Η διοίκηση του δήμου οφείλει μια συγνώμη...

Δημοσιεύτηκε στις 27/09/2018 στην κατηγορία Σχόλια  |  32 σχόλια

Από τον δημοτικό σύμβουλο κ. Γιάννη Τομπούλογλου, λάβαμε το παρακάτω κείμενο- τοποθέτησή του στη χθεσινή συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου:

*****

 

Πριν αρχίσει η συνεδρίαση, θα περίμενα από την διοίκηση κυρίως για λόγους πολιτικής ευγένειας να κάνει μια ελάχιστη αναφορά στο περιστατικό, «πολιτικής αλητείας» θα το χαρακτηρίσω εγώ, που αφορά στην αχαρακτήριστη προσωπική επίθεση που δέχθηκα από το εκλεγμένο και ενεργό μέλος της Δ.Π. Γιώργο Κατερίνη.

Δεν περίμενα φυσικά συγγνώμη, άλλωστε όπως φαίνεται και από πρόσφατα και πολύ πιο σοβαρά γεγονότα, η αριστερά έχει κόψει τις διπλωματικές σχέσεις με την συγγνώμη.

Αναφέρομαι στα όσα αχαρακτήριστα αναρτήθηκαν στην ιστοσελίδα του Κατερίνη, όπου με επέκρινε για την πρόταση μου σχετικά με την χρήση του χώρου του Πάρκου Κυκλοφοριακής Αγωγής από την διεύθυνση καθαριότητας.

Ας παραδεχθούμε ότι είχε κάθε δικαίωμα να γράψει και να με κρίνει κατά την βούληση του. Όταν όμως οι σε ελάχιστο χρονικό διάστημα εξελίξεις με δικαίωσαν απόλυτα, αφού η διοίκηση σας επέλεξε και έφερε για ψήφιση ουσιαστικά αυτούσια την πρόταση μου, περίμενα μια έστω απλή αναφορά για το γεγονός.

Και μη μου πείτε ότι ο κάθε Κατερίνης είναι ελεύθερος να γράφει ό,τι θέλει και αν κάποιος πρέπει να επανορθώσει απέναντι μου είναι αυτός.

Είτε αρέσει είτε όχι είναι η φωνή σας κύριοι της διοίκησης, τόσο στον ηλεκτρονικό όσο και στον έντυπο τύπο. Όσα κατά καιρούς και περίπτωση γράφει, απεικονίζουν τις βουλές σας σε κάθε ένα θέμα αναφοράς.

Έτσι και για την επίθεση στο πρόσωπο μου, θεωρώ ότι την συγκεκριμένη χρονική στιγμή, την δικιά σας άποψη εξέφρασε αφού ενδεχόμενα δεν ήταν η πρόταση μου στις λύσεις που εξετάζατε.

Και για αυτό ακριβώς τον λόγο σας θεωρώ σαν διοίκηση υπόλογους απέναντι μου και περίμενα μια κίνηση αποκατάστασης της αλήθειας.

Τελικά μήπως δεν θέλετε προτάσεις από τους συμβούλους της αντιπολίτευσης για να καρπώνεστε την δόξα μόνο εσείς, οπότε δια της πλαγίας οδού στοχοποιείτε όποιον θέλει με τον τρόπο του στην επίλυση των προβλημάτων αλλά δεν ανήκει στον συνδυασμό σας;

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

 

Όρθια "Η Αλήθεια", μέχρι τη νίκη της Δημοκρατίας

 

Όταν ο δήμος Νέας Φιλαδέλφειας- Νέας Χαλκηδόνας, διαψεύδει τον... εαυτό του!

 

Τα κακομαθημένα!

 

Το ποντίκι που βρυχάται «με ξένα κόλυβα»

 

Τα ψέματα Βασιλόπουλου για το κτήριο της Στρούγκας

 

Ομολογία Βασιλόπουλου: Δεν μπορεί να διώξει τα σκουπίδια από το Άλσος

 

Πάρτι απευθείας αναθέσεων «εις υγείαν των προσφύγων»- Απευθείας ανάθεση ΚΑΙ στη σύζυγο του δημάρχου!

 

Στο υβρεολόγιο του δημάρχου εναντίον μου, απαντώ με ψυχραιμία και χαμόγελο

 

Πώς κάνει κοινωνική πολιτική η Λάρισα και πώς η Φιλαδέλφεια- Χαλκηδόνα

 

Βασιλόπουλος σε Παπακώστα: Φέρε πίσω την έδρα

 

Τι έχουν τα Τρίκαλα που δεν έχει η Φιλαδέλφεια- Χαλκηδόνα;

 

Ο Ποδονίφτης στη Φιλοθέη κι ο Ποδονίφτης στη Φιλαδέλφεια

 

Ο δήμαρχος που δεν έκανε τίποτα για τον Ποδονίφτη, διοργανώνει εκδηλωσούλες με μπλα μπλα

 

Να μη γίνουμε Μάνδρα. Η Σκρά είναι βόμβα. Πότε πίεσε ο δήμος την Περιφέρεια για αντιπλημμυρικά;

 

Τα πραγματικά προβλήματα της πόλης ο δήμος τα ξεπετά με μια ανακοινωσούλα

 

Εμφανίστηκε η Ανεξάρτητη Πρωτοβουλία και ζητεί καλύτερες συνεδριάσεις στα δημοτικά συμβούλια

 

Καμια συνέπεια. Καμία ιδεολογία. Μόνο χωρίς αρχές απόλαυση της εξουσίας

 

Υπογειοποίηση: Η πόλη σε σύγχιση με ευθύνη του δημάρχου

 

Γράψτε την άποψή σας

Ανώνυμος (27/09/2018 23:06)

Γραμμένο στο πόδι, χωρίς αρχή, μέση και τέλος κείμενο.
Βούτυρο στο ψωμί του Βασιλόπουλου τέτοιου είδους αντιπολίτευση (που λέει ο λόγος).

Ανώνυμε 23:06 (28/09/2018 10:12)

Όταν μιλάς για τον Γιάννη Τομπούλογλου, θα πρέπει πρώτα να ξεπλένεις το στόμα σου (κι όταν γράφεις, να κάνεις το ίδιο με το στυλό σου) για τον "μακράν" σωστότερο, δικαιότερο και αξιοπρεπέστερο Δημοτικό Σύμβουλο εδώ και πολλά χρόνια.
Είτε στη συμπολίτευση είτε στην αντιπολίτευση, έχει δώσει δείγματα πολιτισμού και δημοκρατίας όσο ελάχιστοι άλλοι.
Και, σημειωτέον, δεν ανήκω στην παράταξη που εκπροσωπεί.
Αλλά, το σωστό πρέπει να λέγεται.

Ανώνυμος (28/09/2018 10:28)

@10:12

«Άλλα λέει η θειά μου, άλλα ακούν τ' αυτιά μου».

Είδες να σχολιάσω το όποιο ήθος του Γιάννη Τομπούλογλου;

Για το κείμενο που διένειμε στα τοπικά μπλογκς έγραψα, το οποίο είναι απογοητευτικό για κάποιον που έκανε μόνος του και σε μικρή ηλικία αντιπολίτευση στον παντοδύναμο τότε Γρετζελιά.
Με δυο λόγια, είχα απαιτήσεις από τον Γ.Τομπούλογλου κάτι καλύτερο.
Κατά τ' άλλα, κράτα τις υποδείξεις για 'σένα.

@(28/09/2018 10:12) (28/09/2018 10:58)

Είναι καμιά ιερή αγελάδα της Φιλαδέλφειας ο Γιάννης ο Τομπούλογλου; Οι ιερές αγελάδες τελειώσανε. Πάρτο χαμπάρι.

Φούμο λέμε (28/09/2018 12:21)

Να μιλάνε δεξιοί που έχουν φάει τη ζωή με το κουτάλι λιώνοντας στον ιδιωτικό τομέα είτε ως εργαζόμενοι είτε ως μικρομεσαίοι επαγγελματίες, βιώνοντας την αγωνία της επιβίωσης κόντρα στον υπέρμετρο κρατισμό να το καταλάβω.
Να μιλάνε όμως εναντίον της αριστεράς και άνθρωποι που όλα τους τα χρόνια είναι σιτιζόμενοι από το κράτος (και δεν μπήκαν καν με ΑΣΕΠ) και δεν έχουν παράξει ποτέ τίποτα, με ξεπερνά.

Datura (29/09/2018 08:31)

Τομπούλογλου θέλατε ;

Τομπουλογλου πήρατε

Επί της ουσίας (05/10/2018 16:59)

Τελικώς, υλοποίησε ή δεν υλοποίησε η διοίκηση την πρόταση του Γιάννη Τομπούλογλου ;

Μεταφέρθηκαν ή δεν μεταφέρθηκαν τα απορριματοφόρα στο Πάρκο Κυκλοφοριακής Αγωγής ;

Ε ;

(Και τώρα στείλτε τα δυναμοτρόλ να ξεράσουν με ιστορίες γι' αγρίους, για το ηθικό πλεονέκτημα της αριστεράς και άλλα πράσινα άλογα και παραμύθια με κακούς δράκους)

Ανωνυμος (05/10/2018 19:50)

@16.59
Η αριστερά πάντα είχε και εχει το ηθικό πλεονέκτημα έναντι της δεξιάς και αυτό το γνωρίζουν όλοι, το αποδεικνύει και η ιστορία!
Απλά αυτοί που αυτοαποκαλούνται αριστεροί δεν έχουν καμμία σχέση με την αριστερά! Είναι λαμόγια που στεγάζονται σε διάφορους πολιτικούς χώρους και κάνουν αρπαχτες!

@Επί της ουσίας (05/10/2018 16:59) (06/10/2018 01:11)

+1000

@ Επί της ουσίας (06/10/2018 19:34)

Άργησε λίγο ο Γιάννης αλλά ευτυχώς ενημερώνεται από το διαδίκτυο
http://www.e-alitheia.gr/pub/23812/polites-se-drash-mia-allh-protash-gia-th-metafora-tou-stathmou-metafortwshs-aporrimmatwn

Επί της ουσίας (08/10/2018 13:18)

@ (06/10/2018 19:34) Θα είχε αξία αν ξέραμε κιόλας ποιοι είναι οι "πολίτες σε δράση". Από μαϊμουδοανώνυμες "κινήσεις πολιτών" που τις δημιουργεί ένας συγκεκριμένος δημοτικός σύμβουλος της κάτω-ρούγας που προσπαθεί να κάνει θόρυβο γύρω από τον εαυτό του, χορτάσαμε.

Η πραγματικη ουσια (08/10/2018 16:15)

Η πραγματικη ουσια ειναι οτι ο δημαρχος και το παρεακι που κανουν τη διοικηση, συρθηκαν στη προταση Τομπουλογλου. Μη εχοντας να παραξουν δικη τους τοπικη πολιτικη, αφου αυτη εξαντλειται σε κραυγες και αοριστολογιες εντος κι εκτος δημοτικου συμβουλιου εναντιον οποιων δε συντασσονται ("ειστε δεξιοι", "ειστε φασιστες", "ειστε διαπλεκομενοι", "ειστε οργανα των επιχειρηματικων συμφεροντων") πηραν μια ιδεα αλλου, την οποια κατακεραυνωσαν αρχικα, και την εκαναν πραξη.

@19:34. Αν η πατροτητα της ιδεας και το κοπυραιτ ανηκει στους "πολιτες σε δράση" δεν εχουν παρα να μας αποκαλυφθουν και πουν και ποιοι ειναι για να παρουν και τα ευσημα.

Ανωνυμος (08/10/2018 16:46)

@ (06/10/2018 19:34)

Θεσμικά η πρόταση που υιοθέτησε τελικώς ο Δήμος, ήταν αυτή που διατυπώθηκε από τον κ. Γ. Τομπούλογλου. Για τους πολίτες σε δράση, ούτε πολίτες ούτε δράση έχουμε δει ως τώρα. Ανώνυμες σελίδες μπλογκ και λογαριασμοί στο φατσοβιβλιο για τη φιλαδέλφεια εξάλλου υπάρχουν δεκάδες.

ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΑΣ ΤΗΣ ΣΥΜΦΟΡΑΣ (08/10/2018 23:04)

@Επί της ουσίας, Η πραγματικη ουσία , Ανωνυμος (08/10/2018 16:46)
Τελικώς, υλοποίησε ή δεν υλοποίησε η διοίκηση την πρόταση των «Πολιτών σε δράση» όποιοι και νάναι αυτοί όπως διατυπώθηκε στην e-alitheia από 7-7-2017; Ε ;
Η πρόταση που υλοποιήθηκε είναι «άγνωστης πατρότητας» αλλά οπωσδήποτε όχι του αγαπητού κατά τα άλλα Γιάννη Τομπούλογλου, είτε συμφωνεί κανείς με αυτήν είτε όχι.
Γεμίσαμε προβοκάτορες βασιλικώτερους του βασιλέως αλλά σας πήρανε χαμπάρι από νωρίς https://politesfx.wordpress.com/2017/07/13/

ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΑΣ ΤΗΣ ΣΥΜΦΟΡΑΣ (08/10/2018 23:12)

@Ανωνυμος (05/10/2018 19:50)
Και για πες μας μεγάλε πως θα ξεχωρίζουμε τους ‘κανονικούς’ αριστερούς απ αυτούς που αυτοαποκαλούνται αριστεροί αλλά ‘Είναι λαμόγια που στεγάζονται σε διάφορους πολιτικούς χώρους και κάνουν αρπαχτες!’; Απαντήσεις του τύπου ’αυτό το γνωρίζουν όλοι’ προφανώς δεν γίνονται αποδεκτές.

Ανωνυμος (10/10/2018 20:17)

@Προβοκατορας μεν άσχετος δε
Πες μου τα όρια των απαντήσεων που αποδεχεσαι για να σου πω!
Υ.Γ. Διαβάστε την ιδεολογία που διέπει την αριστερά , δείτε τι έχει κάνει ο ΣΥΡΙΖΑ και κατατάξετε τον ανάλογα!

Η πραγματικη ουσια (11/10/2018 01:09)

@ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΑΣ ΤΗΣ ΣΥΜΦΟΡΑΣ Για να μην δικαιωσεις το β' μισο του ψευδωνυμου σου θα πρεπει να μου πεις και σε τι ακριβως συνιστα προβοκατσια το δικο μου σχολιο. Η προβοκατσια επιχειρειται παντοτε κατα στοχου.

Vera ! Nadezhda ! Любо́вь ! (11/10/2018 08:51)

@ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΑΣ ΤΗΣ ΣΥΜΦΟΡΑΣ (08/10/2018 23:12)

Με το αλάνθαστο όργανο ακριβείας που λέγεται "αριστερόμετρο".

Απαντήσεις (ή καλύτερα ερωτήσεις) του τύπου "τι είναι αυτό;" προφανώς δεν γίνονται αποδεκτές.

Ανωνυμος (11/10/2018 09:21)

@ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΑ
"O διάβολος κρύβεται στη λεπτομέρεια", λέει μια παλιά παροιμία. Εδώ λοιπόν, κρύβεται στην λέξη "Θεσμικά", σε σχέση με ό,τι έγραψα για να σπεύσεις να με κατατάξεις στους προβοκάτορες μαινόμενος.
Η πρόταση που υιοθέτησε τελικώς ο Δήμος, ήταν αυτή που διατυπώθηκε από τον κ. Γ. Τομπούλογλου, μέσα στο δημοτικό συμβούλιο. Θεσμικά.
Έχουν κάποιο θεσμικό ρόλο οι "πολίτες σε δράση" και δεν το γνωρίζω;

"Για τα μπάζα" κι οι τρεις (11/10/2018 10:43)

ΚΑΙ οι "Πολίτες σε Δράση"
που πρότειναν την καταστροφή του Πάρκου Κυκλοφοριακής Αγωγής

ΚΑΙ ο Γιαννάκης ο Τομπούλογλου
που (πήρε ή όχι την ιδέα, αδιάφορο) και επίσης πρότεινε την καταστροφή του Πάρκου Κυκλοφοριακής Αγωγής

ΚΑΙ η "Δύναμη Πολιτών"
που έκανε (ακόμα μία) κολοτούμπα και υιοθέτησε και έκανε πράξη την καταστροφή του Πάρκου Κυκλοφοριακής Αγωγής.

ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΟΥΣΙΑ: H KAΤΑΣΤΡΟΦΗ ΤΟΥ ΠΑΡΚΟΥ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ

Άσχετος (11/10/2018 10:52)

Τελικά για να καταλάβουμε κι εμείς οι άσχετοι... Κάτι 'πολίτες σε δράση' αγνώστων λοιπών στοιχείων προτείνουν να πάνε τα απορριματοφόρα στο πάρκο κυκλοφοριακής αγωγής. Αρπάει τη πρόταση ο Τομπούλογλου και τη λέει στο δσ. Και τελικά με μια λογική(;) τύπου Αντιπρόεδρος Εδεσσαϊκού - Θωμάς Μάτσιος (-Ναι στην αρχή εμείς να δεν θέλαμε αλλά να... κλπ κλπ κλπ) η διοίκηση κάνει αυτά που είπαν οι αγνώστων λοιπών στοιχείων 'πολίτες σε δράση' ή ο Τομπούλογλου. Ενδιάμεσα στη συζήτηση μπαίνουν και άλλα διάφορα για την 'αριστερά' για προβοκάτσιες και προβοκάτορες. Τι γίνεται ρε παιδιά. Εξηγείστε μας κι εμάς.

Ανωνυμος (11/10/2018 12:12)

@10.52
Συμφωνώ και επαυξάνω!
Οσον αφορά το πώς μπήκε η αριστερά στην συζήτηση έχει να κάνει με το τρολ που στην μεταφορά των απορριμματοφορων έβαλε μέσα ειρωνικά το "πλεονέκτημα της αριστερας"! Δηλαδή ως δεξιουλης θέλησε με έναν σμπαρο να χτυπήσει ότι περισσότερο μπορεί!

@ Για τα μπάζα και οι τρεις (12/10/2018 08:24)

Οι πολίτες σε δράση πρότειναν τη μεταφορά, όχι την καταστροφή του πάρκου

Επί της ουσίας (12/10/2018 12:21)

@19.50 Την "αριστερά" και τη στάση της ως πρωτοπόρα στον αγώνα για την αποτίναξη του φασιστικού και ναζιστικού ζυγού, κατά τον Β' Π.Π. οφείλουν να την εκτιμούν όλοι οι Έλληνες. Δεν αμφισβητείται το ΕΑΜ, χάρη στο οποίο σώθηκε ο πληθυσμός από την πείνα. Δεν αμφισβητείται ο ΕΛΑΣ, του Σαράφη και του Άρη και οι άνισες μάχες που έδωσε και κράτησε. Γενικότερα, χρωστάει πολλά ο πλανήτης, στην ΕΣΣΔ και στον Κόκκινο Στρατό για την συγκλονιστική στιγμή της ανάρτησης της Κόκκινης σημαίας στο Βερολίνο ως σύμβολο απελευθέρωσης της πόλης. Ανεπανάληπτη η στιγμή που στην πρώτη γιορτή της νίκης καίγονται οι ναζιστικές σημαίες, σχεδόν τελετουργικά στην Κόκκινη Πλατεία στη Μόσχα. Αυτά τα ηρωικά στοιχεία του παρελθόντος όμως, δεν μπορούν να αποτελούν για πάντα, τα "ιερά κειμήλια" πάνω στα οποία πρέπει να βασίζεται εσαεί το αφήγημα του «ηθικού πλεονεκτήματος». Άλλωστε αυτή η 'αριστερά' που ζούμε σήμερα δεν έχει καμία σχέση μ' εκείνα τα χρόνια. Απεναντίας, θυμίζει την άλλη πλευρά. Βρώμησε φασιστίλα.

Ανώνυμος (12/10/2018 12:44)

@ 08:24 Α! Καλά! Δηλαδή μεταφορά αποριματοφόρων σ' εκείνο το χώρο δεν σήμαινε αυτομάτως και καταστροφή του χώρου; Πετάνε κι ένα «Δυστυχώς όμως, αυτό θα γίνει μετά από μεγάλο χρονικό διάστημα» για την πρόταση που κάνουν και καθάρισαν.

Ανώνυμος (12/10/2018 18:39)

@ Ανώνυμος (11/10/2018 12:12) Τραμπ στις ΗΠΑ, Σαλβίνι στην Ιταλία, Ορμπάν στην Ουγγαρία, Μπολσονάρου στη Βραζιλία. Και ο κατάλογος δεν έχει τελειωμό. Η Δεξιά, η παραδοσιακή παράταξη, επανακάμπτει και επελαύνει με φόρα, απενεχοποιημένη από τα αμέτρητα λάθη της αριστεράς. Κι ο λόγος είναι απλός: οι πατρίδες φτιάχτηκαν με πολύ κόπο. Χρειάστηκαν πολλοί αιώνες κι αμέτρητες θυσίες για να κρατηθούν όρθιες, και οι λαοί δεν γουστάρουν να τις διαλύσουν για να τις παραδώσουν σε ημίτρελους ή τελείως τρελούς υπαλλήλους του κάθε Σόρος, στις ΜΚΟ και στους δικαιωματιστές που βγάζουν αφρούς από το στόμα όταν μιλάνε. Το ανέκδοτο της πολιτικής ορθότητας, της δαιμονοποίησης της αντίθετης άποψης, της λογοκρισίας και του αντιπατριωτικού μένους ήταν κακόγουστο και φαίνεται ότι τελειώνει κάπου εδώ.

@ Ανώνυμος 12:44 (12/10/2018 23:52)

Το πολύ μεγάλο χρονικό διάστημα αφορά αυτό που λέει η τωρινή διοίκηση για τους απόμαχους, με μια πιο προσεκτική ανάγνωση, μπορεί και να το καταλάβεις

Ανώνυμος (13/10/2018 14:24)

Δεν μου απάντησες -ως πολίτης σε δράση που προφανώς είσαι- αν η μεταφορά των αποριματοφόρων σ' εκείνο το χώρο δεν σήμαινε αυτομάτως και την καταστροφή του.

@ Ανώνυμος 14:24 (14/10/2018 00:15)

Για ποιο μιλάμε για τον ήδη κατεστραμμένο; Πού είναι πιο λογικό να είναι το πάρκο κυκλοφοριακής αγωγής, στη μέση του πουθενά στην εθνική οδό ή δίπλα στα σχολεία; Πού θα παίζουν τα παιδιά και θα κάνουν ποδήλατο κλπ ακόμα και όταν δεν γίνονται επίσημες εκπαιδεύσεις στο πάρκο; Δίπλα στα σχολεία τους ή στην εθνική; Απλά εκεί που πήγαν τα σκουπίδια τώρα δεν είναι βιομηχανικό το οικόπεδο και για αυτό δεν μπορεί να είναι μόνιμη αυτή η λύση. Αλλά δε συγκρίνεται με τα σκουπίδια μέσα στο άλσος, μέσα στα δέντρα, μέσα στην πόλη, δίπλα στα σπίτια και σε σχολείο. Η πρόταση έγινε πριν 1,5 χρόνο, πολύ πριν βρεθεί η διοίκηση στο αδιέξοδο που ήρθε από μόνη της

Διαμαντής Σεϊτανίδης (14/10/2018 11:17)

@00.15
Μου κάνει εντύπωση να μιλάτε έτσι για ένα χώρο που έγινα για να μυηθούν τα μικρά παιδιά στους κανόνες οδικής κυκλοφορίας, για να μειωθούν τα δυστυχήματα σε αυτή την πόλη. Επειδή ήταν εκεί που ήταν το Πάρκο Κυκλοφοριακής Αγωγής, ήταν άχρηστο; Αυτό λέτε; Πού έπρεπε να έχει γίνει; δίπλα σε κάθε σχολείο; Τα λέτε σοβαρά αυτά; Και θα εξαγιάσουμε τις παλαιές δημοτικές Αρχές που αδιαφόρησαν πλήρως για αυτό το Πάρκο; αλλά επίσης: Αυτή η αδιαφορία νομιμοποιεί το έγκλημα πυο έκανε η διοίκηση Βασιλόπουλου να καταστρέψει το Πάρκο Κυκλοφοριακής αγωγής, δείχνοντας περιφρόνηση στα πολλά χρήματα που δαπανήθηκαν για να γίνει το Πάρκο, και ουσιαστικά συμφωνώντας με την επί χρόνια απαξίωσή του;

Είναι κρίμα και ντροπή για την πόλη τόσο η στάση των δημοτικών αρχών, όσο κι η αντίληψη "γκρέμισε το Πάρκο, αρκεί κάπου να έχουμε να βάζουμε τα απορριμματοφόρα". Ντροπή!

@Επί της ουσίας (12/10/2018 12:21) (14/10/2018 18:12)

Έχεις μπερδέψει (ηθελημένα πιστεύω) τους κομμουνιστές με την "αριστερά". Παραχάραξη το λένε αυτό. Κλασσική συμπεριφορά όσων ντρέπονται για το παρελθόν τους.

@ 11:17 (15/10/2018 08:44)

Μιλάμε για ένα πάρκο δίπλα σε σχολεία, δε μιλάμε για ένα πάρκο δίπλα σε κάθε σχολείο. Το πάρκο Αποστολάκη είναι δίπλα στα σχολεία ούτως ή άλλως και έχει τα χάλια του, το μισό το έχουν παρατήσει και είναι χωράφι και το άλλο μισό είναι πάρκινγκ. Όσον αφορά δε τα σκουπίδια, αν και όταν γίνει η ανακύκλωση στους Απόμαχους, τότε θα μιλάμε για μία μόνιμη και σύγχρονη λύση. Διαφορετικά, ουδέν μονιμότερο του προσωρινού. Συγκρίνετε τις δύο θέσεις του πάρκου και τις δύο θέσεις των απορριμματοφόρων. Κάποιοι μπορεί να συμφωνούν, κάποιοι μπορεί να διαφωνούν, αλλά δεν υπάρχουν λύσεις χωρίς πολιτικό κόστος.

Προσθέστε το σχόλιό σας

Ονοματεπώνυμο ή ψευδώνυμο  
Το e-mail σας (προαιρετικό - δεν δημοσιεύεται)  
Το σχόλιό σας

Ροή ειδήσεων

Δύναμη Πολιτών: «Βάρος η λειτουργία παιδικών σταθμών για τη διοίκηση Βούρου»

Με 18 ψήφους εγκρίθηκε η συνεργασία Δήμου Μητρόπολης για νέο βρεφονηπιακό σταθμό

Δείτε LIVE τη συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου από την «Αλήθεια» - ΣΥΝΕΧΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ εδώ

Ε, ρε, Ζεφύρι που σας χρειάζεται...

Σήμερα είναι 19 Μαΐου. Δεν ξεχνώ...

Δημοτικό Συμβούλιο την Τετάρτη - Θα είναι (ελπίζω...) παρούσα «Η Αλήθεια»

Να, εδώ, τα λέμε «μεταξύ μας»

Πριν κουνήσετε το δάκτυλο, μήπως πρέπει να κοιτάξετε λίγο στον καθρέφτη κύριε Κωνσταντινίδη;

Αναστασία Καγκάνη - Πατίλη

Ούτε ο πεζόδρομος του Άλσους σταματά τον «σερίφη από τα Lidl» - Δεν ασχολείται ο Βούρος

Η Λαϊκή Συσπείρωση για τον βρεφονηπιακό σταθμό στο πάρκο Μουστακλή

Ο Δήμος Δεδεμάδης νέος πρόεδρος του Χαλκηδονικού

Ο τοπικός ΣΥΡΙΖΑ διαφωνεί με την προτεινόμενη λύση για τον βρεφονηπιακό σταθμό

Δύναμη Πολιτών: 16 ερωτήματα στη διοίκηση Βούρου για τον βρεφονηπιακό σταθμό στο πάρκο Μουστακλή

«Πόλη της καρδιάς μας»: Έρεβος η συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου

Δημοφιλέστερα άρθρα

Ανοικτή επιστολή Βούρου κι απάντηση της «Αλήθειας»: Κουράζεστε εύκολα κύριε δήμαρχε

Ίσως το χειρότερο πράγμα που έχει ειπωθεί ποτέ στο δημοτικό συμβούλιο...

Πόσα παίρνουν αυτοί που λιβανίζουν τη διοίκηση Βούρου

«Δήμαρχος» από την ανάποδη - «Σερίφης» από τα Lidl...

Η παράλυτη διοίκηση κατέρρευσε στο δημοτικό συμβούλιο - Παράνομα δεν επιτρέπει να το παρακολουθούμε

Πριν κουνήσετε το δάκτυλο, μήπως πρέπει να κοιτάξετε λίγο στον καθρέφτη κύριε Κωνσταντινίδη;

Ούτε ο πεζόδρομος του Άλσους σταματά τον «σερίφη από τα Lidl» - Δεν ασχολείται ο Βούρος

Οι «ζυμώσεις» στο δημοτικό συμβούλιο συνεχίζονται: Ανεξαρτητοποιήθηκε η Σοφία Αλεφραγκή

Τομπούλογλου προς Αλεφραγκή: «Με χρήμα παίρνεται η καρδιά κι αποτιμάται ο φίλος»

Ο Μπάμπης...

Σφοδρή επίθεση Βασιλόπουλου στον Κουτσάκη

Δείτε LIVE τη συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου από την «Αλήθεια» - ΣΥΝΕΧΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ εδώ

Ακόμα και την Εκκλησία κάνει πεδίο ανόητης αντιπαράθεσης το τοπικό δημοτικό κατεστημένο

Αναστασία Καγκάνη - Πατίλη

Ένας δήμαρχος με πορεία ασύμβατη προς την πόλη

Η Αλήθεια Newsletter

Κάντε κλικ εδώ για να εγγραφείτε στο newsletter μας

Τελευταία σχόλια

Με 18 ψήφους εγκρίθηκε η συνεργασία Δήμου Μητρόπολης για νέο βρεφονηπιακό σταθμό
Xρήστης: Ανωνυμος*
Η εκλογική πελατεία και το πολιτικό κόστος καθόρισαν τις ψήφους! Τομπουλογλου και Βούρος δεν έκαναν κάτι διαφορετικό από όσα λένε! Κωνσταντι...

Με 18 ψήφους εγκρίθηκε η συνεργασία Δήμου Μητρόπολης για νέο βρεφονηπιακό σταθμό
Xρήστης: "ΚΟΥΜΜΟΥΝΙ"
Κάποια στιγμή παρακολουθώντας το δημοτικό συμβούλιο, είχα την εντύπωση ότι ο Σπύρος Γραμμένος θα τελείωνε την ομιλία με το "Κουμμούνια θα πε...

Με 18 ψήφους εγκρίθηκε η συνεργασία Δήμου Μητρόπολης για νέο βρεφονηπιακό σταθμό
Xρήστης: Giannisnf
@Δημότης Σαν δημότης και εγώ, επειδή είναι ¨επιχειρηματίες¨, δεν έχω πατήσει στα μαγαζιά τους μήνες! Για να μην περιμένω 3 χρόνια. ...

Πριν κουνήσετε το δάκτυλο, μήπως πρέπει να κοιτάξετε λίγο στον καθρέφτη κύριε Κωνσταντινίδη;
Xρήστης: "ΚΟΥΜΜΟΥΝΙ"
(21/05/2020 16:03) Γούλας Κωνστανίδης παίζουν πολύ ωραία αυτό το σκετσάκι, αυτό το παιχνιδάκι. Κατά τα άλλα μια εικόνα χίλιες λέξεις το περά...

Δύναμη Πολιτών: «Βάρος η λειτουργία παιδικών σταθμών για τη διοίκηση Βούρου»
Xρήστης: "ΚΟΥΜΜΟΥΝΙ"
Συγγνώμη, αλλά η Δύναμη Πολιτών φέρει ακέραια την ευθύνη της παραχώρησης της κατασκευής και εκμετάλλευσης του έργου. Είχε όλον τον χρόνο να ...

Δύναμη Πολιτών: «Βάρος η λειτουργία παιδικών σταθμών για τη διοίκηση Βούρου»
Xρήστης: Ανωνυμος*
Η ψηφοφορία θυμησε το δημοψήφισμα του 2015 μόνο που τώρα το αποτέλεσμα είναι αυτό που ήθελε η Δ.Π ενώ τότε το αποτέλεσμα εξέθεσε τον Σύριζα ...

Πριν κουνήσετε το δάκτυλο, μήπως πρέπει να κοιτάξετε λίγο στον καθρέφτη κύριε Κωνσταντινίδη;
Xρήστης: Ανώνυμος
@12:06 Κι αυτός ηλικιωμένος είναι. Όχι βιολογικά. ...

Πριν κουνήσετε το δάκτυλο, μήπως πρέπει να κοιτάξετε λίγο στον καθρέφτη κύριε Κωνσταντινίδη;
Xρήστης: @"ΚΟΥΜΜΟΥΝΙ" (20/05/2020 22:27)
Να όμως που διαφοροποιήθηκε χθες ο Γούλας!!!!! Ισως προσχηματικά αφού ήταν εξασφαλισμένο το αποτέλεσμα. Πρώτη φορά στη ζωή μου θα πω μπράβο ...

Πριν κουνήσετε το δάκτυλο, μήπως πρέπει να κοιτάξετε λίγο στον καθρέφτη κύριε Κωνσταντινίδη;
Xρήστης: Γελάσανε και τα ποντίκια των pc στο χθεσινό ΔΣ
Η πιο γραφική καρικατούρα του δημοτικού συμβουλίου. Τουλάχιστον ο άλλος που παρκάρει όπου γουστάρει είναι ηλικιωμένος και κάπως δικαιολογείτ...

Με 18 ψήφους εγκρίθηκε η συνεργασία Δήμου Μητρόπολης για νέο βρεφονηπιακό σταθμό
Xρήστης: Δημότης
Για πρώτη φορά στην ιστορία του Δήμου μας, χαρίστηκε δημοτική περιουσία. Όσοι το ψήφισαν, μόνο και μόνο για να το παίξουν χριστιανόπουλα, θα...

Με 18 ψήφους εγκρίθηκε η συνεργασία Δήμου Μητρόπολης για νέο βρεφονηπιακό σταθμό
Xρήστης: Ανωνυμος*
Ανικανότητα να οργανώσουν μια ψηφοφορία σε ένα βασικό θέμα! Θέλετε την παραχώρηση του οικοπεδου στην Μητρόπολη; Ναι 18! Όχι 14! Τα υπόλ...

Με 18 ψήφους εγκρίθηκε η συνεργασία Δήμου Μητρόπολης για νέο βρεφονηπιακό σταθμό
Xρήστης: Giannisnf
Όπου σκατά και το φτυάρι! Δεν είναι τυχαίες κάποιες παροιμίες! ...

Πριν κουνήσετε το δάκτυλο, μήπως πρέπει να κοιτάξετε λίγο στον καθρέφτη κύριε Κωνσταντινίδη;
Xρήστης: "ΚΟΥΜΜΟΥΝΙ"
@ Διαμαντής Σεϊτανίδης (20/05/2020 21:45) (ανασκευάζω προς τέρψιν σας, αν και δεν υπάρχει τίποτε προσβλητικό ούτε υβριστικό) Δυστυχώς, κε Γο...

Πριν κουνήσετε το δάκτυλο, μήπως πρέπει να κοιτάξετε λίγο στον καθρέφτη κύριε Κωνσταντινίδη;
Xρήστης: Ανώνυμος*
Εγώ όπως και όλη η Φιλαδελφεια δεν παρακολούθησα το ΔΣ που αναφέρθηκαν στους εκπαιδευτίους! Η Λαϊκή Συσπείρωση έβγαλε ανακοίνωση, ο κ. Γάτας...

Πριν κουνήσετε το δάκτυλο, μήπως πρέπει να κοιτάξετε λίγο στον καθρέφτη κύριε Κωνσταντινίδη;
Xρήστης: Διαμαντής Σεϊτανίδης
@Αδημοσίευτο "ΚΟΜΜΟΥΝΙ" Λυπάμαι, αλλά στο σχόλιό σου διατυπώνεις προσβλητικούς χαρακτηρισμούς σε πρόσωπα που κατονομάζεις. Εσύ είσαι εδώ με...

all rights reserved | developed & hosted by Jetnet ©