Τετάρτη 19.03.2025,  

Τα κακομαθημένα!

Δημοσιεύτηκε στις 17/05/2018 στην κατηγορία Γνώμες  |  83 σχόλια

της Μαίρης Μαργαριτοπούλου (*)

 

Δυστυχώς, τα κινηματικά και μόνο χαρακτηριστικά της σημερινής Δημοτικής αρχής, δεν ήταν ικανά να κάνουν κοινωνό και σύμμαχο τον λαό της Φιλαδέλφειας και της ΑΕΚ. Με δεδομένα, αφενός την δικαιωματική ανέγερση του γηπέδου στον χώρο που της ανήκει αλλά και την ρητή δήλωση της δημοτικής αρχής ότι επιθυμεί το γήπεδο στην Φιλαδέλφεια, θα περίμενε κανείς να διαφανεί η συναίνεση, η εξάντληση των επιχειρημάτων, οι προτάσεις. 

 

Αντίθετα, όπως εκ των υστέρων έγινε ορατό, ο φόβος της παράταξης να μην προδοθεί ο  αντικαπιταλιστικός πόλεμος που θα άρχιζε από το γήπεδο, την μετέτρεψαν σε μια συρρικνωμένη,φοβισμένη και επαμφοτερίζουσα παράταξη, χωρίς ίχνος πραγματικής βούλησης για λύση, επ´ οφελεία της πόλης.

 

Αναλώθηκε έτσι σε αμέτρητα πήγαινε - έλα, σε συναντήσεις με κομματικά στελέχη, με κυβερνητικούς, με περιφερειακούς με περιφερόμενους φακέλους.

 

Επίλεκτα μέλη της παράταξης υπό τον εμμονικό φόβο της «παρακολούθησης» τοποθετούσαν τότε κλειστά τα κινητά τους τηλέφωνα μέσα σε φούρνους και σχεδίαζαν κάθε επόμενη κίνηση τακτικής. Οι Φάκελοι έρχονταν γεμάτοι προτάσεις, αλλά αντιπροτάσεις δεν υπήρχαν. Διότι προφανώς δεν υπήρχε η πρόθεση. 

 

Μετά από το πρώτο « ΚΑΤ´ ΑΡΧΗΝ ΝΑΙ»της Δύναμης πολιτών στο δημοτικό συμβούλιο, δια στόματος κας Βάλιας Ματσουκά, παρουσία του κου Μελισσανίδη, αρχίζει να διαμορφώνεται μια άλλη αντίληψη.

 

Ως Αριστερή και προοδευτική δύναμη διεκδικώντας την διοίκηση του δήμου, θα περίμενε κανείς, να αναλάβει πρωτοβουλίες προκειμένου αρχικά να επιτύχει την συναίνεση και την δέσμευση των ανθυποψηφίων και των δημοτικών παρατάξεων. Αφού το ΚΟΙΝΟ ΣΗΜΕΙΟ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΥΝΔΥΑΣΜΩΝ, ήταν το ΝΑΙ στο γήπεδο, με πρωτοβουλία των αριστερών δυνάμεων θα έπρεπε γίνει έναρξη διαλόγου για την διασφάλιση ευνοϊκών όρων και την εύρυθμη λειτουργία της πόλης χωρίς να αλλοιωθεί ο χαρακτήρας και η δομή της, λόγω της κατασκευής. Καθήκον επίσης θα έπρεπε να είναι η εκστρατεία ενημέρωσης των Φιλαδελφειωτών με ανοικτές συγκεντρώσεις για το επικείμενο νομοσχέδιο όπως είχε σχεδιαστεί από την συγκυβέρνηση Ν.Δ. και ΠΑΣΟΚ.

 

Δυστυχώς δεν κατάφερε ούτε να ενημερώσει επί της ουσίας ούτε και να ενώσει τον λαό της πόλης προκειμένου να αναδειχθούν και να προβλεφθούν τα τυχόν προβλήματα από το υπό ψήφιση νομοσχέδιο. Σίγουρα πάντως, δεν το επιχείρησε

 

Στην συνέχεια, και μετά την εκλογή της, επέδειξε μια αδιαπραγμάτευτη, πεισματική αρνητική στάση  στις προτάσεις περί ανταποδοτικών οφεληματων, όπως αυτές συνδιαμορφωθηκαν από την αρμόδια ομάδα των βουλευτών του ενιαίου τότε ΣΥΡΙΖΑ, εν όψει της ψήφισης του νόμου στην Βουλή.

 

Καλό είναι να θυμηθούμε ότι το νομοσχέδιο για το γήπεδο ψηφίστηκε από την συγκυβέρνηση, πριν την εκλογική νίκη του ΣΥΡΙΖΑ.

 

Συγκεκριμένα, οι προτάσεις του ΣΥΡΙΖΑ οι οποίες θα εντάσσονταν στο νομοσχέδιο περιελάμβαναν: Δεύτερο χώρο στάθμευσης, Αντικατάσταση χώρων πρασίνου από την τσιμεντοποίηση σε τμήματα εντός και εκτός του άλσους, δημιουργία αθλητικών εγκαταστάσεων για τα ερασιτεχνικά σωματεία και επέκταση του μετρό σε μεταγενέστερο χρόνο.

 

Σήκωσα τότε το χεράκι μου και πρότεινα στον δήμαρχο την ένταξη στο νομοσχέδιο της μετεγκατάστασης του γκαράζ με έξοδα της ΑΕΚ ή της πολιτείας προκειμένου να αποφευχθεί η επιπλέον επιβάρυνση των δημοτών με δημοτικά τέλη.

 

Α ναι! Σωστό, μου είπε! Ήταν 2014. 

 

Στις προτάσεις αυτές, ο ήδη εκλεγμένος δήμαρχος, λίγο πριν την ψήφιση του νόμου στην Βουλή, και μετά από την τελική του συνάντηση με την ομάδα των αρμόδιων βουλευτών του ΣΥΡΙΖΑ, είχε συναινέσει περιχαρής, ψηφίζοντας μάλιστα την αποδοχή τους κατά την θυελλώδη συνέλευση της ενιαίας τότε Ο.Μ του ΣΥΡΙΖΑ.

 

Χτυπώντας το χέρι στο τραπέζι δήλωσε «είμαι δήμαρχος όλων των Φιλαδελφειωτών» και είμαι υποχρεωμένος να κάνω το καλύτερο για την πόλη.

 

Και εγώ χάρηκα! 

 

Σε δεύτερη όμως συνέλευση, μόλις μια εβδομάδα αργότερα, άλλαξε την θέση του και συντάχθηκε με την πλειοψηφία των εκλεγμένων δημοτικών του συμβούλων με ένα βροντερό ΟΧΙ στις προτάσεις.

 

Εκεί, ακούστηκαν τα τρομερά επιχειρήματα «ούτε δένδρο, ούτε μέτρο», ο διαπλεκόμενος Στρατούλης και Φλαμπουράρης, να φύγει και να μην ξανάρθει ο Γ.Γ. του κόμματος (τότε  σ. Βίτσας) , ο οποίος εναγωνίως προσπαθούσε να εξηγήσει πως χωρίς την ένταξη των ανταποδοτικών στο νομοσχέδιο θα ήταν πολύ δύσκολο να αντιμετωπιστεί εκ των υστέρων το ζήτημα. 

 

Και φτάνει η ώρα της ψήφισης του νομοσχεδίου στην Βουλή, όπου ο ΣΥΡΙΖΑ, με βάση το καταστατικό του, «σεβόμενος την απόφαση» της τοπικής οργάνωσης, μετά από τον πολύτιμο χρόνο που είχε χαθεί σε εξαντλητικές συζητήσεις και την ανατρεπτική και αναιτιολόγητη απόφαση του δημάρχου, προτείνει στην Βουλή να μην συζητηθεί το επίμαχο άρθρο για την ΑΕΚ αλλά να γίνει ειδική συνεδρίαση. Πρόταση που φυσικά δεν έγινε δεκτή από την συγκυβέρνηση.

 

Ψηφίστηκε έτσι, σχεδόν γυμνό από τα ανταποδοτικά οφελήματα για τον δήμο μας. 

 

Στην συνέχεια, ακολουθούν οι πρώτες μάχες στα δημοτικά συμβούλια με την παρέμβαση των υποψιασμένων οπαδών που μεταφέρθηκε στους δρόμους, ως ο υπέρ πάντων αγών, εκατέρωθεν. Οι μεν, σε ρόλο τραμπούκου, οι δε σε ρόλο ήρωα. Μια επανάσταση χωρίς αιτία, αφού οι πολέμιοι είχαν πει «Ναι» στο γήπεδο.

 

Είχαν πάντως ένα κοινό χαρακτηριστικό:

 

Την απόλυτη απαξία της πόλης. 

 

Οι μεν, διεκδικούσαν ένα γήπεδο κι ας καιγόταν το άλσος, κατά τα γνωστά συνθήματα, οι δε διεκδικούσαν να γίνουν ήρωες αλλά χωρίς καμμία πρωτοβουλία για συνεννόηση, λύση και εκτόνωση.

 

Και έτσι, μια ολόκληρη πόλη γινόταν θεατής ενός πολέμου χωρίς επίδικο και χωρίς νικητή.

 

Ώσπου, φτάσαμε στο ανοικτό κάλεσμα στην πλατεία με πρόσχημα την δημοκρατία, αλλά με αστυνομικούς να παρέχουν προσωπική προστασία στον δήμαρχο.

 

Ήρθαν λοιπόν οι ανυποψίαστοι Αριστεροί να την στηρίξουν. 

 

Εγώ δεν πήγα, όχι γιατί δεν είμαι Αριστερή, αλλά γιατί ξέρω πως η δημοκρατία δεν ταυτίζεται με την κατ´ επίφαση δημοκρατία και δεν χρησιμοποιείται  επιλεκτικά.

 

Ποιος κέρδισε άραγε και τι από αυτήν την μάχη; 

 

Οι εντυπώσεις;

 

Η Αριστεροσύνη; 

 

Η δημοτική αρχή; 

 

Η ΑΕΚ;

 

Η πόλη; 

 

Και μετά ήρθε η νέα μάχη της μελέτης περιβαλλοντικών επιπτώσεων, η υπογειοποίηση και μετά η μάχη των φαναριών. Και πάλι πήγαινε έλα! Αρνητική σε όλα τα επίπεδα η Δημοτική αρχή. Αντιφάσεις, αντιρρήσεις, αρνήσεις! 

 

Αλλά αίφνης, και μάλλον ετεροχρονισμένα, το 2017, θυμήθηκε και πάλι τα ανταποδοτικά, τρία χρόνια μετά την απόρριψη τους, πριν την ψήφιση του νόμου, υπενθυμίζω. 

 

Και έκτοτε, άρχισε η μάχη της μετάθεσης των ευθυνών.

 

Και τότε στοχοποιήθηκε ο  Φλαμπουράρης, ο Σκουρλέτης, ο Σταθάκης.

 

Δεν μας δίνει η κυβέρνηση όσα μας υποσχέθηκε, ισχυρίστηκαν. Δεν μας ακούν, είπαν! Τα παράπονα σας στην κυβέρνηση, απαντούν. Άσε η επιστολή προς τον Πρωθυπουργό στην οποία τον καθιστούσε υπεύθυνο για ό,τι πιθανόν επισυμβεί στην πόλη.

 

Και εδώ όλοι οι κυβερνητικοί, περιφερειακοί και δασικοί φορείς έγιναν ξαφνικά «πολέμιοι» οι οποίοι, ειρήσθω εν παρόδω, έχουν χρηματοδοτήσει τον δήμο με όλα τα μεγάλα έργα που υλοποιούνται σήμερα όπως δυο σχολεία, ανάπλαση του άλσους, δυο τοπικές μονάδες υγείας, προγράμματα σίτισης των δημοτικών σχολείων, χρηματοδότηση από το προγράμμα Φιλόδημος, κ.α., 

 

Η μετεγκατάσταση των υπηρεσιών καθαριότητας έγινε πρόσφατα το νέο πεδίο αντιπαράθεσης, αφού η δημοτική αρχή είχε απορρίψει από το 2014 την πρόταση να την εντάξει στο νομοσχέδιο, καθυστέρησε να υποβάλλει και την πρόταση για χρηματοδότηση από το ΕΣΠΑ .

 

Ηταν ο τελευταίος Δήμος ο δικός μας, ο 75ος , με τον υπερφίαλο προϋπολογισμό των 12 εκατομμυρίων ευρώ!!!!

 

Παρά την οικονομική ασφυξία της περιόδου για την χρηματοδότηση ενός μεγαλεπήβολου σχεδιασμού, η κυβέρνηση δρώντας πυροσβεστικά έκανε και πάλι την υπέρβαση προκειμένου να βρεθεί η λύση.

 

Χθες ανακοινώθηκε η ένεση των 10,5 εκ. από τον δημόσιο προϋπολογισμό, προκειμένου να εξυπηρετηθούν οι υπηρεσίες, η καθαριότητα στην πόλη και να εκτονωθεί η κρίση με την ΑΕΚ.

 

Ένα πλάνο όμως μακροπρόθεσμο που θα χρειαστεί αρκετό χρόνο για να περατωθεί.

 

Εν τω μεταξύ, αναζητείται και πάλι καθυστερημένα χώρος για την προσωρινή στέγαση των γραφείων και την στάθμευση των αυτοκινήτων ΜΟΝΟ! Πράγμα που σημαίνει ότι σε οποιονδήποτε ανοικτό χώρο και αν βρεθεί, δεν θα μπορεί να μεταφερθεί ο σταθμός μεταφόρτωσης και επομένως να λειτουργεί.

 

Δηλαδή, στον νέο ανοιχτό χώρο θα είναι αδύνατη η απόρριψη των απορριμμάτων από τα σάρωθρα και τα φορτηγά, πράγμα που θα οδηγήσει μοιραία στην κατάργηση υπηρεσιών.

 

Με απλά λόγια δεν θα δουλεύουν οι σκούπες, τα φορτηγά κλπ. Θα τριπλασιαστούν τα δρομολόγια προς τις χωματερές, θα αυξηθούν οι δαπάνες για τα καύσιμα και τις υπηρεσίες του προσωπικού, το ενοίκιο για το οικόπεδο και η Φιλαδέλφεια, θα μετατραπεί σε μη βιώσιμη πόλη για τα επόμενα χρόνια. 

 

Και δεν θα πταίει το προσωπικό της καθαριότητας, το οποίο χρησιμοποιείται ενίοτε ως ασπίδα προστασίας έναντι της δικής του αδυναμίας, πρόβλεψης και βούλησης. 

 

Η παραπάνω καταγραφή γίνεται με αφορμή την χθεσινή ανακοίνωση του δήμου, μετά την θετική έκβαση όπου τονίζεται 

 

  1. Η ανυποχώρητη στάση του δήμου

  2.  

  3. Δεν φοβόμαστε

  4.  

  5. η όποια έκβασή του εξαρτάται από τη στάση κυβερνητικών και κρατικών παραγόντων. 

  6.  

Αυτό που λείπει από την ανακοίνωση είναι μια απλή φράση! 

 

Ευχαριστούμε την κυβέρνηση που πάλι μας « καθάρισε». Αλλά δυστυχώς, έτσι κάνουν τα κακομαθημένα παιδιά! Κλαίνε, χτυπιούνται μέχρι να τους πάρεις αυτό που θέλουν.

 

(*) Πρώην Αντιδήμαρχος Καθαριότητας επί δημαρχίας Ν. Αδαμόπουλου

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

 

Πάρτι απευθείας αναθέσεων «εις υγείαν των προσφύγων»- Απευθείας ανάθεση ΚΑΙ στη σύζυγο του δημάρχου!

 

Στο υβρεολόγιο του δημάρχου εναντίον μου, απαντώ με ψυχραιμία και χαμόγελο

 

Πώς κάνει κοινωνική πολιτική η Λάρισα και πώς η Φιλαδέλφεια- Χαλκηδόνα

 

Μήπως θέλει να μας ενημερώσει η Δημοτική Αρχή;

 

Η αριστερά της πόλης ξεκατινιάζεται και τρώει τις σάρκες της...

 

Βασιλόπουλος σε Παπακώστα: Φέρε πίσω την έδρα

 

Τι έχουν τα Τρίκαλα που δεν έχει η Φιλαδέλφεια- Χαλκηδόνα;

 

Ο Ποδονίφτης στη Φιλοθέη κι ο Ποδονίφτης στη Φιλαδέλφεια

 

Ο δήμαρχος που δεν έκανε τίποτα για τον Ποδονίφτη, διοργανώνει εκδηλωσούλες με μπλα μπλα

 

Να μη γίνουμε Μάνδρα. Η Σκρά είναι βόμβα. Πότε πίεσε ο δήμος την Περιφέρεια για αντιπλημμυρικά;

 

Τα πραγματικά προβλήματα της πόλης ο δήμος τα ξεπετά με μια ανακοινωσούλα

 

Εμφανίστηκε η Ανεξάρτητη Πρωτοβουλία και ζητεί καλύτερες συνεδριάσεις στα δημοτικά συμβούλια

 

Καμια συνέπεια. Καμία ιδεολογία. Μόνο χωρίς αρχές απόλαυση της εξουσίας

 

Υπογειοποίηση: Η πόλη σε σύγχιση με ευθύνη του δημάρχου 

 

 

Γράψτε την άποψή σας

ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΣ (17/05/2018 13:58)

Καταλογισμός έχει γίνει για τα πετρέλαια;

Διαμαντής Σεϊτανίδης (17/05/2018 14:03)

@13.58
Φοβερό σχόλιο!

Αποκαλυπτικότατο!

Δείτε απελπισία τα υποπόδια του δημάρχου, παλαιά και νέα...

Η απάντηση στις καταιγιστικές αποκαλύψεις της κυρίας Μαργαριτοπούλου, είναι τα... πετρέλαια.

Κι εγώ ρωτώ: Για κάτι (ο,τιδήποτε) από τα διαλαμβανόμενα στο άρθρο, θα ψιθυρίσεις κάτι; Ή περιμένεις τη... γραμμή;

ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΣ (17/05/2018 14:05)

Μιλάει αυτή η κυρία; Έχει τα μούτρα και μιλάει αυτή η κυρία;
Υπάρχει ντροπή σε αυτή την πόλη;
Αυτή μιλάει ως αριστερή;

Διαμαντής Σεϊτανίδης (17/05/2018 14:10)

@14.05
Ως πότε θα αποδεικνύετε ότι ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ; μα ΕΝΤΕΛΩΣ ΚΑΜΙΑ!

Η κυρία, όπως την αποκαλείς γιατί δεν θέλεις να πεις το όνομά της -δεν πειράζει- λέει τη γνώμη της και παρέχει ΠΛΗΘΩΡΑ στοιχείων για την ανερμάτιστη πολιτική του σημερινού δημάρχου.

Γράφεις και ξαναγράφεις, αλλά γ-ι-α τ-η-ν τ-α-μ-π-α-κ-ι-έ-ρ-α τ-ί-π-ο-τ-α.

Άλαλα τα χείλη των ασεβών...

Συνέχισε το "άλλα λόγια να αγαπιόμαστε". Δεν ξέρεις πόσο βοηθάς στην αποκαθήλωση όσων θέλουν με τον τσαμπουκά τους να μας καθίσουν κι άλλο στο σβέρκο. Συνέχισε...

ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΣ (17/05/2018 14:15)

Τι να απαντήσω στην κυρία; Αποκτάει αξία και που της απαντάει κανείς.
Σημασία έχει και ποιος θέτει τα ερωτήματα.
Μαζί με εσάς κουβεντιάζω, μαζί της όχι.
Υ.Γ. Κε Δήμαρχε, δεν τρίζει η καρέκλα σας.
Σας την πριονίζει ο ΣΥΡΙΖΑ.
Η Μαργαριτοπούλου ΣΥΡΙΖΑ, γελάει η τοπική οργάνωση της ΝΔ.
Τα πετρέλαια, να γίνει καταλογισμός ΧΘΕΣ.

ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΣ (17/05/2018 14:21)

Να κάνουν κρίτικη στον Δήμαρχο και την δημοτική αρχή οι αριστεροί της πόλης, οι σοβαροί δεξιοί της πόλης, να κάνουν κριτική οι σοβαροί αναρχικοί και το ΚΚΕ το δέχομαι.
Να κάνει τώρα κριτική και η κιουρία, ΔΕΝ ΤΟ ΔΕΧΟΜΑΙ.
Θα αρχίσω τα σεξιστικά μου και θα με λέτε φαλλοκράτη.
...κανα πιάτο

Διαμαντής Σεϊτανίδης (17/05/2018 14:21)

@14.15
Και πάλι, καμία απάντηση επί του παραπάνω κειμένου.

Ας το αξιολογήσουν αυτό, όσοι έχουν έστω και την παραμικρή αμφιβολία για την αυθεντικότητα των στοιχείων που παραθέτει η κυρία Μαργαριτοπούλου.

Τρίτη παρέμβαση στη σειρά η αμέσως παραπάνω, και πάλι καμία απάντηση.

Αλλά, είπαμε.

Ουκ αν λάβοις, παρά του μη έχοντος

Διαμαντής Σεϊτανίδης (17/05/2018 14:25)

Σημειώνω, δε, την εξής αναφορά του ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥ : «Αυτή μιλάει ως αριστερή;»

Ωπα! Και πιστοποιητικά κοινωνικών φρονημάτων μοιράζουν τα στελέχια του δημάρχου...

Ρε τι μας θυμίζει, ρε τι μας θυμίζει...

ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΣ (17/05/2018 14:27)

Εμείς πάντως στο σπίτι μας, το "επ'οφελεία" το γράφουμε με ω, τώρα η κυρία που κάνει παρέα και με φιλόλογο δεν ξέρω γιατί το γράφει με ο.
Τέσπα, ε όχι και η Μαργαριτοπούλου.
"Μάθαν ότι ..., πλακώσανε και οι γύφτοι".

@ΟΥΓΚΑΝΟΜΙΧΑΛΑΚΗ (17/05/2018 14:38)

ΟΥΓΚΑΝΟΜΙΧΑΛΑΚΗ ΤΟ ΓΑΡ ΠΟΛΥ ΤΗΣ ΘΛΙΨΕΩΣ.

ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΣ (17/05/2018 14:38)

Εγώ δεν μπαινοέβγαινα στην τοπική οργάνωση της ΝΔ, ούτε πανηγύριζα έξω από τα γραφεία της ΝΔ επί Αδαμόπουλου.
Δημοκρατία έχουμε, ο καθένας γράφει τη μαλακία του.

Διαμαντής Σεϊτανίδης (17/05/2018 14:48)

@14.38 ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΣ
Φακελωμένους τους έχετε όλους εσείς οι δήθεν "αριστεροί δημοκράτες" και στην πρώτη τους διαφωνία μαζί σας, αρχίζετε τη λασποβροχή. Ό,τι χειρότερο έχει γεννήσει η δημοκρατία, είστε.

Συνέχισε να μη λες τίποτα για την ταμπακιέρα.

Δηλαδή, συνέχισε να αποδεικνύεις ότι η Μαίρη Μαργαριτοπούλου ΕΧΕΙ ΔΙΚΙΟ ΣΕ ΟΛΑ, ΟΣΑ ΓΡΑΦΕΙ.

Μαργαριτοπούλου (17/05/2018 14:58)

Για τους ανώνυμους πετρελαιάδες, τους λασπολόγους και τους εργαζόμενους, απλώς αναφέρω ότι η υπόθεση αυτή έχει λήξει με απόλυτα αθωωτική απόφαση εδώ και τέσσερα χρόνια. Άλλωστε στην λασπολογία και την ανεντιμότητα ήταν βασισμένη και η κατηγορία. Για ν αμήν κουράζεστε...

ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΣ (17/05/2018 15:07)

Αν θέλετε να ανατρέψετε τον Δήμαρχο και την δημοτική αρχή, πρέπει να βρεθεί καλύτερος.
Δεν υπερασπίζομαι την δημοτική αρχή, αλλά με τέτοια πρόσωπα νομίζω δεν μπορεί να έρθει ο δημότης να ψηφίσει εναντίον του Βασιλόπουλου. Το αντίθετο μάλιστα. Θα φωνάζει ΖΗΤΩ Ο ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ.
Λίγη ντροπή δεν βλάπτει για ορισμένους. Δεν αναφέρομαι σε σας.

@14:38 (17/05/2018 15:08)

"Δημοκρατία έχουμε, ο καθένας γράφει τη μαλακία του." Με πρωτο πρωτο εσενα.

George (17/05/2018 15:14)

Η μπαλα στην εξεδρα απο το escort του γαυροδημαρχου. Συνεχισε να γινεσαι ρομπα ΟΥΓΚΑΝΟΜΙΧΑΛΑΚΗ. Νομιζαμε οτι το χες τερματισει αλλα το βαρελι δεν εχει πατο.

Διαμαντής Σεϊτανίδης (17/05/2018 15:16)

@15.07
Εάν φωνάζει "ζήτω ο Βασιλόπουλος" θα γίνει, λες, κι εκείνος... "εργαζόμενος";

Μάλλον...

ΥΓ: Εννοείται, παιδί μου, ότι δεν υπερασπίζεσαι τη δημοτική αρχή. Το βλέπω, δεν το βλέπω;

ΜΟΝΙΜΗ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ: Καμία αναφορά ή απάντηση στα πραγματικά περιστατικά του άρθρου της Μαίρης Μαργαριτοπούλου. Συνεχίζει ο ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΣ στο "άλλα λόγια ν' αγαπιόμαστε".

Φυσικά δεν υπάρχει καλύτερος: Η απευθείας ανάθεση στη σύζυγό του, η ενοικίαση του σπιτιού του αδελφού του και η ανάθεση πολύμηνων προπαγανδιστικών σεμιναρίων στην κουμπάρα του, δείχνουν καθαρά έναν αριστερό πολιτικό, με αρχές. Ο καλύτερος, όπως το λες...

Ας το αξιολογήσουν αυτό, όσοι έστω και ελάχιστα, ακόμα, αμφιβάλλουν...

@ ΜΑΙΡΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΟΠΟΥΛΟΥ (17/05/2018 15:32)

Κα Μαργαριτοπούλου για ναζιστάκους όπως ο ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΣ δεν έχει καμια σημασία η πανηγυρική και τελεσίδικη απόφαση της δικαιοσύνης. Τους αρκεί να λασπώνουν κι ό.τι μείνει. Οποιος το φάει βρε αδερφέ. Κατά τ' άλλα αριστερός ο ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΣ και αναρωτιεμαι μηπως μετακόμισε η αλεπού (ναι εκείνο το βοθρομπλόγκ) στη ΔΟΥ ΠΟΥ.

ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΣ (17/05/2018 15:34)

Οχι βέβαια,. Τι να υπερασπιστώ από την δημοτική αρχή;
Δεν θα μπω καν στον κόπο να γράψω αντίλογο στην κυρία.
Για όσα γράφετε από το "Φυσικά ..., με αρχές." συμφωνώ ότι ήταν θολά και εν τέλει προκλητικά.
Περιμένω τον καλύτερο.
υ.γ. Τελικά με τη κλαψούρα πάντως η δημοτική αρχή κατά την κυρία, φαίνεται να εξασφάλισε χρήματα για τη μεταφορά του σταθμού.
"Οδεύομεν προς εκλογάς".
Είναι χαϊδεμένο παιδί του ΣΥΡΙΖΑ το κακομαθημένο.
Τον αγαπάει ο Αλέξης.

Διαμαντής Σεϊτανίδης (17/05/2018 15:38)

@15.34
Ένα "Συγνώμη" θα πεις στη Μαίρη Μαργαριτοπούλου μετά την απάντησή της εδώ, στα σχόλια;

Ή όχι;

Οι αριστεροί του Βασιλόπουλου δεν κάνουν ποτέ λάθος, άρα δεν ζητούν ποτέ συγνώμη;

Φανταστείτε απελπισία (17/05/2018 15:38)

Αριστείδη τι γίνεται; Ξέμεινες από τρολ βλέπω και στέλνεις τα λιμά της Δ' εθνικής. Ε ρε γλέντια.

Ουγκανομιχαλακη (17/05/2018 15:50)

Δεν ΜΠΟΡΕΙΣ να κανεις αντιλογο φασιστερουλη γιατι δεν εχεις το διαλογο στη κουλτουρα σου. κι ασε τα σαπια οτι κλαιν μαιν δε μπαινεις στον κοπο. να ακριβολογεις γραφικε χασοδικη. να ακριβολογεις. γι αυτο εισαι και χασοδικης και γελανε στα δικαστηρια μαζι σου.

Διαμαντής Σεϊτανίδης (17/05/2018 15:54)

@15.50
Χαλαρότερα. Δεν υπάρχει ως τώρα ταυτοποίηση με συγκεκριμένο άτομο, αλλά αν υπάρξει με περαιτέρω προσωπικές αναφορές, τα σχόλια δεν θα περάσουν.

Η "Α" δεν θα γίνει σαν τα μούτρα τους, @15.50

ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΣ (17/05/2018 15:58)

Ε, όχι και συγγνώμη από την κυρία.
Θα μας πει ποια ήταν η αξία του πετρελαίου που υπεξαιρέθηκε.
Θα μας πει ποια ήταν η σχέση της με τον αυτουργό της υπεξαίρεσης.
Το ότι αθωώθηκε στα ποινικά δικαστήρια, δεν σημαίνει ότι ο Δήμος δεν ζημιώθηκε.
Ζημιώθηκε ο Δήμος ναι ή όχι κατά την διάρκεια της αντιδημαρχίας της;
Επίσης θυμάμαι πολύ καλά την δίκη που αθωώθηκε, ποιος κατέθεσε υπέρ της, ποιον παρακαλούσε να καταθέσει κοκ.
Να τον ανατρέψουμε τον Βασιλόπουλο, ρε παιδί μου, αλλά όχι και με τη Μαργαριτοπούλου.
Να βρεθεί ένας σωστός, σοβαρός.

Μακαρόνια με ΑΕΚ (17/05/2018 16:25)

Να πάνε τα σκουπίδια στην Στρούγκα.
Ταιριάζει γάντι με την ιδεολογία τους.

Διαμαντής Σεϊτανίδης (17/05/2018 17:00)

@15.58
Ξαναλέω ότι τα σχόλια των μπιστικών του δημάρχου δείχνουν τη σχέση του με τη δημοκρατία: "Το ότι αθωώθηκε στα ποινικά δικαστήρια, δεν σημαίνει ότι ο Δήμος δεν ζημιώθηκε". Δηλαδή με άλλα λόγια, ποιος τη λογαριάζει τη δικαιοσύνη! Εμείς θα λέμε αυτά που θέλουμε , θα πετάμε τη λάσπη μας, ακόμα κι αν κάποιος/α έχει αθωωθεί εντελώς και πλήρως..

Είστε απλώς, θλιβεροί.

Ανώνυμος (17/05/2018 17:07)

@ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΣ (17/05/2018 14:05) η όψιμη και προσχηματική αριστεροσύνη σου είναι α λα καρτ. Γι αυτό και δεν έχει καμία αξία το σχόλιό σου. Δεν θυμάμαι να έχεις ανάλογους προβληματισμούς ούτε από εσένα ούτε από άλλον Συριζαίο ή άλλης τάσης Δυναμοπολίτη όταν σε παρ ολίγον υποψήφιο του Τομπούλογλου -μέχρι και την παραμονή της σύλληψής του- δόθηκε πολιτική στέγη-άσυλο στη Δ.π. σε σημείο να πριμοδοτηθεί σε σταυροδοσία, να γίνει επικεφαλής του τοπικού Σύριζα και έμμισθος αντιδήμαρχος. Αρκετά με το φανταστικό όργανο που λέγεται αριστερόμετρο και μπαίνει σε λειτουργία όταν βολεύει. Κανείς δεν γίνεται αριστερός επειδή βάζει τον Γκεβάρα εξώφυλλο στο προφίλ του στο φέισμπουκ.

Άντε γειά (17/05/2018 17:22)

Εφόσον -κατά τον ¨Εργαζόμενο¨(*)- οι αποφάσεις των δικαστηρίων δεν έχουν αξία, τότε γιατί η καταδίκη Τομπούλογλου και Τριανταφύλλου γίνεται παντιέρα για ηθικολογίες; Στο κάτω της γραφής -και πάντα κατά τη λογική(;) του ¨εργαζόμενος¨- δεν ζημιώθηκε ο Δήμος από το φακελλάκι που πήρε. Ε! Εργαζόμενε;

*πρέπει να έχεις πολύ ξηγημένο αφεντικό. Όλη μέρα στο Ίντερνετ και στα μπλογκ είσαι. Εκτός αν αυτή ακριβώς είναι η εργασία σου. Να μπαίνεις να συκοφαντείς και να λασπώνεις.

Μαργαριτοπουλου (17/05/2018 17:32)

Τύπε εργαζόμενε! Θα σε παραδεχτώ αν μας πεις στο όνομα σου, ενώ χαίρομαι που με καθυβρίζεις.
Οι μαγκιές των ανώνυμων κρύβουν φόβο, ρατσισμό,και έλλειψη επιχειρημάτων. Είσαι πολύ μικρός για να αναμετρηθούμε. Δικαίως μετά την εμμονή σου και την ανωνυμία σου σε κατατάσσω στους αδύνατους προς δικαιοπραξία.. Καλή εκτόνωση !

Ιδεολογία? Χαχαχααχαχαχαχαχα. Καλό! (17/05/2018 17:37)

@Μακαρόνια με ΑΕΚ Ιδεολογία? ποια ιδεολογία? δουλίτσες κάνουν οι επαναστάτες της πορδής με τα λεφτά του μπαμπά.

ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΣ (17/05/2018 17:59)

@17:00
Προσπαθήστε να σκέφτεστε και να ρωτάτε πριν γράψετε.
Ο Δήμος ζημιώθηκε. Είναι κάτι άσχετο με την κρίση της ποινικής δικαιοσύνης.
Επίσης οι απευθείας αναθέσεις είναι καθ' όλα νόμιμες. Είναι όμως και ηθικά σωστές;
Προσπαθήστε πάντως. Κοντεύετε ο Βασιλόπουλος να βγει από την πρώτη Κυριακή.
Μεταπολιτευτικά έγραψε κάποιος στον τοίχο:
Καραμανλής ή τανκς:
Και από κάτω κάποιος απάντησε:
ΤΑΝΚΣ ΤΑΝΚΣ

tasos (17/05/2018 18:40)

Εργαζόμενε βάλε τα σκουπίδια σου τώρα εκεί που ξέρεις. Καλό βόλι.

Aleχ (17/05/2018 19:05)

Συζητήσετε το όσο θέλετε!!!!!!!!!
Από την Δευτέρα ξεκινάει το γκρέμισμα!!!!!!!!!!
Ο ψεύτης και ο κλέφτης τον πρώτο χρόνο χαίρονται!!!!!!!!
Ας ετοιμαστούν τώρα οι επαναστάτες της φακής να δεχτούν τα σκουπίδια σπίτια τους αντί του άλσους όχι για τίποτα άλλο αλλά για να αποδείξουν και τις οικολογικές ευαισθησίες τους!!!!!!!!!!!!!!
Γελάνε και οι πέτρες!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Διαμαντής Σεϊτανίδης (17/05/2018 19:17)

@17.59
Σε καθε περίπτωση, αυτή η απροϋπόθετα υμνητική σειρά σχολίων για κάποιον που αν μη τι άλλο ελέγχεται πολιτικά και ηθικά (ακόμα κι εσύ αναρωτιέσαι αν ορισμένες αποφάσεις του είναι ηθικά σωστές, αλλά... απάντηση δεν δίνεις!) είναι επιεικώς θλιβερή.

Αληθινά θλιβερή...

ΥΓ: Όσο για την αναφορά σου στο "Καραμανλής ή τανκς" και την απάντησή σου ότι προτιμάς τα "τανκς", σου απαντώ ότι τόσοι θα μείνετε στο τέλος: όσοι και οι νοσταλγοί του δικτάτορα Παπαδόπουλου.

Θα κάνει, δε, και ρίμα, εάν με αντιλαμβάνεσαι...

GeorgeAEK (17/05/2018 19:37)

Τσιράκι του βασιλόγαυρου όσο και να γράφεις και όσο και να χτυπιέσαι το αφεντικούλι σου έφαγε την ήττα του αιώνα. Βιάσου να πάρεις ότι σου έχει υποσχεθεί γιατί κάποια στιγμή όπως συμβαίνει με όλα τα λαμόγια θα τον ψάχνεις και δεν θα τον βρίσκεις.

Νίκος Κόντος (17/05/2018 20:13)

Τραμπούκοι είναι οι φίλαθλοι της ΑΕΚ? Κυκλοφορείς Νέα Φιλαδέλφεια εσύ που πετάς τέτοια λάσπη ? Ο δημαρχάκος το νέο σπίτι του το σήκωσε σε ένα χρόνο...μεζονέτα...
Κλείνω εδώ γιατί θα ξεφύγω,φτού σου νούμερο!

@ Ανώνυμος 17.07 (17/05/2018 20:53)

Να αγιάσει το στόμα σου!

Πολιτεία (17/05/2018 21:21)

Λίγο σεβασμός δεν έβλαψε ποτέ κανέναν.
Η κα. Μαργαριτοπουλου γράφει αλήθειες καί πραγματικά γεγονότα.
ΨΥΧΡΑΙΜΊΑ.

Anonymous (17/05/2018 21:40)

Σας είχαμε πει. Θα τα πάρετε τα σκουπίδια σπίτι σας και θα είναι μέρα μεσημέρι. Οποιος ξαναπατήσει το πόδι του εκεί θα πάει πρώτα στο αυτόφωρο και μετά κατηγορούμενος. Δεν θα σταματήσουμε στο σταθμό μεταφόρτωσης. Στόχος είναι ΟΟΟΟΟΟΛΑ τα αυθαίρετα στο άλσος μηδενός εξαιρουμένου. Ετοιμαστείτε στο χρόνο που σας μένει να χορέψετε. Δημοτική αρχή και ιδιώτες που βάλατε κατά του γηπέδου της ΑΕΚ, με γνωστά ή "άγνωστα" σε πολλούς κίνητρα.

Ανώνυμος (17/05/2018 21:48)

Σήμερα μια σημαντική μέρα για τον Δήμο μας και γενικότερα τούς πολίτες της, το να γυρνάμε σέ παλιές κακές εποχές πού πάντα βασάνιζαν την αριστερά δεν βοηθάει καθόλου. Η Κυβέρνηση έκανε αυτό που έπρεπε να κάνει, η Δημοτική Αρχή θα πρέπει να προχωρήσει ΑΜΕΣΑ σε όλες εκείνες τις ενέργειες ώστε το πρόβλημα της μεταφοράς του σταθμού να γίνει σέ σύντομο χρονικό διάστημα και να αφήσει στην άκρη παλιές κακές συνήθειες καί λαθεμένες πολιτικές.
Τώρα το πώς θα κριθεί η Δημοτική αρχή αυτό θα γίνει στις εκλογές του 19. Ο καθένας όμως έχει το δικαίωμα να ασκεί την κριτική του και να μη γίνεται αντικείμενο
"χλευασμού", στα επιχειρήματα να απαντά με επιχειρήματα, αυτό λέει η Δημοκρατία, αυτή είναι η φιλοσοφία της Αριστεράς.

πολεμιος καθε κιτρινομαυρης συμμοριας (17/05/2018 22:18)

δεν τα λεει σωστα η μαργαριτοπουλου:
ο λαος της φιλαδελφειας ΠΟΤΕ δεν ηθελε το εκτρωμα και κανεναν εμπλεκομενο της συμμοριας που λεγεται "αεκ" απο το 1980 οταν ξεκινησαν και στη μερια μας η βια και το χαος. Απο το ακουσμα το 1999 για περι κατεδαφισης και χτισιμου εκτρωματος, ΟΥΤΕ καν για διαπραγματευση δεν θελαμε με κανεναν κιτρινομαυρο επικινδυνο πλασμα. η "αεκ" στην ουσια δεν εχει καμια σχεση με τον αθλητισμο, απλα ειναι συμμορια που ξεπλενει το βρωμικο χρημα ο καθε λεφτας και ο καθε οπαδος του να σπαει και να τρομοκρατει.
ο χωρος των σκουπιδιαρικων δεν σας αφορα. σε αλλο οικοπεδο ειναι. εμεις τα βαλαμε εκει. μηπως θελετε να αρπαξετε το νοτιο αλσος και γι αυτο κανετε φασαρια εεε;;;;; οπως θελατε να αρπαξετε και το μπριτανια!!

Ανωνυμος (17/05/2018 22:45)

Μαιρουλα ολη η τοπικη δεξια πανηγυριζει για ενα αρθρο που δεν λεει τιποτα παραπανω απο αυτα που ολοι οι παροικουντες την Ιερουσαλημ γνωριζουν!
Κυβερνητικοι πλεον ολοι , οψιμοι Συριζαιοι , επαναστατες του κοκκινου που φλερταρουν το πρασινο αριστερες τασεις φτωχοι με πλουσια ελαττωματα!
Κρατα λιγο μια πισινη διοτι ο οπορτουνισμος δεν λογαριαζει τιποτα! Θα σας φορτωσουν κεντρικα παλι τον Βασιλοπουλο για υποψηφιο και θα τρεχετε να μαζεψετε τα ασυμμαζευτα!
Υ.Γ. Σαν μελος του Συριζα που εισαι θα περιμενε καποιος αδαης του τι σημαινει Συριζα ενα αρθρο σου για την ψηφιση του Ρυθμιστικου σχεδιου και τις επιπτωσεις του στο περιβαλλον!
Αντ αυτου διαβασαμε ευγενικα ρουφιανιλικια!
Πραγματικα Καθαροαιμος Συριζα που δεν εχει τιποτα να ζηλεψει απο Πασοκ και ΝΔ!

Διαμαντής Σεϊτανίδης (18/05/2018 00:11)

@22.45
Μόνο για μια λέξη παρεμβαίνω, αλλιώς δεν θα έγραφα σχόλιο, αν και διαφωνώ με το σχόλιό σου, αλλά αυτό δεν έχει σημασία. Η επίμαχη λέξη είναι "ρουφιανιλίκια". Σχολιάζεις ως ανώνυμος (επιτρέπεται) άρθρο με υπογραφή γνωστής συμπολίτισσας μας. Σε τέτοιες περιπτώσεις, προσβλητικοί χαρακτηρισμοί κόβονται. Αν, αντίθετα, ένας με ψευδώνυμο "τα ρίχνει" σε έναν άλλο με ψευδώνυμο, εγώ ως διαχειριστής, συμφωνώ ή διαφωνώ με το περιεχόμενο των "γαλλικών", τα ανεβάζω.

Επί της ουσίας: γιατί τα λες ρουφιανιλίκια; οι παπατζήδικες πρακτικές του οιουδήποτε, θα προτιμούσες να μείνουν στο σκοτάδι; άγνωστες στους πολίτες; αυτό προτιμάς; οι πολίτες να αγνοούν, μην τυχόν και αποκαλυφθεί το ποιόν δυο τριών φίλων σου; είναι δημοκρατικό αυτό; γιατί αν είναι έτσι, τότε λ.χ. και το Γουότεργκέιτ, ρουφιανιλίκι ήταν, σωστά;

Υπερτασικός Αριστερός (18/05/2018 00:35)

Δικαίωμα στη μνήμη ή στη λήθη, στην αλήθεια ή στην μυθοπλασία έχουν καλώς ή κακώς όλοι.
Αυτό που δεν ανήκει σε κανέναν είναι το «δικαίωμα» να λασπολογεί και να συκοφαντεί ανθρώπους. Ιδιαιτέρως όσους έδωσαν και συνεχίζουν να δίνουν αγώνες για την πόλη μας και την ποιότητα ζωής με κοινωνικό πρόσημο.
Αναγάγετε τις διαφορές που υπάρχουν στην ευρύτερη τοπική αριστερά σε δημόσιο ξεκατίνιασμα νομίζοντας πως έτσι θα αποκομίσετε ίσως κάποια πολιτική ωφέλεια και ερίσματα στον ευρύτερο χώρο.
Που ξέρετε; Ίσως καταφέρετε να «κεφαλαιοποιήσετε» κάποια στιγμή. Πρώτη φορά θα είναι άλλωστε; Το 'χουμε δει πολλές φορές αυτό το κωμικοτραγικό έργο στο χώρο μας.


Υ.Γ.: Δεν απευθύνομαι σε κάποιον συγκεκριμένα. Όποιος έχει τη μύγα..... κλπ.

Μαργαριτοπουλου (18/05/2018 01:24)

@Ανωνυμος
1. Καλύτερο το ευγενικό και φανερό επιχείρημα από το κρυπτό, ανώνυμο και πισώπλατο σχόλιο.
2. Ο Δήμαρχος δεν " φορτώνεται " ουτε επιβάλλεται, εκλέγεται
3. Πισινή κρατούν όσοι φοβούνται, εγώ δεν είμαι από αυτούς .ίσως το ξέρεις.
4. Η συγκριτική απαξία για ΠΑΣΟΚ κλπ, δεν απορρέει από το άρθρο, άρα το επιστρέφω.
5. Αναφορικά με το περιβάλλον και την επιβάρυνση του από το γήπεδο, προτείνω αρχικά να κάνουμε οι κάτοικοι διαδήλωση να σταματήσει η άναρχη στάθμευση, να παγώσουν οι τσιμινιέρες των ψητοπωλείων, η διέλευση των φορτηγών, ο άναρχος ανεφοδιασμός των καταστημάτων, η απίστευτη ηχορύπανση από τα καφέ, να καθαρίσουμε τους χώρους πρασίνου και μετά τα λέμε!

Ανωνυμος (18/05/2018 06:15)

κ. Σειτανιδη
Εχετε αναλαβει εργολαβικα την υπερασπιση της αρθρογραφου!
Μετα απο καθε σχολιο που ειναι εναντιον της παιρνετε τον λογο και την υπερασπιζεσθε ριχνοντας και τις αναλογες μπηχτες στην δημοτικη διοικηση!
Αυτο πως το κρινει η κα Μαργαριτοπουλου;
Την εποχη της συμπραξης των "αριστερων" με τους δεξιους του Αδαμοπουλου για να φυγει ο Γρεντζελιας οι της Δημοκρατικης Συμπαραταξης ελεγαν οτι δεν διαφερουν μεταξυ τους "αριστεροι"δεξιοι πασοκοι!
Ποσο δικιο ειχαν και παλι!

Ανωνυμος (18/05/2018 06:20)

Διορθωση
Συσπειρωση και οχι Συμπαραταξη

Διαμαντής Σεϊτανίδης (18/05/2018 08:03)

@06.15
Αντί να απολογηθείτε εσείς της διοίκησης για την ολέθρια πολιτική σας επί του συγκεκριμένου θέματος και γενικότερα, επιδίδεστε στο μόνο που, ως φαίνεται, είστε καλοί: στη λάσπη!

Φιλοξενώ στην ιστοσελίδα μου ένα κείμενο μιας συμπολίτισσας, που έχω κάθε λόγο να πιστεύω ότι τα τρολς του κυρίου Βασιλόπουλου θα επιχειρήσουν τη λάσπωσή της. Έκανα εξαρχής σαφές με τις απαντήσεις μου ότι στην ιστοσελίδα μου, τέτοιες πρακτικές δεν θα τις επιτρέψω.

Κι ω του θαύματος, ενοχλήθηκες!!!

Ξυδάκι...

Βασίλης Γεραμας (18/05/2018 09:52)

Προς όλους τους φίλους καί " φίλους" μια παράκληση.
Όποιος θέλει νά απάντηση στην ανάρτηση της σ. Μαίρης Μαργαριτοπουλου καλό θα είναι να απαντά ή να θέτει τις απόψεις του μέσα σε πλαίσια πολιτικής και κοινωνικής ευπρέπειας, όπως αρμόζει σε πολίτες πού διέπονται τουλάχιστον από το κοινό περί δημοκρατικού διαλόγου αίσθημα.

Veritas Liberabit (18/05/2018 10:32)

Είναι φανερή η αμφισβήτηση του Βασιλόπουλου από τον (σημερινό μεταλλαγμένο) Σύριζα. Τι θα πρότεινα στον Άρη, ο οποίος έχει δηλώσει (καλώς κατ' εμέ) ότι έχει αποχωρήσει από αυτό το ΜΟΝΟ ΚΑΤ' ΟΝΟΜΑ αριστερό κόμμα που συγκυβερνά με τους ακροδεξιούς ανελ ρημάζοντας την κοινωνία: Να γράψει στα παλαιότερα των υποδημάτων του τη Κουμουνδούρου και τους όψιμους νεοαριστερούς "υπαλλήλους"-συντονιστές και να διεκδικήσει ξανά το Δήμο ΧΩΡΙΣ ΧΡΙΣΜΑ, απομακρύνοντας όλους όσους είδαν φως και μπήκαν το '14 με στόχο να αποκομίσουν ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΟΦΕΛΗ από τον κυβερνητισμό. Οι σώφρονες της Δύναμης Πολιτών να προβληματιστούν γιατί το '14 έλαβαν με το στανιό 20% (μόνο) την Α' Κυριακή και να συνειδητοποιήσουν ότι μαζεύοντας τυχάρπαστους οφατζήδες πήραν μεν κάποιες ψήφους που αυτοί κουβαλούσαν αλλά έχασαν πολλαπλάσιες. Το ότι κερδήθηκε ο Δήμος μόνο νίκη δεν ήταν και απεδείχθη πύρρειος. ΥΓ: Με 30-35% (που θα ήταν και το φυσιολογικό) την Α' Κυριακή κανένας λαθρέμπορας ή τσιράκι του δεν θα κουνιόταν σήμερα.

Μαργαριτοπούλου (18/05/2018 10:57)

@ ανώνυμος
Τα κλισέ και οι τίτλοι όπως τα αποδίδετε δεν παράγουν πολιτικό αποτέλεςμα. Αντίθετα, η εφαρμογή πολιτικών αποδεικνύει αν κάποιος υλοποιεί δεξιά ή αριστερή πολιτική. Αν έχετε κάποιο στοιχείο για εφαρμογή δεξιάς πολιτικής επί Αδαμοπούλου,ΠΡΟΚΑΛΩ να το εκθέσετε..Επίσης, σας δηλώνω ευθαρσώς, ότι προτιμώ να συνεργάζομαι με τίμιους, ευπρεπείς, και στοχοπροσηλωμένους ανθρώπους που εφαρμόζουν προοδευτικές πολιτικές. Το διάβημα της συναίνεσης σε τοπικό επίπεδο, χωρίς ταμπέλες αλλά με πολιτικές, ήταν το ζητούμενο και εξακολουθεί να είναι σήμερα ακόμη πιο ορατό..Πολύ πιο μπροστά από το σήμερα το εγχείρημα Αδαμοπούλου.

Ανώνυμος εκ πεποιθήσεως (18/05/2018 12:37)

@Αγαπητή Μαίρη για να με... "φωτογραφίσω", θα σου πω ότι την τελευταία φορά που συναντηθήκαμε ήταν στο 1ο συνεδριο του ενιαίου ΣυΡιζΑ στο TaeKwoDo, λίγο πριν αποχωρήσω (σημειωτέον: πριν γίνει κυβέρνηση καθώς έβλεπα προς τα που πήγαινε το πράγμα). Έτσι, για να ξέρεις (παρά την επιλογή της ανωνυμίας) ποιος σου απευθύνει το λόγο. Πάμε παρακάτω τώρα... Συμφωνώ απολύτως ότι η «Φιλαδελφική Συνεργασία» ήταν ένα πρωτοποριακό και άκρως προοδευτικό εγχείρημα. Τον ίδιο δε τον Αδαμόπουλο (ο οποίος μόνο δεξιός δεν ήταν ο άνθρωπος) τον θεωρώ έναν από τους αξιοπρεπέστερους, εντιμότερους και πιο πολιτισμένους ανθρώπους που πέρασαν από τα δημοτικά πράγματα (την ίδια άποψη έχω και για τον Νίκο Παπαμικρούλη). Όμως η «Φιλαδελφική Συνεργασία» ήταν καταδικασμένη εξ' αρχής λόγω του ότι κυρίαρχο και υπονομευτικό ρόλο εντός, είχε το χειρότερο κομμάτι της βλαχοδεξιάς της Φιλαδέλφειας· και έχετε μεγάλη ευθύνη όσοι ενώ είχατε ρόλο εκχωρήσατε αυτό το δικαίωμα στον αρνητικό πρωταγωνιστή των Χριστουγέννων του 2013.

Αγράμματος (18/05/2018 12:47)

@Veritas Liberabit
Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου, μιας και όπως φαίνεται είσαι " ειδικός" στις αναλύσεις σου.
Μόνο σε παρακαλώ πες μου ποιοί και πόσοι είναι αυτοί που ήταν στον συνδυασμό του 14 παρέμειναν στον ΣΥΡΙΖΑ καί τί ποσοστά πήραν στις εκλογές του Σεπτέμβρη. Άκου λοιπόν για να μαθαίνεις, ο ΣΥΡΙΖΑ έχει πολιτική για την Αυτοδιοίκηση, αύριο γίνεται και Κ.Ε επιτροπή για το θέμα αυτό, δεν παρακαλάει κανένα, διαμορφώνει πολιτική συνεργασιών και έτσι θα πάει στις εκλογές. Τώρα για τα υπόλοιπα " φιλοσοφικά" που αναφέρεις άστα ας τα πάρει το ποτάμι που λένε στο χωριό μου, στερούνται κάθε λογικής και δείχνουν ότι υπάρχει επαφή με την πραγματικότητα. Εδώ δεν παίζουμε " στρατιωτάκια".

Αδιστακτοι (18/05/2018 13:30)

Οι ανθρωποι ειναι αδιστακτοι το μονο που τους ενδιαφερει ειναι οχι μονο να μην κανει η ΑΕΚ γηπεδο αφου δεν καταφεραν τον στοχο τους να πάρουν το οικοπεδο.Ο ψυχακιας γαυρος που γραφει εδω μπορει να μην μενει στην πολη μας και να γελαμε μαζι του αλλα δυστηχως αρρωστα μυαλα ζουν εδω μαζι μας.Θα γραψω οτι μου μετεφερε μια γυναικα που δεν εχει σχεση με την ΑΕΚ για να καταλαβετε.Μιλαγε με την γνωστη μισοτρελη που μενει στην καπαδοκιας και της ελεγεγια το γηπεδο οτι το 2018 θα σταματησουν τα έργα και το 2030 θα μπορουμε να πσρουμε το οικοπεδο.Αυτοι οι ψυχασθενεις κανουν κουμαντο στον δημο μας.

Veritas Liberabit (@Αγράμματο 1 από 2) (18/05/2018 15:27)

Αν και έχεις λίγη τρικυμία εν κρανίω θα σου απαντήσω, παρά το γεγονός ότι το πιθανότερο είναι να μην καταλάβεις.

Πρώτα απ' όλα, δεν δήλωσα ούτε "ειδικός" ούτε αναλυτής. Πολίτης είμαι και γράφω απλώς την άποψή μου όπως κι εσύ και πολλοί άλλοι εδώ μέσα. Αν "συμφωνείς απόλυτα" όπως έγραψες ή αν διαφωνείς (όπως τελικά δείχνει το σχόλιό σου ως πρώτο δείγμα της τρικυμίας που λέγαμε), δεν με απασχολεί ιδιαιτέρως.

Και προχωρώ... Οι βουλευτικές του Σεπτεμβρίου του '15 και το ποιοι έμειναν ή έφυγαν από το συγκυβερνητικό αριστεροακροδεξιό μόρφωμα συριζανέλ, πώς ακριβώς εμπλέκονται στο δικό μου σχόλιο; Ενδεχομένως, προσπαθώντας να καταλάβω το ανερμάτιστο σχόλιό σου, προσπαθείς να την πεις στη ΛΑΕ, ότι δηλαδή πάτωσε σε σχέση με το Σύριζα. Και ποιος σου είπε ότι με απασχολεί η πορεία της Λαϊκής Φαιδρότητας ή οποιοσδήποτε άλλος μικρός Σύριζας, όπως θεωρώ ότι είναι το κόμμα του Π.Λαφ.;

Χαρούμενος επιβήτορας (18/05/2018 16:08)

Η χαρά που θα παρω που θα γκρεμίσουμε τα αυθαίρετα του Βασιλοπουλου και τη Στρούγκα δεν περιγράφεται. Περισσότερο και απο την ανέγερση του γηπέδου χαίρομαι γιατι τα κάθε λογής σκουπίδια πρέπει να χαθούν για παντα απο τη γειτονιά μας.

Veritas Liberabit (@Αγράμματο 2 από 2) (18/05/2018 16:42)

Μιας και παραδίδεις μάθημα πολιτικής (κλαίω γοερά) να σε πληροφορήσω ότι ΟΛΑ τα κόμματα έχουν τμήματα Αυτοδιοίκησης. Όσο για την "πολιτική συνεργασιών" την ξέρουμε από το '14 ακόμα, όπως για παράδειγμα στο Χαϊδάρι που υποψήφιος με τη συριζοπαράταξη νοσταλγός της χούντας έγραφε στο fb ομορφιές ("που 'σαι ρε Παπαδόπουλε") και ακυρώθηκε μόνο μετά τη λαϊκή κατακραυγή. Τέτοιες "πολιτικές συνεργασιών" να τις χαίρεστε. Όσον αφορά τα "φιλοσοφικά"... Δεν έχω απαιτήσεις από εσένα αλλά μήπως μπορείς να πεις πως αντιλαμβάνεσαι την φιλοσοφία; Επίσης, πως γίνεται να "στερούνται κάθε λογικής" και παράλληλα να "δείχνουν ότι υπάρχει επαφή με την πραγματικότητα" (η τρικυμία που λέγαμε). Τέλος, το τι παίζεις δεν αφορά κανέναν. Μπορεί να μην παίζεις με στρατιωτάκια, αλλά αν πιστεύεις ότι ο Αρης έχει περισσότερες ελπίδες να επανεκλεγεί με στήριξη Σύριζα σε κάθετη πτώση παρά αν το τολμήσει ως ανένταχτος (που πλέον είναι), κάπου πάει το μυαλό μου με τι ακριβώς παίζεις.

Ανώνυμος (18/05/2018 16:57)

@Αγράμματος (18/05/2018 12:47)

Εσύ σε ποιους ακριβώς ανήκεις από όσα λέει ο veritas και θίχτηκες ;

Στους «όψιμους νεοαριστερούς "υπαλλήλους"-συντονιστές» ;

Σε «όσους είδαν φως και μπήκαν το '14 με στόχο να αποκομίσουν ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΟΦΕΛΗ από τον κυβερνητισμό» ;

Στους τυχάρπαστους οφατζήδες ;

Ή σε όλες τις κατηγορίες;

Αγράμματος (18/05/2018 17:11)

@Veritas Liberabit.
Παιδάκι μου αγράμματος άνθρωπος είμαι, καμμιά σχέση με αυτά τα μαραφέτια !!!!
Βάλε τις σωστές λέξεις στο κείμενο ΄΄έλλειψη επαφής΄΄ και θα δεν θα χεις την αφορμή πλέον να κάνεις πνεύμα !!!! ΤΏΡΑ αν είσαι ΛΑΕΤΖΗΣ ή ΑΝΤΑΡΣΥΟΣ η λογική του άρθρου σου είναι μικροαστού επαναστάτη και γραμμένη στο γόνατο. ΤΕΛΟΣ.

Ανωνυμος (18/05/2018 17:35)

κ.Μαργαριτοπουλου, γραψατε ενα αρθρο ! Δικαιωμα σας! Ομως μην ξυνεστε στην γκλιτσα του τσοπανη απαντωντας στα διαφορα σχολια! Ολοι εδω ζουμε και γνωριζουμε την πολιτικη πορεια του καθενος! Οι μεταλλαξεις διαφορων που απο καθοδηγητες της ΚΝΕ βρεθηκαν στην Δημαρ ! Ο διαδοχος του κομμουνιστη ΣΣταματιαδη διεκδικησε και πηρε το χρισμα του Πασοκ! Ο πολεμος των πρωην "αριστερων" σε προσωπικο και οχι πολιτικο επιπεδο εδειξε ξεκαθαρα οτι ησαν προσωπικες οι φιλοδοξιες ολων οσων πατησαν πανω στο ΚΚΕ για να αναδειχθουν και μετα ναγινουν συνομιλητες ολων αυτων που πριν κατηγορουσαν!
Κανατε μια πολιτικη αναλυση υπογραφοντας ως πρωην αντιδημαρχος ,ξεχνωντας να αναφερετε οτι ειστε και μελος της Κ.Ο. του Συριζα! Επισης ξεχασατε οτι αντιδημαρχοις της ΔΠ ειναι ο κ Ανεμογιαννης αλλο σημαινον στελεχος του τοπικου Συριζα! Δεν διαβασα πουθενα καμμια ανακοινωση καταγγελια για ολα αυτα απο τον νυν αντιδημαρχο!
Η στραβος ειναι ο πολιτικος γιαλος η.....στραβα αρμενιζετε!

@(17/05/2018 22:18) (18/05/2018 17:50)

Κόκκινο σίχαμα καλή μετακόμιση στο βοθρολίμανο.

Ανωνυμος (18/05/2018 17:55)

@01.24
1. Δεν διαβασα επιχειρηματα πουθενα! Μονο καταγραφη γεγονοτων!
2. Μαλλον κανετε οτι δεν καταλαβαινετε! Ο υποψηφιος δημαρχος επιβαλλεται απο τα κεντρικα και εκλεγεται η δεν εκλεγεται απο τον λαο!
3 Ο φοβος ειναι συναισθημα που μονον οι τρελλοι δεν το βιωνουν! Και σιγουρα δεν ειστε τρελλη!
4. Δεν ησουν ποτε επαναστατρια του κοκκινου που φλερταρει με το πρασινο ωστε να σε συγκρινω με Πασοκ! Εξαλλου ολες οι συνεργασιες σου ησαν με δεξιους!
5.Πραγματικα με τρομαζει το τι θα διαβαζω σε αρθρα οταν θα επιτραπει η καλλιεργια της καναβης για ψυχαγωγικους λογους που ειναι και το ονειρο του Συριζα!
Οταν εχει συντελεστει το εγκλημα της καταστροφης του περιβαλλοντος μας καλεις να διαδηλωσουμε γιαωτην αναρχη σταθμευση! Ο τεμπορα ο μορες!

Ανωνυμος (18/05/2018 18:08)

@10.57
Η συυναινεση χωρις ταμπελες ηταν η καραμελλα που πιπιλιζαν οσοι δεν ειχαν την δυνατοτητα να παραξουν πραγματικα προοδευτικο εργο!
Ο Σαββας Σταματιαδης διοικησε τον δημο με την συναινεση του Φιλαδελφειωτικου λαου! Το 50% και βαλε που επαιρνε στις τοπικες εκλογες οταν το ΚΚΕ επαιρνε το 10% δειχνει ςκριβως οτι η συναινεση και οι συμμαχιες βρισκονται μεσα στον λαο και οχι στις εκαστοτε ηγεσιες!
Οταν αποφασιζεις να διαχειριστεις το υπαρχον συστημα με σκοπο να πετυχεις ελεημοσυνες για τον λαο το αποτελεσμα θα ειναι αυτο που ζουμε, μετα απο 17 ωρες διαπραγματευσεις, ερπη, και συνεργασιες με στελεχη της "μεγαλης δημοκρατικης παραταξης" που δεν "καταλαβαν" ποιος εκλεβε ποιος ετρωγε και ποιο ηταν το ΑΦΜ του κομματος που χρωστουσε εκατομμυρια!

Αγράμματος (19/05/2018 16:40)

@ανωνυμος(18/5/2018 16:57)
Παιδάκι μου, πάρε το κουβαδάκι σου και πήγαινε στην παραλία να παίξεις φτιάχνοντας πύργους στην άμμο.
Άσε τα σοβαρά για κείνους που μπορούν !!!!!
Άραξε στην πλατεία με την. φραπεδιά σου, πες τις " αναλύσεις σου στην παρέα σου και μη πουλάς πνεύμα σε ανθρώπους που γνωρίζεις ούτε μπορείς να τούς ακουμπήσεις.

ΣΥΡΙΖΑ PODEMOS VENCEREMOS (19/05/2018 18:16)

Μόνο 540 χιλιαρικάκια το σπίτι του κοτσίδα. Απο τέτοιους αριστερούς γκωσαμε..

Ανωνυμος (19/05/2018 22:48)

@16.40
Εσενα παντως οχι μονο σε ακουμπησα αλλα πονεσες και πολυ μαλιστα!
Θα εισαι απο τους πουθεναδες που νομιζουν πως εγιναν παραγοντες επειδη τους ακουμπησε την πλατη χαιδευτικα η Δουρου!

ΑΓΙΑΣΟΦΙΑ: ΗΤΑΝ ΔΙΚΑΙΟ... ΕΓΙΝΕ ΠΡΑΞΗ ! (20/05/2018 05:57)

Συριζαίοι να φέρετε τον Αλέξη να κάνει ένα σποτάκι στη γωνία Φωκών & Καπαδοκίας με φόντο το εργοτάξιο με τους γερανούς και να λέει:

ΑΓΙΑΣΟΦΙΑ: ΗΤΑΝ ΔΙΚΑΙΟ... ΕΓΙΝΕ ΠΡΑΞΗ !

@ΣΥΡΙΖΑ PODEMOS VENCEREMOS (20/05/2018 08:30)

Ζήλεψε φαίνεται κι αυτός από τη βίλα του επαναστάτη δήθεν αριστερού Αρούλη και είπε να φτιάξει μια λίγο μεγαλύτερη. Τουλάχιστον αυτός δεν θα δει ένα πρωί έξω απο τη βίλα του κανένα σταθμό μεταφόρτωσης απορριμμάτων όπως θα συμβεί στην περίπτωση του Αρούλη.

Alexis (20/05/2018 20:36)

@ΑΓΙΑΣΟΦΙΑ: ΗΤΑΝ ΔΙΚΑΙΟ... ΕΓΙΝΕ ΠΡΑΞΗ
Δεν βιάζομαι. Θα βλέπουν το γιαπί και δεκαετίες οι κάτοικοι.

@Alexis (20/05/2018 20:36) (20/05/2018 23:32)

Ρε ανεγκέφαλε γαύρε πότε σταμάτησες τα έργα και θα βλέπουμε το γιαπί για δεκαετίες; Πιο γελοίος πεθαίνεις.

Σε αλλο κοσμο (21/05/2018 07:28)

Γαυροτρολ ελα να δεις το γιαπι .Ο ναος σηκωνεται καθημερινα και εσυ ακομα ελπιζεις σε λιγο καιρο μπαινουν και τα καθισματα ξυπνα.

Alexis (21/05/2018 16:46)

Γιαυτό το αφεντικό σας κορόιδα υπογράφει μακροχρόνιες συμβάσεις με το ΟΑΚΑ;

gayrotrol (21/05/2018 22:54)

Υπεγραψε για δυο χρονια κοροιδο ετσι κι αλλιως και στο οακα πρωταθλημα θα παρει.

Ταφοπλακα για παντα (21/05/2018 23:02)

γιατι για 2 χρονια στο οακα? Σιγα αφου σε κανα 10μηνο θα ειναι ετοιμο το εκτρωμα εδω. Το εκτρωμα του πειραια σε 12 μηνες αποπερατωθηκε.. και εκει στο οακα θα γινουν σαν και εδω. Ο κοκακιας θα μετατρεψει το μισο μαρουσι σε κεντρο βιας και εγκληματιων οπαδοπρεζονιων.

@Alexis (21/05/2018 23:12)

Γαυροτρολ ποιά είναι η μακροχρόνια σύμβαση; Για 2 χρόνια είναι η σύμβαση. Κι αυτό γιατί ενώ το γήπεδο πηγαίνει σφαίρα και είναι μέσα στο χρονοδιάγραμμα για ολοκλήρωση το καλοκαίρι του 19 η υπογειοποίηση πηγαίνει με το ρυθμό του δημοσίου οπότε μπορεί να υπάρχει καθυστέρηση. Αν τελειώσει κανονικά το γήπεδο δεν θα χρησιμοποιήσουμε το ΟΑΚΑ δεύτερη χρονια. Εσύ μια φορά να μην πεις βλακεία τόσο δύσκολο είναι πια;

Ξυπνάτε (21/05/2018 23:20)

Από το "ανεβαίνουν οι εξέδρες" μέχρι το πρώτο σφύριγμα σέντρας στο πρώτο παιχνίδι, έχουμε ακόμα πολύ δρόμο.

Ξυπνα εσυ (22/05/2018 06:26)

Ο πονος σου θα ειναι ιδιος ειτε παιζουμε οακα ειτε φιλαδελφεια αφου παλι πρωταθλημα εμεις.

Γαυροτρολ (22/05/2018 12:34)

Αυτη την φορα εκανες ενα εξυπνο ποστ.Εγραψες οτι το τηγανι εκανε 12 μηνες να γινει ενω χρειαστηκαν περιπου 20 χωρις να εχουν υπογειοποίηση για να περασεις το μηνυμα οτι ο τιγραρος μας δουλευει.Φασιστα θανατος στους εμπορους ναρκωτικων σαν το αφεντικο σου αλλα οι απλοι χρηστες δεν ειναι πρεζακια ούτε σκουπιδια χρειαζονται την αγαπη μας και την στηριξη μας οκ χρυσαυγιτη ρατσιστη?

@Αγράμματος (22/05/2018 22:32)

«Άσε τα σοβαρά για κείνους που μπορούν !!!!!» και «σε ανθρώπους που δε γνωρίζεις ούτε μπορείς να τούς ακουμπήσεις».
Μεγάλη ιδέα έχεις για τον εαυτό σου. Ξεκαβάλα λίγο το καλάμι σου.
Δεν φταις εσύ βέβαια αλλά αυτοί που σε περιμάζεψαν. Από νούμερο στη Πάνια που θα ήταν και το φυσιολογικό απέκτησες και ρόλο. Βέβαια τύποι σαν εσένα δεν χάνονται. Έρποντας και γλύφοντας σαν σκουλίκι που είσαι, θα βρεις στέγη και στην επόμενη διοίκηση οποιοδήποτε πρόσημο κι αν έχει.

Ανώνυμος Φιλαδελφειώτης (13/09/2018 23:41)

Λοιπόν Μαίρη;

Τι γίνεται με τα... "κακομαθημένα";

Αναμένω με αγωνία την εκ νέου τοποθέτησή σου για τα τεκταινόμενα, μετά τις τελευταίες κωμικοτραγικές εξελίξεις.

@ Μαίρη Μαργαριτοπούλου (07/11/2018 09:26)

Μαίρη έγραψες αυτό το άρθρο πριν καιρό. Αλλά από τότε μέχρι σήμερα γιατί τέτοια αφωνία; Τελικά είχε ή δεν είχε δίκιο κάποιος που είπε ότι θα σας τον φορέσουν ξανά τον Βασιλόπουλο από τη Κουμουνδούρου; Κι εσείς τελικά που δεν τον γουστάρετε για τους φχψ λόγους, τι θα κάνετε;

Ανώνυμος (07/11/2018 21:54)

@9.26
Απάντηση για το τι θα κάνουν θα πάρεις αφού το κάνουν!
Τώρα δεν ξέρουν ούτε οι κεντρικοι ούτε οι περιφερειακοί!
Περιμένουν να αποφασίσει ο μεγάλος να το πει στον Φλαμπουραρη και αυτός να το πει στην Κουμουνδούρου που θα επιβάλλει τον υποψήφιο στην Φιλαδέλφεια!

Ανωνυμος (04/01/2019 01:16)

Όταν έλεγα ότι πρέπει να κρατάει μια πισινή η π. αντιδήμαρχος στο ξεφάντωμα κατά του Βασιλόπουλου η απάντηση ήταν ότι ο υποψήφιος "εκλέγεται" και δεν "φορτώνεται".!
Αφού δεν ήξερε....δεν ρωτάνε;!
Εκτός αν πιστευε ότι ο Σύριζα "ακούει" τις τοπικές οργανώσεις!
Εδώ έγραψε εκεί που δεν πιάνει μελάνι ένα σχέδιο πολιτικής που είχε ψηφίσει το συνέδριο και αγνόησε το 62% του Ελληνικού Λαού, θα άκουγε την Μαργαριτοπουλου και τον Ανεμογιάννη;

Προσθέστε το σχόλιό σας

Ονοματεπώνυμο ή ψευδώνυμο  
Το e-mail σας (προαιρετικό - δεν δημοσιεύεται)  
Το σχόλιό σας

Ροή ειδήσεων

Ένας ανασχηματισμός διαφορετικός από τους άλλους…

Αντιπολίτευση με τρολς και ύβρεις, πληρώνεται στις κάλπες

Επιτέλους, η πόλη μας απέκτησε Κέντρο Ημέρας για τον Αυτισμό

Η άλλη όψη της επίσκεψης Μητσοτάκη στη Νέα Φιλαδέλφεια

Το 8ο Δημοτικό της Νέας Φιλαδέλφειας επισκέφθηκε ο Κυριάκος Μητσοτάκης (φωτο-video)

Τα Αρσάκεια προκηρύσσουν 42 υποτροφίες για το σχολικό έτος 2025-2026

Τι έδειξε για την αντιπολίτευση του δήμου η αντιπαράθεση για το Χριστουγεννιάτικο Χωριό

Ω, Ελλάς, ηρώων χώρα...

Τι θα πει «αφέθηκε ελεύθερος» κύριοι της κυβέρνησης;

Με αφορμή τη Χριστουγεννιάτικη Γιορτή στον Άγιο Ιωάννη Μαδύτου (φωτο)

Χριστουγεννιάτικο παζάρι από το Σύλλογο Γονέων-Κηδεμόνων του 3ου Δημοτικού Νέας Φιλαδέλφειας

Αντίστροφη μέτρηση για την ανέγερση του νέου κτηρίου του ΚΑΠΗ Νέας Φιλαδέλφειας

«Στα μουγγά» έφυγε από τον ΣΥΡΙΖΑ ο Γιάννης Τζέλης

Ο επίμονος Γιάννης Τομπούλογλου

Και πάλι λόγια του αέρα από τον Γιάννη Τζέλη

Η Αλήθεια Newsletter

Κάντε κλικ εδώ για να εγγραφείτε στο newsletter μας

Τελευταία σχόλια

Ένας ανασχηματισμός διαφορετικός από τους άλλους…
Xρήστης: ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ
Εξαιρετικός ο ανασχηματισμός, ήδη ένας παραιτήθηκε......

Αντιπολίτευση με τρολς και ύβρεις, πληρώνεται στις κάλπες
Xρήστης: ΑΚΡΟΒΟΛΙΣΤΗΣ
Εξαιρετική η άποψη σας κε Σειτανίδη .Επικροτώ και επαυξάνω τα όσα γράψατε .΄΄Ομως θα σας παραπέμψω στο Τεχνικό πρόγραμμα του Δήμου μας που δ...

Επιτέλους, η πόλη μας απέκτησε Κέντρο Ημέρας για τον Αυτισμό
Xρήστης: ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ
Καλή αρχή και καλή συνέχεια! Τα έργα δεν κρίνονται από τα εγκαίνια τους και από τα χαμόγελα κατά την διάρκεια των εγκαινίων τους. Κρίνονται ...

Επιτέλους, η πόλη μας απέκτησε Κέντρο Ημέρας για τον Αυτισμό
Xρήστης: Δεντρο
Το καλυτερο νεο για ολη τη κοινωνια. ...

Η άλλη όψη της επίσκεψης Μητσοτάκη στη Νέα Φιλαδέλφεια
Xρήστης: Διαμαντής Σεϊτανίδης
@10.22 Όπως όλοι μπορούν να πάρουν θέση, παίρνω κι εγώ, ελπίζω να μην απαγορεύεται. Τώρα τα μισόλογα για "άλλες σκέψεις" ούτε τα καταλαβαίν...

Η άλλη όψη της επίσκεψης Μητσοτάκη στη Νέα Φιλαδέλφεια
Xρήστης: ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ
@Διαμαντής Σεϊτανίδης (22/02/2025 13:05) Υπάρχει πάντοτε ενδιαφέρον (δικό μου τουλάχιστον) για κάθετι που αναρτάται στην Αλήθεια για τη Νέα ...

Η άλλη όψη της επίσκεψης Μητσοτάκη στη Νέα Φιλαδέλφεια
Xρήστης: ΑΚΡΟΒΟΛΙΣΤΗΣ
Παρατήρηση .Εσείς κε Σειτανίδη θέτετε ερωτήματα και περιμένετε απο εμάς να δώσουμε απαντήσεις .Ταυτόχρονα εσείς ο ίδιος φαίνεται να πέρνετε...

Η άλλη όψη της επίσκεψης Μητσοτάκη στη Νέα Φιλαδέλφεια
Xρήστης: Διαμαντής Σεϊτανίδης
@12.50 Απλώς θέλεις να σχολιάζεις παντού και πάντα, εξ ου και δεν αποφεύγεις τους ανυπόστατους ισχυρισμούς και τις κακοτοπιές, είναι ο νόμος...

Η άλλη όψη της επίσκεψης Μητσοτάκη στη Νέα Φιλαδέλφεια
Xρήστης: ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ
@ Άλλος είπε ότι έπρεπε να του τεθούν και τα άλλα προβλήματα της πόλης, δηλαδή βρήκαμε παπά, να θάψουμε πεντέξι… Δηλαδή όταν έρχεσαι ο πρωθυ...

Η άλλη όψη της επίσκεψης Μητσοτάκη στη Νέα Φιλαδέλφεια
Xρήστης: Διαμαντής Σεϊτανίδης
@15.51 Γελάς εύκολα. Γελαδερός, που λέει κι ένας φίλος......

Η άλλη όψη της επίσκεψης Μητσοτάκη στη Νέα Φιλαδέλφεια
Xρήστης: Δείτε το βίντεο!
Πάντως εγώ γέλασα με την ψυχή μου βλέποντας το σχετικό βίντεο που προβάλανε οι "ΡΑΔΙΟ ΑΡΒΥΛΑ"! Να το στείλω ή δεν επιτρέπεται; ...

Τα Αρσάκεια προκηρύσσουν 42 υποτροφίες για το σχολικό έτος 2025-2026
Xρήστης: ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ
Εννοείς το σχολείο που είναι διευθυντής ο Μπαμπινιώτης και επαναπροσέλαβε την κόρη του που είχε κατηγορηθεί;...

Το 8ο Δημοτικό της Νέας Φιλαδέλφειας επισκέφθηκε ο Κυριάκος Μητσοτάκης (φωτο-video)
Xρήστης: ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ
Σε εκείνο που είχαν φτιάξει οι μαθητές την θρανιογέφυρα θα πάει; ...

Με αφορμή τη Χριστουγεννιάτικη Γιορτή στον Άγιο Ιωάννη Μαδύτου (φωτο)
Xρήστης: ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ
Παναγιτσα, η ενορια μου...

Με αφορμή τη Χριστουγεννιάτικη Γιορτή στον Άγιο Ιωάννη Μαδύτου (φωτο)
Xρήστης: Διαμαντής Σεϊτανίδης
@18.34 Και "Κύριος" και με "Κ" κεφαλαίο, μεγάλες αλλαγές βλέπω ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ. Άντε με το καλό και ψαλτάκι στον Άη Γιάννη......

all rights reserved | developed & hosted by Jetnet ©