Προς εξομάλυνση οι σχέσεις δήμου- ΑΕΚ

Δημοσιεύτηκε στις 15/10/2015 στην κατηγορία Ο Δήμος  |  57 σχόλια

Του Διαμαντή Σεϊτανίδη

 

Τελείωσε πριν από λίγο η τριμερής συνάντηση υπουργείου- δήμου- ΑΕΚ, με κεντρικό θέμα το γήπεδο της ΑΕΚ. Όλες οι πηγές συγκλίνουν στην άποψη ότι ήταν μια δύσκολη συνάντηση, που θα μπορούσε να έχει οδηγήσει σε πλήρες αδιόξοδο, εάν δεν υπήρχε η ανάγκη όλων των πλευρών να μην διακόψουν εντελώς τις σχέσεις τους.

 

Η συνάντηση άρχισε με μια ενωτική τοποθέτηση του υπουργού Πάνου Σκουρλέτη, ο οποίος χαρακτήρισε την υπόθεση του γηπέδου της ΑΕΚ "πολύ σοβαρό θέμα" και τόνισε ότι "αγαπάμε την ΑΕΚ και θέλουμε να κάνει γήπεδο, αγαπάμε και τη Φιλαδέλφεια και δεν θέλουμε να έχει προβλήματα". 

 

Ο κ. Σκουρλέτης έθεσε πρώτος στη συνάντηση το θέμα ανέγερσης του γηπέδου στο χώρο των σχολείων στη Ρενό, πράγμα που απέρριψε χωρίς δεύτερη κουβέντα η πλευρά της ΑΕΚ, με το Δημήτρη Μελισσανίδη να λέει προς τον Άρη Βασιλόπουλο "στη Ρενό να πάς να κάνεις το δημαρχείο" και το δήμαρχο να του απαντά ότι ήδη υπάρχουν δυο δημαρχεία στην πόλη. 

 

Ο κ. Μελισσανίδης ανέπτυξε τις θέσεις της ΑΕΚ και είπε ότι "έχουμε το νόμο με το μέρος μας, έχουμε το δίκιο με το μέρος μας", ενώ σε άλλο σημείο της παρέμβασής του καυτηρίασε τη θέση του δήμου: "Έχουμε έναν δήμο που μας ταλαιπωρεί", είπε χαρακτηριστικά και πρόσθεσε ότι αν πρόκειται να μη γίνει το γήπεδο, ας χρησιμοποιηθεί ο χώρος για την εγκατάσταση προσφύγων. Σε αυτό δεν διαφώνησε ο Άρης Βασιλόπουλος. 

 

Στις στιγμές της μεγάλης έντασης δεν έλειψαν οι εκατέρωθεν προκλήσεις, όπως οι φράσεις που ακούστηκαν "είσαι Ολυμπιακάκιας" και "ντροπή, εγώ δεν ξέρω πώς είναι η μπάλα". 

 

Στη συνέχεια η συζήτηση ήλθε στο πόρισμα του Επιμελητηρίου Περιβάλλοντος, με την ΑΕΚ να υποστηρίζει ότι εάν είχαν συμπεριληφθεί στην ομάδα έργου του γηπέδου τα στελέχη του Επιμελητηρίου, τότε το πόρισμά του θα ήταν διαφορετικό. 

 

Ο κ. Αλεξίου κατηγόρησε το δήμο και προσωπικά τον Άρη Βασιλόπουλο ότι "πέταξε έξω την ΑΕΚ από την πόλη" αλλά η απάντηση ήλθε από το δήμαρχο και τον συνεργάτη του, Γιώργο Ανεμογιάννη, που παρουσίασε τις αποφάσεις του δήμου, σύμφωνα με τις οποίες το γυναικείο βόλεϊ αγωνίζεται στο κλειστό γυμναστήριο του δήμου, όπως επίσης σε δημοτικές εγκαταστάσεις αγωνίζονται το ποδόσφαιρο σάλας της ΑΕΚ και το σκάκι. 

 

Ο Άρης Βασιλόπουλος στις τοποθετήσεις του υποστήριξε ότι "η σημερινή δημοτική Αρχή επιθυμεί η ΑΕΚ να αποκτήσει γήπεδο και να ανγωίζεται στη Νέα Φιλαδέλφεια" και αποκάλυψε ότι παλαιότερα ένας υπουργός (την ταυτότητα του οποίου, όμως, αρνήθηκε να αποκαλύψει) είχε διερευνήσει την πρόθεση του δημάρχου να πάει η ΑΕΚ σε άλλη περιοχή, και ο κ. Βασιλόπουλος είχε αρνηθεί.

 

Προς το τέλος της συνάντησης επικράτησε συναινετικό πνεύμα, καθώς ο δήμος έθεσε τις προϋποθέσεις για ολόπλευρη στήριξη του γηπέδου: Πρώτα από όλα τροποποίηση του Ρυθμιστικού με κατάργηση του 5% και πλήρη αρμοδιότητα του δήμου επί του Άλσους (αίτημα που δεν εμπλέκει την ΑΕΚ αλλά απευθύνεται αποκλειστικά στο υπουργείο), καθώς και ζητήματα ασφάλειας, κυκλοφοριακής διευκόλυνσης και στάθμευσης, που αφορούν στην ΑΕΚ. Τέλος, ο δήμος ζήτησε πλήρη στήριξη της ερασιτεχνικής ΑΕΚ με εξασφάλιση χώρων λειτουργίας και άθλησης στο χώρο του γηπέδου, καθώς και σεβασμό των πολοδομικών προδιαγραφών της πόλης, στην οποία άλλωστε βρίσκεται ο Προσφυγικός Συνοικισμός.

 

Τελικά αποφασίστηκε η δημιουργία μιας κοινής Επιτροπής στην οποία θα μετέχουν το υπουργείο, η Περιφέρεια, ο δήμος και η ΑΕΚ, και η οποία θα έχει σκοπό την εξεύρεση λύσεων και την επίλυση προβλημάτων στο δρόμο προς την κατασκευή του νέου γηπέδου.- 

Γράψτε την άποψή σας

Ντροπη σου ΑΒ (15/10/2015 15:34)

Οπως ακριβως διαπραγματευτηκε ο Cheepras με τους θεσμους τις περιφημες 17 ωρες, ετσι ακριβως διαπραγματευτηκε κι ο ΑΒ με τον ανθρωπο που δεν θελει να παει το γηπεδο στη renault γιατί απροκαλυπτα πια εποφθαλμια το Αλσος.

Ανώνυμος (15/10/2015 16:04)

Πόσες φορές πρέπει να ειπωθεί; Το 5% ΕΧΕΙ ΚΑΤΑΡΓΗΘΕΙ ΜΕ ΤΟ ΝΟΜΟ 4280. Ποσό άσχετοι ειναι πια αυτοί οι ανθρωποι; Θέλουν να διοικήσουν κιόλας χωρίς να έχουν ιδέα από νομους; Απλά επικίνδυνοι

Anonymos (15/10/2015 16:07)

Αποδείχθηκε ότι το μόνο που ενδιαφέρει την ΠΑΕ είναι να εφάπτεται το γήπεδο στο Άλσος για να επεκταθεί επιχειρηματικά εκεί μέσα. Η λύση της Ρενώ ήταν η καλύτερη και θα εξυπηρετούσε όλους.
Χουλιγκανοτζιχαντιστές και τσιράκια του γατούλη πάρτε το χαμπάρι:
Ο αγώνας για την υπεράσπιση του Αλσους ΤΩΡΑ αρχίζει.

@16:07 (15/10/2015 16:16)

Έλα με την όπισθεν. Και άμα έχεις νευράκια παράπονα στον δήμαρχο σου που σε πρόδωσε με την κωλοτουμπα του αιώνα

ξεκαθαρο (15/10/2015 16:53)

ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΞΕΚΑΘΑΡΑ ΠΙΑ ΠΟΙΟΣ ΘΕΛΕΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΝΑ ΒΡΕΙ ΛΥΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΕΚ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΟΛΗ ΚΑΙ ΠΟΙΟΣ ΑΠΟΣΚΟΠΕΙ ΑΛΛΟΥ. ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΤΟΝ ΑΝΩΝΥΜΟ
ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΠΕΡΙ ΚΩΛΟΤΟΥΜΠΑΣ ΔΕ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑ. ΠΟΙΟΝ ΠΡΟΔΩΣΕ Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΚΑΙ ΜΕ ΠΟΙΟ ΤΡΟΠΟ? ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΘΕΣΗ ΕΧΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΗΣ ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΗΣ ΠΕΡΙΟΔΟΥ ΩΣ ΣΗΜΕΡΑ

@ (16:07) (15/10/2015 17:23)

Οι βλάκες επανήλθαν μετά τη νέα ξεφτίλα στο προεκλογικό σύνθημα του άλσους που θα κάνει MALL ο Μελισσανίδης. Κάποιος θα θεωρούσε ότι απλά τρολάρουν. Εγώ θεωρώ οτι είναι τόσο βλάκες που το πιστεύουν. Ελάτε κορίτσια θα φάτε καλά.

@ (15/10/2015 16:07) (15/10/2015 17:26)

Απλά θέλαμε γαυράκο να είναι δίπλα στο σπίτι σου.

ΓΗΠΕΔΟ ΕΔΩ (15/10/2015 17:31)

Ο αρθογραφος ειναι εριστικος ΚΑΙ ΑΣΧΕΤΟΣ ΓΗΠΕΔΟ ΣΤΗΝ ΝΕΑ ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑ ΔΕΝ ΣΑΣ ΡΩΤΑΕΙ ΚΑΝΕΙΣ

EKLASE H AEK KAI VGHKE O ANONYMOS (15/10/2015 17:33)

RE ANONYME POU THA YPERASPISTEIS TO ALSOS THS FILADELFEIAS? POSOI EISTE AUTOI POU DE THELETAI TO GHPEDO? APO TO SYNOLIKO PLYTHISMO THS POLHS? GIATI EGW POU GENITHIKA EDW TO 88 DEN XERW KANENAN POU NA MH TO THELEI... YPERASPISTEH

Φιλαδέλφεια-Χαλκηδόνα (15/10/2015 17:33)

Γνωστές τοις πάσι οι πιέσεις του ΤΣΥΡΙΖΑ προς όλα τα μέλη του ΔΣ του Δήμου μας, για να τα βρουν ήσυχα και σιωπηλά με τους υπαλλήλους του Τίγρη και να κάνουν γαργάρα τα γνωστά και τεράστια θέματα που είναι ανοιχτά σε σχέση με το γήπεδο.
Ο Τσίπρας έχει πεντακάθαρα χαράξει (άθελα ή ηθελημένα, η ιστορία θα το δείξει) το δρόμο της πιο σκληρής νεοφιλελεύθερης πολιτικής που επιβάλλεται σήμερα σε λαούς του δυτικού κόσμου.
Θα αντέξει ο Άρης;
Μακάρι.
Αλλά δύσκολο.
Ως και αδύνατο, το να προσπαθεί να υπερασπίζει τα συμφέροντα των πολιτών του Δήμου, όταν μάλιστα έχει απομείνει σχεδόν μόνος, με μια Αντιπολίτευση επιεικώς απαράδεκτη.

Nick (15/10/2015 17:37)

Οποιαδήποτε αναφορά σε ΡΕΝΩ είναι τουλάχιστον γελοία για τον απλό λόγο ότι γύρω απο την ΡΕΝΩ έχουμε σπίτια εμείς που δεν επιλεξαμε να χτίσουμε δίπλα στο γήπεδο και εννοείται ότι δεν θα επιτρέπαμε ποτέ να φορτωθουμε ξαφνικά κανένα γήπεδο. Μας φτάνει το πρόβλημα με την εθνική οδό. Έχουμε βαρεθεί να ακούμε βλακίες τόσο καιρό αφού μάλιστα είναι πια αργά για να αλλάξει οτιδήποτε. Θα μπορούσε ο Βασιλόπουλος να είναι λίγο πιο σοβαρός.

O Kωστάκης είμαι πάλι (15/10/2015 17:42)

Ποιο άλσος? Όχι πείτε μου, ποιο άλσος?

@ (16:07) (15/10/2015 17:49)

Ναι βρε γελοίε τώρα ήρθαμε δίπλα στο άλσος. Και 80 χρόνια που ειμασταν χρηματοδοτούμενο νούμερο; Μήπως στη Ρενώ; Αντε στα τσακίδια τώρα απο τα ιερά χώματα και εσύ και οι ομοιοι σου.

Ναός (15/10/2015 18:32)

Αυτή η μαριονέτα ο ΑΒ και οι παρατρεχάμενοι του, δουλεύουν για συμφέροντα ιδία καθώς και άλλων.
Έχει υιοθετήσει το προσωπείο του περιθωριακού αγωνιστή και κάποιο τρώνε το κουτόχορτο που σερβίρει και τον πιστεύουν.

Η ΑΕΚ θα χτίσει το γήπεδο της στο οικόπεδο της, με σεβασμό και νομιμότητα.
Όλα τα υπόλοιπα είναι λαϊκίστικα τεχνάσματα του ΑΒ.

Κωστας (15/10/2015 18:41)

Κανονικά πλέον πρέπει να φύγει εντελώς από την Νέα Φιλαδέλφεια .

Πρόταση με τα λεφτα απο την περιφέρεια να κάνει έναν αθλητικό οργανισμό με ξενώνες όπου θα αθλούνται μόνο άτομα με πρόβλημα στα ναρκωτικά ή πρώην τοξικομανής .
Να μαζεύει δωρεάν απο ολη την Ελλάδα τα άτομα αυτά .
Να απαιτήσει λεφτα από τον Δήμο για αυτο τον σκοπό, επίσης ο Δήμος θα πρέπει να πληρώνει το προσωπικό του πρότυπου αθλητικού κέντρου απεξάρτησης .

Φανταστείτε 100 -200 άτομα κάθε μέρα να προσπαθούν να καθαρίσουν μέσα απο το αθλητισμό.

Χριστίνα Ανδρέου (15/10/2015 18:43)

Το άρθρο 43 του 4277/14 ισχύει και μνημονεύεται και στη ΜΠΕ σε πολλά σημεία. Επί παραδείγματι στο κεφάλαιο 2 σελ. 5 αναφέρεται ότι " Όπως τεκμηριώνεται και στη μελέτη πρασίνου του έργου (Nerco- Χλύκας, 2014), η δημιουργία του πεζοδρόμου, αλλά και του νέου Γηπέδου, θα γίνει σύμφωνα με τα προβλεπόμενα του άρθρου 43 του Ν.4277/2014, το οποίο τροποποιεί το άρθρο 49 του Ν.998/79, επιτρέποντας την παραχώρηση τμήματος του άλσους για την συμπλήρωση και ασφαλή λειτουργία νομίμως υφιστάμενων εγκαταστάσεων ή νέων αθλητικών εγκαταστάσεων, καθώς πληρούνται οι προϋποθέσεις αα, ββ και γγ που θέτει το εν λόγω άρθρο." Αυτά για να μη δουλευόμαστε! Προφανώς και το άλσος είναι ο στόχος.

WTF?? (15/10/2015 18:56)

@Ανώνυμος & @ξεκαθαρο
Δηλαδή όταν κάποιος θέλει να χτίσει στο δικό του οικόπεδο και όχι σε ένα που του προτείνουν κάποιοι χωρις να τους ανήκει :) και ποθ πάνω του υπάρχουν μόνο κάτι σχολεία μωρέ :D πάει να πέι ότι γουστάριε να μπαζώνει άλσος; Λογικό μου ακούγετε.

@(15/10/2015 16:53) (15/10/2015 19:08)

Εχεις δίκιο ακόμα και η λέξη κωλοτούμπα με αυτόν έχει χάσει το νόημα της. Δεν πειράζει κερνάμε προφιτερόλ στου Τίλλα, δικαιολογημένη η πικρία σας

@Χριστίνα Ανδρέου (15/10/2015 20:16)

Κα Ανδρέου με συγχωρείς αλλά πρέπει να ντρέπεσαι που δηλώνεις μηχανικός. Είσαι επιεικώς άσχετη και επικίνδυνη με αυτά που λες. Το 5% που προβλέπει το αρθρο 43 του Ν.4277/2014 ΚΑΤΑΡΓΗΘΗΚΕ με το αρθρο 36 του Ν.4280/2014 διασφαλίζοντας την υπόλοιπη έκταση ως προς το δασικό της χαρακτήρα. Το 5% ΙΣΧΥΕ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗΣ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ 4277 σύμφωνα με τον οποίο αποδόθηκε γήπεδο επιφανείας 29,1 στρεμμάτων στην ΑΕΚ. ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΜΙΑ ΕΒΔΟΜΑΔΑ το 5% ΚΑ-ΤΑ-ΡΓΗ-ΘΗ-ΚΕ και έτσι δεν δύναται να υπάρξει καμία περαιτέρω επέμβαση στο άλσος (πλην αναψυκτηρίου) . Το ίδιο ισχυρίζεται και ο Δικηγόρος που υποστήριξε την προσφυγή στο ΣτΕ, το ίδιο ακριβώς αναγράφει και η ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΟΥ ΣτΕ. ΤΙΠΟΤΑ ΑΠΟ ΤΑ ΔΥΟ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΔΙΑΒΑΣΕΙ; Και δεν ντρέπεσαι; Σας ψήφισε ο λαός για να λέτε ανακρίβειες σε ένα τόσο σημαντικό θέμα; Αισχος

@Χριστίνα Ανδρέου (15/10/2015 20:17)

http://www.eksegersi.gr/%CE%95%CF%80%CE%B9%CE%BA%CE%B1%CE%B9%CF%81%CF%8C%CF%84%CE%B7%CF%84%CE%B1/22147.%CE%A3%CF%84%CE%BF%CE%BD-%CE%B1%CE%AD%CF%81%CE%B1-%CF%84%CE%B1-%CF%83%CF%87%CE%AD%CE%B4%CE%B9%CE%B1-%CE%9C%CE%B5%CE%BB%CE%B9%CF%83%CF%83%CE%B1%CE%BD%CE%AF%CE%B4%CE%B7-%CE%B4%CE%B5%CE%BD-%CE%BC%CF%80%CE%BF%CF%81%CE%B5%CE%AF-%CE%BD%CE%B1

Κοιτα εδώ πως πανηγύριζαν όταν βγήκε ο νέος Νόμος. Και αυτοι τσιράκια; Ενημερώσου ή κάτσε σπίτι σου

Διαμαντής Σεϊτανίδης (15/10/2015 20:27)

Έχω κατ' επανάληψη παρακαλέσει να είστε κόσμιοι, όταν σχολιάζετε ανωνύμως και απευθύνεστε σε κάποιον που σοχλιάζει επωνύμως. Η κα Ανδρέου δεν ξέρει ποιος την αποκαλεί "άσχετη" κι "επικίνδυνη". Δικαιούται, όμως να ζητήσει άρση του απορρήτου, εάν θεωρεί ότι προσβάλλεται. Γιατί πρέπει να μπαίνουμε σε τέτοιες ιστορίες; Εγώ να "κόβω" σχόλια κι οι όποιοι θιγόμενοι να μας τραβούν στη Δικαιοσύνη; Δεν μπορείτε νε πείτε το επιχείρημά σας και όλα τα στοιχεία που αναφέρετε, χωρίς προσωπικές προσβολές; Στο τέλος- τέλος, είναι και άνανδρο να υβρίζετε μια κυρία (ή έναν κύριο), διατηρώντας την ανωνυμία σας.

Την επόμενη φορά, τέτοιο σχόλιο δεν θα ανέβει, και τα στοιχεία που παρατίθενται θα χαθούν. Κι αυτό, λόγω των βαριών εκφράσεων που χρησιμοποιεί.

Ανώνυμος (15/10/2015 20:40)

Είναι Δημόσιο πρόσωπο και θίγεται η υπόληψη της ως πολιτικό πρόσωπο και όχι ως ατομική προσωπικότητα. Με τα αυθαίρετα συμπεράσματα της θίγει 800000 ΑΕΚτζήδες δημιουργώντας πλασματικά αναχώματα στην κατασκευή του γηπέδου. Να μου κάνει μήνυση αν θέλει όπως έχω δικαίωμα και εγώ για διασπορά ψευδών ειδήσεων.

Ανώνυμος (15/10/2015 20:55)

Και συνεχίζω με τα επιχειρήματα: (ΣτΕ 2153/2015 - Σκεπτικό 13)
Εξάλλου, στο άρθρο 57 παρ. 1 του ν. 998/1979, όπως αυτό ισχύει μετά την αντικατάσταση των άρθρων 45 έως 61 με το άρθρο 36 του ν. 4280/2014 (ΦΕΚ Α΄ 159), ορίζεται ότι εντός δασικού χαρακτήρα δημοσίων εκτάσεων ορισμένων κατηγοριών, στις οποίες περιλαμβάνονται τα δάση και οι δασικές εκτάσεις του νομού Αττικής (άρθρο 4 παρ. 2 περ. ζ΄ του ν. 998/1979) κ.λπ., ΟΧΙ, ΟΜΩΣ, ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΡΚΑ ΚΑΙ ΑΛΣΗ ΕΝΤΟΣ ΠΟΛΕΩΝ Η ΟΙΚΙΣΤΙΚΩΝ ΠΕΡΙΟΧΩΝ (άρθρο 4 παρ. 2 περ. α΄ του ν. 998/1979) κ.λπ., είναι επιτρεπτή η επέμβαση για την κατασκευή, μεταξύ άλλων, και αθλητικών εγκαταστάσεων.

Ανώνυμος (15/10/2015 20:55)

(Συνέχεια)
Τέλος, το νέο άρθρο 58 του ν. 998/1979 όπως έχει αντικατασταθεί με το άρθρ. 36 του ν. 4290/2014, επαναλαμβάνει την απαγόρευση μεταβολής του κύριου προορισμού και αναίρεσης της λειτουργίας των πάρκων και αλσών, επιβεβαιώνει δε την ισχύ και επί πάρκων και αλσών της προαναφερόμενης διάταξης του άρθρου 71 παρ. 6 του Δασικού Κώδικα (ν.δ. 86/1969)

Διαμαντής Σεϊτανίδης (15/10/2015 20:58)

@20.40
Άκου, επειδή εδώ δεν είμαστε αφελείς. Αν σου κάνει μήνυση, σημαίνει ότι πρώτα πρέπει να τρέχει εμένα στις αρμόδιες υπηρεσίες για άρση του απορρήτου και ανεύρεση της ID address σου- κι αυτό, ΑΝ δεν έχεις μπει από κανένα internet cafe. Εάν δεν σε εντοπίσει, έχει κάθε δικαίωμα να κάνει σε ΕΜΕΝΑ μήνυση, επειδή ανάρτησα ύβρεις κατά του προσώπου της από άτομο που δεν εντοπίζεται (στην περίπτωση του internet cafe). Δηλαδή εγώ επειδή υπήρξα υπερβολικά ελαστικός με το σχόλιό σου, θα "φάω" από μια τρελή ταλαιπωρία για εντοπισμό της ID address σου, έως το εδώλιο του κατηγορουμένου. Λοιπόν, άλλη φορά τέτοιο σχόλιο δεν ανεβαίνει, εντάξει; Για να συνεννοούμαστε. Γράψε στοιχεία και μη βρίζεις.

@Διαμαντής Σεϊτανίδης (15/10/2015 21:02)

Η αγανάκτηση μου είναι δικαιολογημένη. Ξαναγυρίζουμε πάλι και πάλι σε πράγματα τα οποία έχουν διευκρινιστεί απο το ανώτατο δικαστήριο της χώρας. Επειδή λοιπόν θέλω να ανεβαίνουν ΟΛΑ τα στοιχεία μου απολογούμαι για το ύφος μου και σε εσένα προσωπικά και σε όποιον νομίζει οτι θίγεται. Συνεχίζω οσονούπω και με άλλες δημοσιεύσεις. (IP address)

Διαμαντής (15/10/2015 21:04)

Τώρα είδα ότι κι εγώ έγραψα ID-ευχαριστώ για τη διόρθωση

Botnik (15/10/2015 21:15)

κα Ανδρεου γιατί δεν ρωτατε επισημα το Υπουργειο τι ισχυει και δεν ισχυει;
Αν αυτα που λέτε δεν ισχυουν θα ζητησετε δημοσια συγνωμη ;

Ανώνυμος (15/10/2015 21:15)

ΠΡΟΣΦΥΓΗ ΔΗΜΟΥ:
ΙΙΙ. ΛΟΓΟΙ ΑΚΥΡΩΣΕΩΣ
Α. Αντίθεση των διατάξεων των άρθρων 42 παρ. 1 και 4 εδ. α΄ και 43 του ν. 4277/2014, που αποτέλεσαν το νόμιμο έρεισμα έκδοσης της προσβαλλόμενης απόφασης, στις διατάξεις των άρθρων 24 παρ. 1, 26 και 117 παρ. 3 και 4 του Συντάγματος και 2, 14, 46, 58 και 59 του ν. 998/1979, ΟΠΩΣ ΑΥΤΟΣ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΘΗΚΕ ΜΕ ΤΟ ΜΕΤΑΓΕΝΕΣΤΕΡΟ ΤΟΥ Ν. 4277/2014, Ν. 4280/2014 ΚΑΙ ΙΣΧΥΕΙ

Ανώνυμος (15/10/2015 21:17)

(Συνεχεια)
ΕΔΑΦΙΟ 36 ΠΡΟΣΦΥΓΗΣ: Συνεπεία όλων των ανωτέρω, καθίσταται σαφές ότι οι διατάξεις των άρθρων 42 παρ. 1 και 4 εδ. α΄και 43 του ν. 4277/2014 (ΦΕΚ Α΄156/01.08.2014), ΑΝΤΙΚΕΙΝΤΑΙ, προδήλως και καταφανώς, τόσο στις διατάξεις των άρθρων 2, 14, 45, 46, 58 και 59 του ν. 998/1979, ΟΠΩΣ ΑΥΤΟΣ, ΜΑΛΙΣΤΑ, ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΘΗΚΕ ΜΕ ΤΟ ΜΕΤΑΓΕΝΕΣΤΕΡΟ ΤΟΥ ΕΠΙΜΑΧΟΥ ν. 4277/2014, ν. 4280/2014 (ΦΕΚ Α΄159/08.08.2014) και ισχύει, όσο και, ιδίως, στις διατάξεις των άρθρων 24 παρ. 1, 26 και 117 παρ. 3 και 4 του Συντάγματος και, για το λόγο αυτό, θα πρέπει να κριθούν αντισυνταγματικές και ανίσχυρες.

Ανώνυμος (15/10/2015 21:23)

Το ίδιο επίσης αναφέρουν τα εδάφια 6,7,22,32, του κεφαλαίου ΙΙΙ (λόγοι ακυρώσεως) της προσφυγής του Δήμου

Ανώνυμος (15/10/2015 21:31)

ΤΟ ΜΟΝΟ 5% που συνεχιζει να ισχύει είναι το εξής: (Αρθρο 36, Ν4280)
" Άρθρο 58, παράγραφος 3 - Πάρκα και άλση : Η διάταξη της παρ. 6 του άρθρου 71 του Δασικού Κώδικα (ν.δ. 86/1969), η οποία προστέθηκε στο άρθρο αυτό με την παρ. 8 του άρθρου 4 του ν. 3208/2003, ισχύει αναλόγως και για τα πάρκα και άλση, νοουμένου, αντί του αναφερομένου στην ως άνω διάταξη Υπουργού Αγροτικής Ανάπτυξης, του Υπουργού Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής."
Η διάταξη αυτή ανατρέχοντας στην παρ. 8 του άρθρου 4 του ν. 3208/2003 αναφέρει (Συνέχεια ως κάτωθι)

Ανώνυμος (15/10/2015 21:34)

8. Στο άρθρο 71 (του ν.δ. 86/1969) προστίθεται παράγραφος 6, που έχει ως εξής:
"6. Τα δάση της περίπτωσης ε΄ της παραγράφου 1 του άρθρου 69, που προορίζονται για αισθητική απόλαυση και αναψυχή, υπόκεινται σε διαχείριση ως δάση πάρκα και επιτρέπεται σε αυτά η κατασκευή έργων και η εκτέλεση εργασιών που συντηρούν και εμπλουτίζουν τη βλάστηση, βελτιώνουν την αισθητική του τοπίου, εξασφαλίζουν την άνετη και ασφαλή κίνηση και εξυπηρέτηση των επισκεπτών και διευκολύνουν τη σωματική άσκηση και την πνευματική ανάταση του ανθρώπου. Η κατασκευή μόνιμων εγκαταστάσεων, απαραίτητων για τη λειτουργία των πάρκων, επιτρέπεται μόνο στο αναγκαίο μέτρο και σε εκτάσεις που δεν έχουν δασική βλάστηση, η δε συνολικά καταλαμβανόμενη από τις ανωτέρω εγκαταστάσεις έκταση δεν μπορεί να υπερβεί το πέντε τοις εκατό (5%) της συνολικής έκτασης και κατ’ ανώτατο όριο τα δέκα στρέμματα....."

Ανώνυμος (15/10/2015 21:38)

Αυτό το 5% λοιπόν επιτρέπει κατασκευές που ΠΛΗΡΟΥΝ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΤΑ ΚΑΤΩΘΙ: 1) συντηρούν και εμπλουτίζουν τη βλάστηση 2) βελτιώνουν την αισθητική του τοπίου 3) εξασφαλίζουν την άνετη και ασφαλή κίνηση και εξυπηρέτηση των επισκεπτών 4) διευκολύνουν τη σωματική άσκηση και την πνευματική ανάταση του ανθρώπου 5) είναι μόνιμες κατασκευές με ΣΚΟΠΟ ΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΑΛΣΟΥΣ. Ταυτόχρονα πρέπει να έχουν ΑΝΩΤΑΤΟ όριο τα 10 στρέμματα τα οποία ΔΕΝ πρέπει να είναι δασωμένα. Ρωτάω λοιπόν. Που υπάρχουν 10 στρέμματα συνεχόμενα στο άλσος χωρίς δέντρα και τι είδους κατασκευή είναι αυτή που μπορεί να ενδιαφέρει την ΑΕΚ που να πληρεί τις ανωτέρω προυποθέσεις; Αναψυκτήριο; Παιδική χαρά; Ή μήπως mall; Η-Μ-Α-Ρ-Τ-Ο-Ν, Ε-Λ-Ε-Ο-Σ δεν αντέχονται πια οι άνθρωποι

ΝΑ ΔΕΙΣ (15/10/2015 21:44)

Ποιος το είπε σε προϊόν δεν θυμάμαι αλλά game over κ. Ανδρέου

@Χριστίνα Ανδρέου (15/10/2015 22:02)

Ξέρω τι φοβάσαι εσύ και οι όμοιοί σου. Τι θα γίνει όταν θα αποδειχτεί ότι δεν είναι κανένα άλσος ο στόχος; Πως θα ζήσετε μετά; ΤΙ ΣΤΟ ΔΙΑΟΛΟ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΤΟ ΚΟΛΟΑΛΣΟΣ Ο ΜΕΛΙΣΣΑΝΙΔΗΣ; ΕΧΕΙ ΑΣΧΟΛΗΘΕΙ ΠΟΤΕ ΣΤΗ ΖΩΗ ΤΟΥ ΜΕ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΕΧΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΜΕ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΗ ΑΝΑΛΟΓΟΥ ΧΩΡΟΥ; ΕΛΕΟΣ ΠΙΑ ΕΧΟΥΜΕ ΑΗΔΙΑΣΕΙ.

ΩΡΕΣ ΑΓΩΝΙΑΣ (15/10/2015 22:10)

Ο ένας διαπραγματευόταν 17 ώρες. Ο άλλος ούτε μια.

Ανώνυμος (15/10/2015 22:30)

Και αποκορύφωμα οι δηλώσεις του ίδιου!!!!! του Δημάρχου τον Απρίλη σε δημοτικό Συμβούλιο που αφορούσε την κατεδάφιση του Κενταύρου όπου αναφέρει ΡΗΤΑ και ΕΠΑΝΕΙΛΗΜΜΕΝΩΣ οτι ο Ν.4280 επιτρέπει πλέον ΜΟΝΟ μόνιμες κατασκευές σχετιζόμενες με την αναψυχή των πολιτών στο άλσος και συγκεκριμένα την κατασκευή αναψυκτηρίου. Για του λόγου το αληθές:
https://www.youtube.com/watch?v=_C8Xaje_cDQ

ΟΥΑΙ ΥΜΙΝ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΣ ΚΑΙ ΦΑΡΙΣΑΙΟΙ

Υ.Γ. Διαμαντή αν και το video είναι απο "ανταγωνιστική" ιστοσελίδα ελπίζω να το δημοσιεύσεις

Ουγκανοι... (15/10/2015 22:51)

..τελικά ανθρωπακια μου , ο μικρός δεν μαδάει....

@Χριστίνα Ανδρέου (15/10/2015 23:16)

Για πόσα χρόνια ακόμα θα διαβάζουμε τις ίδιες ανακρίβειες που διαβάζουμε και ακούμε εδώ και δυο χρόνια. Και όλα αυτά όταν όλα έχουν τελειώσει οριστικά. Μετά ποιος σας φταίει όταν σας λένε χρηματοδοτούμενους και διαπλεκόμενους;

Ανώνυμος (16/10/2015 01:25)

Εχουμε λοιπόν 1.έναν Νόμο (Ν.4280) 2.μια απόφαση του ΣτΕ (2153/2015) 3.την προσφυγή του Δήμου στο ΣτΕ και 4.δηλώσεις του ίδιου του Δημάρχου τον Απρίλη που λένε όλα τα ίδιο πράγμα. Οτι το 5% του αρθ. 43 για τις ΑΘΛΗΤΙΚΕΣ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ κα-τα-ργη-θη-κε και ισχύει μόνο πλέον το 5% για κατασκευές αναψυχής και μάλιστα με ανώτατο όριο τα 10 στρέμματα. Και απέναντι σε όλα αυτά έχουμε την κυρία Ανδρέου και τον Δήμαρχο οι οποίοι μετά απο 6 μήνες δηλώνουν οτι στόχος είναι το άλσος και προτρέπουν να αλλάξει το 5% του ρυθμιστικού!Το ήδη αλλαγμένο!Τον Απρίλη δηλαδή που ο Δημαρχος ήθελε να κατεδαφίσει τον Κένταυρο το επικαλέστηκε λέγοντας οτι μπορεί να φτιάξει μόνο αναψυκτήριο πλέον (επιφανείας μάλιστα όπως δήλωσε 120τ.μ.) και τον Οκτώβρη θυμήθηκε οτι η ΑΕΚ επιβουλεύεται το άλσος στοχεύοντας στο 5%. Προφανώς για να φτιάξει αναψυκτήριο ο Μελισσανίδης και να κονομήσει απο τα υποβρύχια βανίλια και τις γκαζόζες.

Το ψέμα έχει κοντά ποδάρια (16/10/2015 02:26)

Τελικά και Ανδρέου με όλο το σεβασμό για μαλλί πήγατε που λέει και ο λαός.. Η ουσία είναι ότι με τα λεφτά μας πήγε ο δήμαρχος να κάνει μια προσφυγή η οποία απέτυχε παταγωδώς σχεδόν 2 χρόνια η πόλη μας αναλώθηκε σε μια άκυρη αντιπαράθεση με τον πιο ιστορικό σύλλογο της Νέας Φιλαδέλφειας και δεν κοιτάξαμε τα πραγματικά ουσιώδη προβλήματα του Δήμου μας αλλά τι να πει κανείς όταν ο ίδιος ο δήμαρχος προτείνει να χτίσει η ΑΕΚ γήπεδο στον χώρο που είναι τα σχολεία η στην παλιά Renault που δεν υπήρχε καν ποτέ γήπεδο εκεί..

επιτελους (16/10/2015 06:48)

Ο συριζα εδιωξε ολα τα παρασιτα απο την παραταξη του συνιστωσες κτλ και εγινε τωρα πια ενα δημοκρατικο και υγιες κομμα.Πολλοι ακραιοι βρηκαν καταφυγιο στις ταξεις του και αυτη η κατασταση θα τον οδηγουσε στο θανατο.Τωρα πια ειναι ενα κομμα που εκφραζει την μεγαλη κεντροαριστερη μαζα των χιλιαδων ελληνων.Εγω ψηφιζα πασοκ εδω και πολλα χρονια και απο εδω και στο εξης θα ψηφιζω συριζα γιατι τωρα που εφυγαν ζωη,βασιλοπουλοι,λαφαζανηδες,συνιστωσες και το κακο συναπαντημα με εκφραζει απολυτα.

@ επιτελους (16/10/2015 16:01)

Άργησες λιγάκι να καταλάβεις ότι ο ΣΥΡΙΖΑ είναι το νεοπασόκ της καρδιάς σου. Σου πήρε δυο-τρία χρόνια. Αλλά πως κι έτσι στις 7 παρά 10´ το πρωί; Είδες όνειρο τον Αντρέα να βγαίνει από τον τάφο και να φωνάζει syriza podemos venceremos?

ολες και ολέδες (18/10/2015 13:02)

αν κανετε τιποτα καλο φετος να αναψετε λαμπαδα στο υψος το Πλατελλα..δεν θα ειναι δυσκολο να βρειτε!!

ολές και ολέδες (18/10/2015 13:02)

-ρε μάγκα τι τσιγάρο μου έδωσες;
-γιατί τι έπαθες;
-βλέπω νάνους στον αγώνα
-ο Πλατέλλας με τον Μπονανότε είναι...

ολές και ολέδες (18/10/2015 13:03)

Στο ημίχρονο η χιονάτη θα φέρνει νερά στους παίχτες της ΑΕΚ

Πόνος και πονάκια (19/10/2015 14:36)

Βουβός και αβάσταχτος ο πόνος,
της Αγια Σοφιάς, μακράν,
πιάστε μια σόδα
για τους οικοταλιμπάν

γαυρολέ (19/10/2015 16:56)

Οταν θα πηγαίνεις τσιγάρα στη φυλακή στο χοντρό αφεντικό σου να του λες τέτοια ανέκδοτα. Εύκολα θα τον οδηγήσεις στην αυτοκτονία.

Aσφαλής πληροφορία (19/10/2015 20:43)

Παιδιά, σας έχω ένα σίγουρο. Ο Μελισσανίδης θέλει να πάρει και το άλσος και τη Ρενό και τη Ριζούπολη και τις γυναίκες των δημοτών.
Θα χτίσει mall και πετρελαϊκές εγκαταστάσεις, θα ρυπάνει ολοσχερώς τον πεντακάθαρο αέρα της πόλης, θα έλθουν λιμοί και καταποντισμοί.
Ξουτ σατανικέ τίγρη, τρομάζεις τα επαναστατημένα -έστω και λίγο μνημονιακά πλέον-μυαλά μας...

Βαζέλας (19/10/2015 22:01)

Χανούμια σας πείραξε η 4αρα και δεν ξέρετε τι γράφετε.

αμαν (19/10/2015 23:50)

Ο σκηνοθέτης της νόβα δείχνει τους παίκτες του ολυμπιακού διπλάσιους από αυτούς της ΑΕΚ

αμαν (19/10/2015 23:51)

Την δοκιμάζει ακόμα την ομάδα μωρέ. Είναι Tryανος αυτός

αμαν (19/10/2015 23:52)

Να τους ξαναρθετε

@Βαζέλας (20/10/2015 11:00)

Εσείς κοιτάξτε τα χάλια σας με τον Αλαφούζο

@αμαν (20/10/2015 11:06)

Τον κατηγόρησε επισήμα η ΑΕΚ τον χοντρό το αφεντικό σου για μαφιόζο και στημένο πρωταθλητή και αυτός το βούλωσε. Την επόμενη φορά που θα δώσει το παρόν στο αστυνομικό τμήμα αν τολμάει ας μας κάνει και μηνυση.

Βαζέλας (20/10/2015 18:43)

Ο Αλαφούζος δεν μας έριξε στα τάρταρα για να μας αγοράσει τσάμπα.

Προσθέστε το σχόλιό σας

Ονοματεπώνυμο ή ψευδώνυμο  
Το e-mail σας (προαιρετικό - δεν δημοσιεύεται)  
Το σχόλιό σας

Ροή ειδήσεων

Ναυάγιο η διοίκηση Βούρου- AMBER ALERT για Κουτσάκη που «εξαφανίστηκε» για να μη δώσει απαντήσεις

Μεγάλος κίνδυνος από τον κορονοϊό στην περιοχή- Προειδοποίηση Χαρδαλιά

Αυτή είναι η «καθαρή πόλη» των Βούρου- Κουτσάκη που κουνάνε το δάκτυλο...

«Διπλό» της ΦΕΑ μέσα στου Παπάγου

Αυτή είναι η εισήγηση των ανεξάρτητων για δωρεάν μετακίνηση φοιτητών της πόλης

Ο κορονοϊός είναι παντού: Κρούσμα και στο 8ο δημοτικό- Σε ύπνο βαθύ ο δήμος για τα τεστ

Σε πολλά ταμπλό παίζουν οι ανεξάρτητοι του δημοτικού συμβουλίου

Μετά τον Πορτοσάλτε, τα έψαλαν στη διοίκηση Βούρου και οι μαθητές

Η Μητρόπολη Ιωνίας- Φιλαδελφείας δίπλα στους πληγέντες του Νέου Ηρακλείου

Μαυρογιαλούρος με βήτα...

Οι «κουδουνάτοι»

Άτταλος- Ολυμπιακός Λιοσίων 1-0

Νίκη για τη ΦΕΑ στην πρεμιέρα του πρωταθλήματος

Πορτοσάλτε για Βούρο: «Άχρηστoς δήμος»-«Φταίει ο δήμαρχος»-«Να ψηφίζετε σοβαρούς»-«Τον κουδούναγαν»

Καλοκαιρινές δράσεις των Εθελοντών Πολιτικής Προστασίας

Δημοφιλέστερα άρθρα

Πορτοσάλτε για Βούρο: «Άχρηστoς δήμος»-«Φταίει ο δήμαρχος»-«Να ψηφίζετε σοβαρούς»-«Τον κουδούναγαν»

Η απάντηση της Ευτυχίας Παπαλουκά στη διαγραφή της

Σε πολλά ταμπλό παίζουν οι ανεξάρτητοι του δημοτικού συμβουλίου

Ναυάγιο η διοίκηση Βούρου- AMBER ALERT για Κουτσάκη που «εξαφανίστηκε» για να μη δώσει απαντήσεις

Μετά τον Πορτοσάλτε, τα έψαλαν στη διοίκηση Βούρου και οι μαθητές

Η Δύναμη Πολιτών διαγράφει την Ευτυχία Παπαλουκά

Ο κορονοϊός είναι παντού: Κρούσμα και στο 8ο δημοτικό- Σε ύπνο βαθύ ο δήμος για τα τεστ

Η Μητρόπολη Ιωνίας- Φιλαδελφείας δίπλα στους πληγέντες του Νέου Ηρακλείου

Ανεξάρτητος κι ο Αλέκος Γούλας - Υπό διάλυση η «συμμαχία» της διοίκησης

Μια πρωτοβουλία με πολλαπλή σημασία...

Μεγάλος κίνδυνος από τον κορονοϊό στην περιοχή- Προειδοποίηση Χαρδαλιά

Οι «κουδουνάτοι»

Τις εγκαταστάσεις του Άτταλου επισκέφθηκε ο τοπικός ΣΥΡΙΖΑ

Μαυρογιαλούρος με βήτα...

Πόσα παίρνουν αυτοί που λιβανίζουν τον Βούρο (Σεπτέμβριος 2020)

Η Αλήθεια Newsletter

Κάντε κλικ εδώ για να εγγραφείτε στο newsletter μας

Τελευταία σχόλια

Ναυάγιο η διοίκηση Βούρου- AMBER ALERT για Κουτσάκη που «εξαφανίστηκε» για να μη δώσει απαντήσεις
Xρήστης: Ανώνυμος
@11:13 Πάντα υπάρχουν εκείνοι που διαψεύδουν τις ελπίδες που δημιούργησαν. Εκείνοι που αντιμετωπίζουν την ενασχόληση με τα κοινά της πόλης ω...

Ναυάγιο η διοίκηση Βούρου- AMBER ALERT για Κουτσάκη που «εξαφανίστηκε» για να μη δώσει απαντήσεις
Xρήστης: Ανώνυμος
@Eagle (24/10/2020 11:43) Πρέπει να συνειδητοποιήσεις εγκαίρως, για τη δική σου ψυχική ηρεμία, ότι δεν υπάρχει καμία περίπτωση επανεκλογής τ...

Ναυάγιο η διοίκηση Βούρου- AMBER ALERT για Κουτσάκη που «εξαφανίστηκε» για να μη δώσει απαντήσεις
Xρήστης: Χίλιες και Μία Νύχτες
@Δυστροποπιγκικός Χίλιες καλά θα 'ταν!!! Ούτε χίλιες δεν πήρε σε τριάντα χιλιάδες εγγεγραμένους στους εκλογικούς καταλόγους. Ενιακόσια και ...

Ναυάγιο η διοίκηση Βούρου- AMBER ALERT για Κουτσάκη που «εξαφανίστηκε» για να μη δώσει απαντήσεις
Xρήστης: Ανώνυμ0s
@ 24/10/2020 23:40 Για την κατάντια αυτής της πόλης να έχει αυτή τη διοίκηση, φταίνε κυρίως αυτοί που ΔΕΝ πήγαν στη κάλπη. Ιδίως στη κάλπ...

Ναυάγιο η διοίκηση Βούρου- AMBER ALERT για Κουτσάκη που «εξαφανίστηκε» για να μη δώσει απαντήσεις
Xρήστης: Ούτε με τον Ποδονίφτη._
Διοίκηση σε αποδρομή και πολύ γρήγορα μάλιστα. Απογοήτευση σε όλα τα επίπεδα. Ακομα κι αν συγχωρουνται όλα όσα έκανε ο Παντελαρχος ως δήμαρχ...

Ναυάγιο η διοίκηση Βούρου- AMBER ALERT για Κουτσάκη που «εξαφανίστηκε» για να μη δώσει απαντήσεις
Xρήστης: Κώστας
Κάντε ένα τοπικό πραξικόπημα για την ανατροπή του Βούρου μας έχετε ζαλίσει κανονικότατα! Ο Άρης έπιασε την πρώτη του κανονική δουλειά και ε...

Ναυάγιο η διοίκηση Βούρου- AMBER ALERT για Κουτσάκη που «εξαφανίστηκε» για να μη δώσει απαντήσεις
Xρήστης: Απόντες. Γενικώς. Όλοι τους.
Προφανώς είναι τακτική της (τρόπος του λέγειν) διοίκησης το... στρίβειν δια της απουσίας όταν καλούνται να λογοδοτήσουν στην αντιπολίτευση κ...

Ναυάγιο η διοίκηση Βούρου- AMBER ALERT για Κουτσάκη που «εξαφανίστηκε» για να μη δώσει απαντήσεις
Xρήστης: Ανώνυμος
@Eagle (24/10/2020 11:43) Γνωστό ότι είστε και κάμποσοι χρυσαυγιτες εκεί μέσα. Δεν χρειαζόταν να το επιβεβαιώσεις. ...

Ναυάγιο η διοίκηση Βούρου- AMBER ALERT για Κουτσάκη που «εξαφανίστηκε» για να μη δώσει απαντήσεις
Xρήστης:
Οι πολίτες δικαιούνται σεβασμό για τις επιλογές τους στην κάλπη. Αλλά όχι πάντα. Τι σεβασμό να έχεις σ’ αυτούς που ανέδειξαν αυτό το εκτρωμα...

Ναυάγιο η διοίκηση Βούρου- AMBER ALERT για Κουτσάκη που «εξαφανίστηκε» για να μη δώσει απαντήσεις
Xρήστης: @ 11:43
Τι Egale βρε κακομοίρη! Το πολύ να είσαι καμιά καρακάξα ή καρακαη-δόνα....

Ναυάγιο η διοίκηση Βούρου- AMBER ALERT για Κουτσάκη που «εξαφανίστηκε» για να μη δώσει απαντήσεις
Xρήστης: Livestreaming λέγεται και είναι απλό.
@ Eagle Τέσσερις αράδες έγραψες όλες κι όλες και ξεπερνώ το ότι είναι γεμάτες λάθη. Δεν μου κάνει καμία εντύπωση ότι ένας αγράμματος σαν εσ...

Ναυάγιο η διοίκηση Βούρου- AMBER ALERT για Κουτσάκη που «εξαφανίστηκε» για να μη δώσει απαντήσεις
Xρήστης: Διαμαντής Σεϊτανίδης
@11.43 Για ιγκλ δεν σε κόβω. Μάλλον για μπεκάτσα. Και αγράμματη μπεκάτσα (άκου: μεταδίδωταν, ωχχ το μάτι μου!). Άσε το "προηγούμενες δημαρχ...

Ναυάγιο η διοίκηση Βούρου- AMBER ALERT για Κουτσάκη που «εξαφανίστηκε» για να μη δώσει απαντήσεις
Xρήστης: Eagle
@Livestreaming @Σειτανιδης Γιατί? Πότε μεταδίδωταν το δσ στις προηγούμενες δημαρχιες? Δεν προβλέπετε από κανένα νόμο υποχρέωση του Δήμου να ...

Ναυάγιο η διοίκηση Βούρου- AMBER ALERT για Κουτσάκη που «εξαφανίστηκε» για να μη δώσει απαντήσεις
Xρήστης: Αναγνώστης
Περιμένατε κάτι καλύτερο από ναυάγιο όταν κουμάντο στο Δήμο κάνει το βλαχοακροαδεξιο παρεακι της Κάτω Ρουγας; ...

Ναυάγιο η διοίκηση Βούρου- AMBER ALERT για Κουτσάκη που «εξαφανίστηκε» για να μη δώσει απαντήσεις
Xρήστης: Δυστροποπιγκικός
Μακράν η αστειοτερη και γραφικοτερη ουρά της χειρότερης διοίκησης στην ιστορία της πόλης ο... "επικεφαλής" της Πόλης Ενότητα. Η επιστολή που...

all rights reserved | developed & hosted by Jetnet ©