Μια ελπιδοφόρα παραίτηση και μια ελπιδοφόρα ορκωμοσία

Δημοσιεύτηκε στις 25/10/2016 στην κατηγορία Ο Δήμος  |  23 σχόλια

Πρώτα η είδηση- ανακοίνωση του δήμου:

 

Σήμερα το πρωί ο πρώτος επιλαχών στο ψηφοδέλτιο της Δύναμης Πολιτών στην εκλογική περιφέρεια της δημοτικής ενότητας της Νέας Φιλαδέλφειας κ. Ανεμογιάννης Γεώργιος ορκίστηκε ως δημοτικός σύμβουλος, αντικαθιστώντας τον κ. Αντωνόπουλο Δημήτριο. Ο κ. Αντωνόπουλος παραιτήθηκε λόγω αυξημένων και ανυπέρβλητων επαγγελματικών υποχρεώσεων για τις οποίες είχε ενημερώσει εδώ και καιρό το Δήμαρχο Αριστείδη Βασιλόπουλο και τη δημοτική ομάδα της Δύναμης πολιτών.

 

Ευχαριστούμε ειλικρινά τον κ. Αντωνόπουλο για την μέχρι σήμερα προσφορά του στο Δήμο και λυπούμαστε πολύ που δεν θα μπορέσει να συνεχίσει την δραστηριότητά του από τη θέση του δημοτικού συμβούλου. Να ευχηθούμε τέλος καλή θητεία στον κ. Ανεμογιάννη και δύναμη ώστε να ανταποκριθεί με τον καλύτερο δυνατό τρόπο στα νέα του καθήκοντα.

 

Παραθέτουμε πιο κάτω την επιστολή παραίτησης του κ. Αντωνόπουλου.

 

«Προς το Δήμαρχο Φιλαδέλφειας-Χαλκηδόνας

Στην έως τώρα θητεία μου ως Δημοτικός Σύμβουλος της πλειοψηφίας, προσπάθησα να βοηθήσω τη Δημοτική Αρχή στο έργο της, στο μέγιστο βαθμό που μπορούσα και να είμαι τυπικός στις υποχρεώσεις μου. Δυστυχώς, είμαι υποχρεωμένος να δηλώσω την παραίτησή μου από τη θέση Δημοτικού Συμβούλου, για σοβαρούς επαγγελματικούς λόγους που δεν μου επιτρέπουν πλέον να διαθέσω ούτε τον ελάχιστο χρόνο που απαιτείται για να είμαι συνεπής στα καθήκοντά μου. Εξακολουθώ βεβαίως, ως πολίτης, να στηρίζω την παράταξή μας και τη Δημοτική αρχή του Άρη Βασιλόπουλου.

Δημήτρης Αντωνόπουλος

Δημοτικός σύμβουλος Φιλαδέλφειας-Χαλκηδόνος»

*****

 

Το σχόλιο της "Αλήθειας"

 

Η πρωτοβουλια του κ. Αντωνόπουλου να υποβάλει την παραίτησή του για τους λόγους που επικαλείται στην επιστολή του, αποτελεί όαση πολιτικής ηθικής και ευθύνης απέναντι στο εκλογικό σώμα, και τιμά τον νεαρό δημοτικό σύμβουλο. Πράγματι, η επιστολή Αντωνόπουλου μας θυμίζει μερικά από τα βασικά της πολιτικής: Ότι ο εκλεγμένος εκπρόσωπος του λαού έχει υποχρεώσεις, ότι πρέπει να έχει συναίσθηση αυτών των υποχρεώσεων και να τις εκπληρώνει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Κι όταν αντιλαμβάνεται ότι δεν μπορεί να είναι συνεπής με αυτές τις υποχρεώσεις, τότε να έχει το θάρρος να παίρνει το καπελάκι του και να παραδίδει τη θέση του σε κάποιον άλλο. Μόνο συγχαρητήρια έχουμε να πούμε στον Δημήτρη Αντωνόπουλο, ο οποίος αναμφίβολα, λόγω του αδόκητου χαμού του πατέρα του, αντιλαμβανόμαστε ότι έχει αυξημένες επαγγελματικές υποχρεώσεις. Η παραίτηση Αντωνόπουλου και κυρίως οι λόγοι που επικαλείται, αποτελούν ηχηρό ράπισμα σε άλλους -και άλλες...- δημοτικούς συμβούλους που έχουν να πατήσουν το πόδι τους μήνες ολόκληρους στις συνεδριάσεις του σώματος, αδιαφορούν πλήρως για τα όσα συζητιούνται σε αυτό και, παρ' όλα αυτά, δεν έχουν το ηθικό σθένος να αφήσουν τη θέση που έχουν σε κάποιον άλλο, που σίγουρα θα προσφέρει περισσότερα από εκείνους στην πόλη. Αποτελεί επίσης ηχηρό ράπισμα στον πρόεδρο του δημοτικού συμβουλίου, που κουρελιάζοντας τον Κανονισμό για άλλη μια φορά, δεν ενεργοποιεί τις διατάξεις αποπομπής των προκλητικά αδιάφορων κι απόντων δημοτικών συμβούλων, ποιος ξέρει για ποιους, ιδιοτελείς λόγους... Μέσα σε αυτή την απίστευτη μετριότητα, που είναι ΑΝΑΞΙΑ της πόλης μας, η παραίτηση Αντωνόπουλου συνιστά πραγματικό λόγο ελπίδας και αισιοδοξίας. 

 

Και πάμε στον Γιώργο Ανεμογιάννη, τον οποίο συνοδεύουν οι ευχές μας για καλή και αποδοτική θητεία ως μέλος του δημοτικού συμβουλίου. Είναι ένας άνθρωπος που ποτέ του δεν δίστασε, παράλληλα με την καθόλου εύκολη επιχειρηματική του δραστηριότητα, να εμπλέκεται και στη δημόσια ζωή, όσο και όπως μπορούσε. Από καιρό στα κόμματα, εύρισκε χρόνο να προσφέρει στο Σύλλογο Καταστηματαρχών της πόλης, στους Συλλόγους Γονέων και Κηδεμόνων, παντού. Κι όσο τα πράγματα γίνονταν πιο δύσκολα για τα επαγγελματικά του, λόγω της κρίσης και της παρατεταμένης ύφεσης, τόσο ο Ανεμογιάννης αφιέρωνε περισσότερο χρόνο στην επιχείρησή του, χωρίς όμως να κόβει τίποτα από την κοινωνική του προσφορά. Όλα αυτά, δικαίως μας κάνουν να πιστεύουμε ότι θα είναι ένα δραστήριο μέλος του δημοτικού συμβουλίου με άποψη και με ιδέες για δράση. Με άλλα λόγια, η πρότερη δράση του στην κοινωνία, βάζει από μόνη της τον πήχη "ψηλά" για τον Γιώργο Ανεμογιάννη. Ελπίζουμε ειλικρινά να ανταποκριθεί θετικά. Σιδεροκέφαλος...

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Ούτε μπροστά στη Μνήμη της Μικρασίας δεν μπορούν να ενωθούν!

Σε Ιωνία και Φιλαδέλφεια η Μητρόπολη τίμησε τα θύματα της Μικρασίας

Έγινε ο αγιασμός στη ΦΕΑ

Με λαμπρότητα ο εορτασμός της Αγίας Ευφημίας

Με το δεξί μπήκε ο Ιωνικός στο πρωτάθλημα Α2 χάντμπολ

Γράψτε την άποψή σας

Έλεος (25/10/2016 15:10)

Τι κόλλημα με τον πρόεδρο! Ιδιοτελείς λόγους που δεν ενεργοποιεί τον κανονισμό για να εκπέσουν δημοτικοί σύμβουλοι; Μια καλή κουβέντα λες για σύμβουλους της δύναμης πολιτών, αλλά το μένος σου για τον Πάνου συνεχίζεται και είναι ανεξήγητο. Ή όχι; Μήπως παίζει τίποτα άλλο;

Διαμαντής (25/10/2016 18:35)

15.10
Καλά το γράφεις βρε γελοίε! ΕΛΕΟΣ. Έχω δίκιο ή όχι; Πάρε τα κουράγια σου και δώσε μιαν απάντηση, κακόμοιρο πλάσμα. ΕΧΩ ΔΙΚΙΟ, ΝΑΙ Η ΟΧΙ; Πάψε να γράφεις μπαρούφες και δώσε, αν αντέχεις, μια απάντηση στο ΜΟΝΑΔΙΚΟ ερώτημα που κρίνει έναν δημοσιογράφο: ΕΧΕΙ ΔΙΚΙΟ ΣΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙ, ΝΑΙ ή ΟΧΙ;

Κάνε μια προσπάθεια, καημένε, και πες μας, τελικά, τι λες; Έχω;

Ανωνυμος* (25/10/2016 18:55)

Γελοιε;
Κακομοιρο πλασμα;
Μπαρουφες;
Καημενε;
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ;;;;

Μπράβο στον Αντωνόπουλο (25/10/2016 18:58)

Άντε, να πάρουν σειρά και τα γνωστά φαντάσματα που ούτε καν έρχονται στο συμβούλιο

Διαμαντής (25/10/2016 19:00)

@18.55
Κάθε λαμόγιο, κάθε εξουσία, κάθε κομπλεξάρας, βρίσκει στο επάγγελμά μου το καλύτερο πεδίο να βγάλει τα απωθημένα του. "Δημοσιογράφος" είναι όποιος ανταποκρίνεται στα μέτρα του κάθε απίθανου. Ωραία...

Στο ερώτημα αν έχω δίκιο σε αυτά που γράφω, κανείς δεν απαντά. Όλο εξυπνάδες της πεντάρας.

Συνεχίστε... Ο κόσμος βλέπει. Και κρίνει.

ΘΗΡΑΜΕΝΗΣ (25/10/2016 19:08)

Γιατί επιμένετε στις ίδιες κουταμάρες; Όσο αφορά την παράταξη του Δημάρχου όποιος παραιτείται ή τον «παραιτεί» αυτοδικαίως ο Πρόεδρος ενεργοποιώντας το σχετικό άρθρο του κανονισμού ουδέν πρόβλημα, αντικαθίσταται από κάποιον άλλον που «χάνεται» μέσα στην πλειοψηφία. Αν «παραιτήσει» αυτοδίκαια όσους από την αντιπολίτευση δεν πατάνε στο Δ.Σ. τότε αυτοί θα αντικατασταθούν από άλλους πιο «ενεργητικούς» τώρα και στο μέλλον. Και αυτό ακριβώς είναι που δεν επιθυμεί ο Πρόεδρος. Η παραίτηση Αντωνόπουλου όντως τον τιμά, καλή τύχη στον αντικαταστάτη του.

Διαμαντής (25/10/2016 19:16)

Το ζήτημα, αγαπητέ Θηραμένη, δεν είναι αν αυτός που έρχεται θα "χάνεται" ή θα είναι πιο "ενεργητικός". Το ζήτημα είναι ότι ο Κανονισμός ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΦΑΡΜΟΖΕΤΑΙ κατά βούληση. Ούτε ο εκάστοτε πρόεδρος να "ξεχνά" τις υποχρεώσεις του, για να έχει "καλές σχέσεις" με τη χειμαζόμενη αντιπολίτευση. Κι αντί σε αυτό να είμαστε ΟΛΟΙ σύμφωνοι, επιχειρείται μια στρεψοδικία εδώ μέσα, τόσο άκομψη και άτσαλη, που φανερώνει το IQ του εμπνευστή της. Απλά είναι τα πράγματα.

Έλεος (25/10/2016 19:22)

Αυτό που κρίνει ένα δημοσιογράφο είναι αν λέει την αλήθεια ή όχι. Αν έχει δίκιο ή όχι στις κρίσεις που κάνει θα το κρίνει ο ιστορικός χρόνος. Σε τι έχεις δίκιο; Στο ότι ο Πάνου έχει ιδιοτελείς λόγους; Δηλαδή τι σημαίνει αυτό; Ότι τα παίρνει για να μην διώξει σύμβουλο από το Δ.Σ.; Μπορώ κι εγώ να πω πως έχεις ιδοτελείς λόγους γι αυτά που γράφεις: κάποιοι διαφημίζονται και τυγχάνουν ευνοϊκής μεταχείρισης και κάποιοι αρνούνται τέτοια αλισβερίσια με τον τοπικό τύπο, οπότε τα ακούνε. Έχω δίκιο;
Όσο για τους χαρακτηρισμούς σου απάντησε ο ανώνυμος. Λυπάμαι για το επίπεδο του διαλόγου...

Έτσι κι αλλιώς (25/10/2016 22:34)

δεν πατάει ψυχή στα δημοτικά συμβούλια. Κατά τα άλλα, άντε να μπαίνουν σιγά - σιγά κι άλλοι πασόκοι στο συνδυασμό

Διαμαντής Σεϊτανίδης (25/10/2016 23:26)

@19.22
Κρίνε τους δημοσιογράφους όπως θέλεις. Εχω δίκιο σε αυτό που δεν μπορείς να αντιληφθείς: ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΦΑΡΜΟΖΕΙ ΤΟΝ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟ. Αν δεν μπορείς να το αντιληφθείς, υπάρχει πρόβλημα, όπως καταλαβαίνεις και πρέπει να το κοιτάξεις. Τους ιδιοτελείς λόγους τους προσδιόρισα, αλλά μάλλον διαβάζεις με τα πόδια: Να έχει καλές σχέσεις με την χειμαζόμενη αντιπολίτευση. Αν δεν ήσουν τόσο ανεπαρκής, θα ήξερες ότι διαφημίσεις του δήμου δεν δίνει ο πρόεδρος του δημοτικού συμβουλίου. Λυπάμαι, αλλά δεν μπορείς να μετέχεις ενός διαλόγου, δεν ξέρεις τι είναι επιχείρημα και δεν αντιλαμβάνεσαι το αντεπιχείρημα. Είσαι απλώς ανεπαρκής.

Ανωνυμος* (26/10/2016 06:45)

Ποιες αυαισθητες χορδες χτυπησε ο Ελεος και ο " δημοσιογραφος" ανοιξε τον οχετο;
Δεν διαβασα πουθενα βρισιες και προσβολες εκ μερους του! Το μενος εναντιον του Πανου ειναι φανερο εξαλλου δεν προσπαθησε ο " δημοσιογραφος" να το κρυψει!
Γιατι να εχει καλες σχεσεις με την ανυπαρκτη οπως χαρακτηριζεται η αντιπολιτευση; Τι να εχει να φοβηθει απο τους ανυπαρκτους;
Δεν ξερω που βγηκε απο τις 6 λεξεις που εγραψα επιθεση εναντιον της δημοσιογραφιας;
Κριτικη στο λεξιλογιο του "δημοσιογραφου" ηταν!
Καθε λαμογιο καθε εξουσια( η τεταρτη στη προκειμενη περιπτωση) καθε κομπλεξαρας κρινονται και απο την συμπεριφορα τους!

ΘΗΡΑΜΕΝΗΣ (26/10/2016 10:35)

Το σχόλιό μου είχε σκοπό να προσδιορίσει τους λόγους που κατά τη ταπεινή μου γνώμη ο Πρόεδρος δεν εφαρμόζει συγκεκριμένο άρθρο του κανονισμού. Η τελευταία πρόταση δείχνει νομίζω ότι συμφωνούμε αγαπητέ. Ο κανονισμός αποβλέπει στο να «διοικείται» καλύτερα η πόλη, πράγμα που μάλλον δεν συμβαίνει όταν απουσιάζουν συστηματικά κάποιοι εκπρόσωποι των δημοτών από όπου κι αν προέρχονται. Ακραίοι χαρακτηρισμοί ωστόσο δεν βοηθούν τον διάλογο, όπως και η θέση πως ότι γράφεται εξυπηρετεί εκ προοιμίου κάποιο "άνομο" συμφέρον.

Διαμαντής (26/10/2016 15:43)

@06.45
Συνέχισε το παραλήρημα. Διασκεδάζουν άπαντες. Μια ερώτηση έκανα και δεν έχεις το σθένος να απαντήσεις Ανεπαρκής στο διάλογο, εντελώς ανεπαρκής. Αυαίσθητες χορδές και άλλες ελαφρότητες, νομίζεις ότι θα κρύψουν την ΑΠΟΛΥΤΗ γύμνια επιχειρημάτων εκ μέρους σου. Θλιβερός παλιάτσος. Συνέχισε παλιάτσο...

ΥΓ Σκέψου να περιμέναμε τους τίποτες να μας επιτρέψουν να είμαστε δημοσιογράφοι. Σκέψου...

Δικαστής Ντεγιάννης (26/10/2016 16:18)

Διαμαντή, τον αδικείς τον Πρόεδρο.
Ζητάς πάρα πολλά από αυτόν.
Πάρτους έναν προς έναν και θα δεις ότι έχουν φτάσει στην κορφη των δυνατοτήτων τους.
Δεν μπορούν να δώσουν κάτι άλλο μεγαλύτερο.
Αναγκαστικά περιμένουμε να έλθουν οι εκλογές με την ελπίδα να ξεκαθαρίσει λίγη σαβούρα.

Διαμαντής Σεϊτανίδης (26/10/2016 16:23)

@16.18
Δεν το βλέπω κε δικαστά. Όλοι για τον Βασιλόπουλο δουλεύουν...

Κοινη λογικη (26/10/2016 19:10)

Διαμαντή φυσικά και δουλεύουν όλοι για το Βασιλόπουλο. Αρκει το γεγονός ότι όλοι είναι αντί σε αυτά που κάνει ή λέει η διοίκηση, που σημαίνει ότι ήδη έχουν αποδεχθεί ως πλαίσιο συζήτησης την ατζέντα του Βασιλόπουλου. Δεν εχουν δικό τους λόγο, δεν παράγουν πολιτική στην πόλη, παίζουν απλώς με τον α ή β τρόπο στην αρένα που έχει ορίσει κάποιος άλλος. Δεν ξέρω βεβαίως βεβαίως αν οι συγκεκριμένοι μπορούν να κάνουν και κάτι περισσότερο..

Ανώνυμος (26/10/2016 19:14)

@ Διαμαντής Σεϊτανίδης (26/10/2016 16:23)

Είναι εντελώς αμφίβολο αν θα κατέβει καν το 2019.
Δεν είναι χαζός. Ξέρει πολύ καλά τι τον περιμένει.

Ανωνυμος* (26/10/2016 19:17)

@15.43
Εχεις χασει την ψυχραιμια σου για μια ακομα φορα!
Ο ανεπαρκης στον διαλογο χρησιμοποιει υβρεις και αυτος δεν ειμαι εγω!
Δεν θα σε χαρακτηρισω ! Θα αφησω οσους παρακολουθουν το λεξιλογιο που χρησιμοποιει ενας παλιατσος οπως με αποκαλεις και ενας " δημοσιογραφος" οπως αυτοαποκαλεισαι να μας χαρακτηρισουν και τους δυο!
Αρκει να εχεις τα κοτσια να αναρτησεις ΟΛΕΣ τις αποψεις!

Διαμαντής (26/10/2016 22:29)

@19.17
Ποια ψυχραιμία μου έχω χάσει, εδώ, στην εφημερίδα είμαι με συναδέλφους και κάνουμε χάζη τα σχόλιά σου. Το τι γέλιο έχει πέσει, δε λέγεται. Και συν τοις άλλοις, είσαι και περιορισμένης νοημοσύνης. Αφελέστατα πιστεύεις ότι θα πάψω να σε ρωτάω αυτό που ρωτάω εξ αρχής και έχεις καταπιεί τη γλώσσα σου: ΕΦΑΡΜΟΖΕΙ ΤΟΝ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟ Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ; Ναι ή όχι; Απλό ερώτημα είναι, ένα "ναι" ή ένα "όχι" θέλει. Άσε το λεξιλόγιο που θα μας κάνεις και μαθήματα, και λίγα σου έχω πει. Αν δεν έχεις επιχειρήματα και εκτρέπεις τη συζήτηση σε προσωπικούς τόνους, είσαι ανεπαρκής για δημόσιο διάλογο, γεμάτος απωθημένα που τα βγάζεις εδώ μέσα. Κάνω πολιτική κριτική κι εσύ ΕΞΑΡΧΗΣ το γυρίζεις στο προσωπικό, λες κι έχω να χωρίσω με τον κάθε Πάνο τα χωράφια μου.

Αδυνατείς να απαντήσεις, γιατί είσαι ολίγιστος, ανεπαρκής, προβληματικός. Ας απαντήσουν οι αναγνώστες μου, που από χέρι είναι πολύ καλύτεροί σου: ΕΦΑΡΜΟΖΕΙ ΤΟΝ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟ Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ;

Διαμαντής (26/10/2016 22:42)

Επίσης, θέλω να ξεκαθαρίσω κάτι. Καμία προσωπική προσβολή δεν έχει δημοσιοποιηθεί στην Αλήθεια, (τονίζω ότι δεν μιλώ για πολιτική κριτική αλλά για προσωπικές επιθέσεις) εάν απευθύνεται από ανώνυμο σε επώνυμο. Εγώ γράφω κι απαντώ επώνυμα εδώ μέσα. Κι εσύ δεν έχεις το ελάχιστο, το τοσοδά ηθικό ανάστημα, να αποκαλύψεις ποιος είσαι, δηλαδή ποιος είναι αυτός που δεν μου ασκεί κριτική για τη δημόσια παρουσία μου, αλλά μου προσάπτει τάση για συναλλαγή με το δήμο, αμφισβητεί ότι κάνω το επάγγελμα που κάνω, με αποκαλεί λαμόγιο και κομπλεξάρα. Αρκείται να με βρίζει προσωπικά, κρυμμένος στην ανωνυμία του, σαν τους κουκουλοφόρους της κατοχής ένα πράμα. Κι έχει και το ΑΠΥΘΜΕΝΟ θράσος να αξιώνει να ανεβάζω όλα του τα σχόλια που -ως παντελώς αγράμματος- τα αποκαλεί "απόψεις".

Και δεν ντρέπεται, ο ουτιδανός. Είμαι σίγουρος όμως ότι ντρέπεται και κοκκινίζει η οικογένειά του για λογαριασμό του.

!!! (26/10/2016 23:58)

Ο ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΕΙΔΕ ΜΕ ΤΙ ΕΧΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ ΑΠΟΧΩΡΗΣΕ. ΜΠΡΑΒΟ ΦΙΛΕ ΔΗΜΗΤΡΗ,ΟΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΣΕΒΑΣΜΟ ΣΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΙΧΕ ΦΥΓΕΙ.

Ανώνυμος (27/10/2016 07:40)

Ο Πάνος και βέβαια δεν εφαρμόζει τον κανονισμό. Αναρωτήθηκες ρε Διαμαντή αν τον γνωρίζει; Χαχαχαχαχα

Διαμαντής (27/10/2016 20:51)

Αδημοσίευτον υβριστή (μου)

ΔΕΝ έχω αποδεχθεί τα ανώνυμα σχόλια που υβρίζουν και προσβάλλουν τον άλλο σε προσωπικό επίπεδο. Αυτά τα κόβω. Τα άφηνα ως τώρα μόνο εάν ύβριζαν και προσέβαλαν εμένα, γι αυτό η λογική του "κουκουλοφόρου" που έχεις μέσα σου, νομίζεις ότι θα σου επιτρέψει να συνεχίσεις να με βρίζεις ανωνύμως. Όχι! Πολιτική κριτική ανώνυμα, όση θέλεις. Προσωπικές επιθέσεις βούρκου, όπως αυτές που κάνεις -εκεί ζεις, αυτό μπορείς...- όχι.

Εγώ είμαι ο Διαμαντής Σεϊτανίδης. Εσύ;

Προσθέστε το σχόλιό σας

Ονοματεπώνυμο ή ψευδώνυμο  
Το e-mail σας (προαιρετικό - δεν δημοσιεύεται)  
Το σχόλιό σας

Δημοφιλέστερα άρθρα

«Επαναστατική Κίνηση» ο νέος δημοτικός συνδυασμός με τον Ορέστη Δούλο

Άλλες 10.000 ευρώ δίνει ο Βασιλόπουλος σε σεμινάρια που συντονίζει η κουμπάρα του

Δρώμενο και ΟΑΣΗ, ανακοινώνουν νέες δραστηριότητες για ενήλικες και παιδιά

Στον εκφασισμό του δημόσιου διαλόγου επενδύουν οι υποτακτικοί του δημάρχου στο διαδίκτυο

Δεν σας μύρισαν δημοτικές εκλογές;

Η διοίκηση του δήμου οφείλει μια συγνώμη...

Απουσίες στα μητρώα σημειώνουμε, ένας- ένας το διαλάμε κι αραιώνουμε

Ο δήμος κάνει συναυλία στη λίμνη για το άλσος, και δίπλα τα δέντρα ΠΕΘΑΙΝΟΥΝ (video)

Χωρίς ρεύμα από χθες περιοχές στη βόρεια Φιλαδέλφεια- Δεν απαντά στις κλήσεις η ΔΕΗ

Συνεδριάζει την Τετάρτη το δημοτικό συμβούλιο - Παραμένει στο σκοτάδι ο τύπος της πόλης

Εκδήλωση για τον Τσε έκανε η «Επαναστατική Κίνηση»

Ευχές του συμπολίτη μας, προέδρου της Κεντρικής Ένωσης Παλαιών Προσκόπων, Δημήτρη Μαναράκη

Διευκρινίσεις...

Ξέφραγο αμπέλι τα σχολεία της πόλης, απλός θεατής των καταστροφών ο Βασιλόπουλος

Επιλεκτική ευαισθησία...

Η Αλήθεια Newsletter

Κάντε κλικ εδώ για να εγγραφείτε στο newsletter μας

Τελευταία σχόλια

Άλλες 10.000 ευρώ δίνει ο Βασιλόπουλος σε σεμινάρια που συντονίζει η κουμπάρα του
Xρήστης: Κώστας
Ο κουμπάρος την κουμπάρα μια φορά την εβδομάδα... την παίρνει τηλ. να κανονίσουν το επόμενο επαναστατικό σεμινάριο! ...

Άλλες 10.000 ευρώ δίνει ο Βασιλόπουλος σε σεμινάρια που συντονίζει η κουμπάρα του
Xρήστης: Κώστας
@ΖΜΠΑΟΚΤΖΗΣ (16/10/2018 11:26) Εσύ που ξεφύτρωσες πάλι; Γαύρε του βορρά μην το λερώνεις άλλο το site... Αρκετούς γαύρους του νότου έχουμε εδ...

Εκδήλωση για τον Τσε έκανε η «Επαναστατική Κίνηση»
Xρήστης: Ιωσήφ Τζουγκασβιλίδης-Σταλινόπουλος
@16/10/2018 12:06 Πολύ με άρεσε αυτό το "ως κομμουνιστές". Γέλασε μέχρι και το μουσάκι του Βλαδίμηρου στην προτομή που βρίσκεται στην πίσω π...

Άλλες 10.000 ευρώ δίνει ο Βασιλόπουλος σε σεμινάρια που συντονίζει η κουμπάρα του
Xρήστης: Διαμαντής Σεϊτανίδης
@11.58 Προφανώς δεν υπάρχουν εδώ και καιρό ως οργανωμένες ομάδες συμβούλων, που εξελέγησαν κάτω από ένα κοινό πρόγραμμα και συμπεριφέρονται ...

Εκδήλωση για τον Τσε έκανε η «Επαναστατική Κίνηση»
Xρήστης: Επαναστατική Κίνηση Ν.Φ-Ν.Χ
Αγαπητέ φίλε που μας ρώτησες «Ο "καριερισμός" και ο "παραγοντισμός" που λέτε, αφορά και την σημερινή διοικούσα παράταξη της Δύναμης Πολιτών;...

Εκδήλωση για τον Τσε έκανε η «Επαναστατική Κίνηση»
Xρήστης: Επαναστατική Κίνηση Ν.Φ-Ν.Χ
Αγαπητέ φίλε που γεννήθηκες το 1972, ως κομμουνιστές δεν πρεσβεύουμε τον φανατισμό, αλλά τον μαζικό αγώνα για τη σοσιαλιστική αλλαγή της κοι...

Άλλες 10.000 ευρώ δίνει ο Βασιλόπουλος σε σεμινάρια που συντονίζει η κουμπάρα του
Xρήστης: Εξπρεσιονιστής
@Διαμαντής Σεϊτανίδης Η «Ενωση Δημοτών» και η «Ανεξάρτητη Πρωτοβουλία Νέο» υφίστανται ακόμη ως παρατάξεις; Ρωτώ, γιατί πιο πιθανό είναι να ...

Άλλες 10.000 ευρώ δίνει ο Βασιλόπουλος σε σεμινάρια που συντονίζει η κουμπάρα του
Xρήστης: ΠΑΟΚΤΖΗΣ
Μα, γιατί ο "Κώστας" παράγει ήθος με τα σχόλιά του... Ου Λευτέρς ου Πλάτανους είναι ακόμα στην Ανεξάρτητη Προυτοβουλία; Δεν είναι με τον Μιχ...

Άλλες 10.000 ευρώ δίνει ο Βασιλόπουλος σε σεμινάρια που συντονίζει η κουμπάρα του
Xρήστης: Διαμαντής
@Αδημοσίευτον "Κώστα" Όταν γράφεις ονόματα συμπολιτών μας, και δίπλα τη λέξη "κατακάθια" περιμένεις στ' αλήθεια να δημοσιευτεί το σχόλιο; ...

Άλλες 10.000 ευρώ δίνει ο Βασιλόπουλος σε σεμινάρια που συντονίζει η κουμπάρα του
Xρήστης: Διαμαντής Σεϊτανίδης
@22.27 Έχεις δίκιο, όταν κατηγορώ την αντιπολίτευση, οφείλω βα σημειώνω ποιοι καταψήφισαν το συγκεκριμένο θέμα. Λοιπόν ήταν ο Γιάννης Τομπού...

Άλλες 10.000 ευρώ δίνει ο Βασιλόπουλος σε σεμινάρια που συντονίζει η κουμπάρα του
Xρήστης: Ανώνυμος
Διαμαντή γιατί δεν γράφεις ποιοι είναι οι δυο που καταψήφισαν; ...

Άλλες 10.000 ευρώ δίνει ο Βασιλόπουλος σε σεμινάρια που συντονίζει η κουμπάρα του
Xρήστης: Παλαιό ΠΑΣΟΚ. Το ορθόδοξο.
Εισήγηση και χιλιάρικο!!!! Σιγά τα λεφτά! Επί Αντρέα σε τέτοιες εκδηλώσεις 350 χιλιάρικα (δραχμές) έκανε μόνο το κέτερινγκ με τα καναπεδάκια...

Εκδήλωση για τον Τσε έκανε η «Επαναστατική Κίνηση»
Xρήστης: Κι άλλη απορία
Ο "καριερισμός" και ο "παραγοντισμός" που λέτε, αφορά και την σημερινή διοικούσα παράταξη της Δύναμης Πολιτών;...

Εκδήλωση για τον Τσε έκανε η «Επαναστατική Κίνηση»
Xρήστης: Προς ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ (2 από 2)
Δεν ήμασταν! Όσο κι αν κάποιοι από εμάς θα θέλαμε να ταυτιστούμε. Γι' αυτό, κομμένη! Φυσικά, δεν θα αναιρέσω τη βασική διαδικασία της ταύτισ...

Εκδήλωση για τον Τσε έκανε η «Επαναστατική Κίνηση»
Xρήστης: Προς ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ (1 από 2)
Γεννήθηκα το 1972. Άρα είμαι 46 ετών και άρα είμαι από αυτούς (κι αυτό πρέπει να το τονίσω γιατί μερικοί συνομίλικοί μου αλλά και μικρότεροι...

all rights reserved | developed & hosted by Jetnet ©