Οι κολλητοί της δημοτικής Αρχής «εν δράσει» χθες, στην Πατησίων

Δημοσιεύτηκε στις 02/04/2017 στην κατηγορία Κοινωνία  |  69 σχόλια

Βράδυ Σαββάτου… οργανωμένη ομάδα ατόμων οι οποίοι αυτοπροσδιορίζονται στον αντιεξουσιαστικό χώρο εξήλθαν του Πολυτεχνείου και έριξαν βόμβες μολότοφ. Πρόκειται για τη γνωστή βία, που είναι αποδεκτή από τις αριστεράντζες (και) της πόλης μας, οι οποίες ενοχλούνται μόνο από επεισόδια που προκαλούν οι θερμοκέφαλοι της ΑΕΚ. Αυτά εδώ, στην Πατησίων κάθε τρεις και λίγο, προφανώς δεν τους ενοχλούν... Άλλωστε στις επιθέσεις του Ρουβίκωνα στη Νέα Φιλαδέλφεια, η δημοτική Αρχή αρκέστηκε σε μια τυπική αποδοκιμασία, κι "απέφυγε" τις δραματικές εκφράσεις που χρησιμοποίησε στην περίπτωση των θερμοκέφαλων ΑΕΚτζήδων, περί "φασιστών, ακροδεξιών", "ομηρεία" στην οποία δήθεν βρίσκεται η πόλη κλπ.

 

Άλλά, είπαμε. Η βία των "κολλητών" δεν ενοχλεί τη δημοτική μας Αρχή, κάθε άλλο. Η βία των άλλων, όμως, είναι καταδικαστέα με υπερβολές και θεατρινισμούς. Ωραία αντίληψη περί Δημοκρατίας...

 

(02/04-02.20) Επίθεση με αυτοσχέδιες εμπρηστικές βομβίδες των φίλων της δημοτικής Αρχής σε βάρος διμοιρίας των ΜΑΤ στη Βαλτετσίου. Προσαγωγές στην Κρατική Ασφάλεια για τα επεισόδια στα Εξάρχεια.

 

Διακοπή στην κυκλοφορία τροχοφόρων και πεζών με εντολή Κέντρου (01/04-21.55) με τους ταραξίες του αντιεξουσιαστικού χώρου να «διασκεδάζουν» σε τέσσερα διαφορετικά σημεία της πόλης στα οποία έχουν προγραμματίσει «πάρτυ».

 

Μεταξύ των χώρων και το ΕΜΠ με τους νεαρούς να απορρίπτουν μολότοφ επί της Πατησίων και τους σταθμούς να έχουν λάβει εντολές να αποφεύγουν τις διελεύσεις τους από τις συγκεκριμένες περιοχές.

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

 

Μια συνέντευξη αποκαλυπτική για τις πραγματικές προθέσεις Βασιλόπουλου

 

Μπερδεύουν ακόμα την ΑΕΚ με την Πέρα Κλουμπ

 

Εδώ έχουμε δήμο "δημοκράτη", στο Καματερό είναι οι... φασίστες

 

Ο πρώτος που παρανομεί

 

Μεγάλη η ευθύνη των οπαδών της ΑΕΚ

 

Μη διχάζετε άλλο την πόλη κύριε δήμαρχε. Πάρτε ενωτικές πρωτοβουλίες, τώρα!

 

Μια ανακοίνωση του δήμου, που θα μείνει στην ιστορία

 

Μην το περιμένετε το γήπεδο...

 

Εσείς, ποια παρανομία υποστηρίζετε;

Γράψτε την άποψή σας

Ανωνυμος (02/04/2017 18:42)

Διαμαντη δεν υπαρχει μεγαλύτερη απόδειξη για αυτό που λες, απο το γεγονός οτι αντιδήμαρχος ζήταγε το λόγο, μεσα απο το λογαριασμό του σε ενα απο τα κοινωνικά δίκτυα, απο κυβέρνηση και υπουργό προστασίας του πολίτη που δεν επέτρεψαν την παρέλαση κρανοφόρων στην πολη μας

Πιο Δεξιός πεθαίνεις... (02/04/2017 20:22)

Μου αρέσουν τα ανυπόγραφα κειμενάκια ΔΣ.... Έχει καταντήσει πολύ γραφική η πένα σου και η ματιά σου πολύ μαύρη. Προσωπικά θα ήμουν περήφανος τα παιδιά μου όταν μεγαλώσουν να σκέφτονται με ορολογία πολέμου ταξικού κ όχι όπως οι κουκουλοφόροι αεκολεδες... Συνεχίζεις να μπερδεύεις την βούρτσα με την κτένα... (για να το πω ευπρεπώς)...

Κακός (02/04/2017 20:30)

Σου ΄΄αφιερώνω ένα παλιό τραγούδι του Γ. Ζαμπέτα με τίτλο. ΄΄ΕΙΣΑΙ ΣΚΕΤΟ ΠΑΡΑΚΡΑΤΟΣ΄΄ τον συνοδεύει η μεγάλη Βίκυ Μοσχολιού.

Διαμαντής (03/04/2017 02:11)

@20.22, @20.30
Απαντάς με δυο ψευδώνυμα στην παράθεση στοιχείων και γεγονότων, με χαρακτηρισμούς. Αλάνθαστη απόδειξη παντελούς έλλειψης επιχειρημάτων. Δεν ξέρεις τι να απαντήσεις και ακταφεύγεις σε προσωπικές προσβολές. Παλιά σας τέχνη κόσκινο. Συνέχισε όπως είσαι. Βοηθάς την "Αλήθεια" αφάνταστα.

Πιο Δεξιός πεθαίνεις... (03/04/2017 09:42)

Μα γιατί νομίζεις πως είμαστε ένας με δύο ψευδώνυμα??? Σκέψου πιο ψύχραιμα, το μεταμεσονύκτιο blogging δεν σου κάνει καλό... τα στοιχεία που παραθέτεις για να συνδέσεις τις μολότωφ με τον Δήμαρχο είναι απλά για γέλια. Τρομερή δημοσιογραφική επιτυχία!!!

Κακός (03/04/2017 11:25)

@Διαμαντής @ ΄΄Μακάριοι οι πτωχοί τώ πνεύματι΄΄

Διαμαντής (03/04/2017 11:26)

@09.42
Γιατί δεν είμαι βλαξ.

Απλώς βλέπω την ανακοίνωση του δήμου για την επίθεση του Ρουβίκωνα στο Δημαρχείο και την ανακοίνωση για την επίθεση μερικών θερμοκέφαλων ΑΕΚτζήδων. Εσύ, δεν βλέπεις διαφορά στην αντιμετώπιση, με βάση τις δυο ανακοινώσεις; Αν όχι, δεν εκπλήσσομαι για τις θέσεις σου. Όσο για την "εκτίμηση" που έχεις στη δημοσιογραφική μου δυνατόητα, δικαίωμά σου να έχεις όποια θέλεις.

Κακός (03/04/2017 11:29)

@Διαμαντή. Δεν είμαι άλλος, αυτό ΄΄δείχει τρικυμία εν κρανίο΄΄

Διαμαντής (03/04/2017 11:32)

@11.25, @11.29
Λύσε τα προβλήματά σου μαζί μου, μόνος σου. Δες που κατάντησες. Δεν ασχολούμαι άλλο. Αν σε βοηθάει, πάρε μια φωτογραφία μου και ρίχνε της βελάκια. Μπορεί να ηρεμήσεις. Άντε γεια...

Καταδικάζω τη βία (03/04/2017 13:32)

...από όπου κι αν προέρχεται. Αφού δήλωσα την θέση μου, μπορώ να κρίνω ως απαράδεκτο και προβοκατότρικο το κείμενο-σχόλιο; Από πού κι ως πού όσοι σπάνε στην Αθήνα είναι κολλητοί της Δημοτικής Αρχής; Από ποιο ρεπορτάζ προκύπτει αυτό; Αντίθετα από το ρεπορτάζ (που δεν κάνει η Αλήθεια) προκύπτει πολύ καθαρά ποιοι είναι οι "οπαδοί" που έχουν κατσικωθεί στην πόλη μας: ακροδεξιοί, με φασίστες ανάμεσά τους, με δομή και δράση παρακράτους και με συγκεκριμένο σχέδιο δράσης.
Λυπάμαι για την εμπάθεια και τη μονομέρεια και σας καλώ έστω και τώρα να αντιληφθείτε το κακό που κάνετε στην πόλη με αυτή τη δήθεν δημοσιογραφία που ασκείτε.

Ανώνυμος (03/04/2017 13:51)

Έχεις ξεπεράσει σε "εθνικοφροσύνη" όλους τους ιδεολογικούς σου προγόνους (καρφίτσες, κοτζαμάνηδες, τρίκυκλα κλπ). Γράψε αν έχεις ούμπαλα και κάτι αντίστοιχο για τον Μάκη τον τσεκουράτο (τον Βορίδη ντε) ο οποίος έχει πραγματική σχέση με το κόμμα της ΝουΔούλας.

Anonymous (03/04/2017 16:31)

Τους πονάει η πένα σου Διαμαντή. Η "Αλήθεια" πονάει

Διαμαντή (03/04/2017 17:10)

Δεν αξίζει να ασχολείσαι μαζί τους. Εσύ παραθέτεις γεγονότα. Αυτοί απλά θέλουν να τους γλύφεις αλλιώς γίνεσαι εχθρός τους.

Διαμαντής Σεϊτανίδης (03/04/2017 18:31)

Κι όμως θα τους απαντώ:

@13.32
Δεν περιμένω δημοσιογραφικά εύσημα από εσάς. Μου τα έχει δώσει η ζωή, όσο κι αν ενοχλείστε. Αν δεν βλέπετε τη διαφορά στις ανακοινώσεις της δημοτικής Αρχής για τις επιθέσεις του Ρουβίκωνα και για αυτές των θερμοκέφαλων, τότε το πρόβλημα το έχετε εσείς. Η διαφορά είναι ΕΞΩΦΘΑΛΜΗ. Δεν τη βλέπετε; Λύστε εσείς το πρόβλημά σας, αντί να κατηγορείτε εμάς.

@13.51
Συνέχισε το παραλήρημα μόνος σου.

Ανώνυμος (03/04/2017 18:50)

@18:31 Απολύτως τίποτα δεν απαντάς. Νομίζεις ότι απαντάς.

Διαμαντής Σεϊτανίδης (03/04/2017 18:57)

@18.50

Αυτοί που μας διαβάζουν, κρίνουν.

@Ανώνυμος (03/04/2017 18:50) (03/04/2017 20:46)

Τι να σου απαντήσει ρε κακομοίρη. Έχουμε μάτια και βλέπουμε τα πάρε δώσε με τους αναρχικούς. Πόσο ηλίθιους μας θεωρείτε πιά;

Anonymous (03/04/2017 21:04)

"Καρφίτσα". Ξεκάθαρη ορολογία Στρούγκας. Ετσι ονόμασε κατι ους ΑΕΚτζήδες απο την πρωτη στιγμή. Περαστικά

τα παραλέτε (03/04/2017 23:14)

Διαμαντή, τους σιγοψήνεις αργά και βασανιστικά πάνω στην δική τους ψηστιέρα.

Από κακέκτυπα Σταλινάκια μη φοβάσαι, δεν έχουν κανένα υπόβαθρο.
Αυτό που κάνεις εσύ, θα έπρεπε να το κάνουμε όλοι μας μόλις συναντάμε συριζάκια και τις παρέες τους, μέχρι να ξαναμπούν στους βόθρους, μαζί με τους ποντικαρέους.

Διαμαντής (04/04/2017 10:48)

@αδημοσίευτον
Όταν στερεύουν τα επιχειρήματα, αρχίζουν οι ύβρεις. Οι ύβρεις κόβονται. Γράψε επιχειρήματα, αν έχεις

Πιο Δεξιός πεθαίνεις... (04/04/2017 13:30)

ΕΠΙΤΈΛΟΥΣ Διαμαντή άρχισες να κόβεις τα υβριστικά.... Τελικά με ακούς κ αυτό καλό είναι. Το επιχείρημα τώρα: μια κατάληψη υπέρ των φτωχών είναι παράνομη ηθικά ?? Όχι νομικά αλλά ηθικά σε ρωτώ... Γιατί πάνω από ΚΑΘΕ ΝΟΜΟ είναι το ήθος και η ανθρωπιά!!

Διαμαντής Σεϊτανίδης (04/04/2017 13:40)

@13.30
Για να δεις το μέγεθος της τρικυμίας που έχεις στο κρανίο, ξαναδιάβασε αυτό που γράφεις: Ρωτάς αν είναι παράΝΟΜΟ, ηθικά. Το παράνομο ηθικά, λέγεται ανήθικο. Αυτά ως προς τα ελληνικά. Είναι παράνομο κάτι, γιατί αντιτίθεται στο νόμο. Αν πάς στο πεδίο της ηθικής, είναι ανήθικο.

Επί της ουσίας: ΚΑΜΙΑ κατάληψη δεν υπήρξε υπέρ των φτωχών. Σε τι βοήθησε η στρούγκα τους φτωχούς; Ακόμα και οι οικονομικές εξορμήσεις που έκανε, τις έκανε στη βάση της "καλής πίστης", που έχουν αφελείς, ότι αυτά που μάζεψαν, μάλλον εκεί που είπαν θα τα δώσουν. Αν θέλουμε, τους πιστεύουμε. Εάν όμως ήταν ένα ΝΟΜΙΜΟ σωματείο, έκοβε αποδείξεις και έδινε λόγο στην Πολιτεία, τότε θα ελεγχόταν και τα έσοδά του και τα μέρη που τα διοχετεύει.

Είναι κάτι που δεν έχεις καταλάβει;

Ανώνυμος (04/04/2017 13:46)

@ Διαμαντής (04/04/2017 10:48)

Μόλις λίγα σχόλια παραπάνω γράφεις: "Αυτοί που μας διαβάζουν, κρίνουν".

Για να έχει λοιπόν την οποιαδήποτε αξία αυτό που ισχυρίζεσαι, οφείλεις να το δημοσιεύσεις και να το κρίνουν αυτοί που διαβάζουν. Δημοσίευσέ το κι άσε να κρίνουν οι άλλοι αν είναι υβριστικό.

Όλα τα υπόλοιπα είναι απλά μια ακόμα αποτυχημένη προσπάθεια δημιουργίας εντυπώσεων.

ανώνυμος. (04/04/2017 15:34)

Συμφωνώ απόλυτα με το ΔΙΑΜΑΝΤΉ.Και κάτι άλλο θα παραχωρήσουν δημοτικό χώρο για λαχανόκηπο σε κάποιους άγνωστους με ποιο δικαίωμα το κάνει αυτό??????Αλήθεια ποιος μένει κοντά στο οικόπεδο από τους συντρόφους??????????για να μην παίζουν παιδιά και τους ενοχλούν?????????

τα παραλέτε (04/04/2017 16:13)

@Πιο Δεξιός πεθαίνεις... (04/04/2017 13:30)

Οποιαδήποτε κατάληψη είναι παράνομη. Είτε αφορά φτωχούς είτε πλούσιους.

Αν θέλει κάποιος να κάνει Κοινωνική πολιτική, να την κάνει σύμφωνα με τους νόμους που ισχύουν και αν οι Νόμοι δεν καλύπτουν κάποια περίπτωση, τότε εδώ είναι και το ΔΣ του Δήμου και η Βουλή για να πάρουν όποια απόφαση ψηφίσει η πλειοψηφία.

Αυτά για να γίνει κατανοητό, το πως δουλεύει μια Δημοκρατία και όχι μια ματσολαρία.

Διαμαντής Σεϊτανίδης (04/04/2017 16:44)

@13.46
Δηλαδή δεν ξέρουμε τι είναι υβριστικό; Πρέπει να το... δημοσιεύσω και να κάνω δημοσκόπηση αν μια υβριστική λέξη ή φράση είναι... υβριστική;

Έχει κι άλλον τόσο έξυπνο η μανούλα σου;

Πιο Δεξιός πεθαίνεις... (04/04/2017 20:34)

Διαμαντή, το υφάκι σου δεν μου αρέσει καθόλου... Τι να συζητήσουμε με τέτοιο ύφος ?...
Ελληνικά μιλάω... Παράνομη ηθικά.... Επίθετο κ επιρρημα.... Εσύ τι ΔΕΝ καταλαβαίνεις ??? Η Στρουγκα ήταν μήπως υπέρ των πλουσίων ??? Αφού είχες πάει από εκεί.... Γιατί κάνεις ότι δεν καταλαβαίνεις ??? Οεο

Διαμαντής Σεϊτανίδης (04/04/2017 20:59)

@20.34
Σου δείχνω καθαρά το λάθος σου, ότι δεν βγάζει νόημα η φράση "παράνομο ηθικά" κι εσύ κάνεις κριτική στο... υφάκι. Μάθε ελληνικά και ξαναέλα- αλλιώς έλα με τον κηδεμόνα σου, αν αυτός ξέρει ελληνικά και μπορούμε να συνεννοηθούμε.

@Πιο Δεξιός πεθαίνεις... (04/04/2017 20:34) (04/04/2017 22:53)

Αφού δεν συμφωνεί ο Διαμαντής μαζί σας να περιμένετε να κυριαρχήσει η επανάσταση και να τον θάψετε στον λαχανόκηπο για παραδειγματισμό των υπολοίπων. Στο χώρο του νέου γηπέδου αφού το γκρεμίσετε θα κατασκευάσετε το μεγαλοπρεπές άγαλμα του νέου κομμουνιστή ηγέτη Βασιλόπουλου.

Ανώνυμος (05/04/2017 09:46)

@ Διαμαντή 20:59, αυτό που λες ότι "δεν βγάζει νόημα η φράση "παράνομο ηθικά"", ισχύει στο δικό σου μυαλό, σύμφωνα με την όποια δική σου λογική και ηθική και με βάση το δικό σου αξιακό σύστημα.
Σε άλλους, στους πολλούς, βγάζει και παραβγάζει νόημα.
Όσο για το υφάκι, που λέει ο φίλος παραπάνω, δεν είναι λίγες οι φορές που ξεχνάς και τους βολταίρους και τα επιχειρήματα και τη διαλεκτική και αμολάς στείρους χαρακτηρισμούς και εξυπνακίστικες ατάκες που απέχουν από οποιαδήποτε πολιτική κριτική.

Διαμαντής Σεϊτανίδης (05/04/2017 13:43)

@09.46
Εντάξει ρε φίλε, στο δικό μου το ανύπαρκτο μυλό ισχύει. Στο δικό σου, που είναι σαν του Αϊνστάιν, δεν ισχύει.

Εντάξει, τώρα;

ΑΝΩΝΥΜΟΣ (05/04/2017 14:47)

Οι αρχαίοι μας πρόγονοι που ότι ήταν μη νόμιμο το έλεγαν παράνομο και ότι ήταν μη ηθικό το έλεγαν ανήθικο ήταν προφανώς μ@λ@κες. Ενας παραμύθας που τον λέγανε Σοφοκλής έγραψε ολόκληρο σήριαλ με σκηνικά και τα τοιαύτα και προσπαθούσε να ταυτίσει το νόμιμο με το ηθικό και δεν του βγήκε τελικά. Τώρα αν σε άλλους, στους πολλούς, μπορεί να βγάζει και να παραβγάζει νόημα το «παράνομο ηθικά» εμένα θα μου επιτρέψεις να σέβομαι το δικαίωμα των πολλών να έχουν γνώμη αλλά να κάνω και καμιά βολτίστα κατά Καστοριάδη μεριά να δω τι έχει γράψει για το θέμα. Αλλά, θα μου πείς, κι αυτός τα μυαλά του κυρ-Διαμαντή είχε. . .

Υ.Γ. https://www.thepressproject.gr/article/109764/Eisboli-sto-Dimarxeio-Athinaion-apo-ton-Roubikona ‘. . .Η ομάδα Ρουβίκωνας πέταξε φυλλάδια στους κοινόχρηστους χώρους του κτιρίου με το σύνθημα «Κάτω τα χέρια από τις καταλήψεις» και στη συνέχεια αποχώρησαν. Τα φυλλάδια υπογράφουν η ομάδα Ρουβίκωνας και η Αναρχική Συλλογικότητα Νέας Φιλαδέλφειας’

ISKRA (05/04/2017 17:38)

Νομίζω ότι και για την συρρίκνωση του Αμαζονίου ο δήμαρχος φταίει.
Δεν έχω δει ούτε μία καυστική ανακοίνωση για αυτό το θέμα. Άρα?? Κολλητοί του....


Αν λέω Αν ο δήμος δεν ήταν καθόλα νόμιμος στο κομμάτι της υψομετρικής μελέτης του γηπέδου, υπήρχε περίπτωση ο Μελισσανίδης να περίμενε στωικά πότε ο δήμαρχος θα αλλάξει γνώμη? Ή μήπως θα τον είχε ξεφτυλίσει στις μηνύσεις?

Αν λέω Αν ο δήμος δεν ήταν καθόλα νόμιμος στο κομμάτι της υψομετρικής μελέτης του γηπέδου, θα έβγαινε ο κάθε φλαμπουράρης να πει ότι θα προβούμε σε νομοθετικές πρωτοβουλίες για την παράκαμψη του Δήμου? Ή θα τον είχαν ξεφτυλίσει σε οτιδήποτε ποινές υπάρχουν για τους αιρετούς λειτουργούς?

ISKRA (05/04/2017 17:38)

Αλλά η τακτική σας είναι συγκεκριμένη και γκεμπελική. Ρίξε λάσπη και όλο και κάτι θα μείνει.

Άλλοι γράφετε για τις παιδικές χαρές που θα γίνουν αστικοί λαχανόκηποι (διαστρεβλώνοντας την αλήθεια), άλλοι γράφετε για την στρούγκα (λες και χθες άνοιξε η στρούγκα και όχι ότι έχει πολλά χρόνια ιστορίας στην πόλη, χωρίς ούτε μισό παρατράγουδο).


Ότι και να γράψετε όμως, λάθος σκοπό εξυπερετείτε κύριοι.
Γιατί είστε τοπική εφημερίδα και εξυπηρετείτε τα συμφέροντα ενός εφοπλιστή (ούτε καν της ΑΕΚ).

Το λάθος σας είναι γιατί η εφημερίδα σας και τα άρθρα σας διαβάζονται από την τοπική κοινωνία και όχι από τον απομακρυσμένο οπαδό της ΑΕΚ.
Και ευτυχώς η τοπική κοινωνία γνωρίζει.....

Διαμαντής Σεϊτανίδης (05/04/2017 18:01)

Τα θέματα νομιμότητας που θίγεις σχετικά με το γήπεδο, τα έχουμε απαντήσει: σε παραπέμπω στην ανάρτηση της "Α" με τίτλο "Μην το περιμένετε το γήπεδο".

Τα θέματα των αναρχικώ που θίγεις, τα έχουμε απαντήσει: σε παραπέμπω στο σημερινό κείμενο με τίτλο "Πλήρης επιβεβαίωση της Αλήθειας".

Για το ψευδώνυμό σου, που δείχνει την ένταξή σου, μπορούν να ψάξουν σχετικά οι αναγνώστες.

Γράφεις που γράφεις το ποίημα σου, τουλάχιστον δεν έπρεπε, λες, να έχεις φροντίσει να ρίξεις μια ματιά μήπως και υπάρχουν κείμενα που απαντούν στα δήθεν "ερωτήματα" σου;

Στοιχειώδες, Γουάτσον...

Ανώνυμος (05/04/2017 18:18)

Μηνύσεις τρέχουν ήδη για το Δήμαρχο και έρχονται και άλλες ταχέως. Οσο για την κυβέρνηση και τις ποινές πρόσεξε τι ευχεσαι γιατί μπορεί να μην αρκεστούν μονο στον να τον παρακάμψουν

Μα τι δεν καταλαβαίνετε πια; (05/04/2017 19:15)

Μπαίνει ο/η ISKRA, που ανεξαρτήτως ότι είναι ΛΑΕ ξεκάθαρα, με την οποία ασφαλώς δεν συμφωνώ, γράφει ένα 100% πολιτικό σχόλιο και μάλιστα αμιγώς τοπικό.

Και τι απαντάει ο διαχειριστής;
Παραπέμπει σε άρθρα του (λες και είναι θέσφατα και ντοκουμέντα τα άρθρα μιας τοπικής ιστοσελίδας που την τρέχει ο εξής ένας δημοσιογράφος!) και βάζει και το κερασάκι στη τούρτα, με ακόμα έναν εξυπνακισμό περί ποίηματος.

Μάθετε επιτέλους οι δεξιοί να συζητάτε πολιτικά.

ISKRA (05/04/2017 19:22)

Καταρχάς θα ήθελα να ξεκινήσω γράφοντας ότι αν θέλετε να προβάλετε το ψευδώνυμο μου ως σαφή αναφορά στην ΛΑΕ έχετε κάθε δικαίωμα να το κάνετε.
Θα σας στεναχωρήσω όμως γράφοντας ότι το ψευδώνυμο μου έχει καταβολές στην ιστορική εφημερίδα που εξέδιδε ο Λένιν. Μην τα μπερδεύετε.
Επίσης θα συμφωνήσω μαζί σας ότι δεν έχω διαβάσει τα άρθρα. Δεν είμαι τακτικός αναγνώστης της εφημερίδας σας.
Πάρα ταύτα όμως από αυτά που έχω διαβάσει έχω ξεκάθαρη εικόνα στο τι υποστηρίζετε στο θέμα του γηπέδου.



ISKRA (05/04/2017 19:22)

Μιας και λοιπόν είστε υπέρμαχος του σχεδίου Μελισσανίδη ήθελα να σας ρωτήσω τα κάτωθι:

1. Συμφωνείτε με τα 27 μέτρα ύψος του γηπέδου όταν τα προσφυγικά είναι στα 11 μέτρα (το παλιό με τις παρεμβάσεις είχε μέγιστο τα 15 μέτρα).
Διότι φοβάμαι ότι οι περίοικοι του γηπέδου το φως του ήλιου δεν πρόκειται να το ξαναδούν.

2. Συμφωνείτε με τις 180 θέσεις πάρκινγκ του γηπέδου? Διότι πολύ φοβάμαι όταν θα έχει αγώνα η ΑΕΚ θα γίνεται ο κακός χαμός με παράνομα παρκαρίσματα, με έλλειψη πάρκινγκ για τους πολίτες.

3. Συμφωνείτε με την αρπαγή εκτάσεως από το άλσος για να χτιστεί το γήπεδο?

4. Συμφωνείτε με τον όρο μητροπολιτικό πάρκο, που αφήνει παράθυρο για δομικές παρεμβάσεις 5% (δλδ άλλα 25 στρέμματα περίπου) για δομικές παρεμβάσεις?



Προσωπικά σε όλα αυτά δεν συμφωνώ.

ISKRA (05/04/2017 19:22)

Μπορεί ο Μελισσανίδης να σκάψει άλλα 10-12 μέτρα κάτω και να το κάνει το γήπεδο. Αλλά βλέπεις αυτή η λύση κοστίζει....
Μπορεί να αγοράσει ή να νοικιάσει όμορους του γηπέδου χώρους και να φτιάξει θέσεις στάθμευσης για να μπορεί να εξυπηρετείτε η πόλη. Αλλά κοστίζει....
Στα σημεία 3-4 θέλω να σημειώσω ότι πολύ φοβάμαι σε αυτά τα στρέμματα είτε της αρπαγής είτε του 5% θα χτιστούν οι χώροι για να στεγαστούν τα ερασιτεχνικά σωματεία της ΑΕΚ που τα ξεσπιτώνει.



Θέλω να σας εξηγήσω ότι προσωπικά η αύρα του γηπέδου (η καλή πλευρά πάντα) μου αρέσει.
Μεγάλωσα με την ΑΕΚ εδώ και ειλικρινά ΘΕΛΩ το γήπεδο να γίνει.
Όχι με αυτούς τους όρους όμως.

Ας φροντίσει ο Μελισαννίδης να απαλύνει μερικά (σοβαρά) προβλήματα που θα φέρει το γήπεδο βάζοντας παραπάνω χρήματα.
Δεν είναι η Φιλαδέλφεια τσιφλίκι κανενός.

Διαμαντής Σεϊτανίδης (05/04/2017 19:39)

@19.15
Στα θέματα που τέθηκαν, απαντώ ότι έχω απαντήσει επί της ουσίας. Για να μη γράφω τα ίδια, παραπέμπω και στα αντίστοιχα άρθρα. Κι εσύ μου γράφεις "μάθετε επιτέλους οι δεξιοί να μιλάτε πολιτικά". Τρία πουλάκια κάθονταν, συντρόφι...

@19.22
Ναι, αλλά αν δεν έχετε διαβάσει τα άρθρα, δεν μπορείτε να μου λέτε αν συμφωνώ με αυτό ή εκείνο. Τα έχω γράψει και ξαναγράψει πολλαπλώς. Με συγχωρείτε, μπείτε, διαβάστε και μετά τα ξαναλέμε. Εδώ είμαστε. Δεν μπορεί να έχετε αξίωση εσείς (κι άλλοι πολλοί ίσως μετά από σας) να μην γνωρίζετε τις θέσεις της ιστοσελίδας και να μου ζητάτε να σας τις ξαναπώ. Διαβάστε τις αναρτήσεις μου ,εκεί υπάρχουν απαντήσεις για όλα.

ISKRA (05/04/2017 19:46)

Εξαιρετικός ελιγμός αποφυγής απάντησης...

Ανώνυμος (05/04/2017 20:38)

1. Στα προσφυγικά και ιδιαίτερα στη Δεκελείας υπάρχουν κτίσματα ανω των 15 μέτρων. Ακόμα και 5/φα και 6/φα. Χαρακτηριστικό το Δημαρχείο. Στη δε Καππαδοκίας ύψος κτίσματος 17 - 18 μέτρα περίπου. Ατοπο το επιχείρημα
2. Σε όλα τα νέα στάδια είναι πολιτική να μην υπάρχουν καθόλου θέσεις στάθμευσης για να μην επιβαρύνεται η πόλη. Ο Περισσός εβγαλε Ολυμπιάδα, παραδίπλα τα Πευκάκι, πιο κάτω τα Πατήσια. Ποδαράκια έχει όλος ο κόσμος. Ατοπο το επιχείρημα
3. Συμφωνείτε με την αρπαγή άλσους με τα αυθαίρετα κτίσματα που νομιμοποιεί ο Δήμαρχος μέσα στο άλσος; Ατοπο το επιχείρημα.
4. Το 5% καταργήθηκε μια εβδομάδα μετά το Ρυθμιστικό με νέο Νόμο. Ατοπο το επιχείρημα.
5. Στα 7 μέτρα κάτω του εδάφους είναι σχεδόν αδύνατο να γίνει θεμελίωση. Ατοπο το επιχείρημα

Ανώνυμος (05/04/2017 20:42)

http://www.makeleio.gr/επικαιροτητα/θανάση-θα-έρθω-να-μου-δώσεις-να-ξεγενν/

Διαμαντής Σεϊτανίδης (05/04/2017 21:15)

@19.46
Ποια αποφυγή απάντησης; Είναι ΟΛΑ εδώ μέσα. Όποιος ενδιαφέρεται για απαντήσεις, τις έχει εδώ μέσα. Όποιος θέλει να κάνει φτηνή προπαγάνδα, ατυχήσατε...

ISKRA (05/04/2017 21:42)

1. Τα σπίτια που εφάπτονται του γηπέδου είναι στα 11 μέτρα. Λάθος κάνεις.
2. Καραισκάκη που είναι δεν είναι στο κέντρο της πόλης και ο ηλεκτρικός σε αφήνει ακριβώς απ'έξω έχεις πάει σε αγώνες του Ολυμπιακού? Έτυχε να περάσεις από Πειραιώς και τις γέφυρες? Γιατί αν πέρναγες δεν θα έλεγες αυτά. Λάθος κάνεις.
3. Ο κένταυρος που ήταν αυθαίρετο γκρεμίστηκε. Αντίθετα χτίζεται ΝΟΜΙΜΟ ένα αναψυκτήριο 120 τμ. με τους υπαίθριους χώρους. Αλλά μην με βάζεις να υπερασπίζομαι τον δήμαρχο. Δεν ανήκω εκεί. Πάντως λάθος κάνεις και εδώ.
4. Το 5% ουδέποτε καταργήθηκε. Λάθος κάνεις.
5. Στο Καραισκάκη κατέβηκε παραπάνω μέτρα παρά τον υδροφόρο ορίζοντα κάτω από το γήπεδο. Λάθος κάνεις.

Αυτα.

@ (05/04/2017 21:42) (05/04/2017 22:40)

1. Η Καππαδοκίας επειδή δεν είσαι απο την πόλη μάλλον
https://www.google.gr/maps/@38.0367946,23.7404792,3a,75y,350.6h,87.31t/data=!3m6!1e1!3m4!1squWqEkVbaUgsYCdRmJwuaw!2e0!7i13312!8i6656!6m1!1e1
2. Μαλλον είσαι Ολυμπιακός εγώ ΑΕΚ οποτε ούτε καν πατάω εκεί. Ρώτα ποση ώρα κάνουν να φύγουν απο το πάρκινγκ του ΣΕΦ
3. Νομιμοποιούνται 2 αυθαίρετα μέσα στο άλσος ενω έχει υποσχεθεί να τα γκρεμίσει όλα. Δεν γνωρίζεις. Μάθε
https://diavgeia.gov.gr/doc/7ΨΛΦΩΗΓ-ΖΘ5?inline=true
https://diavgeia.gov.gr/doc/Ω1ΚΘΩΗΓ-ΛΙΜ?inline=true

@ (05/04/2017 21:42) (05/04/2017 22:43)

4. Ν. 4280/2014 μια εβδομάδα μόλις μετά. Δεν γνωρίζεις. Μάθε.
5. Να κατεβείς πιο κάτω στον υδροφόρο ορίζοντα γίνεται, Να κατέβεις 12 μέτρα κάτω απο το έδαφος!!!!!! δηλαδή 6 ολόκληρα μέτρα κάτω απο τον υδροφόρο!!!! δηλαδή το 1/4 του γηπέδου να κολυμπάει συν τη θεμελίωση είναι αστείο. ΤΟ Καραισκάκη κατέβηκε ίσα που ταμπάνιασε στον υδροφόρο. Δεν γνωρίζεις μάθε.

Αυτα.

@ISKRA (05/04/2017 22:55)

Τις ανοησίες και τις αμπελοφιλοσοφίες σου τις έχουμε ακούσει 100 φορές. Τις πήγατε στα δικαστήρια και ξεφτιλιστήκατε. Γήπεδο με τους όρους που θέτεις ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ. Έχουμε εξηγήσει 1000000 φορές τους λόγους και πάντα βρίσκεται ένας περίεργος τύπος (μάλλον κάθε φορά είναι ο ίδιος) και γράφει τις ίδιες ανοησίες ξανά και ξανά και ξανά. Τόσο χαμηλή είναι πια η νοημοσύνη σου για να καταλάβεις ότι το θέμα έχει νομικά και πολιτικά κριθεί οριστικά και ότι δεν σε διαβάζει και δεν σε παίρνει στα σοβαρά κανείς; Βρες μια δουλειά να απασχολείσαι με κάτι χρήσιμο γιατί έχεις γίνει πιο γραφικός και από τον Σώρρα.

@(05/04/2017 22:55) (06/04/2017 11:50)

Ο άνθρωπος είναι ή άσχετος με την πόλη, υποστηρικτής του Ολυμπιακού που δεν έχει πατήσει ποτέ στην πόλη και δεν γνωρίζει την Καππαδοκίας, ή τυφλός, ή δεν έχει καλή σχεση με τα μεγέθη. Αλλα τα βλέπει μεγάλα, άλλα μικρα. Μπήκε δηλαδή και έγραψε οτι στην Καππαδοκίας τα κτίσματα έχουν ύψος 11 μέτρα. Γελάνε και τα μικρά παιδιά

ISKRA (06/04/2017 14:13)

Καταρχάς να ξεκαθαρίσω για άλλη μία φορά ότι είμαι Φιλαδελφιώτης.
Δεν ασχολούμε καθόλου με το ποδόσφαιρο αν και αν με ρωτήσουν δηλώνω ΑΕΚ σαν παράδοση από τους γονείς μου.
Το ότι έχει τύχει να περνάω από καραισκάκη ή ΣΕΦ εν ώρα αγώνα του Ολυμπιακού δεν νομίζω ότι είναι παράλογο.
Εσύ δεν έχει τύχει να περάσεις από ΟΑΚΑ, από ΚΑΡΑΙΣΚΑΚΗ, ΝΕΑ ΣΜΥΡΝΗ ποτέ?
Δεν με κάνει Ολυμπιακό αυτό φίλε μου.


Έβγαλες φίλε μου στο gmap την Καππαδοκίας.
Αν δεις καλά είναι όλα 3όροφα και ένα 4οροφο.
Το μέσο ύψος ορόφου είναι 2,80 μέτρα. Αν προσθέσω και την πλάκα πάμε περίπου στα 3,30.
Κάνε τις πράξεις. Εκτός αν εσύ ζεις σε ανάκτορα και το ύψος είναι 10 μέτρα κάθε όροφος.

ISKRA (06/04/2017 14:13)


Για το γήπεδο στο Καραισκάκη έγραψα αυτό που έχω διαβάσει.
Δεν είμαι μηχανικός όμως να γνωρίζω αν γίνεται ή όχι. Υποθέτω ούτε εσύ.

Ακόμα και έτσι όμως να είναι τι πάει να πει? Ότι για να γίνει αυτό το γήπεδο, σε αυτές τις διαστάσεις και με αυτή τη χωρητικότητα θα διαλύσουμε τα πάντα??
Ας το κάνει μικρότερο.


Δεν θα κάνετε το άσπρο μαύρο τυφλωμένοι από τα οπαδικά σας αισθήματα.

@ISKRA (06/04/2017 14:13) (06/04/2017 18:13)

Σου έβγαλα την Καππαδοκίας γιατί φίλε μου ΔΕΝ είσαι απο την πόλη όσο και να προσπαθείς να κάνεις προπαγάνδα. Στην αρχή όλα τα κτίσματα ήταν 11 μέτρα. Μετά έγιναν 4 x 3,30 = 13,20 μέτρα ένα και μοναδικό και εγώ σου λέω ότι δίπλα στην τετραόροφη υπάρχει και μια πενταόροφη με ύψος περίπου 17 μέτρα και παρακάτω υπάρχει άλλη μια τετραόροφη με ημιυπόγειο. Αν είχες περπατήσει έστω και μισή φορά απο εκεί θα το ήξερες. Μετά απο τη σιγουριά για το Καραισκάκη πήγαμε στο "τι έχω διαβάσει". Ούτε εγώ είμαι μηχανικός αλλά 14 χρόνια γυρνάμε τα δημοτικά συμβούλια για το γήπεδο, εχουμε φαει στη μαπα Γρανίτσες, Βούρους, ΠΑΣΟΚ, ΝΔ και τώρα τον γνωστό άγνωστο, συνεπώς το θέμα το γνωρίζουμε καλύτερα απο την παλάμη μας. Σε αντίθεση με εσάς που είστε χθεσινοί και περαστικοί απο την πόλη. Ασε τα ψέμματα λοιπόν και την προπαγάνδα. Αλλιώς άλλη φορά να είσαι καλύτερα προετοιμασμένος

ISKRA (07/04/2017 10:00)

Στο Καραισκάκη επαναλμβάνω έγραψα ότι έχω διαβάσει, διευκρινίζοντας ΄΄ότι δεν είμαι ειδικός για να πω ότι το ίδιο μπορεί να γίνει και με το γήπεδο της ΑΕΚ. ΟΥΤΕ ΕΣΥ ΕΙΣΑΙ.

Κουράστηκα να απαντώ αν είμαι ή όχι Φιλαδελφιώτης. Βέβαια ουδώλος αλλάζει το κύριο θέμα μας. ΕΙΜΑΙ ΠΑΝΤΩΣ και μένω από γεννησιμιού μου στους Απομάχους.

Και επειδή γράφεις συνέχεια για την Καππαδοκίας.
ΦΕΚ467Δ/2001
Άρθρο 1. Προσφυγικός οικισμός η Καππαδοκίας.
ΆΡθρο 3. Μέγιστο επιτρεπόμενο ύψος κτιρίων 10,50 μέτρα.


@ISKRA (07/04/2017 10:00) (07/04/2017 11:29)

Εγώ ειδικός δεν είμαι αλλά δεν είμαι ούτε ψεύτης αλλά ούτε και λέω πράγματα που δεν μπορώ να υποστηρίξω. Εξήγησε μου λοιπόν πως γίνεται αντι για 10,50 μέτρα στην Καππαδοκίας να υπάρχουν 2 πενταόροφες, μια τετραόροφη και κανα 2-3 τριόροφα με υπερυψωμένο υπόγειο. Αφού εξηγήσεις αυτό εξήγησε μας τι δουλειά έχουν στην Δεκελείας πενταόροφες και εξαόροφες οικοδομές και γιατί το Δημαρχείο είναι πενταόροφο. Γιατί στο παραπάνω ΦΕΚ που ανέβασες διαβάζω και μέγιστοι επιτρεπόμενοι όροφοι τρείς. Θυμίζω οτι και η Δεκελείας σε μεγάλο τμήμα της είναι εντός του προσφυγικού. Δεν θα μπορέσεις να το εξηγήσεις γιατί στην προσπάθεια σου να συμμαζέψεις τα ψέμματα υποπίπτεις σε καινούργια. Οχι μόνο δεν είσαι απο εδώ αλλά αμφιβάλω αν έχεις έρθει και σαν επισκέπτης. Μονο κάποιος με πλήρη άγνοια μπορούσε να πεί τόσες ανακρίβειες μαζεμένες

ISKRA (07/04/2017 12:28)

Στο πρόβλημα σου να επιχειρηματολογήσεις χρησιμοποιείς ύβρεις. Δεν έχω κάτι απέναντι σου φίλε μου, ελπίζω να μην έχεις και εσύ. Απόψεις εκφράζουμε.

Ψέμα το ΦΕΚ δεν μπορεί να είναι. Για το Δημαρχείο δεν γνωρίζω γιατί είναι 5οροφο. Στο συγκεκριμένο ΦΕΚ ορίζει αυτούς τους συντελεστές για συγκεκριμένα οικοδομικά τετράγωνα. Υποθέτω λοιπόν γιατί δεν το ξέρω (αλλά μιας και το ανέφερες θα δω σε ποιο οικοδομικό τετράγωνο είναι) ότι δεν ανήκει σε αυτά.

ISKRA (07/04/2017 12:28)


Όσον αφορά τις τυχόν παρανομίες ιδιωτών, που παράνομα ξεπέρασαν τους συντελεστές αρμόδιο να το λύσει είναι το κράτος. Ούτε εγώ, ούτε εσύ. Επίσης επειδή κάποιοι τυχόν μπορεί να παρανόμησαν δεν πάει να πει ότι θα θαφτούν οι υπόλοιποι (οι νόμιμοι) και δεν θα ξαναδούν το φως του ήλιου γιατί έχεις εσύ κάψα με το γήπεδο.

Τέλος θα σου αναφέρω ότι με τον τρόπο που σκέφτεσαι για το γήπεδο, αγνοώντας του περίοικους του γηπέδου και εν γένει όλους της δημότες, πολύ φοβάμαι ότι εσύ είσαι απλά ένας οπαδός της ΑΕΚ, που διαμένει σε άλλη περιοχή και η μόνη του κάψα είναι να δει το γήπεδο της αγαπημένης του ομάδας, αδιαφορώντας για τους εκεί διαμένοντες.

@ISKRA (07/04/2017 12:57)

Δήμαρχε μου καταρχήν σε ευχαριστούμε για το άφθονο γέλιο που μας προσφέρεις. Αντί να γελοιοποιείσαι γράφοντας με ηλίθια ψευδώνυμα άρθρα για το ύψος του γηπέδου με το οποίο δεν ασχολείται κανείς πλέον καλύτερα θα ήταν να προετοιμαστείς για τις δίκες που έρχονται.

@ISKRA (07/04/2017 12:28) (07/04/2017 13:13)

Δεν σε βρίζω φίλε μου αλλά εκτίθεσαι μόνος σου όταν αναρωτιέσαι αν το Δημαρχείο βρίσκεται στον προσφυγικό οικισμό όταν όλοι που είμαστε δημοτες αυτής εδώ της πόλης γνωρίζουμε οτι βρίσκεται στην καρδιά της και στην καρδιά του προσφυγικού οικισμού. Μην υποτιμάς τη νοημοσύνη μας ας το λήξουμε εδώ. Αν σε ενδιαφέρει να βλέπουν πολίτες το φως ου ήλιου ξεκίνα με το ΔΗμαρχείο που έχει παράνομα κλέισει τον ήλιο στους πίσω, ξεκίνα με τις οικοδομές στην Καππαδοκίας που έκρυψαν τον ήλιο στις πίσω οικοδομές χρησιμοποιώντας (και καλά έκαναν) έναν Νόμο πριν το 2001. Ασχοληθείτε πρώτα με αυτα, λύστε τα και μετά ασχοληθείτε μαζί μας.

@ISKRA (07/04/2017 12:28) (07/04/2017 13:14)

Μπα αρμόδιο είναι το κράτος; Κι εγώ που νόμιζα ότι για όλους εσάς τους αριστεροφασίστες αρμόδιος ήταν μόνο ο γαυροδημαρχός σας για το είναι νόμιμο και τι όχι. Θάψου τώρα κάτω από τη σκιά του γηπέδου και περαστικά.

ISKRA (07/04/2017 14:09)

Συνέχισε να με χαρακτηρίζεις. Οι αναγνώστες κρίνουν το επίπεδο και τα επιχειρήματα.
Το δημαρχείο ανήκει στο Οικοδομικό τετράγωνο 3 που περικλείεται από τις οδούς ΡΑΙΔΕΣΤΟΥ - ΔΕΚΕΛΕΙΑΣ - ΧΑΤΖΗΓΕΩΡΓΙΟΥ - ΚΥΔΩΝΙΩΝ.
Δεν εμπίπτει στον προσφυγικό οικισμό. Τρομάρα σου.. Ασχολείσαι και με τα συμβούλια υποτίθεται...
Δώσε προπαγάνδα στον κοσμάκη..
Έτσι νομίζεις ότι θα πάρετε τον κόσμο της Φιλαδέλφειας μαζί σας...

Άνοιξε τα ματάκια σου και διάβασε το ΦΕΚ.

Δεν απαντώ εκ νέου, καθώς φαίνεται ξεκάθαρα ότι είσαι ένας οπαδός της ΑΕΚ πέραν των ορίων της πόλης μας, που ζεις απλά και μόνο για να δεις το γήπεδο.

*Αν η πόλη άραγε ήθελε το γήπεδο γιατί δεν ψήφιζε τον Λύσσανδρο ???

@(14:09) (07/04/2017 15:38)

Οι αναγνώστες κρίνουν εδώ και 3 χρόνια το ύφος και τα επιχειρήματα της παρεούλας σου. Όσο για τις παρανομίες σας θα τα πούμε στα δικαστήρια. Συνέχισε τώρα μόνος σου την κλάψα.

Ερώτηση (07/04/2017 16:00)

Βρε ισκρα , μου απαντας σε μια πολυ συγκεκριμένη Ερώτηση?
Εσυ που το θες το γήπεδο, με τι θα ήσουν ευχαριστημένος?

@ISKRA (07/04/2017 14:09) (07/04/2017 16:32)

Ετσι φίλε μου, συνέχισε να γράφεις. Ξεσκεπάζεσαι. Γιατί είπαμε δεν είσαι απο εδώ. Αν ήσουν απο εδώ θα ήξερες. Πάρε λοιπόν επιχειρήματα και υλικο για διάβασμα γιατί δεν έχεις ιδέα. Δεν είναι κακό. Και εγώ δεν ξέρω τι γίνεται στη....Ματαράγκα. Το ΦΕΚ κήρυξης του προσφυγικού οικισμού αναφέρει : "Χαρακτηρίζεται ως παραδοσιακός ο προσφυγικός οικισμός του δήμου Ν. Φιλαδέλφειας (Ν. Αττικής) που περικλείεται από τις οδούς Τυάννων, Αφών Γεωργιάδη, Ατταλείας, Καππαδοκίας, Φωκών, Ιωνίας, Φαναρίου, παράλληλος
Ποδονίφτη (αδιάνοικτος δρόμος), Ειρήνης, Ν.Τρυπιά, Εθν. Αντιστάσεως, Κοιμ. Θεοτόκου, Βρυούλων, Μαιάνδρου και Τυάννων και φαίνεται με διακεκομμένη μπλέ γραμμή στο σχετικό πρωτότυπο διάγραμμα, σε κλίμακα 1 :5.000,που θεωρήθηκε από τον Προϊστάμενο της Δ/νσης Τοπογραφικών Εφαρμογών με την
7201/2001 πράξη του και που αντίπυπό του σε φωτοσμίκρυνση δημοσιεύεται με το παρόν διάταγμα." Μετά πήγαινε στη σελ. 5 του ΦΕΚ και δες το χάρτη με διακεκομμένη γραμμή

@ISKRA (07/04/2017 14:09) (07/04/2017 16:35)

Ανοιξε επίσης την παρακάτω πολύ ωραία εργασία και κοίτα τις εικόνες με τους χάρτες με σημειωμένο το περίγραμμα του προσφυγικού οικισμού με κόκκινο χρώμα.
https://dspace.lib.ntua.gr/dspace2/bitstream/handle/123456789/3036/grillisp_geoinformatics.pdf?sequence=3

Μετά άνοιξε για να εμπλουτίσεις λίγο τις γνώσεις σου αυτή την πολύ ωραία μελέτη
http://www.neafiladelfeia.gr/files/1/efimerida/doc2012/ΜΕΛΕΤΗ%20ΠΡΟΣΦΥΓΙΚΟΥ%20ΟΙΚΙΣΜΟΥ%20(ΤΕΧΝΙΚΗ%20ΕΚΘΕΣΗ).pdf

@ISKRA (07/04/2017 14:09) (07/04/2017 16:37)

Διάβασε το επίσης και απο τα συντρόφια σου για να μην σου μείνει ούτε μισό επιχείρημα. Στην φωτογραφία θα δείς πάλι το περίγραμμα του προσφυγικού οικισμού
https://agathi.espivblogs.net/2014/07/prosfygikos/

Και αφού τελειώσεις όοοοοολα αυτά ρίξε λίγο νερό στο πρόσωπο σου να συνέλεθεις που θα μας το παίξεις και δημότης ρε αρχιψευταρε που μπήκες να κάνεις προπαγάνδα κατά του γηπέδου. Διάβασμα λοιπόν και πάλι διάβασμα την επομενη φορά γιατί μπορεί να πέσεις πάλι στην περίπτωση

Χαχαχαχαχα (07/04/2017 17:29)

Iskra για να σε βοηθήσουμε να προσανατολιστείς γιατί μπορεί να είχες έρθει βράδυ, το Δημαρχείο είναι απέναντι απο τη Στρούγκα της Original

ΚΑΛΗΜΕΡΑ (08/04/2017 09:52)

ο ISKRA που χάθηκε ρε παιδια; Ελα ρε να μας πείς για....Απομάχων.

http://www.in2greece.com/english/saints/aimilios.htm

@ΚΑΛΗΜΕΡΑ (08/04/2017 09:52) (08/04/2017 12:11)

Δεν χάθηκε. Απλά κάθε φορά που στριμώχνεται και δεν μπορεί να απαντήσει αλλάζει όνομα και ξεκινάει καινούργιο παραμύθι.

Προσθέστε το σχόλιό σας

Ονοματεπώνυμο ή ψευδώνυμο  
Το e-mail σας (προαιρετικό - δεν δημοσιεύεται)  
Το σχόλιό σας

Ροή ειδήσεων

Τέλος κι ο Γεωργαμλής- Φιλοφρονήσεις με Βούρο αλλά... αντίπαλοι στις εκλογές! Θα μας τρελάνουν!

"Κοινωνίας Βήμα" ο νέος συνδυασμός υπό τον Γιάννη Τζέλη

Παρέμβαση Ανεξάρτητης Κίνησης Πολιτών στο 1ο Δημοτικό Νέας Χαλκηδόνας και η γνώμη της "Α"

Δύναμη Πολιτών: Σφοδρή επίθεση σε Βούρο- κάλεσμα για ενωτικό μέτωπο

Ανεξάρτητη Κίνηση Πολιτών, η νέα δημοτική πρωτοβουλία από τους Αλέκο Γούλα κι Ευτυχία Παπαλουκά

Γούλας- Παπαλουκά ζητούν προετοιμασία για αντιμετώπιση της Εύας

Ακέφαλη πόλη...

Παπαλουκά: Κυκλοφοριακό χάος στο κέντρο της Νέας Φιλαδέλφειας- Πτυχές και διαχείριση του προβλήματος

Μόνο για την παρέλαση ενδιαφέρεται ο Βούρος, όχι για την πόλη- Μαρτυρία κατοίκου

Δημήτρης Κανταρέλης και Γιάννης Βούρος ενδιαφέρονται για το χρίσμα του ΠΑΣΟΚ

Με τις κόρες των κολλητών του κάνει ότι διοικεί ο Βούρος

Απανωτές γκάφες Βούρου- Χαμός στην Κοινωφελή μετά την παραίτηση Καραβία

Μόνο φανατικός οπαδός, τίποτε άλλο...

Βούρος για γέλια: Ο άνθρωπος που στηρίζεται σε αποστάτες, ζητά από τον Καραβία να παραδώσει την έδρα

Τέλος κι ο Καραβίας- Βάρεσε διάλυση το Βουρέικο…

Η Αλήθεια Newsletter

Κάντε κλικ εδώ για να εγγραφείτε στο newsletter μας

Τελευταία σχόλια

Δύναμη Πολιτών: Σφοδρή επίθεση σε Βούρο- κάλεσμα για ενωτικό μέτωπο
Xρήστης: 420
Ανωνυμε τα τυπικά απομένουν για να στηριχτεί κι επίσημα ο Τζελης. Έχει ήδη παράταξη με εξήντα άτομα, ελέγχει τα 2\3 της τοπικης, δεν είναι α...

Δύναμη Πολιτών: Σφοδρή επίθεση σε Βούρο- κάλεσμα για ενωτικό μέτωπο
Xρήστης: Ανωνυμος
(συνέχεια) Αν θεωρήσουμε ότι είσαι μέλος του τοπικου ΣΥΡΙΖΑ αφού αποχωρεί ο Βασιλόπουλος ποιος θα σε βολεύει να ηγηθεί της παράταξης εκτός ...

Δύναμη Πολιτών: Σφοδρή επίθεση σε Βούρο- κάλεσμα για ενωτικό μέτωπο
Xρήστης: Ανώνυμος
@11.52 Η φρασεολογία που χρησιμοποιείς είναι της "σκέψης" Τζελη! Ο Ρουλης όπως τον αναφέρεις απαξιωτικά "εδωσε το δαχτυλίδι" στο ΜΟΝΑΔΙΚΟ μέ...

"Κοινωνίας Βήμα" ο νέος συνδυασμός υπό τον Γιάννη Τζέλη
Xρήστης: Απασφαλισμένη Χειροβομβίδα
Το νου σας ρεμάλια από εδώ και πέρα στις εφορευτικές επιτροπές και σε όσους κρατάνε τα κλειδιά και τα λουκέτα. Όσοι κατάλαβαν, κατάλαβαν τι ...

"Κοινωνίας Βήμα" ο νέος συνδυασμός υπό τον Γιάννη Τζέλη
Xρήστης: ΔΗΜΑΡ ΘΕΣΠΡΩΤΙΚΟΥ
ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΜΕ ΚΟΥΛΗ ΠΑΡΑ ΤΟ ΛΑΜΠΡΑΚΟΥΛΗ...

"Κοινωνίας Βήμα" ο νέος συνδυασμός υπό τον Γιάννη Τζέλη
Xρήστης: @(02/12/2022 15:32)
Μάγκας θα ήταν αν εξηγούσε τους λόγους για τους οποίους διαφοροποιείται από τη παράταξη που έχει επικεφαλής άλλο μέλος του ΣΥΡΙΖΑ. Μάγκας θα...

Δύναμη Πολιτών: Σφοδρή επίθεση σε Βούρο- κάλεσμα για ενωτικό μέτωπο
Xρήστης: Λάκων
Ακόμα να το κλείσετε το μαγαζάκι; Θα ξεφτιλιστείτε κι είναι κρίμα. Κάντε ηρωική έξοδο όσο είναι καιρός....

"Κοινωνίας Βήμα" ο νέος συνδυασμός υπό τον Γιάννη Τζέλη
Xρήστης: Ανώνυμος
@Φράξια στη φράξια (02/12/2022 00:15) Μην ανησυχείς. Θα ανακοινωθεί με τα μεγάλα ονόματα. Τις βεντέτες....

"Κοινωνίας Βήμα" ο νέος συνδυασμός υπό τον Γιάννη Τζέλη
Xρήστης: Όχι άλλα πισωγυρίσματα
Ψηφίζεις Τζέλη και ας πούμε ότι γίνεται δήμαρχος παίρνεις αντιδημάρχους ή σε άλλες θέσεις ευθύνης Μαργαριτοπούλου και Ευαγγελινό. Αμφότεροι ...

"Κοινωνίας Βήμα" ο νέος συνδυασμός υπό τον Γιάννη Τζέλη
Xρήστης: @Φιλαδέλφεια - Χαλκηδόνα (29/11/2022 18:55)
Προτάσεις κάνουν αυτοί που ζητούν ψήφο. Έχετε ή τσάμπα καίει η λάμπα;...

Η Δύναμη Πολιτών διαγράφει την Ευτυχία Παπαλουκά
Xρήστης: Να πούμε και καμιά αλήθεια.
Η "διαγραφή" της Παπαλουκά έγινε με ΠΡΟΦΑΣΗ πολιτικές διαφωνίες. Η πραγματικότητα είναι ότι η Ευτυχία ήταν επικίνδυνη για τις φιλοδοξίες επ...

"Κοινωνίας Βήμα" ο νέος συνδυασμός υπό τον Γιάννη Τζέλη
Xρήστης: Ανωνυμοεπώνυμος
Αν έλειπαν τρία, τέσσερα ονόματα με όχι και τόσο διαφανές παρελθόν και κάποιες γλάστρες, θα ήταν μια εξαιρετική πρωτοβουλία και μια σοβαρή α...

Η Δύναμη Πολιτών διαγράφει την Ευτυχία Παπαλουκά
Xρήστης: Μαρκ
Με επικεφαλής την Παπαλουκά, έχει ελπίδες η δύναμη πολιτών να ξαναδιοικήσει το δήμο. Ίσως το μέτωπο είναι επιστροφή της και αλλαγή αρχηγίας ...

Δύναμη Πολιτών: Σφοδρή επίθεση σε Βούρο- κάλεσμα για ενωτικό μέτωπο
Xρήστης: Anonymous
@(29/11/2022 14:43) @(29/11/2022 14:54) Η πολιτική δεν είναι χώρος θεραπείας συμπλεγμάτων και αυτοϊκανοποίησης της ματαιοδοξίας κάθε πικραμέ...

Η Δύναμη Πολιτών διαγράφει την Ευτυχία Παπαλουκά
Xρήστης: @02/12/2022 15:47
Τη μια λ@λ@κια μετά την άλλη ο γραφικός ηγετίσκος από τα Λίντλ. ούτε στο τοπικό δσ του ΣΥΡΙΖΑ δεν κατάφερε να επανεκλεγεί....

all rights reserved | developed & hosted by Jetnet ©