Παρασκευή 23.02.2024,  

Τι λέει και τι... ξεχνάει η δήλωση Πάνου για την ΑΕΚ

Δημοσιεύτηκε στις 07/04/2016 στην κατηγορία Ο Δήμος  |  25 σχόλια

Στο ηλεκτρονικό μας ταχυδρομείο έφτασε πριν λίγη ώρα μια δήλωση του προέδρου του δημοτικού συμβουλίου Γιώργου Πάνου. Πρώτα, παραθέτουμε αυτούσια τη δήλωση και μετά ακολουθεί ο δικός μας σχολιασμός:

*****

 

Είναι προφανές δεδομένου ότι δεν υπάρχει καμιά απόφαση από κανένα κομματικό όργανο του ΣΥΡΙΖΑ ,ότι η απόφαση έγκρισης της ΜΠΕ από το ΥΠΑΠΕΝ για το έργο της ΔΙΚΕΦΑΛΟΣ ΑΕ άνευ όρων ,παραβλέποντας όλες τις παρατηρήσεις της Περιφέρειας ,του Δήμου και έγκριτων επιστημόνων είναι πολιτική απόφαση κορυφής .

Είναι μια απόφαση αμφισβήτησης και ακύρωσης αποφάσεων Δημοτικού Συμβουλίου που αποτελεί απαράδεκτη περιφρόνηση και εχθρική συμπεριφορά εναντίον μιας εκλεγμένης Δημοτικής Αρχής χωρίς προηγούμενο.

Μια απόφαση η οποία θέλει να αλλοιώσει και να ακυρώσει την ψήφο των Δημοτών που στις τελευταίες Δημοτικές εκλογές επέλεξαν αυτή την παράταξη για να υπερασπίσει την ποιότητα της ζωής τους και το Δημόσιο συμφέρον .

Ο ΣΥΡΙΖΑ το καλοκαίρι του 2014 είχε καταψηφίσει στο σύνολο του το Ρυθμιστικό νομοσχέδιο και με απόφαση της Πολιτικής του Γραμματείας μεταξύ άλλων δήλωνε :

‘’Να ανεγερθεί το γήπεδο στα όρια του παραχωρητηρίου στην ερασιτεχνική χωρίς καμιά επέκταση στο Άλσος που αποτελεί δασική έκταση .’’

Από τότε μέχρι σήμερα τι άλλαξε;

Αφωνία ψάλτου βήξ;

ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΡΥΘΜΙΣΤΙΚΟ

ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΝΟΣ

ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ

ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑΣ –ΧΑΛΚΗΔΟΝΟΣ

*****

 

Του Διαμαντή Σεϊτανίδη

Η δήλωση του κ. προέδρου του δημοτικού συμβουλίου γεννά περισσότερα ερωτηματικά από όσα προσπαθεί να απαντήσει. Το πρώτο ερώτημα είναι γιατί ο κ. Πάνος αισθάνθηκε την ανάγκη να κάνει ειδική δήλωση, πέραν της δήλωσης που έγινε από το δήμο συνολικά, προφανώς είχε το οκ του Άρη Βασιλόπουλου κι εξίσου προφανώς εξέφραζε ολόκληρη τη διοίκηση του δήμου. Κατόπιν αυτών, αναρωτιέμαι ποια ακριβώς σκοπιμότητα εξυπηρετεί η ξεχωριστή δήλωση του κ. Πάνου.

 

Πολύ περισσότερο, που ο πρόεδρος του δημοτικού συμβουλίου επέλεξε τη σιωπή (για να το πω κομψά...) σε μια σειρά άλλων περιστατικών πλήρους υποβάθμισης της τοπικής Αυτοδιοίκησης από τη μεριά της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ- ΑΝΕΛ, όπως την υποχρεωτική εκχώρηση των αποθεματικών του δήμου στα κυβερνητικά ταμεία, προκειμένου η χώρα μας να αντιμετωπίσει τις γελοιότητες του Ουάου κυρίου Βαρουφάκη. Εκεί, η "δημοκρατική ευαισθησία" του κυρίου Πάνου πήγε περίπατο, αφού προτίμησε να καταπιεί αμάσητο το νταβατζηλίκι της κεντρικής εξουσίας στην τοπική αυτοδιοίκηση. Τώρα τον έπιασε ο πόνος, με το γήπεδο. Γιατί τώρα; Εγώ λέω διότι στο μεταξύ "τα έσπασε" η ΛΑΕ με τον ΣΥΡΙΖΑ και γι αυτό ο κ. Πάνος βρήκε ευκαιρία να επιτεθεί εναντίον των μέχρι πρότινος συντρόφων του. Και νομίζει ότι τρώμε κουτόχορτο, για να πιστέψουμε ότι ξαφνικά ανακάλυψε ότι η κυβέρνηση στρέφεται, λέει, εναντίον της Δύναμης Πολιτών. Όταν σας ζητούσε τα χρήματα που ΕΣΕΙΣ, ως παράταξη που διοικεί το δήμο, έπρεπε να διαχειριστείτε προς όφελος του δημότη, πού ήσασταν κύριε πρόεδρε; Το υπερασπιστήκατε μέσα στο δημοτικό συμβούλιο αυτό το αίσχος; Βεβαίως. Σηκώσατε το χεράκι σας όταν ήλθε η ώρα της ψηφοφορίας; Ασφαλώς. Και τώρα; Για τα χρήματα υπέρ του δημότη, σιγή ιχθύος, ενώ για το γήπεδο, κραυγές. Στα καυτά θέματα των χρημάτων, αφωνία ψάλτου βηξ, που λέτε κι εσείς...

 

Πέραν αυτών, είναι προφανές ότι ο κ. Πάνος εφάρμοσε και στη σύνταξη της δήλωσής του την προχειρότητα και τον ερασιτεχνισμό, με τα οποία προεδρεύει του δημοτικού συμβουλίου. Διότι, να με συγχωρείτε κύριε πρόεδρε, αλλά φράσεις όπως "...να αλλοιώσει και να ακυρώσει την ψήφο των δημοτών..." δείχνουν τουλάχιστον προβληματική σχέση με την ελληνική γλώσσα. Ή την αλλοιώνει, ή την ακυρώνει. ΚΑΙ να την αλλοιώσει, ΚΑΙ να την ακυρώσει μαζί, δεν γίνεται, και να μας συγχωρείτε δηλαδή. Για να μην πω ότι θεωρεί δεδομένο πως ΟΛΕΣ οι αποφάσεις μιας ΣΥΜΜΑΧΙΚΗΣ κυβέρνησης, πρέπει να περνάνε από κομματική έγκριση, πράγμα που αναδύει μια ανυπόφορη κομματίλα η οποία άνθιζε προ 30ετίας και σήμερα απωθεί τους πάντες.

 

Εξίσου προβληματική σχέση με την πραγματικότητα έχει και η επόμενη φράση του κ. Πάνου: "...των Δημοτών που στις τελευταίες Δημοτικές εκλογές επέλεξαν αυτή την παράταξη για να υπερασπίσει την ποιότητα της ζωής τους και το Δημόσιο συμφέρον...". Μπα; Έτσι έγιναν τα πράγματα κύριε πρόεδρε του δημοτικού συμβουλίου; Γιατί εμείς (ΚΑΙ ΟΛΗ Η ΠΟΛΗ) θυμάται πολύ καλά ότι όλα τα στελέχη της Δύναμης Πολιτών τότε, διακήρυσσαν παντού ότι στηρίζονται από το ΣΥΡΙΖΑ, ότι ναι μεν είναι μια δημοτική παράταξη που δεν ταυτίζεται απολύτως με τον ΣΥΡΙΖΑ, (όπως λχ η Λαϊκή Συσπείρωση με το ΚΚΕ) αλλά παντού έλεγε ότι πολιτικά στηρίζεται από τον ΣΥΡΙΖΑ και μάλιστα θυμούμαι πολύ καλά ακόμα και τον ίδιο τον Άρη Βασιλόπουλο να λέει ότι αντιτίθεται στη δήθεν αποπολιτικοποιημένη τοπική αυτοδιοίκηση και στους δήθεν "ανεξάρτητους" συνδυασμούς. Αν δεν τα θυμάστε αυτά κ. πρόεδρε, μπορώ να σας τα θυμίσω με σειρά φωτογραφιών.

 

Και τώρα; Τώρα έρχεται ο κ. Πάνος να μας πει περίπου ότι η Δύναμη Πολιτών πήρε το 52% ΧΩΡΙΣ ΤΟΝ ΣΥΡΙΖΑ; Αυτό λέτε κ. πρόεδρε; Ότι πήρατε τη νίκη στις δημοτικές εκλογές ΧΩΡΙΣ ΤΟΝ ΣΥΡΙΖΑ; Γιατί αν πήρατε τη νίκη ΜΕ ΤΟΝ ΣΥΡΙΖΑ, πάει πάρα πολύ να ακκίζεστε ότι ο ΣΥΡΙΖΑ "...επιδεικνύει περιφρόνηση και εχθρική συμπεριφορά..." εναντίον μιας δημοτικής παράταξης την οποία ο ίδιος ο ΣΥΡΙΖΑ βοήθησε ΚΑΘΟΡΙΣΤΙΚΑ να εκλεγεί στη δημοτική Αρχή. Ξεκαθαρίστε τι πιστεύετε και σταματήστε να αντιφάσκετε και (με τις θερμοκέφαλες επιλογές σας όπως η παραπάνω δήλωση) να δημιουργείτε πρόσθετα προβλήματα στον επικεφαλής της παράταξής σας. Εκεί που σας έχει βάλει ο κ. Βασιλόπουλος, είναι για να λύνετε προβλήματα, όχι για να δημιουργείτε κι άλλα.

 

Υπάρχει κι ένα ακόμα θέμα, το οποίο έχω θέσει σε ανάλογες περιστάσεις στο παρελθόν και θα το θέτω σε κάθε αντίστοιχη ευκαιρία. ΕΣΕΙΣ δεν ήσασταν κύριε Πάνο (όχι μόνον εσείς, αλλά ΚΑΙ εσείς) που μας γανώνατε τα αυτιά με τον ΣΥΡΙΖΑ και την ελπίδα που έρχεται; ΕΣΕΙΣ δεν λέγατε και ξαναλέγατε ότι με την κυβέρνηση της αριστεράς όλα θα γίνουν καλύτερα; ΕΣΕΙΣ δεν ήσασταν που παίρνατε το πολιτικό ρίσκο να πείσετε την τοπική μας κοινωνία ώστε να υπερψηφίσει τον ΣΥΡΙΖΑ; Καλά θυμάμαι; 

 

Ναι, αλλά -θα μου πείτε- ο ΣΥΡΙΖΑ διέψευσε τις ελπίδες σας. Κατανοητό, κι ανθρώπινο. Πολλά πράγματα στη ζωή τα εκτιμούμε με έναν τρόπο, κι η ζωή αποδεικνύει ότι έπρεπε να τα εκτιμήσουμε αλλιώς. Ουδείς άσφαλτος, που λέει και η... λαίδη. Ως εδώ καλά.

 

Όμως, εάν κάποιος που πολιτεύεται (έστω και σε τοπικό επίπεδο) παίρνει ένα πολιτικό ρίσκο και στη συνέχεια διαψεύδεται, δεν γίνεται να συνεχίζει να παριστάνει τον "καθοδηγητή". Δηλαδή αν και είναι ανθρώπινο να διαψεύδονται οι πολιτικές επιλογές σας, είναι τουλάχιστον εγωιστικό και αύθαδες να συνεχίζετε ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΗ ΔΙΑΨΕΥΣΗ να επιχειρείτε να διαμορφώσετε την κοινή γνώμη, με βάση τις νέες πολιτικές επιλογές σας. Δηλαδή, γεννιέται το ερώτημα: Εάν ο κ. Πάνος μας έλεγε συνεχώς "ψηφίστε ΣΥΡΙΖΑ" και τώρα ο ίδιος κατηγορεί με τέτοιες βαριές μομφές το κόμμα που πριν λίγους μήνες μας προπαγάνδιζε, τι μας εγγυάται, άραγε, ότι και τώρα, στη νέα του πολιτική επιλογή, δεν κάνει λάθος; Και πού το ξέρουμε εμείς ότι σε λίγους μήνες δεν θα αρχίσει με την ίδια ευκολία που σήμερα κατηγορεί τη χθεσινή του επιλογή, να κατηγορεί αύριο τη σημερινή του επιλογή; Όπως το 2014 έλεγε "ζήτω ο ΣΥΡΙΖΑ" κι όπως το 2015 δέσμευε τα χρήματα του δήμου υπέρ του ΣΥΡΙΖΑ, αλλά σήμερα δεν έχει πρόβλημα να σούρει τα εξ αμάξης στον ΣΥΡΙΖΑ, που ξέρει ο δημότης ότι σε λίγο καιρό δεν θα επιτίθεται με το ίδιο βαριές εκφράσεις και στη ΛΑΕ, που σήμερα υποστηρίζει;

 

Με όλα τα παραπάνω δεν θέλω να πω ότι ο ΣΥΡΙΖΑ δεν άλλαξε θέση στο θέμα του γηπέδου. Άλλαξε. Αλλά θερμοκέφαλες ανακοινώσεις όπως του κ. Πάνου, που ίσως να "αφιόνιζαν" κομματικά μέλη σε κόβες της δεκαετίας του '80, να δημοσιοποιούνται σήμερα, είναι προφανές σε όποιον καταλαβαίνει, ότι τα προβλήματα που εγείρουν είναι πολύ περισσότερα και πολύ σοβαρότερα από αυτά που ανεπιτυχώς προσπαθούν να εξηγήσουν.-

Γράψτε την άποψή σας

μιλάν όλοι (08/04/2016 00:22)

μιλάν κι οι ....

tasos (08/04/2016 00:33)

Και μετά κάποιοι παρεξηγούνται όταν μιλάω για χρηματοδοτούμενους. Οι άνθρωποι μόνο με αυτό ασχολούνται. Μιλάμε για τον ορισμό της διαπλοκής. Είναι πολλά τα λεφτά Άρη. Κρίμα που θα τα χάσεις γιατί δεν έγινε η δουλειά.

Απίστευτο γέλιο..... (08/04/2016 00:57)

Τώρα αρχίζουν τα ωραία. Πονάει πολύ η γηπεδάρα, χάθηκε η ψυχραιμία και άρχισε η κλάψα. Πρόσεξε Πανούλη μη πάθεις κανά εγκεφαλικό και ποιος θα παρηγορεί μετά τον Αρούλη που έχει πλαντάξει στο κλάμα.

Ηλίας Μ. (08/04/2016 01:39)

Γιώργος Πάνος. Κόψε φάτσα και βγάλε συμπέρασμα. Σιγά μην αντιδράσει για τα αποθεματικά του Δήμου. Η σοσιαλιστική επανάσταση θα σου πει απαιτεί θυσίες. Από κει και πέρα κανένας σοβαρός άνθρωπος υπάρχει εκει μέσα να δώσει μάχη για όσο το δυνατόν περισσότερα οφέλη προς τους δημότες με την κατασκευή του γηπέδου ή θα ακούμε μια ζωή τα ίδια και τα ίδια;

Σανό τέλος. (08/04/2016 02:13)

Ολοι τους (μηδενός φυσικά του Βασιλόπουλου εξαιρουμένου) ψάχνουν τρόπο να διαφοροποιηθούν από το ναυάγιο του ΣΥΡΙΖΑ στο οποίο είχαν μέχρι πάρα πολύ πρόσφατα είχαν ενεργότατο ρόλο.
Ας πάνε να πουλήσουν αλλού σανό. Τελειώσανε πολιτικά. Δυστυχώς θα πρέπει να τους υποστούμε ως το 2019. Δεν το σώνουν.
#fate_sano

Anonymos (08/04/2016 08:53)

Ντροπή σας κε Πάνου γιατί λέτε μισές αλήθειες για να παρουσιασετε τα γεγονότα οπως σας βολευουν.
Για να δουμε μερικά δεδομένα στην σωστη χρονολογική σειρα και με αναφορα σε ολα τα γεγονοτα.

- Ο ΣΥΡΙΖΑ πριν τις ΔΗΜΟΤΙΚΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ελεγε ΝΑΙ στο ΓΗΠΕΔΟ της ΑΕΚ.
ΤΟ ΞΕΧΑΣΑΤΕ;
ΥΦΑΡΠΑΞΑΤΕ ΤΙΣ ΨΗΦΟΥΣ των Δημοτών και μετά αποφασίσατε να ακολουθήσετε σαν ΔΠ και σαν ατομα την δική σας πολιτική ατζεντα.

- ΜΕΤΑ τις δημοτικές εκλογές οντως η ΠΓ του ΣΥΡΙΖΑ πηρε την αποφαση στην οποια αναφερεστε.
Ποιοι απο τα στελεχη εκείνα που ψηφισαν ΟΧΙ στο γηπεδο βρισκονται ακομα στο ΣΥΡΙΖΑ;
ΕΛΑΧΙΣΤΟΙ!
Ακολουθησαν αλλη πορεία και οπως και αρκετοι δημοτικοι συμβουλοι είναι στην ΛΑ.Ε

Τι ακριβώς αντιπροσωπευει η ΛΑ.Ε στον δημο μας κε Πανου;

3,21% δηλαδή 593 ΨΗΦΟΙ το αποτελεσμα της ΛΑ.Ε στον δημο μας στις εκλογές του 2015.

θελετε λοιπον με το 3,21% να κανετε οτι εσείς θελετε. Ε λοιπον δεν μπορείτε με το 3,21% και 593 ψηφους





Ανώνυμος (08/04/2016 10:16)

Διαμαντή η εξήγηση είναι πολύ πιο απλή απο όσο φαντάζεσαι. Καταλαβαίνουν οτι τώρα με το γήπεδο είναι λίγα τα ψωμιά τους και δεν θα ξαναδούν καρέκλα και παίρνουν τα λεπτά δημοσιότητας που τους αναλογούν.

Ανώνυμος (08/04/2016 15:08)

Οι καριέρες οι χτισμένες πάνω στο όνομα της αριστεράς τελειώσανε.
Μιλάει κι ο Πάνου που μαζί με τον Αρη τρέξανε πριν ένα μήνα στο κοπη-τη-πιτα στα γραφεία του συριζα και καμαρωναν στις φωτογραφίες. Ειδικά ο Πάνου το τερμάτισε γιατί την ίδια μέρα πήγε και στο ταε-κβο-ντο στη φιέστα για τον ένα χρόνο συγκυβέρνησης συριζανελ μαζί με τον Καλαμπόκη.
Τώρα τι ακριβώς πάνε να παραστήσουν και πόσο νομίζουν ότι θα συνεχίσουν να μας δουλεύουν κατάμουτρα είναι άλλο ζήτημα.

George (08/04/2016 15:41)

Καλά ρε παιδιά ένας σοβαρός άνθρωπος να συγκρατήσει την ξεφτίλα τους σε κάποιο ανεχτό όριο δεν υπάρχει εκεί μέσα; Σε λίγο θα βάλουν και την καθαρίστρια του Δημαρχείου να επιτεθεί φραστικά στην ΑΕΚ, το Σύριζα, τον Σκουρλέτης και την άτιμη κοινωνία που σε άλλους δίνει γήπεδα και άλλους τους έχει στη σφαλιάρα.

Άρτεμις (08/04/2016 17:05)

Με το σχολιό σας μόλις αποδείξατε κ. Διαμαντή ότι ο Πρόεδρος του Δ.Σ έχει αρχές και αξίες που δεν τις διαπραγματεύεται. Ο προσηλυτισμός, που περιγράφετε, και τα "ζήτω" δεν ταιριάζουν σε πολίτες αλλά σε πιστούς και οπαδούς και ο κ. Πάνος δεν απευθύνεται σε αυτούς. Λοιπόν μη μας υποβιβάζετε σε αυτό το επίπεδο. Τέλος γνωρίζετε πολύ καλά ότι τα αποθεματικά ήταν σε λογαριασμούς τραπεζών και δεν έλλειψαν από τους δημότες. Γιατί λοιπόν λέτε τέτοιες χοντράδες;

Διαμαντής (08/04/2016 17:39)

@17.05
Κυρία μου, είνα προφανές ότι έχετε δίκιο: Αρχές και Αξίες λέτε τη μια χρονιά να μας πουλάει ΣΥΡΙΖΑ και την άλλη να τον κατηγορεί. Αρχές και Αξίες λέτε να μην διαμαρτύρεται για τα χρήματα υπέρ του δημότη, αλλά για το γήπεδο. Αρχές και Αξίες λέτε να "τα μπερδεύει" για το αν το 52% της Δύναμης Πολιτών στο δεύτερο γύρο οφείλεται και σε ποιον βαθμό στο ΣΥΡΙΖΑ.

"Τα αποθεματικά ήταν σε λογαριασμούς τραπεζών και δεν έλειψαν από τους δημότες". Ξανασκεφτείτε, αν θέλετε, τι γράφετε. Τα χρήματα εκχωρήθηκαν στην κεντρική εξουσία, ναι ή όχι; Ποιος λέει χοντράδες; Τότε ήταν καλός ο ΣΥΡΙΖΑ και του έδινε ο κ. Πάνος τα χρήματα που προορίζονταν για τους δημότες μας, δηλαδή τα έβαζε ΣΤΟΥΣ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥΣ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ, και τώρα που ο ΣΥΡΙΖΑ αποφάσισε να μην ακολουθήσει τις επιλογές της Δύναμης Πολιτών στο γήπεδο, ο κ. Πάνος θυμήθηκε την επίθεση της κεντρικής εξουσίας στην αυτοδιοίκηση; Θεωρείτε τον κόσμο ηλίθιο κι αυτό είναι σε βάρος σας.

Λουμπουτέν (08/04/2016 17:47)

Η Ευτυχία δεν θα βγάλει ανακοίνωση;

Άρτεμις (08/04/2016 19:16)

Κύριε Σεϊτανίδη είστε σε πλήρη σύγχιση. Είναι τοις πάσι γνωστό, ότι ο ΣΥΡΙΖΑ έχει κάνει στροφή 360ο και "διαπραγματεύεται" τις αρχές και τις αξίες του, μέχρι βαθμού να τις "ακυρώνει" . Στην αρχή αυτό έγινε στο όνομα ενος εκβιασμού. Αυτός είναι που παρά τη θέλησή του μας δίνει το "λάθος φάρμακο" τη "λάθος συνταγή". Στη συνέχεια για λόγους που αυτός γνωρίζει και όλοι εμείς μπορούμε να υποθέσουμε, ολισθαίνει για να μη πώ επιταχύνει την πορεία του προς τα γνώριμα λασπόνερα του παλιού και φθαρμένου πολιτικού συστήματος. Κοινώς εκεί που τώρα γλύφει, έφτυνε. Εσείς μπορεί να χαίρεστε γιατί ξεφτίλισε την ελπίδα, που ενέπνευσε κάποια στιγμή και μάλιστα στο όνομα της αριστεράς. Ενοχλείστε γιατί κάποιοι σας χαλούν τη συνταγή. Μείνετε ψύχραιμος. Σας βεβαιώ, δεν είναι όλοι ίδιοι, ευτυχώς υπάρχουν και εξαιρέσεις.

Άρτεμις (08/04/2016 19:28)

Κάτι τελευταίο. Υπάρχουν άνθρωποι που ακόμα σκέπτονται, δεν είναι όλοι οπαδοί. Σας το ξαναείπα, προσπαθείστε να το καταλάβετε, το σκεπτικό σας απευθύνεται σε οπαδούς!!!!.

Κάτοικος ΝΦ (08/04/2016 19:55)

Αν και δεν ενξουσιάζει ο τρόπος που λειτουργείτε στα δημοτικά συμβούλια, τουλάχιστον στο +5 αποφασίσατε να αρθρώσετε λόγο. Πάλι καλά. Συνεχίστε. Και ας ευχηθούμε να ακολουθήσουν και άλλοι το παράδειγμά σας, πριν η Φιλαδέλφεια γίνει ο εφιάλτης όλων μας.

Διαμαντής (08/04/2016 20:51)

@19.16, @19.28
Φοβάμαι ότι δεν μπορώ να σας βοηθήσω. Εδώ μιλάμε πολιτικά, όχι ψυχολογικά. Ποιος είναι σε σύγχιση; εγώ, που γράφω ότι ο κ. Πάνος είναι ασυνεπής που τη μια λέει "ζήτω ο ΣΥΡΙΖΑ" και την άλλη "κάτω ο ΣΥΡΙΖΑ", ή εσείς που νομίζετε ότι απόψεις που δεν συγκεντρώνουν ούτε το ελάχιστο όριο εισόδου στη Βουλή (3%) είναι οι μόνες σωστές; Δηλαδή εσείς κι ο κ. Πάνος είστε οι σωστοί, και το 97,5% των πολιτών που δεν σας επέλεξαν, λάθος. Ωραία αντίληψη, ο γιαλός είναι στραβός, εμείς πάντα ίσια αρμενίζουμε.

Και μετά λέτε ότι εγώ είμαι σε σύγχιση...

@Αρτεμις (08/04/2016 23:23)

Κι εσύ έβγαλες το Πολυτεχνείο από τα καφενεία και τα τσιπουράδικα σαν τον Τσίπρα; Στροφή 360 μοιρών λέει.

Η πολιτική ανάλυση σε μάρανε.

@ Άρτεμις (09/04/2016 00:25)

Καλύτερα είναι να κοπεί το δούλεμα τύπου είμαι λίγο συριζα, λίγο λαε, λίγο ανταρσύα, λίγο κρασί λίγο θάλασσα κλπ. Είσαι 100% απέναντι στο συριζανελ μόρφωμα κύριε ή είσαι πότε μέσα και πότε έξω ανάλογα πως βολεύεσαι? Εδώ σε θέλω. Δεν το λέω σε εσένα προσωπικά ούτε μόνο στον Πάνου. Προβληματίσου ελεύθερα.

Ανώνυμος (09/04/2016 02:34)

Ναι ναι να βγάλει ανακοίνωση και η μαμά του άλλου του παιδιού που είναι στο ΔΣ και τρέχει συνέχεια απο πίσω του χωρίς να έχει θεσμικό ρόλο

Nick (09/04/2016 08:05)

Διαμαντή οι περισσότεροι καταλαβαίνουν πολύ καλά τι λες. Οποίος δεν θέλει να καταλάβει επειδή δεν τον βολεύει μια ζωή θα κάνει το άσπρο μαύρο ότι και να του εξηγείς.

@Αρτεμις (09/04/2016 12:46)

Η στροφή του ΣΥΡΙΖΑ είναι 180ο. Καλά θα ήταν να είναι 360ο

ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΩΤΗΣ (13/04/2016 18:34)

ο κ Πάνος και καθε Πάνος καλά θα κάνει την αποψη να της έχει και για άλλα θέματα δεν άκουσα η δεν διάβασα πουθενά οτι η σκούπα καθαριότητας περνά από ένα σημείο μια φορά τον μήνα γιατί είναι μόνο μια για όλη την Ν Φιλαδέλφεια και την Χαλκηδόνα. Ότι δεν ενδιαφέρετε κανείς από τον δήμο για το απέραντο παρκιν της Δεκελείας που όταν περνά τρόλεϊ σταματά η κυκλοφορια γιατί πίνουν καφέ η ποτό οι ιδιοκτητες (μόνο καφετέριες έμειναν στη περιοχή αυτή)των αυτοκινήτων . Ότι δώσανε 20.000ε για το ΣΤΕ ο δήμος από πια τσέπη βγήκαν του κ Πάνου η του Βασιλόπουλου δεν άκουσα σχόλιο, για την διοίκηση του δήμου δεν εκλεχτηκε.

@ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΩΤΗ (14/04/2016 16:36)

Γιατί έχουμε μια σκούπα ποτέ αναρωτηθήκατε? Μήπως είχαμε άλλες 5-6 και επειδή δεν είχε ο δήμος τι να κάνει αποφάσισε να τις χαλάσει για να περάσει η ώρα? Πόσο κοστίζει μια σκούπα αναρωτηθήκατε? πάντως όχι όσο ένα μεταχειρισμενο αυτοκίνητο. Αν σας έλεγαν να αυξηθουν κι άλλο τα δημοτικά τέλη για να περναει σκουπα όχι καθε μερα, καθε ώρα από την οικία σας θα συμφωνούσατε?

@ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΩΤΗ (14/04/2016 16:38)

Το απέραντο παρκιν στη δεκελειας είχε προσπαθήσει και προηγουμενη δημοτικη αρχη να το σταματησει. απλα δεν μπορεσε διότι μετα ξεθηκώθηκαν οι καταστηματαρχες εκαναν παραπονα. σε αυτην την περιπτωση θα επρεπε να γινει ενα λαικο δικαστηριο οπου απο τη μια μερια θα ηταν ο ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΩΤΗΣ που θα ισχυρίζονταν οτι η δεκελειας ειναι δρομος και όχι παρκιν

@ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΩΤΗ (14/04/2016 16:44)

φυσικα εχουν δοθει πολλαπλασια ποσα για σπασμενους καδους και αντικατασταση τους. Αυτους που καιγονται συχνα πυκνα. Αναρωτηθηκατε ποτε π΄σο κοστιζει ενας τετοιος καδος? Φυσικα εχουν δοθει πολλαπλασια ποσα σε βαψιματα τοιχων απο συνθηματα, φυσικα εχουν δοθει πολλαπλασια ποσα σε αντικατασταση για σπασμενα τουβλακια στα παρτερια της δεκελειας.Αυτα δεν ξερω απο ποια τσεπη βγηκαν

https://www.google.gr/search?q=%CE%BA%CE%B1%CE%B4%CE%BF%CE%B9+%CE%B1%CF%80%CE%BF%CF%81%CF%81%CE%B9%CE%BC%CE%B1%CF%84%CF%89%CE%BD&rlz=1C1NHXL_elGR685GR685&biw=1920&bih=979&site=webhp&tbm=isch&imgil=-lWiesWHNHao3M%253A%253Bz1hEDFLSOATggM%253Bhttp%25253A%25252F%25252Fwww.spidersa.com%25252FProducts.aspx%25253Fpid%2525253D200&source=iu&pf=m&fir=-lWiesWHNHao3M%253A%252Cz1hEDFLSOATggM%252C_&usg=__8zjBlPzuDZ8dED5CCH2S-eBYsv4%3D&ved=0ahUKEwicioLuoI7MAhVK6xQKHT6eCUkQyjcIRA&ei=Ep4PV5y5KcrWU768psgE#imgrc=-lWiesWHNHao3M%3A

Προσθέστε το σχόλιό σας

Ονοματεπώνυμο ή ψευδώνυμο  
Το e-mail σας (προαιρετικό - δεν δημοσιεύεται)  
Το σχόλιό σας

Ροή ειδήσεων

Εκδήλωση για τον «πατέρα» της ΑΕΚ Κωνσταντίνο Σπανούδη, με βάση μια μελέτη του Κυριάκου Χήνα

Δείτε το video με βάση το οποίο δημιουργήθηκε το εορταστικό σήμα των 100 χρόνων

Η δικηγόρος Δήμητρα Πρεβέντη είναι η πρώτη Συμπαραστάτρια του Δημότη στο Δήμο μας

Δείτε το σήμα των εορταστικών εκδηλώσεων για τα 100 χρόνια της πόλης και της ΑΕΚ

Πόσο πιο χαμηλά θα πέσει η παράταξη Βούρου;

Η ομιλία του Γιάννη Τομπούλογλου στη συνέντευξη του τελικού του Conference League στην OPAP Arena

Συμβαίνει τώρα! Συνελήφθη επ' αυτοφώρω Αλβανός να κλέβει aircondition του Δήμου

Η πόλη σιγά - σιγά αλλάζει προς το καλύτερο (video)

Αυτός είναι ο πραγματικός λόγος που ο Βούρος δεν ψήφισε προϋπολογισμό του Δήμου

Κεραυνοί Τομπούλογλου κατά Βούρου: «Η ανευθυνότητά του υπονομεύει τις προσπάθειές μας»

Δείτε LIVE την απάντηση Μητσοτάκη στη Βουλή για τις αγροτικές κινητοποιήσεις

Τα δημοτικά τέλη, ένα από τα πιο in στέκια της πόλης και ο... ήλιος της πόλης που χάσαμε! (video)

Αφιερωμένο εξαιρετικά...

Η λαϊκή ετυμηγορία δεν αλλάζει με δικαστικές αποφάσεις: ΑΠΕΡΡΙΦΘΗ η ένσταση Βούρου

Κανείς δεν έχει καταλάβει ποια είναι η θέση της πλευράς Βούρου για τα δημοτικά τέλη του γηπέδου!

Δημοφιλέστερα άρθρα

Τα δημοτικά τέλη, ένα από τα πιο in στέκια της πόλης και ο... ήλιος της πόλης που χάσαμε! (video)

Καταιγιστικός ο Τομπούλογλου,πήρε παραμάζωμα τους ανυπόστατους ισχυρισμούς Βούρου και παρέας του

Συμβαίνει τώρα! Συνελήφθη επ' αυτοφώρω Αλβανός να κλέβει aircondition του Δήμου

Αυτός είναι ο πραγματικός λόγος που ο Βούρος δεν ψήφισε προϋπολογισμό του Δήμου

Η λαϊκή ετυμηγορία δεν αλλάζει με δικαστικές αποφάσεις: ΑΠΕΡΡΙΦΘΗ η ένσταση Βούρου

Η πόλη σιγά - σιγά αλλάζει προς το καλύτερο (video)

Η ομιλία του Γιάννη Τομπούλογλου στη συνέντευξη του τελικού του Conference League στην OPAP Arena

Κανείς δεν έχει καταλάβει ποια είναι η θέση της πλευράς Βούρου για τα δημοτικά τέλη του γηπέδου!

Αφιερωμένο εξαιρετικά...

Κεραυνοί Τομπούλογλου κατά Βούρου: «Η ανευθυνότητά του υπονομεύει τις προσπάθειές μας»

Δείτε το σήμα των εορταστικών εκδηλώσεων για τα 100 χρόνια της πόλης και της ΑΕΚ

Πόσο πιο χαμηλά θα πέσει η παράταξη Βούρου;

Δείτε LIVE την απάντηση Μητσοτάκη στη Βουλή για τις αγροτικές κινητοποιήσεις

Η δικηγόρος Δήμητρα Πρεβέντη είναι η πρώτη Συμπαραστάτρια του Δημότη στο Δήμο μας

Δείτε το video με βάση το οποίο δημιουργήθηκε το εορταστικό σήμα των 100 χρόνων

Η Αλήθεια Newsletter

Κάντε κλικ εδώ για να εγγραφείτε στο newsletter μας

Τελευταία σχόλια

Η δικηγόρος Δήμητρα Πρεβέντη είναι η πρώτη Συμπαραστάτρια του Δημότη στο Δήμο μας
Xρήστης: Ανωνυμος
@12.05 Ότι του φανεί του λολοστεφανη! Για ποιος "αριστερούς" μιλάς; Την Γαιτανα του Παπανικολάου του Ταφα και του Κουτσακη; Για τον Βασιλ...

Η ομιλία του Γιάννη Τομπούλογλου στη συνέντευξη του τελικού του Conference League στην OPAP Arena
Xρήστης: Ανωνυμος
@13.39 Στο μόνο που έχεις δίκιο μέσα στην ακατάσχετη παπαρολογια σου είναι ότι διάβασα λάθος αυτήν την νέα παπάρα που παρουσίασες! Σε ποιον ...

Η ομιλία του Γιάννη Τομπούλογλου στη συνέντευξη του τελικού του Conference League στην OPAP Arena
Xρήστης: Διαμαντής Σεϊτανίδης
@ ανώνυμο υβριστή Πεμονή, μόνο 4,5 χρόνα έμειναν από την επόμενη ήττα σας. Άντε στη μανούλα σου τώρα για χαρτζηλίκι... Αποβράσματα της πό...

Δείτε το video με βάση το οποίο δημιουργήθηκε το εορταστικό σήμα των 100 χρόνων
Xρήστης: ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ
Από το σήμα απουσιάζει μια κεραμοσκεπή, χαρακτηριστικό των προσφυγικών κατοικιών. Αλλά... αυτοί είστε......

Η δικηγόρος Δήμητρα Πρεβέντη είναι η πρώτη Συμπαραστάτρια του Δημότη στο Δήμο μας
Xρήστης: ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ
Έχω παραγγείλει γυαλιά μυωπίας για όλους τους "αριστερούς" της Φιλαδέλφειας. 14 χρόνια ο θεσμός, δεν κατόρθωσε μια δημοτική αρχή να εκλέξει....

Δείτε το σήμα των εορταστικών εκδηλώσεων για τα 100 χρόνια της πόλης και της ΑΕΚ
Xρήστης: προβοκάτορας
απαράδεκτο λογότυπο, από πολλές απόψεις. καμία διαβούλευση, προχειρότητες και απευθείας αναθέσεις σε τυπογράφους αντί να γίνει διαγωνισμός κ...

Η ομιλία του Γιάννη Τομπούλογλου στη συνέντευξη του τελικού του Conference League στην OPAP Arena
Xρήστης: @Ανωνυμος (21/02/2024 23:39)
πάλι εδώ τρολ? εν τω μεταξυ να διαβάζεις δεν ξέρεις, μου θες και πολιτικό σχολιασμό. γράφω "η αποχή είναι η υπέρτατη μορφή ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ του ...

Τα δημοτικά τέλη, ένα από τα πιο in στέκια της πόλης και ο... ήλιος της πόλης που χάσαμε! (video)
Xρήστης: @Ανωνυμος (21/02/2024 23:44)
εσύ μας τα έχεις κάνει τσουρέκια τρολ με την ασχετοσύνη σου. μαζεψουυυυ...

Η ομιλία του Γιάννη Τομπούλογλου στη συνέντευξη του τελικού του Conference League στην OPAP Arena
Xρήστης: Διαμαντής Σεϊτανίδης
@09.02 Λάθος για την τσέπη σου, μπορεί. Για την κοινωνία της πόλης είναι λύτρωση κι ελπίδα Άντε να βρεις; καμιά δουλειά τώρα, ΑΝ μπορείς φ...

Η ομιλία του Γιάννη Τομπούλογλου στη συνέντευξη του τελικού του Conference League στην OPAP Arena
Xρήστης: 16τακατο
Μας τα 'χετε κάνει τσουρέκια με τη πλειοψηφία (16% αποδοχή οι τομπηδες από τη τοπική κοινωνία, δηλαδή ούτε 2 στους 10). Αλλά ακόμα κι αν είν...

Τα δημοτικά τέλη, ένα από τα πιο in στέκια της πόλης και ο... ήλιος της πόλης που χάσαμε! (video)
Xρήστης: Ανωνυμος
Ρε Μάρκο έλεος! Σταμάτα την παπαρολογια! Πόσα μαγαζιά εστίασης υπάρχουν εκτός κεντρικής Φιλαδέλφειας; 10; 15; Ακόμα και από αυτά τα μισά παρ...

Η ομιλία του Γιάννη Τομπούλογλου στη συνέντευξη του τελικού του Conference League στην OPAP Arena
Xρήστης: Ανωνυμος
@21.41 Η ανώτατη μορφή δημοκρατίας δεν είναι η αποχή αλλά η διακυβέρνηση από την πλειοψηφία που συμμετέχει. Η καπηλια του ποσοστού των απεχο...

Η ομιλία του Γιάννη Τομπούλογλου στη συνέντευξη του τελικού του Conference League στην OPAP Arena
Xρήστης: Διαμαντής Σεϊτανίδης
Εγώ γράφω τι λέει το Σύνταγμα, εσύ λες όποια παπάρα έλθει στο άδειο σου κεφάλι. Είσαι αστείος, με απόψεις που υπονομεύουν τη Δημοκρατία. Από...

Η ομιλία του Γιάννη Τομπούλογλου στη συνέντευξη του τελικού του Conference League στην OPAP Arena
Xρήστης: @Διαμαντής Σεϊτανίδης (21/02/2024 11:28)
πληρωμένες απαντήσεις, κυριολεκτικά. το να είσαι εκτός πραγματικότητας είναι αναμενόμενο, το να μη δέχεσαι να νούμερα είναι απλά φαιδρό. η...

Η ομιλία του Γιάννη Τομπούλογλου στη συνέντευξη του τελικού του Conference League στην OPAP Arena
Xρήστης: Διαμαντής Σεϊτανίδης
Πόσο άνανδρο να γράφεις ότι ακαθαρσίες έχεις στο κεφάλι σου, ως ανώνυμος... Δεν έχει έλθει κανένα σχόλιο που να έκοψα, φασιστάκο......

all rights reserved | developed & hosted by Jetnet ©