Οι συνέπειες μιας άφρονος πολιτικής

Δημοσιεύτηκε στις 18/04/2017 στην κατηγορία Η πόλη  |  29 σχόλια

του Διαμαντή Σεϊτανίδη

Όποιος περνούσε χθες από την περιοχή του δημαρχείου, έβλεπε δυο πράγματα: Πρώτον, τους καταληψίες της πρώην στρούγκας, να σουβλίζουν αρνιά με μουσική και να γλεντούν πασχαλιάτικα. Ούτε φασίστες είδα, ούτε όλα αυτά τα απίθανα που καταγγέλλει η δημοτική Αρχή ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΕΥΑΙΣΘΗΣΙΑ ΝΑ ΠΡΟΣΚΟΜΙΣΕΙ ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΣΤΟΙΧΕΙΟ. Δεύτερον, είδα στη θέση των διαφόρων πανό που "κοσμούσαν" την πρόσοψη του δημαρχείου και που η δημοτική Αρχή αρνιόταν να κατεβάσει -έστω και για λόγους αισθητικής- υπήρχε το πανό που βλέπετε στη φωτογραφία. Οπαδοί της ΑΕΚ που είναι στην "Original" αποφάσισαν κι αυτοί να διαδώσουν τις απόψεις τους και την ύπαρξή τους με τον ίδιο τρόπο.

 

Και τώρα, τι να τους πει ο δημαρχος; Ότι αν είναι να ανεβάζει πανό ο σύλλογος εργαζομένων, η τάδε "συλλογικότητα" ή το δείνα περιθωριακό ανθυποσύνολο είναι όλα καλά κι αποδεκτά, αλλα αν είναι να ανεβάζει πανό μια οργάνωση οπαδών της μεγαλύτερης -με διαφορά- ομάδας που υπάρχει στην πόλη μας, είναι απαράδεκτο; Δυο μέτρα και δυο σταθμά, γίνεται; Δεν γίνεται!

 

Αυτή είναι η κατάληξη μιας άφρονος πολιτικής: Από τη μια η εμμονική μάχη της δημοτικής Αρχής εναντίον της ΑΕΚ -μιας ομάδας, στο κάτω- κάτω, που έχει έντονο το "αριστερό" στοιχείο- κι από την άλλη η παράδοση της δημοτικής Αρχής σε "συλλογικότητες" που ανάμεσα στα άλλα, γράφουν σε κουρελοπανό κάθε πιθανό κι απίθανο αίτημα.

 

Και να πει κανείς, ότι η ανάρτηση πανό εναντίον των μνημονίων, των Ευρωπαίων, του κάθε πραγματικού ή φανταστικού εχθρού, είχε φέρει έστω και το παραμικρό αποτέλεσμα, να πω "χαλάλι και η αισθητική, αν είναι κάτι να γίνει" ακόμα -υποθετικά- και σε κατεύθυνση που δεν με βρίσκει σύμφωνο, βρίσκει όμως -κι αυτό είναι απολύτως σεβαστό- μεγάλη μερίδα συμπολιτών μου. 

 

Αλλά τα κουρελοπανό στο δημαρχείο, με την ανοχή αν όχι την ενθάρρυνση του δημάρχου Άρη Βασιλόπουλου, έχουν ΑΚΡΙΒΩΣ την ίδια αποτελεσματικότητα, με τα ψηφίσματα που έρχονται στο δημοτικό συμβούλιο και ψηφίζονται, συνήθως από τους περισσότερους: ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΚΑΜΙΑ. Μόνο την ψευδαίσθηση των δημοτικών συμβούλων που τα φέρνουν και τα ψηφίζουν -αφού πρώτα ξοδέψουν κανένα δίωρο σε συζητήσεις άνευ ουσίας και περιεχομένου- ότι "είναι εντάξει απέναντι στους εκλογείς τους", μόνο αυτή την ψευδαίσθηση μπορώ να δω σε αυτή την κατά τα άλλα άτοπη διαδικασία. Σιγά, μην οι εκλογείς των δημοτικών συμβούλων ασχολούνται με το αν το δημοτικό συμβούλιο εξέδωσε ψήφισμα υπέρ του τάδε δικαιώματος ή εναντίον της δείνα εξέλιξης.

 

Αδιαφορούν ΠΛΗΡΩΣ, γιατί ξέρουν ότι το αποτέλεσμα τέτοιων ενεργειών είναι ΤΟ ΑΠΟΛΥΤΟ ΜΗΔΕΝ. Όπως και των κουρελοπανό που δίνουν στο Δημαρχείο, αλλά και στην πλατεία Πατριάρχου, δυστυχώς, μια εικόνα τσαντιριού. 

 

Αισθητική μηδέν, αποτέλεσμα μηδέν. Αυτά είναι τα αποτελέσματα των κουρελοπανό, που σαν τα σκιάχτρα δείχνουν μια ξεφτισμένη, ατσούμπαλη, άλλων εποχών δήθεν "διεκδίκηση" που σήμερα δεν έχει απολύτως κανένα αντίκτυπο.

 

Η ζωή αλλάζει με ραγδαίους ρυθμούς. Η τεχνολογική επανάσταση αλλάζει τη ζωή μας σε ασύλληπτο βαθμό. Αν λέγαμε σε κάποιον ότι εμείς, μια γενιά πίσω, θα μεγαλώναμε με ένα smartphone στα χέρια, θα μας περιγελούσαν όλοι. Η Παγκόσμια Γνώση διπλασιάζεται κάθε 12ωρο, αναφέρουν ειδικές μελέτες. Πρόκειται για καταιγίδα αλλαγών. 

 

Μέσα σε αυτή την περίοδο τεκτονικών μεταβολών, έχουμε και τους τύπους που νομίζουν ότι κάτι κάνουν (ή κάτι δείχνουν ότι κάνουν) με ένα ψήφισμα, με ένα κουρελοπανό, με έναν αναχρονισμό από κάθε άποψη.

 

Κι όταν αυτό γίνεται πάνω στο Δημαρχείο τόσα χρόνια, ήταν φυσικό κι επόμενο, να δούμε τη φωτογραφία αυτή. Στερνή σου γνώση, κύριε Δήμαρχε, ας την είχες πρώτα.- 

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

 

Στην πραγματικότητα δεν θέλουν την ΑΕΚ στη Νέα Φιλαδέλφεια

 

Πλήρης επιβεβαίωση της "Αλήθειας"

 

Ω! Απόλλωνα!

 

"Θανάση, θα έλθω να έλθω να μου δώσεις να ξεγεννήσω μια γυναίκα"

 

Μια συνέντευξη αποκαλυπτική για τις πραγματικές προθέσεις Βασιλόπουλου

 

Μπερδεύουν ακόμα την ΑΕΚ με την Πέρα Κλουμπ

 

Ο πρώτος που παρανομεί

 

Μεγάλη η ευθύνη των οπαδών της ΑΕΚ

 

Μη διχάζετε άλλο την πόλη κύριε δήμαρχε. Πάρτε ενωτικές πρωτοβουλίες, τώρα!

 

Μια ανακοίνωση του δήμου, που θα μείνει στην ιστορία

Γράψτε την άποψή σας

Mike (18/04/2017 12:55)

epitelous, me tetoia keimena epistrefei ston realismo n nea filadefia

ΚΑΛΗΜΕΡΑ (18/04/2017 13:53)

απο την κιτρινόμαυρη Νέα Φιλαδέλφεια.

George (18/04/2017 14:35)

Συμφωνώ Διαμαντή. Άλλωστε με την τροπή που έχουν πάρει τα πράγματα τέτοια πανό και γενικά υπερβολές δεν χρειάζονται από την πλευρά των οπαδών.

Γειτόνισσα (18/04/2017 18:15)

Αχ κατακαημένη Ρούμελη, τι σου έμελλε να πάθεις. Την πάτησες χονδρά Διαμαντή στηρίζοντας Βασιλόπουλο γιατί τελικά δεν σου έδωσε μία. Και τώρα δεν υπάρχει άλλη διέξοδος, πέραν του να γίνεις ο πιο σφοδρός πολέμιός του. Νομίζεις πως όλοι μας είμαστε τόσο επιπόλαιοι και ανόητοι και εσύ τόσο οξυδερκής και μάγκας, που θα μας επηρεάσεις και δε θα καταλάβουμε το παιχνίδι σου, ενώ ταυτόχρονα ελπίζεις να προετοιμάσεις τις συνθήκες, μήπως και τελικά εισπράξεις κάτι από το επόμενο κίτρινο αφεντικό. Θλίψη Διαμαντή.

Διαμαντής (18/04/2017 18:23)

@18.15
Πού το ξέρεις ότι δεν πήρα μία; Ο δήμαρχος είσαι ή ο αντιδήμαρχος οικονομικών; ΠΕΣ ΤΩΡΑ ΓΕΙΤΟΝΙΣΣΑ ΠΟΥ ΤΟ ΞΕΡΕΙΣ.

Καλά ρε Άρη όλους τους ηλίθιους έχεις μαζέψει;

ΥΓ. Η βλαμμένη "γειτόνισσα" προαναγγέλλει ήττα του Άρη στις επόμενες εκλογές. Ρε τι είναι αυτοί; ρόϊδο...

Γειτόνισσα (18/04/2017 19:09)

Το επόμενο κίτρινο αφεντικό δεν έχει σχέση με τις εκλογές Διαμαντή. Τυφλώνεσαι τόσο που μπερδεύεσαι. Επίσης, είσαι αγενέστατος, αλλά αυτό είναι κατανοητό. Έχεις χάσει το παιχνίδι προ πολλού. Θλίψη Διαμαντή.

Διαμαντής Σεϊτανίδης (18/04/2017 19:43)

@19.09
Αφού σκουπίσεις τα μάτια σου από τη "θλίψη", πες μας πού ξέρεις ότι δεν έχω πάρει μία. Σιγά μην είμαι ευγενής με τους ανήθικους. Πες μας "γειτόνισσα" που τα ξέρεις αυτά; Περιμένω...

Διαμαντή (18/04/2017 19:59)

Όσο διαφωνείς μαζί τους τα ίδια θα σου γράφουν και χειρότερα. Εσύ συνέχισε να κάνεις αυτό που έκανες πάντα και μη δίνεις σημασία σε ανύπαρκτους.

Διαμαντής (19/04/2017 09:20)

Εξαφανισμένη η εντελώς πανηλίθια "γειτόνισσα" που νομίζει ότι μπορεί να πετάει λάσπη κατά βούληση. Κι αυτή ακόμα, θέλει λίγο νιονιό, μανταμίτσα, που εσύ ΑΠΟΔΕΔΕΙΓΜΕΝΑ δεν διαθέτεις.

Αχ βρε Άρη,πού τους βρήκες τους ηλίθιους...

ΚΙΤΡΙΝΟ ΠΑΡΑΝΥΦΑΚΙ (19/04/2017 10:07)

ΠΩΣ ΚΑΙ ΠΩΣ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΤΟΝ ΙΟΥΛΙΟ ΣΤΟ ΑΛΣΟΣ ΤΟΝ ΓΑΜΟ ΣΟΥ. ΕΥΧΕΣ ΑΠΟ ΤΩΡΑ.

Γειτόνισσα (19/04/2017 11:15)

Καλή σου μέρα Διαμαντή. Λάσπη θεωρείς το να γράφω ότι δεν χρηματίστηκες τελικά; Όπως νομίζεις. Έχεις δίκιο. Όλοι είμαστε ηλίθιοι, εκτός από σένα. Όπως εξάλλου φαίνεται κάθε φορά από το αποτέλεσμα. Θλίψη Διαμαντή. Τόση, που σε αποχαιρετώ, γιατί είναι και βαρετό το σκηνικό, όπως το έχεις εξελίξει στην απέλπιδα προσπάθεια για επιβίωση.

Διαμαντής Σεϊτανίδης (19/04/2017 14:57)

@11.15
Δεν απαντάς στο ερώτημα "πώς ξέρεις ότι δεν πήρα μία". πράγμα που δείχνει ότι ή είσαι ο δήμαρχος, ή ο αντιδήμαρχος οικονομικών. Προφανώς δεν μιλά κανείς για χρηματισμό αλλά για την ηθική υποχρέωση μιας δημοτικής Αρχής να συνεργάζεται με εταιρείες της πόλης σε θέματα που αυτές δραστηριοποιούνται- άρα και για εκδόσεις, επικοινωνία κλπ. Δεν λέω μόνο σε μένα, λέω και στον Βέττο και σε όποιον άλλο συμπολίτη μας δραστηριοποιείται στο χώρο. Γιατί να τα δίνει σε άλλους, εκτός πόλης; Καλύτερα δεν είναι να τα μοιράζει σε συμπολίτες, υπό την προϋπόθεση της ποιοτικής και βάσει προδιαγραφών εργασίας; Αλλά αυτά για τη συγκεκριμένη δημοτική Αρχή είναι τίποτα, μπροστά στα συντροφικά κολλητηλίκια.

Καλά είσαι στο βόθρο που ζεις. Χαιρέτα μας τον πλάτανο κι επίστρεψε σε αυτόν.

Γειτονισσα (20/04/2017 11:23)

Είμαστε σε μια σταλιά τόπο, όλα φαίνονται. Όλα μαθαίνονται. Η παρούσα δημοτική αρχή δεν δίνει διαφημίσεις, αυτό το βλέπουμε όλοι. Δε χρειάζονται εσωτερικές πληροφορίες. Και άσε τα κολπάκια περί δημάρχου και αντιδημάρχου. Γνωριζόμαστε.

Διαμαντής Σεϊτανίδης (20/04/2017 13:05)

@11.23
Άξιος δούλος είσαι. Πάντα σκυφτός/ή, πρόθυμος να παραχωρήσεις στον πρώτο τυχόντα περαστικό αυτό που οι άλλοι θεωρούν εξαιρετικά πολύτιμο επάνω τους. Δεν δίνει διαφημίσεις, κάνει όμως εκτυπώσεις, έχει εγγράψει στους προϋπολογισμούς χρήματα για τον τύπο, αλλά προτιμά τους εκτός πόλης, ως φαίνεται. Αυτά δεν τα ξέρεις, κουτοπόνηρη "γειτόνισσα"; Τέτοια μέριμνα για τους Φιλαδελφειώτες και τους Χαλκηδονιώτες και κυρίως, τόση δημοκρατικότητα: Σε όποιους δεν "γλύφουν" τους τοπικούς αξιωματούχους, αποκλεισμός από τα κονδύλια του δήμου, λες και είναι του μπαμπάκα τους.

Οι χειρότεροι αντιγραφείς των άλλων, που μας έφεραν στη χρεοκοπία είστε κύριοι της δημοτικής Αρχής. Η Αλήθεια θα γράφει πάντα αυτό που πιστεύει. Π-Α-Ν-Τ-Α. Δώστε τα χρήματα όχι τα δικά σας, αλλά του δήμου, στα κολλητάρια σας. Εμάς δεν μας χρειάζονται, το έχουμε αποδείξει από το 2010 που υπάρχουμε σε αυτή την πόλη. Αλλά λόγο πού δίνετε τα κάθε λογής έργα, θα δώσετε. Δεν θα γλυτώσετε.

εκτίθεσαι (20/04/2017 13:44)

Λες γιατί δίνει ο Δήμος αλλού εκτυπώσεις και όχι σε σας (έχεις τυπογραφείο Διαμαντή;). Δηλαδή παραδέχεσαι ότι τα χώνεις γιατί δεν τα παίρνεις; Αν εσύ θέλεις να κάνεις δημοσιογραφία στην πόλη βγες και κάνε την. Αν θέλεις να στήσεις επιχείρηση στην πλάτη του Δήμου μάλλον την πάτησες. Από πού το βρήκες ότι ο Δήμος πρέπει να δίνει στις τοπικές εφημερίδες χρήματα; Για ποιο λόγο; Για να κάνουν ρεπορτάζ που είναι υποχρέωσή τους; Ή για να γράφουν φιλικά; Ο Δήμος οφείλει να ενημερώνει τους πολίτες όπως αυτός κρίνει καλύτερα. Αν εσύ και τα άλλα τοπικά μέσα έχετε αποφασίσει να μην ενημερώνετε, ή να παραπληροφορείτε κακό δικό σας.

Διαμαντής Σεϊτανίδης (20/04/2017 13:51)

@13.44
Η πραγματικότητα, που δεν αμφισβητείται, λέει ΤΑ ΑΚΡΙΒΩΣ ΑΝΤΙΘΕΤΑ από όσα παραληρηματικά γράφεις. Αν δεν μπορείς να την αντικρίσεις, έχεις πρόβλημα, τι να σου κάνω;

@ Δ.Σ. (20/04/2017 16:21)

Από το 2010 που υπάρχετε στην πόλη (προς τι άραγε ο πληθυντικός της μεγαλοπρέπειας σε α' πληθυντικό?) είστε ο απολογητής της εκάστοτε διοίκησης. Στην δε περίπτωση Βασιλόπουλου υπήρξατε επί μακρόν συριζικότερος του σύριζα. Υμνοι επί ύμνων.
Τώρα το γιατί το γυρίσατε είναι δικό σας θέμα που αφορά εσάς. Θα έχετε τους λόγους σας.
Κι ένας μακαρίτης πια εκδότης άλλωστε, από υμνητής της χούντας έγινε στο παρελθόν γρετζελικότερος όλων. Δεν είναι κάτι καινοφανές αυτό στο χώρο του τοπικού τύπου. Επαγγελματίας είστε άλλωστε!

Διαμαντής (20/04/2017 17:28)

@16.21
Πληθυντικός διότι αρθρογραφούν αρκετοί συμπολίτες μας εδώ μέσα- μόνο οι τυφλοί ή οι άσχετοι δεν το βλέπουν.

Απολογητές είναι κάτι τυπάκια σαν κι εσένα- εμείς εδώ γράφουμε ελεύθερα τη γνώμη μας και σε όποιον αρέσουμε. .

Επαγγελματίας δημοσιογράφος είμαι σχεδόν 30 χρόνια, το έχω πει και γράψει πλειστάκις. Πλειστάκις επίσης έχω γράψει ότι δεν ζω από την Αλήθεια αλλά από τη δουλειά μου εκτός πόλης. Μόνο οι τυφλοί ή οι στρατευμένοι δεν το αντιλαμβάνονται.

Διάλεξε τι είσαι από όλα αυτά.-

Διαμαντής (20/04/2017 17:31)

@Αδημοσίευτον.

Στέλνεις στην ιστοσελίδα που διαχειρίζομαι έναν οχετό εναντίον μου, χωρίς να μας λες ποιος είσαι για να σε μηνύσω. Κι αξιώνεις να τον δημοσιεύσω. Πώς ζεις μέσα σε τόσο μίσος;

@Διαμαντή (20/04/2017 17:35)

Τελικά Διαμαντή τα παίρνεις απο κανέναν ή είσαι κορόιδο; Αλλοι λένε οτι μίλαγες με το Βασιλόπουλο στις αρχές και τώρα οι αυλικοί του μας ενημερώνουν οτι δεν τα πήρες ποτέ (ασχετα που δεν μάθαμε αν τα ζήτησες κιόλας). Σημερα μαθαίνουμε απο δημοσίευση του Βοναπάρτη στο facebook οτι τελικά κάποιοι του τοπικού τύπου τα παίρνετε απο το Μελισσανίδη. Αμα δεν έχεις κονομήσει ρε φίλε είσαι ή βλαξ ή ηθικός. Για το πρώτο δεν σε έχω πάντως, κρίνοντας απο τις διαδικτυακές φάπες που μοιράζεις στους επιστήμονες της ΔΠ

Διαμαντής (20/04/2017 17:44)

@17.35
Εργάζομαι ως επαγγελματίας και δεν χρηματίζομαι. Κι όποιος έχει το παραμικρό στοιχείο, να πάει στον εισαγγελέα ή να το βγάλει φόρα- παρτίδα στον αέρα. Τέρμα με τις προσωπικές επιθέσεις των γουρουνιών που έμαθαν να κυλιούνται στη λάσπη και νομίζουν ότι όλοι είμαστε σαν τα μούτρα τους. Η γραφή μου ΔΕΝ ΑΠΑΛΛΟΤΡΙΩΝΕΤΑΙ, τελεία και παύλα.

Και περιμένω απαντήσεις για την ουσία των γραφομένων μου, οι προσωπικές επιθέσεις δεν με κάμπτουν, τα ίδια έκαναν οι πολιτικοί πατεράδες των υβριστών μου στους Βελουχιώτηδες, τους Ζαχαριάδηδες και τους Σταματιάδηδες. Σε τούτα δω τα μάρμαρα, καμιά σκουριά δεν πιάνει, όσο και να το προσπαθούν οι μεγαλωμένοι μέσα στις λάσπες.

Ανωνυμος* (20/04/2017 19:12)

Αρης Βελουχιωτης, Νικος Ζαχαριαδης, Σαββας Σταματιαδης, Διαμαντης Σειτανιδης!

_Ανώνυμος_ (21/04/2017 10:01)

Είσαι πραγματική απόλαυση Διαμαντή.
Εσύ ο μέγας αντικομμουνιστής χρησιμοποιείς στίχους του κομμουνιστή ποιητή Γιάννη Ρίτσου ("σε τούτα εδώ τα μάρμαρα κακιά σκουριά δεν πιάνει") που δεν έχουν την παραμικρή σχέση με ό,τι πρεσβεύεις.
Το βρίσκω λογικό όμως! Η δεξιά κι η ακροδεξιά άλλωστε δεν έχουν να επιδείξουν κάτι σε πολιτιστικό επίπεδο.
Μέχρι Robert Williams είσαστε και Χάρη Χατζηκοκόλη.

Anonymous (21/04/2017 11:33)

Ο Χατζηκοκόλης δεν είχε γράψει τον υμνο των ΑΝΕΛ με τους οποίους κυβερνάνε οι αριστεροί; Χαχαχαχαχαχα

@ _Ανώνυμος_ (21/04/2017 10:01) (21/04/2017 12:27)

Για να θυμούνται οι παλιοί και να μαθαίνουν οι νεότεροι.......Οι νεολαίοι της δεξιάς σε φεστιβάλ τους στο Αλσος Νέας Σμύρνης το 1983 χλεύασαν και λοιδώρησαν τον τεράστιο Μάνο Χατζιδάκι που τους αποκάλεσε και με το δίκιο του "νεολαία αναψυκτηρίου".
http://www.mixanitouxronou.gr/o-manos-chatzidakis-apokali-tin-onned-neolea-anapsiktiriou-ke-apochori-apo-to-festival-tis/

Διαμαντής (21/04/2017 12:42)

@10.01
Πιο βλάκας, πεθαίνεις. Μα είναι δυνατόν να πιστεύεις ότι θα ασχοληθώ με όσα τρελά γράφεις; Μείνε στον κόσμο σου, αδιαφορώ πλήρως

@(21/04/2017 12:27) (21/04/2017 19:31)

Χίλιες φορές να χλευάζουν κάποιοι πολύ κακώς βέβαια τον Χατζηδάκη παρά να υμνούν τον κάθε Τσαουσέσκου και τον κάθε Μαδούρο μιλώντας μάλιστα για παραδείσους. Μόνο τον ηγέτη της Β. Κορέας δεν έχετε υμνήσει ακόμα. Αν δεν υπήρχαν τα ΜΜΕ να βγάζουν στη φόρα τα άπλυτα της κάθε φασισταριστεράς θα το είχατε κάνει κι αυτό.

Ανωνυμος* (21/04/2017 20:40)

@10.01
Δεν τα γραφουν ετσι αποτομα αυτα τα "τρελλα"!

Ανώνυμος (22/04/2017 20:33)

@ 19:31

Χρόνια πολλά για χθες

Προσθέστε το σχόλιό σας

Ονοματεπώνυμο ή ψευδώνυμο  
Το e-mail σας (προαιρετικό - δεν δημοσιεύεται)  
Το σχόλιό σας

Δημοφιλέστερα άρθρα

Διαλύεται η συμμαχία- Φρανκενστάιν: Ανεμομαζώματα, διαβολοσκορπίσματα

Ο ίδιος Γρετζελιάς, μια ζωή...

Ξηλώνεται το πουλόβερ - Παραιτήθηκε ο Λέκκας από τη διοίκηση του δήμου

Δέκα ψέματα του Γιάννη Βούρου σε μια μόνο ανακοίνωση

Έχει χάσει τελείως τη μπάλα: Υπογράφει αποφάσεις και μόνος του τις παίρνει πίσω

Μια ανοικτή επιστολή που άλλα ήθελε να πει, κι άλλα λέει...

Σε «Γήπεδο Απόστολος Κόντος» μετονομάζεται το κλειστό γήπεδο της ΦΕΑ

Ξανά Μαζί: Ολομέλεια αλλά... μόνο με τους κολλητούς

Απίστευτο: Έκαψαν αυτοκίνητο επί της λεωφόρου Δεκελείας

Μπόχα, βγαλμένη από τον Βούρκο

Καρακαλτάκες...

Τρεις λαλούν και δυο χορεύουν στη διοίκηση Βούρου- Μέσα ο Γρετζελιάς, έξω η Παπακώστα

Η χαμένη τιμή της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης και η απορημένη κοινωνία

Η «Δύναμη Πολιτών» επιτίθεται στη διοίκηση του δήμου

Θα «τα ξαναβρούν» τα συνεταιράκια;

Η Αλήθεια Newsletter

Κάντε κλικ εδώ για να εγγραφείτε στο newsletter μας

Τελευταία σχόλια

Μπόχα, βγαλμένη από τον Βούρκο
Xρήστης: Διαμαντής Σεϊτανίδης
@18.02 Κόψε τα ληγμένα που σε ποτίζουν εκεί που συχνάζεις. Όταν εγώ μόνος μου αποκάλυπτα τον Βασιλόπουλο, εσένα σου άλλαζαν πάνες. Πού ήσου...

Μπόχα, βγαλμένη από τον Βούρκο
Xρήστης: Κώστας
Φερέφωνο του ΑΒ έχεις γίνει!! Στις επόμενες εκλογές σε βλέπω στο πλευρό του για άλλη μια φορά!! Το αποτέλεσμα το ξέρουμε ήδη μόνο που θα σ...

Πολύς κόσμος στην «γαλάζια» βασιλόπιτα
Xρήστης: Διαμαντής Σεϊτανίδης
@15.29 Ποιος καλέ, ο πρασινοφρουρός; ...

Πολύς κόσμος στην «γαλάζια» βασιλόπιτα
Xρήστης: Ανώνυμος
Προσχώρησε στη ΝΔ ο Βούρος ; Άντε παιδιά να ζήσουμε να τη θυμόμαστε τη τοπική....

Από τη Σκύλλα στη Χάρυβδη ή αλλιώς από το νεποτισμό στην «αξιοκρατία» των ημετέρων
Xρήστης: Non paper???
@Ποιο έγγραφο; (19/02/2020 15:35) Το θέμα εσείς το εντοπίζετε στο τι είδους ήταν το έγγραφο που κουνούσε ο Γρετζελιάς στο δημοτικό συμβούλι...

Μπόχα, βγαλμένη από τον Βούρκο
Xρήστης: "Γερακίνα"
Τό άρθρο σας κε. Σεϊτανίδη "τσακίζει" κόκκαλα που λέει και ο λαός μας !!! Κατά τη γνώμη μου όμως δεν φθάνει να αποσύρουν τη στήριξη τους, Δη...

Μπόχα, βγαλμένη από τον Βούρκο
Xρήστης: Διαμαντής Σεϊτανίδης
@6.53 Στοιχειώδης υποχρέωση σου είναι να πεις τι ακριβώς από όσα γράφω πιο πάνω, συνιστά αυτό που λες "λάσπη". Αλλά δεν το κάνεις- πετάς εσ...

Μπόχα, βγαλμένη από τον Βούρκο
Xρήστης: Κατοικος
Περιεργο οι δημοτες που συνανταμε στη πολη αλλα μας λενε και ειδικα για την καθαριοτητα.Ξεβρωμισε η πολη μας λενε απο την παρεα του Ρουλη κα...

Δανειστική βιβλιοθήκη ετοιμάζει ένα δημοτικό σχολείο στην Κάλυμνο - Εδώ, «ΑΕΚ ή φάπα»
Xρήστης: ΘΗΡΑΜΕΝΗΣ
@είσαι γκρινιάρης Δεν μου φάνηκες για σαβουρογράφος και δεν με πείραξε η αναφορά σε μια κριτική βιβλίου αλλά το «δεν είναι απαραίτητα καλό ...

Μπόχα, βγαλμένη από τον Βούρκο
Xρήστης: τα παραλέτε
Η πιο μεγάλη ξεφτίλα θα είναι, αν αποδειχτεί ότι η δημαρχία Βούρου είναι χειρότερη από την αντίστοιχη της Γαϊτανά. Πριν μερικά χρόνια φαντ...

Μια ανοικτή επιστολή που άλλα ήθελε να πει, κι άλλα λέει...
Xρήστης: ΚΑΤΟΙΚΟΣ ΠΡΟΣΦΥΓΙΚΟΥ
Χθες ο κύριος Γρετζελιάς είχε στα χέρια του μια λίστα που είχε ονόματα δημοτικών συμβούλων που ήταν να βολευτούν στο πρόγραμμα ΕΣΤΙΑ. Έχει τ...

Από τη Σκύλλα στη Χάρυβδη ή αλλιώς από το νεποτισμό στην «αξιοκρατία» των ημετέρων
Xρήστης: Διαμαντής Σεϊτανίδης
@16.13 Όλα αυτά- ΟΛΑ, χωρίς εξαίρεση- τα έχει γράψει Η Αλήθεια όταν έγιναν. Η συνεχής επίκληση του παρελθόντος αξίζει, όταν δεν γίνεται εμπ...

Από τη Σκύλλα στη Χάρυβδη ή αλλιώς από το νεποτισμό στην «αξιοκρατία» των ημετέρων
Xρήστης: Hooligan της ΑΕΚ
Επίσης γιατί δεν μας λέτε για τις αναθέσεις των έργων επί δημαρχίας του ακατανόμαστου; Γιατί δεν μας λέτε για τις ενοικιάσεις σπιτιών (που ...

Από τη Σκύλλα στη Χάρυβδη ή αλλιώς από το νεποτισμό στην «αξιοκρατία» των ημετέρων
Xρήστης: Ποιο έγγραφο;
Κύριε Τσορβα, λέτε να κατατεθεί κάποιο έγγραφο του Γρετζελια στα πρακτικά. Ξέρετε εάν έχει υπογραφή από κάποιον ή όχι; Εάν δεν έχει τότε πρ...

Από τη Σκύλλα στη Χάρυβδη ή αλλιώς από το νεποτισμό στην «αξιοκρατία» των ημετέρων
Xρήστης: Αιδώς Αργείοι
Αυτό που πραγματικά σοκάρει είναι το πλήθος των παρατρεχάμενων που απαιτούν με ιδιαίτερη ένταση και απροκάλυπτα αυτά που τους είχαν (όπως λέ...

all rights reserved | developed & hosted by Jetnet ©