Παρασκευή 13.12.2024,  

Ούτε τους χομπίστες, ούτε τους τουρίστες

Δημοσιεύτηκε στις 01/03/2019 στην κατηγορία Σχόλια  |  102 σχόλια

του Διαμαντή Σεϊτανίδη

 

Η πόλη βαδίζει προς μια εκλογική αναμέτρηση για τη δημοτική αρχή της επόμενης τετραετίας, με μια εικόνα πιο απογοητευτική από ποτέ.  

 

Από τη μια μεριά έχουμε τους γνωστούς, ξανά και ξανά, φθαρμένους στη συνείδηση του κόσμου, ακόμα και αποκρουστικούς, που στο παρελθόν έχουν τσαλαπατήσει -κι όχι μια φορά- τη λαϊκή εντολή μέσα κι έξω από τα δημοτικά συμβούλια, με δικαστικές εκκρεμότητες που βαραίνουν στην επιλογή του πολίτη μπροστά στην κάλπη, με προεκλογικές δεσμεύσεις που οι ίδιοι πέταξαν στο καλάθι των αρχήστων, με απευθείας αναθέσεις σε συγγενείς και κολλητούς χωρίς προσδιορισμό των κριτηρίων ανάθεσης ενώπιον του πολίτη, με βαριές κατηγορίες από πρώην στενούς τους συνεργάτες, με υπομνήσεις παλαιών, άσχετων με τη σημερινή, εποχών των «παχέων αγελάδων» που πήγαιναν στους κομματικούς τους φίλους οι οποίοι βρίσκονταν στο «δοβλέτι» ζητούσαν χρήματα από αυτά που έρρεαν αφειδώς και σήμερα θέλουν να περνιούνται ως «πετυχημένοι». 

 

Οι υποψήφιοι αυτοί προφανώς κάνουν το χόμπι τους, αφού δεν εργάζονται -ή και δεν εργάστηκαν ποτέ πριν...- και περνούν τις μέρες τους στους καφενέδες της πόλης κολακεύοντας, καλοπιάνοντας και συσσωρεύοντας υποστήριξη από κάθε πρόθυμο. 

 

Αυτοί θέλουν να πάνε την πόλη στο αύριο. 

 

Μνήσθητί μου, Κύριε!

 

Κι από την άλλη, έχουμε τους τουρίστες και τους πρόθυμους μπιστικούς τους. Ανθρώπους που ποτέ δεν τους είδαμε στην πόλη, μόνο μια φορά τα τελευταία 40 χρόνια κι αυτό όχι για να ασχοληθούν με κάποιο πρόβλημα της πόλης, αλλά για να μαζέψουν ψηφαλάκια, εγκατεστημένους αλλού (δηλαδή που μένουν και περνούν τη ζωή τους έξω από την πόλη μας) πλήρως απόντες από τις τοπικές εξελίξεις επι δεκαετίες, χωρίς ούτε μια παρέμβαση, ούτε για ένα ζήτημα, ακόμα και στο πεδίο των συμφερόντων που τώρα επιβάλλουν με χίλιους τρόπους την παρουσία των “τουριστών”, απρόθυμους να ασχοληθούν σοβαρά με την πόλη, προθυμότατους όμως να εξυπηρετήσουν τις επιδιώξεις όσων τους επέβαλαν (ασχέτως οφέλους ή ζημίας της πόλης μας).

 

Και πίσω από τους τουρίστες, τους κάθε λογής πρόθυμους. Κάτι θα αρπάξει ο καθένας από την επέλαση των δυνάμεων που επέβαλαν τους τουρίστες. Κάποιο ψίχουλο, ξεροκόμματο, υπόλειμμα θα πέσει από το τραπέζι. Έτσι, οι κάθε λογής πρόθυμοι έσπευσαν να συμμετάσχουν στις κινήσεις των τουριστών, πριν καν αυτοί (οι τουρίστες!) μιλήσουν για τα σχέδιά τους για την πόλη, για τις προτεραιότητές τους, για ο,τιδήποτε πέραν των συμφερόντων των δυνάμεων που τους επέβαλαν.

 

Πριν πειστούν οι πολίτες, πριν καν ακούσουν το ο,τιδήποτε, «πείστηκαν» οι πρόθυμοι μπιστικοί. Βγάλτε συμπέρασμα. 

 

Γι αυτό είδαμε για μια ακόμα φορά στην πόλη μας, το θλιβερό φαινόμενο πρώτα να ανακοινώνεται ο υποψήφιος, μετά αμέσως να σπεύδουν οι μπιστικοί να τον πλαισιώσουν -πώς τον διάλεξαν; γιατί τον προτίμησαν από τους άλλους; ποια στοιχεία τον κάνουν να ξεχωρίζει; σε αυτές τις αυτονόητες ερωτήσεις του πολίτη, οι μπιστικοί κάνουν τουμπεκί. Όλα αυτά λοιπόν, τα σημαντικά για το θλιβερό δημοτικό κατεστημένο προηγούνται, και στο τέλος- κι αυτό δεν είναι απαραίτητο, σιγά τώρα...- να περιμένουμε μήπως κι ακούσουμε κάτι για το πρόγραμμα. Έλα μωρέ, με αυτά θα ασχολούμαστε τώρα;   

 

Κοινό χαρακτηριστικό κάθε χομπίστα και κάθε τουρίστα: Η πάρτη του. Το ΕΓΩ του! Ποια πόλη ρε, στάχτη και μπούρμπερη. Αυτά που προέχουν είναι τα συμφέροντα, η προσωπική επιβίωση, η συμμετοχή στο δημοτικό συμβούλιο, κι όλα τα άλλα γαία πυρί μειχθήτω.

 

«Γιατί», σου λέει, «οι άλλοι είναι καλύτεροι;»

 

Κάπως έτσι η πόλη γλιστρά όλο και πιο χαμηλά στο επίπεδο της αυτοδιοίκησης. Από την εποχή του  Νίκου Παπαμικρούλη και του Σταύρου Κόντου, περάσαμε σιγά σιγά στα “λιμά” και η απόδειξη είναι κάθε γωνιά, από την πιο κεντρική ως την πιο απομακρυσμένη, της πόλης μας. Μια ματιά, αρκεί. 

 

Για να μην μηδενίζω, υπάρχουν και προσπάθειες που δεν αποτελούνται ούτε από χομπίστες, ούτε από τουρίστες. Αλλά ακόμα, όπως βλέπω, δεν έχουν καταφέρει για άλλους λόγους να κερδίσουν την προσοχή και -γιατί όχι;- την υποστήριξη σημαντικής μερίδας των συμπολιτών μας, ώστε να περάσουν στο δεύτερο γύρο και να διεκδικήσουν εκλογή του υποψηφίου τους στο αξιώμα του δημάρχου. Κι αυτό πρέπει να τις προβληματίσει, πριν να είναι αργά...

 

Ήδη τις τελευταίες μέρες έχουμε γίνει περίγελως ουκ ολίγων μέσων ενημέρωσης που δεν έχουν σχέση με την πόλη, για την ποιότητα των υποψηφίων της. 

 

Αναρωτιέμαι, αν έχει κι άλλα σκαλιά πιο κάτω, του κακού η σκάλα...

 

 

 

Γράψτε την άποψή σας

"Ψυχανάλυση" (01/03/2019 16:43)

Έχετε δίκιο κ. Σεϊτανίδη, σε όλα όσα αναφέρεται στο άρθρο σας.
Μια απορία έχω μόνο και θα την γράψω.
Πώς γίνεται, πως γίνεται, να πηγαίνουν πίσω από τον κάθε τουρίστα και κάθε καταδικασμένο, πολίτες με "βαριά" πολιτική, ηθική, υπόσταση ;;;
Πώς γίνεται, πώς γίνεται τέτοιοι πολίτες να ξεπέφτουν σε επίπεδο "μπιστικου", δεν το χωράει το "τσερβελο" μου καί πιστεύω ούτε το "πόπολο" θα τους δεχτεί και θα τούς επικρότηση ώστε να τους δώσει τα κλειδιά και τις τύχες της πόλη μας.

ΡΈΜΠΕΛΟΣ (01/03/2019 18:26)

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΙΔΗ ή ΣΕΡΕΤΑΚΗ. Αυτό είναι το μόνο δίλημμα.
Επειδή ΚΚΕ δεν μου πάει το χέρι.. μάλλον ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΙΔΗ.

ανωνυμος (01/03/2019 19:18)

@16.43

Τι λες ρε φίλε;
"Βαριά" τι;;;;;;;;;;;;;
Ναι.... καντάρια!!!!!!!!!!
Αλλά για... υπόσταση... δεν ξέρω!!!

ΑΦΕΝΤΗΣ (01/03/2019 19:55)

Χάρης η Ρενος ή Σωτήρης

Αφήστε τα παραμύθια (01/03/2019 20:34)

Κάποιοι έχουν κριθεί απο το έργο τους. Όσοι δεν έχουν κριθεί δεν θα θα τους κατατάξουμε σήμερα στην κατηγορία τουριστών ή οτιδήποτε άλλο ενώ κάποιους άλλους που γουστάρουμε στην κατηγορία των σοβαρών.
ΟΛΟΙ οσοι δεν έχουν κριθεί ακόμα θα κριθούν σε πρώτη φάση με γνώμονα προτάσεις και προγράμματα. Και εφόσον κερδίσουν θα κριθούν απο την υλοποίηση των συγκεκριμένων προγραμμάτων.
Αυτά βέβαια απο τους κανονικούς ανθρώπους που δυστυχώς δεν αποτελούν την πλειοψηφία.

!!! (01/03/2019 21:47)

Αυτή είναι η κοινωνία,
αυτοί είναι οι πολίτες,
αυτούς τους πολιτευτές θέλουν!
Εάν έχεις άλλη άποψη....να εκθέσεις εαυτόν ως υποψήφιος δήμαρχο,κ Σεϊτανιδη!

Σπύρος Καβακόπουλος (02/03/2019 00:05)

Ενημερωτικά ο κος Τάσος Κωνσταντινίδης πολλές φορές επικοινώνησε μαζί μου και μου είπε τα επιχειρήματά του για να κατέβω μαζί του. Πείστηκα και είμαι πια υποψήφιος. Δεν παρακάλεσα τουλάχιστον εγώ κανένα όπως και δεν θα παρακαλέσω κανένα για να με ψηφίσει,. Η ψήφος δεν είναι θέμα διαπροσωπικής σχέσης αλλά αξιοσύνης του υποψηφίου. Αν με θεωρούν ικανό να με ψηφίσουν διαφορετικά ας με μαυρίσουν.

Nick (02/03/2019 12:43)

Η προσπάθεια που γίνεται είναι να βάλουμε στο ίδιο τσουβάλι τους αποδεδειγμένα άχρηστους και άρχοντες του ρουσφετιού με αυτούς που δεν έχουν κριθεί ακόμα. Και όλα αυτά χωρίς καμιά αναφορά στην ουσία, δηλαδή στα προγράμματα του καθένα. Λυπάμαι που σας το χαλάω αλλά δεν είμαστε όλοι τόσο βλάκες.

Γονέας 1 - Γονέας 2 (02/03/2019 16:01)

@ Nick (02/03/2019 12:43)

¨Οντως! Δεν είμαστε βλάκες με τους απόλυτα εξαρτημένους δήθεν "ανεξάρτητους" συνδυασμούς.

@Γονέας 1 - Γονέας 2 (03/03/2019 00:47)

Τι λες ρε παιδί μου. Ανακάλυψες την Αμερική. Οι υποψήφιοι σε όλους τους υπόλοιπους Δήμους της Ελλάδας και ιδιαίτερα όσοι αυτοχαρακτηρίζονται ανεξάρτητοι τι είναι; Δεν είναι και αυτοί εξαρτημένοι απο κάπου; Στο Δήμο μας πρωτοεμφανίστηκε αυτό το δεδομένο και πέφτουμε απο τα σύννεφα;
Χορτάσαμε παραμύθια και απο ουσία μηδέν. Ο ένας είναι έτσι κι ο άλλος γιουβέτσι.
Συγκεκριμένες απαιτήσεις και προσδοκίες δεν έχει κανείς απο εσάς; Θα ενδιαφερθεί επιτέλους κανένας για τις κατευθύνσεις και τα σχέδια του κάθε υποψηφίου για την επίλυση προβλημάτων; Θα διαβάσουμε μια σοβαρή κριτική με βάση προγράμματα και επιλογές; Πρωινάδικο έχουμε καταντήσει.

Απορία (03/03/2019 10:16)

Δηλαδή σε ένα Δήμο που οι προηγούμενοι διαχρονικά έχουν αποτύχει χλευάζουμε όποιον νέο εμφανίζεται;
Μεγάλη αγωνία βλέπω να τον εμφανίσετε ως τουρίστα, άσχετο, υπεύθυνο για όλα τα μνημόνια και δεν ξέρω εγώ τι άλλο. Γιατί πως αλλιως θα στρέψετε τον κόσμο στους χομπίστες αναθεσάκιες; Πρέπει να εμφανίσετε το καινούργιο σαν ακόμα χειρότερο οπότε αναγκαστικά πάμε στο παλιό που και καλά ούτε αυτό το θέλετε για να ρίξετε στάχτη στα μάτια.
Κάνει μπαμ ότι γουστάρετε ο καθένας απο έναν παλιό χωμένο βαθιά στα της πόλης για να σας κάνει το ρουσφετάκι σας. Γραμμένη την έχετε και την πόλη και τα προβλήματά της.
Μην το παίζετε λοιπόν επαναστάτες και καλή επιτυχία με το ρουσφετάκι για το οποίο αγωνιάτε.

Ανωνυμος (03/03/2019 17:47)

@10.16
Ο βίος και η πολιτεία του καθενός τον χαρακτηρίζει ως "νέο" η "παλιό"!
Και ο Βούρος βρέθηκε σε κατάλληλη θέση και χρόνο για να εμφανίσει το "νέο"!
Ως βουλευτής αποδείχτηκε πιο παλιος και από τις λάσπες!
Ζαριές, τσαλακωμενες συνειδήσεις, διορισμός στο ΚΘΒΕ!
Τι είχες Γιάννη (Βουρο) ! Τι είχα πάντα!

@Ανωνυμος (03/03/2019 17:47) (03/03/2019 23:42)

Ναι μωρέ βίος και πολιτεία ο Βούρος. Ψηφίζετε όλοι σας εδώ και δεκαετίες επαγγελματίες πολιτικούς με κύριο αντικείμενο τα ρουσφέτια και τις ύποπτες συναλλαγές και σας φταίει ο ηθοποιός ο Βούρος. Έχουν οι περισσότεροι υποψήφιοι Δήμαρχοι άθλιο παρελθόν αλλά ξαφνικά ανακαλύψαμε ότι για τα μνημόνια φταίει ο Βούρος οπότε δεν κάνει για την πόλη. Α ξέχασα είναι και ΠΑΣΟΚ. Δηλαδή οι υπόλοιποι τι είναι; Πήραν μέρος με το ΠΑΣΟΚ οι περισσότεροι στο φαγοπότι και τώρα κάποιοι το παίζουν Σύριζα ή κάτι άλλο. Λες και ο Σύριζα αντιπροσωπεύει κάτι καλύτερο απο το ΠΑΣΟΚ. Σας πέταξε στα μούτρα την κοροιδία του αιώνα ο Σύριζα με τα νέα μνημόνια, το όχι που έγινε ναι και τις Πρέσπες αλλά με μερικές υποσχέσεις για διορισμούς αντί για 2% βρίσκεται στο 20%.

"Ψυχανάλυση" (04/03/2019 09:37)

Δεν δέχομαι για Δημάρχους ανθρώπους πού έχουν να φανούν στην πόλη τους από τότε που τελείωσαν το Γυμνάσιο !!!!
Δεν δέχομαι για Δημάρχους ανθρώπους πού νομίζουν ότι η Διοίκηση ενός Δήμου είναι το ίδιο με ένα σύλλογο, το πολύ πολύ για δημοτικούς συμβούλους !!!!
Δεν δέχομαι για Δήμαρχο το κάθε τυχάρπαστο που δεν γνωρίζει όχι από Διοίκηση αλλά δεν είναι ικανός να μοιράσει 2 γαϊδουριων άχυρο !!!
Τέλος δεν δέχομαι για Δημάρχους εντεταλμένους διαφόρων οικονομικών συμφερόντων εντός ή εκτός της πόλης μου.
Πρέπει τέλος πάντων να μπει ένα μέτρο στις "φιλοδοξίες" κάθε "τυχαπαρστου" που το μόνο του εφόδιο είναι το αθάνατο ελληνικό "γνωμικό".
"Βρε με κάνεις εμένα Δήμαρχο !!!!!!

10-10 τα ανεβαίνω...!!! (07/03/2019 19:18)

1) Πρώτα εμφανίστηκε φωτό του 8χρονου σε παρελαση στη ΝΦ.
2) Μετά μας είπε ότι εδώ πρωτοερωτευτηκε (16-18 χρονων????)
3) Σε νέα συνέντευξη (σε μέσον εκτός ΝΦ βέβαια!!!) λέει ότι εμεινε στην πόλη μέχρι 29-30 χρονών!!!
4) Σε λίγο θα μας πει ότι έμενε πάντα εδώ, αλλά δεν τον παίρναμε είδηση, γιατί κυκλοφορούσε ινκόγκνιτο να μην τον ενοχλούν οι θαυμαστές....
Έλεος!!!!

@"Ψυχανάλυση" (04/03/2019 09:37) (08/03/2019 13:34)

Πρόβλημά σου το τι δέχεσαι και το τι όχι.
Υπάρχουν και άλλοι που δεν γουστάρουν πλέον τους δεινόσαυρους με τα κολλητιλίκια και τη διαπλοκή που διατηρούσαν για δεκαετίες στον μοναδικό πνεύμονα της πόλης μια παράνομη χωματερή.
Χίλιες φορές κάποιος νέος χωρίς την υποχρέωση να εξαργυρώσει γραμμάτια του παρελθόντος.
Και χίλιες φορές να μπορεί να συνεργαστεί με την ΑΕΚ για να πάει επιτέλους η πόλη μπροστά.
Το πόσο ανύπαρκτο θεωρείτε τον Βούρο φαίνεται απο τα σχόλια. Πανικός σας έχει πιάσει.

@10-10 τα ανεβαίνω (08/03/2019 13:48)

Με αυτά τα επιχειρήματα να πάνε και οι εκλεκτοί σας στον αγανακτισμένο κόσμο και να διεκδικήσουν την ψήφο τους.
Να μην ξεχάσουν να τους ενημερώσουν σε πόσα καφενεία και πόσες ώρες άραζαν όσο ο Βούρος ήταν απών.
Θα δώσουν μεγάλη ανακούφιση στον κόσμο επιβεβαιώνοντας τη συνεχή παρουσία τους.
Ότι ο κόσμος τους έχει σιχαθεί είναι ασήμαντη λεπτομέρεια βέβαια. Προέχει η ακριβής ημερομηνία της τελευταίας ημέρας διαμονής του Βούρου στην πόλη.

@13.48 (08/03/2019 17:44)

Αφού δεν θεωρείτε μειονέκτημα την παντελή απουσία του επικεφαλής σας από την πόλη, γιατί κι αυτός και οι υποψήφιοί του μας έχετε φλομώσει στα ψέματα;

@(08/03/2019 17:44) (08/03/2019 23:00)

Ωραία είναι μειονέκτημα. Αφού το πρόβλημα σου είναι ότι δεν τριγυρνούσε στα στενά της πόλης όπως κάποιοι άλλοι μην τον ψηφίζεις. Ψήφισε αυτούς που σε δουλεύουν αλλά όποια πέτρα της Φιλαδέλφειας και να σηκώσεις θα τους βρεις από κάτω. Εκτός αν είσαι βολεμένος κολλητός οπότε πάω πάσο γιατί κατανοώ το άγχος σου.

GeorgeAEK (09/03/2019 08:13)

Για μένα τα πράγματα είναι απλά.
Ερχονται εκλογές σε μια πόλη που χτίστηκε γύρω απο ένα γήπεδο και όχι το ανάποδο.
Οπότε η πόλη θα έπρεπε να προσαρμοστεί και να λειτουργήσει έχοντας δεδομένη την παρουσία του γηπέδου.
Αυτό που συνέβη είναι ότι κανένας δήμαρχος μέχρι σήμερα δεν ενδιαφέρθηκε σοβαρά για την ομαλή συνύπαρξη πόλης και γηπέδου. Δεν ενδιαφέρθηκε ούτε καν για τον μόνο πνεύμονα της περιοχής το Άλσος όπου απλά διατηρούσαν παράνομα τη βρώμα και τα σκουπίδια.
Και ήρθε μόνη της η ΑΕΚ που μέχρι τότε δεχόταν μόνο πόλεμο και παρουσίασε ένα σχέδιο για την κατασκευή του γηπέδου που δεν είχε καμιά σχέση με το παλιό. Εδινε στην πόλη νέα πάρκινγκ, νέα τεράστια πλατεία, συγκοινωνιακή διευκόλυνση με την υπογειοποίηση και φρόντισε να απομακρύνει τον σταθμό μεταφόρτωσης μόνο με δικές της ενέργειες.

GeorgeAEK (09/03/2019 08:28)

Και τι αντιμετώπισε η ΑΕΚ μετά απο όλα αυτά; Νέο ακόμα χειρότερο πόλεμο.
Μέχρι λοιπόν να κερδίσει και τον νέο πόλεμο έχασε περίπου μια διετία με αποτέλεσμα να αυξηθεί το κόστος του γηπέδου. Αναγκάστηκε λοιπόν για να αντιμετωπίσει και την καθυστέρηση της υπογειοποίησης χωρίς να καθυστερήσει ακόμα περισσότερο το γήπεδο να πληρώσει για έξτρα έργα αντιστήριξης όπως πλήρωσε χωρίς να έχει υποχρέωση και για τη μελέτη της υπογειοποίησης.
Για τους ΑΕΚτζήδες λοιπόν ή ο νέος δήμαρχος ή θα συνεργάζεται ομαλά με την ΑΕΚ (δεν αναφέρομαι μόνο στον Βούρο) η καμιά διευκόλυνση και βοήθεια πλέον για την πόλη. Και αυτή δεν είναι απλά η άποψή μου.
Αποτελεί ειλημμένη απόφαση της διοίκησης της ΑΕΚ. Ο καθένας θα πάρει στο τέλος ότι του αξίζει.
Περιμένω λοιπόν και τη θέση του καθένα που σχολιάζει ή αρθρογραφεί για σοβαρά θέματα όπως αυτό. Αηδία κατάντησε η αγωνία να αναδείξουμε μόνο ποιος έμενε για χρόνια και ποιος όχι στην πόλη.

Ανωνυμος (09/03/2019 10:03)

Εγώ άνθρωπε με τα χιλια πρόσωπα αν ήμουν η ΑΕΚ θα τιμωρουσα τους κατοίκους που δεν ψήφισαν ποτέ άνθρωπο της ΑΕΚ αλλοιως!
Θα σηκωνομουν και θα έφευγα αφήνοντας τους συξυλους χωρίς γήπεδο νκαι τότε θα έβλεπα τι θα έκαναν!

@GeorgeAEK (09/03/2019 12:31)

Ακου γνωστέ Κώστα με τα πολλά ψευδώνυμα. Γνωστό χαρακτηριστικό του φασίστα είναι η επανάληψη ενός ψέματος, και καλά οτι η Νεα Φιλαδέλφεια χτίστηκε γύρω απο ένα γήπεδο. ΠΡΩΤΑ ρυμοτομήθηκε και χτιστικαν τα προσφυγικά και μετά ηρθαν κάτι μαγκες και καταπάτησαν ενα ελευθερο δημόσιο χωρο που ειχε αλλο προορισμό. Ακολούθησε η παραχώρηση σε εναν Τούρκικο σύλλογο που σιγά σιγά εγινε Ελληνικός.
Τώρα κάποιοι που δεν μπορούν να ξεχάσουν τα τζαμιά φτιαχνουν την νεα Αγια Σοφία με νέους μιναρέδες.

@23.00 (09/03/2019 14:06)

Πρώτον σε διαβεβαιώνω (αν θες το πιστεύεις βέβαια) ότι δεν είμαι ούτε κολλητός ούτε βολεμενος ούτε ευνοούμενος του ΑΒ. Είμαι απλώς σκεπτομενος πολίτης - ένας από τους πολλούς, ελπίζω...
Δεύτερον, αν υπονοεις ότι όποια πέτρα και να σηκώσεις θα βρεις τους τωρινούς διοικούντες, κάνεις επίσης λαθος. Κι αυτοί άφαντοι ήταν για 5 χρόνια.
Τρίτον, μειονέκτημα είναι και οι υποψήφιοι ή υποστηρικτές του Βούρου που περιφέρονται από ψηφοδέλτιο σε ψηφοδέλτιο και δεν έχουν κάνει τίποτε για την πόλη. Κάποιοι μάλιστα που ήταν και στο δημοτικό συμβούλιο δεν άνοιξαν το στόμα τους τα τελευταία 5 χρόνια να μας πουν μια γνώμη, να δούμε τι πιστεύουν, τι σκέφτονται.... Και τώρα μας ζητάνε να τους ψηφίσουμε;;
Δυστυχώς για την πόλη μας (με βάση αυτά που λέει ο George AEK) όλοι αυτοί μοιάζει να περιμένουν εντολές για να πράξουν. Ούτε θέσεις έχουν, ούτε ενδιαφέρον για τη ΝΦ-ΝΧ. Το πολύ πολύ να θεωρούν πως η νέα κατάσταση θα τους ευνοήσει, αν βέβαια εκλεγούν...

@GeorgeAEK (09/03/2019 14:15)

Είτε με Βούρο, είτε με άλλο Αεκτζή, είτε ακόμα και με τον Βασιλόπουλο η ΑΕΚ ότι ήταν να δώσει το έδωσε. Δεν θα παρακαλάμε καμιά ΑΕΚ ούτε κι αυτή έχει υποχρέωση να λύνει προβλήματα που δεν την αφορούν. Να σηκώσει τα μανίκια και να δουλέψει όπως έχει πράγματι σκοπό να προσφέρει. Αν όμως γουστάρετε να στηρίζετε άχρηστους θα υποστείτε και τα αποτελέσματα.

@ (09/03/2019 12:31) (09/03/2019 15:06)

Γελοίο γαυροτρόλ ξέρουμε πολύ καλά πόσα σπίτια υπήρχαν όταν έγινε το παλιό γήπεδο και πόσοι τεράστιοι ελεύθεροι χώροι. Δεν υποχρέωσε κανέναν η ΑΕΚ να φτιάξει πολυκατοικίες 5 μέτρα απο το γήπεδο ούτε απαγόρευσε να χτιστεί η πόλη με τέτοιο τρόπο ώστε να είναι πιο ανθρωπινη με δεδομένη την παρουσία του γηπέδου. Αυτή την πόλη ήθελαν οι κυβερνήσεις και οι δημοτικές αρχές, αυτή έφτιαξαν.
Απο κει και πέρα όσο και να χτυπιέσαι ο χώρος είχε παραχωρηθεί στην ΑΕΚ.
Συνέχισε να γράφεις τα εμετικά σου περί τουρκικου συλλόγου και μιναρέδων. Εμείς γελάμε με αυτά όταν τα λες εσύ. Γιατί ξέρουμε ότι είσαι ο γνωστός καρπαζοεισπράκτορας που έχεις λιώσει στο κλάμα εδώ και 3 χρόνια με τις απανωτές αποτυχίες σου.

Κώστας (09/03/2019 19:55)

@12:31
Άκου κώλε εκτός από ψευτάκος είσαι και ηλίθιος...
Οπότε κατάλαβες οτι πλέον θα σε αντιμετωπίζω μόνο έτσι...
Υγ. Δεν μας είπες που πουλιέσαι πιο ακριβά στις Δημοτικές ακόμα...

Ανωνυμος (10/03/2019 06:29)

Αχ Κωστα!
Σε εχούν πιασει Κωτσο οι παλιογαυροι και σε δουλεύουν! Ειδικά μετά την τεσσάρα στο μεγάλο τηγάνι είναι ασταμάτητοι!
Θέλουν, λένε να σου στείλουν ένα φορτίο κορνεδες για να γίνει σωστή δουλειά την επόμενη φορά που θα κάνετε ντου στα αποδυτήρια της πρωταθλήτριας!

γαυρε (11/03/2019 00:19)

Τον γαυρο τον γλενταω τρια χρονια.Αχ ξεχασα στο κυπελλο με ποια ομαδα κληρωθηκε ξερεις;

@Ανωνυμος (10/03/2019 06:29) (11/03/2019 09:59)

Ετσι μπράβο γαυράκο καρπαζοεισπράκτορα. Να εκφράζεις ελεύθερα τη γαυρίλα σου. Όχι να μας το παίζεις ανένταχτος, οικολόγος, Φιλαδελφειώτης και ούτε εγώ ξέρω τι άλλο αλλάζοντας ονόματα. Δεύτερη συνεχόμενη χρονιά χωρίς τίτλο το γαυράκι σου. Πως αλλάζουν οι καιροι χωρίς κόκκινη εγκληματική οργάνωση στο ποδόσφαιρο.

Μαστρο Μητσος (12/03/2019 14:56)

Έχω ένα φορτηγό κορνεδες για Φιλαδελφεια! Που να ξεφορτωσω;

Διαμαντής Σεϊτανιδης (12/03/2019 15:03)

@14.56
Παντού μάστορα, χαμένοι δεν θα πάνε...

@ (10/03/2019 06:29) (12/03/2019 20:12)

Δεν ξέρεις για τι να πρωτοκλάψεις κι εσύ γαυροτρόλ. Για την εγκληματική οργάνωση που είναι παρελθόν, για τους τίτλους που χάνεις απο Μελισσανίδη και Σαββίδη ή για το γήπεδο που δεν θα γινόταν ποτέ;

Οδος καπαδοκιας (13/03/2019 07:27)

Επιτελους μπαινει η ανοιξη.Νομιζα οτι η περσινη με τα σιδερωματα ,τους πυλωνες και την κατασκευη του πεταλου θα ηταν η καλυτερη ανοιξη της ζωης μου αλλα οχι.Η φετινη ειναι πολυ καλυτερη γιατι βγαινω στην μπαλκοναρα μου και βλεπω μονο κερκιδες και ονειρευομαι ηδη το καλοκαιρι που θα εχει καυσωνα και αυτες θα μου κανουν σκια.Δε χρειαζομαι ουτε κλιματιστικο ουτε τιποτα και η μεγαλυτερη ηδονη οταν βλεπω τις φατσες γειτονων μου που δεν θελαν το γηπεδο κι αυτο σηκωνεται καθε μερα ολο και πιο πολυ.Ουτε φετος θα παω διακοπες εδω θα μεινω στη πιο ομορφη οδο του κοσμου.

Ανωνυμος (13/03/2019 12:57)

@οδος Καππαδοκίας
Ποιος ισχυρίστηκε ότι αυτή η χώρα έχει σωτηρία;
Ζείτε ανάμεσα στον κόσμο!
Ζείτε ανάμεσα μας!
Υ.Γ. Ίσως χρειαστούν πάνω από 6 φορές να διαβάσεις το σχόλιο μου για να καταλάβεις τι γράφω! Μην κολλάς όμως! Προχωρα!

@Ανωνυμος (13/03/2019 12:57) (13/03/2019 22:26)

Εσύ πάντως σίγουρα δεν έχεις σωτηρία. Και μια και ζούμε ανάμεσά σας αντε να τα μαζεύετε σιγά σιγά και στα τσακίδια.

@Ανωνυμος (13/03/2019 12:57) (14/03/2019 09:36)

Καλά σίγουρα αυτή η χώρα δεν έχει σωτηρία.
Όταν για μια υπογειοποίηση ενός δρόμου μερικών μέτρων χρειάζονται 3 χρόνια για εγκρίσεις και προετοιμασία.
Όταν κάποιοι ήρθαν χωρίς να τους υποχρεώσει κανείς να μείνουν δίπλα σε ένα γήπεδο και πιστεύουν ότι με παρανομίες και τσαμπουκά μπορούν να το απομακρύνουν. Όταν για να πετύχουν το στόχο τους στηρίζουν ένα δήμαρχο ο οποίος αποφασίζει ότι δεν γουστάρει να εκδώσει υψομετρική μελέτη όπως είναι υποχρεωμένος και δεν του επιβάλλεται καμιά ποινή.
Όταν κάποιοι που το παίζουν ακόμα και σήμερα δήθεν οικολόγοι αγωνίζονταν με όλες τους τις δυνάμεις να παραμείνει ο σταθμός μεταφόρτωσης απορριμάτων μέσα στο μοναδικό Άλσος της περιοχής αγνοώντας καταδικαστικές αποφάσεις και πρόστιμα.
Αυτά τα πιο μικρά θα έπρεπε να γνωρίζει ο πολύς κόσμος που αναρωτιέται γιατί περνάνε τα χρόνια και δεν έχουμε καμιά πρόοδο σε κάποιο μεγάλο έργο όπως το Ελληνικό.
Πράγματι καμιά σωτηρία.

@ (14/03/2019 09:36) (14/03/2019 11:25)

Ετσι ακριβώς. Να προσθέσω σε όλα αυτά και τον υπουργό της κυβέρνησης που κράταγε για μήνες στο συρτάρι του παράνομα μια περιβαλλοντική μελέτη που αφορούσε το γήπεδο αντί να την προωθήσει όπως είχε υποχρέωση. Έτσι παράνομα και με τσαμπουκά χωρίς να δίνει λόγο σε κανέναν απλά επειδή μπορούσε.
Και τολμάνε μετά απο όλα αυτά ακόμα κάποιοι να μας κουνάνε το δάκτυλο. Όποιος δεν γουστάρει μετακόμιση τώρα και στα τσακίδια όπως έγραψα και πιο πάνω.

Ανωνυμος (14/03/2019 14:22)

Ξέρουμε ότι με τον Σύριζα στην κυβέρνηση ο Μελισσανίδης πήρε ότι ήθελε για τα μεγαλεπήβολα σχέδια του και την κονομα τής εταιρείας Δικέφαλος ΑΕ!
Εμείς που κατοικούμε εδώ δεν θέλουμε ουγκανος μπάφους και ηλίθιους μέσα στην ζωή μας και θα κάνουμε ότι περνάει από το χέρι μας μήπως και τους στείλουμε έξω από δω!
Ξέρουμε ότι οι πιθανότητες είναι ελάχιστες αλλά ελπίζουμε ότι όταν τα ορκ αναλάβουν δράση τότε όλο και περισσότερο ο κόσμος θα καταλαβαίνει τι έχει στην περιοχή του!
Υ.Γ. Έχει αρχίσει η μαριονέτα του λαθρεμπορα ο προεδρος της ερασιτεχνικής να αξιώνει από το δήμο έμμεσα στέγη για τα ερασιτεχνικά τμήματα που ο λαθρεμπορας έγραψε στα απαυτα του όταν σχεδίαζε το γήπεδο! Μην διανοηθεί κανείς να πειράξει την περιουσία του Φιλαδελφειωτικου λαού όπως είναι το γήπεδο του Ιωνικού της ΦΕΑ του Αττάλου!!!!!

Ανωνυμος (14/03/2019 14:22) (14/03/2019 15:53)

Γελοίε καρπαζοεισπράκτορα ο Τίγρης μόνο προσφέρει από την προσωπική του περιουσία για το γήπεδο και τις υποδομές της ΑΕΚ. Η κονόμα βρίσκεται μόνο στο άρρωστο μυαλό σου. Τους μπαχαλάκηδες που εμφανίζονται παντού όπου υπάρχει κόσμος και όχι μόνο στα γήπεδα είναι δουλειά του κράτος και της αστυνομίας να τους συλλάβει και να τους τελειώσει αλλά δεν το κάνουν.
Όσο λοιπόν και να χτυπιέται εσύ ήρθες στην πόλη μας και βρήκες το γήπεδο. Δεν σου φόρτωσε κανείς ένα νέο γήπεδο που δεν υπήρχε ποτέ.
Το ξέρουμε ότι συνεχίζετε να προσπαθείτε για αυτό άρπαξε άλλη μια σφαλιάρα (βλέπε λινκ) μήπως ισιώσεις.
http://www.aek365.com/a-645213/alle-duo-nike-sto-ste-gia-thn-agia-sofia-kai-thn-aek.htm

Ανώνυμος (14/03/2019 16:50)

@08/03/2019 23:00
Ρε φίλε, μιλάς κι εσύ που ο Βούρος έχει μαζέψει ο,τι πιο παλαιοκομματικό υπάρχει; Κι έμαθα οτι έρχονται κι άλλοι δεινόσαυροι της πολιτικής...
Αλλα το "Ανεξάρτητος συνδυασμός" πού το πας;;; Με χρισμα του ΚΙΝΑΛ και με τα υπόλοιπα της ΝΔ... που δεν πήγαν στο Χάρη. Να χαρώ ανεξαρτησία κ νέα πρόταση για την πόλη!!!!

@Ανωνυμος (14/03/2019 14:22) (14/03/2019 19:00)

Ξεστραβώσου και διάβασε γαυροτρολ που βάζεις στο βρωμοστομά σου την ΑΕΚ και σε έπιασε ο πόνος και για την ερασιτεχνική.
http://www.aek365.com/a-645267/o-antiperifereiarxh-eliwse-thn-karamela-tou-idiokthsiakou-th-agia-sofia.htm

GeorgeAEK (14/03/2019 19:07)

Κι επειδή γαυροτρολ κάθε φορά που γράφεις μια νέα ανοησία για την ΑΕΚ η σφαλιάρα που σχεδόν αμέσως ακολουθεί σε στέλνει αδιάβαστο πάρε άλλη μια να την ευχαριστηθείς.
http://www.aek365.com/a-645274/egkrithhkan-ta-20-ekat-eurw-gia-thn-agia-sofia.htm

@(14/03/2019 14:22) (14/03/2019 21:21)

Τίποτα δεν πήρε η ΑΕΚ από τον Σύριζα. Αντίθετα δέχτηκε πόλεμο και άλλαξαν τα πράγματα όταν ο Σύριζα διαπίστωσε ότι δεν μπορεί να τα βάλει με την νομιμότητα.
Από κει και πέρα η ΑΕΚ φτιάχνει γήπεδο ακριβώς εκεί που υπήρχε εδώ και 80 χρόνια. Από τότε που δεν είχε διαμορφωθεί η πόλη.
Δεν μεταφέρθηκε από αλλού ώστε να επιβαρύνει κάποιον.
Οι πολιτικοί διαχρονικά όφειλαν να χτίσουν την πόλη γύρω από το γήπεδο με τέτοιο τρόπο ώστε να μην υπάρχουν προβλήματα.
Για αυτό ακόμα και ο Βασιλόπουλος υποκρινόταν ότι ήθελε το γήπεδο. Η δακρύβρεχτη παπαρολογία σου λοιπόν αλλού γιατί εδώ δεν σε παίρνει.

Δημοτης (15/03/2019 07:31)

11-0 πηγε το σκορ ΑΕΚ-βασιλοπουλου καθως αποριφτηκαν αλλες δυο προσφυγες και παμε για εικοσαρα.Θα σας ταραξουμε στην νομιμοτητα παρτε το χαμπαρι.Φτιαχνεται παλατι στη ριζουπολη απο την δωρεα που εκανε ο ευεργετης Μελισσανιδης για τα τμηματα της ερασιτεχνικης ξυδακι λοιπον και βρειτε αλλη λασπη να ριξετε.

Ανώνυμος (15/03/2019 09:21)

@14:22 Προσυπογράφω.

Η περιουσία του λαού έχει ήδη πειραχτεί.
Που προπονείται το τμήμα ξιφασκίας του... "οργανισμού" ΑΕΚ ;

Η ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΠΟΤΕ ΑΥΛΟΓΥΡΟΣ ΤΗΣ AGIASOFIAS

Nick (15/03/2019 09:29)

Τα χρήματα της Περιφέρειας εξασφαλίστηκαν, το ΣτΕ απέρριψε και τις τελευταίες γελοίες προσφυγές κατά του γηπέδου και κάποιοι ακόμα υποστηρίζουν ότι ο Μελ και η ΑΕΚ χρειάζεται κάποιο Βούρο για να προωθήσει τα σχέδια της.
Ανεξάρτητα απο το γεγονός ότι βλέποντας και τους υπόλοιπους εγώ δεν θεωρώ κακή επιλογή τον Βούρο ελπίζω αυτή η ηλιθιότητα περί προσπάθειας της ΑΕΚ να αρπάξει την περιουσία του Δήμου μέσω δικού της Δημάρχου μόνο το βλαμμένο γαυροτρόλ που γράφει πιο πάνω θεωρώ αναμενόμενο να το υποστηρίζει.
Αν συνεχίσουν να το λένε και άλλοι προφανώς θέλουν να εξυπηρετήσουν συμφέροντα άλλων υποψηφίων μέσω λάσπης.
Τίποτα δεν περιμένει η ΑΕΚ πλέον απο τον Δήμο, ούτε ο Δήμος απο την ΑΕΚ με εξαίρεση την συνεργασία για κάποια όχι σημαντικά θέματα που αφορούν την διαμόρφωση του περιβάλλοντα χώρου του γηπέδου.
Γι αυτό επαναλαμβάνω ξεχάστε γήπεδο και ΑΕΚ και ψηφίστε αυτόν που θεωρείτε πιο σοβαρό και αξιόπιστο να λύσει άλλα σημαντικά προβλήματα της πόλης.

@ (14/03/2019 14:22) (15/03/2019 09:58)

Τους ουγκάνους με τους μπάφους στα οργανωμένα κράτη τους αναλαμβάνει η αστυνομία και η δικαιοσύνη.
Δεν τους κλείνει το μάτι η κυβέρνηση όπως συμβαίνει εδώ όπου πέρα απο την προκλητική αδιαφορία σχεδιάζει ακόμα και να μειώσει τις ποινές για τις μολότωφ.
Μια ομάδα όπως η ΑΕΚ είναι το θύμα της όλης κατάστασης και όχι ο θύτης. Η ΑΕΚ αποτελεί εκφραστή των αξιών του προσφυγικού ελληνισμού και κατά καιρούς ιδιαίτερα την εποχή Ντέμη έκανε τεράστιες προσπάθειες για απομάκρυνση τέτοιων ατόμων που δεν έχουν στην πραγματικότητα καμιά σχέση με την ομάδα. Ατομα τα οποία απλά εκμεταλλεύονται την πολυκοσμία και την ατιμωρησία και κάνουν ακριβώς τα ίδια με κάθε ευκαιρία και όχι μόνο στα γήπεδα.
Αυτά σου τα έχουμε εξηγήσει και άλλες φορές αλλά επειδή έγραψες ότι δεν θέλεις και ηλίθιους στη ζωή σου κοιτάξου λίγο στον καθρέπτη μήπως σε μια αναλαμπή λογικής καταλάβεις ποιος είναι ο ηλίθιος και που πρέπει να αναζητήσεις ευθύνες.

@Ανώνυμος (14/03/2019 16:50) (15/03/2019 11:04)

Και εσύ ποιόν στηρίζεις; Τι προσόντα έχει; Τι έχει προσφέρει (αν έχει ασχοληθεί στο παρελθόν) και ποια είναι η νέα πρόταση του για την πόλη; Ποιοι είναι οι συνεργάτες του που είναι καλύτεροι; Με τι ακριβώς κάνουμε τη σύγκριση και διαπιστώνουμε την ανεπάρκεια του καθένα;
Αναπαραγωγή όλο τις ίδιες και τις ίδιες ατάκες και απο ουσία μηδέν.

@(15/03/2019 11:13) (15/03/2019 12:37)

Ρε ξυπνήστε. ¨Ολοι για την κονόμα πάνε. Ο ένας ψάχνει πόση σχέση έχουν οι υποψήφιοι με την πόλη,, ο άλλος θέλει να μάθει προγράμματα.
Ρε κορόιδα αυτή τη στιγμή το μόνο που σκέφτονται οι υποψήφιοι σε όλους τους Δήμους είναι πόσα θα παίρνουν αν εκλεγούν, πόσους κολλητούς και συγγενείς θα βολέψουν και τι χάρες θα κάνουν ώστε να έχουν ανταπόδοση στο μέλλον που δεν θα είναι πια Δήμαρχοι.
Επάγγελμα είναι η πολιτική.

@(15/03/2019 11:04) (16/03/2019 13:43)

Και να σου απαντήσει τι θα καταλάβεις; Ξέρεις ποιός είναι αφού γράφουμε ανώνυμα; Μπορεί να είναι ένας απλός αναποφάσιστος πολίτης αλλά μπορεί και να είναι ένας που μετέχει σε κάποιο συνδυασμό ή ακόμα και ο υποψήφιος Δήμαρχος.
Γενικά η όλη κουβέντα σχετικά με τις Δημοτικές εκλογές είναι τουλάχιστον βαρετή. Για μένα κριτική μπορεί να γίνει μόνο για κάποιους οι οποίοι είχαν την Δημαρχία και βλέπουμε ξεκάθαρα τις επιτυχίες και τις αποτυχίες τους. Οι υπόλοιποι μόνο αν κερδίσουν μπορούν να κριθούν στην πορεία.
Και μην αρχίσετε τα γνωστά ότι ο ένας είναι άχρηστος γιατί απουσίαζε, ο άλλος μάζεψε τα τάδε ορφανά και άλλα τέτοια γνωστά σε όλους. Απο το έργο και την προσπάθεια θα κριθεί αυτός που θα κερδίσει. Κανείς δεν ξέρει τι έχει στο μυαλό του ο κάθε υποψήφιος και αν ήρθε απλά για το μισθό ή θέλει πράγματι πέρα απο τα προσωπικά του κέρδη να δουλέψει και να προσφέρει.
Και τέλος να μην παραμυθιαζόμαστε. Όλοι θα κάνουν χάρες σε δικά τους άτομα. Αλλά τουλάχιστον να προσφέρουν ταυτόχρονα και έργο.

@Δημοτης (15/03/2019 07:31) (16/03/2019 15:36)

11-0 το σκορ και ο αγώνας συνεχίζεται. Αν μάλιστα ξαναβγάλουμε τον Αρούλη θα ρίξουμε πολύ περισσότερο γέλιο.

αντιΕκτρωματικός (17/03/2019 08:32)

@ Nick and Tasos (and the...other guys)

Να κάνετε κι ένα κλειστό για το χάντ μπολ της ΑΕΚ που πήρε χθες το κύπελλο.

Τι;;;;; Δεν το πήρε;;; Το έχασε;;;;;

Ένα χάντμπολ είχατε να χαίρεστε πίκρα κι εκεί. Περαστικά.

@(16/03/2019 13:43) (17/03/2019 12:21)

Ετσι όπως τα λες είναι. Ο καθένας κοιτάει τον εαυτό του πρώτα και ίσως μετά και την πόλη. Οι προθέσεις και η ικανότητα που έχει ο καθένας για να προσφέρει και να βελτιώσει την πόλη παράλληλα με την εξυπηρέτηση προσωπικών συμφερόντων τον κάνουν άξιο δήμαρχο. Όποιος υποστηρίζει ότι κάποιος ασχολείται επειδή είναι στρατιώτης στην υπηρεσία των πολιτών και το κάνει απο αγάπη προς την πόλη είναι τουλάχιστον αστείος. Δεν υπάρχουν τέτοιοι υποψήφιοι πουθενά.

Ανωνυμος (17/03/2019 21:55)

@8.32
Έλα , δεν ντρέπεσαι!

@αντιΕκτρωματικός (17/03/2019 08:32) (17/03/2019 23:20)

Καραγκιοζάκο το κύπελλο το πήραν τα ΙΕΚ Ξυνή τα οποία τα αγόρασε η εγκληματική οργάνωση του βοθρολίμανου ώστε να βάλει και το όνομά της δίπλα και να προσποιείται ότι κερδίζει τίτλους.
Γιατί το βοθρολίμανο δεν μπορεί να φτιάξει μια κανονική ομάδα και να ανέβει κατηγορίες μέχρι να φτάσει σε ένα τίτλο. Πρέπει να αγοράσει άλλον ένα κάλπικο.
Αντίθετα γαυροκλάψα η ΑΕΚΑΡΑ κατέκτησε σήμερα το πρωτάθλημα στο πινγκ πόνγκ που ξεκίνησε το 2009 απο το μηδέν όπως κάνουν οι κανονικές ομάδες και με μεγάλη προσπάθεια έφτασε βήμα βήμα μετά απο χρόνια μέχρι την πρώτη κατηγορία και πήρε πανάξια το πρωτάθλημα.
Μια ζωή στημένος, μια ζωή με αγορασμένους τίτλους, μια ζωή κάλπικος γαυροπαράγκα.
Μια ζωή απλά για λύπηση.

Ανωνυμος (18/03/2019 05:47)

@23.20
Κώστα Τάσος κλπ!
Στο χάντμπολ η ΑΕΚ αγόρασε τον ΑΦΜ της Ηλιούπολης και βρέθηκε στην Α κατηγορία!
Δεν διαφέρει από την μεγάλη ομάδα του Λιμένος!
Παρασιτα και οι δύο έχουν γίνει ομάδες με παίκτες παραγωγής υποδομών ΙΩΝΙΚΟΥ Νέας Φιλαδέλφειας της ομάδας με τους περισσότερους τιτλους και χωρίς χρήματα! Ούτε καν λαθρέμπορους η πρεζεμπορους!
Μόνο αγάπη για το άθλημα!

ανώνυμος (18/03/2019 06:57)

@ 09:58
Λες... "Η ΑΕΚ αποτελεί εκφραστή των αξιών του προσφυγικού ελληνισμού".

Κι ο Απόλλων, κι ο Πανιώνιος κι ο ΠΑΟΚ κι ο Απόλλων Καλαμαριάς εκφράζουν το ίδιο αλλά κανένας από αυτούς δεν τόλμησε να κάνει φτηνό εμπόριο με την προσφυγιά όπως το σωματείο σου με το μουσείο που θέλει να κάνει.

@ανώνυμος (18/03/2019 06:57) (18/03/2019 08:56)

Αν μπορούσαν θα έκαναν κι αυτοί μουσείο αλλά αυτό προϋποθέτει να βάλει κάποιος και το χέρι στην τσέπη.
Μόνο αρρωστημένο μυαλό θα μιλούσε για εμπόριο. Η τουλάχιστον ένα μυαλό του οποίου η ομάδα αν φτιάξει μουσείο θα πρέπει να το γεμίσει με τις κασέτες του σούπερ κοριού που περιγράφουν την δραστηριότητα της εγκληματικής οργάνωσης.

Δημοτης (18/03/2019 13:32)

Γαυροτρολ καταντησες αηδια.Το γηπεδο χτιζεται η ερυθρολευκη εγκληματικη οργανωση πεθανε και εδω το προβλημα μας ειναι η πολη μας.Γραφε στο φαισμπουκ του τσουκαλα η στο σαιτ γαυρος αλλα εδω μας ενδιαφερουν αλλα.Καταλαβες ουγκανε γαυρολε?

ανώνυμος (18/03/2019 14:48)

@ 08:56

Ποιός βάζει το χέρι στη τσέπη; Στο τζάμπα γίνεται η "επένδυση".

@ανώνυμος (18/03/2019 14:48) (18/03/2019 17:04)

Στο τσάμπα γήπεδο αξίας 70 εκατ. χωρίς εμπορικές χρήσεις; Πολλά εκατομμύρια βάζει ο Τίγρης και 3-4 ακόμα επιφανείς Αεκτζήδες. Δεν είμαστε όλοι λαμόγια σαν εσάς γαυράκο. Ακόμα πληρώνει ο Ελληνικός λαός το χαρισμένο Καραϊσκάκη στην εγκληματική οργάνωση του βοθρολίμανου.

Δημοτης (19/03/2019 07:23)

20 μηνες απο την ημερα που ξεκινησαν τα εργα στην αγια σοφια κι εχουν πεσει πια τελειως οι μασκες.Το γηπεδο δεν το θελανε μια χουφτα γραφικοι που νομιζαν οτι καναν επαναταση,καποιοι κατοικοι που φοβοντουσαν τα επεισοδια και καποιοι αρρωστοι αντιαεκτζηδες κυριως οπαδοι της ομαδας της εγκληματικης οργανωσης για οπαδικους λογους.Εγω ειμαι υπερ της ανεγερσης γηπεδων.Μακαρι να ξεκινησει και η νεα τουμπα,μακαρι και ο παο να κανει γηπεδο και σε καθε γειτονια να υπαρχει ενα συγχρονο γηπεδο ποδοσφαιρου και μπασκετ .Γηπεδα θελουμε οχι φαγαδικα και καφε για να αθλειται η νεολαια.

@Δημοτης (19/03/2019 07:23) (19/03/2019 10:26)

Όπως τα λες είναι. Σε όλο τον κόσμο γίνονται σύγχρονα γήπεδα και τους για τους μπαχαλάκηδες εφαρμόζονται οι νόμοι από το κράτος και την αστυνομία. Όταν και αν γίνουμε κι εμείς σοβαρό κράτος θα μπορούμε να απολαύσουμε όπως πρέπει και τα γήπεδα.

@Δημοτης (19/03/2019 07:23) (19/03/2019 12:45)

Αυτό που λες το έλεγε κι η χούντα με το σύνθημα:
«Κάθε πόλη και στάδιο, κάθε χωριό και γυμναστήριο».

Προσωπικά δεν διαφωνώ ότι πρέπει να είναι τα γήπεδα και τα γυμναστήρια περισσότερα από τις καφετέριες. Αλλά εδώ δεν μιλάμε για γήπεδα που μπορεί να πάει η νεολαία να αθληθεί και να αναπτυχθεί ο αθλητισμός. Μιλάμε για τεράστιου τσιμεντένιου όγκου μαγαζιά εκτροφεία οπαδισμού και πολλές φορές και επεισοδίων.

Δημοτης (19/03/2019 13:37)

Το μισος του γαυροτρολ για την ΑΕΚ εφτασε μεχρι την ξιφασκια γυναικων.Το τμημα αυτο χρησιμοποιει για προπονηση μια αιθουσα σχολικου κτηριου στην πολη μας.Σημειωση αυτη η ομαδα εχει βγει εφτα φορες συνεχομενη πρωταθλητρια και δοξαζει την πολη μας αλλα φυσικα αυτο δεν απασχολεί τον ψυχασθενη που ταχαμα μου ενδιαφερεται για τον αθλητισμο.Η ΑΕΚ φερνει τροπαια στη φιλαδελφεια ακομα και σε μικρα αθληματα οπως πιγκ-πογκ ,ραγκμπυ,φουτσαλ κτλ.Ενω καποια αλλα σωματεια της πολης μας δεν εχουν ουτε ενα τμημα στην α εθνικη εστω και στο σκακι αλλα υπαρχουν για να παιρνουν τις επιχορηγησεις.Παρα πολλα μικρα σωματεια σε ολη την ελλαδα εχουν εστω ενα τμημα τους στην α εθνικη εν αντιθεση με τα δικα μας.Αλλα μονο ο ευεργετης Μελισσανιδης χαρισε οικημα που ανηκει στην προσωπικη του περιουσια για τα μικρα τμηματα της ερασιτεχνικης κατι που δεν εχει ξαναγινει στην ελλαδα απο κανενα κι εχεις κατι οπαδους της εγκληματικης οργανωσης να ριχνουν λασπη.

ΑΝ¨ΩΝΥΜΟΣ (19/03/2019 16:08)

@Δημοτης 13:37 Κακώς χρησιμοποεί σχολική αίθουσα. Αλλά άντε... Ας πούμε ότι είναι -κατά κάποιο τρόπο- τοπική μας ομάδα και πρέπει να βοηθηθεί στο πρόβλημα της στέγης της. Για τα εμετικά και απειλητικά συνθήματα στον τοίχο του ίδιου σχολικού συγκροτήματος (ΑΕΚ ή ΦΑΠΑ) που στεγάζει Νηπιαγωγείο, Δημοτικό, Γυμνάσιο και Λύκειο έχεις να πεις κάτι; Έχει κάνει κάτι η ερασιτεχνική για να νουθετήσει τα ούγκανα που τα γράφουν; Πήρε μήπως κάποιος μεγαλοσχήμων παράγοντάς της ένα κουβά μπογιά κι ένα πινέλο να τα σβήσει;

@(19/03/2019 12:45) (19/03/2019 18:44)

Το γήπεδο έχει όσο τσιμέντο χρειάζεται για να ικανοποιήσει τις ανάγκες της ομάδας και τα μουσεία. Για την υπογειοποίηση, τά πάρκινγκ και την νέα πλατεία δεν λες τίποτα όμως γαυροτρόλ. Η βία θα εξαλειφθεί όταν θα μπουν φυλακή αυτοί τους οποίους χαιδεύει το κράτος παρότι εμφανίζονται και κάνουν τα ίδια σε κάθε δραστηριότητα που περιλαμβάνει κόσμο.

@(19/03/2019 16:08) (20/03/2019 12:35)

Τώρα ενοχλούν και τα συνθήματα κάποιων οπαδών; Πάρε μπογιά να τα σβήσεις. Τα συνθήματα άλλων ομάδων ενοχλούν κι αυτά ή μόνο της ΑΕΚ;

Δημοτης (20/03/2019 13:19)

Θα μας βγαλεις και χουντικους ρε μεγαλε επειδη θελουμε γηπεδα σε καθε γειτονια?Δε μιλησα μονο για γηπεδα των μεγάλων ομαδων αλλα γενικα για γηπεδα.Πχ η φιλαδελφεια χρειαζεται ακομα ενα γηπεδο που θα στεγασει τον χαλκηδονικο και τον ατταλο και αυτο υποσχεθηκε να γινει ο Γρετζελιας στην συγκεντρωση της κυριακης.Η πολη χρειαζεται ομως ακομα ενα κλειστο γιατι αυτο της φεας δυστηχως ειναι αθλιο που θα στεγασει τμηματα τοπικων ομαδων και γιατι οχι και τμηματα της ΑΕΚ.

Δημοτης 2 (20/03/2019 13:25)

Εγω στο σχολικο συγκροτημα που βρισκεται απεναντι απο το κλειστο της φεα ειχα δει συνθηματα οχι στο γηπεδο.Επισης στο σχολειο που βρισκεται στη νικολαου τρυπια ειχα δει συνθηματα προβατα του Μελισσανιδη,να εχουν σβησει συνθηματα οπαδων της ΑΕΚ και στα σουπερ μαρκετ στην κοιμησεως θεοτοκου και το αλλο στο κεντρο της πολης να γραφουν οχι στο γηπεδο.Ποιοι λοιπον ειναι τα ουγκανα?Το ΑΕΚ η φαπα ειναι γηπεδικο συνθημα και απευθυνεται σε αντιπαλους οπαδους τα αλλα ομως προκαλουν πολυ περισσοτερο γιατι παιζουν με το πονο ενος ολοκληρου λαου.

Ο τουρίστας (20/03/2019 19:59)

Είδες ρε παιδί μου όταν είσαι τουρίστας και δεν σε υπολογίζει κανένας περνάς απαρατήρητος. Κανείς δεν ασχολείται μαζί σου. Δεν σε θεωρούν σοβαρό αντίπαλο και ασχολούνται με τους άλλους. Τι όχι;

Διαμαντής Σεϊτανίδης (20/03/2019 20:20)

@19.59
Για τους εμπλεκόμενους με τα δημοτικά δεν ξέρω. Αλλά οι δημοσιογράφοι, γράφουμε την άποψή μας αδιαφορώντας αν θα βοηθήσουμε τον τάδε ή τον δείνα. Εμείς απευθυνόμαστε στους πολίτες και λέμε καθαρά τις θέσεις μας. Και κρινόμαστε γι αυτές. Ε, λοιπόν, η Αλήθεια είναι εννέα χρόνια καθημερινά μέσα στα σπίτια του Φιλαδελφειώτη και του Χαλκηδονιώτη.

Αν εσύ, ως "τουρίστας", όπως υπογράφεις, δεν το ξέρεις, εμένα ειδικά δεν με εκπλήσσει καθόλου. Κι ούτε με ενδιαφέρει, ξέρεις...

@Ο τουρίστας (20/03/2019 19:59) (21/03/2019 09:20)

Φίλε με τον Βούρο αλλά και με τους υπόλοιπους δεν ασχολείται σοβαρά κανείς. Δεν αποτελούν δείγμα τα σχόλια μερικών ατόμων σε μια σελίδα που αφορά καθαρά θέματα του Δήμου. Ασχολούνται μόνο όσοι περιμένουν απο τους υποψηφίους κάποιο ρουσφέτι και όσοι είναι οι ίδιοι υποψήφιοι.
Και σίγουρα αυτή που δεν ασχολείται, παρά τα περίεργα που διαβάζουμε, είναι η ΑΕΚ. Δεν τραβάει κανένα ζόρι η ΑΕΚ για τα έργα που γίνονται γύρω απο το γήπεδο ώστε να εξυπηρετήσουν την ομαλή λειτουργία της πόλης. Για άλλα θέματα καιγόταν η ΑΕΚ τα οποία έχουν οριστικά κριθεί.
ίσως να έχουν δίκιο και κάποιοι που αναφέρουν ότι δεν βολεύει την ΑΕΚ ένας σαν τον Βούρο ο οποίος ίσως να της ζητάει μεγαλύτερη προσφορά πέρα απο τις συμβατικές της υποχρεώσεις. Κάτι που σε αυτόν θα δυσκολεύεται να αρνηθεί.

Ο χομπίστας (21/03/2019 09:24)

Στοίχημα με όποιον γουστάρει ότι ο Βούρος δεν μπαίνει 2ο γύρο. Οι πολίτες θα εκτιμήσουν τον αγώνα του και θα ξαναψηφίσουν Βασιλόπουλο παρά την αποτυχία με το γήπεδο. Δεν φταίει αυτός αν υποχώρησε η κυβέρνηση και η Δούρου που άλλα έλεγαν πριν τις εκλογές.

Δημοτης (21/03/2019 13:22)

Γαυροτρολ γιατι θα ψηφισουν Αρη?Για το γεγονος οτι δεν εκανε τιποτα στον δημο τα πεντε χρονια που ειναι δημαρχος?Και σταματα το παραμυθι ο Αρης ποτε δεν ειπε οτι ειναι κατα του γηπεδου και παντα δηλωνε οτι θελει το γηπεδο Ξερεις με ποσους αεκτζηδες τσακωθηκα εγω την πρωτη διετια που τον ειχαν ψηφισει κσι λεγανε οτι θελει το γηπεδο αλλα με ορους?Ασε λοιπον τα παραμυθια κι ολοι αυτοι θα τον μαυρισουν πρωτοι.Σου βαζω εγω στοιχημα ότι ο Βουρος θα ειναι πρωτος τη πρωτη κυριακη.Το πας?

Ανώνυμος (21/03/2019 14:10)

Αγαπητό τιγροτρολάκι (Δημοτης 21/03/2019 13:22)

Τον Άρη μπορεί και να μην τον ξαναψηφίσουμε.
Αλλά αν κι εφόσον αποφασίσουμε να τον αντικαταστήσουμε με κάποιον άλλον, αυτός να είσαι σίγουρος ότι δεν θα είναι ο Γιάννης ο Βούρος που θυμήθηκε στα γεράματά του τη Φιλαδέλφεια.

Ανώνυμος (21/03/2019 14:48)

@ 20/03/2019 12:35

Φυσικά και ενοχλούν τα εμετικά χουλιγκανίστικα συνθήματα σε τοίχο σχολικού συγκροτήματος της πόλης μας. Στις Αγιασοφιές, στα Καραϊτάβλια και στα υπόλοιπα γήπεδα εκτροφεία βίας να γράφετε ό,τι γουστάρετε.

Δημοτης (21/03/2019 21:15)

Τα συνθηματα της ΑΕΚ σε ενοχλουν οχι ομως αυτα που γραφανε οχι στο γηπεδο ,προβατα του Μελισσανιδη κτλ ε?Αυτα δεν προκαλουν βια?Αν εγω τσακωνα καποιον να γραφει οχι στο γηπεδο θα δεις τι θα γινοταν.

Δημοτης 2 (21/03/2019 21:19)

Αγαπητο γαυροτρολ δε ξερω αν θα βγει ο Βουρος δημαρχος αλλα σιγουρα θα βγει αεκτζης δημαρχος που ειναι υπερ του γηπεδου.Τωρα αν θα ειναι ο Γιαννης ,αν θα ειναι ο Χαρης η ο Παντελης δεν εχει τεραστια σημασια.Το σιγουρο ειναι οτι κι εδω τελειωνεται και η πολη καθαριζει απο τα εμετικα ερυθρολευκα παρασιτα.Στοιχημα οτι ο Αρης δεν θα ειναι στην πρωτη δυαδα βαζεις?

@Ανώνυμος (21/03/2019 14:10) (21/03/2019 23:54)

Νομίζω ότι αρχίζουν να ξεκαθαρίζουν τα πράγματα. Κρύος ιδρώτας σας έχει πιάσει με τον Βούρο. Ο Βασιλόγαυρος απέτυχε και ξεφτιλίστικε. Η ΑΕΚ πέτυχε μόνη της την απομάκρυνση του σταθμού μεταφόρτωσης που όλοι οι προηγούμενοι δεν τολμούσαν ούτε καν να μιλήσουν για αυτό.
Φανταστείτε τώρα να έρθει ο Βούρος ο τουρίστας και να πετύχει την συνέχιση της αναβάθμιση της πόλης με άψογη συνεργασία με την ΑΕΚ. Που θα πάνε να κρυφτούν όλοι οι αποτυχημένοι με μόνο προσόν την διαμονή στην πόλη και μόνη επιτυχία τα ρουσφέτια στους κολλητούς;

@(21/03/2019 14:48) (21/03/2019 23:56)

Είπαμε τράβα να τα σβήσεις. Ολόκληρη η Αθήνα είναι γεμάτη συνθήματα και εσύ νομίζεις ότι ανακάλυψες την Αμερική. Βρες κάτι σοβαρό να ασχοληθείς στη ζωή σου.

@ Ο χομπίστας (22/03/2019 00:07)

Καλά μην ξοδεύεσαι. Βάζεις και καλά στοίχημα και μετά εξαφανίζεσαι. Όσο δεν θα γίνει το γήπεδο άλλο τόσο θα ξαναβγεί ο Βασιλόγαυρός σου. Περαστικά.

Ανώνυμος (22/03/2019 08:10)

@ 23:54 Ρε φιλαράκο να σε ρωτήσω κάτι... Από που κι ως που πρέπει καλά και ντε να εμπλέκεται η ΑΕΚ κι η κάθε ΑΕΚ στη λειτουργία μιας πόλης και στις ζωές των κατοίκων; Ο σταθμός μεταφόρτωσης ούτε εμπόδιζε ούτε ενοχλούσε κανέναν και οι ενέργειες απομάκρυνσής του από πλευράς ΑΕΚ, μόνο ως εκδικητική πράξη μπορεί να εκληφθεί. Εκδικητική απέναντι στη πόλη που τη φιλοξενεί και όχι απέναντι στον Βασιλόπουλο, που σήμερα είναι κι αύριο μπορεί να μην είναι. Δεν καταλαβαίνετε ότι έχετε αποκοπεί ψυχικά από τη πόλη μ' αυτά που κάνετε;

Δημοτης (22/03/2019 13:18)

Μαλλον τα εχεις μπερδεψει.Δεν φιλοξενειται η ΑΕΚ στη πολη ειναι εδω ο πιο παλιος κατοικος της απο το 1926 και η αιτια που εχει γινει γνωστη η πολη σε ολα τα περατα της γης.Η ομαδα που τιμαει την πολη φερνοντας καθε χρονο πολλα τροπαια σε διαφορα αθληματα και με την δημιουργια του γηπεδου ακουγεται η περιοχη σε ολο το κοσμο.Για ποιον αλλο λογο ξερει καποιος την περιοχη?Γνωριζει ενας κατοικος του εξωτερικου η της μακεδονιας το μοσχατο η την ανακασα η μηπως την πευκη?

Δημοτης 2 (22/03/2019 13:27)

Ο σταθμος μεταμορφωσης ενοχλουσε ολους εμας που παρακολουθουσαμε τα εργα ,τους εργατες που δουλευαν κι ολους αγαπαμε το αλσος και περπαταμε πολυ συχνα εκει.Αληθεια που πηγαν οι φιλοι του δασους που εμφανιστηκαν ξαφνικα το 2014 οταν πηγε να γινει το γηπεδο?Εγω στο λογο της τιμης μου δεν εχω δει εναν απο αυτους που ηταν στο πνευματικο κεντρο τοτε μια φορα στο αλσος εστω μια φορα.Και αν ΑΕΚ και φιλαδελφεια ειναι ταυτοσημες εννοιες ασε να το γνωριζουμε καλα εμεις.Πηγατε να σκοτωσετε την ιστορια της πολης διωχνοντας την ΑΕΚ αλλα δε σας περασε και τα καλυτερα ερχονται.

@Ανώνυμος (22/03/2019 08:10) (22/03/2019 13:35)

Σε ένα κανονικό κράτος και με μια σοβαρή δημοτική αρχή καμιά ΑΕΚ δεν θα έπρεπε να εμπλέκεται.
Αλλά από τη στιγμή που υπάρχουν άτομα σαν εσένα που τολμάνε να λένε ότι τα σκουπίδια και η βρώμα μέσα στον μοναδικό πνεύμονα της πόλης ούτε εμπόδιζε ούτε ενοχλούσε κανέναν δεν υπάρχει σωτηρία.
Λίγη ντροπή επιτέλους.

ΔΗΜΟΤΗΣ (22/03/2019 19:17)

Επειδη τωρα ειδα το σχολιο του γαυροτρολ που ξεπερασε καθε οριο και ηταν στα πιο πανω σχολια το αντιγραφω εδω.Ακολούθησε η παραχώρηση σε εναν Τούρκικο σύλλογο που σιγά σιγά εγινε Ελληνικός.
Καταλαβατε τι εγραψε το σιχαμα του λιμανιου κατι που δεν θα ελεγε ουτε ο Τσουκαλας;45 μερες μετα την μεγαλη γιορτη της 8-2 τολμησε να γραψει αυτο το εμετικο σχολιο που προκαλει καθε προσφυγα.Ουτε καν γνωριζει οτι οι μισοι κατοικοι στον πειραια εχουν προσφυγικη καταγωγη και αρκετοι απο τους ιδρυτες της ομαδας του ηταν προσφυγες απο την μικρα ασια.

@13:18, 13:27. 13:35 (22/03/2019 19:30)

Απο wikipedia: "Οι Έλληνες Κωνσταντινουπολίτες που εγκαταστάθηκαν στην Αθήνα, μαζί με Έλληνες αθλητές του Πέρα Κλουμπ, συναντιόταν σε ένα αθλητικό μαγαζί ιδιοκτησίας των Αιμίλιου και Μενέλαου Ιωνά, στην οδό Βερανζέρου στο κέντρο της Αθήνας. Εκεί δημιουργήθηκε η ιδέα της ΑΕΚ και ο ίδιος ο σύλλογος, ενώ οι διαδικασίες ίδρυσης ολοκληρώθηκαν το 1923".

(Ούτε και ξέρανε δηλαδή κατά που πέφτει η Νέα Φιλαδέλφεια μέχρι να τους δώσει ο Βενιζέλος την έκταση. Ασε που εδώ οι περισσότεροι ήταν Σμυρνιοί)

@Ανώνυμος (22/03/2019 08:10) (22/03/2019 21:00)

Αν σε χαλάει η πόλη με την παρουσία της ΑΕΚ πήγαινε να ζήσεις δίπλα σε κάποιον σταθμό μεταφόρτωσης απορριμμάτων αφού εσένα δεν σε ενοχλεί.
Τεράστια αναβάθμιση θα προσφέρει η ΑΕΚ στην πόλη με το συγκεκριμένο σχέδιο που είναι σε εξέλιξη και θα βουλώσουν πολλά στόματα. Γι αυτό άλλωστε ενοχλούνται και οι υποψήφιοι που είναι απέναντι στην ΑΕΚ. Τρέμουν τη σύγκριση με την πραγματικότητα ιδιαίτερα αν εκλεγεί ένας δήμαρχος που θα δώσει ιδιαίτερη ώθηση σε αυτές τις αλλαγές.

ΔΗΜΟΤΗΣ (23/03/2019 07:32)

Εισαι τελειως ασχετος γαυροτρολ.Πρωτον η ΑΕΚ ιδρυθηκε το 1924 κι οχι το 1923 ΑΣΧΕΤΕ.Δευτερον η φιλαδελφεια πριν την ελευση των προσφυγων ονομαζονταν ποδονιφτης και ηταν ενα μικρο χωριο.Οι προσφυγες λοιπον οχι μονο φτιαξαν το γηπεδο αλλα δωσαν και νεα ονομασια στην περιοχη.Τριτον οι περισσοτεροι κατοικοι ηταν απο την φιλαδελφεια της μικρας ασιας και την σπαρτη της μικρας ασιας και φυσικα υπηρχαν βεβαια και σμυρνιοι.Τεταρτον ανοητε το 1924 υπηρχαν μαγαζια στην φιλαδελφεια για να βρεθουν εκει οι προσφυγες;Και φυσικα οι περισσοτεροι ηταν απο την πολη αλλα γρηγορα η ΑΕΚ αγκαλιαστηκε απο ολους τους προσφυγες κατι που συμβαινει μεχρι τωρα για αυτο και λεγεται ΑΕΚ η μανα των προσφυγων.Θες μαθηματα ιστοριας αμεσα γιατι ΑΕΚ σημαινει ιστορια και ιστορια σημαινει ΑΕΚ.

Ανώνυμος (23/03/2019 10:13)

@ 07:32. Στη wikipedia πέστα. Μάλλον κι εκεί υπάρχει δάχτυλος Μαρινάκη.

@Ανώνυμος (23/03/2019 10:13) (23/03/2019 11:39)

Μπηκα και γραφει αλλα οποτε μαλλον εσυ μπηκες στην ιστοσελιδα του Μαρινακη αντι για την wikipedia

Nick (23/03/2019 12:04)

Μην ασχολείστε με το γαυροτρολ. Απο την εκπομπή του Τσουκαλά ενημερώνεται.

Ανωνυμος (23/03/2019 16:51)

Η ενημέρωση από το aek 365 το μόνο που καταφέρνει είναι να ανακατεύει τον χυλό που έχουν τα ουγκανα στο κεφαλι!
Την ιστορία της Φιλαδέλφειας την μάθαμε από τους παππούδες και τους γονείς μας!
Πρώτα οι Σμυρνιοί κατοίκησαν την περιοχή το 1928! Ίδρυσαν τον Ιωνικό και ζωντάνεψαν τον Απόλλωνα Σμύρνης και το 1934 υπεγραφει η παραχώρηση μόνο για αθλοπαιδιές το οικόπεδο στην άκρη του συνοικισμού στο σωματείο ΑΕΚ που είχε την έδρα του στην 3η Σεπτεμβρίου και είχε ιδρυθεί το 1924!!
Κωνσταντινοπολίτες και λοιποί πρόσφυγες εγκαταστάθηκαν σιγά σιγά στην περιοχή!

Δημοτης (23/03/2019 18:33)

Ασε ρε γαυροτρολ που θα μας μαθεις ιστορια.Απο το 1926 εχει γινει ηπαραχωρηση στο χωρο και απο τοτε εκανε προπονηση εκει καποιες φορες η ΑΕΚ.Ο απολλωνας ειχε για πολλα χρονια εδρα το ρουφ για αυτο οι οπαδοι του δεν ειναι απο ριζουπολη και γυρω περιοχες αλλα απο αλλου.Οι περισσοτεροι κατοικοι οι πρωτοι τουλαχιστον ηταν απο φιλαδελφεια της μικρας ασιας.Μαθηματα ιστοριας λοιπον γαυροτρολ αλλου οχι σε εμας που ειμαστε απο πιτσιρικαδες σε μικρασιατικους συλλογους κι σσε αυτα περι 365.Εμαθες οτι η χρονολογια ιδρυσης της ΑΕΚ ηταν το 1924?Αντε σε λιγο θα μαθεις οτι πι πιο πολλοι σμυρνιοι μειναν στη νεα ιωνια .Ο ιωνικος ιδρυθηκε το 1929 κσι το 1931 εγκατασταθηκε φιλαδελφεια δηλαδη μεταγενεστερα απο την ΑΕΚ.Μαθηματα ιστοριας αλλου γαυροτρολ που τωρα απεκτησες ταχαμα μου και προσφυγικη καταγωγη ενω πριν λιγες μερες ελεγες τουρκους τους προσφυγες.

@Ανωνυμος (23/03/2019 16:51) (23/03/2019 23:47)

Οι παππούδες σου γαυροτρολ έριξαν μαύρη πέτρα πίσω από τότε που απέπλευσε το αεροπλανοφόρο από τον Πειραιά.

Ανωνυμος (24/03/2019 13:00)

@Δημοτης με το πλούσιο λεξιλόγιο και οι υπόλοιποι ουγκανοι!
Ο υπουργός που υπέγραψε το παραχωρητηριο λεγόταν Μ. Κύρκος!
Ψάξτε να βρείτε πότε ήταν υπουργός!
Οι πρώτοι πρόσφυγες που κατοίκησαν εδώ ήταν από Σμύρνη Βουρλά Σεβδικοι Αϊβαλί Φιλαδελφεια!
Πρόσφυγες από την Πόλη ήρθαν αργότερα και ακόμα πιο αργά οι Πόντιοι!
Ο Ιωνικός ιδρύθηκε το 29 στην Φιλαδέλφεια! Αναγνωρίστηκε επίσημα το 30!
Υπάρχει βιβλιογραφία από Παντελογλου Κακατσο και κάποιους άλλους Φιλαδελφειωτες! Αρκεί να μπορείς να διαβάζεις συνεχόμενα πάνω από 10 λεπτά πραγμα δυσκολο διότι ο μπαφος καίει τα εγκεφαλικά κύτταρα (όσα υπάρχουν)!

ΔΗΜΟΤΗΣ (24/03/2019 15:55)

Γαυροτρολ πρωτον να μιλας εσυ για μπαφους οταν εχεις προεδρο πρεζεμπορα ειναι τελειως ακυρο.Δευτερον Γύρω στα 1926, με πρωτοβουλία του κ. Ιωάννη Χρυσάφη, που ήταν Σύμβουλος της ΑΕΚ και Μέλος της «Κεντρικής Επιτροπής Στεγάσεως Προσφύγων» έγιναν ενέργειες στο Υπουργείο Προνοίας και παραχωρήθηκε στην «Κεντρική Επιτροπή Στεγάσεως (Προσφύγων)» ένας δενδροφυτευμένος και ανώμαλος χώρος στην (Νέα) Φιλαδέλφεια.Τριτον Η Φιλαδέλφεια (τουρκικά: Alasehir, Αλάσεχιρ) είναι μια πόλη της Λυδίας, στη σημερινή Τουρκία, με μακρά και σπουδαία ιστορία. Οι Έλληνες κάτοικοί της την εγκατέλειψαν στη Μικρασιατική καταστροφή και πολλοί από αυτούς εγκαταστάθηκαν στη Νέα Φιλαδέλφεια, στην Αττική.ΣΟΥ ΕΙΠΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΑΛΛΟΥ.

Ανωνυμος (24/03/2019 20:14)

@15.55
Ρε καραγκιοζακο ο μικρόκοσμος σου περιέχει μόνο ποδόσφαιρο! Πρέπει να καταλάβεις ότι η μεγάλη πλειοψηφία του κόσμου χέστηκε για την ΑΕΚ τον ολυμπιακο τον Παναθηναϊκό και τα υπόλοιπα λαμόγια! Ο ένας πρεζεμπορας ο άλλος λαθρέμπορος ότι τρίτος πιστόλας μαφιόζος και πάει λέγοντας!
Θα σου επαναλάβω ότι το 1934 ο υπουργός Μ. Κύρκος υπέγραψε το παραχωρητηριο του οικοπέδου στην ΑΕΚ που τότε είχε βάση της την περιοχή της Γ Σεπτεμβρίου!
Το όνομα της Νέας Φιλαδέλφειας δοθηκε το 1928 !

Δημοτης (24/03/2019 22:36)

Επειδη δεν μπορουσες να μου απαντησεις σε τιποτα το γυρισες στο τσαμικο πιονι του χοντρου και ξαφνικα εγινες απο γαυρος παλι ανησυχο πνευμα.Ο μικροκοσμος μου εχει ΑΕΚΑΡΑ εχει εργασια κι οχι να ειμαι κοπριτης σαν εσενα εχει προσφυγικα σωματεια συμμετοχη σε κοινωνικους αγωνες αγαπη για την πολη που μενω και πολλα ακομα.Γαυροτρολ σου ξαναγραφω την ιστορια της πολης μου την ιστορια της προσφυγιας την ξερω πολυ καλα αλλα βαζω στοιχημα και την ιστορια του πειραια θα την ξερω πολυ καλυτερα.Η προπαγανδα σου στα ερυθρολευκα εμετικα σαιτ οχι εδω.

@Ανωνυμος (24/03/2019 20:14) (24/03/2019 23:27)

Σταμάτα να βάζεις στο βρωμόστομά σου την ιστορία των προσφύγων και της ΑΕΚ. Αντε στα τσακίδια στο βοθρολίμανο εκεί όπου περνάει η εμετική προπαγάνδα σου.

Προσθέστε το σχόλιό σας

Ονοματεπώνυμο ή ψευδώνυμο  
Το e-mail σας (προαιρετικό - δεν δημοσιεύεται)  
Το σχόλιό σας

Ροή ειδήσεων

Χριστουγεννιάτικο παζάρι από το Σύλλογο Γονέων-Κηδεμόνων του 3ου Δημοτικού Νέας Φιλαδέλφειας

Αντίστροφη μέτρηση για την ανέγερση του νέου κτηρίου του ΚΑΠΗ Νέας Φιλαδέλφειας

«Στα μουγγά» έφυγε από τον ΣΥΡΙΖΑ ο Γιάννης Τζέλης

Ο επίμονος Γιάννης Τομπούλογλου

Και πάλι λόγια του αέρα από τον Γιάννη Τζέλη

Οι ψηφοφόροι αποφασίζουν οι ίδιοι πού ακριβώς βρίσκονται τα συμφέροντά τους

Ποιοι Δήμοι αυξάνουν τα δημοτικά τους τέλη

Νάχτλαντ, μια παράσταση που πραγματικά αξίζει

Άστραψε και βρόντηξε η Συμπαράταξη

Θεόδωρος Μαγκλάρας

Προσωπικά παιχνίδια Τζέλη με το γήπεδο του Αττάλου

Στην πολιτική υπάρχουν αντίπαλοι, στον υπόκοσμο εχθροί

Ένοπλη ληστεία σε τράπεζα στη Νέα Φιλαδέλφεια

Πυροβολισμοί στη Νέα Φιλαδέλφεια χθες το βράδυ- δεν υπήρξε τραυματισμός, μόνο υλικές ζημιές

Η κακοπαιγμένη παράσταση και τα μεγάλα ερωτήματα που δεν έχουν απάντηση

Η Αλήθεια Newsletter

Κάντε κλικ εδώ για να εγγραφείτε στο newsletter μας

Τελευταία σχόλια

Αντίστροφη μέτρηση για την ανέγερση του νέου κτηρίου του ΚΑΠΗ Νέας Φιλαδέλφειας
Xρήστης: ΑΚΡΟΒΟΛΙΣΤΗΣ
Θαυμάσια νέα .Καλά ρε παιδιά ? Κανείς δεν σκέφτηκε τους ''αποκεί'' ειδήμονες ? Πως θα ζήσουν τώρα βλέποντας όλα αυτά τα καλά ? Μαλλον θα πάν...

«Στα μουγγά» έφυγε από τον ΣΥΡΙΖΑ ο Γιάννης Τζέλης
Xρήστης: ΑΚΡΟΒΟΛΙΣΤΗΣ
Φίλε @09,50 ξαναδιάβασε τι έγραψα γιατί μάλλον δεν ''τόπιασες το υποννοούμενο ''.Κάνε ακόμα μία προσπάθεια.Ίσως να φανείς τώρα πιο τυχερός!!...

«Στα μουγγά» έφυγε από τον ΣΥΡΙΖΑ ο Γιάννης Τζέλης
Xρήστης: @09,50
Που διάβασες παταπανω σύγκριση Βασιλόπουλος Τζελη; Ο ένας αποστασιοποιηθηκε ως Δήμαρχος και ο άλλος ως Δ.Συμβουλος! Ο Βασιλοπουλος "αποχωρησ...

«Στα μουγγά» έφυγε από τον ΣΥΡΙΖΑ ο Γιάννης Τζέλης
Xρήστης: ΑΚΡΟΒΟΛΙΣΤΗΣ
Όχι ότι υποστηρίζω τον Βασιλόπουλο αλλά τι συγκρίνεται παραπάνω .?Ο Τζέλης με τον Βασιλόπουλο ? Για πάρτε ένα χαρτί και κάνε την μέθοδο του ...

«Στα μουγγά» έφυγε από τον ΣΥΡΙΖΑ ο Γιάννης Τζέλης
Xρήστης: ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ
Πέρασα πριν λίγο από Δεκελείας. Απόλυτη βουβαμάρα....

«Στα μουγγά» έφυγε από τον ΣΥΡΙΖΑ ο Γιάννης Τζέλης
Xρήστης: ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ
Σε άλλη βάση η συζήτηση για τον παγκόσμιο σοσιαλισμό......

«Στα μουγγά» έφυγε από τον ΣΥΡΙΖΑ ο Γιάννης Τζέλης
Xρήστης: Διότι, αυτοί είστε!
Είναι σε όλους γνωστό ότι τα ποντίκια φεύγουν πρώτα από ένα καράβι που βουλιάζει. Όταν ο Βασιλόπουλος αστασιοποιηθηκε από το Συριζα όλοι αυτ...

Και πάλι λόγια του αέρα από τον Γιάννη Τζέλη
Xρήστης: ΑΚΡΟΒΟΛΙΣΤΗΣ
Καλά ρε παιδιά γιατί ασχολείστε με αυτούς τους τύπους ? Για τον υπερεπιστήμονα ΄και πολιτική φυσιογνωμία κο Τζέλη κανένα απολυτότατα σχόλιο ...

Και πάλι λόγια του αέρα από τον Γιάννη Τζέλη
Xρήστης: ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ
Μπορεί ο κος Τζέλης να μας πει τι δημοτικά τέλη, για ποια επιφάνεια, και από ποιο χρονικό διάστημα και μετά πληρώνει δημοτικά τέλη η OPAP AR...

Ποιοι Δήμοι αυξάνουν τα δημοτικά τους τέλη
Xρήστης: marcus
Πλάκα θα έχει να προβεί η δική μας δημοτική αρχή και σε νέες αυξήσεις! Αν και θέλω να πιστεύω ότι θα πράξει το ακριβώς αντίθετο......

Άστραψε και βρόντηξε η Συμπαράταξη
Xρήστης: Μαριγουλα-Μαριγω.
marcus Ανέξοδες κορόνες ....

Νάχτλαντ, μια παράσταση που πραγματικά αξίζει
Xρήστης: Κώστας
@ μερακλης Τι σχέση έχει αυτό που στελνεις με το άρθρο; ...

Νάχτλαντ, μια παράσταση που πραγματικά αξίζει
Xρήστης: μερακλης
https://www.protothema.gr/greece/article/1555249/neo-epeisodio-opadikis-vias-xulokopisan-patera-kai-gio-sti-nea-filadelfeia/ ...

Νάχτλαντ, μια παράσταση που πραγματικά αξίζει
Xρήστης: απορία
ο πρώην δήμαρχος της πόλης μας σε ποια παράσταση παίζει μιας κι απέχει το τελευταίο διάστημα από τα δρώμενα; ...

Άστραψε και βρόντηξε η Συμπαράταξη
Xρήστης: marcus
Καλά, από τη λαϊκή συσπείρωση οτιδήποτε πέρα από όχι, θα ήταν τεράστια έκπληξη... ...

all rights reserved | developed & hosted by Jetnet ©