Το τερματίσαμε! Δυο νέοι υποψήφιοι δήμαρχοι ανακοινώθηκαν μέσα σε μια μέρα!

Δημοσιεύτηκε στις 27/11/2018 στην κατηγορία Σχόλια  |  43 σχόλια

του Διαμαντή Σεϊτανίδη

 

Το τερματίσαμε! Εδώ ο κάθε πικραμένος που θέλει να γίνει δήμαρχος, κάνει και μια ανακοίνωση, θα κατέβω λέει, κι όποιος τσιμπήσει.

 

Έτσι, ως χθες είχαμε τρεις (+1) υποψηφιότητες: Του Άρη Βασιλόπουλου, που θέλει να ζητήσει άλλα 4 χρόνια για να αποδείξει ότι... μπορεί και χειρότερα, του Χρήστου Κοπελούσου, που μας έδειξε ωραίες φωτογραφίες και κοινότοπα συνθήματα, αλλά θέσεις μηδέν, και του Τάσου Κωνσταντινίδη, που μας είπε κι αυτός τρεις αναμενόμενες ατάκες στην ιδρυτική του διακήρυξη και... αυτό ήταν όλο.

 

Χθες, όμως, το τερματίσαμε! Μέσα σε μια μέρα, Δευτέρα 26 Νοεμβρίου, είχαμε ΔΥΟ ανακοινώσεις υποψηφίων δημάρχων. Δηλαδή, για να είμαστε ακριβείς, είχαμε δυο ΑΥΤΟανακοινώσεις. Το μεσημεράκι ο γνωστός ηθοποιός Γιάννης Βούρος επισημοποίησε τις πληροφορίες που ξέραμε όλοι, ότι δηλαδή θα είναι ο εκλεκτός της ηγεσίας της ΠΑΕ ΑΕΚ για το δήμο και το ίδιο βράδυ, ο συμπαθής Μιχάλης Κουτσάκης, αυτοανακοινώθηκε κι αυτός. Αφήνω την υποψήφια από τους Πράσινους, τους διαφωνήσαντες με τον Βασιλόπουλο, την Επαναστατική Κίνηση κλπ που ακόμα (όλοι αυτοί) δεν έχουν αποσαφηνίσει τις προθέσεις τους.

 

Ωραία κατάσταση! Κάθε πικραμένος θέλει να γίνει δήμαρχος. Εάν σε αυτούς προσθέσουμε και τη Λαϊκή Συσπείρωση (είναι το +1 που έγραψα πιο πάνω), που δεν έχει ανακοινωθεί, αλλά που ασφαλώς θα κατέβει στις εκλογές) τότε ήδη από τώρα, το πράγμα έχει αρχίσει να ξεχειλώνει στην πόλη μας. Να ξεχειλώνει όχι μόνο από άποψη αριθμού υποψηφίων, αλλά και από άποψη σοβαρότητας.

 

Τίποτα δεν φαίνεται να διδάχθηκαν οι ως τώρα υποψήφιοι σωτήρες μας από τη ζωή στην πόλη τα τελευταία χρόνια. Και ο μεν κ. Βούρος, τουρίστας είναι στην πόλη, δεν ξέρει, δεν ασχολείται, πήρε το πράσινο φως, έκανε και δυο τρεις περαντζάδες στον πεζόδρομο και... πάει για δήμαρχος.

 

Αλλά οι άλλοι;

 

Δεν είδαν;

 

Δεν ξέρουν;

 

Δεν κατάλαβαν ότι οι συνδυασμοί μιας χρήσεως απλώς γελοιοποιούν την τοπική δημοτική ζωή κι όσους μετέχουν σε αυτήν; Δεν παίρνουν παράδειγμα από το πόσο βραχύβιοι αποδείχτηκαν οι συνδυασμοί που κατέβηκαν το 2014; Έχει αποδείξει κανένας από τους υποψήφιους δημάρχους ότι έχει τις δυνατότητες να παραμείνει κοντά στον δημότη, τον κάτοικο, τον επαγγελματία της πόλης και μετά τις εκλογές, εάν δεν εκλεγεί δήμαρχος; Γιατί, δεν ξέρω αν ξέρετε, κύριοι αυτοανακοινωθέντες, αλλά ΕΝΑΣ θα εκλεγεί δήμαρχος. Όλοι οι άλλοι θα είναι στην αντιπολίτευση και θα παρακαλούν (ή θα πιέζουν εκβιαστικά με την ψήφο τους) για μια θεσούλα στη νέα διοίκηση (δεν μιλώ για τον κ. Βούρο, αυτός δεν υπάρχει καν στην ζωή της πόλης, μιλώ για τους άλλους υποψήφιους).

 

Η απάντηση είναι μία, και την ξέρουμε όλοι: ΟΧΙ. Κανείς τους δεν έχει αποδείξει ότι βρίσκεται κοντά στον Φιλαδελφειώτη και τον Χαλκηδονιώτη. Καμία παρέμβαση δεν έγινε επί τέσσερα ολόκληρα χρόνια από τον Χρήστο Κοπελούσο, αντιπρόεδρο του δημοτικού συμβουλίου, που να εξηγεί στους πολίτες τι στην ευχή γίνεται στο δήμο. Ούτε μιά. Αντίθετα, έκανε πέρυσι μια εισήγηση στο δημοτικό συμβούλιο τόσο κολακευτική για τον δήμαρχο Άρη Βασιλόπουλο, που πολλοί λέγαμε ότι... προσχωρεί στη Δύναμη Πολιτών. Κι έρχεται τώρα, με το έτσι θέλω, να μας πει ότι θα είναι υποψήφιος δήμαρχος, απέναντι στον... Άρη Βασιλόπουλο. Δεν μας λυπάσαι, βρε Χρήστο;

 

Το ίδιο ισχύει και για τον μόλις χθες αυτοανακοινωθέντα, Μιχάλη Κουτσάκη. Πότε βγήκε στην πόλη (όχι στη γειτονιά του, στον καφενέ! Στην πόλη ολόκληρη!) να μιλήσει να την καταστροφική πολιτική του Βασιλόπουλου στο δήμο; Ποιος από τους αναγνώστες μου θυμάται μια (ΕΣΤΩ ΜΙΑ) παρέμβαση είτε του Χρήστου Κοπελούσου είτε του Μιχάλη Κουτσάκη, τα τέσσερα χρόνια που διοικεί ο κ. Βασιλόπουλος το δήμο; Όποιος έχει έστω και μια τέτοια δημόσια παρέμβαση έξω από τους κλειστούς τοίχους του δημοτικού συμβουλίου, τον παρακαλώ να μου τη στείλει.

 

Αλλά, κανείς δεν θα μου στείλει τίποτα τέτοιο. Γιατί δεν μπορεί να στείλει κάτι που ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ. Γιατί οι δυο αυτοί συμπολίτες -όπως και ΟΛΟΙ όσοι βρίσκονταν στην αντιπολίτευση όλα αυτά τα χρόνια- δεν βρήκαν ΟΥΤΕ ΜΙΑ ευκαιρία να απευθυνθούν στο λαό της πόλης, να κάνουν μια συγκέντρωση, να βγάλουν μια ανακοίνωση, να περάσουν από τις γειτονιές της πόλης και να εξηγήσουν γιατί η σημερινή διοίκηση είναι ακατάλληλη για την πόλη. Πιο δραστήριοι στις κόντρες τους μέσα στο δημοτικό συμβούλιο ήταν ο Γιάννης Τομπούλογλου κι ο Λευτέρης Πλάτανος, αυτή είναι η αλήθεια, αλλά κι αυτοί περιορίστηκαν εντός του οργάνου.

 

Κάτι παρόμοιο ισχύει και για τον κ. Κωνσταντινίδη. Εκείνος, μεν, δεν ήταν στο δημοτικό συμβούλιο, οπότε δεν είχε θεσμική υποχρέωση -όπως οι προηγούμενοι- να ενημερώσει τον κόσμο για το τι συμβαίνει στο δήμο, είναι ωστόσο ενεργός πολίτης αυτής εδώ της πόλης. Έγραψε 2-3 κείμενα με τις απόψεις του, τα οποία με χαρά φιλοξένησα εδώ, στην “Αλήθεια”, κι.... αυτό ήταν όλο. Δηλαδή όποιος γράφει δυο -τρία κείμενα, αυτοπροτείνεται για δήμαρχος; Και μάλιστα αποκλείει αναίτια προτάσεις και σκέψεις για συμπόρευση; Είναι κάτι καινούργιο, δημιουργικό, θετικό στη δημόσια ζωή της πόλης η αντίληψη “μόνο εγώ μπορώ να σας σώσω;”. Ας αναλογιστεί ο κάθε αναγνώστης μου κι ας βγάλει τα συμπεράσματά του.

 

Κι ακόμα, τα πιο ωραία δεν τα έχουμε δει. Πολιτικές νεκραναστάσεις, Μαυρογιαλλούρους κι ένα σωρό άλλες φαιδρότητες, που ετοιμάζονται να “σώσουν” την πόλη. Έχουμε να κρατάμε την κοιλιά μας από τα γέλια, σε λίγο, περιμένετε...

 

Σε αυτό το σημείο, θεωρώ σκόπιμο να στείλω ένα μήνυμα προς πάντα ενδιαφερόμενο: Όποιος είναι τόσο αιθεροβάμων, που να πιστεύει ότι “Η Αλήθεια” κι η δική μου πένα, θα τον στηρίξει μόνο και μόνο επειδή αντιτίθεται εκλογικά στον φασιστάκο που διοικεί σήμερα το δήμο, τον προειδοποιώ ότι πρέπει να αλλάξει πλευρό. Εγώ ΔΕΝ πρόκειται να γίνω βαστάζος κανενός τραμπαρίφα. Όποιοι -ανακοινωμένοι ή όχι- υποψήφιοι δήμαρχοι αντιληφθούν ότι η όλη κατάσταση εκφεύγει των ορίων της σοβαρότητας, πρέπει να αναζητήσουν ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ τρόπους και διαδικασίες σύγκλισης.

 

Η απάντηση στην απλή αναλογική, είναι οι μεγάλες δημοτικές παρατάξεις, πολυσυλλεκτικές, που μπορεί να έχουν επιμέρους διαφορές στο εσωτερικό τους, αλλά στα κεντρικά ζητήματα που έχουν να κάνουν με την πόλη, υπάρχει σύμπλευση των μελών τους.

 

Και το μήνυμα που στέλνω, τελειώνει ως εξής: Για εμένα προσωπικά, μεγάλη χαρά θα είναι να ξυπνάει άλλα 4 χρόνια ο Άρης Βασιλόπουλος με τον τρόμο στα μάτια για το ποια ανεπάρκειά του, ποια καταστροφική του πολιτική για την πόλη, ποια συγκεκριμένη απόφαση του που διασπαθίζει το δημόσιο χρήμα θα φέρω στο φως από την “Αλήθεια”, Τις έχω δώσει αυτές τις εξετάσεις -είμαι ο μόνος, άλλωστε που τις έχω δώσει, επιτρέψτε μου να πω- και τις έχω περάσει. Τέσσερα χρόνια σφοδρή κριτική στον Βασιλόπουλο, απέδειξα ότι μπορώ να την κάνω. Άλλα τέσσερα, το ίδιο μου κάνει. Μην ελπίζει, λοιπόν, κανένας Μαυρογιαλλούρος ότι θα τον στηρίξω μόνο και μόνον επειδή είναι απέναντι στον δημερινό δήμαρχο. Αυτά απλώς ΔΕΝ υπάρχουν.

 

Σήμερα, η πόλη γνωρίζει καλά ποιος είναι ο Άρης Βασιλόπουλος ως δήμαρχος, χάρη στις αποκαλύψεις της "Αλήθειας" και ΜΟΝΟ. Αποδείξαμε -μαζί με φανερούς και κρυφούς συνεργάτες μου- ότι ο Τύπος που δεν γονατίζει, αποκαλύπτει τις σάπιες εξουσίες. Χωρίς την "Αλήθεια" κανείς δεν θα μπορούσε να αμφισβητήσει την επανεκλογή Βασιλόπουλου, γιατί η πολιτικά ανάπηρη δημοτική αντιπολίτευση είχε αφήσει τον κόσμο στο απόλυτο σκοτάδι.

 

Μέσα σε όλο αυτό το σκηνικό, υπάρχει και η Επανεκκίνηση. Μια δημοτική παράταξη που ιδρύθηκε συλλογικά, πορεύτηκε συλλογικά, εξέλεξε μέσα από διαδικασίες κάλπης τον επικεφαλής της, δούλεψε πάνω στη φυσιογνωμία της και το πρόγραμμά της και τώρα αρχίζει να το παρουσιάζει στους Φιλαδελφειώτες και τους Χαλκηδονιώτες. Ανακοινώσεις για υποψήφιο δήμαρχο δεν κάνει η “Επανεκκίνηση” αυτό το αφήνει στους “σωτήρες” της πόλης. Θα παρουσιάσει τις προτάσεις της, θα τις θέσει σε δημόσια διαβούλευση, θα τις συζητήσει στο ίντερνετ, στα καφενεία, σε σπίτια, παντού.

 

Σκοπός μας στην "Επανεκκίνηση" δεν είναι να προστεθεί άλλος ένας στη λίστα των αυτοανακοινωμένων "σωτήρων" της πόλης. Αν ήμουν ένας από τους επίδοξους "σωτήρες" της πόλης, θα είχα κατέβει και το 2014 με κάποιον από τους (πολλούς!) συνδυασμούς που μου πρότειναν να ενταχθώ στις τάξεις τους. Δεν το έκανα. Απέδειξα και τότε, αποδεικνύω και τώρα, ότι δεν προσθέτει κάτι στο κοινωνικό μου status, η ιδιότητα του υποψηφίου δημάρχου. Σκοπός μας είναι η παρουσίαση προτάσεων και θέσεων για έναν καλύτερο δήμο, για μια καλύτερη πόλη, και η πίεση ώστε να υπάρξουν συγκλίσεις κι όχι πανσπερμία αυτόκλητων "σωτήρων" της πόλης.

 

Κι όλο αυτό το διάστημα η "Επανεκκίνηση" θα προσπαθεί -με μαστίγιο και καρότο- να βοηθήσει στη δημιουργία μεγάλων συνδυασμών, όχι ο κάθε πικραμένος να αυτοανακοινώνεται ως υποψήφιος δήμαρχος. Κι αυτοί που έσπευσαν αν αυτοανακοινωθούν, μη τυχόν και χάσει η Φιλαδέλφεια κι η Χαλκηδόνα βελόνι, καλό είναι να σκεφτούν ότι πολιτική ωριμότητα δείχνει κάποιος που δεν κυνηγά μόνο και μόνο την καρέκλα, ακόμα κι αν καλόπιστα πιστεύει ότι είναι ο καλύτερος γι αυτήν.

 

Και καλό είναι να θυμηθούν μια φράση που είπε ένας μεγάλος Έλληνας πολιτικός: “Σημασία δεν έχει να λες εσύ ότι είσαι καλός. Σημασία έχει να το λένε οι άλλοι για σένα”.

 

Προφανώς, θα επανέλθω...

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ:

 

Μαίνεται ο εμφύλιος μεταξύ των συνυπεύθυνων - Κολλητοί Βασιλόπουλου, εναντίον Βασιλόπουλου!

 

Ακόμα σιωπούν για τις καταγγελίες εναντίον τους Βασιλόπουλος, Παπαλουκά- Ερωτήματα για τους τέσσερις

 

Ανεξέλεγκτος ο εμφύλιος στη Δύναμη (πρώην) Κολλητών

 

Όταν ο δήμος Νέας Φιλαδέλφειας- Νέας Χαλκηδόνας, διαψεύδει τον... εαυτό του!

 

Τα κακομαθημένα!

 

Το ποντίκι που βρυχάται «με ξένα κόλυβα»

 

Τα ψέματα Βασιλόπουλου για το κτήριο της Στρούγκας

 

Πάρτι απευθείας αναθέσεων «εις υγείαν των προσφύγων»- Απευθείας ανάθεση ΚΑΙ στη σύζυγο του δημάρχου!

 

Στο υβρεολόγιο του δημάρχου εναντίον μου, απαντώ με ψυχραιμία και χαμόγελο

 

Πώς κάνει κοινωνική πολιτική η Λάρισα και πώς η Φιλαδέλφεια- Χαλκηδόνα

 

Τι έχουν τα Τρίκαλα που δεν έχει η Φιλαδέλφεια- Χαλκηδόνα;

 

Ο Ποδονίφτης στη Φιλοθέη κι ο Ποδονίφτης στη Φιλαδέλφεια

 

Να μη γίνουμε Μάνδρα. Η Σκρά είναι βόμβα. Πότε πίεσε ο δήμος την Περιφέρεια για αντιπλημμυρικά;

 

Τα πραγματικά προβλήματα της πόλης ο δήμος τα ξεπετά με μια ανακοινωσούλα

 

Καμια συνέπεια. Καμία ιδεολογία. Μόνο χωρίς αρχές απόλαυση της εξουσίας

 

Υπογειοποίηση: Η πόλη σε σύγχιση με ευθύνη του δημάρχου

 

Γράψτε την άποψή σας

Ανώνυμος (27/11/2018 12:29)

Γεια στο στόμα σου η μάλλον στα χέρια σου. Πολύ σωστά τα γράφεις αλλά δεν μας είπες αν εσύ θα είσαι υποψήφιος δήμαρχος.

ΠΙΚΡΑΜΕΝΟΣ ΟΥΓΚΑΝΟΣ (27/11/2018 12:31)

(πως λέμε, "ερωτευμένος Σαίξπηρ")
Κάποιοι είναι λογικό να κατεβαίνουν.
Κάποιοι, απλά, ας έλθουν με την όπισθεν.
ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ, σε πάω με τα χίλια...

Διαμαντής Σεϊτανίδης (27/11/2018 12:43)

@12.31
Να το κοιτάξεις αυτό το τελευταίο, μην το αφήσεις.

@12.29
Εγώ αγαπητέ δεν κοιμάμαι και ξυπνάω με τον καημό αν θα γίνω δήμαρχος. Δόξα τω Θεώ τα έχω λύσει αυτά μέσα μου. Εξελέγην επικεφαλής της Επανεκκίνησης, γιατί τα μέλη της εκτίμησαν τη στάση που κράτησα και τις μάχες που έδωσα μέσα από την "Αλήθεια". Θα εργαστώ ως το τέλος για να υπάρξουν συγκλίσεις. Αλλά δεν θα πάμε πίσω από κάποιον, μόνο και μόνο για να πάμε. Αν επικρατήσει ανωριμότητα, θα μετρηθούμε με όλους. Αλλά ως το τέλος θα προσπαθούμε και προσωπικά θα προσπαθώ για συγκλίσεις. Αυτή είναι η εντολή της Ολομέλειας της Επανεκκίνησης, αυτό θέλουν τα μέλη της, αυτό θα κάνω. Ελπίζω να ήμουν σαφής.

Ανώνυμος (εκ πεποιθήσεως). (27/11/2018 13:09)

Διαμαντή την αντίληψή σου για το πως αντιλαμβάνεσαι εμπράκτως την δημοκρατία και την πολυσυλλεκτικότητα την έχεις κερδίσει με το σπαθί σου από το πώς "τρέχεις" την "Αλήθεια". Μου έχεις δημοσιεύσει σχόλια που "σου την έλεγα" και σχόλια που πολιτικά απέχουν από την δική σου αντίληψη επί των τεκταινομένων.
Όπως και να ´χει, εύχομαι γόνιμη και δημιουργική πορεία στην "Επανεκκίνηση" και σού/σάς προτείνω, παρά το γεγονός ότι είστε ένας τυπικός αστικός συνδυασμός, να τολμήσετε να κάνετε ορθάνοιχτες διαδικασίες, με δημόσια πρόσκληση, σε όλους τους δημότες Φιλαδέλφειας Χαλκηδόνος, με ένα ανοιχτό κάλεσμα σε μεγάλο χώρο (Πνευματικό, ΠΠΙΕΔ, άλλο) για τοποθετήσεις πολιτών, καταγραφή απόψεων, δημιουργία ομάδων εργασίας κατά τομείς και την ανάδειξη επικεφαλής και υποψηφίων. Πρέπει επιτέλους και το αστικό μπλοκ της πόλης να καταλάβει ότι οι εποχές των "παραγόντων" και κυρίως των κατά φαντασίαν, τελειώσανε.

Διαμαντής Σεϊτανίδης (27/11/2018 13:14)

@13.09
Πρώτον, ευχαριστώ για τα καλά λόγια, που έχουν πρόσθετη αξία γιατί -κατά πως φαίνεται- προέρχονται από ιδεολογικό αντίπαλο. Επί της ουσίας, τώρα, οι συναντήσεις της Επανεκκίνησης από τον Φεβρουάριο ήταν ανοικτές, και υπάρχει η Αρχή "φέρε κι ένα φίλο σου στην επόμενη Ολομέλεια".

Προσωπικά είμαι πλήρως σύμφωνος με την πρότασή σου για μεγάλη Ολομέλεια- ανοικτό κάλεσμα, αλλά αυτό προϋποθέτει να υπάρχει σύγκλιση υποψηφιοτήτων, να υπάρχει δηλαδή άλλος ένας -έστω- συνδυασμός που να ανταποκριθεί στο "μεγάλο κάλεσμα" που λες.

Ως τότε, κάνουμε Ολομέλειες της Επανεκκίνησης με παραγωγική δουλειά, συνεχώς νέα άτομα, δουλεύουμε πάνω σε θέσεις και προτάσεις κι όχι πάνω σε στρατηγικής προσωπικής προβολής. Είμαστε το "άλλοθι σοβαρότητας" στο δήμο μας. Αρκεί να μην μείνουμε αυτό.

Δημότης (27/11/2018 13:41)

Αν και συμφωνώ γενικά με το παραπάνω κείμενο έχω δύο προβληματισμούς να εκφράσω:
1. Γιατί θα πρέπει οι παρεμβάσεις της αντιπολίτευσης να είναι μόνο αρνητικές? Είναι λάθος να επαινεί η αντιπολίτευση αν βρίσκει κάτι θετικό στην Διοίκηση? Δεν είναι μια θέση και αυτή? Ως ψηφοφόρος μπορώ να κατανοήσω τις θέσεις της όποιας παράταξης και από τις αρνητικές και από τις θετικές παρεμβάσεις της.
2. Μήπως είναι λίγο εμπαθές να θεωρείτε ότι "...Χωρίς την "Αλήθεια" κανείς δεν θα μπορούσε να αμφισβητήσει την επανεκλογή Βασιλόπουλου,....". Τα υπόλοιπα μέσα ενημέρωσης που υπάρχουν είναι ΟΛΑ κατώτερα της Αλήθειας?

Διαμαντής Σεϊτανίδης (27/11/2018 13:48)

@13.41
1- η εντολή που λαμβάνει η εκάστοτε αντιπολίτευση είναι να αντιπολιτεύεται. Αν μέσα στα δέκα αρνητικά βρει και δυο θετικά, ασφαλώς να τα πει. Αλλά επειδή είναι ΑΛΛΟΣ συνδυασμός, με ΑΛΛΟ πρόγραμμα (υποτίθεται) πρέπει να κάνει ΑΝΤΙπολίτευση κυρίως. Εδώ, στην προκείμενη περίπτωση, η αντιπολίτευση δεν έκανε ΟΥΤΕ αντιπολίτευση, ΟΥΤΕ συμπολίτευση. Δεν έκανε ΤΙΠΟΤΑ. Συμφωνούμε σε αυτό;

2- Δεν κρίνω κανένα μέσο ενημέρωσης, αλλά η πραγματικότητα είναι, ξέρετε, λίγο πεισματάρικη. Ποιος αποκάλυψε τις απευθείας αναθέσεις του δημάρχου; Απαντήστε εσείς, αν θέλετε. Την απευθείας ανάθεση στην εταιρεία της συζύγου του ποιος την αποκάλυψε; Την ενοικίαση σπιτιού του αδελφού του στο πρόγραμμα προσφύγων ποιος το αποκάλυψε; Τη διασπάθιση του δημοσίου χρήματος από τη διοίκηση; Την επιχείρηση διχασμού της πόλης; Τα ανομολόγητα κίνητρα του δημάρχου για τον απηνή πόλεμο εναντίον της ΑΕΚ ποιος τα ανέδειξε; Δώστε εσείς τις απαντήσεις κι εγώ θα τις ανεβάσω εννοείται.

Δ.Σ (συνέχεια) (27/11/2018 13:54)

Το ότι τιμώ τις ανεξάρτητες δημοσιογραφικές προσπάθειες της πόλης, το έχω αποδείξει. Είπε ο υβριστής δήμαρχος "χαρτί τουαλέτας" την Fx news και τις φιλότιμες προσπάθειες του Βασίλη Βέττου, το θυμάστε; Το έχω αναρτήσει στην πρόσοψη της ιστοσελίδας μου επί μήνες. Και θα το κρατήσω εκεί ακόμα περισσότερο. Γιατί κάθε αντιδημοκρατική εξουσία όπως αυτή του Άρη Βασιλόπουλου, πρώτα βάζει τον τύπο στο στόχαστρό της -θυμίζω το παραλήρημα Πάνου στο δημοτικό συμβούλιο.

Ανώνυμος (εκ πεποιθήσεως). (27/11/2018 14:05)

Το μεγάλο κάλεσμα πολιτικά δεν το αντιλαμβάνομαι ως σύγκλιση δημοτικών παρατάξεων, σε επίπεδο των επικεφαλής ή κάποιων πρωτοκλασάτων στελεχών. Αυτό αναγκαστικά θα γίνει στο επόμενο δημοτικό συμβούλιο γιατί αν δεν γίνει, τότε το πράγμα θα καταλήξει σε ακυβερνησία με επόμενο βήμα το "απο το αυτί και στον επίτροπο".
Το κάλεσμα (ή πρόσκληση σωστότερα, για να ξεφύγω από την συνήθη φρασεολογία) πρέπει να είναι προς την κοινωνία.
Υπάρχει βεβαίως και το ...συριζέϊκο μοντέλο, κάποιες παρατάξεις (ακόμη και ήδη ανακοινωμένες) να γίνουν "συνιστώσες" σε άλλες.
Γενικότερα, προσωπική μου εκτίμηση είναι ότι θα ξεκαθαρίσουν πολλά στο τρίμηνο από τα μέσα Ιανουαρίου μέχρι αρχές Απριλίου.

Άναυδος δημότης (27/11/2018 14:29)

Επί της αρχής θα πω, πως η πρωτοβουλία που λάβατε ως "Επανεκκίνηση" είναι ενδιαφέρουσα.
Έχω να εκφράσω τις εξής απορίες / προβληματισμούς:
Τι το καινούργιο φέρνετε στην πόλη, όταν αποδομείτε εκ προοιμίου όλους τους μέχρι τώρα υποψηφίους ( και τους μελλοντικούς) με λόγια καθόλου κολακευτικά. Φαντάζομαι πως τους αναγνωρίζετε το δικαίωμα του εκλέγεσθαι. Αυτή δεν είναι αντίληψη σύγκλισης, αλλά "όποιος δεν έρθει μαζί μας (προφανώς δεν μπορεί να διαφωνεί μαζί σας) είναι Μαυρογιαλλούρος". Μήπως έτσι διχάζετε αντί να συνθέτετε; Λέτε πως δεν θα στηρίξετε κανέναν "Μαυρογιαλλούρο". Μήπως παραβιάζετε ανοικτές θύρες; Δεν είναι λογικό να παρέχετε στήριξη από το μέσο σας στη δική σας και μόνο κίνηση; Ούτως ή άλλως όλους τους άλλους του θέτετε απέναντι. Αυτό δεν ενέχει τον κίνδυνο από "Αλήθεια" να γίνετε "Μισή Αλήθεια";

Διαμαντής Σεϊτανίδης (27/11/2018 14:51)

@14.29
Και το σχόλιο είναι ενδιαφέρον.
Τα καινούργια που φέρνουμε στην πόλη:
1. Δεν κάνουμε την παρέα κανενός, συνδυασμό. Μαζευόμαστε συμπολίτες που ΔΕΝ κάνουμε υποχρεωτικά παρέα, διαφορετικών ηλικιών, περιοχών του δήμου, ασχολιών, που διαπιστώνουμε ότι έχουμε κάτι κοινό να προσφέρουμε στην πόλη. Αυτό ναι, είναι κάτι καινούργιο
2. Δεν είχαμε επικεφαλής επί μήνες. Στήσαμε κάλπη, υπήρξαν υποψηφιότητες, κάποιες αποσύρθηκαν πριν την κάλπη, όλα έγιναν δημοκρατικά. Κι αυτό ελπίζω να συμφωνείτε ότι είναι κάτι καινούργιο.
3. Δεν ανακοινώνουμε υποψηφιότητα δημάρχου. Αντίθετα λέμε ότι πρέπει να υπάρξουν συγκλίσεις τοπικών δυνάμεων με ανεπίληπτο ήθος, που θα αναζητήσουν από κοινού, κοινό πρόγραμμα. Αυτό θα πει "σύνθεση". Κι αυτό καινούργιο είναι. (συνεχίζεται)

Διαμαντής Σεϊτανίδης (27/11/2018 14:54)

(συνέχεια του προηγούμενου)
3. Δεν λέω ότι όλοι είναι Μαυρογιαλλούροι, λέω ότι είναι διαλυτική -και δεν περιποιεί τιμή- η εικόνα που κάθε ένας που καλόπιστα -όπως γράφω- πιστεύει ότι είναι ο καλύτερος, καταθέτει υποψηφιότητα, κι αρνείται έτσι να αναζητήσει συγκλίσεις τόσο σε προγραμματικές και Αξιακές θέσεις, όσο και σε πρόσωπα. Η αντίληψη "ανακοινώνω ότι θα είμαι υποψήφιος" αδιαφορώντας αν τελικά θα είμαστε 10 ή 20 οι υποψήφιοι, είναι μικροπολιτική αντίληψη. Αυτό ΔΕΝ σημαίνει ότι κάποιος που σήμερα την επιδεικνύει, αύριο δεν μπορεί να πειστεί πως υπάρχει ανάγκη συγκλίσεων.

Δεν θέτω κανέναν απέναντι, από όσους έχουν ανεπίληπτο ήθος και ειλικρινή επιθυμία να προσφέρουν στην πόλη. Αντίθετα τους λέω ότι οφείλουν να αναζητήσουν συγκλίσεις, πέρα από την προσωπική φιλοδοξία, που υπάρχει αλλά δεν μπορεί να είναι πανάκεια. Ελπίζω να σας κάλυψα.

Άναυδος δημότης (27/11/2018 15:38)

Σέβομαι απόλυτα τον ενθουσιασμό και τις καλές σας προθέσεις. Και οι διαδικασίες που περιγράφετε ακούγονται θετικές. Δεν αντιλαμβάνομαι όμως πως θα πείσετε όταν θα αναδείξετε τελικά δικό σας υποψήφιο δήμαρχο (γιατί φαντάζομαι πως δεν θα πολιτευτείτε ως "αόρατος αρχή") ότι αυτό το πρόσωπο δεν θα είναι αποτέλεσμα συναλλαγής και σκοπιμοτήτων, αλλά σύνθεσης, ειδικά μετά από μια διαβούλευση που θα διαρκέσει και πιθανά να προκαλέσει τριβές. Περιγράφετε κάτι που μοιάζει ιδανικό, αλλά υπάρχει και ο παράγοντας προσωπικές φιλοδοξίες. Υποθέτω, δεν ισχυρίζεστε πως οι άνθρωποι που θα σας πλαισιώσουν θα είναι από άλλη πάστα και θα βάλλουν το εμείς πάνω από το εγώ. Δε σας έχω για τόσο αιθεροβάμονα. Τέλος πως θα πείσετε πως το μέσο σας θα είναι αντικειμενικό και δεν θα καταλήξει "Πολίτης". Θα μας στερήσετε μια από τις ανεξάρτητες φωνές στην πόλη, γιατί ανεξάρτητη δεν είναι πια.

ΠΙΚΡΑΜΕΝΟΣ ΟΥΓΚΑΝΟΣ (27/11/2018 15:40)

Κακά τα ψέματα η υποψηφιότητα Βούρου είναι κάτι που έλειπε από τη Φιλαδέλφεια.
Είμαι σίγουρος ότι ο Γιάννης θα "σκύψει" στα προβλήματα της Φιλαδέλφειας.
Ένα σπλάχνο της Φιλαδέλφειας, επιτέλους υποψήφιος για την δημαρχία.
Είναι βαθιά ριζωμένος στη συνείδηση του κόσμου ο Γιάννης.

Διαμαντής Σεϊτανίδης (27/11/2018 15:58)

@15.38
Μα, γιατί αγχώνεστε; Περιμένετε και θα δείτε. "πως θα πείσετε", "πώς θα αναδείξετε", λιγότερο άγχος, αγαπητέ. Όλα στον καιρό τους.

Για τα περί συναλλαγής και σκοπιμοτήτων, δεν έχω να πω πολλά, εσείς θέλετε να βάζετε τα δικά σας φίλτρα. Μιλάμε για σύνθεση προγραμμάτων μεταξύ διαφόρων κινήσεων και για κοινά αποδεκτές διαδικασίες ανάδειξης της ηγεσίας. Εσείς, δηλαδή, έτσι όπως μας τα λέτε, προτιμάτε το δικτατορικό "εγώ θα είμαι μπροστά κι όποιος θέλει με ακολουθεί", ή προτιμάτε να υπάρξουν διαδικασίες εκλογής ηγεσίας κι επιλογής προγραμματικών θέσεων;

Τέλος, αν η Αλήθεια σας φαινόταν ως τώρα ανεξάρτητη και ξαφνικά δεν είναι, υπάρχουν και οι ιστοσελίδες τύπου "στα...όπου τα πιάνω" και άλλες, παρόμοιες... Δεν πάτε εκεί; (αν ήδη δεν είστε εκεί!)

Δημότης (27/11/2018 16:15)

1- Συμφωνούμε σε αυτό. Δεν έκαναν τιποτα. Κι έτσι εγώ, αν υπήρξα ψηφοφόρους τους, θα σκεφτώ και θα υπολογίσω ότι το μόνο που έκαναν είναι μια θετική κριτική στην Διοίκηση. Και φυσικά, αν είμαι σκεπτόμενος πολίτης, θα καταλάβω τι πήγα και ψήφισα.
2-Πράγματι από την Αλήθεια εγώ διάβασα για όλα αυτά που λέτε. Όμως η τοποθέτησή σας στο κείμενο προσωπικά μου δημιουργησε μια αίσθηση εμπάθειας.

Διαμαντής Σεϊτανίδης (27/11/2018 16:19)

@16.15
Εμπάθεια είναι η αποτύπωση της αλήθειας, την οποία κι εσείς παραδέχεστε και συνομολογείτε; Μάλλον οι λέξεις χάνουν το νόημά τους...

'Αναυδος δημότης (27/11/2018 16:32)

Κύριε Σεϊτανίδη,
Νομίζω ότι χάνετε την ψυχραιμία σας. Σας ομιλώ από καρδιάς και θέτω ερωτήματα και προβληματισμούς.
Εννοείται ότι θα περιμένω και θα δω. Και θα κρίνω. Και το θέμα δεν είναι τι θα κρίνω εγώ, ο καθένας θα κρίνει και θα βγάλει το απόσταγμά του όταν έρθει η ώρα της κάλπης. Αλλά για πείτε μου ήταν "δικτάτορας" ο Κων. Καραμανλής όταν ίδρυσε τη Ν.Δ ή μήπως η ανάδειξή του σε ηγέτη της ήταν προϊόν διαβούλευσης;
Τηρουμένων πάντα των αναλογιών, όποιος μπαίνει μπροστά και εκτίθεται προσωπικά, πιστεύει πως έχει πρόταση και θέλει να προσφέρει, δεν είναι αξιωματικά ούτε καρεκλοκένταυρος, ούτε αριβίστας. Θέτει εαυτόν στην κρίση των συμπολιτών του και αυτό είναι και έντιμο και θεμιτό. Αυτό που περιγράφετε με τόσο ζήλο( περί συλλογικών αποφάσεων και σύγκλισης για την ανάδειξη του επικεφαλής) θυμίζει λίγο τις συνιστώσες του ΣΥΡΙΖΑ και με τρομάζει προσωπικά. Αλλά, όπως είπατε, θα δούμε...

Διαμαντής Σεϊτανίδης (27/11/2018 16:41)

@16.32
ΚΑΙ αγχώνεστε, ΚΑΙ βλέπετε φαντάσματα περί απώλειας ψυχραιμίας... Ξέρετε πόσοι μου γράφουν τέτεοια εδώ μέσα; Στην ουρά "άναυδε", στην ουρά.

Εάν εσείς θεωρείτε ωραία την εικόνα ενός δήμου όπου ετοιμάζονται καμιά 20αριά να κατέβουν υποψήφιοι, οι 15 γνωρίζοντας εκ των προτέρων ότι θα εκλεγούν απλώς δημοτικοί σύμβουλοι, είναι δικό σας θέμα, όχι δικό μου.

Εγώ λέω το απλό: Όπου υπάρχει περιθώριο συγκλίσεων, η επιχείρηση συγκλίσεων δείχνει πολιτική ωριμότητα, διάθεση συναίνεσης, και απόδειξη ότι δεν είναι "η πάρτη" αυτή που κυριαρχεί στην απόφαση για κάθοδο. Είναι άλλο να πιστεύει κανείς ότι είναι κατάλληλος για δήμαρχος, κι άλλο να πιστεύει χωρίς συζήτηση και διάθεση σύγκλισης ότι είναι Ο ΜΟΝΟΣ κατάλληλος.

Άλλωστε, τα νεκροταφεία είναι γεμάτα αναντικατάστατους.

νοτιος (27/11/2018 16:50)

αυτο τον ουγκανο πρεπει καποιος να τον ψεκασει.

Άναυδος δημότης (27/11/2018 17:12)

Μπορεί εγώ να είμαι άναυδος, αλλά εσείς γίνεστε "άναρθρος" Με κραυγές όπως στην "Στην ουρά "άναυδε", στην ουρά"... νομίζω πως αδικείτε τον εαυτό σας και ευτελίζετε το διάλογο.
Δεν διαφωνώ απόλυτα με τον νέο τρόπο του "πολιτεύεσθαι" ( ας μου επιτραπεί ο όρος) που κομίζετε.
Διαφωνώ στην εμμονή σας ότι πρέπει να τον υιοθετήσουν και οι υπόλοιποι. Δεν θέλω να μονοπωλήσω τη συζήτηση, ούτε να ανακυκλώσω επιχειρήματα και αιτιάσεις. Τι θα έχετε να πείτε, όμως όταν ο δικός σας υποψήφιος από "αόρατος αρχή" που είναι σήμερα, αποκτήσει σάρκα, οστά και ονοματεπώνυμο, γίνει ο 16ος ή ο 21ος υποψήφιος δήμαρχος, όπως λέτε; Γιατί θα τον κατεβάσετε όσοι κι αν διεκδικούν το δήμο και θα καταγγέλετε όλους τους άλλους που έκαναν εξ΄αρχής αυτό που εντέλει θα κάνετε. Θα διεκδικήσετε τη δημαρχία! Όχι εσείς προσωπικά, ο υποψήφιος της παράταξής σας.

ΠΙΚΡΑΜΕΝΟΣ ΟΥΓΚΑΝΟΣ (27/11/2018 17:22)

Με την υποψηφιότητα Βούρου ο Φλαμπουράρης μας δείχνει τα δόντια του...
Εγώ πάντως θα ψηφίσω Ρένα Βούρου...

δημότης (27/11/2018 18:03)

Διαμαντή, μια και αυτή τη στιγμή έχεις εκλεγεί σαν επικεφαλής της παράταξης "Επανεκκίνηση", απευθύνομαι σε σένα.
Η προσπάθεια σας κατ' αρχάς είναι πολύ ελπιδοφόρα.
Όλες οι άλλες παρατάξεις δημιουργούνται μόλις κάποιος αποφασίσει ότι είναι υποψήφιος Δήμαρχος και όποιος θέλει τον ακολουθεί. π.χ Κουτσάκης, Κοπελούσος, Κωνσταντινίδης.

Εσείς πάλι το πήγατε ανάποδα. Πρώτα μαζευτήκατε μια ομάδα δημοτών και μετά προτείνατε κάποιον από την ομάδα σας σαν επικεφαλής. Φαντάζομαι ότι κάποια στιγμή θα εκλέξετε και υποψήφιο Δήμαρχο.
Και μόνο αυτή η τακτική σας, δείχνει ότι είστε πολύ διαφορετικοί από τους άλλους.
Μακάρι και οι επόμενες αποφάσεις σας να προέρχονται από την όποια ομάδα έχετε συστήσει και όχι από έναν που αυτοχρίστηκε υποψήφιος. Αυτό λέγεται μοντερνισμός.

Μπράβο σας και πιστεύω ότι αν συνεχίσετε έτσι, θα πετύχετε στον έργο σας.
Αρκεί να μας ενημερώνετε για τις αποφάσεις σας-πρόγραμμά σας, και αρκεί να πιστούμε ότι είστε διαφορετικοί.
Τέτοιες κινήσεις τις έχει ανάγκη ο τόπος.

tasos (27/11/2018 18:37)

Διαμαντή εμένα πάντως δεν με έχεις πείσει για την διαφορετικότητα και τα πλεονεκτήματα της συγκεκριμένης κίνησης.
Ποιες είναι αυτές οι δυνάμεις που εγώ θα πρέπει να δεχτώ ότι συμμετέχουν και διαβουλεύονται με σκοπό το καλό της πόλης;
Πως ξέρω ότι δεν συμμετέχουν απλά για να προωθήσουν σαν Δήμαρχο το δικό τους ο καθένας κολλητό με τα ανάλογα ανταλλάγματα αν εκλεγεί;
Εγώ θα στήριζα με 1000 για παράδειγμα μια δική σου υποψηφιότητα γιατί την δική σου κρίση εμπιστεύομαι και τους δικούς σου αγώνες αναγνωρίζω.
Και θα είχα εμπιστοσύνη μόνο σε εσένα για τους ανθρώπους και τις δυνάμεις που θα σε πλαισίωναν στη συνέχεια.

Διαμαντής Σεϊτανιδης (27/11/2018 18:50)

@18.37
Σε ευχαριστώ, αλλά αν μου έχεις, όπως λες, εμπιστοσύνη, άσε να πάω την προσπάθεια ως το τέλος. Ως εκεί που πάει, δηλαδή.

@17.12
Το κουράσαμε πολύ με τις ατάκες, αυτές καλύτερα στο ακροατήριο, όχι εδώ. Η ζωή θα δείξει ποιος από τους δυο έχει δίκιο.

Ανώνυμος (27/11/2018 21:14)

Κε Σεϊτανίδη, θα ήθελα να κάνω μερικές παρατηρήσεις στο άρθρο σας:

1. Δεν αυτοπροτάθηκαν όλοι οι υποψήφιοι (μόνο ο Κουτσάκης και ο Βούρος). Οι άλλοι τρεις έχουν παράταξη και έχουν ανακοινώσει τις αρχές τους.
2. Υποστηρίζετε ότι χωρίς την «Αλήθεια» δεν θα είχαν γίνει αποκαλύψεις... Όμως τι μας λέτε; Ότι κάνατε καλά τη δουλειά σας; Ότι με το μέσο σας ελέγχατε την εξουσία; Αυτός δεν ήταν ο ρόλος του δημοσιογράφου; Να δημοσιοποιεί τα κακώς κείμενα;
3. Παραλείπετε να πείτε βέβαια ότι κριτική άσκησαν και όλα τα άλλα τοπικά μέσα (πλην βεβαίως του «Πολίτη»), είτε κάνοντας αποκαλύψεις είτε μέσω άρθρων («Κόσμος», FX News, Filaidona κ.ά.)

Ανώνυμος (27/11/2018 21:15)

Συνέχεια

4. Επίσης παραλείπετε να πείτε ότι κριτική στο Βασιλόπουλο δεν ασκούσατε από την αρχή. Αντίθετα τον υποστηρίζατε μόνος έναντι όλων.
5. Συνδυάζεται άραγε η ιδιότητα του δημοσιογράφου με αυτή του πολιτικού; Και ελέγχων και ελεγχόμενος; Θυμάμαι κάποιον δημοσιογράφο να λέει, όταν το ρώτησαν αν θα πολιτευτεί: «Είμαι η γάτα. Δεν θα ήθελα να γίνω το ποντίκι». Τελικά εσείς τι θα είστε, πολιτικός ή δημοσιογράφος;
6. Κάποια από τα σχόλια σας για τους συνδημότες σας τα θεωρώ εξαιρετικά ελιτίστικα και άκομψα.

αντιεκτρωματικος (27/11/2018 21:33)

Ωχ ο βουρος;;; αυτος που παλια προσπαθησε μεσω βουλης να χτισει το εκτρωμα εδω;; θελει να γινει ο νεος μωραλης;;; δεν παμε καλα.. ειναι στην ουσια το φιδι που πισω απο αυτο κρυβεται ο λαθρεμπορας για να φαει ΟΛΟ το αλσος και τη μπριτανια για κατασκευη γιγαντωδους παρκινγκ και νεου μωλ-καζινο.... Αντε και υπογειοποιησεις κι αλλων δρομων...
Ενα μηνυμα προς σε αυτους: οι φιλαδελφειωτες δεν ειναι ποτε φιλοι με τετοιους κακους που σχετιζονται με τη συμμορια αεκ,, το απεδειξαν το 2014 με τη ψηφο τους προς τον δημαρχο που ΔΕΝ ΘΑ ΑΝΟΙΓΕ τις πορτες για επιστροφη εκτρωματος.

Ανωνυμος (27/11/2018 23:32)

Η ΑΕΚ στηρίζει καλλιτέχνη διότι έχουν επίπεδο οι οπαδοί της όπως φάνηκε και στον αγώνα με τον Άγιαξ!
Μην ξεγελάσετε!
Έρχονται τα όρκ!
Αυτά θα τα έχουμε καθημερινά!
Ζήτω το χόρτο !

Μ.Τ. (28/11/2018 03:49)

Αγαπητέ Διαμαντή πρώτα απο όλα συγχαρητήρια για την σχεδόν 10χρονη συνεπή πορεία της "Αλήθειας" που υπηρέτησε την ενημέρωση της πόλης, με τα όποια λάθη και πάθη (ανθρώπινα) και ανέδειξε και πολλές προβληματικές καταστάσεις των διοικήσεων, τόσο της Γαϊτανά όσο και του Βασιλόπουλου, ενώ εντόπισε ουκ ολίγες φορές και τις ανεπάρκεια των αντιπολιτεύσεων.
Ωστόσο, το γεγονός ότι πλέον διέβης τον Ρουβίκωνα (όχι την γνωστή α/α συλλογικότητα) αλλά εκείνον που χωρίζει τον δημοσιογράφο (που ελέγχει την εξουσία) από τον πολιτευόμενο (που στοχεύει να γίνει εξουσία), αυτό το σχόλιό μου δεν μπορεί παρά να είναι προσωρινά αποχαιρετιστήριο. Ξέρεις πολύ καλά, ότι όλα αυτά τα χρόνια έχω γράψει χιλιάδες σχόλια (κι ας λες ότι δεν κοιτάς τις ip των χρηστών) αλλά πλέον μοιραία η "Αλήθεια" δεν μπορεί να θεωρηθεί από εμένα (τουλάχιστον ως τις εκλογές) ως μέσο, αλλά "όργανο" ή επικοινωνιακό όχημα αν προτιμάς, της "Επανεκκίνησης". Καλή συνέχεια.

Διαμαντής Σεϊτανίδης (28/11/2018 08:19)

@21.14
Ας τα πάρουμε ένα- ένα:
1.Αφήνω έξω τον Βασιλόπουλο ως δήμαρχο με παράταξη κλπ. ΟΛΟΙ οι υπόλοιποι ακολούθησαν τη γνωστή παλαιοκομματική μέθοδο: μάζεψαν την παρέα τους κι είπαν "κατεβαίνω". Δεν είναι μεμπτό, απλώς παλαιοκομματικό.

2. Δεν είναι "δουλειά" μου η Αλήθεια, δεν βιοπορίζομαι από αυτήν. Ούτε αυτό το ξέρετε;

3. Καθόλου δεν παραλείπω να πω ότι κι άλλοι άσκησαν κριτική. Άλλο "ασκώ κριτική" κι άλλο αποκαλύπτω ένα καθεστώς. Αντιλαμβάνεστε τη διαφορά, ή όχι;

4 Πάλι είστε λάθος. Κριτική ασκούσα ανέκαθεν. Από την πρώτη εβδομάδα δημαρχίας Βασιλόπουλου. Έδινα, ωστόσο, όπως κι οι πολίτες, ένα χρονικό περιθώριο να δείξει η διοίκηση τι μπορεί να κάνει. (Συνεχίζεται)

Διαμαντής Σεϊτανίδης (28/11/2018 08:24)

(Συνέχεια)
5. Εδώ πια είναι που δεν κρατιέστε! Λάτρης, ως φαίνεται, των αρχηγών, αναζητάτε τέτοιες πρακτικές στην Επανεκκίνηση, παρά το ότι δεν έχει ανακοινώσει υποψήφιο δήμαρχο, παρά τις δικές μου συνεχείς εκκλήσεις για σύγκλιση και συμπόρευση υγιών δυνάμεων. Συγκρατηθείτε λίγο, προδίδεστε...

6. Η γνώμη σας είναι δικαίωμά σας, δεν έχω να πω κάτι σε αυτό.

Διαμαντής Σεϊτανίδης (28/11/2018 08:33)

@03.49
Βλέποντας και την ώρα που έγραψες το σχόλιο, πιθανολογώ σφόδρα ότι το έγραψες στον ύπνο σου. Ξαναγράφω, λοιπόν, ότι η "Επανεκκίνηση" ΔΕΝ συνδέεται υποχρεωτικά με δική μου κάθοδο στις εκλογές, ότι είναι μια εντελώς νέα σε αντιλήψεις και μεθόδους προσπάθεια, που ρίχνει το βάρος στη συζήτηση για τα προβλήματα της πόλης και στην πραγματική λαϊκή συμμετοχή, κι όχι στην προοπτική να μαζεύουν ψήφους 10-20 νοματαίοι στην πόλη για να βγει ένας τους στο δημοτικό συμβούλιο. Δεκάδες πολίτες έφεραν ως τώρα προτάσεις για τη γειτονιά τους κι όλη την πόλη στις Ολομέλειές μας, περίμενε και θα εκπλαγείς. Τα άλλα είναι στα όνειρά σου, κι οι Ρουβίκωνες κι οι πολιτικοί- δημοσιογράφοι και το ότι βλέπω τις ip των σχολιαστών.

Άντε τώρα. Γύρνα πλευρό μην κρυώσεις, και συνέχισε το ροχαλητό.

Μ.Τ. (28/11/2018 09:38)

@Δ.Σ. Λυπηρό για το επίπεδό σου και για άνθρωπο που νόμιζα ότι γνωρίζω το ύφος της απάντησής σου.
Στερείται έστω και της στοιχειώδους αστικής ευγένειας και νομίζω ότι ούτε σε πρόσβαλα, ούτε σου επιτέθηκα.
Σου επεσήμανα (με το θάρρος του αναγνώστη) και εγώ (όπως και άλλος σε άλλο σχόλιο) ότι ΚΑΙ δημοσιογράφος ΚΑΙ πολιτευόμενος δεν γίνεται.
Όσον αφορά το τι ώρα έγραψα το σχόλιο, δεν θα "απολογηθώ" για το ωράριο που εργάζομαι και με κρατάει στον υπολογιστή τις ώρες που βλέπεις. Επίσης, για το αν ροχαλίζω ή όχι μόνο η σύζυγός μου μπορεί να αποφανθεί. Δεν έχουμε κοιμηθεί ποτέ κάτω από την ίδια στέγη για να έχεις άποψη.
Θα μπορούσες απλά να μου γράψεις τις ενστάσεις σου στο σχόλιό μου, επιθετικά αλλά χωρίς προσβολές που σε εκθέτουν. Δεν θα σου απαντήσω ξανά ακόμα κι αν με προκαλέσεις. Ειλικρινά δεν κατανοώ το μέγεθος της ενόχλησής σου που έγραψα ότι δεν θα ξανασχολιάσω. Δεκάδες γράφουν καθημερινά. Δεν θα σου λείψει ένας.

Κώστας (28/11/2018 10:19)

@Ανωνυμος (27/11/2018 23:32)
Επειδή η διοίκηση της ΠΑΕ στηρίζει τον Βούρο δε σημαίνει οτι όλοι οι ΑΕΚτζήδες θα ψηφίσουμε τον ηθοποιό, πρώην ΠΑΣΟΚΟ που τράβαγε το πανί του προδότη από τη σκεπαστή! Δηλαδή θέλω να σου δώσω να καταλάβεις, αν μπορείς βέβαια, οτι δεν είμαστε υποκινούμενα και άβουλα όντα σαν και εσένα! Όσο για τα ορκ, το χόρτο και τις λοιπές ασυναρτησίες που αναφέρεις ένα θα σου πω: ψάξε στο φιλικό/ οικογενειακό σου περιβάλλον και απομόνωσε τους...

ΠΩΣ ΕΙΠΑΤΕ? (28/11/2018 10:23)

@08:33
Δηλαδή μας λες ότι αν και εκλεγμένος επικεφαλής δημοτικής παράταξης, ακόμα κι αν δεν είσαι εσύ ο υποψήφιος δήμαρχος, θα ελέγχεις και θα τα χώνεις στον δήμαρχο σας από την Αλήθεια, αν εκλεγεί και θα διατηρείς το παγκοσμίως μοναδικό φαινόμενο να συνδυάζεις αντικειμενική δημοσιογραφία και επικεφαλής (ή μέλος) δημοτικής παράταξης. Αν κρίνω από την ώρα που απάντησες στο σχόλιο, ή μας δουλεύεις ή δεν είσαι πολύ πρωινός τύπος και δεν έχεις ξυπνήσει ακόμα. Κάτι δεν κολλάει...Ξανασκεφτείτε το εκεί στην "Επανεκκίνηση"

@Ανωνυμος (27/11/2018 23:32) (28/11/2018 10:33)

Η ΑΕΚ γαυράκο δεν έχει καμιά σχέση με τους αναρχικούς που εκμεταλλεύονται την ασυλία των γηπέδων για να τα σπάσουν.
Δεν είμαστε σαν τα μούτρα σας που χρηματοδοτείτε στρατούς χουλιγκάνων.

Διαμαντής Σεϊτανίδης (28/11/2018 10:34)

@09.38
Προσπαθείς να ακυρώσεις σχεδόν μια δεκαετία ελεύθερης δημοσιογραφικής φωνής μέσω της Αλήθειας, και "θίγεσαι" που δεν τσιμπάω. Έσω αποδείξει ότι γράφω αυτά που πιστεύω και μόνον, κι έχω αποδείξει ότι μπορώ και ταρακουνάω καθεστώτα, δεν γράφω φληναφήματα.

Είμαι πολιτευόμενος; Δεν ντρέπεσαι να λες τέτοιες αηδίες; Ανακοίνωσα την κάθοδό μου είτε ως υποψήφιος δήμαρχος είτε ως υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος; Κι εσύ, από την άλλη, πού ζεις; Δεν βλέπεις να πληθαίνουν οι πολιτευόμενοι που ανοίγουν ιστοσελίδες, στη συμπολίτευση και τη (δήθεν) αντιπολίτευση; Κι αντί να μιλήσεις για εκείνους, που σήμερα είναι ΚΑΙ πολιτευόμενοι ΚΑΙ δημοσιογραφούντες (τρόπος του λέγειν...) επιτίθεσαι σε μένα που είμαι δημοσιογράφος και ΔΕΝ ΕΧΩ πολιτευθεί την τελευταία 20ετία. Και δεν ντρέπεσαι! Οκ...

Διαμαντής Σεϊτανίδης (28/11/2018 10:38)

@10.23
Στην Επανεκκίνηση βρισκόμαστε γιατί πιστεύουμε και συνδιαμορφώνουμε ένα κοινό πρόγραμμα. Αν "ο δήμαρχός μας", όπως το λες, εφαρμόζει το πρόγραμμα για το οποίο θα έχει ψηφιστεί, θα στηρίζεται και καλώς. αν όχι, θα του ασκείται κριτική προγραμματική και σε επίπεδο Αρχών. Τι δεν καταλαβαίνεις;

ΥΓ. Αντικειμενική δημοσιογραφία ΔΕΝ υπάρχει πουθενά. Πειστική, ναι. Αποτελεσματική, ναι (και τα αντίθετα). Αλλά αντικειμενική, όχι. Ποιος είναι αυτός που καθορίζει την αντικειμενικότητα; Κανείς. Άρα αυτή, δεν υπάρχει. Για να συνεννοούμαστε...

ΠΩΣ ΕΙΠΑΤΕ? (28/11/2018 10:57)

@10:38
Ξεχνάς ή κάνεις πως ξεχνάς πως είσαι εκλεγμένος επικεφαλής δημοτικής παράταξης. Πως μπορείς να ισχυρίζεσαι πως δεν πολιτεύεσαι? Τι δεν καταλαβαίνεις?

Διαμαντής Σεϊτανίδης (28/11/2018 11:02)

@10.57
Αφόρητα πληκτικός ρε φίλε, ξεκόλλα. Η Επανεκκίνηση δεν ει΄ναι ΑΛΛΗ ΜΙΑ δημοτική παράταξη όπως αυτές που ξέρεις (ή είσαι) στην πόλη. Είναι ΜΙΑ ΑΛΛΗ δημοτική παράταξη, που τα μέλη της ΔΕΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ντε και καλά για θώκους. Αυτό το καταλαβαίνεις; Είναι δύσκολο, παραδέχομαι, να γίνει αντιληπτό σε μια πόλη που μοναδική πρακτική ως τώρα ήταν η επιθυμία να γίνει κάποιος δήμαρχος ή δημοτικός σύμβουλος. εμείς μιλάμε για ΛΥΣΕΙΣ, όχι για ΘΕΣΕΙΣ.

Ναι, μπορεί (ΜΠΟΡΕΙ, λέω) να ζητήσω την ψήφο των συμπολιτών μου, αναλόγως πώς θα εξελιχθούν τα πράγματα στην πόλη, αλλά και στη δουλειά μου και στη ζωή μου, Αλλά είναι πιθανό ΝΑ ΜΗΝ είμαι υποψήφιος για τίποτα. Συνεννοηθήκαμε τώρα, ή πάλι κάτι σου λείπει για να καταλάβεις;

εμείς στην Επανεκκίνηση, κάνουμε πολιτική. Δεν κυνηγάμε καρέκλες. Είναι δύσκολο να γίνει αντιληπτό, αλλά έτσι είναι, τι να κάνουμε;

Κώστας (28/11/2018 11:15)

@ (27/11/2018 21:33)
Στην περίπτωση σου η επιστήμη σηκώνει τα χέρια ψηλά λασπολόγε που παίρνεις γραμμή και μεροκαματάκι από τον αφέντη σου που τυγχάνει να είναι ο πλέον αποτυχημένος και διεφθαρμένος σε όλη την ιστορία της Φιλαδέλφειας!

Νικος (28/11/2018 17:05)

Τοση μεγαλη εντυπωση σου κανει που κατεβηκαν δυο υποψηφιοι την ιδια μερα; Λες να εισαι εσυ ο μεσιας που ακουγετε οτι ερχεται στην πολη; πολυ μελανι χαλας για να μας ψησεις φιλε. Και στη πολη δεν μενεις,και τον αρη στηριζες. Αρα μη μιλας για βουρο που περπατησε στη πολη,κ εσυ για εναν καφε ερχεσαι. Αλλα αφου δεν καιγεσαι για δημαρχος,μη σε ζαλιζω!

Προσθέστε το σχόλιό σας

Ονοματεπώνυμο ή ψευδώνυμο  
Το e-mail σας (προαιρετικό - δεν δημοσιεύεται)  
Το σχόλιό σας

Ροή ειδήσεων

Deutsche Welle: «Ελλάδα, η χώρα των διαδηλώσεων»

Ένα video που μας θυμίζει την πραγματικότητα: Ευρώπη, τώρα!

Τι γίνεται αν δεν προλάβετε την εγγραφή για οικογενειακό γιατρό

Κρίσιμες οι επόμενες μέρες για την Μαίρη Λίντα

«Ναι» στον προϋπολογισμό από τον Γιάννη Σαρίδη- Αν φύγει από την Ένωση Κεντρώων, διαλύεται η Κ.Ο.

Η μεσαία τάξη θα γείρει την πλάστιγγα στις εκλογές

Πέφτει πυκνό χιόνι αυτή την ώρα στην Πάρνηθα

Κρίσιμος αγώνας του Ιωνικού με την Κηφισιά την Κυριακή

Υπό κατάρρευση το κοινωνικό κράτος στην Ελλάδα

Τερέζα Μέι: Πολύ σκληρή για να «πεθάνει»- Κέρδισε τη μάχη- Παραμένει πρωθυπουργός

Πυροβολισμοί με έναν νεκρό στην Ομόνοια

Προσέξτε: Οι εφαρμογές του κινητού σας, ξέρουν ακόμα κι αυτά που θέλετε να κρύψετε!

Στοιχεία που σοκάρουν: 500.000 παιδιά τραυματίζονται κάθε χρόνο στην Ελλάδα!

Κι όμως, υπάρχουν δουλειές όπου γίνονται προσλήψεις και αυξήσεις μισθών!

Οι απόψεις του ΣΟΝΦ για τα μαθητικά πρωταθλήματα σκάκι

Δημοφιλέστερα άρθρα

Το τερματίσαμε! Δυο νέοι υποψήφιοι δήμαρχοι ανακοινώθηκαν μέσα σε μια μέρα!

«Επανεκκίνηση»: ΟΛΑ τα πιστοποιητικά του δήμου, από τον υπολογιστή μας!

Ούτε ο Γιώργος Αράπογλου θα είναι υποψήφιος το 2019

«Τρώνε τις σάρκες τους» στη Δύναμη Κολλητών: Κατά του Άρη Βασιλόπουλου, και η Βάλια Ματσουκά

Δεν θα είναι υποψήφιος δήμαρχος ο Λύσσανδρος Γεωργαμλής

Η διακήρυξη θέσεων του Τάσου Κωνσταντινίδη

«Ανεξάρτητη Πρωτοβουλία»: Ο Αράπογλου δεν μετέχει στις εκλογές, οι υπόλοιποι θα αποφασίσουμε...

Γιόρτασε η τοπική Νέα Δημοκρατία τα 44 χρόνια του κόμματος

Επίσημα υποψήφιος δήμαρχος και ο Τάσος Κωνσταντινίδης

Ανεξέλεγκτος ο εμφύλιος στη Δύναμη (πρώην) «Κολλητών»

«Επανεκκίνηση»: Τα Ανοικτά Σχολεία καταπολεμούν τον φασισμό!

Πρωτοβουλία εναντίον της βίας στα γήπεδα προτείνει η «Επανεκκίνηση»

Ληστεία σε ξενοδοχείο στον παράλληλο της εθνικής

Τροχαίο με τραυματίες στη βόρεια Φιλαδέλφεια

Παπακώστας: Πώς δικαιολογείται αύξηση 76% στον φωτισμό της Πρωτομαγιάς από τη μια χρονιά στην άλλη;

Η Αλήθεια Newsletter

Κάντε κλικ εδώ για να εγγραφείτε στο newsletter μας

Τελευταία σχόλια

Παπακώστας: Πώς δικαιολογείται αύξηση 76% στον φωτισμό της Πρωτομαγιάς από τη μια χρονιά στην άλλη;
Xρήστης: Διαμαντής Σεϊτανιδης
@19.03 Είναι δυνατόν να ανεβάζεις το ίδιο σχόλιο, σε κάθε (άσχετη με αυτό) ανάρτηση; Τελευταία φορά. Την επόμενη που θα ανεβάσεις το ίδιο σχ...

Παπακώστας: Πώς δικαιολογείται αύξηση 76% στον φωτισμό της Πρωτομαγιάς από τη μια χρονιά στην άλλη;
Xρήστης: ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΡΚΙΝΩΜΑ
Φιλε δεν υπαρχει καμια ελπιδα. Ολα θα καταστραφουν και θα απαξιωθουν τα ακινητα σε επιπεδο αγ.παντελεημονα. κανενας φιλαδελφειωτης δεν ηθελε...

Με διαφημίσεις από το αφεντικό του, μας βρίζει το αμελέτητο υπαλληλάκι
Xρήστης: Anonymous
Τι να τελειώνουμε ρε Διαμαντη; Δεν είδες κωλοτουμπα ΣΥΡΙΖΑ και Βασιλοπουλου; Περασμένα - ξεχασμένα όλα για την καρέκλα ...

Κι όμως, υπάρχουν δουλειές όπου γίνονται προσλήψεις και αυξήσεις μισθών!
Xρήστης: "Τζογαδόρος"
Ενδιαφέρον άρθρο, μακριά από κάθε καταστροφολογια, δίνει αισιοδοξα μηνύματα,κάτι που έχει ανάγκη σήμερα η κοινωνία μας....

«Το Ποτάμι» απειλεί το σχέδιο του Τσίπρα
Xρήστης: "Τζογαδόρος"
Τυπική σχέση, όπως έχει κάθε πολίτης που ενδιαφέρεται για τα κοινά της πόλης του, καμμία αρμοδιότητα κε. Σεϊτανίδη ._ ...

«Το Ποτάμι» απειλεί το σχέδιο του Τσίπρα
Xρήστης: Διαμαντής Σεϊτανίδης
@08.53 Χαίρομαι που είσαι τακτικός. Και χαίρομαι που ψάχνεις να διαβάσεις μόνο αυτά με τα οποία συμφωνείς. τι αρμοδιότητα έχεις στη Δύναμη Π...

Παπακώστας: Πώς δικαιολογείται αύξηση 76% στον φωτισμό της Πρωτομαγιάς από τη μια χρονιά στην άλλη;
Xρήστης: @ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΡΚΙΝΩΜΑ
Καταρχήν η χωρητικότητα είναι 32000. Και δεν μιλάμε για κανένα χάος με αγώνες χωρίς αντίπαλους οπαδούς και ανάπλαση του άλσους και ολόκληρη...

«Το Ποτάμι» απειλεί το σχέδιο του Τσίπρα
Xρήστης: "Τζογαδόρος"
Κε. Σεϊτανίδη είναι τουλάχιστον σωστό και αναγκαίο να δημοσιεύσετε και ένα άρθρο που να προβάλλει την αντίθετη άποψη του άρθρου αυτού, ώστε ...

Παπακώστας: Πώς δικαιολογείται αύξηση 76% στον φωτισμό της Πρωτομαγιάς από τη μια χρονιά στην άλλη;
Xρήστης: ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΡΚΙΝΩΜΑ
Δεν μας ενδιαφερει πια. Ειτε καταργηθει ειτε οχι το σκλαβοπαζαρο, η φιλαδελφεια έπεσε. Με τετοιο κατασκευασμα με 45- 60 χιλιαδες θεσεις και ...

Παπακώστας: Πώς δικαιολογείται αύξηση 76% στον φωτισμό της Πρωτομαγιάς από τη μια χρονιά στην άλλη;
Xρήστης: @Ανώνυμος (11/12/2018 11:24)
Δεν υπάρχει πλέον Βασιλόπουλος. Μόνο μερικοί κολλητοί ευνοημένοι γλύφτες του έχουν απομείνει....

Η ΕΕ χρηματοδότησε 131 δήμους της χώρας για wi-fi. Ο Βασιλόπουλος άφησε και πάλι την πόλη μας, εκτός
Xρήστης: GeorgeAEK
Σιγά να μην είχε χρόνο και διάθεση ασχοληθεί με τέτοια ασήμαντα θέματα. Είχε ολόκληρο γήπεδο να σταματήσει μαζί με τη συμμορία του....

Παπακώστας: Πώς δικαιολογείται αύξηση 76% στον φωτισμό της Πρωτομαγιάς από τη μια χρονιά στην άλλη;
Xρήστης: Ανωνυμος
@11.24 Από που βγαίνει το συμπέρασμα ότι ο Βούρος θα είναι βασικός αντίπαλος του Βασιλόπουλου; Ως πολιτικό πρόσωπο; Ως homo pasokous? Ως ηθο...

Παπακώστας: Πώς δικαιολογείται αύξηση 76% στον φωτισμό της Πρωτομαγιάς από τη μια χρονιά στην άλλη;
Xρήστης: ανώνυμος
@ Ανώνυμος (11/12/2018 11:24) Ξημέρωσε! καιρός να ξυπνήσεις!...

Η ΕΕ χρηματοδότησε 131 δήμους της χώρας για wi-fi. Ο Βασιλόπουλος άφησε και πάλι την πόλη μας, εκτός
Xρήστης: τα παραλέτε
Ρούλη και υπόλοιπη κομπανία της συμφοράς, είστε τόσο άχρηστοι όσο δείχνει το δημοσίευμα?...

Παπακώστας: Πώς δικαιολογείται αύξηση 76% στον φωτισμό της Πρωτομαγιάς από τη μια χρονιά στην άλλη;
Xρήστης: Διαμαντής Σεϊτανίδης
@11.24 Θα επανεκλεγεί ο Βασιλόπουλος; Βασικός του αντίπαλος ο Βούρος; Θα ψηφίσουν Βασιλόπουλο και κεντροδεξιοί; Κόψε το ρε φίλε το πιοτί πρω...

all rights reserved | developed & hosted by Jetnet ©