Δευτέρα 21.04.2025,  

Ανιστόρητος, διχαστικός και κολλημένος στο χθες

Δημοσιεύτηκε στις 12/09/2017 στην κατηγορία Σχόλια  |  16 σχόλια

του Διαμαντή Σεϊτανίδη

Αποκαλυπτική για την πολιτική αντίληψη του Άρη Βασιλόπουλου, αλλά και τη γνώση της ελληνικής γλώσσας από κάποιον όπως ο σημερινός δήμαρχος της πόλης (που αυτοπαρουσιάζεται ως "φιλόλογος") ήταν η ομιλία του στο μνημόσυνο των Μικρασιατών που χάθηκαν στην Καταστροφή του 1922. 

 

Ας αρχίσω από το δεύτερο. Είναι δυνατόν ένας φιλόλογος να κάνει τόσο χονδροειδή ορθογραφικά λάθη; Δείτε πώς ξεκινά η ομιλία του, όπως ο ίδιος ο Άρης Βασιλόπουλος postαρε στο facebook: 

 

 

Δηλαδή, συγνώμη: Καταλαβαίνω ένας συμπολίτης που δεν έχει μεγάλη σχέση με τη γλώσσα και την ορθογραφία, να μην βλέπει την ανορθογραφία. Αλλά ένας φιλόλογος δεν ξέρει ότι το σωστό είναι ΔΙΝΟΥΜΕ ΤΟ "ΠΑΡΩΝ" ΣΤΟ... κι όχι αυτό το εξάμβλωμα που έγραψε ο... φιλόλογος;

 

"Δίνουμε το παρόν" σημαίνει "παραχωρούμε αυτό που βλέπετε μπροστά σας". Να μην πω ότι οι φιλόλογοι γνωρίζουν καλά ότι δεν αρχίζει πρόταση στην ελληνική γλώσσα με αριθμούς ("καταστροφής. 95 χρόνια..."). Ο ίδιος ο κ. Βασιλόπουλος, γράφοντας τέτοια πράγματα, αποδεικνύει ότι είναι τόσο καλός φιλόλογος, όσο και δήμαρχος: Του πιτόγυρου, όπως λέει κι ο ίδιος...

 

Αλλά δεν ήταν αυτά τα χειρότερα στην ομιλία Βασιλόπουλου. Ο δήμαρχος απέδειξε ότι ο διχασμός των Ελλήνων τον έχει διαποτίσει ως το μεδούλι (καμία ελπίδα, δηλαδή, να πάψει να διχάζει την πόλη...), αλλά και ότι από ιστορία είναι επιεικώς άσχετος.

 

Ας δούμε το πρώτο: «...Οι νέες πατρίδες, συχνά αποδεικνύονται πολύ συχνά αφιλόξενες και εχθρικές...». Αυτό βρήκε να πει ο μισαλλόδοξος Άρης Βασιλόπουλος για το ότι ενσωματώθηκαν στην ελληνική κοινωνία ΕΝΑΜΙΣΗ εκατομμύριο πρόσυγες της Μικρασίας. Βρήκε κι ανέδειξε αυτό το ένα που χώρισε τους Έλληνες, όχι τα πολλά που τους ένωσαν. Επιτρέψτε μου εδώ μια σύντομη προσωπική αναφορά, είμαι βέβαιος ότι κι ανάμεσά σας υπάρχουν πολλές παρόμοιες ιστορίες: Η μακαρίτισσα η γιαγιά μου (από τη μητέρα μου) ανήκε σε μια μεγάλη οικογένεια της Σμύρνης. Ακόμα τη θυμάμαι να μιλάει με τον τρόμο ζωγραφισμένο στα μάτια της για τους "Τσέτες" που σκότωσαν τα αδέρφια της εκείνες τις τραγικές ώρες. Η οικογένειά της ήλθε στην Ελλάδα καθημαγμένη, κολοβή, εξαθλιωμένη. Λίγο αργότερα η γιαγιά μου γνώρισε, αγάπησε και παντρεύτηκε τον παππού μου, που γεννήθηκε και μεγάλωσε στη Βρίνα, ένα χωριό της ημιορεινής Ηλείας, που φυσικά δεν είχε καμία σχέση με τη Μικρασία. Οι άνθρωποι έρχονται κοντά, κι οι Έλληνες από τη φύση μας είμαστε και φιλόξενοι και ευαίσθητοι με τον πόνο του άλλου, πολύ περισσότερο του συμπατριώτη μας. Τα φαινόμενα που ανέδειξε ο κ. Βασιλόπουλος στην ομιλία- περιβόλι που έκανε, αποτελούσαν μία μόνο πτυχή της ενσωμάτωσης των προσφύγων Μικρασιατών στην ελλαδική κοινωνία, κι όχι βέβαια την κυρίαρχη.

 

Αλλά ο κ. Βασιλόπουλος ως πολιτική παρουσία είναι φύσει διχαστικός. Το διχαστικό στοιχείο διάλεξε να αναδείξει. ΑΥΤΗ είναι η αντίληψη για την πολιτική που εκφράζει κι ενσαρκώνει ο Άρης Βασιλόπουλος: Διχασμός, διαίρεση, λάσπωμα. Από τους παλαιούς Ελλαδίτες του 1922 στις ομιλίες του, μέχρι όλους εμάς που του ασκούμε κριτική σήμερα. Τον μάθαμε πια...

 

Πάμε στο δεύτερο: «...ήταν οι ελληνικές κυβερνήσεις υπαίτιες για την καταστροφή και την προσφυγιά...». Μα, τι λέει ο άνθρωπος! Πόσο ανιστόρητος, πόσο εμπαθής, πόσο κομπλεξικός με τη χώρα του μπορεί να είναι κάποιος, ώστε να ΤΟΛΜΗΣΕΙ να πει ότι για τη Μικρασιατική Καταστροφή ΦΤΑΙΝΕ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ!!! Είναι δυνατόν να διαστρεβλώνει τόσο πολύ, τόσο αναίσχυντα την ελληνική ιστορία, και ΝΑ ΡΙΧΝΕΙ ΣΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ ΓΙΑ ΤΗ ΜΙΚΡΑΣΙΑΤΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ; Δεν αρέσει στον νοσταλγό του Στάλιν, Άρη Βασιλόπουλο, η πολιτική του Βενιζέλου που έβαλε την Ελλάδα στον πόλεμο στο πλευρό της Αντάντ. Δικαίωμά του (ΑΝ ξέρει αυτή τη σελίδα της ιστορίας, γιατί με αυτά που λέει, παίζει και να έκαιγε τα βιβλία της ιστορίας χωρίς καν να τα έχει ανοίξει...). Ξεχνά τη λυσσαλέα στήριξη του Λένιν στο καθεστώς του Ατατούρκ, χωρίς την οποία ο Κεμάλ δεν θα μπορούσε με τίποτα να παίξει τα παιχνίδια που έπαιξε στον Σαγγάριο. Δεν τον συμφέρει, βλέπετε, του χαλάει τη σούπα της αναίσχυντης διαστρέβλωσης της ιστορίας, που επιχειρεί σε ομιλία του για την επέτειο της Μικρασιατικής Καταστροφής, στην προσφυγομάνα Φιλαδέλφεια. Πόση ντροπή μπορεί να χωρέσει σε μια πολιτική εμφάνιση; 

 

Λοιπόν, ας ενημερώσουμε τον ανιστόρητο νεαρό, ότι για τη Μικρασιατική Καταστροφή ευθύνεται κατά κύριο λόγο ο Κεμάλ Ατατούρκ κι εκείνοι που τον στήριζαν -με πρώτο και καλύτερο το σύντροφο Βλαδίμηρο Ίλιτς Ουλιάνωφ- και το ότι ο διεθνής παράγων δεν θέλησε να συναινέσει στην εφαρμογή της Συνθήκης των Σεβρών. Αναμφίβολα έγιναν λάθη από την ελληνική πλευρά, όπως λάθη γίνονται σε κάθε πλευρά που χάνει μια μάχη ή κι έναν πόλεμο. Από αυτό, όμως, μέχρι την υβριστική για την πατρίδα μας άποψη ότι "ΟΙ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙΣ ΗΤΑΝ ΥΠΑΙΤΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΡΟΣΦΥΓΙΑ" απέχει παρασσάγγας, απέχει τόσο, όσο η αλήθεια από το αναίσχυντο ψεύδος. 

 

Σήμερα, συζητείται ευρέως η αντίληψη ότι η Δίκη και η εκτέλεση των Έξι ήταν ένα κορυφαίο ιστορικό λάθος. Όποιος χάνει έναν πόλεμο, δεν είναι υποχρεωτικά προδότης. Σε κάθε περίπτωση, η ενοχοποίηση ΜΟΝΟ των ελληνικών κυβερνήσεων, εκ μέρους του Άρη Βασιλόπουλου συνιστά ταυτόχρονα κορυφαία διαστρέβλωση της ιστορίας, ύβρι έναντι της χώρας του και απόδειξη ότι το πολιτικό dna αυτού του ανθρώπου είναι ο διχασμός, η μισαλλοδοξία, η διαίρεση. 

 

Και περνάμε στο τρίτο: Να θυμόμαστε, είπε, ότι οι νέοι μας γίνονται «οικονομικοί μετανάστες και κινδυνεύουν να είναι θύματα ξενοφοβίας και ρατσισμού στις χώρες που μεταναστεύουν». Άλλ' αντ' άλλα, της Παρασκευής το γάλα. Ο τύπος έχει μείνει στη δεκαετία του '60. Σήμερα οι νέοι που φεύγουν από τη χώρα είναι στη συντριπτική τους πλειοψηφία άτομα με πολλά επιστημονικά και κοινωνικά προσόντα, που βλέπουν ότι η Ελλάδα όπως την κατάντησε το πολιτικό κατεστημένο από τη δεξιά ως την αριστερά δεν τους προσφέρει καμία προοπτική, και διαλέγουν να σπουδάσουν και να σταδιοδρομήσουν στο εξωτερικό. Αλλά που να ακούσει ο Βασιλόπουλος για brain drain; Ο άνθρωπος ζει πίσω από τον ήλιο. Τις εμμονές και τα κολλήματά του προσπαθεί να κάνει πολιτική πρόταση, με απαραίτητες πρώτες ύλες τη λάσπη, τις ύβρεις και το διχασμό. Ζει στην εποχή του Νίκου Ξανθόπουλου, του λεβεντόπαιδου που πήγαινε στα ξένα κι εργαζόταν ως οικοδόμος ή ως το παιδί που πλένει πιάτα, πριν γίνει (ειδικά στις ΗΠΑ που τόσο αντιπαθεί ο κ Βασιλόπουλος) ο ίδιος επιχειρηματίας, και προοδεύσει. Εκεί έχει μείνει ακόμα ο δήμαρχος. Κολλημένος στο χθες.

 

Υπάρχει και τέταρτο σημείο: Όπως, είπε, οι πρόσφυγες του 1922 βασανίστηκαν, έτσι και σήμερα, άνθρωποι «πνίγονται στις ίδιες θάλασσες που χιλιάδες μικρασιάτες έχασαν τη ζωή τους και χιλιάδες κατάφεραν να διασχίσουν και να φτάσουν εδώ ξεριζωμένοι». Τα κολλήματα και η άγνοιά του, τον οδηγούν να λέει τέτοια κωμικά πράγματα. Λοιπόν, οι διαφορές είναι ΜΕΓΑΛΕΣ: Πρώτον, άλλο πρόσφυγες, άλλο μετανάστες. Δεν επεκτείνομαι, όποιος θέλει μπορεί να κάνει μια έρευνα στο διαδίκτυο για να αντιληφθεί τη διαφορά. Δεύτερον: Το 1922 οι Έλληνες της Μικρασίας ήλθαν στην Ελλάδα στο πλαίσιο της συμφωνημένης ανταλλαγής πληθυσμών, όχι όπως φτάνουν σήμερα στην Ευρώπη, μέσω Ελλάδος, πρόσφυγες και μετανάστες. Τρίτον, σήμερα πρόσφυγες και μετανάστες έρχονται προς τη Δύση ΑΠΟ ΕΠΙΛΟΓΗ κι όχι από υποχρέωση. Κανείς δεν τους εμποδίζει να κινηθούν προς την Ασία, ή προς την Αφρική. Το ότι κινούνται ΑΠΟ ΕΠΙΛΟΓΗ ξαναλέω, προς την Ευρώπη, σημαίνει πολλά... Αυτό που κάνει ο Βασιλόπουλος, να τσουβαλιάζει πρόσφυγες, μετανάστες, τζιχαντιστές και κάθε άλλον, είναι και επικίνδυνο και ανιστόρητο. Γι αυτό και θα αξιοποιούμε κάθε ευκαιρία για να φανερώσουμε στους αναγνώστες μας την αλήθεια.

 

ΠΡΟΣΘΕΤΟ ΚΟΜΜΑΤΙ

Από δικό μου τεχνικό λάθος, δεν δημοσιεύθηκε εξαρχής το τελευταίο κομμάτι του άρθρου μου. Ζητώ συγνώμη και το προσθέτω τώρα (ώρα 18.29 μμ):

 

Πέμπτη παρατήρηση: Αμέσως μετά, δείχνει ανάγλυφα την ανελεύθερη πολιτική του φιλοσοφία. Είπε: «...αγωνιζόμαστε για την ειρήνη και τη δικαιοσύνη, ώστε όλοι να μπορούν να ζήσουν με αξιοπρέπεια στον τόπο τους...». Πολύ σημαντική η αναφορά, για να καταλάβουμε τι Θεό πιστεύει (ΑΝ πιστεύει σε κανέναν...). Το γεγονός ότι ΠΑΡΕΛΕΙΨΕ το κορυφαίο ιδανικό του σύγχρονου Ανθρώπου, που είναι η ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ, είναι χαρακτηριστικό. Οι Έλληνες επιβιώσαμε ανά τους αιώνες γιατί δεν δεχθήκαμε να εκχωρήσουμε την ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ μας. Ο Εθνικός μας Ύμνος είναι ο ΥΜΝΟΣ ΕΙΣ ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΝ. Κανείς, φυσικά, δεν θέλει τον πόλεμο, αλίμονο. Αλλά, ποια ειρήνη θέλουμε; Ειρήνη, υπάρχει και στα νεκροταφεία. Ειρήνη υπήρχε και επί Τουρκοκρατίας. Έσκυβες το κεφάλι στον Τούρκο, έδινες και το χαράτσι κι ήσουν μια χαρά, που λέει ο λόγος. Πριν από 200 χρόνια, όμως, ο Ρήγας Βελεστινλής είπε το κορυφαίο: "Καλύτερα μιας ώρας, ελεύθερη ζωή, παρά 40 χρόνια σκλαβιά και φυλακή". Τι να εξηγήσεις τώρα από αυτή την κορυφαία φράση, στους ντόπιους Μαδούρο τσέπης; Τι να τους πεις; ότι η ελληνική σημαία -κάποιοι εκ των οποίων την έκαιγαν κάτω από τις κουκούλες τους- αποτυπώνει τις συλλαβές του κορυφαίου ελληνικού συνθήματος του 1821: "Ελευθερία ή Θάνατος". Μια χαρά δεν ήταν στην... ειρήνη της Τουρκοκρατίας; 

 

Το ίδιο και το 40: Γιατί να απαντήσει η Ελλάδα το ΟΧΙ και να στείλει τα παλικάρια της στην Πίνδο να πεθάνουν από σφαίρες και κακουχίες; Καλά δεν ήταν να αφήσουμε την Ιταλία να διαβεί και να μείνουμε στη βολική μας... ειρήνη; Κι άλλα παραδείγματα πολλά, ας μην επεκταθώ.

 

Θα μπορούσα να γράψω κι άλλα για την ομιλία- περιβόλι του Άρη Βασιλόπουλου στο φετινό ετήσιο μνημόσυνο των Μικρασιατών. Σε όλες του τις ομιλίες ως δήμαρχος επέλεξε το διχασμό, τη διαίρεση, την επίθεση, την οξύτητα. Σκεφτείτε αν η πόλη μας αξίζει τέτοια κατάντια...

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

 

Η σημερινή εικόνα του Άλσους έχει υπογραφή: Άρης Βασιλόπουλος

 

Βασιλόπουλος στον sport fm: «Δεν έχω κερδίσει τίποτα για την πόλη από την κυβέρνηση»

 

Η WWF αποκαλύπτει την υποκρισία για το Άλσος Νέας Φιλαδέλφειας

 

«Άγνωστοι» αλλά και «πρόθυμοι»: ο Μπόμπος, διανοούμενος

 

Μέρα- νύχτα «κάμψεις», κάνουν «μπράτσα» τα δουλικά με το αζημίωτο

 

Για τον αθλητισμό, τις αντιφάσεις και τις παρενθέσεις

Γράψτε την άποψή σας

το θεατρο του παραλογου (12/09/2017 17:04)

κυριε σειταριδη θα διαφωνησω με το δευτερο κομματι μαζι σας μιας και εχουν ευθυνη οι ελληνικες κυβερνησεις για την καταστροφη,μιας και απο οτι ξερουμε αμεσως μετα τις εκλογες που ο ελληνικος λαος εριξε τον βενιζελο η νεα κυβερνηση αλλαξε ολους τους εμπειρους αξιωματικους-στρατηγους απο την μικρα ασια μιας και ηταν βενιζελικοι και τοποθετησε νεους απειρους με τα γνωστα αποτελεσματα.επισης και καποιος υπατος αρμοστης της σμυρνης που ειχε τοποθετησει ο βενιζελος και περιεργως δεν ειχε αντικατασταθει απο τη νεα κυβερνηση εφυγε νυχτα απο τη σμυρνη με αρκετη περιουσια και χωρις να ειδοποιησει κανεναν για το μετωπο που ειχε καταρρευσει.Πολλα λαθη εγιναν και απο τους πολιτικους μας ,οπως η δικη των εξι ηταν αδικη θα συμφωνησω.Κριτικη να κανουμε στο δημαρχο αρκει μη τα γυριζουμε οπως μας βολευουν καθε φορα.

Διαμαντής Σεϊτανίδης (12/09/2017 17:11)

@17.04
Πρώτον εδώ μέσα είμαστε ελεύθεροι να διαφωνούμε, αρκεί να μη βρίζουμε και να επιστρατεύουμε επιχειρήματα για τις απόψεις μας, άρα καθόλου δεν με πειράζει που διαφωνείτε. Ο διάβολος, όμως, κρύβεται στις λεπτομέρειες. Ο δήμαρχος λέει επί λέξει: ΟΙ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙΣ, άρα δεν μιλά ΜΟΝΟ για την κυβέρνηση Γούναρη, Πρωτοπαπαδάκη κλπ αλλά και για την προηγούμενη του Βενιζέλου και για ΟΛΕΣ της εποχής. Δεύτερον, δεν αναφέρει ΚΑΝΕΝΑΝ ΑΛΛΟ ως υπεύθυνο της Μικρασιατικής Καταστροφής. ΜΟΝΟ τις ελληνικές κυβερνήσεις. Δηλαδή ο Κεμάλ, που μας κατέσφαξε στο Σαγγάριο δεν είναι υπεύθυνος της Μικρασιατικής Καταστροφής; Ο Λένιν που τον στήριξε με νύχια και με δόντια, ούτε αυτός; Όσοι δυσανασχετούσαν εκτός Ελλάδος με τη Συνθήκη των Σεβρών δεν θεωρούνται υπεύθυνοι; ΜΟΝΟ ο ιελληνικές κυβερνήσεις έφταιγαν; Γιατί ΑΥΤΟ λέει ο δήμαρχος, καθαρά.

Όσο για το τελευταίο σας σχόλιο, γιατί να τα γυρίζω όπως με βολεύουν; για ιστορία μιλάμε. Τι να "με βολεύει";

ανωνύμ (12/09/2017 17:36)

«Αν δεν νικιόμασταν στη Μ.Ασία, η Τουρκία θα ‘τανε σήμερα πεθαμένη και εμείς μεγάλη Ελλάδα. Τη “λευτεριά” μας θα την στηρίζαμε στην υποδούλωση του Τουρκικού λαού. Αυτό εμείς δεν το δεχόμαστε. Το αποκρούουμε κατηγορηματικά. Η αστικοτσιφλικάδικη Ελλάδα στη Μ.Ασία πήγε όχι σαν εθνικός απελευθερωτής μα σαν ιμπεριαλιστική δύναμη, όργανο των εγγλέζων μεγαλοκαρχαριών. Πήγαινε όχι μόνο για να διαιωνίσει την ξενική κυριαρχία πάνω στον Τουρκικό λαό μα και να κάνει την Τουρκία αντισοβιετικό ορμητήριο. Γι’ αυτό εμείς όχι μόνο δεν λυπηθήκαμε για την αστικοτσιφλικάδικη ήττα στη Μικρασία μα και την επιδιώξαμε»

Δημοσίευμα του Ριζοσπάστη, του όργανου των Ελλήνων Αριστερών.
Δοξάστε τους!!!

το θεατρο του παραλογου (12/09/2017 17:45)

Φυσικα και δεν εφταιγαν μονο οι ελληνικες κυβερνησεις ,ο κεμαλ τη δουλεια του εκανε και συμμαχισε με τους σοβιετικους οπως και εμεις συμμαχισαμε με τους νικητες του β παγκοσμιου και μας πουλησανε κανονικοτατα.Η Ιστορικη αληθεια ειναι οτι εχουν ευθυνη και οι ελληνικες κυβερνησεις και οι τουρκοι αλλα και οι λεγομενοι συμμαχοι μας.το βολευει αλλιως το εννοουσα.ευχαριστω.

Διαμαντής Σεϊτανίδης (12/09/2017 17:52)

@17.45
Βλέπετε ότι κατά βάση συμφωνούμε; Εκτός από το ότι "μας πουλήσανε". Κοιτάξτε, εγώ γενικά δεν πιστεύω σε αυτό, προσωπική γνώμη λέω. αν είσαι ανίσχυρος, αν δεν μπορείς στη διεθνή σκακιέρα να επιβάλεις τα συμφέροντά σου, έστω τα στοιχειώδη τέλος πάντων, κανείς δεν χρωστάει να σε λυπηθεί. Αυτό ίσχυε ανέκαθεν, από την εποχή του Τρωικού Πολέμου μέχρι σήμερα. Αν δεν "διαβάσουμε" την πραγματικότητα, πάντα αγαπητέ μου θα ξυπνάμε μια ωραία πρωΐα μέσα στην κόλαση. Κάποτε, επιτέλους, πρέπει να παραδειγματιστούμε.

Φυσικά έφταιγαν ΚΑΙ οι ελληνικές κυβερνήσεις. αλλά ο κ. Βασιλόπουλος είπε ΑΚΡΙΒΩΣ τη φράση που γράφω παραπάνω. Εσείς συμφωνείτε ότι φταίνε ΜΟΝΟ οι ελληνικές κυβερνήσεις; Όχι, από όσα λέτε. Άρα;

ανώνυμοS (12/09/2017 21:48)

@17:36 ρε μεγάλε στο 2017 ζούμε. Ακόμα με τη μικρασιατική καταστροφή και τον εμφύλιο θα ασχολούμαστε; Ελεος δηλαδή. Καλή η ιστορία για να παραδειγματιζόμαστε, δεν λέω, αλλά ποτέ (μα ποτέ) δεν γίνεται να κρίνεις ιστορικά γεγονότα του παρελθόντος με σημερινά κριτήρια και προσλαμβάνουσες.
Εμένα τα παιδιά μου σε δυο τρία χρόνια θα την κάνουν με μαθηματική ακρίβεια από τη χώρα κι εγώ θα προσπαθώ να πληρώσω τον ενφια και άλλες υποχρεώσεις κάνοντας στα 55 το Βέγγο δουλεύοντας δυο τρεις δουλειές μήπως και πληρωθώ τη από τη μία. Τι μου λες τώρα. Ειλικρινά στα π@π@ρι@ μου κι η αριστερά κι η δεξιά και ο εμφύλιος και η μικρασιατική καταστροφή. Ο σώζων εαυτόν σωθήτω είναι η φάση.

George (13/09/2017 00:02)

Περίμενες Διαμαντή κάτι καλύτερο από τον Βασιλόπουλο; Και πάλι καλά να λες. Έχουμε ακούσει πολύ χειρότερα από άλλους συντρόφους του.

Ακριβοδίκαιος (13/09/2017 02:10)

Η Μικρασιατική καταστροφή θα συμβολίζει για πάντα τη βαρβαρότητα του νεοτουρκικού εθνικισμού, αλλά και το κόστος της συμμόρφωσης της Ελλάδας στα γεωπολιτικά και οικονομικά συμφέροντα των «μεγάλων δυνάμεων».
Αυτό δεν το διάβασες κύριε Διαμαντή; Πριν από όλα είπε αυτό, δίνοντας απάντηση στο ερώτημά σου. Αλλά για την καταστροφή και τον ξεριζωμό φταίνε όσοι επέλεξαν αυτή την πολιτική και στρατιωτική τακτική.

Μη διαστρεβλώνεις τα λεγόμενα. Ιστορία τουλάχιστον ξέρει και ξέρει καλά, το έχει αποδείξει με τις ομιλίες του πολλές φορές. Και ορθογραφία επίσης. Βρήκες μια αστοχία της αυτόματης διόρθωσης που μπορεί να το πάθει κι ο πιο προσεκτικός για να κάνεις παιχνίδι.

Διαμαντής Σεϊτανίδης (13/09/2017 14:47)

@02.10
Καμία απάντηση δεν δίνει στο ερώτημά μου, γιατί η διατύπωσή του που αναδημοσίευσα είναι ΞΕΚΑΘΑΡΗ. Επίσης, για να ξέρεις ότι το έγραψε σωστά και ότι του το "άλλαξε" η αυτόματη διόρθωση (δεν υπάρχει αυτή στα κομπιούτερς, μόνο στα κινητά) πρέπει να είσαι ο... ίδιος ο Βασιλόπουλος.

Είσαι;

άρης ακριβοδίκαιος (13/09/2017 16:52)

Εγώ είμαι, πώς με γνώρισες;
Δεν σε καλύπτει ο νεοτουρκικός εθνικισμός; Ήθελες να πει Κεμάλ;
Ρε συ Διαμαντή βρήκες ένα ορθογραφικό σε μερικές εκατοντάδες λέξεις και κάνεις κριτική;
Σε έχω για πιο ικανό. Δεν μπορεί πέρυσι να τα είπε καλά στην εκδήλωση και φέτος κι εσύ κι ο Ρένος να τον βρήκατε σκάρτο. Τι έγινε; Τα ξαναβρήκατε με τον ακατανόμαστο;

ΥΓ. Σε τι κομπιούτερ δουλεύεις και δεν έχεις αυτόματη διόρθωση;

Ανώνυμος (13/09/2017 17:31)

Καμία εντύπωση δεν προκαλεί η αγραμματοσύνη κι η ασχετοσύνη.
Είναι πασίγνωστο εδώ και χρόνια ότι όλο το ψευτοαριστερίστικο χαφιεδαριό των πασοκογενών οργανώσεων στα πανεπιστήμια (που στήθηκε επί "θείου βρέφους") πέρναγε τα εξάμηνα με τα κατάλληλα κονέ.

@Ακριβοδίκαιος (13/09/2017 02:10) (13/09/2017 17:32)

Ούτε καν την ιστορία της Νέας Φιλαδέλφειας δεν ξέρει(ς).

Διαμαντής Σεϊτανίδης (13/09/2017 18:21)

@16.52
Επειδή ασκώ κριτική, λοιπόν, "τα ξαναβρήκα με τον ακατανόμαστο". Δεν τα ξαναβρήκα με κανέναν ακατανόμαστο, γιατί ποτέ δεν τα είχα χαλάσει. Γιατί για να τα χαλάσω, πρώτα πρέπει να τα έχω βρει με κάποιον.

Το ότι ρίχνεις λάσπη σε όποιον σου ασκεί κριτική, αποδεικνύει ότι ο φασισμός τρέχει στο αίμα σου, και καμιά κόκκινη προβιά δεν σε προστατεύει.

Δουλεύω σε mac - τελευταία λέξη της τεχνολογίας. Σου υποδεικνύει το λάθος, αλλά ΕΣΥ ΠΡΕΠΕΙ να το αλλάξεις. Κι όταν γράψω «δίνουμε το "παρών"» (που είναι και το σωστό), δεν μου βγάζει ΚΑΝΕΝΑ ΛΑΘΟΣ. Εσένα που σου βγάζει λάθος, μήπως δεν είναι ελληνικά το πληκτρολόγιο; Μήπως σου βγάζει τίποτα κυριλλικά; γιατί αν είναι στα ελληνικά το πληκτρολόγιο, ΕΣΥ ΑΠΛΩΣ ΕΙΣΑΙ ΑΝΟΡΘΟΓΡΑΦΟΣ.

Χειρότερη ντροπή από το να κάνεις λάθος, είναι να προσπαθείς με γελοιότητες να το κρύψεις.-

Πωπωπωπω (13/09/2017 21:11)

Μπαίνει εδώ μεσα ο Ρούλης και το παίζει και παλι δαρμένος φεύγει. Μιλάμε για καρπαζοεισπράκτορα ολκής

@(13/09/2017 18:21) (13/09/2017 21:13)

Ο Ρούλης όπως το πάει δεν θα δουλεύει σε mac αλλά στα μακ.....ντοναλντς

επάγγελμα δήμαρχος (14/09/2017 17:18)

Εδώ ο δήμαρχος θεωρεί την ιδιότητα του δημάρχου επάγγελμα !!!! Δικαιολογημένα θα μου πείτε, αφού δεν ξέρει τι θα πει επάγγελμα....

Προσθέστε το σχόλιό σας

Ονοματεπώνυμο ή ψευδώνυμο  
Το e-mail σας (προαιρετικό - δεν δημοσιεύεται)  
Το σχόλιό σας

Ροή ειδήσεων

Ένοχη σιωπή Βούρου για τις καταγγελίες σε βάρος του - Από κοντά και τα παιδιά της καρπαζιάς

Βόμβα Grant Thornton: Η διοίκηση Βούρου άφησε οικονομικές υποχρεώσεις 10 εκατ. στον Τομπούλογλου

Κούφιος αντιπερισπασμός Τζέλη: Μας λέει το άλσος εκπέμπει SOS- μεγάλη ανακάλυψη!

Στα εξ ων συνετέθη: Δεκατρία στελέχη εγκαταλείπουν τον Γιάννη Τζέλη

Θέλει η αντιπολίτευση να κρυφτεί κι η χαρά δεν την αφήνει

Ένας ανασχηματισμός διαφορετικός από τους άλλους…

Αντιπολίτευση με τρολς και ύβρεις, πληρώνεται στις κάλπες

Επιτέλους, η πόλη μας απέκτησε Κέντρο Ημέρας για τον Αυτισμό

Η άλλη όψη της επίσκεψης Μητσοτάκη στη Νέα Φιλαδέλφεια

Το 8ο Δημοτικό της Νέας Φιλαδέλφειας επισκέφθηκε ο Κυριάκος Μητσοτάκης (φωτο-video)

Τα Αρσάκεια προκηρύσσουν 42 υποτροφίες για το σχολικό έτος 2025-2026

Τι έδειξε για την αντιπολίτευση του δήμου η αντιπαράθεση για το Χριστουγεννιάτικο Χωριό

Ω, Ελλάς, ηρώων χώρα...

Τι θα πει «αφέθηκε ελεύθερος» κύριοι της κυβέρνησης;

Με αφορμή τη Χριστουγεννιάτικη Γιορτή στον Άγιο Ιωάννη Μαδύτου (φωτο)

Η Αλήθεια Newsletter

Κάντε κλικ εδώ για να εγγραφείτε στο newsletter μας

Τελευταία σχόλια

Κούφιος αντιπερισπασμός Τζέλη: Μας λέει το άλσος εκπέμπει SOS- μεγάλη ανακάλυψη!
Xρήστης: Giannis
Μέχρι να γίνουν όμως πόσο θα παραμένει ο δήμος σε αυτήν την κατάσταση; Εστω να υπάρχουν συχνότερες ενημερώσεις απο την διοίκηση. Μία βόλτ...

Ένοχη σιωπή Βούρου για τις καταγγελίες σε βάρος του - Από κοντά και τα παιδιά της καρπαζιάς
Xρήστης: ΑΚΡΟΒΟΛΙΣΤΗΣ
Τι είπατε ??Τι έιπατε ?? Να πεί κάτι το πρώην ''ΦΩΣ'' της πόλης μας η και οι ''συνεργάτες'' του ,που μας πούλαγαν μούρη όσο ήταν ''αφεντικά...

Ένοχη σιωπή Βούρου για τις καταγγελίες σε βάρος του - Από κοντά και τα παιδιά της καρπαζιάς
Xρήστης: Θεόδωρος Δεμεσλης
Αγαπητέ Διαμαντή ο αθώος θα πρέπει να αποδείξει ότι είναι αν δεν απαντάς σίγουρα κάτι τρέχει η ΚΎΡΙΑ έδωσε να καταλάβει όλη η Ν.Φιλαδελφεια ...

Βόμβα Grant Thornton: Η διοίκηση Βούρου άφησε οικονομικές υποχρεώσεις 10 εκατ. στον Τομπούλογλου
Xρήστης: ΑΚΡΟΒΟΛΙΣΤΗΣ
Καλημέρα . Άλλος κανείς δεν θα σχολιάσει ? Μάλλον τυχαίο θα είναι !!!!!!!...

Βόμβα Grant Thornton: Η διοίκηση Βούρου άφησε οικονομικές υποχρεώσεις 10 εκατ. στον Τομπούλογλου
Xρήστης: ΑΚΡΟΒΟΛΙΣΤΗΣ
Καλημέρα .Θυμάστε σε κάποιο ΔΣ όπου ο Γεωργαμλής σε μία κόντρα του με τον Βούρο είχε πεί αφήνοντας απευθυνόμενος σε αυτόν "" μη με αναγκάσε...

Κούφιος αντιπερισπασμός Τζέλη: Μας λέει το άλσος εκπέμπει SOS- μεγάλη ανακάλυψη!
Xρήστης: Διαμαντής Σεϊτανίδης
@11.00 Στον Giannis απάντησα, είναι προφανές νομίζω......

Κούφιος αντιπερισπασμός Τζέλη: Μας λέει το άλσος εκπέμπει SOS- μεγάλη ανακάλυψη!
Xρήστης: ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ
@ (03/04/2025 18:34) Έγραψα εγώ ότι έργα δεν γίνονται; Επίσης, όποιος έχει την μύγα, μυγιάζεται. Ποιος ασχολείται με τον Gel-i, αναρωτιέμαι...

Κούφιος αντιπερισπασμός Τζέλη: Μας λέει το άλσος εκπέμπει SOS- μεγάλη ανακάλυψη!
Xρήστης: Διαμαντής Σεϊτανίδης
@11.25 Έχεις δίκιο, φαίνεται ότι παρακολουθείς συστηματικά τι συμβαίνει στο δήμο. Έργα δεν γίνονται, καλά τα λες. Δηλαδή αν εξαιρέσεις το α...

Κούφιος αντιπερισπασμός Τζέλη: Μας λέει το άλσος εκπέμπει SOS- μεγάλη ανακάλυψη!
Xρήστης: Giannis
Πάντως η κατάσταση του δήμου είναι απαίσια τους 2 τελευταίους μήνες. Λες και τα άφησε ο Τομπούλογλου στην μοίρα τους. Ελπίζω μην τον ψηφίσα...

Στα εξ ων συνετέθη: Δεκατρία στελέχη εγκαταλείπουν τον Γιάννη Τζέλη
Xρήστης: Κάρμα....
@ 22.37 Τι ονοματα να βγουν.... Διαφορα πολιτικά υπόλοιπα δορυφόροι του χώρου Συριζα και οχι μονο που νόμιζαν ότι είναι πολιτικοί παράγοντες...

Στα εξ ων συνετέθη: Δεκατρία στελέχη εγκαταλείπουν τον Γιάννη Τζέλη
Xρήστης: Σχολαζων
Οι 13 ,εάν πραγματικά έχουν δίκιο, τι έχουν να φοβηθούν και κρύβονται, όταν θέλεις εξουσία και δεν μπορείς λες διαφορά,αλλά αυτό κατάργησε ό...

Κούφιος αντιπερισπασμός Τζέλη: Μας λέει το άλσος εκπέμπει SOS- μεγάλη ανακάλυψη!
Xρήστης: ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ
Άρχισαν οι πασχαλιάτικες στρακαστρούκες και τα βαρελότα. Θα έλεγα, όμως, να μην ασχολούμαστε με πολιτικά πτώματα. Κατά τα άλλα δεν υποτίθετα...

Στα εξ ων συνετέθη: Δεκατρία στελέχη εγκαταλείπουν τον Γιάννη Τζέλη
Xρήστης: Διαμαντής Σεϊτανίδης
@08.40 Αυτό μειώνει την επίπτωση της ομαδικής παραίτησης; Επειδή κάποιοι δεν θέλουν τα ονόματά τους να γίνουν βούκινο και να υποαστούν τη γν...

Στα εξ ων συνετέθη: Δεκατρία στελέχη εγκαταλείπουν τον Γιάννη Τζέλη
Xρήστης: ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ
Μια επιστολή παραίτησης εν κρυπτώ, χωρίς ονοματεπώνυμο...

Στα εξ ων συνετέθη: Δεκατρία στελέχη εγκαταλείπουν τον Γιάννη Τζέλη
Xρήστης: Αυτά δε μπορώ...
Αυτοί οι 13 δεν έχουν όνομα;...

all rights reserved | developed & hosted by Jetnet ©