Τετάρτη 11.09.2024,  

Μόνη χαμένη, η πόλη...

Δημοσιεύτηκε στις 17/02/2019 στην κατηγορία Γνώμες  |  63 σχόλια

του Διαμαντή Σεϊτανίδη

 

Άκουσα την -ας την πούμε έτσι- ομιλία του Γιάννη Βούρου στα εγκαίνια των γραφείων του, και βεβαιώθηκα: Αν συνεχίσει έτσι, η εκλογική του επίδοση θα είναι χαμηλότερη από αυτή του Απόστολου Κόντου το 2014, όταν -κι εκείνος- είχε μαζέψει μέσα και γύρω από το ψηφοδέλτιό του τα περισσότερα από τα γνωστά και μη εξαιρετέα βαρίδια της πόλης. Ο Κόντος, τουλάχιστον, εκτός από άνθρωπος που ζει στην πόλη -καμία σχέση με τουρίστα- είχε και το απροσμέτρητο ηθικό ανάστημα, ήταν αγαπητός, προσηνής, γλυκύτατος, κυρίως ήταν αυθεντικός. Του έλειπε η πολιτικότητα στο σχεδιασμό και την εκφορά του λόγου του, αλλά όλα τα άλλα που περιέγραψα πιο πάνω, τα είχε -και τα έχει- σε υπερθετικό βαθμό. Είναι κοινωνικά “αγαπησιάρης” ο Κόντος. Καμία σχέση, όπως είπαμε...

 

Ο Βούρος, προφανώς και εμφανώς βαριέται. Δείτε την ομιλία του, την έχει ανεβάσει ολόκληρη, χωρίς περικοπές και συντομεύσεις σε χρόνο dt μετά το τέλος της, η Φιλαηδόνα του Νίκου Παπανικολάου. 

 

Βα- ριέ- ται. 

 

Οι λέξεις βγαίνουν με το ζόρι από το στόμα του, ούτε η πανελληνίως αναγνωρισμένη υποκριτική του ικανότητα δεν φαίνεται να τον βοήθησε, κι όσο για το πολιτικό περιεχόμενο της ομιλίας του, αυτό δεν υπήρχε ούτε ως ψύγμα. Αράδιασε μερικές συνοικίες της πόλης, προφανώς για να βεβαιώσει ότι τις έχει μάθει και δεν είπε πολλά για το πρόγραμμά του, το οποίο όμως -είναι, λέει σίγουρος- το γνωρίζουμε (φύλλα θα μασήσουμε, όπως η παλαιά Πυθία...), μας ενημέρωσε ότι “δεν φοράει ρολόι το τελευταίο δίμηνο” γιατί τρέχει (επιτέλους! Θα κοιμάμαι ήσυχος τα βράδια...) κι υποσχέθηκε ΚΑΠΗ στη Νέα Χαλκηδόνα. 

 

Εντάξει!

 

Τα λύσαμε τα προβλήματα στην πόλη. 

 

Αφού ο ίδιος μάλλον έλυσε τα δικά του (ακόμα κυκλοφορεί στο διαδίκτυο το βίντεο με συνέντευξή του προ διετίας, περίπου, που λέει ότι χρωστάει τόσα, που όταν περνάει έξω από τράπεζες... κτυπάνε συναγερμοί) και κατάφερε σε τόσο σύντομο χρονικό διάστημα να ξεπεράσει τα οικονομικά του προβλήματα και να ξοδεύει απλόχερα: νοικιάζει γραφείο -κι αργότερα, μαθαίνω, άλλο κτήριο ως εκλογικό κέντρο, είναι αλήθεια;- μεγάφωνα, βιντεοσκοπήσεις κλπ, θα πει ότι είναι πολύ καλός μάνατζερ. Να τον βάλουν διοικητή και σε καμία τράπεζα, να τις ανασηκώσει ο άνθρωπος, που οι μετοχές τους έχουν καταντήσει όσο μια τυρόπιτα στον Βενέτη (γράφω μαγαζί στο κέντρο της πόλης για να μην τον μπερδέψω...).

 

 

Το θλιβερό εκλογικό σκηνικό στην πόλη μας

 

Ας σοβαρευτούμε, όμως. 

 

Έχει γίνει φανερό ότι το δημοτικό κατεστημένο, αυτό που περιφέρεται από συνδυασμού σε συνδυασμό κάθε παραμονές εκλογών, χωρίς να δίνει λόγο στο πόπολο -απλώς ζητάει την ψήφο του...- έχουν φτιάξει ένα σκηνικό εν όψει εκλογών, που ο παντελώς αποτυχημένος δήμαρχος της πόλης Άρης Βασιλόπουλος δεν το είχε ονειρευτεί καν!

 

Απέναντί του ο σημερινός δήμαρχος έχει:

 

Μια ισχυρή μηχανή συσπείρωσης κόσμου, που όμως δεν έχει σχέση με την πόλη, απλώς έχει αναμφισβήτητη ισχύ, κι έχει επιλέξει για επικεφαλής ένα “κουτσό άλογο”, απολίτικο, απόν από την πόλη, με κομματική στάμπα, που όποιος έχει έστω μαι μικρή τριβή με την πολιτική, το βλέπει καθαρά: Δεν μπορεί, ο άνθρωπος...

 

- Από εκεί και μετά, έχουμε τους δυο “βαρώνους” της πόλης, που είχαν τη δυνατότητα -τόσο γιατί δεν εργάζονται, όσο και διότι έχουν βγάλει “ρίζες” με εξυπηρετήσεις και ρουσφέτια τόσα χρόνια, άρα μάζεψαν τα υπολείμματα που δεν πρόλαβε, δεν γνώριζε ή δεν θέλησε η παραπάνω μνημονευθείσα “μηχανή”  κι έφτιαξαν τους συνδυασμούς τους.

 

Ο ένας γνωρίζει πολύ καλά ότι δεν έχει την παραμικρή πιθανότητα να εκλεγεί, αλλά σχεδιάζει να χρησιμοποιήσει την εκλογική του επίδοση -όσο μεγαλύτερη, τόσο καλύτερα για τον εαυτό του- για την ενδυνάμωση των ισχυρισμών του ενώπιον των δικαστικών του περιπετειών. Σε αυτό το σκοπό έχει “μαντρώσει” όσους “του έχουν υποχρέωση” αλλά -κι αυτό είναι το λυπηρό- ένα κόμμα που τοπικά χάσκει ενώπιόν του και θα υποστεί όχι μόνο την πολιτική, αλλά και την ηθική καταδίκη της κοινωνίας. Ας πρόσεχε!

 

Ο έτερος των βαρώνων, πιστεύει εδώ και χρόνια ότι η πόλη “του χρωστάει”. Θεωρεί ότι έχει ελπίδες, αλλά και στην αντιπολίτευση να μείνει, έχει κάτι να σκοτώνει την ώρα του κατά τα επόμενα τέσσερα χρόνια. Κι αυτό το κάτι είναι να κάνει άνω – κάτω το δημοτικό συμβούλιο. Οι περίοδοι της δημαρχίας Γαϊτανά, αλλά και η συμπεριφορά του προς τη Βάσω Αγαγιώτου, κι οι δυο περιπτώσεις κόντρα στη λαϊκή ψήφο, είναι οι τελευταίες, όχι όμως οι μοναδικές αποδείξεις των όσων σημειών πιο πάνω. 

 

Και πάμε στα υπόλοιπα: Ο Τάσος, ο Μιχάλης κι ο Χρήστος, σύνολο ως τώρα επτά (μαζί με τη Λαϊκή Συσπείρωση, που δεν τη συμπεριλαμβάνω στις ως τώρα αναφορές γιατί αποτελεί ξεχωριστή περίπτωση, σύνολο οκτώ). Ο τελευταίος εκ των τριών, απλώς κατεβαίνει γιατί τσακώθηκε με τον ένα εκ των βαρώνων. Η πόλη δηλαδή πρέπει να λύσει -υποτίθεται- με την ψήφο της τις προσωπικές σχέσεις μελών του δημοτικού κατεστημένου. Οποία κατάντια... 

 

Οι άλλοι δυο θα μπορούσαν να αποτελέσουν τη μαγιά για μια πραγματικά μεγάλη παράταξη, χωρίς κάθε είδους βαρίδια, με προοπτικές εκλογικής νίκης. Αυτό τους πρότεινα εκ μέρους της “Επανεκκίνησης”, στον πρώτο αρκετά νωρίς, στον δεύτερο πιο πρόσφατα. Αρνήθηκαν κι οι δυο οποιαδήποτε συζήτηση εάν δεν συμφωνούσαμε εξαρχής ότι οι ίδιοι θα ήταν επικεφαλής. 

 

Εδώ, θέλω να κάνω μια αποκάλυψη: Η “Επανεκκίνηση” ήταν έτοιμη να προσχωρήσει σε όποιον εκ των δυο έδινε απτές αποδείξεις ότι δεν διακατέχεται από σύνδρομα ηγεμονισμού. Εμείς θα μπαίναμε ΚΑΤΩ από όποιον προσερχόταν σε συζητήσεις, χωρίς προαπαιτούμενο την δική του ηγεσία. Θα του δίναμε αυτό που του ζητούσαμε να αρνηθεί, γιατί με μεσσιανισμούς, λύσεις σε ένα δημοτικό συμβούλιο που θα προκύψει από απλή αναλογική δεν δίνονται. Απλώς, την πρόθεσή μας να μπούμε ΚΑΤΩ από αυτούς, δεν τους την είπαμε εξαρχής, προκειμένου να διαπιστώσουμε ένα μικρό, έστω, ποσοστό διαλλακτικότητας. Μας την αρνήθηκαν κι οι δυο. Έτσι, κι οι δυο έχασαν την “Επανεκκίνηση”. Αυτό καλό είναι να το θυμούνται το βράδυ των εκλογών. Κι αν το ξεχάσουν, θα τους το θυμίσω εγώ. 

 

Τούτων δοθέντων, όπως έλεγαν κι οι παλιότεροι, ο Βασιλόπουλος έχει δει το σκηνικό και, όπως βλέπετε, αρκείται ως τώρα σε προεκλογικά “καθρεφτάκια” προς τους ιθαγενείς. Το υποπόδιό του δε, θέλεις από βλακεία; θέλεις από αδυναμία αντίληψης; ισχυρίζεται ότι επί 4 χρόνια, που η πολη μας είναι μια ΠΑΡΑΤΗΜΕΝΗ πόλη, η δημοτικη Αρχή... σχεδίαζε. 

 

Τι λε ρε φίλε;

 

Κάνεις τέτοια δήλωση; 

 

Μα ποιος είναι ο Αρης; ο... Λεονάρντο ντα Βίντσι είναι και σχεδιάζει ανελλιπώς επί... τέσσερα χρόνια; 

 

Γιατί τα λένε όμως αυτά;

 

Θα σας πω: Γιατί βλέπουν ότι το ανίκανο, απολίτικο και εν πολλοίς διεφθαρμένο δημοτικό κατεστημένο έχει φτιάξει ένα εκλογικό σκηνικό, που ευνοεί τον Βασιλόπουλο. Γι αυτό κι ακόμα δεν υπάρχει ούτε μια ανακοίνωση υποψηφίων, ούτε μια προεκλογική ομιλία του σημερινού δημάρχου. Όλα θα βγουν αργότερα, όταν οι υπόλοιποι θα έχουν φθαρεί ακόμα περισσότερο -σιγά το δύσκολο...

 

Θα παρακολουθήσουμε με ενδιαφέρον αυτή την εκλογική μάχη, που θυμίζει πολύ, περισσότερο από όσο περίμενα εγώ, το 2014. Στο ρόλο του Γεωργαμλή, τώρα είναι ο Βούρος. Στο ρόλο του Αράπογλου, ο Γρετζελιάς. Αν ο Κωνσταντινίδης καταφέρει να ξεπεράσει τα όριά του, θα πάρει τη θέση του Κόντου. Γαϊτανά βλέπω τον Τομπούλογλου και μετά, Κουτσάκη- Κοπελούσο. Σταθερό το ΚΚΕ στο 8+ % με τον Σερετάκη θα το καταφέρει, πιστεύω. 

 

Μόνη χαμένη, η πόλη. Που για άλλα 4 χρόνια θα έχει στη διοίκηση κάποιον που ούτε θέλει, ούτε μπορεί να την πάει πιο ψηλά...

 

Γράψτε την άποψή σας

Αντωνόπουλος Γιάννης (17/02/2019 21:34)

Μόνη χαμένη, η « Επανεκκίνηση » , κρίμα στις ελπίδες της ομάδας σου. Ώρα να κάνεις την αυτοκριτική σου.

Διαμαντής Σεϊτανιδης (17/02/2019 21:46)

Γιάννη δεν θα απαντήσω, σέβομαι αυτό που σε δένει με την υποψηφιότητα Βούρου.

Ανωνυμος (17/02/2019 21:56)

Πρέπει να ηρθες πρόσφατα στην περιοχή μας!
Άγνοια παντελής του εκλογικού σώματος!
Προσπάθησες να παίξεις ρόλο στα εκλογικά μέσα από ένα σάιτ που δεν το διαβάζουν πάνω από 300 άτομα!
Η Επανεκκίνηση είναι τόσο δυνατή που δεν μπορεί να βρει άτομα για το ψηφοδέλτιο !
Ξαναδιαβάζω συνέχεια αυτά που γράφεις και δεννπιστευω ότι είσαι τόσο μακριά νυχτωμενος!

Ανώνυμος (17/02/2019 22:48)

Αγαπητέ Διαμαντή, σου προτείνω να μην βάζεις τίτλους στα άρθρα σου που αφορούν τις δημοτικές εκλογές στη πόλη μας, από εδώ και στο εξής:

«Το Βεστιάριο με τις Ρόμπες» σε συνέχειες (Νο2, Νο3 κλπ), καλύπτει πλήρως την κατάσταση.

Εκείνη δε, που βλέπω να είναι η μεγάλη κερδισμένη των εκλογών θα είναι η αποχή.

Πόση σουργελοποίηση να αντέξει κανείς ;

(και μη φανταστείς ότι ο γράφων είναι απολιτίκ. Δεν έχω χάσει εκλογική διαδικασία εδώ και σαράντα χρόνια, από πενταμελές της τάξης στα χρόνια του σχολείου μέχρι εθνικές εκλογές. Κι όμως... Είναι η πρώτη φορά που σκέφτομαι να πάω εκδρομή, ειδικά τη δεύτερη Κυριακή).

Διαμαντής Σεϊτανίδης (18/02/2019 08:02)

@21.56

Σωστά τα λες, ήλθα πρόσφατα στην πόλη δεν έχω μεγαλώσει εδώ σαν τον Βούρο...

Ξέρεις και πόσοι διαβάζουν την Αλήθεια, ξέρεις και τι κάνει η Επανεκκίνηση... Η δομή πρέπει να είσαι.

Για τους άλλους που διαβάζουν, τους σοβαρούς, όχι για σένα τον γελοίο που προσβάλλεις κάποιον στο ίδιο του το σπίτι μέσα με απανωτές βλακείες, να πω ότι η Επανεκκίνηση ήταν και παραμένει μια προσπάθεια συμβολής σε δημιουργία μεγάλης παράταξης με διαδικασίες και δομές, με συνεχή αναφορά στους κατοίκους αυτής της πόλης. Κι επίσης η Επανεκκίνηση μπορούσε να ανακοινώσει "τους πρώτους είκοσι", όπως έκαναν άλλοι προ μηνός περίπου, πριν το καλοκαίρι, αν ήθελε να είναι άλλος ένας συνδυασμός της πλάκας. Εκεί ήταν, στις ανοικτές μας ολομέλειες, το δημοτικό κατεστημένο, οι περιφερόμενοι. Αλλά αυτά τα... ξέρεις εσύ, ο γνώστης, όχι εγώ που ήλθα πρόσφατα στην περιοχή.

Εσύ, όλα τα ξέρεις, μόνο το όνομά σου ξεχνάς. Και σωστά. Υπάρχει πολλή σαπίλα στα πέριξ, κι όπου σαπίλα, εκεί και σκουλήκια...

! (18/02/2019 09:26)

Εχετε καλη πενα,λετε τη δικια Σας αληθεια,σε τουτη τη ΔΙΚΙΑ Σας ηλεκτρονικη εφημεριδα,οπως πραττουν αρκετοι συμπολιτες μας.
Γνωριζετε εξ εμπειριας κ εξ επαγγελματος τους κανονες της εμμεσης αντιπροσωπευτικης δημοκρατίας κ της πολιτικης !
Εκεινος που θελει να ΗΓΗΘΕΙ,πρεπει να διαθεσει(να εχει ή να βρει)χρημα να ξοδεψει,να εξυπηρετησει,να χορτασει ολο αυτο το κοπαδι!
ενιοτε καθεται το λοττο,σε τυχαιους(ΣΣ,ΟΧΙ ΤΥΧΑΡΠΑΣΤΟΥΣ,ΟΜΩΣ )-
(1-2περιπτωσεις,στους 330δημους τη φορα),να καθησουν συγκυριακα (βλ αρη2014) στη καρεκλα του δημαρχου και ετσι να φτιαχτουν οικονομικα για 2-3 γενιες
...για του υποψηφιους που αναφερατε:αλλοι ειναι ρολιστες,αλλοι παραρτηματα ,αλλοι υψηλοι μεροκαματιαρηδες της τοπ αυτοδιοικησης παντοτε ομως:
Α πο φα σι σμε νοι για το παιγχνιδι,που.... (μαλλον εθελοτυφλωνταςως προς τους κανονες του ,που προανεφερα...)ΔΕΝ ΜΠΗΚΑΤΕ ,ΕΣΕΙΣ!!
Η ΖΩΗ ΔΕΝ ΑΛΛΑΖΕΙ

"Τζογαδόρος" (18/02/2019 09:56)

Καλά τα λες Διαμαντή μου, αλλά βγάζεις και πολύ εμπάθεια !!!!!
Έχεις δίκιο, με τα " λιμα" δεν μπορείς να πάρεις, όχι μόνο τον Δήμο αλλά ούτε τον σύλλογο της κάτω Μακρυνίτσας που λέει ο λόγος.
Πάντως επειδή αφήνεις και κάτι υπονοούμενα για τον πολιτικό φορέα που στηρίζει και συμμετέχει στην Δύναμη Πολιτών, ένα έχω να σου πω. Λίγη υπομονή καί θά καταλάβεις οπως λέει και ο σοφός λαός μας, πως "όσαν φθάνει η αλεπού δεν τα κάνει κρεμασταρια" !!!!

Διαμαντής Σεϊτανιδης (18/02/2019 10:17)

@09.26
Έχει ενδιαφέρον η άποψή σας, δεν συμφωνώ με αυτήν στο σύνολό της, αλλά πάντως είναι ενδιαφέρουσα. Απαντώ μόνο στο τελευταίο της κομμάτι: Δεν ήταν αυτή η πρόθεσή μου. Οι κινήσεις μου είχαν ως σκοπό τη δημιουργία μιας μεγάλης παράταξης. Το είπα και το έγραψα εξαρχής. Στις ολομέλειες κουραζόμουν να το επαναλαμβάνω. Το έχουν ακούσει όλοι, πολλές φορές. Κι εσείς, αν μετείχατε σε αυτές.

Δεν ήταν ΠΟΤΕ στις προθέσεις μου να πω "μπαίνω μπροστά κι στοιχηθείτε πίσω μου". Είναι σαφές αυτό, πιστεύω. Έμπαινα άνετα κάτω από τον Κουτσάκη ή τον Κωνσταντινίδ, όωπς έγραψα πιο πάνω, αλλά περίμενα να δω από εκείνους μια ένδειξη του πώς θα πολιτευτούν σε ένα δημοτικό συμβούλιο απλής αναλογικής. Δεν την είδα, και δεν συνεχίσαμε να συζητούμε. Τόσο απλά είναι τα πράγματα. Και τόσο ξεκάθαρα.

Διαμαντής Σεϊτανιδης (18/02/2019 10:17)

@09.56
Μη σου θίξουν το δήμαρχο εσένα, και πάθεις ψυχικό τραλαλά. Άλλωστε όσο είναι ο αγαπημένος σου στη διοίκηση του δήμου, προτιμάς την απάθεια. Σαφές!

ανώνυμος (18/02/2019 11:13)

Παίρνω στα χέρια μου τους υποψήφιους Δημάρχους, για να ψηφίσω.
Έχουμε 7 προς το παρόν.

Ο ένας είναι καταδικασμένος για εκβιασμό, οπότε άστον απ' έξω.

Ο άλλος είναι ο γνωστός εκπρόσωπος των ψευτών, του καταργημένου ΕΝΦΙΑ και του go back Merkel, πάει και ο δεύτερος.

Ο τρίτος είναι υπάλληλος του κόμματος, σαν να πήρε μετάθεση σε νέα δουλειά, άσε που εκπροσωπεί ένα κόμμα που υποστηρίζει παραδείσους, ακόμα ένας μείον.

Ο επόμενος στάλθηκε από έναν επιχειρηματία να κάνει τον Δήμαρχο, κάτι σαν τον Βόλο ας πούμε, και παράλληλα στηρίζεται και από ολίγον ΠΑΣΟΚ, πάει και αυτός.

Ο επόμενος αν δεν κάνω λάθος έφαγε τα νιάτα του σαν συνδικαλιστής, πράγμα που από μόνο του είναι μείον, πάει και αυτός.

Και τι μας μένει?
Δυό ακόμα γραφικοί που ούτε οι ίδιοι δεν ξέρουν γιατί κατέβηκαν.
Οπότε, μετά από 40 χρόνια εκλογών, θα είναι η πρώτη φορά που δεν μπορώ να βρω κάποιον που να είναι σε κάτι καλύτερος από τους άλλους.
Καλή εκδρομή!


ανώνυμος (18/02/2019 12:16)

συνέχεια... από προηγούμενο...
συγγνώμη αλλά ξέχασα ακόμα έναν υποψήφιο, τον τουβλάκια.
Καλά αυτός είναι εκτός συναγωνισμού.
Μόνος του μια ξεχωριστή κατηγορία.

Οι κερδισμένοι των εκλογών θα είναι... (18/02/2019 13:58)

Ο Μακρυνώρης, ο Γκαγκάρας και το Phila Travel.
Θα είναι και καλός ο καιρός τον Μάϊο για μονοήμερες εκδρομές.

(Αναχώρηση Κυριακή πρωί και επιστροφή το βράδυ)

Λαοθάλασσα!!!! (18/02/2019 19:13)

Πάντως τον "τουρίστα" ούτε ο Μπιρσίμ δεν τον σώζει....

Δημοτης (19/02/2019 07:30)

Η πολη τον μαη αλλαζει σελιδα ο Αρης φευγει και έρχεται αυτος που φοβαστε.Εδω θα ειμαστε.

Διαμαντής Σεϊτανίδης (19/02/2019 08:23)

@07.30
Πρέπει να είμαι ο μόνος που πολέμησα τον Άρη όχι ως πρόσωπο, αλλά ως φασιστικού τύπου σύστημα εξουσίας. Ο μόνος, την ώρα που όσοι είχαν εντολή του λαού να κάνουν αντιπολίτευση απείχαν, μετανάστευαν, συναλλάσσονταν. Αυτούς όλους τους βλέπω στον συνδυασμό που περιγράφεις πιο πάνω.

Ένα θα σου πω:

Οι τουρίστες δεν έχουν καμία τύχη στην πόλη. Μην ψάχνετε τα συμφεροντάκια σας σε αυτούς. Πάλι στην απέξω θα μείνετε όταν ανοίξουν οι κάλπες και θα ξανακλειστείτε στα καβούκια σας, ψάχνοντας κάποιον να βγάλει ξανά το φίδι από την τρύπα.

Εδώ θα είμαστε, όσοι δεν κάνουμε τουρισμό στην πόλη.

Ανωνυμος (19/02/2019 08:42)

@11.13
Προφανώς στις προηγούμενες εκλογικές αναμετρησεις είχες βρει τον υποψήφιο ο οποίους κάλυπτε τα θέλω σου και τον είχες ψηφίσει!
Τώρα κάνοντας(;) την καφενειακη κριτική σου θα πας εκδρομή! Το γράφεις δε ως μαγκιά η ως απειλή!
Να είσαι σίγουρος ότι η εκδρομή κάποιων εκείνη την ημέρα θα δημιουργήσει εντερικό πρόβλημα στην Φατμε που κατοικοεδρεύει στο Γενι Τζάμι!

Ανώνυμος (19/02/2019 10:19)

@08:42 Εκείνο που θα 'πρεπε να σε προβληματίζει είναι όχι το ποιοι θα πάνε εκδρομή αλλά το πόσοι.
Την τελευταία φορά που ψήφισε μαζικά ο λαός ήταν το δημοψήφισμα που το ΟΧΙ έγινε ΝΑΙ. Τι δεν καταλαβαίνεις;

ανώνυμος (19/02/2019 11:07)

@ Ανωνυμος (19/02/2019 08:42)

Εγώ σου λέω ότι ψάχνω να βρω τον μονόφθαλμο και βλέπω ότι όλοι είναι τυφλοί, και εσύ μου λες για καφενεία.
Υπέδειξε μου κάποιον που αξίζει να ψηφιστεί (πες μου και τι καινούργιο έχει για την πόλη) και να το δω ξανά το θέμα.
Έναν πες μου, από όλους αυτούς που βάζουν υποψηφιότητα, γιατί δύο δεν πρόκειται να βρεις.


Ανώνυμος (19/02/2019 11:23)

@Δημοτης (19/02/2019 07:30)

Από συνθήματα και ατάκες "η πολη τον μαη αλλαζει σελιδα" χορτάσαμε! Γκώσαμε.
Όλα θα φανούν στην κάλπη και μην ξεχνάς ότι πολύ πρόσφατα (μόλις στις προηγούμενες εκλογές) κάποιοι "σίγουροι πρώτοι και χαλαρά", βρέθηκαν εκτός δεύτερης Κυριακής. Στην πολιτική ΠΟΤΕ δεν ισχύει η λογική του ώριμου φρούτου που θα πέσει από μόνο του. Για να πέσει κάτι, πρέπει να υπάρχει κάτι να το διαδεχτεί. Προς το παρόν, μόνο η τετράδα έχει φανεί, με όλα τα αποτελέσματα ανοιχτά (για οποιονδήποτε από την τετράδα) να είναι από 1ος μέχρι 4ος.

Μποκα (19/02/2019 12:22)

@Δημοτης (19/02/2019 07:30)
@Ανώνυμος (19/02/2019 11:23)

Αν θέλετε να δείτε προς τα που πάνε τα πράγματα, να κοιτάτε προς τα που πάνε οι κόλακες.
Προς το παρόν θα συμφωνήσω ότι δεν έχει ξεχωρίσει κανένας. Ακόμα και το ΚΚΕ θα μπορούσε να είναι τετράδα που έχει το πιο μπετοναρισμένο ποσοστό απ' όλους.

ΑθΑΝΑΣΙΑΔΟΥ ΜΑΙΡΗ (19/02/2019 16:19)

Εσείς οι δημοσιογράφοι μη διχαζετε το λαο της ΝΦ ΝΧ .
Να είστε προσεκτικοί
Πιστεύω ότι όλες οι παρατάξεις θέλουν το καλό της πόλης μας και με αξιοπρέπεια θα διεξαχθούν
οι εκλογές!

Ανωνυμος (19/02/2019 23:43)

@11.07
Πες μου ποιόν είδες για καλό στις προηγούμενες εκλογές και γιατι!;
Ο καθένας έχει τα δικά του κριτήρια και σίγουρα δεν θα βρει ίσως σε υποψήφιο δήμαρχο αυτά που θέλει!
Όμως δεν είναι δυνατόν να κρίνεις κάποιον γιατί ήταν συνδικαλιστής οι δύο είναι γραφικοί ο άλλος είναι υπάλληλος κόμματος!
Και εσύ; Είσαι υπεύθυνος πολίτης; Πας εκδρομή και καθάρισες; Φταίνε οι υπόλοιποι που ψήφισαν ! Εσύ καμμία ευθύνη!
Υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος δεν υπάρχει που να θέλει στήριξη για να βοηθησει στον Δήμο!
Καναπές, καφεδάκι, εκδρομή και υψηλή κριτική!

ανώνυμος (20/02/2019 11:35)

@Ανωνυμος (19/02/2019 23:43)
Να σου πω λοιπόν...
Είχαμε Γαϊτανά-Απ. Κόντο-ΚΚΕ-Σύριζα-Λύσσανδρο-Αποστολάκη-Αγαγιώτου.
Ένα κριτήριο για μένα ήταν η ευπρέπεια που είχε ή δεν είχε κάποιος.
Μέσα στον συνδυασμό Γαϊτανά όπως θυμάσαι είχε κρυφτεί ένας που μετά από λίγο της έσκαβε τον λάκο, ναι καλά θυμάσαι τον τουβλάκια λέω.
Ο Σύριζα, εντάξει τον ειδαμε, δεν χρειάζεται περαιτέρω.
Το ΚΚΕ γνωστό και μη εξαιρετέο.
Ο Λύσσανδρος ένα καλό παιδί που ήξερε να παίζει πολύ καλή μπάλα και από πίσω κάποιος άλλος κινούσε τα νήματα.
Ο Αποστολάκης πραγματικά δεν ξέρω τι προσέφερε.
Και τέλος η Αγαγιώτου.
Απ' όλους αυτούς λοιπόν μπορούσα να ξεχωρίσω τουλάχιστον για το ήθος του ανθρώπου μόνο τον Απ. Κόντο. Και μη γυρίσεις να μου πεις ότι αυτό δεν είναι κριτήριο. Είναι ένα από τα κριτήρια.
Τώρα που σου εξομολογήθηκα, πες μου εσύ κάποιον από τους νυν που έχει κάτι βρε αδελφέ, που θα σε κάνει να πεις "ότι να, αυτός ξεχωρίζει σ' αυτό και σ' εκείνο".

Ανώνυμος (20/02/2019 12:28)

@ ΑθΑΝΑΣΙΑΔΟΥ ΜΑΙΡΗ

Aγαπητή Κα Αθανασιάδου που ακριβώς βλέπετε τον διχασμό, όπως λέτε. Πολιτική κριτική γίνεται και σαφώς και καλώς επισημαίνεται από πάρα πολλούς η πολύχρονη απουσία του κ. Βούρου από τα δρώμενα της πόλης. Αν αυτό δεν σας αρέσει -και δικαίωμά σας- επειδή κατεβαίνει η κόρη σας μαζί του, δεν σημαίνει κι ότι καλλιεργείται κάποιος διχασμός.

Διαμαντής Σεϊτανιδης (20/02/2019 12:34)

@12.28
Συγνώμη, μια ερώτηση: Γράφεις για την «πολύχρονη απουσία του κ. Βούρου από τα δρώμενα της πόλης». Για να απουσιάζει επί πολλά έτη, θα πει ότι πριν από αυτή την περίοδο ήταν παρών. Πότε ήταν παρών στα δρώμενα της πόλης, κι εγώ δεν το θυμάμαι;

Ανώνυμος (20/02/2019 12:38)

@ Διαμαντής Σεϊτανίδης. Εχεις απόλυτο δίκιο! Παρασύρθηκα από στοιχειώδη αστική ευγένεια.

ανώνυμος (20/02/2019 13:40)

@ Διαμαντής Σεϊτανιδης (20/02/2019 12:34)
Έχεις άδικο, εδώ στη Φιλαδέλφεια πάντα πιάναμε τα κανάλια στα οποία έπαιζε ο Βούρος, πάντα παρών ήταν. Απλά τώρα, ήρθε ακόμα πιο κοντά μας.

Διαμαντής Σεϊτανιδης (20/02/2019 14:03)

@13.40

Δεν το είχα σκεφτεί αυτό. Άρα, να τον ψηφίσουμε, πάντα ήταν εδώ...

Γ.Π. (20/02/2019 15:41)

Καλά εσείς ψηφίστε τους δεινόσαυρους που ήταν πάντα εδώ και έκαναν έναν απο τους πιο όμορφους Δήμους της Αθήνας βόθρο. Αλλά δεν πειράζει. Αρκεί που ήταν παρόντες στα δρώμενα. Που να καταλάβει τώρα ο Βούρος σε μερικούς μήνες τα σοβαρά προβλήματα της πόλης; Προφανώς πρόκειται για πυρηνική φυσική.
Α ξέχασα. Θα συνεργαστεί ομαλά και με την ΑΕΚ. Αλλά εμείς θέλουμε κάποιον να μην μπορεί να συνεργαστεί με την ΑΕΚ και να κάνει ο καθένας του κεφαλιού του. Έλεος.

ανώνυμος (20/02/2019 16:48)

@ Γ.Π. (20/02/2019 15:41)
Κάτι δεν έχεις πιάσει από την καλή.
Ο Βούρος δεν κατηγορείται γιατί είναι ανίκανος να μάθει τα της αυτοδιοίκησης.
Κατηγορείται ότι στάλθηκε από έναν επιχειρηματία να κάνει τον Δήμαρχο.
Και αφού στάλθηκε από μια επιχείρηση, τα συμφέροντα της επιχείρησης θα εξυπηρετήσει και όχι της πόλης.
Πόσο δύσκολο είναι αυτό να το καταλάβεις?

Μη κάνεις ότι δεν καταλαβαίνεις.

Ανωνυμος (20/02/2019 17:25)

@11.35
Πραγματικά όταν έκρινες στις προηγούμενες εκλογές την Γαιτανα και μετά ειχες απορίες για την προσφορά του Αποστολακη κατάλαβα ότι αυτοτρολαρεσαι και προσπαθείς να αποδείξεις ότι έχεις ως κριτήριο την ευπρέπεια και την σοβαροτητα στοιχεία δηλαδή που σου λείπουν!
Μάλλον σαν τον Βούρο και εσύ....είδες φως και μπήκες!

Ανώνυμος* (20/02/2019 17:47)

@11.35
Εκτός του ότι έδειξες ότι δεν μένεις Φιλαδέλφεια , το κριτήριο ήθος για σένα αφορά μόνο τον Απ. Κοντό !
Η Δ.Γκουμα προφανώς είναι ανήθικη επειδή ήταν επικεφαλής του ψηφοδελτίου του ΚΚΕ!
Επίσης ανήθικος ήταν και ο Α Βασιλόπουλος που δεν τον γνωρίζαμε σε γενικές γραμμές αλλά αφού ήταν Σύριζα.....
Το ίδιο και η Βασω Αγαγιώτου!
Μπράβο μεγάλε! Κλασσικός Ελλην ψηφοφόρος!
Όπως σου έγραψε και ο άλλος ...καφεδάκι και υψηλή κριτική!!

Ανωνυμος (20/02/2019 23:14)

Ο Αποστολάκης στις προηγούμενες εκλογές που συμμετείχε και η Γαιτανα (πολιτική αντίπαλος του Αποστολακη) δεν ξέρεις τι προσέφερε!!!!!
Γιατί άραγε;

ανώνυμος (21/02/2019 00:41)

@ Ανωνυμος (20/02/2019 17:25)
ρε λαγωνικό, Αράπογλου ήθελα να γράψω και έγραψα αποστολάκης, αλλά έχεις πολύ καλή μουσούδα και με έπιασες.
Αλλά αφού κατάφερες και κατέληξες στο συμπέρασμα ότι μου λείπει η σοβαρότητα, που σου έγραψα το όνομα ενός νεκρού, άστο καμάρι μου, χαζός ήσουν και δε βλέπω να βελτιώνεσαι.


@ Ανώνυμος (20/02/2019 17:47)
Τώρα είπαμε να συζητήσουμε στα σοβαρά και συ μου λες για την Γκούμα.
Θα μιλάς γι' αυτήν που έλεγε σε όλα "όχι" φαντάζομαι. Δεν της είχε πει κανείς ότι και το "ναι" Ελληνική λέξη είναι.
Είπαμε να συζητήσουμε για υποψήφιους και όχι για υπάλληλους κομμάτων.
Άρα να υποθέσω ότι τώρα βλέπεις για καλύτερη λύση τον Σερετάκη? ή τον αντιπρόσωπο του άλλου κόμματος τον Βασιλόπουλο?

Στην πρόσκληση μου όμως να μου δείξετε έναν από τους τωρινούς που αξίζει σε κάτι, δε βλέπω να κάνατε και πολύ προσπάθεια, εκτός από τον δεύτερο που κάνει μια νύξη αλλά δεν το κατάφερε να το "τερματίσει".

Περί ήθους και μη ήθους (21/02/2019 09:39)

Προσωπικά, ως πολίτη, ελάχιστα ως καθόλου με ενδιαφέρει το ήθος ή η ανηθικότητα του όποιου υποψηφίου.

Με ενδιαφέρει μόνο αν μπορεί να είναι αποτελεσματικός για τη πόλη.

Δεν ψηφίζουμε μητροπολίτη. Δήμαρχο ψηφίζουμε.

Η εμπειρία μάλιστα έχει αποδείξει ότι όσοι μιλάνε πολύ για ήθος και κατηγορούν τους άλλους για ανηθικότητα, συνήθως όλο και κάποιο σκελετό έχουν στη ντουλάπα τους και προσπαθούν να μην πάνε τα βλέμματα προς τα εκεί.

Φανατικός της "Επανεκκίνησης" (21/02/2019 09:55)

ΥΠΕΡΗΦΑΝΟΙ όσοι υποστηρίζουμε την "Επανεκκίνηση"!
Για τις δημοκρατικές διαδικασίες της, για τα ξεκάθαρα λόγια της, για τις αγνές προθέσεις της προς όφελος της πόλης!
ΑΡΝΟΥΜΑΣΤΕ ΝΑ ΓΙΝΟΥΜΕ ΑΡΝΙΑ, ΠΟΥ ΒΙΑΖΟΝΤΑΙ ΝΑ ΜΠΟΥΝ ΣΤΟ ΜΑΝΤΡΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗ ΤΑ ΜΑΛΩΣΕΙ Ο ΤΣΟΠΑΝΟΣ.

@ανώνυμος (20/02/2019 16:48) (21/02/2019 10:23)

Σοβαρά; Επειδή ο Βούρος είναι Αεκτζής αυτό σημαίνει χωρίς δεύτερη σκέψη ότι τον έστειλε ο Μελ;
Μάλλον κι εσύ και οι περισσότεροι δεν έχετε καταλάβει τίποτα.
Το ενδιαφέρον της ΑΕΚ για αυτόν που διοικεί τον Δήμο εξαντλήθηκε απο τη στιγμή που εκδόθηκε η οικοδομική άδεια. Και ίσως λίγο νωρίτερα απο τη στιγμή που ξεπεράστηκε το εμπόδιο της υψομετρικής μελέτης. Και το θέμα της υπογειοποίησης έχει τελειώσει παρά τις αντιρρήσεις του Βασιλόπουλου.
Γιατί πιστεύετε ότι ενδιαφέρεται για Αεκτζή Δήμαρχο η ΑΕΚ; Για να πρήζει τη διοίκηση της ΑΕΚ μέρα νύχτα ότι σαν Αεκτζής θέλει υποστήριξη και συμμετοχή για κάθε περιφερειακό σε σχέση με το γήπεδο έργο;
Τον Βασιλόπουλο θέλει η ΑΕΚ ώστε να μην τολμάει να της ζητήσει να φυτέψει ούτε ένα δέντρο και να γελάει ο κόσμος μαζί του που δεν μπορεί να ο δήμαρχος της πόλης να πλησιάσει το νέο γήπεδο.

ανώνυμος (21/02/2019 10:50)

@ (10:23)
Επειδή το να σε βάζει κάποιος επιχειρηματίας να προσπαθήσεις να πάρεις τον Δήμο, δεν είναι υπερ σου, το καλύτερο που θα είχε να κάνει ο Βούρος, θα ήταν να βγει καθαρά και να πει ότι δεν τον στηρίζει κανείς.
Όσο δεν το κάνει, αυτό με κάνει να τον υποψιάζομαι.
Και δεν είναι πρόβλημα η οποιαδήποτε ΑΕΚ, μη τα μπερδεύουμε.
Στην θέση της ΑΕΚ θα μπορούσε να είναι, οποιαδήποτε μεγάλη εταιρεία.
Πώς δέχεται κάποιος, είτε υποψήφιος είτε εκλογέας να υποστηρίζει ή να ψηφίζει κάποιον "καρφωτό".
Εκτός αν θέλουμε να ακολουθήσουμε το στυλ του Βόλου.

ανώνυμος (21/02/2019 10:53)

@ Περί ήθους και μη ήθους (21/02/2019 09:39)
Επομένως και αν κάποιος έχει καταδικαστεί για εκβιασμό, δεν τρέχει τίποτα?
Δεν θα εξετάσουμε την τιμιότητα του?
Να κάνουμε Δήμαρχο κάποιον, σαν τον Αλ Καπόνε?

Δημοτης (21/02/2019 13:23)

Βουρος αεκτζης,Γρετζελιας αεκτζης,Τομπουλογλου αεκτζης,Κωσταντινιδης αεκτζης,Κοπελουζος γαυρος αλλα υπερ του γηπεδου οποτε αντιαεκτζηδες μην μας πρηζετε ψηφιστε Βασιλοπουλο τον δημαρχο που ολα τα λεφτα των ταμειων τα εδωσε σε προσφυγες και καταφερε να μην εχει ο δημος ουτε ενα όφελος απο το χτισιμο του γηπεδου.Θα κανει προσφυγη τωρα για την υπογειοποίηση οποτε συνταχθητε μαζι του ο πολεμος δεν τελειωσε.

Περί ήθους και μη ήθους (21/02/2019 14:42)

@ανώνυμος (21/02/2019 10:53)

Τον συγκεκριμένο για τον οποίο κάνεις τον υπαινιγμό, δεν τον θεωρώ αποτελεσματικό.
Αν ήταν, μπορεί και να τον ψήφιζα. Τον θεωρώ όμως κύμβαλο αλαλάζον, αυτοκαταστροφικό και μονίμως κρατικοδίαιτο από τα δεκαοκτώ του.

Ανωνυμο$ (21/02/2019 16:55)

@13:23 Άκου Δημότη (αν είσαι δημότης) Το αφήγημα ότι ο Μελ. ήθελε -και καλά- να βοηθήσει τη Νέα Φιλαδέλφεια αλλά λόγω Βασιλόπουλου δεν το έκανε, είναι αστείο. Απεναντίας, δείχνει μικροψυχία όταν λέγεται αυτό. Ό,τι ήθελε νομοθετικά το πέρασε με τις άκρες του στο πολιτικό σύστημα. Συνεπώς, δεν τον εμπόδιζε τίποτα να φυτέψει εκείνα τα... χιλιάδες δέντρα που έλεγε. Αλήθεια... Πόσοι Φιλαδελφειώτες εργάζονται στο εργοτάξιο;

Ανώνυμος* (21/02/2019 17:16)

@00.41
Θα πρέπει να μάθεις να εκφράζεις αυτά που σκέπτεσαι!
Δεν γίνεται να στηρίζεις ας πούμε τον Κοντο τουλάχιστον λόγω ήθους!
Προφανώς απορρίπτεις τους υπόλοιπους λόγω έλλειψης ήθους!
Όμως ίσως και να στηρίζες την Γκούμα αν έλεγε και μερικά "ναι"! Σε τι άραγε;
Στις προηγούμενες εκλογές , διότι για αυτές μιλάς, απέρριψες το Σύριζα γιατί τον ήξερες! Από που το ήξερες;
Μήπως τελικά είσαι ολίγον αντικομμουνιστής ντρέπεσαι να το πεις και το παίζεις μηδενιστής;

@Ανωνυμο$ (21/02/2019 16:55) (21/02/2019 21:02)

Μάθε πρώτα πόσα επιπλέον χρήματα κόστισε η τεράστια καθυστέρηση που προκάλεσε ο Δήμος στην κατασκευή του γηπέδου και μετά μας μιλάς για μικροψυχία και υποχρεώσεις της ΑΕΚ. Τα κορόιδα μας τελείωσαν.

@ανώνυμος (21/02/2019 10:50) (21/02/2019 21:04)

Ο Βούρος είναι Αεκτζής. Απο κει και πέρα το να υποστηρίζεις ότι τον έβαλε ο Μελ είναι αστείο. Εχεις αποδείξεις; Ούτε καν ενδείξεις δεν υπάρχουν και εξήγησα τους λόγους. Δεν περιμένει πλέον κάτι σημαντικό η ΑΕΚ απο Αεκτζή δήμαρχο και δεν ασχολείται. Μην κάνεις ότι δεν καταλαβαίνεις.

Ανωνυμο$ (21/02/2019 23:24)

@21:02 Εσύ μάθε πρώτα πόσο έχει κοστίσει στον Ελληνικό λαό το σωματείο σου με τα σβησίματα των χρεών τότε με το άρθρο 44. Μάθε επίσης κι ότι τα είκοσι εκατομμύρια της περιφέρειας επίσης ο Ελληνικός λαός τα πληρώνει. Ένα τεράστιο οικονομικό σκάνδαλο όλη η σύγχρονη ιστορία σου.

Ανώνυμος (22/02/2019 08:40)

Το μεγάλο λάθος των εγκεφάλων που σκέφτηκαν να κατεβάσουν τον Βούρο, είναι ότι υποτίμησαν τη νοημοσύνη του μέσου Φιλαδελφειώτη. Εδώ δεν είναι Πειραιάς.

ανώνυμος (22/02/2019 10:17)

@ Ανώνυμος* (21/02/2019 17:16)
Ε, κοίτα να δεις όταν ο Δήμαρχος φέρνει πρόταση για έγκριση εξόδων για αγορά σε καπάκια τουαλέτας και συ επειδή εσύ πολεμάς το σύστημα, λες "όχι", γίνεσαι γραφικός.
Εσύ δηλαδή δεν ήξερες ότι όλοι εκεί μέσα στον Σύριζα είναι ψεύτες? Πίστεψες ποτέ ότι θα κάνει αυτά που έλεγε? Οι άνθρωποι δεν είχαν καμία αξία πάνω τους, πουλούσαν και την μάνα τους την ίδια. Περίμενες να δεις τον Βασιλόπουλο για να καταλάβεις ότι είναι άτομα μόνο για κατρούτσα?
Και βέβαια είμαι αντικομμουνιστής, γιατί δεν μου αρέσουν τα ολοκληρωτικά καθεστώτα. Εσένα να φανταστώ σου αρέσουν.

@ 21:04
Ότι ο Βούρος είναι βαλτός από την ΑΕΚ δεν έχω αποδείξεις, και αν βγει ο άνθρωπος και το πει δεν θα έχω κανένα πρόβλημα να τον πιστέψω. Αλλά ας το δηλώσει καθαρά να τελειώνουμε. Όσο δεν το κάνει, δεν σε υποψιάζει εσένα?
Και εν τέλει δεν είναι κακό να παραδεχτεί κάποιος ότι υποστηρίζεται από τον τάδε ή τον δείνα, αρκεί να το ξέρουμε όλοι, και να παίζουμε με καθαρά χαρτιά.

Ανώνυμος* (22/02/2019 16:08)

@10.17
Φάνηκε ότι είσαι αντικομμουνιστής! Δεν είδα να λες ότι είσαι και αντιφασίστας κασιδιαρη!
Όλα τα υπόλοιπα που γράφεις τα έγραψα κατευθείαν εκεί που δεν πιάνει μελάνι!

@Ανωνυμο$ (21/02/2019 23:24) (22/02/2019 22:22)

Πανάσχετε το 44 ήταν νόμος του κράτους και είχε εφαρμοστεί σε πολλές εταιρείες. Ποτέ δεν χαρίστηκε κάτι στην ΑΕΚ εκτός νόμου. Απο την άλλη αδιαφόρησε το κράτος να διεκδικήσει τα κλεμμένα του Ψωμιάδη από την ΑΕΚ που την οδήγησε στην χρεοκοπία. Και τα 20 της Περιφέρειας έχουμε εξηγήσει 1000000 φορές ότι πρόκειται για ευρωπαϊκά κονδύλια που θα χάνονταν και όχι λεφτά του Ελληνικού λαού. Η γαβρίλα σου όμως δεν πρόκειται να σε αφήσει ποτέ να καταλάβεις.

@ Ανώνυμος (23/02/2019 01:20)

Με αυτές τις γενικεύσεις δεν θα πετύχεις αυτό που νομίζεις ή αυτό που ελπίζεις

@ ανώνυμος 10:50 (23/02/2019 01:24)

Ό,τι έχει να πει για αυτό το λέει στη συνέντευξή του στο fx-news. Είναι πολύ βολικό να μιλάνε κάποιοι όλο για αυτό και όχι για την ταμπακιέρα, δηλαδή για το τι θέλει να κάνει κάποιος εάν εκλεγεί

tasos (24/02/2019 19:16)

Ένας Αεκτζής Δήμαρχος θα κάνει τα πάντα για να λειτουργεί σωστά η πόλη κατά τη διάρκεια των αγώνων και να έχει οφέλη η πόλη από τα περιφερειακά έργα γύρω από το γήπεδο.
Κι αυτό γιατί θα πασχίζει να αποδείξει ότι ενδιαφέρεται πρώτα για την πόλη και μετά για την ΑΕΚ.
Δεν θα είναι εξαφανισμένος σαν τον Βασιλόπουλο που απλά δεν θέλει να φτιάξει τίποτα που να έχει σχέση με το γήπεδο.
Και έχουμε πολλά μπροστά μας να γίνουν ακόμα όπως είναι ο νέος σταθμός του μετρό στη Δεκελείας.

Ανώνυμος (24/02/2019 22:53)

Πολύ κόπτονται οι υποψήφιοι του Βούρου για το ήθος του προεκλογικού αγώνα. Όπου σταθούν κι όπου βρεθούν λένε "να μη γίνουν χτυπήματα κάτω από τη μέση".

Μεταφράζω:
1. "Μη λέτε ότι ο Βούρος έχει φύγει από την πόλη εδώ και 55 χρόνια."
2. "Μη λέτε ότι ήταν βουλευτής του Γιωργάκη και ψήφιζε μνημόνια."
3. "Μη λέτε ότι είναι επιλογή του Μελισσανίδη για την πόλη."

Φάτε λωτούς!!!!! Ξεχάστε ό,τι ξέρετε!!!

Φούρναρης (25/02/2019 13:51)

@ Ανώνυμος (24/02/2019 22:53)

Προσυπογράφω! Ένα σχόλιο που θα μπορούσα να το έχω γράψει έτσι ακριβώς!

@ ανώνυμος και Φούρναρης (25/02/2019 15:53)

Ναι έφυγε στην 3η δημοτικού από τη Φιλαδέλφεια. Πιο γραφικοί και από τα Ζαγοροχώρια είστε. Να σας πω, ο μούσιας 12 χρόνια σαν τι κατέβαινε, σαν ανεξάρτητος;

@Ανώνυμος (24/02/2019 22:53) (25/02/2019 21:00)

Καλά για το ότι έχει φύγει έχουν αναφέρει ήδη πολλοί ότι είναι αστείο σαν επιχείρημα μετά απο όσα έκαναν όσοι δεν έφυγαν ποτέ απο την πόλη.
Οτι τον γουστάρει ο Μελ φυσιολογικό είναι αφου είναι Αεκτζής. Αλλά για το ότι τον έβαλε πάλι έχουμε πει ότι στα τέτοια του ο Μελ για το ποιος θα βγει αφου αυτά που ήθελε τα έχει πετύχει ήδη.
Αλλά αυτό με τα μνημόνια είναι για εντελώς ανεγκέφαλους απο τη στιγμή που έχει ψηφίσει τα μνημόνια το σύνολο των κομμάτων που αντιπροσωπεύουν το 85% του Ελληνικού λαού. Μην συνεχίζετε κάποιοι να θεωρείτε τους πολίτες τόσο ηλίθιους.

Φούρναρης (26/02/2019 08:39)

@15:53 Οι αλήθειες πονάνε.

@(24/02/2019 22:53) (26/02/2019 10:05)

Μεγάλη αγωνία βλέπω για την κάθοδο του Βούρου. Μέχρι και για τα μνημόνια ο Βούρος φταίει. Λες και ο Συριζα του Βασιλόγαυρου δεν ψήφισε μνημόνια. Αλλά ξέχασα ο Βασιλόγαυρος έφυγε απο τον Σύριζα. Γιατί δεν υποτάσσεται σε κόμματα. Μόνο σε κολλητούς βαράει προσοχή και μοιράζει αναθέσεις έργων.

fighter (26/02/2019 10:12)

Μου αρέσει που πιστεύετε ορισμένοι ότι ενδιαφέρεται ο Τίγρης για το ποιος θα βγει δήμαρχος. Όπως ανέφερε και κάποιος φίλος αν έχει κάποια προτίμηση ο Τίγρης αυτός πλέον είναι ο Βασιλόπουλος. Που δεν ασχολείται με το τι φτιάχνει και πως η ΑΕΚ εφόσον δεν μπορεί να το σταματήσει με ένδικα μέσα. Απο μακρυά και αγαπημένοι.

Φούρναρης (26/02/2019 10:53)

@ 10:05

Ο μοναδικός άνθρωπος, από όσους διεκδικούν την ψήφο μας για να διοικήσουν τον Δήμο Νέας Φιλαδέλφειας-Νέας Χαλκηδόνας, που ψήφισε μνημόνιο (και μάλιστα το 1ο, το καταστροφικό) ως βουλευτής του ΠΑΣΟΚ με αρχηγό και πρωθυπουργό τον γνωστό ως Γιωργάκη ή G.A.P., είναι ο Γιάννης Βούρος. Έχει πει δε το αμίμητο ότι... "εκείνη την εποχή έπαιζαν ζάρια" καθώς επίσης και ότι το ψήφισε με... "τσαλακωμένη συνείδηση"...

Τι να κάνουμε; Δεν με πιάνουν οι λωτοί!

@Φούρναρης (26/02/2019 10:53) (26/02/2019 13:48)

Βλέπεις ότι το παραμύθι σου δεν πιάνει πλέον και συνεχίζεις. Μάλλον για εσένα ο Σύριζα έσκισε τα μνημόνια και τα κατάργησε με ένα νόμο και ένα άρθρο. Αν δεν μπορούσαμε να αποφύγουμε ένα μνημόνιο αυτό ήταν το πρώτο. Όπως έγινε και σε Ιρλανδία και Πορτογαλία. Αλλά εμείς πληρώνουμε ακόμα κάτι εξυπνάκηδες σαν εσένα και είμαστε ακόμα βουτηγμένοι στο βούρκο.

Τι δεν έχετε καταλάβει. (26/02/2019 18:42)

Το διακύβευμα αυτών των εκλογών δεν είναι το ποιος θα εκλεγεί δήμαρχος και ποιοι θα απαρτίζουν το δημοτικό συμβούλιο, αλλά πόσο θα είναι το ποσοστό της αποχής. Η επόμενη μέρα θα είναι δύσκολη για όλους όσους βρεθούν στο "Κουντουράς" μετά τον Μάη.

Προσθέστε το σχόλιό σας

Ονοματεπώνυμο ή ψευδώνυμο  
Το e-mail σας (προαιρετικό - δεν δημοσιεύεται)  
Το σχόλιό σας

Ροή ειδήσεων

Πυροβολισμοί στη Νέα Φιλαδέλφεια χθες το βράδυ- δεν υπήρξε τραυματισμός, μόνο υλικές ζημιές

Η κακοπαιγμένη παράσταση και τα μεγάλα ερωτήματα που δεν έχουν απάντηση

Το αύριο της πόλης και η ρεβάνς που θέλει να πάρει το χθες

Μια 14χρονη τραυματίστηκε από κολώνα που έπεσε στη Νέα Φιλαδέλφεια (ΦΩΤΟ)

Υπάρχει καλή και κακή λογοδοσία;

Άμεσα κινήθηκε η Δημοτική Αρχή για την αποκατάσταση των προβλημάτων από τη νεροποντή (ΦΩΤΟ)

Ισχυρή νεροποντή σε Φιλαδέλφεια- Χαλκηδόνα- Η Σκρα υπενθυμίζει την ανάγκη του αντιπλημμυρικού έργου

Τα σύκα- σύκα και τη σκάφη- σκάφη λέει ο Γιάννης Ουσταμπασίδης

Τίνα Αλεξανδρή

Γιάννης Τομπούλογλου: «Δώρα Γκουντούρα, μας κάνεις υπερήφανους»

Έπεα πτερόεντα από την Αριστερά του καναπέ, κι ένα αφιέρωμα στον Πιραντέλο

Τηλεφώνημα για βόμβα σε τράπεζα στη Νέα Χαλκηδόνα, Δεκελείας και Κρήτης

Κοιτάζοντας τον καθρέφτη τους

Πιο κάτω δεν έχει...

Αυτοψία Χαρδαλιά στο αντιπλημμυρικό έργο της βόρειας Φιλαδέλφειας- Τι είπε ο Περιφερειάρχης Αττικής

Η Αλήθεια Newsletter

Κάντε κλικ εδώ για να εγγραφείτε στο newsletter μας

Τελευταία σχόλια

Ισχυρή νεροποντή σε Φιλαδέλφεια- Χαλκηδόνα- Η Σκρα υπενθυμίζει την ανάγκη του αντιπλημμυρικού έργου
Xρήστης: Κωνσταντίνος
@ ε.ν. (31/08/2024 20:13) Πεσμου πρώτα εσύ για τους νεκρούς στο Μάτι, στα τέμπη κ για τους εκατοντάδες νεκρούς που δεν πρόλαβαν να μπουν στο...

Ισχυρή νεροποντή σε Φιλαδέλφεια- Χαλκηδόνα- Η Σκρα υπενθυμίζει την ανάγκη του αντιπλημμυρικού έργου
Xρήστης: ε.ν.
με το καλο συντομα θα ολοκληρωθει το αντιπλημμυρικο. @Κωνσταντίνος (30/08/2024 20:07) για τους νεκρους μεσα σε ενα χρονο δεν λες κατι ουτε...

Άμεσα κινήθηκε η Δημοτική Αρχή για την αποκατάσταση των προβλημάτων από τη νεροποντή (ΦΩΤΟ)
Xρήστης: Μαμά έβρεξε
Και η αντιπολίτευση κινητοποιήθηκε άμεσα με προβολή στα social τις σκηνές της νεροποντής. Καθώς και οι σύζυγοι και οι μανάδες πρώην αντιδημά...

Ισχυρή νεροποντή σε Φιλαδέλφεια- Χαλκηδόνα- Η Σκρα υπενθυμίζει την ανάγκη του αντιπλημμυρικού έργου
Xρήστης: τίγρης
@Κωνσταντίνος: Όχι μόνο 2.000, δεν θυμάσαι τη δενδροφύτευση που οργάνωσε ο Μελισσανίδης πέρσιτο καλοκαίρι; 30.000 δέντρα φύτεψε ο λαός μας....

Ισχυρή νεροποντή σε Φιλαδέλφεια- Χαλκηδόνα- Η Σκρα υπενθυμίζει την ανάγκη του αντιπλημμυρικού έργου
Xρήστης: τίγρης
Ο Παντελόγλου είχε κάνει πρόταση, αφού το πρόβλημα ήταν πώς θα κυκλοφορούν τα τρόλεϊ: https://www.kosmosnf.gr/2024/03/gia-na-syzitame-prepei...

Ισχυρή νεροποντή σε Φιλαδέλφεια- Χαλκηδόνα- Η Σκρα υπενθυμίζει την ανάγκη του αντιπλημμυρικού έργου
Xρήστης: Κωνσταντίνος
Οι οικολόγοι της φάπας είναι οι ίδιοι που καθυστέρησαν το γήπεδο για 5 κομμένα αρρωστημένα πεύκα - ενώ τώρα έχουν φυτευτεί 2.000 δέντρα εκε...

Πιο κάτω δεν έχει...
Xρήστης: Ανωνυμος*
@20.53 Σε χαρακτήρισα πασοκο οπαδό δηλαδή της αρπαχτης. Αφού προσπάθησες να με ειρωνευτείς, θέλησες να κάνουμε μαθήματα πολιτικής οικονομίας...

Τα σύκα- σύκα και τη σκάφη- σκάφη λέει ο Γιάννης Ουσταμπασίδης
Xρήστης: ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ
Συκα, καλε, συκα...

Τα σύκα- σύκα και τη σκάφη- σκάφη λέει ο Γιάννης Ουσταμπασίδης
Xρήστης: Συνέπεια ιδεών!
Ο πολιτικός βίος και η πολιτεία του καθενός δείχνει το κατά πόσο μπορεί κάποιος να τον εμπιστευτεί! Δεν γίνεται να μιλάμε για μεγάλο πολιτι...

Τα σύκα- σύκα και τη σκάφη- σκάφη λέει ο Γιάννης Ουσταμπασίδης
Xρήστης: Διαμαντής Σεϊτανίδης
@19.13 Πόσο πίσω να πάει κανείς για να βρει πότε και με ποιον είχε πολιτευτεί ο οιοσδήποτε; Και τι ρόλο μπορεί να παίζει αυτό στις θέσεις πο...

Τα σύκα- σύκα και τη σκάφη- σκάφη λέει ο Γιάννης Ουσταμπασίδης
Xρήστης: marcus
@ ΑΚΡΟΒΟΛΙΣΤΗΣ Μήπως σε βοηθά η μνήμη σου σε αυτό που είχα ρωτήσει εδώ https://e-alitheia.gr/pub/36964/sth-sygxroni-polh-tou-gatsouli-oi-o...

Τα σύκα- σύκα και τη σκάφη- σκάφη λέει ο Γιάννης Ουσταμπασίδης
Xρήστης: Ανωνυμος*
@ 06.14 Χαχαχαχαχα! Είσαι περίπτωση!...

Τα σύκα- σύκα και τη σκάφη- σκάφη λέει ο Γιάννης Ουσταμπασίδης
Xρήστης: Γ. Α.
Ουσταμπασίδης. Τεράστιο πολιτικό κεφάλαιο για το ΠΑΣΟΚ και τη πόλη. Μακάρι να γίνει και δήμαρχος κάποια στιγμή. ...

Τα σύκα- σύκα και τη σκάφη- σκάφη λέει ο Γιάννης Ουσταμπασίδης
Xρήστης: ΑΚΡΟΒΟΛΙΣΤΗΣ
Άυτή η δήλωση όπως είναι δομημένη δείχνει ότι η πόλη μας διαθέτει ένα τεράστιο πολιτικό κεφάλαιο. Τέτοιους δημοτικούς συμβούλους θέλουμε .Μά...

Πιο κάτω δεν έχει...
Xρήστης: ΑΚΡΟΒΟΛΙΣΤΗΣ
Αγαπητέ Ανώνυμε (19/7/2024) απίθανος είσαι .Τέτοια διορατικότητα δεν την έχει κανένα ζωντανό πολιτικό ΟΝ .Έρχεσαι τρίτος με δύο συμμετέχοντα...

all rights reserved | developed & hosted by Jetnet ©