Αντιγράφω από τον προσωπικό λογαριασμό του δημάρχου Άρη Βασιλόπουλου στο facebook:
*****
Ενώ σήμερα όλη η πόλη συζητά για το τέλος του συμβόλου της αυθαιρεσίας και της καταπάτησης δασικής έκτασης που δέσποζε για δεκαετίες, κάποιοι μιλούν για "επίθεση" σε αυτοδιαχειριζόμενους χώρους κλπ. Μεγαλύτερη στρεψοδικία δε μπορεί να υπάρξει...
Και λίγο αργότερα, ο δήμαρχος πρόσθεσε το παρακάτω σχόλιο:
Κάποιοι (από διάφορες πλευρές) επεδίωκαν να υπάρξει βία στον αυθαίρετο - μέσα σε δασική έκταση - και κατεδαφιστέο Κένταυρο. Κάτι τέτοιο αποφεύχθηκε. Και τώρα αντί να απολογούνται για την επιλογή ενός χώρου που είχε ανακοινωθεί προ πολλού (δηλαδή πριν καταληφθεί!!!) ότι θα κατεδαφιστεί και εντέλει να επιχαίρουν για το γκρέμισμα, προσπαθούν να στήσουν σκηνικό έντασης και να κάνουν το άσπρο μαύρο. Κάνουν λάθος. Όλα τα αυθαίρετα στο άλσος θα γκρεμιστούν (όπως πριν τα «Ρώσικα») και δημοτικό αναψυκτήριο θα υπάρξει σε πλήρη συμμόρφωση με το δασικό χαρακτήρα του άλσους.
Νωρίς το απόγευμα, ο κ. Βασιλόπουλος ανάρτησε άλλο ένα σχόλιο:
Όταν κάποιοι χτίζανε αυθαίρετα μέσα στο άλσος και πήγαιναν και γλεντοκοπούσαν με τις παρέες τους, αφήνοντας φέσια στο Δήμο ένα εκατομμύριο ευρώ, κάποιοι κοιμόντουσαν. Τώρα ξαφνικά θυμήθηκαν να κάνουν "επαναστατικό αγώνα" απέναντι σε μια δημοτική αρχή που προσπαθεί με νύχια και με δόντια να υπερασπιστεί το δημόσιο συμφέρον και να αποδώσει δικαιοσύνη. Ουαί υμίν γραμματείς και Φαρισαίοι