Η Στρούγκα πουλάει τσαμπουκά και βιαιοπραγεί κατά υπαλλήλων του δήμου!

Δημοσιεύτηκε στις 18/01/2016 στην κατηγορία Η πόλη  |  57 σχόλια

Άλλο ένα απίστευτο (σε ευνομούμενη χώρα) περιστατικό έγινε πριν από λίγο στον πεζόδρομο, ακριβώς έξω από την κατάληψη της Στρούγκας. Την ώρα που υπάλληλοι του δήμου έκαναν τη δουλειά τους (τοπογραφικό της περιοχής) μερικά καλόπαιδα από τη Στρούγκα τους προπηλάκισαν, τους απώθησαν και με τη γνωστή... ευγένεια που τους χαρακτηρίζει ("μαζέψτε τα και δρόμο", "τελειώσατε" κλπ) υποχρέωσαν τους άτυχους υπαλλήλους να σταματήσουν τη δουλειά τους και να αποχωρήσουν, προκειμένου να μην κινδυνεύσουν περαιτέρω.

 

Είναι άλλη μια εκδήλωση κουκουλοφόρου φασισμού, λίγες μέρες μετά το επεισόδιο στις εκλογές της ΝΔ. Τα "ξαδελφάκια" του Ρουβίκωνα, εζήλωσαν, ως φαίνεται, τις φασιστικές πρακτικές που όλοι είδαμε στο Πνευματικό Κέντρο την προπερασμένη Κυριακή, κι είπαν να στείλουν το μήνυμα ότι "μπορούμε κι εμείς, όχι μόνο ο Ρουβίκωνας".

 

Είναι ώρα να τελειώνουμε με τους κάθε λογής κουκουλοφόρους φασίστες, που νομίζουν ότι νόμος είναι τα μπράτσα κάθε απίθανου.

 

Και θα τελειώσουμε!

 

ΥΓ. Στη φωτογραφία, κάποιοι έχουν προσθέσει ένα ερώτημα: Ποιοι φοβούνται τη Στρούγκα; απαντούμε: Όλοι οι φιλήσυχοι και νομοταγείς πολίτες, που δεν θέλουν τσαμπουκάδες κι επίδειξη πυγμής από κανέναν περιθωριακό.

Γράψτε την άποψή σας

γείτονας αυτόπτης μάρτυρας (18/01/2016 12:59)

Κύριοι της "Αλήθειας", επειδή ήμουν μπροστά και παρακολούθησα το περιστατικό οφείλω να σας πω ότι οι πληροφορίες σας δεν είναι ακριβείς. Όντως υπήρξε λεκτική αντιπαράθεση ανάμεσα σε 3 άτομα (μια κοπέλα και δύο αγόρια) και τους υπαλλήλους του Δήμου μας, όμως θα πρέπει να σας πω ότι τα άτομα αυτά ήταν με τα πρόσωπά τους και δεν φορούσαν κουκούλες. Επίσης να επισημάνω ότι δεν υπήρχε προπηλακισμός από την πλευρά τους. Αντιθέτως, ο άντρας υπαλληλος του Δήμου μας έσπρωξε ελαφρά την κοπέλα. Μπορούμε ελεύθερα να διαφωνούμε με την ύπαρξη τέτοιων "χώρων" στην πόλη μας, αλλά καλό είναι να διασταυρώνουμε τις πληροφορίες μας πριν προβούμε σε τέτοιες δημοσιεύσεις, και να στηρίζουμε πάντα την Αλήθεια είτε μας αρέσει είτε όχι.

Με τιμή,
Νικόλαος Αναγνώστου.

Διαμαντής Σεϊτανίδης (18/01/2016 13:13)

@12.59

Δεν έχω καμία πρόθεση να αμφισβητήσω ότι ήσασταν μπροστά. Επίσης δεν είπα ότι οι Στρουγκαίοι φορούσαν κουκούλες. Αυτά για την αποκατάσταση της τάξεως.

Δηλαδή, θέλετε να μας πείτε ότι πήγαν οι υπάλληλοι του δήμου να κάνουν τη δουλειά τους, οι Στρουγκαίοι τους υποδέχτηκαν με χαρά, κι ένας υπάλληλος του δήμου έσπρωξε μια κοπέλα από τη Στρούγκα...

...Αυτό θέλετε να μας πείτε;

γείτονας αυτόπτης μάρτυρας (18/01/2016 13:21)

Κύριε Σεϊτανίδη, η περιγραφή μου είναι ακριβής. Δεν σας είπα ότι τους υποδέχτηκαν με χαρά αλλά προπηλακισμοί από την μεριά τους δεν υπήρξαν. Μόνο λεκτικοί διαπληκτισμοί και από τις δύο πλευρές.

Με τιμή,
Νικόλαος Αναγνώστου

Διαμαντής Σεϊτανίδης (18/01/2016 13:31)

@13.21

Ωραία. Μόνο λεκτικά. Εσείς λοιπόν που ήσασταν παρών, πώς δικαιολογείτε την αποχώρηση των υπαλλήλων του δήμου; Κι ακόμα: Είναι σωστό κατά τη γνώμη σας πολίτες να αντιδρούν λεκτικά σε υπαλλήλους που πληρώνουμε όλοι μας για να κάνουν τη δουλειά τους;

τι; (18/01/2016 13:42)

Τι ερωτήσεις είναι αυτές βρε Διαμαντή, είναι δυνατόν να έφυγαν οι υπάλληλοι χωρίς να ενημερώσουν την υπηρεσία τους;

Διαμαντής (18/01/2016 13:56)

Όσο για τη "λεκτική" αντιπαράθεση, οι... λέξεις παραλίγο να χαλάσουν το μηχάνημα που είχαν στα χέρια τους οι υπάλληλοι. Αυτό, δεν το... είδατε;

Αυτόπτης της κακιάς ώρας (18/01/2016 14:31)

Δηλαδή οι υπάλληλοι του Δήμου έφυγαν με τη θέληση τους επειδή τελείωσαν τη δουλειά τους ή επειδή τους έδιωξαν κάποιοι κακην κακώς; Αν ισχύει το δεύτερο όλα τα άλλα είναι μπαρμπούτσαλα.

Δημότης (18/01/2016 16:55)

Δεν έχουν καμία δουλειά να καταλαμβάνουν ένα δημόσιο κτήριο να πανε σπίτια τους !

ένας που δεν είναι στη στρούγκα. (18/01/2016 17:50)

οτί κ να λέτε ΒΡΥΚΟΛΑΚΕΣ της κακιάς ώρας,,,σε αυτή την κοινωνία ο δρόμος ανήκει στους αγωνιζόμενους ανθρώπους κ οχι σε κάτι βολεψάκηδες που θέλουν κομματικά αξιώματα κ αναμνηστικές πλακέτες τιμής κ αναγνώρισης...

ΤΙ ΔΟΥΛΕΙΑ ΕΧΟΥΝ ΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΕΞΩ ΑΠΟ ΕΝΑ ΑΥΤΟΔΙΑΧΕΙΡΙΖΟΜΕΝΟ ΧΩΡΟ? ΤΙ ΜΕΤΡΟΥΣΑΝ?

ΚΑΤΩ ΤΑ ΧΕΡΑΚΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΚΑΤΑΛΗΨΕΙΣ

Διαμαντής (18/01/2016 17:57)

@17.50

Την τύχη του Κένταυρου θα έχει, θυμήσου με...

κενταυραιος (18/01/2016 18:46)

διαμαντηδες και σειτανιδηδες να δειτε εσεις τι τυχη θα χετε :)

Διαμαντής (18/01/2016 18:53)

@18.46

Έχω λάβει τα μέτρα μου και σε (σας) περιμένω. Μόνο να μην ξεχάσετε να έλθετε κούτσα- κούτσα, κλπ...

κενταυραιος (18/01/2016 18:57)

εκτος του οτι θα μας κλασεις τα παπαρια να σαι ετοιμος γιατι αυτο που ετοιμαζεται ΔΕΝ το περιμενεις, πιστεψε με

στο επανιδειν κοροιδαρα

χαχαχαχα (18/01/2016 19:01)

ρε κοροιδα ποσες φορες κοιτατε πισω σας και γυρω γυρω οταν μπαινοβγαινετε στα σπιτακια σας;

θα φατε καλα

Μάκης στρουγκα (18/01/2016 19:12)

ειστε τελειωμενοι που φωτογραφιζετε κοσμο.

μια απο στρούγκα (18/01/2016 19:27)

κατεβασε το αρθρο λασπολογε γιατι δεν θα ξερεις που να κρυφτεις.θα κυκλοφορεις και εσυ με ασφαλιτες οπως ο φιλος σου ο βασιλοπουλος.εισαι τελειωμενος

Διαμαντής (18/01/2016 21:06)

Οι αναγνώστες διαβάζουν και κρίνουν.

συνώνυμος (18/01/2016 21:14)

Είναι πολύ απλό.
Μη το ζορίζετε.

Ο Δήμαρχος της πόλης στην οποία ανήκει ο χώρος καλέι την Αστυνομία και αδειάζει τον χώρο.

Όπως θα γινόταν αν στο διαμέρισμα σας είχαν κατσικωθεί στρουγγαίοι ή ρουβίκωνες ή νεφελείμ.

Τι το παιδεύετε?
Έχει πρόθεση ο Δήμαρχος να κάνει έξωση στους ψηφοφόρους που ανέδειξαν όλον αυτόν τον συρφετό που λέγεται σύριζα?

Anonymos (19/01/2016 01:19)

Πρόκειται για τους γνωστούς - αγνωστους που δεν θέλουν την ΑΕΚ στη γειτονιά για να μην χάσουν τα τσιφλίκια τους. Εχει πολυ ζουμι η υπόθεση

δεν παιζεσαι ρε Διαμαντη... (19/01/2016 02:11)

Κουκουλοφορος φασισμος λες , δεν φορουσαν κουκουλες απαντας, προπηλακισμος λες , το γυρνας σε λεκτικη αντιπαραθεση μετα... Εχεις μενος κατα του χωρου και δεκτο απο πλευρας σου αυτο, αλλα μην κανεις και το ασπρο μαυρο... Και κενταυρος και ρουβικωνας καμια σχεση με στρουγκα. Αιντα, μην τα ισοπεδωνουμε και ολα.

Από πότε έγινε πρόβλημα η "Στρούγκα"? (19/01/2016 09:49)

Αποτελεί πρόβλημα η "Στρούγκα" για την πόλη?

Ένας χώρος που έχει παράξει πολιτισμό, με θεατρικές παραστάσεις, με κινηματογραφικές προβολές, με παρουσιάσεις βιβλίων, με μουσικές συναυλίες, με δρώμενα για παιδιά? Ένας χώρος που δεν έχει δημιουργήσει ποτέ το παραμικρό επεισόδιο και που αντίθετα έχει δεχτεί επιθέσεις από μπράβους, φασίστες και άλλα λούμπεν παρακρατικά κατακάθια? Ένας χώρος από τον οποίο κέρδισαν πολιτική υπεραξία αρκετοί και από τους σημερινούς πολέμιούς της μέσα από τη διοίκηση, με πρώτο απ´ όλους τον σημερινό (μόνιμα συνοδευόμενο από φρουρά) δήμαρχο, ο οποίος το Δεκέμβριο του 08' συμμετείχε ως συνιστωσιάρχης του "κόκκινο" στην κατάληψη του Πνευματικού που ήταν ο πρόγονος της Στρούγκας?

Όχι δα! Μην τρελλαθούμε!!!

Διαμαντής (19/01/2016 13:16)

@02.11
Ναι, τόσο... λεκτικά, που κινδύνευσε να σπάσει από τα... λόγια το μηχάνημα του δήμου. Ρε μας νομίζεις αφελείς;

Διαμαντής (19/01/2016 13:16)

@09.49
Το είπα ξεκάθαρα, αλλά αν θέλεις να πεις ντε και καλά το ποίημα σου, πες το. Τον πρώτο καιρό, παρά την ιδεολογική και κοινωνική μονομέρεια, η Στρούγκα υπήρξε ένα ενδιαφέρον εγχείρημα. Ενδιαφέρον, στο μέτρο που οι δημοτικές Αρχές επέλεγαν για δικούς τους λόγους να μην σταματούν μια κλασικά παράνομη πράξη: Την κατάληψη από ιδιώτες δημόσιου περιουσιακού στοιχείου. Κι εμείς από εδώ, ΑΝ θυμάσαι ή ΑΝ διάβαζες, πάντοτε προβάλαμε τις πρωτοβουλίες τους ,είτε μας έβρισκαν σύμφωνους είτε όχι. Τον τελευταίο καιρό, όμως, η Στρούγκα είναι μια κλασική παρεϊστικη ομάδα που απλώς αναπαράγεται και μαζεύει αδιαφανώς χρήματα "πάντα για καλό σκοπό". Μακάρι, το λέω ειλικρινά, να τα δίνει εκεί που λέει. Αλλά ΟΥΔΕΙΣ εκτός Στρούγκας γνωρίζει πόσα και πού τα δίνει. Και σε κάθε περίπτωση, ας αδειάσουν το χώρο κι ας ζητήσουν από το δήμο έναν άλλο χώρο για τις εκδηλώσεις τους. Θα στηρίξουμε το αίτημα δυναμικά.

Μην ασχολείστε μαζί τους (19/01/2016 14:01)

3 και ο κούκος είναι και συντηρούνται μόνο με την ένταση φτιάχνοντας φανταστικούς εχθρούς

George (19/01/2016 17:41)

Να χαίρεσαι γαυροβασιλόπουλε τους κολλητούς σου. Νύχτα και με τις κλωτσιές θα φύγετε και εσύ και αυτοί από την πόλη μας.

ΑΕΚολές George (19/01/2016 20:00)

Δε γουστάρω Βασιλόπουλο και Στρουγκα, γουστάρω μόνο Αγια Σοφιά και Μελισσανίδη. ΟΥΓΚ

Ίουουουουουου (20/01/2016 08:55)

@13:16 «Αλλά ΟΥΔΕΙΣ εκτός Στρούγκας γνωρίζει πόσα και πού τα δίνει».

Πριν λίγο καιρό, βούιξε ο τόπος για κάποιες προσκλήσεις συλλόγου που κυκλοφόρησαν και ξεκίνησαν να πωλούνται χωρίς αύξοντα αριθμό και χωρίς σφραγίδα κι αν δεν «έκραζαν» κάποιες κυρίες που πήραν χαμπάρι τι πήγε να γίνει ένας Θεός ξέρει πόσες θα είχαν πουληθεί και πόσα λεφτά θα είχαν μαζευτεί χωρίς να φαίνονται πουθενά και στις τσέπες ποιων θα κατέληγαν. (έχω κρατήσει μία χωρίς α/α και σφραγίδα, αν θέλεις να κάνεις δημοσιογραφική έρευνα, που δεν έκανες γιατί πιθανόν δεν υπέπεσε στην αντίληψή σου).
Κατά τ' άλλα έχεις δίκιο. Νομίζω ότι το ταμείο της «Στρούγκας» ξεπερνάει τα εκατομμύρια ευρώ που χρωστάνε τα κόμματα και που δεν πρόκειται ποτέ να αποπληρώσουν. Μη σου πω ότι είναι και περισσότερα από το μαύρο χρήμα της siemens. Υποψιάζομαι μάλιστα ότι ο ταμίας της «Στρούγκας» το 'χει σκάσει στη Γερμανία στη βίλα του Χριστοφοράκου, ενώ όλη αυτή η "παρεϊστικη ομάδα" σίγουρα είναι στη λίστα Λαγκάρντ.

Διαμαντής (20/01/2016 12:52)

@08.55
Στείλε μου την πρόσκληση -δεν την έχω- και θα κάνω ρεπορτάζ.

Πολύ, πάρα πολύ τετριμμένο και ασθενές το επιχείρημα "ναι, αλλά κι οι άλλοι τα κάνουν...". Και μέχρι να τακτοποιήσουμε τους "άλλους", μπορούμε, σύμφωνα με το σκεπτικό σου, να τα κάνουμε κι εμείς.

Ας τα παντελονιάζει λοιπόν όποιος μπορεί- κι αυ΄το εσύ το λες "κοινωνία", όχι ζούγκλα. 'Σ' ωραίοςςςςς

@(20:00) (20/01/2016 18:44)

Ναι αυτά γουστάρω γαυροπαράσιτο. Άντε τρέχα στον Βασιλόπουλο και τον χοντρό τον πρόεδρο της εγκληματικής οργάνωσης να σας δώσει το χαρτζιλίκι σας για να το παίζετε αναρχικοί αντιαεκτζήδες.

´Ιουουουουουου (20/01/2016 20:26)

Μάλιστα!
Το δικό μου επιχείρημα είναι "τετριμμένο και ασθενές", αν και δεν είπα "ναι, αλλά κι οι άλλοι τα κάνουν".
Το δικό σου που ούτε λίγο ούτε πολύ ανάγεις σε μέγιστο οικονομικό έγκλημα τις εκδηλώσεις της Στρούγκας, τα έσοδα των οποίων πηγαίνουν είτε σε έξοδα συντήρησης των κατειλημμένων κοινωνικών χώρων, είτε για υλικό διάδοσης ιδεών (αφίσες, μπροσούρες, μικροφωνικές κλπ) είτε για αλληλεγγύη σε συντρόφους θύματα κρατικής καταστολής, πως μπορεί να χαραρακτηριστεί άραγε;

Διαμαντής (21/01/2016 11:40)

@20.28

Δεν λές "ναι αλλά κι οι άλλοι τα κάνουν"; Σοβαρά; Αυτό για το σύλλογο κι οι αναφορές στη Ζίμενς τι είναι; Δεν είναι "ναι αλλά κι οι άλλοι τα κάνουν"; Μας περνάς για ούφο;

Κι ακόμα: Μπορείς να αποδείξεις ότι τα χρήματα που μαζεύει η Στρούγκα πηγαίνουν εκεί που λες; όλα; Εγώ μπορεί να μην σε πιστεύω. Ίσως και άλλοι να μην σε πιστεύουν. Μπορεί οι περισσότεροι από τους συμπολίτες μας να μην σε πιστεύουν. Αλλά έστω κι ένας να μην σε πιστεύει, για να ισχύει αυτό που λες πρέπει να το αποδείξεις. Εσύ μπορείς να το αποδείξεις; Αν μπορείς, θα τα αναιρέσω όλα όσα έγραψα επί του θέματος.

Αλλά κι εσύ κι εγώ, ξέρουμε καλά ότι δεν μπορείς...

´Ιουουουουουου (21/01/2016 19:53)

@11:40 Επειδή δηλαδή δεν πιστεύεις που πάνε τα λεφτά που μαζεύουν οι κοινωνικοί χώροι σημαίνει κάτι;
Συμμετέχεις σε κάποια συλλογικότητα και διαπίστωσες ότι πάνε σε τσέπες αντί για τους σκοπούς που λένε; Έχεις στοιχεία; Δημοσίευσέ τα και θα σε παραδεχτώ δημοσίως και επώνυμα.

Θα σε παραδεχτώ επίσης αν και όταν δημοσιεύσεις ΟΛΑ τα τιμολόγια για ΟΛΟΥΣ τους διαφημιζόμενούς σου από τότε που ξεκίνησες το σάιτ, δηλαδή για τα οικονομικά έτη 2010, 2011, 2012, 2013, 2014 και 2015.
Εκτός αν απλά το κάνεις δωρεάν για να εξυπηρετήσεις κάποιους φίλους σου. Σεβαστό. Αλλά και πάλι χρειάζονται κάποια παραστατικά ακόμη και μηδενικά ή τιμής ένεκεν.

Τα έχεις κόψει τα απαραίτητα παραστατικά; Αμ έπος αμ έργον.
Δημοσίευσέ τα και τότε δικαίως θα μπορείς να παριστάνεις τον κήνσορα της οικονομικής ηθικής.

Διαμαντής (22/01/2016 08:24)

@19.53
Ναι, σημαίνει κάτι σε μια δημοκρατία. Στις κοινωνίες του ζόφου και του σκότους ίσως όχι, εδώ όμως ναι, σημαίνει πολλά!

Όλα τα τιμολόγια που αφορούν στην Αλήθεια δεν έχουν απλώς εκδοθεί. Έχει καταβληθεί και ο αντίστοιχος ΦΠΑ και φυσικά έχω φορολογηθεί γι αυτά. Υπάρχουν, έχουν μπει στις φορολογικές μου δηλώσεις κι είναι ανά πάσα ώρα στη διάθεση των ελεγκτικών μηχανισμών της Πολιτείας. Αντίθετα, από τις "οικονομικές εκστρατείες" της Στρούγκας δεν υπάρχει ΚΑΜΙΑ ΑΠΟΔΕΙΞΗ για το πού πάνε τα χρήματα.

Μα καλά, ακόμα να καταλάβεις ότι αυτή η αντίληψη "εγώ δεν δίνω λογαριασμό, δώσε εσύ" δεν περνάει; Τόσο χοντροκέφαλος, πια;

´Ιουουουουουου (24/01/2016 09:49)

Προς το παρόν ούτε στοιχεία για όσα ισχυρίζεσαι για τη «Στρούγκα» έχεις δημοσιεύσει αλλά ούτε και ΟΛΑ τα παραστατικά για ΟΛΟΥΣ τους διαφημιζόμενούς σου.

Διαμαντής (24/01/2016 14:52)

@09.49

Γελοιοποιείσαι και προφανώς δεν το καταλαβαίνεις. Αλλά γελοιοποιείσαι. Τα παραστατικά είναι κατατεθειμένα στην εφορία, όπως προβλέπει ο νόμος. Είμαι νόμιμος και η Στρούγκα είναι παράνομη, το ξαναλέω στην περίπτωση που έχεις τα βιολογικά προσόντα να αντιληφθείς τη σημασία των λέξεων. Εγώ, νόμιμος. Η Στρούγκα, παράνομη. Εσύ προφανώς αδυνατείς να καταλάβεις, αλλά όλοι οι άλλοι μπορούν, σε βεβαιώνω.

Κόκκινος (25/01/2016 13:55)

ΟΙ αγώνες οπως κ οι καταλήψεις αλληλεγγύης δεν είναι ουτε νόμιμοι ο'υτε παράνομοι είναι ΔΙΚΑΙΟΙ.

Διαμαντής (25/01/2016 15:52)

@13.55

Τι επιχείρημα! Το ίδιο χρησιμοποίησε ο Αδόλφος για να εισβάλει στην Πολωνία και μετά στη Γαλλία, το ίδιο κι ο Ιωσήφ Βησσαριόνοβιτς για να μακελέψει την Ουγγαρία και μετά την Τσεχοσλοβακία.

Εσύ, αν κρίνω από το ψευδώνυμο σου, είσαι με τον Ιωσήφ. Στην πραγματικότητα, όμως, την πρακτική που διαφημίζεις την χρησιμοποιούσε κι ο εμπευστής των στρατοπέδων συγκέντρωσης. Άρα;

´Ιουουουουουου (25/01/2016 20:07)

@ Κόκκινος
Ο άνθρωπος είναι δηλωμένος θαυμαστής του Τσώρτσιλ, που αιματοκύλησε την Αθήνα τον Δεκέμβρη του 44'. Τότε που με εντολή πατέρα Έβερτ σε ρόλο αστυνομικού διευθυντή, δόθηκε το ελεύθερο από την «ελληνική» κυβέρνηση να συμπεριφέρονται οι Άγγλοι στρατιώτες σαν να βρίσκονται σε μία από τις πολλές αποικίες τους. Ήταν τότε που πυροβολούσαν στο ψαχνό από την ταράτσα της Μεγάλης Βρετανίας ένα ειρηνικό πλήθος ανθρώπων στην μεγαλύτερη συγκέντρωση που έγινε ποτέ στη νεότερη Ελληνική ιστορία, αυτή του ΕΑΜ στην πλατεία Συντάγματος. Περίμενες κι εσύ κάτι καλύτερο ή έστω πρωτότυπο επιχείρημα από την εξίσωση και εξομοίωση Στάλιν με Χίτλερ. Αντί να ευγνωμονεί τον πατερούλη που τσάκισε τους φασίστες στο Στάλιγκραντ, θαυμάζει τον εμπνευστή κι εκτελεστή των Δεκεμβριανών. Λογικό βεβαίως, όπως για κάθε δεξιό, αφού στον Τσώρτσιλ χρωστάει η (εν πολλοίς λούμπεν και παρασιτική) Ελληνική δεξιά την ύπαρξή της.

Διαμαντής (25/01/2016 23:31)

@20.07
Βεβαίως είμαι. Καμάρι μου. Προφανώς εννοείς "που βοήθησε να μείνει η Ελλάδα ελεύθερη το 44". Αλλά δεν θα αφήσω αναπάντηση την αδυναμία σου να μιλήσεις επί της ουσίας. Είναι ή δεν είναι αλήθεια ότι ΑΚΡΙΒΩΣ τα ίδια επιχειρήματα χρησιμοποίησαν οι δυο χασάπηδες, Χίτλερ και Στάλιν;. Εγώ είμαι "βέβηλος" που πιάνω στο στόμα μου τον Στάλιν κι εσύ άτυχος που δεν μπορείς να με στείλεις σε γκουλάγκ, να μάθω εγώ... Αλλά ΕΠΙ ΤΗΣ ΟΥΣΙΑΣ θα απαντήσεις; ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑ, ΝΑΙ Η ΟΧΙ ότι και οι δυο χρησιμοποίησαν το ίδιο επιχείρημα;

Περιμένω απάντηση...

Οι μισοί και βάλε από το "ειρηνικό πλήθος ανθρώπων" σας καταγγέλλουν για σκοταδισμό και άκαμπτο δογματισμό. Κι εσείς, για "ρεβιζιονισμό". Ρε δε μας παρατάτε με τα αδιέξοδά σας ; Λύστε τα μόνοι σας, εμείς έχουμε σοβαρότερα πράγματα να ασχοληθούμε.

Δικαστής Ντεγιάννης (26/01/2016 12:06)

"Ευτυχώς που χάσαμε στον εμφύλιο".
Δικά σας παιδιά το είπαν, δεν το είπαν οι δεξιοί αντίπαλοι.

Ανωνυμος (26/01/2016 15:54)

@12.06
Τα δικα μας παιδια εχουν πει και αλλα! Οπως παντα επελεξες να κρατησεις στο μυαλο σου αυτο που σε βολευει! Ακομα και στην πολιτικη συζητηση " βολεψακιας".

Δικαστής Ντεγιάννης (27/01/2016 00:08)

@ Ανωνυμος (26/01/2016 15:54)

Ναι έχουν πει και άλλα που πάλι ξεφτίλα σας κάνουν.

Τα κατα-δικά σας παιδιά στον εμφύλιο ήθελαν να δώσουν στους Σκοπιανούς την Θεσ/νίκη.

Μου θες και πολιτική συζήτηση ρε κακομοίρη.

ΡΕ ΝΤΕΓΙΑΝΝΗ (27/01/2016 13:57)

Αν είχε μπεί ο ΕΛΑΣ στην ΑΘΗΝΑ θα είχε όντως απελευθερωθεί η Ελλάδα απο τον ζυγό των γερμανών κ μετέπειτα των Βρετανων,,,αλλα ολοι εσείς οι 50 ρηδες δεξιοί εχετε την καραμέλα στο στόμα που σας εμαθε η η αγαπημένη σας δικτατορία στο σχολείο....η Φρειδερίκη δεν έκανε (σχολεία) έθνικης διαπαιδαγωγησης για τα παιδιά στον εμφύλιο? κ τι επρεπε να κάνουν οι κομμουνιστές όταν τους καταδίωκε ανέλεητα ο Εθνικός στρατός να αφησουν τα παιδιά κ τις γυναίκες τους βόρα στα χέρια των ταγματασφαλητών?καλά κάμανε κ τα στείλανε στις κοντινές τότε κόκκινες χώρες για να γλυτώσουν...
επίσης είδαμε πόσο καλά πέρασαν οσοι ηταν δημοκράτες αριστεροί κ κομμουνιστες απο το τέλος του 2ου αντάρτικου...30 χρόνια δολοφονίες εξορίες φυλακές βασανιστήρια κ πιστοποιητικά κοινωνικών φρονημάτων....
αντε γιατί η μνήμη νερό δεν γινεται
κ η δεξια παλευει 40 χρόνια απο το 75 κ μετα ν σβήσει την μνήμη...

ΤΑ ΚΟΝΣΕΡΒΟΚΟΥΤΙΑ ΔΕΝ ΣΚΟΥΡΙΑΣΑΝ ΑΚΟΜΗ

Ανωνυμος (27/01/2016 15:46)

@00.08
Διαβαζω καποιες φορες τα σχολια σου! Ποτε δεν θελησα να απαντησω στην αστειρευτη π@π@ρολογια σου!
Μια φορα το εκανα και με την απαντηση σου με επιβεβαιωνεις απολυτα!
Ανηκεις σε πολιτικο χωρο που απαρτιζεται απο ολους τους δωσιλογους της Ελληνικης ιστοριας!
Ο σοφος λαος λεει κατι για το σπιτι του κρεμασμενου!
Τελος !Εχω πολυ σοβαροτερα πραγματα να κανω απο το να συνομιλω με καποιον που αυτοαποκαλειται Δικαστης Ντεγιανης!

Δικαστής Ντεγιάννης (27/01/2016 19:14)

@ Ανωνυμος (27/01/2016 15:46)
Μα τι λες, αλίμονο, μη σε καθυστερώ από τις δουλειές σου.

Δωσίλογος είναι όποιος έχει να δώσει λόγο για τις πράξεις του, και από πράξεις δωσιλογισμού έχετε άπειρες εκεί στα αριστερά.

Μη ξεχνάς, αριστερός και δεξιός φασισμός έχουν συναντηθεί πολλές φορές στην ιστορία.
Όποιον και να διάλέξεις, πάλι δωσίλογος θα είσαι.

´Ιουουουουουου (28/01/2016 09:50)

@ Ανιστόρητους και πολιτικά ανόητους (1)
Στους νομούς Καστοριάς και Φλώρινας κατά την περίοδο του εμφύλιου, υπήρχε μια εθνολογική ομάδα που αυτοχαρακτηρίζονταν Γκρεκομάνοι. Κάποιοι, βλακωδώς, επειδή ήταν (και είναι ακόμα οι ηλικιωμένοι) δίγλωσσοι, τους χαρακτήριζαν σλαβομακεδόνες ή στην καλύτερη περίπτωση σλαβόφωνους. Ωστόσο, είναι σαφές εκ του ΓΚΡΕΚΟμάνοι που προτιμούσαν οι ίδιοι, ότι θεωρούν τους εαυτούς τους Έλληνες και όχι Σλάβους. Τι συνέβη λοιπόν στην περίφημη 5η ολομέλεια του ΚΚΕ που συνέρχεται στο βουνό με κυρίως θέμα την αντιμετώπιση του λεγόμενου «Εθνικού» Στρατού και την οργιώδη ενίσχυσή του από τους «συμμάχους»; Παίρνεται η απόφαση για την δημιουργία «Σλαβομακεδονικής Εθνικής Εστίας». Δικαίως βεβαίως, θα πει κάποιος, πως το γεγονός ότι η απόφαση αυτή αναιρέθηκε μόλις 5 μήνες μετά, δείχνει ότι ήταν λάθος με συνέπεια ακόμα και σήμερα οι επαγγελματίες εθνικόφρονες να δημαγωγούν πάνω σ' αυτό.
(συνεχίζεται)

´Ιουουουουουου (28/01/2016 10:03)

@ Ανιστόρητους και πολιτικά ανόητους (2)
Η απόφαση δεν ήταν ούτε σωστή ούτε λάθος. Ήταν απλώς ένα μέρος του σχεδίου του Ζαχαριάδη για την δημιουργία ενός πυρήνα κομμουνιστικού κράτους (που θα το αναγνώριζαν τουλάχιστον και τα υπόλοιπα κομμουνιστικά κράτη) αν δημιουργούνταν στη βάση μιας εθνότητας που δεν είναι ούτε ακριβώς Ελληνική ούτε Σλαβική. Το πρόβλημα είναι παλιό και πρωτοεμφανίστηκε στις αρχές του προηγούμενου αιώνα, τότε που και τα άλλα βαλκανικά κράτη ετοιμάζονταν να διώξουν τους Τούρκους. Γιατί όσο η Μακεδονία παρέμενε υπό Τουρκική κατοχήκαι χωρίς προοπτική να απαλλαγεί από τους Τούρκους, κανένας απολύτως ραγιάς βαλκάνιος δεν ενδιαφερόταν και πολύ για τη δημιουργία εθνικών κρατών. Ο Ζαχαριάδης, λοιπόν, έχρισε εθνική μια γλωσσική μειονότητα για να κάνει τη δουλειά του. Μετά τη ρήξη του ΚΚΕ με τον Τίτο, δύο Γκρεκομάνοι κομμουνιστές διαφωνούν με τη γραμμή του κόμματος και τάσσονται με τον Τίτο.
(συνεχίζεται)

Ιουουουουουου (28/01/2016 10:48)

@ Ανιστόρητους και πολιτικά ανόητους (3)

Ο Κεραμιτζής γίνεται Κεραμιτζίεφ και ο Γκότσης Γκότσεφ. Εκσλαβίζουν δηλαδή τα ονόματά τους για να τονίσουν την επιλογή τους. Ένας άλλος Γκρεκομάνος όμως, ο καστοριανός Μητρόπουλος δεν τους ακολουθεί και γίνεται μέλος της κυβέρνησης του βουνού. Μόνο που η απόφαση του Ζαχαριάδη να δημιουργήσει πυρήνα νέου κράτους με πιθανότητες αναγνώρισης, τον υποχρεώνει να το κάνει Μητρόφσκι, κάτι που προκαλεί σάλο και δίνει πάτημα να οργιάσει η αντικομμουνιστική προπαγάνδα στην Αθήνα και ακόμα και σήμερα οι κάθε είδους δοσίλογοι κι οι συνεργάτες των Γερμανών και όλων των κατά καιρούς κατακτητών και οι απόγονοί τους παιδιά χιτών και ταγματασφαλητών να σπεκουλάρουν και να στρεψοδικούν, αποκαλώντας ανθέλληνες αυτούς που έδωσαν την ζωή τους, την ψυχή τους και το αίμα τους για την απελευθέρωση της Ελλάδας.

Διαμαντής (28/01/2016 11:09)

@10.48

Με τον "ιουουου" έχω διαφωνήσει πολλάκις και, καλά να είμαστε, σκοπεύω να διαφωνήσω πολλάκις και στο μέλλον. Εδώ, δεν πρόκειται να μπω στην ουσία των 3 τελευταίων σχολίων του (είναι 1 σε συνέχειες), παρά μόνο να σχολιάσω μια φράση του: "Παιδιά χιτών και ταγματασφαλιτών". Είναι λογική ρε μεγάλε να τσουβαλιάζεις οικογενειακά ελεύθερους ανθρώπους; Δηλαδή ο Γιούκλιντ έπρεπε να είναι υποχρεωτικά ό,τι και ο αείμνηστος παππούς του; Τσακαλώτος, γαρ. Μου κάνει φοβερή εντύπωση ότι δεν αναγνωρίζεις -και δεν είσαι ο μόνος στο χώρο σου, για να το πω κομψά- τη δυνατότητα ενός ανθρώπου να αυτοπροσδιορίζεται. Εσύ, να πούμε (που δεν ξερω ποιος είναι πίσω από το ψευδώνυμο) είσαι τάλε κουάλε ό,τι ο πατέρας σου; κι ό,τι ο παππούς σου; κι ο προπάππος σου; Ή είσαι ένας άνθρωπος που έχει το δικαίωμα να αυτοκαθορίζεται, και να επιλέγει ποια οδό θα ακολουθήσει στη ζωή του;

Αυτά για τη φράση "παιδιά χιτών κλπ". Στα άλλα δεν ανακατεύομαι.

Ιουουουουουου (28/01/2016 11:42)

@ Διαμαντής

Εννοείται ότι είναι σαφές και αναφαίρετο δικαίωμα ενός ανθρώπου να αυτοπροσδιορίζεται πολιτικώς ή άλλως.
Γράψε λάθος έκφραση ή ορθή επανάληψη, όπως λέγεται στη γλώσσα σας (τη δημοσιογραφική εννοώ).

Πολιτικοί απόγονοι θα έπρεπε να γράψω για να μην δημιουργηθεί αυτή η παρεξήγηση. Η έννοια της οικογενειακής ευθύνης (πολιτικής ή άλλης) δεν υφίσταται πουθενά (κατ' εμέ τουλάχιστον) και κατά πως λέει η παροιμία "από ρόδο βγαίνει αγκάθι κι από αγκάθι βγαίνει ρόδο".

(Πρώτα και πάνω απ' όλα καλά να 'μαστε κι ας διαφωνούμε).

Ανώνυμος (28/01/2016 15:44)

και το σύμφωνο μη επίθεσης με τους Γερμανούς Γρεκομάνους αφορούσε; το "μνημόνιο" συνεργασίας με ΣΝΟΦ - ΟΧΡΑΝΑ και αυτό με Γρεκομάνους πραγματοποιήθηκε; Καλο το παραμυθι αλλα οι δρακοι τελειωσανε

BTVRG (28/01/2016 22:33)

@Διαμαντής 11:09 επίτρεψέ μου να σου πω οτι το παράδειγμα του Τσακαλώτου είναι ατυχές. Την ίδια ακριβώς ´δουλειά´ που έκανε ο παππούς του κάνει κι ο Euclide. Πολεμάει κι αυτός την αριστερά (με τον τρόπο του βέβαια) σπιλώνοντάς την με το να το παίζει αριστερός, αφού οι μη γνωρίζοντες και τόσο πολιτικά πράγματα και γράμματα νομίζουν ότι τόσο αυτός όσο και ο όλος πια σύριζα είναι αριστερά. Τόσο αριστερά όσο σοσιαλιστικό ήταν και το πασοκ και όσο αριστερά ήταν κι δημαρ. Ο παππούς του δε, ήταν πολύ πιο έντιμος γιατί ήταν καθαρός αντικομμουνιστής, ανώτατος αξιωματικός του στρατού και όλοι ήξεραν με τι είχαν να κάνουν. Δεν ήταν προβατόμορφος λύκος.

Ιουουουουουου (29/01/2016 10:01)

@15:44. Η ιστορία δείχνει ότι κάθε φορά που ο καπιταλισμός περνάει κρίση, οξύνεται ο αντικομμουνισμός. Σημερινό δείγμα έντασης του αντικομμουνισμού αποτελεί κι η αναβίωση μιας σειράς "επιχειρημάτων" κατά του ΚΚΕ που κατασκευάστηκαν την περίοδο της κατοχής και διαδίδονται και σήμερα από διάφορα γραφικά νεοναζιστικά ηλεκτρονικά μέσα. Τα κακοπλαστογραφημένα δήθεν "ντοκουμέντα" είχαν ένα και μόνο στόχο: να πλήξουν το κύρος του ΕΑΜ και του ΚΚΕ, παρουσιάζοντάς τα ως "αντεθνικά" και "προδοτικά" και πως όχι μόνο δεν έκαναν αντίσταση, αλλά και συνεργάστηκαν με τον εχθρό· ό,τι δηλαδή έκαναν οι εμπνευστές τους. Η διαδρομή των "ντοκουμέντων" αυτών είναι χαρακτηριστική: διοχετεύτηκαν στη δημoσιότητα από οργανώσεις όπως η ΠΑΟ, μια αντικομμουνιστική οργάνωση που επικέντρωσε την "αντιστασιακή" της δράση περισσότερο κατά του ΕΑΜ παρά κατά των κατακτητών, κάτι που επισημάνθηκε ακόμη και από τους Αγγλους σε εκθέσεις του Foreign Office. Αφήστε λοιπόν κατά μέρος τα "επιχειρήματα" του... πωπού.

συνώνυμος (29/01/2016 23:03)

Αυτά τα ωραία που αντιπροσωπεύει ο Κομμουνισμός να τα πείτε στους πολίτες των χωρών της Ευρώπης που χρόνια έζησαν κάτω από την μπότα του Κομμουνισμού.
Να τους τα πείτε όμως με τρόπο, γιατί δεν ξέρει κανείς πώς θα αντιδράσουν.
Δεν κόβετε πια το παραμύθι του Κομμουνισμού?
Πολύ δε βάστηξε το δούλεμα?

ΑΝΩΝΥΜΟΣ (30/01/2016 08:09)

@Ιουουουουουου (10:01)
Σωστό σε βρίσκω σύντροφε. Κάθε φορά που ο καπιταλισμός περνάει κρίση, οξύνεται ο αντικομμουνισμός. Κάθε φορά που ο αλήστου μνήμης κομμουνισμός πέρναγε κρίση, πλακώνανε τα σοβιετικά τανκς (1953 Αν. Γερμανια, 1956 Ουγγαρία, 1968 Τσεχοσλοβακία ενώ στην Πολωνία το 1956 στο Πόζναν και το 1976 στο Ράντομ η κρίση του κομμουνισμού αποκαταστάθηκε με «τοπικά μέσα».)

ΑΝΩΝΥΜΟΣ (30/01/2016 08:13)

@Ιουουουουουου πολιτικά ανόητο
‘Ο Ζαχαριάδης, λοιπόν, έχρισε εθνική μια γλωσσική μειονότητα για να κάνει τη δουλειά του’. . . . ‘Μόνο που η απόφαση του Ζαχαριάδη να δημιουργήσει πυρήνα νέου κράτους με πιθανότητες αναγνώρισης, . . .’ κάτι που προκαλεί σάλο και δίνει πάτημα να οργιάσει η αντικομμουνιστική προπαγάνδα στην Αθήνα και ακόμα και σήμερα οι κάθε είδους δοσίλογοι κι οι συνεργάτες των Γερμανών και όλων των κατά καιρούς κατακτητών και οι απόγονοί τους παιδιά χιτών και ταγματασφαλητών να σπεκουλάρουν και να στρεψοδικούν, αποκαλώντας ανθέλληνες αυτούς που έδωσαν την ζωή τους, την ψυχή τους και το αίμα τους για την απελευθέρωση της Ελλάδας’. Συγνώμη σύντροφε, αλλα ΕΣΥ δεν είπες παραπάνω ‘την δημιουργία πυρήνα νέου κράτους με πιθανότητες αναγνώρισης;’. Εδωσαν την ζωή τους, την ψυχή τους και το αίμα τους για την απελευθέρωση της Ελλάδας ή την δημιουργία πυρήνα νέου κράτους; Για ποια προπαγάνδα και στρεψοδικία μιλάς; Μήπως έμεινες μετεξεταστέος στο τοπικό KUTV;


Ανωνυμος (31/01/2016 13:18)

@23.03
Κσι για να συμπληρωσω.....
Αν θελετε να βρειτε ελευθερους πλεον πολιτες και να τους ρωτησετε μπορειτε να απευθυνθειτε σε.....
α. Μπουρδελα
β. Σε σπιτια των Βορειων Προαστιων οπου εργαζονται ως οικιακοι βοηθοι.
γ. Σε τοπικες μαφιες των Κατω Πατησιων και της Βικτωριας.
Στις χωρες τους δυσκολα θα τους βρειτε διοτι ξεκοκκαλιζουν τον μισθο των 168 ευρω η την συνταξη των 100 ευρω σε θερετρα!
Μην σας ξενισει οτι το ποσοστο αναλφαβητισμου τους ηταν κατω του 5%.
Με την απειλη των γκουλαγκ τους εστελναν στα σχολεια και τα πανεπιστημια!
Ευτυχως το παραμυθι τελειωσε και ζουν το ονειρο!

Προσθέστε το σχόλιό σας

Ονοματεπώνυμο ή ψευδώνυμο  
Το e-mail σας (προαιρετικό - δεν δημοσιεύεται)  
Το σχόλιό σας

Ροή ειδήσεων

«Έχω έναν άνθρωπο» - Μια πρωτοβουλία που αφορά όλους μας

Ερωτήματα για το event των Χριστουγέννων-Τι απαντά ο δήμος-Τι λένε οι «κομμένοι»

ΑΟΝΦ Άτταλος: Ήταν καλύτερος, του έλειψε το γκολ...

Εκδήλωση του Συλλόγου Ποντίων

Την Παρασκευή 13 Δεκεμβρίου το 2ο φετινό τουρνουά Ράπιντ του ΣΟΝΦ

Το αδιάβλητο, η αντικειμενικότητα, η τενοντίτιδα και η χαμένη αξιοπιστία των πανελλαδικών εξετάσεων

Έτσι κλείνει τη χρονιά η «Πολιτιστική Αναγέννηση»

Τρικυμία σε ποτήρι! Ακυρώθηκε η εκμίσθωση χώρου στο Άλσος

Εκδήλωση της «Επαναστατικής Κίνησης»

Λαϊκή Συσπείρωση: Ρωτάμε τον δήμαρχο κι εκείνος δεν μας απαντά

Όλο το παρασκήνιο για τον «Συμπαραστάτη του Δημότη και της Επιχείρησης»

Ένας δήμαρχος που «κάνει την πάπια»

Το σωστό να λέγεται...

Στην Ιταλία το Β' ΕΠΑΛ Νέας Φιλαδέλφειας, στο πλαίσιο του ERASMUS+

Δημοτικό Συμβούλιο χωρίς «Συμπαραστάτη»

Δημοφιλέστερα άρθρα

Ένας δήμαρχος που «κάνει την πάπια»

Κινηθείτε, όσοι είστε εν δυνάμει υποψήφιοι...

Ποιοι θα πιαστούν στο αγκίστρι του «Συμπαραστάτη του Δημότη»;

Επίθεση του «Ρουβίκωνα» σε επιχείρηση στη Νέα Φιλαδέλφεια

Τρικυμία σε ποτήρι! Ακυρώθηκε η εκμίσθωση χώρου στο Άλσος

Το σωστό να λέγεται...

Ερωτήματα για το event των Χριστουγέννων-Τι απαντά ο δήμος-Τι λένε οι «κομμένοι»

Δημοτικό Συμβούλιο χωρίς «Συμπαραστάτη»

Όλο το παρασκήνιο για τον «Συμπαραστάτη του Δημότη και της Επιχείρησης»

Εκδήλωση της «Επαναστατικής Κίνησης»

Το αδιάβλητο, η αντικειμενικότητα, η τενοντίτιδα και η χαμένη αξιοπιστία των πανελλαδικών εξετάσεων

Λαϊκή Συσπείρωση: Ρωτάμε τον δήμαρχο κι εκείνος δεν μας απαντά

Τι έχουν τα Χανιά που δεν έχει η Φιλαδέλφεια- Χαλκηδόνα

Η «Λαϊκή Συσπείρωση» για τους συμβασιούχους και τη στάση του Δήμου

Αγρυπνία στην Αγία Τριάδα για την εορτή της Αγίας Αικατερίνης

Η Αλήθεια Newsletter

Κάντε κλικ εδώ για να εγγραφείτε στο newsletter μας

Τελευταία σχόλια

Ένας δήμαρχος που «κάνει την πάπια»
Xρήστης: Γαυροτρολ 2,3,4
@George (17/01/2018 22:13 Aπ την αγωνία σου έχεις λαλήσει george. Ποιο γήπεδο βρε ταλαίπωρε. Μήνυση για τις ακάλυπτες επιταγές της 1ης ημιφά...

Ένας δήμαρχος που «κάνει την πάπια»
Xρήστης: @ΚΑΠΠΑΔΟΚΙΑΣ (13/12/2019 16:41)
Πολλά νέα για την υπογειοποίηση την τελευταία εβδομάδα. Γι αυτό και τα γαυροσιχάματα άρχισαν πάλι την κλάψα....

Ένας δήμαρχος που «κάνει την πάπια»
Xρήστης: Γαυροτρολ 1
Πού είναι τα υψόμετρα οέοοοο (16/06/2017 14:13) Τι έγινε ρε παιδιά; Τι υψόμετρα σας εγκρίνανε; Τα μισά; Τα υπόλοιπα πότε; Όταν βάλει το χέρι...

Ένας δήμαρχος που «κάνει την πάπια»
Xρήστης: ΚΑΠΠΑΔΟΚΙΑΣ
@ @φωκων (12/12/2019 17:01) (12/12/2019 21:20) Έχεις κανένα νέο για την υπογειοποίηση;...

Ένας δήμαρχος που «κάνει την πάπια»
Xρήστης: @φωκων (12/12/2019 17:01)
Βαρεθήκαμε τον κάθε άσχετο και τον κάθε γαυροαρούλη με τις ανοησίες τους. Η υπογειοποίηση είναι ένα μεγάλο δώρο της ΑΕΚ στην πόλη. Γίνεται κ...

Ένας δήμαρχος που «κάνει την πάπια»
Xρήστης: @Αυγολέμονος (12/12/2019 15:12)
Γαυροτρολ απαντας στον εαυτο σου παλι;Μην φοβασαι επειδη δεν ειμαι κοπριτης σαν εσενα αλλα εργαζομενος μαζι με τα χαρτακια αγοραζω κι εσενα ...

Ένας δήμαρχος που «κάνει την πάπια»
Xρήστης: φωκων
η ιδεα της υπογειοποιησης ειναι του ιδιοκτητη του μελισσανιδειου σταδιου. υπογειοποιησεις γινονται νομιμα με βαση το κυκλοφοριακο προβλημα γ...

Ένας δήμαρχος που «κάνει την πάπια»
Xρήστης: Ένας δήμαρχος που «κάνει την πάπια»
Μέσα σε όλα τα ερωτήματα -που δεν απαντάει ο δήμαρχος- τίθεται κι ένα ακόμα : Την περασμένη Δευτέρα, υπογράφτηκε η σύμβαση μεταξύ Περιφέρ...

Τρικυμία σε ποτήρι! Ακυρώθηκε η εκμίσθωση χώρου στο Άλσος
Xρήστης: ΦΙΛΟΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑ
Κομίζω πρόταση γνωστού επιχειρηματία. ΟΛΟ ΤΟ ΑΛΣΟΣ ΠΑΓΟΔΡΟΜΙΟ......

Ένας δήμαρχος που «κάνει την πάπια»
Xρήστης: Αυγολέμονος
@ ΚΑΤΟΙΚΟΣ ΠΡΟΣΦΥΓΙΚΟΥ (12/12/2019 13:48) Λυπήσου του ρε μάστορα το παιδί. Δεν βλέπεις ότι είναι για λύπηση. Όχι για καπνό! Ούτε για χαρτάκι...

Τρικυμία σε ποτήρι! Ακυρώθηκε η εκμίσθωση χώρου στο Άλσος
Xρήστης: Κιρκη
@ 19:32 Ωραιο το αστειο σου. Να σε αξιοποιησουν στην παγοποιηση της λιμνης. Καπου πρεπει να βολευτεις κι εσυ....

Τρικυμία σε ποτήρι! Ακυρώθηκε η εκμίσθωση χώρου στο Άλσος
Xρήστης: @ 11/12/2019 18:42
Με μέτρο τα "κουμπιά"....

Ερωτήματα για το event των Χριστουγέννων-Τι απαντά ο δήμος-Τι λένε οι «κομμένοι»
Xρήστης: Ανώνυμος
@ 12:47 Αν ήμουν στη θέση του Σεϊτανίδη, θα αναζητούσα την ip σου και μόλις θα σε ταυτοποιούσα, θα σου απένειμα σε λαμπρή ειδική εκδήλωση τ...

Ένας δήμαρχος που «κάνει την πάπια»
Xρήστης: ΚΑΤΟΙΚΟΣ ΠΡΟΣΦΥΓΙΚΟΥ
@ Δημοτης (12/12/2019 13:17) Ζούμε πολιτισμό δηλαδή;...

Ερωτήματα για το event των Χριστουγέννων-Τι απαντά ο δήμος-Τι λένε οι «κομμένοι»
Xρήστης: Διαμαντής Σεϊτανίδης
@12.47 Έχει φτάσει "σε τέτοιο επίπεδο βλακείας", όπως λες. Μου απάντησε. Απλώς περιμένω να επιστρέψω στο γραφείο και να ολοκληρώσω το ρε...

all rights reserved | developed & hosted by Jetnet ©