Ποιοι θα πιαστούν στο αγκίστρι του «Συμπαραστάτη του Δημότη»;

Δημοσιεύτηκε στις 22/11/2019 στην κατηγορία Ο Δήμος  |  18 σχόλια

του Διαμαντή Σεϊτανίδη

 

Σωρηδόν φτάνουν τα μαντάτα σε μένα. Από τη μια οι σμπίροι μου (ουδείς γνωρίζει ποιος είναι σμπίρος του Διαμαντή και ουδείς υποψιάζεται το συνομιλητή του ως τέτοιο...) κι από την άλλη, πρόθυμοι να με "ενημερώσουν" ο καθένας κι η καθεμιά από τη δική του σκοπιά. Ωστόσο και αυτοί οι τελευταίοι, μου δίνουν κομμάτια του παζλ.

 

Λοιπόν, χαμός γίνεται με τις υποψηφιότητες για το θεσμό του Συμπαραστάτη του Δημότη. Ενδιαφερόμενοι, κάμποσοι: Ένας που ενδιαφερόταν από παλιά και το ξέραμε, ένας άλλος που ενδιαφερόταν από παλιά αλλά το είχε κρατήσει μεταξύ του στενού του περιβάλλοντος, κι από κοντά δημοτικοί σύμβουλοι πολλών συνδυασμών να προωθούν τους δικούς τους. Ε, είναι κι ένας -μη ρωτάτε ποιος, αν δεν μαντεύετε, τότε δεν παρακολουθείτε από κοντά τα πράγματα στην πόλη- που τάζει σε όποιον του ζητάει υποστήριξη. Μεταξύ αυτών, τάζει ΚΑΙ στους δυο προαναφερθέντες. Συγχρόνως. Δε βαριέσαι, πάρε τώρα που γυρίζει... Με τόσο λίγους δημοτικούς συμβούλους που έχει -ένας του έφυγε, ένας άλλος το σκέπτεται...- δεν μπορεί όχι Συμπαραστάτη να βγάλει, ούτε την καρέκλα που θα καθίσει ο Συμπαραστάτης δεν μπορεί να εξασφαλίσει, πολιτικά μιλώντας. 

 

Σε αυτή τη φάση δεν πρόκειται να ρίξω λάδι στη φωτιά, ούτε να δημοσιεύω εξελίξεις που εύκολα μπορεί κάποιος να θεωρήσει κουτσομπολιά. 

 

Θα επαναλάβω, όμως, προς πάντα ενδιαφερόμενο, δυο απλά πράγματα:

 

Πρώτον: Είναι ηλίου φαεινότερο ότι όποιος προταθεί για Συμπαραστάτης (άρα κι εσύ, υποψήφιε ή φιλόδοξε να κερδίσεις) το πρώτο πράγμα -ΤΟ ΠΡΩΤΟ, αμέσως- που θα ερωτηθεί, είναι αν αποκλείει την υποψηφιότητά του ως δήμαρχος στις επόμενες εκλογές. Όποιος δεν την αποκλείσει, καίγεται στην κάλπη, όπως καταλαβαίνει ο καθένας. 

 

Και δεύτερον: Μα, καλά, δεν έχετε καταλάβει ότι ΚΑΜΙΑ ΕΞΟΥΣΙΑ, άρα ούτε και η τωρινή στο δήμο μας, ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ να έχει Συμπαραστάτη του Δημότη, δηλαδή έναν ανεξέλεγκτο θεσμό που θα μπορεί να πιέζει τη διοίκηση στο όνομα των "αιτημάτων των πολιτών" χωρίς ο ίδιος να παίρνει οποιοδήποτε πολιτικό κόστος;

 

Δεν καταλαβαίνετε ότι η ίδια η διοίκηση θα σαμποτάρει στην κάλπη την -συναινετική, εκ του νόμου- εκλογή Συμπαραστάτη;

 

Δεν καταλαβαίνετε ότι είναι σχεδόν βέβαιο ότι ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ να εκλεγεί Συμπαραστάτης, γιατί -δήθεν- δεν θα συμφωνήσουν οι παρατάξεις στο δημοτικό συμβούλιο; 

 

Μην εκτίθεσθε, λοιπόν, τουλάχιστον οι σοβαροί εξ υμών...

 

ΥΓ: Να ευχηθούμε από εδώ με κάθε ειλικρίνεια, περαστικά στον δήμαρχο Γιάννη Βούρο για το ατύχημα που είχε με το πόδι του. Ασκούμε σκληρή κριτική στον δήμαρχο Γιάννη Βούρο, αλλά θέλουμε υγιή ευτυχισμένο και χαρούμενο τον άνθρωπο Γιάννη Βούρο. Καλό είναι να τα ξεχωρίζουμε αυτά σε απόλυτο βαθμό. 

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

 

 

Γράψτε την άποψή σας

Διαμαντής Σεϊτανίδης (22/11/2019 10:25)

@Αδημοσίευτον

Δεν θα είχα κανένα πρόβλημα να ανεβάσω το φωτογραφικό σου σχόλιο, αλλά εσύ επιλέγεις να γράψεις το όνομα αυτού που φωτογραφίζεις, στο ψευδώνυμό σου.

Άρα, κόβεσαι.

Στείλτο χωρίς ονόματα, να ανέβει.

Έτσι, όχι.

Metron Str. (22/11/2019 11:00)

Κι ο Καμίνης έτσι ξεκίνησε και μετά εκλέχτηκε κι έμεινε 9 χρόνια δήμαρχος Αθηναίων. Ίσως γι' αυτό έχει ανοίξει σε κάποιους η όρεξη. Προσφέρεται η θέση για προβολή χωρίς φθορά.

ανώνυμος (22/11/2019 11:10)

Υπάρχει ένας ανάμεσα στους ενδιαφέρομενους, αποστάτης από το συνδυασμό που παρολίγον θα είχε εκλεγεί αφού συμφώνησε ως αντάλλαγμα την επιλογή του για συμπαραστάτης του δημότη, ο οποίος προσπαθεί να εξαφανίσει τον υπηρεσιακό του φάκελλο που έχει ποινές για οικονομικά αδικήματα στην υπηρεσία του. Είναι ταυτόχρονα ο εκλεκτός και κολλητός συγκεκριμένης πλευράς της πλειοψηφίας αλλά και σειράς καταστημάτων υγειονομικού και όχι μόνον ενδιαφέροντος. Αυτός με την προϋπόθεση ότι έχει λευκανθεί επαρκώς μπορεί να εκλεγεί. Οπότε μην αποκλείετε να έχουμε τελικά επιτυχή εκλογή!

Διαμαντής Σεϊτανίδης (22/11/2019 13:48)

@11.10
Ωραία, Και τώρα που το διόρθωσες το σχόλιο κι ανέβηκε, εγώ σε ρωτάω:

Αυτά που γράφεις περί υπηρεσιακών φακέλων κλπ ΔΕΝ τα ήξεραν εκείνοι που τον συμπεριέλαβαν στο συνδυασμό τον οποίο αναφέρεις; Ή τότε ήθελαν τα ψηφαλάκια, και τα υπόλοιπα δεν τους ένοιαζαν; Ε; Τι λες;

ΦΙΛΟΣ ΔΙΑΜΑΝΤΗ (22/11/2019 14:10)

Έχετε απόλυτο δίκιο.
Δεν πρόκειται να εκλεγεί συμπαραστάτης.
Αφήστε τους να εκτίθενται.
Βασικά δεν έπρεπε ούτε αυτό να το γράψετε για να δούμε και άλλους μωροφιλόδοξους στη σκηνή.
Το άρθρο ήταν διαλυτικό όχι αναλυτικό.

Συμβουλή προς ΟΛΟΥΣ: ΜΗΝ ΕΥΤΕΛΙΣΕΤΕ ΤΟΝ ΘΕΣΜΟ (22/11/2019 14:56)

Χειρισμό καταγγελιών και διατύπωση προτάσεων βελτίωσης.
Αυτό κάνει ή πρέπει να κάνει ο «Συμπαραστάτης».
Που σημαίνει ότι πρέπει να είναι ΚΟΙΝΩΣ ΑΠΟΔΕΚΤΟΣ. Πρόσωπο άμεμπτο και σεβαστό ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ.
Να είναι πραγματικά ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟ ΟΡΓΑΝΟ διαμεσολαβητικής επίλυσης των διαφορών των πολιτών και των επιχειρήσεων από κακοδιοίκηση υπηρεσιών, νομικών προσώπων και επιχειρήσεων του δήμου.
Όλα αυτά εξυπακούεται ότι πρέπει να διέπονται από νομιμότητα, αμεροληψία, ίση μεταχείριση, διαφάνεια και προστασία των προσωπικών δεδομένων.
Για να σας δούμε λοιπόν αγαπητοί υποψήφιοι.
Ποιοι νομίζετε ότι διαθέτετε όλα ή έστω τα περισσότερα από τα παραπάνω, για να δικαιολογήσετε και τα 718,20Ε μηνιαίως, που κοστίζει στους δημότες ο θεσμός;
Aς είναι προσεκτικές ΟΛΕΣ οι παρατάξεις στο ποιους θα προτείνουν.

Πίτσες Μπλε (22/11/2019 15:28)

Ο όρος ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΤΗΣ είναι λάθος! ΆΚΥΡΟΣ εντελώς! ΔΙΑΜΕΣΟΛΑΒΗΤΗΣ είναι ο σωστός όρος!
Είναι κουτοπόνηρα διατυπωμένος όμως, κι είναι λογικό, αφού αυτές οι αργομισθίες προέρχονται από τη μακρινή συνθήκη του Μάαστριχτ (ποιος θυμάται και ποιος μιλάει σήμερα για τη συνθήκη του Μάαστριχτ άραγε;;;). Ακούει κάποιος που δεν ξέρει... συμπαραστάτης και φαντάζεται ότι κάποιος από το Δήμο θα συμπαρασταθεί στο πρόβλημά του. Πίτσες Μπλε. Πολιτική επιλογή είναι επί της ουσίας η θέση και όσα περιγράφτηκαν πιο πάνω (14:56) είναι να 'χαμε να λέγαμε.

718 ευρώ το μήνα είναι υπερβολικά πολλά λεφτά για ένα φυτό εσωτερικού χώρου που θα λέγεται «Συμπαραστάτης του Δημότη και της Επιχείρησης».

Ανώνυμος (22/11/2019 15:35)

@14:56 Αν είναι να κάνει δουλειά με βάση όλα αυτά ας πάρει και 700 και 800 και 1000. Επειδή όμως στην Ελλάδα ζούμε και τα δείγματα γραφής ΚΑΙ αυτής της διοίκησης δεν είναι καθόλου καλά, το πιθανότερο είναι να καταντήσει ο θεσμός ακόμα μια έμμισθη θέση για κάνα πικραμένο που δεν εκλέχτηκε.

Συμπαραστάτης κλάϊν μάϊν (22/11/2019 15:53)

Όλη αυτή η συζήτηση για τον συμπαραστάτη του δημότη μου έφερε στο μυαλό μια παλιά ινδιάνικη παροιμία που λέει "Βρακί δεν έχει ο κ***ς μας λουλούδια θέλει ο π*****ς μας". Συγνώμη κιόλας αλλά δεν βρίσκω νόημα με τέτοιες βαρύγδουπες θέσεις-φανφάρες που παίρνουν και τα φραγκάκια τους.

Αφήστε το καλύτερα. Θα γίνετε ρόμπες. (22/11/2019 16:02)

Καλύτερα να μην μπει καν το δημοτικό συμβούλιο σε διαδικασία για κάτι τέτοιο. Ας το "πνίξουν" αβαβά γιατί αυτά είναι για σοβαρές ευρωπαϊκές χώρες και σοβαρούς δήμους. Όχι για την Κολομβία των Βαλκανίων ούτε για δήμους που είναι ο βολέψας του βολέψαντος.

Takis for Ombudsman (22/11/2019 16:14)

Ο εμβληματικός Τάκης, που γυρνάει όλη τη Φιλαδέλφεια με τα πόδια κάθε μέρα, με χιόνια και με καύσωνες για να μαζέψει κάνα ψιλό είναι ο καταλληλότερος. Και θα πιάσουν τόπο και τα 700. Εγώ αν ήμουν παραταξιάρχης τον Τάκαρο θα πρότεινα. Εναλλακτικά, αν δεν ήθελε ο Τάκης, τον Παντελή, αλλά είναι αιρετός και υπάρχει κώλυμα με το ασυμβίβαστο.

Ανωνυμία (22/11/2019 23:10)

11.10 κ. Σειτανιδη
Πως εσείς δέχεστε τέτοιες κατηγορίες, ανυπόστατες, ψευδείς πίσω από τον μανδύα του δημοσιογράφου?
Ο καθένας μπορεί να βγει κ να πει ότι θέλει φωτογραφιζοντας όποιον θέλει?
Δε με αφορά το θέμα του προσώπου αλλά μου έκανε εντύπωση η άνεση των κατηγοριών κ η υιοθέτηση τους από τη πλευρά σας με το επώνυμο "ανώνυμος".
Φυσικά, το βήμα το δίνεται εσείς, είναι αντιδεοντολογικο όμως κ αυτό δεν είναι δημοκρατία.
Ποιο έντιμο θα ήταν να το ψάξετε κ να έχετε ίδια γνώμη ή ίσως να δώσετε τυχόν στοιχεία του ανώνυμου. Βέβαια ανώνυμος θα μείνει γιατί θα κοστίσει πολύ!! αν βάλει το όνομα του..

Διαμαντής Σεϊτανίδης (23/11/2019 14:18)

@23.10
Κάνετε λάθος. Η περιγραφή χωρίς όνομα, δεν παραπέμπει σε κανέναν συμπολίτη μας. Αντίθετα, αυτό που κακόβουλα είχε κάνει ο σχολιαστής, όταν είχε συμπεριλάβει το όνομα ενός συμπολίτη μας, του το έκοψα όπως είδατε. Κανείς δεν υιοθετεί αβάσιμες κατηγορίες και κανείς δεν προσδιορίζεται στο σχόλιο για το οποίο μιλάμε. Τα υπόλοιπα είναι απόψεις σας με τις οποίες δεν συμφωνώ, αλλά παραμένουν απόψεις σας.

ΕΛΑΣ (24/11/2019 18:49)

Οποιος θεωρώ εαυτόΝ θιγμένο[ψευδείς καταγγελίες ] για την αποκατάσταση της τιμής και αξιοπρεπειας μπορεί στο να προσφυγει στο ηλεκτρονικό εγκλημα.

ΑΠΟΡΙΑ (27/11/2019 11:48)

Κ. Σεϊτανίδη,
αν και στη συνέχεια ισχυρίζεστε ότι
"κανείς δεν προσδιορίζεται στο σχόλιο για το οποίο μιλάμε",
παραμένει το γεγονός ότι στο πρώτο σας σχόλιο παραδέχεστε σαφέστατα ότι
"Δεν θα είχα κανένα πρόβλημα να ανεβάσω το φωτογραφικό σου σχόλιο, αλλά εσύ επιλέγεις να γράψεις το όνομα αυτού που φωτογραφίζεις, στο ψευδώνυμό σου"
Τελικά ποιόν προστατεύσατε με τη μη δημοσίευση του αρχικού σχολίου στο οποίο απαντήσατε με το πρώτο σας σχόλιο???
1. Τον γράφοντα το σχόλιο? (Μια και είναι εμφανές ότι κάποιος που χρησιμοποιεί επώνυμα τα ίδια λεκτικά δημιουργήματα στο FB φωτογραφίζοντας το ίδιο πρόσωπο, το κάνει και εδώ ανώνυμα)
2. Τον εαυτό σας?
ή
3. Αυτόν που ΣΑΦΕΣΤΑΤΑ "φωτογραφίζεται" (για τους γνωρίζοντες τα στοιχειώδη στην περιοχή) και πιθανότατα συκοφαντείται?


@ΕΛΑΣ (24/11/2019 18:49) (27/11/2019 12:50)

ΣΩΣΤΟΣ! Δεν υπάρχει ανωνυμία στο internet. Όποιος θεωρεί ότι θίγεται και αυτό αφορά τον Νόμο, υπάρχει αρχικά ο δρόμος της προσφυγής στις αρμόδιες αρχές και η συνέχεια σε κάποια αίθουσα της Δικαιοσύνης. Απλά πράγματα.
(Μην εμπιστεύεσαι το αυτόματο κείμενο :) )

Διαμαντής Σεϊτανίδης (27/11/2019 19:42)

@11.48
Άλλα αντ' άλλων. Τα σχόλια εναντίον του αρχικού θεωρούν δεδομένο ότι κάποιος φωτογραφίζεται, τα σχόλια υπέρ του αρχικού δεν απαντούν στο αν όλα αυτά τα ήξερε ο επικεφαλής του συνδυασμού στον οποίο συμπεριελήφθη ο εν λόγω.

Και μετά, εγώ είμαι που φωτογραφίζω.

Χαλαρώστε...

Αβασιμες πληροφοριες; (29/11/2019 17:43)

Τι αβασιμες και αηδιες; Τωρα διαβασα αυτην την αναρτηση. Ξερω για ποιον λετε, που το παιζει βαρυμαγκας. Του κρατουν λεφτα απο τα μισθα του, γιατι εχει κανει καταχρησεις. Αν δεν ηταν και απο μωρο πολιτικοποιημενος, θα ταν τουλαχιστον απολυμενος τωρα. Αντε απο κει. Λαμογια.

Προσθέστε το σχόλιό σας

Ονοματεπώνυμο ή ψευδώνυμο  
Το e-mail σας (προαιρετικό - δεν δημοσιεύεται)  
Το σχόλιό σας

Ροή ειδήσεων

Απίστευτο! Κατάληψη στο 2ο Γενικό Λύκειο Νέας Φιλαδέλφειας επειδή «δυσλειτουργούν τα καζανάκια»

Το νέο αναπτυξιακό πλαίσιο των ΟΤΑ θα βελτιώνει την ποιότητα ζωής των πολιτών

Οικονόμου στο ΑΠΕ: Με 1500 νέους ειδικούς φρουρούς στην Αττική, κτυπάμε την εγκληματικότητα

Οι πολίτες συμμετέχουν στη διαμόρφωση των φυσικών χώρων της πόλης. Όχι εδώ, βέβαια! Αλλού!

Κινδύνεψαν παιδιά στο Γυμνάσιο Χαλκηδόνας- Οι γονείς καταγγέλλουν τη δημοτική Αρχή για εγκατάλειψη

Δημοτικό Συμβούλιο τη Δευτέρα

Στις 27 Ιανουαρίου η πίτα της Πολιτών Πολιτείας και Πόλη της καρδιάς, στις 19 της Δύναμης Πολιτών

Μπουλούκι! Αχταρμάς!

Συνεχίζει ακάθεκτος ο Άτταλος

«Ο Λένιν στη Ζυρίχη»

Στις 24 Ιανουαρίου οι Κρήτες κόβουν τη βασιλόπιτά τους

Θερμοκέφαλοι έβαλαν φωτιά σε κάδο της Δεκελείας χθες. Ο δήμαρχος... Ποιος δήμαρχος;

Άβε, Καίσαρ! Ιδού ο στρατός σου!

Η πόλη μας χωρίς δήμαρχο (και πάλι) έως τις 26 Ιανουαρίου!

Νόμος: Τα δημόσια πρόσωπα που επιβάλλονται μαφιόζικα, λειτουργούν και μαφιόζικα...

Δημοφιλέστερα άρθρα

Ο Γιάννης Ουσταμπασίδης ενώνει -για πρώτη φορά- όλη την αντιπολίτευση εναντίον του Βούρου

Ερωτήματα για το πρόγραμμα των προσφύγων

Θερμοκέφαλοι έβαλαν φωτιά σε κάδο της Δεκελείας χθες. Ο δήμαρχος... Ποιος δήμαρχος;

Πρόγραμμα ΕΣΤΙΑ: Βατερλό Βούρου- Στα εξ ων συνετέθη η «συμμαχία» της διοίκησης

Μοιράζει αξιώματα για να σταθεί ο Βούρος- Νέος αντιδήμαρχος ο Γραμμένος- «Ψαλίδι» στον Κουτσάκη

Άβε, Καίσαρ! Ιδού ο στρατός σου!

Η πόλη μας χωρίς δήμαρχο (και πάλι) έως τις 26 Ιανουαρίου!

ΕΣΤΙΑ- Βόμβα Βούρου: Ό,τι και να λέει το δημοτικό συμβούλιο, θα γίνει αυτό που θέλει αυτός

Νόμος: Τα δημόσια πρόσωπα που επιβάλλονται μαφιόζικα, λειτουργούν και μαφιόζικα...

Γούλας: Το πρόγραμμα ΕΣΤΙΑ και οι χειρισμοί που εγείρουν ερωτήματα και προβληματισμούς!

ΕΣΤΙΑ- Ολόκληρη η σημαντική τοποθέτηση του Γιώργου Καραβία για το πρόγραμμα

Ο θαυμαστός κόσμος της δυσωδίας

Κινδύνεψαν παιδιά στο Γυμνάσιο Χαλκηδόνας- Οι γονείς καταγγέλλουν τη δημοτική Αρχή για εγκατάλειψη

Μπουλούκι! Αχταρμάς!

Απίστευτο! Κατάληψη στο 2ο Γενικό Λύκειο Νέας Φιλαδέλφειας επειδή «δυσλειτουργούν τα καζανάκια»

Η Αλήθεια Newsletter

Κάντε κλικ εδώ για να εγγραφείτε στο newsletter μας

Τελευταία σχόλια

Απίστευτο! Κατάληψη στο 2ο Γενικό Λύκειο Νέας Φιλαδέλφειας επειδή «δυσλειτουργούν τα καζανάκια»
Xρήστης: Ανώνυμος
@ ανώνυμος (20/01/2020 20:10) Αγαπητέ μου κύριε είναι δικαίωμά σας να απορρίπετε αυτές τις μορφές αγώνα. Κι εγώ τις απορρίπτω. Πάντως για δι...

Απίστευτο! Κατάληψη στο 2ο Γενικό Λύκειο Νέας Φιλαδέλφειας επειδή «δυσλειτουργούν τα καζανάκια»
Xρήστης: ανώνυμος
Ανώνυμος (20/01/2020 19:49) Δηλαδή θέλεις να πεις ότι θρανία σπασμένα δεν θα βρει ο γυμνασιάρχης όταν μπει μέσα! Μήπως ζούσες σε Ευρωπαϊκή...

Απίστευτο! Κατάληψη στο 2ο Γενικό Λύκειο Νέας Φιλαδέλφειας επειδή «δυσλειτουργούν τα καζανάκια»
Xρήστης: Ανώνυμος
@ Διαμαντής Σεϊτανίδης Αν οι συντάκτες της ανακοίνωσης είναι για γέλια, η ίδια και μεγαλύτερη χλεύη αξίζει στους γονείς τους πρωτίστως και δ...

Θερμοκέφαλοι έβαλαν φωτιά σε κάδο της Δεκελείας χθες. Ο δήμαρχος... Ποιος δήμαρχος;
Xρήστης: Με το ψαλίδι στο χέρι
@ (20/01/2020 16:41) Η τελική ευθεία θα είναι πολύύύύύύύύύύ μεγάλη. Έτοιμο γήπεδο σημαίνει σέντρα στο 1ο φιλικό. Πότε το βλέπεις; Μάλλον με ...

Απίστευτο! Κατάληψη στο 2ο Γενικό Λύκειο Νέας Φιλαδέλφειας επειδή «δυσλειτουργούν τα καζανάκια»
Xρήστης: ανώνυμος
Αν όμως ο Εισαγγελέας έστελνε κλήση στους επαναστάτες πατεράδες (των επαναστατημένων παιδιών) και τους καταλόγιζε και όλες τις ζημιές, θα βλ...

Θερμοκέφαλοι έβαλαν φωτιά σε κάδο της Δεκελείας χθες. Ο δήμαρχος... Ποιος δήμαρχος;
Xρήστης: Nick
Το έχω γράψει και άλλη φορά. Τώρα που φτάνουμε στην τελική ευθεία και ξεκινούν τα έργα στους εξωτερικούς χώρους θα διαπιστώσουν όλοι πόσο κα...

Θερμοκέφαλοι έβαλαν φωτιά σε κάδο της Δεκελείας χθες. Ο δήμαρχος... Ποιος δήμαρχος;
Xρήστης: Αμοιρο γαυροτρολ
Στον παπαγο δεν ηθελε ο βαζελος να κανει γηπεδο και μιλαμε για μια περιοχη γεματη καραβαναδες και φασιστες. Αν δεν σου αρεσει το γηπεδο μετ...

Θερμοκέφαλοι έβαλαν φωτιά σε κάδο της Δεκελείας χθες. Ο δήμαρχος... Ποιος δήμαρχος;
Xρήστης: Γιωργος Αεκαρα
Ασχετε οι κατοικοι στον δημο ειναι γυρω στους 35.000 και η πλειοψηφια τους ειναι οπαδοι της ΑΕΚ δηλαδη οι κατοικοι ειναι οσο θα ειναι περιπο...

Θερμοκέφαλοι έβαλαν φωτιά σε κάδο της Δεκελείας χθες. Ο δήμαρχος... Ποιος δήμαρχος;
Xρήστης: Ανώνυμος
Το πρόβλημα δεν είναι το γήπεδο. Ακόμη κι εγώ που είμαι κατά της Σούπερ Λίγδας (αλλά όχι εναντίον της μπάλας όπως τη γνώρισα κάποτε) θεωρώ π...

Θερμοκέφαλοι έβαλαν φωτιά σε κάδο της Δεκελείας χθες. Ο δήμαρχος... Ποιος δήμαρχος;
Xρήστης: γιανης
επρεπε να φτιαχτει αλλου σε μη κατοικημενη περιοχη. ολα τα γηπεδα εξω απο οικισμους. ο σουφλιας ειχε παραχωρησει οικοπεδο στον ντεμη. δεν ...

Θερμοκέφαλοι έβαλαν φωτιά σε κάδο της Δεκελείας χθες. Ο δήμαρχος... Ποιος δήμαρχος;
Xρήστης: @Giannisneafil
Εννοείται ότι έφερε ανάπτυξή ήδη το γήπεδο της ΑΕΚ στην πόλη. Απομένουν τα έργα που θα βελτιώσουν και θα ομορφύνουν τη γειτονιά μας. Κλάψε ε...

Θερμοκέφαλοι έβαλαν φωτιά σε κάδο της Δεκελείας χθες. Ο δήμαρχος... Ποιος δήμαρχος;
Xρήστης: Κατοικος
Απο το 2013 το γαυροτρολ γραφει συνεχως κατα του γηπεδου.Ηθελα να ηξερα ζωη δεν εχει;Αλλο θεμα να τον απασχολει δεν υπαρχει;Τι ατομο ειναι α...

Θερμοκέφαλοι έβαλαν φωτιά σε κάδο της Δεκελείας χθες. Ο δήμαρχος... Ποιος δήμαρχος;
Xρήστης: Γιωργος Αεκαρα
Κουράσατε αντιαεκτζήδες.Η αγιά σοφιά εχει σχεδόν τελειώσει βρείτε αλλη ασχολία μίζεροι.Ολη σας η ζωή να μην κάνει η ΑΕΚ γήπεδο....

Θερμοκέφαλοι έβαλαν φωτιά σε κάδο της Δεκελείας χθες. Ο δήμαρχος... Ποιος δήμαρχος;
Xρήστης: @Giannisneafil (18/01/2020 21:47)
Σταμάτα να γελοιοποιείσαι. Δεν χαλάνε ρε ανεγκέφαλε μόνο την Αγια Σοφιά τα σκουπίδια. Τα σκουπίδια στη μέση του Άλσους τίποτα άλλο δεν χαλά...

Θερμοκέφαλοι έβαλαν φωτιά σε κάδο της Δεκελείας χθες. Ο δήμαρχος... Ποιος δήμαρχος;
Xρήστης: @Να πούμε και καμιά αλήθεια εκτός από παπάτζες;
Δεν θα μας τρελλανεις εσυ .Απο την πρωτη κυριακη στο οακα αρχισαν τα συνθηματα για γηπεδο στην νεα φιλαδελφεια ο Ντεμης ηταν υπερ του γηπεδ...

all rights reserved | developed & hosted by Jetnet ©