Όρθιος, μπροστά στην κάλπη

Δημοσιεύτηκε στις 01/06/2019 στην κατηγορία Ο Δήμος  |  114 σχόλια

του Διαμαντή Σεϊτανίδη

 

Την Κυριακή εκλέγουμε δήμαρχο και κάθε υπεύθυνος πολίτης οφείλει να πάρει θέση, έτσι πιστεύω. Ποτέ δεν ήμουν υπέρ της αποχής, που αφήνει τους άλλους να αποφασίζουν για σένα. Άλλωστε δεσμεύτηκα απέναντι στους αναγνώστες μου να μη μασήσω τα λόγια μου, να μιλήσω καθαρά.

 

Πριν από αυτό, οφείλω προκαταβολικά να ζητήσω συγνώμη για το προσωπικό ύφος του κειμένου. Έχω αυτό εδώ το Μέσο Ενημέρωσης, έχω αποφασίσει να κάνω δημοσιογραφία με θέσεις και «γωνίες» και συνεπώς θεωρώ ότι για κάθε επιλογή μου είμαι υποχρεωμένος να εξηγώ τη θέση μου. Επίσης, ειδικά για την περίοδο που προηγήθηκε, είναι ανάγκη να μιλήσω κάπως περισσότερο σε προσωπικό επίπεδο. Ζητώ συγνώμη γι’ αυτό, αλλά είναι απαραίτητο.

 

Οι πολιτικές μου θέσεις είναι γνωστές, ανήκω στους οπαδούς της Ανοικτής Κοινωνίας, και έχω πειστεί ότι η Ελεύθερη Οικονομία είναι ο μόνος δρόμος και για την ευημερία των πολλών και για την κοινωνική κινητικότητα: ο πατέρας μου ήταν λογιστής κι ο παππούς μου τσαγκάρης. Αλλά ας μην επεκταθώ επ΄αυτών.

 

Παρά το ότι απέχω πολύ από τις ιδέες του Άρη Βασιλόπουλου, αποφάσισα το 2014 να τον στηρίξω ενεργά, για μια σειρά λόγων που έχω εξηγήσει επανειλημμένως: Νέο παιδί, μου φαινόταν αποφασισμένος, με κέφι για το δήμο. Κι απέναντι, ήταν το απίστευτο συνονθύλευμα μικρομέγαλων παραγόντων, που είχαν αποδείξει την ανικανότητά τους. Η επιλογή δεν ήταν δύσκολη για μένα.

 

Φυσικά η διοίκηση Βασιλόπουλου και προσωπικά ο ίδιος ο δήμαρχος με απογοήτευσε. Αρχικά είχα μια υπομονή: Νέος είναι, μαθαίνει, περίμενε. Και περίμενα.

 

Όμως είδα το αντιδημοκρατικό μένος από τα ρετάλια του Βασιλόπουλου, ιδιαίτερα από τον φασίστα Γιώργο Πάνο, που ως άλλος Μουσολίνι έλεγε μέσα στο δημοτικό συμβούλιο «όλοι οι δημοσιογράφοι και τα ΜΜΕ είναι διαπλεκόμενα» (ποιος το έλεγε; Ο γαμπρός του μακαρίτη Μίμη Βαζογιάννη, που απολάμβανε γενικού σεβασμού από εμάς, τους νεότερους στο επάγγελμα, που κανείς, ποτέ δεν είπε κακιά κουβέντα για τον αείμνηστο αθλητικογράφο. Ο γαμπρός αυτού του ανθρώπου, φασίστας από κούνια, χωρίς μόρφωση, χωρίς κοινωνική ενσυναίσθηση, χωρίς τρόπους, έβαλε σε ένα τσουβάλι όλους τους δημοσιογράφους, επειδή ένα κείμενό μου δεν του άρεσε, κι άρχισε να μας βρίζει). Προς μεγάλη μου έκπληξη, ο Βασιλόπουλος πήρε το μέρος του. Το μέρος ενός φασίστα από κούνια.

 

«Τι έκανες;» Είπα στον εαυτό μου. «Ποιον στήριξες;» Κατάλαβα ότι έπρεπε να τελειώνω με την περίοδο ανοχής στη διοίκηση και προσωπικά στον Βασιλόπουλο και να τον αντιμετωπίσω δημοσιογραφικά, χωρίς ελαφρυντικά πλέον. Άλλωστε είχαν περάσει κοντά δυο χρόνια, κάποτε έπρεπε να διοικήσει, τέλος πάντων, δεν θα περιμένει η πόλη πότε θα αποφασίσει να μάθει όλα όσα πρέπει ο κάθε Βασιλόπουλος και μετά να διοικήσει.

 

Προσπερνώ τα επουσιώδη κι έρχομαι στο κύριο θέμα, απολογούμενος και πάλι για το προσωπικό ύφος: Θεωρώ –και μαζί μου όλη η πόλη, είτε συμφωνούσε είτε όχι- ότι υπήρξα ο κύριος μοχλός αποκάλυψης των λαθών, των παθογενειών, των προβλημάτων της διοίκησης Βασιλόπουλου. Όχι μόνο ως αποφάσεις που αφορούσαν στο δήμο, στην πόλη, σε όλους μας, αλλά και ως δημοκρατικό ήθος.

 

Με απογοήτευσε ο Βασιλόπουλος, κι επειδή όπως σας είπα πιο πάνω έκανα ένα πολιτικό άλμα, προκειμένου να τον στηρίξω, βλέποντας την επιτομή της ανικανότητας απέναντί του,  άρα ο καθένας καταλαβαίνει ότι η απογοήτευσή μου ήταν διπλή.

 

Ξεκίνησα τότε εγώ, μόνος μου, χωρίς καμία συνδρομή, χωρίς καμία βοήθεια, χωρίς καμία στήριξη, έναν μοναχικό αγώνα εναντίον αυτού που στα μάτια μου ήταν πρόβλημα για τη Φιλαδέλφεια και τη Χαλκηδόνα. Είχα μέσα μου μια ελπίδα, ότι στην πορεία θα συμπαρασύρω κι εκείνους, που είχαν εντολή από το λαό της πόλης να κάνουν αντιπολίτευση στον Βασιλόπουλο. Ματαίως. Οι μήνες περνούσαν, εγώ έγραφα, έψαχνα, έγραφα, έψαχνα... Εκείνοι αμέριμνοι, κάθονταν βολικά στις καρέκλες της αντιπολίτευσης και «μάρκαραν με τα μάτια» τον Βασιλόπουλο.

 

Στην πορεία, μπήκε στο (μονοπρόσωπο ως τότε) κλαμπ της αντιπολίτευσης στον Βασιλόπουλο, και κάποιοι ελάχιστοι (αφαιώ το όνομα ενός φίλου κατόπιν δικής του παράκλησης, την οποία σέβομαι αν και δεν καταλαβαίνω). Η αντιπολίτευση του δήμου, μόνο σποραδικά πυρά εξαπέλυε. Ο Πλάτανος, ο Γιάννης Τομπούλογλου, καμμιά φορά ο Απόστολος Κόντος και... ως εκεί.

 

Συγνώμη που επιμένω: Έχω ανάγκη να γνωρίζετε τι σημαίνει να πολεμάς ΜΟΝΟΣ ΣΟΥ ένα ολόκληρο σύστημα εξουσίας, όπως αυτό του Βασιλόπουλου. Είναι σαν να θέλεις να γκρεμίσεις ένα τοίχο μόνο με τα χέρια σου, χωρίς εργαλεία. Ή το παίρνεις απόφαση ότι θα σκίσεις τις σάρκες σου, θα βγάλεις τα νύχια σου, θα αιμορραγείς ήδη από τις πρώτες φλούδες  του σοβά, πριν καν φτάσεις να πρέπει να γκρεμίσεις τα τούβλα. Ή το ξεκινάς γνωρίζοντας τις συνέπειες, ή το παρατάς. Το ξεκίνησα και το έφτασα σε ένα σημείο που η πόλη γνωρίζει τα λάθη και τις παραλείψεις της διοίκησης Βασιλόπουλου. Και το έκανα ΜΟΝΟΣ ΜΟΥ.

 

Όχι ακριβώς μόνος μου. Είναι μια ιστορία που χρωστάω να την πω, και ΤΩΡΑ είναι η ευκαιρία. Μια μέρα, παίρνω ένα μήνυμα από ένα λογαριασμό στο facebook. Περίπου μου έλεγε ότι θέλει να με βοηθήσει σε κάποια κομμάτια της έρευνας, στα οποία εκείνος ήταν πιο έμπειρος από μένα. Πέρασε κάποιος καιρός μέχρι να καταλάβω ότι δεν ήταν βαλτός του δημάρχου, ή ένα fake προφίλ –δεν είχε και φωτογραφία προσώπου, άλλωστε. Αλλά, τον δοκίμασα. Δεν γράφω το όνομά του, γιατί ΕΚΕΙΝΟΣ μου έχει ζητήσει να μην το γράψω. Τον άνθρωπο αυτό δεν τον έχω δει ποτέ μου από κοντά. Ήταν στις ατέλειωτες μέρες και νύχτες του απελπισμένου αγώνα μου εναντίον της διοίκησης, ο μόνος μου σύμμαχος, εκτός από τη γυναίκα μου. Φυσικά οι καναπεδάτοι που τώρα θέλουν να «σώσουν» την πόλη, ήταν στη φυσική τους θέση, στους καναπέδες τους.

 

Σε αυτόν, τον μοναδικό μου σύμμαχο εκείνων των ημερών, που το όνομά του ΕΚΕΙΝΟΣ δεν θέλει να δημοσιοποιήσω, που ΔΕΝ μένει σε αυτή την πόλη –ούτε καν στο Λεκανοπέδιο- θέλω κι από δω να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ. Φίλε μου Β., δεν ξέρεις πόσο πολύ με βοήθησες, όχι τόσο με τη συνδρομή σου στην έρευνα, αλλά με το ψυχολογικό μαξιλάρι ότι σε αυτή την απίστευτη περιπέτεια που με έριξε ο παλαβός μου χαρακτήρας και από την οποία δεν είχα ΚΑΝΕΝΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΟΦΕΛΟΣ, δεν ήμουν μόνος μου. Υπήρχε κάποιος εκεί έξω, άγνωστος σε μένα, που τον κέρδισα με το σπαθί μου, δηλαδή με τον αγώνα μου, και που δούλευε στην έρευνα για στοιχεία που χρειαζόμουν, αθόρυβα, με συνέπεια και με αποφασιστικότητα. Και ψυχολογικά, και στο πεδίο των στοιχείων, ο άγνωστος φίλος μου Β., με βοήθησε περισσότερο από όσο νομίζει. Σε ευχαριστώ, κι ελπίζω πραγματικά να αξιωθούμε να πιούμε παρέα ένα τσίπουρο.

 

Συνεχίζω. Παρ΄ όλα ταύτα, χρειαζόταν δράση. Έβλεπα ότι περνά ο καιρός κι αυτοί που θεωρητικά έπρεπε να κινηθούν ώστε να εκφράσουν το ρεύμα στην κοινωνία που εγώ –ξαναλέω: μόνος μου!- είχα δημιουργήσει, παρέμεναν αραχτοί.

 

Μια συνομιλία μου με κάποιον εξ αυτών –και υποψήφιο του Βούρου σήμερα- με εξόργισε: «Ρε, τι κάνετε;» του είπα. «Πότε περιμένετε να φτιάξετε ένα συνδυασμό της προκοπής να πάρετε το δήμο;».

 

Και τι μου απάντησε ο... να-μην-πω-τη-λέξη; «Σιγά –σιγά ρε φίλε, όλα θα γίνουν. Άλλωστε, όποιον και να βάλουμε μπροστά, εσύ θα τον στηρίξεις αφού θα είναι απέναντι από τον Βασιλόπουλο».

 

Τι είπε ο ντενεκές;

 

Ποιοι άχρηστοι καναπεδάκηδες με θεωρούν δεδομένο, την ώρα που εγώ έσκιζα τις σάρκες μου παλεύοντας μόνος μου με το σύστημα Βασιλόπουλου;

 

Ποιοι χαραμοφάηδες νομίζουν ότι επειδή εγώ ξεκίνησα έναν αγώνα κόντρα στη λογική, κόντρα στο συμφέρον μου, κόντρα σε όλα, ποιοι χαραμοφάηδες λέω πιστεύουν ότι ντε και καλά θα τους στηρίξω;  

 

Δεν έχουν καταλάβει τίποτα. Δεν έχουν καταλάβει καν ότι εγώ πήγα απέναντι στον ίδιο μου τον εαυτό, που είχε στηρίξει το 2014 τον Βασιλόπουλο, επειδή έτσι πίστευα ότι είναι το σωστό.

 

Ποιοι άχρηστοι με θεωρούν δεδομένο; Πόσο βλάκες...

 

Όταν ξεκινήσαμε την «Επανεκκίνηση» τα υβριστικά μηνύματα έδιναν κι έπαιρναν εδώ μέσα σε βάρος μου. Μια μέρα κάποιος μου γράφει «... θέλεις να γίνεις και δήμαρχος». Δεν ξέρω, αλλά στο μήνυμα αυτό «είδα» τον ίδιο τον Βασιλόπουλο. Σωστό; Λάθος; Δεν ξέρω. Και του απάντησα «Εσύ, πάντως, δεν θα γίνεις με τίποτα».

 

Γιατί, αυτός ήταν ο σκοπός μου. Να ενωθούν άφθαρτες δυνάμεις της πόλης σε έναν συνδυασμό και μετά να προκύψει ο επικεφαλής με εκλογική διαδικασία.

 

Ξέρω, μακρηγόρησα. Άλλα έπρεπε.

 

Όλα αυτά τα ανέτρεψε η υποψηφιότητα Βούρου. Μια υποψηφιότητα ενός ανθρώπου με αξιόλογη πορεία σε ένα απαιτητικό κλάδο, όπως είναι ηθοποιία, το θέατρο, ο κινηματογράφος. Και μάλιστα ο Βούρος εξελίχθηκε τον κλάδο του, έγινε σκηνοθέτης, δεν έμεινε στις δάφνες των ρόλων που είχε ενσαρκώσει.

 

Ναι, αλλά την Κυριακή εκλέγουμε δήμαρχο. Πώς μπορώ να ξεπεράσω ότι ο ίδιος απαρνήθηκε πλήρως αυτήν εδώ την πόλη, μετεγκαταστάθηκε κι έκτοτε δεν ασχολήθηκε ποτέ με αυτήν;

 

Πώς μπορώ να είμαι σίγουρος ότι τώρα θα ασχοληθεί με την πόλη –είτε εκλεγεί δήμαρχος, είτε μείνει στην αντιπολίτευση;

 

Και, ας μην κρυβόμαστε, δεν είμαστε τυφλοί: Δεν ξύπνησε μια μέρα ο κ. Βούρος και είπε «θα κατέβω στη Φιλαδέλφεια δήμαρχος». Όχι. Τα πράγματα δεν έγιναν έτσι. Υποψιαζόμαστε όλοι πώς περίπου έγιναν τα πράγματα, κι εξ αυτού δεν μπορούμε καθόλου να ξέρουμε τη συμπεριφορά του κ. Βούρου προς την πόλη, που ο ίδιος απαρνήθηκε με επιλογή του, εάν τα συμφέροντα για τον α ή τον β λόγο θελήσουν κάτι που προφανώς δεν ευνοεί τη Φιλαδέλφεια και τη Χαλκηδόνα.

 

Να το πω καθαρά: Αν ενώπιόν μου είχα δυο Φιλαδελφειώτες- Χαλκηδονιώτες, θα βάραινε στη συνείδησή μου ότι δεν είμαι ευχαριστημένος από την πενταετία Βασιλόπουλου. Και πιθανώς θα τον καταψήφιζα, θέλω να είμαι ξεκάθαρος. Δεν βλέπω για ποιο λόγο θα έπρεπε να του δώσω άλλη μια ευκαιρία. Ας πρόσεχε!

 

Εδώ, όμως, δεν έχω δυο συμπολίτες μου για να διαλέξω ανάμεσά τους. Έχω έναν συμπολίτη μου κι έναν που με τη θέλησή του αρνήθηκε να είναι συμπολίτης μου.

 

Έχω έναν συμπολίτη μου που εμένα με απογοήτευσε αλλά ο ίδιος κάτι λέει ότι έκανε,  κι έναν από επιλογή του «όχι συμπολίτη» μου, που δεν ξέρω καθόλου τι θα κάνει σε οποιονδήποτε τομέα πέραν της ΑΕΚ. Άλλωστε, έχει «δεξί του χέρι» τον συμπαθή, αλλά παντελώς απόντα από το θεσμικό του ρόλο Λύσσανδρο Γεωργαμλή. Πες μου το συνεργάτη σου, να σου πώ τι θα κάνεις στο δήμο, κύριε Βούρο.

 

Ναι! Θα κλείσω τα μάτια και θα ρίξω στην κάλπη τον μοναδικό συμπολίτη μου, αφού ο άλλος από μόνος του δεν θέλησε να έχει αυτή την ιδιότητα. Κι από Δευτέρα, είμαι ο μόνος που ΟΛΟΙ ΞΕΡΟΥΝ ότι θα περιλάβω ΟΠΟΙΟΝ κι αν εκλεγεί.

 

Την Κυριακή, αυτός ο συνδυασμός κουρελού, με οδηγεί να μην έχω επιλογή. Θα ρίξω στην κάλπη το ψηφοδέλτιο του Άρη Βασιλόπουλου. ΔΕΝ θα ψηφίσω Βασιλόπουλο. Θα ΚΑΤΑΨΗΦΙΣΩ Βούρο.

 

Δεν είμαι δεδομένος για κανένα, δεν μπορεί κανένας να παίζει μπιλιάρδο πάνω στον δικό μου αγώνα. 

 

Κι αν μπορώ να πω μια γνώμη στους αναγνώστες μου, αυτή είναι: Μην αφήνετε κανένα κερατά να σας θεωρεί δεδομένους. Είμαστε ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ άνθρωποι- επιλέγουμε στη Δημοκρατία, και ΤΙΜΩΡΟΥΜΕ στην κάλπη όποιον θέλει να μας εκμεταλλευθεί για ίδιον όφελος. 

 

Και μια τελευταία σημείωση: Ξέρω τι με περιμένει στα σχόλια που θα ακολουθήσουν. Πρώτον, θα σας απαντήσω, δεν θα αφήσω ΤΙΠΟΤΑ να πέσει κάτω. Αλλά σε ΟΛΟΥΣ θα απαντώ ως εξής: Εσύ πού ήσουν όταν εγώ γκρέμιζα το σύστημα Βασιλόπουλου; Πού ήσουν, οέο;

 

Καλό βόλι σε όλους. Μακάρι να βγει το καλύτερο αποτέλεσμα για την πόλη μας.

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

 

Μαλλιά- κουβάρια: Γρετζελιάς- Κοπελούσος υπέρ βούρου, προς Βασιλόπουλο το περιβάλλον Τομπούλογλου

 

Τι θα ψηφίσω τη δεύτερη Κυριακή

 

Μια λαμπρή ευκαιρία...

 

Υποχρέωση κάθε δημοκράτη η ήττα του Άρη Βασιλόπουλου

 

Η υποψηφιότητα Βούρου αποτελεί προσβολή για τη Φιλαδέλφεια και τη Χαλκηδόνα

 

Ο Παντελής Γρετζελιάς σε ρόλο «Ελ Σιντ» ποντάρει στο συναίσθημα, όχι στη λογική

 

«Βουνό» τα εμπόδια στο δρόμο του Χάρη Τομπούλογλου προς τη δημαρχία

 

Οι δημοκρατικοί πολίτες αντιστέκονται σε φασιστικού τύπου πιέσεις

 

Αν δεν μας πουν τίποτα, θα υποθέσουμε τα πάντα...

 

Για άλλη μια φορά τα φασισταριά της πόλης επιτέθηκαν εναντίον της τοπικής ΝΔ

 

Εκλογές με ομάδες

 

Άσπρα κοράκια, κόκκινα κοράκια, κοκορίκο

 

Κάποιοι, από το ημίφως...

 

Ο ένας τώρα «θυμήθηκε» τους πολίτες, ο άλλος... ούτε τώρα!

 

Σκάσε και ψήφιζε...

 

Προεκλογικό σκηνικό, κομμένο και ραμμένο...

 

Ντροπή, μια λέξη άγνωστη στη δημοτική Αρχή

 

Βαρεμάρα...

 

Ο Στράτος Διονυσίου παρεμβαίνει στα δημοτικά πράγματα της πόλης μας...

 

Ο Γιώργος Νταλάρας, παρεμβαίνει στην προεκλογική περίοδο

 

Ο Γιώργος Ζαμπέτας παρεμβαίνει -κι αυτός- στις εξελίξεις στην πόλη μας

 

Πολυτεχνίτης κι ερημοσπίτης

 

Προαναγγελθέν ναυάγιο για την Αυτοδιοίκηση ο νέος Εκλογικός Νόμος

 

Προεκλογικός διάλογος, περί... όνου σκιάς

 

Να δεις που κάποτε θα μας πούνε...

 

Ούτε τους χομπίστες, ούτε τους τουρίστες

 

«Τη μια τη λέγαν Αφροδίτη, και την άλλη Αφροδίτη επίσης»

 

Τυφλοί τα τ' ωτ' τον τε νουν τα τ' όμματα...

 

Μόνη χαμένη, η πόλη...

 

ΑΕΚ - Άρης...

 

Γράψτε την άποψή σας

ΝΦ (01/06/2019 15:51)

Λυπάμαι Διαμαντή αλλά δείχνεις μεγάλη ανωριμότητα. Στηρίζεις Βασιλόπουλο το 14 επειδή είναι νέο παιδί αποφασισμένο και με κέφι. Αντιλαμβάνεσαι το λάθος και κάνεις αγώνα να καταδείξεις την ανεπάρκεια του. Και μετά από δεκάδες αποκαλυπτικά άρθρα με τα οποία τον κατακεραυνώνεις κάνεις την κολοτούμπα του αιώνα και τον ψηφίζεις σαν να λες ότι όλα τα φοβερά και τρόμερά που έγραφες δεν ήταν και τόσο σοβαρά ή αληθινά. Αυτή την εικόνα αφήνεις.

GeorgeAEK (01/06/2019 15:58)

Εγώ Διαμαντή αν ήμουν ο Βασιλόπουλος θα χρησιμοποιούσα τη δήλωση ότι θα τον ψηφίσεις σαν απόδειξη ότι οι καταγγελίες σου ήταν ψεύτικες και κατευθυνόμενες. Και μάλιστα σε τέτοιο βαθμό ώστε από τύψεις να προσπαθείς να διορθώσεις το λάθος με την ψήφο σου.
Εγώ εδώ ήμουν τόσο καιρό και σε στήριζα στις απόψεις σου.
Αλλά άσε με εμένα που είμαι οπαδός και θα πεις ότι είχα άλλα κίνητρα. Από κει και πέρα τι μας λες. Ότι θα συνεχίσεις να υπηρετείς την αλήθεια μόνο αν σε στηρίζουν κι άλλοι;

Συγκινήθηκα... (01/06/2019 16:05)

...και ένα δάκρυ κύλησε από τα μάτια μου!

Alex (01/06/2019 16:07)

Ο Βούρος δεν σας αρέσει οκ. Ο Βασιλόπουλος που δεν μπορεί να συνεργαστεί ούτε με τον εαυτό του με ποιον θα διοικήσει; 7 εδρες έχει ολες κι ολες και χρειαζεται 18!!! Με τον Γρετζελιά ή με τον Τομπούλογλου; Καλως ή κακώς και με βάση την θέληση του λαού την 1η Κυριακή η μόνη λυση για να διοικηθεί ο Δήμος είναι να εκλεγεί Δήμαρχος ο Βούρος. Και μια χαρά ανθρωπος είναι, πράος και συναινετικός και την αγαπάει την Φιλαδέλφεια (και την ΑΕΚ βεβαια).

Απορία (01/06/2019 16:11)

Δεν τα ήξερες αυτά από πριν; Μη μου πεις όχι!
Και αφού τα ήξερες και με βάσει τα λεγόμενα σου, γιατί δεν συστρατεύτηκες ανοικτά με τον νέο, άφθαρτο Κωνσταντινίδη;

Νικος (01/06/2019 16:14)

Ηθελες να στηριξουν εσενα απεναντι στο Βασιλοπουλο. Ονιρευοσουν δημαρχιακες καρεκλες. Τι να κανουμε αγαπη μου. Δεν το 'χεις. Εισαι αφερεγγυος και το απεδειξες και σημερα.

Διαμαντής Σεϊτανιδης (01/06/2019 16:16)

@15.51
Διάβαζε πιο προσεκτικά πριν σχολιάσεις. Δεν ψηφίζω Βασιλόπουλο. Καταψηφίζω Βούρο. Δεν θα πάρω ό,τι μου δώσουν, μόνο και μόνο επειδή είμαι αντίθετος σε αυτό που είναι απέναντι. Κατανοητό, ή να το ξαναπώ;

@15.58
Ποιος σοβαρός θα επι ότι οι καταγγελίες μου ήταν ψεύτικες; ΜΑγωγή μου έκανε και μου ζητούσε χρήματα και την πη΄ρε από μόνος του πίσω γιατί ήταν ασόβαρη. ΌΛΑ όσα έγραφα, προέκυπταν από στοιχεία. Τώρα αν εσύ δεν καταλαβαίνεις το ηθικό ζήτημα που εγείρεται από την υποψηφιότητα Βούρου, τότε συγνώμη, αλλάναι. Έχεις άλλα κίνητρα.

@16.05
Ναι. Κι εγώ πήγα στην τουαλέτα, και κύλησες στη λεκάνη...

Διαμαντής Σεϊτανίδης (01/06/2019 16:21)

@16.07
Το ποιες συνεργασίες θα προκύψουν μετά την κάλπη, δεν είναι του παρόντος. Θυμάσαι τι της έκανε ο Γρετζελιάς της ΓΑίτανά; Ούτε να το υποψιαστούμε δεν μπορούσαμε πριν τις εκλογές. Το μετά, είναι μετά. Τώρα μιλάμε για την ώρα της κάλπης.

@16.11
Δεν ζεις στην πόλη; Τουρίστας είσαι; Δεν ξέρεις ότι πρότεινα στον Κωνσταντινίδη συστράτευση δυνάμεων; Και παρά που αρνήθηκε, μετά τον στήριξα; Ούτε αυτό το ξέρεις; Τι σχολιάζεις, αν είσαι ανενημέρωτος;

@16.14
Όλοι εσείς που έχετε το δικό σου "κουσούρι", ως εκεί μπορείτε να φτάσετε. Κολοβές προσωπικότητες. Για λύπηση. Όλα όσα γράφεις είναι ψέμματα. Αλλά πότε ντράπηκες για να ντραπείς και τώρα;

Δεν μας πείθεις Διαμαντή (01/06/2019 16:23)

Διαμαντή να σου θυμίσω ότι υπάρχει το λευκό και η αποχή.
Είναι απίστευτο ότι ακυρώνεις τον αγώνα σου τόσα χρόνια ψηφίζοντας Βασιλόπουλο. Στη συνείδηση του κόσμου η τελική απόφαση μένει.
Μην περιμένεις μετά από αυτή την απόφαση σου να πάρει στα σοβαρά κάποιος την κριτική σου απέναντι στον Βούρο ή τον Βασιλόπουλο όποιος από τους 2 κι αν είναι Δήμαρχος.

Τηλέμαχος (01/06/2019 16:25)

Μπράβο Διαμαντή για το θάρρος σου !

Taktikos (01/06/2019 16:27)

Υποχρέωση κάθε δημοκράτη τώρα να ψηφίσει .. Βασιλόπουλο! Γιατί; Δεν υπάρχει λευκό; Δεν υπάρχει άκυρο; Αυτοαναίρεση και αυτοακύρωση. Επιλογές είναι αυτές..

Διαμαντής Σεϊτανίδης (01/06/2019 16:28)

@1623
Λευκό και αποχή δεν υπήρξε ποτέ για μένα μια επιλογή. είμαι ενεργός πολίτης και παίρνω θέση. άλλωστε, πρέπει να ξέρεις ότι το σύστημα σε έχει δεμένο. Λευκό και αποχή προσμετρώνται υπέρ του πρώτου. Ήθελες να μου πεις "Διαμαντή ψήφισε Βούρο" αλλά το είπες με δικά σου λόγια. Οκ, το εκτιμώ...

Διαμαντή (01/06/2019 16:29)

Το ερώτημα που ήσουν όταν γκρέμιζα το σύστημα Βασιλόπουλου μπορούσες να το θέτεις μέχρι σήμερα.
Γιατί από σήμερα ξέρεις τι θα σου απαντήσουν αυτοί που σε είχαν γραμμένο και δεν σε στήριξαν ποτέ;
Ότι καλά έκαναν και δεν σε στήριξαν γιατί κατάλαβαν ότι δεν έχεις σταθερές απόψεις. Και η απόδειξη είναι η σημερινή ψήφος στον Βασιλόπουλο.
Δηλαδή πετυχαίνεις το ξέπλυμα και της διοίκησης Βασιλόπουλου και της δικής τους αδιαφορίας.

tasos (01/06/2019 16:29)

Εγώ θα ήθελα για να καταλάβω πως σκέφτεσαι να μου εξηγήσεις γιατί θεωρείς ότι ο Βούρος θα παίρνει τις λάθος αποφάσεις επειδή λείπει χρόνια και τις σωστές αν δεν είχε μετακομίσει. Και ποια συμφέροντα φαντάζεσαι ότι εξυπηρετεί. Υπάρχουν συμφέροντα που θέλουν βρώμικη την πόλη, που θέλουν να μην γίνουν έργα και να μην βρεθεί λύση οριστική για το σταθμό μεταφόρτωσης; Αν τα συμφέροντα είναι η ΑΕΚ τι ακριβώς κακό θα κάνει στην πόλη; Θα φτιάξει Mall;

Μην είσαι εριστικός (01/06/2019 16:30)

Μια χαρά γνωρίζω τα πράγματα και εκ των έσω.
Ας πήγαινες από "κάτω" του και όχι να τον καπελώσεις.
Ακόμα και η ομάδα που είχες φτιάξει σε κατάλαβε, σε παράτησε και μοιράστηκε κυρίως σε Βούρο και Κωνσταντινίδη.

@Διαμαντής Σεϊτανίδης (01/06/2019 16:28) (01/06/2019 16:37)

Ναι ψήφισε Βούρο θα σου πω αφού δεν υπάρχει για σένα λευκό ή άκυρο. Τόσο άχρηστο τον θεωρείς ώστε η ζυγαριά να γέρνει προς Βασιλόπουλο μετά από δεκάδες σοβαρότατες καταγγελίες που εσύ ο ίδιος έκανες;

Διαμαντής Σεϊτανίδης (01/06/2019 16:38)

@16.29 α
Τώρα κατάλαβες, πανέξυπνε ότι δεν έχω σταθερές απόψεις; Όταν από τη στήριξη Βασιλόπουλου πέρασα στην πολεμική, τότε ήταν καλά, ε; Η υποκρισία πάει σύννεφο...

@16.29 β
Το έχω εξηγήσει ήδη. Ένας άνθρωπος που από δική του επιλογή αποχώρησε από την πόλη και δεν εμφανίστηκε επί δεκαετίες, ΔΕΝ ΜΕ ΠΕΙΘΕΙ ότι όσα κάνει τα κάνει από αγάπη προς την πόλη που εγκατέλειψε. Σαφές;

@16.30
Ούτε από κάτω (άλλωστε δεν μου το πρότεινε) ούτε να τον καπελώσω. Εσύ, κάτσε εκεί στη γωνιά το καναπέως και ψίριζε αν στήριξα όσο έπρεπε (δηλαδή όσο ήθελες, διαλογιζόμενος από τον καναπέ) τον Κωνσταντινίδη ή όχι. Κι άμα βαρεθείς, εδώ είμαστε πάλι.

Διαμαντής Σεϊτανιδης (01/06/2019 16:39)

@16.37
Όσα απάντησα στον 16.29 β ισχύουν και για σένα

Taktikos (01/06/2019 16:40)

Το άρθρο δείχνει ένα σκεπτικό που δεν είναι πολιτικό. Κυριαρχούν το συναίσθημα και η τύχη. Αυτά επειδή έχουμε καλή διάθεση.

Διαμαντής Σεϊτανιδης (01/06/2019 16:43)

@16.40
Άποψή σου, δεν συμφωνώ καθόλου. Το ΠΙΟ πολιτικό σκεπτικό είναι αυτό που λέει ΔΕΝ ΠΑΡΑΔΙΝΩ την πόλη σε έναν επί δεκαετίες απόντα, που ξαφνικά τον έπιασε πρεμούρα να γίνει δήμαρχός της. Δεν παραδίδω την πόλη σε αυτόν που από επιλογή του την απαρνήθηκε.

Πόσο πιο πολιτικό, πια;

Ξεκάθαρα (01/06/2019 16:44)

Μετά τη στήριξη Γρετζελιά...και τους όρους που εβαλε η επιλογή ήταν μία...μετά το κειμενό σας απλά πάω πιο σίγουρος στην κάλπη ότι κάνω το σωστό για την πόλη μας.

@Διαμαντή (01/06/2019 16:53)

Επειδή απαντάς σε πολλούς δεν διαβάζεις με προσοχή και μπερδεύεσαι. Είμαι ο 16.29α. Δεν είπα εγώ ότι δεν έχεις σταθερές απόψεις. Αυτοί από τους οποίους περίμενες στήριξη και δεν τη βρήκες λέω ότι τους έδωσες το δικαίωμα να το λένε. Και μην συγκρίνεις την πρώτη αλλαγή στη στάση σου από την στήριξη στην καταγγελία. Αυτή την δικαιολογησες με δεκάδες παραδείγματα και αποδείξεις. Πώς σήμερα όλες αυτές οι φρικτές καταγγελίες τις εξαφάνισε ο τόπος κατοικίας του Βούρου οι πιο πολλοί όπως διαπιστώνεις δεν μπορούν να το καταλάβουν.

Διαμαντής Σεϊτανιδης (01/06/2019 17:01)

@16.53
Συγνώμη αν μπερδεύτηκα και δεν σου απάντησα σε κάτι. Θα απαντήσω όμως σε αυτό το πιο πρόσφατο σχόλιό σου, ελπίζοντας να συμφωνήσουμε ότι, τουλάχιστον, απάντησα. Λοιπόν: ΔΕΝ έχω σταθερές απόψεις, ευτυχώς. Εξελίσσομαι, μαζί με τη ζωή και ΑΚΡΙΒΩΣ γι αυτό θέλω να είμαι ΕΛΕΥΘΕΡΟΣΣ να παίρνω εγώ τις αποφάσεις που μεαφορούν, όχι απαραίτητα αυτές που πήρα στο παρελθόν. ΔΕΝ έχω σταθερές απόψεις, αλλά ΕΧΩ ΣΤΑΘΕΡΕΣ ΑΞΙΕΣ.

Και πάλι το σχόλιό σου στρεβλώνει τα πράγματα. ΔΕΝ ΜΕ ΝΟΙΑΖΕ ο τόπος κατοικίας οτυ Βούρου, ας μένει και στο Καιμακτσαλάν, ΔΕΝ ΜΕ ΝΟΙΑΖΕΙ.

Αυτό που με νοιάζει είναι οτι ποτέ δεν πήρε μέρος σε μια διεκδίκηση της πόλης μου, ποτέ δεν κατέθεσε μια άποψη για την πόλη μου, ποτέ δεν τον είδα να πίνει ένα ποτήρι σε ένα στέκι της πόλης μου. Οι παρέες του ΔΕΝ είναι στην πόλη μου. Τα ενδιαφέροντά του ΔΕΝ είναι στην πόλη μου. Μην το μικραίνεις με τον τόπο κατοικίας. Ξέκοψε προ αμνημονεύτων και τώρα "ξαφνικά" μας ξαναθυμήθηκε. Ε, δεν θα πάρω!

@Διαμαντής Σεϊτανιδης (01/06/2019 17:01) (01/06/2019 17:17)

Ωραία κάτι τελευταίο. Δεν θεωρώ ότι με έχεις καλύψει για την απόφασή σου αλλά επειδή γενικά σε εμπιστεύομαι θέλω να μου υποσχεθείς κάτι.
Περιμένω αν εκλεγεί ο Βούρος να κρίνεις χωρίς προκατάληψη κάθε απόφαση και ενέργεια του. Και να τεκμηριώνεις την άποψη σου με όσο το δυνατόν περισσότερα επιχειρήματα. Να μαθαίνουμε βέβαια και τα θετικά. Κι αυτό γιατί ξεκινάς από μια αφετηρία όπου οι περισσότεροι πλέον σε θεωρούν εχθρό του. Θέλουμε τον Διαμαντή που λέει πάντα την αλήθεια και μετά τις εκλογές.

ΠΑΛΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΧΑΜΕΝΟΥΣ (01/06/2019 17:20)

Κρίμα Διαμαντή που δεν το αποφάσισες μια μέρα πριν, να πας κι εσύ στην πλατεία να αγκαλιστείς με τον ΑΒ, όπως έκανε ο Ουστα και η Χατζηδάκη. Ομοιοπαθείς είστε όλους φυλακή ήθελε να σας κλείσει. Και μη νομίζεις ότι το έχει ξεχάσει.

Διαμαντής Σεϊτανιδης (01/06/2019 17:25)

@17.17
Αυτό είναι σίγουρο

@17.20
Δεν ψηφίζω Βασιλόπουλο, το γράφω για 10η, ίσως 20ή φορά. Καταψηφίζω Βούρο. Ξαναρωτήστε με, να το ξαναγράψω

Nick (01/06/2019 17:28)

Ε όχι και Βασιλόπουλο βρε Διαμαντή. Μα είναι εξήγηση αυτή που δίνεις για το λευκό και το άκυρο; Σιγά μην σε κατηγορήσουν ότι θα στηρίξεις Βούρο σαν πρώτο επειδή θα ρίξεις λευκό. Άλλωστε που ξέρεις ότι θα είναι πρώτος ο Βούρος; Ξανασκέψου το για το λευκό.

Χρήστος (01/06/2019 17:30)

Το άρθρο σου θα ήταν καλύτερα να είχε ως τίτλο το "Γονατιστός, μπροστά στην κάλπη".

Ανάγκας και θεοί πείθονται (01/06/2019 17:40)

Το σημαντικότερο είναι πως όλο και πιό συχνά αναγκαζόμαστε να καταψηφίζουμε αρχικά όποιον δεν θέλουμε θεωρώντας τον επικίνδυνο και όχι να ψηφίζουμε τον ικανότερο.
Θα αναγκαστώ να συμφωνήσω μαζί σου καθώς θεωρώ πως η επιλογή είναι μεταξύ τωρινού Δημάρχου και συμφερόντων που χρειάζονται το Δήμο.

Διαμαντής Σεϊτανίδης (01/06/2019 17:41)

@17.28
Δεν το λέω εγώ για το ποιον στηρίζει το λευκό. Η νομοθεσία το λέει.

@17.30

Καλώς τον κουραδόμαγκα. Εσύ πουλάκι μου πού έβοσκες όταν εγώ έκανα τις αποκαλύψεις μου για τη διοίκηση; Επί του καναπέως, έτρωγες αγγουράκι ξυδάτο; Ε, τότε ξέρεις τι κάνεις όταν είσαι γονατιστός. Συνέχισε, όπως είσαι...

Έτσι... (01/06/2019 17:45)

Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου. Θα ψηφίσω βασιλόπουλο αναγκαστηκα, γιατί κάτι μου βρωμάει. Θεωρώ ότι ήταν οι πιο βρώμικες εκλογές. Δυστυχώς πρέπει να ψηφίσω βασιλόπουλο, γιατί θεωρώ ανίκανο τον άλλον. Προς γκρεμός και πίσω Ρέμα! Αλλά δεν θα πουλήσουμε την πόλη για να γίνει Ελβετία είς βάρος των κατοίκων. Καλύτερα να είναι βρώμικη για αλλά 4 χρόνια. Το προτιμώ! Ξυπνηστε!

Δήμος ΝΦ - ΝΧ (01/06/2019 18:10)

Έτσι λέγεται ο δήμος μας. Νέας Φιλαδέλφειας-Νέας Χαλκηδόνας. Όχι δήμος Μελισσανίδη. Τόσο απλά. ΝΑΙ ΣΤΗΝ ΑΕΚ-ΟΧΙ ΣΤΟ ΒΟΥΡΚΟ ΤΟΥ ΤΙΓΡΗ ΚΑΙ ΤΗΣ ΓΑΙΤΑΝΑ.

ΙΣΩΣ ΛΕΩ ΙΣΩΣ (01/06/2019 18:20)

Δεν έχεις δει τον Βούρο στη Φιλαδέλφεια γιατί κι εσύ δημοσιογραφία εκ του μακρόθεν κάνεις. Κάποτε έκανες και καμιά βόλτα στον πεζόδρομο για το ζάχαρο αλλά τον τελευταίο ενάμιση χρόνο τον έβγαλες στου Κότσιρα για να γίνεις ο ίδιος Δήμαρχος. Δεν σου έκατσε και ακολουθείς την συνταγή Τομπούλογλου αφού δεν μπορώ να γίνω εγώ δεν μπορεί να γίνει κανείς. Έκραζες τους μεγαλοπαράγοντες και κατάφερες να βγει η Παπακώστα, ο Μπίγαλης και ο Ουσταμπασίδης. Τα κατάφερες πάλι. Μπράβο σου. Έχεις κάνει μεγάλη επιτυχία. Ανακατεύθηκες και θα βγει Δήμαρχος ή ο Βούρος ή ο Βασιλόπουλος. Αντε καμιά Σύρο Διαμαντή. Άστο το τοπικό παιχνίδι στους ειδικούς. Παντελή και Τομπούλογλου. Μια χαψιά σε κάνανε. Αυτοί παίζουνε ρόλο πάλι.

Διαμαντής Σεϊτανίδης (01/06/2019 18:26)

@18.20
Καιστου Κότσιρα έπινα, και στο Διαγουμά, και στο Θέλμα και Λουίζ, και το Όριεντ πριν κλείσει, και στον παλιό Κρίνο ,και στο Μπαράτιν και στη Γκαζόζα και στον Σκαντζόχοιρο κι αλλού . Για να με έχεις δει μόνο στου Κότσιρα, ΕΣΥ μόνο εκεί συχνάζεις. κι αφού μόνο εκεί συχνάζεις, για πες μας ρε πάνσοφε το εξής απλό:
Όταν πέρυσι ήταν ΟΛΟΙ εκεί, ο Κοσκολέτος, η Λάλη, ο Τάφας, ο ίδιος ο Κότσιρας, ο Σεβαστός ερχόταν, ο Ουσταμπασίδης, ο Καλύβης κι άλλοι, γιατί τότε δεν έκανα εκείνη την ώρα την κίνηση να βγω μπροστά; Ποιος με εμπόδιζε, πάνσοφε λακαμά;

Να παίρνεις ληγμένα, αν σου αρέσουν. Τι με κόφτει, εμένα; Αλλά να μην το διαφημίζεις κιόλα...

ΘΑ ΦΑΤΕ ΓΛΑΡΟΣΟΥΠΑ. (01/06/2019 18:27)

ΝΑ ΜΕΤΑΦΕΡΕΤΕ ΚΑΙ ΤΟ ΔΗΜΑΡΧΕΙΟ ΣΤΗ ΦΛΑΒΙΑΝΩΝ ΝΑ ΜΗΝ ΤΑΛΑΙΠΩΡΟΥΝΤΑΙ ΜΠΑΜΠΑΣ ΚΑΙ ΓΙΟΣ. ΠΟΥ ΝΑ ΧΩΡΕΣΕΙ ΚΑΙ ΤΟ SAAB ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΟ ΔΗΜΑΡΧΕΙΟ;

ΙΣΩΣ ΛΕΩ ΙΣΩΣ (01/06/2019 18:36)

Όλοι αυτοί βρήκαν κάποιον να τους ταιριάζει και τελικά κατέβηκαν μαζί του. Μόνο εσύ πάλευες για να είσαι ο ίδιος και στο τέλος ψήφισαν 12 και ο ένας έριξε και λευκό. Τέτοια αποδοχή. Δεν κάνουν όλοι για όλα Διαμαντή. Είσαι ψηλός κι έχεις ψηλή σκια και μπερδευεσαι. Και τώρα δίνεις και γραμμή τρομάρα σου. Και να δεις ότι τελικά θα βγει αυτός που δεν προτείνεις. Η πολύ παρέα με τον Τόμπι σε έκανε κι εσένα λουζερ. Τώρα το ποιος είναι λακαμάς άστο να το κρίνουν οι αναγνώστες σου. Εγώ πάντως δεν πιστεύω ότι παίρνεις ληγμένα. Φυσιολογικά τα γράφεις αυτά. Απλά δεν είναι όλοι το ίδιο έξυπνοι.

Anonymos (01/06/2019 18:46)

Όμοιος ομοίω αεί πελάζει!

¨Έχω μείνει έκπληκτος από τον καιροσκοπισμό όλων εσάς που εμμέσως η αμέσως διεκδικείται το δικαίωμα να επηρεάζετε την ζωή μας με τις αποφάσεις σας.

Έχω μείνει έκπληκτος από τα όσα συμβαίνουνε στην πόλη που ζω και μεγαλώνω τα παιδιά μου.

Αδαμόπουλος, Κόντος, Γαϊτανά, Βασιλόπουλος, ? Από το κακό στο χειρότερο.

Η πόλη έχει μείνει πίσω από όλες τις πλευρές καθαριότητα, υποδομές, παιδικές χαρές κλπ.

Κύριοι και κυρίες δείτε τι έχουν κάνει στα Τρίκαλα και πραγματικά κλάψτε για τα χάλια μας

Συνεχεια …….

Anonymos (01/06/2019 18:47)

Αν βγει ο Βασιλόπουλος με ποιον θα συνεργαστεί για πάρει αποφάσεις για τον Δήμο;
Αυτός τσακώνεται με τον εαυτό του στον καθρέπτη!

Φαντάσου να πρέπει να συνεργαστεί με Πατούλη στην περιφέρεια η με την Κυβέρνηση ΝΔ
Καμία τύχη για την πόλη!

Αν βγει ο Βούρος και σε συνεργασία με το Γρετζελια τι στο καλό θα κάνουν κανένας δεν έχει καταλάβει. Εδώ ρίχνεις κορώνα, γράμματα και ότι κάτσει

Τι ψηφίζεις λοιπόν;

Σίγουρη αποτυχία : Βασιλόπουλο η Άγνωστο αποτέλεσμα: Βουρο

Ο Διαμαντής διάλεξε την σίγουρη αποτυχία. Χμ!

Δεν πείθομαι.

Διαμαντής Σεϊτανίδης (01/06/2019 18:49)

@18.36
Έχεις δίκιο. ΕΣΥ, μάλλον, κρατάς δέκα χρόνια το σάιτ της πόλης με τη μεγαλύτερη επιρροή. ΕΓΩ, μάλλον, κι όχι εσύ μπαίνω στο σάιτ σου και σχολιάζω κάθε τρεις και λίγο.

Για να ξέρεις πόσοι ψήφισαν, ήσουν εκεί. Πες μας τότε ο Βούρος πόσους είχε; Εσένα, ίσως. Κανέναν άλλο. Θα μπορούσα ακαι τότε, που εγώ είχα 12 όπως λες κι ο οποιοσδήποτε άλλος κανέναν, να βγω μπροστά. Δεν το έκανα και η αδυναμία σου να δεις πέρα από την ευμεγέθη μύτη σου, δεν σου επιτρέπει να απαντήσεις στο "γιατί". Δεν πειράζει. Μια ζωή γυρολόγος...

Ούτε ψέματα δεν είσαι ικανός να πεις, τέτοια ανικανότητα. Ποια παρέα με τον Τόμπι ρε τρόμπα; Γιατί δεν λες ότι ΕΓΩ εξαρχής είπα ότι αποκλείονται από την Επανεκκίνηση τα περιβάλλοντα Γρετζελιά και Τομπούλογλου; Γιατί είσαι ουτιδανός, όπως κι ο συνδυασμός που χώθηκες μήπως περισσέψει για σένα κανένα κοκαλάκι.

Ευτυχώς υπάρχει η οικογένεια σου, να σου πετάει κανένα τέτοιο, γιατί μόνος σου... Ξέρεις...

ανώνυμος (01/06/2019 19:19)

Διαμαντή, κατ΄ αρχάς να σου πω ότι σε καταλαβαίνω απόλυτα για το αδιέξοδο, να μπορείς να διαλέξεις με ήσυχη την συνείδησή σου έναν από τους δύο.
Και εγώ εκεί βρισκόμουν μέχρι την περασμένη Κυριακή.
Τώρα όμως μπροστά στη δεύτερη Κυριακή, πρέπει να διαλέξω έναν από τους δύο, αφού και εγώ λέω ότι η αποχή δεν είναι σωστή.
Και έχουμε από τη μια έναν αποτυχημένο άεργο και επικίνδυνο συριζαίο και από την άλλη έναν Βούρο όπως ακριβώς το περιέγραψες.

Σου πάει μωρέ Διαμαντή η καρδιά να το ρίξεις υπέρ (καταψηφίζοντας τον άλλον) των πιο ψευτών, των πιο τεμπέληδων, των πιο αγενών;
Μπορούμε να ξεχάσουμε ότι αυτοί μας κάνουν 4 χρόνια ρεζίλι σε όλα τα διεθνή τραπέζια, όπου παίρνουν μέρος αντιπροσωπεύοντας την Ελλάδα μας;

Διαμαντής Σεϊτανίδης (01/06/2019 19:22)

@19.19
Το γνωστό το ξέρω. Κι άλλες περιόδους η πόλη μας ατύχησε σε δημοτικες Αρχές.

Το άγνωστο όμως, έτσι απειλητικά, ξαφνικά, αδίστακτα που εισέβαλε στην πόλη, δεν το κρύβω. Με φοβίζει...

η αληθεια ειναι (01/06/2019 20:08)

Πως στο ξεκινημα της προεκλογικης περιοδου έγραψες να μην.περιμενει κανεις να γραψεις καλη κουβεντα αν δεν πληρωσει. Τωρα κανεις μια δακρυβρεχτη ηρωικη κολοτουμπα δωρεαν οπως δωρεαν εκανες κι ολες τις αλλες. Συμφωνω επρεπε ο Γιαννης εστω με ρεφενε να εβαζε καποιες καταχωρησεις και σε σενα να μην μεινεις εξω απ τη μοιρασια της πιτας και να γραφες και δυο καλες κουβεντες για τον καλυτερο δημαρχο ολων των εποχων που ερχεται και μαζι και μεις ΕΡΧΟΜΑΣΤΕ...

ανώνυμος (01/06/2019 20:17)

Πάντως Διαμαντή, αυτή σου τη γενναιότητα να αποκαλύψεις τις ενδόμυχες σκέψεις σου, και μάλιστα μιας απόφασης που σε "καίε"ι, αυτοί οι κατσαπλιάδες αντί να την εκτιμήσουν -και να σου βγάλουν το καπέλο αναγνωρίζοντας ειλικρίνεια- θα την χρησιμοποιήσουν εναντίον σου πολύ σύντομα.
Θα προσπαθήσουν να σε λοιδωρήσουν.

Το ξέρω ότι δεν περιμένεις από αυτούς αναγνώριση, αλλά κάποια πράγματα -από τίμιους ανθρώπους- πρέπει να αναγνωρίζονται ακόμη και από αντίπαλους.
Μόνο, που αυτοί ανδρώθηκαν μέσα στο μίσος για την κοινωνία που τους περιβάλλει και δεν καταλαβαίνουν από τέτοιες αβρότητες..

Διαμαντής Σεϊτανίδης (01/06/2019 20:33)

@20.08
Κοίτα, συνήθως σε ηλιθίους απάντω ηλίθια για να καταλάβουν. Με σένα δεν μπορώ να κάνω εξαίρεση. Πού το έγραψα αυτό που λες στην αρχή του σχολίου σου ρε μπαγλαμά; Πες μας ρε Νεάτερνταλ που ακριβώς το έγραψα να το δω κι εγώ; Πού έγραψα ρε τσάρε πασών των μπουρδολογιών ότι για να γράψω καλή κουβένα πρέπει να πληρωθώ; Πες μας κρετίνε, να το μάθουμε κι εμείς...

Ναι ο Βούρος δεν μου έβαλε διαφήμιση. Μήπως μου έβαλε ο Βασιλόπουλος, αρχίβλακα; Μήπως υπάρχιε ΕΝΑ ΕΥΡΩ που έχω πάρει από το δήμο επί πέντε χρόνια, βλαμμένε; Μόνο να ξερνάτε χολή ξέρετε τσόλια.

Επίσης, βλάκα: Πού ακριβώς έγραψα για τον καλύτερο δήμαρχο όλων των εποχών; Τρυπιέσαι, και μετά γράφεις, τρυπημένος;

Αι να χαθείς απολειφάδι

Η ώρα της κρίσης (01/06/2019 20:47)

Διαμαντή ετοιμάσου να υποστείς τις συνέπειες της κολοτούμπας. Όπως καταλαβαίνεις κολοτούμπα απο κολοτούμπα διαφέρει και τα γραπτά σου τόσων μηνών μένουν. Και έχεις γράψει πάρα πάρα πολλά για να έρχεσαι έτσι απλά να μας λες θα ψηφίσω Βασιλόπουλο και δεν μπορώ ούτε λευκό να ρίξω. Ποιος θα σε εμπιστευτεί για οτιδήποτε απο δω και πέρα; Δεν με ενδιαφέρει η απάντηση σου αυτή τη στιγμή. Θα θυμηθείς αυτά που σου γράφω μετά απο αρκετό καιρό. Ίσως και αρκετά σύντομα.

παει η φιλαδελφεια απο το 2017 (01/06/2019 20:58)

Παιδιά, εδώ να γράφετε ελεύθερα τη γνώμη σας, μπορείτε να κρίνετε τον κάθε υποψήφιο, σύμβουλο, δήμαρχο , σχολιαστή, άνθρωπο που εκλέγεται και για ότι έκανε και θα κάνει στο μέλλον. Όμως καλό είναι να αποφεύγετε να κρίνετε και να γράφετε κατά του Διαμαντή Σειτανίδη. Το λέω, απλά γιατί το σάιτ εδώ είναι χρήσιμο και ο ίδιος εργάζεται και μας μεταφέρει τα νέα της πόλης μας. Δείξτε λίγο σεβασμό.

Διαμαντής Σεϊτανίδης (01/06/2019 21:02)

@20.47
Και μόνο που γράφετε για "κολοτούμπα" ενώ ποτέ δεν ήμουν υπέρ του Βούρου, επιβεβαιώνετε με τον καλύτερο τρόπο αυτό που σημειώνω στο κείμενο: Κάποιοι ελαφρόμυαλοι με λογάριαζαν στο στρατόπεδο που θα ήταν απέναντι στον Βασιλόπουλο, χωρίς ούτε να με ρωτήσουν, ου΄τε να μπορώ να κρίνω ποιο είναι το στρατόπεδο. Θυμάαι τι διάβασες πιρν λίγο; ή έσια ο ίδιος που μου τιο είχε πει; "Εντάξει, όποιον κατέβει απέναντι στον Βασιλόπουλο θα τον βοηθήσεις".

Λοιπόν ,ούτε κολοτούμπες, ούτε χρηματισμοί. Δεν ζω από την "Αλήθεια" το ότι την διατηρώ είναι καθαρός μαζοχισμός, βιοπορίζομαι από τη δουλειά μου που είναι εκτός πόλης. Όποιος ταυτίζει τη στάση μου με χρήματα, απλώς κοιτάζει στον καθρέφτη. Απλά!

@Διαμαντής Σεϊτανίδης (01/06/2019 21:02) (01/06/2019 21:13)

Ανέφερα πουθενά τον Βούρο; Απο την πρώτη στιγμή ήσουν ξεκάθαρα κατά του Βούρου. Αλλά ήσουν εδώ και χρόνια 10 φορές περισσότερο κατά του Βασιλόπουλου με στοιχεία και επιχειρήματα. Μην αναφέρεις ξαφνικά τον Βούρο για να ρίξεις στάχτη στα μάτια. Μπορούσες απλά να μην ψηφίσεις κανέναν απο τους δύο.
Τώρα μπορεί ο καθένας να υποστηρίξει ότι και η εναντίωση στον Βούρο ήταν η προετοιμασία της κολοτούμπας και πολλά άλλα που δεν ισχύουν. Δεν σου φταίει κανείς που βρέθηκες σε αυτή τη θέση. Είπαμε κάποια πράγματα δεν δικαιολογούνται έτσι απλά. Ελεος δηλαδή. Τι θέλεις; Να αρχίσουμε να παραθέτουμε δικά σου άρθρα;

Διαμαντής Σεϊτανίδης (01/06/2019 21:25)

@21.13
άλλη μια φορά, μήπως και γίνει αντιληπτό:

ΔΕΝ ψηφίζω Βασιλόπουλο.

Καταψηφίζω Βούρο.

Πόσες φορές θα χρειαστεί να το ξαναγράψω;

Ανωνυμος (01/06/2019 21:41)

Καταλάβατε τώρα κ. Σεϊτανίδη;
Όταν γραφαμε για ουγκανα στην κυριολεξία το εννοούσαμε!

@Διαμαντής Σεϊτανίδης (01/06/2019 21:25) (01/06/2019 22:01)

Δεν ψηφίζεις Βούρο και ΨΗΦΙΖΕΙΣ Βασιλόπουλο. Δεν ρίχνεις λευκό ή άκυρο. ΨΗΦΙΖΕΙΣ Βασιλόπουλο. Αυτό μας είπες. Τι καταλάβαμε λάθος;

@Ανωνυμος (01/06/2019 21:41) (01/06/2019 22:02)

Εσύ γαυροτρόλ μη χαίρεσαι. Δεν θα βγάλει Δήμαρχο τον γαυραρούλη σας η ψήφος του Διαμαντή.

Sfs (01/06/2019 22:38)

Η πλακα ειναι που οι γνωστοι 2-3 με υφος ανακριτη εισαγγελεα και προεδρου αρ παγου μαζι απευθυνονται στο διαμαντη.στο διαμαντη ρε φιλε μετα απο 30 χρονια δημοσιογραφιας.

Γιώργος Θαλάσσης (01/06/2019 22:49)

Διαμαντή οι επαγγελματίες δημοσιογράφοι κάνετε τακτικά κολοτούμπες και συ έχεις κάνει πάρα πολλές και στην πολιτική σου ζωή για την ηλικία σου. Μπορεί να θες να μας πείσεις όπως όλοι στην δύσκολη θέση σου ότι όλα τα κάνεις ανιδιοτελώς αλλά δεν πείθεις. Τέτοια στροφή 180 μοιρών ξαφνικά δεν υπάρχει ούτε αληθοφανής αιτιολογία για να πείσεις και δεν έχει λογική εξήγηση. Ακόμη και αν ελπίζεις ότι θα πιέσεις σήμερα για νˊ αποσπάσεις αύριο οτιδήποτε ματαιοπονείς. Είμαστε πανίσχυροι και δεν έχουμε ανάγκη κανέναν. Αν χρειαστεί θα έχουμε τα δικά μας μέσα αντικειμενικής ενημέρωσης. Δεν θα χρειαστεί όμως γιατί και εσύ θα βρεθεί τρόπος να πειστείς πως τα καλύτερα έρχονται και θα αισθανθείς την ανάγκη να απλλογηθείς στο κοινό σου για το σημερινό ολέθριο λάθος σου.

Άντε γεια (01/06/2019 23:08)

Εχεις μεγάλη ιδέα για τον εαυτό σου ενώ στην πραγματικότητα η υπόσταση και η επιρροή σου είναι μηδενική. Αλλά δεν φταις εσύ. Φταίμε όσοι απο εμάς προσπαθήσαμε να κάνουμε μαζί σου σοβαρό διάλογο. Μιλάμε για σούπερ ξεπούλημα θέσεων και σιγά να μην έγινε χωρίς ανταλλάγματα. Δεν πρόκειται να ξαναδιαβάσω ούτε λέξη απο τα κείμενά σου. Άλλωστε άλλη μια απόδειξη του πόσο σοβαρός είσαι είναι το γεγονός ότι πολύ συχνά απαντάς με ύβρεις. Κάτσε μόνος σου τώρα να σε διαβάζει ο Παπάζογλου και η νέα σου αγάπη ο Αρούλης. Είδαμε πόση στήριξη προσέφερες και στον Κωνσταντινίδη και δεν βρήκε ούτε την ψήφο του. Άντε γεια.

ΧΑΡΑΚΙΡΙ ΕΞ ΙΑΠΩΝΙΑΣ (01/06/2019 23:09)

Κ ΣΥΝΤΑΚΤΗ,
ΟΤΑΝ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΕΜΑΜΕ ΕΝΑ ΣΥΣΤΗΜΑ (ΔΙΚΑΙΑ Ή ΑΔΙΚΑ)
ΚΑΙ ΜΕΤΑ " ΑΝΑΓΚΑΖΟΜΑΣΤΕ ΝΑ ΤΟ "ΑΠΟΔΕΧΤΟΥΜΕ"
,ΕΠΕΙΔΗ ΦΟΒΟΜΑΣΤΕ ΤΗΝ ΕΡΧΟΜΕΝΗ (ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ;;;) ΑΛΛΑΓΗ ΑΥΤΟΥ,ΤΟΤΕ ΕΧΟΥΜΕ ΤΙΣ ΕΞΗΣ ΛΥΣΕΙΣ:
1) ΑΛΛΑΖΟΥΜΕ ΠΟΛΗ,ΛΟΓΩ ΑΙΔΟΥΣ...
2)ΣΤΑΜΑΤΑΜΕ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ (ΝΑ ΜΙΛΑΜΕ Κ ΝΑ ΓΡΑΦΟΥΜΕ)Κ ΙΔΙΩΤΕΥΟΥΜΕ
3)ΣΩΠΑΙΝΟΥΜΕ

ΧΑΡΑΚΙΡΙ2 (01/06/2019 23:10)

"ΔΕΝ ΨΗΦΙΖΩ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟ,ΚΑΤΑΨΗΦΙΖΩ ΒΟΥΡΟ" ΣΤΗ ΓΛΩΣΣΑ ΜΑΣ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΛΕΥΚΟ

@ Διαμαντής Σεϊτανίδης (01/06/2019 21:25) (01/06/2019 23:17)

Μας δίνεις τη μεγαλύτερη χαρά. Καθόμαστε και σε διαβάζουμε στα σχόλια και ξεκαρδιζόμαστε. Ως παλαιοί και γνωρίζοντες την ιστορία σου νιώθουμε απέραντη χαρά που τα έχεις παίξει. Δεν ελπίζουμε να μας δημοσιεύσεις (το συνηθίζεις άλλωστε). Ημαστε ικανοποιημένοι που αναγκάζεσαι να μας διαβάζεις.
ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ...

ο αλλος (01/06/2019 23:20)

δεν σε προτειναν για δημαρχο και τσινισες ε? περαστικα και απο αυριο το βραδυ ΚΑΙ εσυ στους εχθρους της ΑΕΚ. μην τολμησεις να πατησεις το κουλο σου στην Αγια Σοφια

Αχ (01/06/2019 23:24)

Αχ βρε Διαμαντή ποτέ δεν κατάφερες να μεστώσεις. Από μικρός που σε θυμάμαι γεννημένος ηττημένος. Με υπομονή και καρτερία γεμίζεις την καρδάρα και στην κρίσιμη στιγμή που θα εισπράξεις τον κόπο που έκανες δίνεις μια και την κολοτουμπάρεις. Κατέβασε το ποστ προλαβαίνεις. Γράψε μια ορθή επανάληψη πες πως από παραδρομή μπέρδεψες τα ονόματα πάνω στον θυμό σου για τον αβ. Κερδισμένος και με την πλευρά του νικητή θα ˊσαι αύριο. Για μια φορά να μην είσαι απολογούμενος για κάποιο λάθος σου. Διαφορετικά θα ˊχεις χάσει ακόμη μια 4ετια δυστυχώς για σένα.

εκεινες τις αγωγες (01/06/2019 23:28)

που ηταν να κανεις και να σου κανει ο ΑΒ θα τις κανετε τωρα η περιμενεις να δεις πρωτα αν βγει δημαρχος ξανα? φαλακρε γυμνοσαλιαγκα

το φυτο που μιλαει για ουγκανα (01/06/2019 23:38)

εννοει τους πρεζακηδες των εηαρχειων που εφερε ΤΡΕΙΣ φορες ο Βασιλοπουλος? τρεχα σειτανιδη μπορεις εως αυριο να τσιμπησεις καμια διαφημιση

Σε αλλο site (01/06/2019 23:44)

Ειδα μια φωτογραφια. γρετζελιας βουρος κοπελουσος μαζι.Η συνεχεια στις οθονες σας.

Πυργιώτες καταστρέψατε την όμορφη πόλη μας (02/06/2019 00:03)

Εσωτερικοί μετανάστες από την ηλεία που ήρθατε στην φιλόξενη πόλη μας και εσύ κι ο φίλος σου ο αρούλης για να την ρημάξετε και σε πείραξε ο Βούρος που γεννήθηκε εδώ και μένει δίπλα στα Βριλήσσια όχι στον Πύργο. Μήπως εσύ στην Θεσσαλονίκη δεν γεννήθηκες? Γιατί το κρύβεις και δεν το λες? Θα βγει όμως αύριο δήμαρχος και κάτι παρασιτικοί τύποι θα παρακαλάτε ......

Καράφλας (02/06/2019 00:13)

Όσο και να χτυπιέστε κουφάλες, είναι η πόλη της ΑΕΚ εδώ και 90 χρόνια, με αυριανό Δήμαρχο τον Γιάννη Βούρο και την Αγιά Σοφιά να δεσπόζει στοιχειώνοντας την βλακεία σας! Κωλοτούμπες στην πατριάρχου Διαμαντή κάνε δεν αλλάζεις το πεπρωμένο!

Ε (02/06/2019 01:40)

Διαμαντή, με έχεις αφήσει ΑΦΩΝΗ! Μετά από τόσο πόλεμο στον παντελώς άχρηστο Δήμαρχο (που εδώ έχει μεταφραστεί σε "λάθη και παραλείψεις") τώρα τον υποστηρίζεις? Κι άσε τα "καταψηφίζω το Βούρο"-δεν μας πείθεις. Δεν καταλαβαίνεις ότι ΑΚΥΡΩΝΕΙΣ τον εαυτό σου? Κρίμα τις ώρες που έφαγες για να αποκαλύπτεις τα σκάνδαλά του, για τα οποία δεν σου απάντησε ΠΟΤΕ όσες φορές κι αν τον ρώτησες. Τέτοια απαξίωση.
Χάνω πάσα Ιδέα!


Δημοτης (02/06/2019 06:46)

Οση λασπη προλαβατε να ριξετε προλαβατε.Οσα ψεμματα προλάβατε να πειτε προλαβατε.Ξημερωσε 2 ιουνη η μερα που τελειωνουν ολα και η μερα που θα περασει στην ιστορια γιατι 2 ιουνη ξεβρωμιζουμε απο τον Αρη και την παρεα του.

Διαμαντής Σεϊτανίδης (02/06/2019 08:21)

@22.01
Καταψηφίζω Βούρο, αυτό είπα κι αυτό ισχύει

@22.49
Ψηφίζω χωρίς να μπορώ να επιλέξω. Ο κ Βούρος έχει από μόνος του απαρνηθεί την πόλη από δεκαετιών. Αλλά επειδή μιλάς και κολοτούμπα: πού ήσουνα "Γιωργάκη" όταν από υποστηρικτής του Βασιλόπουλου έγινα πολέμιος του; Τότε δεν σε θυμάμαι να μιλάς για κολοτούμπα, "Γιωργάκη". Λοιπόν σε μένα άσε τα σάπια, "Γιωργάκη"

@23.08
Αν η επιρροή μου είναι μηδενική, πρέπει να χαίρεσαι. Αλλά δεν βλέπω να χαίρεσαι...

@23.09
Είμαι ελεύθερος άνθρωπος και αυτό δεν το διαπραγματεύομαι. Αντί για πόλη, εσύ προσπάθησε βα αλλάξεις μυαλά. Δύσκολο, βέβαια

Διαμαντής Σεϊτανίδης (02/06/2019 08:27)

@23.10
Έχω γράψει για το λευκό. Αλλά θα το σκεφτώ αυτό που γράφεις, μέχρι να φτάσω στην κάλπη. Ίσως αυτό είναι μια λύση.

@23.17, 23.20
Δεν ασχολούμαι με σκύβαλα

@23.24
Για να βγάζεις τέτοια συμπεράσματα, έχεις αφιερώσει τη ζωή σου να με παρακολουθείς. Εγώ, πάλι, μόλις και μετά βίας σου αφιέρωσα 4 δευτερόλεπτα

@23.28
Η αγωγή Βασιλόπουλου εναντίον μου είναι σε ισχύ από όσο ξέρω και ο Β μπορεί να προσδιορίσει νέα ημερομηνία όποτε θέλει. Αλλά είναι τόσο ασόβαρη που μάλλον δεν θα το κάνει. Αν το κάνει, εδώ είμαστε...

Πες με πάλι βλάκα (02/06/2019 08:31)

Είμαι αυτός που με έβριζες 10 φορές βλάκα το πρωί της Δευτέρας όταν ανέφερα ότι έδινες πληροφορίες για την εξέλιξη της ψηφοφορίας όσο Βασιλόπουλος και Βούρος ήταν κοντά και μετά εξαφανίστηκες. Ποιος είναι ο βλάκας τώρα για πες μου;

Διαμαντής Σεϊτανίδης (02/06/2019 08:34)

@23.38
Όταν σχολιάζεις μην κοιτάς στον καθρέφτη. Δεν πήρα ούτε ένα ευρώ από τον δήμο και δεν νε νοιάζει. Δεν ζω από την Αλήθεια το έχω γράψει χιλιάδες φορές εδώ μέσα

@00.03
Γιατί κουράζεσαι και γράφεις τόσα πολλά για κάτι που μπορείς να πεις με δυο λέξεις; αν απλώς έγραφες "είμαι ηλίθιος", θα καταλαβαίναμε ακριβώς ό,τι και τώρα. Μην μου κουράζεσαι με το πληκτρολόγιο...

00.13
Πες τα στις κουφάλες μωρή κουφάλα να τους κουφάνεις....

Αλλαξέ το (02/06/2019 08:35)

Να αλλάξεις τον τίτλο του άρθρου. Απο όρθιος μπροστά στην κάλπη να το κάνεις στα τέσσερα μπροστά στην κάλπη. Μου αρέσει που τολμάς να υποστηρίζεις ότι δεν υπάρχουν ανταλλάγματα για την κολοτούμπα. Εννοείται ότι υπάρχουν. Αν πράγματι έτρωγες τέτοιο κόλλημα με τον Βούρο που δεν θα ήθελες να ρίξεις ούτε λευκό αλλά να ψηφίσεις Βασιλόπουλο ξέρουμε ότι δεν είσαι τόσο ανόητος να το ανακοινώσεις. Απο τη στιγμή που ξεφτιλίζεσαι σε τέτοιο βαθμό σίγουρα υπάρχουν ανταλλάγματα και δεν πείθεις κανέναν για το αντίθετο όσο και να χτυπιέσαι.

Διαμαντής Σεϊτανίδης (02/06/2019 08:42)

@01.40
Επιτέλους, ένα σχόλιο που αξίζει να ασχοληθώ και να απαντήσω. Λοιπόν: δεν ξέρω αν γνωριζόμαστε ή αν με ξέρεις από τα γραπτά μου μόνο. Αλλά θέλω να σου πω κάτι και μαζί με σένα σε όποιον θεωρεί ότι είναι αναγνώστης μου:

Εγώ εδώ μέσα δεν κάνω προπαγάνδα. Αυτό πρέπει να το καταλάβεις. Εγώ εδώ μέσα ΑΠΛΩΣ ΛΕΩ ΜΙΑ ΓΝΩΜΗ, τίποτε άλλο. Στρατά πίσω μου δεν μαζεύω, ούτε βάζω απέναντί μου, αντίπαλα στρατά.

Λέω μια γνώμη και ΜΟΝΗ ΜΟΥ φιλοδοξία είναι ο αναγνώστης μου ΝΑ ΣΚΕΦΤΕΙ λίγο παραπάνω. ΔΕΝ ΜΕ ΝΟΙΑΖΕΙ αν συμφωνήσει ή διαφωνήσει, όχι γιατί δεν τον υπολογίζω -το αντίθετο- αλλά γιατί ΔΕΝ ΜΑΖΕΥΩ ΠΙΣΩ ΜΟΥ ΠΡΟΒΑΤΑ. Δεν θέλω ρε παιδί μου, πώς το λένε... Αν τα κείμενά μου κάνουν κάποιους να σκεφτούν λίγο παραπάνω, έχω πετύχει όλα όσα θέλω. Κι ας διαφωνούν. Κι ας με κατακρίνουν. Αυτά. Ευχαριστώ για το σχόλιο

Διαμαντής Σεϊτανίδης (02/06/2019 08:51)

@08.31
Εσύ, βρε βλάκα. Ποιος εξαφανίστηκε βρε βλάκα; στου εξαφανισμένου τα κείμενα σχολιάζεις τώρα, βρε βλάκα;

@08.31
Όταν θα καταφέρεις να γράφεις κείμενα που τα διαβάζει επάνω άλλος ένας εκτός από σένα, βα αλλάζεις σε εκείνα τίτλους. Εδώ.θα διαβάζεις τους δικούς μου. Για να το συστήνεις, φαίνεται ότι ξέρεις πώς είναι να είσαι στα τέσσερα. Δικό σου θέμα. Εσύ, κοριτσάκι, πού ήσουνα εξαφανισμένο όταν εγώ έβγαζα τα άπλυτα στη φόρα; στα 4, πίσω από το πληκτρολόγιο; συνέχισε όπως σου αρέσει

@ΠΡΟΣ ΠΑΝΤΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΕΝΟ
Διαλέξτε γλώσσα αντιπαράθεσης. Στον καθένα και την καθεμιά, θα απαντώ στη γλώσσα που γράφει, άρα που καταλαβαίνει

γνωρίζει ο Διαμαντής (02/06/2019 09:31)

Κάτι παραπάνω γνωρίζει ή υπολογίζει ο έμπειρος Διαμαντής το οποίο δεν κατάλαβε κανείς σας! Από το Βούρο δεν πήρε σέντσι όπως έγραψε ο ίδιος. Από τον ΑΒ το ίδιο όπως ισχυρίζεται. Ο Βούρος έκανε μια ακόμη βλακεία επειδή ότι του πει ο Μελ τον υπακούει. Έβαλε αφεντικό στο κεφάλι του τον Γρετζελόσαυρο και αυτό ήδη του κάνει τεράστια ζημιά. Ίσως για να μην πω σίγουρα, αυτό καθόρισε τον νικητή του β΄ γύρου που δυστυχώς για όσους δεν το επιθυμούσαμε θα είναι ο ΑΒ. Ο πονηρός Διαμαντής παίρνει θέση για την επόμενη μέρα για να πει στον ΑΒ εγώ σε έβγαλα δήμαρχο με την τεράστια επιρροή που έχω στους εκλογείς.

Nick (02/06/2019 09:44)

Διαμαντή εγώ πραγματικά δεν μπορώ να καταλάβω γιατί ένιωσες την ανάγκη να μπεις σε τέτοια αντιπαράθεση με αποτέλεσμα να αλληλοβρίζεσαι με αναγνώστες σου. Αν πράγματι αισθάνθηκες τόσο απόμακρος απο την υποψηφιότητα Βούρου ώστε να νιώσεις την ανάγκη να ψηφίσεις Βασιλόπουλο ας το έκανες σιωπηλά. Γιατί θα έπρεπε να το ανακοινώσεις; Δεν πιστεύω να ένιωσες και την ανάγκη πέρα απο το να τον ψηφίσεις να του παρέχεις και περαιτέρω στήριξη. Πραγματικά δεν μπορώ να το πιστέψω το τελευταίο. Με όλο αυτό να ξέρεις ότι αν υπήρχαν ακόμα κάποιοι αναποφάσιστοι ανάμεσα σε Βούρο και Βασιλόπουλο που σε διαβάζουν τους έστρεψες προς τον Βούρο.

Διαμαντή (02/06/2019 09:56)

Πεσ μου αν κάνω λάθος. Με λίγα λόγια μας λες ότι αφού δεν σε στήριξε κανείς όταν έκανες τον αγώνα σου κατά του Βασιλόπουλου απο αντίδραση και σαν εκδίκηση για την αδιαφορία όλων τελικά τον ψηφίζεις;

Anonymos (02/06/2019 10:52)

"Διαμαντής Σεϊτανίδης (02/06/2019 08:27)
@23.10
Έχω γράψει για το λευκό. Αλλά θα το σκεφτώ αυτό που γράφεις, μέχρι να φτάσω στην κάλπη. Ίσως αυτό είναι μια λύση."

Το σκεφτηκες;
Εισαι Δημοσιογραφος. Η δουλεια σου ειναι να ελεγχεις την εξουσια και οχι να δινεις γραμμη για τον ενα η τον αλλο.

σειτανιδηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηη (02/06/2019 11:11)

πες αλευρι

Δημοτης (02/06/2019 12:27)

Σημερα που τελειωσαν ολα να ξερουν ολοι οτι απο αυριο η φιλαδελφεια αλλαζει μετα την καταστροφικη πενταετια του Αρη.Απο αυριο ολα θα ειναι αλλιως και η φιλαδελφεια θα αναγεννηθει.

ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΓΡΕΤΖΕΛΙΑΣ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ. (02/06/2019 15:04)

ΓΡΕΤΖΕΛΙΑΣ Ή ΤΕΦΡΑ

Δημοτης (02/06/2019 16:51)

Η πολη απο σημερα αλλαξε σελιδα.Ολοι οσοι την αγαπαμε ξεκιναμε να την κανουμε την φιλαδελφεια μας οπως ηταν παλια.Σαν να ειμαστε εμεις οι προσφυγες παππουδες μας και να αρχιζουμε ξανα οπως αυτοι τοτε.Ζητω η νεα φιλαδελφεια ,ζητω η προσφυγια,ζητω η ΑΕΚ ,ζητω η νεα δημοτικη αρχη.

ΝΦ (02/06/2019 19:08)

Πράγματι η πόλη αλλάζει σελίδα προς την κανονικότητα και όποιος θέλει ακολουθεί.

Ντροπή τους (02/06/2019 19:28)

Δεν βλέπω πουθενά σε κανένα διαδικτυακό μέσο να "παίζει" το θέμα με το κατάπτυστο φυλλάδιο που βγάλανε πάνω στον πανικό τους οι της Δύναμης Πολιτών του Άρη Βασιλόπουλου!

Καράφλας (02/06/2019 20:02)

Και γήπεδο και Δήμαρχος και υπογειοποίηση και απομάκρυνση του σκουπιδότοπου και μετρό και ανάπλαση του άλσους και και και
Γελοίοι παιχνιδάκια θέλατε, τα καλύτερα έρχονται όμως τίποτα δεν είδατε ακόμα

Θεία δικη (02/06/2019 21:11)

Ο καθένας παίρνει στο τέλος ότι του αξίζει. Περαστικά.

Ε ρε γλέντια (03/06/2019 01:05)

@ Καράφλας (02/06/2019 20:02)
Επειδή ανήκω στους 22.000 που δεν ενέκριναν για δημοτική αρχή αυτό το μόρφωμα, μήπως μπορείς να μου κάνεις λιανά εσύ που ίσως (αν είσαι δημότης) ανήκεις στους 8.000 που το ενέκριναν, τι εννοείς απειλώντας με "τα καλύτερα έρχονται όμως τίποτα δεν είδατε ακόμα" ; Για πες να καγχάσω λιγάκι.

ΔΥΣΤΥΧΩΣ (03/06/2019 13:14)

για μια ακόμη εκλογική αναμέτρηση πολλοί από εμάς, τους απλούς φηψοψόρους, φηψισαμε με τη λογική ΚΑΤΑΨΗΦΙΖΩ τον χειρότερο κατ' εμέ, ΚΑΤΑΦΗΨΙΖΩ αυτόν που εμένα θεωρεί δεδομένο.
Το ίδιο επραξα κι εγώ, ΚΑΤΑΨΗΦΙΣΑ τον Βασιλόπουλο γιατί με θεώρησε δεδομένο.

Ελπίζω στην επόμενη εκλογική αναμέτρηση να είμαι σε θέση να ΨΗΦΙΣΩ αυτόν που θα θεωρώ καλύτερο για την πόλη μας.

Διαμαντής Σεϊτανίδης (03/06/2019 13:24)

@13.14
Από διαφορετικούς δρόμους, στο τέλος συναντηθήκαμε αγαπητέ άγνωστε συμπολίτη, αφού η ψήφος μας δόθηκε για τον ίδιο λόγο. Καλή συνέχεια σου εύχομαι.

@Ε ρε γλέντια (03/06/2019 13:36)

Τα καλυτερα τα κρατάμε για έκπληξη. Κάνε υπομονή.

@Διαμαντής Σεϊτανίδης (03/06/2019 13:24) (03/06/2019 13:42)

Στον πρώτο γύρο σε θεωρούσε δεδομένο ο Κωνσταντινίδης. Απο την Κυριακή του πρώτου γύρου το βράδυ μέχρι την Παρασκευή δεν σε θεωρούσε δεδομένο σίγουρα ο Βούρος. Απο το Σάββατο σε θεωρούσε δεδομένο ο Αρούλης.

Διαμαντής Σεϊτανίδης (03/06/2019 13:46)

@13.42
Εννοείται ότι ΕΣΥ ξέρεις καλύτερα, ξερόλα...

Ε ρε γλεντια (03/06/2019 14:45)

@ 13:36. Άντε ρε καραγκιοζάκο που μας απειλείς κιόλας! Νούμερο. Θα περάσουμε super βλέπω αυτή τη τετραετία. Το σίγουρο πάντως είναι ότι αυτό το δημοτικό συμβούλιο θα το παρακολουθεί πολύς κόσμος από Σεπτέμβρη και μετά.

@Ε ρε γλέντια (03/06/2019 14:58)

Θα βλέπεις απ το μνημείο των Μ Ασιατων το ισόγειο της Αγ Σοφιάς σε μια τεράστια πλατεία.

@Διαμαντής Σεϊτανίδης (03/06/2019 13:46) (03/06/2019 15:07)

Μην ανησυχείς και τα γραπτά σου μένουν. Εσύ τα έγραφες και έδινες το στίγμα για το τι θα ψηφίσεις. Δεν τα βγάζω από το μυαλό μου ούτε είμαι ξερόλας. Δεν θα μας βγάλεις τώρα και τρελούς.

Διαμαντής Σεϊτανίδης (03/06/2019 15:29)

@15.07
γιατί; Θα μου κάνεις φάλαγγα;

@Διαμαντής Σεϊτανίδης (03/06/2019 15:47)

Εγώ δεν θα σου κάνω τίποτα. Ότι κάνεις εσύ το κάνεις στον εαυτό σου.

@Ε ρε γλεντια (03/06/2019 14:45) (03/06/2019 15:51)

Κάνε υπομονή είπαμε και η διασκέδαση τώρα αρχίζει. Θα πέσει πολύ γέλιο.

Διαμαντής Σεϊτανίδης (03/06/2019 15:52)

@15.47
Ναι, αλλά όλο εδώ μέσα σε βρίσκω να τριγυρνάς... Άρα;

@Διαμαντής Σεϊτανίδης (03/06/2019 15:52) @15.47 (03/06/2019 16:49)

Άρα; Άρα τι Διαμαντή; Δεν ήμουν εγώ αυτός που παρουσίαζα τον Βασιλόπουλο σαν την καταστροφή της πόλης και ξαφνικά βγαίνει και λέει τον ψηφίζω. Χωρίς κανένα σοβαρό επιχείρημα. Κι αυτό επειδή βρέθηκε απέναντι στον Βούρο που δεν έχει κριθεί έχοντας μόνο τις επιφυλάξεις που έχουμε οι περισσότεροι.
Ποιός θα σε πάρει σοβαρά μετά από αυτό; Ποιός θα ξανασχοληθεί σοβαρά με τα άρθρα και την κριτική σου; Δεν βλέπεις τις αντιδράσεις; Όλοι βλάκες και κολλημένοι είμαστε;

@Ε ρε γλεντια (03/06/2019 14:45) (03/06/2019 18:25)

Στα 4 στη Δεκελείας θα είστε όλοι και θα προσκυνάτε τον δικέφαλο αετό

Διαμαντής Σεϊτανίδης (03/06/2019 21:14)

@16.49
Είναι το τέταρτο σχόλιο που γράφεις σήμερα, κι αναφέρεις ότι κανείς εν με παίρνει σοβαρά. Αν δεν καταλαβαίνεις πόσο ασόβαρος γίνεσαι, είναι πρόβλημά σου.

Έχω την "Αλήθεια" κοντά δέκα χρόνια, και οι πέτρες ξέρουν ότι γράφω ανεπηρέαστος αυτό που πιστεύω, δεν ζητάω χρήματα, δεν ζω από την Αλήθεια, δεν γυρίζω στα μαγαζιά ή στα κομματικά και δημοτικά ταμεία, φράγκο δεν πήρα από τη Γαϊτανά, φράγκο κι από τον Βασιλόπουλο.

Γράφω ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ κι ΑΝΕΠΗΡΕΑΣΤΟΣ από το πόσα θα μου ακουμπήσει ποιος. Λάθη έχω κάνει και αν ο καλός Θεός με έχει καλά στην υγεία μου, θα ξανακάνω.

Αλλά όποιος λέει ότι δεν θα με παίρνει κανείς σοβαρά, γιατί έκανα μια διαφορετική επιλογή από τη δική του, είναι το υπόδειγμα της έλλειψης σοβαρότητας. Κάνε μια προσπάθεια να το καταλάβεις. Με θεωρούσατε εξαρχής δεδομένο στον Βούρο, μόνο και μόνον επειδή ήμουν απέναντι από τον Βασιλόπουλο. Ήμουν, είμαι και θα είμαι απέναντι σε όποιον μου επιβάλλει η συνείδησή μου. Αλλά δεδομένος, ποτέ και για κανέναν.

Ανώνυμος (03/06/2019 23:11)

Κ. Σεϊτανίδη
Ότι σπείρει ο καθένας θα θερίσει!
Το αυγό του φιδιού εκκολαφθηκε και ιδού τα αποτελέσματα!
Αφού δεν είσαι δικός τους στις ιδέες και στην ψήφο και ας είσαι Αεκτζης είσαι εχθρός τους!
Όπως είπε και ο ανόητος που εξελέγει......όποιος δεν ψηφίζει αυτά που θέλουμε δεν θα μπορεί να κυκλοφορήσει αφού θα τυπώνουμε τον ονομα του σε φειγ βολάν και θα τα ρίχνουμε στους δρόμους!

@Διαμαντής Σεϊτανίδης (03/06/2019 21:14) (03/06/2019 23:41)

Άνθρωπέ μου θα μας τρελάνεις; Όλα όσα γράφεις δεν έχουν καμιά σχέση με αυτό για το οποίο σε κατακρίνουμε. Ψήφισες αυτόν που έβριζες και πολεμούσες χωρίς να έχει διαφοροποιηθεί τίποτα από αυτά για τα οποία τον εβριζες. Σου απάντησαν πολλοί ότι δεν σε είχαν δεδομένο υπέρ του Βούρου αφού συνέχεια έγραφες κατά του Βούρου. Αυτό που είχαμε δεδομένο και έχασες είναι η σοβαρότητα και η αξιοπιστία σου.

^~Ανώνυμος~^ (04/06/2019 09:23)

Αυτό που κάποιοι δεν αντέχουν την διαφορετική (από την δική τους) άποψη και αρχίζουν τους χαρακτηρισμούς και τις θεωρίες συνωμοσίες ("κολοτούμπας" και "τα παίρνεις") με ξεπερνά.
Επίσης με ξεπερνά το να μπαίνουν και να γράφουν δεκάδες σχόλια εναντίον του διαχειριστή της "αλήθειας" όταν απλώς μπορούν να μην επισκέπτονται την ιστοσελίδα για να μην χαλιούνται. Εφόσον κανένας δεν παίρνει στα σοβαρά (όπως λένε) το μέσο και τον διαχειριστή του, το ζόρι τους ποιο ακριβώς είναι;

Διαμαντής Σεϊτανιδης (04/06/2019 10:58)

@23.41
Δεν χρειάζεται να σε τρελάνω εγώ, τα έχεις καταφέρει μόνος σου. Αν υπήρχε ίχνος σοβαρότητας σε όσα γράφεις, θα μου είχες γράψει τα ίδια όταν άρχισα να κριτικάρω τον Βασιλόπουλο και να βγάζω τα άπλυτά του στη φόρα, ενώ νωρίτερα τον είχα στηρίξει.

Πού ήσουν, τότε;

Πουθενά, γιατί σε εξυπηρετούσε αυτό που έκανα. Τουμπέκα, τότε. Τώρα μόνο σε πήρε ο πόνος για αξιοπιστίες και τούμπανα, ενώ ξημεροβραδιάζεσαι εδώ μέσα. Άσε μας ρε τρόμπα

Διαμαντή... (04/06/2019 11:10)

Όσοι σε κράζουν έχουν δίκαιο! Μα να ρίξεις τη ψήφο σου στον ακατανόμαστο;
Αυτό δεν το περίμενε κανείς προεκλογικά! Στήριξες την χειρότερη δημοτική αρχή της Ελλάδας που απέκτησε όνομα λόγω ΑΕΚ, με μηδαμινό έργο, με συμφωνίες κάτω από το τραπέζι, με πλήρη αποτυχία και καταδικασμένη από την ελληνική δικαιοσύνη, τους νόμους και την ελληνική Βουλή σε αρκετά θέματα!
Αδικαιολόγητος, αψυχολόγητος και άκυρος απλά!

Διαμαντής Σεϊτανιδης (04/06/2019 12:53)

@11.10
Δεν πρόκειται να ασχοληθώ άλλο μαζί σου. είσια ένας προβοκάτορας και πρέπει να ντρέπεσαι. Η ΑΛΗΘΕΙΑ υπήρξε η λυδία λίθος πτώσης του καθεστώτος Βασιλόπουλου. Όποιος δεν το βλέπει, είνα ιαπλώς εκτός πραγματικότητας και έχει άλλους σκοπούς. Αυτό είναι καταγεγραμμένο στη σύγχρονη ιστορία της όλης. ΑΥΤΗ ΕΔΩ Η ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ γκρέμισε το καθεστώς, όταν ΟΛΟΙ ΕΣΕΙΣ καθόσασταν στο σπιτάκι σας.

Η ψήφος μου ήταν μια στιγμιαία απόφαση, που ΔΕΝ ΑΛΛΑΖΕΙ ΤΙΠΟΤΑ, αλίμονο αν δυόμιση χρόνια μοναχικου΄αγώνα -όταν, ξαναλέω, ΟΛΟΙ ΣΑΣ ΗΣΑΣΤΑΝ ΣΠΙΤΙΑ ΣΑΣ- σβήνουν με μια εκδήλωση διαμαρτυριάς για κάτι που με ενόχλησε και που το έγραψα από την πρώτη στιγμή. Όλα τα άλλα που γράφεις, δεν με αφορούν και δεν με ενδιαφέρουν.

@Διαμαντής Σεϊτανιδης (04/06/2019 10:58) (04/06/2019 14:01)

Τι να πω. Ούτε ίχνος ντροπής. Όταν άρχισες να κριτικάρεις τον Βασιλόπουλο που στήριζες το έκανες υποτίθεται γιατί έκανε όλα αυτά τα άθλια που περιέγραφες και δεν τα ήξερες πιο πριν. Είχες ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ. Δεκάδες ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ. Τι σημασία έχει αν με βόλευε; Ήταν όλα όσα έλεγες ψέματα; Λυπάμαι πολύ και για την στάση σου και για τις άθλιες δικαιολογίες σου.

Διαμαντής Σεϊτανιδης (04/06/2019 14:05)

@14.01

Και τώρα είχα επιχειρήματα, καταιγιστικά, αλλά δεν τα βλέπεις γιατί είσαι πρόβατο.

@Διαμαντής Σεϊτανιδης (04/06/2019 14:05) (04/06/2019 15:56)

Μας μίλησες για απευθείας αναθέσεις σε κολλητούς και συγγενείς, για διχασμό της πόλης, για άθλια διαχείριση πόρων κάνοντας σύγκριση με διαφόρων ειδών πετυχημένες παρεμβάσεις και έργα σε άλλους Δήμους. Να μου αναφέρεις και εσύ τα καταιγιστικά επιχειρήματα για να τον ψηφίσεις και όχι να ρίξεις λευκό γιατί εγώ είμαι πρόβατο και βλάκας και δεν καταλαβαίνω. Θα έπρεπε τουλάχιστον να ντρέπεσαι που μας βρίζεις όταν λέμε τα αυτονόητα.

Διαμαντής Σεϊτανιδης (04/06/2019 16:06)

@15.56
Κι αυτά τα έχω γράψει. Και μάλιστα πιο πρόσφατα. Αλλά εσύ θυμάσαι μόνο ό,τι σε συμφέρει. Κι αφού θυμάσαι μόνο ό,τι σε συμφέρει, τότε, που εγώ έγραφα αυτά που σε συμφέρουν, εσύ πού ήσουν;

@Διαμαντής Σεϊτανιδης (04/06/2019 16:06) (04/06/2019 16:23)

Να τα ξαναγράψεις επιγραμματικά όπως έκανα εγώ για να φανεί η σύγκριση. Γιατί αποφεύγεις να το κάνεις; Ναι εμένα με βόλευαν τα τέρατα που έγραφες για το Βασιλόπουλο αλλά πίστευα ότι ήταν αλήθεια. Ήταν αλήθεια; Ήταν υπερβολές; Ήταν ψέματα; Εγώ δεν έχω τα στοιχεία που εσύ μας παρουσίασες και σε εμπιστευτήκαμε. Ούτε είμαι μέλος της αντιπολίτευσης του δήμου για να μου λες που ήμουν τότε.

Διαμαντής Σεϊτανιδης (05/06/2019 10:50)

@16.23
Τι αποφεύγω βρε μπαγλαμά; Εδώ μέσα είναι ΟΛΑ, και τα έχω επισυνάψει σε ΕΚΑΤΟΝΤΑΔΕΣ κείμενά μου. Τα θες και τα λες/γράφεις, ή σου ξεφεύγουν; ΦΥΣΙΚΑ ΗΤΑΝ ΑΛΗΘΕΙΑ, ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑ και την αλήθεια αυτή ΕΓΩ την έκανα γνωστή στην πόλη, όταν εσύ -κατά παραδοχή σου στο αμέσως προηγούμενο σχόλιο- καθόσουν στο σπιτάκι σου και σφύριζες ανέμελα.

Κι εγώ, μπαγλαμά μου, δεν ήμουν μέλος της αντιπολίτευσης του δήμου, αλλά πάλεψα και τα βρήκα ΜΟΝΟΣ ΜΟΥ, όταν εσύ καθόσουν σπιτάκι σου και ήσουν έτοιμος να τα κάνεις επάνω σου.

Ε λοιπόν θέλει ΠΟΛΥ ΘΡΑΣΟΣ να με εγκαλείς σήμερα. Πάρα πολύ θράσος. Και σε τύπους σαν κι εσένα ΔΕΝ απολογούμαι. Τράβα ξανά στο λαγούμι σου και μη μιλάς, μέχρι να γίνεις... μέλος της αντιπολίτευσης του δήμου.

Άντε μπράβο, άντε να σε δω...

Προσθέστε το σχόλιό σας

Ονοματεπώνυμο ή ψευδώνυμο  
Το e-mail σας (προαιρετικό - δεν δημοσιεύεται)  
Το σχόλιό σας

Ροή ειδήσεων

«Εμείς κάνουμε κουμάντο»

Στις 28 Αυγούστου η ορκωμοσία του νέου δημάρχου και δημοτικού συμβουλίου

Έτσι θα διοικούνται οι δήμοι από τον Σεπτέμβριο

Οι τελικές αποφάσεις τη κυβέρνησης προσδιορίζουν το εύρος της συνεργασίας Βούρου- Γρετζελιά

Ο Βούρος παίζει «κατενάτσιο» και περιμένει τον Θεοδωρικάκο

Γκρίνιες, παράπονα και τριβές στην «Πολιτών Πολιτεία» για την κατανομή των αρμοδιοτήτων

Ο τοπικός ΣΥΡΙΖΑ ευχαριστεί και δεσμεύεται

Πώς ψήφισε χθες η Φιλαδέλφεια κι η Χαλκηδόνα

Σαββατοκύριακο στο ΠΠΙΕΔ με «Όνειρο καλοκαιρινής νύχτας»

Καταστροφή του περιπτέρου της στην πλατεία Πατριάρχου καταγγέλλει η ΑΝΤΑΡΣΥΑ

Την Πέμπτη η εκδήλωση του ΚΚΕ στο Α' ΚΑΠΗ

Εάν ψηφίζεις ΣΥΡΙΖΑ, σταυρώνεις και τη Φιλαδελφειώτισσα Ειρήνη Γκαμάτση

Ο Γιάννης Χλωρός αναλαμβάνει τον Άτταλο

Βούρος: «Ματαιοπονεί και αποδεικνύεται ολίγιστη» η ομάδα Βασιλόπουλου

Οι γονείς έχουν κρίση

Η Αλήθεια Newsletter

Κάντε κλικ εδώ για να εγγραφείτε στο newsletter μας

Τελευταία σχόλια

«Εμείς κάνουμε κουμάντο»
Xρήστης: Διαμαντής
@09.14 Έχω την απαραίτητη υπομονή να γράφω τα ίδια και τα ίδια όσο πιο απλά, μονοεπίπεδα, ασπρόμαυρα γίνεται για να τα καταλάβουν και άτομα ...

Χαμός στο «Ξανά Μαζί» - Γενικεύεται η αμφισβήτηση στο πρόσωπο του Γρετζελιά
Xρήστης: PAROIKOS
KATANTIA ! Ο Γρετζελιάς, που είναι Γρετζελιάς να είναι μέσα στα πράγματα........

«Εμείς κάνουμε κουμάντο»
Xρήστης: @Διαμαντής (19/08/2019 09:14)
Συγνώμη Διαμαντή που δεν είμαστε εισαγγελείς για να διερευνήσουμε όσα αποκάλυψες. Σε ότι αφορά την αντιπολίτευση απλά δεν ήθελαν να δώσουν τ...

«Εμείς κάνουμε κουμάντο»
Xρήστης: Διαμαντής
@12.06 Ήμουν ο μόνος που τον πολέμησα και ο κύριος λόγος της πτώσης του, όταν εσύ κι οι όμοιοί σου λουφάζατε έντρομοι στα σπίτια σας ή κάνατ...

Πώς ψήφισε χθες η Φιλαδέλφεια κι η Χαλκηδόνα
Xρήστης: @ρο (11/08/2019 22:58)
Ούτε ο Μελισσανίδης το φτιάχνει για να παίζει ο ίδιος μέσα ούτε σας δέρνει και σας απειλεί κανείς. Απο κει και πέρα φτιάχνουμε το γήπεδο μας...

«Εμείς κάνουμε κουμάντο»
Xρήστης: Ουγκανος
Πάρτε το 166. Ανακοινώθηκαν οι αντιδήμαρχοι. .....

«Εμείς κάνουμε κουμάντο»
Xρήστης: Γ.Π.
Εσύ Διαμαντή μην ξεχάσεις να ξαναψηφίσεις Αρούλη στις επόμενες εκλογές....

Πώς ψήφισε χθες η Φιλαδέλφεια κι η Χαλκηδόνα
Xρήστης: @ρο (11/08/2019 22:58)
Το γήπεδο ανήκει στην ΑΕΚ. Και όσοι αγαπάμε την ΑΕΚ έχουμε σαν όνειρο να ξαναπαίξουμε στο δικό μας γήπεδο. Ασε το παραμύθι ότι θα κερδίζει ...

Πώς ψήφισε χθες η Φιλαδέλφεια κι η Χαλκηδόνα
Xρήστης: αεκτζης κατοικος
100.000 οπαδοι;Μαλλον ξεχασες να βαλεις ενα μηδενικο ακομα θελω να πιστευω κατα λαθος.Ο ποδοσφαιρικος ναος και το μνημειο μικρασιατικου ελλη...

«Εμείς κάνουμε κουμάντο»
Xρήστης: Τρέμει
ο Δρακουμέλ, έρχεται ο μπαρμπα Στρουμφ....

Πώς ψήφισε χθες η Φιλαδέλφεια κι η Χαλκηδόνα
Xρήστης: Ανώνυμος
Ζήσαμε να το δούμε κι αυτό. Ο Γιάννης ο Βούρος δήμαρχος. Σαν ταινία επιστημονικής φαντασίας. Τέσσερα χρόνια και τέσσερεις μήνες θα το υποστο...

Πώς ψήφισε χθες η Φιλαδέλφεια κι η Χαλκηδόνα
Xρήστης: Ροντρίγκεζ
@11:55 Επαναλαμβάνω: Στάθηκε τυχερός που είχε απέναντί του έναν Βασιλόπουλο ο οποίος έκανε το ένα λάθος μετά το άλλο στην προεκλογική περίο...

«Εμείς κάνουμε κουμάντο»
Xρήστης: Διαμαντής
Αν δεν καταλαβαίνεις, τότε δεν ζεις σε αυτή την πόλη. Αν καταλαβαίνεις πολύ καλά κι ενοχλείσαι, μάλλον είσαι ο ... Γ.Π....

Πώς ψήφισε χθες η Φιλαδέλφεια κι η Χαλκηδόνα
Xρήστης: ρο
@Αεκτζης κατοικος (08/08/2019 18:56) και τι θα κερδισετε απο το κατασκευασμα του μελισσανιδη; απορω γιατι εσυ και οι αλλοι 100.000 συνοπαδοι...

«Εμείς κάνουμε κουμάντο»
Xρήστης: Γ.Π.
Διαμαντή η γράψε αυτό που θέλεις να πεις ή αλλιώς μην γράφεις τίποτα. Το να γράφεις κάτι που δεν το καταλαβαίνει κανείς δεν έχει νόημα. Χάνε...

all rights reserved | developed & hosted by Jetnet ©