι παραστάσεις του και οι εκδόσεις του και ορθοπόδησε. Ούτε ο 1ος είναι ούτε ο τελευταίος με δάνεια που κατεβαίνει και δεν κατεβαίνει ο Βούρος, ο συνδυασμός κατεβαίνει.

Διαμαντής Σεϊτανίδης (18/03/2019 12:56)

@12.10

Ενδιαφέρουσες απόψεις. Εσύα υτά ταξέρεις, ή απλως΄τα υποθέτεις; Αν τα υποθέτεις, δεν μαςαφορούν. Αν όμως τα ξέρεις, πρέπει να μας πεις ΠΟΥ τα ξέρεις, ΠΟΥ μπορούμε να βρούμε κι εμείς αυτά τα στοιχεία, για να προσχωρήσουμε στην άποψή σου.

Για πες μας λοιπόν πού μπορούμε κι εμείς να βρούμε αυτά τα στοιχεία, ώστε να πειστούμε...

"Ασεβής" (18/03/2019 16:20)

Κόψτε τους τον βήχα κυρ. Διαμαντή μου.
Θέλουν οι απλυτοι να κάνουν και τους άρχοντες σε Δήμους και Περιφέρειες.
Ποιοί αυτοί που πήγαν την χώρα 40 χρόνια πίσω!!
Ενώ οι άλλοι, αυτοί οι άλλοι με τους τρόπους τους, το πρεστίζ τους, το ανάστημα τους, την μόρφωση τους, μας είχαν σαν λαό μη σταξει και μη βρέξει, ο περιούσιος λαός του Θεού, με ούλα μας τα καλά.
Και ύστερα ήρθαν αυτοί, οι απλυτοι και μας έκοψαν ούλα τα καλά μας, τις μασες μας τις ξάπλες μας, κακοχρονο να χουν!!!!!

Διαμαντή (18/03/2019 17:20)

Ναι οι περισσότεροι πολίτες είναι εντελώς ανενημέρωτοι σε ότι αφορά θέματα δημοτικών εκλογών. Και δεν αναφέρομαι μόνο στην πόλη αλλά σε όλη την επικράτεια. Επειδή αυτό σε ενοχλεί δεν σημαίνει ότι δεν ισχύει. Οπότε κάποια άτομα ακόμα κι αν δεν έκαναν καλά τη δουλειά τους διατηρούν σημαντική δύναμη και επηρεάζουν καταστάσεις. Και ο νέος Δήμαρχος θα εκλεγεί και απο τέτοιους πολίτες.

Γ.Π. (18/03/2019 21:12)

Μεγάλη αγωνία για το αν έχει λεφτά ο Βούρος για να στηρίξει προεκλογικό αγώνα και που τα βρήκε. Δεν βλέπω ανάλογη αγωνία για άλλους υποψηφίους. Ούτε ανάλογες αυθαίρετες αναλύσεις για τις προθέσεις τους. Σε λίγο θα αρχίσουμε να διαβάζουμε και αυτά που υποστηρίζουν εδώ και χρόνια κάποιοι γραφικοί αντιγηπεδικοί. Ότι έχει σχεδιάσει βρώμικο σχέδιο ο Βούρος με την ΑΕΚ να της παραδώσει την πόλη και να κάνει ο Τίγρης όλο το Άλσος MALL. Κι αυτό γιατί δεν μπορείτε να βρείτε για ποιο ζήτημα έχει ανάγκη πλέον η ΑΕΚ τον Βούρο. Όλα τα στραβά στον Βούρο τα βρίσκετε.

@ 12:56 (18/03/2019 23:22)

Εσύ πού ξερεις τα αντίθετα; Εγώ βλέπω να παίζει σε 2 θέατρα, εκδόσεις, μεταφράσεις, παλεύει ο άνθρωπος, δεν κάθεται ούτε είναι κανένας εισοδηματίας. Με τα πάνω του και τα κάτω του όπως όλοι, όλοι οι φυσιολογικοί άνθρωποι που παλεύουν

Διαμαντής Σεϊτανίδης (18/03/2019 23:40)

@23.22
Απαντάς με ερώτηση, άρα ή δεν ξέρεις, ή δεν θέλεις να μας πεις.

Αυτές ιτς γενικολογίες να τις κρατήσεις για το κυνήγι του σταυρού.Εδώ μιλάμε ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ. Και θεωρώ ότι κάθε άνθρωπος που θέλει να γίνει δήμαρχος και σέβεται τους δημότες, αυτά τα θέματα (τα οποία Ο ΙΔΙΟΣ ΑΝΟΙΞΕ ΜΕ ΔΙΚΕΣ ΤΟΥ ΔΗΛΩΣΕΙΣ) πρέπει να τα αποσαφηνίζει κατά τρόπο ξεκάθαρο και μη επιδεχόμενο αμφιβολιών και ερμηνειών...

ανωνυμος (19/03/2019 08:06)

@23:22 Δεν παιζει σε δυο θεατρα. Παιζει σε τρια. Το ενα εδω στη Φιλαδελφεια. Υποδυεται τον Φιλαδελφειωτη.

@23:40 (19/03/2019 08:49)

Μια χαρά τα αποσαφήνισε σε συνέντευξή του, μπορείς να τη διαβάσεις παρακάτω

https://www.filadelfia-xalkidona.gr/2019/01/apokleistikh-synenteyxi-toy-gianni-vouroy/

Αν δεν πιστεύεις ό,τι λέει αλλά και δεν μπορείς να αποδείξεις το αντίθετο, πες μας γιατί το κάνεις να καταλάβουμε

@ανώνυμος 8:06 (19/03/2019 08:50)

Εσύ τράβα στην Πάρνηθα έφτιαξε ο καιρός, ξέρεις εσύ

Διαμαντής Σεϊτανιδης (19/03/2019 10:04)

@08.49
Μα βέβαια. Απαντά αφοπλιστικά. Λέει το κολοσσιαίο επιχείρημα "κατεβαίνω με δικά μου χρήματα". Κι εσένα σε πείθει.

Κάτι τέτοιους σαν κι εσένα χρειάζεται η Δημοκρατία και η Διαφάνεια...

tasos (19/03/2019 12:49)

Διαβάζουμε για τον Βούρο τόσα πολλά σχόλια λες και έχει ήδη εκλεγεί οπότε δικαιολογημένα ασχολούνται όλοι μαζί του. Περίεργο...

@ανωνυμος (19/03/2019 08:06) (19/03/2019 12:57)

Τους είδαμε και τους Φιλαδελφειώτες Δημάρχους πόσο φρόντισαν την πόλη και ιδιαίτερα το Άλσος.

Διαμαντής Σεϊτανίδης (19/03/2019 15:11)

@12.49
Ναι βρε παιδί μου, κι εγώ εκπλήσομαι που αντιδρούν επειδή, λέει, ένας υποψήφιος δήμαρχος έχει να πατήσει χρόνια και ζαμάνια στην πόλη, δεν έχει ασχοληθεί ποτέ, με κανένα τοπικάο θέμα και απλώς έρχεται με τις πλάτες της διοίκησης μιας ομάδας κι ενός μικρού κόμματος.

Μα για δες, πόσο άδικο έχουν όσοι ενοχλούνται...

@12.57
Έ, σφού είναι έτσι, ας δοκιμάσουμε κανένα Βριλησσιώτη, κανένα από τη Βάρκιζα, κανέναν από το Καϊμακτσαλάν. Ά ρε έρμε Γκόρτσο, τι όνειρο νάβλεπες χθες το βράδυ..

Ακόμα και Μαδούρο παρά τον Γιάννη Βούρο (19/03/2019 17:24)

@ tasos (19/03/2019 12:49) Διαβάζεις τόσα σχόλια για το Βούρο γιατί απλά οι περισσότεροι κάτοικοι αυτής της πόλης ΔΕΝ τον αισθανόμαστε ως έναν από εμάς και είναι απόλυτα λογικό αφού εμφανίστηκε ξαφνικά ως φαντομάς και το χειρότερο αραδιάζει κι ένα αφήγημα ότι πάντα εδώ ήταν και απλά δεν τον βλέπαμε.

Τόσο δύσκολο είναι να καταλάβεις ότι είναι προσβολή για τη νοημοσύνη μας και τον ψυχισμό μας η υποψηφιότητά του; Ούτε για καφέ δεν ερχόταν μέχρι τον περασμένο Σεπτέμβριο στη πόλη.

Μπορεί ως άνθρωπος να είναι θαυμάσιος (παρά τις ...ζαριές που έπαιζε με τα μνημόνια).
Μπορεί και ως καλλιτέχνης να είναι καλός (αν κι εμένα δεν είναι του γούστου μου και δεν τον έχω παρακολουθήσει ποτέ, αλλά αυτό δεν έχει σημασία).

Αλλά για δήμαρχο θέλουμε και χρειαζόμαστε Φιλαδελφειώτη ή Χαλκηδονιώτη.

Ανώνυμος (19/03/2019 17:45)

@ "Ψυχανάλυση" (18/03/2019 10:59)

Εσύ μάλλον τον... Αγαλιανό πρέπει να έχεις τελειώσει, αν είσαι Φιλαδελφειώτης.
Αλλά επειδή η βλακώδης γραφή σου και η αγραμματοσύνη σου είναι αναγνωρίσιμη, μάλλον για... Μπαχλιτζανάκη σε κόβω.

Η δημιουργικότητα δεν παράγεται.

ΥΓ: Απολυτήριο Λυκείου έχεις;

ΕΡΧΕΤΑΙ Ο ΜΠΑΜΠΑΣ ΣΑΣ (19/03/2019 17:47)

ΟΥΤΕ ΤΟ ΒΟΥΡΟ ΟΥΤΕ ΤΟ ΜΑΔΟΥΡΟ.
ΨΩΜΙ ΕΛΙΑ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΓΡΕΤΖΕΛΙΑ.

@Διαμαντής Σεϊτανίδης (19/03/2019 15:11) (19/03/2019 18:36)

Εγώ τουλάχιστον έχω εξηγήσει γιατί δεν με απασχολεί η απουσία του και όποιος θέλει καταλαβαίνει.
Όσοι έμεναν και γυρόφερναν στα καφενεία της πόλης δεν ήταν άξιοι να εφαρμόσουν το αυτονόητο σε κρίσιμα θέματα όπως ο σταθμός μεταφόρτωσης.
Δεν με ενδιαφέρει πότε άλλαξε τόπο κατοικίας ο κάθε υποψήφιος Δήμαρχος, Οι προθέσεις του καθένα με ενδιαφέρουν.
Ο Βούρος ούτε καλύτερος, ούτε χειρότερος θα ήταν αν έμενε στη ΝΦ.
Όποιος ενοχλείται μάλλον περιμένει το ρουσφέτι του απο τον γείτονά του υποψήφιο. Το καταλάβαμε το παραμύθι τόσα χρόνια με τους κολλητούς.
Και μάλλον για σένα θα πρέπει να ζητήσει και συγνώμη επειδή υποστηρίζει την ΑΕΚ. Δεν είναι όλοι ίδια περίπτωση με τον Μώραλη του γαύρου ούτε τον έχει ανάγκη για κάτι η ΑΕΚ. Έλεος με την ισοπέδωση.

@ (19/03/2019 15:11) (19/03/2019 19:19)

Ναι αν τον θεωρούμε άξιο να τον δοκιμάσουμε. Δεν καταλαβαίνω ποιο είναι το πρόβλημα. Η μάλλον καταλαβαίνω. Που να κάνει τώρα κονέ το κάθε λαμόγιο της γειτονιάς απο το μηδέν για το ρουσφέτι του.
Που είναι ο δικός του που όταν τον έβλεπε τον κέρναγε καφεδάκι και του θύμιζε το θεματάκι του.
Πάει χαμένη προεργασία χρόνων. Θα έρθει τώρα ο νέος που δεν ξέρει τι παίζει και μπορεί να ασχοληθεί με τα σοβαρά ζητήματα αφου τα προσωπικά μας δεν τα γνωρίζει. Καταστροφή.
Δεν θα το αφήσουμε να συμβεί όμως. Θα θυμίσουμε στους συμπολίτες μας ότι δεν γνωρίζει ο άσχετος πως λεγόταν η τάδε γειτονιά της ΝΦ επι αρχαιότητος. Μαύρο στον άσχετο.

Nick (20/03/2019 10:51)

Εγώ κατανοώ αυτούς που λένε ότι τους παλιούς τους ζήσαμε και δεν πρόσφεραν τα αναμενόμενα.
Κατανοώ όμως και αυτούς που δεν ρισκάρουν να στηρίξουν κάποιον που απουσιάζει χρόνια από την πόλη.

Μ.Τ. (20/03/2019 12:06)

@ Nick (20/03/2019 10:51)

Να ξεκαθαρίσουμε κάτι;
Όταν λες "οι παλιοί δεν πρόσφεραν τα αναμενόμενα" ποιους ακριβώς εννοείς;
Ο Κωνσταντινίδης δεν έχει διοικήσει. Ο Σερετάκης δεν έχει διοικήσει. Ο Κοπελούσος δεν έχει διοικήσει. Βέβαια ούτε ο Τομπούλογλου έχει διοικήσει, αλλά αυτός δεν πιάνεται για όλους τους γνωστούς λόγους.
Άρα, δεν τίθεται δίπολο παλιοί-νέοι. Αν θέλουμε να αλλάξουμε διοίκηση επειδή δεν μας κάνει ο Βασιλόπουλος, υπάρχουν και νέοι και άφθαρτοι και Φιλαδελφειώτες. Είναι αστείο (επιεικής ο χαρακτηρισμός) το αφήγημα-"επιχείρημα" ότι... "τους είδαμε και τους ντόπιους τόσα χρόνια" που διακινείται έντεχνα από τα "παπαγαλίδια" (ούτε καν αξιοπρεπή "παπαγαλάκια") του Βούρου.

@Μ.Τ. (20/03/2019 12:06) (20/03/2019 12:26)

Όταν λέω οι παλιοί δεν αναφέρομαι μόνο σε όσους διοίκησαν αλλά και στην αντιπολίτευση. Εχουμε άπειρα παραδείγματα ανυπαρξίας της αντιπολίτευσης διαχρονικά και για σοβαρά θέματα.
Όποιος είναι ευχαριστημένος απο όσους έπαιξαν ενεργό ρόλο στην πόλη τα τελευταία χρόνια έστω και σαν αντιπολίτευση ας τους ψηφίσει. Αρκεί να μην ψηφίζει απλά τον γνωστό του κολλητού του και να ενδιαφερθεί να ενημερωθεί νωρίτερα και για τον ρόλο του καθένα σε κάποια ζητήματα της πόλης.

Μ.Τ. (20/03/2019 14:29)

@ 20/03/2019 12:26

Συμφωνώ ότι η αντιπολίτευση ήταν σχεδόν ανύπαρκτη αυτή την πενταετία. Δύο μάλιστα πρωτοκλασάτα (έστω θεωρητικά) ονόματα από αυτά που στελεχώνουν την παράταξη του Βούρου, ο Λύσανδρος Γεωργαμλής και ο Δημήτρης Κανταρέλης, έλαμψαν διά της απουσίας τους και της αφωνίας τους κατά τις συνεδριάσεις των δημοτικών συμβουλίων ως -ας πούμε- αντιπολίτευση.

@Μ.Τ. (20/03/2019 14:29) (20/03/2019 18:02)

Όταν μιλάει κάποιος υπερ του Βούρου θυμόσαστε ότι δεν ζει εδώ και χρόνια στην πόλη. Όταν σας λένε ότι αυτοί που ζουν στην πόλη απέτυχαν θυμόσαστε ότι δεν ήταν όλοι Δήμαρχοι. Όταν σας λένε ότι και σαν αντιπολίτευση ήταν ανύπαρκτοι θυμόσαστε ότι στηρίζουν τον Βούρο και κάποιοι της αντιπολίτευσης απο αυτούς που ήταν ανύπαρκτοι.
Παπαρολογία για όσους τρώνε σανό.
Απλά όσοι δεν γουστάρουν τον Βούρο και στηρίζουν κάτι άλλο τα γυρίζουν όπως τους βολεύει.
Θα γίνουν νέα έργα στην πόλη και εάν υπάρχει καλή συνεργασία με την ΑΕΚ μπορεί να γίνουν ακόμα καλύτερα. Και την καλύτερη συνεργασία με την ΑΕΚ αυτή τη στιγμή δείχνει να την έχει ο Βούρος.
Εσείς συνεχίστε να κλαίγεστε για τον τόπο κατοικίας του και συνεχίστε το παραμύθι ότι ο Τίγρης θα φτιάξει MALL.

Διαμαντής Σεϊτανίδης (20/03/2019 18:58)

@18.02
Αυτό πυο έχει σημασία, όμως, ενόψει και των επικείμενων εκλογών, δεν είναι να μας πουν όσοι δεν "γουστάρουν" το Βούρο (χρησιμοποιώ το δικό σου ρήμα) τους λόγους -άλλωστε κάποιοι τους έχουν πει και τους έχουν γράψει.

Το κρίσιμο και το σημαντικό είναι να μας πουν αυτοί που ΓΟΥΣΤΑΡΟΥΝ τον Βούρο, τους λόγους της επιλογής τους. Δεν έχουμε ακούσει τίποτα τέτοιο. Μόνο ένας έγραψε ένα κείμενο με θέμα "γιατί με τον Γιαννη Βούρο" που -παρά που τον εκτιμώ ως πρόσωπο- αναλώθηκε σε κοσμητικά επίθετα. Καλά τα κοσμητικά επίθετα, αλλά δεν είναι λόγοι πολιτικής επιλογής.

Λοιπόν; ΤΙ είδαν όσοι συστρατεύονται με τον συγκεκριμένο υποψήφιο; Πότε και με ποιες αφορμές "διέβλεψαν" τα ηγετικά του προσόντα; Πώς κι έγινε ΟΛΟΙ όσοι βρίσκονται στο ψηφοδέλτιό του να ανακάλυψαν ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΕΠΟΧΗ -το τελευταίο 4-5μηνο- πόσο... απαραίτητος είναι ένας άνθρωπος που ως τότε δεν είχε δώσει την παραμικρή ένδειξη για το ενδιφέρον του σχετικά με την πόλη μας;

Αυτό επείγει. Και δεν το βλέπουμε πουθενά...

@Διαμαντής Σεϊτανίδης (20/03/2019 18:58) (20/03/2019 19:50)

Πολύ απλά ασχολήθηκαν με την πόλη κάποιοι οι οποίοι απέτυχαν ή ήταν αδιάφοροι σαν αντιπολίτευση. Ο Βούρος απείχε απο όλα αυτά και αν κάποιοι το βλέπουν σαν αρνητικό εγώ το βλέπω σαν θετικό.
Αν πιστεύετε ότι τον ώθησε η ΑΕΚ να κάνει την κίνηση και αυτό το θεωρώ θετικό. Γιατί η ΑΕΚ ήταν αυτή που ενώ θα μπορούσε με το μισό κόστος να φτιάξει ένα γήπεδο σαν το παλιό με τις παλιά γνωστά προβλήματα παρουσίασε ένα σχέδιο που βελτιώνει και σέβεται την πόλη(υπογειοποίηση, πολλά νέα στρέμματα πλατείας, απομάκρυνση σταθμού μεταφόρτωσης, αναβάθμιση του Αλσους). Και με το ρίσκο μάλιστα να μην γίνει ποτέ αφού το σχέδιο συνδέεται άμεσα με την υπογειοποίηση και χρειαζόταν συναίνεση απο κυβέρνηση και περιφέρεια που στο ξεκίνημα δεν την είχε.
Εφόσον λοιπόν με πράξεις η ΑΕΚ ενδιαφέρθηκε περισσότερο για την πόλη απο τους εκλεγμένους με την αυλή των κολλητών το ίδιο περιμένω και απο τον εκλεκτό της για την δημαρχία.

Μ.Τ. (20/03/2019 20:07)

@ 20/03/2019 18:02

Αν θέλεις να συνεχίσουμε τον διάλογο με επιχειρήματα και όχι με φτηνιάρικα τεχνάσματα, σου συνιστώ να μην "πετάς τη μπάλα στην εξέδρα" νομίζοντας ότι κάνεις "ντρίπλες".
Πάμε λοιπόν ξανά ένα προς ένα και συγκεκριμένα...
Είχε δει ποτέ κανένας τον Βούρο στη πόλη; Εμφανίστηκε ξαφνικά τέλη Σεπτέμβρη στη πόλη; Προέκυψε μέσα από κάποια διαδικασία;
Επιμένεις πως δεν έχει σημασία το ότι δεν διοίκησαν ποτέ υποψήφιοι όπως ο Κωνσταντινίδης ή ο Σερετάκης; Είναι δυνατόν ειδικά αυτοί οι δύο να μπουν στο μίξερ με την "αντιπολίτευση" της ανυπαρξίας και της αφωνίας (Κανταρέλης - Κόκος) που κατέληξε τελικά (très sik) στο Βούρο;
Συγκεκριμένα πράγματα σε ρωτάω, με βάση συγκεκριμένες υποψηφιότητες της αντιπολίτευσης και συγκεκριμένες απαντήσεις περιμένω. Όχι γενικότητες, όχι αερολογίες, όχι τεχνάσματα.

Προσθέστε το σχόλιό σας

Ονοματεπώνυμο ή ψευδώνυμο  
Το e-mail σας (προαιρετικό - δεν δημοσιεύεται)  
Το σχόλιό σας

Ροή ειδήσεων

Ποιο είναι το νέο και ποιο το παλιό στις εκλογές της Κυριακής

Ποιος Τομπούλογλου;

Οι όμορφες αποστασίες, όμορφα καίγονται…

Συνεχίζονται οι φιλότιμες προσπάθειες Βούρου να κρατήσει ενωμένη την αντιπολίτευση εναντίον του!

Αθλιότητες Βούρου ως το τέλος! Έβαλε Δημοτικό Συμβούλιο την ώρα που μιλούν Σερετάκης- Γεωργαμλής!

Πρόσκληση Συμπαράστασης κι Αλληλεγγύης

Ο Αλέκος Γούλας γράφει για τη νεανική παραβατικότητα και την Τοπική Αυτοδιοίκηση

Ο Γιάννης Τζέλης για το Άλσος

Πλημμύρισε και πάλι η Φιλαδέλφεια- Σφυρίζει αδιάφορα ο τουρίστας Βούρος (φωτο)

Και ξαφνικά τα οπαδικά μέσα της ΑΕΚ παίζουν... Γεωργαμλή!

Γιατί ο Βούρος δεν αξίζει να είναι δήμαρχος- 1. Πολιτική ανεπάρκεια

Αυτό είναι το πρόγραμμα της Συμπαράταξης

Έμαθε κατά πού πέφτει κι η πλατεία Χρυσαλλίδος ο τουρίστας δήμαρχος

Ο μεγαλύτερος εχθρός της διοίκησης Βούρου είναι ο ίδιος της ο εαυτός και όχι οι υπάλληλοι

Στο πλευρό των εργαζομένων του δήμου η Συμπαράταξη

Δημοφιλέστερα άρθρα

Ο Γιάννης Βούρος είναι φίλος και σύντροφος στο ΠΑΣΟΚ με τον μπαμπά της Άννας

Ευτυχώς που έδρασαν οι γονείς στο 1ο δημοτικό Νέας Χαλκηδόνας!

Αρχίζει το ματς...

Οι δουλευταράδες νέοι του Γιάννη Βούρου

Red Alert στον Δήμο επί Βούρου: Χρωστάει 300.000 ευρώ στους εργαζομένους!

Κουίζ...

Αθλιότητες Βούρου ως το τέλος! Έβαλε Δημοτικό Συμβούλιο την ώρα που μιλούν Σερετάκης- Γεωργαμλής!

Οι χαμένες ευκαιρίες της Νέας Φιλαδέλφειας και της Νέας Χαλκηδόνας

Πλημμύρισε και πάλι η Φιλαδέλφεια- Σφυρίζει αδιάφορα ο τουρίστας Βούρος (φωτο)

Συμπατάραξη: Όχι στον εγκιβωτισμό του Κηφισού

Η Θεσσαλία «φωνάζει» στη Φιλαδέλφεια: Κάντε ΤΩΡΑ το αντιπλημμυρικό στη Σκρα

Αυτό είναι το πρόγραμμα επισκέψεων του Γιάννη Τομπούλογλου

Έμαθε κατά πού πέφτει κι η πλατεία Χρυσαλλίδος ο τουρίστας δήμαρχος

Συμπαράταξη: Αυτό είναι το ψηφοδέλτιο της προοπτικής

Πολύς κόσμος στα εγκαίνια της Συμπαράταξης

Η Αλήθεια Newsletter

Κάντε κλικ εδώ για να εγγραφείτε στο newsletter μας

Τελευταία σχόλια

Πλημμύρισε και πάλι η Φιλαδέλφεια- Σφυρίζει αδιάφορα ο τουρίστας Βούρος (φωτο)
Xρήστης: Διαμαντής Σεϊτανίδης
@13.24 Το εάν πλημμύρισε ή όχι η Φιλαδέλφεια φαίνεται καθαρά από τις φωτογραφίες. Εάν εσύ δεν θέλεις να τις δεις, είναι μάλλον δικό σου πρόβ...

Πλημμύρισε και πάλι η Φιλαδέλφεια- Σφυρίζει αδιάφορα ο τουρίστας Βούρος (φωτο)
Xρήστης: N.F.
Δεν πλημμύρισε η Φιλαδέλφεια γιατί απλά δεν έβρεξε πολύ. Αν έβρεχε μπορεί να πλημμύριζε. Διαμαντή η υπερβολή δεν σου κάνει καλό. Ο Βούρος μπ...

Ο Γιάννης Τζέλης για το Άλσος
Xρήστης: Πολίτης
Σε μια πόλη που πνίγεται από προβλήματα, κοινωνικά, κυκλοφορίας, διαπλοκής, , πολιτικό αλισβερίσι και πλήρη απαξίωσης των πολιτών της Ακούγε...

Ποιος Τομπούλογλου;
Xρήστης: Ναι
1) ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ,ΙΔΙΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΝΟΟΤΡΟΠΙΑ 2)ΕΑΝ ΕΙΧΕ ΔΙΚΑΣΤΙΚΟ ΚΩΛΥΜΜΑ(Οπως λεει) ,ΓΙΑΤΙ ΕΞΑΡΧΗΣ ΕΦΤΙΑΞΕ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ? (απαντηση:Αρα κο...

Ποιος Τομπούλογλου;
Xρήστης: Διαμαντής Σεϊτανίδης
@14.39 Συγγνώμη, τι θα πει "ας τον κατέβαζε"; Βλέπεις ότι κι εσύ πέφτεις στο ίδιο λάθος; Ο Γιάννης έχει αναδειχθεί πρώτος σε σταυρούς δημοτι...

Οι όμορφες αποστασίες, όμορφα καίγονται…
Xρήστης: Διαμαντής Σεϊτανίδης
Καθόλου δεν είναι έτσι, αγαπητέ, Καθόλου, μα καθόλου. Όποιος θέλει να συνεργαστεί, το λέει προεκλογικά στους πολίτες, όπως έκανε ο Τσίπρας (...

Οι όμορφες αποστασίες, όμορφα καίγονται…
Xρήστης: Γιατί δε τα λες όλα;
Η απλή αναλογική του Τσίπρα οδηγησε σε αυτό. Αυτη δεν είναι η ουσία, αν υπάρχει ουσία, στο νομο έκτρωμα του Τσίπρα; Όταν μιλάμε για κυβερν...

Ποιος Τομπούλογλου;
Xρήστης: Έλα ντε
Ποιος Τομπουλογλου......

Ποιος Τομπούλογλου;
Xρήστης: Ναι οκ
Ας τον κατέβαζε νωρίτερα, αλλά όχι, να περιμένουμε τα δικαστήρια. Ξεκάθαρος μπροστινός, πιο ξεκάθαρο δε γίνεται. Δεν υπάρχει κανένας Τομπούλ...

Πλημμύρισε και πάλι η Φιλαδέλφεια- Σφυρίζει αδιάφορα ο τουρίστας Βούρος (φωτο)
Xρήστης: διόρθωση
φυσικά και είναι ο Κηφισός. μη γράφετε ότι πλημμύρισε, τίποτα δεν πλημμύρισε. ούτε η φωτογραφία αυτή έχει κάτι παράξενο, ούτε επικίνδυνο. α...

Οι χαμένες ευκαιρίες της Νέας Φιλαδέλφειας και της Νέας Χαλκηδόνας
Xρήστης: Διαμαντής Σεϊτανίδης
Ok παιδιά, δεν το λήγετε εσείς, το λήγω εγώ. Μην ξαναστείλετε εδώ, δεν ανεβάζω τίποτα...

Και ξαφνικά τα οπαδικά μέσα της ΑΕΚ παίζουν... Γεωργαμλή!
Xρήστης: Ανωνυμος
Ας ελπίσουμε ότι στο Βουρο θα σταματήσει του κακού η σκάλα και δεν θα φτάσουμε και στον Κοκο. ...

Οι χαμένες ευκαιρίες της Νέας Φιλαδέλφειας και της Νέας Χαλκηδόνας
Xρήστης: @Ανωνυμος (27/09/2023 22:18)
Αν έγραψε ότι με σιχαθηκε το ίδιο ακριβώς έγραψε και για σένα. Αλλά τι περιμένω να καταλάβει κάποιος που αντιμετωπίζει ένα γήπεδο 90 χρόνων ...

Πλημμύρισε και πάλι η Φιλαδέλφεια- Σφυρίζει αδιάφορα ο τουρίστας Βούρος (φωτο)
Xρήστης: Διαμαντής Σεϊτανίδης
@11.10 Εδώ θα είναι κολλημένο το μάτι σου, χιμπαντζή......

Πλημμύρισε και πάλι η Φιλαδέλφεια- Σφυρίζει αδιάφορα ο τουρίστας Βούρος (φωτο)
Xρήστης: Να σε δω....
Να σε δω τι θα γράφεις το βράδυ της 8ης Οκτωβρίου. Κυριακή κοντή γιορτή....

all rights reserved | developed & hosted by Jetnet ©