Νόμος: Τα δημόσια πρόσωπα που επιβάλλονται μαφιόζικα, λειτουργούν και μαφιόζικα...

Δημοσιεύτηκε στις 10/01/2020 στην κατηγορία Σχόλια  |  8 σχόλια

Του Διαμαντή Σεϊτανίδη

 

Λόγω επαγγέλματος, έχω συναντήσει πολλούς που ασχολούνται για βιοπορισμό με την πολιτική. Ανθρώπους που μπορεί να σε βλέπουν σαν σκουπίδι, ή που -αντίθετα- να σε σέβονται ως προσωπικότητα. Ανθρώπους που μπαίνουν στην πολιτική για να δώσουν, κι άλλους μόνο για να φάνε. Πολιτικούς που σέβονται το δημόσιο χρήμα, κι άλλους που το σπαταλούν ασυλλόγιστα, ή προς ίδιον όφελος. Δημόσια πρόσωπα που αν τα προσβάλλεις ντρέπονται, κι άλλα που απλώς νομίζουν ότι βρέχει...

 

Τις τελευταίες μέρες -μήνες, σωστότερα...- ξαναθυμήθηκα περιπτώσεις προσώπων που εισήλθαν στην πολιτική -είτε στην κεντρική σκηνή, είτε στην αυτοδιοίκηση...- σπρωγμένοι από επιχειρηματίες, και με μόνο σκοπό να εξυπηρετήσουν οι πρώτοι, τις επιδιώξεις των δεύτερων. Μερικοί από αυτούς που μπήκαν στην πολιτική, σπρωγμένοι -και χρηματοδοτούμενοι- από επιχειρηματίες, κατάφεραν να βοηθήσουν τους ευεργέτες τους, αλλά παράλληλα να αναπτύξουν σημαντική δράση από το μετερίζι που διάλεξαν, υπέρ της προόδου του λαού μας και της κοινωνίας. 

 

Άλλοι, πάλι, αδιάφοροι για την ιδιότητα του πολιτικού, ανέλαβαν απλώς να εκτελέσουν συμβόλαια. Θα κάνω αυτό κι εκείνο για σένα που με χρηματοδοτείς, κι εγώ θα ωφεληθώ με αυτό και με εκείνο τον τρόπο. Εντάξει; Εντάξει! 

 

Αλλά και οι κεφαλαιούχοι που σπρώχνουν πολιτικές μαριονέτες στο δημόσιο στίβο, προκειμένου να εξυπηρετήσουν τα δικά τους συμφέροντα, είναι πολλών ειδών. Άλλοι απλώς αξιώνουν τη συμβολή της μαριονέτας στα επιχειρηματικά τους σχέδια, χωρίς να την εμποδίζουν να λειτουργεί και σε άλλα πεδία της πολιτικής, προς όφελος του κόσμου. Άλλοι πάλι -καλή ώρα- "φυτεύουν" μαριονέτες εκεί που υπάρχει από τη μια πολύ χαμηλό επίπεδο δημοσίων προσώπων κι από την άλλη πρόθυμοι σφουγγοκωλάριοι για να λειτουργήσουν ως θεραπαινίδες του φυτευτού. Σας θυμίζει κάτι;

 

Η εμπειρία τριάντα ετών σε αυτό το υπέροχο, ωστόσο επικίνδυνο αν δεν προσέχεις επάγγελμα, αλλά και τα μπόλικα χαστούκια που έφαγα, ηχηρά κι επώδυνα, με δίδαξαν ότι οι φυτευτοί που επιβάλλονται με όρους μαφίας, λειτουργούν και με όρους μαφίας. Παρακάμπτουν εκλεγμένα όργανα, αδιαφορούν για τη λαϊκή κατακραυγή, τσεπώνουν τα χρήματα που μπορούν -άσπρα και μαύρα- κάνουν μαθήματα πολιτικής δεοντολογίας αφ' υψηλού, όπως ο πιο γνωστός από το συνάφι τους, ο Αδόλφος, κι απλώς κονομάνε σε βάρος της κοινωνίας. Ποιος Τύπος, ποια κοινή γνώμη, βρε δε μπα να κουρεύονται, που έλεγε η μακαρίτισσα η γιαγιά μου. Η λογοδοσία και ο έλεγχος από την κοινή γνώμη, είναι ενοχλητικά επεισόδια που απλώς δυσκολεύουν τους μαφιόζικα φυτευτούς να κονομήσουν. Γι αυτό και τους επιτίθενται. 

 

Η κονόμα είναι το άπαν, γι αυτούς. Όλα τα άλλα, είναι για να περνάει η ώρα. 

 

Ας όψονται οι σφουγγοκωλάριοι, αλλά και όσοι σοβαροί και αξιόλογοι σε μια κοινωνία -μεγάλη ή μικρή...- μένουν κλεισμένοι στα σπίτια τους γιατί "πού να μπλέξω με τα σκ@τ@;" Δεν θα μπλέξεις ρε φίλε, αλλά μην ξεχνάς ότι κάποια ωραία μέρα που ΝΟΜΙΖΕΙΣ ότι είσαι μακριά από όλα αυτά, τα σκ@τ@ θα σε πνίξουν, όπως όλους μας...

 

Κι ελάτε μετά εσείς, αγαπητοί μου αναγνώστες να μιλήσουμε εδώ μέσα για... δεξιά, για... αριστερά και για άλλα τέτοια παραμύθια για αγ(ρ)ίους...

 

Άντε, καλό σαββατοκύριακο...

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

 

Τι θα κάνετε με τις οφειλές σας στο δημόσιο κύριε Βούρο;

 

Ένας δήμαρχος που «κάνει την πάπια»

 

Πρόγραμμα ΕΣΤΙΑ- Βατερλό Βούρου - Στα εξ ων συνετέθη η συμμαχία της διοίκησης

 

ΕΣΤΙΑ - Βόμβα Βούρου - Ό,τι κι αν πει το δημοτικό συμβούλιο, θα γίνει αυτό που θέλει εκείνος!

 

Όλο το παρασκήνιο για τον «Συμπαραστάτη του Δημότη»

 

Ας του πει κάποιος...

 

Ο Γιάννης Ουσταμπασίδης ενώνει- για πρώτη φορά- όλη την αντιπολίτευση εναντίον του Βούρου

 

Η επίσκεψη του δημάρχου στο υπουργείο Παιδείας και η «κολοβή» ενημέρωση

 

Ομόφωνη ντροπή...

 

Το πρόγραμμα ΕΣΤΙΑ και οι χειρισμοί που εγείρουν ερωτήματα και προβληματισμούς

 

Η οπαδική βία «κτύπησε» στη Νέα Φιλαδέλφεια

 

«Ζούμε Πολιτισμό» για γέλια και για κλάματα...

 

Συμβάλλοντας στη συζήτηση γύρω από ένα ενδιαφέρον κείμενο

 

Ο δήμος θα μετάσχει στη συζήτηση για τον Ποδονίφτη

 

Τι λέει η διοίκηση Βούρου για τα οικονομικά του δήμου- Τι απαντά ο Βασιλόπουλος

 

Πώς προέκυψε η νέα δημοτική Αρχή της πόλης...

 

Ο κ. Βούρος, δυστυχώς μας κοροϊδεύει...

 

Ανακοινώσεις της πλάκας

 

Κωνσταντινίδης: «Γιατί έγινα αντιδήμαρχος του Βούρου»

 

Τι είπε (μάλλον...) ο Γιάννης Βούρος στους εργαζόμενους

 

Κανονίζει συναντήσεις χωρίς φανερή ατζέντα ο Βούρος

 

«Καφενές» στο Δημαρχείο με τον Κουτσάκη αναπληρωτή δημάρχου...

 

Τίποτα...

 

Γράψτε την άποψή σας

ένας πολίτης (12/01/2020 21:24)

Μετά από καιρό διάβασα ένα πάρα πολύ καλό δομημένο άρθρο που στηλιτεύει την δουλική εξουσία, έρμαια των όποιων συμφερόντων, που δυστυχώς υπάρχει, όχι μόνες στις τοπικές κοινωνίες (δήμοι, κ.λπ.) αλλά σε όλη την διάρθρωση της εξουσίας έως την κεντρική πολιτική σκηνή.
Ελπίζω αυτό το άρθρο να γίνει αιτία για εποικοδομητική συζήτηση και όχι να επικρατήσει ο χουλιγκανισμός και η άκρατη ποδοσφαιροποίηση που και πάλι δυστυχώς μας ταλανίζει.
Καλή δύναμη.

Ανώνυμος Πολίτης (12/01/2020 23:04)

Αγαπητέ κ. Σεϊτανίδη αυτό το Σαββατοκύριακο δώσατε πραγματικό μάθημα δημοσιογραφίας και θα τολμήσω να πω πρωτόγνωρο για τα τοπικά μας πράγματα.
Ανεξάρτητα αν συμφωνώ ή όχι με τους σχολιασμούς σας, πράξατε το αυτονόητο για κάθε μέσο ενημέρωσης που σέβεται τον εαυτό του και κυρίως τους αναγνώστες του.
Παρακολουθώ την τοπική πολιτική σκηνή από τα μέσα της δεκαετίας του '90 και πρώτη φορά βλέπω τοπικό μέσο να βάζει ΟΛΟΚΛΗΡΕΣ τις τοποθετήσεις, ΟΛΩΝ των επικεφαλής των παρατάξεων. Ελπίζω να παραδειγματίσετε και τα υπόλοιπα μέσα που μας έχουν συνηθίσει σε αποσπάσματα κατά το δοκούν και σε χοντροκομένες μονταζιέρες.
Πρώτη φορά δόθηκε η δυνατότητα σ' εμάς τους πολίτες να μάθουμε όλα όσα λέγονται στα δσ και να μπορούμε να βγάλουμε τα συμπεράσματά μας. Επαναλαμβάνω: ανεξάρτητα αν συμφωνώ ή όχι με τους σχολιασμούς σας.

ΘΗΡΑΜΕΝΗΣ (15/01/2020 06:56)

1. Αν θυμάμαι καλά κύριε Διαμαντή το πρώτο μου σχολίου στην αρχική e-alitheia, είχε σχέση με τον ιδανικό αριθμό των κατοίκων μιας πόλης. Θυμάμαι πως είχε σχέση με τον Αδόλφο και πως επεσήμανα τον ρόλο που μπορεί να παίξει ο τοπικός τύπος (τώρα που τα μικρόφωνα είναι «πιασμένα») κατ αρχήν στην πληροφόρηση και κατόπιν στην παροχή βήματος για σχολιασμό - ακόμη και κακόπιστο –σε επώνυμους, ανώνυμους και – όπως εγώ- ψευδώνυμους και ευχόμουν από καρδιάς καλή επιτυχία στην προσπάθειά σου αυτή. (Έτσι είναι το γήρας, θυμάσαι τα παλιά όλο και περισσότερο, όπως γράφεις.)
Στο άρθρο σου αυτό ωστόσο η παρουσία του τύπου υποβόσκει θα έλεγα (ίσως να μην είναι η κατάλληλη λέξη, διορθώσεις δεκτές) ενώ η δικαιοσύνη ορθώς απουσιάζει διότι, σύμφωνα με πρόσφατες γνωματεύσεις διασήμων οφθαλμιάτρων, είναι πανθομολογουμένως τυφλή.
Ας βάλουμε λοιπόν τον ‘δάκτυλον επί των τύπων του τύπου’ με ένα κείμενο που- πάλι αν θυμάμαι καλά- το έχω ξαναγράψει:

ΘΗΡΑΜΕΝΗΣ (15/01/2020 06:58)

2. O John Swinton, ο διακεκριμένος Σκοτσέζος οικονομολόγος, δημοσιογράφος, αρθρογράφος και διευθυντής σύνταξης στην εφημερίδα New York Times και της εφημερίδας The New York Sun) μια νύχτα του 1880 σε μια σύναξη δημοσιογράφων, όταν κάποιος έκανε μια πρόποση «στο ανεξάρτητο του Τύπου», απάντησε:
«Δεν υπάρχει κάτι, μέχρι τη σημερινή ημέρα στην Αμερική, που να χρίζει τον τίτλο "ανεξάρτητος Τύπος". Το γνωρίζετε και το γνωρίζω. Δεν υπάρχει ούτε ένας από εσάς που να τολμάει να γράψει την ειλικρινή του γνώμη, και αν το κάνετε, ξέρετε εκ των προτέρων ότι δεν θα τυπωθεί ποτέ. Πληρώνομαι για να κρατάω τις έντιμες απόψεις μου έξω από την εφημερίδα με την οποία συνδέομαι. Άλλοι από εσάς λαμβάνετε παρόμοιους μισθούς για παρόμοια θέματα και όποιος από εσάς φανεί τόσο ανόητος ώστε να γράψει ειλικρινείς απόψεις, θα βρεθεί στον δρόμο να ψάχνει για άλλη δουλειά. Αν επέτρεπα στις ειλικρινείς απόψεις μου να εμφανιστούν στην εφημερίδα μου, πριν περάσουν 24 ώρες, θα έχανα τη δουλειά μου.

ΘΗΡΑΜΕΝΗΣ (15/01/2020 06:58)

3. Η δουλειά του δημοσιογράφου είναι να καταστρέφει την αλήθεια, να ψεύδεται κατάφωρα, να διαστρεβλώνει, να διαβάλλει, να κολακεύει τον θεό του χρήματος και να πουλάει τη χώρα του και τους συνανθρώπους του για το καθημερινό του ψωμί. Το γνωρίζετε και το γνωρίζω και δεν μπορώ να καταλάβω τι ανοησία είναι αυτή η πρόποση στον "ανεξάρτητο Τύπο".» Είμαστε υποτελείς και εργαλεία των πλουσίων ανθρώπων που βρίσκονται στο παρασκήνιο. Είμαστε μαριονέτες, εκείνοι τραβάνε τα κορδόνια και εμείς χορεύουμε. Τα ταλέντα μας, οι δυνατότητες και οι ζωές μας είναι όλα ιδιοκτησία άλλων ανθρώπων. Είμαστε διανοούμενες πόρνες».
Αλλού διαβάζουμε πως αυτό ειπώθηκε στην γιορτούλα που έγινε όταν πήρε σύνταξη. Οι «καλές γλώσσες» λένε πως όταν τάπε αυτά είχε πιεί λίγο παραπάνω.
Τι να άλλαξε άραγε από τότε;

Διαμαντής Σεϊτανίδης (15/01/2020 10:32)

@06.58

Το ότι έγραψε όλα αυτά ο Σκωτσέζος, δεν σημαίνει ότι είναι αλήθεια. Αν μάλιστα όπως λες είχε πιει και λίγο παραπάνω, ε, όπως όλοι σε μια τέτοια κατάσταση, μπερδεύουν τα θέλω με την αλήθεια, βγάζουν δικά τους θέματα, μεγαλοποιούν κλπ.

Η αλήθεια φίλε Θηραμένη είναι ότι ο δημοσιογράφος είναι ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΣ. Εργάζεται στον ιδιωτικό (κυρίως) τομέα. Έχει προϊσταμένους και ιδιοκτήτη του μέσου από το οποίο βγάζει το ψωμί του.

Οφείλει, λοιπόν, να εργάζεται με υπευθυνότητα, χωρίς να παραποιεί τα στοιχεία που προκύπτουν στο ρεπορτάζ του, αλλά και χωρίς να πηγαίνει κόντρα στη γραμμή τουμέσου την οποία ΔΕΝ ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ Ο ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ, αλλά Ο ΙΔΙΟΚΤΗΤΗΣ.

Η μικρή "Αλήθεια" όπου συζητούμε, αποτελεί ασφαλώς ειδική περίπτωση, καθώς δημοσιογράφος και ιδιοκτήτης συμπίπτουν στο ίδιο πρόσωπο και διότι αυτό το πρόσωπο ΔΕΝ βιοπορίζεται από την "Αλήθεια".

Ανωνυμοεπώνυμος (15/01/2020 17:58)

Ανώνυμε Πολίτη (12/01/202) θα μπορούσα να προσυπογράψω το σχόλιο σου αλλά όσο κι αν έψαξα δεν βρήκα τις τοποθετήσεις ΟΛΩΝ των επικεφαλής των τοπικών παρατάξεων. Γρετζελιάς και Κωνσταντινίδης δεν υπάρχουν πουθενά. Εκτός αν δεν τοποθετήθηκαν στο δσ οπότε δεν τίθεται θέμα. Για τον Κοπελούσο δεν λέω γιατί έχει προσχωρήσει στη διοικούσα παράταξη οπότε δεν θεωρείται επικεφαλής παράταξης.

Διαμαντής Σεϊτανίδης (16/01/2020 10:55)

@17.58

Το πρόβλημα με τις δυο αυτές ομιλίες ήταν καθαρά τεχνικό. Σιγά μην αποκλείσουμε αυτούς τους δυο. Άλλωστε προφανώς είσαι ο ένας εξ αυτών, αν κρίνω κι από το ψευδώνυμο σου. Δεν είχα κανένα λόγο, το θε΄μα ήταν καθαρά τεχνικό. Επίσης ήθελα να βάλω την απάντηση Βούρου και την τοποθέτηση της Σταθούλια. Για τους ίδιους λόγους -που προσπαθούμε να διορθώσουμε για πιθανές μελλοντικές παρόμοιες αναρτήσεις- δεν μπήκαν οι άλλες τοποθετήσεις.

Ψάχνετε για 5' δημοσιότητας κι αυτό είναι θλιβερό. Επίσης για εχθρούς εκεί που δεν υπάρχουν.

Προσθέστε το σχόλιό σας

Ονοματεπώνυμο ή ψευδώνυμο  
Το e-mail σας (προαιρετικό - δεν δημοσιεύεται)  
Το σχόλιό σας

Η Αλήθεια Newsletter

Κάντε κλικ εδώ για να εγγραφείτε στο newsletter μας

Τελευταία σχόλια

Κοινωνική πρωτοβουλία της τοπικής Νέας Δημοκρατίας
Xρήστης: Ανώνυμος
@Ανωνυμος (14/05/2022 00:55) Τα 'χεις λίγο μπερδεμένα στο μυαλό σου. ΚουΚουές είναι ο φίλος. Όχι Συριζέος. Αλλά λογικό να τα 'χεις μπερδεμέ...

Λέσχη Ιστορίας και Πολιτισμού ΑΕΚ: Μόνο μπράβο και συγχαρητήρια...
Xρήστης: Apollon Smyrna 1891
" Απόλλων, δαφνοστεφανωμένε, της ομορφιάς είσαι ο Θεός Κι από εσένανε πηγάζει το ήθος κι ο πολιτισμός " https://www.youtube.com/watch?v=UK0...

Τίμησαν τη μνήμη των Ποντίων
Xρήστης: Phantomius
Ο Πόντιος ιδιοκτήτης της ΠΑΕ, που έρχεται κάθε Σαββατοκύριακο για να επιθεωρήσει το πρότζεκτ του, δεν μπορούσε να έρθει ; Προφανώς ασχολείτ...

Νέοι τραγικοί χειρισμοί Βούρου δημιουργούν κοινωνική ένταση στο Κάτω Κουκλάκι και σε όλη την πόλη
Xρήστης: ΑνΩνΥμΟs
@10:12 Πλάκα πλάκα με ΑΒ και πρωτάθλημα πήραμε και κύπελλα πήραμε και κάθε χρόνο Ευρώπη. Με ΓΒ στο μόνο που ελπίζουμε είναι να κάνουμε την α...

Νέοι τραγικοί χειρισμοί Βούρου δημιουργούν κοινωνική ένταση στο Κάτω Κουκλάκι και σε όλη την πόλη
Xρήστης: Ανώνυμος
Συγγνώμη αλλά μόνο ο επικεφαλής φταίει; Έχετε δει ποιους επέλεξε για έμμισθους συμβούλους; Πάρε τον έναν και χτύπα τον άλλον. Όλοι μαζί ένα ...

Νέοι τραγικοί χειρισμοί Βούρου δημιουργούν κοινωνική ένταση στο Κάτω Κουκλάκι και σε όλη την πόλη
Xρήστης: Διώξε τη μαυρόγατα
Τίγρη να χαίρεσαι τον εκλεκτό σου "δήμαρχο". Τέσσερα χρόνια κατρακύλα με τη μαυρόγατα....

Νέοι τραγικοί χειρισμοί Βούρου δημιουργούν κοινωνική ένταση στο Κάτω Κουκλάκι και σε όλη την πόλη
Xρήστης: ΑΚΡΟΒΟΛΙΣΤΗΣ
Ξέρετε ποιό είναι το τραγικό των τραγικών ? Όλοι αυτοί οι ''περιφερόμενοι'' γύρω απο τον εξειδικευμένο κύριο που θεωρεί ότι Δημαρχεύει ,οι '...

Κοινωνική πρωτοβουλία της τοπικής Νέας Δημοκρατίας
Xρήστης: Ανωνυμος
@13/05/2022 12:25 Για το θαυμα της ανακεφαλαιοποιησης των τραπεζων που συνετελεσθη επι πρωτης φορας αριστερα εχεις να πεις κατι; Μηπως για τ...

Νέοι τραγικοί χειρισμοί Βούρου δημιουργούν κοινωνική ένταση στο Κάτω Κουκλάκι και σε όλη την πόλη
Xρήστης: Ε όχι και τραγικοί οι χειρισμοί του Βούρου
Κωμικοτραγικοί, το καταλαβαίνω. Αλλά όχι και τραγικοί σκέτο....

Κοινωνική πρωτοβουλία της τοπικής Νέας Δημοκρατίας
Xρήστης: Μπ/
@"ΚΟΥΜΜΟΥΝΙ" Τότε (επί Γαϊτανά) από τους πρώτους που έτρεξαν να πάρουν ψαράκια ήταν οι αδελφές Τατά (Όχι από το Λαγκαδά. Υou know what I mea...

Κοινωνική πρωτοβουλία της τοπικής Νέας Δημοκρατίας
Xρήστης: "ΚΟΥΜΜΟΥΝΙ"
Το θαύμα του πολλαπλασιασμού των ψαριών έχει ξανασυμβεί στην Φιλαδέλφεια επί Γαϊτανά. Οι νεοδημοκράτες (δεν λέω δεξιοί) ειδικεύονται σε αυτά...

Τρεις κι ο κούκος στην Πρωτομαγιά επί Βούρου (φωτο)
Xρήστης: Ανώνυμος
@ marcus (12/05/2022 14:05) Γιατί δεν υποδεικνύεις λοιπόν το προβληματικό σημείο της απάντησης του κ. Κοττέ, μιας και είσαι ο έξυπνος της πα...

Τρεις κι ο κούκος στην Πρωτομαγιά επί Βούρου (φωτο)
Xρήστης: marcus
@ Ανώνυμος (11/05/2022 20:01) Αφού δε βρίσκεις κάτι, δε μπορώ παρά να συμφωνήσω μαζί σου στο ότι όντως είσαι χαμηλής νοημοσύνης. Το καλό β...

Λέσχη Ιστορίας και Πολιτισμού ΑΕΚ: Μόνο μπράβο και συγχαρητήρια...
Xρήστης: Διαμαντής Σεϊτανίδης
@02.21 Πολύ σωστά, είναι κι ο Απόλλων, κι ο Πανιώνιος και μικρότερα σωματεία όπως το Πέρα Κλουμπ, τα Ταταύλα κλπ. Μνημονεύτηκαν όλα αυτά στη...

Κοινωνική πρωτοβουλία της τοπικής Νέας Δημοκρατίας
Xρήστης: φιλΧαλ
Η καλύτερη απάντηση στους αριστερούληδες που ισχυρίζονται ότι έχουν το μονοπώλιο της κοινωνικής ευαισθησίας. ...

all rights reserved | developed & hosted by Jetnet ©