Παρασκευή 31.03.2023,  

Ποια νομιμοποίηση είχε η χούντα, κύριε δήμαρχε;

Δημοσιεύτηκε στις 18/11/2016 στην κατηγορία Ο Δήμος  |  22 σχόλια

Διαβάζω στο γραφείο τύπου του δημάρχου, που οι πολλοί το ξέρουν ως φέισμπουκ μια ακόμα άσφαιρη επίθεση εναντίον της "Αλήθειας". Πρώτα να δούμε τι λέει ο κ. δήμαρχος:

*****

Κάποιοι ενοχλήθηκαν με το σημείο της ανακοίνωσης που αναφέρει ότι η εξέγερση του Πολυτεχνείου αφαίρεσε οποιαδήποτε νομιμοποίηση στη χούντα. Δικαίωμά τους. Να μην ξεχνούν όμως τις ουρές που έκαναν πολλοί από τον τότε πολιτικό κόσμο για να στηρίξουν το project "φιλελευθεροποίησης" του Μαρκεζίνη που ήθελε να προσδώσει "ανθρώπινο πρόσωπο" στη δικτατορία. Να θυμηθούν επίσης ότι ήταν η εξέγερση και το αίμα του Πολυτεχνείου που ανέκοψε αυτή την προσπάθεια ώστε η Ελλάδα να μην έχει μια αντίστοιχη εξέλιξη με την Τουρκία, όπου η δικτατορία μετεξελίχθηκε σε "δημοκρατία"...

*****

 

Εμείς είμαστε οι "κάποιοι". Να θυμίσουμε, λοιπόν, για ακόμα μια φορά, τα γεγονότα, και τις ερωτήσεις που αυτά γεννούν, μήπως και συνεννοηθούμε, κάποτε, σε αυτή την πόλη:

 

1. Η εξέγερση του Πολυτεχνείου ξέσπασε τις προηγούμενες μέρες και κορυφώθηκε την 17η Νοεμβρίου 1973.

 

2. Ο Σπύρος Μαρκεζίνης ορκίστηκε "πρωθυπουργός" της χούντας στις 8 Οκτωβρίου 1973.

 

3. Τον Σπύρο Μαρκεζίνη "όρκισε" ως "πρωθυπουργό" ο "πρόεδρος της Δημοκρατίας" Γεώργιος Παπαδόπουλος. Η παραπάνω εικόνα, μιλά από μόνη της. Μαρκεζίνης, Παπαδόπουλος Αγγελής.

 

4. Η ανακοίνωση του δήμου αναφέρει αυτολεξί: "Μια εξέγερση (σ.σ. Πολυτεχνείο) που αφαίρεσε κάθε νομιμοποίηση από την δικτατορία"

 

Δηλαδή, ο συντάκτης θεωρεί ότι η "ορκωμοσία" Μαρκεζίνη με "πρόεδρο" Παπαδόπουλο, συνιστά κάποιου είδους "νομιμοποίηση" την οποία αφαίρεσε το Πολυτεχνείο; Εγώ αυτό καταλαβαίνω από το σχόλιο του δημάρχου. Ή εννοεί κάτι άλλο;

 

Ποια νομιμοποίηση της χούντας, αφαίρεσε, όπως λέει η ανακοίνωση του δήμου, η εξέγερση του Πολυτεχνείου;

 

Απλή ερώτηση, ας δοθεί (αν υπάρχει...) μια απλή απάντηση.-

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ:

Η ανακοίνωση- γκάφα του δήμου για το Πολυτεχνείο

Ανεξάρτητος ο Ορέστης Δούλος- οριακή πλειοψηφία η Δύναμη Πολιτών (αν υπήρχε αντιπολίτευση)

Με ποια αριστερά είναι η Δύναμη Πολιτών; Του Τσίπρα ή του Λαφαζάνη;

Παραίτηση Καλαμπόκη- ο Θοδωρής Μανωλεδάκης νέος αντιδήμαρχος Τεχνικών Υπηρεσιών

Μαθήματα για χορωδία με πληρωμή όσων συμμετέχουν, οργανώνει ο δήμος

Γράψτε την άποψή σας

Anonymous (19/11/2016 01:56)

Τι ψάχνεις και εσύ ρε Διαμαντή τώρα; Φιλόλογος και κεκές γίνεται; Δε γίνεται. Αρα;

Ανωνυμος* (19/11/2016 12:19)

Δεν ειμαι φαν της ΔΠ και νομιζω και εγω οτι παταει σε 2 η και 3 βαρκες μερικες φορες για να επιβιωσει πολιτικα! Ομως στην συγκεκριμενη περιπτωση η ανακοινωση για την αφαιρεση της νομιμοποιησης της χουντας απο την εξεγερση του Πολυτεχνειου εχει σωστη βαση.
Η χουντα μεχρι τοτε εμφανιζοταν προς τα εξω ως αποδεκτη απο τον Ελληνικο Λαο. Ισχυριζονταν οι συνταγματαρχες οτι ο λαος συμμετεχει και εγκρινει την διακυβερνηση της χωρας απο τον στρατο! Η εξελιξη ομως της εξεγερσης και η εισοδος του τανκ στο Πολυτεχνειο καθως και οι νεκροι που αναγκαστηκαν να εμφανιστουν απο τις λογοκριμενες εφημεριδες και το φιλμ που βγηκε στο εξωτερικο ΑΦΑΙΡΕΣΑΝ απο την χουντα καθε νομιμοποιηση! Ετσι λοιπον οι συνταγματαρχες και οι μεντορες τους καλεσαν ΠΟΛΙΤΙΚΑ προσωπα να επανδρωσουν το κυβερνητικο σχημα 20 μολις μερες μετα την εξεγερση θελωντας να δειξουν οτι "ετοιμαζονται" για την " ομαλη" μεταβαση της εξουσιας στην πολιτικη ηγεσια!
Οι αναλυσεις των γεγονοτων δεν γινονται μονον με αναφορες ημερομηνιων!

Διαμαντής Σεϊτανίδης (19/11/2016 13:31)

@12.19
Αγαπητέ μου δεν θα ξεχάσουμε τα λίγα ελληνικά που ξέρουμε για να βγάλουμε από τη δύσκολη θέση τη διοίκηση του δήμου, που δεν έχει το ανάστημα να πει ένα "συγνώμη, λάθος". Λοιπόν, άλλο πράγμα η ψευδεπίγραφη προσπάθεια "φιλελευθεροποίησης" που επεχείρησε η χούντα με τον Μαρκεζίνη κι άλλο η ΝΟΜΙΜΟΠΟΙΗΣΗ. Όσο για τους ισχυρισμούς της χούντας, σας θυμίζω ότι με το δημοψήφισμα- παρωδία του καλοκαιρού 1973 γελούσαν και τα τσιμέντα παγκοσμίως, αντίθετα με τα δικά σας λεγόμενα, γι αυτό κι επεστράτευσε τον Μαρκεζίνη. Η πρόθεση της χούντας ήταν μια δήθεν "φιλελευθεροποίηση" του καθεστώτος, η οποία φυσικά απέτυχε και λόγω Πολυτεχνείου. Αλλά ΝΟΜΙΜΟΠΟΙΗΣΗ δεν υπήρξε πουθενά, ούτε ως ενδεχόμενο.

Ακόμα, όμως, κι αν στις προθέσεις των χουντικών ήταν η "νομιμοποίηση", πώς αυτό το αποδέχεται και το χρησιμοποεί ως επιχείρημα η σημερινή διοίκηση του δήμου;

Ανωνυμος* (19/11/2016 17:22)

Φυσικα και δεν θα ερθω σε αντιπαραθεση για το αν μεσω της"φιλελευθεροποιησης" επιδιωκεται η νομιμοποιηση η οχι ! Εξαλλου μπορει να γελαγαν και τα τσιμεντα ομως η ηγεσιες των χωρων που στηριζαν και προπαντος οι ΗΠΑ ηθελαν πασει θυσια να παραμεινει ο στρατος στην εξουσια μεχρι να πετυχουν τουλαχιστον την διχοτομηση της Κυπρου και την δολοφονια του Μακαριου!
Ομως το θεμα δεν ειναι αυτο! Εσεις θελετε να εκμαιευσετε απο την διοικηση " ενα συγνωμη λαθος" για ενα φραστικο λαθος κατα την αποψη σας!
Αν το μονο λαθος της διοικησης ειναι αυτο εεε ας το πει να παει στα κομματια!

Διαμαντής Σεϊτανίδης (19/11/2016 17:37)

@17.22

Μα ασφαλώς για ένα λάθος πρόκειται. Για τίποτα παραπάνω. Η ανακοίνωση είναι γραμμένη στο πόδι ,ακι αρκεί μια ματιά στις 2-3 πρώτες σειρές για να αποδειχθεί. Άκου "η νεοτερη εξέγερση" σιγά μην περάσει και περιοδεύων... Ή το άλλο "ένα σύνθημα που διατρέχει διαχρονικά...". Τι διατρέχει; Τίποτα ρε παιδί μου, έστι... αισθάνθηκε ένα μούδιασμα στα κάτω άκρα και... άρχισε να διατρέχει...

Αυτό λέω. Ανακοινώσεις γραμμένες στο πόδι. Κυριολεκτικά. Δεν υποννοώ τίποτε άλλο, ειλικρινά. Μόνο προχειρότητα.

"Φιλόλογοι" και φιλόλογοι (19/11/2016 18:32)

Καμία νομιμοποίηση δεν είχε η χούντα ούτε από τον λαό, ούτε από κανέναν. Ούτε με την δήθεν φιλελευθεροποίηση της με την παρουσία Μαρκεζίνη μετέπειτα, στο τελικό της στάδιο.

Όλα αυτά είναι για ανιστόρητους που καμώνονται τους μορφωμένους, όπως οι...φιλόλογοι της ΔουΠου. Που κάνουν τέτοιες γκάφες σε ανακοινώσεις τους και δεν έχουν το σθένος να το παραδεχθούν.

συγνώμη κύριε καθηγητά (20/11/2016 00:41)

Κύριε Διαμαντή, καταλαβαίνω να διαφωνείς με μια ανακοίνωση, να την βρίσκεις κακογραμμένη κ.λπ., αλλά δεν πάει πολύ να θέλεις να το παίζεις επίσημος διορθωτής εξ αριστερών; Τι είσαι πια: δημοσιογράφος, επίσημος ιδεολογικός καθοδηγητής, καθηγητής που ψάχνει εννοιολογικά και συντακτικά λάθη; Καταλαβαίνουμε ότι χτυπιέσαι τόσο πολύ για να κολλήσεις κανένα ένσημο στη δεξιά παράταξη και να πείσεις ότι εσύ είσαι ο πιο γνήσιος πολιτικός και ιδεολογικός εκφραστής της. Αλλά μη το παίζεις τιμητής της αντιδικτατορικής πάλης. Δεν σε παίρνει. Στην αριστερά που χλευάζεις σήμερα, υπάρχουν άνθρωποι που έζησαν στο πετσί τους τη χούντα. Ξέρουν ποιοι την είχαν νομιμοποιήσει και απολάμβαναν τις σχέσεις μαζί της σαν να μη συμβαίνει τίποτα και ποιοι και πώς την απονομιμοποίησαν. Αν δεν ήταν το Πολυτεχνείο, η Νομική και γενικά οι αντιδικτατορικές οργανώσεις και κινήσεις, σήμερα μπορεί να αναφέραμε τον Παπαδόπουλο ως ένα ακόμη πρωθυπουργό της χώρας.

Διαμαντής Σεϊτανίδης (20/11/2016 17:09)

@00.41
Ο εκνευρισμός σου δείχνει και τα αδιέξοδά σας. Αντί να μου πεις πού κάνω λάθος (ΑΝ κάνω) γράφεις μπουρδεςπερί ενσήμων στη δεξιά (δεν πειράζει που δεν έχω σχέη με κανένα κόμμα, δεν πειράζει που ασκώ κριτική όπως την πιστεύω, σε ΟΛΟΚΛΗΡΟ το πολιτικό σύστημα, εσύ παρ' όλα αυτά ρέπει να πεις τη μπούρδα σου. Εσύ θα μου πεις αν με παίρνει; Γιατί δεν με παίρνει; Πες ένα λόγο που να δείχνει ότι δεν με παίρνει.

Σου έχω νέα: Θα συνεχίσω να λέω την άποψη μου ελεύθερα και ανεξάρτητα. Όσο και να ξεφυσάτε...

Α ναι; "Ξέρουν οι αριστεροί ποιοι την είχαν νομιμοποιήσει τη χούντα"; Δε μας λες και μας ρε πάνσοφε, να ξέρουμε. Για πες, ποιοι την είχαν νομιμοποιήσει; Περιμένω...

Γεφυροποιό τον έλεγαν και ήταν φιλοχουντικός (20/11/2016 18:50)

@17:09 Πριν σου απαντήσει ο/η 00:41 να σου πω εγώ κύριε υπεύθυνε του ιδρύματος νεότητας επί Κωστάκη Καραμανλή, υποψήφιε της Ντόρας Μητσοτάκη (κατ´ ευφημισμόν Μπακογιάννη) και παρ´ ολίγον υποψήφιε της ΝΔ ποιος προσπαθούσε να νομιμοποιήσει τη χούντα. Ο γνωστός και ως "γεφυροποιός" ακροδεξιός Αβέρωφ. Σου λέει κάτι το όνομα Αβέρωφ? Μη μου πεις ότι δεν σου λέει. Ασχολήσου λοιπόν με τα αδιέξοδα της γαλάζιας πολυκατοικίας και την προβληματική συγκατοίκηση δεξιών, ακροδεξιών, βασιλικών και φιλοχουντικών κι άσε τις εξ αριστερών κριτικές γιατί και δεν γνωρίζεις το χώρο και εκτίθεσαι. Γράφε ελεύθερα φυσικά την άποψή σου. Αλοίμονο. Το ερώτημα βεβαίως είναι ποια απ´ όλες? Αυτή που ήταν με τη Γαϊτανά? Αυτή που ήταν με τον Βασιλόπουλο? Ή την πρόσφατη version που είναι με την "παράγκα"? Για να σε δω Βολταίρε μου. Θα το κόψεις ΚΑΙ αυτό το σχόλιο ή θα το δημοσιεύσεις απαντώντας με το γνωστό εκνευρισμό σου προσβάλλοντας ως συνήθως όταν πιέζεσαι?

Διαμαντής Σεϊτανίδης (20/11/2016 19:32)

@18.50
Ω άσχετε των ασχέτων
πρώτον ΔΕΝ ήμουν υπεύθυνος του Ιδρύματος Νεότητας επί Κωστάκη Καραμανλή. Μάθε πρώτα και μετά έλα να μου πεις.

δεύτερον, τον Αβέρωφ εννοούσε η ανακοίνωση του δήμου; Είχε νομιμοποιήσει τη χούντα ο Αβέρωφ και η εξέγερση του Πολυτεχνείου αφαίρεσε τη νομιμοποίηση της χούντας από τον Αβέρωφ;

Τι πίνεις ρε φιλάρα και δεν μας δίνεις...

Κόβω ΚΑΘΕ σχόλιο που υβρίζει. Όλα τα άλλα περνάνε. Ακόμα και τα συκοφαντικά όπως αυτό το δικό σου. Έτσι, για να διασκεδάζουμε πού και πού...

Ουπς! Τι λέει αυτό το σάϊτ? Ψέμματα? (20/11/2016 19:46)

Κάνε μήνυση σ´ αυτό το σάϊτ, γιατί άλλα λέει:

http://www.greekbooks.gr/sitanidis-diamantis.person

Διαμαντής Σεϊτανίδης (20/11/2016 19:55)

@19.46
Το σάιτ δεν λέει ψέματα. ΕΣΥ δεν ξέρεις τι σου γίνεται. Πραγματικά, όμως ,δεν ξέρεις τι σου γίνεται. Ψάξτο, δεν μιλάω στο βρόντο. Αν μου πεις ότι αδυνατείς να καταλάβεις τι σου γίνεται, θα σου εξηγήσω γιατί κάνεις λάθος. Αλλά πρώτα θα μου πεις ότι αδυνατείς να καταλάβεις τι σου γίνεται. Μετά, θα μάθεις την αλήθεια, ώ άσχετε των ασχέτων.

Άσχετος των ασχέτων (20/11/2016 23:08)

Διαμαντής Σεϊτανίδης στις 19:32... "Ω άσχετε των ασχέτων πρώτον ΔΕΝ ήμουν υπεύθυνος του Ιδρύματος Νεότητας επί Κωστάκη Καραμανλή. Μάθε πρώτα και μετά έλα να μου πεις."

ΣΑΪΤ: "το Απρίλιο του 2004 ορίζεται από την Υπουργό Παιδείας Μαριέττα Γιαννάκου Πρόεδρος του Δ.Σ. του Εθνικού Ιδρύματος Νεότητας"

Διαμαντής Σεϊτανίδης στις 19:55... "Το σάιτ δεν λέει ψέματα"


Κάτι άλλο?

Διαμαντής Σεϊτανίδης (20/11/2016 23:48)

@23.08
Βεβαίως κάτι άλλο: Είσαι παντελώς άσχετος και ως εκ τούτου γελοιοποιείσαι. Διότι ΑΝ γνώριζες τι λες (από την αρχή είπα ότι δεν ξέρεις τι σου γίνεται) θα καταλάβαινες ότι είναι ΕΝΤΕΛΩΣ άλλο πράγμα ο "υπεύθυνος" του ΕΙΝ, που σύμφωνα με το νόμο (τον οποίο αγνοείς, κατακαημένε) είναι ο εκτελεστικός Διευθύνων Σύμβουλος του ΕΙΝ, κι άλλο ΤΕΛΕΙΩΣ ο ΜΗ (επαναλαμβάνω για να αντιληφθούν και άτομα με το δικό σου IQ: ΜΗ) εκτελεστικός πρόεδρος του ΔΣ.

Τώρα αν έχεις άγνωστες λέξεις, ε, βρες κάποιον που γνωρίζει στοιχειωδώς αυτά τα πράγματα, μπας και πάψεις να γίνεσαι ρεντίκολο...

Δεν είναι Γιάννης, είναι Γιαννάκης (21/11/2016 09:12)

@ Διαμαντή Πριν σου επιστρέψω τους χαρακτηρισμούς, έχω να σου πω το εξής:
Η ουσία κύριε, δεν είναι στον ακριβή τίτλο. Προσπαθείς να επικεντρώσεις εκεί ανακατεύοντας και το νόμο, ενώ η ουσία βρίσκεται στο ότι ενώ συχνά επιτίθεσαι προσωπικά σε πρόσωπα της δημοτικής αρχής και του ευρύτερου χώρου της αριστεράς, όπως έχεις κάνει με τον πρόεδρο του δημοτικού συμβουλίου, χρησιμοποιώντας τον όρο "κομματόσκυλο", αποδεικνύεσαι ένα καθαρόαιμο του κομματικού σωλήνα που τοποθετήθηκε Πρόεδρος ΔΣ με υπουργική απόφαση επί Κωστάκη Καραμανλή. Σε κρίνω λοιπόν απολύτως πολιτικά.
Οι χαρακτηρισμοί επιστρέφονται. Πολιτικά δύνασαι να συζητήσεις;

Διαμαντής Σεϊτανίδης (21/11/2016 11:25)

@09.12
Τι να επιστρέψεις βρε κακομοίρη που κάθε φορά που γράφεις ένα νέο σχόλιο, αποδεικνύεις πόσο άσχετος, ανεύθυνος και παπαρολόγος είσαι. Λοιπόν, αφού ΟΥΤΕ ΤΩΡΑ έχεις αντιληφθεί τη διαφορά του "υπεύθυνου" από τον μη εκτελεστικό (εξ ου και το "τι Γιάννης τι Γιαννάκης") προχωρείς στην επόμενη παπαριά, μιλώντας για παιδί του κομματικού σωλήνα.

Λοιπόν, βλάκα, το "παιδί του κομματικού σωλήνα" όταν πήγε στη θέση αυτή ήταν Αρχισυντάκτης διεθνών ειδήσεων στην Κυριακάτικη Ελευθεροτυπία. Λίγο πριν ήταν Διευθυντής Ειδήσεων στον τηλεοπτικό σταθμό ΤΕΜΠΟ και παρουσιαστής πρωινής εκπομπής στον ραδιοσταθμό PLANET. Μου αρέσει που "με κρίενις απολύτως πολιτικά". Χτύπα άλλο ένα κατρούτσο τώρα και... μίλα πολιτικά...

Περιμένω την επόμενη παπαριά σου, βλακούλη...

Μη μου συγχίζεσαι. Συζήτηση κάνουμε (αν κατάλαβες) (21/11/2016 12:38)

Μίλα μου για Βολταίρο...
Για πολιτικό πολιτισμό...
Για συμφιλίωση...
Για κρατικοδίαιτους...
Για κομματόσκυλα...
Αχ! Ελα! Πες μου κι άλλα.
Πες και κάνα τσιτάτο κατά της χρυσοις αβγοις. Πάντα πιάνει (στους αφελείς).
Πόσο γουστάρω όταν αποκαλύπτεται το πραγματικό πρόσωπο της δεξιάς που προσπαθεί να το παίζει ανθρώπινη και πολιτισμένη. Τελικά όλοι σας γουστάρετε λίγο Στέφανο Χίο στην καλύτερη περίπτωση. Να το προσέξετε.

Διαμαντής Σεϊτανίδης (21/11/2016 13:12)

@12.38
Τι; Δεν έχει άλλες παπαριές;

Η απάντησή σου είναι "συζήτηση κάνουμε"; Δηλαδή, λέμε και καμιά μ@λ@κία να περνάει η ώρα;

Στα λόγια μου έρχεσαι.

Ανώνυμος (21/11/2016 18:14)

Ενα είναι βέβαιο. Η παρούσα διοίκηση ενώ έχει έρθει αντιμέτωπη με την ηπιότερη αντιπολίτευση στα χρονικά, ενοχλείται απο την κριτική. Και δεν δουλεύουν δηλαδή και δεν επιθυμούν να κρίνονται για αυτό. Οϊμέ, τα μνημονιακά συμφέροντα με τον μανδύα της αριστεράς.

@ Ανώνυμος (21/11/2016 18:14) (22/11/2016 00:30)

Εξαρτάται και ποιος κάνει την κριτική και σε τι βάση.
Αν η κριτική είναι στη βάση του τι παπούτσια φοράει η Παπαλουκά ή αν η μαμά του Κουμαριανού επειδή είναι ανθοπώλης χλευάζεται ως "λουλουδού", είναι σαν να προσπαθείς να αντιπαρατεθείς πολιτικά με το Μένιο το Φουρθιώτη ή με την Espresso. Δυστυχώς μερίδα του τοπικού τύπου δεν είναι καν επιπέδου Espresso.
Κατά τ' άλλα όντως δεν υπάρχει αντιπολίτευση. Είναι ανύπαρκτη.

@(22/11/2016 00:30) (22/11/2016 13:22)

Δε νομίζω αγαπητέ οτι το παρόν αφορά σε τέτοια ήσσονος σημασίας ζητήματα. Η κριτική έχει βάση άσχετα αν είναι αρεστή ή όχι. Οσον αφορά την αντιπολίτευση δεν θα μπορούσα να συμφωνώ περισσότερο. Αχρωμη, άοσμη, άγευστη. Υπάρχει γενικότερη έλλειψη σεβαστών πολιτικών προσώπων στο Δήμο μας, δυστυχώς.

Διαμαντής Σεϊτανίδης (22/11/2016 13:44)

@ Αδημοσίευτον
Το να μου λες ότι δεν αντέχω την κριτική, κάτω από τόσα σχόλια, είναι επιεικώς αστείο. Επιεικώς. Καμία κριτική δεν κάνεις, απολύτως καμία, αρλούμπες γράφεις για να με θίξεις προσωπικά. Κάνε καμιά δουλειά λοιπόν κι άσε τη λάσπη

Προσθέστε το σχόλιό σας

Ονοματεπώνυμο ή ψευδώνυμο  
Το e-mail σας (προαιρετικό - δεν δημοσιεύεται)  
Το σχόλιό σας

Ροή ειδήσεων

Στην GRAPHICA EXPO 2023 συμμετείχε το 2ο ΕΠΑΛ Νέας Φιλαδέλφειας

Πώς έφτασε στο σημερινό του αδιέξοδο το Ισραήλ

Εκλογές στις 21 Μαΐου- Δείτε πώς τις ανακοίνωσε ο Μητσοτάκης (video)

Τι αναζητούν στον χώρο εργασίας οι Millennials και η Generation Z;

Γατσούλης: Όχι σε αντιθεσμικές πρακτικές

Τι βλέπουν οι μεγάλοι στις ζωγραφιές των παιδιών – Πώς λειτουργεί η παιδική ζωγραφική

Πόσο θα κοστίζει το ηλεκτρικό ρεύμα τον Απρίλιο

Γιατί η διοίκηση Βούρου δεν φέρνει στο Δημοτικό Συμβούλιο, σοβαρά θέματα της πόλης που εκκρεμούν;

Πώς αμείβονται οι μισθωτοί του ιδιωτικού τομέα που θα εργαστούν την 25η Μαρτίου

Δείτε ΟΛΟΚΛΗΡΗ τη συνέντευξη Μητσοτάκη στον Στ. Θεοδωράκη (video)

Γιάννης Οικονόμου: Πρώτη στην Ευρώπη στην καινοτομία η Ελλάδα

Πόπη Τσαπανίδου: Πρωτόγνωρη επικοινωνιακή αναισθησία Μητσοτάκη

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ: Υποψήφιος Δήμαρχος ο Λύσσανδρος Γεωργαμλής

Άλλοι δήμοι (όχι εμείς επί Βούρου...) προσέχουν πραγματικά τις σχολικές τους υποδομές

Δεν κάνει πίσω ο Μακρόν...

Δημοφιλέστερα άρθρα

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ: Υποψήφιος Δήμαρχος ο Λύσσανδρος Γεωργαμλής

Ιδού η πόλη του Γιάννη Βούρου...

Πώς ο Γκόρτσος της τοπικής πολιτικής συσπειρώνει τους πάντες απέναντί του

Βούρος εκτός τόπου και χρόνου... (όπως πάντα)- video

Μια ωραία πεταλούδα...

Οι άξιοι Δήμαρχοι δημιουργούν στις πόλεις τους, οι άχρηστοι όχι...

Πρόταση για ονοματοδοσία δρόμου στη μνήμη του Μίμη Παπαϊωάννου

Τομπούλογλου- Ανεμογιάννης αποχαιρέτισαν τον μεγάλο Μίμη- Ούτε λέξη από την παράλυτη διοίκηση Βούρου

Σημασία έχει ποιοι ήλθαν, ή ποιος έφυγε;

Γεραπετρίτης: Έτσι θα ξαναλειτουργήσουν τα τρένα στην Ελλάδα

Μίμης Παπαϊωάννου

Σκεπασμένη με τη σημαία της ΑΕΚ η σορός του Μίμη Παπαϊωάννου στην Αγία Τριάδα

Τους πρώτους υποψηφίους ανακοίνωσε η Σύγχρονη Πόλη

Γιατί η διοίκηση Βούρου δεν φέρνει στο Δημοτικό Συμβούλιο, σοβαρά θέματα της πόλης που εκκρεμούν;

Σαββατιάτικη εκδήλωση για την Παγκόσμια Ημέρα της Γυναίκας

Η Αλήθεια Newsletter

Κάντε κλικ εδώ για να εγγραφείτε στο newsletter μας

Τελευταία σχόλια

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ: Υποψήφιος Δήμαρχος ο Λύσσανδρος Γεωργαμλής
Xρήστης: ανώνυμος
Υποψηφιότητα που ψαρεύει από την ίδια δεξαμενή ψηφοφόρων με το Βούρο. Δύσκολο να μεταλλαχτεί σε κάτι διαφορετικό διεμβολίζοντας άλλους χώρου...

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ: Υποψήφιος Δήμαρχος ο Λύσσανδρος Γεωργαμλής
Xρήστης: M.T.
@ Ανώνυμος (29/03/2023 09:05) Τον Παπαμικρούλη δεν τον "έβγαλε" ο Μιχαλιός. Ο Παπαμικρούλης τον συμπεριέλαβε κάποτε στο ψηφοδέλτιό του και ...

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ: Υποψήφιος Δήμαρχος ο Λύσσανδρος Γεωργαμλής
Xρήστης: Ανώνυμος
Μόνο όποιος έχει τον Μιχάλη τον Κουτσάκη στο ψηφοδέλτιό του, αυτόν τον τιτάνα της αυτοδιοίκησης και του ΠΑΣΟΚ, θα πάρει το Δήμο. Χωρίς Κουτσ...

Πρόταση για ονοματοδοσία δρόμου στη μνήμη του Μίμη Παπαϊωάννου
Xρήστης: @ Ντινος (28/03/2023 10:10)
Άκου οπαδέ. Ο λόγος που η ομάδα είναι διαχρονικά και σε βάθος χρόνου τριτοτέταρτη, είναι αυτή η μιζέρια που εκπέμπουν τοξικοί οπαδοί σαν εσ...

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ: Υποψήφιος Δήμαρχος ο Λύσσανδρος Γεωργαμλής
Xρήστης: Δεν πάει έτσι...
Ο Λύσανδρος μάς λέει ότι είχε αυταπάτες πως η διοίκηση Βούρου (για την οποία αγωνίστηκε, με την οποία εκλέχτηκε και πανηγύριζε τραγουδώντας ...

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ: Υποψήφιος Δήμαρχος ο Λύσσανδρος Γεωργαμλής
Xρήστης: Μνημόνια μέχρι να σβήσει ο ήλιος
@ Δ.Σ. 17:51. Η περίπτωση του τραχανοπλαγιά για τον οποίο αναρωτιέσαι σκωπτικά αν ψηφίζει είναι σταγόνα στον ωκεανό. Εδώ ένας ολόκληρος λαός...

Πρόταση για ονοματοδοσία δρόμου στη μνήμη του Μίμη Παπαϊωάννου
Xρήστης: La Chandeleur
@13:41 Η πλάκα με εσένα είναι μεγαλύτερη γιατί έκανες γαργάρα την ουσία του σχολίου μου. ...

Πρόταση για ονοματοδοσία δρόμου στη μνήμη του Μίμη Παπαϊωάννου
Xρήστης: @La Chandeleur
Η πλάκα είναι πως ενώ θες να το παίζεις και ΑΕΚτζης είσαι και ανιστόρητος. Δεκαετίες '60 και '70 μεσουράνησε ο αείμνηστος Παπαϊωάννου, το 79...

Πρόταση για ονοματοδοσία δρόμου στη μνήμη του Μίμη Παπαϊωάννου
Xρήστης: Ντινος
@ Ανωνυμος (27/03/2023 20:31) Λάκη Πανηγύριζες στο Ρέντη την Τρίτη θέση! Δείχνει πόσο σε φοβίζει η ΑΕΚΑΡΑ και η Φιλαδέλφεια… ...

Πρόταση για ονοματοδοσία δρόμου στη μνήμη του Μίμη Παπαϊωάννου
Xρήστης: Ανωνυμος
Μήτσο εγώ γιατί να πονέσω; Μήπως έφαγα τρία γκολ η δεν κέρδισα τον πρωτοπόρο μέσα στον ΟΠΑΠ;...

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ: Υποψήφιος Δήμαρχος ο Λύσσανδρος Γεωργαμλής
Xρήστης: Διαμαντής Σεϊτανίδης
@17.18 Δηλαδή εσύ αυτό που περιμένεις από τον δημοσιογράφο είναι να κάνει καλό σκανάρισμα, σα να λέμε. Κι εσύ, τώρα, ψηφίζεις, έτσι; ...

Ένταλμα σύλληψης κατά του Πούτιν για εγκλήματα πολέμου εξέδωσε το Διεθνές Ποινικό Δικαστήριο
Xρήστης: ΘΗΡΑΜΕΝΗΣ
Β. Αυτό που μπορεί ο καθένας να διαπιστώσει δεν το ήξεραν τα «παιδιά» στην Ευρωομάδα του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ; Επειδή αν ήξεραν τα «παιδιά» του ΣΥΡΙΖΑ...

Ένταλμα σύλληψης κατά του Πούτιν για εγκλήματα πολέμου εξέδωσε το Διεθνές Ποινικό Δικαστήριο
Xρήστης: ΘΗΡΑΜΕΝΗΣ
@ανώνυμος (20/03/2023 09:38) Α. Η δίωξη του Πούτιν απ το ΔΠΔ αναφέρεται ότι ασκήθηκε στην ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ της 17.03.2023, επομένως το «Μετά τις ...

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ: Υποψήφιος Δήμαρχος ο Λύσσανδρος Γεωργαμλής
Xρήστης: @ Τζογαδόρος
ο Ανεμογιάννης δεν κατέθεσε στεφάνι σήμερις... Σε βλέπω να επιβεβαιώνεσαι....

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ: Υποψήφιος Δήμαρχος ο Λύσσανδρος Γεωργαμλής
Xρήστης: ΨΗΦΟΦΟΡΟΣ
@ 16:13 Καλά ρε Διαμαντή τόσο μεγάλη χαρά πήρες που κατεβαίνει για Δήμαρχος ο «τιτάνας»της πολιτικής, που έβαλες την ανακοίνωση στο πόδι; Τέ...

all rights reserved | developed & hosted by Jetnet ©