Gornafiladelfija

Δημοσιεύτηκε στις 01/02/2018 στην κατηγορία Σχόλια  |  12 σχόλια

του Διαμαντή Σεϊτανίδη

Πάντως, μερικοί από σας είστε απαράδεκτοι. Έτσι, αμέσως μόλις είδατε την παλιά φωτογραφία, τρέξατε να κατηγορήσετε το δήμαρχο που είχε πάει σε συγκέντρωση (δηλαδή... δεν το λες και συγκέντρωση αυτό... μάλλον ο αριστερά με το καπέλο ήταν ο ταξιτζής που τους μετέφερε...), όπου υπερασπιζόταν το δικαίωμα των "Μακεδόνων" να αποκαλούνται όπως γουστάρουν, δηλαδή "Δημοκρατία της Μακεδονίας".

 

Τον αδικείτε.

 

Γιατί, σας παρακαλώ, αν είχαμε ακούσει αυτούς που συγκεντρώθηκαν τότε εκεί με τον Βασιλόπουλο (συγνώμη για το "συγκεντρώθηκαν", εννοούσα "που βρέθηκαν"), κι είχαμε αφήσει τους Σκοπιανούς να λέγονται "Δημοκρατία της Μακεδονίας", τώρα δεν θα τρέχαμε, δεν θα μπαίναμε σε ταλαιπωρίες. Δεν θα απασχολούσαμε γέρο άνθρωπο, τον Μάθιου Νίμιτς να γυροφέρνει την περιοχή, μια στην Αθήνα, μια στα Σκόπια, λουμπάγκο θα πάθει ο άνθρωπος με το μπες- βγες στα αεροπλάνα.

 

Άσε, δηλαδή, το μπέρδεμα με το όνομα. Αν είχαμε ακούσει τους (δυο, τρεις) φίλους του Βασιλόπουλου από τότε, ούτε θα έσπαζε το κεφάλι του ο Κοτζιάς να βρει ονόματα, ούτε θα ξοδεύαμε το χρόνο του Ζάεφ, ούτε τίποτα. Θα το είχαμε λήξει "Δημοκρατία της Μακεδονίας" με σήμα τον Μεγάλσκι Αλεξάντριτς. Για σας, τους παλιοεθνικιστές ταλαιπωρούμαστε σήμερα.

 

Για να μην πω και το άλλο, δηλαδή! Ότι με αυτά τα "Gornamakedonija" θα μας αλλάξετε και τον τρόπο που μιλάμε, παλιοεθνικιστές κακοχρονονάχετε. Θέλουμε να πάμε μια βόλτα στην πλατεία Πατριάρχου και θα λέμε στην παρέα μας "πίνουμε καφέ στην Γκορναφιλαντέλφιγια".

 

Κι ο άλλος θα λέει "μήπως να πάμε στην Γκορναχαλκηδόνιγια;"

 

Στο σούπερ μάρκετ θα ζητάμε κοτόπουλα "Γκόρνααρτάκιγια" και ελιές "γκόρναεσοδείγιας". 

 

Εγώ, πάλι, γνωστός αναχρονιστής, σκοταδιστής και κιτρινιάρης, κατά τα λεγόμενα του δημάρχου (είναι ΚΑΙ γιατρός ο μικρός, και μάλλον εξέτασε τον αιματοκρίτη μου...), εγώ, λέω, γνωστός αναχρονιστής και σκοταδιστής δεν τα μπορώ, ρε παιδιά, αυτά τα "Γκορναφιλαντέλφειγια" και τα ρέστα.

 

Προτιμώ τα παραδοσιακά ονόματα: Νέα Φιλαδέλφεια για την πόλη μου, Νέα Χαλκηδόνα, Νέα Σμύρνη από την άλλη μεριά της Αθήνας, Μακεδονία την ελληνική περιοχή γύρω από τη Θεσσαλονίκη... Έτσι όπως τα ήξερα.

 

Αυτό θα πάω να δείξω την Κυριακή στο συλλαλητήριο. 

 

Στο συλλαλητήριο, που κάτι μου λέει ότι θα είμαστε.... λίγο περισσότεροι από όσοι ήταν στη συγκέντρωση (πάλι μου ξέφυγε, ποια συγκέντρωση; μάλλον... αποκέντρωση ήταν) που μετείχε ο Βασιλόπουλος για να ονομάζονται τα Σκόπια "Δημοκρατία της Μακεδονίας".

 

Μάλλον, θα είμαστε κάπως... περισσότεροι την Κυριακή στο Σύνταγμα. 

 

Με τους πολλούς συμπολίτες μου, θα τα πούμε εκεί...

 

ΥΓ. Οι κουραδόμαγκες που απειλούν ότι θα "χυθεί αίμα", να έρθουν να μας απειλήσουν ενώπιος ενωπίω, όχι στα κρυφά κι αλάργα. Έκανε κι η μύγα κ..., και μεγαλοπιάνεται ότι έχ... τον κόσμο όλο. Τσου, ρε Λάκη.

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

 

Πάρτι απευθείας αναθέσεων «εις υγείαν των προσφύγων»- Απευθείας ανάθεση ΚΑΙ στη σύζυγο του δημάρχου!

 

Στο υβρεολόγιο του δημάρχου εναντίον μου, απαντώ με ψυχραιμία και χαμόγελο

 

Πώς κάνει κοινωνική πολιτική η Λάρισα και πώς η Φιλαδέλφεια- Χαλκηδόνα

 

Μήπως θέλει να μας ενημερώσει η Δημοτική Αρχή;

 

Η αριστερά της πόλης ξεκατινιάζεται και τρώει τις σάρκες της...

 

Βασιλόπουλος σε Παπακώστα: Φέρε πίσω την έδρα

 

Τι έχουν τα Τρίκαλα που δεν έχει η Φιλαδέλφεια- Χαλκηδόνα;

 

Ο Ποδονίφτης στη Φιλοθέη κι ο Ποδονίφτης στη Φιλαδέλφεια

 

Ο δήμαρχος που δεν έκανε τίποτα για τον Ποδονίφτη, διοργανώνει εκδηλωσούλες με μπλα μπλα

 

Να μη γίνουμε Μάνδρα. Η Σκρά είναι βόμβα. Πότε πίεσε ο δήμος την Περιφέρεια για αντιπλημμυρικά;

 

Τα πραγματικά προβλήματα της πόλης ο δήμος τα ξεπετά με μια ανακοινωσούλα

 

Εμφανίστηκε η Ανεξάρτητη Πρωτοβουλία και ζητεί καλύτερες συνεδριάσεις στα δημοτικά συμβούλια

 

Καμια συνέπεια. Καμία ιδεολογία. Μόνο χωρίς αρχές απόλαυση της εξουσίας

 

Υπογειοποίηση: Η πόλη σε σύγχιση με ευθύνη του δημάρχου

Γράψτε την άποψή σας

Σωτήρης Κοσκολέτος (01/02/2018 14:44)

Καλά τα λες, να σου θυμίσω μόνο πως σε ένα Δημοτικό Συμβούλιο που έχει κάνει ψηφίσματα μέχρι και για τους απεργούς της χαλυβουργίας, δεν βρέθηκε ΕΝΑΣ Δημοτικός Σύμβουλος να κάνει αίτημα για ένα ψήφισμα σε κάτι τόσο σημαντικό για την χώρα μας. Για κάτι που ενώ κανονικά δεν θα έπρεπε να του δώσουν πολιτικές προεκτάσεις, γιατί μας αφορά όλους, δεν άνοιξε κανείς το στόμα του να αιτηθεί το προφανές! Ποίοι να είναι οι λόγοι άραγε; Θα τους μάθουμε ποτέ;
Από μια Δημοτική Αρχή που έχει δείξει δείγματα γραφής στο να διχάζει και να διαχωρίζει τον κόσμο της πόλης μας, δεν περίμενα κάτι παραπάνω. Απο ορισμένους άλλους όμως απογοητεύτηκα πολύ!

Κουραδόμαγκας (01/02/2018 21:07)

... όπου σε παιρνει. Στους Τουρκαλάδες όμως τουμπεκί ψιλοκομένο. Οι αλύτρωτες έγιναν αλησμόνητες και ονομάζουμε και το γήπεδο ΑγιαΣοφια αφου δεν φοβόμαστε μήπως και το διεκδικήσουν οι Τούρκοι που λένε την ΑγιαΣοφιά - Ayasofya. Τσάμπα μάγκες. Και για να μη νομίσεις ότι ειμαι οπαδός του Ρούλη σου λέω οτι σιχαίνομαι όλους τους δήθεν. Δεν παω στο συλλαλητηριο ΟΧΙ γιατι θέλω να λέγονται Μακεδονια ή οποιο αλλο κολλητό βγάλουν τα αστέρια σου αλλα γιατί σιχαίνομαι το στημένο της υπόθεσης. Μια ζωή ψευτοπατριώτες μονο για παρελάσεις και φρου φρου.

ΔυναμοΤρολίτης (02/02/2018 12:52)

Εμείς θα κάνουμε τη «Λαϊκή Δημοκρατία της Φιλαδέλφειας».
Τη Χαλκηδόνα θα την αποσχίσουμε γιατί είναι αντιδραστικοί δεξιοί εκεί κάτω και μας στείλανε πέμπτους το '14.

@ΔυναμοΤρολίτης (02/02/2018 12:52) (02/02/2018 17:31)

Για να το κάνεις αυτό πρέπει να πας ή στο Alaşehir της Μικράς Ασίας η στην Philadelphia των USA. Εδώ είναι Νέα Φιλαδέλφεια. Έχουμε βάλει από μόνοι μας επιθετικό προσδιορισμό

@Σωτήρης Κοσκολέτος (01/02/2018 14:44) (02/02/2018 17:47)

Η φράση σου "Για κάτι που ενώ κανονικά δεν θα έπρεπε να του δώσουν πολιτικές προεκτάσεις, ... " τα λέει όλα. Η είσαι αγράμματος πολιτικά ή είσαι της παλαιάς δεξιάς σχολής (χουντικής) που η λέξη πολιτική τους ανατρίχιαζε. Κατά τα άλλα. Φυσικά έχεις δικαίωμα των απόψεων σου και είναι σεβαστό. Ο Γεωργαμλής τι γνώμη έχει;

Δημότης (02/02/2018 21:29)

@14:44 Εγώ θα συμφωνήσω μαζί σας κ. Κοσκολέτο ότι θα έπρεπε να έρθει και ένα ψήφισμα για το θέμα της ονομασίας του γειτονικού κρατιδίου στο δημοτικό συμβούλιο. Το έχω σχολιάσει άλλωστε κι εδώ http://e-alitheia.gr/pub/28056/mia-fwtografia-apo-ta-palia (είναι το πρώτο σχόλιο).

Ωστόσο έχω δύο απορίες επάνω στο δικό σας σχόλιο:

1ον: Tι εννοείτε λέγοντας "δεν θα έπρεπε να του δώσουν πολιτικές προεκτάσεις"; Δεν είναι πολιτικό δηλαδή κατά τη γνώμη σας το ζήτημα;
2ον: Τι εννοείτε λέγοντας "μέχρι και για τους απεργούς της χαλυβουργίας"; Δεν είναι σοβαρό δηλαδή κατά τη γνώμη σας θέμα ο αγώνας εργαζομένων που χάνουν το ψωμί τους;

Ευχαριστώ εκ των προτέρων για τις απαντήσεις που θα δώσετε.

Σωτήρης Κοσκολέτος (04/02/2018 13:27)

@(02/02/2018 21:29)

Αγαπητέ ΑΝΩΝΥΜΕ Δημότη...

1) Επειδή κατά την γνώμη μου ο όρος "πολιτικό" & "πολιτικός" δεν είναι πάντα καλές έννοιες. Αν σας ικανοποιεί, η πιο σωστή έκφραση θα ήταν πολιτικό - κομματικό. Θεωρώ το θέμα Εθνικό, καθώς η εδαφική ακεραιότητα της χώρας ή έστω ο γεωγραφικός προσδιορισμός μας αφορά όλους, ανεξαρτήτως κομματικών - ιδεολογικών ή όποιων άλλων θέσεων.

Σωτήρης Κοσκολέτος (04/02/2018 13:28)

2) Το θέμα των χαλυβουργών το είχε φέρει πως ψήφιση η Λαική Συσπείρωση, αφορούσε μια απεργία ανθρώπων οι οποίοι σαφώς και έπρεπε ενδεχομένως να υποστηριχθούν (δεν είμαι σε θέση να γνωρίζω πιο το πραγματικό όφελος του ψηφίσματος Δημοτικού Συμβουλίου ενός Δήμου πέραν της συμπαράστασης). Δεν κρίνω, ελπίζω να μου δίνεις όμως το δικαίωμα να πιστεύω οτι το Μακεδονικό ζήτημα για το οποίο δεν ήρθε κάποιο ψήφισμα στο Δημοτικό Συμβούλιο αφορά μια μεγαλύτερη μάζα ανθρώπων, στο σύνολο ενδεχομένως της χώρας και η σημασία του αποκτά ιδιαίτερο και ειδικό βάρος. Εν κατακλείδι είναι δυο πράγματα ανόμοια τα οποία προσπαθείς ατυχώς να συγκρίνεις. Το νόημα είναι οτι ενδιαφερθήκαμε για τους μεν (και ενδεχομένως αν υπήρχαν οφέλη απο την ενέργεια μας καλώς) αδιαφόρησαν (?) όμως σήμερα για το δε, οι Δημοτικοί μας εκπρόσωποι...

Ελπίζω να σε κάλυψα και ευχαριστώ με την σειρά μου, που στο μέλλον θα μου δώσεις το δικαίωμα να ξέρω σε ποιόν απαντώ!

Δημότης (05/02/2018 14:27)

@ Σωτήρης Κοσκολέτος 13:27 & 13:28

Σας ευχαριστώ και πάλι για τις απαντήσεις, ανεξαρτήτως αν κρίνονται ικανοποιητικές ή όχι.

Σε ό,τι αφορά την εμμονή σας στο θέμα του επώνυμου ή ανώνυμου ή ψευδώνυμου σχολιασμού (καθώς με αυτό το ζήτημα ξεκινάτε την απάντησή σας και με αυτό την κλείνετε) έχω να σας απαντήσω τα εξής:

1ον. Εσείς είστε πολιτικό πρόσωπο. Υπήρξατε δημοτικός σύμβουλος και ενδεχομένως να διεκδικήσετε ξανά την εκλογή σας. Και δικαίωμά σας. Εγώ είμαι απλώς «Δημότης» (χωρίς ΑΝΩΝΥΜΟΣ που σπεύσατε να γράψετε) και εκμεταλλεύομαι την δυνατότητα να υποβάλλω ερωτήσεις μέσω σχολίων ενός site σε ανθρώπους που θα μου ζητήσουν ενδεχομένως την ψήφο μου. Δεν θέλω ούτε να προβληθώ ούτε να κάνω δημοτική παράταξη.

Δημότης (05/02/2018 14:38)

@ Σωτήρης Κοσκολέτος 13:27 & 13:28 (συνέχεια)

2ον. Η επώνυμη άποψη ή ένα επώνυμο σχόλιο δεν καθιστά το σχόλιο έγκυρο. Είναι δεδομένο ότι πίσω από ένα σχόλιο βρίσκεται ένας άνθρωπος που γράφει. Σημασία έχει τι γράφεται και όχι ποιος το γράφει. Κάνοντάς σας, για παράδειγμα, δυο ερωτήσεις, έχει κάποια σημασία αν με λένε Γιώργο, Γιάννη ή Αφροξυλάνθη;

3ον. Η ανωνυμία στο διαδίκτυο δεν είναι έγκλημα· και επί της ουσίας, για να σας το πω απλά και κατανοητά, δεν υπάρχει ανωνυμία. Αν το γραπτό κάποιου είναι συκοφαντικό ή απειλητικό και προσβάλλει την τιμή και την υπόληψη κάποιου και αν αυτό μπορεί να στοιχειοθετηθεί νομικά και να καταγγελθεί, το κράτος έχει προβλέψει συγκεκριμένες διαδικασίες με αρχές όπως η δίωξη ηλεκτρονικού εγκλήματος όπου ο θιγόμενος μπορεί να καταφύγει.

Ανωνυμοεπώνυμος (05/02/2018 18:13)

@Σωτήρη δεν σε είδα να έχεις παρόμοιες ευαισθησίες για την ανωνυμία όταν η "αλεπού" που ήταν μπλογκ της παράταξής σου συκοφαντούσε ασύστολα όποιον δεν ήταν μαζί σας τότε. Η ευαισθησία σου στα ανώνυμα σχόλια είναι α λα καρτ.

Ανωνυμος (06/02/2018 00:56)

Η ευαισθησια ειναι αλα καρτ
Το οτι εχουν αναγνωριστει απο ολες τις χωρες μελη του ΝΑΤΟ καθως και της Ε.Ε τους συμμαχους μας δηλαδη τα Σκοπια ως "Μακεδονια" μαλλον το ξεχναμε!
Δεν θυμαμαι καποιον απο αυτους που κοπτονται για την καθαροτητα να διοργανωνουν καποιο συλλαλητηριο για αυτο!

Προσθέστε το σχόλιό σας

Ονοματεπώνυμο ή ψευδώνυμο  
Το e-mail σας (προαιρετικό - δεν δημοσιεύεται)  
Το σχόλιό σας

Η Αλήθεια Newsletter

Κάντε κλικ εδώ για να εγγραφείτε στο newsletter μας

Τελευταία σχόλια

Μόνη χαμένη, η πόλη...
Xρήστης: Ανώνυμος*
@11.35 Εκτός του ότι έδειξες ότι δεν μένεις Φιλαδέλφεια , το κριτήριο ήθος για σένα αφορά μόνο τον Απ. Κοντό ! Η Δ.Γκουμα προφανώς είναι αν...

Μόνη χαμένη, η πόλη...
Xρήστης: Ανωνυμος
@11.35 Πραγματικά όταν έκρινες στις προηγούμενες εκλογές την Γαιτανα και μετά ειχες απορίες για την προσφορά του Αποστολακη κατάλαβα ότι αυτ...

Περισσότεροι από 2,2 εκατ. Έλληνες δεν καταφέρνουν να πληρώσουν φόρο 500 ευρώ
Xρήστης: ανώνυμος
Έχω πληροφορίες "από μέσα" που λένε, ότι αν μας ξαναψηφίσετε θα το λύσουμε και αυτό! Εξ' άλλου ότι έχουμε πει εμείς οι αριστεροί, το έχουμε ...

Μόνη χαμένη, η πόλη...
Xρήστης: ανώνυμος
@ Γ.Π. (20/02/2019 15:41) Κάτι δεν έχεις πιάσει από την καλή. Ο Βούρος δεν κατηγορείται γιατί είναι ανίκανος να μάθει τα της αυτοδιοίκησης. ...

Η Επαναστατική Κίνηση για το στέκι νεολαίας
Xρήστης: Κώστας
Προς επαναστατική κίνηση Μια χαρά αναπτύσσεις το σκεπτικό σου για τη λειτουργία που πρόκειται να έχει το στέκι και ποιοι θα το απαρτίζουν! Μ...

Η Επαναστατική Κίνηση για το στέκι νεολαίας
Xρήστης: GeorgeAEK
Εφόσον δεν υπάρχει καμιά υποκινούμενη αντιπαλότητα με την ΑΕΚ σαν αυτές που βιώσαμε στο πρόσφατο παρελθόν κανείς Αεκτζής δεν έχει πρόβλημα μ...

Μόνη χαμένη, η πόλη...
Xρήστης: Γ.Π.
Καλά εσείς ψηφίστε τους δεινόσαυρους που ήταν πάντα εδώ και έκαναν έναν απο τους πιο όμορφους Δήμους της Αθήνας βόθρο. Αλλά δεν πειράζει. Αρ...

Η Επαναστατική Κίνηση για το στέκι νεολαίας
Xρήστης: Επαναστατική Κίνηση Ν.Φ - Ν.Χ
Εν κατακλείδι: Καλοδεχούμενα όλα τα σχόλια, ακόμα και οι βρισιές. Εμείς απαντάμε υπομονετικά και καλώς κάνει ο διευθυντής του σάιτ που τα δη...

Η Επαναστατική Κίνηση για το στέκι νεολαίας
Xρήστης: Επαναστατική Κίνηση Ν.Φ - Ν.Χ
Αγαπητέ Μάξι Μιλιανός ®o V Εσπiέρος - 2ο σχόλιο Χαιρόμαστε που ανακαλύπτεις σε μας έστω "τελευταία", "κάποια πολιτική συνέπεια". Απαντώντας...

Η Επαναστατική Κίνηση για το στέκι νεολαίας
Xρήστης: Επαναστατική Κίνηση Ν.Φ - Ν.Χ
Αγαπητέ Μάξι Μιλιανός ®o V Εσπiέρος - 1ο σχόλιο Δεν καλλιεργούμε φυσικά, κοινοβουλευτικές αυταπάτες, αφού διαβάζεις το σάιτ μας μπορείς να δ...

Η Επαναστατική Κίνηση για το στέκι νεολαίας
Xρήστης: Επαναστατική Κίνηση Ν.Φ - Ν.Χ
Αγαπητέ φίλε "Το ρεζουμέ" φυσικά έχεις δικαίωμα στον (αβάσιμο) χλευασμό, ο οποίος με τη σειρά του δίνει δικαίωμα στο να χαρακτηριστεί ανάλογ...

Η Επαναστατική Κίνηση για το στέκι νεολαίας
Xρήστης: Επαναστατική Κίνηση Ν.Φ - Ν.Χ
Αγαπητέ Κώστας: Ανεξάρτητα από το τι εννοείς εσύ «παραμάγαζο» για την (σεβαστή από εμάς) πρωτοβουλία της Στρούγκας, από την αρχή έχουμε ξεκα...

Μόνη χαμένη, η πόλη...
Xρήστης: Διαμαντής Σεϊτανιδης
@13.40 Δεν το είχα σκεφτεί αυτό. Άρα, να τον ψηφίσουμε, πάντα ήταν εδώ......

Μόνη χαμένη, η πόλη...
Xρήστης: ανώνυμος
@ Διαμαντής Σεϊτανιδης (20/02/2019 12:34) Έχεις άδικο, εδώ στη Φιλαδέλφεια πάντα πιάναμε τα κανάλια στα οποία έπαιζε ο Βούρος, πάντα παρών ή...

Μόνη χαμένη, η πόλη...
Xρήστης: Ανώνυμος
@ Διαμαντής Σεϊτανίδης. Εχεις απόλυτο δίκιο! Παρασύρθηκα από στοιχειώδη αστική ευγένεια....

all rights reserved | developed & hosted by Jetnet ©