Επίσημα υποψήφιος δήμαρχος και ο Τάσος Κωνσταντινίδης

Δημοσιεύτηκε στις 18/11/2018 στην κατηγορία Ο Δήμος  |  27 σχόλια

"Πόλης ενότητα" λέγεται ο συνδυασμός του Τάσου Κωνσταντινίδη, τον οποίο παρουσίασε ο γνωστός δικηγόρος σήμερα το απόγευμα στο ΠΠΙΕΔ. Έτσι, εκτός του σημερινού δημάρχου ΄Αρη Βασιλόπουλου, δημειώνουμε δυο νέες εμφανίσεις υποψηφίων δημάρχων, του Χρήστου Κοπελούσου και του Τάσου Κωνσταντινίδη, και αντίστοχια δυο επίσημες αποχωρήσεις από την κούρσα, του Λύσσανδρου Γεωργαμλή και του Γιώργου Αράπογλου.

 

Έπονται νέες καινούριες παρουσίες και νέες αποχωρήσεις τωρινών επικεφαλής συνδυασμών. Η δημοτική ζωή της πόλης μας αποδεικνύεται κινούμενη άμμος...

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

 

Όταν ο δήμος Νέας Φιλαδέλφειας- Νέας Χαλκηδόνας, διαψεύδει τον... εαυτό του!

 

Τα κακομαθημένα!

 

Το ποντίκι που βρυχάται «με ξένα κόλυβα»

 

Τα ψέματα Βασιλόπουλου για το κτήριο της Στρούγκας

 

Ομολογία Βασιλόπουλου: Δεν μπορεί να διώξει τα σκουπίδια από το Άλσος

 

Πάρτι απευθείας αναθέσεων «εις υγείαν των προσφύγων»- Απευθείας ανάθεση ΚΑΙ στη σύζυγο του δημάρχου!

 

Στο υβρεολόγιο του δημάρχου εναντίον μου, απαντώ με ψυχραιμία και χαμόγελο

 

Πώς κάνει κοινωνική πολιτική η Λάρισα και πώς η Φιλαδέλφεια- Χαλκηδόνα

 

Τι έχουν τα Τρίκαλα που δεν έχει η Φιλαδέλφεια- Χαλκηδόνα;

 

Ο Ποδονίφτης στη Φιλοθέη κι ο Ποδονίφτης στη Φιλαδέλφεια

 

Ο δήμαρχος που δεν έκανε τίποτα για τον Ποδονίφτη, διοργανώνει εκδηλωσούλες με μπλα μπλα

 

Να μη γίνουμε Μάνδρα. Η Σκρά είναι βόμβα. Πότε πίεσε ο δήμος την Περιφέρεια για αντιπλημμυρικά;

 

Τα πραγματικά προβλήματα της πόλης ο δήμος τα ξεπετά με μια ανακοινωσούλα

 

Καμια συνέπεια. Καμία ιδεολογία. Μόνο χωρίς αρχές απόλαυση της εξουσίας

 

Υπογειοποίηση: Η πόλη σε σύγχιση με ευθύνη του δημάρχου

 

Γράψτε την άποψή σας

Ο ΚΥΒΟΣ ΕΡΡΙΦΘΗ (19/11/2018 01:07)

ΟΥΤΕ ΤΟ ΒΟΥΡΟ, ΟΥΤΕ ΤΟ ΜΑΔΟΥΡΟ.

AnonyMouse (19/11/2018 01:49)

Από τις σοβαρότερες ΜΕΧΡΙ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ υποψηφιότητες.
Ικανός να ξαναΕΝΩΣΕΙ την πόλη.
Χωρίς κραυγές και ψευτοεντυπωσιασμούς.

Ανωνυμος (19/11/2018 11:43)

@01.49
Ακόμα δεν τον είδαμε Γιάννη τον βαφτίσαμε!
Δεν ξεκινάτε καλα, με τους αβανταδορους!!

AnonyMouse (19/11/2018 13:44)

@Ανωνυμος (19/11/2018 11:43)
Την αβάντα πού την είδες; Έγραψα καθαρά ΜΕΧΡΙ ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ.
Αν προκύψει κάτι καλύτερο μελλοντικά να το δούμε.
Προς το παρόν τον θεωρώ τη σοβαρότερη περίπτωση.
Νομίζω ότι δεν έχει καταργηθεί η ελευθερία του λόγου και της άποψης σ' αυτή τη χώρα που ζούμε.

Ανωνυμος (19/11/2018 15:43)

@13.44
ΜΕΧΡΙ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ οι μόνες επίσημες υποψηφιότητες είναι του Κοπελουζου και του Κωνσταντινίδη χωρίς να έχουμε δει ούτε πρόγραμμα ούτε υποψηφίους ούτε από τον έναν ούτε από τον άλλον!
Καλύτερος λοιπόν ο Κωνσταντινίδης και αυτό δεν είναι αβάντα!
Ότι πεις!
Κανείς δεν σε εμπόδισε να εκφέρεις τον λόγο η την άποψη σου! Απλά η άποψη σου " μπαζει"!
Δεν νομίζω ότι δεν μπορώ να της ασκήσω κριτικη!;

ΤΙΠΟΤΑ ΤΟ ΙΔΙΑΙΤΕΡΟ (19/11/2018 17:41)

Από ότι είδα ο Κοπελούσος μοιράζει φυλλάδιο με τις βασικές προτεραιότητες για την πόλη. Και έχει ορίσει και ημερομηνία που θα κυκλοφορήσει το ολοκληρωμένο πρόγραμμα για την πόλη.
Τώρα όσο αφορά την παρουσίαση του Κωνσταντινίδη, δεν είδαμε και τίποτα το ιδιαίτερο (όπως έλεγαν κάποιοι) απλά λογάκια χωρίς όμως να λένε και τίποτα. Δεν δεσμευτικέ σε τίποτα, και δεν είδαμε πουθενά να έρχεται έστω και σε μικρή αντιπαράθεση με την σημερινή Διοίκηση του Δήμου.

Ηλιαχτίδα (19/11/2018 18:35)

Κάτι σε παιδικό σταθμό μου θυμίζει το σήμα.

AnonyMouse (20/11/2018 00:23)

@Ανωνυμος (19/11/2018 15:43)
Η κριτική, αν κι εφόσον είναι καλόπιστη, είναι αναγκαία.
Στη σιωπή βέβαια, καλλιεργείται η αυτοκριτική, αλλά αυτό είναι άλλο θέμα.
Για την εδώ συζήτηση (για να επανέλθω) δεν νομίζω ότι μπορεί να εκληφθεί ως επιχείρημα το ευφυολόγημα ότι η άποψή μου "μπάζει".
Με επιχειρήματα παρακαλώ αγαπητέ, και όχι με κλισέ ατάκες των social media.

Ανωνυμος (20/11/2018 12:07)

@17.41
Θα συμφωνείτε νομίζω μαζί μου ότι το μοίρασμα φυλλαδίων με τις "βασικές" προτεραιότητες δεν συνιστούν πρόγραμμα παραταξης!
@00.23
Σας παρακαλώ διευκρίνιστε μου! Να ασκώ κριτική που είναι αναγκαια η να σιωπω κάνοντας την αυτοκριτική μου;
Τι άλλο επιχείρημα να χρησιμοποιήσω εκτός του ότι δεν μπορεί να χαρακτηριστεί κάποιος καλύτερος η χειρότερος κάποιου άλλου όταν δεν ξέρουμε τίποτα για τις παρατάξεις διεκδικήσης του δημαρχιακού θωκου που εκπροσωπούν;
Μην ντρέπεστε !! Αβανταδορος λέγεται αυτός που δημοσιοποιεί μια άποψη απ' το πουθενά!

"Τζογαδόρος" (20/11/2018 13:14)

Είμαστε σοβαροί, δεν πάει σε κανένα σοβαρό συνδιασμό που υπάρχει ή θα παρουσιαστεί για να βγει τουλάχιστον δημοτικός σύμβουλος.
Άσε τα " μεγαλεία" κ. Κωνσταντινίδη, δεν το έχεις.

"Τζογαδόρος" (20/11/2018 14:15)

Κε. Σεϊτανίδη επειδή σας έχω για σοβαρό παίχτη, αφήστε τα "λιμα" και ας μιλήσουμε για τα σοβαρά χαρτιά, το ΑΓΝΩΣΤΟ που δεν έχει αποφασιστεί ακόμη και το άλλο το δυνατό, τον σημερινό Δήμαρχο τον Κο. Βασιλόπουλο.
Εκεί θα μετρήσουμε τα "χαρτιά" μας, συγνώμη τα επιχειρήματα μας.

Αστραχάν το γαϊδούρι (20/11/2018 15:37)

@ "Τζογαδόρος" (20/11/2018 14:15)

Φιλότιμη -δεν λέω- η προσπάθειά σου να εμφανίσεις έντεχνα ένα δίπολο που θα ήθελες ή θα σε βόλευε.
Αυτή η στρατηγική δείχνει και τη στράτευσή σου. Εντελώς προβλέψιμη η προέλευση.

Μόνο που κάτι τζογαδόροι σαν εσένα (σε εισαγωγικά όπως πολύ σωστά βάζεις) δεν είναι για μεγάλα παίγνια τύπου πόκα που θέλουν και μυαλό. Και ιππόδρομο ακόμη να 'παιζες, σε κουτσό άλογο έχεις ποντάρει, που το θεωρείς και δυνατό. Τα 'χασες τα λεφτά σου κορόϊδο. Από τρία και κάτω παίζει πια το άλογό σου, το... δυνατό.

AnonyMouse (20/11/2018 15:50)

@Ανωνυμος (20/11/2018 12:07)
Τι να σας πω αγαπητέ μου. Δεν είμαι εγώ αυτός που θα ασχοληθεί με τα υπαρξιακά σας. Απευθυνθείτε σε κάποιον ειδικό, ενδεχομένως τον ψυχαναλυτή σας, αν έχετε. Αν δεν έχετε, αναζητείστε κάποιον. Δεν είναι ντροπή. Αλοίμονο! Ή έστω ρίξτε μια βουτιά στην πισίνα (σας).
Αβανταδόρος θέλετε; Αβανταδόρος λοιπόν."Ετσι είναι αν έτσι νομίζετε". Δεν υπάρχει λόγος να σας ταράζω και εγώ. Αρκετά ταραγμένος φαίνεστε άλλωστε. Ας μην συνεισφέρω κι εγώ αρνητικά στο δράμα σας. Καταλαβαίνω τι περνάτε αναγκασμένος να προσπαθήσετε να πείσετε κόσμο να έρθει μαζί σας που κάτω από άλλες συνθήκες δεν θα πηγαίνατε ούτε για καφέ μαζί του.

Βαθύς ο πόνος (20/11/2018 16:08)

Είναι βαθύς ο πόνος στη «δύναμη σανο-πωλητών» με την υποψηφιότητα Κωνσταντινίδη.

Ο "τζογαδόρος" για παράδειγμα, που είναι ένα καινούργιο δυναμοτρολάκι της συμφοράς από αυτά που κατά καιρούς έρχονται και παρέρχονται σκορπώντας γέλιο με την αγωνία τους να αποδομήσουν αντιπάλους τους, λέει με πίκρα στη 1:14 μμ για τον Κωνσταντινίδη...
"δεν πάει σε κανένα σοβαρό συνδιασμό που υπάρχει".
(τον έφαγε ο πόνος δηλαδή για το τι θα κάνει ο Κωνσταντινίδης).

Και ξαναμπαίνει μετά από μια ώρα, στις 2:15, για να μας πει ότι το "δυνατό" το εκφράζει ο Βασιλόπουλος, για τον οποίο η τρίτη θέση θα είναι επιτυχία.

Να περάσει ο επόμενος παρακαλώ.

Ανώνυμος (20/11/2018 16:13)

@"Τζογαδόρος" Γιαλαντζή δερβίση σε κόβω. Μέχρι "παπά" το πολύ σε κόβω να παίζεις με τα παπατζιλίκια που πας να πουλήσεις ή καμιά "ξερή" στο καφενείο.

@"Τζογαδόρος" (20/11/2018 16:21)

Τωρα υπογραφεις και σαν Τζογαδορος Ουγκανε; Δεν πας να παιξεις κανα angy bird στο ταμπλετ σου.

Αποχαιρέτα τον 3ο όροφο (20/11/2018 17:02)

@"Τζογαδόρος"

Μόνοι σας καρφώνεστε πόσο πολύ θα θέλατε τη στήριξη του Κωνσταντινίδη. Δεν έχετε φυσικά να του προσάψετε κάτι μεμπτό σε πολιτικό ή ηθικό επίπεδο κι αρχίσατε κάτι τρολαρίσματα της κακιάς ώρας που ούτε χιούμορ δεν βγάζουν.

@(20/11/2018 14:15) (21/11/2018 01:08)

Δυνατό "χαρτί" ο Βασιλόπουλος;
Σε ποιό δήμο;
Για τη Νέα Φιλαδέλφεια - Νέα Χαλκηδόνα μιλάς;

Ανώνυμος (21/11/2018 01:22)

Κάθε μέρα που θα περνάει από εδώ και στο εξής, δέκα με δεκαπέντε ψηφοφόροι της ΔΠ θα μετακινούνται προς Επαναστατική Κίνηση (αν τελικά κατέβουν), προς Κωνσταντινίδη και προς ΚΚΕ. Γι αυτό κι ο πανικός του δυναμοτρολ τζογαδόρου.

@ ΤΡΟΛΣ πέριξ του 3ου ΟΡΟΦΟΥ (21/11/2018 01:30)

Αφού ο Κωνσταντινίδης δεν είναι "και τίποτα το ιδιαίτερο" γιατί ασχολείστε μαζί του; Αν δεν φοβάσαι κάποιον δεν ασχολείσαι. Δεν είναι απλό;

Ανωνυμος (21/11/2018 11:10)

@15.50
Διακρίνω έναν εκνευρισμό και προσπαθώ να καταλάβω από που πηγάζει! Επίσης εκτός από την προσωπική επίθεση που εκδηλώθηκε στην πορεία δεν διαβάζω κάτι για την υπεράσπιση της άποψης σου ότι μέχρις στιγμής ο Κωνσταντινιδης είναι ο καλύτερος όλων {;}
Προφανώς επειδή έχουμε διαφορετική άποψη χρειζω ψυχιατρικής βοήθειας και βουτιά στην πισίνα,..
Οκ. Όμως πρέπει να αλλάξεις ψευδώνυμο από δω και πέρα διότι αυτό που έχεις το έκαψες με τις παπαριες που γράφεις.

AnonyMouse (21/11/2018 12:51)

@ Ανωνυμος (21/11/2018 11:10)
Πρώτα απ' όλα βάλε διορθωτή στον κειμενογράφο σου γιατί πονάνε τα μάτια μας με τα ορθογραφικά λάθη. Έχεις γράψει κάποια σχόλια λίγων αράδων και είναι όλα ανορθόγραφα.
Τα ορθογραφικά όμως είναι το λιγότερο. Εσύ δεν ξέρεις να διαβάσεις κιόλας. Δείξε μου που έγραψα "ο καλύτερος όλων". Από την πρώτη στιγμή έγραψα ότι τον θεωρώ από τις σοβαρότερες υποψηφιότητες μέχρι στιγμής. Τι δεν καταλαβαίνεις; Τώρα, αν εσύ θεωρείς σοβαρούς τους αλεξιπτωτιστές των κομματικών μηχανισμών με τα 0 επαγγελματικά ένσημα που το μόνο που ξέρουν είναι να διχάζουν και να φωνάζουν είναι δικαίωμά σου. Όσο για τις "προσωπικές επιθέσεις" αφ' ενός δεν γνωριζόμαστε αφ' ετέρου τα "επιχειρήματά" σου έχουν ήδη εξαντληθεί σε εκφράσεις τύπου "παπαριες που γράφεις" ή "η άποψή σου μπάζει" ή σε χαρακτηρισμούς ("αβανταδόρος"). Μόνο χαβαλέ μπορώ να κάνω μαζί σου. Για διάλογο ούτε λόγος. Δεν τον έχεις στη κουλτούρα σου. Το απέδειξες.

Ανωνυμος (21/11/2018 13:01)

@Ανωνυμος (21/11/2018 11:10) Ο Ανωνυμος Ποντικος ειπε την αποψη του καλη η κακη. Ειχε ομως θετικο προσημο για καποιον. Για πες μας και τη δικη σου που μονο αρνητισμο και εμπαθεια βγαζει. Ποιος ειναι ο καλυτερος η σοβαροτερος κατ εσε;

Ανωνυμος (21/11/2018 21:40)

@13.01
Προφανως εσύ μέσα από την πληθώρα των επισήμως υποψηφίων έχεις βγάλει τα συμπεράσματα σου. Εγω, όχι ακομα.
@12.51
Ξεκινησες με την ορθογραφία νομίζοντας έτσι ότι θα με μειώσεις. Σοβαρότερη όλων (δηλ. μιας. Του Κοπελουζου) η υποψηφιότητα. Χωρίς πρόγραμμα χωρίς υποψήφιους. Οκ
Πες μας τώρα για τους αλεξιπτωτιστες των κομματικών μηχανισμών που έχουν 0 ένσημα και έχουν δηλώσει υποψηφιότητα ΕΠΊΣΗΜΑ για την δημαρχια για να κάνω και εγώ την σύγκριση. Ποιους εννοείς με ονοματεπώνυμο;
Τα επιχειρημα μου είναι σαφές. Δεν κρίνω πριν δω και τις υπόλοιπες υποψηφιότητα με τους υποψήφιους και τα προγράμματα τους. Επίσης και εσύ είσαι σαφής. Ο Κωνσταντινιδης είναι σοβαρότερος...... κάποιων αλεξιπτωτιστες με 0 ένσημα.
Υ. Γ. Αυτό με τον ψυχαναλυτής και την πισίνα είναι κλασσική περίπτωση κάποιου που έχει κουλτούρα για διάλογο.

AnonyMouse (22/11/2018 12:19)

@ Ανωνυμος (21/11/2018 21:40)
Επανέρχεσαι ενώ έχεις ήδη εκτεθεί απ' την αρχή της συζήτησης.
Θες να το συνεχίσουμε; Κανένα πρόβλημα. Έχω ασύλληπτες αντοχές.
Πάμε να δούμε ποιος θα αντέξει και ποιος θα πετάξει λευκή πετσέτα.
Εκφράζω την άποψη ότι θεωρώ την υποψηφιότητα από τις σοβαρότερες ΜΕΧΡΙ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ, θεωρώντας τον ικανό να ξαναΕΝΩΣΕΙ την πόλη. Μπαίνεις και λες μια παροιμία και ξεκινάς με τον χαρακτηρισμό "αβανταδόρος". Σε επόμενο χρόνο κι αφού σου επισημαίνω τι έγραψα επί λέξη, λες το άκρως πολιτικό επιχείρημα ότι η άποψή μου "μπάζει". Είναι δυνατόν να σε πάρω στα σοβαρά;
Σου αφήνω χρόνο να σιωπήσεις και να κάνεις την αυτοκριτική σου. Για τα υπόλοιπα άκρως πολιτικά σου επιχειρήματα όπως το "παπαριές που γράφεις" θα στα πω μόλις ξαναλύσεις την σιωπή σου. Ελπίζω να σου κάνει καλό η αυτοκριτική.

Ανωνυμος (24/11/2018 05:03)

@12.19
Ακόμα δεν κατάλαβες ότι οι ΕΠΙΣΗΜΕΣ υποψηφιότητες είναι 2(δύο) και μόνο για δημαρχία! Χωρίς υποψηφίους και χωρίς πρόγραμμα!
Εσύ θεωρείς ότι η υποψηφιότητα του κ. Κωνσταντινίδη είναι από τις σοβαρότερες (2) μέχρι αυτήν την στιγμή !
Εγώ σε πήρα στα σοβαρά όταν σε θεώρησα αβανταδορο!
Εξακολουθείς να επαναλαμβάνεις την αρχική σου παπάρα!
Θα στο πω για τελευταία φορά! Δεν γίνεται να θεωρείς μια ημιτελή υποψηφιότητα από τις σοβαρότερες όταν όλες οι άλλες υποψηφιότητες είναι εξίσου ημιτελείς και είναι μια(1)!
Εκτός αν το κριτήριο σου είναι η εμφάνιση! Εδώ είναι θέμα γούστου!

AnonyMouse (26/11/2018 08:00)

@Ανωνυμος (24/11/2018 05:03)
Δεν άντεξες. Δύο μέρες κράτησε η σιωπή σου κι επανήλθες βλέπω.
Πάρε λεξικό, γραμματική και συντακτικό και ξεκίνα να μάθεις τι σημαίνει ΜΕΧΡΙ ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ.
Μετά το ξανασυζητάμε.

Προσθέστε το σχόλιό σας

Ονοματεπώνυμο ή ψευδώνυμο  
Το e-mail σας (προαιρετικό - δεν δημοσιεύεται)  
Το σχόλιό σας

Η Αλήθεια Newsletter

Κάντε κλικ εδώ για να εγγραφείτε στο newsletter μας

Τελευταία σχόλια

Μόνη χαμένη, η πόλη...
Xρήστης: Ανώνυμος*
@11.35 Εκτός του ότι έδειξες ότι δεν μένεις Φιλαδέλφεια , το κριτήριο ήθος για σένα αφορά μόνο τον Απ. Κοντό ! Η Δ.Γκουμα προφανώς είναι αν...

Μόνη χαμένη, η πόλη...
Xρήστης: Ανωνυμος
@11.35 Πραγματικά όταν έκρινες στις προηγούμενες εκλογές την Γαιτανα και μετά ειχες απορίες για την προσφορά του Αποστολακη κατάλαβα ότι αυτ...

Περισσότεροι από 2,2 εκατ. Έλληνες δεν καταφέρνουν να πληρώσουν φόρο 500 ευρώ
Xρήστης: ανώνυμος
Έχω πληροφορίες "από μέσα" που λένε, ότι αν μας ξαναψηφίσετε θα το λύσουμε και αυτό! Εξ' άλλου ότι έχουμε πει εμείς οι αριστεροί, το έχουμε ...

Μόνη χαμένη, η πόλη...
Xρήστης: ανώνυμος
@ Γ.Π. (20/02/2019 15:41) Κάτι δεν έχεις πιάσει από την καλή. Ο Βούρος δεν κατηγορείται γιατί είναι ανίκανος να μάθει τα της αυτοδιοίκησης. ...

Η Επαναστατική Κίνηση για το στέκι νεολαίας
Xρήστης: Κώστας
Προς επαναστατική κίνηση Μια χαρά αναπτύσσεις το σκεπτικό σου για τη λειτουργία που πρόκειται να έχει το στέκι και ποιοι θα το απαρτίζουν! Μ...

Η Επαναστατική Κίνηση για το στέκι νεολαίας
Xρήστης: GeorgeAEK
Εφόσον δεν υπάρχει καμιά υποκινούμενη αντιπαλότητα με την ΑΕΚ σαν αυτές που βιώσαμε στο πρόσφατο παρελθόν κανείς Αεκτζής δεν έχει πρόβλημα μ...

Μόνη χαμένη, η πόλη...
Xρήστης: Γ.Π.
Καλά εσείς ψηφίστε τους δεινόσαυρους που ήταν πάντα εδώ και έκαναν έναν απο τους πιο όμορφους Δήμους της Αθήνας βόθρο. Αλλά δεν πειράζει. Αρ...

Η Επαναστατική Κίνηση για το στέκι νεολαίας
Xρήστης: Επαναστατική Κίνηση Ν.Φ - Ν.Χ
Εν κατακλείδι: Καλοδεχούμενα όλα τα σχόλια, ακόμα και οι βρισιές. Εμείς απαντάμε υπομονετικά και καλώς κάνει ο διευθυντής του σάιτ που τα δη...

Η Επαναστατική Κίνηση για το στέκι νεολαίας
Xρήστης: Επαναστατική Κίνηση Ν.Φ - Ν.Χ
Αγαπητέ Μάξι Μιλιανός ®o V Εσπiέρος - 2ο σχόλιο Χαιρόμαστε που ανακαλύπτεις σε μας έστω "τελευταία", "κάποια πολιτική συνέπεια". Απαντώντας...

Η Επαναστατική Κίνηση για το στέκι νεολαίας
Xρήστης: Επαναστατική Κίνηση Ν.Φ - Ν.Χ
Αγαπητέ Μάξι Μιλιανός ®o V Εσπiέρος - 1ο σχόλιο Δεν καλλιεργούμε φυσικά, κοινοβουλευτικές αυταπάτες, αφού διαβάζεις το σάιτ μας μπορείς να δ...

Η Επαναστατική Κίνηση για το στέκι νεολαίας
Xρήστης: Επαναστατική Κίνηση Ν.Φ - Ν.Χ
Αγαπητέ φίλε "Το ρεζουμέ" φυσικά έχεις δικαίωμα στον (αβάσιμο) χλευασμό, ο οποίος με τη σειρά του δίνει δικαίωμα στο να χαρακτηριστεί ανάλογ...

Η Επαναστατική Κίνηση για το στέκι νεολαίας
Xρήστης: Επαναστατική Κίνηση Ν.Φ - Ν.Χ
Αγαπητέ Κώστας: Ανεξάρτητα από το τι εννοείς εσύ «παραμάγαζο» για την (σεβαστή από εμάς) πρωτοβουλία της Στρούγκας, από την αρχή έχουμε ξεκα...

Μόνη χαμένη, η πόλη...
Xρήστης: Διαμαντής Σεϊτανιδης
@13.40 Δεν το είχα σκεφτεί αυτό. Άρα, να τον ψηφίσουμε, πάντα ήταν εδώ......

Μόνη χαμένη, η πόλη...
Xρήστης: ανώνυμος
@ Διαμαντής Σεϊτανιδης (20/02/2019 12:34) Έχεις άδικο, εδώ στη Φιλαδέλφεια πάντα πιάναμε τα κανάλια στα οποία έπαιζε ο Βούρος, πάντα παρών ή...

Μόνη χαμένη, η πόλη...
Xρήστης: Ανώνυμος
@ Διαμαντής Σεϊτανίδης. Εχεις απόλυτο δίκιο! Παρασύρθηκα από στοιχειώδη αστική ευγένεια....

all rights reserved | developed & hosted by Jetnet ©