«Επαναστατική Κίνηση» ο νέος δημοτικός συνδυασμός με τον Ορέστη Δούλο

Δημοσιεύτηκε στις 17/09/2018 στην κατηγορία Ο Δήμος  |  84 σχόλια

Λάβαμε πριν από λίγο την παρακάτω ενημέρωση:

*****

 

 

Αγαπητοί φίλοι, 

σας γνωστοποιούμε με σκοπό τη δημοσίευση την ιδρυτική διακήρυξη της δημοτικής μας Κίνησης. 

 

Συγκροτείται από παλιούς και νέους υποστηρικτές των ιδεών του επαναστατικού σοσιαλισμού, κάποιοι από τους οποίους υπήρξαν ιδρυτικά μέλη της δημοτικής παράταξης "Δύναμη Πολιτών" το 2010.  

 

Ανάμεσά τους, βρίσκονται και τα πρώην μέλη της Κεντρικής Επιτροπής του παλιού, αντιμνημονιακού ΣΥΡΙΖΑ (από τον Ιούλιο του 2013 έως τον Ιούλιο του 2015), Σταμάτης Καραγιαννόπουλος και Ορέστης Δούλος, που ως εκπρόσωποι της Κομμουνιστικής Τάσης εκλέχθηκαν στη θέση αυτή καταγγέλλοντας ανοικτά και δημόσια από το ιδρυτικό κιόλας συνέδριο του ενιαίου κόμματος, τη δεξιά πορεία της ηγετικής ομάδας Τσίπρα, που την οδήγησε στη μεγάλη προδοσία του καλοκαιριού του 2015 (http://www.marxist.com/interview-communist-tendency-jan-2014.htm). 

 

Ο Ορέστης Δούλος υπήρξε και εκλεγμένος Σύμβουλος στον Δήμο μας από το 2014 ως το 2016. Υπήρξε ο πρώτος Σύμβουλος από τη δημοτική ομάδα της Δύναμης Πολιτών που ανεξαρτητοποιήθηκε και αποχώρησε για πολιτικούς λόγους, υποστηρίζοντας τον πλήρη διαχωρισμό της δημοτικής αρχής από τον κυβερνητικό-μνημονιακό ΣΥΡΙΖΑ.(https://marxismos.com/apoxwrisi-apo-ti-dimotiki-parataksi-dunami-politwn/ )

 

Η Επαναστατική Κίνηση Ν.Φιλαδέλφειας-Ν. Χαλκηδόνας θα διεξάγει δημόσια εκστρατεία για τις ιδέες και τις θέσεις της Ιδρυτικής της Διακήρυξης, με συμβολική αφετηρία μία εκδήλωση-συζήτηση και προβολή ταινίας στο θεατράκι του Π.Π.Ι.Ε.Δ, στις 5 Οκτωβρίου, στις 18.30 με θέμα τα 90 χρόνια από τη γέννηση του Ερνέστο ΅Τσε" Γκεβάρα.

 

Στη βάση της απήχησης που θα συγκεντρώσουν οι ιδέες της το επόμενο διάστημα, αλλά και λαμβάνοντας υπόψη της γενικότερες εξελίξεις  στους κόλπους της αντιμνημονιακής - αντικαπιταλιστικής Αριστεράς στον Δήμο μας, η Κίνηση θα διαμορφώσει την τακτική της στις επερχόμενες δημοτικές εκλογές, επιλέγοντας είτε την αυτόνομη κάθοδο, είτε τη συνεργασία με άλλες δυνάμεις, πάντοτε υπερασπίζοντας δημόσια τις θέσεις και τις αρχές που βρίσκονται στην Ιδρυτική της Διακήρυξη. 

 

Με εκτίμηση

Επαναστατική Κίνηση Νέας Φιλαδέλφειας- Νέας Χαλκηδόνας

 

Η ΙΔΡΥΤΙΚΗ ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟΥ

 

Επαναστατική Κίνηση Νέας Φιλαδέλφειας-Νέας Χαλκηδόνας - Ιδρυτική Διακήρυξη

 

Η κυρίαρχη πραγματικότητα της εποχής μας σε διεθνές επίπεδο είναι η ανάδειξη του ιστορικού αδιεξόδου του καπιταλιστικού συστήματος. Με ορόσημο την κρίση του 2008, ολόκληρος ο κόσμος πέρασε (με διαφοροποιήσεις ανά χώρα μόνο στη μορφή και τους ρυθμούς εξέλιξης) σε μια νέα πραγματικότητα πολλαπλασιασμού της ανεργίας, της φτώχειας και των πολεμικών συγκρούσεων. Αυτή η νέα πραγματικότητα φανερώνει - σε όσους, βέβαια, θέλουν να δουν και δεν είναι τυφλωμένοι από τις παλιές, ριζωμένες ακόμα στην κοινωνική συνείδηση, αυταπάτες για τον καπιταλισμό - ότι σήμερα το πιο επείγον ιστορικό καθήκον είναι η δημιουργία ενός διεθνούς μαζικού κινήματος για τη διεκδίκηση ενός άλλου κοινωνικού συστήματος, που δεν θα λειτουργεί με γνώμονα το καπιταλιστικό κέρδος, αλλά τις ανθρώπινες ανάγκες, χωρίς εκμετάλλευση ανθρώπου από άνθρωπο.

 

Το καθήκον αυτό, είναι ακόμα επιτακτικότερο στην Ελλάδα, τον πιο αδύναμο κρίκο της Ευρωζώνης, που συνεχίζει να μαστίζεται από τη βαθιά καπιταλιστική κρίση, η οποία την οδήγησε στα Μνημόνια. Παρά τη συστηματική απόπειρα των κυβερνώντων να δημιουργήσουν μια εικονική πραγματικότητα «εξόδου από τα Μνημόνια», η ύπαρξη των 900 μνημονιακών νόμων, της επιτήρησης από την τρόικα και των πλεονασμάτων άγριας λιτότητας μέχρι το 2060, αλλά κυρίως, των 5,1 εκατομμυρίων ανθρώπων που ζουν κάτω από το όριο της φτώχειας, συνιστά μια εφιαλτική καθημερινότητα που διαψεύδει τους κυβερνητικούς μύθους.

 

Για τη δημιουργία του αναγκαίου, νικηφόρου μαζικού κινήματος ενάντια στον παρηκμασμένο ελληνικό καπιταλισμό, είναι απαραίτητο κάθε νέος και εργαζόμενος που θέλει να παλέψει για να αλλάξει ριζικά την εφιαλτική πραγματικότητα που ζει, να οργανωθεί και να δράσει συλλογικά.

 

Αυτή την ανάγκη επιθυμεί να υπηρετήσει, σε τοπικό, δημοτικό επίπεδο, η ίδρυση της Επαναστατικής Κίνησης Νέα Φιλαδέλφειας – Νέας Χαλκηδόνας. Αυτή δεν είναι μια απομονωμένη πρωτοβουλία. Συγκροτείται από αγωνιστές που παλεύουν ενάντια στην καπιταλιστική βαρβαρότητα συνδεδεμένοι πολιτικά με συναγωνιστές από διάφορες συνοικίες της Αθήνας, διαφορετικές πόλεις της Ελλάδας, αλλά και διαφορετικές χώρες σε ολόκληρο τον κόσμο. Ο κεντρικός σκοπός αυτού του αγώνα είναι ο σοσιαλιστικός μετασχηματισμός της κοινωνίας, που σύμφωνα με τα διδάγματα που βγαίνουν από μια κριτική αποτίμηση, από εργατική - επαναστατική σκοπιά, της ιστορικής εμπειρίας των καθεστώτων του αποκαλούμενου «υπαρκτού σοσιαλισμού» κατά τον περασμένο αιώνα, θα πρέπει να στηρίζεται: α) στην κοινωνικοποίηση και στο δημοκρατικό σχεδιασμό της παραγωγής και της διανομής των αγαθών και των υπηρεσιών, β) στην ενεργή άσκηση της εξουσίας από τους ίδιους τους εργαζόμενους παραγωγούς του κοινωνικού πλούτου, χωρίς την ύπαρξη προνομιούχας κρατικής γραφειοκρατίας και με ένοπλα σώματα που θα επιλέγονται από τον εργαζόμενο λαό και θα ελέγχονται δημοκρατικά από αυτόν, γ) στην οικοδόμηση του σοσιαλισμού μέσα από τη διεθνή συνεργασία των λαών, που θα σβήσει μελλοντικά τα σύνορα, με τα οποία οι εκμεταλλευτές χωρίζουν τους εργαζόμενους ανθρώπους με άλλοθι την εθνική, φυλετική, θρησκευτική ή όποια άλλη διαφορετικότητα.

 

Στην Ελλάδα, αυτός ο κεντρικός σκοπός μπορεί να υπηρετηθεί αποφασιστικά μόνο μέσα από την εκλογή μιας επαναστατικής, εργατικής κυβέρνησης, η οποία, στηριγμένη στο μαζικό κίνημα και την αυτο-οργάνωση του εργαζόμενου λαού, θα αναλάβει να θεμελιώσει και να συντονίσει τον κοινωνικά ζωτικό, σοσιαλιστικό μετασχηματισμό.

 

Η στοιχειώδης, πρακτική «γέφυρα» για να συνδεθούμε με αυτόν τον κεντρικό σκοπό είναι ο αγώνας για διεκδικήσεις που αφορούν κάθε μεγάλο ή μικρό πρόβλημα που αντιμετωπίζει η νεολαία, η εργατική τάξη και τα φτωχά λαϊκά στρώματα σε επίπεδο συνοικίας. Η Επαναστατική Κίνηση Νέας Φιλαδέλφειας – Νέας Χαλκηδόνας επιθυμεί να πρωτοστατήσει στον αγώνα για κάθε τέτοιου είδους διεκδίκηση στον Δήμο μας, πάντοτε όμως, υπερασπίζοντας το σοσιαλιστικό μετασχηματισμό της κοινωνίας ως τη μόνη ασφαλή διέξοδο, για να λυθούν σταθερά, μόνιμα και στο σύνολό τους όλα τα επιμέρους και τοπικά προβλήματα του εργαζόμενου λαού και της νεολαίας.

 

Τοποθετούμενη από αυτή την ξεκάθαρη ιδεολογική και πολιτική σκοπιά, η Επαναστατική Κίνηση Νέας Φιλαδέλφειας – Νέας Χαλκηδόνας απευθύνει κάλεσμα αγώνα με τους ακόλουθους στόχους, αιτήματα και συνθήματα:

 

1) Κανένας εργαζόμενος σε επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στην περιοχή μας χωρίς ανθρώπινους και αξιοπρεπείς μισθούς και συνθήκες εργασίας! Κανένας εργαζόμενος χωρίς συνδικαλιστική οργάνωση! Πρωτοβουλίες ενημέρωσης, συντονισμού και προώθησης του συλλογικού αγώνα με επίκεντρο τη σκληρά εκμεταλλευόμενη - και στον Δήμο μας ιδιαίτερα πολυάριθμη - εργαζόμενη νεολαία, που μοχθεί με άθλιους όρους εργασίας και αμοιβές πείνας στα μαγαζιά διασκέδασης και εστίασης, πάντα σε άρρηκτη σύνδεση με τις υπάρχουσες μαζικές εργατικές οργανώσεις, ως τμήμα του αναγκαίου συνολικού εργατικού, αντικαπιταλιστικού αγώνα. Αμέριστη στήριξη στον αγώνα των εργαζόμενων στον Δήμο για την προστασία των εργασιακών τους δικαιωμάτων και τις αναγκαίες προσλήψεις μόνιμου προσωπικού.

 

2) Τα σχολεία του Δήμου, με πρωτοπόρους τους μαθητές, πρέπει να γίνουν κέντρα αγωνιστικής διεκδίκησης μιας αναβαθμισμένης, αποκλειστικά δημόσιας και δωρεάν εκπαίδευσης, με ένα 12χρονο υποχρεωτικό σχολείο που θα υπηρετεί τις ανάγκες του εργαζόμενου λαού. Το μαθητικό κίνημα χρειάζεται να οργανωθεί δημοκρατικά και να δράσει ενιαία γι’ αυτό το σκοπό, σε επίπεδο Δήμου, πόλης και σε εθνικό επίπεδο.

 

3) Να διεκδικήσουμε τον άμεσο διπλασιασμό των κρατικών δαπανών για τους Δήμους, την αποδέσμευση των αποθεματικών τους, που χρησιμοποιούνται ως «μαξιλάρι» για το ληστρικό κρατικό χρέος και βαριά δημοτικά τέλη για τις μεγάλες επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στον Δήμο μας, με πλήρη απαλλαγή για άνεργους, χαμηλοσυνταξιούχους, χαμηλά αμειβόμενους εργαζόμενους δημότες και την απαλλοτρίωση με αποζημίωση μόνο σε περίπτωση αποδεδειγμένης ανάγκης, κάθε χρόνια ακατοίκητου και εγκαταλελειμμένου ακινήτου. Με αυτούς τους πόρους και τα μέσα, καθώς και με την κοινωνικά δίκαιη αξιοποίηση των υπαρχόντων εσόδων και πόρων του Δήμου, θα πρέπει να ασκηθεί μια επαναστατική, σοσιαλιστική δημοτική πολιτική, με τα ακόλουθα μέτρα:

α) Δημοτικά προγράμματα κοινωφελών έργων για να ανοίξουν θέσεις εργασίας για τους νέους ανέργους.

β) Δημοτικό πρόγραμμα ενισχυτικής διδασκαλίας για μαθητές από οικογένειες χαμηλόμισθων ή άνεργων γονιών, δωρεάν δημοτικά προγράμματα λαϊκής μόρφωσης σε βασικά γνωστικά πεδία, επαρκείς δημοτικές βιβλιοθήκες και αναγνωστήρια σε κάθε συνοικία.

γ) Τακτική οικονομική βοήθεια σε άνεργους και άπορους δημότες. Δημιουργία δημοτικών παντοπωλείων που θα καλύπτουν τις ανάγκες τους σε βασικά είδη διατροφής.

δ) Δημοτικά κέντρα δωρεάν πρωτοβάθμιας ιατρικής περίθαλψης και κοινωνικής μέριμνας.

ε) Δημοτικοί χώροι ψυχαγωγίας, άθλησης και «στέκια νεολαίας» σε κάθε γειτονιά, με το απαιτούμενο προσωπικό και την κατάλληλη υλικοτεχνική υποδομή, διαχειριζόμενα από εκλεγμένους εκπροσώπους της συνοικίας που βρίσκονται και των δημοτών που δραστηριοποιούνται σ’ αυτά. Να επαναδημοτικοποιηθούν όσοι τέτοιοι χώροι έχουν παραχωρηθεί για εκμετάλλευση σε ιδιώτες.

ζ) Δημοτικοί παιδικοί σταθμοί που θα καλύπτουν δωρεάν τις ανάγκες των εργαζόμενων και άνεργων γονιών.

 

4) Ο Δήμος να μην επιτρέπει να κοπεί το ρεύμα, να γίνει έξωση ή πλειστηριασμός σε κατοικία χαμηλόμισθου εργαζόμενου, άνεργου ή φτωχού δημότη. Απαλλοτρίωση εγκαταλελειμμένων κατοικιών και δωρεάν παραχώρησή τους σε άστεγους και πρόσφυγες. Ειδική μέριμνα για τους πρόσφυγες και τα προβλήματά τους, πλήρης και ισότιμη πρόσβασή τους σε όλα τα παραπάνω αγαθά και υπηρεσίες.

 

5) Ριζική αλλαγή του θεσμικού πλαισίου της κατ’ όνομα μόνο, «Τοπικής Αυτοδιοίκησης», που στην πραγματικότητα είναι ο τοπικός βραχίωνας του καταπιεστικού και παρασιτικού αστικού κράτους. Αληθινά δημοκρατική λειτουργία των Δήμων με τις ακόλουθες αρχές : α) οι δημότες να αποφασίζουν για τη διαχείριση των δημοτικών πόρων μέσα από τακτικές λαϊκές συνελεύσεις κατά συνοικία, β) έλεγχος της διαχείρισης και της λειτουργίας των υπηρεσιών του Δήμου από τους εργαζόμενους σε αυτές και από εκλεγμένες και ανακλητές από τις λαϊκές-συνοικιακές συνελεύσεις επιτροπές δημοτών, με στόχο την εξάλειψη σκανδάλων και κακοδιαχείρισης, γ) πραγματική αυτοδιοίκηση με λειτουργία συνοικιακών συμβουλίων που θα πρέπει να έχουν αποφασιστικές αρμοδιότητες, με τακτικές λαϊκές συνελεύσεις ανά συνοικία, όπου θα δίνεται απολογισμός και θα ελέγχονται τα πεπραγμένα της δημοτικής αρχής, με δικαίωμα ανάκλησης της τελευταίας μέσω ενός τοπικού δημοψηφίσματος που θα μπορεί να επιβληθεί από την πλειοψηφία των συνοικιακών συμβουλίων, δ) επαναπροσδιορισμός των αποδοχών του δημάρχου και των άλλων έμμισθων δημοτικών αξιωματούχων, ώστε να μην υπερβαίνουν το μισθό ενός ειδικευμένου εργάτη.

 

Παλέψτε γι’ αυτές τις δίκαιες και αναγκαίες διεκδικήσεις -

Οργανωθείτε στην Επαναστατική Κίνηση Νέας Φιλαδέλφειας–Νέας Χαλκηδόνας!

 

E-mail επικοινωνίας: epanastatikikinisifx@gmail.com

 

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

 

Όρθια "Η Αλήθεια", μέχρι τη νίκη της Δημοκρατίας

 

Όταν ο δήμος Νέας Φιλαδέλφειας- Νέας Χαλκηδόνας, διαψεύδει τον... εαυτό του!

 

Τα κακομαθημένα!

 

Το ποντίκι που βρυχάται «με ξένα κόλυβα»

 

Τα ψέματα Βασιλόπουλου για το κτήριο της Στρούγκας

 

Ομολογία Βασιλόπουλου: Δεν μπορεί να διώξει τα σκουπίδια από το Άλσος

 

Πάρτι απευθείας αναθέσεων «εις υγείαν των προσφύγων»- Απευθείας ανάθεση ΚΑΙ στη σύζυγο του δημάρχου!

 

Στο υβρεολόγιο του δημάρχου εναντίον μου, απαντώ με ψυχραιμία και χαμόγελο

 

Πώς κάνει κοινωνική πολιτική η Λάρισα και πώς η Φιλαδέλφεια- Χαλκηδόνα

 

Βασιλόπουλος σε Παπακώστα: Φέρε πίσω την έδρα

 

Τι έχουν τα Τρίκαλα που δεν έχει η Φιλαδέλφεια- Χαλκηδόνα;

 

Ο Ποδονίφτης στη Φιλοθέη κι ο Ποδονίφτης στη Φιλαδέλφεια

 

Ο δήμαρχος που δεν έκανε τίποτα για τον Ποδονίφτη, διοργανώνει εκδηλωσούλες με μπλα μπλα

 

Να μη γίνουμε Μάνδρα. Η Σκρά είναι βόμβα. Πότε πίεσε ο δήμος την Περιφέρεια για αντιπλημμυρικά;

 

Τα πραγματικά προβλήματα της πόλης ο δήμος τα ξεπετά με μια ανακοινωσούλα

 

Εμφανίστηκε η Ανεξάρτητη Πρωτοβουλία και ζητεί καλύτερες συνεδριάσεις στα δημοτικά συμβούλια

 

Καμια συνέπεια. Καμία ιδεολογία. Μόνο χωρίς αρχές απόλαυση της εξουσίας

 

Υπογειοποίηση: Η πόλη σε σύγχιση με ευθύνη του δημάρχου

 

Γράψτε την άποψή σας

ΟΡΕΙΒΑΤΙΚΗ ΑΞΙΝΑ (17/09/2018 16:26)

Σύγχρονος (αν και είναι πλεονασμός) τροτσκισμός και τα παρακλάδια του.
Αναπτύξτε.
Σε λίγο θα γιορτάσουν τα ογδόντα χρόνια: "Τρότσκι και φραξιονισμός":
Τιμώμενο πρόσωπο στην εκδήλωση θα είναι η "πρωθιέρεια" του τροτσκισμού στη Φιλαδέλφεια:
Ο Βασίλης ο Παπακώστας...
Διαφωνώ πάντως με την ημερομηνία της εκδήλωσης:
Θα έπρεπε να την κάνουν 3 του Σεπτέμβρη, να κολλάει στις πηγές του οπορτουνισμού τους...

Αναγνώστρια (17/09/2018 17:11)

Παιδι για υιοθεσία και μόνο από την φατσούλα του ! Άχου το μου είναι και κατά του καπιταλισμού 😂😂😂 αυτά τα παιδιά δεν έχουν μάνα πατέρα να τα βάλει να γράψουν 100 φορές. << δεν θα έχω αριστερές εμμονές κ αυταπάτες πιά ! >>

Η διάσπαση έγινε μεταξύ (17/09/2018 18:02)

κηφήνων καριέρας και σκέτο κηφήνων

ανώνυμοσ (17/09/2018 21:27)

Παιδιά λίγο ήρεμα με τα κονσερβοκούτια. Μη κόψετε κάνα δάχτυλο.

τα παραλέτε (17/09/2018 23:32)

Καλά, μιλάμε για πολύ επανάσταση.

Παιδιά τα ανάκτορα πέσανε από τότε που τα κοπρόσκυλα πήραν την εξουσία.

Τώρα εσείς πού θα κάνετε έφοδο?

Anonymous (18/09/2018 09:08)

Βιογραφικό, συστάσεις και απόψεις για γέλια και για κλάματα ταυτόχρονα.

ΠΑΣΟΚ ΧΩΡΙΣ ΑΥΤΑΠΑΤΕΣ (18/09/2018 09:08)

«Κίνηση»... Οι εξής δύο.
(Άντε κι οι συγγενείς και κάτι φίλοι).

Λογικά πρέπει να έχει σκάσει στα γέλια ο Βασιλόπουλος με τέτοια αντιπολίτευση εξ αριστερών.

Για εκ δεξιών αντιπολίτευση δεν το συζητώ. Βρισκόμαστε περίπου 250 μέρες πριν τις εκλογές και έχουν καταναλωθεί ήδη τόνοι καφεϊνης στα κατά τόπους καφενεία της πόλης, από τα φανάρια του Βλάχου μέχρι κάτω Κουκλάκη με καμιά δεκαριά υποψηφίους δημάρχους. Αυτοί στο τέλος θα πάθουν insomnia απ' τους πολλούς καφέδες.

Αν μη τι άλλο, πολιτική εντιμότητα. (18/09/2018 09:23)

Ανεξαρτήτως αν συμφωνεί ή όχι κανείς με την πολιτική οπτική του συμπολίτη Ορέστη Δούλου και την απόφασή να συγκροτήσει δημοτική "κίνηση", εκείνο που έχει καταγραφεί στα + του είναι η εντιμότητά του να παραιτηθεί (και να παραδώσει και την έδρα) σε χρόνο που άλλοι όψιμοι "αντάρτες" σήκωναν πρόθυμα το χεράκι και ψήφιζαν ΝΑΙ ΣΕ ΟΛΑ.

Με 2 t-shirt Τσε Γκεβαρα δωρο κι ενα επαναστατικο μπρελοκ (18/09/2018 09:37)

Και τι δουλεια εχετε εσεις ειδικα ρε παιδες που ησασταν χρονια συριζαιοι με τον Τσε Γκεβαρα;
Ομοφοβικο θα τον εβγαζαν σημερα και εθνικιστη.

Ιωσήφ Τζουγκασβιλίδης-Σταλινόπουλος (18/09/2018 09:44)

Επειδή είναι τρότσκες να είστε σίγουροι ότι μέχρι τις εκλογές θα διασπαστούν.
Ο Σταμάτης θα κάνει την "Ακόμα Πιο Επαναστατική Κίνηση".

Τι 'χες Γιάννη, Τι 'χα πάντα (18/09/2018 09:59)

Λίγο Τρότσκι, λίγο Γκεβάρα, λίγο «κομμουνιστική», λίγο κρασί, λίγο θάλασσα και τ' αγόρι μου.
Αναχωματάκια να φτιάχνονται μη τυχόν και πάει καμιά ψήφος στο κακό το κόμμα το ΚΚΕ.
Θα πιούμε και μοχίτο στη συγκέντρωση για να 'μαστε σε mood Αβάνας.

Αγράμματος (18/09/2018 19:19)

Δεν χρειάζεται περαιτέρω σχολιασμός.Στερείται κάθε έννοια σοβαρότητας αυτή η "Δημοτική" κίνηση !!!!!
Κάθε σχόλιο δίνει περισσότερη έμφαση στην έλλειψη σοβαρότητας του κειμένου και των δημιουργών της.

ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΑΣ ΤΗΣ ΣΥΜΦΟΡΑΣ (18/09/2018 19:46)

ΕΥΤΥΧΩΣ ΗΤΤΗΘΗΚΑΜΕ ΣΥΝΤΡΟΦΟΙ

Επαναστατική Κίνηση Ν.Φ-Ν.Χ (18/09/2018 21:51)

Καλησπέρα. Παρακολουθούμε τα σχόλια, ιδιαίτερα τα όποια καλόπιστα, με ενδιαφέρον και προσοχή.
Αν κάποιος θέλει να θέσει συγκεκριμένες ερωτήσεις για την πρωτοβουλία και τις θέσεις μας ή ό,τι άλλο, είμαστε διατεθειμένοι να απαντήσουμε γραπτά είτε εδώ, είτε στη σελίδα μας στο fb.
Ευχαριστούμε

Επαναστατική Κίνηση Ν.Φ-Ν.Χ

Ανώνυμος (19/09/2018 08:34)

@Αγράμματος
Εσύ μη χαίρεσαι νομίζοντας ότι μ' αυτές τις φαιδρότητες θα μείνετε στο απυρόβλητο.
Σαρξ εκ της σαρκός σας είναι. Από τους πρώτους που ανακοίνωσε το 2013 ο αρχηγούλης σου ήταν ο Δούλος.

Πλακώσανε κι οι σώγαμπροι (19/09/2018 12:59)

@Αγράμματος (18/09/2018 19:19) Για το ΚΙΝΗΣΗ θα το καταλάβαινα. Αλλά γιατί το ΔΗΜΟΤΙΚΗ σε εισαγωγικά; Εσύ είσαι πιο Φιλαδελφειώτης από τους συμμετέχοντες σ' αυτήν; Δεν θα το 'λεγα. Σώγαμπρος είσαι και το ξέρεις.

ανωνύμ (19/09/2018 14:44)

@ Επαναστατική Κίνηση Ν.Φ-Ν.Χ (18/09/2018 21:51)
Ωραία, αφού το θέλετε έτσι να γίνει, ας ξεκινήσουμε.

Εσείς όλοι, οι του σύριζα (και μη μου πεις ότι δεν είστε), είπατε ψέματα, σε όλους για να ανέβετε στην εξουσία.
Αν θες μπορώ να στα απαριθμήσω, αλλά δε νομίζω ότι δεν τα θυμάσαι.
Θα σου πω μόνο ένα, "Σεισάχθεια δανείων".

Πές μας λοιπόν για πρώτη δόση, πότε θα βγείτε να πείτε σ' αυτούς πουσας πίστεψαν, ένα "συγνώμη σας πιάσαμε κορόϊδα";
Και μη γυρίσεις να μας πεις, ότι αυτά τα είπαν οι Συριζαίοι σε Κεντρικό επίπεδο, ενώ εσύ είσαι σε τοπικό.
Αν το πεις, κόβουμε τη κουβέντα εδώ, διότι σημαίνει ότι συνεχίζετε το δούλεμα στον κόσμο.

Προς Επαναστατική Κίνηση Ν.Φ.-Ν.Χ. (19/09/2018 18:51)

Θα ήθελα να μου πείτε τη γνώμη σας για τον Κουφοντίνα, για τη δράση του, για το αν κατά τη γνώμη σας θα έπρεπε να είναι ελεύθερος και αν καλώς παίρνει τις διήμερες άδειες. Ευχαριστώ

A.Π. (20/09/2018 09:09)

@ Επαναστατική Κίνηση Ν.Φ.-Ν.Χ.

Εντελώς καλόπιστα κι εφόσον επιδιώκετε το διάλογο, θα ήθελα να μου προσδιορίσετε τι διαφορετικό κομίζετε στο δημόσιο τοπικό λόγο από τη Λαϊκή Συσπείρωση του ΚΚΕ. Αν εγώ, για παράδειγμα, που υπήρξα ψηφοφόρος της Δύναμης Πολιτών, θέλω να κινηθώ αριστερότερα, με βάση όλα όσα σωστά λέτε για την προσκυνημένη στο συγκυβερνητικό μόρφωμα ΣύριζΑνελ Δύναμη Πολιτών, γιατί να ψηφίσω εσάς και όχι τη Λαϊκή Συσπείρωση;

Κώστας (20/09/2018 11:06)

@Επαναστατική Κίνηση Ν.Φ-Ν.Χ (18/09/2018 21:51)
Κοινοποιήστε μας την άποψη της παράταξης σας για το νέο γήπεδο της ΑΕΚ που κατασκευάζεται. Επίσης κοινοποιήστε κάποιο σχέδιο για την συντήρηση, καθαρισμό του άλσους ή κάτι σχετικό με αυτό που επεξεργάζεται η παράταξη σας. Τέλος θα ήθελα να μας αναφέρετε το κτήριο της πρώην Στρούγκας για τι προορίζεται καθώς και την άποψη της παράταξης σας για τα γεγονότα των προηγούμενων ετών που έλαβαν χώρα εκεί!

Πολίτης (20/09/2018 11:35)

@ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ Αν κατεβείτε αυτόνομα και καταφέρετε να εκλέξετε έναν ή περισσότερους δημοτικούς συμβούλους, είστε σε θέση να δεσμευτείτε δημόσια από τώρα ότι δεν θα συνεργαστείτε μετεκλογικά με τους πρώην συντρόφους σας του ΣΥΡΙΖΑ;

Νικολαος (20/09/2018 11:50)

@Επαναστατικη Κινηση Συμφωνειτε η διαφωνειτε με τους ακτιβισμους παρακρατικων ομαδων τυπου Ρουβικωνα και ΑΣΥΝΦ? Το γεγονος οτι την επεσαν σε εκλογικη διαδικασια κομματος στο Πνευματικο κεντρο και στον ιδιο χωρο επισης ακυρωσαν εκδηλωση παρουσιασης βιβλιου, σκιζοντας τα μαλιστα, το επικροτειτε η το καταδικαζετε? Ευχαριστω εκ των προτερων για τις απαντησεις που θα δωσετε.

Πολύ αργά για δάκρυα (20/09/2018 12:24)

@Επαναστατική Κίνηση Μετά το Συνέδριο για τον ενιαίο ΣΥΡΙΖΑ και την κατάργηση των συνιστωσών δεν αποχωρήσατε. Αν το κάνατε ΝΑΙ θα σας παραδεχόμουν. Απλά καταγγείλατε (και λοιπόν; παλιά σας τέχνη κόσκινο κι από καταγγελίες χορτάσαμε). Μείνατε όμως! Ίσως γιατί γουστάρατε κυβερνητισμό. Αλλά τελικά μάλλον μείνατε στην απ' έξω και το γυρίσατε στην επανάστα. Πολύ αργά για δάκρυα.

Ανώνυμος (20/09/2018 14:26)

@18:51 Για την ελληνική εκδοχή του "Ντοναλτσον" λέτε; Στους αφελείς που στηρίζουν πρακτορίσκους θεωρώντας τους επαναστάτες να τα πείτε.

Επαναστατική Κίνηση Ν.Φ-Ν.Χ (20/09/2018 16:44)

Αγαπητέ φίλε ανώνυμε.
δεν είστε υποχρεωμένος ασφαλώς να γνωρίζετε την Κομμουνιστική Τάση και τη στάση της στον παλιό, αντιμνημονιακό ΣΥΡΙΖΑ. Ήταν η μόνη που έγκαιρα, ΔΗΜΟΣΙΑ και ξεκάθαρα κατήγγειλε τους ψευδομένους για τους οποίους γράφετε και μάλιστα, ζήτησε την αποπομπή εκείνων και του ηγέτη τους με έκτακτο συνέδριο ΠΡΙΝ υπογράψουν το 3ο Μνημόνιο. Αυτά που γράφουμε αποδεικνύονται στα "λινκ" που παραθέσαμε στην εισαγωγή της ιδρυτικής μας Διακήρυξης και με μια επίσκεψη στο αρχείο της ιστοσελίδας www.marxismos.com
Σχετικά με τη "σεισάχθεια δανείων" που αναφέρατε: ήμασταν οι μόνοι που εξηγούσαμε ότι είναι πρακτικά ανεφάρμοστη αν δεν κοινωνικοποιηθεί το σύνολο του χρηματοπιστωτικού συστήματος, ως τμήμα της θεμελίωσης μιας δημοκρατικά σχεδιασμένης οικονομίας με κοινωνικοποιημένες τις βασικές, μεγάλες επιχειρήσεις - "μοχλούς" στην παραγωγή, τη διανομή και τις υπηρεσίες.
Ευχαριστούμε πολύ για τον διάλογο

Επαναστατική Κίνηση Ν.Φ-Ν.Χ (20/09/2018 17:10)

Αγαπητέ φίλε που μας ρωτάς για τον Κουφοντίνα.
Ως μετέχοντες στο ρεύμα του επαναστατικού μαρξισμού, η άποψή μας για την ατομική τρομοκρατία είναι ξεκαθαρισμένη πλήρως από τα τέλη ακόμα του προπερασμένου αιώνα. Είμαστε ενάντια στις μεθόδους της ατομικής τρομοκρατίας, γιατί πάντοτε οδηγούν στον αντίθετο σκοπό από αυτόν που επαγγέλλονται και γιατί μπολιάζουν τους εκμεταλλευόμενους με την επικίνδυνη αυταπάτη ότι η κοινωνική επανάσταση μπορεί να είναι μια υπόθεση μιας χούφτας οπλισμένων εκδικητών. (Συνεχίζεται το σχόλιο λόγω όγκου σε 2ο μέρος πιο κάτω)

Επαναστατική Κίνηση Ν.Φ-Ν.Χ (20/09/2018 17:12)

2ο μέρος σχολίου για τον Κουφοντίνα: Σε ότι αφορά τον Κουφοντίνα συγκεκριμένα, η διαφωνία με τις μεθόδους του είναι δεδομένη: η οργάνωσή του ήταν πρακτικά μια οργάνωση τιμωρών - δολοφόνων μεμονωμένων εκμεταλλευτών, ενώ η επαναστατική οργάνωση που εμείς υπερασπίζουμε είναι μια οργάνωση μαζικής δράσης, που επιθυμεί και επιδιώκει χωρίς αιματοχυσία και με ειρηνικά μέσα ανατρέψει την εξουσία των εκμεταλλευτών ως σύνολο. Σε ότι αφορά τις άδειες, είμαστε υπέρ της συνολικής ελαστικοποίησης του αναχρονιστικού και απάνθρωπου σωφρονιστικού συστήματος και επίσης, αυτονόητα υπέρ της μη εξαίρεσης του συγκεκριμένου ανθρώπου από όσα προβλέπονται νομικά σχετικά με τις άδειες για τους κρατούμενους και τις συνθήκες κράτησής τους.
Ευχαριστούμε πολύ για τον διάλογο

Επαναστατική Κίνηση Ν.Φ-Ν.Χ (20/09/2018 17:55)

Αγαπητέ μας φίλε Α.Π (Ακολουθεί 2ο μέρος στην απάντηση)
επιδιώκουμε συντροφική σχέση και συνεργασία με τους αγωνιστές της Λαϊκής Συσπείρωσης και γενικότερα του ΚΚΕ. Οι διαφορές μας δεν είναι θεμελιώδεις, ανήκουμε στην ίδια ιδεολογική μήτρα, αυτή του κομμουνιστικού κινήματος. Οι πολιτικές διαφωνίες μας με την επίσημη κομματική γραμμή είναι μεν ιστορικού χαρακτήρα, ωστόσο διατηρούν την επικαιρότητά τους: σχετίζονται με το τι ήταν η ΕΣΣΔ και γιατί κατέρρευσε, με το φαινόμενο του σταλινισμού και ποια διδάγματα βγαίνουν από αυτό, με την μη λενινιστική πολιτική παράδοση των "Λαϊκών - Μετώπων" και της θεωρίας των "ενδιάμεσων" σταδίων (παρότι τα τελευταία χρόνια το ΚΚΕ έχει κινηθεί προς την σωστή, λενινιστική κατεύθυνση εγκατάλειψης των "ενδιάμεσων" σταδίων).

Επαναστατική Κίνηση Ν.Φ-Ν.Χ (20/09/2018 17:56)

Αγαπητέ μας φίλε Α.Π (ακολουθεί 3ο μέρος στην απάντηση)
Επίσης με τον τρόπο με τον οποίο αντιλαμβανόμαστε τον προλεταριακό διεθνισμό και τον πατριωτισμό, με το εσωτερικό καθεστώς απαγόρευσης της ύπαρξης τάσεων, δηλαδή με την ύπαρξη του γραφειοκρατικού συγκεντρωτισμού έναντι του δημοκρατικού συγκεντρωτισμού που εμείς υποστηρίζουμε κλπ 'Ολες αυτές οι διαφωνίες επιθυμούμε να συζητούνται συντροφικά μέσα στο κομμουνιστικό κίνημα. Σε ότι αφορά τη δημοτική πολιτική, οι διαφορές μας είναι κυρίως στο ζήτημα της τακτικής, του πως δηλαδή πρέπει να διεξάγεται η επαναστατική πολιτική δράση για να έχει το επιθυμητό αποτέλεσμα, δηλαδή το κέρδισμα των εργαζόμενων και της νεολαίας στον αγώνα για το σοσιαλισμό.

Επαναστατική Κίνηση Ν.Φ-Ν.Χ (20/09/2018 17:58)

Αγαπητέ μας φίλε Α.Π (ολοκλήρωση απάντησης)
Θέλουμε να είμαστε ξεκάθαροι πάνω σε αυτό το ζήτημα: ΑΝ ΑΠΟΦΑΣΙΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΜΑΣ ΣΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΔΙΕΞΑΓΟΥΜΕ ΚΑΜΠΑΝΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΕΤΑΠΕΙΣΟΥΜΕ ΚΑΝΕΝΑΝ ΑΡΙΣΤΕΡΌ ΑΓΩΝΙΣΤΗ ΠΟΥ ΈΧΕΙ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕΙ ΝΑ ΨΗΦΙΣΕΙ ΤΗ ΛΑΙΚΗ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗ ΓΙΑ ΝΑ ΨΗΦΙΣΕΙ ΕΜΑΣ. Η ΚΑΜΠΑΝΙΑ ΜΑΣ ΘΑ ΣΤΡΑΦΕΙ ΣΕ ΤΜΗΜΑΤΑ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΚΑΙ ΝΕΩΝ ΠΟΥ ΕΠΙΘΥΜΟΥΝ ΝΑ ΓΝΩΡΙΣΟΥΝ ΤΙΣ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΙΚΕΣ ΙΔΕΕΣ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΟΥΝ ΚΑΠΟΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΥΠΑΡΧΟΥΣΕΣ ΠΑΡΑΤΑΞΕΙΣ. Αν λοιπόν φίλε μας έχεις αποφασίσει να ψηφίσεις τη Λαϊκή Συσπείρωση σου προτείνουμε να το κάνεις και αν το επιθυμείς να διεξάγουμε κατόπιν πολιτική και ιδεολογική συζήτηση για το πιο κρίσιμο ζήτημα, του τι πρέπει να γίνει σχετικά με τον αγώνα για την σοσιαλιστική αλλαγή της κοινωνίας μετά τις εκλογές.
Ευχαριστούμε πολύ για τον διάλογο

Επαναστατική Κίνηση Ν.Φ-Ν.Χ (20/09/2018 19:00)

Αγαπητέ Κώστα (1ο μέρος της απάντησης)
η άποψη μας για το γήπεδο της ΑΕΚ είναι η ακόλουθη: θα πρέπει να υπάρχουν σύγχρονα στάδια κρατικής-κοινωνικής ιδιοκτησίας που θα παραχωρούνται για χρήση δωρεάν στους πολίτες και τους συλλόγους τους, όπως το ιστορικό αθλητικό σωματείο της ΑΕΚ. Διαφωνούμε από θέση αρχής με την παραχώρηση δημόσιου χώρου, αλλά και χώρου που ανήκει σε ερασιτεχνικά σωματεία, σε κερδοσκοπικές ανώνυμες εταιρίες. Πολύ δε περισσότερο, όταν αυτός ο χώρος είναι τμήμα ενός πνεύμονα πρασίνου για τους κατοίκους μιας πόλης. Αυτό λοιπόν που θεωρούμε ότι έπρεπε να γίνει στη Νέα Φιλαδέλφεια είναι ένα σύγχρονο κρατικό στάδιο που θα καλύπτει πλήρως τις ανάγκες των πολιτών και του σωματείου της ΑΕΚ, ακριβώς στον χώρο που βρισκόταν το προηγούμενο.

Επαναστατική Κίνηση Ν.Φ-Ν.Χ (20/09/2018 19:12)

Αγαπητέ Κώστα (2ο μέρος της απάντησης)
Ωστόσο επειδή αυτό είναι ανέφικτο στην παρούσα φάση και κατασκευάζεται ένα γήπεδο που θα εκμεταλλεύεται μια κερδοσκοπική ανώνυμη εταιρεία, προτείνουμε τις ακόλουθες διεκδικήσεις προς την κυβέρνηση και την Περιφέρεια Αττικής:

- Διαρκής επαγρύπνηση για να αποτραπούν περαιτέρω τυχόν αυθαιρεσίες από την ανώνυμη εταιρεία που εκμεταλλεύεται το γήπεδο σε βάρος του Άλσους και γενικότερα της κοινωνικής ζωής στον Δήμο
- Να υποχρεωθεί η ανώνυμη εταιρεία να καλύψει το κόστος κάθε σχετικής αυθαιρεσίας.
- Να αναλάβει η ανώνυμη εταιρεία ολοκληρωτικά το κόστος για τα αναγκαία συμπληρωματικά έργα στην κατασκευή του γηπέδου και όχι το κράτος ή η Περιφέρεια

Επαναστατική Κίνηση Ν.Φ-Ν.Χ (20/09/2018 19:13)

Αγαπητέ Κώστα (3ο μέρος της απάντησης)
- Διαρκής προσπάθεια να ενημερωθούν οι φίλαθλοι της ΑΕΚ γι’ αυτές τις αυθαιρεσίες της ανώνυμης εταιρείας που εκμεταλλεύεται την αγνή αγάπη τους για τον σύλλογο και για να αποδοκιμάσουν και να απομονώσουν τις επαναλαμβανόμενες βίαιες χουλιγκάνικες πρακτικές ενάντια σε πολίτες του Δήμου
- Ο Δήμος να αγκαλιάσει, να στεγάσει και να χρηματοδοτήσει τη λειτουργία όλων των ερασιτεχνικών τμημάτων της ΑΕΚ και να ξεκινήσει μια καμπάνια για την υπεράσπιση της απο-εμπορευματοποίησης του αθλητισμού

Επαναστατική Κίνηση Ν.Φ-Ν.Χ (20/09/2018 19:18)

Αγαπητέ Κώστα (3ο μέρος της απάντησης)
- ΆΜΕΣΗ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΑΠΟ ΤΗ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΑΡΧΗ ΓΙΑ ΑΝΑΚΩΧΗ ΣΤΗ ΣΥΓΚΡΟΥΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΕ ΑΕΚ (για τον βίαιο χαρακτήρα της οποίας φυσικά ευθύνεται αποκλειστικά η τελευταία): Να αποσυρθεί ο Δήμος και οι κάτοικοι από κάθε (έτσι κι αλλιώς σε αυτή τη φάση μάταιη) νομική ενέργεια ενάντια στο ανεγειρόμενο γήπεδο με αντάλλαγμα τη δέσμευση για καταβολή από την ανώνυμη εταιρεία σε ετήσια βάση ενός ποσού στον Δήμο ίσου με ένα κοινά συμφωνημένο ποσοστό των εσόδων από το γήπεδο, το οποίο θα αξιοποιείται για να απαλλοτριώνονται κτίρια και χώροι για τις ανάγκες ψυχαγωγίας των κατοίκων και στέγασης κοινωνικών και πολιτιστικών δραστηριοτήτων, αλλά και για να ασκείται κοινωνική πολιτική υπέρ των χαμηλόμισθων, φτωχών, άνεργων και άπορων δημοτών.

Επαναστατική Κίνηση Ν.Φ-Ν.Χ (20/09/2018 19:21)

Αγαπητέ Κώστα (τελευταίο μέρος της απάντησης για την ΑΕΚ)
Θεωρούμε ότι το γήπεδο της ΑΕΚ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΙΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΩΝ ΚΑΤΟΙΚΩΝ. Θεωρούμε λάθος το ότι ένα τμήμα της Αριστεράς στην πόλη, με κορμό την ηγεσία της Δύναμης Πολιτών (όχι η Λαϊκή Συσπείρωση), το ανήγαγε σε νούμερο 1 πρόβλημα των κατοίκων. Αυτό το έκανε για να κρύψει την έλλειψη απαντήσεων και διεκδικήσεων στα άλλα, αληθινά μεγάλα προβλήματα. Σε ιεράρχηση είναι πολύ πίσω από τα πολύ μεγάλα προβλήματα που βασανίζουν τους εργαζόμενους και τους νέους της πόλης: το πρόβλημα της μαζικής φτώχειας και ανεργίας, της υπερεκμετάλλευσης και της άγριας λιτότητας και της υποχρηματοδότησης των Δήμων.

Επαναστατική Κίνηση Ν.Φ-Ν.Χ (20/09/2018 19:36)

Αγαπητέ Κώστα για τα υπόλοιπα ερωτήματά σου (1ο μέρος απάντησης)
“Σχέδιο για την συντήρηση και καθαρισμό του άλσους” οφείλει να έχει κάθε δημοτική αρχή που σέβεται τους πολίτες της. Η τεχνική διαμόρφωσή του δεν είναι δουλειά μιας δημοτικής κίνησης. Ωστόσο μια δημοτική κίνηση σαν τη δική μας καταρχάς διεκδικεί την επαρκή χρηματοδότηση ενός τέτοιου σχεδίου από το κράτος. Και σχετικά με την εκπόνηση, εφαρμογή και τον έλεγχο εφαρμογής του προτείνει την κοινή προσπάθεια του επιστημονικού και τεχνικού προσωπικού του Δήμου και της Περιφέρειας, των εργαζομένων του Δήμου, υπό την εποπτεία των εκλεγμένων εκπροσώπων των συνοικιών και της εκλεγμένης κεντρικής δημοτικής διοίκησης.

Επαναστατική Κίνηση Ν.Φ-Ν.Χ (20/09/2018 19:51)

Αγαπητέ Κώστα για τα υπόλοιπα ερωτήματά σου (ολοκλήρωση σχολίου)
Σχετικά με το κτίριο της πρώην Στρούγκας: 1) καταδικάζουμε τις άθλιες, χουλιγκάνικες επιθέσεις που δέχθηκαν οι πολίτες που το είχαν καταλάβει για να το λειτουργήσουν ως “αυτοδιαχειριζόμενο κοινωνικό χώρο" και τους συμπαραστεκόμαστε. 2) Είμαστε υπέρ της λειτουργίας του συγκεκριμένου χώρου ως Δημοτικού Στεκιού Νεολαίας, που θα χρηματοδοτείται από τον Δήμο και θα στεγάζει πολιτιστικές, ψυχαγωγικές ή άλλες συλλογικές δραστηριότητες των νέων και που θα διοικείται από εκλεγμένους εκπροσώπους της συνοικίας, της συνέλευσης των νέων που δραστηριοποιούνται σε αυτόν και εκπροσώπους της εκλεγμένης δημοτικής αρχής.
Σε ευχαριστούμε για τον διάλογο

Επαναστατική Κίνηση Ν.Φ-Ν.Χ (20/09/2018 20:04)

Αγαπητέ Πολίτη φυσικά και δεν θα συνεργαστούμε μαζί τους ( με τους "πρώην συντρόφους του ΣΥΡΙΖΑ" όπως τους λες) και αυτό θέλουμε να γίνει ξεκάθαρο. Άλλωστε αυτό το κάναμε ήδη πράξη με την εδώ και καιρό αποχώρησή μας από τη Δύναμη Πολιτών.
Ευχαριστούμε για τον διάλογο

Επαναστατική Κίνηση Ν.Φ-Ν.Χ (20/09/2018 20:23)

Αγαπητέ Νικολαε.
αυτούς τους ακτιβισμούς τους θεωρούμε ανούσιους πολιτικά. Δεν θεωρούμε όμως καθόλου ότι ο Ρουβίκωνας είναι παρακρατική ομάδα και επιθυμούμε διάλογο με τα μέλη του και τους αγωνιστές που υποστηρίζουν τις ιδέες και τις μεθόδους του, με τις οποίες διαφωνούμε. Καταδικάζουμε κάθε άσκηση φυσικής βίας ενάντια σε ειρηνικές, μη φασιστικού χαρακτήρα συναθροίσεις πολιτών, όπως αυτή για την οποία πιθανότατα μας μιλάτε.

Προς: Επαναστατική Κίνηση (20/09/2018 22:35)

Επειδή η φόρμα σχολίων είναι περιορισμένη είναι λογικό να μην μπορείτε να απαντήσετε εμπεριστατωμένα σε όλα τα ερωτήματα και να αναγκάζεστε να γράφετε δύο και τρεις ή και περισσότερες αναρτήσεις.

Τι θα σας πρότεινα, προκειμένου να μην γίνετε κουραστικό αυτό τόσο για εσάς όσο και για τους αναγνώστες του site... Να μαζέψετε όλα τα ερωτήματα και τις απορίες που διατυπώθηκαν και στη συγκέντρωση που προγραμματίζετε να απαντήσετε συνολικά υπό μορφή frequently asked questions.

Ανώνυμος* (20/09/2018 23:19)

.19.18
Πραγματικά άκρως κομμουνιστική πρακτική!
Αφού δεν μπορείς να αποφύγεις τον βιασμό βρες τα με τον βιαστή μήπως κονομισεις κάνα φράγκο!
Απορώ γιατί κατηγορήσετε τον Τσίπρα που έκανε ακριβώς το ίδιο!

ανωνύμ (21/09/2018 00:08)

@ Επαναστατική Κίνηση Ν.Φ-Ν.Χ (20/09/2018 16:44)
Λέτε ότι αντιδράσατε σε όσους έλεγαν ψέματα και ζητήσατε τη διαγραφή τους.

Για τη "σεισάχθεια" που πλασάριζε ο Μητρόπουλος σε όλα τα "κανάλια της TV", ο Σύριζα τον έκανε και Υπουργό.
Εσείς αντιδράσατε και τότε που τον κάνανε και Υπουργό;
Αν παρά τις αντιδράσεις σας, δεν απομακρύνθηκε κανείς, εσείς βγήκατε να κράξετε τους ψεύτες;.

Όταν είδατε ότι ο Σύριζα είναι φωλιά απατεώνων, φύγατε από τον Σύριζα ή συνεχίσατε να είστε μαζί;
Δεν είσασταν μαζί όταν κερδίσατε τις εκλογές με τα ψέματα, αλλά και μετά;
Νομίζω ότι είσασταν. Μαζί με αυτούς δεν κοροϊδέψατε και εσείς το εκλογικό σώμα;
Έχει σημασία να ξέρω, το αν είσασε και σεις συνένοχοι στο ψέμα.
Και τέλος, άνθρωποι του ίδιου ιδεολογικού χώρου με εσάς (ή συνιστώσας όπως το λέτε), δεν στηρίζουν τώρα ακόμα που μιλάμε, τους ψεύτες σε κεντρικό επίπεδο;

Επαναστατική Κίνηση Ν.Φ-Ν.Χ (21/09/2018 11:41)

Αγαπητέ ανώνυμε
Καταρχάς, ο Τσίπρας δεν διεκδίκησε μαζί με τον λαό πραγματικά τίποτα. Αφού ταλαντεύτηκε για λίγο, πέρασε ολοκληρωτικά στην άλλη όχθη. Τι σχέση έχει αυτό με τον πραγματικό μαζικό αγώνα για διεκδικήσεις;
Η συγκεκριμένη θέση μας, μιλάει για την ανάγκη η ανώνυμη εταιρεία για το γήπεδό της να πληρώνει έναν φόρο στην πόλη, μέχρι οι πολιτικές συνθήκες να επιτρέψουν - δηλαδή να αναπτυχθεί ένα μαζικό κίνημα που θα το επιβάλει - το γήπεδο να κοινωνικοποιηθεί και να αποδοθεί στους πολίτες και στα ερασιτεχνικά σωματεία για ελεύθερη χρήση. Τι είναι κομμουνιστικό πρακτική κατά τη γνώμη σου: να μην διεκδικούμε να πληρώνουν φόρους οι καπιταλιστές μέχρι τη μελλοντική στιγμή που θα τους κοινωνικοποιήσουμε τις ιδιοκτησίες; Ή μήπως είναι κομμουνιστική πρακτική να βαφτίζουμε ως αποκλειστικό εχθρό των προλετάριων της πόλης έναν συγκεκριμένο καπιταλιστή για να αθωώσουμε τον καπιταλισμό ως σύστημα;
Ευχαριστούμε

Επαναστατική Κίνηση Ν.Φ-Ν.Χ (21/09/2018 12:03)

Αγαπητέ ανώνυμε (1ο μέρος απάντησης)
για τη "σεισάχθεια" έχουμε ήδη απαντήσει. Δεν υπήρχε λόγος να αναλωθούμε σε κάποιον μεμονωμένο υπουργό, αφού δημόσια καταδικάσαμε την ίδια τη συγκρότηση της συγκυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ και την παθητική τακτική της (ψευτο) διαπραγμάτευσης. (βρείτε τα σχετικά αρχεία στο site www.marxismos.com) Τους πολιτικούς απατεώνες τους ενοχλείς μόνο όταν διεκδικείς ενεργητικά από αυτούς τον καλόπιστο κόσμο που τους ακολουθεί. Όταν μαζικά αυτός ο αριστερός κόσμος το καλοκαίρι του 2015 εγκατέλειψε τον ΣΥΡΙΖΑ, αποχωρήσαμε μαζί του, αποδεικνύοντας ότι μας ενδιέφερε μόνο η διάδοση των ιδεών μας και όχι κάτι άλλο.

Επαναστατική Κίνηση Ν.Φ-Ν.Χ (21/09/2018 12:03)

Αγαπητέ ανώνυμε (ολοκλήρωση απάντησης)
Η θέση της Τάσης μας στις εκλογές του Γενάρη του 2015 ήταν όχι "Αριστερή κυβέρνηση γενικά", αλλά Συγκυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΚΚΕ με επαναστατικό - σοσιαλιστικό πρόγραμμα. Όσο πρακτικά ανέφικτη και αν ήταν τότε, ήταν η μόνη σωστή θέση και η μόνη που ενοχλούσε την ομάδα Τσίπρα, που ξέροντας ότι δεν μπορούσε να φτιάξει κυβέρνηση διαχείρισης του συστήματος με το ΚΚΕ, τα είχε ήδη βρει με τον Καμένο.
Ευχαριστούμε πολύ

Επαναστατική Κίνηση Ν.Φ-Ν.Χ (21/09/2018 12:07)

Ευχαριστούμε πολύ την ιστοσελίδα για τη φιλοξενία, ευχαριστούμε πολύ τους φίλους αναγνώστες για τα ερωτήματα. Για περισσότερες και πιο αναλυτικές απαντήσεις σχετικά με τις ιδέες και τις θέσεις μας απευθυνθείτε στη νέα σελίδα της Επαναστατικής Κίνησης Ν.Φ-Ν.Χ στο facebook.

Φιλικά
Επαναστατική Κίνηση Ν.Φ-Ν.Χ

Κώστας (21/09/2018 12:14)

Αναφορικά με το γήπεδο οι απαντήσεις που έδωσες ανήκουν σε έναν άλλο φανταστικό κόσμο αλλά όχι σε αυτόν που ζούμε και αναπνέουμε το 2018. Αν νομίζεις εσύ οτι μέσω της ΑΕΚ και του νέου γηπέδου θα ρίξεις τον παγκόσμιο καπιταλισμό και θα καταπολεμήσεις τις άπειρες ΑΕ τότε μάλλον έχεις το μαγικό ραβδάκι. Δεν ανέφερες τίποτα για τον παράνομο σκουπιδότοπο που με λύσσα προσπαθούσαν να κρατήσουν οι ευαίσθητοι της ΔΠ μέσα στο άλσος μας! Δεν μίλησες ακόμα για δημόσιους υπαλλήλους- επαναστάτες... Επίσης δεν ανέφερες για τους «οικολόγους» που έστελναν τις σκουπιδιάρες στο άλσος και έκοβαν δέντρο για να περνά το απορριμματοφόρο!
Ευχαριστώ πολύ πάντως που απάντησες στο μήνυμα μου!

Κώστας (21/09/2018 12:14)

Συνέχεια...
Υγ. Για εκατοντάδες χιλιάδες κόσμου εντός και εκτός ΝΦ, ΝΧ, Νέας Ιωνίας κτλ το θέμα του γηπέδου ήταν και είναι το Νο1 που μας απασχολεί είτε χωρίσαμε με τη γκόμενα, είτε είμαστε άνεργοι, είτε φάγαμε μείωση μισθού...
Υγ2. Η βία των hooligans της ΑΕΚ σας πείραξε... να σπάμε όμως το μάρκετ ιν, τα ακυρωτικά στον Περισσό και τον βασιλόπουλο είναι για καλό σκοπό φαντάζομαι...
Υγ3. Η Φιλαδέλφεια είναι ταυτόσημη της ΑΕΚ και της προσφυγιάς και δεν αλλάζει ποτέ αυτό!
Υγ4. Τέλος δεν μπορείτε να βαπτίζετε μπράβους και υπάλληλους τόσους χιλιάδες οπαδούς της ΑΕΚΑΡΑΣ λόγω άγνοιας κάτι που έκαναν οι λαλίστατοι πρώην Στρουγκαίοι γιατί δε βλέπω να ξανανοίγει αυτοδιαχειριζόμενος χώρος εδώ. Ούτε έχετε το αλάθητο απεναντίας διδαχθείτε από τυχόν λάθη του παρελθόντος!

Κώστας (21/09/2018 12:23)

Κλείνοντας θα ήθελα να τονίσω οτι τις ίδιες ευαισθησίες δε δείξατε όλοι εσείς(Κόντρα, κινήσεις, ευαισθητοποιημένοι, οικολόγοι,επαναστάτες κτλ.) ποτέ για το Καραϊσκάκης, για το Φαληρικό Δέλτα, για την Πυλαία όπως επίσης και την καινούργια Τούμπα!
Κάπου βρωμάει η μεγάλη σας κινητοποίηση για να μην φτιάξει η ΑΕΚ γήπεδο από το 2003 που γκρέμισαν οι ανόητοι το Νίκος Γκούμας!
Δεν πείθετε κανέναν αγαπητέ! Αυτά που υποστηρίζετε είναι ύποπτα στα μάτια αρκετού κόσμου!

στον ΚΩστακη.... (21/09/2018 13:55)

ρε κωστακη δε πα να δεις αν έρχομαι ρε αγορίνα διαβασε κανα αεκ 365 κ δες kai kana ματσάκι...ΑΙΝΤΕ ΓΙΔΙ

γελάω πιο πολύ με τον Κώστα (21/09/2018 15:17)

που θεωρεί ότι όλη η συζήτηση γίνεται για το γήπεδο της ΑΕΚ. Δεν το γκρέμισαν οι οικολόγοι Κώστα, ούτε τώρα το καθυστερούν οι Στρουγκαίοι. Ηρέμησε! Θα γίνει το γήπεδο και τότε όλοι οι κάτοικοι της πόλης θα αλλάξουν ομάδα, γιατί κάτι τύποι σαν και σένα θα τους χαλάνε τη ζωή...

Ανώνυμος * (21/09/2018 21:49)

Καλύτερα να μην απαντούσες καθόλου!

ΣΤΗ ΡΙΖΑ (22/09/2018 10:47)

Όπως έγραψε ο Καστοριάδης «Στη Δημοκρατία εμπεριέχεται το δικαίωμα του Δήμου να σφάλει βαριά» . («Η Ελληνική ιδιαιτερότητα» τόμοι 3. Το συνιστώ.)
Ας υποθέσουμε ότι ΕΚΛΕΓΕΤΑΙ (όπως γράφετε) από τον Δήμο (ή μήπως δεν θα την εκλέξει ο Δήμος;) μια ‘επαναστατική εργατική κυβέρνηση’. Ο Δήμος, αφού αυτή εφαρμόσει όσα αναφέρετε, πιθανώς να συμπεράνει ότι έσφαλε και δεν επιθυμεί πλέον μια τέτοια κυβέρνηση, θα μπορεί πάλι ΜΕ ΕΚΛΟΓΕΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΙΔΙΟΥΣ ΟΡΟΥΣ που την εξέλεξε να εκλέξει κάποια άλλη;
Για να αγοράσεις λ.χ. αυτοκίνητο ρωτάς φίλους και γνωστούς για το δικό τους. Μπορείτε να μας υποδείξετε που ΕΚΛΕΧΤΗΚΕ μια ‘επαναστατική εργατική κυβέρνηση’ και τι αποτελέσματα είχε; Γιατί λ.χ. να προτιμήσω το αυτοκίνητο της πρωτοεμφανιζόμενης «ΤΕΘΡΙΠΠΟΝ ΑΒΕΕ» και όχι ένα SKODA;
Γράφετε «η δημιουργία ενός διεθνούς μαζικού κινήματος». Δηλαδή ζήτω η παγκοσμιοποίηση;
Γράφετε «με ένοπλα σώματα που θα επιλέγονται από τον εργαζόμενο λαό και θα ελέγχονται δημοκρατικά από αυτόν». Μπορείτε να γίνετε σαφέστεροι;

Κώστας (23/09/2018 18:10)

@13:55, 15:17
Να απαντήσετε κάτι ουσιαστικό και πραγματικό δεν υπάρχει περίπτωση!
Τα λέμε εξαφανισμένοι, πουθενάδες, κρυμμένοι και ανύπαρκτοι στα Φιλαδέλφεια!

ΣΤΗ ΡΙΖΑ (23/09/2018 22:52)

@Επαναστατική Κίνηση Ν.Φ-Ν.Χ 12:07
Δεν είμαι στο φατσοβιβλίο και δεν θέλω να είμαι. Στην e-alitheia δώσατε απαντήσεις στις προηγούμενες ερωτήσεις και εδώ θα δώσετε και στις δικές μου που διατυπώνονται ανώνυμα αλλά κόσμια. Αν όχι, δικαιούμαι να το εκλάβω ως υπεκφυγή.

ανώνυμος (24/09/2018 14:09)

@ ΣΤΗ ΡΙΖΑ (22/09/2018 10:47
Μέχρι να σου απαντήσουν...
1. "θα μπορεί πάλι ΜΕ ΕΚΛΟΓΕΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΙΔΙΟΥΣ ΟΡΟΥΣ που την εξέλεξε να εκλέξει κάποια άλλη;"
απάντηση: ΟΧΙ, γιατί οι επόμενες εκλογές θα έχουν μόνο μια παράταξη υποψήφια.
2. «με ένοπλα σώματα που θα επιλέγονται από τον εργαζόμενο λαό και θα ελέγχονται δημοκρατικά από αυτόν». Μπορείτε να γίνετε σαφέστεροι;"
απάντηση: Όπου βλέπεις "εργαζόμενο λαό", βάζε τον επίτροπο της κολλεκτίβας.
Πόσο σαφέστερα να γίνουν τα παιδιά;
3. "Μπορείτε να μας υποδείξετε που ΕΚΛΕΧΤΗΚΕ μια ‘επαναστατική εργατική κυβέρνηση’ και τι αποτελέσματα είχε;"
απάντηση: Βεβαίως και μπορούμε, Βόρεια Κορέα, Υεμένη, Αλβανία του Χότζα, Βενεζουέλα. Τα αποτέλεσματα είναι ότι κανείς από τους πολίτες δεν έχει χοληστερίνη λόγω πείνας.

φιλαδελφειωτης (24/09/2018 17:10)

Ας κατεβει οποιος θελει για υποψηφιος δημαρχος Φιλαδελφειας-Χαλκηδονας. Αφου δουμε υποψηφιους, μετα θα πω ενα πολυ σημαντικο θεμα και θα καταλαβουν οι υποψηφιοι τι εννοω και θα παρει διαστασεις το θεμα.
Θα δειτε, δεν εννοω οτι οταν εκλεγει ο νεος δημαρχος θα πρεπει να κανει αυτα που θα υποσχεθει, προεκλογικα, αλλα ενα πολυ σημαντικο θεμα που οποιος πετυχει για δημαρχος μπορει εξαιτιας αυτου του θεματος να αναγκαστει να παραιτηθει! Ειναι παρα πολυ σοβαρο αυτο.

ανώνυμος (25/09/2018 13:42)

@17:10 μιλάς με γρίφους και δεν κατανοώ γιατί θα πρέπει να παραιτηθεί ο επόμενος. Δηλαδή όλοι σκάρτοι είναι;

Ανωνυμος (26/09/2018 01:34)

#14.09
Το να προσπαθείς να ειρωνευτεις είναι εύκολο αρκει βεβαίως να έχεις τις ΣΤΟΙΧΕΙΏΔΕΙΣ ιστορικές γνώσεις αφενός, αφετέρου αν καταλαβαίνεις τι ακριβώς ρωτάει ο συνομιλητής σου! Δυστυχως δεν διαθέτεις ούτε τις γνώσεις ούτε κατάλαβες τις ερωτήσεις!
Απλά ξέρεις αυτά που ακούς στις ειδήσεις!

ανώνυμος (26/09/2018 07:50)

@ Ανωνυμος (26/09/2018 01:34)

Προσπάθησε εσύ να απαντήσεις, που έχεις τις ιστορικές γνώσεις.
Και εσείς "ειρωνεία της Ιστορίας" είστε.

Κάτι σε ρώτησε ο άνθρωπος.
Αν θα ξανακάνετε εκλογές, αφού πάρετε την εξουσία, σε ρωτάει.
Αυτή είναι η ουσία και όχι τι λέω εγώ.

ΑΝΩΝΥΜΟΣ (26/09/2018 10:00)

Για την κρίση του ‘καπιταλισμού΄ googlάρετε https://www.newsbeast.gr/financial/arthro/504673/epispeudei-tis-oikonomikes-metarruthmiseis-o-kinezos-prothupourgos
googlάρετε και ‘ Καπετάν Ορέστης’ και αναρωτηθείτε, αυτό εννοεί ο ποιητής με το «ένοπλα σώματα που θα επιλέγονται από τον εργαζόμενο λαό και θα ελέγχονται δημοκρατικά από αυτόν»;

Ανωνυμος (26/09/2018 22:45)

#07.50
Καταρχήν διαφωνω με τις θέσεις του κ. Δούλου. Απαντώ για μένα και μόνο!
Θα πρέπει να καταλάβεις και εσύ και ο άλλος σχολιαστης ότι μιλάμε για δύο διαφορετικά συστήματα! Συνεπώς δεν μπορούμε να λειτουργήσουμε στηρίζοντας το ένα σύστημα με τους όρους του άλλου!
Η αναφορά στις εκλογές γίνεται προφανώς για να με "κολλήσεις στον τοίχο"! Όμως και στο σοσιαλιστικό σύστημα έχουν εκλογες όσο κι αν δεν το γνωρίζεις διότι δεν σου το είπαν! Εκλογές με ΑΠΛΗ ΑΝΑΛΟΓΙΚΗ με τις οποίες στέλνουν τους αντιπροσώπους τους στους χώρους των αποφάσεων!
Δεν έχουν εκλογες με πλειοψηφικό, με μπόνους 50 εδρών, με κυβερνήσεις μειοψηφίας! Δεν ψηφίζουν το έναν και να βγαίνει ο άλλος! Συνεπώς ως προς την δημοκρατικότητα μάλλον το παρόν σύστημα που βιώνουμε , υστερεί χαρακτηριστηκα παρόλο που σε αυτήν "στηρίζεται"!

ανώνυμος (27/09/2018 08:44)

@ Ανωνυμος (26/09/2018 22:45)
Τώρα "αυτό με τις εκλογές στα σοσιαλιστικά κράτη" το τερμάτισες εντελώς.

Νόμιζα ότι ήσουνα σοβαρός, αλλά μάλλον θα παίζεις ακόμα με τα κουβαδάκια σου.

Ανωνυμος (27/09/2018 11:43)

#08.44
Το ξέρω ότι δεν σου το είχαν πει! Τι αυτό και γράφεις ότι γράφεις!
Δυστυχώς για σένα σου χαλάω το οικοδόμημα που έφτιαχνε η ημιμαθεια σου!
Δεν φταίω όμως εγώ! Και θα σου πω και το άλλο που θα σε ταράξει περισσότερο!
Αν οι βουλευτές που στέλνονται στα κέντρα αποφάσεων δεν κάνουν αυτά για τα οποία εκλέχθηκαν είναι άμεσα ανακλητοι! Δηλαδή ο Τσίπρας ,αν αυτό ίσχυε και εδώ, θα ήταν σπίτι του από το πρώτο εξάμηνο!
Έτσι λειτουργεί το άλλο σύστημα είτε το θέλεις είτε όχι!

ανώνυμος (27/09/2018 14:58)

@ Ανωνυμος (27/09/2018 11:43)

άντε να σε κουράσω ακόμα μία φορά, μου εξάπτεις τη φαντασία.

Αυτά που γράφεις πιο πάνω, σε ποιά χώρα τα έχεις δει;
Μη μου πεις γενικά σε όλες, μία θέλω να μου αναφέρεις, μπορείς;
Για να δούμε αν μπορείς να μου πεις μια χώρα!

Ανωνυμος (27/09/2018 20:42)

#14.58
Η Κούβα !

ανώνυμος (28/09/2018 11:06)

@ Ανωνυμος (27/09/2018 20:42)
Ωραία, η Κούβα λοιπόν.
Η Κούβα έχει αυτό το πολιτικό σύστημα που σου αρέσει από το 1959.
Αντίστοιχα η Ελλάδα έχει από το 1945 μέχρι και σήμερα ένα άλλο πολιτικό σύστημα που ας πούμε ότι είναι τύπου δυτικής Δημοκρατίας (κολοβής).

Και στις δύο χώρες έχουμε να συγκρίνουμε την ίδια περίπου χρονική περίοδο.
Κατάφερε η Κούβα να έχει καλύτερο οικονομικό, κοινωνικό, πολιτικό και βιοτικό επίπεδο από το αντίστοιχο δικό μας;
Θα σου άρεσε να ζεις στην Κούβα; Έχεις πάει ή το έχεις ακουστά;
Εγώ πριν από 10 χρόνια που πήγα εκεί και φιλοξενήθηκα σε σπίτι φίλου για ένα ολόκληρο καλοκαίρι, είδα μια φτώχεια που μου θύμισε Ελλάδα του 1950.
Όμορφοι άνθρωποι οι Κουβανέζοι, αλλά μην μπερδεύουμε το συναίσθημα με την πραγματικότητα.
Και αν ρωτήσεις τους Κουβανέζους, αν θα ήθελαν να ζήσουν στην Αμερική, θα σου έλεγαν σχεδόν όλοι "ναι".
Δεν σου λέει τίποτα, ότι και οι Κουβανέζοι τώρα τελευταία αρχίζουν να μιλάνε με τους αιώνιους εχθρούς τους;

Ανωνυμος (28/09/2018 15:56)

#11.06
Μάλλον έχεις μπερδευτεί. Μίλησες για εκλογές που για σένα δεν γίνονται στο σοσιαλιστικό πολιτικό σύστημα!
Σου λέω ότι γίνονται και μάλιστα πραγματικά δημοκρατικές! Με ρωτάς για έστω μια χώρα που γίνονται με την δέουσα ειρωνία και κομπασμό!! Σου απαντω ...η Κούβα! Η συνέχεια είναι ότι θες να κάνουμε διάλογο αν το σοσιαλιστικό η το καπιταλιστικό σύστημα είναι καλύτερο μέσα από τα σχόλια της Αλήθειας!
Αν λύσαμε το ζήτημα των εκλογών στο σοσιαλιστικό συστημα να σου ευχηθώ καλό απόγευμα και καλό είναι να ενημερωνεσαι για οτιδηποτε συμφωνείς η ΔΙΑΦΩΝΕΙΣ!
Υ.Γ. κάποιος παίζει με τα κουβαδάκια του και αυτός δεν είμαι εγώ!

Ανώνυμος (29/09/2018 12:27)

@

11:06 Όταν θα συνειδητοποιήσουν οι Κουβανοί ότι μόλις κατακτήσουν τα... "καλά του καπιταλισμού" (δηλαδή μπουρδέλ@ και cazino για το Μαϊάμι, όπως ήταν προ επανάστασης) αυτομάτως θα χάσουν το δικαίωμα σε υψηλού επιπέδου υπηρεσίες υγείας δωρεάν για όλους και δεν θα είναι δεδομένο -όπως μέχρι σήμερα- το μηδενικό ποσοστό παιδικής θνησιμότητας, τότε θα είναι πάρα πολύ αργά.

Ανωνυμος (29/09/2018 20:07)

#12.27
Προσυπογράφω!

ανώνυμος (29/09/2018 20:14)

@ Ανωνυμος (28/09/2018 15:56)

Μας δουλεύεις ψιλό γαζί ή σε έχουν τόσο πολύ δουλέψει εσένα οι ινστρούχτορες;
Αφού θες να το γυρίσεις πάλι στις εκλογές, που νόμιζα ότι το είπες για να γελάσουμε, έχει καλώς.

Πόσα κόμματα συμμετέχουν μωρέ στις εκλογές στη Κούβα;
Το εξής ένα;
Υπάρχουν μωρέ εκλογές με ένα κόμμα;
ή θα μου πεις για τις λαίκές συνελεύσεις, που εκλέγουν αντιπρόσωπους;
Τολμάει μωρέ να μιλήσει σ' αυτές αντίπαλος του κόμματος;

Αλλά απάντησε μου, πού θα ήθελες να ζεις;
Στην Ελληνική κολοβή Δημοκρατία ή στη Λαίκή Δημοκρατία της Κούβας;
Την σύγκριση στην έκανα σε άλλο μήνυμα.
Γιατί σε βλέπω να διαλέγεις Ελλάδα έστω και στραπατσαρισμένη.

Ανωνυμος (30/09/2018 05:48)

Βλέπω ότι αγανάκτησες!
Μπορεί και δίκαια διότι το μυαλό σου μέχρις εκεί μπορεί! Σου το έγραψα και αλλού!Δεν χτίζεις το ένα σύστημα με όρους του άλλου! Το ότι σε δουλεύουν ψιλό γαζί είναι σίγουρο! Σου δίνουν το δικαίωμα να επιλέξεις ένα απο τα πολλά κόμματα που κάνουν το ίδιο πράγμα !
Που ακριβώς διαφέρουν τα κόμματα που είναι στην Βουλή πλην ΚΚΕ; Πουθενά!! Την καρέκλα ψάχνουν και σε βάζουν να τους την δώσεις νομίζοντας ότι συμμετέχεις στην διαμόρφωση της πολιτικής πορείας της χώρας!
Επειδή εξακολουθείς να είσαι ημιμαθης θα σε ξαναγράφω! Υπάρχει αντιπολίτευση και στο σοσιαλιστικο σύστημα! Στην Πολωνία υπήρχε και η πολιτική έκφραση του συνδικάτου Αλληλεγγύη του Βαλέσα!
Υπάρχει όμως και ο δημοκρατικός συγκεντρωτισμός! Εδώ σταματάω γιατί φοβάμαι μην εκραγεί το κεφάλι σου με τόσα που έμαθες σήμερα!
Υ.Γ. Για την σύγκριση Ελλαδας Κούβας.... Για την Ελλάδα κατάσχουν τα σπίτια του κόσμου λόγω της υπερβολικής ανάπτυξης! Για την Κούβα στον Μπαμπινιώτη για την λέξη....... εμπάργκο!

ανώνυμος (30/09/2018 20:24)

@ Ανωνυμος (30/09/2018 05:48)
Πολλοί λένε ότι εσείς οι του ΚΚ έχετε κάψει τον εγκέφαλο, αλλά είπα μήπως σου ρίξω λίγο νερό να κρυώσει.
Πόσες φορές πρέπει να σε πουλήσουν για να καταλάβεις ότι όλα όσα σου λέγανε χρόνια τώρα, είναι μπούρδες;
Στις χώρες του πρώην παραδείσου, κάνατε τα πειράματα σας και τώρα δεν θέλουν να σας ξέρουν.
Στην Πολωνία την αντιπολίτευση την είχατε στο κυνήγι.
Στην Τσεχοσλοβακία μπουκάρατε με τα άρματα.
Στην Ουγγαρία το ίδιο. Τόσο πολύ σας αγάπησαν οι λαοί, μέχρι που δεν άντεξαν!
Βρε κακομοίρη, εσείς οι του ΚΚ μιλάτε για κεφάλι; για μπογιατζήδες με μια βούρτσα και έναν κουβά στο χέρι σας έχουν, να κολλάτε αφίσες. Κάτσε κάτω, σήκω πάνω.
Μου έμαθες και τον συγκεντρωτισμό, τρομάρα σου!
Όπου ρίξατε τον σπόρο σας, ο τόπος κακοφόρμησε.
Πήγαινε κανένα ταξιδάκι να δεις πώς ζουν και αυτοί και οι άλλοι.
Τότε θα καταλάβεις τι δούλεμα σας ρίχνουν οι επαγγελαμτίες κομμουνιστές.
Και πούσαι! άνοιξε και κανένα άλλο βιβλίο εκτός αυτών που σας δίνει ο επίτροπος.

Ανωνυμος (30/09/2018 23:35)

Σε πίκρανα πολύ! Έγραψες ένα κατεβατο που δεν λέει όμως τίποτα! Οι ίδιες μπούρδες που λέει ο Μαρξ για την οικονομία διδάσκονται στα καλύτερα πανεπιστήμια του δυτικού κόσμου! Το κυνήγι που έφαγαν σε όλες τις χώρες που αναφέρεις καθώς και στις χώρες της Βαλτικής έχουν να κάνουν με την προϊστορία αυτών των χωρών!
Εγώ κάτσε κάτω σήκω πάνω! Εσύ κάνεις ότι θέλεις! Νομίζεις.....!!!!!
"Μου έμαθες και τον συγκεντρωτισμο ,τρομάρα σου!" Με γνωρίζεις;;;;
Αν πάω κανένα ταξιδακι θα δω πως ζουν 30 χρονια μετά την επικράτηση του καπιταλισμού!
Όπως το είπες....άνοιξε και κανένα βιβλίο και το κυριότερο προσπάθησε να δώσει κίνηση σε ότι έχει μέσα το κεφάλι σου!
Υ.Γ. 30 χρονια μετά, το φάντασμα εξακολουθεί να πλανάται και να τρομοκρατεί αυτούς που αισθάνονται ότι θα χάσουν αυτά που νέμονται!

ΕΚΜ (Ενιαίο Κοινωνικό Μέτωπο) (01/10/2018 09:15)

Σφοι της ΕΚ, ο ΣΥΡΙΖΑ πέθανε τον Σεπτέμβριο του 12', λίγο μετά το ανέβασμά του στην θέση της αξιωματικής αντιπολίτευσης. Η ληξιαρχική πράξη θανάτου, εκδόθηκε στο Φάληρο πολλούς μήνες μετά, όταν ΚΑΙ ΜΕ ΣΥΝΕΔΡΙΟ, καταργήθηκαν οι τάσεις κι έγινε από κόμμα αρχών, κόμμα αρχηγικό.
Τώρα όσον αφορά τις τοποθετήσεις σας, πρέπει να μαζέψετε το λόγο σας για να γίνετε κατανοητοί σε περίπου 30.000 ψηφοφόρους. Δεν είναι υποχρεωμένος κανένας να πρέπει να διαβάζει βερμπάλες που θα τις ζήλευε κι η ανταρσυα.

Προς την ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ (01/10/2018 09:55)

Μην μπερδεύετε το ΚΚΕ με τα στημένα ξεκατινιάσματα αυτών που συνεργάστηκαν με την ακροδεξιά των ΑΝΕΛ. Μην εμπιστεύεστε το ΣΥΡΙΖΑ. Τα είχε πει εγκαίρως και σαφώς το ΚΚΕ. Αλλά τότε σας έπιαναν πολλαπλοί οργασμοί με τον κυβερνητισμό (μέσα φυσικά και Λαφαζάνηδες, Ζωές, Βαρουφάκηδες και ΡαχηλοΜακρήδες). Ακόμα κι αν όντως διαφωνείτε με το ΣΥΡΙΖΑ και δεν είναι σικέ όλος αυτός ο καβγάς, είστε όλοι συνυπεύθυνοι γι αυτό το κατάντημα. Τα κόμματα και ειδικά τα λεγόμενα αριστερά, δεν μεταλλάσσονται από τη μία στιγμή στην άλλη. Το κατάντημα του ΣΥΡΙΖΑ δεν είναι φυσικό φαινόμενο, όπως ο "Ζορμπάς". Στα κόμματα οι μεταλλάξεις είναι προϊόν μακροχρόνιου σχεδιασμού και μακρόσυρτων διεργασιών σε προσκήνιο και κυρίως παρασκήνιο. Σε όλη αυτή τη διαδικασία μετάλλαξης, όλοι όσοι συμμετείχατε είστε συνυπεύθυνοι, γιατί ακόμα κι αν σας έπιασαν κώτσο ο Αλέξης, ο Φλαμπουράρης, ο Παπάς και τ' άλλα παιδιά, δεν αποτελεί δικαιολογία αλλά απεναντίας δείχνει επικίνδυνη πολιτική αφέλεια.

Προς ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΕΣ (02/10/2018 19:51)

Ακόμα και σφυροδρέπανο να βάλετε για σήμα έχουμε καταλάβει ΟΛΟΙ το ρολάκι σας.

ΑΝΩΝΥΜΟΣ (05/10/2018 07:58)

Για ένα λόγο έγινε διάσημη η πόλη μας στο πανελλήνιο: τον Χάρη και για ένα λόγο έγινε διάσημη πανευρωπαϊκά: την ΑΕΚ. Τώρα που υπάρχει περίπτωση να γίνει γνωστή σε όλο τον κόσμο με την καθολική επικράτηση της επανάστασης που ξεκίνησε ήδη απ την πόλη μας με την ‘επαναστατική κίνηση’ εσείς δείχνετε για μια ακόμη φορά το μέγεθος της κακομοιριάς σας. Λυσσάξατε να μην χτίσει η ΑΕΚ γήπεδο, τον Χάρη τον έχετε καταδικασμένο πρωτόδικα σε 8 και αυτά τα ευγενικά παιδιά, το σπέρμα της παγκόσμιας επανάστασης, πέσατε να τα φάτε. Αλλά, πάρτε το χαμπάρι, δεν πέρασε το δικό σας και ούτε θα περάσει. Η ΑΕΚ χτίζει ήδη την γηπεδάρα της, την Αγια-Σοφιά, ο Χάρης όπου νάναι αθωώνεται και θα γίνει Δήμαρχος και η παγκόσμια επανάσταση που ξεκίνησε από δω θα επικρατήσει κάνοντας την πόλη μας διάσημη στην υφήλιο. Τι να σας πω; Αιδώς Φιλαδελφο-Χαλκηδονιώται!

[-] [_* ^ *_] [-] (05/10/2018 09:17)

@07:58 Σε ό,τι αφορά την ΑΕΚ, ΚΑ-ΝΕ-ΝΑΣ απολύτως δεν πολέμησε την υπόθεση γήπεδο με οπαδικά κριτήρια. Οι αντιρρήσεις όλων είχαν να κάνουν με το γεγονός ότι δεν στέκει -όπως και να το κάνουμε- ένα γήπεδο μέσα στο αστικό τοπίο μιας πόλης όπως η Νέα Φιλαδέλφεια, ιδιαίτερα μάλιστα όταν επί 15 χρόνια η πόλη είχε βρει την ηρεμία της. Εν πάση περιπτώση όμως, το θέμα καλώς ή κακώς θεωρείται λήξαν και όντως η κατασκευή προχωράει.
Σε ό,τι αφορά τον Χάρη για ένα πράγμα είμαι σίγουρος. Θα ήταν σίγουρα πολύ καλύτερος δήμαρχος από τη λαίλαπα του ιδεοληπτικού (ψευδο)αριστερού αγοριού και της κομπανίας του. Αν όντως δικαιωθεί, ελπίζω να μην κάνει τα ίδια λάθη, με κυριότερα την υπέρμετρη αλλαζονεία που είχε προ της σύλληψης και το ότι περιστοιχίζονταν από κάποιους ανθρώπους που συκοφαντούσαν ασύστολα τους αντιπάλους του.

Αιώνια ευγνωμοσύνη σ' αυτή την "αριστερά" (05/10/2018 10:19)

Ό,τι δεν καταφέραμε να κάνουμε εμείς οι δεξιοί, κεντροδεξιοί και σοσιαλοδημοκράτες τόσες δεκαετίες και να σας εξαφανίσουμε από τον πολιτικό χάρτη (όπως συμβαίνει σε όλο τον πολιτισμένο κόσμο που η αριστερά είναι κάτι γραφικό και κινείται σε ποσοστά μλ-κκε και κκε-μλ) το κάνατε εσείς οι ίδιοι. Σας χρωστάμε ένα τεράστιο ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ που μέσα σε τέσσερα χρόνια καταφέρατε να κάνετε τον κόσμο να ακούει "αριστερά" και να φεύγει τρέχοντας. Θα σας ευγνωμονούμε αιώνια.

Νικολαος (05/10/2018 10:39)

@ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ Πρεπει να ειναι καποιος τουλαχιστον αφελης για να μη θεωρει ομαδες τυπου Ρουβικωνα ως παρακρατικες ομαδες κρουσης. Σε μια εποχη που σε καθε γωνια υπαρχουν καμερες ακομα και στα ψιλικατζιδικα της γειτονιας, προσπαθειτε να μας πεισετε οτι τα λιγες δεκαδες ατομα του Ρουβικωνα κινουνται χωρις υψηλη προστασια;;;

για την εμπανάζνταζη και το σοζιαλιζμό (05/10/2018 11:57)

να πείτε στα συντρόφια σας της πρώην στρούγκας και της α/συ/νφ να κάψουνε επιτέλους όλα τα τρόλευ και τα λεωφορεία στο κέντρο της αθήνας στα μολοτοφ πάρτυ του παρασκευοσαββατοκύριακου. είναι γνωστό άλλωστε ότι με τα μέσα μαζικής μεταφοράς μετακινείται το κεφάλαιο. λάτσης, βαρδινογιάννης και μαρινάκης στήνονται στην ουρά στις στάσεις για να πάνε στις δουλειές τους. τι; όχι;

Η διπλή γλώσσα πάντα βρωμάει φασισμό (05/10/2018 16:36)

Οι συριζαίοι που υπογράφουν τα μνημόνια δύο-δύο, αναγνωρίζουν οργανώσεις τύπου ρουβίκωνα, σπφ και άλλες -ή έστω τους φίλους τους- ως «πρωτοπόρους του αγώνα για κοινωνική απελευθέρωση από ταξικά και πολιτικά δεσμά», αφού η «δεξιά καθεστωτική» Δικαιοσύνη αντιμετωπίζει μέλη ή φίλους τέτοιων οργανώσεων «άδικα» ή «μεροληπτικά». Από την υποδοχή του Ομπάμα, τις τσιριμόνιες στον Τραμπ, μέχρι τον μισανθρωπικό μηδενισμό του «νεοένοπλου», ένα τσιγάρο δρόμος γι’ αυτούς τους απερίγραπτους υποκριτές και φασίστες που έχουν κάτσει στο σβέρκο αυτής της χώρας ταυτόχρονα ως «ρεαλιστές κυβερνήτες» και ως δήθεν «αντικαθεστωτικοί επαναστάτες». Την ίδια ώρα, στις πορείες του ψευτοαναρχισμού και της ψευτοαριστεράς, το σύνθημα είναι «Σκατά στη Δικαιοσύνη», πλήρως συντονισμένο με την κυβερνητική επίθεση σε αυτήν. Ο συντονισμός ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ - ψευτοαναρχισμού είναι εντυπωσιακός ακόμη και για τον πλέον καλοπροαίρετο για να τον θεωρήσει τυχαίο.

Που ν' τα συντρόφια; Οέο που ν' τα συντρόφια; (12/11/2018 21:10)

Μακράν οι πιο διάττωντες αστέρες της τοπικής πολιτικής ζωής οι κ.κ. της Επαναστατικής Κίνησης. Μέσα σε δύο εβδομάδες έγραψαν εκατοντάδες σχόλια, απάντησαν σ' άλλα τόσα κι εδώ και μέρες εξαφανισμένοι. Πως να σας πάρει κανείς στα σοβαρά ρε συντρόφια;

Προσθέστε το σχόλιό σας

Ονοματεπώνυμο ή ψευδώνυμο  
Το e-mail σας (προαιρετικό - δεν δημοσιεύεται)  
Το σχόλιό σας

Δημοφιλέστερα άρθρα

Το τερματίσαμε! Δυο νέοι υποψήφιοι δήμαρχοι ανακοινώθηκαν μέσα σε μια μέρα!

«Επανεκκίνηση»: ΟΛΑ τα πιστοποιητικά του δήμου, από τον υπολογιστή μας!

Ακόμα σιωπούν για τις καταγγελίες εναντίον τους, Βασιλόπουλος- Παπαλουκά. Ερωτήματα και για τους «4»

Ούτε ο Γιώργος Αράπογλου θα είναι υποψήφιος το 2019

«Τρώνε τις σάρκες τους» στη Δύναμη Κολλητών: Κατά του Άρη Βασιλόπουλου, και η Βάλια Ματσουκά

Δεν θα είναι υποψήφιος δήμαρχος ο Λύσσανδρος Γεωργαμλής

Η διακήρυξη θέσεων του Τάσου Κωνσταντινίδη

«Ανεξάρτητη Πρωτοβουλία»: Ο Αράπογλου δεν μετέχει στις εκλογές, οι υπόλοιποι θα αποφασίσουμε...

Γιόρτασε η τοπική Νέα Δημοκρατία τα 44 χρόνια του κόμματος

Επίσημα υποψήφιος δήμαρχος και ο Τάσος Κωνσταντινίδης

Ανεξέλεγκτος ο εμφύλιος στη Δύναμη (πρώην) «Κολλητών»

«Επανεκκίνηση»: Τα Ανοικτά Σχολεία καταπολεμούν τον φασισμό!

Πρωτοβουλία εναντίον της βίας στα γήπεδα προτείνει η «Επανεκκίνηση»

Ο Μίκης Θεοδωράκης, επίτιμος πρόεδρος στο Μουσείου Προσφυγικού Πολιτισμού στο νέο γήπεδο της ΑΕΚ

Ληστεία σε ξενοδοχείο στον παράλληλο της εθνικής

Η Αλήθεια Newsletter

Κάντε κλικ εδώ για να εγγραφείτε στο newsletter μας

Τελευταία σχόλια

Παπακώστας: Πώς δικαιολογείται αύξηση 76% στον φωτισμό της Πρωτομαγιάς από τη μια χρονιά στην άλλη;
Xρήστης: @ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΡΚΙΝΩΜΑ
Καταρχήν η χωρητικότητα είναι 32000. Και δεν μιλάμε για κανένα χάος με αγώνες χωρίς αντίπαλους οπαδούς και ανάπλαση του άλσους και ολόκληρη...

«Το Ποτάμι» απειλεί το σχέδιο του Τσίπρα
Xρήστης: "Τζογαδόρος"
Κε. Σεϊτανίδη είναι τουλάχιστον σωστό και αναγκαίο να δημοσιεύσετε και ένα άρθρο που να προβάλλει την αντίθετη άποψη του άρθρου αυτού, ώστε ...

Παπακώστας: Πώς δικαιολογείται αύξηση 76% στον φωτισμό της Πρωτομαγιάς από τη μια χρονιά στην άλλη;
Xρήστης: ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΡΚΙΝΩΜΑ
Δεν μας ενδιαφερει πια. Ειτε καταργηθει ειτε οχι το σκλαβοπαζαρο, η φιλαδελφεια έπεσε. Με τετοιο κατασκευασμα με 45- 60 χιλιαδες θεσεις και ...

Παπακώστας: Πώς δικαιολογείται αύξηση 76% στον φωτισμό της Πρωτομαγιάς από τη μια χρονιά στην άλλη;
Xρήστης: @Ανώνυμος (11/12/2018 11:24)
Δεν υπάρχει πλέον Βασιλόπουλος. Μόνο μερικοί κολλητοί ευνοημένοι γλύφτες του έχουν απομείνει....

Η ΕΕ χρηματοδότησε 131 δήμους της χώρας για wi-fi. Ο Βασιλόπουλος άφησε και πάλι την πόλη μας, εκτός
Xρήστης: GeorgeAEK
Σιγά να μην είχε χρόνο και διάθεση ασχοληθεί με τέτοια ασήμαντα θέματα. Είχε ολόκληρο γήπεδο να σταματήσει μαζί με τη συμμορία του....

Παπακώστας: Πώς δικαιολογείται αύξηση 76% στον φωτισμό της Πρωτομαγιάς από τη μια χρονιά στην άλλη;
Xρήστης: Ανωνυμος
@11.24 Από που βγαίνει το συμπέρασμα ότι ο Βούρος θα είναι βασικός αντίπαλος του Βασιλόπουλου; Ως πολιτικό πρόσωπο; Ως homo pasokous? Ως ηθο...

Παπακώστας: Πώς δικαιολογείται αύξηση 76% στον φωτισμό της Πρωτομαγιάς από τη μια χρονιά στην άλλη;
Xρήστης: ανώνυμος
@ Ανώνυμος (11/12/2018 11:24) Ξημέρωσε! καιρός να ξυπνήσεις!...

Η ΕΕ χρηματοδότησε 131 δήμους της χώρας για wi-fi. Ο Βασιλόπουλος άφησε και πάλι την πόλη μας, εκτός
Xρήστης: τα παραλέτε
Ρούλη και υπόλοιπη κομπανία της συμφοράς, είστε τόσο άχρηστοι όσο δείχνει το δημοσίευμα?...

Παπακώστας: Πώς δικαιολογείται αύξηση 76% στον φωτισμό της Πρωτομαγιάς από τη μια χρονιά στην άλλη;
Xρήστης: Διαμαντής Σεϊτανίδης
@11.24 Θα επανεκλεγεί ο Βασιλόπουλος; Βασικός του αντίπαλος ο Βούρος; Θα ψηφίσουν Βασιλόπουλο και κεντροδεξιοί; Κόψε το ρε φίλε το πιοτί πρω...

Παπακώστας: Πώς δικαιολογείται αύξηση 76% στον φωτισμό της Πρωτομαγιάς από τη μια χρονιά στην άλλη;
Xρήστης: Ανώνυμος
Περισσότερο εκτεθειμένοι από όλο αυτό το δημόσιο ξεκατίνιασμα είναι οι όψιμοι "διαφωνούντες" (σε πολλά εισαγωγικά, καθώς ψήφιζαν και στήριζα...

Έγινε η εκδήλωση για τον Μάνο Ελευθερίου
Xρήστης: Φιλαδελφεύς
Έχουμε πει επανειλημμένα ότι όταν δίνουμε ένα Δελτίο Τύπου, για εκδήλωση που έχουμε κάνει, γίνεται σ' αυτό αναφορά του γεγονότος και μόνον, ...

Γιατί οι ευρωεκλογές, ξαφνικά αποκτούν σημασία
Xρήστης: Ναι, στην Ευρώπη των λαών
Υποχρέωση των δημοκρατών πολιτών της Ευρώπης, σ´αυτή την χρονική στιγμή είναι η μάχη κατά του φασισμού. Και μόνο γιαυτό αξίζει η καθολική σ...

Πώς απάντησε ο Μακρόν στα «κίτρινα γιλέκα»
Xρήστης: Γάλλος Τραπεζίτης..
Δεν θα επαναφέρει τον φόρο πλούτου που κατήργησε ως πρώτο του μέτρο που απέδιδε 11 δις στον κρατικό προϋπολογισμό.. Δεν μερίμνησε για τους ...

«Επανεκκίνηση»: Τα Ανοικτά Σχολεία καταπολεμούν τον φασισμό!
Xρήστης: ανώνυμος
@ Πρώην πρόεδρος Δ.Σ. συλλόγου Γονέων και Κηδεμονονων (08/12/2018 00:53) από εξυπναδούλες βλέπω είσαι καλός δεν είδα κύριε πρώην Πρόεδρε ν...

Παπακώστας: Πώς δικαιολογείται αύξηση 76% στον φωτισμό της Πρωτομαγιάς από τη μια χρονιά στην άλλη;
Xρήστης: ανώνυμος
Ναι; τώρα τα θυμήθηκες κύριε Παπακώστα ότι ο ο ρούλης είναι ακατάλληλος; τώρα που το ρολόι δείχνει 12 παρά ένα λεπτό; ρε ουστ από δω! όλοι ...

all rights reserved | developed & hosted by Jetnet ©