Δευτέρα 21.04.2025,  

Παραμένει το ηθικό ζήτημα με το παρ' ολίγον ταξιδάκι αναψυχής Βασιλόπουλου στη Θεσσαλονίκη

Δημοσιεύτηκε στις 11/09/2017 στην κατηγορία Γνώμες  |  75 σχόλια

του Διαμαντή Σεϊτανίδη

Δεν νομίζω ότι υπαρχει αμφιβολία σε κανέναν σώφρονα συμπολίτη μας, ότι η παρέα που είναι στη δημοτική αρχή αυτή την περίοδο, αντιμετωπίζει το δήμο ως προσωπικό της φέουδο. Οι άνθρωποι κάνουν κυριολεκτικά ό,τι γουστάρουν και λογαριασμό δεν δίνουν σε κανέναν.

 

Πρόσφατο κρούσμα, η ψήφιση από την (πάντα υπάκουη...) δημοτική πλειοψηφία, πίστωσης για μετάβαση του Άρη Βασιλόπουλου στη Θεσσαλονίκη για τα εγκαίνια της Διεθνούς Έκθεσης από τον πρωθυπουργό Αλέξη Τσίπρα. Μια μετάβαση που τελικά δεν έγινε, γιατί σωστά ο κ. Βασιλόπουλος επέλεξε να βρίσκεται στην πόλη μας κατά το ετήσιο μνημόσυνο των θυμάτων της Μικρασιατικής Καταστροφής (από το οποίο επίσης «κατόρθωσε» να απομακρύνει τον κόσμο, καθώς φέτος παρέστησαν λιγότεροι συμπολίτες μας από κάθε άλλη φορά), το πρωί της Κυριακής, κι όχι στη Θεσσαλονίκη.

 

Αυτή και μόνο η απόφασή του, δείχνει την αντίληψη που έχει η Δύναμη Πολιτών για τα χρήματα των δημοτών. Το ζήτημα ΔΕΝ είναι το ύψος του ποσού, άλλωστε δεν έφτασε ούτε τα 400 ευρώ. Το ζήτημα είναι ότι αυτή η πίστωση ΨΗΦΙΣΤΗΚΕ από την πλειοψηφία του δημοτικού συμβουλίου για μια ΕΝΤΕΛΩΣ ΠΕΡΙΤΤΗ μετάβαση του δημάρχου στη Θεσσαλονίκη.

 

Εάν, λοιπόν, πήγαινε στα εγκαίναι της έκθεσης ο Άρης Βασιλόπουλος, και χρησιμοποιούσε τα σχεδόν 400 ευρώ της πίστωσης, γιατί θα πήγαινε; Η Διεθνής Έκθεση Θεσσαλονίκης δεν έχει σχέση με την αυτοδιοίκηση, αλλά με τις εμπορικές συναλλαγές των ελληνικών επιχειρήσεων. Πρόσκληση στους δημάρχους της χώρας δεν αποστέλλεται, κι ούτε υπήρχε οποιοδήποτε κομμάτι του πρωθυπουργικού προγράμματος, στο οποίο θα «χωρούσε» ο Άρης Βαιλόπουλος. Τα δε περί μετάβασης σε μια (κόμα) κρατικοδίαιτη ΔΕΘ, προκειμένου να έχει "ενημέρωση για την επιχειρηματικότητα" ο δήμαρχος που νυχθημερόν επιτίθεται με υβριστικούς χαρακτηρισμούς στα "επιχειρηματικά συμφέροντα" μόνο γέλιο προκαλεί. 

 

Άρα;

 

Προς τι η πίστωση; Προς τι η δημοτική πλειοψηφία ενέκρινε ποσό 380 ευρώ για μετάβαση του δημάρχου στη Θεσσαλονίκη;

 

Να σας πω εγώ, γιατί:

 

Διότι όλα αυτά τα χρόνια της μεταπολίτευσης το περιθώριο της ΔΕΘ (ΠΡΟΣΕΞΤΕ: Το περιθώριο, όχι η ίδια η έκθεση) προσφέρεται για πι αρ. Δημόσιες σχέσεις δηλαδή των πολιτευάμενων, που το βράδυ των εγκαινίων επισκέπτονται εθιμικά τα γνωστά "Λαδάδικα", κι όλο και κάποιον επίσης πολιτευάμενο θα βρουν να κουτσομπολέψουν, να σχολιάσουν, να περάσουν, βρε αδερφέ, ευχάριστα τη βραδιά τους.

 

Ως δημοσιογράφος έχω βρεθεί σε πολλά εγκαίνια της ΔΕΘ. Η πρακτική είναι πάντοτε αυτή, είτε ΝΔ ήταν στην κυβέρνηση, είτε ΠΑΣΟΚ, είτε ο συνδυασμός τους, είτε ΣΥΡΙΖΑ. Ορδές πολιτευάμενων κυκλοφορούν στα πέριξ και περνούν ευχάριστα την ώρα τους. Εννοείται ότι μιλώ για όσους -όπως ο κ. Βασιλόπουλος- δεν είχαν δουλειά στα εγκαίνια ή τις εργασίες της Διεθνούς Έκθεσης.

 

Είχε κάτι άλλο να κάνει ο κ. Βασιλόπουλος στη ΔΕΘ; Μήπως να... συναντήσει υπουργούς και να... προωθήσει τα θέματα του δήμου; Ελπίζω κανείς εκ της παρέας που διοικεί- για κακή μας τύχη- το δήμο μας να μην ισχυριστεί τέτοιο πράγμα. Στη ΔΕΘ (ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΣΤΑ ΕΓΚΑΙΝΙΑ) επικρατεί τέτοιος συνωστισμός, τέτοια κοσμοπλημμύρα, τέτοια λαοθάλασσα (κανονική, όχι όπως η ΛΑΕθάλασσα του δημάρχου) που το μόνο που αποκλείεται να συμβεί, είναι μια ουσιαστική πολιτική συζήτηση. Φέρτε το μυαλό σας όσο πίσω μπορείτε. Μπείτε και στην google, κι αναζητήστε μια πολιτική συμφωνία -ΕΣΤΩ ΜΙΑ- που έγινε από κάποιον της αυτοδιοίκησης με τους κυβερνώντες, στο περιθώριο των εγκαινίων μιας οποιασδήποτε ΔΕΘ. Δεν θα βρείτε καμία.

 

Εάν, λοιπόν, ο κ. Βασιλόπουλος είχε κάποιον ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ λόγο να μεταβεί στη ΔΕΘ για τα εγκαίνια, κι όχι να περάσει ευχάριστα ένα ωραίο σαββατοκύριακο, αυτό το λόγο έπρεπε να τον εκθέσει λεπτομερώς ενώπιον του δημοτικού συμβουλίου, ώστε οι αντιπρόσωποι των δημοτών της πόλης μας, να ξέρουν τι πάει να κάνει στη ΔΕΘ και γιατί ζητάει χρήματα του δημοτικού κορβανά. Φυσικά δεν το έκανε. Και δεν το έκανε διότι ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΚΑΝΕΝΑ ΛΟΓΟ ΩΣ ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΝΑ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΤΑ ΕΓΚΑΙΝΙΑ ΤΗΣ ΔΕΘ. Ταξιδάκι αναψυχής και κουτσομπολιών στα Λαδάδικα, αυτό ήθελε για το σαββατοκύριακο που μας τέλειωσε ο δήμαρχος, αλλά το μνημόσυνο των Μικρασιατών του χάλασε τη "σούπα". Το ηθικό ζήτημα, όμως, για την πίστωση που ενέκρινε η πλειοψηφία του δημοτικού συμβουλίου, προκειμένου να πάει ο δήμαρχος στη Θεσσαλονίκη για προσωπικές δημόσιες σχέσεις και χωρίς να προωθήσει κανένα απολύτως θέμα του δήμου, παραμένει, ακριβώς σαν να ξοδεύτηκαν τα χρήματα. 

 

Καλά να είναι ο άνθρωπος, του έχει μείνει άλλη μια ΔΕΘ να κάνει το κέφι του με λεφτά των δημοτών. Άλλωστε, "λεφτά υπάρχουν" για να τα ξοδεύουν οι Μαδούρο τσέπης της πόλης μας...

 

Αυτά, για τα χρήματα της πίστωσης. Υπάρχει όμως και συνέχεια στο θέμα, που δείχνει πόσο βάσιμη, υπαρκτή, πραγματική και καίρια είναι η συνολική κριτική που ασκεί η Αλήθεια στην πιο επικίνδυνη και πιο αυταρχική δημοτική αρχή που είχε ποτέ η πόλη μας, τη δημοτική αρχή υπό τον Άρη Βασιλόπουλο.

 

Ένα Μέσο Ενημέρωσης που ασχολείται με τα θέματα της πόλης, το fx news του Βασίλη Βέττου, έκανε το... έγκλημα να ασκήσει κριτική στον δήμαρχο, οπότε για πολλοστή φορά ένα μέσο ενημέρωσης που ασχολείται με τα θέματα της πόλης μας δέχτηκε μια καταιγίδα ύβρεων, προσωπικών επιθέσεων και αχαρακτήριστων λασπολογιών από τον ίδιο τον Άρη Βασιλόπουλο. Δείτε πρώτα την ανάρτησή του στο facebook:

 

 

Δείτε λοιπόν συμπεριφορά του ανθρώπου που ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ ότι εκφράζει την... ενότητα της πόλεως (μη γελάτε έχουμε πει, το ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ με κεφαλαία και υπογραμμισμένο). Ξεκινάει την επίθεση σε έναν άνθρωπο που εμφανώς μισεί, λέγοντας ότι επειδή αυτός ο άνθρωπος "τόλμησε" να ασκήσει κριτική στον κ. Βασιλόπουλο, έχει υποστεί "αυτοεξευτελισμό" και κάνει "φτηνό λαϊκισμό". Γιατί αυτά; Γιατί ο Βασίλης Βέττος δεν είπε "μπράβο" στον Άρη Βασιλόπουλο που ήθελε 380 ευρώ από τα χρήματα των δημοτών για να πίνει μπυρίτσες στα Λαδάδικα!

 

Δεύτερον: Ο Άρης Βασιλόπουλος, που μόνη εργασία του ως τώρα είναι κομματικό στέλεχος και τίποτε άλλο, έχει άποψη για το τι είναι "ρεπορτάζ" και τι "ψευτορεπορτάζ". Ενώ ο Βέττος έγραψε ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ για την πίστωση, ο Βασιλόπουλος απαντά ότι αυτό είναι ΨΕΥΤΟρεπορτάζ. Η απλή παράθεση των γεγονότων, δείχνει ποιος αυτοεξευτελίζεται...

 

Τρίτον: Ο "παντογνώστης" Άρης Βασιλόπουλος ΞΕΡΕΙ ότι ρεπορτάζ κάνεις ΜΟΝΟ όταν είσαι αυτοπροσώπως παρών. Σε καμία άλλη περίπτωση. Το να έχεις πηγές, ή συνεργάτες, ή ένα δίκτυο τσεκαρισμένων ανθρώπων που να σου μεταφέρουν το τι γίνεται στην πόλη, δεν το θεωρεί ρεπορτάζ. Δεδομένης της... τεράστιας επαγγελματικής του εμπειρίας, κανονικά πρέπει την άποψή του να τη... δεχτούμε και να... την κάνουμε Ευαγγέλιο! Με δυο λέξεις "τόσα ξέρει, τόσα λέει". Δηλαδή όταν "Η Αλήθεια" (και το fx news, από όσο θυμάμαι) έγραψαν προ εβδομάδων μέσα στη νύχτα ότι υπήρξε εστία φωτιάς μέσα στο Άλσος η οποία χάρη στην αυτοθυσία της Πυροσβεστικής και των Εθελοντών σβήστηκε γρήγορα, ήταν ΨΕΥΤΟΡΕΠΟΡΤΑΖ, εκτός αν δίναμε κι εγώ κι ο Βέττος το "παρών" ανάμεσα στα δέντρα. Πάλι καλά που δεν έστειλε τους πραιτοριανούς του να... πάρουν παρουσίες δημοσιογράφων μέσα στο Άλσος, πριν μας... επιτρέψουν να γράψουμε ο,τιδήποτε... Τι άλλο θα ακούσουμε από τους Μαδούρο- τσέπης;

 

Τέταρτον: Είναι, πια, κανόνας. Ο Άρης Βασιλόπουλος πολιτεύεται μέσα στη λάσπη. Λασπώνει αναίχυντα, αδιακρίτως, χωρίς αιδώ όποιον δεν υποτάσσεται στις ορέξεις του. Εμένα -που του ασκώ κριτική- με χαρακτήρισε προ ημερών "εκπρόσωπο τύπου των συμφερόντων και της διαπλοκής". Προχθές έγραψε για τον Βέττο (δείτε την τελευταία φράση του παραπάνω κειμένου του) ότι πρέπει να κοιτάξει "για τη διασπάθιση του δημοσίου χρήματος ανάμεσα στους κολλητούς του". Και τα ερωτήματα τίθενται σχεδόν αυτόματα: Πού τους ξέρει αυτός ο αυθάδης νεαρός του κομματικού σωλήνα, τους κολλητούς του Βέττου, και τους δικούς μου και του οποιουδήποτε; Ή πετάει λάσπη αναίσχυντα, γιατί μόνο αυτό ξέρει να κάνει, ή έχει δημιουργήσει έναν μηχανισμό παρακολούθησης των πάντων και ξέρει τι ακριβώς γράφει. Ένα από τα δυό. Τρίτη εκδοχή δεν υπάρχει. Ή λέει αλήθεια, άρα μας παρακολουθεί (ΙΣΩΣ ΚΙ ΕΣΑΣ, ΠΟΥ ΜΕ ΔΙΑΒΑΖΕΤΕ), ή λέει ψέματα, πετώντας λάσπη δεξιά κι αριστερά. Ας διαλέξει τι από τα δυο κάνει...

 

Σε αυτή την περιπέτεια, των δικτατορίσκων που δεν ανέχονται την κριτική, που μισούν και λασπώνουν όποιον δεν τους κάνει υποκλίσεις, έχει πέσει η πόλη μας...

ΥΓ. Ούτε τι σημαίνει η ένδειξη (sic), ούτε πού χρησιμοποιείται φαίνεται ότι δεν ξέρει ο (και) φιλόλογος- τσέπης.  

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

 

Η σημερινή εικόνα του Άλσους έχει υπογραφή: Άρης Βασιλόπουλος

 

Βασιλόπουλος στον sport fm: «Δεν έχω κερδίσει τίποτα για την πόλη από την κυβέρνηση»

 

Η WWF αποκαλύπτει την υποκρισία για το Άλσος Νέας Φιλαδέλφειας

 

«Άγνωστοι» αλλά και «πρόθυμοι»: ο Μπόμπος, διανοούμενος

 

Μέρα- νύχτα «κάμψεις», κάνουν «μπράτσα» τα δουλικά με το αζημίωτο

 

Για τον αθλητισμό, τις αντιφάσεις και τις παρενθέσεις

 

Γράψτε την άποψή σας

Ας αποφασίσουν πρώτα για τι ήθελε να πάει στην Θεσσαλονίκη. (11/09/2017 10:18)

Σύμφωνα με τοπικό του σύμβουλο, εκδότη εφημερίδας και ιδιοκτήτη μκο με έδρα το σπίτι του, "Σκοπός του κ. Βασιλόπουλου ήταν η συμμετοχή του στις κινητοποιήσεις που πραγματοποιούνται κάθε χρόνο με αφορμή την ΔΕΘ". Αυτό ακριβώς γράφει επί λέξη το όργανο της δύναμης... κολλητών.

Πρώτη φορά ακούω ότι για να συμμετάσχει κάποιος σε κινητοποιήσεις χρειάζεται 280 ευρώ για αεροπορική μετάβαση και 100 ευρώ για να μείνει σε ξενοδοχείο.
Αυτό δεν είναι... "συμμετοχή σε κινητοποιήσεις" αλλά κινηματικός τουρισμός.

Ανώνυμος (11/09/2017 10:39)

Ο φεϊσμπουκάκιας δημαρχεύων καλύτερα να κάνει μαθήματα δημοσιογραφίας και ρεπορτάζ στον κατά φαντασίαν δημοσιογράφο-τσιράκι του που γράφει ότι θα πήγαινε για... τις κινητοποιήσεις, γιατί τελικά τον εκθέτει ο ίδιος του ο παρατρεχάμενος. Ο ίδιος λέει ότι θα πήγαινε για "ενημέρωση για την επιχειρηματικότητα" κι ο μπιστικός του γράφει ότι θα πήγαινε για "κινητοποιήσεις". (εδώ>>> http://www.politisfx.gr/2017/09/08/fthini-kritiki-gia-ena-taxidi/).

Anonymous (11/09/2017 10:43)

Εκτός από ψεύτες είναι και απίστευτοι γκαφατζήδες. Γκούφη με τα όλα του ο τσίπης.

Πόση υποκρισία !!! Πόση διγλωσσία !!! (11/09/2017 11:21)

Στον «Πολίτη» -που απευθύνεται σε αριστερούς- λένε ότι θα πήγαινε για τις διαδηλώσεις, μήπως και ανανήψει το πληγωμένο αριστερό προφίλ του.

Στους υπόλοιπους -που δεν είναι αριστεροί- λένε ότι θα πήγαινε να ενημερωθεί για την επιχειρηματικότητα, μπας και τσιμπήσει κάτι κι από δεξιότερα.

Υποκρισία, διγλωσσία και ψάρεμα σε θολά νερά. Τυπικά χαρακτηριστικά φασισταριών.

αγραμματος (11/09/2017 11:33)

Να ζητάς χρήματα, απο το ταμείο του ΔΗΜΟΥ, για να πας σε διαδήλωση ΄΄διαμαρτυρίας΄΄ που διοργανώνει το΄΄κόμμα΄΄ σου, ΥΠΕΡΒΑΙΝΕΙ κάθε έννοια πολιτικής λογικής !!!!!
Τουλάχιστον να έχεις το ηθικό ανάστημα να το λές μέσα στο Δημοτικό Συμβούλιο και οχι να το μαθαίνουν τουλάχιστον οι Δημοτικοί Σύμβουλοι απο τον ΄΄Πολίτη΄΄ !!!!!
Χρήματα απο τον Δημοτικό κορβανά για ΄΄διαδηλώσεις΄΄ ποτέ δεν σκέφτηκε να ζητήσει κανείς Δήμαρχος που λέει οτι είναι ΄΄αριστερούλης΄΄ ή μήπως κάνω λάθος ???

Ρε τι σούργελο είναι δαύτο? (11/09/2017 11:35)

Θυμάστε μια παλιά ταινία με τίτλο "Το πρωί μαθήτρια, το βράδυ πόρνη"? Ε! Κάπως έτσι... "Το πρωί διαδηλωτής, το βράδυ συνομιλητής (με το κεφάλαιο)".

#δυναμη πωλητών και κολλητών_υπάρχει σανό για όλους

ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ (11/09/2017 11:37)

ΚΑΙ το ταξιδάκι αναψυχής έχασε ΚΑΙ ρόμπα έγινε.
ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

φιλόλογος... (11/09/2017 11:38)

Καλά, κοτζάμ φιλόλογος ο Δήμαρχος δεν ξέρει ότι το (sic) που χρησιμοποίησε σημαίνει ειρωνεία για τα λόγια κάποιου άλλου όταν τα μεταφέρεις πιστά; Το λέει και η Βικιπαίδεια. Θα μπορούσε να το δει και εκεί. Εκτός κι αν ο Δήμαρχος ειρωνεύεται τον εαυτό του!

Bravo Aristeidis !!!!!!!!!! (11/09/2017 12:04)

Μέχρι και τον πρώην εργολάβο νυν εκδότη κατάφερες να κάνεις μάγκα. Σε γλεντάνε όλοι κανονικά. Απόλαυση!

@Bravo Aristeidis !!!!!!!!!! (11/09/2017 13:39)

Εσύ γλέντα -έστω και υπό αναστολή- μέχρι τον Φεβρουάριο. Μετά θα σε γλεντάνε μάλλον "εντός των τειχών-! ΕΣΥ δεν δικαιούσαι να πιάνεις στο στόμα σου τον Αριστείδη. Είσαι πολύ βαθιά στην λάσπη.

George (11/09/2017 13:48)

Αν τα πράγματα στη χώρα ήταν καλύτερα θα βάζαμε τα γέλια. Με αυτά που περνάμε όμως άτομα σαν τον Βασιλόπουλο και οι πρακτικές τους μας προκαλούν σιχαμάρα και αηδία. Για λύπηση είναι και όσοι τους στηρίζουν ακόμα.

@ (11/09/2017 13:39) (11/09/2017 14:28)

Σας γλεντάνε ΟΛΟΙ. Μα ΟΛΟΙ σου λέω.

ανωνύμ (11/09/2017 15:10)

Και από πότε την όρεξη για διαδηλώσεις κάποιου, την πληρώνουν οι υπόλοιποι από το Δημόσιο Ταμείο?

Τι σκατά διαδήλωση θες να κάνεις με τα Κρατικά λεφτά?
Επαναστάτης με τα λεφτά του Δημοσίου?

Ρε ρούλη είσαι τελικά πολύ τενεκές, ξεγάνωτος εντελώς.

Ανώνυμος (11/09/2017 16:03)

@Bravo Aristeidis !!!!!!!!!! (11/09/2017 13:39)
Πολύ θα σας βόλευε να έχετε βασικό αντίπαλο αυτον που υπονοείς. Μόνο που αντίπαλος σας είναι πια όλη η τοπική κοινωνία και όχι αυτός που θα σας βόλευε.

Anonymous (11/09/2017 18:20)

Πραγματικά στην πόλη μας νομίζαμε οτι τα είχαμε δεί όλα μέχρι σήμερα. Απο Δημαρχους μαριονέτες, Δημάρχους φαντάσματα μέχρι υποψήφιους Δημάρχους φακελάκηδες. Τέτοιος ζήτουλας όμως δεν είχε ματαεμφανιστεί που να μαζεύει και τα φραγκοδίφραγκα. Αιδώς Αργείοι !!

Αχ βρε Αριστείδη! Αχ! (11/09/2017 20:38)

Λες -στο προσφιλές σου φέϊσμπουκ- ότι θα πήγαινες στην Θεσσαλονίκη, αν λόγοι επαγγελματικοί στο επέτρεπαν (!tres sic).

Δηλαδή το ταξίδι δεν εμπεριέχονταν στις επαγγελματικές υποχρεώσεις ;

Και τα 380 γιατί τα ζήτησες ;

Μη στεναχωριέσαι Αρη (11/09/2017 20:50)

Από το '19 και μετά θα έχεις άπλετο χρόνο να φχαριστηθείς όσα ταξίδια σου στέρησαν οι επαγγελματικές υποχρεώσεις της δημαρχίας.

@ Τσιράκι 13:39 (11/09/2017 21:26)

@13:39 Πες στο αφεντικό σου ότι όλα αυτά είναι κρύα ορεκτικά σε κρύο πιάτο. Φαντάσου το κυρίως πιάτο πόσο παγωμένο θα είναι.
Βαλεριάνες να πάρετε. Σε ποσότητες επαρκείς.

@Αχ βρε Αριστείδη! Αχ! (11/09/2017 20:38) (11/09/2017 22:06)

Εχει εξοδα η Θεσσαλονίκη. Πρέπει να κεράσεις και κανένα ποτό για να συμπεριληφθείς στα ψηφοδέλτια της ΛΑΕ π.χ.

Nick (12/09/2017 08:06)

Οτι φάμε κι ότι πιούμε μέχρι το 19. Καμαρώστε άτομο που κάποιοι πίστευαν ότι μπορεί να σταματήσει και το γήπεδο.

Ακόμα ένας παραγοντίζων βλαχοδήμαρχος (12/09/2017 08:50)

από τους τόσους ανά την Ελλάδα. Απλά είναι απογοητευτικό γιατί είναι νέος σε ηλικία και προέρχεται από ένα πολιτικό χώρο που δεν ευδοκιμούν τέτοια φαινόμενα.

Ανωνυμος (12/09/2017 09:19)

@Nick Να εισαι σιγουρος οτι κανενας σοβαρος αντιγηπεδικος δεν περιμενε ποτε ειδικα απο το Βασιλοπουλο οτι θελει να σταματησει το γηπεδο. Απλα το παιζει αντιγηπεδικος στη ζουλα για να παρει τις ψηφους τους. Δεν του βγαινει το προτζεκτ κι εχει εκνευριστει.

@Nick (12/09/2017 16:54)

Ποιό γήπεδο; Ακόμα πιστεύετε ότι θα χτίσει γήπεδο.

@@Nick (12/09/2017 18:20)

Οχι βρε δεν θα χτισει γηπεδο.Ρωτα εμενα που μολις γυρισα απο τις εργασιες τιγκα στη σκονη.Σε 45 μερες ο χωρος εχει γινει αγνωριστος και τζαμπα δουλευουν τοσοι ανθρωποι χαχαχαχαχα

ΚΑΠΠΑΔΟΚΙΑΣ (12/09/2017 20:31)

Καθε μέρα που περνάει εύχομαι να αναπνέουμε όλο και δυσκολότερα απο τη σκονη. Δυστυχώς ο καιρός δεν βοηθάει

@Nick (12/09/2017 21:09)

Σκάψτε και άλλο μήπως βρείτε χρυσό μετά την αποτυχία επένδυσης στην Χαλκιδική.

@ (12/09/2017 16:54) (12/09/2017 22:47)

Όσο δεν χτίζεται γήπεδο άλλο τόσο η γαυροπαράγκα σου παίζει μπάλα απόψε. Που είναι τα εκατομμύρια του επενδυτή κορόιδο; Στην τσέπη του μήπως;

@(16:54) (12/09/2017 23:54)

Ζεις ακόμα εσύ; Που έχεις μετακομίσει από τότε που άρχισαν οι εργασίες;

Χωρίς φράγκο (13/09/2017 02:32)

Κανονικά ο δήμαρχος θα έπρεπε να μην παίρνει φράγκο. Να βάζει από την τσέπη του. Πού το είδατε να κάνει μετακινήσεις με λεφτά του δήμου; Όλοι οι δήμαρχοι στη ΔΕΘ πήγαν με λεφτά δικά τους. Και κοιμήθηκαν σε σκηνές
Υποκρισία!

@(16:54) (13/09/2017 09:36)

Εσείς οι γαύροι είστε πραγματικά για λύπηση. Ποιό γήπεδο λέει ενώ το βλέπει να χτίζεται. Κάτι ανάλογο με τις δηλώσεις Θεοδωρίδη μετά το 2-3. Αντί να ευχαριστεί το Θεό που γλύτωσαν το 0-7 παραλίγο να μας πει ότι ήταν και άτυχοι.

Διαμαντής Σεϊτανίδης (13/09/2017 14:44)

@02.32
Φυσικά από την τσέπη τους εάν δεν έχουν να κάνουν ΤΙΠΟΤΑ με την ιδιότητα του δημάρχου. ΦΥΣΙΚΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΣΕΠΗ ΤΟΥΣ. Όχι από τη δική μου και των άλλων δημοτών, για μπυρίτσες στα Λαδάδικα.

Έχετε πολλούς "έξυπνους" σαν εσένα στη Δύναμη Κολλητών ; (13/09/2017 17:24)

Ακόμα και τα αστειάκια σας (αν μπορεί να τα πει κανείς έτσι) είναι κρύα.
Είπε κανείς ότι δεν θα έπρεπε να πληρώνεται ο δήμαρχος ;
Το να ζητάει όμως 380 ευρώ έξτρα σε ένα μισθό που είναι αρκετά μεγάλος και προκλητικός για τα δεδομένα της εποχής, για ένα ταξίδι που δεν άπτεται των αρμοδιοτήτων του (εφόσον ούτε η συμμετοχή σε διαδηλώσεις ούτε και οι προσωπικές δημόσιες σχέσεις του υπάγονται στα καθήκοντά του) εσύ το βλέπεις φυσιολογικό και λογικό;

(Να περάσει ο επόμενος ξυπνιτζής. Μα τι στο καλό; Ένας σοβαρός εκεί μέσα δεν έμεινε;)

Anonymous (13/09/2017 17:25)

@Χωρίς φράγκο (13/09/2017 02:32)

Εκτός από αυλοκόλακας και γλυφτρόνι του δημάρχου έχεις κάτι καλύτερο να κάνεις στη μίζερη ζωή σου;

Δημότης (13/09/2017 17:37)

@Χωρίς φράγκο (13/09/2017 02:32)
Δεν καταλαβαίνετε ότι γελοιοποιείστε και γελοιοποιείτε και αυτόν που υπερασπίζεστε με τις άστοχες και άσφαιρες τρολιές της κακιάς ώρας? Δεν σας παίρνει ρε φίλε. Είστε σε άμυνα και δεν τα καταφέρνετε.

Χαλκηδονιώτης (13/09/2017 17:57)

Εικοσιδύο χρόνια δήμαρχος ο Παπαμικρούλης, αλώνισε κάθε γωνιά όχι μόνο της Ελλάδας αλλά και της Ευρώπης, σε οποιαδήποτε εκδήλωση είχε αυτοδιοικητικό ενδιαφέρον, με πιο χαρακτηριστική τη συμμετοχή του στο δίκτυο Μεσογειακών Δήμων. Δεν ζήτησε ποτέ από το δημοτικό συμβούλιο ούτε μισό ευρώ έξτρα και όλα τα ταξίδια (τα οποία δεν ήταν για προσωπικές επαφές) πληρώνονταν από το μισθό του και μόνο.
Σιγά το δήμαρχο θα μου πεις. Τι ήταν ο Παπαμικρούλης μπροστά στον επαναστάτη Βασιλόπουλο; Ούτε 2.000.000 ευρώ δεν άφησε απόθεμα στο Δήμο ο Παπαμικρούλης. Μόνο 1.500.000.

Μ.Κ. (13/09/2017 23:23)

@ 17:57 Εχεις συζητησει με τον Παπαμικρουλη;;; Εμφανεστατα απογοητευμενος και μετανιιωμενος που στηριξε αυτο το τσιρκο. Βεβαια δεν υπηρχε και κατι καλυτερο το '14 για να λεμε και του στραβου το δικιο.

Αρη (13/09/2017 23:35)

Αργησαμε ειναι η αληθεια αλλα σε πηραμε χαμπαρι.
Τα προσωπικα σου πολιτικα και αλλα συμφεροντα δεν ειναι συνυφασμενα με τα συμφεροντα της πολης και των πολιτων και δεν περιποιεις καμια τιμη στην αριστερα δηλωνοντας αριστερος.
Εισαι ανεπαρκεστατος ως δημαρχος και ο τροπος που πολιτευεσαι και συμπεριφερεσαι απεχει πολυ απο τις παραδοσεις του χωρου που ισχυριζεσαι οτι ανηκεις.
Μαλλον εχουν δικιο οσοι λενε οτι εισαι ενας καθαροαιμος παλαιοπασοκος βγαλμενος απο τα χρονια του Μενιου του Κουτσογιωργα και του Κιμωνα του Κουλουρη.

ΟΥΣΤ ΛΙΓΟΥΡΙΑ (13/09/2017 23:48)

ΤΟΥΣ ΨΗΦΙΣΑΜΕ ΓΙΑ ΚΑΛΥΤΕΡΟΥΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΜΑΣ ΕΚΑΤΣΑΝ ΣΤΟ ΣΒΕΡΚΟ ΣΑΝ ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΕΣ.
Η ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΤΕΛΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΧΡΗΣΙΜΗ ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗ ΓΙΑΤΙ ΕΧΕΙ ΠΙΟ ΔΥΝΑΤΗ ΦΩΝΗ ΣΤΙΣ ΝΤΟΥΝΤΟΥΚΕΣ ΚΑΙ ΣΤΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ.
ΜΟΛΙΣ ΓΙΝΕΙ ΕΞΟΥΣΙΑ ΔΕΙΧΝΕΙ ΤΟ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΟ. ΤΟΥ ΚΟΜΠΛΕΞΙΚΟΥ ΠΕΙΝΑΛΑ ΠΟΥ ΠΕΦΤΕΙ ΣΤΟ ΤΑΒΛΑ ΜΕ ΤΑ ΚΟΥΛΟΥΡΙΑ.

@Χωρίς φράγκο (13/09/2017 23:52)

Δεν μας ενδιαφέρει ρε φιλαράκο τι έκαναν οι άλλοι δήμαρχοι των άλλων πόλεων. Το αν πήγαν με λεφτά των δήμων τους δεν αποτελεί δικαιολογία για τα δικά σας τα ξεφτιλίκια.

@Ρε τι σούργελο (14/09/2017 14:11)

Μεγαλύτερα σούργελα είναι όσοι εξακολουθούν να τον στηρίζουν. Και καλά οι έμμισθοι παραγοντίσκοι αντιδήμαρχοι και λοιποί παρατρεχάμενοι ειδικοί σύμβουλοι, χρηματοδοτούμενοι εκδότες κλπ, άντε ας πω ότι το καταλαβαίνω. Φράγκα κερδίζουν και αν και ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ είναι αριστεροί και ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ ανιδιοτελείς δεν θέλουν να πάνε κόντρα στα συμφέροντα της τσέπης τους, αφού στον ιδιωτικό τομέα με τα προσόντα που έχουν θα ήταν δικαιολογημένα του κλώτσου και του μπάτσου. Ειδικά όμως κάτι σύμβουλοι που δεν έχει ακουστεί ούτε μισή φορά η φωνή τους μέσα στο δημοτικό συμβούλιο και είναι yes man σαν δουλικά είναι οι πιο αναξιοπρεπείς απ' όλους.
Και μια προειδοποίηση προς όλη την αντιπολίτευση από τώρα:
Μην τολμήσετε να προσφέρετε πολιτική στέγη σε κανέναν από αυτούς, όταν λίγο πριν το ναυάγιο του ΄19 θα αρχίσουν να πηδάνε σαν τα ποντίκια από το πλοίο και θα αρχίσουν τις κολοτούμπες.

Χωρίς φράγκο (14/09/2017 15:41)

Τόση υποκρισία σε αυτή τη σελίδα! Μιλάτε για τον Παπαμικρούλη, χωρίς να λέτε τι έπαιρναν τότε οι δήμαρχοι και τι τώρα. Τα ταξίδια ποιος είπε ότι δεν πληρώνονταν; Ποια είναι τα έξοδα των γραφείων δημάρχων πριν; Αυτά δεν τα βρίσκετε στη διαύγεια; Έχετε δει να χαλά τίποτα αυτή η διοίκηση; Σας πονάει ότι αυξάνονται τα αποθεματικά, ενώ η τωρινή διοίκηση ξόφλησε κι όλους τους προμηθευτές που ήταν απλήρωτοι χρόνια. Ο άλλος γράφει ότι ο μισθός του δήμαρχου είναι προκλητικός. Ξέρετε πόσος είναι; Ξέρετε τι έξοδα κάνει ένας δήμαρχος; Δηλαδή οι αριστεροί δήμαρχοι δεν πρέπει να πληρώνονται; Είδατε πουθενά να μιλά κανείς για το μισθό του Πατούλη ή του Καμίνη; Και στην τελική έγινε είδηση ένα ποσόν που ούτε καν το πήρε ο δήμαρχος. Ψάξτε λίγο να δείτε πόσα στοιχίζει αυτή η διοίκηση στο Δήμο και θα καταλάβετε ότι λέτε ...κίες
Αν θέλετε να κάνετε κριτική βρείτε κάτι ουσιαστικό να πείτε κι όχι κατινιές και κουβέντες καφενείου

Διαμαντής Σεϊτανίδης (14/09/2017 17:15)

@15.41
Πρώτον, μη μπλέκουμε τα κείμενα με τα σχόλια. Τα σχόλια εδώ μέσα είναι ελεύθερα, αλλά δεν δεσμεύουν τη σελίδα, ελπίζω να είναι σαφές και αυτονόητο. Δεύτερον, δεν μιλάμε για αποζημίωση του δημάρχου για ένα ταξίδι στο πλαίσιο των αρμοδιοτήτων του, αλλά για μια αποζημίωση για ένα ταξίδι αναψυχής. Είναι τόσο δύσκολο να το καταλάβετε αυτό; ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΚΑΜΙΑ ΔΟΥΛΕΙΑ ΩΣ ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΣΤΑ ΕΓΚΑΙΝΙΑ ΤΗΣ ΔΕΘ, είναι σαφές αυτό ή ακόμα δεν το έχετε αντιληφθεί;

Γι αυτό η κριτική που κάνουμε ΕΙΝΑΙ ουσιαστική, και -λυπάμαι που σας στενοχωρώ- πονάει...

"Έχει η Αγγλία Καλαμάτα:" (14/09/2017 17:27)

κατά το....."είναι ο Δήμαρχος επάγγελμα?".
Αν ήταν (επάγγελμα) θα μπορούσε να επικαλεστεί τις επαγγελματικές του υποχρεώσεις αλλά και πάλι γράφοντάς το έτσι ομολογεί ότι η επίσκεψη στη ΔΕΘ (αν την έκανε) ΔΕΝ είναι ανάμεσα στις υποχρεώσεις του αλλά το διάλειμμα αυτών.
Επειδή όμως είναι αξίωμα (ο Δήμαρχος) θα έπρεπε να γνωρίζει τη διαφορά (ΚΑΙ ως φιλόλογος ΚΑΙ ως Δήμαρχος).
Βέβαια κάποιος που δεν έχει βγάλει ποτέ μεροκάματο δικαιολογείται να μην ξέρει τη διαφορά και να θεωρεί ότι το δημαρχιλίκι είναι επάγγελμα.....

@ Χωρίς φράγκο (14/09/2017 15:41) (14/09/2017 17:59)

Ούτε ο Κασιδιάρης δεν έχει τολμήσει να πει σε πολιτικούς του αντιπάλους "λέτε ...κίες".
Ξεπεράσατε και τους χρυσαβγίτες σε πολιτική συμπεριφορά.
Να σχολιάζετε συχνότερα.
Όποτε εμφανίζεστε οι Ιφιγένειες, οι Ιφιγένειοι, οι αστερίσκοι, εσύ (πρώτος απ' όλους) και γενικά όλος ο θίασος που συγκροτείτε αυτό το μόρφωμα που λέγεται ΔουΠου αυξάνονται κι οι πιθανότητες να μην είστε καν στο επόμενο δημοτικό συμβούλιο. Ε λοιπόν να είσαι σίγουρος ότι δεν θα είστε. Θα επιστρέψετε στην ένδοξη εποχή του 3% φασιστάκο με ροζ μανδύα.

Ανώνυμος (14/09/2017 18:23)

@Χωρίς φράγκο (14/09/2017 15:41) Εσείς δεν ήσασταν που κατηγορούσατε τους προηγούμενους ότι κακώς είχαν έμμισθους ειδικούς συμβούλους; Κοστίζετε ως διοίκηση ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ λοιπόν, γιατί τελικά ψευδόσασταν ασύστολα και το τερματίσατε. Προσλάβατε ΟΛΟΥΣ όσους προβλέπει ο νόμος. Τη λυπητερή δε, για όλες αυτές τις αργομισθίες τις πληρώνουμε όπως ίσως ξέρεις όλοι οι υπόλοιποι. Δεν τα βάζετε από τη τσέπη σας.

Ο μεγαλος εφιαλτης του αλφα βητα και της παρεας του... (14/09/2017 19:52)

...ειναι η απλη αναλογικη.
Κι εκει θα πεσει το γελιο της αρκουδας με τις συμμαχιες της επομενης μερας.
Γιατι ουτε συμμαχους εχουν ουτε και προκειται να βρουν και το ξερουν.
Αν δεν εχει καποιος πολυ μεγαλα συμφεροντα, θα πρεπει να ειναι εντελώς καμμενος για να συνεργαστει πολιτικα πια μ´ αυτο το τοπικο μορφωμα.
Προβλεψη? Εξη με επτα θα ειναι οι συνδυασμοι του '19.

Ρ (14/09/2017 20:08)

@Χωρίς φράγκο
Ο συγκεκριμένος όσα και να παίρνει είναι πολλά για όσα κάνει και κυρίως για όσα δεν κάνει.
Μην το πιάσουμε και για το διχασμό που προσπαθεί απεγνωσμένα να επιφέρει στη πόλη.
Αυτό όμως δεν είναι το δόγμα του;
Προσπαθεί μονίμως να εμφανίζει τον εαυτό του ως ο ένα πόλο ενός προβλήματος που μόνο ο ίδιος δημιούργησε με την αλλοπρόσαλη στάση του και μιλώ για το θέμα του γηπέδου. Το ίδιο δόγμα έχει και γενικότερα. Όλα, τα πάντα, τα βλέπει (γιατί μόνο έτσι τον βολεύει) δίπολο: Αριστερά - Δεξιά. Θεωρώντας φυσικά με το νου του ότι θα εκφράσει τον ένα πόλο.

ΠΑΝΤΕΛΗΣ ΘΑ ΛΕΤΕ ΚΑΙ ΘΑ ΚΛΑΙΤΕ (14/09/2017 20:24)

ΖΗΤΩ ΤΟ ΠΑΛΑΙΟ ΠΑΣΟΚ! ΤΟ ΟΡΘΟΔΟΞΟ!
ΜΕ ΛΕΦΤΑ.
ΚΑΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΧΑΜΕ ΤΑΞΙΔΕΨΕΙ ΤΟΤΕ. ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΣΤΗ ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑ ΤΩΝ ΗΠΑ.
ΘΥΜΑΜΑΙ ΤΟΝ ΜΑΚΑΡΙΤΗ ΤΟΝ ΚΑΔΕΡΙΔΗ ΣΤΑ ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΣΥΜΒΟΥΛΙΑ ΠΟΥ ΜΑΖΕΥΕ ΟΝΟΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΜΠΑΜΠΗ ΠΟΥ ΠΑΡΑΚΙΝΟΥΣΕ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΝΑ ΔΗΛΩΣΕΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ.
ΩΡΑΙΕΣ ΕΠΟΧΕΣ. ΑΧ ΒΡΕ ΑΡΗ. ΑΤΥΧΟΣ. ΔΕΚΑ ΤΕΤΡΑΕΤΙΕΣ ΘΑ ΕΒΓΑΙΝΕΣ ΔΗΜΑΡΧΟΣ.
ΕΝΑ ΠΑΡΑ ΤΡΙΧΑ ΔΙΗΜΕΡΑΚΙ ΣΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΚΑΙ ΣΤΟ ΒΓΑΛΑΝΕ ΞΙΝΟ ΑΓΟΡΙ ΜΟΥ

@(14/09/2017 20:24) (14/09/2017 23:20)

Ωχου το μωρέ μωρέ .... τον στεναχωρήσαμε τον "μπέμπη"; του το βγαλαμε μωρε ξυνούλι; ε ας το κόψουμε μωρέ κανένα χιλιάρικο να πάει για σκί το χειμώνα που έρχεται να το ξεχάσει

Χωρίς φράγκο (15/09/2017 09:24)

Κύρε Σεϊτανίδη δεν μιλάμε για αποζημίωση, αλλά για έξοδα μετακίνησης, έχει διαφορά, δεν νομίζετε; Σε άλλη ιστοσελίδα είδα την εισήγηση, όπου ανέφερε για πρόσκληση, άρα υπήρχε λόγος, δεν ήταν αναψυχή. Ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης, όταν έρχεται π.χ. στην Αθήνα για να πάρει μέρος στη δεξίωση του Προέδρου της Δημοκρατίας τα πληρώνει από την τσέπη του; Ο δήμαρχος όπου κι αν πηγαίνει είναι δήμαρχος, πρέπει να καλύπτονται τα έξοδά του, τα άλλα είναι λαϊκισμός.
Και ο λαϊκισμός αυτός εκτρέφει το φασισμό. Αυτό για όσους θίχτηκαν από την ελληνοπρεπή έκφραση ...κίες. Θυμάστε ότι οι χρυσαυγίτες ανδρώθηκαν λέγοντας για τα υπερβολικά έξοδα των πολιτικών, για το πόσο μας κοστίζει το πολιτικό σύστημα κ.λπ. Κάποιοι θέλουν το δήμαρχο ρακένδυτο, να μην έχει συμβούλους κ.λπ. Αυτό είναι ουσιαστική κριτική; Κρίνετε το έργο και αφήστε τις κατινιές και τις καφενειακές συζητήσεις...

Χωρίς φράγκο (15/09/2017 09:31)

@20.08. Τα είπες όλα. Για το συγκεκριμένο δήμαρχο σας νοιάζει να μην παίρνει φράγκο. Γιατί σας πονάει προφανώς, που υπάρχει ένας δήμαρχος εμπόδιο σε άνομα συμφέροντα. Η καραμέλα του διχασμού (την οποία αυτή εδώ η ιστοσελίδα λάνσαρε πρώτη) υπηρετείται από όσους επιλέγουν να σαμποτάρουν τα πάντα: δεν πατάνε στα συμβούλια, στις επίσημες εκδηλώσεις του Δήμου κ.λπ. Αυτοί που γιούχαραν στην 25η Μαρτίου δήμαρχο και συμβούλους δίχαζαν. Κι αυτοί που σβήνουν φωτογραφίες και ειδήσεις για να μη φανεί ότι γύρω από τη διοίκηση του Δήμου συσπειρώνονται πολλοί. Προχτές στο ΠΠΙΕΔ ήταν ο Απόστολος Κακλαμάνης π.χ. Κι αυτός "κολλητός"; Ποιον πονάει;

@20.24 (15/09/2017 10:55)

Μην το λες αυτό το όνομα σε παρακαλώ! Κάθε φορά που επιστρέφει στην έπιφανεια μια ψυχή με ψηλά τακούνια πικραινεται βαθιά

(15/09/2017 13:13)

«Θεωρώντας φυσικά με το νου του ότι θα εκφράσει τον ένα πόλο»

Δηλαδή ποιος θα την εκφράσει την αριστερά αν όχι η Δύναμη Πολιτών; Το ανύπαρκτο ΚΚΕ που χορεύει όπως του παίζει το ντέφι ο γατούλης;

Διαμαντής Σεϊτανίδης (15/09/2017 14:09)

@09.24
Αυτό το Δυναμοπολίτικο, να αρχίζετε δήθεν ευπρεπώς και στην πορεία να προκύπτει η φύση σας με ύβρεις και προσβολές, το έχουμε μάθε πια. Αλλά αφού με προκαλείτε, ας ανταποκριθώ:

Είστε καθόλου σοβαρός; Θα πάρει λεφτά του δήμου για να πάει στη δεξίωση της ΔΕΘ; Με τα σωστά σας τα λέτε αυτά; Αν υπήρχε ΕΣΤΩ ΜΙΑ πραγματική δουλειά να κάνει ως δήμαρχος, να είστε βέβαιος ότι θα την είχε βγάλει ήδη στον αέρα. Αλλά τα ήθελε για να πίνει μπυρίτσες στα Λαδάδικα.

Θυμάστε που λέγατε ως Δ.Π. όχι στους συνεργάτες του δημάρχου; Όχι στις απευθείας αναθέσεις; Τώρα τα κάνατε γαργάρα. Κι όχι μόνο αυτό, αλλά επιτίθεστε λες κι έχετε το "ηθικό πλεονέκτημα". Θλιβερά ασυνεπείς είστε.

Ανώνυμοs (15/09/2017 14:44)

@Χωρίς φράγκο
Γράφε όσο μπορείς. Κακό στον ΑλφαΒήτα και στο παρεάκι του κάνεις. Δηλαδή καλό για την Φιλαδέλφεια.

Αχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα (15/09/2017 14:52)

@Χωρίς φράγκο (15/09/2017 09:31) :
«Για το συγκεκριμένο δήμαρχο σας νοιάζει να μην παίρνει φράγκο. Γιατί σας πονάει προφανώς, που υπάρχει ένας δήμαρχος εμπόδιο σε άνομα συμφέροντα».

Χααχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχ. Αχαχαχαχχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα. ΧΑαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχ.

Τα νεφρά μας πονάνε.

ΚΙ,Κ (15/09/2017 15:19)

@Χωρίς φράγκο
Ποια είναι τα "άνομα συμφέροντα" στα οποία μπαίνει εμπόδιο ο δήμαρχος;;;;;
Mε το όνομά τους παρακαλώ και τους λόγους που είναι άνομα.
Με το όνομά τους. Όχι μπούρδες σαν αυτές που αμολάτε μέσα στις ολιγομελείς οργανώσεις.
Μα δεν καταλαβαίνετε ότι αυτές οι ασαφείς και βαρύγδουπες μεγαλοστομίες είναι λόγια του αέρα ;;;;;
Δεν καταλαβαίνετε ότι όσο κοροϊδέψατε κοροϊδέψατε;;;;;;;
Αρχίζω πραγματικά να σας λυπάμαι. Μόνο για λύπηση είστε.

@ @Ρ (15/09/2017 15:52)

Να προσέχετε μόνο μη σκίσετε κάνα καλσόν με τα κονσερβοκούτια.

Αφού (15/09/2017 16:44)

Λοιπόν κουβαλάει την ιδιότητα του Δημάρχου παντου, όπως λεει κάποιος κολαούζος παραπάνω, εγώ προτείνω να του πληρώνουμε και το σουπερμαρκετ. Τι; Οχι;

@Χωρίς φράγκο (16/09/2017 13:12)

Σε ποιά άνομα συμφέροντα αντιστέκεται ο Αρούλης σας ρε κακομοίρηδες; Έχουν γίνει πλούσιοι οι κολλητοί με τις απευθείας αναθέσεις. Όσο για τα βρωμερά συμφέροντα που εξυπηρετούσε στην προσπάθεια να εμποδίσει το νομιμότατο έργο του γηπέδου με απολυτα παράνομες τακτικές θα δώσει λόγο στην δικαιοσύνη. Μόνο αηδία προκαλεί πλέον ο δήθεν αριστερός γαυροδήμαρχος.

Φσσσσσσσττττ μποινγκ (17/09/2017 23:03)

Εχουμε διαβασει του κοσμου τις ....κιες εδω μεσα σε σχολια απο δυναμοπολιτες αλλα μ αυτο το «δήμαρχος εμπόδιο σε άνομα συμφέροντα» πραγματικα το τερματισατε. Αν και μ εσας ποτε δεν μπορει να ειναι κανεις σιγουρος οτι οντως το τερματισατε. Τεσπα καλο ταξιδι το '2019 ,

Διαμαντής Σεϊτανίδης (18/09/2017 12:01)

@Αδημοσίευτον
Ο διάλογος μέσα στις σελίδες της "Αλήθειας" είναι ελεύθερος και ανοικτός, ώστε να ανταλλάσονται απόψεις των συμπολιτών μας για ο,τιδήποτε τους ενδιαφέρει. Εσείς κάνετε διαφήμιση άλλου ηλεκτρονικού μέσου. Καμία αντίρρηση να το ανεβάσω, αρκεί να μου πείτε πού να στείλω το τιμολόγιο για τη διαφημιστική καταχώρηση...

Χωρίς φράγκο (18/09/2017 13:09)

Σωστός. Mea culpa
Δεν το έκανα για διαφήμιση, δεν παίρνω ποσοστά.
Αλλά όταν κάποιος θέλει να βρει ποιους πολεμάνε τα άνομα συμφέροντα, μπορεί να ψάξει ακόμα και στο δικό σας site. Σε αυτό απάντησα στον Φσσσσσσσττττ μποινγκ, ο οποίος δεν έχει ακούσει τίποτα για μηνύσεις, τραμπουκισμούς, επιχειρηματικές συναντήσεις με αυτοδιοικητικούς παράγοντες, τοπικές ψιλο- μαφίες κλπ.
Έχω μόνο μια ερώτηση: όταν αναδημοσιεύετε από άλλα μέσα χρεώνετε διαφήμιση; κι όταν σας αναδημοσιεύουν άλλοι τους πληρώνετε; Περίεργα μου ακούγονται όλα αυτά

Διαμαντής Σεϊτανίδης (18/09/2017 13:13)

@13.09
Ούτε εγώ το είπα ότι το έκανες για διαφήμιση, προς Θεού.

Να εξηγήσω ευχαρίστως πώς δουλεύει αυτό (στα μεγάλα μέσα, όχι εδώ στην πόλη). Η αναδημοσίευση από άλλο σάιτ, με ονομασία της πηγής, αποτελεί επιλογή κάθε ιστοσελίδας. Αν θέλω να δημοσιεύσω κάτι από το Πρώτο Θέμα, λ.χ., έχω απλώς την υποχρέωση να κάνω αναφορά στην πηγή (δεν το κάνουν όλοι, αλλά αυτό είναι άλλο θέμα). ΕΠίσης υπάρχει η "ανταλλακτική διαφήμιση" δηλαδή είσαι ένα μέσο ενημέρωσης, εγώ ένα άλλο, με διαφημίζεις και εγώ σε αντάλλαγμα σε διαφημίζω. Τέλος υπάρχει η πληρωμένη διαφήμιση- που στις μέρες μας λόγω στενότητας είναι όλο και σπανιότερη. Αυτά.

Αγαπητέ "Χωρίς φράγκο (18/09/2017 13:29)

Όλα αυτά που λέτε για... "συμφέροντα", για... "μαφίες" κλπ, ακούγονται ενδεχομένως πολύ όμορφα στ' αυτιά κάποιων αφελών και βοηθούν την παράταξή σας και τον επικεφαλής της να χτίζει επαναστατικό προφίλ. Είναι τυπικό χαρακτηριστικό όμως όσων δεν έχουν να παρουσιάσουν κάποιο έργο να καταφεύγουν σε αοριστολογίες και καταγγελίες με βαρύγδουπες εκφράσεις (συμφέροντα, μαφίες, διαπλοκή) και άλλες ασαφείς μπουρδολογίες και συνομωσιολογίες.

ΩΙΜΕ!!! (που λέει κι ο Αριστείδης). Δεν έχουμε όλοι μνήμη χρυσόψαρου (18/09/2017 14:51)

Αυτός που που ζητούσε και υπερθεμάτιζε να τεθούν στη διάθεση της κυβέρνησής ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ το συντριπτικά μεγαλύτερο μέρος των αποθεματικών του δήμου είναι ένας δήμαρχος εμπόδιο σε άνομα συμφέροντα???
Τι άλλο θ' ακούσουμε!!!!!!!!

AgitProp (18/09/2017 20:08)

Προς όλα τα "ιφιγένεια" τρολ του τοπικού μορφώματος:
Στην αγκιτάτσια έτσι κι αλλιώς είστε για τα μπάζα αγαπητοί μου κομαντάντε του γλυκού νερού της λίμνης του άλσους, εφόσον το πικ σας είναι μια συγκέντρωση 300 ατόμων απ´ όλη την Αττική για να... προασπίσετε τη δημοκρατία που... κινδύνευε.
Τώρα ξεπεράσατε τον εαυτό σας και σε αποτυχημένη προπαγάνδα. Προσπαθείτε να εμφανίσετε τον (κρυφο)συριζέο δήμαρχο, που ντρέπεται να πει ότι είναι βαθύς συστημικός σύριζα και κοροϊδεύει τον κόσμο της εργασίας με μια δήθεν παραίτηση από το κόμμα ("μας") μέσω facebook (très sik) περιφερόμενος σε ό,τι φέρει αριστερό πρόσημο, ως "δήμαρχο εμπόδιο σε άνομα συμφέροντα".
Τελικά είστε αριστεροί ή έχουν δίκιο όσοι σας λέμε γουαναμπήδες πασόκους ;
Γιατί βγάζετε αφρούς όταν σας αποκαλούν μόρφωμα ;

είμαστε πασόκοι (19/09/2017 00:53)

Ναι, το παραδέχομαι: είμαστε νεο-πασόκοι. Βρίζουμε το ΣΥΡΙΖΑ, αλλά είμαστε συστημικοί, το παίζουμε αριστεροί αλλά είμαστε με τα συμφέροντα. Γι αυτό είμαστε με τον Φλαμπ, τον Σπίρτζη, τον Μελ, γι αυτό γλείφουμε τη Δούρου και κάνουμε έργα, γι αυτό μας βρίζει ο Τομπι, γι αυτό η ΑΕΚ έχει φάει τα λυσακά της να βγάλει δικό της δήμαρχο. Εμείς ειμαστε όλα αυτά, εσείς με ποιους και τι είσαστε;

Ο ψευτοεπαναστατης (19/09/2017 00:56)

κολλητος του δικού μας Δημαρχου, που μας τον κουβάλησε δήθεν για ην προάσπιση της Δημοκρατίας στις 15/5, καταρρέει. Και καταρρέει γιατί τον πήραν χαμπάρι οτι πατάει σε 2 βάρκες. Επαναστάτης στα λόγια και πίσω απο τις κουρτίνες πλήρης σύμπραξη με την κυβέρνηση ΣΑΝΕΛ. Οτι ακριβώς γίνεται και με τους δικούς μας και μάλιστα με το κερασάκι στην τούρτα που λέγεται απευθείας αναθέσεις!Αντε και στα δικά μας!ξεδοντιάστε τους επαναστάτες του γλυκού νερού που αγαπάνε την καρέκλα περισσόερο απο το λαό

http://www.iskra.gr/6-δημ-σύμβουλοι-αποχωρούν-από-δημοτική/

AgitProp (19/09/2017 08:51)

@00:53
Το ότι είστε συριζαίοι είναι αναφαίρετο δικαίωμά σας και φυσικά πρόβλημά σας. Το ότι το παίζετε κάτι άλλο για να ξεπλυθείτε μπας και διασωθείτε πολιτικά από το ναυάγιο των Συριζανέλ δεν θα μένει ασχολίαστο. Βέβαια και το "κάτι άλλο" που έγραψα πριν σχετικό είναι γιατί και το μορφωματάκι της Λαϊκής Φαιδρότητας ένας μικρός Σύριζα είναι που συνεργάζεται μια χαρά σε πολλά θέματα με την αριστεροακροδεξιά κυβέρνηση παρά τις θεατρικές παραστάσεις του λαφαζανέϊκου συρφετού των στρατούληδων και των ήσυχων.
Α ναι! Είναι κι η ανταρσύα. Η παλακίδα του Σύριζα.
Κι οι "αναρχικοί/αντιεξουσιαστές" του payroll.

Δεν είσαστε πασόκοι. Είστε κάτι χειρότερο. (19/09/2017 09:17)

Οι επαγγελματίες ψευτοαριστεριτζήδες που δήθεν κρατάνε αποστάσεις από το σύριζα κοροϊδεύοντας τον κόσμο, μήπως θα μπορούσαν να μας εξηγήσουν πως γίνεται να κουβαλάνε συνεχώς στις εκδηλώσεις του δήμου υπουργούς και βουλευτές του κυβερνητικού σύριζα και γιατί σχεδόν μόνιμοι χορηγοί επικοινωνίας των εκδηλώσεων είναι τα κυβερνητικά "105.5 Στο Κόκκινο", η "Αυγή", το Left.gr και η "Εφ.Συν" ;

@00:56 (19/09/2017 09:40)

Ο δικος μας δεν παταει μονο σε 2 βαρκες. Εχει γινει λαστιχο σαν τον τιραμολα. Ειναι ανεντακτος, ειναι και ΛΑΕ, ειναι και λιγο φιλοantarcia, ειναι και με το επαμ του καζακη, ειναι και με τους αναρχικους. Κυριως βεβαια ειναι συριζα. Αλλα πανω απ ολα ειναι πασοκ σε νοοτροπια.

Ανωνυμος (19/09/2017 09:53)

Τελευταια οποτε ακουω αυτο το τραγουδι https://youtu.be/s0d3J4Euydg μου ερχεται στο μυαλο ο βλαχοδημαρχος.

Στο ιδιο εργο θεατες (19/09/2017 10:22)

Το ´χουμε ξαναδει ρε παιδια αυτο το εργο και με το Σταυρο Κοντο. Κι αυτος αριστερος δεν δηλωνε χρησιμοποιωντας επικοινωνιακα το συντομο περασμα του απο το κκε; Κι αυτος απο συριζα δεν κατεληξε δημαρ-πασοκ με τα γνωστα αποτελεσματα (απο πρωτος, τριτος). Αλλα γιατι σας κανει εντυπωση; Λιγο πολυ τους ιδιους ανθρωπους δεν ειχε διπλα του; Οι ανεπαγγελτοι εργατοπατερες, η λουλουδου, ο προεδρος δεν τον στηριξαν για δημαρχο; Το οτι το 2010 εφτιαξαν αλλο μαγαζι τη ΔΠ, δεν οφειλονταν φυσικα σε ιδεολογικες διαφορες αφου ειναι όλοι τους ιδιοι με μικροδιαφορες, αλλα γιατι θελανε να του τη σπασουνε επειδη τους ειχε στην απ´ εξω. Τοσο ιδεολογοι ολοι τους. Προτιμησανε να φερουνε τη Γαϊτανα (η τον Τομπουλογλου αν εβγαινε) μονο και μονο για να παιξουν το αγαπημενο τους παιχνιδι των συντροφικων μαχαιρωματων.

@ ΟΛΟΥΣ (21/09/2017 20:50)

Ηθελα να ´ξερα γιατί το κουράζετε εδώ μέσα.
Πασόκοι είναι οι άνθρωποι.
Αυτή είναι η νοοτροπία τους.
Αυτός είναι ο πολιτικός τους λόγος.
Αυτή είναι η συμπεριφορά τους.
Αυτές είναι οι προσλαμβάνουσές τους.
Αυτό είναι το φαντασιακό τους.
Τι καλό μπορεί να περιμένει κανείς πολιτικά από ορφανά του Λαλιώτη που αυτοπλασάρονται ως τσεγκεβάρες;

Προσθέστε το σχόλιό σας

Ονοματεπώνυμο ή ψευδώνυμο  
Το e-mail σας (προαιρετικό - δεν δημοσιεύεται)  
Το σχόλιό σας

Ροή ειδήσεων

Ένοχη σιωπή Βούρου για τις καταγγελίες σε βάρος του - Από κοντά και τα παιδιά της καρπαζιάς

Βόμβα Grant Thornton: Η διοίκηση Βούρου άφησε οικονομικές υποχρεώσεις 10 εκατ. στον Τομπούλογλου

Κούφιος αντιπερισπασμός Τζέλη: Μας λέει το άλσος εκπέμπει SOS- μεγάλη ανακάλυψη!

Στα εξ ων συνετέθη: Δεκατρία στελέχη εγκαταλείπουν τον Γιάννη Τζέλη

Θέλει η αντιπολίτευση να κρυφτεί κι η χαρά δεν την αφήνει

Ένας ανασχηματισμός διαφορετικός από τους άλλους…

Αντιπολίτευση με τρολς και ύβρεις, πληρώνεται στις κάλπες

Επιτέλους, η πόλη μας απέκτησε Κέντρο Ημέρας για τον Αυτισμό

Η άλλη όψη της επίσκεψης Μητσοτάκη στη Νέα Φιλαδέλφεια

Το 8ο Δημοτικό της Νέας Φιλαδέλφειας επισκέφθηκε ο Κυριάκος Μητσοτάκης (φωτο-video)

Τα Αρσάκεια προκηρύσσουν 42 υποτροφίες για το σχολικό έτος 2025-2026

Τι έδειξε για την αντιπολίτευση του δήμου η αντιπαράθεση για το Χριστουγεννιάτικο Χωριό

Ω, Ελλάς, ηρώων χώρα...

Τι θα πει «αφέθηκε ελεύθερος» κύριοι της κυβέρνησης;

Με αφορμή τη Χριστουγεννιάτικη Γιορτή στον Άγιο Ιωάννη Μαδύτου (φωτο)

Η Αλήθεια Newsletter

Κάντε κλικ εδώ για να εγγραφείτε στο newsletter μας

Τελευταία σχόλια

Κούφιος αντιπερισπασμός Τζέλη: Μας λέει το άλσος εκπέμπει SOS- μεγάλη ανακάλυψη!
Xρήστης: Giannis
Μέχρι να γίνουν όμως πόσο θα παραμένει ο δήμος σε αυτήν την κατάσταση; Εστω να υπάρχουν συχνότερες ενημερώσεις απο την διοίκηση. Μία βόλτ...

Ένοχη σιωπή Βούρου για τις καταγγελίες σε βάρος του - Από κοντά και τα παιδιά της καρπαζιάς
Xρήστης: ΑΚΡΟΒΟΛΙΣΤΗΣ
Τι είπατε ??Τι έιπατε ?? Να πεί κάτι το πρώην ''ΦΩΣ'' της πόλης μας η και οι ''συνεργάτες'' του ,που μας πούλαγαν μούρη όσο ήταν ''αφεντικά...

Ένοχη σιωπή Βούρου για τις καταγγελίες σε βάρος του - Από κοντά και τα παιδιά της καρπαζιάς
Xρήστης: Θεόδωρος Δεμεσλης
Αγαπητέ Διαμαντή ο αθώος θα πρέπει να αποδείξει ότι είναι αν δεν απαντάς σίγουρα κάτι τρέχει η ΚΎΡΙΑ έδωσε να καταλάβει όλη η Ν.Φιλαδελφεια ...

Βόμβα Grant Thornton: Η διοίκηση Βούρου άφησε οικονομικές υποχρεώσεις 10 εκατ. στον Τομπούλογλου
Xρήστης: ΑΚΡΟΒΟΛΙΣΤΗΣ
Καλημέρα . Άλλος κανείς δεν θα σχολιάσει ? Μάλλον τυχαίο θα είναι !!!!!!!...

Βόμβα Grant Thornton: Η διοίκηση Βούρου άφησε οικονομικές υποχρεώσεις 10 εκατ. στον Τομπούλογλου
Xρήστης: ΑΚΡΟΒΟΛΙΣΤΗΣ
Καλημέρα .Θυμάστε σε κάποιο ΔΣ όπου ο Γεωργαμλής σε μία κόντρα του με τον Βούρο είχε πεί αφήνοντας απευθυνόμενος σε αυτόν "" μη με αναγκάσε...

Κούφιος αντιπερισπασμός Τζέλη: Μας λέει το άλσος εκπέμπει SOS- μεγάλη ανακάλυψη!
Xρήστης: Διαμαντής Σεϊτανίδης
@11.00 Στον Giannis απάντησα, είναι προφανές νομίζω......

Κούφιος αντιπερισπασμός Τζέλη: Μας λέει το άλσος εκπέμπει SOS- μεγάλη ανακάλυψη!
Xρήστης: ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ
@ (03/04/2025 18:34) Έγραψα εγώ ότι έργα δεν γίνονται; Επίσης, όποιος έχει την μύγα, μυγιάζεται. Ποιος ασχολείται με τον Gel-i, αναρωτιέμαι...

Κούφιος αντιπερισπασμός Τζέλη: Μας λέει το άλσος εκπέμπει SOS- μεγάλη ανακάλυψη!
Xρήστης: Διαμαντής Σεϊτανίδης
@11.25 Έχεις δίκιο, φαίνεται ότι παρακολουθείς συστηματικά τι συμβαίνει στο δήμο. Έργα δεν γίνονται, καλά τα λες. Δηλαδή αν εξαιρέσεις το α...

Κούφιος αντιπερισπασμός Τζέλη: Μας λέει το άλσος εκπέμπει SOS- μεγάλη ανακάλυψη!
Xρήστης: Giannis
Πάντως η κατάσταση του δήμου είναι απαίσια τους 2 τελευταίους μήνες. Λες και τα άφησε ο Τομπούλογλου στην μοίρα τους. Ελπίζω μην τον ψηφίσα...

Στα εξ ων συνετέθη: Δεκατρία στελέχη εγκαταλείπουν τον Γιάννη Τζέλη
Xρήστης: Κάρμα....
@ 22.37 Τι ονοματα να βγουν.... Διαφορα πολιτικά υπόλοιπα δορυφόροι του χώρου Συριζα και οχι μονο που νόμιζαν ότι είναι πολιτικοί παράγοντες...

Στα εξ ων συνετέθη: Δεκατρία στελέχη εγκαταλείπουν τον Γιάννη Τζέλη
Xρήστης: Σχολαζων
Οι 13 ,εάν πραγματικά έχουν δίκιο, τι έχουν να φοβηθούν και κρύβονται, όταν θέλεις εξουσία και δεν μπορείς λες διαφορά,αλλά αυτό κατάργησε ό...

Κούφιος αντιπερισπασμός Τζέλη: Μας λέει το άλσος εκπέμπει SOS- μεγάλη ανακάλυψη!
Xρήστης: ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ
Άρχισαν οι πασχαλιάτικες στρακαστρούκες και τα βαρελότα. Θα έλεγα, όμως, να μην ασχολούμαστε με πολιτικά πτώματα. Κατά τα άλλα δεν υποτίθετα...

Στα εξ ων συνετέθη: Δεκατρία στελέχη εγκαταλείπουν τον Γιάννη Τζέλη
Xρήστης: Διαμαντής Σεϊτανίδης
@08.40 Αυτό μειώνει την επίπτωση της ομαδικής παραίτησης; Επειδή κάποιοι δεν θέλουν τα ονόματά τους να γίνουν βούκινο και να υποαστούν τη γν...

Στα εξ ων συνετέθη: Δεκατρία στελέχη εγκαταλείπουν τον Γιάννη Τζέλη
Xρήστης: ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ
Μια επιστολή παραίτησης εν κρυπτώ, χωρίς ονοματεπώνυμο...

Στα εξ ων συνετέθη: Δεκατρία στελέχη εγκαταλείπουν τον Γιάννη Τζέλη
Xρήστης: Αυτά δε μπορώ...
Αυτοί οι 13 δεν έχουν όνομα;...

all rights reserved | developed & hosted by Jetnet ©